Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 14:20
silitek schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Kan, zelf nu LED-indicator. Kan elke kleur instellen nu. Dus van de vervelende witte af nu in whatsapp, beter.
Light Flow was bij mij trouwens een battery-drainer eerste klas!!.. ;)
Waar kun je die vinden dan? ik zie hem niet in de play store. Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
jeroen210 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Custom rom nodig...dat wel ;)
Zie custom rom topic voor meer info.

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 28-06-2012 13:20 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
jeroen210 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Denk dat dat alleen met de custom rom kan die Silitek gebruikt ;)

EDIT
Oops...te laat :+

[ Voor 4% gewijzigd door dave1972 op 28-06-2012 13:20 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
silitek schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:20:
[...]

Custom rom nodig...dat wel ;)
Zie custom rom topic voor meer info.
Aha vandaar. Welke ROM is dat dan?
Heb nu nog de stock ROM maar erger me soms wel aan wat dingen die wie weet ga ik binnenkort wel over.

Edit topic al gevonden, ik wist niet eens dat die er was. Ik ga hem eens helemaal doorlezen.

[ Voor 12% gewijzigd door jeroen210 op 28-06-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:33
Nieuwe firmware uit voor PHN CSC!
Even jullie toestel aan kies hangen en je kunt udaten naar LEF.

Jammer dat dit wel oudere firmware is als op dit moment in landen om ons heen wordt uitegerold. Maar beter iets dan niets dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 13:38
Ik heb een probleem met mijn S3. Hij werkt prima, loopt nooit vast, wordt nooit warm behalve na navigatie in de auto. Als ik hem in de auto gebruik met GPS en scherm aan (app maakt niet uit) en op de auto lader heb dan zit hij na ongeveer 10 minuten BUITEN de auto vast. Dus na het navigeren, niet tijdens. Lang of kort maakt niet heel veel uit, al moet je langer dan 10 min rijden voordat er problemen optreden. Met een volle accu lijkt er geen probleem te zijn trouwens. Tijdens het navigeren / GPS en opladen in de auto is er geen enkel probleem. Ook de eerste 10 min buiten de auto niet. Ik merk alleen iets later dat hij warmer wordt, en niet reageert op toetsen. Email ontvangen gaat ook niet meer, geen notificatie. Reset is dan nodig. Het is erg constant, ongeveer 9 / 10 keer gebeurd dit.

Merkt iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:36:

Jammer dat dit wel oudere firmware is als op dit moment in landen om ons heen wordt uitegerold. Maar beter iets dan niets dan maar.
Ben aan het downloaden,

Ben benieuwd wat er veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
bij mij hangt ie op 2%
bij het voortgang firmware upgrade daarna krijg ik een foutmelding met dat het downloaden van het firmware is mislukt en of ik het opnieuw wil proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook, 2 % en hij kapt ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 23:33
Lijkt er inderdaad op dat de server wat problemen heeft.
Of ze hebben zich alsnog bedacht dat ze misschien toch maar een nieuwere versie online moesten gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
dan wil ik eventueel effe wachten vind het best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 07-10 12:59
Bij mij staat ie nu op 3%. Hoop dat met deze firmware de schermopbouw lag wordt verholpen want mijn toestel heeft er best veel last van (althans, ik heb er last van dat die dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Tadango schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:57:
Ik heb een probleem met mijn S3. Hij werkt prima, loopt nooit vast, wordt nooit warm behalve na navigatie in de auto. Als ik hem in de auto gebruik met GPS en scherm aan (app maakt niet uit) en op de auto lader heb dan zit hij na ongeveer 10 minuten BUITEN de auto vast. Dus na het navigeren, niet tijdens. Lang of kort maakt niet heel veel uit, al moet je langer dan 10 min rijden voordat er problemen optreden. Met een volle accu lijkt er geen probleem te zijn trouwens. Tijdens het navigeren / GPS en opladen in de auto is er geen enkel probleem. Ook de eerste 10 min buiten de auto niet. Ik merk alleen iets later dat hij warmer wordt, en niet reageert op toetsen. Email ontvangen gaat ook niet meer, geen notificatie. Reset is dan nodig. Het is erg constant, ongeveer 9 / 10 keer gebeurd dit.

Merkt iemand anders dit ook?
Tip...
Bouw de vraag opnieuw op.
Gebruik leestekens als een "." en een ",".
Het gebruik van een "Enter" op zijn tijd is ook handig.

Ook een witregel helpt.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:50

Deze stond al op mijn Galaxy S3 die ik vorige week gekocht heb :|

Naja voor mij is hij dus niet echt nieuw, zie nu wel bij Kies dat hij mijn firmware herkent en meld dat ik al de meest recente firmware op mijn toestel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:08:
[...]
Kan, zelf nu LED-indicator. Kan elke kleur instellen nu. Dus van de vervelende witte af nu in whatsapp, beter.
Light Flow was bij mij trouwens een battery-drainer eerste klas!!.. ;)
Die van Whatsapp kun je in whatsapp zelf van kleur veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Er viel me gisteren iets op in het donker, op mijn Galaxy S2 was zwart zo goed als zwart, maar bij de S3 lijken de pixels niet helemaal uit te gaan en is het donkergrijs, er komt ook nog steeds licht van het scherm af.

Komt dit door het pentile scherm ofzo en is dit normaal?

Ook ik heb last van zwarte inktvlekker heb ik gemerkt, maar nauwelijks zichtbaar en enkel op een volledig zwarte achtergrond (welke dus niet volledig zwart is)

[ Voor 22% gewijzigd door DapperKonijntje op 28-06-2012 16:05 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10 17:18
Vandaag een wat mindere accu-prestatie, hopelijk blijft het bij 1 dag.

Vanochtend om 8:30 van stroom gehaald en dus accu 100%, om 14:00 nog maar 44 % over met scherm als grootste verbruiker (scherm aan 1:30 en 56 % van accuverbruik, daarna mobiel standby met 18 % en hotmail met 6 %)

Dus op werk maar aan usb-stroom gehangen, maar zowel aan PC als 2 "universele"usb-stekkers komt er nauwelijks accu% bij. Weet niet precies hoe lang, maar na laatste stekkerwissel in uur tijd is er 5 % bijgekomen ofzo (nu op 50%), terwijl nauwelijks scherm aan gehad & in spaarstand.

Hoop dus maar dat dit iets "tijdelijks" is en geen overleden accu of iets in S3....

(kan ook nog aan universele microUSB-kabel liggen, om volledig te zijn)

16:15 : 50 %
17:20 : 61 % (en nauwelijks gebruikt, alleen aan usb-lader)
17:50 : 63 % (aan stroom zakte hij nog 64 naar 63 % terwijl ik batterij status opzocht)

[ Voor 18% gewijzigd door Ted038 op 28-06-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 16:12

Gotez

42

Ary schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:55:
Hm, beetje vervelend: het witte licht van de menu-touchknop lekt door naar het hoofdscherm via een klein spleetje. Bij donker beeld is dat best wel hinderlijk.

Weet iemand of dit iets is wat een ingrijpende reparatie vereist (dus dak em een paar weken kwijt ben) of is dit vrij simpel op te lossen?
Razer schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Elke witte S3 heeft dit
Mijn blauwe heeft dit ook. Is dit nog te verhelpen?

[ Voor 50% gewijzigd door Gotez op 28-06-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
DapperKonijntje schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:00:
Er viel me gisteren iets op in het donker, op mijn Galaxy S2 was zwart zo goed als zwart, maar bij de S3 lijken de pixels niet helemaal uit te gaan en is het donkergrijs, er komt ook nog steeds licht van het scherm af.

Ook ik heb last van zwarte inktvlekker heb ik gemerkt, maar nauwelijks zichtbaar en enkel op een volledig zwarte achtergrond (welke dus niet volledig zwart is)
Ja ik zat gisteren ook te kijken.. Als je even *#0*# gebruikt en dan op vibration gaat de scherm mooi op zwart :). Er komt inderdaad heel klein beetje licht vrij.. Maar dit is zo te verwaarlozen en dit kon ik alleen zien toen het nacht was en dus erg donker was op mijn kamer.

De "inktvlekjes" zag ik ook.. zijn gelukkig maar paar kleintjes maar dit is zo lastig op te merken in zeer donkere omgeving dat ik me er niet druk om maak. Of is dit niet normaal en moet ik de telefoon terug brengen voor de zekerheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:09
DapperKonijntje schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:00:

Dit heb ik ook, de ''inktvlekjes'' vind ik niet eens zo erg. Maar dat het zwart wat minder zwart lijkt dan bij de S2 vind ik wel teleurstellend. Overdag merk ik er echter niks van, alleen 's nachts in mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb een vraagje over de stock browser van de S3. Je kan ervoor kiezen om tekst aan te passen aan het scherm, dit is prima voor als je dubbelklikt om te zoomen, je hoeft dan namelijk niet horizontaal te scrollen. Deze functie kan ook uit, maar dan past de S3 het scherm niet meer aan bij dubbel klikken om te zoomen.

Tekst aanpassen aan het schermformaat is weer lelijk als je niet inzoomt, de tekst is dan al aangepaast aan de mode waarbij je wel inzoomt. De S2 deed dit beter, die paste de tekst aan als je dubbelklikte om in te zoomen zodat je niet horizontaal hoeft te scrollen, maar als je uitgezoomd was, had de site zijn originele lay-out.

Snappen jullie wat ik bedoel? Anders doe ik er screenshots bij.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 28-06-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 00:13
Ik ben het ook met hem eens eigenlijk. Heb nu een weekje de S3, maar die tip van vaak aan de lader hangen ben ik echt niks mee.
Ik moet de ganse dag voor mij werk rondlopen, zit nooit aan mijn bureau, wanneer moet ik hem dan laden?
's Morgens om6u gaat hij van de lader, nu na bijna 12u zit ik op 45%.

Had met die grote batterij die erin zit toch verwacht dat het allemaal iets beter zou gegaan zijn dan met mijn LG :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Fire69 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:34:
Ik ben het ook met hem eens eigenlijk. Heb nu een weekje de S3, maar die tip van vaak aan de lader hangen ben ik echt niks mee.
Ik moet de ganse dag voor mij werk rondlopen, zit nooit aan mijn bureau, wanneer moet ik hem dan laden?
's Morgens om6u gaat hij van de lader, nu na bijna 12u zit ik op 45%.

Had met die grote batterij die erin zit toch verwacht dat het allemaal iets beter zou gegaan zijn dan met mijn LG :/
En wat is daar mis mee ?.....als je langer wil dan moet je een nokia 8310 kopen ofzo, je praat over een telefoon die net zo snel is als een pc van een jaar of twee terug, miep toch is niet zo over de accuduur en geniet van dat ding ;)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
dave1972 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:37:
[...]

En wat is daar mis mee ?.....als je langer wil dan moet je een nokia 8310 kopen ofzo, je praat over een telefoon die net zo snel is als een pc van een jaar of twee terug, miep toch is niet zo over de accuduur en geniet van dat ding ;)
Beetje rare reactie ?

Niemand verwacht dat hij een week meegaat, maar het einde van de dag moet bij "normaal" gebruik toch wel te halen zijn, of is dat ook al teveel gevraagd ? Gezien wat Samsung over batterijduur-verbetering vermeldde etc ....

bij "6u van lader en tegen 12u 45 %" , ben ik wel benieuwd naar grootste stroomvreters uit accu-overzicht en "scherm aan" tijd overigens ;)

EDIT : dat dat de accu tot 45 % ging in 6 uur, maar dat is dus in 12 uur door intepretatiefout mijnerzijds.

[ Voor 16% gewijzigd door Ted038 op 28-06-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dit is de beste telefoon die ik ooit al gehad heb!
Dus ik geniet er ook van hoor! (totdat de batterij leeg is :+ )

Met ^^ dus. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fire69 op 28-06-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Je hebt m 12 uur van de lader af en je hebt nog 45 procent, zou dus betekenen dat je er nog een uurtje of 10 mee kan doen, vind 22 uur knap, je komt er toch gewoon normaal je werkdag mee door, kom je thuis prik je m aan de lader, ik zie t probleem niet, heb wel s t idee dat er te veel van die mierenn**kers zijn. Het is nou eenmaal een vast gegeven dat bij normaal gebruik je er gewoon een dag mee red, twee dagen red je nevah nooit niet......behalve als je m niet gebruikt......

Ben blij t te lezen dat je er verder wel tevreden over bent :+ :P :9

[ Voor 7% gewijzigd door dave1972 op 28-06-2012 17:48 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik vraag geen 2 dagen. Ik vraag van 6u tot middernacht . En dat is me al een keer of 2 niet gelukt...

Als je dat mieren**ken noemt, ligt het probleem denk ik niet bij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Fire69 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:50:
Ik vraag geen 2 dagen. Ik vraag van 6u tot middernacht . En dat is me al een keer of 2 niet gelukt...

Als je dat mieren**ken noemt, ligt het probleem denk ik niet bij mij. ;)
weet je ook de "scherm aan" tijd als dat gebeurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Cell staat nu op 38%
Screen op 30%
Voice op 17%

[edit]
Ik heb trouwens Power Saving aanstaan.
Anders zakt de batterij nog sneller...

[ Voor 48% gewijzigd door Fire69 op 28-06-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je of het een full wipe is of staat alles er nog netjes op na de upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:46
Kan iemand mij helpen het volgende te ontleden?

Heb van de week mn toestel 'un-brand' van T-Mobile troep.
Zojuist lees ik dat er een update uit is maar lukt m niet om dit via KIES te updaten..

Kan iemand mij de betekenis van de onderstaande uitleggen..

Ik heb gezocht op tweakers en XDA maar kom er niet echt uit..:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdump.nl/hosted/cf585f7112a99959072f9980a1d3b282.jpg

Dus welke SW versie heb ik nu? LE8 of LE4??

Thnx Guys! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Furrr op 28-06-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Fire69 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:02:
Cell staat nu op 38%
Screen op 30%
Voice op 17%

[edit]
Ik heb trouwens Power Saving aanstaan.
Anders zakt de batterij nog sneller...
Wat zijn precies je stats, wat doe je er allemaal mee op een dag? Heb je je scherm op minder hoge helderheid gezet? gps uit, syncing op handmatig etc.?
In mijn ervaring met mijn galaxy s1 haalde ik het einde van de dag vaak niet, met mijn s3 wel.

mijn telefoon nu (zonder batterij saving, scherm op 50 procent helderheid, sync aan). na 14 uur en 6 minuten nog 43 procent over. scherm anderhalf uur aangehad.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:45

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:37:
[...]

Weet je of het een full wipe is of staat alles er nog netjes op na de upgrade?
Alles staat er nog netjes na de upgrade.

Helaas werkt mijn camera nog steeds niet, krijg "Camera failed" als ik de app open, de Facebook app zegt zelfs dat ie de camera niet kan vinden oid. Toch maar garantie claimen denk ik. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:33:
[...]

Wat zijn precies je stats, wat doe je er allemaal mee op een dag? Heb je je scherm op minder hoge helderheid gezet? gps uit, syncing op handmatig etc.?
In mijn ervaring met mijn galaxy s1 haalde ik het einde van de dag vaak niet, met mijn s3 wel.

mijn telefoon nu (zonder batterij saving, scherm op 50 procent helderheid, sync aan). na 14 uur en 6 minuten nog 43 procent over. scherm anderhalf uur aangehad.
Welke stats wil je nog meer?
Ik word veel gebeld op een dag.
Sync: gmail, facebook, twitter
Moxier pushmail
Gps staat aan, maar wordt enkel af en toe door facebook gebruikt
Wifi staat op continu aan (geen 3g als scherm uit is, dat verbruikt nog meer)

Powersave staat aan, wil volgens mij zeggen dat haptic feedback uitstaat, scherm minder helder en cpu lager.

Maar ik heb nu tussen 18u en 20u bijna niet aan mijn telefoon geweest en er is toch 10% af.
Wat normaal gedrag is bij de meeste batterijen, hoe leger ze geraken, hoe sneller ze zakken.
Wat dus wil zeggen dat ik maar nipt middernacht ga halen, tenzij ik hem bijna niet meer gebruik.

Al bij al toch een beetje teleurgesteld op dat gebied.
Maar ik hoop dat de batterij nog wat spierballen bijkweekt de volgende week of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-12-2023
Sigis schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:28:
[...]

Ja, omdat gebeurt wat je verwacht als je een fout wachtwoord opgegeven hebt.
Ok, maar als ik probeer te verbinden met de router van mijn buren dmv een willekeurig wachtwoord in te vullen probeert hij tenminste nog wel te verifiëren. Als ik probeer te verbinden met mijn router thuis komt hij niet eens zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
EDIT : oeps , sorry voor de grote plaatjes, komt door de S3;)

heb mijn S3 nu wel aan de originele lader gehangen, en het laad nu een stuk beter, dan de universele usb-power op werk, als het niet aan wat anders ligt, ook gezien "wakker / scherm aan verhouding en mobiel netwerksignaal ???
Weet niet of dat normaal is, maar waarom zoveel mobiel signaal als scherm uit is ?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/84383630/2012-06-28%2020.12.25.png

hier de grootste verbruikers:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/84383630/2012-06-28%2020.12.55.png
Opzich weinig bijzonders, scherm aan tijd is 1:47
opvalllend is delange "wakker" thijd, ook bij scherm uit ... ?

hopelijk is het verbruik morgen weer "normaal" anders eens de recent geinstalleerde apps verwijderen (oa wordfeud en whatsapp), mocht het daar aan liggen dan zal daarna het verbruik weer beter worden

[ Voor 26% gewijzigd door Ted038 op 28-06-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Ik heb anders toch niets te klagen over de accu deze is van een paar dagen geleden.

Scherm aan is 4 uur en 14 min.
Met mijn HTC Desire was ik al blij als ik het einde van de dag haalde.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/616323.png

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/616325.png

[ Voor 8% gewijzigd door jeroen210 op 28-06-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Furrr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:22:
Kan iemand mij helpen het volgende te ontleden?

Heb van de week mn toestel 'un-brand' van T-Mobile troep.
Zojuist lees ik dat er een update uit is maar lukt m niet om dit via KIES te updaten..

Kan iemand mij de betekenis van de onderstaande uitleggen..

Ik heb gezocht op tweakers en XDA maar kom er niet echt uit..:

[afbeelding]

Dus welke SW versie heb ik nu? LE8 of LE4??

Thnx Guys! :)
Ik zie het probleem :)

Je CSC is nog van T-Mobile, je moet echt even aparte CSC met Odin erop zetten, de CSC moet wel van de fimware zijn die je erop hebt gezet. (jij moet iig niet de Nederlandse PHN CSC hebben anders kan je niet updaten via Kies)

Kies kijkt namelijk als er een update is voor de combinatie van je PHONE, PDA en CSC. Als één van deze anders is dan het orgineel dan denkt Kies dat Samsung geen update voor jouw versie heeft en zal dus melden dat er geen update is. Omdat Samsung niet deze combinatie heeft uitgebracht.

Dus je moet zorgen dat deze 3 dingen hetzelfde zijn net als een orginele Samsung Galaxy S3.

[ Voor 20% gewijzigd door V-rg op 28-06-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 19:14
Ik zie iedereen hier met lightflow, maar bij mij werkt het niet. Zijn er speciale instellingen die ik moet doen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
linkkrw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:16:
[...]

Je CSC is nog van T-Mobile, je moet echt even aparte CSC met Odin erop zetten, de CSC moet wel van de fimware zijn die je erop hebt gezet. (jij moet iig niet de Nederlandse PHN CSC hebben anders kan je niet updaten via Kies)

Kies kijkt namelijk als er een update is voor de combinatie van je PHONE, PDA en CSC. Als één van deze anders is dan het orgineel dan denkt Kies dat Samsung geen update voor jouw versie heeft en zal dus melden dat er geen update is. Omdat Samsung niet deze combinatie heeft uitgebracht.

Dus je moet zorgen dat deze 3 dingen hetzelfde zijn net als een orginele Samsung Galaxy S3.
Bedankt dat je even de tijd nam om dit uit te leggen! :)

Begrijp ik het goed dat met mijn poging de firmware te updaten met een unbranded versie alleen de PHONE en PDA ge-update zijn?
En hoe kom ik aan een losse CSC en waar moet ik hierbij opletten dan?

Had verwacht met de XXALE8 (PHN) van xda alles te updaten... Maar niet dus blijkt nu.
Wist ook niet dat dit onafhankelijk van elkaar te updaten is..

Kom ook net kijken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Furrr op 28-06-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:58:
[...]

Alles staat er nog netjes na de upgrade.

Helaas werkt mijn camera nog steeds niet, krijg "Camera failed" als ik de app open, de Facebook app zegt zelfs dat ie de camera niet kan vinden oid. Toch maar garantie claimen denk ik. ;(
Okay dank je.
Ja ik denk dat het toch een hardware foutje is zou even teruggaan naar waar je hem hebt gekocht succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mensen die hier vroegen of de telefoon warm wordt: ja, net zo warm of warmer dan de S II.

Ook jammer dat de automatische helderheid te donker is om te gebruiken. Moet men überhaupt op 60-70% zetten om een beetje normaal beeld te hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 28-06-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Phusebox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:24:
Ik zie iedereen hier met lightflow, maar bij mij werkt het niet. Zijn er speciale instellingen die ik moet doen?
Als je hem installeert vraagt hij om een optie aan te zetten waar hij dan mee naar voren komt. Ik weet zo even niet hoe het heet maar je moet daar in ieder geval Light Flow toestemming geven.

Als laatste moet in de standaard software van Samsung bij Led Indicator de optie gebeurtenis gemist aangevinkt zijn.

edit: Als laatste je scherm moet uitstaan anders geeft de S3 geen led weer. Je kunt de instellingen testen door bijv bij de Gmail app een kleur in te stellen en jezelf dan vanaf een ander mail adres een mail te sturen.

[ Voor 17% gewijzigd door jeroen210 op 28-06-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Furrr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:27:
[...]

Bedankt dat je even de tijd nam om dit uit te leggen! :)

Begrijp ik het goed dat met mijn poging de firmware te updaten met een unbranded versie alleen de PHONE en PDA ge-update zijn?
En hoe kom ik aan een losse CSC en waar moet ik hierbij opletten dan?

Had verwacht met de XXALE8 (PHN) van xda alles te updaten... Maar niet dus blijkt nu.
Wist ook niet dat dit onafhankelijk van elkaar te updaten is..

Kom ook net kijken ;)
Naja toen ik keek bij vodafone bij de reparatie balie dan zie ik diegene ook Odin gebruiken met alle 4 bestanden. De PDA, PHONE, CSC en PIT.

Maar wat ook helpt is het volgende: http://www.dialandroid.co...se-kies-update-after.html

Dit is een uitleg voor een S2, maar werkt natuurlijk exact hetzelfde :) (tenzij busybox niet werkt op de S3 lol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jeroen210 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:15:
[...]

Als je hem installeert vraagt hij om een optie aan te zetten waar hij dan mee naar voren komt. Ik weet zo even niet hoe het heet maar je moet daar in ieder geval Light Flow toestemming geven.

Als laatste moet in de standaard software van Samsung bij Led Indicator de optie gebeurtenis gemist aangevinkt zijn.

edit: Als laatste je scherm moet uitstaan anders geeft de S3 geen led weer. Je kunt de instellingen testen door bijv bij de Gmail app een kleur in te stellen en jezelf dan vanaf een ander mail adres een mail te sturen.
Dat heb ik allemaal gedaan maar werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Phusebox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:21:
[...]

Dat heb ik allemaal gedaan maar werkt niet.
Vreemd ik verder geen opties gewijzigd afgezien van het instellen van wat kleuren voor wat applicaties. Let wel op dat facebook en whatsapp niet werken in de gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
linkkrw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:18:
[...]

Naja toen ik keek bij vodafone bij de reparatie balie dan zie ik diegene ook Odin gebruiken met alle 4 bestanden. De PDA, PHONE, CSC en PIT.

Maar wat ook helpt is het volgende: http://www.dialandroid.co...se-kies-update-after.html

Dit is een uitleg voor een S2, maar werkt natuurlijk exact hetzelfde :) (tenzij busybox niet werkt op de S3 lol).
Bijna! PIT is niet meer nodig met S3?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jeroen210 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:23:
[...]

Vreemd ik verder geen opties gewijzigd afgezien van het instellen van wat kleuren voor wat applicaties. Let wel op dat facebook en whatsapp niet werken in de gratis versie.
Had hem meteen gekocht maar snel weer verwijderd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcusderegt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 14:12
linkkrw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:18:
[...]

Zo te zien werkt deze ook met de SIII, maar bij de presets zijn nog geen NL codes weet iemand welke dat moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
marcusderegt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:45:
[...]

Zo te zien werkt deze ook met de SIII, maar bij de presets zijn nog geen NL codes weet iemand welke dat moeten zijn?
Jij hebt het op je S3? Nou ik ben nu aan spelen op mijn S2..

Wat je moet doen is "Update presets". Dat duurt minuutje ofzo? Wel lang in ieder geval dus heb geduld en daarna klik je op "Presets". Dan zoek je Netherlands op (unbranded natuurlijk) en dan druk je op "Back-up" daarna stap 2. Dan komt menutje waarin het vraagt dat je moet rebooten. Als hij gereboot is dan ga je terug naar het programma selecteer je weer die Preset en druk je op stap 3. Dan komt de tekst dat het goed is gegaan en kan aansluiten op Kies. Doe dat en KIES meld dat er een firmware upgrade beschikbaar is :)

Werkt prima op mijn Galaxy S2 trouwens :). Ik update hem nu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkkrw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:16:
[...]

ik heb precies hetzelfde probleem, wordt niet meer ondersteund door KIES na unbranden!!

Zou iemand mij even precies kunnen vertellen waar die aparte CSC staat die ik nodig heb zodat KIES het weer herkend??

ik heb ook gedownload: Stock firmware PHN Netherlands. Ik dacht dat het dan goed was. Unbranden is wel gelukt maar via kies werkt het niet meer.
Ik heb nu phnxxale8_phnale4_xxle8.TAR.MD5 gedownload en via odin met succes geinstalleerd.

Waar staat de losse CSC?? En hoe krijg ik die apart op mijn telefoon? Graag advies.

Bedankt alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
linkkrw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:06:
[...]

Jij hebt het op je S3? Nou ik ben nu aan spelen op mijn S2..

Wat je moet doen is "Update presets". Dat duurt minuutje ofzo? Wel lang in ieder geval dus heb geduld en daarna klik je op "Presets". Dan zoek je Netherlands op (unbranded natuurlijk) en dan druk je op "Back-up" daarna stap 2. Dan komt menutje waarin het vraagt dat je moet rebooten. Als hij gereboot is dan ga je terug naar het programma selecteer je weer die Preset en druk je op stap 3. Dan komt de tekst dat het goed is gegaan en kan aansluiten op Kies. Doe dat en KIES meld dat er een firmware upgrade beschikbaar is :)

Werkt prima op mijn Galaxy S2 trouwens :). Ik update hem nu namelijk.
tot zo ver gelukt, zie alleen geen Netherlands in het lijstje staan.....
Ook niet na een update van de presets.
Product code staat nu: GT-I9300MBDTNL Is dat een product code van TMbobile?

Dan graag een unbranded nederlands product code..

Kan m tot nu toe nergens vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Furrr op 28-06-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Ik heb zojuist een paar kleine (cosmetische) aanpassingen gedaan aan de TS :)
[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Gebruikt iemand hier de Tunein Radio app.
Ik heb namelijk het probleem dat de "sleep timer" functie niet werkt. Ik heb de makers al gemaild, tip gekregen om de app te verwijderen. Dit gegaan maar probleem niet verholpen, ook zelfs de map verwijderd.
Maar na de nieuwe installatie stonden mijn voorkeuren er nog steeds in...
Ervaart iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:05

The Legend

*Plop*

Net via KIES update gedraaid. Ervaar nu niet meer het steeds opnieuw opbouwen van het home screen (=crash touchwiz?) na het verlaten van een app.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
The Legend schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:33:
Net via KIES update gedraaid. Ervaar nu niet meer het steeds opnieuw opbouwen van het home screen (=crash touchwiz?) na het verlaten van een app.
Ik heb al de nieuwste versie sinds ik de S3 kreeg. PHN? Maar toch ervaar ik wel het opnieuw opbouwen van het home screen. Vind het echt irritant, maar ook wel enige fout in de software. Verder merk je echt dat dit product af is. Integendeel tot de S2, waarbij er veel meer softwarematige probleempjes waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Furrr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:15:
[...]

Dan moet je even handmatig de goede Product code zetten. Dat is namelijk: GT-I9300RWAXEN

Dat is unbranded Nederlands (volgens de Samsung site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:03
yannickie111 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:17:
Ik heb zojuist een paar kleine (cosmetische) aanpassingen gedaan aan de TS :)
[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie
En het is weer netjes geworden. Mag wel eens gezegd worden toch? ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:24
Ik heb nu enkele weken de S3 en het is mijn beste Android toestel sinds jaren (Desire, Nexus S, Galaxy S2, One X en nu de S3). Hij bevalt een stuk beter dan de One X maar er is eigenlijk maar een ding waar ik me echt aan stoor en dat is het reloaden van de homescreen en apps!

Eerst de homescreen. Als je bv chrome opstart en enkele tabs met full-size websites opent en je drukt op home, dan reload je homescreen in 9 van de 10 keer. Niet alleen met chrome, maar ook als je bv een tijdje in de Play store bezig bent. Zwaaaaar irritant.

Tweede is reloaden van apps. Een goed voorbeeld is bv NU.nl. Als je een artikel leest en je druk op de rode nuJIJ button, dan opent je browser met daarin de mobiele nuJIJ webpagina. Als je een tijdje aan het lezen bent en je drukt op back, dan sluit de browser, dan moet je ff wachten en dan opent je artikel in NU.nl weer. Prima. Als je nu echter weer op back drukt om in het hoofdscherm te komen, dan reload NU.nl alle artikelen waardoor je weer bovenaan begint. Het is niet altijd, maar met de andere toestellen heb ik dat nooit gehad.

Ik had, toen ik eenmaal de S3 had, gehoord op internet dat men vaak klaagde over de One X reload issue. De One X sloot applicaties veel te snel waardoor deze telkens weer geladen moesten worden als je bv 'terug' ging. Later is dit met een update opgelost (naar het schijnt). Ik moet zeggen dat de S3 dit ook wel doet. Vele 'slapende' processen waar je al een tijd niks mee gedaan hebt blijven in memory, maar je homescreen die je net gebruikt hebt, wordt gesloten. Maw, memory management issues. Ik hoop dat dat snel opgelost wordt want dat drukt toch wel een beetje de vreugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
linkkrw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:50:
[...]

Dan moet je even handmatig de goede Product code zetten. Dat is namelijk: GT-I9300RWAXEN

Dat is unbranded Nederlands (volgens de Samsung site).
Wederom bedankt!!

Op de 1 of andere manier krijg ik niet mn product code gesaved...
Elke keer nadat ik m verander en via step2 save en reboot staat ie gewoon weer op de oude GT-I9300MBDTNLproduct code |:(

Kom trouwens ook hier en daar GT-I9300MBDPHN als productcode voor nederland tegen..

[ Voor 8% gewijzigd door Furrr op 29-06-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:13:
[...]

ik heb precies hetzelfde probleem, wordt niet meer ondersteund door KIES na unbranden!!

Zou iemand mij even precies kunnen vertellen waar die aparte CSC staat die ik nodig heb zodat KIES het weer herkend??

ik heb ook gedownload: Stock firmware PHN Netherlands. Ik dacht dat het dan goed was. Unbranden is wel gelukt maar via kies werkt het niet meer.
Ik heb nu phnxxale8_phnale4_xxle8.TAR.MD5 gedownload en via odin met succes geinstalleerd.

Waar staat de losse CSC?? En hoe krijg ik die apart op mijn telefoon? Graag advies.

Bedankt alvast!!
Furrr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:15:
[...]

Furrr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:00:
[...]

Wederom bedankt...

Op de 1 of andere manier krijg ik niet mn product code gesaved...
Elke keer nadat ik m verander en via step2 save en reboot staat ie gewoon weer op de oude GT-I9300MBDTNLproduct code |:(
ik heb zelf mijn door vodafone geleverde S3 unbrand zonder problemen met deze file: PHN Netherlands
scroll naar beneden en klik op download. flash met odin.

Wat je anders ook zou kunnen proberen is het volgende: EIGEN RISICO

Is een programma uit de play store halen: Samsung Galaxy S / S2 CSC

Ik heb met dit programma zowel bij mijn S1 als mijn samsung galaxy tab 10.1 de CSC kunnen omzetten.
LET OP dit zorgt voor een wipe van je gegevens maak eerst een backup.
Ik weet niet of het ook voor de S3 werkt.

EDIT bij de comments staat er dit:

Terence - June 4, 2012 - Samsung Galaxy S3 with version 1.1
Samsung GALAXY S III
Gr8. Works well in S3

[ Voor 10% gewijzigd door Megapaul op 29-06-2012 00:31 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Megapaul schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:17:
[...]

[...]

[...]

ik heb zelf mijn door vodafone geleverde S3 unbrand zonder problemen met deze file: PHN Netherlands
scroll naar beneden en klik op download. flash met odin.

Wat je anders ook zou kunnen proberen is het volgende: EIGEN RISICO

Is een programma uit de play store halen: Samsung Galaxy S / S2 CSC

Ik heb met dit programma zowel bij mijn S1 als mijn samsung galaxy tab 10.1 de CSC kunnen omzetten.
LET OP dit zorgt voor een wipe van je gegevens maak eerst een backup.
Ik weet niet of het ook voor de S3 werkt.
De PHN Netherlands firmware welke jij hierboven noemt heb ik dus gebruikt.
Maar, als ik de S3 via KIES probeer te updaten, of alleen al wil controleren op een update, geeft Kies aan dat Kies geen software updates ondersteund op het apparaat.

En daar gaat het m nu net om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Furrr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:24:
[...]

De PHN Netherlands firmware welke jij aangeeft heb ik dus gebruikt.
Maar, als je m nu via KIES probeert te updaten, of alleen al wilt controleren op een update geeft Kies aan dat Kies geen software updates ondersteund op het apparaat.

En daar gaat het m nu net om..
ik heb mijn post van net wat aangepast.

[ Voor 15% gewijzigd door Megapaul op 29-06-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Megapaul schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:26:
[...]

ik heb mijn post van net wat aangepast dat programma om de csc te veranden zou moeten werken.
zie link hierboven
Nou dat staat er niet bij dat het werkt met de S3. Ik zou zeker niet gaan spelen met die files straks heb je een bricked phone.

Dus doe het alleen als je echt 100% zeker weet dat hij wel op de S3 gebruikt kan worden. (voordat jij straks de schuld krijgt als er wat raars gebeurt)

[ Voor 6% gewijzigd door V-rg op 29-06-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Nou, misschien gewoon verstandig om te wachten tot de laatste non/branded complete firmware uitkomt.
Heb m´n S3 vanavond iig ge/root en SpoofFW op geïnstalleerd. Ben weer iets wijzer op het gebied van Android.

Jammer dat de productcode op de één of andere manier vast gebakken zit en niet te wijzigen is met SpoofFW..

Ohwell.

Bedankt voor het helpen iig!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Furrr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:34:
Nou, misschien gewoon verstandig om te wachten tot de laatste non/branded complete firmware uitkomt.
Heb m´n S3 vanavond iig ge/root en SpoofFW op geïnstalleerd. Ben weer iets wijzer op het gebied van Android.

Jammer dat de productcode op de één of andere manier vast gebakken zit en niet te wijzigen is met SpoofFW..

Ohwell.

Bedankt voor het helpen iig!! :)
Laatste non branded NL firmware vindt je hier komt van samfirmware af Dit is dezelfde als die je anders via kies zou moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:55:
[...]

En het is weer netjes geworden. Mag wel eens gezegd worden toch? ;)
Thank you :)
Ben de komende paar weken weg, maar daarna vul ik de TS met meer info, een FAQ, foto's, reviews, filmpjes, enz. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:38:
[...]

Laatste non branded NL firmware vindt je hier komt van samfirmware af Dit is dezelfde als die je anders via kies zou moeten krijgen.
Of je gebruikt gewoon checkfus om direct van de Samsung servers te downloaden... Is beter dan die trage hotfile zooi.

http://fus.nanzen.se/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:57
Kleine/simpele vraag, maar ik ben al een tijdje aan het klooien. Hoe krijg ik mijn Facebook-"friends" uit mijn contactlijst? Ik heb bij de Facebook-app wel aangegeven dat ik alleen wil syncen met bestaande contacten, maar toch staan ze er nog tussen.

Kortom: Ik wil Facebook foto's bij mijn reeds in Google aanwezige contacten.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Vandaag zelf gekeken naar het verschil tussen een witte en een de donker blauwe S3. Donker Blauw ziet er leuk uit, maar heel, heel gevoelig voor vette vingertjes. Het witte S3 heeft door zijn kleur dit probleem niet. Ik ga voor wit en dat ziet er prima uit. Wat betreft de ronde vormen, dat is niet onaardig om te zien, maakt het toestel juist fraaier, de S2 die ik had, was wel erg hoekig.

One X heeft wel de mooiste behuizing, ik zou voor de One X zijn gegaan mits het een SD slot had, werkelijk gigantische grote misser in mijn optiek en Samsung ondersteund 64GB micro SD cards !!! Daarnaast is het
fysieke Home knop is ook fijn. Dit zijn voor mij twee belangrijke punten voor Samsung te gaan.

Online besteld bij MM en nu rustig wachten.
Omdat ik vrij veel zal bellen, was het toestel gratis met een T-mobile 420 (abo 2 jaar: 1e jaar 25, 2e jaar 50 euro).

[ Voor 9% gewijzigd door Fermion op 29-06-2012 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 15:42
Heb ook net een Galaxy SIII gekocht. Ik had hiervoor een Sony Xperia S en alhoewel dat toestel echt zeer verbeterd is sinds de update naar ICS ben ik toch erg blij met mijn Samsung. Ik vind vooral het scherm van de Samsung stukken beter dan dat van de XPS. Niet zozeer qua scherpte (daar wint de Sony het), maar meer qua backlight bleeding (XPS was - vooral bij donkere schermen - niet gelijkmatig qua backlight). Daarnaast had ik ook last van het gele vlekken syndroom (ik ga de XPS nu opsturen voor reparatie, een backup toestel is altijd handig).
Qua snelheid merk ik overigens niet heel veel verschil tussen beide telefoons, ze zijn beide erg snappy. Voordeel van de samsung: kan Spotify ook vanaf het lockscreen bedienen (play/pause, forward, back).
Nadeel van de samsung: heb nog geen goede BT verbinding met mijn Kenwood BT60U autoradio kunnen krijgen. Bij het synchroniseren van het telefoonboek gaat het fout. Is waarschijnlijk niet echt een probleem van de Samsung, maar irritant is het wel (had ik met de XPS, Galaxy II en de Iphone 3GS geen last van).

Al met al heel tevreden met mijn aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Chaoto
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-01-2024
master_JE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:19:
Gebruikt iemand hier de Tunein Radio app.
Ik heb namelijk het probleem dat de "sleep timer" functie niet werkt. Ik heb de makers al gemaild, tip gekregen om de app te verwijderen. Dit gegaan maar probleem niet verholpen, ook zelfs de map verwijderd.
Maar na de nieuwe installatie stonden mijn voorkeuren er nog steeds in...
Ervaart iemand dit probleem ook?
even geprobeerd, gisteren mijn gs3 binnen gekregen, ik werk ook met deze sleep timer van Tunein Radio, hij werkt bij mij goed. ik ben erg blij met mijn gs3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

jOnAt schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:54:
Kleine/simpele vraag, maar ik ben al een tijdje aan het klooien. Hoe krijg ik mijn Facebook-"friends" uit mijn contactlijst? Ik heb bij de Facebook-app wel aangegeven dat ik alleen wil syncen met bestaande contacten, maar toch staan ze er nog tussen.

Kortom: Ik wil Facebook foto's bij mijn reeds in Google aanwezige contacten.

Bij voorbaat dank!
Je kan bij je contactpersonen kiezen welke zichbaar moeten zijn. Je kan kiezen tussen Gmail, intern, Facebook, Whatsapp of overige applicaties met contactpersonen. Het makkelijkst is contacten zonder telefoonnummer te verbergen.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
xp7amrkr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:35:
[...]

Je kan bij je contactpersonen kiezen welke zichbaar moeten zijn. Je kan kiezen tussen Gmail, intern, Facebook, Whatsapp of overige applicaties met contactpersonen. Het makkelijkst is contacten zonder telefoonnummer te verbergen.
Bedankt, deze wist ik ook niet.
Gelijk gedaan :)

Ben erg tevreden over de telefoon, de camera is super. Alles werkt lekker snel.
Alleen sommige whats app berichten komen nog niet gelijk binnen, maar zal wel aan Whatsapp liggen.

En de emails komen niet zo snel binnen als bij de Blackberry, hier zit toch nog wel een vertraging van 2 minuten? tussen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:12:
[...]

Of je gebruikt gewoon checkfus om direct van de Samsung servers te downloaden... Is beter dan die trage hotfile zooi.

http://fus.nanzen.se/
Ja alleen checkfus 2.1 doet het op een of andere manier niet.
Vul alle info juist in maar. Ik krijg een melding dat gij geen firmware kan vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
bij checkfus zit benelux er niet bij.. waarom weet ik niet..er is maar enkele PHN stock roms
als je van CSC wilt veranderen wat bij mij ook geval was
ik had BTU en wou PHN hebben...wat ik had gedaan was PHN stock geflashed en aan kies gehangen en bleek dat mijn tel niet werd ondersteund dat kwam doordat de stock en csc niet overeen kwamen

de stappenplan om te unbranden en csc en stock overeen te laten komen:
download de phn stock rom van xda of sammobile:

boot in recovery
wipe data / factory reset

dan in download mode flash je het stock rom
nadat ie klaar is nogmaals wipe data factory reset

en dan laten booten dan moet ie op phn zijn
download anders csc changer op play store om te zien op welk csc die staat

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 20:22

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik heb sinds eergisteren m'n Galaxy S3 en ervaar toch enkele minpunten vermoed ik van het android systeem.
M'n oude telefoon was nog een goede oude iPhone 3G maar door de batterij duur aan vervanging toe, ik draaide hier nog iOS 3 op :)

Ik maak via mail verbinding met de exchange van het werk.

- Ik kan mijn mails synchroniseren via 3G en dergelijke maar niet via Wifi, verschillende Wifi spots op het werk als thuis geprobeerd, ik krijg de melding 'kan niet verbinden met server' zet ik de Wifi uit komen de mails binnen, op iPhone werkte dit normaal en nog steeds.

- Op exchange niveau heb ik héél wat contacten en groepen, helaas neemt android alleen de standaard map 'contactpersonen' over van exchange, bestaat er een manier om de andere groepen ook binnen te halen ? Ik zit met ongeveer een 800tal contactpersonen, alles in de contactpersonen smijten is niet echt een optie.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Ik heb een niet zo slimme vraag maar ik kom er sinds een uur geleden echt niet meer uit en ik wordt er gek van. Kon het ook niet via de handleiding terug vinden. Ook kon ik de goede zoekwoorden voor dit topic niet vinden, dus plaats ik de vraag hier.

Ik wil graag iets toevoegen aan de onderste balk bij de startscherm, maar dit lukt me maar niet. Kan iemand me aub vertellen hoe ik dit moet doen?

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/616666.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
sslojko schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:24:
Ik heb een niet zo slimme vraag maar ik kom er sinds een uur geleden echt niet meer uit en ik wordt er gek van. Kon het ook niet via de handleiding terug vinden. Ook kon ik de goede zoekwoorden voor dit topic niet vinden, dus plaats ik de vraag hier.

Ik wil graag iets toevoegen aan de onderste balk bij de startscherm, maar dit lukt me maar niet. Kan iemand me aub vertellen hoe ik dit moet doen?

[afbeelding]
Icon/app op home-screen zetten en naar beneden slepen... :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
silitek schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:27:
[...]

Icon/app op home-screen zetten en naar beneden slepen... :+ ;)
Mijn dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing Ho
  • Laatst online: 19-09 18:56
Sinds 1 week eigenaar van een blauwe SGS3. Uberhaupt mijn eerste smartphone. Zeer tevreden. Random wat eerste impressies:
- supersmooth (vele malen beter dan mijn ASUS Transformer);
- mooi scherm (screen mode: vibrant, blauwe AMOLED waas is bijna niet zichtbaar, geen "zwarte vlekken");
- makkelijk met 1 hand te bedienen (maat 7,5/medium handschoenen);
- goede belkwaliteit
- langere batterijduur dan verwacht (heb op mijn eerste lading al >24u gehaald bij intensief gebruik (alles instellen, rooten, allerlei apps downloaden, backuppen, uren gekloot met UCCW en WidgetLocker (wat een gave apps!). Slechts 2-3% batterydrain na 7-8 uur slaap (wifi + mobile data + sync uit))
- goede camera (ben geen professioneel fotograaf, heb wellicht niet zulke hoge eisen (maar wel gemod :P). Voorbeeld 1, 2, 3)

1 vraag: Bij het inpluggen van oordopjes, komt er in het notificatiescherm een quick lauch bar voor "audio applications", namelijk radio, standaard muziek en video player, youtube en voice recorder. Is dit aan te passen?
Heb reeds de zoekfunctie van GOT gebruikt. Op XDA kom ik deze post tegen, waar verder niet meer wordt ingegaan op de kwestie. Hier is dezelfde post alleen dan op Reddit, maar ook hier niets. Andere posts die hetzelfde aankaarten, geven mij ook geen antwoord. Van google werd ik ook niets wijzer.

Plaatjes even weggehaald, ze doen het niet. Zoek even een andere host.
Anteros schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:56:
[...]
Eerst de homescreen. Als je bv chrome opstart en enkele tabs met full-size websites opent en je drukt op home, dan reload je homescreen in 9 van de 10 keer. Niet alleen met chrome, maar ook als je bv een tijdje in de Play store bezig bent. Zwaaaaar irritant.

Tweede is reloaden van apps. Een goed voorbeeld is bv NU.nl. Als je een artikel leest en je druk op de rode nuJIJ button, dan opent je browser met daarin de mobiele nuJIJ webpagina. Als je een tijdje aan het lezen bent en je drukt op back, dan sluit de browser, dan moet je ff wachten en dan opent je artikel in NU.nl weer. Prima. Als je nu echter weer op back drukt om in het hoofdscherm te komen, dan reload NU.nl alle artikelen waardoor je weer bovenaan begint. Het is niet altijd, maar met de andere toestellen heb ik dat nooit gehad.
[...]
Vervelend probleem. Ik heb geen oplossingen, maar kan wel aankaarten dat ik beide problemen niet heb.Nu moet ik toegeven dat ik na een halve dag gebruik reeds apex launcher heb geinstalleerd.
Kan uw app reloading probleem in de NU app overigens niet reproduceren op mijn telefoon: App geopend > ergens naar het midden gescrolld > artikel geopend > gescrolled naar beneden > rode nuJIJ button geklikt: chrome opent het artikel online > back button gedrukt: NU app opent op hetzelfde bericht op hetzelfde scrollniveau (ter hoogte van rode nuJIJ button) > back button gedrukt: geen reload van scherm, kom op hetzelfde scrollniveau als voordat ik het artikel geklikt had (ergens middenin dus).

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 29-06-2012 11:04 . Reden: Plaatjes stuq ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
*O* ook eindelijk in bezit van de Galaxy SIII! Na mijn Xperia X10 opgebruikt te hebben, en zelfs nog eventjes de Xperia x10 mini pro gebruikt te hebben, is dit een verademing!

Het eerste wat me opviel was natuurlijk de afmetingen. Ik vond de sII eigenlijk al te groot, maar nu ik zelf een sIII heb besef ik me dat dat gewoon afgunst was. Het is heerlijk om zo een groot en duidelijk scherm te hebben. Ik heb wel een beetje dezelfde ervaringen als wing-ho hier boven me. Ook ik vind het niet moeilijk om het scherm te bedienen.

Ik had 'm besteld bij de phoneshop (één van de goedkopere bij tweakers) en heb een oost-europese (Poolse?) versie gekregen. Maakt dat verder nog iets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Nedra schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:37:
*O* ook eindelijk in bezit van de Galaxy SIII! Na mijn Xperia X10 opgebruikt te hebben, en zelfs nog eventjes de Xperia x10 mini pro gebruikt te hebben, is dit een verademing!

Het eerste wat me opviel was natuurlijk de afmetingen. Ik vond de sII eigenlijk al te groot, maar nu ik zelf een sIII heb besef ik me dat dat gewoon afgunst was. Het is heerlijk om zo een groot en duidelijk scherm te hebben. Ik heb wel een beetje dezelfde ervaringen als wing-ho hier boven me. Ook ik vind het niet moeilijk om het scherm te bedienen.

Ik had 'm besteld bij de phoneshop (één van de goedkopere bij tweakers) en heb een oost-europese (Poolse?) versie gekregen. Maakt dat verder nog iets uit?
Oei, een EK versie. Deze doet het na 1Juli niet meer. :P
Nee hoor..maakt helemaal niets uit.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:58
Batterijduur is toch beter dan verwacht bij mij, maar misschien is dit gewoon omdat ik het niet zo intensief gebruik als de meesten hier.
Afbeeldingslocatie: http://i217.photobucket.com/albums/cc96/b2bHans/Screenshot_2012-06-29-09-34-42.png
Afbeeldingslocatie: http://i217.photobucket.com/albums/cc96/b2bHans/Screenshot_2012-06-29-09-34-34.png

Ik heb gisteren ook even Apex launcher getest. Daar kwam ik jammer genoeg tot de constatatie dat je geen widgets kan plaatsen zolang het toestel niet geroot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:53:
[...]

Ja alleen checkfus 2.1 doet het op een of andere manier niet.
Vul alle info juist in maar. Ik krijg een melding dat gij geen firmware kan vinden. :?
Dit zijn de waarden voor een Nederlandse firmware.

Product Code: GT-I9300MBDPHN
PDA: I9300XXALE8
CSC: I9300PHNALE4
Phone: I9300XXLE8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-TYPHOON- schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:05:
Ik heb gisteren ook even Apex launcher getest. Daar kwam ik jammer genoeg tot de constatatie dat je geen widgets kan plaatsen zolang het toestel niet geroot is...
Dat gaat prima maar alleen op de 'normale' manier. Dus lang drukken op je homescreen en Toevoegen kiezen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Kleine vraag:
Ik gebruik Chrome op mijn S3. Met mijn oude S1 was ik gewent om met de backbutton mijn browser te sluiten en deze was in mijn taakbeheer dan niet meer zichtbaar.
Als ik nu met de backbutton chrome probeer te sluiten dan blijft deze actief in taakbeheer. Dit lijkt me invloed hebben op de batterydrain, iets dat ik vanzelfsprekend niet wil.

Moet ik deze (en/of andere) app(s) op een andere manier afsluiten dan ik gewent was?
Klopt het dat als deze app onder taakbeheer zichtbaar blijft, dat dat ten koste van mijn energie gaat?

Overigens had ik zo'n handige widget (programmonitor) op mijn homescreen staan op mijn S1. Bestaat deze op de S3 niet meer?

Thanx!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
-TYPHOON- schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:05:
Batterijduur is toch beter dan verwacht bij mij, maar misschien is dit gewoon omdat ik het niet zo intensief gebruik als de meesten hier.
dik 3 dagen met zelfde accu en ook nog 7 % over is bijna nokia 8310 waardig :+
weet je ook zo de "scherm aan"-tijd ?
Je zal vaak ook de wifi/mobiele data uitzetten als je dat niet gebruikt ?

(ben ik te lui voor, dan maar iedere nacht aan de stekker 8)7
kan prima widgets plaatsen op geheel originele S3 hierzo ... :? Of bedoel je wat anders of vrij specifieke widgets ? (je weet dat widgets in ander tabblad staan dan de reguliere apps? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ted038 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:26:
[...]
Staat toch screenshot van? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 07:41
jpvaneijk schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:25:
Kleine vraag:
Ik gebruik Chrome op mijn S3. Met mijn oude S1 was ik gewent om met de backbutton mijn browser te sluiten en deze was in mijn taakbeheer dan niet meer zichtbaar.
Als ik nu met de backbutton chrome probeer te sluiten dan blijft deze actief in taakbeheer. Dit lijkt me invloed hebben op de batterydrain, iets dat ik vanzelfsprekend niet wil.

Moet ik deze (en/of andere) app(s) op een andere manier afsluiten dan ik gewent was?
Klopt het dat als deze app onder taakbeheer zichtbaar blijft, dat dat ten koste van mijn energie gaat?

Overigens had ik zo'n handige widget (programmonitor) op mijn homescreen staan op mijn S1. Bestaat deze op de S3 niet meer?

Thanx!
Ik heb dit even voor je getest, gelijk na het sluiten stond deze inderdaad in het Taakbeheer.
Hierna gelijk een ander programma geopend en daarna gesloten, Chrome was verdwenen uit het taakbeheer.
Ik neem aan dat het dus heel even tijd nodig heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
jpvaneijk schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:25:

Thanx!
Jaa, die gebruikte ik ook en had hetzelfde probleem dat ik hem miste. Maar ik vond hem uiteindelijk nadat ik mijn telefoon ging onderzoeken.

Dit kan je vinden bij de App "Meer services". Daar kan je de programma monitor downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door V-rg op 29-06-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:58
Ted038 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:26:
[...]

dik 3 dagen met zelfde accu en ook nog 7 % over is bijna nokia 8310 waardig :+
Je zal vaak ook de wifi/mobiele data uitzetten als je dat niet gebruikt ?

(ben ik te lui voor, dan maar iedere nacht aan de stekker 8)7
Mja Wifi zuipt batterij als je deze laat aanstaan. Zonder Wifi gaat er per nacht maar een paar % af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:57
xp7amrkr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:35:
[...]

Bedankt! Had even niet in de gaten dat je die instellingenlijst nog naar beneden kan scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een vraag die ik zelf had kunnen vinden, maar ik heb dit niet gevonden.
Kan je de S3 een volledige schone reset geven en de Cache legen nadat de nieuwe update is uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 16:26
Iemand al eens niet kunnen bellen, mensen horen je niet, jij hoort hun niet?
Collega van mijn broer last van. Geluid opnemen werkt wel, dus technisch werkt alles, zou haast een software probleem moeten zijn.

Phone is stock verder en al eens gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Over het algemeen dik tevreden met de S III tot dusver, alleen de helderheid van het scherm valt me enorm tegen. Op auto stand is het 's avonds nauwelijks bruikbaar. Heb hem nu constant op 70% wat ongeveer overeenkomt met 40-50% op de S II,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
Phusebox schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:02:
Over het algemeen dik tevreden met de S III tot dusver, alleen de helderheid van het scherm valt me enorm tegen.
De helderheid zou inderdaad beter kunnen maar troost je met de gedachte dat je scherm nu waarschijnlijk wel een stuk langer meegaat dan dat van een S2. Wat mij meer stoort is dat de browser zelf ook nog eens aan de helderheid gaat sleutelen ( en standaard in de laagste stand staat) waardoor web-pagina's wel heel erg donker en grauw worden. Die instelling heb ik maar op handmatig gezet.

Ik heb mijn S3 sinds zondag en heb dus nog niet veel ervaring (Had wel al een Tab 10.0 en m'n vriendin een S2) maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe supermooi vind allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Phusebox schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:02:
Over het algemeen dik tevreden met de S III tot dusver, alleen de helderheid van het scherm valt me enorm tegen. Op auto stand is het 's avonds nauwelijks bruikbaar. Heb hem nu constant op 70% wat ongeveer overeenkomt met 40-50% op de S II,
Het slechtste van de S3 vind ik, het bekijken van je telefoon in de zon

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Mars18 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:22:
[...]

Het slechtste van de S3 vind ik, het bekijken van je telefoon in de zon
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SIII ook net binnen.

Weet iemand of ik de SIII kan aansluiten op mijn carkit van Nokia E52 met mini-usb jack met een simpele miniUSB-to-microUSB jack? (qua voltage etc.??)
Pagina: 1 ... 45 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.