Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:20:Degene die ik nu heb (2850) is even groot als de originele.
Dat kan dus niet er valt misschien wel iets te winnen door het weglaten van NFC en de hoekjes van minder af te ronden enzo maar geen 700Mah extra in dezelfde inhoudt...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:46
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de oer lelijke tmobile branding van mn SIII afkrijg?
Is er een standaard rom te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Furrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:05:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de oer lelijke tmobile branding van mn SIII afkrijg?
Unbranded rom is idd verkrijgbaar.. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Furrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:05:
Gewoon standaard PHN ROM flashen met Odin en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 12:02
Ik heb nu net 2 weken mijn S3 binnen.
Maar hij begint nu al kuren te krijgen. oa:

Spontane reboots.
Rare kleuren ( disco effect )
En het ergste van alles is dat me camera gewoon niet werkt.

Wat ik al geprobeerd heb om het op te lossen:
Reset via telefoon.
Restore via KIES
Hard reset ( volume home en power button menu )

Wat een oplossing zou kunnen zijn is dat ik hem terug breng naar de winkel maar dan ben ik hem minimaal 15 werkdagen kwijt. En dat wil ik graag voorkomen

Zijn er nog meer mogelijkheden en of tips om dit probleem te verhelpen.
Is het bv mogelijk om een heel nieuw firmware erop te flashes oid ?

hier nog een screenshot van wat er gebeurd als ik de camera app open:
http://img52.imageshack.u...reenshot2012062517384.png

Zwart scherm met die melding erop en dan crasht hij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Razer schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:45:
[...]

Gewoon standaard PHN ROM flashen met Odin en klaar
Zou ik dit ook kunnen doen ?
Ik heb een S3 van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Limitted schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:50:
[...]

Zou ik dit ook kunnen doen ?
Ik heb een S3 van Vodafone.
Natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Iemand aan linkje waar het duidelijk uitgelegd word. het liefst stap voor stap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Limitted schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:51:
Iemand aan linkje waar het duidelijk uitgelegd word. het liefst stap voor stap ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969

Zoek op de ROM met CSC: PHN dat is de officieel Nederlandse ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Razer schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:52:
[...]

Thanx, maar werkt dit ook op mijn mac ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Limitted schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:56:
[...]

Thanx, maar werkt dit ook op mijn mac ?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Ok, Voordat ik hem ga flashen heeft dit ook nog betrekking op mijn garantie en verzekering ?
Verzekering is van Vodafone garant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Limitted schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:04:
Ok, Voordat ik hem ga flashen heeft dit ook nog betrekking op mijn garantie en verzekering ?
Verzekering is van Vodafone garant.
Nee, je flash gewoon een stock rom, dus je root je telefoon o.i.d. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Net stock rom erop geflasht nog steeds dezelfde melding bij het openen van de camera app.
Denk dus dat dit probleem hardware matig zit.
Iemand anders nog ideeën ? Of dan toch maar telefoon opsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Limitted schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:40:
Net stock rom erop geflasht nog steeds dezelfde melding bij het openen van de camera app.
Denk dus dat dit probleem hardware matig zit.
Iemand anders nog ideeën ? Of dan toch maar telefoon opsturen ?
Ook voor zekerheid full wipe gedaan (hard reset)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:34
mister_S schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:07:
[...]

Ik zie dat ik een typfoutje heb gemaakt. "2.5" had "1.5" moeten zijn. Ik kan er ongeveer 7-8 uur schermtijd uit trekken met 1.5 dag standby (eigenlijk bijna 2 omdat ik de 6 uurtjes nacht niet meetel). Standby deert het apparaat in ieder geval niet echt.
7-8 uur schermtijd met 1,5 dag standby.. pic or it didn't happen..

Of je helderheid moet op z'n laagste stand staan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:56
mafiatounes schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:39:
Wat is Wifi een batterijvreter zeg! Ik heb me vandaag voorgenomen om geen Wifi te gebruiken op het werk of thuis en ik zit nog op 87% batterij, met Wifi aan is dit rond de 60% op alle andere dagen. Met alle andere toestellen (One X, Note, S2) was ik op Wifi beter af dan HSDPA qua verbuik en snelheid.

Is er al bekend dat de komende update (die in de UK er al is) het batterijverbruik op Wifi verbeterd?
Ik heb deze ervaring helemaal niet met wifi. En hij staat aan tijdens sluimeren. Dusver lijkt 3G en wifi bij mij hetzelfde te slurpen van de batterij (ik heb de foon nu bijna 3 weken). Wat ik wel doe is wifi uitzetten zodra ik de deur uitga, zodat die niet kansloos naar netwerken gaat zoeken waar ik toch niet op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:51
mafiatounes schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:39:
Wat is Wifi een batterijvreter zeg! Ik heb me vandaag voorgenomen om geen Wifi te gebruiken op het werk of thuis en ik zit nog op 87% batterij, met Wifi aan is dit rond de 60% op alle andere dagen. Met alle andere toestellen (One X, Note, S2) was ik op Wifi beter af dan HSDPA qua verbuik en snelheid.

Is er al bekend dat de komende update (die in de UK er al is) het batterijverbruik op Wifi verbeterd?
Hier slurpt wifi niet zo veel:

Afbeeldingslocatie: http://www.michaelk.tweak.nl/sgs3/batterijstats120120625.pngAfbeeldingslocatie: http://www.michaelk.tweak.nl/sgs3/batterijstats220120625.png

Ik heb alleen altijd gps bluetooth uit staan.
Data verbinding altijd aan.

Foxhound Firmware V0.5

[ Voor 7% gewijzigd door kmichael op 25-06-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
kmichael schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:20:
[...]

Hier slurpt wifi niet zo veel:

[[url="http://http://www.michaelk.tweak.nl/sgs3/batterijstats120120625.jpg"]afbeelding[/url]]
[[url="http://http://www.michaelk.tweak.nl/sgs3/batterijstats220120625.jpg"]afbeelding[/url]]

Foxhound Firmware V0.5
Juist, prima rom, echt een aanrader en wifi staat hier ook ten alle tijden aan. Maakt in dit geval niks uit ;)
Edit: je plaatjes doen het niet..maar weet wat je bedoelt.

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 25-06-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Luitjes, Wat betreft vermoedelijke stroomverbruik door wifi.............
Hebben jullie mijn post gelezen over de instellingen van Dropbox ? :N
Dat was bij mij de boosdoener. :Y :Y :Y
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Aloysxda op 25-06-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Razer schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:49:
[...]

Ook voor zekerheid full wipe gedaan (hard reset)?
Hoe doe ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
AppieNL schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:58:
[...]

Ik heb deze ervaring helemaal niet met wifi. En hij staat aan tijdens sluimeren. Dusver lijkt 3G en wifi bij mij hetzelfde te slurpen van de batterij (ik heb de foon nu bijna 3 weken). Wat ik wel doe is wifi uitzetten zodra ik de deur uitga, zodat die niet kansloos naar netwerken gaat zoeken waar ik toch niet op kan.
Ik heb ook helemaal geen probleem dat WiFi veel verbruikt.
Onder geavanceerde instellingen slaapbeleid heb ik 'Nooit indien aangesloten' gekozen.

Heb de hele dag WiFi en Gps aan staan trouwens.
Voor zover ik weet gebruiken die ook alleen maar energie als ze echt gebruikt worden door een app of als je telefoon ook echt verbinding maakt.
Zo lang er niet gezocht moet worden naar een WiFi netwerk (of locatie voor gps) kost het ook nagenoeg geen energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
catt4u schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:54:
[...]

Ik heb ook helemaal geen probleem dat WiFi veel verbruikt.
Onder geavanceerde instellingen slaapbeleid heb ik 'Nooit indien aangesloten' gekozen.

Heb de hele dag WiFi en Gps aan staan trouwens.
Voor zover ik weet gebruiken die ook alleen maar energie als ze echt gebruikt worden door een app of als je telefoon ook echt verbinding maakt.
Zo lang er niet gezocht moet worden naar een WiFi netwerk (of locatie voor gps) kost het ook nagenoeg geen energie.
Nou ja daar ging het net om, op wifi of 3g maakt m'n toestel vrij veel verbindingen door o.a. Whatsapp, push mails enz. maar bij wifi vind ik de batterij sneller leeg gaan dan met 3g. Ik ga proberen om deze week dit eens te testen een dag met 3g en een dag met enkel wifi met hetzelfde gebruik om dan uit te maken hoe groot het verschil is.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:19

Toppertje

www.davideografie.nl

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1374508/screenshot2012062519555.png
Klikbaar.

Waarin "Mobiel standby" 51% van het batterijverbruik in beslag neemt.
Ik heb geen ervaringen met Android telefoons, maar is dat normaal? ik vind het redelijk veel namelijk.

Scherm gebruik: 25% (Op moment van schrijven is dat 3u 11m 5s).

Verder heb ik waar mogelijk Wifi aan.
Alleen 's nachts zet ik data verbinding uit.

Met mijn huidige verbruik kan ik er dus net 2 dagen mee doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Toppertje op 25-06-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Na 4 dagen zit er onderkant van mijn S3 er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/i78jc2p45/IMAG1055.jpg

De afstand tussen de glas en de bezel aan de onderkant is groter dan de rest van het toestel. Zijn er nog meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel ik het nog steeds een fantastisch toestel vind, mis ik nog wel de notificatiestijl van de iPhone. Je krijgt daar een popup als je bijv. een mail binnenkrijgt met een deel van de inhoud van de mail.
Ik gebruik nu wel iPhone Notifications, maar die werkt niet altijd en geeft geen voorvertoning.

Heeft iemand een goede tip?

Overigens zijn WP7 notifications en NotifierPro Plus ongeveer hetzelfde als iPhone Notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Razer schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:52:
[...]

Heel erg bedankt!!
Met succes un-branded ;)

Was wel erg verbaasd over het feit dat al mn apps en instellingen ongewijzigd bleven..
Was in de veronderstelling dat alles weer opnieuw geinstalleerd moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:40:
[...]

Heel erg bedankt!!
Met succes un-branded ;)

Was wel erg verbaasd over het feit dat al mn apps en instellingen ongewijzigd bleven..
De packages in die thread zijn allemaal non-wipe. Naar mijn weten zijn er nog geen wipe ROM's voor de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
@khodamn

Ik had precies zelfde probleem, rand/scherm liep niet goed mee zullen we maar zeggen (te snelle productie?)
Iig ben er meteen mee terug naar de winkel gegaan, werd meteen omgeruild voor een ander exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
BigF25 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:53:
@khodamn

Ik had precies zelfde probleem, rand/scherm liep niet goed mee zullen we maar zeggen (te snelle productie?)
Iig ben er meteen mee terug naar de winkel gegaan, werd meteen omgeruild voor een ander exemplaar.
Dank voor je reactie. Ja het is niet leuk als zo een telefoon in dit prijsklase na vier dagen onder stof zit. Ik zal wel morgen GSMWijzer moeten contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Gorillaglas....
Ik heb mijn S3 nu een hele dag en nu al krasje op het scherm. Net ter hoogte van het tweede icoon vanaf rechtsonder. Ik weet niet eens hoe het komt!
Geen sleutels, geen zand, niet gevallen, en al helemaal niet als hamer gebruikt.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vmu schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:39:
Gorillaglas....
Ik heb mijn S3 nu een hele dag en nu al krasje op het scherm. Net ter hoogte van het tweede icoon vanaf rechtsonder. Ik weet niet eens hoe het komt!
Geen sleutels, geen zand, niet gevallen, en al helemaal niet als hamer gebruikt.
Weet je zeker dat het geen fabricage fout is? Van mijn S2 weet ik dat je toch flink je best moet doen wil je er krassen op krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Ik zag het vanmiddag om een uur of twee. Ik weet niet of hij er eerder zat maar nu ik weet dat hij er zit zie ik 'm natuurlijk de hele tijd. De telefoon was pas vanaf gisteren half vijf in mijn bezit. Echt bizar. Op youtube lopen ze erop te krassen met hobbymessen en ik heb 'm in mijn colbertzakje gehad en een paar keer in mijn schone broekzak om te kijken hoe dat past.
Ik ga terug naar de winkel, kijken wat ze zeggen.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:15:
Ik heb een vreselijk irritant probleem met mijn SGSIII en ik hoop dat 1 van jullie wellicht de oplossing heeft:

Als ik een mapje op mijn homescreen open, dan wordt uitgesproken dat ik het mapje open:

- De map is open

En als ik hem weer sluit dan wordt dit ook uitgesproken:

- De map is gesloten

Ik ben werkelijk al 10 keer ALLE opties doorgelopen om te kijken waar ik dit uit kan zetten. Uiteraard onder geluid gekeken, onder toegankelijkheid, etc. Nergens een optie te vinden! Wel opties waarvan je zou verwachten dat je het daarmee inschakelt, maar die staan allemaal al uitgeschakeld.

De stem is ook alleen hoorbaar bij het openen en sluiten van een mapje, alle overige dingen die je doet spreekt ze godzijdank niet uit.

Edit: Ik ben er al achter. Het is aangegaan toen ik LightFlow installeerde. Daar zit waarschijnlijk een bug in, want Light flow heeft niets met Text-to-speech te maken. Zodra ik LightFlow uitschakel, spreekt de stem eindelijk niet meer uit dat ik mapjes open en sluit. Mijnhemel, wat een rust. Maar LightFlow is onmisbaar vind ik, dus daar moet wel een oplossing voor komen.
Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb Lightflow geinstalleerd en ben er eigenlijk wel happy mee, maar ik heb op mijn homescreen alles in mapjes staan en word hier helemaal gek van... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:23:
[...]

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb Lightflow geinstalleerd en ben er eigenlijk wel happy mee, maar ik heb op mijn homescreen alles in mapjes staan en word hier helemaal gek van... :(
Is volgens mij niet op te lossen. Ondertussen heb ik alles uit mapjes gehaald..
Hopelijk is het bij de volgende update opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:23:
[...]

Wat bedoel je eigenlijk met dit? Ik maak even mapje aan en plaats 2 apps erin. Ik druk gewoon erop, verschijnt zon menutje met die 2 apps. Druk ik weer erop dan sluit het gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik dus sinds een aantal weken de Galaxy S3 in mijn bezit.
Het is een pracht van een toestel, helemaal nadat ik m geroot had en alle (best wel enge) android data verbindingen heb dicht gegooid (reclame tijdens apps, doorsturen van wifi wachtwoorden naar google etc..)

Het filmen met de telefoon is van redelijke kwaliteit. Maar ik zit met een aantal vraagtekens bij het volgende.
1. Tijdens het filmen blijf het beeld een soort van zoom in/uit actie te hebben (om de paar seconden, soort van scherp stel actie) dit is irritant met relatief stilstaand beeld.
2. Misschien nog wel een groter punt.. Geluidskwaliteit tijdens het opnemen is ronduit slecht te noemen.
dit was nog beter op mijn Siemens S65 welke destijds op nam met 3gp. Het klinkt erg flets en lage tonen zijn er in de verste verte niet te bekennen, verder zit er een actieve volume regeling op tijdens het opnemen dat als er veel geluid komt hij begint te regelen hard naar zacht naar hard en terug.
Soms valt de rechter kant weg etc...

Iemand meer deze ervaringen? (deze opname problemen waren voor en na de root van het toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:57:
Nu heb ik dus sinds een aantal weken de Galaxy S3 in mijn bezit.
Het is een pracht van een toestel, helemaal nadat ik m geroot had en alle (best wel enge) android data verbindingen heb dicht gegooid (reclame tijdens apps, doorsturen van wifi wachtwoorden naar google etc..)

Het filmen met de telefoon is van redelijke kwaliteit. Maar ik zit met een aantal vraagtekens bij het volgende.
1. Tijdens het filmen blijf het beeld een soort van zoom in/uit actie te hebben (om de paar seconden, soort van scherp stel actie) dit is irritant met relatief stilstaand beeld.
2. Misschien nog wel een groter punt.. Geluidskwaliteit tijdens het opnemen is ronduit slecht te noemen.
dit was nog beter op mijn Siemens S65 welke destijds op nam met 3gp. Het klinkt erg flets en lage tonen zijn er in de verste verte niet te bekennen, verder zit er een actieve volume regeling op tijdens het opnemen dat als er veel geluid komt hij begint te regelen hard naar zacht naar hard en terug.
Soms valt de rechter kant weg etc...

Iemand meer deze ervaringen? (deze opname problemen waren voor en na de root van het toestel).
Inderdaad wat je bij 1 beschrijft heb ik ook last van. En ja nr 2 het geluid ;w bij de s2 was het ook niet je van het en ja ook bij de S3. Hopelijk wordt het opgelost in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Furrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:40:
[...]

Heel erg bedankt!!
Met succes un-branded ;)

Netjes gedaan, is die handleiding noob proof? Ik heb het nog nooit gedaan maar wil hem rooten vanwege het feit dat ik de camera mod en de bloatware wil verwijderen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Ik kan me zelf aardig een NOOB noemen ja.. iig voor wat betreft Android zeker! Heb het toestel niet hoeven rooten, of t moet zonder dat ik t door had gebeurd zijn... Maar ben iig van alle tmobile zooi af :)

Nog even een vraag aan de Geek en Geekinnen; Heb zojuist 1,5 uur lang mn smsjes verplaatst van mn iPhone 4 naar de SIII via KIES, waren ruim 12.000 berichten..
Nu crasht mn sms app voortdurend, krijg de berichten niet eens geladen.
Binnen een seconden of. 20 krijg de melding of ik de app wil sluiten of nog wil blijven wachten... wat ik doe of kies, de app blijft vastlopen en crashen.

Overigens wil ik er nog wel bij vermelden dat ik dan ook echt niets kan doen met het toestel... alles lijkt vast te lopen..

Is dit een bekend probleem? Zo ja, is hier dan een oplossing voor?

Krijg op het moment ook geen smsjes meer binnen-- als in dat ze niet aankomen-- zeer vervelend dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 00:05:
[...]

Inderdaad wat je bij 1 beschrijft heb ik ook last van. En ja nr 2 het geluid ;w bij de s2 was het ook niet je van het en ja ook bij de S3. Hopelijk wordt het opgelost in een update.
Hebben jullie toevallig "anti trillen " aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Furrr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 01:03:
Ik kan me zelf aardig een NOOB noemen ja.. iig voor wat betreft Android zeker! Heb het toestel niet hoeven rooten, of t moet zonder dat ik t door had gebeurd zijn... Maar ben iig van alle tmobile zooi af :)

Nog even een vraag aan de Geek en Geekinnen; Heb zojuist 1,5 uur lang mn smsjes verplaatst van mn iPhone 4 naar de SIII via KIES, waren ruim 12.000 berichten..
Nu crasht mn sms app voortdurend, krijg de berichten niet eens geladen.
Binnen een seconden of. 20 krijg de melding of ik de app wil sluiten of nog wil blijven wachten... wat ik doe of kies, de app blijft vastlopen en crashen.

Overigens wil ik er nog wel bij vermelden dat ik dan ook echt niets kan doen met het toestel... alles lijkt vast te lopen..

Is dit een bekend probleem? Zo ja, is hier dan een oplossing voor?

Krijg op het moment ook geen smsjes meer binnen-- als in dat ze niet aankomen-- zeer vervelend dus..
Wat de hell moet je met 12.000 smsjes is het niet tijd om op te schonen, of ze gewoon op je pc te laten staan?

Je kan proberen in de sms app - data verwijderen en even opnieuw proberen. Of een 3rd party sms app proberen, zoals go sms.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Ben nogal sentimenteel.... :p

Ik baal al enorm van het feit dat ik mn whats app berichten niet kan meenemen... Dus de smsjes gaan sowieso mee...
Maaaarr, sms begint ondertussen weer langzaam opgang te komen...
Had denk ik even wat tijd nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Furrr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 01:03:
Ik kan me zelf aardig een NOOB noemen ja.. iig voor wat betreft Android zeker! Heb het toestel niet hoeven rooten, of t moet zonder dat ik t door had gebeurd zijn... Maar ben iig van alle tmobile zooi af.
Hoezo niet hoeven rooten? Omdat te doen heb je toch rootacces nodig? Dan root je toch al?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
* zucht *
deze nacht wou ik mijn wekker zetten
dus klok en dan alamen. Zo krijg je een vrij groot zwart stuk scherm te zien onderaan.
Nu viel me op dat daar nog donkere zwarte stippen te zien waren.
In de dag valt het niet op en een screentest levert overdag ook bitter weinig op maar in den donkere zie je het duidelijk . Je ziet het bv ook als je je scherm aan of af zet en het niet direct aan of uit gaat maar wel verlicht wordt. Dan zie je echt jah nog donkerdere stippen

Zo laten of toch maar naar de winkel stappen heb hem vrijdag gekocht...

*zucht*
nog iemand met zwarte stippen op zijn zwart scherm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik vind aan Samsung GO echt niks aan. Maakt het alleen maar traag.

Hoe kan ik Samsung Go verwijderen?
Of ieder geval uitloggen, spijt dat ik het geprobeerd heb.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Nachtaapje schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:45:
* zucht *
deze nacht wou ik mijn wekker zetten
dus klok en dan alamen. Zo krijg je een vrij groot zwart stuk scherm te zien onderaan.
Nu viel me op dat daar nog donkere zwarte stippen te zien waren.
In de dag valt het niet op en een screentest levert overdag ook bitter weinig op maar in den donkere zie je het duidelijk . Je ziet het bv ook als je je scherm aan of af zet en het niet direct aan of uit gaat maar wel verlicht wordt. Dan zie je echt jah nog donkerdere stippen

Zo laten of toch maar naar de winkel stappen heb hem vrijdag gekocht...

*zucht*
nog iemand met zwarte stippen op zijn zwart scherm :p
Nee.. dat lijkt mij een foutje in het scherm. Ik zou deze dus gewoon inruilen, dat is de nadeel van AMOLED nog. Het gaat niet altijd even goed met die schermen. Zelf de geluk gehad dat ik altijd uitstekende schermen heb gehad die zelfs geen screen burning na jaar gebruik hebben.

Maar ik zou als ik jou was even bewijs maken of in de winkel laten zien dat je er last van hebt. Wordt vast wel geruilt.

(Gestuurd vanaf mn S3 :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkkrw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:47:
[...]

Wat bedoel je eigenlijk met dit? Ik maak even mapje aan en plaats 2 apps erin. Ik druk gewoon erop, verschijnt zon menutje met die 2 apps. Druk ik weer erop dan sluit het gewoon..
Het probleem is dat iedere keer als ik de map open of sluit, een stem (vermoedelijk van Svoice) dit uitspreekt. Dit kan nergens worden uitgezet en het is echt heel irritant... Ik hoop inderdaad dat er snel een oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 22:56

The Legend

*Plop*

linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:58:
[...]

Nee.. dat lijkt mij een foutje in het scherm. Ik zou deze dus gewoon inruilen, dat is de nadeel van AMOLED nog. Het gaat niet altijd even goed met die schermen. Zelf de geluk gehad dat ik altijd uitstekende schermen heb gehad die zelfs geen screen burning na jaar gebruik hebben.

Maar ik zou als ik jou was even bewijs maken of in de winkel laten zien dat je er last van hebt. Wordt vast wel geruilt.

(Gestuurd vanaf mn S3 :p)
Volgens mij zijn dat geen fouten in het scherm, maar AMOLED eigen.

[ Voor 5% gewijzigd door The Legend op 26-06-2012 08:03 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:59:
[...]

Het probleem is dat iedere keer als ik de map open of sluit, een stem (vermoedelijk van Svoice) dit uitspreekt. Dit kan nergens worden uitgezet en het is echt heel irritant... Ik hoop inderdaad dat er snel een oplossing voor komt.
Welke versie heb je? Want ik heb daar totaal geen last van..
Heb zelf I9300XXALEF, met CSC: PHNALE4.

Misschien heb je andere versie die dat wel doet?

Daarnaast ik weet dat amoled zulke eigenschapjes kan hebben maar als de ene er last van heeft en de andere niet dan lijkt mij het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
The Legend schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:02:
[...]

Volgens mij zijn dat geen fouten in het scherm, maar AMOLED eigen.
net al ff gebeld vroege vogels daar bij coolblue... als het echt zo is (jah anders zou ik het niet zeggen)
dan zouden ze hem wel ruilen.

moet ik wel weer even voor rijden :-(

maar goed jah
storen doet het niet echt maar voor 650 euro vindk wel dat het deftig mag zijn...
en dat het dus niet hoort. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17
Megapaul schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:39:
[...]
Het inloggen met "more services" wil niet lukken. ik krijg de melding:
Dit mail adres kan niet in dit land worden gebruikt . Geruik een ander email adres om in te loggen of meld u aan voor een account (3013)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:14:
[...]
Die ellende met dat samsung account had ik met de S2 ook al. Bij de S3 ook hetzelfde ik heb al die samsung troep meteen verwijderd. Gewoon via Google een Apk downloaden. Ik ben ook op zoek geweest naar die code 3013 schijnt dat het iets met belgië te maken heeft . O-)
Megapaul schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:38:
[...]
Ik heb uiteindelijk de app via kies kunnen downloaden.
Als ik inlog op samsungapps.com met mijn samsung account dan staat er staat er als land Belgium.
In kies kan je ook de app installeren via de knop samsung apps ik had in eerste instantie nederland als land gekozen maar toen kreeg ik een foutmelding.
ik kreeg toen de optie om het land te veranderen. dit heb ik veranderd naar belgie en ik kon de app downloaden.
Vandaag had ik mijn telefoon aangeloten op kies en ik selecteerde samsung apps.
Ik kreeg toen de melding dat ik het land moest veranderen wilde ik samsung apps gebruiken.
Deze veranderd naar nederland en alles doet het weer normaal. Ook staat in mijn samsung account als land nu nederland ipv belgium. :)
linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:13:
[...]
Welke versie heb je? Want ik heb daar totaal geen last van..
Heb zelf I9300XXALEF, met CSC: PHNALE4.
Stond deze firmware er bij jou standaard op?
in kies staat deze firmware nog als nieuwste firmware:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/18j30l.jpg

wat krijg jij te zien als je je telefoon aansluit op kies?

Ik zie op samfirmware wel I9300XXALEF staan maar met CSC I9300PHEALE4
niet met PHNALE4.

Zou dus moeten betekenen dat er snel een update komt met PHN.

[ Voor 56% gewijzigd door Megapaul op 26-06-2012 09:35 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 19:39
Furrr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 01:59:
Ben nogal sentimenteel.... :p

Ik baal al enorm van het feit dat ik mn whats app berichten niet kan meenemen... Dus de smsjes gaan sowieso mee...
Maaaarr, sms begint ondertussen weer langzaam opgang te komen...
Had denk ik even wat tijd nodig ;)
whatsapp niet? Gegevens backup maken, aan de computer, op s3 ploffen, en whatsapp installeren dan vraagt hij of je de gegevens wilt ophalen. Heb je je appjes gewoon terug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
niek87 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:37:
[...]

whatsapp niet? Gegevens backup maken, aan de computer, op s3 ploffen, en whatsapp installeren dan vraagt hij of je de gegevens wilt ophalen. Heb je je appjes gewoon terug hoor.
Dat dacht ik ook ja. In de instellingen kan je een reservekopie maken van je berichten. Deze op de pc zetten. Daarna whatsapp installeren op je s3. Reservekopie in de juiste map zetten en voila, je heb je berichten weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Ik heb toch nog f een vraagje, heeft de galaxy S3 nu 1 of 2 gig aan ram geheugen, bij dit filmpje zie ik dus als je bij 4 minuten kijkt dat hij dus bijna 2 gig aan ram heeft ?? of is dit weer een andere uitvoering

Hier de link YouTube: Samsung Galaxy SIII Review!

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Vandaag de S3 blauw gekocht...
3-7 is ie weer op voorraad, dus verwacht m volgende week donderdag te hebben oid.

Waar moet ik goed op letten?
- Productiefout op achterkant (hoe kan ik deze herkennen? iemand een foto?)
- wat nog meer?

Hoe eerder ik deze eventuele fouten spot, hoe makkelijker met omruilen voor een foutloze ;)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
dave1972 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:02:
Ik heb toch nog f een vraagje, heeft de galaxy S3 nu 1 of 2 gig aan ram geheugen, bij dit filmpje zie ik dus als je bij 4 minuten kijkt dat hij dus bijna 2 gig aan ram heeft ?? of is dit weer een andere uitvoering

Hier de link YouTube: Samsung Galaxy SIII Review!
Dat is de Amerikaanse LTE versie met een andere soc namelijk een Qualcomm S4 dual core met 2 gig ram, de internationale versie heeft een Exynos quad core met 1 gig ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
mafiatounes schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Dat is de Amerikaanse LTE versie met een andere soc namelijk een Qualcomm S4 dual core met 2 gig ram, de internationale versie heeft een Exynos quad core met 1 gig ram.
Dual core ???

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
De Qualcomm S4 chip kan goed mee met de Europese quadcore :) Genoeg over te vinden via Google..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ja Amerikaanse LTE versie heeft een dual core chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Heb t idd gelezen, jammer dat ze bij onze quadcore geen 2 gig aan ram hebben ingebouwd, maar ja dat zal de volgende Samsung Galaxy S.... wel weer hebben, Wij ned hebben ook altijd wat te mekkeren :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
Zo ben ook het bezit van een SIII blue. Leuk en mooi toestel, android is nog wel even wennen. Ik kom van WP7, welke minder uitgebreid is maar wel simpeler en overzichtelijker.
Nu ben ik aan het vechten met de wallpapers, welke resolutie moet een wallpaper zijn om het te laten sliden zodat je niet de select functie krijgt? Ik krijg het wel voor elkaar met bijv. wallpapercasa. Maar als ik een zelf een image als wallpaper zet moet ik deze continue bijsnijden.
Als lancher gebruik ik Go launcher Ex. Iemand enig idee? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
dave1972 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:14:
Heb t idd gelezen, jammer dat ze bij onze quadcore geen 2 gig aan ram hebben ingebouwd, maar ja dat zal de volgende Samsung Galaxy S.... wel weer hebben, Wij ned hebben ook altijd wat te mekkeren :)
In Korea hebben ze een versie met quadcore, 2giga ram en LTE, die hebben pas geluk. Maar de internationale versie werkt ook heel goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
mafiatounes schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:24:
[...]

In Korea hebben ze een versie met quadcore, 2giga ram en LTE, die hebben pas geluk. Maar de internationale versie werkt ook heel goed hoor.
Is die niet op 1 of andere manier te kopen dan?...bedoel een custom rom drop en je hebt de nederlandse taal :).....dan ben je toch wel een uitzondering op de nederlandse markt :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:30:
Is die niet op 1 of andere manier te kopen dan?...bedoel een custom rom drop en je hebt de nederlandse taal :).....dan ben je toch wel een uitzondering op de nederlandse markt :p
Custom Roms zijn meestal toestel-specifiek.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:32:
[...]

Custom Roms zijn meestal toestel-specifiek.
Met andere woorden....zinloos dus :(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:02
Toen ik 2 jaar terug mijn Desire ontving, kon ik alleen kiezen uit Engels, Duits en Frans.
Heb toen More Locale 2 uit de play store geplukt en kon kiezen uit alle talen.
Heb je helemaal geen custom rom of root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serotonine schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:37:
Toen ik 2 jaar terug mijn Desire ontving, kon ik alleen kiezen uit Engels, Duits en Frans.
Mooi, prima bewijs dat die geïmporteerde telefoon zo eventjes op Nederlands te zetten is! Kopuh! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Serotonine schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:37:
Met een Koreaans toestel heb ik liever een stock NL rom hoor, die Aziatische telefoons zitten vol met bloatware waar je hier niets van verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .nERDMAn.
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:59:
[...]

Heb je de Auto-stand (met het stuurwieltje) aan staan? Dan babbelt de mijne er ook nogal op los. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10 16:58
vannacht weer dit probleem gehad. iemand anders hier ook last van?

Ik zet de dataverbindingen 's-nachts uit. Ga volgende keer eens proberen om het aan te laten, zodat de telefoon ook blijft synchroniseren en dus niet in een ' diepe slaap' terecht komt.

Heb verder geen idee wat er mis kan zijn.
legolas82 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:08:
heb nu al twee keer gehad dat mijn telefoon helemaal uit is als hij lang (meer dan 2 uur) aan de lader hangt, zonder dat ik iets doe met de telefoon (maw: ik laat de telefoon volledig met rust. sync staat gewoon aan, maar ik check geen emails etc.

de led gaat ook niet op groen, maar blijft op oranje. pas als ik aan/uit knop lang indruk start het toestel weer op.toestel is wel volledig opgeladen dan..

erg irritant, aangezien ik afhankelijk ben van de wekker en de wekker dus niet afgaat als toestel ' hangt'.
iemand dit probleem ook al ervaren?

p.s. iemand nog meer last van een niet locatie updatende weerwidget??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 12:37
Zijn er mensen die ervaring hebben met Whatsapp audio notes op de S3? Mijn vriendin heeft sinds zaterdag de S3, ik gebruik nog de S1. De kwaliteit van de opnames vanuit Whatsapp (en de meeste andere spraak recorders) is op de S1 erg slecht. Klinkt erg gecompressed en blikkerig, terwijl dit met normaal bellen helemaal niet zo is. Via een applicatie als TapeMachine Recorder lukt het me wel op normale spraak op te nemen, maar eigenlijk moet Whatsapp het zelf ook gewoon kunnen.

Nu verbaas ik me er over dat mijn vriendin op haar S3 hetzelfde probleem heeft: slechte audio notes, veel slechter dan we op de iPhone 3GS gewend waren. Verschillende contactpersonen geven ook aan dat je amper verstaanbaar bent.

Is dit een bekend probleem? Het moet bijna wel, als het zowel op mijn S1 als de S3 speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net update binnen gekregen via OTA!! :P

AP: I9300XXALF5
CP: I9300XXALF5
CSC: I9300LUXALF5

Buildnummer
IMM76D.I9300XXALF5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:31
Hoe is de ervaring met de leesbaarheid van het S3-scherm in direct zonlicht?

Kom verschillende reviews tegen. Sommigen zeggen dat AMOLED er juist zeer geschikt voor is, anderen zeggen dat door de geringe licht-sterkte de S3 juist zwakker presteert dan een gemiddeld LCD-scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:20
Bard1982 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:08:
Hoe is de ervaring met de leesbaarheid van het S3-scherm in direct zonlicht?

Kom verschillende reviews tegen. Sommigen zeggen dat AMOLED er juist zeer geschikt voor is, anderen zeggen dat door de geringe licht-sterkte de S3 juist zwakker presteert dan een gemiddeld LCD-scherm.
'
De helderheid van het scherm is niet heel hoog. Ik vind het scherm niet ubergoed te lezen in direct zonlicht, soms zelfs storend...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:08:
Net update binnen gekregen via OTA!! :P

AP: I9300XXALF5
CP: I9300XXALF5
CSC: I9300LUXALF5

Buildnummer
IMM76D.I9300XXALF5
Op XDA draait iedere rom al met XXALF6 :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Stond deze firmware er bij jou standaard op?
in kies staat deze firmware nog als nieuwste firmware:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/18j30l.jpg

wat krijg jij te zien als je je telefoon aansluit op kies?

Ik zie op samfirmware wel I9300XXALEF staan maar met CSC I9300PHEALE4
niet met PHNALE4.

Zou dus moeten betekenen dat er snel een update komt met PHN.
Ik heb even op mijn werk Samsung Kies geïnstalleerd. Zal even een screenshot maken van.
Maar ja dit was de Firmware die ik kreeg vanaf het begin. Ik kan mijn versie inderdaad ook niet vinden ergens, zelfs als ik het Google had ik Zaterdag niks over kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/262mlu0.png

Raar genoeg zegt hij nog steeds dat mijn S3 geen Firmware updates ondersteunt.. Hebben meer mensen dit? Hij is echt origineel, heb nog niks verandert of gebruik gemaakt van Odin.

Dus als iemand weet wat er aan de hand is... plus is dit wel goede Firmware? Ik heb hem Unbranded gekocht, kan ook geen Provider software vinden.

Edit: Ik ga maar eens Samsung Mobile NL Twitteren, kijken als ik snel een reactie krijg.

[ Voor 11% gewijzigd door V-rg op 26-06-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Ik heb even op mijn werk Samsung Kies geïnstalleerd. Zal even een screenshot maken van.
Maar ja dit was de Firmware die ik kreeg vanaf het begin. Ik kan mijn versie inderdaad ook niet vinden ergens, zelfs als ik het Google had ik Zaterdag niks over kunnen vinden.

[afbeelding]

Raar genoeg zegt hij nog steeds dat mijn S3 geen Firmware updates ondersteunt.. Hebben meer mensen dit? Hij is echt origineel, heb nog niks verandert of gebruik gemaakt van Odin.

Dus als iemand weet wat er aan de hand is... plus is dit wel goede Firmware? Ik heb hem Unbranded gekocht, kan ook geen Provider software vinden.

Edit: Ik ga maar eens Samsung Mobile NL Twitteren, kijken als ik snel een reactie krijg.
Wat ik op diverse forums lees is dat je het misschien op een paar andere pc's moet proberen ?
En anders misschien is kijken of dat KIES zelf een update nodig heeft ?

[ Voor 3% gewijzigd door dave1972 op 26-06-2012 12:45 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:28:
[...]

[afbeelding]

Hier is al verschillende keren een antwoord op geweest.
Je draait een nieuwere PHN rom als dat op de servers staat, daarom krijg je die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Razer schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Hier is al verschillende keren een antwoord op geweest.
Je draait een nieuwere PHN rom als dat op de servers staat, daarom krijg je die melding.
Je verwacht niet dat ik 171 pagina's voorbij ga om het te lezen hé?

Maar ik heb zelf net gewoon Samsung gebeld (op mijn werk scheelt weer kosten :) ). Inderdaad die melding geeft aan dat nog geen updates uit zijn voor deze type.

Maar de PHN Rom is de beste wat je kan hebben op dit moment of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:55:
Kan je ook meteen even aan Samsung vragen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Brad Pitt schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:57:
[...]

Kan je ook meteen even aan Samsung vragen toch.
Deze kerel had niet zoveel verstand ervan. Ik vroeg dat namelijk al, hij gaf aan dat ik op internet moet gaan zoeken. Waar ik het antwoord ook nog niet op heb gevonden toen ik laatst zocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Deze kerel had niet zoveel verstand ervan. Ik vroeg dat namelijk al, hij gaf aan dat ik op internet moet gaan zoeken. Waar ik het antwoord ook nog niet op heb gevonden toen ik laatst zocht ;)
Waarom werkt die gast dan bij Samsung?.had dat gevraagd.
Huidige stock rom ja, beste rom dan nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
silitek schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Waarom werkt die gast dan bij Samsung?.had dat gevraagd.
Huidige stock rom ja, beste rom dan nee....
En de beste is?......begint volgens mij met FOX en eindigt op HOUND ? :P :9 :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:10:
[...]

En de beste is?......begint volgens mij met FOX en eindigt op HOUND ? :P :9 :+
Voorspelbaar inderdaad.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:55:
[...]

Je verwacht niet dat ik 171 pagina's voorbij ga om het te lezen hé?

Maar ik heb zelf net gewoon Samsung gebeld (op mijn werk scheelt weer kosten :) ). Inderdaad die melding geeft aan dat nog geen updates uit zijn voor deze type.

Dude, ooit van zoekfunctie gehoord?
Zo wordt het wel een heel geweldig topic, en in 1 minuut Google heb ik het identieke antwoord ook nog in het Engels te pakken.

PHN staat alleen voor de regiocode van de ROM, Samsung rolt ROMS per CSC code uit.
De laatste ROM die op dit moment te krijgen is een LF6 ROM, echter is die er nog niet voor CSC code PHN. Dus als je aan CSC code PHN wilt vasthouden is de huidige ROM die je hebt de laatste nieuwe. Maar je kunt elke andere willekeurige ROM flashen via Odin, dus ook een LF6 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Voor mensen die nieuwe releases van ROMs een beetje in de gaten willen houden, is dit misschien wel een leuke website:

http://samsung-updates.com/device/?id=GT-I9300

Hoe hoger de builddate/changenumer hoe nieuwer de ROM, maar dat lijkt me logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Limitted schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:49:
Ik heb nu net 2 weken mijn S3 binnen.
Maar hij begint nu al kuren te krijgen. oa:

Spontane reboots.
Rare kleuren ( disco effect )
En het ergste van alles is dat me camera gewoon niet werkt.

Wat ik al geprobeerd heb om het op te lossen:
Reset via telefoon.
Restore via KIES
Hard reset ( volume home en power button menu )

Wat een oplossing zou kunnen zijn is dat ik hem terug breng naar de winkel maar dan ben ik hem minimaal 15 werkdagen kwijt. En dat wil ik graag voorkomen

Zijn er nog meer mogelijkheden en of tips om dit probleem te verhelpen.
Is het bv mogelijk om een heel nieuw firmware erop te flashes oid ?

hier nog een screenshot van wat er gebeurd als ik de camera app open:
http://img52.imageshack.u...reenshot2012062517384.png

Zwart scherm met die melding erop en dan crasht hij,
Inmiddels nu stock rom erop geflasht met odin.
Full wipe gedaan.

Nog steeds hetzelfde probleem.

Telefoon op engels gezet om te kijken wat de engelse error is.
Hij zegt nu bij het openen: Unknown error by error callback.
Het scherm word weer zwart en dan stopt hij ermee.

Iemand nog laatste tips of ideeën voordat ik terug naar de winkel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net nog iets over een (aparte versie van Odin) speciaal voor de S3.
Wat het verschil nou moet zijn ben ik nog niet achter.

http://androidflip.com/ne...oidflip+%28AndroidFlip%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:17

Flipm0de

geen

Gebruiken jullie ook de 'voice actions' voor het alarm wel eens? Het is super dat je door 'Stoppen' te roepen het alarm kan uitschakelen als je nog half wakker bent, alleen lijkt dit niet te werken wanneer de telefoon aan de lader zit. Hebben jullie hier ook last van?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Hoe zit het nou met die firmwares bij de S3, ik lees hier en daar dat mensen via kies en ota nieuwe updates binnen krijgen, maar ik zit al vanaf het begin op LE8, wat is de laaste NL firmware nu? want ik kan er nergens iets over vinden.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:08
DapperKonijntje schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:28:
Hoe zit het nou met die firmwares bij de S3, ik lees hier en daar dat mensen via kies en ota nieuwe updates binnen krijgen, maar ik zit al vanaf het begin op LE8, wat is de laaste NL firmware nu? want ik kan er nergens iets over vinden.
XXLE8 is de laatste, samen met de Android versie 4.0.4. Weet niet of er erg veel issues zijn met de S3 wat een firmware update zou moeten fixen. Ik heb zelf in iedergeval geen issues.

[ Voor 3% gewijzigd door jordy5 op 26-06-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Razer schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:18:
[...]

Dude, ooit van zoekfunctie gehoord?
Zo wordt het wel een heel geweldig topic, en in 1 minuut Google heb ik het identieke antwoord ook nog in het Engels te pakken.

PHN staat alleen voor de regiocode van de ROM, Samsung rolt ROMS per CSC code uit.
De laatste ROM die op dit moment te krijgen is een LF6 ROM, echter is die er nog niet voor CSC code PHN. Dus als je aan CSC code PHN wilt vasthouden is de huidige ROM die je hebt de laatste nieuwe. Maar je kunt elke andere willekeurige ROM flashen via Odin, dus ook een LF6 ROM.
Dude? Weet je tegenwoordig geen andere woorden om andere personen aan te spreken?

Ja zoekfunctie, dan moet je als nog exacte woorden weten. Maar goed beetje jammer dat je die commentaar alleen op mij geeft terwijl tig andere op deze pagina ook vragen stelt die geweest zijn. Dat gebeurt nou eenmaal, zeker op een forum als deze. Daarnaast nadat ik de zoekfunctie heb gebruikt is dit als nog niet bepaald geschikt om snel en goed antwoord te krijgen. Maar goed, commentaar kan ik ook geven. Je vertelt een hele verhaal waar ik niet om vroeg, komt een beetje op de verkeerde manier wijs over. Ik vroeg slechts wat de beste ROM (Stock) op dit moment is. Dus dit: "De laatste ROM die op dit moment te krijgen is een LF6 ROM, echter is die er nog niet voor CSC code PHN." was voldoende geweest.

Nu weer terug naar de topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10 23:04

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Ik heb deze telefoon nu enkele dagen en ben heel tevreden, heb alleen wel enkele problemen.

1. Mijn RAM loopt nogal vol. ik gebruik Advanced taskkiller, en die zegt dat ik zelf na een volledige kill nog maar 150-200MB vrij heb. Dat vind ik vrij weinig als ik in totaal 1GB heb en er geen apps aan zouden staan.

2, batterijverbruik in standby ben ik ook niet over te spreken. Kan dat komen door een crappe wifi? Heb (nog) geen databundel, dus 3G etc. staat uit.

Is dit misschien gewoon het beste op te lossen door en AOKP of CM9 op te zetten? (zodra ze uit zijn voor de S3) Heb het namelijk ook niet zo op de Samsung bloatware.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:05
.ScorpionSquad schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:03:
Ik heb deze telefoon nu enkele dagen en ben heel tevreden, heb alleen wel enkele problemen.

1. Mijn RAM loopt nogal vol. ik gebruik Advanced taskkiller, en die zegt dat ik zelf na een volledige kill nog maar 150-200MB vrij heb. Dat vind ik vrij weinig als ik in totaal 1GB heb en er geen apps aan zouden staan.

2, batterijverbruik in standby ben ik ook niet over te spreken. Kan dat komen door een crappe wifi? Heb (nog) geen databundel, dus 3G etc. staat uit.

Is dit misschien gewoon het beste op te lossen door en AOKP of CM9 op te zetten? (zodra ze uit zijn voor de S3) Heb het namelijk ook niet zo op de Samsung bloatware.
Het geheugen hoort vol... Als ie leeg is heb je er niks aan, en kost je meer batterij omdat alles telkens opnieuw gestart moet worden.

Zelf nog een vraagje:
Alle klok widgets van samsung gaan naar de tijdsinstellingen als je erop klikt bij mij. Hoort dit? Is nogal zinloos namelijk, wil het gewoon naar de klok app hebben linken.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Idd een taskkiller is overbodig aangezien android dit allemaal zelf regelt, dus die taskkiller kan je er gewoon afgooien :P

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:02
dave1972 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:28:
Idd een taskkiller is overbodig aangezien android dit allemaal zelf regelt, dus die taskkiller kan je er gewoon afgooien :P
Gingerbread had geen taskkiller omdat android zelf alles regelt.
Maar aangezien niet iedere programmeur net werk levert, is er in ICS wel een taakbeheer ingebouwd. En soms hard nodig ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Serotonine op 26-06-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zelf nog een vraagje:
Alle klok widgets van samsung gaan naar de tijdsinstellingen als je erop klikt bij mij. Hoort dit? Is nogal zinloos namelijk, wil het gewoon naar de klok app hebben linken.
Ja klopt, ik gebruik BobClockD3. Naar mijn mening niet alleen een mooiere klok, maar ook handig, want je kan 'm linken naar de klokapplicatie, met Alarm, Stopwatch etc. Vind ik wel erg makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainZz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 08:57
khodamn schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:33:
Na 4 dagen zit er onderkant van mijn S3 er zo uit:

[afbeelding]

De afstand tussen de glas en de bezel aan de onderkant is groter dan de rest van het toestel. Zijn er nog meer mensen die dit ervaren?
Ik heb precies zo'n zelfde probleem, maar dan aan de linkerzijkant. Bovendien blijven mijn volume knoppen hangen. Ik heb inmiddels een case laten aanmaken bij de phonehouse (had online besteld, in de winkel kunnen ze niks voor je doen :?), die het weer doorzetten naar Samsung. Op hoop van zegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:40
Mijn uphone 4 abo is adgelopen en ik wil eigenlijk de g3. Zijn er meer die deze overstap hebben genaakt? Zoja, hoe bevalt het
Pagina: 1 ... 43 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.