Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:52

kronolith

[EDIT]

Mijn naar micro-sim verknipte sim kaart is kapot :'(

Nu is mijn S3 veranderd in een soort veredelde iPod touch :P. Maandag eerst maar eens een echte micro-sim halen bij Vodafone! :Y

[ Voor 6% gewijzigd door kronolith op 23-06-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
RUFFNECK schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:47:
Volgens mij kan je in de settings van de dropbox app ervoor kiezen om alleen te uploaden bij/met WiFi verbinding.
Kijken of in de camera app ook zo'n setting staat (automatisch uploaden) en die dan uit zetten (ik heb geen S3, maar een One S, die ook met Dropbox en auto upload mogelijkheid komt)
[...]
Ik gebruik Dropsync Pro, kun je zelf kiezen welke folders je wilt syncen en ook instellen dat syncen alleen mag bij WiFi en boven x% power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

kronolith schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:54:

Nu is mijn S3 veranderd in een soort veredelde iPod touch :P. Maandag eerst maar eens een echte micro-sim halen bij Vodafone! :Y
Probeer het ietsiepietse verder in te duwen in je SIM-holder, zodanig dat er nog een rand van 1~2mm overblijft om 'm later nog uit te kunnen trekken. Bij mij werkte de verknipte SIM-kaart daarna meteen, terwijl het eerder mijn SIM-kaart niet eens herkende. ;)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
kronolith schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:54:

Kan nu ook toch ?......is zo gebeurd hoor voor hun en is bovendien nog gratis ook alleen f legitimatie mee nemen en klaar ( mits je abbo hebt bij ze ) :)...............weet niet of dat al wel gedaan hebt maar als je een andere sim erin doet als je tel nog aan is gaat hij hem ook niet zien dus wel f rebooten nadat je hem geplaatst hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door dave1972 op 23-06-2012 15:53 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:56

The Legend

*Plop*

Heb gisteren m'n Desire ingeruild voor een S3, top toestel :) Enige opmerkelijke waar ik nu mee zit is een overijverige notificatieled. Hij gaat blauw branden zodra ik m'n telefoon in standby zet, zet ik het scherm aan dan gaat het lampje direct weer uit :? Ik heb geen gemiste meldingen, wel gebruik ik Tasker (profiel niet actief) en Onavo Count (datateller) maar die staan als "doorlopend" in m'n meldingen lijst. Voor de rest dus niets, geen agenda afspraak, gemiste oproep of textbericht. Waarom gaat die led nu branden? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 14:39

Mip

waarom durf ik je niet te zeggen, maar die LED was het eerste wat ik heb uitgezet
kon er 's nachts zowat een boek bij lezen (bij wijze van.. :P)

batterij gaat steeds beter moet ik zeggen
inmiddels een app-killer en JuiceDefender erop gezet
heb nu nog 11% na 1d 11u
mobiel standby 50%
scherm 24% (2u 22 min)
android 11%
apparaat in standby-stand 6% (wat is het verschil tussen deze stand-by en de mobiel standby..?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Kan nu ook toch ?......is zo gebeurd hoor voor hun en is bovendien nog gratis ook alleen f legitimatie mee nemen en klaar ( mits je abbo hebt bij ze ) :)...............weet niet of dat al wel gedaan hebt maar als je een andere sim erin doet als je tel nog aan is gaat hij hem ook niet zien dus wel f rebooten nadat je hem geplaatst hebt.
Het lijkt mij normaal dat je je toestel eerst uit zet voordat je de sim vervangt, ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je er zelfs iets mee om zeep helpen als je hem aan laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:37:
[...]

Wat me wel opvalt aan die nieuwe firmwares is dat er heel veel gebaseerd zijn op vodafone.
Ja nederland zal wel ergens achteraan staan.
Dat valt wel mee ;)

https://twitter.com/#!/SGS3Update

Hopelijk komende week een PHN release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 13:05
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:45:
Om nog is terug te komen op mijn dongle-upgrade.
Gisteren met samsung belgium erover getwitterd. Blijkbaar hebben zij een fout gemaakt 8)7 en werd deze update van Google play gehaald. Het probleem is dat dit voor mij zichtbaar blijft in de google play store (zelfs na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen en aanloggen met een andere google account :( ). Iets wat mij duidelijk hard stoort. Heeft iemand anders dit ook staan? Enig idee hoe je dit weg krijgt?
Je gaat naar applicaties beheren in instellingen, "alle". Vervolgens klik je op google play en vereijder je gegevens. Vervolgens log je bij Play opnieuw in en is die update als het goed is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:36
Mijn bevindingen na 2 dagen gebruik van de S3. Overgestapt van de iPhone 4.

Pluspunten:
Snel, sneller, snelst!!!! Wow, geen enkele vertraging. Echt géén! Alles gaat zonder vertraging zoals het hoort te gaan. Het staat er een beetje br33z3r achtig, maar wat fijn dat deze telefoon gewoon direct uitvoert waar toe jij hem/haar opdracht toe hebt gegeven.

LED lampje is fijn. 1 blik op de telefoon en je weet of je iets gemist hebt. LightFlow nog niet geinstalleerd, maar staat op mijn to do lijst.

Batterij gisteren 14:30 van de lader gehaald (opgeladen in 2,5 uur via stopcontact, dus niet usb via pc) en nu is het 18:30 en ik heb 15% aan accu over. Geen slechte conclusie gezien het gebruik.
Ook als ik de S3 's ochtends van de lader af zou halen haal ik helemaal makkelijk de dag zonder zorgen/extra lader mee te nemen.

Software! Alles is aan te passen :-) En laat ik het vooral niet overal widgets hebben.
Geloof mij ik heb heel veel plezier gehad van mijn iPhone en bezit ook een iPad omdat een iPhone altijd werkt. Maar widgets heeft een iPhone niet en wat zijn die fijn!
Mijn main homescreen bevat een agendawidget en 1 scherm naar links een takenwidget.
Geweldig, als je net zoals ik alles vergeet en daarom vastlegt in je telefoon.
Ook qua applicaties hoef je iOS niet trouw te blijven. Alle grote apps die je bij iOS tegenkomt vind je ook in de Play Store. Alleen de afwerking van sommige apps mag iets meer tijd aan gespendeerd worden.
Neem nou de AD.nl app. Deze ziet er op iOS geweldig uit en las ik dagelijks op de iPhone.
Op mijn S3 vind ik hem er niet uitzien.

Minpunten:
Bij Whatsapp groepsgesprekken kan ik het geluid niet muten. Dit kon bij de iPhone wel en was handig aangezien we met de voetbal een groep hebben waar het nodige aan spam binnenkomt per dag.

Edit: Groepsgesprekken zijn afzonderlijk te muten voor 8 uur, 1 dag en 1 week. Thanks master_JE!

Het formaat... Dit is uiteraard persoonlijk en ook niet zozeer een minpunt, maar wel iets om rekening mee te houden. Ik heb een gemiddeld formaat qua handen en kan goed uit de voeten met het formaat. Alleen af en toe kom ik met mijn duim niet helemaal lekker bij de taptoetsen.
Dit minpunt is makkelijk te ondervangen door de S3 uitgebreid te testen in een (telecom)winkel.

Samengevat:
Kopen! Mijn 2 minpunten (tot op heden) zijn voor sommigen geen minpunten is het mogelijk dat het in jouw ogen de perfecte telefoon is.

[ Voor 5% gewijzigd door Roodey op 23-06-2012 19:12 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:33
Roodey schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:40:
Minpunten:
Bij Whatsapp groepsgesprekken kan ik het geluid niet muten. Dit kon bij de iPhone wel en was handig aangezien we met de voetbal een groep hebben waar het nodige aan spam binnenkomt per dag.
Je kan het geluid bij groepsgesprekken wel muten maar dan voor 8 uur 1 dag of 1 week. Gewoon via de optie toets en dan staat er geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Ben toch ook wel te spreken over die "Smart Stay" functie. Had verwacht dat het niet meer dan een gimmick zou zijn, maar het werkt nog heel behoorlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
kronolith schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:12:
Ben toch ook wel te spreken over die "Smart Stay" functie. Had verwacht dat het niet meer dan een gimmick zou zijn, maar het werkt nog heel behoorlijk! :)
Eigenlijk wel de leukste die er bij zit idd.. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Husy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-06-2024
Heb mijn Samsung Galaxy S3 2 dagen geleden binnen gekregen, had hem vorige week besteld de blauwe versie en al heel snel binnen. TOP toestel, werkt supersnel dankzij de quadcore processor en met een prachtig scherm. Ik begrijp dat mensen zeggen dat dit een pentile display is maar ik weet niet of het aan mij ligt ik zie hier niks van terug. Alles was top behalve 1 ding, en dat was mijn menu knop. Als je hem indrukte bleef die soms vasthaken en moest ik er een tikje tegen geven dan kwam die er pas weer uit, dus ik meteen T-Mobile klantenservice gebeld en die hebben meteen de koerier gebeld en krijg nu een nieuw pakketje thuisgestuurd gloednieuw en kan deze gratis terug op sturen. Top service. Nu hopen dat dit knopje wel goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:31
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:45:
Om nog is terug te komen op mijn dongle-upgrade.
Gisteren met samsung belgium erover getwitterd. Blijkbaar hebben zij een fout gemaakt 8)7 en werd deze update van Google play gehaald. Het probleem is dat dit voor mij zichtbaar blijft in de google play store (zelfs na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen en aanloggen met een andere google account :( ). Iets wat mij duidelijk hard stoort. Heeft iemand anders dit ook staan? Enig idee hoe je dit weg krijgt?
Heb dit kunnen oplossen op deze manier:
instellingen, applicatiebeheer, alles, FWUpgrade. Daar kun je ervoor kiezen om naar de vorige versie (1.2.0) te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:40:

Minpunten:

Edit: Groepsgesprekken zijn afzonderlijk te muten voor 8 uur, 1 dag en 1 week. Thanks master_JE!

Het formaat... Dit is uiteraard persoonlijk en ook niet zozeer een minpunt, maar wel iets om rekening mee te houden. Ik heb een gemiddeld formaat qua handen en kan goed uit de voeten met het formaat. Alleen af en toe kom ik met mijn duim niet helemaal lekker bij de taptoetsen.
Dit minpunt is makkelijk te ondervangen door de S3 uitgebreid te testen in een (telecom)winkel.
Dat van groepsgesprekken is een tekortkoming van Whatsapp zelf en heeft verder niet echt met het toestel te maken. Je kan Groepsgesprekken muten maar dan alleen voor een week, waarom dat is weet ik ook niet. Ik heb zelf al een featurerequest gestuurd naar Whatsapp met de vraag of ze ook een optie permanent kunnen toevoegen.

Het formaat is ook niet echt een minpuntje. Ik vind persoonlijk dat het een goed en handzaam formaat is al is het hele scherm en vooral de knoppen onder moeilijk bereikbaar als je het toestel met 1 hand bedient. Je kiest er uiteindelijk wel zelf voor om het toestel te kopen dus het is niet echt een argument, als je het in de winkel te groot vindt dan heb je genoeg alternatieve. iPhone4, Galaxy Advance, etc. etc.

Persoonlijk heb ik het met de software bugs waar nog geen NEDERLANDSE firmware fix voor is. Andere landen (lees, zoals altijd weer, Engeland) al 2 updates gehad maar Nederland moet maar toekijken. Wat ik een heel irritante bug vind is dat er soms een random pagina die ik al lang heb afgesloten ineens wordt geopend als ik mijn browser in ga.

De standaard afwezigheid van een USB Massa Opslag modus, terwijl het wel wordt ondersteunt in de software en je een app kan downloaden om het aan te zetten, is ook een doorn in mijn oog.

Kortweg, qua software moet Samsung echt iets beter hun best doen al hebben ze een kei neergezet met de S3, de nazorg blijft voor Nederland afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Husy schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:31:
TOP toestel, werkt supersnel dankzij de quadcore processor en met een prachtig scherm. Ik begrijp dat mensen zeggen dat dit een pentile display is maar ik weet niet of het aan mij ligt ik zie hier niks van terug.
Gisteren heb ik er uitgebreider mee kunnen stoeien, een kennis zijn moeder had een s3 gekregen en ik mocht hem even vol zetten met progjes. Ik heb het scherm van de s3 op zijn felst gezet en mijn samsung note ernaast. Ik ga niet in op subpixels maar hou het beleefd op de "sfeer" en die vind ik van mijn note warmer als die van de s3. Tevens heb ik op hetzelfde moment n.o.v.a 3 erop gezet en deze tergelijketijd gespeelt met mijn note. Met het opstarten en spelen van dit toch pittige grafische spel zie ik geen enkel verschil tussen mijn note en de s3.

Apps installeren gaat op beide toestellen even snel, de s3 was, laten we zeggen, 0,3 sec sneller als mijn note maar verwaarloosbaar. Al met al is de s3 na 6 uur in mijn handen gehad te hebben een uitstekend toestel, mooi scherm maar ik ga er niet mijn note voor te koop zetten. 1- mijn note is net iets groter, 2- ik zie niet in om nu 250 euro toe te leggen op een toestel met weinig extra meer dan mijn eigen samsung note.

(rijdende rechter) dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Husy
  • Laatst online: 15-06-2024
Hier heb je wel gelijk in met het scherm etc, maar over dat n.o.v.a spel ze starten misschien wel tegelijk op maar spellen van tegenwoordig zijn niet geoptimaliseerd voor een quadcore. Stel dat jij op je note 40 applicaties tegelijk gaat draaien en op de S3 ook, geloof mij dan zul je het verschil pas zien, dan komt de S3 er helemaal boven uit. Maar ik snap je wel ieder zijn eigen behoeftes he.. ;)
marcel23456 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Gisteren heb ik er uitgebreider mee kunnen stoeien, een kennis zijn moeder had een s3 gekregen en ik mocht hem even vol zetten met progjes. Ik heb het scherm van de s3 op zijn felst gezet en mijn samsung note ernaast. Ik ga niet in op subpixels maar hou het beleefd op de "sfeer" en die vind ik van mijn note warmer als die van de s3. Tevens heb ik op hetzelfde moment n.o.v.a 3 erop gezet en deze tergelijketijd gespeelt met mijn note. Met het opstarten en spelen van dit toch pittige grafische spel zie ik geen enkel verschil tussen mijn note en de s3.

Apps installeren gaat op beide toestellen even snel, de s3 was, laten we zeggen, 0,3 sec sneller als mijn note maar verwaarloosbaar. Al met al is de s3 na 6 uur in mijn handen gehad te hebben een uitstekend toestel, mooi scherm maar ik ga er niet mijn note voor te koop zetten. 1- mijn note is net iets groter, 2- ik zie niet in om nu 250 euro toe te leggen op een toestel met weinig extra meer dan mijn eigen samsung note.

(rijdende rechter) dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Husy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:07:
Stel dat jij op je note 40 applicaties tegelijk gaat draaien en op de S3 ook, geloof mij dan zul je het verschil pas zien, dan komt de S3 er helemaal boven uit. Maar ik snap je wel ieder zijn eigen behoeftes he.. ;)

[...]
Weet jij iemand die 40 (of laten we zeggen 20) applicatie's tergelijk draait? ik niet iniedergeval. Kortom, voor de grootste gros gebruikers is een quadcore gewoon overdreven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Wellicht dat het eerder genoemd is maar hebben er meer mensen problemen mee dat je tijdens het tikken van berichten met xt9 aan je geen knop hebt om de woorden in je eigen woordenboek te stoppen en dat je helemaal naar instellingen, voorspellende tekst en mijn woordenlijst het erin moet zetten. Daar bovenop komt ook nog eens het feit dat niet alleen bij een reset van de S3 deze woordenlijst weer leeg is maar ook regelmatig spontaan leeg. Hopelijk wordt dit gefixed in de volgende update!

voor de mensen die hun led willen aansturen:

Google Play: Light Flow - LED controle#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yYWdlY29uc3VsdGluZy5hbmRyb2lkLmxpZ2h0ZmxvdyJd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 03:08:
[...]

Weet jij iemand die 40 (of laten we zeggen 20) applicatie's tergelijk draait? ik niet iniedergeval. Kortom, voor de grootste gros gebruikers is een quadcore gewoon overdreven,
Gelukkig doen ze het ook niet vanwege de performance maar vanwege het energie verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Weet iemand al wat de maximum size is van de micro sd is? Ik lees meerdere verhalen over niet officeel supported tot 64GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-Visto schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:20:
Weet iemand al wat de maximum size is van de micro sd is? Ik lees meerdere verhalen over niet officeel supported tot 64GB?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=27713929

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:09

maffe

maffe

Laguna schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:54:

Dit is een bug in de Galerij van ICS, door de cache te wissen van de Galerij en/of Mediaopslag worden de .nomedia bestanden wel correct ingelezen. Het renamen van de bewuste map heeft hetzelfde effect, echter kan het zijn dat je de oude map dan nog steeds ziet in de Galerij, maar de afbeeldingen worden dan niet geladen en je kan die map vervolgens verwijderen uit de Galerij zonder dat dit effect heeft op de nieuwe map.
Nare bug dan. Ik haat foute caching...
Ik gebruik inmiddels Quickpic en hier kan je ook makkelijk een folder excluden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:09

maffe

maffe

Mip schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:52:
waarom durf ik je niet te zeggen, maar die LED was het eerste wat ik heb uitgezet
kon er 's nachts zowat een boek bij lezen (bij wijze van.. :P)
Ja vindt ik ook... Is die lichtsterkte met lightflow aan te passen?

P.S. je ziet het ook vaak met standby apparatuur, bijv upc box. Gossie daar zitten ook bouwlampen in :)
En mijn 12v lader in de auto, snachts de hele auto verlicht. Snap het soms niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik vind de mogelijkheid tot trillen erg fijn, dat wanneer je een oproep gemist hebt, of een nieuw bericht hebt, dat hij dan als je hem oppakt gaat trillen. Maar ik vind het erg jammer dat je dit niet in kan stellen voor WhatsApp berichten. Is hier een mogelijkheid voor?

En het LED notificatielampje is handig,echt super, maar soms kijk ik en knippert ie toch minder snel achter elkaar.... je kan zeker niet instellen dat ie dit sneller achter elkaar doet?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar exFat en daarmee dus ook 64GB kaartjes zijn officieel ondersteund. Dat staat in de specs en was ook een puntje bij de aankondiging.

128GB kaartjes zijn nog wazig maar het zou moeten werken, het probleem is dat er nog geen 128GB kaartjes op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Steeffoon schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:16:
Ik vind de mogelijkheid tot trillen erg fijn, dat wanneer je een oproep gemist hebt, of een nieuw bericht hebt, dat hij dan als je hem oppakt gaat trillen. Maar ik vind het erg jammer dat je dit niet in kan stellen voor WhatsApp berichten. Is hier een mogelijkheid voor?

En het LED notificatielampje is handig,echt super, maar soms kijk ik en knippert ie toch minder snel achter elkaar.... je kan zeker niet instellen dat ie dit sneller achter elkaar doet?
Lightflow gebruiken. Super app!

Dan naar notifications gaan - light - led flash rate.

[ Voor 4% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 24-06-2012 13:58 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In mijn telefoon zit een Sandisk 64GB Micro SD klasse 10 kaartje.

Edit: Het kaartje staat niet in de Pricewatch. Ik heb deze gekocht bij DataIO. Kost maar 4 euro meer dan een klasse 6 kaartje.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 24-06-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:35:
[...]

Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar exFat en daarmee dus ook 64GB kaartjes zijn officieel ondersteund. Dat staat in de specs en was ook een puntje bij de aankondiging.

128GB kaartjes zijn nog wazig maar het zou moeten werken, het probleem is dat er nog geen 128GB kaartjes op de markt zijn.
64gb werkt als een trein Sandisk 64Gb ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:56:
[...]

Lightflow gebruiken. Super app!

Dan naar notifications gaan - light - led flash rate.
Verbruikt dit niet meer batterij?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Steeffoon schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:55:
[...]

Verbruikt dit niet meer batterij?
Dat is ook de reden dat ik het igg niet meer gebruik.. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:11
linkkrw schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:23:
[...]

Kan dat zo maar?

Of bedoel je ruilen met iemand anders.
Naja dat kan zolang je binnen 14 dagen besluit dit te doen(volgens de website van BC hoewel de winkel zei 30 dagen omdat het om hetzelfde model ging) De telefoon mag dan wel absoluut geen beschadigingen ofzo hebben en dit wordt ook gecheckt. Bij belcompany kan het dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
maffe schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Ja vindt ik ook... Is die lichtsterkte met lightflow aan te passen?

P.S. je ziet het ook vaak met standby apparatuur, bijv upc box. Gossie daar zitten ook bouwlampen in :)
En mijn 12v lader in de auto, snachts de hele auto verlicht. Snap het soms niet...
Ben ook op zoek naar iets om die LED ietsjes te dimmen. Kan met lightflow niet zover ik weet. Je kunt wel een iets minder fel kleurtje kiezen zoals donker oranje. Of de led tijdens het slapen disabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Kan een van de S3 eigenaren mij vertellen hoe het zitte met de hitte productie? Als er een ding is waar ik mij ontzettend aan stoor met mijn S2 is het toch wel de hitte productie. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 14:20
Temo44 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:11:
Kan een van de S3 eigenaren mij vertellen hoe het zitte met de hitte productie? Als er een ding is waar ik mij ontzettend aan stoor met mijn S2 is het toch wel de hitte productie. Thanks!
Ik heb nergens last van. S3 heb ik nog nooit warm gehad, kwam van een HTC desire die ook niet warm word.

Ik game er echter bijna niet op. Langer dan 10 min GTA 3 ben ik niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
jeroen210 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:13:
[...]

Ik heb nergens last van. S3 heb ik nog nooit warm gehad, kwam van een HTC desire die ook niet warm word.

Ik game er echter bijna niet op. Langer dan 10 min GTA 3 ben ik niet gekomen.
Ik game ook niet zo heel vaak, maar als ik bijvoorbeeld Flipboard lang gebruik, of bijvoorbeeld de 9gag app, dan wordt hij naar een paar minuten ontzettend heet. Niet zo fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zie: reviews: Samsung Galaxy S III: een versnelling hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Thanks PilatuS! Blij om te lezen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 23:50
Ik heb toch wel af en toe dat mijn telefoon warm wordt, heel af en toe op het randje van warm/heet. Dit gebeurt wanneer ik bijvoorbeeld in de trein zit, 3G aanheb, aan het browsen ben, muziek aan het luisteren ben, en beeldscherm helderheid op 60% aan heb ongeveer. Wanneer ik dan langer dan een kwartiertje bezig ben, wordt het toestel iets warmer. Echter niet bijzonder hinderlijk.

Wanneer ik helderheid van het beeldscherm rond 70 a 80 % zet, en het spel NOVA 3 bijvoorbeeld speel, met wifi aan, wordt het toestel toch al gauw wat warmer. Ik schoon het ram geheugen etc wel op, maar het lijkt er bij mij iig op dat het toestel toch wel zo nu en dan wat warmer wordt.

In principe niet erg schokkend en hinderend, op een enkele keer na.

Vraag aan jullie: Weten jullie welke hd games (zoals die van Gameloft) beschikbaar zijn voor de s3? Vele namelijk van gameloft zijn niet beschikbaar met de S3 (jammer genoeg), NOVA 3, Shadowgun, Masseffect ken ik inmiddels wel... iemand nog suggesties?
Voor hetgene wat ik iig zo beetje heb gevonden verwijs ik jullie door naar --> www.disney.com

Linkjes naar warez is niet toegestaan!

Trouwens; vele van jullie wisten dit natuurlijk allang, ik had het net pas door haha, als je de menu knop links van de homebutton ingedrukt houdt, heb je de mogelijkheid om door je hele telefoon te zoeken (of google play etc, voor degene die net als mij zoiets simpels over het hoofd ziet).

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 24-06-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Om eerlijk te zijn het is een wereld van verschil, De S2 en ook de One X kunnen echt heet worden aan de camera, ik heb al uitbundig games gespeeld (Shadowgun, Riptide GP enz) de S3 wordt wel warm maar niet heet zoals de S2 of de One X.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
mafiatounes schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:50:
[...]

Om eerlijk te zijn het is een wereld van verschil, De S2 en ook de One X kunnen echt heet worden aan de camera, ik heb al uitbundig games gespeeld (Shadowgun, Riptide GP enz) de S3 wordt wel warm maar niet heet zoals de S2 of de One X.
Mooi om te horen. Bedankt iedereen voor jullie reacties ^_^. Ik krijg over twee weken mijn s3 dus dan kan ik dat zelf ondervinden :).

Als de telefoon zo heet wordt heb ik het idee dat dat een indicatie geeft dat mijn accu leeggezogen wordt door de telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

En je krijgt er zweethanden van! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzoek naar RFID stickers kwam ik deze dingen tegen, RFID armbandjes.

http://www.rfidplaza.com/contents/nl/d5.html

Meteen dacht ik aan een functie om je toestel te unlocken door een RFID tag te scannen. Jammer dat het niet zit ingebakken in het toestel maar IMO zou het wel een handige toevoeging zijn aan alle functies.

Weet iemand trouwens waar ik goedkoop RFID stickers kan kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:43
Marktplaats. Zoek op NFC Tags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voil schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:31:
Marktplaats. Zoek op NFC Tags
Daar had ik al gekeken en dan kan ik alleen de tags van swipe-tag vinden welke meteen ook 3,75 per stuk kosten en verplicht 10 stuks af moet nemen. Dat vind ik zeer duur, zeker als ik weet dat ze 30 dollar cent de stuk kosten om te maken.

http://www.hk-mingjia.com...ice/RFID_label_price.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:36:
[...]

Daar had ik al gekeken en dan kan ik alleen de tags van swipe-tag vinden welke meteen ook 3,75 per stuk kosten en verplicht 10 stuks af moet nemen. Dat vind ik zeer duur, zeker als ik weet dat ze 30 dollar cent de stuk kosten om te maken.

http://www.hk-mingjia.com...ice/RFID_label_price.html
Een iphone kost qua productie ook maar iets van 150$ volgens internet en de one x zal niet veel duurder zijn terwijl je toch in de winkel 500€ betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:43:
[...]

Een iphone kost qua productie ook maar iets van 150$ volgens internet en de one x zal niet veel duurder zijn terwijl je toch in de winkel 500€ betaald.
Ik vind dat er toch wel een heel groot verschil is tussen een iPhone en een sticker, zeker in R&D kosten. Maar dan nog, een iPhone gaat volgens jou cijfertjes 4x over de kop, die stickers gaan 12x over de kop (een factor 3) en dan heb ik het niet eens over de transport kosten van die dingen want er passen makkelijk duizenden van die dingen in een simpele kartonnen doos terwijl je voor die iPhone's containers of misschien zelfs hele schepen moet afhuren.

Maar goed gelukkig hebben we nog eBay. Voor 80 cent p.s. 10 stuks over laten komen uit China.
http://www.ebay.nl/itm/10...ain_0&hash=item1c283b32d4

Had je trouwens verder wel iets nuttigs te melden?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste 2 dagen heb ik een apart probleem met mijn SIII. De telefoon maakt een paar keer per dag uit het niets het geluid, dat je normaal hoort als S Voice opgestart wordt. De telefoon licht dan ook op, soms is er verder niets te zien. Één keer was de autostand notificatie te zien in de balk, andere keren was in der daad de s voice applicatie opgestart of kreeg ik een foutmelding van de s voice applicatie. Het begint nu toch wel erg vervelend te worden aangezien de telefoon ook de huidige applicatie afsluit, zoals een spelletje of mijn navigatie. En ongeacht of de telefoon op stil staat of niet, speelt het geluid zich af. In de instellingen is niets raars te vinden en ook via google ben ik dit probleem niet tegen gekomen.

Afgezonderd van dit probleem, ben ik erg blij met mijn aankoop. Ik hoop dus dat iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast bedankt allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:58:
De laatste 2 dagen heb ik een apart probleem met mijn SIII. De telefoon maakt een paar keer per dag uit het niets het geluid, dat je normaal hoort als S Voice opgestart wordt. De telefoon licht dan ook op, soms is er verder niets te zien. Één keer was de autostand notificatie te zien in de balk, andere keren was in der daad de s voice applicatie opgestart of kreeg ik een foutmelding van de s voice applicatie. Het begint nu toch wel erg vervelend te worden aangezien de telefoon ook de huidige applicatie afsluit, zoals een spelletje of mijn navigatie. En ongeacht of de telefoon op stil staat of niet, speelt het geluid zich af. In de instellingen is niets raars te vinden en ook via google ben ik dit probleem niet tegen gekomen.

Afgezonderd van dit probleem, ben ik erg blij met mijn aankoop. Ik hoop dus dat iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast bedankt allemaal
Lijkt erop alsof je homeknop stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al een tijdje uitgezet dat s voice start bij 2 keer drukken van de homeknop, als je daarop doelt?
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:01:
[...]

Lijkt erop alsof je homeknop stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:06:
Ik heb het al een tijdje uitgezet dat s voice start bij 2 keer drukken van de homeknop, als je daarop doelt?

[...]
Heb je per ongeluk de autostand misschien aangezet in je pulldown statusbar? Zo niet zo ik zeggen probeer een full reset en als het probleem dan nog blijft heb je een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:10

Ethirty

Who...me?

Ik heb nu een paar dagen een s3 van mijn werk. Ik weet nog niet of ik al helemaal overtuigd ben, vooral de ergonomie. Over de specs niks dan lof, maar dat wordt al genoeg gezegd.

Vind het toestel een slag te groot om de hele dag mee in mijn broekzak rond te lopen. Daarnaast vind ik de ergonomie echt verschrikkelijk. Er is nauwelijks plek om het toestel vast te houden zonder het touchscreen of de knoppen onderaan aan te raken met de palm van mijn hand. Ik bedien het toestel daarom nu consequent met 2 handen. In landscape is het misschien zelfs nog erger. Vandaag eens een spelletje geprobeerd, maar of ik bedek de speaker (en dan hoor je ook gelijk niks meer) of ik druk onbedoeld de volume toetsen in. Met het toestel de andere kant op gedraaid zet ik het scherm regelmatig uit.

Het vasthouden is inmiddels iets makkelijker geworden nu er een hoesje omheen zit, waardoor het toestel wat minder snel uit je hand wil glijden. Zonder hoesje is het net een paling. Ook zit er nu een klein opstaand randje om het scherm waardoor ik het minder vaak onbedoeld aanraak.

Ik kom van een e71, dus ik geef graag toe dat een deel wennen zal zijn. Dat ding was echt heel beperkt, maar had een heerlijk keyboard.

Heb zelf een ipad en ik vind hun app store toch een stuk waardevoller dan Play, wat een hoop rommel staat daar iedere keer tussen in de top 200 van elke categorie. Iets waardevols vinden is meer geluk dan wijsheid. Een aantal apps die ik met regelmaat gebruik zijn niet eens te vinden in Play. Iets als Flipboard gebruik ik vrij veel. Dit is er nu ook voor Android, maar de ervaring is voor mijn gevoel compleet anders.

Ook de sofware van samsung vind ik matig. De mail en agenda zijn zakelijk gezien aan flinke verbetering toe. Al mijn afspraken worden read only gesynced met Exchange (out of the box wizard gevolgd) :s

Heb heel wat iPhones voor gebruikers ingesteld, maar dat werkt toch een stuk aangenamer en consistenter. Nu moet ik in de play Store eerst geld gaan uitgeven voor betere basis software en maar hopen dat die wel voldoet. Ik ben volgens mij ook al 3 verschillende keyboard lay outs tegen gekomen in de s3, dus zelfs die basis functie moet je eerst zelf upgraden. Gelukkig kan je gewoon een pre paid card kopen. Oh wacht... :X

Bovenop dit alles blijken we ook nog eens duitse toestellen gehad te hebben. Ben benieuwd hoe dat gaat met firmware updates. Ben mijn csc code op internet nog niet echt tegen gekomen (i9300dbtale5). Weet niet eens of ik wel de meest actuele versie heb zo onoverzichtelijk zijn al die verschillende versie nummers.

/ rant

Ik ben ook wel een aantal positieve zaken tegen gekomen, dus ik ga nog even een paar dagen verder aanklooien voor ik een definitief oordeel vel ;)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:19:
Heb zelf een ipad en ik vind hun app store toch een stuk waardevoller dan Play, wat een hoop rommel staat daar iedere keer tussen in de top 200 van elke categorie. Iets waardevols vinden is meer geluk dan wijsheid. Een aantal apps die ik met regelmaat gebruik zijn niet eens te vinden in Play. Iets als Flipboard gebruik ik vrij veel. Dit is er nu ook voor Android, maar de ervaring is voor mijn gevoel compleet anders.
Anders is Google toch echt een gigant in zoeken. Als ik in de Play Store zoek op Flipboard dan staat hij met stip bovenaan de zoeklijst. Verder zijn de top lijsten van Play even waardeloos als de de lijsten in de Apple Appstore. Het voordeel van Play is wel dat je gebruikers recensies en waarderingen hebt waar je al snel kan aflezen of een app wat is. Als hij toch niet bevalt kan je hem altijd binnen 15 min retourneren. Iets wat ik wel mis in de Apple Appstore.
Ook de sofware van samsung vind ik matig. De mail en agenda zijn zakelijk gezien aan flinke verbetering toe. Al mijn afspraken worden read only gesynced met Exchange (out of the box wizard gevolgd) :s
Controleer even je instellingen, dat is iets wat hij alleen doet als je het selecteert of als de serveradmin het als een policy heeft aangemaakt. Ik vind de mailclient en agenda anders best goed en zeker beter dan de simplistische agenda van een iPhone of E71. Als je wat meer wil heb je Jorte als gratis of Business Calendar als betaalde alternatieven.
Heb heel wat iPhones voor gebruikers ingesteld, maar dat werkt toch een stuk aangenamer en consistenter. Nu moet ik in de play Store eerst geld gaan uitgeven voor betere basis software en maar hopen dat die wel voldoet. Ik ben volgens mij ook al 3 verschillende keyboard lay outs tegen gekomen in de s3, dus zelfs die basis functie moet je eerst zelf upgraden. Gelukkig kan je gewoon een pre paid card kopen. Oh wacht... :X
Ik vindt het maar raar dat je diversiteit als een minpuntje aanmerkt, zoals ik al hierboven zei heb je best veel user reviews en waarderingen waar je je aanschaf op kan baseren. Meeste apps hebben een gratis lite versie zodat je hem kan proberen voor je hem aanschaft. Als een app dan toch niet bevalt kan je hem altijd binnen 15 min terug geven. De standaard toetsenbord werkt anders zeer goed, vooral in vergelijking met een iPhone. Als je toch wat meer wil kan je Swype installeren wat gratis is. Je kan via 3vcash.nl een prepaid creditcard aanschaffen of als je een Hi abonement hebt kun je via je telefoon rekening betalen. Er is al langer kritiek op het beleid van Google om alleen CC's te accepteren maar naar geruchten komt daar binnenkort een einde aan.
Bovenop dit alles blijken we ook nog eens duitse toestellen gehad te hebben. Ben benieuwd hoe dat gaat met firmware updates. Ben mijn csc code op internet nog niet echt tegen gekomen (i9300dbtale5). Weet niet eens of ik wel de meest actuele versie heb zo onoverzichtelijk zijn al die verschillende versie nummers.
Tja dat heeft verder niks met Samsung te maken, dat de winkelier jou toestel in Duitsland heeft gehaald omdat hij ze daar waarschijnlijk goedkoper/sneller kon kopen heeft verder niks met Samsung te maken. Verder hoef je als gebruiker niet druk te maken over updates, als die er zijn krijg je een melding op je toestel. De versienummering van Samsung is anders best logisch, er is al eerder een tabel met uitleg gepost in dit topic, zoek die even op als je wilt weten hoe het inelkaar zit. Een gewone gebruiker hoeft zich daar trouwens niet druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee deze stond gewoon uit. Is dit niet eerder een softwarematig probleem, die met de aangekondigde firmware update verdwenen kan zijn?
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Heb je per ongeluk de autostand misschien aangezet in je pulldown statusbar? Zo niet zo ik zeggen probeer een full reset en als het probleem dan nog blijft heb je een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 02:44:
Nee deze stond gewoon uit. Is dit niet eerder een softwarematig probleem, die met de aangekondigde firmware update verdwenen kan zijn?

[...]
Daarom zeg ik ook, doe eens een hard reset. Als het een software probleem is dan moet het verdwenen zijn als je naar fabrieksinstellingen gaat. Misschien dat je iets hebt geinstaleerd of iets aan hebt gezet wat het veroorzaakt. Het is iig niet een bekend probleem want anders hadden andere mensen het ook gerapporteerd. Als na de hard reset het probleem blijft dan is het een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ethirty schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:19:
Ik heb nu een paar dagen een s3 van mijn werk. Ik weet nog niet of ik al helemaal overtuigd ben, vooral de ergonomie. Over de specs niks dan lof, maar dat wordt al genoeg gezegd.

Vind het toestel een slag te groot om de hele dag mee in mijn broekzak rond te lopen. Daarnaast vind ik de ergonomie echt verschrikkelijk. Er is nauwelijks plek om het toestel vast te houden zonder het touchscreen of de knoppen onderaan aan te raken met de palm van mijn hand. Ik bedien het toestel daarom nu consequent met 2 handen. In landscape is het misschien zelfs nog erger. Vandaag eens een spelletje geprobeerd, maar of ik bedek de speaker (en dan hoor je ook gelijk niks meer) of ik druk onbedoeld de volume toetsen in. Met het toestel de andere kant op gedraaid zet ik het scherm regelmatig uit.

Het vasthouden is inmiddels iets makkelijker geworden nu er een hoesje omheen zit, waardoor het toestel wat minder snel uit je hand wil glijden. Zonder hoesje is het net een paling. Ook zit er nu een klein opstaand randje om het scherm waardoor ik het minder vaak onbedoeld aanraak.

Ik kom van een e71, dus ik geef graag toe dat een deel wennen zal zijn. Dat ding was echt heel beperkt, maar had een heerlijk keyboard.
Tja misschien een beetje lullig om te zeggen maar dit soort toestellen zijn niet voor mensen met lompe klauwen, ik heb hele kleine handen kan het toestel met 1 of 2 handen bedienen net waar ik zin in heb. Druk ook nooit op knoppen per ongeluk (een enkele keer op de menutoest onder het gamen), maar dat had ik ook bij de note die ik ook met 1 hand kon bedienen.

Ik ben het toestel juist altijd kwijt in mijn zak, niet eens door dat het er in zit, weet niet wat voor skinny broeken jij draagt maar ik draag gewoon redelijk strakke broeken (behalve op zaterdag/zondag).

Je exchange server is 20xx? Zelf gebruik ik 2010 en dat werkt prima en beide kanten op, mijn telefoon trilt eerder dan outlook begint te zeuren bij afspraken! Kan natuurlijk een certificaat issue zijn of een instelling die jij misshcien onbewust hebt aan/uit gezet...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Sorry, ik heb soms wat moeite om de info in mijn hoofd om te zetten in voor anderen duidelijke tekst :P
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 01:30:
Anders is Google toch echt een gigant in zoeken. Als ik in de Play Store zoek op Flipboard dan staat hij met stip bovenaan de zoeklijst. Verder zijn de top lijsten van Play even waardeloos als de de lijsten in de Apple Appstore. Het voordeel van Play is wel dat je gebruikers recensies en waarderingen hebt waar je al snel kan aflezen of een app wat is.
Zoeken met Google kan ik wel, daar ging het me niet om. Het ging me erom dat in de App store wel degelijk in de top 100 regelmatig pareltjes van software te vinden zijn, iets wat ik bij Play een beetje mis. Je moet echt weten wat je zoekt. Ik haald Flipboard meer aan om aan te geven dat een programma wat ik ken me tegen valt op Android. De App store heeft ook een waarderingssysteem, daarin is Google niet uniek.
Controleer even je instellingen, dat is iets wat hij alleen doet als je het selecteert of als de serveradmin het als een policy heeft aangemaakt. Ik vind de mailclient en agenda anders best goed en zeker beter dan de simplistische agenda van een iPhone of E71. Als je wat meer wil heb je Jorte als gratis of Business Calendar als betaalde alternatieven.
Ik ben 1 van de beheerders van de Exchange server en er zitten geen policies van die soort op. Mail en agenda zijn uiteraard beter dan de E71, maar ik vind die van iOS toch wel fijn. Ik moet wat meer ervaring op doen voor ik kan zeggen welke ik beter vind. Vind het gewoon vreemd dat dit out of the box niet lekker werkt. Ik red me wel, maar ik mag straks klanten gaan uitleggen waarom dit zo is.
Ik vindt het maar raar dat je diversiteit als een minpuntje aanmerkt, zoals ik al hierboven zei heb je best veel user reviews en waarderingen waar je je aanschaf op kan baseren. Meeste apps hebben een gratis lite versie zodat je hem kan proberen voor je hem aanschaft. Als een app dan toch niet bevalt kan je hem altijd binnen 15 min terug geven. De standaard toetsenbord werkt anders zeer goed, vooral in vergelijking met een iPhone. Als je toch wat meer wil kan je Swype installeren wat gratis is.
Niet de diversiteit in Play, maar in de interface van de S3. Waarom moet een keyboard er 3x anders uit zien of een andere lay out krijgen? Een keyboard moet in een OS gewoon overal hetzelfde zijn. Ik heb gezocht op Swype (en swipe zoals het hier soms ook geschreven wordt) maar dan krijg je minimaal 10 hits, waarvan sommige helemaal niks met een toetsenbord van doen hebben. Bovenaan staan TouchPal en SlideIT, het programma 'Swype' staat er niet eens tussen. Van een zoekgigant als Google vind ik dit gewoon erg tegenvallen, hun normale search levert me vaak op de eerste regel al het resultaat wat ik zoek.
Je kan via 3vcash.nl een prepaid creditcard aanschaffen of als je een Hi abonement hebt kun je via je telefoon rekening betalen. Er is al langer kritiek op het beleid van Google om alleen CC's te accepteren maar naar geruchten komt daar binnenkort een einde aan.
Goed om te horen
Tja dat heeft verder niks met Samsung te maken, dat de winkelier jou toestel in Duitsland heeft gehaald omdat hij ze daar waarschijnlijk goedkoper/sneller kon kopen heeft verder niks met Samsung te maken. Verder hoef je als gebruiker niet druk te maken over updates, als die er zijn krijg je een melding op je toestel. De versienummering van Samsung is anders best logisch, er is al eerder een tabel met uitleg gepost in dit topic, zoek die even op als je wilt weten hoe het inelkaar zit. Een gewone gebruiker hoeft zich daar trouwens niet druk om te maken.
Mijn E71 had een type codering uit Engeland. Ik heb toen na 6 maanden wachten via een hack het typenummer aangepast zodat ik een update die al lang beschikbaar was eindelijk kon binnenhalen. Ik vind het zelf altijd wel makkelijk als een versie gewoon een versie is. Nu heb je Android 4.0.4 - S3 editie - NL variant (of in mijn geval DE). In de E71 was zelfs de kleur meegecodeerd. Misschien word ik gewoon oud, maar ik vind dat gewoon niet handig. Zal eens kijken of ik die tabel kan terugvinden in dit topic.
watercoolertje schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:46:
[...]
Tja misschien een beetje lullig om te zeggen maar dit soort toestellen zijn niet voor mensen met lompe klauwen, ik heb hele kleine handen kan het toestel met 1 of 2 handen bedienen net waar ik zin in heb. Druk ook nooit op knoppen per ongeluk (een enkele keer op de menutoest onder het gamen), maar dat had ik ook bij de note die ik ook met 1 hand kon bedienen.

Ik ben het toestel juist altijd kwijt in mijn zak, niet eens door dat het er in zit, weet niet wat voor skinny broeken jij draagt maar ik draag gewoon redelijk strakke broeken (behalve op zaterdag/zondag).

Je exchange server is 20xx? Zelf gebruik ik 2010 en dat werkt prima en beide kanten op, mijn telefoon trilt eerder dan outlook begint te zeuren bij afspraken! Kan natuurlijk een certificaat issue zijn of een instelling die jij misshcien onbewust hebt aan/uit gezet...
Ik heb juist vrij kleine handen. Met 1 hand bedienen lukt niet, ik haal met mijn vingers niet de andere kant van het scherm ;) Als ik dat wel probeer dan druk ik met de muis van mijn duim ongewenst op het scherm.

Ik zit veel in de auto en ik kan je vertellen dat met die telefoon niet comfortabel zit. Die E71 voelde ik niet eens, de S3 haal ik nu al consequent uit mijn broek. Ook op kantoor op een normale stoel zit die me in de weg. En ik draag redelijk losse jeans op kantoor (niet van die afzak broeken, maar zéker geen skinny modellen)

Exchange 2010 inderdaad, en daarvan weet ik wel hoe je eea configureert ;). Toestel heb ik alleen maar de normale wizard mee doorlopen, mag aannemen dat ik daar weinig verkeerd aan kan doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ethirty op 25-06-2012 10:15 ]

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 04-10 16:58
heb nu al twee keer gehad dat mijn telefoon helemaal uit is als hij lang (meer dan 2 uur) aan de lader hangt, zonder dat ik iets doe met de telefoon (maw: ik laat de telefoon volledig met rust. sync staat gewoon aan, maar ik check geen emails etc.

de led gaat ook niet op groen, maar blijft op oranje. pas als ik aan/uit knop lang indruk start het toestel weer op.toestel is wel volledig opgeladen dan..

erg irritant, aangezien ik afhankelijk ben van de wekker en de wekker dus niet afgaat als toestel ' hangt'.
iemand dit probleem ook al ervaren?

p.s. iemand nog meer last van een niet locatie updatende weerwidget??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 14:20
Ethirty schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Niet de diversiteit in Play, maar in de interface van de S3. Waarom moet een keyboard er 3x anders uit zien of een andere lay out krijgen? Een keyboard moet in een OS gewoon overal hetzelfde zijn. Ik heb gezocht op Swype (en swipe zoals het hier soms ook geschreven wordt) maar dan krijg je minimaal 10 hits, waarvan sommige helemaal niks met een toetsenbord van doen hebben. Bovenaan staan TouchPal en SlideIT, het programma 'Swype' staat er niet eens tussen. Van een zoekgigant als Google vind ik dit gewoon erg tegenvallen, hun normale search levert me vaak op de eerste regel al het resultaat wat ik zoek.
Swype moet je niet via play store halen. Is in beta fase (al paar jaar :9 )

http://beta.swype.com/

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:06:
Zoeken met Google kan ik wel, daar ging het me niet om. Het ging me erom dat in de App store wel degelijk in de top 100 regelmatig pareltjes van software te vinden zijn, iets wat ik bij Play een beetje mis. Je moet echt weten wat je zoekt. Ik haald Flipboard meer aan om aan te geven dat een programma wat ik ken me tegen valt op Android. De App store heeft ook een waarderingssysteem, daarin is Google niet uniek.
Sorry hoor maar dat is gewoon onzin. Om even jou voorbeeld erbij te pakken, Flipboard staat in de top lijst.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/13819180/PlayStore.png
Ik ben 1 van de beheerders van de Exchange server en er zitten geen policies van die soort op. Mail en agenda zijn uiteraard beter dan de E71, maar ik vind die van iOS toch wel fijn. Ik moet wat meer ervaring op doen voor ik kan zeggen welke ik beter vind. Vind het gewoon vreemd dat dit out of the box niet lekker werkt. Ik red me wel, maar ik mag straks klanten gaan uitleggen waarom dit zo is.
Qua gebruik is er anders weinig verschil tussen S Planner en de iOS agenda. S Planner is een stuk uitgebreider maar meer ook niet. Ik begrijp eigenlijk ook niet wat je aan je klanten uit zou moeten leggen.
Ik begrijp eigenlijk niet wat je bedoelt met 3 layouts. Het toetsenbord is context gevoelig idd maar voor de rest is het hetzelfde toetsenbord. Ik snap ook niet waarom je niet swype kan vinden want als ik in Google zoek op swype dan is de eerste hit http://www.swype.com en de tweede http://beta.swype.com alles wat je nodig hebt.
Mijn E71 had een type codering uit Engeland. Ik heb toen na 6 maanden wachten via een hack het typenummer aangepast zodat ik een update die al lang beschikbaar was eindelijk kon binnenhalen. Ik vind het zelf altijd wel makkelijk als een versie gewoon een versie is. Nu heb je Android 4.0.4 - S3 editie - NL variant (of in mijn geval DE). In de E71 was zelfs de kleur meegecodeerd. Misschien word ik gewoon oud, maar ik vind dat gewoon niet handig. Zal eens kijken of ik die tabel kan terugvinden in dit topic.
Product code van een Nokia is zeer belangrijk, zoals jezelf al zegt het kan dingen bepalen als land, (zeer belangrijk) de taal of zelfs de kleur. Het zou lullig zijn als je Nokia na een software update ineens een rode thema heeft terwijl je toestel roze is of dat je toestel ineens geen Nederlands meer spreekt. De Country Sales Code van Samsung bepaalt hetzelfde. Apple heeft ook een soortgelijk iets maar je merkt er verder niks van. Het is iets waar een doorsnee gebruiker niks mee te maken heeft. Als jou winkelier jou toestel netjes via de Nederlandse groothandel had gekocht was er niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Meer mensen hier last van? Lijkt me duidelijk wat er in dit plaatje mankeert..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5b545RocfnQ4PpSPwCz9ccj8/full.png

Ik bedoel dus die grote aanwezige spleet die niet goed aansluit op de chromen rand. Ook niet als ik 'm zelf probeer aan te drukken. De rest van het kapje sluit wel goed aan. Dit is goed te zien onderaan de foto.

Toestel is overigens niet beschadigd hoor, dat lijkt zo door de reflecties.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 07-10 16:50

Melkaz

Melkazar

Iemand bekend met het volgende probleem? Geen idee of het aan de SGSIII ligt of de spotify app..Bij het afspelen van muziek via de Spotify app trilt de telefoon mee op de muziek wat best vervelend is maar kan hiervoor nergens een setting vinden in de applicatie, kan me ook niet voorstellen dat iemand dit ooit zou willen.

Edit: Opgelost, moest even op de juiste term zoeken. Vibration ipv shaking
http://community.spotify....ating-to-music/td-p/81097

[ Voor 21% gewijzigd door Melkaz op 25-06-2012 11:25 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:55
Scipionyx schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:58:
Bij mijn blauwe sluit het deksel naadloos aan op de chrome rand. Ik zou toch even langs de winkel gaan waar je hem gehaald hebt. Deze spleet die hoort niet daar niet. Kans dat er zo stof onder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:31
Melkaz schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:17:
Iemand bekend met het volgende probleem? Geen idee of het aan de SGSIII ligt of de spotify app..Bij het afspelen van muziek via de Spotify app trilt de telefoon mee op de muziek wat best vervelend is maar kan hiervoor nergens een setting vinden in de applicatie, kan me ook niet voorstellen dat iemand dit ooit zou willen.
Instellingen, geluid, automatisch trillen.
Hier kun je het voor alle apps uitzetten of per app aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

goechel schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Instellingen, geluid, automatisch trillen.
Hier kun je het voor alle apps uitzetten of per app aanzetten.
Thanks, had hem net zelf ook al gevonden. Leuke toevoeging voor spelletjes maar muziek..no thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 15:38

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

[afbeelding]

Ik bedoel dus die grote aanwezige spleet die niet goed aansluit op de chromen rand. Ook niet als ik 'm zelf probeer aan te drukken. De rest van het kapje sluit wel goed aan. Dit is goed te zien onderaan de foto.

Soms moet je best hard drukken he... Al eens geprobeerd 'hard' te drukken?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkaz schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:28:
[...]

Thanks, had hem net zelf ook al gevonden. Leuke toevoeging voor spelletjes maar muziek..no thanks!
Voor spelletjes vindt ik het zelf ook niks, bij elk geluidje trillen, juist bij apps is het fijn want ik heb het geluid altijd uit en krijg van 90% van de knoppen nu feedback, die ik anders niet had gehad.

Het vervelende is dat apps automatisch in die lijst gezet worden en geactiveerd, liever dat ze non-actief in de lijst kwamen...

[ Voor 13% gewijzigd door watercoolertje op 25-06-2012 11:44 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkaz schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:17:

Edit: Opgelost, moest even op de juiste term zoeken. Vibration ipv shaking
http://community.spotify....ating-to-music/td-p/81097
Het antwoord op je vraag staat ook nog eens in je link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Zou juist raar zijn als daar geen oplossing in zou staan terwijl hij zegt van wel...

Hij zegt niet voor niks dat het opgelost is :P

[ Voor 24% gewijzigd door watercoolertje op 25-06-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ewivis schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:17:
Swype moet je niet via play store halen. Is in beta fase (al paar jaar :9 )

http://beta.swype.com/
Kijk, moet je ook maar net weten ;)

Rest van het verhaal laten we maar rusten. Ligt kennelijk aan mijn beleving. Laten we hopen dat die snel veranderd, want normaal pas ik me vrij snel aan aan (voor mij) nieuwe technologie :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

Nee ik heb hier geen last van. Bij mij sluit alles prima en ik heb net als jou de blauwe versie. Maar ik zou inderdaad kijken wat probleem is en anders omruilen want dit hoort natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 14:20
Ethirty schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Kijk, moet je ook maar net weten ;)

Rest van het verhaal laten we maar rusten. Ligt kennelijk aan mijn beleving. Laten we hopen dat die snel veranderd, want normaal pas ik me vrij snel aan aan (voor mij) nieuwe technologie :+
Geeft niks, jouw mening telt ook en dat mag ook gewoon! Heb alleen het idee dat je beter kan wachten op een iPhone 5 met iOS 6 ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:03:
[...]

Mijn originele post had die link ook niet. Ik kon niks vinden op google omdat ik op de verkeerde termen zat te zoeken. paar minuten na m'n post viel het correcte woord mij binnen(Vibrate) en vond ik hem op de eerste google hit.

Ik weet hoe irritant het is om een post als dit als je eenmaal de oplossing heb hem niet te vermelden. Te vaak google je iets en kom je op een forum terecht met een gesloten topic 'Problem fixed" zonder oplossing. Dus vandaar de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Wat is Wifi een batterijvreter zeg! Ik heb me vandaag voorgenomen om geen Wifi te gebruiken op het werk of thuis en ik zit nog op 87% batterij, met Wifi aan is dit rond de 60% op alle andere dagen. Met alle andere toestellen (One X, Note, S2) was ik op Wifi beter af dan HSDPA qua verbuik en snelheid.

Is er al bekend dat de komende update (die in de UK er al is) het batterijverbruik op Wifi verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTA
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-07 19:48
[afbeelding]

Ik had hetzelfde probleem met mijn eerste toestel. Bij mij sloot het aan de onderkant in 1 hoek niet goed aan. De achterkant zou er zonder al te veel moeite op moeten klikken, je hoeft dus vrijwel geen kracht te gebruiken.

Ik had de mijne retour gestuurd en ik kreeg gewoon een nieuwe
JSTA schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:44:
Ik heb inmiddels ook mijn S3 binnen. Mijn eerste indruk was positief maar al snel viel me op dat de backcover niet wil sluiten.
Het probleem zit in de rechts onderste hoek. Ik heb de cover er op verschillende manieren op proberen te zetten maar hij wil niet sluiten. Het viel me op dat rechts de zilveren omlijsting aan de voorkant niet zo mooi aansluit op het scherm als het aan de andere kant doet.

Nu vroeg ik me af of iemand anders hetzelfde probleem heeft. Moet je hard drukken om de achterkant er helemaal op te krijgen of zou het heel makkelijk moeten gaan?
[afbeelding]

Verder viel me op dat er aan de rechter onderkant een klein gleufje zit (op de foto onder de schroef). Is dit bij jullie ook zichtbaar?
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05 19:46
@mafiatounes: Was ook verbaasd over het verbruik van Wifi bij de S3. Had hiervoor een HTC Desire HD. Had altijd Wifi aanstaan en kwam met gemak de dag door. Was een tegenvaller nu met de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Rob2007 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:19:
@mafiatounes: Was ook verbaasd over het verbruik van Wifi bij de S3. Had hiervoor een HTC Desire HD. Had altijd Wifi aanstaan en kwam met gemak de dag door. Was een tegenvaller nu met de S3.
Ja juist, enige manier om dit te omzeilen is geen wifi gebruiken tenzij je zware apps of games download, zo doe ik het althans, heb 2gb data per herlaadbeurt (prepaid) van 25€ dus het valt best mee, wel hoop ik dat ze dit snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ondanks de vele extra's, die de Samsung als 2012-toestel heeft ten opzichte van de 2011 toestellen (SGSII en Sensation), miste ik de wauw-factor bij de introductie.

Inmiddels heeft de Samsung zich na bijna drie weken in de praktijk meer dan bewezen.

Waar ik altijd gsms met een fun-element zocht (ook) voor zakelijk gebruik, kwam ook de Sensation op het eind van de dag na veel telefoontjes en mailtjes wel eens "brandstof" tekort.

De S3 staat wel bij stevig gebruik soms om 18.00 uur al op minder dan 30% accu-vermogen, maar het is mij nog niet gelukt om het apparaat binnen een dag leeg te kregen.. zelfs niet met heel veel gespeel.. gebel enz..

Ben achteraf toch heel blij dat ik bij de introductie van de One X een maand geduld heb kunnen opbrengen..

Vind het verschil tussen Touchwiz en Sense ook veel minder groot dan wat ik overal las.. Voor zakelijk gebruik is Touchwiz zelfs praktischer.. hoewel ik hoop dat de nieuwe firmware ook het gebruik van Google Apps via Exchange mogelijk maakt.. werkt nu niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
mafiatounes schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:25:
[...]

Ja juist, enige manier om dit te omzeilen is geen wifi gebruiken tenzij je zware apps of games download, zo doe ik het althans, heb 2gb data per herlaadbeurt (prepaid) van 25€ dus het valt best mee, wel hoop ik dat ze dit snel oplossen.
Heb wel de optie "Keep Wi-Fi on during sleep" op "Never" staan. Dan gaat de batterij meestal langer, maar niet altijd (volgens mij een bug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
"Dan gaat de batterij meestal langer MEE" moest dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob2007 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:31:
"Dan gaat de batterij meestal langer MEE" moest dat zijn.
Je kunt je bericht ook naderhand editen om de fout te herstellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:35:
[...]

Je kunt je bericht ook naderhand editen om de fout te herstellen ;-)
OK. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senergy
  • Laatst online: 22:02
mafiatounes schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:39:
Wat is Wifi een batterijvreter zeg! Ik heb me vandaag voorgenomen om geen Wifi te gebruiken op het werk of thuis en ik zit nog op 87% batterij, met Wifi aan is dit rond de 60% op alle andere dagen. Met alle andere toestellen (One X, Note, S2) was ik op Wifi beter af dan HSDPA qua verbuik en snelheid.

Is er al bekend dat de komende update (die in de UK er al is) het batterijverbruik op Wifi verbeterd?
Probeer JuiceDefender eens. Ik heb mijn S3 vanochtend om 09:00 van de lader gehaald en heb nog 93% over, hele dag "verbonden" met WIFI. Ik zeg hierbij "verbonden" omdat JuiceDefender de verbinding automatisch verbreekt en eens in de zoveel tijd (zelf in te stellen) de verbinding even aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Of de app Y5. Zet je WIFI aan/uit gebaseerd op gsm locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:04
Ik wil die telefoon naar oor beweging in whats app :( Nu heb ik er niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
senergy schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:36:
[...]

[...]

Probeer JuiceDefender eens. Ik heb mijn S3 vanochtend om 09:00 van de lader gehaald en heb nog 93% over, hele dag "verbonden" met WIFI. Ik zeg hierbij "verbonden" omdat JuiceDefender de verbinding automatisch verbreekt en eens in de zoveel tijd (zelf in te stellen) de verbinding even aanzet.
KontI schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:39:
Zal ze beide proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
senergy schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:36:
[...]

[...]

Bedankt, ik zal het eens proberen met Juicedefender en nagaan of het verbruik beter is, ik gebruik de S3 wel veel voor Google Reader (30min per dag), 2 Mailaccounts (Push), Whatsapp (100 berichtjes), s'avonds een spelletje (N.O.V.A. 3 speel ik onlangs), Tapatalk (XDA) lees ik ook een 45 min per dag. Ik laat morgenavond hier weten of er beterschap is.

Al bij al vind ik de batterij wel goed, de One X verloor minder batterij bij stand-by dan de S3, maar de S3 verliest minder batterij bij veelvuldig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Laatst heb ik en RSS-feed aangemaakt van wat series (showRSS), zodat tTorrent automatisch nieuwe afleveringen binnenhaalt. Vanmorgen waren er twee nieuwe afleveringen, maar ik merk dat de SGS3 dan echt leegloopt. Sowieso maakt het al een groot verschil om de WiFi aan te zetten als je het huis verlaat, maar ik had beter verwacht. Ga het nu eens proberen met de 'WiFi uit in sluimerstand' optie aan, laat het weten zodra ik hier wat ervaring mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob2007 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:45:
[...]

[...]

Zal ze beide proberen. Bedankt.
Ik heb JD ook gebruikt, maar nu gebruik ik GreenPower Premium. Deze bevalt veel beter.

Een andere tip is het kopen van een batterij met een grotere capaciteit. Op dit moment heb ik er een met 2850 Mah (€ 17,- incl. oplader) en ik heb er een met 4800 (€ 10,-) in bestelling (beide via E-bay). Dan heb je ook direct een reserve batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 23:27
@Andop

Is dat niet schadelijk voor je telefoon..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
KontI schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:39:
maar vreet dan de GPS je batterij niet leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigF25 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:00:
Is dat niet schadelijk voor je telefoon..?
Nee, plus de capaciteit is toch niet zo hoog als er op staat.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 23:27
Niet zo hoog als dat er op staat..? Dus die van 4800mAh, hoeveel zou die in praktijk zijn, 3000mAh?

[ Voor 35% gewijzigd door BigF25 op 25-06-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigF25 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:06:
Niet zo hoog als dat er op staat..? Dus die van 4800mAh, hoeveel zou die in praktijk zijn, 3000mAh?
Als ie ook meteen dubbel zo dik is zou het nog wel kunnen. Ze hebben echter geen magische fabrieken daar staan die uit eenzelfde batterij-formaat dermate meer juice weten te persen.
Hoeveel ze daadwerkelijk produceren kan je uiteraard alleen maar meten/weten na aanschaf maar er zal hoogstwaarschijnlijk niet echt 4800mAh uit komen.

Formaat is wel forser zo te zien dus:

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/efjseller/i9300_blue_001.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 25-06-2012 16:11 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
P.O. Box schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:04:
[...]
maar vreet dan de GPS je batterij niet leeg?
Nee, je GPS staat dan uit. Je moet wel "Draadloze netwerken (Locatie bepaald door Wi-Fi en/of mobiele netwerken)" aan zetten.

Verbruikt wel iets meer, maar lang niet zoveel als wanneer WIFI heel de dag overal aan staat (staat te scannen), wanneer het niet nodig is. Persoonlijk laat ik hem ook WIFI uitschakelen als mijn scherm uit gaat. Dat levert het meeste op.

[ Voor 29% gewijzigd door KontI op 25-06-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Als ie ook meteen dubbel zo dik is zou het nog wel kunnen. Ze hebben echter geen magische fabrieken daar staan die uit eenzelfde batterij-formaat dermate meer juice weten te persen.
Hoeveel ze daadwerkelijk produceren kan je uiteraard alleen maar meten/weten na aanschaf maar er zal hoogstwaarschijnlijk niet echt 4800mAh uit komen.

Formaat is wel forser zo te zien dus:

[afbeelding]
Dat is inderdaad degene die ik besteld heb. Duurt een week of 3 voordat ik hem heb.
Degene die ik nu heb (2850) is even groot als de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-nvm verkeerde topic-

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
KontI schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:17:
[...]

Nee, je GPS staat dan uit. Je moet wel "Draadloze netwerken (Locatie bepaald door Wi-Fi en/of mobiele netwerken)" aan zetten.

Verbruikt wel iets meer, maar lang niet zoveel als wanneer WIFI heel de dag overal aan staat (staat te scannen), wanneer het niet nodig is. Persoonlijk laat ik hem ook WIFI uitschakelen als mijn scherm uit gaat. Dat levert het meeste op.
maar dat programma gebruikt dan toch dezelfde energie om te kijken of je op de juiste WiFi lokatie bent als dat hij anders gebruikt om te connecten met WiFi? of ben ik nou zo dom? (ja dat laatste ;))

oh, je hebt al gereageerd :) ok.. thanks ! heb het nu ook geinstalleerd

[ Voor 5% gewijzigd door P.O. Box op 25-06-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-10 14:02
P.O. Box schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:20:
[...]

maar dat programma gebruikt dan toch dezelfde energie om te kijken of je op de juiste WiFi lokatie bent als dat hij anders gebruikt om te connecten met WiFi? of ben ik nou zo dom? (ja dat laatste ;))

oh, je hebt al gereageerd :) ok.. thanks ! heb het nu ook geinstalleerd
Nee, hij gebruikt mobiel netwerk als plaatsbepaling.
Pagina: 1 ... 42 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.