Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 14:20
Bedankt voor reactie op mijn eerdere vragen, en om jullie ook eventueel te helpen.

Ik had wat problemen met de S planner, ik heb deze nu vervangen voor Business Calendar. Hier kan ik wel standaard een afspraak maken met mijn Gmail account zonder dit elke keer te hoeven wijzigen.

Als laatste wouden mijn facebook contacten niet goed syncen. Of ze kwamen allemaal in de telefoon, of helemaal niets. Ik heb nu afbeeldingen bij al mijn contacten, en ook de verjaardagen in de Calendar door het programma Haxsync ik heb deze gekocht voor 0,99 in de market.

Ik ben weer helemaal tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:05:
[...]

Hoe werkt het dan? Hoe krijg je iets op je externe SD card? Leg het AUB uit als je weet!
Werkt niet..zelfs de pro versie is het niet mogelijk. Valt mij ook tegen eerlijk gezegd.
Persoonlijk niet zo'n last vast maar voor de NIET optie, toch jammer.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/33p9i84.png

Edit:
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:46:
met de samsung drivers en windows7 zie ik de telefoon helaas nog niet als externe schijf...
Als het goed is krijg je toegang vanaf je PC/laptop op deze manier.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/6tjzx3.png

[ Voor 29% gewijzigd door silitek op 21-06-2012 19:38 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Las Vegas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:36:
* schubbie komt ook lekker meeposten

Ik ga nog wel even plezier beleven aan dit pareltje dus. Alles wijst zichzelf ook, erg fijn. Het lijkt alleen af en toe alsof het scherm nogal traag reageert met de belichting, dan is het een tijdje vrij donker en dan opeens lijkt 'ie wakker te worden :+
Precies dit! Heeft iemand nog meer hier last van?
Dat het soms een beetje traag reageert. :F Wel een beetje storend. iemand oplossing? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schubbie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:55:
[...]

Precies dit! Heeft iemand nog meer hier last van?
Dat het soms een beetje traag reageert. :F Wel een beetje storend. iemand oplossing? :9~
Even wachten de update hiervoor zal wel snel komen.
In Engeland hebben ze hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:19
Roodey schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:31:
Arghh...net weer een Tweakers gebruiker review gelezen. Nu is de Tweaker in het dagboekvariantreview niet zo enthousiast over het scherm. Hij vindt het in sommige situaties kartelig.
Zelf heb ik nu een iPhone 4. Die heeft een retina display.
Ik kan zo ver inzoomen als ik wel en dan nog zie ik geen pixels.
Zelf ben ik bang dat ik dus af ga knappen op het scherm!
Kan iemand deze angst bij mij weg nemen die van een iPhone 4/4S is overgestapt?
Graag wel minimaal 1 jaar ervaring met het iPhone scherm.

Daarnaast heb ik 2 dagen een HTC One X gehad en dat scherm was super!
Alleen heb ik verkocht omdat ik de aan/uit knop niet makkelijk bereikbaar vond.
Bij de S3 zit deze aan de zijkant zoals jullie weten en dit lijkt mij aanzienlijk makkelijker.
Ook wil ik af van iOS voor mijn telefoon ivm gesloten karakter.
Een andere launcher, widgetlocker, etc. installeren lijkt me weer top!
Naar de HTC One X wil ik niet meer kijken aangezien ze wifi problemen hebben.
Vanavond rond het avondeten mijn S3 opgehaald. Zat nog netjes gesealed in de doos.
Het scherm valt mij 100% mee!
Mijn iPhone staat op Marktplaats. Nu nog een oplader op mijn werk zien te krijgen.
Alleen mijn gmail ingevoerd en alles staat er weer in. Heerlijk!
Ook mijn werk email ingevoerd.

Tot op heden zeer tevreden! Nog géén enkele vertraging ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Roodey schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:53:
[...]

Vanavond rond het avondeten mijn S3 opgehaald. Zat nog netjes gesealed in de doos.
Het scherm valt mij 100% mee!
Mijn iPhone staat op Marktplaats. Nu nog een oplader op mijn werk zien te krijgen.
Alleen mijn gmail ingevoerd en alles staat er weer in. Heerlijk!
Ook mijn werk email ingevoerd.

Tot op heden zeer tevreden! Nog géén enkele vertraging ondervonden.
Das fijn om te horen! :)

Je kan via chinese websites als Deal Extreme heel goedkoop laders halen. Heb er zelf een stuk of 4 gehaald voor ongeveer 10/15 dollar, doen t allemaal prima.

Edit: Dat was btw voor mijn HTC Desire. Let wel op de capaciteit van je lader.

[ Voor 5% gewijzigd door Ary op 21-06-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ary schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:58:
[...]

Das fijn om te horen! :)

Je kan via chinese websites als Deal Extreme heel goedkoop laders halen. Heb er zelf een stuk of 4 gehaald voor ongeveer 10/15 dollar, doen t allemaal prima.

Edit: Dat was btw voor mijn HTC Desire. Let wel op de capaciteit van je lader.
Heb je linkje? Zulke namaakladers verkrachten mijn accu niet op den duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Roodey schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:01:
[...]

Heb je linkje? Zulke namaakladers verkrachten mijn accu niet op den duur?
Ik kan je niets garanderen, kan slechts uit eigen ervaring spreken; mijn HTC Desire heb ik er zo'n 2 jaar prima mee opgeladen. Inmiddels is de batterij wel een stuk zwakker dan in het begin, maar ik weet niet in hoeverre dit te wijden is aan het laden en in hoeverre aan natuurlijke 'afbraak' (2 jaar intensief gebruikt).

Website is www.dealextreme.com.

Hier bijv. een linkje naar een (volgens reviews) goede USB-kabel: http://www.dealextreme.co...-n81-n82-more-115cm-23193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 20:55
Ik ben diep teleurgesteld in Samsung. Net 1 week mijn blauwe s3. Ben er zeer zuinig op. Geen krasje, niets te zien en nu al de volume knop kapot. veert niet meer netjes terug en blijft dus hangen. Waarschijnlijk weer eerste batch. Pebble blue. Gekocht bij bol.com. Hiervoor s2 gehad. Nooit geen last mee gehad. Ik had ook het idee dat de s3 wat minde rgoed in elkaar zit dan de s2. Ik baal hier als stekker van! Net nieuw en gelijk de reparatie in. Wat een shitzooi! Doosje was gesealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ary schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:06:
[...]

Ik kan je niets garanderen, kan slechts uit eigen ervaring spreken; mijn HTC Desire heb ik er zo'n 2 jaar prima mee opgeladen. Inmiddels is de batterij wel een stuk zwakker dan in het begin, maar ik weet niet in hoeverre dit te wijden is aan het laden en in hoeverre aan natuurlijke 'afbraak' (2 jaar intensief gebruikt).

Website is www.dealextreme.com.

Hier bijv. een linkje naar een (volgens reviews) goede USB-kabel: http://www.dealextreme.co...-n81-n82-more-115cm-23193
Bedankt. Zal ook even accessoires topic doorlezen. Misschien kom ik daar wat ervaringen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Brad Pitt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:12:
[...]

Staat ofwel in: /sdcard/WhatsApp/Databases/msgstore.db.crypt (kan je gewoon bij) dan wel in /data/data/com.whatsapp/databases/msgstore.db enwa.db en daar heb je inderdaad root voor nodig.
thanks is gelukt met rooten. Wel verwarrend de map sd en external sd.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:42:
Ik heb ms exchange kunnen instellen op men sgs3.
Maar nu heb ik het probleem dat men mails alleen maar in tekst worden geladen. Hoe kan ik de mails die in html zijn automatisch laten laden?
Niemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik denk de grootte van je mail instellen, staat standaard op 2kb oid?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:47:
Ik denk de grootte van je mail instellen, staat standaard op 2kb oid?
Dat is het niet want dat staat op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hmm, ben er al vrij snel achter gekomen dat alles vrijelijk laten syncen onverstandig is voor je accu. Dus alle syncs uitgezet, vliegtuigstand ingesteld, schermhelderheid op 0 dus nu maar ff de nacht afwachten. Benieuwd hoeveel er nog over is morgen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:52:
[...]

Dat is het niet want dat staat op alles.
Ik zat net ook even te kijken, heb het gevonden. Als je het mailtje helemaal naar onder door scrollt, krijg je in beeld 'meer details laden' dan heb je wel gewoon de html etc.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 15:33
blueface schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:09:
Ik ben diep teleurgesteld in Samsung. Net 1 week mijn blauwe s3. Ben er zeer zuinig op. Geen krasje, niets te zien en nu al de volume knop kapot. veert niet meer netjes terug en blijft dus hangen. Waarschijnlijk weer eerste batch. Pebble blue. Gekocht bij bol.com. Hiervoor s2 gehad. Nooit geen last mee gehad. Ik had ook het idee dat de s3 wat minde rgoed in elkaar zit dan de s2. Ik baal hier als stekker van! Net nieuw en gelijk de reparatie in. Wat een shitzooi! Doosje was gesealed.
Ik had ongeveer hetzelfde probleem alleen dan met de Aan/Uit knop!
Aangezien ik bij Hi zit heb ik gratis reparatie enzo. Dus bij mij is een monteur langsgekomen vandaag!
Wat blijkt nu, de aan/uit knop is vastgesoldeerd op het moederbord. De monteur zou hem dus moeten meenemen voor reparatie (oftewel opnieuw solderen). Gelukkig kon ik nog een DoA aanvraag doen, dus krijg ik gewoon een nieuw toestel!

Wat betreft de volume knoppen, deze zitten wel volledig los van het moederbord en kunnen dus makkelijker gerepareerd worden!
Achterkantje eraf, schroefjes eruit, en dan het zwarte geval (geen idee hoe je dat noemt) eraf wrikken (Gaat relatief makkelijk)
Geen idee of het verstandig is om zelf te doen, maar de monteur had er weinig moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die Massa Opslag (UMS) mode nodig hebben.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1711009

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:18:
[...]

Ik zat net ook even te kijken, heb het gevonden. Als je het mailtje helemaal naar onder door scrollt, krijg je in beeld 'meer details laden' dan heb je wel gewoon de html etc.
Bedankt voor de informatie.
Maar dat wist ik al.
Ik wou dat dit automatish laad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10 16:58
sinds weekje eigenaar van galaxy sIII na 2 jaar desire.. wel een verademing zeg...

heb alleen 1 irritant probleempje. de weerwidget update niet automatisch mijn locatie. had hier in topic al gelezen dat aantal keer verwijderen en opnieuw toevoegen zou helpen, maar dat werkt hier niet. toestel ook al ff gereboot, maar blijft maar op 1 locatie staan. Locatiebepaling in andere apps werkt wel (navigatie etc).
iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:52:
Hmm, ben er al vrij snel achter gekomen dat alles vrijelijk laten syncen onverstandig is voor je accu. Dus alle syncs uitgezet, vliegtuigstand ingesteld, schermhelderheid op 0 dus nu maar ff de nacht afwachten. Benieuwd hoeveel er nog over is morgen.
LOL ik heb en laat alles altijd aan en keihard syncen (behalve me werkmail daar doe ik niet aan in mijn privetijd, andersom wel :P), en nooit last van ernstige drain...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:52:
Ofwel: telefoon is nu getransformeerd in een

Afbeeldingslocatie: http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2905009110037httpwwwphonespotnlto/T/340x340/C/FFFFFF/url/nokia-3310.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:38:
[...]

[afbeelding]
Alleen 's nachts natuurlijk hè ;) In 12,5 uur tijd is er 4% accu afgegaan, dat lijkt me uitstekend. Overdag staan wel gewoon de standaard dingen aan hier, wi-fi/3g, syncs et cetera. Schermhelderheid op 0 ben ik al aan gewend.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:52

kronolith

[EDIT]

Heb 'm ook :D

Ben er minder van onder de indruk als toen ik de S2 kreeg. Toen had ik echt een "wow!" effect, dat is er nu niet echt. Het scherm valt een beetje tegen als je hem naast de S2 houdt, maar wat is hij snel! :9~

Nu lekker mee spelen ;)

EDIT: Ik vind de plaatsing van de home button wel even wennen. Hij zit voor mij eigenlijk te ver naar onderen...

[ Voor 18% gewijzigd door kronolith op 22-06-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 16:24
kronolith schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:04:

Ben er minder van onder de indruk als toen ik de S2 kreeg. Toen had ik echt een "wow!" effect, dat is er nu niet echt. Het scherm valt een beetje tegen als je hem naast de S2 houdt, maar wat is hij snel! :9~

Nu lekker mee spelen ;)

EDIT: Ik vind de plaatsing van de home button wel even wennen. Hij zit voor mij eigenlijk te ver naar onderen...
Of je handen zijn te klein ;-) Je kunt de home button moeilijk ergens in het scherm plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Aloysxda schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:58:
Hier ook swipe beta op de S3 gedownload. Dat is ff iets anders dan swypen met het samsung keyboard. Bedankt voor degene die dit hier heeft getipt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Het is net andersom: Hier ook Swype beta op de S3 gedownload. Dat is ff iets anders dan swipen met het samsung keyboard.

Maar goed dat het bevalt, ik zie mezelf na ruim 1 jaar Swype gebruik echt geen berichten meer typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

RomanII schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:17:
[...]

Of je handen zijn te klein ;-) Je kunt de home button moeilijk ergens in het scherm plaatsen
Mwa, heb redelijk grote handen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Ik heb nog het meeste moeite met de on/of button, kan maar niet wennen dat deze aan de zijkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
RiesB71 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:42:
Ik heb nog het meeste moeite met de on/of button, kan maar niet wennen dat deze aan de zijkant zit.
:? ..als je toch eenmaal weet dat de knop daar zit, wen je toch binnen "no-time"
Of ben je het een uur later weer kwijt?. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Vraagje: kun je ook met outlook je agenda, contacten etc. synchroniseren ?
Dus met bv via business calender (of ander programma) alles invoeren op je app of op je pc en dan syncen ?
Is dit mogelijk ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Le_Freak ! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:08:
Dus met bv via business calender (of ander programma) alles invoeren op je app of op je pc en dan syncen ?
Is dit mogelijk ?
Zat ik ook mee. Myphoneexplorer is de oplossing. Werkt bij mij al een paar jaar, op S2 en S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 14:20
kronolith schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:04:

Nu lekker mee spelen ;)

ik vind vooral de helderheid van het scherm tegenvallen.. heb hem eigenlijk altijd op 100% staan... bij mijn s2 stond hij gewoon op automatisch en dan was het prima :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:46
Le_Freak ! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:08:
Is dit mogelijk ?
Hangt af waar je je agenda hebt. Als je google agenda hebt gaat het syncen automatisch. Exchange idem dito. Hoe werkt dat? Als ik een afspraak (of contact) op mijn mobieltje verander of toevoeg verschijnt die instantaan in mijn agenda of contacten lijst. En dus wijzigt die op je tablet of elke PC waarop je bent ingelogt.

Ergo: je synct dus niet meer met een smartphone als je gegevens elders staan (in the cloud). Je wijzigt op de smartphone je gegevens en daarmee verander je de gegevens die "in the cloud" staan opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
businka19 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Het is net andersom: Hier ook Swype beta op de S3 gedownload. Dat is ff iets anders dan swipen met het samsung keyboard.

Maar goed dat het bevalt, ik zie mezelf na ruim 1 jaar Swype gebruik echt geen berichten meer typen.
Swype had ik al op mijn Nokia N8, dus wilde ik ook deze wel hebben.
Nadat ik mij heb geregristreerd gebeurt er niets meer, ik kan ook niet met mijn inloggegevens (die ik zelf heb ingevuld) inloggen.
Nogmaals geprobeert met het emailadres van mijn vrouw, maar die krijgt ook geen bevestigings email.
Jammer, ik zal dus moeten wachten totdat hij in de play-market verschijnt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Aloysxda schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:58:
Hier ook swipe beta op de S3 gedownload. Dat is ff iets anders dan swypen met het samsung keyboard. Bedankt voor degene die dit hier heeft getipt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Wat is het verschil met swype die in het Samsung toetsenbord zit?
Die bevalt me goed (heb het toestel sinds gisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:42:
Wat is het verschil met swype die in het Samsung toetsenbord zit?
In het standaard toetsenbord kan je swipen. Swype is een losse app en een veel beter, imho, toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om facebook alleen met je bestaande contacten te laten syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:20
master_JE schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:04:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om facebook alleen met je bestaande contacten te laten syncen?
HaxSync =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Aloysxda schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Zat ik ook mee. Myphoneexplorer is de oplossing. Werkt bij mij al een paar jaar, op S2 en S3.
Ja dat ziet er goed uit, maar moet ik Myphoneexplorer ook op de pc installeren ? hoe doe je dat dan precies dat syncen met outlook ?
Dus als ik in mijn telefoon wat verander of op de pc dan synchroniseert hij dat op het moment dat ik de usb kabel in de telefoon ene de pc doe ?

Heb het net op de s3 geinstalleerd maar kan bij de optie agenda's die gesynchroniseerd moeten worden mijn outlook niet kiezen. wat doe ik fout ?

[ Voor 12% gewijzigd door Le_Freak ! op 22-06-2012 13:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:43:
[...]

In het standaard toetsenbord kan je swipen. Swype is een losse app en een veel beter, imho, toetsenbord.
Bedankt. Zal ff kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Le_Freak ! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:06:
Ja dat ziet er goed uit, maar moet ik Myphoneexplorer ook op de pc installeren ? hoe doe je dat dan precies dat syncen met outlook ?
Dus als ik in mijn telefoon wat verander of op de pc dan synchroniseert hij dat op het moment dat ik de usb kabel in de telefoon ene de pc doe ?

Heb het net op de s3 geinstalleerd maar kan mijn outlook niet vinden.
Je moet idd ook client van MPE op de pc installeren. Autosync kan je volgens mij ook instellen, alsook de richting van de sync. USB is een optie maar wifi verbinding werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
businka19 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:30:
[...]

Je moet idd ook client van MPE op de pc installeren. Autosync kan je volgens mij ook instellen, alsook de richting van de sync. USB is een optie maar wifi verbinding werkt ook prima.
Heb het nu op beide staan maar als ik dan op de pc myphoneexplorer opstart dan krijg ik de melding dat hij de wifi ip van de telefoon opzoekt en dan zegt ie dat het mislukt is een ip adres van de telefoon te verkrijgen.

Maar als ik op de telefoon myphoneexplorer opstart dat zie ik wifi verbonden met mijn wifi naam en een ip adres. en ook een wifi pin die ik in beide programma's gegeven heb.

Als ik bij myphoneexplorer en dan instellingen en dan naar synchroniseren ga dan geef ik bij contacten (waaruit die moet synchroniseren) outlook 2010 aan.
Als ik dan geavanceerd aanklik wat naast outlook 2010 staat als ik dat aangevinkt heb dan krijg ik de melding: mappenlijst van outlook kan niet worden opgebouwd, maar ja dat kan misschien omdat ie nog nooit gesynchroniseerd is ?

vreemd, hij heft nu al mijn afspraken van outlook in s-planner gezet, die heb ik helemaal niet aangegeven op de telefoon ? 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Le_Freak ! op 22-06-2012 14:06 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:43:
[...]

Heb Swype Beta er ook op gezet. Eerste indruk is goed. Ik mis alleen de pijltjestoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:38:
[...]

[afbeelding]
Blijft toch nostalgie, ik heb er hier ook nog een en dat ding werkt nog steeds. Ik denk dat onze S3 het zolang niet zal uithouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:20:
[...]

ik vind vooral de helderheid van het scherm tegenvallen.. heb hem eigenlijk altijd op 100% staan... bij mijn s2 stond hij gewoon op automatisch en dan was het prima :)
Standaard auto brightness is idd erg slecht..misschien dat daar nog wel een update voor komt.
Inmiddels een mod op de auto brightness nu is het wel enigsinds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:32
Zijn er medetweakers die hun S3 gebruiken met een dlna mediaserver, bijvoorbeeld Twonky?
Als ik de standaard app "Galerij" open, begint deze automatisch m'n twonky server te scannen op foto's. Aangezien dit er in mijn geval erg veel zijn, is de app enkele minuten bezig, met alle nadelige gevolgen voor de batterij van dien. Ik kan deze scan onderbreken door via de menu toets, weergave, "Inhoud op apparaat" te selecteren. Maar als ik de volgende keer Galerij open, gaat deze wederom vrolijk m'n twonky server scannen.

Ook heb ik nog geen app gevonden die vob bestanden kan afspelen via dlna. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ge1949 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:15:
[...]

Ik maak in mijn VW Passat uit 2007 gebruik van een VW pairing adapter om mijn telefoon via bluetooth te verbinden met de carkit.
Dus als iemand dat ook heeft en de nieuwe S3 daar probleemloos mee kan pairen dan hoor ik dat graag.
Dit is o.a. van wezenlijk belang voor de aanschaf van een Samsung S3.
Is er inmiddels iemand die ervaring heeft met het pairen van de S3 met een VW pairing adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Okee, heb het nu werkend gekregen en hij synchroniseerd nu met outlook.
Maar heb nu ook business calender geinstalleerd, en hoe zorg je ervoor dat de afspraken van outlook in my business calender komen ???

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Nu 1 weekje de samsung galaxy 3 wat me tegenvalt is de helderheid bij daglicht buiten.

Ik moet dan erg goed kijken als bijvoorbeeld de zon op mijn telefoon schijnt.
Bij mij samsung galaxy S was dit toch iets beter dan S3.

Is er een bepaalde instelling die ik kan gebruiken of een applicatie?

display setting staat ongeveer 80 % .

battery verbruik

display 38 %
mobiel standby 37 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Le_Freak ! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:19:
Okee, heb het nu werkend gekregen en hij synchroniseerd nu met outlook.
Maar heb nu ook business calender geinstalleerd, en hoe zorg je ervoor dat de afspraken van outlook in my business calender komen ???
Je voegt iig niets toe aan BC zelf, maar aan de local calendar of je Google calendar(s). Daarom kan je ook in BC kiezen welke calendars hij als bron moet gebruiken. MPE synct standard met local calendar voor zover ik weet. Het is misschien beter om dit probleem te verplaatsen naar Google Play & Androidapps - Deel 17 aangezien het hier algemene android app probleem betreft en niet specifiek S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:22
Wat een prachtig apparaat is dit. Ik moet zeggen dat de Blue versie er een stuk beter uitziet dan de witte (volgens mij dan natuurljk), het neigt bijna tegen het zwarte aan. De design ziet er ook best goed uit, ligt lekker in de hand en is erg licht. Kort gezegd, de fotos zijn een beetje misleidend.
Beeld is erg goed, zeker een stuk beter dan mijn oude ipod 4. Ik moet bekennen dat de One X ietsje scherper is met kleine tekst, maar je moet echt je best doen om dat op te merken. Verder werkt het feilloos en erg snel (was te verwachten natuurlijk).
De batterij is ook erg goed. Met normaal gebruik (laten we zeggen 5-6 uur schermtijd per dag), kan ik bijna 2.5 dagen verder. Wel trekt een spel, zelfs een simpele, enorm veel energie. Dat was te verwachten natuurlijk. Films kijken daarentegen gaat een stuk beter (ik kan makkelijk een 2 uur mkv bekijken met maar 10-15% verlies).

Ik moet wel even klagen over de helderheid als er zon is, dat is ronduit bagger. Mijn ipod 4 spiegelt als een gek als je buiten bent, dat is gelukkig niet het geval met de S3, maar de helderheid mag wel een paar stapjes hoger. Daarnaast ben ik ook teleurgesteld in de camera. Het blijft 'maar' een telefoon, maar fotos hebben heel wat ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:29
Ik heb, denk ik een klein probleempje (Als dat het als is), Wanneer ik mijn SGIII vie een usb kabel op mijn pc aansluit en kies opstart krijg ik deze melding: "Uw apparaat ondersteund geen software-updates via kies".

Betekend dus dat ik alleen OTA kan updaten ofzo? en wat is er aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
thvers schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:41:
Ik heb, denk ik een klein probleempje (Als dat het als is), Wanneer ik mijn SGIII vie een usb kabel op mijn pc aansluit en kies opstart krijg ik deze melding: "Uw apparaat ondersteund geen software-updates via kies".

Betekend dus dat ik alleen OTA kan updaten ofzo? en wat is er aan te doen?
Nee dat betekend dat er nog geen update in de database van KIES staat, zodra de eerste update er is zal dit gewoon werken. Maar je had vast al even gezocht in dit topic ;) Want dit antwoord is dag of 2 geleden ook al gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:29
Bedankt Roy1985, eerste keer dat ik met KIES werk.

Zal voortaan beter opletten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
mister_S schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:35:
De batterij is ook erg goed. Met normaal gebruik (laten we zeggen 5-6 uur schermtijd per dag), kan ik bijna 2.5 dagen verder. Wel trekt een spel, zelfs een simpele, enorm veel energie. Dat was te verwachten natuurlijk. Films kijken daarentegen gaat een stuk beter (ik kan makkelijk een 2 uur mkv bekijken met maar 10-15% verlies).
Je wilt zeggen dat je op één lading 12,5-15u schermtijd haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Hm, beetje vervelend: het witte licht van de menu-touchknop lekt door naar het hoofdscherm via een klein spleetje. Bij donker beeld is dat best wel hinderlijk.

Weet iemand of dit iets is wat een ingrijpende reparatie vereist (dus dak em een paar weken kwijt ben) of is dit vrij simpel op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ary schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:55:
Hm, beetje vervelend: het witte licht van de menu-touchknop lekt door naar het hoofdscherm via een klein spleetje. Bij donker beeld is dat best wel hinderlijk.

Weet iemand of dit iets is wat een ingrijpende reparatie vereist (dus dak em een paar weken kwijt ben) of is dit vrij simpel op te lossen?
Elke witte S3 heeft dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
businka19 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Dat haal je niet..zal eerder rond de 6/7 uur uitkomen. Maar dat is max ook.
Razer schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Elke witte S3 heeft dit
'

Is dat zo?..geen last van iig.

[ Voor 25% gewijzigd door silitek op 22-06-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
businka19 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Ik zie dat ik een typfoutje heb gemaakt. "2.5" had "1.5" moeten zijn. Ik kan er ongeveer 7-8 uur schermtijd uit trekken met 1.5 dag standby (eigenlijk bijna 2 omdat ik de 6 uurtjes nacht niet meetel). Standby deert het apparaat in ieder geval niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Razer schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Elke witte S3 heeft dit
Ik heb een blauwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Laatst online: 24-09 07:13
Ben ik de enige waarbij de telefoon lagt? Vooral als ik in een app zit en op de homeknop druk, duurt het een paar seconden voordat mijn homescreen verschijnt en dan weer een tijdje voordat de iconen verschijnen. Ook gaat het scrollen door de homescreens niet erg soepel. De batterijduur vind ik ook matig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Mijn vader heeft sinds vorige week ook de S3 en vandaag is bij zijn S3 het scherm spontaan gebarsten. (zo lijkt het)
Het is niet de bovenste laag glas maar die er onder.
Telefoon lijkt normaal te werken alleen het scherm blijft zwart.

Hij heeft er in een koffie pauze nog even mee gespeeld weer terug gelegd op tafel in zijn kantoortje en in de volgende pauze bleek hij het niet meer te doen en zitten er barsten in.
Nu zou je denken hij is gevallen maar er zit echt 0.0 schade waar dan ook op de buiten kant van het toestel.

De volgende persoon heeft hetzelfde gehad met de eerste Galaxy S.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DjDE8z-_bHU]

En heb verder ook gelezen dat mensen met andere toestellen dit ook gehad hadden nadat de batterij over verhit raakte.

Zijn er meerdere mensen die dit gehad hebben ?
Ervaringen/tips?

Mijn vader is nu al naar de Vodafone winkel maar hij was al weg voordat ik op internet het bovenstaande video/probleem tegen kwam.... en ik hem nu niet even bellen :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
Mijn schermtijd is nu trouwens 2 uur 31 min en batterij 26%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Runoo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:53:
Mijn schermtijd is nu trouwens 2 uur 31 min en batterij 26%...
Dat gaat wel hard dan. Bedoel je normale schermtijd of gedurende spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
mister_S schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:54:
[...]

Dat gaat wel hard dan. Bedoel je normale schermtijd of gedurende spellen?
Ik heb vooral de browser gebruikt en video gekeken, geen spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
Ook ik ben (weer) voor de bijl gegaan. Na de S, S2 nu een blauwe S3. Maar ligt het aan mij of is Kies nog trager dan in het verleden? Contacten syncen was al geen feest maar het is nu helemaal drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
zeef schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:17:
Ook ik ben (weer) voor de bijl gegaan. Na de S, S2 nu een blauwe S3.
Precies zoals mij dus. Na de S1 en de S2 heb ik sinds vandaag de blauwe S3 gekocht. Vandaag verschillende winkels geweest, overal was er geen blauwe Galaxy S3 tot dat ik bij Belcompany kwam.. die had er nog één liggen en maar voor €585,-.. Naja dat is gewoon goede prijs als ik zo de Pricewatch bekijk. Meneer achter de kassa zat mij wel vreemd aan te kijken dat ik het gewoon los kocht haha en meerdere keren vragen als ik het zeker wist.

Naja in de bus naar huis gelijk beetje mee lopen spelen en tsja hij ziet er wel mooi uit. Dat blauwe kleur heeft wel wat, veel mooier dan die witte vind ik persoonlijk.

Het geluid via de oordopjes werkt trouwens goed, dat was eigenlijk de eerste wat ik deed want teveel spelen in de stad loopt niet bepaald fijn :+

Aangezien ik het net paar uur heb zal ik later wel mijn ervaringen vertellen.

Maar ik ben dr blij mee, geweldige telefoon vind ik het al _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
zeef schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:17:
Ook ik ben (weer) voor de bijl gegaan. Na de S, S2 nu een blauwe S3. Maar ligt het aan mij of is Kies nog trager dan in het verleden? Contacten syncen was al geen feest maar het is nu helemaal drama.
KIES is altijd al waardeloos geweest... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
silitek schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:29:
[...]

KIES is altijd al waardeloos geweest... ;)
So true. De enige integratie van OS & telefoon die bij als een zonntje werkte was windows mobile. Maar dat gaan we hier maar niet al te hard roepen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
zeef schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:31:
[...]

So true. De enige integratie van OS & telefoon die bij als een zonntje werkte was windows mobile. Maar dat gaan we hier maar niet al te hard roepen. :+
:P En nu snel rooten en custom rom erop (indien gewenst)..voodoo sound is er ook inmiddels.
Gaat een wereld voor je open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Is dat voodoo sound ook ergens los te downloaden? Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
Als ik een foto maak van iets 'wits' dan zie ik vaag, een roze ronde vlek in het midden van de foto. Ervaren meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

RutgerFR schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:13:
Als ik een foto maak van iets 'wits' dan zie ik vaag, een roze ronde vlek in het midden van de foto. Ervaren meer mensen dit?
Ook als je de foto op een ander scherm bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
kronolith schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:05:
Is dat voodoo sound ook ergens los te downloaden? Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan niks vinden...
Zit geïntregeerd in een kernel..
Extweaks app is ook nodig..

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/15d41g8.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2a8jhu1.png

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 22-06-2012 20:21 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Ary schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:15:
[...]

Ook als je de foto op een ander scherm bekijkt?
Jup. Mn galaxy S had dit ook. Had toch wel verwacht dat het inmiddels opgelost zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Laatst online: 07-10 20:55
advena schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:28:
[...]

Ik had ongeveer hetzelfde probleem alleen dan met de Aan/Uit knop!
Aangezien ik bij Hi zit heb ik gratis reparatie enzo. Dus bij mij is een monteur langsgekomen vandaag!
Wat blijkt nu, de aan/uit knop is vastgesoldeerd op het moederbord. De monteur zou hem dus moeten meenemen voor reparatie (oftewel opnieuw solderen). Gelukkig kon ik nog een DoA aanvraag doen, dus krijg ik gewoon een nieuw toestel!

Wat betreft de volume knoppen, deze zitten wel volledig los van het moederbord en kunnen dus makkelijker gerepareerd worden!
Achterkantje eraf, schroefjes eruit, en dan het zwarte geval (geen idee hoe je dat noemt) eraf wrikken (Gaat relatief makkelijk)
Geen idee of het verstandig is om zelf te doen, maar de monteur had er weinig moeite mee.
Ben vandaag naar het KPN servicepoint geweest. Volgens de beste reperateur moest het hele moederbord inclusief touchscreen vervangen worden voor die volumeknop te repareren. Heeft dus besteld en tot die tijd kan ik wel gewoon gebruik maken van het toestel., alleen dus niet van de volumeknop. Zodra de onderdelen binnen zijn, reparaeert de monteur het toestel en kan ik er op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runoo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:50:
Ben ik de enige waarbij de telefoon lagt? Vooral als ik in een app zit en op de homeknop druk, duurt het een paar seconden voordat mijn homescreen verschijnt en dan weer een tijdje voordat de iconen verschijnen. Ook gaat het scrollen door de homescreens niet erg soepel. De batterijduur vind ik ook matig :(
Forum een beetje lezen aub is al vaak genoeg voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
http://db.tt/ZpoBeh0p

Dit is wat ik met de roze vlek bedoel...

[ Voor 7% gewijzigd door ChromeFR op 22-06-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Heb er ook iets last van, maar niet zo erg als bij jou. Ik neem aan dat die foto uitvergroot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Nee niet uitvergroot, gewoon foto gemaakt van het plafond...

Ik denk (als ik het zo op internet lees), dat iedereen zo'n roze vlek heeft bij het maken van een foto waarbij achtergrond heel wit is (en bij voldoende belichting)... Vooral over de S2 is dit probleem VAAK gerapporteerd.

Jammer dat Samsung hier niks aan gedaan heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
RutgerFR schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:

Ik denk (als ik het zo op internet lees), dat iedereen zo'n roze vlek heeft bij het maken van een foto waarbij achtergrond heel wit is (en bij voldoende belichting)... Vooral over de S2 is dit probleem VAAK gerapporteerd.

Waarom jammer..hoevaak maak je van dit soort witte vlak foto's?
Ik bedoel maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Waar slaat dat nou weer op. Je mag ook niet harder rijden dan 130 km/u. Ga jij niet klagen bij je fabrikant als jouw auto (met 2.0 liter motor) niet harder wil gaan dan 130 km/u?

Ik vind gewoon dat er geen roze vlek mag zijn. Zeker als dit probleem zich ook al met de galaxy S2 en note voordoet.

Edit: en met de Galaxy Nexus van mijn moeder.

[ Voor 7% gewijzigd door ChromeFR op 22-06-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:

Dat hebben alle telefoon cameras zelfs de iphone. Heeft met auto witbalans te maken. Is al een eeuwen bekende technische beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Laatst online: 08-10 19:11
Vandaag mijn witte geruild voor een blauwe, nu kan ik eigenlijk pas echt genieten van mijn nieuwe telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
SmooK schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:54:
Vandaag mijn witte geruild voor een blauwe, nu kan ik eigenlijk pas echt genieten van mijn nieuwe telefoon :)
Kan dat zo maar?

Of bedoel je ruilen met iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
RutgerFR schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:
Waar slaat dat nou weer op. Je mag ook niet harder rijden dan 130 km/u. Ga jij niet klagen bij je fabrikant als jouw auto (met 2.0 liter motor) niet harder wil gaan dan 130 km/u?

Ik vind gewoon dat er geen roze vlek mag zijn. Zeker als dit probleem zich ook al met de galaxy S2 en note voordoet.

Yep, ik ga ook klagen bij Samsung..foto's zijn niet om aan te zien.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:35:
[...]

Dat hebben alle telefoon cameras zelfs de iphone. Heeft met auto witbalans te maken. Is al een eeuwen bekende technische beperking.
In hoevere neem je een camera in een smartphone toestel serieus.!.
Voor snapshots doet de camera het bovengemiddeld ondanks de roze onvermijdelijke haast nooit voorkomende vlek ;)

[ Voor 26% gewijzigd door silitek op 23-06-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:

Ach jongen toch... Zo erg allemaal. *knip* Reageer ontopic of reageer niet.

Hier heb je een foto van een witte muur die slecht belicht is. Auto witbalans gaat erop trippen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/13819180/Galaxy%20S3/2012-06-23%2008.19.46.jpg

Hier heb je diezelfde muur maar dan met betere belichting.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/13819180/Galaxy%20S3/2012-06-23%2008.19.28.jpg

Van die mensen die blijkbaar nooit buiten komen en maar fotos van de witte muren van hun donkere kamer gaan maken om daarna te gaan klagen dat de camera het niet doet onder zeer moeilijke omstandigheden. *zucht*

[ Voor 37% gewijzigd door janvanduschoten op 23-06-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 08:14:
[...]

Ach jongen toch... Zo erg allemaal. Gewoon een beetje herrie schoppen zonder dat je snapt wat er aan de hand is. Duidelijk een gevalletje van luser error maar ga zo door zou ik zeggen.

Van die mensen die blijkbaar nooit buiten komen en maar fotos van de witte muren van hun donkere kamer gaan maken om daarna te gaan klagen dat de camera het niet doet onder zeer moeilijke omstandigheden. *zucht*
Zo zinloos ook. 100% perfectie in een smartphone kan niet, niet in een behuizing van
136.6 x 70.6 x 8.55 mm. . Dichtbij wel ;) Probleem is mensen zoeken te veel om maar hiaten te kunnen vinden.
Niet doen, geniet van je aankoop en voor Samsung een dikke pluim!.
Hardware-matig een pracht stukje techniek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik de TR knop, niet zelf reageren.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 23-06-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
nu na een klein weekje spelen met mijn blauwe SIII kom ik toch tot de conclusie wat een heerlijk stukje hardware dit is. Android is even door krijgen maar je kunt ook bijna alles instellen ( kom van en iphone 3GS en iphone 4S af). Ik was er in het begin een beetje bang voor of het allemaal ook zo simpel was als bij IOS maar dat wastotaal ongegrond. Heb helemaal geen spijt van de overstap van IOS naar androoid. Een van de verbeterpuntjes is de auotbrightness vanuit slaapstand die mag wel wat sneller het scherm beter verlichten. Hier zit wat vertraging in maar zal wel gefixed worden met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
bij deze geweldige S3 krijgen we gratis dropbox. Maar kijk uit ! Als je camera upload aan hebt staan gaat die alle foto's en video's uploaden. bij míj het gevolg dat er onbewust 1.8 gig was geüpload. kost data, vertraging van het apparaat en vooral STROOM.
Dus: kiek uut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Volgens mij kan je in de settings van de dropbox app ervoor kiezen om alleen te uploaden bij/met WiFi verbinding.
Kijken of in de camera app ook zo'n setting staat (automatisch uploaden) en die dan uit zetten (ik heb geen S3, maar een One S, die ook met Dropbox en auto upload mogelijkheid komt)
Aloysxda schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:44:
bij deze geweldige S3 krijgen we gratis dropbox. Maar kijk uit ! Als je camera upload aan hebt staan gaat die alle foto's en video's uploaden. bij míj het gevolg dat er onbewust 1.8 gig was geüpload. kost data, vertraging van het apparaat en vooral STROOM.
Dus: kiek uut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Gisteren de blauwe opgehaald bij de BC en nu even gekeken of er een firmware update via KIES was.

Er staat echter de melding: "Your device does not support software upgrading via Kies."

Iemand hier al eerder van gehoord?

Firmware: PDA:LEF / PHONE:LEF / CSC:LE4 (PHN)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 06:29
MrJ schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:51:
Gisteren de blauwe opgehaald bij de BC en nu even gekeken of er een firmware update via KIES was.

Er staat echter de melding: "Your device does not support software upgrading via Kies."

Iemand hier al eerder van gehoord?

Firmware: PDA:LEF / PHONE:LEF / CSC:LE4 (PHN)
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:
[...]
Als er geen updates staan in de database van FUS dan zegt Kies dat je toestel niet ondersteund is, wachten op de eerste update. Er was volgens mij ook een Kies topic ergens.
ps wat krijg je te zien als je in de dailer *#1234# intoetst?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Megapaul schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:14:
[...]

[...]

ps wat krijg je te zien als je in de dailer *#1234# intoetst?
AP: I9300XXALEF
CP: I9300XXLEF
CSC: I9300PHNNALE4

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer ontopic of reageer niet.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 23-06-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 06:29
MrJ schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:22:
[...]

AP: I9300XXALEF
CP: I9300XXLEF
CSC: I9300PHNNALE4
Dan heb je een nieuwere NL software op je toestel staan.
Volgen kies is LE8 de laatste versie.

Daardoor herkend kies jouw software versie (nog) niet.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog is terug te komen op mijn dongle-upgrade.
Gisteren met samsung belgium erover getwitterd. Blijkbaar hebben zij een fout gemaakt 8)7 en werd deze update van Google play gehaald. Het probleem is dat dit voor mij zichtbaar blijft in de google play store (zelfs na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen en aanloggen met een andere google account :( ). Iets wat mij duidelijk hard stoort. Heeft iemand anders dit ook staan? Enig idee hoe je dit weg krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Wordt tijd dat Samsunsg ook eens firmware update naar de PHN CSC gaat pushen. Zie elke dag flink wat releases voor andere Europese landen. Vanmorgen was Noorwegen aan de beurt, gisteren Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:32:
Wordt tijd dat Samsunsg ook eens firmware update naar de PHN CSC gaat pushen. Zie elke dag flink wat releases voor andere Europese landen. Vanmorgen was Noorwegen aan de beurt, gisteren Italië.
Wat me wel opvalt aan die nieuwe firmwares is dat er heel veel gebaseerd zijn op vodafone.
Ja nederland zal wel ergens achteraan staan.
Pagina: 1 ... 41 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.