Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 14:20
Hmm ik heb vandaag mijn telefoon opgehaald bij de BC een blauwe.
Ik heb hem net ingesteld en krijg al gelijk een melding dat de update van verbeterde stabiliteit gedownload en geïnstalleerd kan worden.

Direct maar gedaan lijkt via OTA van samsung zelf te gaan. Zou ik dan toch geluk hebben dat deze updates niet eerst langs Vodafone gaan? Ik heb namelijk wel wat vodafone software erop staan maar geen vodafone bootlogo ofzo. Op dit moment zit mijn telfort sim only simkaart erin.

edit voor wie het wilt weten ik kwam van
baseband versie: I9300BULE6 en ben gegaan naar I9300BULF1

[ Voor 9% gewijzigd door jeroen210 op 20-06-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:04:
[...]

Zit net het verhaaltje te lezen over deze update Samsung WiFi Direct Dongle..
Beetje dubieus is het wel idd. Freezen met Titanium maar voor nu totdat er meer duidelijkheid is, hierover.
Freezen met Titanium. Euhm heb ik daarvoor root nodig? De app geeft het precies aan.
Mss. is gewoon een factory resset makkelijker? Stond toch nog niet echt iets op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:01:
[...]

Freezen met Titanium. Euhm heb ik daarvoor root nodig? De app geeft het precies aan.
Mss. is gewoon een factory resset makkelijker? Stond toch nog niet echt iets op de telefoon.
Ah ja..root is nodig. Er gaat een twitter bericht rond van Samsung dat deze update geverifieerd is.
Echt zorgen hoef je je niet te maken. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Ah ja..root is nodig. Er gaat een twitter bericht rond van Samsung dat deze update geverifieerd is.
Echt zorgen hoef je je niet te maken. ;)
Had ik ook gelezen. Het is toch maar een raar verhaal :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Weet iemand hoe ik aan Google Calandar kan komen?
Ik snap helemaal niets van die stomme S planner, vind hem onoverzichtelijk en mijn afspraken komen ook niet online aan in mijn gmail agenda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:41
jeroen210 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:52:
Hmm ik heb vandaag mijn telefoon opgehaald bij de BC een blauwe.
Ik heb hem net ingesteld en krijg al gelijk een melding dat de update van verbeterde stabiliteit gedownload en geïnstalleerd kan worden.

Direct maar gedaan lijkt via OTA van samsung zelf te gaan. Zou ik dan toch geluk hebben dat deze updates niet eerst langs Vodafone gaan? Ik heb namelijk wel wat vodafone software erop staan maar geen vodafone bootlogo ofzo. Op dit moment zit mijn telfort sim only simkaart erin.

edit voor wie het wilt weten ik kwam van
baseband versie: I9300BULE6 en ben gegaan naar I9300BULF1
Je oorspronkelijk firmware versie was van Vodafone en de update komt ook bij Vodafone vandaan. Ik had dit met mijn HTC Desire ook en daarbij was Vodafone gek genoeg vaak sneller met een update, dan HTC. Misschien is dat bij Samsung ook het geval.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Ik heb toch een paar ergernissen, misschien weet iemand antwoord

1) S Planner is echt erg onhandig. Ik heb hem nu redelijk aan de praat, echter selecteerd hij bij het maken van een afspraak standaard het Samsung account. Ik wil met gmail syncen. Iemand al een oplossing gevonden?

2) Het liefst gooi ik die hele S Planner eraf en Google Calandar erop. Maar dit kan vast niet zonder root?

3) Ondanks dat ik in S Planner aangeef dat hij verjaardagen laat zien van contacen (ik naam aan facebook?) laat hij niets zien. Mijn HTC Desire deed dit wel.

4) Als ik binnen Facebook aangeef alleen syncen met bestaande contacten synct hij toch alle facebook contacten wat niet de bedoeling is. Ik kan geen optie vinden om deze facebook contacten te verbergen behalve helemaal niet syncen?

5) Facebook vraagt regelmatig bij het opstarten van de app om het wachtwoord.

En nog even @Laguna, ik ben blij dat de updates zo snel komen bij vodafone. Ik had al bijna een Stock ROM geflashed :)

[ Voor 13% gewijzigd door jeroen210 op 21-06-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Wat is het snelste / beste sd kaartje van 32 GB voor de s3?
Iemand een linkje waar te bestellen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:57:
Vorige week heeft iemand een link geplaatst. Daar heb ik hem ook besteld en binnen een paar dagen binnen. Even zoeken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen210 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:51:

1) S Planner is echt erg onhandig. Ik heb hem nu redelijk aan de praat, echter selecteerd hij bij het maken van een afspraak standaard het Samsung account. Ik wil met gmail syncen. Iemand al een oplossing gevonden?

2) Het liefst gooi ik die hele S Planner eraf en Google Calandar erop. Maar dit kan vast niet zonder root?

3) Als ik binnen Facebook aangeef alleen syncen met bestaande contacten synct hij toch alle facebook contacten wat niet de bedoeling is. Ik kan geen optie vinden om deze facebook contacten te verbergen behalve helemaal niet syncen?

4) Facebook vraagt regelmatig bij het opstarten van de app om het wachtwoord.

En nog even @Laguna, ik ben blij dat de updates zo snel komen bij vodafone. Ik had al bijna een Stock ROM geflashed :)
1. Zelf gebruik ik nu Business Calendar. Werkt veel fijner dan S Planner. Je kan dan diverse accounts instellen.

2. Van rooten heb ik geen verstand, maar volgens mij kan het ook zonder root.

3. Je kunt bij de sync opties aangeven wat je wilt syncen.

4. Nooit problemen mee. Facebook draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:03:
[...]

1. Zelf gebruik ik nu Business Calendar. Werkt veel fijner dan S Planner. Je kan dan diverse accounts instellen.

2. Van rooten heb ik geen verstand, maar volgens mij kan het ook zonder root.

3. Je kunt bij de sync opties aangeven wat je wilt syncen.

4. Nooit problemen mee. Facebook draait als een zonnetje.
Ik zal de Business Calandar eens proberen ik zag hem in de market al voorbij komen.
En ik heb wel aangegeven wat facebook moet syncen, echter luistert hij daar niet naar 8)7
Ik had nog een nieuw punt toe gevoegd maar je was me voor. Hij laat ook geen verjaardagen zien van facebook contacten.. Toestel bevalt me goed maar laat de S planner aub de volgende keer achter maar weg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:57:
Heb deze aangeschaft gaat als de brandweer. Meerdere winkels en prijzen succes.

http://www.kieskeurig.nl/...prijzen/bezorgen/1032521/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
Arghh...net weer een Tweakers gebruiker review gelezen. Nu is de Tweaker in het dagboekvariantreview niet zo enthousiast over het scherm. Hij vindt het in sommige situaties kartelig.
Zelf heb ik nu een iPhone 4. Die heeft een retina display.
Ik kan zo ver inzoomen als ik wel en dan nog zie ik geen pixels.
Zelf ben ik bang dat ik dus af ga knappen op het scherm!
Kan iemand deze angst bij mij weg nemen die van een iPhone 4/4S is overgestapt?
Graag wel minimaal 1 jaar ervaring met het iPhone scherm.

Daarnaast heb ik 2 dagen een HTC One X gehad en dat scherm was super!
Alleen heb ik verkocht omdat ik de aan/uit knop niet makkelijk bereikbaar vond.
Bij de S3 zit deze aan de zijkant zoals jullie weten en dit lijkt mij aanzienlijk makkelijker.
Ook wil ik af van iOS voor mijn telefoon ivm gesloten karakter.
Een andere launcher, widgetlocker, etc. installeren lijkt me weer top!
Naar de HTC One X wil ik niet meer kijken aangezien ze wifi problemen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 21-06-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:48
mijn vrouw heeft deze week de s3 binnen gekregen via studentmobiel met nieuw abo op tele2. eerste ervaringen met deze provider. raar vraagje misschien, maar de s3 geeft continue aan dat hij aan het roamen is.

de hele tijd dat "r"-tje in beeld geeft niet veel vertrouwen dat we eind van de maand zonder hoge kosten zitten. Roaming vinkje staat in de instellingen uit.

wat kan dit zijn?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Roodey schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:31:
Arghh...net weer een Tweakers gebruiker review gelezen. Nu is de Tweaker in het dagboekvariantreview niet zo enthousiast over het scherm. Hij vindt het in sommige situaties kartelig.

Bij de S3 zit deze aan de zijkant zoals jullie weten en dit lijkt mij aanzienlijk makkelijker.
Over het scherm is al heel wat gevallen. Je zult toch echt met je eigen oogjes moet gaan kijken en oordelen.
Omdat het zintuig "zien" relatief is. Kartelig? wat? waar dan?. Kijk daar ga je al.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:20
fabstar81 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:32:
mijn vrouw heeft deze week de s3 binnen gekregen via studentmobiel met nieuw abo op tele2. eerste ervaringen met deze provider. raar vraagje misschien, maar de s3 geeft continue aan dat hij aan het roamen is.

de hele tijd dat "r"-tje in beeld geeft niet veel vertrouwen dat we eind van de maand zonder hoge kosten zitten. Roaming vinkje staat in de instellingen uit.

wat kan dit zijn?
Volgens mij is dat normaal en roamt tele2 op het t-mobile netwerk

edit: als ik google op tele2 en roaming zijn er genoeg hits....

[ Voor 5% gewijzigd door Serotonine op 21-06-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:31:
[...]

Heb deze aangeschaft gaat als de brandweer. Meerdere winkels en prijzen succes.

http://www.kieskeurig.nl/...prijzen/bezorgen/1032521/
Thankx, klopt het dat met dit soort kaartjes je files niet groter dan 4 GB mogen zijn?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:37

Als ik kijk naar mijn Galaxy Note, (ook asociaal veel pixels, maar ietsjes groter oppervlak) is dat wel dik in orde. Je ziet alleen kartels tijdens het inzoomen in de browser. Als je los laat hersteld het scherm zich en is het haarscherp beeld :*)
Vooral zelf gaan ervaren dus. Als ik die review zo lees is het vooral een beetje de problemen zoeken volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 21-06-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le_Freak ! schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:19:
Thankx, klopt het dat met dit soort kaartjes je files niet groter dan 4 GB mogen zijn?
Heeft niets te maken met het kaartje maar het bestandssysteem waar je hem op formatteert. Indien Fat32 zit je inderdaad aan een filesize limiet van 4GB vast, met NTFS heb je dat niet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar de HTC One X wil ik niet meer kijken aangezien ze allemaal wifi problemen hebben.
Zo fixt! Oftewel mooie generalisering :| Mensen met problemen zie je sneller op het internet dan zonder...

Daarbij is het scherm van de One X, samen met die van de iPhone 4S en Sony Xperia S zijn de koplopers wat betreft pixeldichtheid en scherpte op de mobiele telefoonmarkt. Oftewel zelf naast elkaar houden in 'n winkel!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
jeroen210 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:51:

3) Ondanks dat ik in S Planner aangeef dat hij verjaardagen laat zien van contacen (ik naam aan facebook?) laat hij niets zien. Mijn HTC Desire deed dit wel.

4) Als ik binnen Facebook aangeef alleen syncen met bestaande contacten synct hij toch alle facebook contacten wat niet de bedoeling is. Ik kan geen optie vinden om deze facebook contacten te verbergen behalve helemaal niet syncen?

5) Facebook vraagt regelmatig bij het opstarten van de app om het wachtwoord.

Ik ben ook even bezig geweest om alles in te stellen maar uiteindelijk is het nu in orde. Kom van een iphone af, dus dat werkt allemaal niet zo lekker samen. Ik gebruik nu de google cal functie waarbij je eenvoudig je facebook verjaardagen kan laten syncen. http://howto.cnet.com/830...hdays-to-google-calendar/

Vanuit S-planner kun je met de linkertouch-toets de instellingen aanpassen en selecteren welke agenda's (google en google/Facebook Birthdays) je standaard wilt zien. De Samsung Cal moet je ergens kunnen uitzetten/verwijderen. Ik ben deze nog niet tegengekomen.

Ik heb daarnaast nog een google agenda die ik share met mijn vriendin (iphone) Dit was ook even puzzelen maar met wat zoekwerk ook gelukt. Ik heb mijn icloud contacten ook maar overgezet naar google zodat alles nu samenwerkt. Facebook contacten heb ik uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EAJ
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 12:09

EAJ

Ik heb sinds gisteren ook een Galaxy S3 in bezit (blauw), het is even wennen als je van een Blackberry komt maar je komt er wel ;)

Ik heb wel een vraag met betrekking tot de geluidsinstellingen van de telefoon. Ik heb het toestel op dempen gezet, maar elke keer hoor ik een tik/klik van de speaker die actief wordt om een gemute geluidje 'af te spelen' en ook weer een tik/klik als deze inactief wordt.

Ik dacht eerst dat het aan whatsapp lag (ik hoor dus geen geluid maar wel een tik/klik vanuit de speaker als ik een berichtje kreeg :S ), maar ik hoor het ook als ik de telefoon bijvoorbeeld met de volumetoetsen in mute-stand zet.

Ervaren jullie dit ook of zal ik het toestel moeten laten omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:05
weet iemand waar je goede nfc tags kan krijgen? en die je zelf kan programmeren?
kan iemand anders dan die nfc tag niet zomaar overschrijven?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:53
@ Roodey
Ik ben zelf overgestapt van iphone4 (anderhalf jaar in gebruik) naar de s3, bevalt goed!
Scherm zelf is misschien iets minder scherp maar nog steeds erg goed, buiten in de zon valt het wel wat tegen maar verder is het prettig in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
BigF25 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:20:
@ Roodey
Ik ben zelf overgestapt van iphone4 (anderhalf jaar in gebruik) naar de s3, bevalt goed!
Scherm zelf is misschien iets minder scherp maar nog steeds erg goed, buiten in de zon valt het wel wat tegen maar verder is het prettig in gebruik.
Oke dank je. Iets minder scherp kan ik wel mee leven. Zelf heb ik mijn iPhone 4 nu ook 1,5 jaar.
Gelukkig al wel meerdere ervaringen met Android.
Dat van het zonlicht had ik gelezen. Grotendeels gebruik ik mijn telefoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn toestel omgeruild, niet goed opgelet en deze heeft dus ook een beschadiging op de accuklep. Het lijkt erop als er stof onder zat toen ze de coating erop spoten. Ik ga niet meer de moeite nemen om dit toestel nog eens om te ruilen maar mijn advies is als je een blauwe koopt even de accuklep goed inspecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:49:
Gisteren mijn toestel omgeruild, niet goed opgelet en deze heeft dus ook een beschadiging op de accuklep. Het lijkt erop als er stof onder zat toen ze de coating erop spoten. Ik ga niet meer de moeite nemen om dit toestel nog eens om te ruilen maar mijn advies is als je een blauwe koopt even de accuklep goed inspecteren.
Hoezo?..heb je weer problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Sizzlor, heb ik ook gehad bij mijn vorige exemplaar, de zijkanten (scherm) liepen niet mooi af waardoor er allemaal stof in kwam en achterklep liet een stukje open. Terug naar winkel en meteen een nieuwe gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:22:
[...]

Heeft niets te maken met het kaartje maar het bestandssysteem waar je hem op formatteert. Indien Fat32 zit je inderdaad aan een filesize limiet van 4GB vast, met NTFS heb je dat niet.
Brad even klijn vraagje de telefoon kan toch alleen een sd kaartje hebben wat op Fat32 werkt?
Of kan ik hem naar NTFS zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:15:
Brad even klijn vraagje de telefoon kan toch alleen een sd kaartje hebben wat op Fat32 werkt?
Die kans is inderdaad bijzonder groot ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Okay thanks vanavond eens even omzetten. ;)
Sorry even verkeerd gelezen NIET doen dus olala.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:45
Brad Pitt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Volgens mij ondersteunt de Samsung kernel op de S3 ook exFAT, wat veel grotere bestanden aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
bas-r schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:25:
[...]

Volgens mij ondersteunt de Samsung kerne lop de S3 ook exFAT, wat veel grotere bestanden aankan.
Of een kernel die het allemaal doet:
[KERNEL][ExTweaks][exfat][CIFS][NTFS][1Kernel4All] SiyahKernel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 08-10 22:58
Voor de mensen die de "echte" swype willen gebruiken, sinds vandaag werkt de officiële versie ook op de S3. Check http://beta.swype.com

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Weet niet of het al langs is geweest maar is het ook mogelijk om de overgang van tabs, dus van je 7 hoofdschermen te veranderen?
Nu zit er een soort effect in, is dat ergens uit te schakelen? heb het niet gezien in de instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:45
silitek schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:26:
[...]

Of een kernel die het allemaal doet:
[KERNEL][ExTweaks][exfat][CIFS][NTFS][1Kernel4All] SiyahKernel ;)
het klinkt niet alsof deze jongen daar al aan toe is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EAJ

EAJ

EAJ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:45:
Ik heb sinds gisteren ook een Galaxy S3 in bezit (blauw), het is even wennen als je van een Blackberry komt maar je komt er wel ;)

Ik heb wel een vraag met betrekking tot de geluidsinstellingen van de telefoon. Ik heb het toestel op dempen gezet, maar elke keer hoor ik een tik/klik van de speaker die actief wordt om een gemute geluidje 'af te spelen' en ook weer een tik/klik als deze inactief wordt.

Ik dacht eerst dat het aan whatsapp lag (ik hoor dus geen geluid maar wel een tik/klik vanuit de speaker als ik een berichtje kreeg :S ), maar ik hoor het ook als ik de telefoon bijvoorbeeld met de volumetoetsen in mute-stand zet.

Ervaren jullie dit ook of zal ik het toestel moeten laten omruilen?
niemand die dit ook ervaart (of even vlug kan checken ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EAJ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:47:
niemand die dit ook ervaart (of even vlug kan checken ;))?
"Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen

Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken."

Zie hier.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 21-06-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik vind het allemaal maar verwarrend. 8)7

Er kan dus maximaal een 64GB kaart in zoals deze: http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html toch?

hoe zet je deze om naar NTFS, zodat hij bestanden groter dan 4GB kan lezen? Hetzelfde als met een USB stick ofso? echter is het mij daarmee ook niet gelukt.. misschien ondersteund hij geen NTFS :|

[ Voor 17% gewijzigd door schubbie op 21-06-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EAJ

EAJ

Brad Pitt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:49:
[...]

"Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen

Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken."

Zie hier.
Begrijpelijk, maar gezien een eventuele terugstuur mogelijkheid en mijn mogelijkheden daartoe is er voor mij toch enige haast bij.

Daarnaast ben ik volgens mij niet de laatste poster (afhankelijk van hoe je topic definieert), anders had ik mijn post inderdaad wel bewerkt.

Desalniettemin, excuus voor not complying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
schubbie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:01:
Ik vind het allemaal maar verwarrend. 8)7

Er kan dus maximaal een 64GB kaart in zoals deze: http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html toch?

hoe zet je deze om naar NTFS, zodat hij bestanden groter dan 4GB kan lezen?
In je PC/Laptop plaatsen en format NTFS.. ;)
Of de app Ntfs Mounter gebruiken.

Edit: Maar dan moet je wel root en (Siyah kernel draaien)

[ Voor 14% gewijzigd door silitek op 21-06-2012 13:13 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:04:
[...]

In je PC/Laptop plaatsen en format NTFS.. ;)
Of de app Ntfs Mounter gebruiken.

Edit: Maar dan moet je wel root en (Siyah kernel draaien)
je kan ook voor exFAT gaan met bepaalde kernels, volgens mij ook de standaard kernel zelfs! Dan kan je op elke SD groter dan 4GB ook grotere bestanden zetten dan 4GB.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:15:
[...]
je kan ook voor exFAT gaan met bepaalde kernels, volgens mij ook de standaard kernel zelfs! Dan kan je op elke SD groter dan 4GB ook grotere bestanden zetten dan 4GB.
Yep..vind ik persoonlijk beter, exFat draai ik hier ook iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Hoezo?..heb je weer problemen?
Lees even topic na, dit is mijn tweede toestel de vorige heb ik ook terug gegeven mede omdat de accu klep hetzelfde mankement had. Zat stof onder de blauwe coating waardoor de coating niet egaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Speedfightserv schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:01:
weet iemand waar je goede nfc tags kan krijgen? en die je zelf kan programmeren?
kan iemand anders dan die nfc tag niet zomaar overschrijven?
Ik ben er ook naar opzoek. Liefst ook leverbaar naar België. Ben eens benieuwd of er veel verschillen zijn. Welke goed en duurzaam zijn. En goed zijn prijs/kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:49:
[...]

Lees even topic na, dit is mijn tweede toestel de vorige heb ik ook terug gegeven mede omdat de accu klep hetzelfde mankement had. Zat stof onder de blauwe coating waardoor de coating niet egaal was.
:F Nee, iemand gaat even 158 pagina's doorlezen om naar jouw vorige toestel te zoeken :+
Post dan gewoon de link daarnaartoe of typ het nog eens :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ted038 op 21-06-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 22:43
Ik heb er hier 5 NFC Tags besteld, binnen enkele dagen binnen gekregen.

http://tinyurl.com/dxd97kx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
[...]

In je post bovenaan lees ik toch iets anders :+

Citaat

"Ik ga niet meer de moeite nemen om dit toestel nog eens om te ruilen."

Einde Citaat.

als ik dan de factor begrijpend lezen erop los laat..is mijn replay nog niet zo gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja volgens mij had je met je S2 ook alleen maar problemen, het hele forum door.
Valt me mee dat je nog een Samsung hebt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:06:
@Sizzlor, heb ik ook gehad bij mijn vorige exemplaar, de zijkanten (scherm) liepen niet mooi af waardoor er allemaal stof in kwam en achterklep liet een stukje open. Terug naar winkel en meteen een nieuwe gekregen
Nee het vorige exemplaar had ook een krom frame waardoor het accuklepje er niet goed op ging. Maar dit is anders. Op het accuklepje zit een blauwe coating, waarschijnlijk wordt die erop gespoten. En bij mij zit er duidelijk een stofdeeltje onder en zit er nu dus een stof deeltje onder die coating. Beetje hetzelfde als je iets gaat verven maar eerst niet goed schoonmaakt en dan allemaal spikkeltjes krijgt.
Ted038 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:56:
[...]

:F Nee, iemand gaat even 158 pagina's doorlezen om naar jouw vorige toestel te zoeken :+
Post dan gewoon de link daarnaartoe of typ het nog eens :)
Cursus creatief met de zoekmachine...

Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie

Heb je ineens maar 4 pagina's. Voor de rest moet je het werk maar zelf doen.
silitek schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:57:
[...]

In je post bovenaan lees ik toch iets anders :+

Citaat

"Ik ga niet meer de moeite nemen om dit toestel nog eens om te ruilen."

Einde Citaat.

als ik dan de factor begrijpend lezen erop los laat..is mijn replay nog niet zo gek
En dat terwijl ik mijn post begin met:
Gisteren mijn toestel omgeruild, niet goed opgelet en deze heeft dus ook een beschadiging op de accuklep.
Maar als je verder niks nuttigs te melden hebt dan kan je beter gewoon stil zijn dat is makkelijk voor andere mensen.
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Ja volgens mij had je met je S2 ook alleen maar problemen, het hele forum door.
Valt me mee dat je nog een Samsung hebt. O-)
Nee hoor met mijn S2 heb ik nooit problemen gehad. Ik heb wel een S2 gekocht via pdashop.nl, die had een dodepixel en die hebben ze meteen omgeruild.

Ik heb deze S3 weer via pdashop.nl gekocht en misschien is het iets van deze batch. Ik heb pdashop.nl een mail gestuurd met de vraag of ik alleen het accuklepje kan omruilen.

De S2 was goed en de S3 is voortreffelijk. Jammer dat de launch software een paar kleine bugs bevat maar die worden er wel uitgestreken. Verder is het jammer dat een paar loonslaafjes in China het niet voor elkaar krijgen om de omgeving stof vrij te maken maar gelukkig kan ik mijn toestel met enige moeite wel omruilen... Alleen wil ik die moeite nou even niet nemen.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:59:
[...]

Cursus creatief met de zoekmachine...

[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie[filter_keywords]=SizzLorr&data[boolean]=AND

Heb je ineens maar 4 pagina's. Voor de rest moet je het werk maar zelf doen.

[...]

En dat terwijl ik mijn post begin met:

[...]

Maar als je verder niks nuttigs te melden hebt dan kan je beter gewoon stil zijn dat is makkelijk voor andere mensen.
Nuttig is dat je zin opbouw rammelt van alle kanten!!.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
silitek schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:04:
[...]

Nuttig is dat je zin opbouw rammelt van alle kanten!!.. :+
Wil je ophouden met stoken? We verwachten hier dat je ontopic reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

* London komt ook lekker meeposten

M'n Pebble Blue vandaag mogen ontvangen. Laat ik even beginnen met te zeggen, wát een verademing zeg! Ik kom van een ancient iPhone 3GS en dan is dit toch wel zo'n 5 stappen voorwaarts. Ik mis iOS ook totaal niet, ICS voldoet aan mijn stoutste verwachtingen, en meer.

Ik ga nog wel even plezier beleven aan dit pareltje dus. Alles wijst zichzelf ook, erg fijn. Het lijkt alleen af en toe alsof het scherm nogal traag reageert met de belichting, dan is het een tijdje vrij donker en dan opeens lijkt 'ie wakker te worden :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Las Vegas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:36:
* silitek komt ook lekker meeposten

M'n Pebble Blue vandaag mogen ontvangen. Laat ik even beginnen met te zeggen, wát een verademing zeg! Ik kom van een ancient iPhone 3GS en dan is dit toch wel zo'n 5 stappen voorwaarts. Ik mis iOS ook totaal niet, ICS voldoet aan mijn stoutste verwachtingen, en meer.

Ik ga nog wel even plezier beleven aan dit pareltje dus. Alles wijst zichzelf ook, erg fijn. Het lijkt alleen af en toe alsof het scherm nogal traag reageert met de belichting, dan is het een tijdje vrij donker en dan opeens lijkt 'ie wakker te worden :+
Auto Brightness is idd niet geweldig!. Er zijn wel applicatie's waarin je dit zelf kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Offtopic, dus weg.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 21-06-2012 15:00 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ah dat is een optie dus! Ben ik daar ook gelijk uit, bedankt silitek ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ms exchange kunnen instellen op men sgs3.
Maar nu heb ik het probleem dat men mails alleen maar in tekst worden geladen. Hoe kan ik de mails die in html zijn automatisch laten laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
heeft iemand anders ook last van Samsung Dive..kan maar mn S3 niet vinden op de website hij blijft maar zeggen dat ik mn mobiel moet registeren terwijl ik dat heb gedaan alle stappen heb ik 10x opnieuw na gegaan maar toch

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Offtopic, dus weg.
dogan2010 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:48:
heeft iemand anders ook last van Samsung Dive..kan maar mn S3 niet vinden op de website hij blijft maar zeggen dat ik mn mobiel moet registeren terwijl ik dat heb gedaan alle stappen heb ik 10x opnieuw na gegaan maar toch

iemand een idee?
Weet je zeker dat de instellingen goed staan?...hier anders een Vidje

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 21-06-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ik mis de komma-knop op mn keyboard wel heel erg zeg. Jullie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 22:43
Nee hoor, bij mij staat die er gewoon op. Maar ik gebruik dan ook Swype Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:58:
Ik mis de komma-knop op mn keyboard wel heel erg zeg. Jullie niet?
Gewoon Swiftkey gebruiken. Heerlijk toetsenbord en scheelt heel veel tijd :) :) .
Een absolute aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bedoeld maar offtopic, dus weg.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 21-06-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:06:
[...]

Gewoon Swiftkey gebruiken. Heerlijk toetsenbord en scheelt heel veel tijd :) :) .
Een absolute aanrader!
Volgens mij Is daar net een nieuwe versie van uitgebracht, SwiftKey3!

Goeie, was die even vergeten. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31

Ik heb m'n iPhone4 na 1,5 jaar gebruik (naast een SGS1) een paar weken geleden verkocht.
Het scherm van de iPhone is mooi en scherp, maar veel te klein en daarom gebruikte ik liever de SGS1.
En zelfs het scherm van de SGS1 vond ik beter voor i-net omdat het duidelijker (groter) is en ik heb nooit last gehad van onscherpe beelden of text.

De SIII is nog veel beter en mij zal je zeker niet horen klagen over onscherpte.
Maar daar is meer dan genoeg over te vinden op i-net in uitgebreide reviews van heel bekende sites.

Maar volgens mij zit je uit je nek te ... voor wat betreft die aan/uit knop op de 1X want die zit precies zoals de iPhone |:(
Ook je argument v.w.b. de problemen met WiFi slaat nergens op.
HTC heeft verklaard dat dit bij de nu uit te leveren 1X-en niet meer aan de orde is door een productie aanpassing.

Als je op safe wil spelen ga je naar TPH en koop je daar een SIII.
Bevalt ie niet dan kan je 'm binnen 14 dagen omruilen voor een toestel waarbij je niet op het scherm afknapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
catt4u schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Ik heb m'n iPhone4 na 1,5 jaar gebruik (naast een SGS1) een paar weken geleden verkocht.
Het scherm van de iPhone is mooi en scherp, maar veel te klein en daarom gebruikte ik liever de SGS1.
En zelfs het scherm van de SGS1 vond ik beter voor i-net omdat het duidelijker (groter) is en ik heb nooit last gehad van onscherpe beelden of text.
Dat is dan ook vaak de reden voor de overstap van iPhone simpelweg omdat het scherm TE klein is.
Hoor het vaak in mijn omgeving! Prettig om te lezen dat steeds meer ex SGS1 gebruikers de overstap maken.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
catt4u schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:18:
[...]

De SIII is nog veel beter en mij zal je zeker niet horen klagen over onscherpte.
Maar daar is meer dan genoeg over te vinden op i-net in uitgebreide reviews van heel bekende sites.

Roodey: Bedankt hier kan ik zeker wat mee!

Maar volgens mij zit je uit je nek te ... voor wat betreft die aan/uit knop op de 1X want die zit precies zoals de iPhone |:(
Ook je argument v.w.b. de problemen met WiFi slaat nergens op.
HTC heeft verklaard dat dit bij de nu uit te leveren 1X-en niet meer aan de orde is door een productie aanpassing.

Roodey: Ik koop een gesealde via Marktplaats, dus kan mogelijk een One X met problemen zijn.
Met die knop bedoel ik dat de One X zo groot is dat ik niet met 1 hand de aan/uit knop kan bereiken en het scherm kan unlocken. Bij de S3 lijkt mij dat dit wel lukt omdat de aan/uit knop aan de zijkant zit.

Als je op safe wil spelen ga je naar TPH en koop je daar een SIII.
Bevalt ie niet dan kan je 'm binnen 14 dagen omruilen voor een toestel waarbij je niet op het scherm afknapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 20:31

Deathchant

Don't intend. Do!

Mijn vriendin heeft de SGS3, maar we ondervinden behoorlijk wat stress bij het connecten naar de PC (Win XP).
Symptomen die we hebben:
- de PC ziet de SGS3 als camera of als mediaapparaat.
- in beide modi, is de SGS3 niet via de windows explorer te zien als "externe schijf" o.i.d.

Blijkbaar is de SGS3 alleen in MTP mode met de PC te verbinden, waardoor de PC het niet kan herkennen als Mass Storage Device.
Nu zien we wel iets staan en ook de folder structuur, maar we kunnen geen bestanden hiernaartoe kopieren, eender welk bestandstype.
Is er een mogelijkheid in XP om toch bestanden over te kunnen zetten zonder perse het samsung KIES programma te installeren?
Ik zal het straks in Win7 eens proberen op mijn eigen PC, dan zal het waarschijnlijk wel in 1x werken.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Je zou ook nog naar een winkel kunnen gaan om het scherm in het echt even goed te bekijken. Scheelt je veel tijd en gedoe met terugsturen, kan je in ieder geval een goede eerste indruk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb even de thread doorgelezen, maar ik heb niet kunnen vinden of er een verschil is tussen laden via de usb-kabel op de pc aangesloten, of laden via het stopcontact. Plus of de telefoon uit moet staan met laden, of gewoon aan mag blijven.

Hij's op 18% momenteel, dus ik wacht nog totdat de accu onder de 10% is, dan ga ik 'm maar opladen denk ik.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Deathchant schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:39:
Mijn vriendin heeft de SGS3, maar we ondervinden behoorlijk wat stress bij het connecten naar de PC (Win XP).
Symptomen die we hebben:
- in beide modi, is de SGS3 niet via de windows explorer te zien als "externe schijf" o.i.d.

Blijkbaar is de SGS3 alleen in MTP mode met de PC te verbinden, waardoor de PC het niet kan herkennen als Mass Storage Device.
Nu zien we wel iets staan en ook de folder structuur, maar we kunnen geen bestanden hiernaartoe kopieren, eender welk bestandstype.
Is er een mogelijkheid in XP om toch bestanden over te kunnen zetten zonder perse het samsung KIES programma te installeren?
Ik zal het straks in Win7 eens proberen op mijn eigen PC, dan zal het waarschijnlijk wel in 1x werken.
installeer eerst kies voordat je de telefoon aansluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 20:31

Deathchant

Don't intend. Do!

@speedfight, ik zal haar zeggen KIES te downloaden. Maar ja, we hebben de telefoon al eens geconnect.....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Volgens mij Is daar net een nieuwe versie van uitgebracht, SwiftKey3!

Goeie, was die even vergeten. Thanks.
En jij ook bedankt voor de tip. Ik heb hem ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik de whatsappgeschiedenis van mijn s1 (staat op sd kaart), naar mijn s3. Via de computer kan ik de directory niet vinden waar whatsapp op de s3 geïnstalleerd staat waardoor ik de map met de chathistory dus ook niet kan kopiëren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Oeps! Als het maar bij één blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedfightserv schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:47:
[...]

installeer eerst kies voordat je de telefoon aansluit
Ik heb geen KIES en met Win 7 werkt dat al prima... Kan me bijna niet voorstellen dat XP moeilijk doet, kan je niet een andere PC proberen?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:01:
Ik heb misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik de whatsappgeschiedenis van mijn s1 (staat op sd kaart), naar mijn s3. Via de computer kan ik de directory niet vinden waar whatsapp op de s3 geïnstalleerd staat waardoor ik de map met de chathistory dus ook niet kan kopiëren.
Staat ofwel in: /sdcard/WhatsApp/Databases/msgstore.db.crypt (kan je gewoon bij) dan wel in /data/data/com.whatsapp/databases/msgstore.db enwa.db en daar heb je inderdaad root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Eindelijk heb ik mijn SIII binnen, ik vind het scherm best goed ivm de One X enkel die is net wat beter qua scherm (snap het gezeur over pentile niet loopt iedereen met een vergrootglas rond?).

Verder is het een heel snel toestel veel sneller dan de One X (geen benchmarks) in real life alles installeerde supersnel, terwijl ik nog vanalles aan het instellen was merkte ik geen lag! De eerste keer dat een toestel met Android zo goed werkt zonder vertragingen uit mijn ervaring toch (One X, SGSII, Note, Sensation XE enz). Wel vind ik de kleur raar (Pebble Blue) het lijken verschillende kleuren blauw te zijn en ze veranderen met de omgeving

Wat ik wel merk is dat het toestel wel nog wat kleine bugjes (homescreen opbouw enz.) heeft, die update moet snel naar hier komen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:56

Tim Schuhmacher

abasios

Het lukt mij ook niet de telefoon als externe schrijf te krijgen - welke usb modus dan ook. Ik heb win 7 en geen Kies. Het lukt me wel om bestanden er op te krijgen als hij als 'camera' gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
watercoolertje schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:05:
[...]

Ik heb geen KIES en met Win 7 werkt dat al prima... Kan me bijna niet voorstellen dat XP moeilijk doet, kan je niet een andere PC proberen?
win7 is al wat handiger met drivers etc. xp is een oud OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:03:
Het lukt mij ook niet de telefoon als externe schrijf te krijgen - welke usb modus dan ook. Ik heb win 7 en geen Kies. Het lukt me wel om bestanden er op te krijgen als hij als 'camera' gezien wordt.
Samsung drivers..je kunt een toolkit neerhalen. Handig!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

dankt, zal er eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is apps naar sd kaart te verplaatsen??
Ik kon dat niet vinden wat ik heel vreemd vind aangezien er mogelijkheid is je geheugen uit te breiden met SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:50:
Ik kon dat niet vinden wat ik heel vreemd vind aangezien er mogelijkheid is je geheugen uit te breiden met SD kaart.
Volgens mij zit dat er niet standaar in ivm de relatief grote interne opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:50:
App 2 SD

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 21-06-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Het is te hopen dat het bij één geval blijft anders hebben we een heleboel tikkende tijdbommen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
catt4u schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:00:
Het is te hopen dat het bij één geval blijft anders hebben we een heleboel tikkende tijdbommen
Niet in een car mount duwen dus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Deathchant schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:39:
Symptomen die we hebben:

Download ff AirDroid; Werkt veel makkelijker en je hebt meer mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:51
silitek schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:03:
[...]

Niet in een car mount duwen dus.. ;)
Wat moet je dan als je wilt navigeren met je S3 :?

Ik hoop echt dat het een maandagochtend model is en niet een structureel iets als de HTC One X wifi problemen want dan zijn het idd. tijdbommetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt niet op SGS III. Het staat letterljik: The device does not have a real primary external storage, or the primary external storage is emulated.
Moving app to SD function may not be supported by this device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:16:
[...]

Het werkt niet op SGS III. Het staat letterljik: The device does not have a real primary external storage, or the primary external storage is emulated.
Waar zie je dat? Bij mij staat er:

Deze app is compatibel met al uw apparaten.
Samsung GT-I9300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Miki schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:16:
[...]

Wat moet je dan als je wilt navigeren met je S3 :?

Ik hoop echt dat het een maandagochtend model is en niet een structureel iets als de HTC One X wifi problemen want dan zijn het idd. tijdbommetjes.
Natuurlijk moet je dat kunnen gebruik maken van een car mount..geloof niet dat het structueel is.
Kan mij ook niets voorstellen wat zo heet kan worden. Batterij explosie daar geloof ik wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:19:
[...]

Waar zie je dat? Bij mij staat er:

Deze app is compatibel met al uw apparaten.
Samsung GT-I9300
Staat dat op de gedeelte "extern"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
beste tweakers,

Heb nu sinds twee weken de blauwe S3 (volgens mij eerste lichting) maar als ik lang een livestream kijk( ek van nos) dan na een minuut of 10 gaat het geluid ruisen/knetteren net alsof de speaker het begeven heeft. Als ik de stream uitzet en opnieuw osptart is het probleem weg en komt het na die 10 minuten ong weer terug.

Heb al gegoogled maar kwam zo snel niets tegen. Heeft iemand anders toevallig dit ook meegemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de eerste updates (firmware beschikbaar is) Als ik op Sammobile kijk komt er nog al wat uit, en wat me opvalt van de 10 zijn er zeker 7 gerelateerd aan vodafone. En de ota update voor engeland zou hier toch ook wel mogen komen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

met de samsung drivers en windows7 zie ik de telefoon helaas nog niet als externe schijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:16:
[...]

Externe SDcard werkt gewoon. Interne kun je idd niet schuiven omdat de storage emu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Hier ook swipe beta op de S3 gedownload. Dat is ff iets anders dan swypen met het samsung keyboard. Bedankt voor degene die dit hier heeft getipt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Aloysxda op 21-06-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:49:
[...]

Externe SDcard werkt gewoon. Interne kun je idd niet schuiven omdat de storage emu is.
Hoe werkt het dan? Hoe krijg je iets op je externe SD card? Leg het AUB uit als je weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
watercoolertje schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:15:
[...]
Ik wil gewoon standaard kernel draaien met een 32GB kaartje die wel grotere bestanden dan 4GB aankan, is dit een kwestie van een 32GB kaartje halen en via de pc formateren naar ntfs of ?

Specs

Pagina: 1 ... 40 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.