Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Razer schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Dit is een bug, Touchwiz wordt gesloten en daardoor start die deze weer opnieuw op bij terug gaan naar homescreen en die zie je op dat moment starten.

Deze bug is al verholpen voor de update die in UK verspreid is (die je ook zelf makelijk via Odin kunt installeren). In Nederland (CSC: PHN) is deze nog niet vrijgegeven.
Er is nog wel een oplossing maar dan moet je vanTW afstappen en APEX launcher nemen b.v..of NOVA.
Ben je het ook kwijt.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
DapperKonijntje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:25:
Die van mij heeft weer een ander 'probleem', als ik links onder of rechts boven op het hoekje tik, dan vibreert de telefoon door, alsof er een veertje in het toestel zit oid, verder werkt alles naar behoren, alleen ik erger me er wel aan, meer mensen hier last van?
Dit zit in die van mij ook. Misschien het tril motortje? Ik erger mij er niet aan, het voelt wel geinig eigenlijk (zolang het maar geen kwaad kan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Blackeagle schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:36:
Ik heb nu ook 2 weken mijn toestel.
Ben er erg blij mee, wel ben ik tegen een klein dingetje aangelopen.

Binnen de e-mail app heb ik een handtekening ingesteld maar het lettertype is anders dan de "body" van de e-mail.

Heeft iemand hiervoor al een oplossing? Kon er via google niets over vinden (wellicht foute woorden gebruikt haha)
Ik heb dit precies zo. Nogal krom dat zo'n fout er in zit - die zie je niet snel over het hoofd zou je zeggen... Ik neem dan ook aan dat het opgelost zal worden met een update.

Waar ik ook last van heb (al eerder gepost) is dat bij gebruik van de Samsung email app icm. een Exchange 2010 account bij sommige emails (compleet random zo lijkt het) maar enkele regels tekst wordt getoond. Ik heb op internet nog iemand gevonden met hetzelfde probleem dus het zal ook wel weer een bug zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalTronix
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-12-2023
pinokkia schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:17:
[...]

[...]

Gewoon controleren met een pikzwarte achtergrond. Mijn zoonse samsung S3 blauw heeft gelukkig nergens last van. :)
Als het een pik zwarte achtergrond is, dan staan de pixels uit, en zie ik ook de vlek niet meer. Het is voornamelijk bij een zeer donkere tint (dus net niet zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:35
TotalTronix schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:53:
[...]

Als het een pik zwarte achtergrond is, dan staan de pixels uit, en zie ik ook de vlek niet meer. Het is voornamelijk bij een zeer donkere tint (dus net niet zwart).
Oh wat ben ik lekker weer dom zeg 8)7. Moet dan via google een andere niet te donkere kleur zoeken.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27

The Legend

*Plop*

Weet iemand of de S3 standaard functionaliteit bevat die je dataverkeer binnen de perken kan houden? Nu heb ik gewoon altijd data (GPRS/HSDPA) aanstaan, ook als ik thuis ben en via WiFi zou kunnen werken. I.v.m. overstap naar een nieuw abo met datalimiet lijkt het me handig om thuis via WiFi te werken, alleen dan wil ik dat wel het liefst volledig automatisch laten gebeuren. Nu kun je WiFi gewoon altijd aan laten, maar dat lijkt me een battery drain op momenten dat je niet via WiFi verbonden bent.

Kan de S3 op de één of andere manier zien dat je thuis bent om op dat moment WiFi aan te zetten en data uit?

Ik heb het met m'n Desire geprobeerd met een app (AutomateIT) maar dat werkt niet goed omdat er veel verschillende cell's in de buurt zitten waarbij het wisselend is welk cell-ID actief is op verschillende punten in en rond het huis.. Tips? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:41
The Legend schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:17:
Weet iemand of de S3 standaard functionaliteit bevat die je dataverkeer binnen de perken kan houden? Nu heb ik gewoon altijd data (GPRS/HSDPA) aanstaan, ook als ik thuis ben en via WiFi zou kunnen werken. I.v.m. overstap naar een nieuw abo met datalimiet lijkt het me handig om thuis via WiFi te werken, alleen dan wil ik dat wel het liefst volledig automatisch laten gebeuren. Nu kun je WiFi gewoon altijd aan laten, maar dat lijkt me een battery drain op momenten dat je niet via WiFi verbonden bent.

Kan de S3 op de één of andere manier zien dat je thuis bent om op dat moment WiFi aan te zetten en data uit?

Ik heb het met m'n Desire geprobeerd met een app (AutomateIT) maar dat werkt niet goed omdat er veel verschillende cell's in de buurt zitten waarbij het wisselend is welk cell-ID actief is op verschillende punten in en rond het huis.. Tips? :P
Hang een NFC tag bij de deur met deze functionaliteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
The Legend schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:17:

Wifi constant aan dan gaat alles vanzelf..en de vreselijke battery-drain moet je met een korreltje zout nemen.
Hier staat heel de riedel altijd aan sync incl..continuiteit is veel beter voor je batterij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anacho
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 19:55
voil schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:03:
Gebruiken jullie geen Chrome, Dolphin HD of een andere? Die twee werken sowieso toch wel stukken beter dan de standaard browser toch? Vind ik dan.
Ik kom af van een HTC toestel (Wildfire). De browser hierop schaalde de tekst naar het scherm. Dit miste ik ontzettend op de S III. Een tig aantal browsers zoals Chrome, Firefox, Dolphin geprobeerd, die dit allemaal niet deden. Zo kwam ik ook Maxthon tegen. Deze schaalt dus netjes de tekst zoals ik gewend was en werkt verder ook zeer prettig. Een aanrader om eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:24:
[...]

Wifi constant aan dan gaat alles vanzelf..en de vreselijke battery-drain moet je met een korreltje zout nemen.
Hier staat heel de riedel altijd aan sync incl..continuiteit is veel beter voor je batterij. ;)
WiFi constant aan laten is wel degelijk een battery drain. Hij blijft dan naar netwerken in de buurt scannen om mee te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:35

sphere

Debian abuser

Euh, je gaat toch niet WiFi aanlaten als er geen WiFi netwerk in de buurt is waar je mee kan connecten 8)7

Installeer dan Y5.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Lunaticc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:
[...]

WiFi constant aan laten is wel degelijk een battery drain. Hij blijft dan naar netwerken in de buurt scannen om mee te verbinden.
Valt wel mee..ga zo jaren met Android om. Scheelt echt geen dag standby tijd!
Wel iets natuurlijk. Het is maar waar je voor kiest! ;)
sphere schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:30:
Euh, je gaat toch niet WiFi aanlaten als er geen WiFi netwerk in de buurt is waar je mee kan connecten 8)7

Installeer dan Y5.
O nee, kom op vele plaatsen waar ik wifi connectie bezit..ga niet echt constant schakelen :+

[ Voor 30% gewijzigd door silitek op 19-06-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:35:
[...]

Er is nog wel een oplossing maar dan moet je TW afstappen en APEX launcher nemen b.v..of NOVA.
Ben je het ook kwijt.
Dus toch een bug... gebruik trouwens Go Launcher Ex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Jeroen04 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:27:
Ook ik heb (in donkere omstandigheden) gemerkt dat er inderdaad wat 'inkt' vlekken in het beeld zitten. Ik stoor me er niet aan, dus laat het lekker zo. Kan me niet voorstellen dat dit erger zal worden. En als dit wel het geval is; Ik heb 2 jaar garantie. :)
Sluit ik me ook mee aan. Ik maak me er geen zorgen over. Zodra ik er iets van merk in gewoon gebruik, in normale omstandigheden, ga ik ermee terug. (gekocht bij MM in BE, dan hou ik m'n hart vast...)
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:55:
[...]
Vooruit, vanuit m'n aardedonkere kelder Max Payne Mobile gestart..meer zwartwaardes kun je haast niet treffen :9 . Niks, noppes, nadda.. ;)
Ik zie het ook niet op een filmpje met zwartwaarde. Ik zie het wel als ik effectief een volledig zwart scherm krijg als laadscherm. Dat gezegd zijn, ik moet er moeite voor doen om het te zien, hoor.
digibeetle schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:35:
[...]
Werkt bij mij in ieder geval niet; het geluid is nog steeds te horen. Andere camera app is denk ik enige oplossing totdat samsung met een eventuele fix komt...
Hè, gek. Alle volumes al geprobeerd op mute te zetten (dus ook media, ringtone, etc.)? Al volstaat het voor mij om de lower volume knop in te duwen. In de notification bar moet wel effectief het "muted" icoontje staan van een doorstreept luidsprekertje.

Als ik wat rond google is het wel mogelijk met root toegang?
http://www.jayceooi.com/2...g-galaxy-s3-camera-sound/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand misschien een idee wat de aplicatie DSMLawmo doet? Ik zie hem staan bij aplicatiebeheer actief. gebruik 3.1 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
heutsm schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Dus toch een bug... gebruik trouwens Go Launcher Ex.
Go launcher Ex kan ook..wel een "bloated" launcher maar verder goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
digibeetle schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:38:
[...]

Dit zit in die van mij ook. Misschien het tril motortje? Ik erger mij er niet aan, het voelt wel geinig eigenlijk (zolang het maar geen kwaad kan natuurlijk).
hier ook, zeker niet storend imho

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:12:
[...]
Go launcher Ex kan ook..wel een "bloated" launcher maar verder goed. ;)
Ik gebruik ook Go launcher, maar heb al regelmatig gehad dat na afsluiten van een actie de vraag komt "uitvoeren met Go launcher of TouchWiz" (oid). Ook al paar keer gehad dat ik Touchwiz terug had.

Heb overigens ook Go Locker geïnstalleerd omdat dat de enige oplossing lijkt om bij afsluiten met de aan/uit knop direct een "veeg lock screen" te krijgen en pas na X-tijd een pincode. Pincode is bij mij verplicht vanwege een Exchange policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anacho schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:
Een tig aantal browsers zoals Chrome, Firefox, Dolphin geprobeerd, die dit allemaal niet deden. Zo kwam ik ook Maxthon tegen. Deze schaalt dus netjes de tekst zoals ik gewend was en werkt verder ook zeer prettig. Een aanrader om eens te proberen.
Opera Mobile doet dit ook, en is erg handig om bestanden met bepaalde extenties te kunnen downloaden waar andere browsers soms op falen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 08-10 15:18
Anacho schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Ik kom af van een HTC toestel (Wildfire). De browser hierop schaalde de tekst naar het scherm. Dit miste ik ontzettend op de S III. Een tig aantal browsers zoals Chrome, Firefox, Dolphin geprobeerd, die dit allemaal niet deden. Zo kwam ik ook Maxthon tegen. Deze schaalt dus netjes de tekst zoals ik gewend was en werkt verder ook zeer prettig. Een aanrader om eens te proberen.
Doet de standaard browser toch ook? Moet wel even een instelling aanzette. Onder instellingen > geavanceerd > pagina's passend maken. Of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sslojko schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:05:
Doet de standaard browser toch ook? Moet wel even een instelling aanzette. Onder instellingen > geavanceerd > pagina's passend maken. Of bedoel je dit niet?
Er zijn bijzonder weinig browsers die tekst "goed" reflowen bij een willekeurige zoom. Meestal is het: hele beeld, dubbelklik, ingezoomd + uitgelijnd. Ga je dan ieeetsjes in- of uitzoomen wordt de tekst niét opnieuw uitgelijnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:21:
[...]

In je browser (stock dan) zitten ook controls voo rde brightness geowon in het menu, die staat blijkbaar vast op een lage waarde, en dan de spaarstand uit of op de laagste (of hoogste net hoe je het bekijkt :P))
Is idd aparte instelling van de browser, zit echter niet onder instellingen maar heet "helderheid en kleuren" direct onder menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:35

sphere

Debian abuser

Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:11:
Er zijn bijzonder weinig browsers die tekst "goed" reflowen bij een willekeurige zoom. Meestal is het: hele beeld, dubbelklik, ingezoomd + uitgelijnd. Ga je dan ieeetsjes in- of uitzoomen wordt de tekst niét opnieuw uitgelijnd.
Volgens mij doet de browser op de HTC Desire dit standaard.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sphere schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:06:
Volgens mij doet de browser op de HTC Desire dit standaard.
Desire, Wildfire. Beiden HTC-toestellen. Die doen dat inderdaad, als een van de weinigen, op de "juiste" manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:43
Dit stoorde me ook ontzettend aan de standaard browser. "Pagina's passend maken" voldeed niet voor mij. Vooral omdat ik Opera Mobile al gewend was van me vorige foon. Ik wilde voor de grap vandaag wat andere browsers proberen zoals Dolphin HD, Firefox etc. maar lees hier dus dat de zoom daar dus niet eens werkt zoals bij Opera. Bespaart me weer wat tijd, blijf ik wel bij Opera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de icoontjes in de status balk die worden getoond als je een hoofdtelefoon aansluit ook aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:37:
Kan je de icoontjes in de status balk die worden getoond als je een hoofdtelefoon aansluit ook aanpassen?
Die zitten in framework-res.apk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
RiesB71 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:45:
[...]

Ik gebruik ook Go launcher, maar heb al regelmatig gehad dat na afsluiten van een actie de vraag komt "uitvoeren met Go launcher of TouchWiz" (oid). Ook al paar keer gehad dat ik Touchwiz terug had.

Heb overigens ook Go Locker geïnstalleerd omdat dat de enige oplossing lijkt om bij afsluiten met de aan/uit knop direct een "veeg lock screen" te krijgen en pas na X-tijd een pincode. Pincode is bij mij verplicht vanwege een Exchange policy.
Na installatie van Go Launcher heb je de vraag gekregen of je Go Launcher of TW als standaard launcher wilde gebruiken.
Je moest dan een vinkje plaatsen bij de launcher die je als standaard wil gebruiken.
Als je dat niet hebt gedaan krijg je inderdaad de vraag waarmee je wil uitvoeren.
Bij een volgende update krijg je die vraag weer dus kan je het alsnog aanvinken.
Of je kan het onder de instellingen van Go instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
AppieNL schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:11:
Dit stoorde me ook ontzettend aan de standaard browser. "Pagina's passend maken" voldeed niet voor mij. Vooral omdat ik Opera Mobile al gewend was van me vorige foon. Ik wilde voor de grap vandaag wat andere browsers proberen zoals Dolphin HD, Firefox etc. maar lees hier dus dat de zoom daar dus niet eens werkt zoals bij Opera. Bespaart me weer wat tijd, blijf ik wel bij Opera :)
Valt op dat niemand hier xScope browser Pro gebruikt..iig een aanrader. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 14:20
Ik ben nieuw met Samsung telefoons, morgen kan ik mijn blauwe S3 ophalen bij de BC. Ik heb hem in de winkel gezien en er zit Vodafone software op. Nu resten mij een aantal vragen. Ik heb al even op XDA gekeken maar er staat zoveel informatie dat ik er niet uit kom.

- Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat Vodafone een update vrij geeft? Ik kan denk ik best met hun software leven maar ik wil geen maanden wachten op een update. 1 week vind ik nog te doen

- Als ik toch een standaard image wil flashen welke moet ik dan hebben? Ik zie dat CE---> Belgium, Luxembourg, Netherlands betekend. Echter zie ik als ik een ROM wil downloaden staat er: PHN (Netherlands)
Is dit de juiste of moet ik een andere hebben? (bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969)

- Kan ik dit met KIES flashen of accepteert hij een stock ROM niet omdat ik een vodafone toestel heb?

- Verlies ik mijn garantie omdat mijn flash counter nu naar 1 gaat? Ik heb nog geen tool gevonden om deze naar 0 te resetten.

Hopelijk kunnen jullie mij wat wijzer maken zodat ik binnenkort van mijn toestel kan gaan genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:59
Net vandaag mijn samsung galaxy s3 pebble bliue opgehaald. Wat een super apparaat kom vanaf een iphone 4s.Heb nog een paar vragen werkt samsung ook met profielen bv stil,vergadering enzo ik kan ze niet vinden.
Wat mij ook opvalt dat ik de provider naam niet op het scherm zien. Zie wel de sterkte van het signaal maar niet bv KPN hoe kun je dan zien dat je op aan het roamen bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:01
Ik heb sinds vandaag een blauwe S3 van Hi. Het eerste probleem met Kies is er al. Kies geeft aan dat mijn apparaat geen software updates ondersteunt. Het is gewoon de Nederlandse PHN versie, dus hoe dit nou weer kan weet ik niet. Heb ik net alles lopen instellen krijg ik dit.

Weet iemand waardoor dit komt?

EDIT: Bij CSC staat wel gewoon: I9300PHNALE4. Dus het lijkt me dat het nog gewoon komt doordat bijvoorbeeld updates nog niet zijn doorgevoerd door Samsung oid? Kan iemand zeggen wat er bij hem of haar staat. Dan weet ik of de S3 terug moet of niet.

[ Voor 29% gewijzigd door -Edwin- op 19-06-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:56
edebee schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:48:
Net vandaag mijn samsung galaxy s3 pebble bliue opgehaald. Wat een super apparaat kom vanaf een iphone 4s.Heb nog een paar vragen werkt samsung ook met profielen bv stil,vergadering enzo ik kan ze niet vinden.
Wat mij ook opvalt dat ik de provider naam niet op het scherm zien. Zie wel de sterkte van het signaal maar niet bv KPN hoe kun je dan zien dat je op aan het roamen bent ?
Ik heb zelf een iPhone en vind hier de profielen tekort schieten.
Voor Android kun je een widget downloaden en door hier op te drukken kun je switchen tussen:
1. geluid
2. stil, wel trillen
3. stil, niet trillen

Bij iPhone kun je kiezen tussen 2 opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 15:33
Vandaag mijn S3 ontvangen.
Alleen is mijn Aan/uit knop niet goed, hij blijft een beetje hangen, kan niet altijd goed ingedrukt worden etc etc.
Zijn er meer mensen geweest met dit probleem? Heb weinig zin om alle 154 pagina's terug te lezen ;)
En is er misschien iemand met een oplossing? Of gewoon opsturen ter reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:03:
[...]

Valt op dat niemand hier xScope browser Pro gebruikt..iig een aanrader. ;)
Bedankt voor de tip. Hij is retesnel, maar ik zie nergens een optie waarbij de tekst zich aanpast aan mijn zoom. Sowieso vind ik het een beetje apart dat ik niet helemaal kan uitzoomen zodat ik de hele pagina in beeld heb. Doet er niet toe of ik het kan lezen, ik vond het gewoon raar om het niet toe te laten, maar wellicht zie ik hier ook een setting voor over het hoofd.

Wel een leuk browsertje verder, leuke opties ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppieNL schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:09:
[...]
Wel een leuk browsertje verder, leuke opties ook.
Probeer deze eens, ook érg fijn..: Google Play: ICS Browser +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ga ik ook even proberen, want ben inmiddels al weer uitgekeken op xScope, speelt sommige gifs niet die Opera wel pakt (lichte irritatie, maar toch 1 van de redenen dat ik van de stock browser af wilde en weer Opera erop zette) en is in de afgelopen 15 minuten al 2x gecrashed. Na nog wat klooien in de settings zie ik geen oplossing voor m'n zoom probleempjes.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 19-06-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edebee schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:48:
Als je het echt nodig hebt heb je in de app store genoeg apps en widgets waarmee je profielen aan kan maken maar je hebt het niet echt nodig. Je kan via de pulldown statusbar zelf al geluid en trillen aan en uit zetten.

Als je aan het roamen bent dan krijg je een (zoals bij elke andere toestel behalve iphone) een driehoekje in je statusbalk plus een R waar je signaalsterkte wordt aangeduid. De providernaam in het scherm is maar onzin dat is nutteloze informatie maar het staat wel in het pulldown menu.

Afbeeldingslocatie: http://motorola-global-eng.custhelp.com/rnt/rnw/img/enduser/phonestatusnotificationsdroidx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anacho
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 19:55
sslojko schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:05:
[...]

Ik bedoel echt de wijze van schalen die schijnbaar alleen HTC doet, Niet de zoom van de standaard browser of Opera Mobile. Zal proberen het verschil uit te leggen. Bij de meeste browsers waar je schalen aan hebt staan kun je dubbel tikken op een kolom tekst en dan zoomt hij in netjes geschaald. Echter als je dan verder in zoomt dan worden de letters alleen maar groter en moet je het scherm van links naar rechts verschuiven om de tekst te lezen. En dit is nu net wat bij mijn oude HTC toestel niet hoefde. De tekst wordt na het extra inzoomen opnieuw geschaald en komt gewoon volledig in je scherm te staan met lekker grote letters :-)
Nu doet Maxthon dit ook blijkt, en is dus een heel goed alternatief voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:09

maffe

maffe

Werkt nomedia niet meer op SGS3 Android 4.0.4
In het verleden (op de S1 en S2) werkte .nomedia files in de mappen, zodat de media player deze mappen niet meeneemt met het scannen.
Nu op de S3 is het alsof hij immuun is voor deze .nomedia files.
Klopt dit?
Als ik in de Galerij kijk, dan zie ik tientallen dingen die ik niet wil zien. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffe schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:11:
Als ik in de Galerij kijk, dan zie ik tientallen dingen die ik niet wil zien. Iemand tips?
Quickpic, veel sneller, veel smoother, veel meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:09

maffe

maffe

Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:14:
[...]

Quickpic, veel sneller, veel smoother, veel meer opties.
Dank U, goede tip, daar gebruiken we tweakers voor.
Ik zie wel dat je met Quickpic ook de mogelijkheid hebt voor 'Hide' :(
Dan doet hij ook .nomedia files plaatsen en die werken dus niet (meer).
Maar er zit ook de optie: Exclude en die werkt geweldig. Ik zie nu alleen foto's die ik wil zien. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Valt het jullie ook op dat de fysieke Home-knop ander kleur blauw is dan de bezel? Ik hoop niet dat mijn toestel hierin uniek is.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:29
jeroen210 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:31:
Ik ben nieuw met Samsung telefoons, morgen kan ik mijn blauwe S3 ophalen bij de BC. Ik heb hem in de winkel gezien en er zit Vodafone software op. Nu resten mij een aantal vragen. Ik heb al even op XDA gekeken maar er staat zoveel informatie dat ik er niet uit kom.

- Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat Vodafone een update vrij geeft? Ik kan denk ik best met hun software leven maar ik wil geen maanden wachten op een update. 1 week vind ik nog te doen

- Als ik toch een standaard image wil flashen welke moet ik dan hebben? Ik zie dat CE---> Belgium, Luxembourg, Netherlands betekend. Echter zie ik als ik een ROM wil downloaden staat er: PHN (Netherlands)
Is dit de juiste of moet ik een andere hebben? (bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969)

- Kan ik dit met KIES flashen of accepteert hij een stock ROM niet omdat ik een vodafone toestel heb?

- Verlies ik mijn garantie omdat mijn flash counter nu naar 1 gaat? Ik heb nog geen tool gevonden om deze naar 0 te resetten.

Hopelijk kunnen jullie mij wat wijzer maken zodat ik binnenkort van mijn toestel kan gaan genieten :)
PHN is idd de NL versie. Als je deze rom flashed met odin gaat volgens mij je counter niet omhoog omdat je een officiële rom flashed. Aleen als je andere kernels / custom roms gaat flashen. gaat je counter omhoog.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:00:
[...]

Als je het echt nodig hebt heb je in de app store genoeg apps en widgets waarmee je profielen aan kan maken maar je hebt het niet echt nodig.
Heel erg bedankt voor je duidelijke info, weet je toevallig ook of je via drag and drop gewoon divx kan kopieeren en afspelen met de standaard mediaspeler of is daar een betere voor in de play store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
GT-R schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:50:
Valt het jullie ook op dat de fysieke Home-knop ander kleur blauw is dan de bezel? Ik hoop niet dat mijn toestel hierin uniek is.
mijn homeknop is chroom van kleur. Toestel pebble blue volgens de doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Chrome werkt toch nog iets beter/sneller. Met inzoomen doet chrome het ook beter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:29

Nebula M31

prutser op microschaal

GT-R schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:50:
Bij mijn toestel is de home knop iets paarser/blauwer van kleur als de omlijsting. Het glimlaagje is er niet denk ik. Vind het verder niet storend ofzo.

Evolutionair Geneticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Megapaul schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:50:
[...]

PHN is idd de NL versie. Als je deze rom flashed met odin gaat volgens mij je counter niet omhoog omdat je een officiële rom flashed. Aleen als je andere kernels / custom roms gaat flashen. gaat je counter omhoog.
Bedankt! Dat is goede informatie :)
Morgen maar gelijk flashen zodat ik verzekerd ben van snelle updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Nebula M31 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:56:
[...]

Bij mijn toestel is de home knop iets paarser/blauwer van kleur als de omlijsting. Het glimlaagje is er niet denk ik. Vind het verder niet storend ofzo.
Ik vind het behoorlijk vloeken. :X Niet bepaald fraai ofzo. ;( Mijn toestel is volgens het doosje Pebble Blue en niet Metallic Blue.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:29

Nebula M31

prutser op microschaal

GT-R schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:00:
[...]

Ik vind het behoorlijk vloeken. :X Niet bepaald fraai ofzo. ;( Mijn toestel is volgens het doosje Pebble Blue en niet Metallic Blue.
Heb ook pebble blue volgens doosje. Maar goed ik heb er een paars hoesje omheen en dat vind ik ook niet vloeken ;)

Evolutionair Geneticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Megapaul schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Bij mij is de build i9300XXALE8 is dat dan geen nederlandse versie? Heb hem gekocht bij de phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:12
edebee schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:04:
[...]

Bij mij is de build i9300XXALE8 is dat dan geen nederlandse versie? Heb hem gekocht bij de phonehouse
*#1234# en dan wat er onder CSC staat, als daar PHN staat is het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Razer schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:05:
[...]

*#1234# en dan wat er onder CSC staat, als daar PHN staat is het goed :P
sorry ben nog helmaal nieuw hier in de android , na 4 jaar ios :-) maar klopt zie nu ook PHN staan
is het ook mogelijk om die accuweather te verwijderen in het homescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
edebee schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:07:
[...]

sorry ben nog helmaal nieuw hier in de android , na 4 jaar ios :-) maar klopt zie nu ook PHN staan
is het ook mogelijk om die accuweather te verwijderen in het homescreen?
Dat is wel echt handleiding werk en geen vraag voor hier...
Met vinger widget vasthouden en verslepen naar prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb de weather widget staan op automatisch vernieuwen om het uur. Nu staan er twee plaatsen ingesteld. 1 waar ik nu ben (huidige locatie) en 1 waarheen ik op vakantie ga. De vakantiebestemming vernieuwt heel mooi om het uur, de huidige locatie echter niet. Met als gevolg dat ook het weerbericht om de lockscreen hetzelfde blijft en niet vernieuwt.

Ik heb de huidige locatie ook al opnieuw ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
-Edwin- schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:10:
Ik heb de weather widget staan op automatisch vernieuwen om het uur. Nu staan er twee plaatsen ingesteld. 1 waar ik nu ben (huidige locatie) en 1 waarheen ik op vakantie ga. De vakantiebestemming vernieuwt heel mooi om het uur, de huidige locatie echter niet. Met als gevolg dat ook het weerbericht om de lockscreen hetzelfde blijft en niet vernieuwt.

Ik heb de huidige locatie ook al opnieuw ingesteld.
Widget een keer verwijderen en opnieuw toevoegen heeft bij mij refresh problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Razer schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:11:
[...]

Widget een keer verwijderen en opnieuw toevoegen heeft bij mij refresh problemen opgelost.
Je bedoelt gewoon vanaf je homescreen wegslepen en opnieuw widget toevoegen? Zonder verder een locatie te verwijderen oid? Ik hoop dat het werkt :)

EDIT: Roy, nu je toch hier actief bent. Als je jouw S3 op Kies aansluit, krijg je dan ook dat je telefoon niet voor updates wordt ondersteunt? Ik heb gewoon de PHN versie.

[ Voor 19% gewijzigd door -Edwin- op 19-06-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
-Edwin- schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:14:
[...]

Je bedoelt gewoon vanaf je homescreen wegslepen en opnieuw widget toevoegen? Zonder verder een locatie te verwijderen oid? Ik hoop dat het werkt :)

EDIT: Roy, nu je toch hier actief bent. Als je jouw S3 op Kies aansluit, krijg je dan ook dat je telefoon niet voor updates wordt ondersteunt? Ik heb gewoon de PHN versie.
Dat deed hier de trick ja =)
Heb geen geïnstalleerd KIES, doe alles met ODIN :)

[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 19-06-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fivel schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:53:
Chrome werkt toch nog iets beter/sneller. Met inzoomen doet chrome het ook beter vind ik.
Ging specifiek om text reflow. Chrome doet hier ook niet aan bij variabele zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
jeroen210 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:57:
[...]

Bedankt! Dat is goede informatie :)
Morgen maar gelijk flashen zodat ik verzekerd ben van snelle updates.
Wat is het verschil met de stock Rom en die van odin dan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Le_Freak ! schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:40:
[...]

Wat is het verschil met de stock Rom en die van odin dan?
De stock rom "GT-I9300_PHN_I9300XXALE8_I9300PHNALE4_I9300XXLE8" is de rom die alle unbranded toestellen hebben. Dat is dus de gene waar ik naar toe wil gaan.

Mijn telefoon heeft een vodafone rom, met vodafone software, wat ook betekend dat de updates via vodafone lopen. Dit levert extra wachtijd met zich mee omdat vodafone ook de update moet goedkeuren en hun software wilt toevoegen.

Het je geen provider software dan hoef je dus niets te doen. Ik heb wel provider software en ga via ODIN (dit is een flash tool) mijn rom flashen naar de bovenstaande die de meeste gebruikers dus al zullen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn S3 weer helemaal netjes ingepakt, morgen krijg ik als het goed is een nieuwe. Ik had al eerder gepost over het achterklepje maar na vergelijken met de unit van een collega kwam ik er achter dat de mijne toch een productie foutje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
In het donker lijkt zwart niet echt zwart. Ook zie ik bij donkere kleuren allemaal zwarte vlekken op het scherm. De ruimte moet wel echt donker zijn om het te zien. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
-Edwin- schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:19:
In het donker lijkt zwart niet echt zwart. Ook zie ik bij donkere kleuren allemaal zwarte vlekken op het scherm. De ruimte moet wel echt donker zijn om het te zien. Hebben jullie dat ook?
Lunaticc in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

Lunaticc in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

:)

edit:
Ik stoorde me er nogal aan dus heb hem omgeruild zoals je kunt lezen, maar het schijnt vaak voor te komen bij OLED schermen.

[ Voor 12% gewijzigd door Lunaticc op 20-06-2012 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
-Edwin- schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:57:
Ik heb sinds vandaag een blauwe S3 van Hi. Het eerste probleem met Kies is er al. Kies geeft aan dat mijn apparaat geen software updates ondersteunt. Het is gewoon de Nederlandse PHN versie, dus hoe dit nou weer kan weet ik niet. Heb ik net alles lopen instellen krijg ik dit.

Weet iemand waardoor dit komt?

EDIT: Bij CSC staat wel gewoon: I9300PHNALE4. Dus het lijkt me dat het nog gewoon komt doordat bijvoorbeeld updates nog niet zijn doorgevoerd door Samsung oid? Kan iemand zeggen wat er bij hem of haar staat. Dan weet ik of de S3 terug moet of niet.
Heb dit ook al aangehaald in dit en andere forums, en heb nog geen oplossing/reactie die er toe doet mogen ontdekken.
Ik heb een unbranded S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:31:
[...]

Heb dit ook al aangehaald in dit en andere forums, en heb nog geen oplossing/reactie die er toe doet mogen ontdekken.
Ik heb een unbranded S3.
Het is al een eeuwen bekend iets. Als er geen updates staan in de database van FUS dan zegt Kies dat je toestel niet ondersteund is, wachten op de eerste update. Er was volgens mij ook een Kies topic ergens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff7777
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 16:08
Sinds enkele dagen gelukkig bezitter van de S3. Werkt allemaal prima alleen heb ik een probleem met de batterij, elke keer blijft hij rond de 18-19% hangen. Batterij percentage zakt dan niet verder en naar verloop van tijd valt de telefoon uit. Nou is mijn vraag of meerdere mensen soortgelijke problemen hebben of bekend zijn met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Sinds weekie in bezit van mijn S3. Overgestapt van de S2. Ik ervaar het als een gigantische verbetering!!
Ik gebruikte altijd het 3x4 staande toetsenbord op mijn S2 (ipv Querty).
Nu doe ik dat op de S3 dus ook weer, loop ik tegen het volgende aan:
Woorden welke de XT9 niet herkent kon je bij de S2 op 'woord toevoegen' klikken en dan kon er 'even' met een uitgeschakelde XT9 functie een woord worden toegevoegd aan je eigen woordenboek, zodat het woord volgende keer wel wordt herkend.
Bij de S3 is deze optie er echter niet? Nu heb ik al gelezen dat na 2 keer gebruik van een woord deze wordt herkend door je T9 maar dit ervaar ik niet zo? Tevens lukt het me niet de XT9 uit te zetten ergens?

Iemand ditzelfde probleem of advies ???
Het Querty toetsenbord vind ik persoonlijk niet fijn evenals swype/doorlopende invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:18:
Beste Mensen,

Sinds weekie in bezit van mijn S3. Overgestapt van de S2. Ik ervaar het als een gigantische verbetering!!
Ik gebruikte altijd het 3x4 staande toetsenbord op mijn S2 (ipv Querty).
Nu doe ik dat op de S3 dus ook weer, loop ik tegen het volgende aan:
Woorden welke de XT9 niet herkent kon je bij de S2 op 'woord toevoegen' klikken en dan kon er 'even' met een uitgeschakelde XT9 functie een woord worden toegevoegd aan je eigen woordenboek, zodat het woord volgende keer wel wordt herkend.
Bij de S3 is deze optie er echter niet? Nu heb ik al gelezen dat na 2 keer gebruik van een woord deze wordt herkend door je T9 maar dit ervaar ik niet zo? Tevens lukt het me niet de XT9 uit te zetten ergens?

Iemand ditzelfde probleem of advies ???
Het Querty toetsenbord vind ik persoonlijk niet fijn evenals swype/doorlopende invoer.
Eerder gelezen, oplossing nog niet gevonden zelf gebruik ik swiftkey deze voeg woorden wel toe..
Misschien een optie voor je?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 08-10 22:58
robertwebbe schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Bij de weg, de SGS3 heeft een andere MHL adapter dan de SGS2, de EIA2UHUN adapter werkt niet!
Voor de SGS3 heb je een EPL-3FHUBEG nodig.

[afbeelding]
Sorry voor de kick. Maar er is nog hoop voor mensen met een "oude" MHL kabel: http://www.mobilefun.co.u...apter-with-the-galaxy-s3/

Zelf had ik geen trek om hier op te wachten dus heb ik toch de nieuwe officiële MHL kabel gehaald. Werkt meteen zonder problemen. MKV (high profile) draait moeiteloos(er is wel een kleine vertraging merkbaar tov de telefoon zelf maar niet hinderlijk) ... toch handig zo'n mobiele mediaplayer. Hopelijk wordt XBMC nog geport naar Android, dat zou helemaal geweldig zijn!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vorige week in het bezit van een SIII. Ik vind het een fantastisch ding, maar de trilfunctie heeft echter een paar kleine minpuntjes.
- Ik gebruik de standaard mail app voor het ontvangen van de mail van mijn werk (MS exchange). Ik wil bij het ontvangen van een mailtje alleen een melding in de notificatiebalk en via de notificatieLED en geen trilling. Een trilling wil ik bewaren voor urgente meldingen en anders trilt ie de hele dag door. In de mail app kan ik de trilfunctie echter niet uitzetten. Dit kan alleen als ik de trilfunctie volledig uitschakel. Maar dat wil ik niet, want ik wil wel dat mn telefoon trilt als ik een whatsapp ontvang of een agenda/taak herinnering krijg.
- Bij herinneringen van agenda afspraken trilt ie juist weer niet en dat wil ik dus juist weer wel.
- Ik vind dit standaard lange trilling echt irritant en dus heb ik er zelf eentje geprogrammeerd en ingesteld als trilpatroon. Maar deze wordt dus niet gebruikt, ik krijg nog steeds die standaard trilling.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen. Ik heb nu een trial versie van Moxier geinstalleerd. Hier kun je het wel uitzetten, maar ik heb eigenlijk niet veel zin om hier voor te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:27:
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een SIII. Ik vind het een fantastisch ding, maar de trilfunctie heeft echter een paar kleine minpuntjes.
- Ik gebruik de standaard mail app voor het ontvangen van de mail van mijn werk (MS exchange). Ik wil bij het ontvangen van een mailtje alleen een melding in de notificatiebalk en via de notificatieLED en geen trilling. Een trilling wil ik bewaren voor urgente meldingen en anders trilt ie de hele dag door. In de mail app kan ik de trilfunctie echter niet uitzetten. Dit kan alleen als ik de trilfunctie volledig uitschakel. Maar dat wil ik niet, want ik wil wel dat mn telefoon trilt als ik een whatsapp ontvang of een agenda/taak herinnering krijg.
- Bij herinneringen van agenda afspraken trilt ie juist weer niet en dat wil ik dus juist weer wel.
- Ik vind dit standaard lange trilling echt irritant en dus heb ik er zelf eentje geprogrammeerd en ingesteld als trilpatroon. Maar deze wordt dus niet gebruikt, ik krijg nog steeds die standaard trilling.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen. Ik heb nu een trial versie van Moxier geinstalleerd. Hier kun je het wel uitzetten, maar ik heb eigenlijk niet veel zin om hier voor te gaan betalen.
Ja als je er niet iets voor wil betalen wordt het moeilijk, als je dit echt wil en je hebt er 15 eurotjes voor over is ook je probleem opgelost. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhhh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:58
Iemand enig idee waarom ik ADWlauncher EX niet als standaard laucher kan instellen via de home button?

De mogelijkheid komt niet tevoorschijn en hierdoor kan ik ADWlauncher EX dus alleen openen/gebruiken via het normale applicatie icoontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:39:
[...]

Ja als je er niet iets voor wil betalen wordt het moeilijk, als je dit echt wil en je hebt er 15 eurotjes voor over is ook je probleem opgelost. _/-\o_
Tja ik vind dat ze die app gewoon beter moeten maken en dat mijn zelf ingestelde trilpatroon niet werkt is volgens mij gewoon een bug. Maar zelfs met Moxier is het nog niet perfect. Ik kan de Moxier agenda namelijk niet toevoegen aan mn agenda. Nu moet ik dus twee verschillende agenda's aanhoudenden, of de agenda van mn werk ook synchroniseren via de standaard app. Maarja, die geeft geen trillingen bij de agendaherinneringen. Dus moet ik de agenda twee keer synchroniseren, want Moxier geeft wel trillingen bij een agendaherinnering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Jhhh schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:14:
Iemand enig idee waarom ik ADWlauncher EX niet als standaard laucher kan instellen via de home button?

De mogelijkheid komt niet tevoorschijn en hierdoor kan ik ADWlauncher EX dus alleen openen/gebruiken via het normale applicatie icoontje...
Lijkt me sterk anders Home-switcher app uit de Market pakken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Bij het aanmaken van een agendapunt krijg ik als eerste optie om mijn punt in "Samsung Agenda" te zetten. Echter gebruik ik al tijden de Google Agenda. Is er ook een mogelijkheid om dit als eerste optie te gebruiken? Dus dat ik niet continu hoef aan te geven dat ik het in mijn Google account wil? Ik wil dit nog wel eens vergeten te veranderen, waardoor ik agendapunten ga missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:44:
Bij het aanmaken van een agendapunt krijg ik als eerste optie om mijn punt in "Samsung Agenda" te zetten. Echter gebruik ik al tijden de Google Agenda. Is er ook een mogelijkheid om dit als eerste optie te gebruiken? Dus dat ik niet continu hoef aan te geven dat ik het in mijn Google account wil? Ik wil dit nog wel eens vergeten te veranderen, waardoor ik agendapunten ga missen.
Ik had hetzelfde probleem. bij elke ingave moest ik samsung handmatig verzetten naar google. Ik kon geen oplossing vinden. Ik heb daarna het samsung account verwijderd, omdat ik dat toch niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:48:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. bij elke ingave moest ik samsung handmatig verzetten naar google. Ik kon geen oplossing vinden. Ik heb daarna het samsung account verwijderd, omdat ik dat toch niet gebruik.
Heb je het account niet nodig? Waar dient het voor? Anders verwijder ik 'm er ook gewoon maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jeroen04 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:44:
Als ik een item aanmaak, kiest ie blijkbaar wel vanzelf voor Google; volgens mij heb ik die éénmaal moeten kiezen, maar dat durf ik niet te zeggen.

Een eventuele tip, zover ik kan kijken bij instellingen (in de S Planner app zelf!).
Instellingen (in de S Planner app zelf!) -> Agenda's -> je zou Samsung Calender kunnen uitschakelen (staat bij mij aan, maar toch)
Terug naar Instellingen -> Agenda-items/taken synchroniseren -> staat bij mij AAN en alleen Google account synchroniseert, Samsung account niet.

Misschien heb je hier iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:41
silitek schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:22:
[...]

Lightflow is een battery-drainer kom ik na een aantal dagen achter, eraf dus.BTW lednotificatie is in de S3 ingebouwd.. ;)
Hoe heb je dit geconstateerd? In logcat zie ik wel altijd veel meldingen voorbij komen van Lightflow.
MonoKid schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Dit is blijkbaar normaal bij OLD schermen. Ik zag het gisterenavond ook, toen ik in het donker nog even een race'je heb gedaan. Bij het laden viel het op. Zolang je bij normaal gebruik niets mis ziet, is er echter niets mis, heb ik begrepen.
De Nexus, PS Vita etc. hebben dit ook. Zou naar't schijnt een "side-effect" van mass productie zijn.

Ik moet echter mijn ogen laten wennen in het donker, de phone in het donker opzetten en iets met een zwarte achtergrond opstarten en er pal en kort boven gaan hangen, voor ik er iets van merk.

Bij normaal gebruik zie ik er echt helemaal niets van.
Net even bij m'n Nexus gecontroleerd in een donkere ruimte mbv screen test met de helderheid op de hoogste stand en bij mij is het scherm gewoon egaal donkergrijs/zwart, niks geen rare vlekken, zoals hier wel te zien is.
maffe schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:11:
Werkt nomedia niet meer op SGS3 Android 4.0.4
In het verleden (op de S1 en S2) werkte .nomedia files in de mappen, zodat de media player deze mappen niet meeneemt met het scannen.
Nu op de S3 is het alsof hij immuun is voor deze .nomedia files.
Klopt dit?
Dit is een bug in de Galerij van ICS, door de cache te wissen van de Galerij en/of Mediaopslag worden de .nomedia bestanden wel correct ingelezen. Het renamen van de bewuste map heeft hetzelfde effect, echter kan het zijn dat je de oude map dan nog steeds ziet in de Galerij, maar de afbeeldingen worden dan niet geladen en je kan die map vervolgens verwijderen uit de Galerij zonder dat dit effect heeft op de nieuwe map.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
ilhanko schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:54:
[...]
Als ik een item aanmaak, kiest ie blijkbaar wel vanzelf voor Google; volgens mij heb ik die éénmaal moeten kiezen, maar dat durf ik niet te zeggen.

Een eventuele tip, zover ik kan kijken bij instellingen (in de S Planner app zelf!).
Instellingen (in de S Planner app zelf!) -> Agenda's -> je zou Samsung Calender kunnen uitschakelen (staat bij mij aan, maar toch)
Terug naar Instellingen -> Agenda-items/taken synchroniseren -> staat bij mij AAN en alleen Google account synchroniseert, Samsung account niet.

Misschien heb je hier iets aan :)
Bedankt voor de tips, maar deze opties had ik al uit gezet. Daar ligt het dus ook niet aan. De enige optie is dus (denk ik) Samsung account verwijderen, maar daarom wil ik graag weten wat daar de voor- en nadelen van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:11
Weet dat het een gadget is die de meesten na even spelen uitzetten, maar ik krijg de S-voice niet aan de praat (lol) via (standaard) stemcommando "hi galaxy", alleen dmv opstarten (2x home) en knop indrukken wil deze een stemcommando accepteren. (als "play music" )
vanaf welke status zou "hi galaxy" moeten werken ? Al met zwart scherm, locked screen of pas bij actief scherm ?

"wake up command" staat uiteraard aan ;) taal op English (US)

Daarnaast wat moeite om de bepaalde specifiekere commando's uit te vinden (aangezien "instellingen > taal&invoer>spraakop.apps> "allemaal nederlandse termen laat zien welke (bij mij) niet werken.

Was er al een lijstje met juiste engelse termen ? (anders eens de telefoontaal op engels zetten en dan de tengelse termen bekijken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ted038 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:00:
Weet dat het een gadget is die de meesten na even spelen uitzetten, maar ik krijg de S-voice niet aan de praat (lol) via (standaard) stemcommando "hi galaxy", alleen dmv opstarten (2x home) en knop indrukken wil deze een stemcommando accepteren. (als "play music" )
vanaf welke status zou "hi galaxy" moeten werken ? Al met zwart scherm, locked screen of pas bij actief scherm ?

"wake up command" staat uiteraard aan ;) taal op English (US)

Daarnaast wat moeite om de bepaalde specifiekere commando's uit te vinden (aangezien "instellingen > taal&invoer>spraakop.apps> "allemaal nederlandse termen laat zien welke (bij mij) niet werken.

Was er al een lijstje met juiste engelse termen ? (anders eens de telefoontaal op engels zetten en dan de tengelse termen bekijken )
S-voice :'( ..als je uitspraak niet goed is gaat het al helemaal niet goedkomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:03
Ik zag het 1x vaker voorkomen in dit Topic, echter niet de oplossing.
Mijn Batterij gaat erg snel leeg!
De grootste slurper is Mobiel Standby met 45%!!!
Daarna scherm met 30% (32min gebruikt)
Mijn batterij is al naar 63% afgedaald in 6,5 uur....

Ik zit dicht bij een Zendmast. Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Koen87 op 20-06-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Koen87 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:58:
Ik zag het 1x vaker voorkomen in dit Topic, echter niet de oplossing.
Mijn Batterij gaat erg snel leeg!
De grootste slurper is Mobiel Standby met 45%!!!
Daarna scherm met 30% (32min gebruikt)
Mijn batterij is al naar 63% afgedaald in 6,5 uur....

Ik zit dicht bij een Zendmast. Iemand een idee?
BetterBatteryStats eens downloaden en kijken wat je partitial wakelocks zijn.
Sowieso zit er volgens mij nog bug in de telefoon waardoor Cell Standy heel erg hoog is.

Hier meer over de batterij:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1681873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 16:50

Melkaz

Melkazar

Mijn batterij doet het prima. Na 2 dagen eindelijk aan het stroom moeten hangen. Let wel, voor het slapen zet ik Sync uit, WIFI uit en Battery Saving mode aan dus tussen ~00:00 en 07:30 neemt mijn batterij maar met een paar % af.

Wel loop ik tegen een ander probleem aan, iets dat ik al op mijn HTC Sensation ook had...spontaan valt de telefoon uit en moet ik een hard reset geven(5 sec power ingedrukt houden). Aangezien ik alle apps automatisch hebben late installeren van Sensation-->S III vraag ik me af..ligt het niet aan een bepaalde app?!

Iemand een goed idee hoe je de crash log kan inzien bij deze uitvallers?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ontdekte gister bij m'n S-Voice nog een raar probleempje toen ik het voor het eerst eens wilde gebruiken. Blijkbaar pakt die het niet als ik Wifi aan heb staan, dan krijg ik network errors. Op 3G/H+ doet die het wel gewoon. Ik had geen zin om het uit te vogelen wat ik moet instellen in m'n router of zo, want het is niet alsof ik S-Voice serieus gebruik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:58:
[...]

Bedankt voor de tips, maar deze opties had ik al uit gezet. Daar ligt het dus ook niet aan. De enige optie is dus (denk ik) Samsung account verwijderen, maar daarom wil ik graag weten wat daar de voor- en nadelen van zijn.
Na mijn weten voegt het niets toe. De een gebruikt google mail ende ander gebruikt weer een andere aplicatie. Ik gebruik ook google en heb verder geen last van het verwijderen van het samsung account.
Het enige probleem is misschien dat je de app store van samsung niet kunt gebruiken, dit in verband met aanmelden bij samsung voor het account. Maar daar staat ook weinig op. Deze items kun je ook krijgen via de app store van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Ik heb net liggen googlen en ook eens door deze thread gezocht, maar ik vind het niet:
Op mijn SGS I had ik Kies Air (onzeker of ik de juiste naam gebruik) als app. Dit kon ik starten, waarmee ik een webpagina + poortnr. kreeg, die ik in mijn browser kon ingeven.
Vervolgens kon ik via de browser, allerlei zaken regelen, zoals files uploaden, verwijderen, filmpjes/muziek afspelen. Best een vrij volledige applicatie vanuit de browser. De meest handige functie was dat ik er smsjes langs kon versturen.

Dit vind ik niet op de SGSIII. Enkel een lokale installatie van Kies op windows, waarmee ik kan synchroniseren, maar geen smsjes mee kan versturen.
Iemand een idee?
Ik vond ook niet meteen een app om te installeren...

[edit]
Potvedorie, ik kijk scheel.
Hier gevonden.

[ Voor 13% gewijzigd door MonoKid op 20-06-2012 17:28 . Reden: Mono moet beter leren lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
heb nu 59 % wat mij ook opvalt is de lange mobiel standbye 53% en scherm 36%
Maar toch ben ik tevreden 18 u 39m 39sec en scherm tijd aan 2u 13m 53sec.
Vraag me alleen af waar die hoge mobiel standbye van komt ? Wifi en 3gs staan altijd aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:41
Melkaz schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:03:
Iemand een goed idee hoe je de crash log kan inzien bij deze uitvallers?
CatLog

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Vreemd, ik heb een 16GB class 2 kaartje. Deze slaat moeiteloos 1080p video's op die ik met de S3 maak. Hoewel de bitrate toch boven de classificatie van een class 2 kaartje ligt volgens verschillende reviews.

Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen werken? Schrijft de S3 bijvoorbeeld eerst naar het interne geheugen of wat? Ik heb nu een aantal filmpjes getest en het werkt goed, maar ik wil niet hebben dat ik straks op vakantie allemaal corrupte filmpjes heb.

Daarnaast werkt Kies via WiFi niet op mijn desktop pc. Met de laptop werkt het wel. Ik kreeg gister 1 keer de melding op mijn desktop om de code die op de S3 staat in te voeren. Nadat ik deed gebeurde er op mijn desktop niks. Als ik nu dan mijn desktop kies op de S3 om mee te verbinden staat er steeds: ''Even geduld... Wachten op bevestiging van *NAAM PC*"

EDIT: Het verbinden lukt nu wel met Kies, maar na ongeveer 1 minuut klapt de verbinding tussen de telefoon en Kies er weer uit :S

[ Voor 34% gewijzigd door -Edwin- op 20-06-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Edwin- schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:58:
Vreemd, ik heb een 16GB class 2 kaartje. Deze slaat moeiteloos 1080p video's op die ik met de S3 maak. Hoewel de bitrate toch boven de classificatie van een class 2 kaartje ligt volgens verschillende reviews.
Een class 2 kaartje kan ook (ruim) boven de specs presteren. Zo zijn bijv. de class 2 32GB's van Sandisk in de praktijk veel sneller dan de class 4 versie daarvan. Je zal wel gewoon een "goede" class 2 te pakken hebben :)

Je kan het kaartje natuurlijk ook gewoon even benchmarken en meteen zien hoe 'ie daadwerkelijk presteert.

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2012 18:04 . Reden: App link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:03:
[...]

Een class 2 kaartje kan ook (ruim) boven de specs presteren. Zo zijn bijv. de class 2 32GB's van Sandisk in de praktijk veel sneller dan de class 4 versie daarvan. Je zal wel gewoon een "goede" class 2 te pakken hebben :)

Je kan het kaartje natuurlijk ook gewoon even benchmarken en meteen zien hoe 'ie daadwerkelijk presteert.
Ik heb tooltje net geinstalleerd maar als ik het opstart krijg ik Error reading buffer?? vreemd en de 2 meters blijven op 0 staan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag misschien.
Maar gisteren kreeg ik via de play store een update voor Samsung WDH Dongle upgrade of zoiets - ondertussen is dit uit de play store verdwenen.
Onder applicatiebeheer bij gedownload staat nu wel FWUpgrade versie 1.2.1716 dat ongeveer alles met mijn telefoon kan doen wat het zou willen doen.

Iemand een idee wat dit is? want wat gegoogle levert niet veel op. De helft van wat je erover vind zegt dat het mss. malware zou zijn. De andere helft denkt dat het wel iets legitiem is. Of ben ik overdreven paranoia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:50:
Domme vraag misschien.
Maar gisteren kreeg ik via de play store een update voor Samsung WDH Dongle upgrade of zoiets - ondertussen is dit uit de play store verdwenen.
Onder applicatiebeheer bij gedownload staat nu wel FWUpgrade versie 1.2.1716 dat ongeveer alles met mijn telefoon kan doen wat het zou willen doen.

Iemand een idee wat dit is? want wat gegoogle levert niet veel op. De helft van wat je erover vind zegt dat het mss. malware zou zijn. De andere helft denkt dat het wel iets legitiem is. Of ben ik overdreven paranoia?
Zit net het verhaaltje te lezen over deze update Samsung WiFi Direct Dongle..
Beetje dubieus is het wel idd. Freezen met Titanium maar voor nu totdat er meer duidelijkheid is, hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:39:
[...]

Ik heb tooltje net geinstalleerd maar als ik het opstart krijg ik Error reading buffer?? vreemd en de 2 meters blijven op 0 staan. :|
Hier ook hetzelfde. Ik denk dat de app gewoon nog niet werkt op de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Hier ook hetzelfde. Ik denk dat de app gewoon nog niet werkt op de S3.
Had al gekeken naar een andere app maar zie zo snel niets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De led van mijn S3 is wel errug fel! Vooral 's nachts op mijn nachtkastje is dat lastig. Is dit op eea manier te tweaken?
Pagina: 1 ... 39 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.