Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Wolfram Alpha

Wolfram Alpha kan heel veel leuke dingen als dit vergelijkingen, dit informatie, dit chemie en nog veel en veel meer. Jammer dat je beperkt wordt in het gebruik omdat je geen vergelijkingen of dat soort dingen kan laten dicteren.

Ik heb een Wolfram Alpha Pro account en ik vindt het ook jammer dat er geen functie is om daar ook gebruik van te maken, achja dat komt wel.

S-Voice zoekt dingen via Wolfram Alpha en dat is een genot.

Verder bedoel ik dat je kan zeggen "Text Kees" en dat hij dan een SMS berichtje naar Kees stuurt maar dat je niet kan instellen dat hij Whatsapp gebruikt voor diezelfde actie of dat je kan instellen dat als je zegt "Whatsapp Kees" dat hij dan Kees een whatsapp bericht stuurt.
Dus als ik het goed begrijp dan kun je alleen met een wolfram alpha pro account berichtjes inspreken die de s3 dan via een sms verstuurd ?
Je zegt dan text kees en dan de rest ook in het engels? Dus de ontvanger krijgt de berichten in het engels?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkaz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Goede tip! Soms zat ik echt tegen de 2 seconde te wachten voordat ik beeld kreeg. Golfeffect uitgezet en nu is het instant d:)b

levert wel wat eyecandy in maar ach.
Ja dat was ook het eerste wat mij opviel... Typische Samsung iets om dan toch een toestel te verzenden met iets wat zo obvious is. Ben toen een beetje aan het tweaken gegaan, opties aan/uit zetten en experimenteren. Was er al snel achter dat het rippel effect de boosdoener is. Zo erg is het niet, gebruik toch patroon voor unlock maar toch hopen op een fix.
Le_Freak ! schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:55:
[...]

Dus als ik het goed begrijp dan kun je alleen met een wolfram alpha pro account berichtjes inspreken die de s3 dan via een sms verstuurd ?
Je zegt dan text kees en dan de rest ook in het engels? Dus de ontvanger krijgt de berichten in het engels?
Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt maar nee. Lees het anders nog eens.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Ik heb een Wolfram Alpha Pro account en ik vindt het ook jammer dat er geen functie is om daar ook gebruik van te maken, achja dat komt wel.

S-Voice zoekt dingen via Wolfram Alpha en dat is een genot.

Verder bedoel ik dat je kan zeggen "Text Kees" en dat hij dan een SMS berichtje naar Kees stuurt maar dat je niet kan instellen dat hij Whatsapp gebruikt voor diezelfde actie of dat je kan instellen dat als je zegt "Whatsapp Kees" dat hij dan Kees een whatsapp bericht stuurt
Dat staat er toch? Je kan dus text kees zegen en dan stuurt hij een sms naar kees, dus met text kees kies je kees en dan spreek je je berichtje in? En ik ben even benieuwd of je dat berichtje dan in het engels in moet spreken omdat s-voice engels is. En hoe ver stuur je dat SMS je dan? Ook weer met een commando?
Misschien kun je het iets meer toelichten want ben erg benieuwd naar wat je bedoeld.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:56:
[...]

Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt maar nee. Lees het anders nog eens.
Sowieso is s-voice onzinnig vind ik persoonlijk. Met NL input is het enigsinds een ander verhaal.
Maar die ondersteuning komt er nooit. ;) Gewoon text met een goed keyboard b.v swiftkey.
Sneller, efficiënter en kom je niet zo lam over!! ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Net andersom. Sommige staten in Amerika, Australie en dacht een paar landen in het Midden-Oosten is het verplicht. In Nederland niet. Camera geluid is niet uit te zetten tenzij je een custom camera firmware flasht net zoals bij de S2 ook was.
Ter info, ik heb mijn toestel in België gekocht en ik kan de setting voor shuttersound ook niet vinden, terwijl die in mijn S(1) wel bestond.

Ik kan dit wel oplossen door gewoon mijn volume knop naar onder te spammen, zodat de phuun in mute staat. Dan hoor ik geen shutter geluid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkaz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Goede tip! Soms zat ik echt tegen de 2 seconde te wachten voordat ik beeld kreeg. Golfeffect uitgezet en nu is het instant d:)b

levert wel wat eyecandy in maar ach.
Inderdaad goede tip! In combinatie met andere tips van dit forum heb ik nu ook in ieder geval de beleving van een snelle telefoon. Dus zo min mogelijk / geen widgets gebruiken, minimaal aantal 'schermen', etc.

Nu.nl verwijderen en deze gewoon via de browser benaderen is trouwens een aanrader voor je batterij.
Blijkbaar zit daar een bug in (gelezen op nu.nl :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:09

maffe

maffe

Barock schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:43:
Hallo allemaal ik kom van de Nokia N8 én de Lumia 800.
Ben zeer tevreden tot nu toe.

Alleen na installatie van Kies wordt er gemeld:
Uw apparaat ondersteund geen softwareupgrades via Kies. (Op 2 PC's en een Laptop).
Is dit normaal? Omdat er geen firmware updates zijn of..... ligt het aan iets anders?
Dan heb je zhws een geimporteerd model of je hebt een (foute) niet originele samsung firmware erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Silitek, hoe bevalt die rom die je op je s3 hebt ?....ik zag je toevallig op xda vandaar mn vraag :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 13:37
dave1972 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:02:
Silitek, hoe bevalt die rom die je op je s3 hebt ?....ik zag je toevallig op xda vandaar mn vraag :)
hoe is de overgang qua fotos van n8 naar s3?maybe een pic tijdens stappen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:02:
De rom van FoxHound is super met daarin Siyah kernel ..de krenten uit de pap, zeg maar! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49
Oke dit is wel grappig. Ligt dat aan mij dat ik de omega 5.1 rom heb of hebben andere mensen dit ook?

Druk eens 4x achter elkaar op de home key. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
silitek schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:17:
[...]

De rom van FoxHound is super met daarin Siyah kernel ..de krenten uit de pap, zeg maar! :9
Top thanks :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 15:26
voil schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:25:
Oke dit is wel grappig. Ligt dat aan mij dat ik de omega 5.1 rom heb of hebben andere mensen dit ook?

Cool, heb ik ook inderdaad ... handig wanneer je in de volle zon zit :-)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Ik wil dat even melden in het omega xda forum maar mag daar nog niet posten. ; P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

voil schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:25:

wat gebeurt er dan? screenshot aub ;)

wil vanavond mn toestel gaan rooten en flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 15:26
ind0mi schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:34:
[...]

wat gebeurt er dan? screenshot aub ;)

wil vanavond mn toestel gaan rooten en flashen
Toestel laat dan de negatieve kleuren zien, is ook een instelling (zelfs een standaard widget).

kennelijk is dat een feature van de siyah kernel

[ Voor 8% gewijzigd door renzo4000 op 18-06-2012 13:42 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Ik probeerde een screenshot te maken maar dat gaat dus niet, nouja gaat wel maar het effect zie je niet. Wat er gebeurd is dat alles Negative wordt qua kleursamenstelling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LB ook

[ Voor 93% gewijzigd door Brad Pitt op 18-06-2012 15:14 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
voil schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:32:
Ik wil dat even melden in het omega xda forum maar mag daar nog niet posten. ; P
mDNIe negative effect toggling via home button ;) ..hoef je niet te melden.
Bestaat al een tijdje vanaf de S2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:44:
mDNIe negative effect toggling via home button ;) ..hoef je niet te melden.
Bestaat al een tijdje vanaf de S2 :+
Dan waren jouw secret dialer codes toch ook behoorlijk overbodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djansen1987
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-08 10:56
Hoi Tim,

Ik heb het zelfde probleem. Heb jij hier ondertussen al een oplossing voor, zat eigenlijk al te denken dat ie terug moest. Schijnt idd zo slecht te verstaan te zijn |:( .
Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:44:
Is er iemand die het volgende herkent. Ik hoor regelmatig dat ik blikkerig klinkt of af en toe slecht te verstaan ben. Mijn ouders en broer merkten dit alle 3 onafhankelijk op. Nu heb ik wat getest met een vriend en zonder ruisonderdrukking ben ik beter te verstaan maar zit ik zelf met meer vervelende bijgeluiden. Kan de noise cancellation ook verkeerd werken en stem geluid onderdrukken? Ik heb niet de meest heldere stem maar om het nou als ruis te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:19

KoffieNT

banaan

Probeer even een andere simkaart met een andere provider. Kun je iig even kijken of het probleem (waarschijnlijk) bij het toestel ligt, of bij de provider.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Dan waren jouw secret dialer codes toch ook behoorlijk overbodig?
Wel als je nog maar een S2 bezit.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:32:
[...]
Wel als je nog maar een S2 bezit.. :+
Gebruikelijke niveau weer, zonde van de tijd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Nog 2 probleempjes tegen gekomen:

1 - Op één of andere manier kan ik geen geknipte/gekopieerde tekst van het klembord plakken, de optie 'plakken' krijg ik niet als ik in een tekstvak lang indruk.
2 - Om de zoveel tijd hapert het toestel een tijd, en stopt 'TestService'. Iemand een idee wat dit überhaupt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroen04 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:17:
Nog 2 probleempjes tegen gekomen:

1 - Op één of andere manier kan ik geen geknipte/gekopieerde tekst van het klembord plakken, de optie 'plakken' krijg ik niet als ik in een tekstvak lang indruk.
2 - Om de zoveel tijd hapert het toestel een tijd, en stopt 'TestService'. Iemand een idee wat dit überhaupt is?
1- dan heb je niks gekopieerd is mijn eerste gedachten... bij welk textvak probeer je het eigenlijk? Apps kunnen dat volgens mij blokkeren dus probeer het is bij de zoek widget of menu lang inhouden om de zoekapp te starten met text invoer, daar zou het zeker gewoon moeten werken...
Ik heb zelf meer moeite met die icoontjes die mij vaak onduidelijk zijn zoals plakken (is ook moeilijk uit te drukken in een icoontje). Waardoor ik soms op de verkeerde actie druk :D

2- nog nooit gehoord en ook nooit van gehoord... Hoop dat iemand anders je kan helpen.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
watercoolertje schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:21:
[...]

1- dan heb je niks gekopieerd is mijn eerste gedachten... bij welk textvak probeer je het eigenlijk? Apps kunnen dat volgens mij blokkeren dus probeer het is bij de zoek widget of menu lang inhouden om de zoekapp te starten met text invoer, daar zou het zeker gewoon moeten werken...
Ik heb zelf meer moeite met die icoontjes die mij vaak onduidelijk zijn zoals plakken (is ook moeilijk uit te drukken in een icoontje). Waardoor ik soms op de verkeerde actie druk :D
Ik wil niet betweterig doen, maar dit is mijn 5e Android toestel, en laatste was Nexus (dus ook al met ICS). Hij doet het gewoon écht niet, in geen één tekstvak (zoekbalk, browser, whatsapp, etc). Als ik het tekstvak ingedrukt houd, trilt 'ie wel, maar komt er geen icoon bij te staan (om te plakken). Lijkt dus echt op een bug.

Sowieso heb ik het idee dat ik verschillende bugs ervaar waar ik weinig (/tot geen) andere mensen over hoor, dus misschien is een reset ook niet onverstandig. Verder zal ik binnenkort ook maar eens kijken naar de Custom ROM mogelijkheden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha doe je niet ;) Van mij was meer de vraag alles uit te sluiten aangezien het mij uit je vorige post niet helemaal duidelijk was of je het overal had, wat dus wel het geval is! Een reset doet denk ik wonderen, zeker als je meer problemen hebt die ander neit hebben lijkt me dat misschien wel de oplossing...

Volgens mij kan je met KIES backuppen, of dat betrouwbaar is wee tik niet, gebruik zelf altijd nandroid (rooted device met custom recovery met backup mogelijkheden)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Hebben alle roms wel bugs of zijn er ook die gewoon goed zijn en waar je dan mee verder kan ?
Zelf ben ik er niet thuis in maar krijg wel het idee dat het nuttig en mooi kan zijn.
Maar ja da zou ik er 1 keer een rom opzetten en klaar, maar weet niet of dat zou werkt, heb het idee dat de meeste die er een rom op zetten dat elke maand of 3 maanden doen.
Dus met andere woorden is het ook mogelijk dat als je er een rom opzet nu dat dat gewoon goed is en klaar ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Le_Freak ! schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:32:
Hebben alle roms wel bugs of zijn er ook die gewoon goed zijn en waar je dan mee verder kan ?
Zelf ben ik er niet thuis in maar krijg wel het idee dat het nuttig en mooi kan zijn.
Maar ja da zou ik er 1 keer een rom opzetten en klaar, maar weet niet of dat zou werkt, heb het idee dat de meeste die er een rom op zetten dat elke maand of 3 maanden doen.
Dus met andere woorden is het ook mogelijk dat als je er een rom opzet nu dat dat gewoon goed is en klaar ?
Er is altijd ruimte voor improvement op rom gebied. Final roms zul weinig tot niet vinden.
De S3 staat in de start fasé wat developers betreft en gaat nog een aantal jaar door.
Zo was m'n flashpercentage op de S1 300>..kleine verranderingen in 't framework, ui en of kernel was weer een reden om die bevindingen uit te testen. Vind je dat niks en weet je bij calamiteiten geen herstel optie.
Let op! je moet wel heel goed je best doen om je toestel te "bricken"..kans zit er altijd in.
Je kunt bij stock blijven en dan de update-jes van KIES houden. "No offence" ;)

[ Voor 76% gewijzigd door silitek op 18-06-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:22
Le_Freak ! schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:32:
Het blijft een trial and error verhaal, niet iedere custom rom is stabiel en vaak is het zo dat na verloop van tijd de maker een andere telefoon heeft of besluit om iets met z'n leven te gaan waardoor de ontwikkeling abrupt stopt. Voordeel daarentegen is dat je vaak leuke en handige nieuwe features ervoor terug krijgt die je nooit zult terugvinden in de stock roms en uiteraard kun je eerder aanspraak maken op nieuwe android versies.

Mijn ervaring is dat als je eenmaal begint met custom roms je veelal iedere maand zo niet iedere week een nieuwe rom draait ;)

Ps. wie heeft de Gordon blauwe S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
Nog meer mensen ontevreden over standby tijd van de S3? Die is echt stukken slechter als bij de S2. In gebruik blinkt de S3 batterij uit, echter in standby is het nog dik waardeloos. Met 3G en achtergrond data aan zit je al snel op 3-4% per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Razer schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:52:
Nog meer mensen ontevreden over standby tijd van de S3? Die is echt stukken slechter als bij de S2. In gebruik blinkt de S3 batterij uit, echter in standby is het nog dik waardeloos. Met 3G en achtergrond data aan zit je al snel op 3-4% per uur.
Ik vind het juist goed. Als Wifi maar uitstaat. Ik had de telefoon gisteren voor het slapen volledig opgeladen. De volgende dag was er 4% uit. Ik sluit wel alle applicaties af trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 18-06-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ik vind het juist goed. Als Wifi maar uitstaat. Ik had de telefoon gisteren voor het slapen volledig opgeladen. De volgende dag was er 4% uit. Ik sluit wel alle applicaties af trouwens.
[/quote]

idem hierzo.. Ik heb nog 57% beschikbaar na 20 uur en 13 minuten op batterij (45% standby, 25% scherm, 11% Android sys etc.) Niet slecht als ik het vergelijk met mijn iphone4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
PilatuS schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:55:
[...]

Data-Sync aan of uit? Heeft er natuurlijk ook mee te maken wat voor updates je hebt draaien.
Hier 1x per uur TweakDeck, Weer, E-Mail.

Eens wachten op nieuwe update voor telefoon en daarna misschien maar eens hard reset doen, kijk wat dat scheelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Razer schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:03:
[...]

Data-Sync aan of uit? Heeft er natuurlijk ook mee te maken wat voor updates je hebt draaien.

Eens wachten op nieuwe update voor telefoon en daarna misschien maar eens hard reset doen, kijk wat dat scheelt ;)
Ik gooi "mobiele gegevens" 's nachts trouwens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Razer schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:03:
[...]

Sync staat uit. Verder staat qua updates alleen een Hotmail app te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:35

sphere

Debian abuser

Beetje raar dat WiFi meer zuipt dan mobiele data? Is voor mijn huidige mobiel anders.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sphere schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:23:
Beetje raar dat WiFi meer zuipt dan mobiele data? Is voor mijn huidige mobiel anders.
Bij de S3 verbruikt WIFI heel veel meer dan 3G. Als ik WIFI uitzet kan de telefoon erg lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:47

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb het toestel bijna 2 weken nu. En moet zeggen... echt een top toestel. De grootte van het toestel went.

Ik las dat er problemen waren met het Valenta 22 hoesje? Ik heb die ook, ik zag de verkoper mijn S3 al in het hoesje doen, en dacht... eh.... die gaat kapot...
Maar hij zei omdat het leder was, het nog mee rekt. Nu 10 dagen later is het hoesje inderdaad voldoende meegerekt. En biedt het hoesje perfect bescherming.

Ik vind het wel een minpunt dat inderdaad het sluitergeluid bij de camera niet uit te schakelen is. Vinger voor de speaker is dan de enige oplossing :(.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:48
Ik heb pas de samsung s3 blauw. Over de aacuduur ben ik zeer te spreken. Ik had juist met de s2 dat ie snel leeg was (Android 4.03) officele samsung rom via kies. Over de s3, ik had begrepen dat je via google(dus niet s voice) een paar opdrachten kon geven in het nederlands zoals bijvoorbeeld volgende muzieknummer af te spelen door "volgende". Ik krijg dit niet voor elkaar. Optie uiteraard aangezet onder instellingen. Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Mijn ervaring met batterij: Precies net als de S2. Elke dag aan de lader. En ik bel bijna niet, ding is voor 90% van de dag standby... Gebruik ongeveer 300 mb in de maand... Ik zit wel ver van de t-mobile mast, misschien speelt dat iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:10:
Mijn ervaring met batterij: Precies net als de S2. Elke dag aan de lader. En ik bel bijna niet, ding is voor 90% van de dag standby... Gebruik ongeveer 300 mb in de maand... Ik zit wel ver van de t-mobile mast, misschien speelt dat iets mee.
Daar heb je de energieverbruik statistieken voor... Kijken even, maak een analyse en je weet waar je energie naartoe gaat. Persoonlijk is mijn ervaring is dat de 1 1/2 dag toch ruim haalbaar is en ik ben een zware gebruiker. Matig gebruik komt de 2 dagen inzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Komt ie:
  • Scherm: 47%
  • Mobiel standby: 39%
  • = Dat zijn dus de 2 slurpers =
  • Android system: 8%
  • Apparaat in standby stand: 4%
  • Spraakoproep: 4%
  • Android systeem: 2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:47

Steeffoon

Smartphone-nerd

Moet zeggen dat de batterij bij mij zeer lang mee gaat, vergeleken met de S2 die ik hiervoor had.
Bij intensief gebruik ook. Ik had hem zondagochtend om half zes van de lader af gehaald 's ochtends, en ging toen een dag naar Terschelling. Heb vaak m'n mail gecheckt, weer bekeken, nieuwsapp geopend, foto's geschoten, en heel veel getwittert.:). en rond 18:00 stond het accupercentage op 7%. Ik heb toen hem omgewisseld voor een reserveaccu:) Nou, dat had de S2 nooit gered.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:37:
Komt ie:
  • Scherm: 47%
  • Mobiel standby: 39%
  • = Dat zijn dus de 2 slurpers =
  • Android system: 8%
  • Apparaat in standby stand: 4%
  • Spraakoproep: 4%
  • Android systeem: 2%
Blijkbaar zet je hem dan best vaak aan en is je ontvangst ook niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Laatst online: 12-04 23:07
Ik heb nu ook 2 weken mijn toestel.
Ben er erg blij mee, wel ben ik tegen een klein dingetje aangelopen.

Binnen de e-mail app heb ik een handtekening ingesteld maar het lettertype is anders dan de "body" van de e-mail.

Heeft iemand hiervoor al een oplossing? Kon er via google niets over vinden (wellicht foute woorden gebruikt haha)

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Spotify update van gisteren heeft een hoop problemen met de S3 opgelost en hij is nu bruikbaar geworden. Nog steeds geen hulde aan de ontwikkelaars van Spotify want de app is merkbaar traag en laggy, aan de hardware zal het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
Steeffoon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:13:
Heb het toestel bijna 2 weken nu. En moet zeggen... echt een top toestel. De grootte van het toestel went.

Ik las dat er problemen waren met het Valenta 22 hoesje? Ik heb die ook, ik zag de verkoper mijn S3 al in het hoesje doen, en dacht... eh.... die gaat kapot...
Maar hij zei omdat het leder was, het nog mee rekt. Nu 10 dagen later is het hoesje inderdaad voldoende meegerekt. En biedt het hoesje perfect bescherming.

Ik vind het wel een minpunt dat inderdaad het sluitergeluid bij de camera niet uit te schakelen is. Vinger voor de speaker is dan de enige oplossing :(.
Ben benieuwd of daar een makkelijke fix voor is. Zou het sluitergeluid tot die tijd misschien door ingeplugde oordopjes i.p.v. de speaker kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:21
Als je hem root kun je het geluid vervangen door een leeg bestandje. En weg is het camera geluidje.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:35
Als je hem root ja, samsung moet gewoon een update uitbrengen waardoor je dit kan in/uitschakelen, op zn minst een optie bieden..

Rooten is niet voor iedereen een optie of weggelegd, nee het is niet moeilijk maar niet iedereen wil er aan beginnen ivm garantie. Ook het rooten kun je weer makkelijk terug draaien maar ook hier geld weer niet iedereen wil er aan beginnen.

Samsung bring an update so we can turn off that camera sound :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
Steeffoon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:13:

Ik hoop dat ik niet in herhaling val, maar als eerder aangegeven:
als ik voor de opname de telefoon op mute/mute&vibrate zet, is er geen shuttergeluid. Vrij snel opgelost door even de volumeknop naar omlaag te jagen.
Mijn S1 had echter wel gewoon de instelling. Beide toestellen zijn gekocht in BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zo wekte het ook op al mijn HTC's. Wel geluid aan = camerageluid ook aan, op trilstand of mute = camerageluid ook gemute. Waarom is dat geluidje zo erg trouwens? Een echte camera maakt ook geluid.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
Ik las enkele posts terug dat het disablen van het ripple effect het trage verschijnen van het lockscreen zou voorkomen. Voor zover ik kan zien heeft het daar echter weinig mee te maken.

Iemand wél een goed idee hoe die delay bij het uit deep-sleep halen van je S3 te voorkomen is?

(ik meen me te herinneren dat het scherm van m'n S1 sneller aan ging; dat is toch een beetje jammer gezien het verschil in hardwarde-snelheid tussen beide telefoons...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb op dit moment nog 5% accu over en bijna 30 uur geleden van de lader afgehaald. Mijn scherm aan tijd is 3 uur en 15 minuten. Sync heeft aangestaan net zoals wifi (op 5 uur in de nacht na). Ik vind dat toch behoorlijk netjes. Alleen die mobiele stand-by tijd valt me tegen. Die neemt met dan de helft van mijn batterij in. Overigens moet je wel goed opletten wat er allemaal synced, ik had een weer widget toegevoegd en opeens haalde ik maar 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:08:
Zo wekte het ook op al mijn HTC's. Wel geluid aan = camerageluid ook aan, op trilstand of mute = camerageluid ook gemute. Waarom is dat geluidje zo erg trouwens? Een echte camera maakt ook geluid.
Omdat een foto dan niet meer spontaan is? Daarbij probeer is een leuke foto van je kat te maken als die elke keer van het geluidje schrikt en weg rent.

Ik haat geluid uit een telefoon, ik heb hem ALTIJD op stil, niemand hoeft te weten als ik een SMSje krijg of gebeld wordt, en dus ook niet als ik een foto maak of een filmpje start! En mensen die altijd hun beltoon aan hebben zie ik ook als popie joopie's, nergens voor nodig dus moet het wel om de aandacht gaan is mijn redenering dan ook :)

Liefst sloop ik de speaker er gewoon uit, want ik wil hem wel is per ongeluk aan zetten, maar dan vervalt de garantie!

[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 19-06-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
_Spark_ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:09:
Ik las enkele posts terug dat het disablen van het ripple effect het trage verschijnen van het lockscreen zou voorkomen. Voor zover ik kan zien heeft het daar echter weinig mee te maken.

Iemand wél een goed idee hoe die delay bij het uit deep-sleep halen van je S3 te voorkomen is?

(ik meen me te herinneren dat het scherm van m'n S1 sneller aan ging; dat is toch een beetje jammer gezien het verschil in hardwarde-snelheid tussen beide telefoons...)
Ripple effect uit heeft natuurlijk geen nut. Wake-up time is 1000ms..op de S1 500ms
Niet meer in deep sleep laten gaan ;) ..maar dan is je batterij zo leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

watercoolertje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:12:
[...]
Omdat een foto dan niet meer spontaan is? Daarbij probeer is een leuke foto van je kat te maken als die elke keer van het geluidje schrikt en weg rent.

Ik haat geluid uit een telefoon, ik heb hem ALTIJD op stil, niemand hoeft te weten als ik een SMSje krijg of gebeld wordt, en dus ook niet als ik een foto maak of een filmpje start! En mensen die altijd hun beltoon aan hebben zie ik ook als popie joopie's, nergens voor nodig dus moet het wel om de aandacht gaan is mijn redenering dan ook :)

Liefst sloop ik de speaker er gewoon uit, want ik wil hem wel is per ongeluk aan zetten, maar dan vervalt de garantie!
Ik heb hem ook altijd op trillen, en een kat heb ik niet ;) maar het geluid volgt toch op de foto, dus de foto is dan al gemaakt en dus spontaan?

Speaker eruit slopen is ook zo onhandig bij filmpjes bekijken weer.. :p

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 19-06-2012 11:22 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:08:
Het stoort mij ook niet echt, maar soms hoeft het inderdaad niet. Foto in de kerk (bruiloft, communie,...), of een werkgelegenheid terwijl iemand staat te speechen. Vaak wil je niet de aandacht trekken met "hé, kijk mij eens foto's maken met mijn smartphone". Zo gaat dat voor mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
MonoKid schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:23:
[...]

Het stoort mij ook niet echt, maar soms hoeft het inderdaad niet. Foto in de kerk (bruiloft, communie,...), of een werkgelegenheid terwijl iemand staat te speechen. Vaak wil je niet de aandacht trekken met "hé, kijk mij eens foto's maken met mijn smartphone". Zo gaat dat voor mij althans.
Zo gaat dat vrijwel voor een ieder :) Geen geluidjes en zeker niet vocal commando's geven aan je smartphone. kuch..svoice..kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:21
MonoKid schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:06:
[...]

als ik voor de opname de telefoon op mute/mute&vibrate zet, is er geen shuttergeluid. Vrij snel opgelost door even de volumeknop naar omlaag te jagen.
Mijn S1 had echter wel gewoon de instelling. Beide toestellen zijn gekocht in BE.
A dat zou je met Tasker (toch een app die onmisbaar is) kunnen automatiseren. Opstarten van Cam app is Mute Sound.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:41
Het viel me gisteren op dat ik in een donkere omgeving, op een donker scherm, allerlei zwarte "inktvlekken" zie. Meer mensen met dit probleem?

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7097/7315049392_c06dd29d63_b.jpg
niet mijn afbeelding

Ik ga vandaag nog even langs de BC om hem om te ruilen.
Bij normaal dagelijks gebruik zie je er niks van, maar gisteren bijvoorbeeld, wou ik in bed nog even wat lezen en toen viel het me op. Best storend, vooral nu ik weet dat ze er zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Lunaticc op 19-06-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lunaticc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:12:
Het viel me gisteren op dat ik in een donkere omgeving, op een donker scherm, allerlei zwarte "inktvlekken" zie. Meer mensen met dit probleem?

Voorbeeld:
[afbeelding]
niet mijn afbeelding

Ik ga vandaag nog even langs de BC om hem om te ruilen.
Bij normaal dagelijks gebruik zie je er niks van, maar gisteren bijvoorbeeld, wou ik in bed nog even wat lezen en toen viel het me op. Best storend, vooral nu ik weet dat ze er zitten.
Heb ik ook viel me de eerste nacht al op, maar nog niks mee gedaan.
Mocht je succes hebben met omruilen wil ik daar ook wel over nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Ik heb hem ook altijd op trillen, en een kat heb ik niet ;) maar het geluid volgt toch op de foto, dus de foto is dan al gemaakt en dus spontaan?

Speaker eruit slopen is ook zo onhandig bij filmpjes bekijken weer.. :p
Ik heb het geluid er vanaf dag 2 uit gelsoopt natuurlijk door een cusotm rom dus ik weet het niet precies, maar staat me bij dat bij het focussen ook een geluidje kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Die van mijn vriendin heeft daar ook last van, links onderin het scherm zitten verschillende stippen en strepen, erg nasty....

Die van mij heeft weer een ander 'probleem', als ik links onder of rechts boven op het hoekje tik, dan vibreert de telefoon door, alsof er een veertje in het toestel zit oid, verder werkt alles naar behoren, alleen ik erger me er wel aan, meer mensen hier last van?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Die vlekken op het scherm in het donker komt veel voor bij OLED schermen. Ik heb dat ook bij mijn Vita en stoor me er totaal niet aan. Bij normaal gebruik ga je dat nooit zien.

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 19-06-2012 12:33 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
SToRM666 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:31:
Die vlekken op het scherm in het donker komt veel voor bij OLED schermen. Ik heb dat ook bij mijn Vita en stoor me er totaal niet aan. Bij normaal gebruik ga je dat nooit zien.
Het viel me gisteren op toen ik in bed lag, ook bij het kijken van een filmpje. Ik vind gewoon dat zoiets goed moet zijn op een toestel van €600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Lijkt er op dat de internet browser altijd het scherm dimt, ondanks dat brightness niet op auto staat. Mis ik nog ergens een instelling die dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
RiesB71 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:37:
Lijkt er op dat de internet browser altijd het scherm dimt, ondanks dat brightness niet op auto staat. Mis ik nog ergens een instelling die dit veroorzaakt?
Het werd bij mij verholpen door een instelling uit te vinken bij "spaarstand"

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Gebruiken jullie geen Chrome, Dolphin HD of een andere? Die twee werken sowieso toch wel stukken beter dan de standaard browser toch? Vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:25
voil schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:03:
Gebruiken jullie geen Chrome, Dolphin HD of een andere? Die twee werken sowieso toch wel stukken beter dan de standaard browser toch? Vind ik dan.
Hier gebruik ik Dolphin al een jaar en nu ook op de S3 en werkt als een trein.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
_Spark_ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:09:

Volgens dit bericht is dit probleem opgelost met een update.
Benieuwd wanneer deze voor ons beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
heutsm schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Volgens dit bericht is dit probleem opgelost met een update.
Benieuwd wanneer deze voor ons beschikbaar is.
Schermopbouw lag heeft niets met wake-up delay te maken. Bovendien draai ik I9300XXLF2 al.
Is een kleine verbetering waar ik sowieso al geen last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
als ik bij gmail een apktje als bijlage doe werkt dit niet vanaf de ext. sd kaart, wel vanaf het eigen geheugen...alles lijkt goed te gaan,maar de bijlage wordt dan niet meegestuurd... hebben meer gebruikers dit of is dit alleen op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmore87
  • Laatst online: 16:05
Iemand onderstaande al geprobeerd? Zijn er verbeteringen waarneembaar?

Wie zijn camera software wil updaten gaat als volgt te werk (let op: dit doe je uiteraard geheel op eigen risico!):

■Ga naar de telefoon app, waar je een nummer in kan toetsen
■Toets in: *#34971539#
■Kies “Phone/CAM FW Ver Check” om te checken of de huidige camera software versie inderdaad ‘GDFD06′ is (de nieuwe versie is ‘GDFE01′)
■Kies “Phone to CAM FW Write (Rear)” om de update uit te voeren. Dit gebeurt automatisch Over The Air (OTA), dus zorg dat je een verbinding hebt via WiFi. Zolang de update bezig is, niets – we herhalen NIETS! – met het toestel doen, totdat het meldt dat de update klaar is, en het toestel opnieuw gestart moet worden
■Start je Galaxy S3 opnieuw op en voilá: je hebt je camera software geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RiesB71 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:37:
In je browser (stock dan) zitten ook controls voo rde brightness geowon in het menu, die staat blijkbaar vast op een lage waarde, en dan de spaarstand uit of op de laagste (of hoogste net hoe je het bekijkt :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
blackmore87 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:21:

Wie zijn camera software wil updaten gaat als volgt te werk (let op: dit doe je uiteraard geheel op eigen risico!):

■Kies “Phone/CAM FW Ver Check” om te checken of de huidige camera software versie inderdaad ‘GDFD06′ is (de nieuwe versie is ‘GDFE01′)
■Kies “Phone to CAM FW Write (Rear)” om de update uit te voeren. Dit gebeurt automatisch Over The Air (OTA), dus zorg dat je een verbinding hebt via WiFi. Zolang de update bezig is, niets – we herhalen NIETS! – met het toestel doen, totdat het meldt dat de update klaar is, en het toestel opnieuw gestart moet worden
Changelog van deze update?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm er popt bij mij niks op, dus khet hele secret menu lijkt bij mij niet te werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmore87
watercoolertje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:23:
[...]

Hmm er popt bij mij niks op, dus khet hele secret menu lijkt bij mij niet te werken :D
Vreemd, bij mij wel. Maar heb nog niks geïnstalleerd, was ff benieuwd naar de ervaringen hier.

@silitek, daar kan ik dus weinig over vinden.... Kwam dit tegen op samsunggalaxys3.net

[ Voor 12% gewijzigd door blackmore87 op 19-06-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:23:
[...]

Kan wel kloppen, want:

This firmware update is not so easy to find, because it will be installed over the air, but it is not as informed as users accustomed to using a pop-up message that an update was available. We tell you but now, as you can install a small update:

en:

However, it was an open question whether one really needs to import this update. Currently there are no reports of significant changes – apart from any other version designation. This is the same but then not for all S3 also because Samsung probably different chips installed. Accordingly, do not get all the Galaxy S3, a camera firmware update available.

:)

.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalTronix
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-12-2023
Ik heb het toestel afgelopen vrijdag gehaalt, en ben er zeer tevreden mee. Alleen heb ik een raar probleem in donkere omgeving waar ik tevens ook een post van gemaakt heb:

Galaxy S3 (S III, SIII, I9300). Defect, of fabricage fout?

Is dit hetzelfde effect als Lunaticc vermelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
DapperKonijntje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:25:
Die van mijn vriendin heeft daar ook last van, links onderin het scherm zitten verschillende stippen en strepen, erg nasty....

Die van mij heeft weer een ander 'probleem', als ik links onder of rechts boven op het hoekje tik, dan vibreert de telefoon door, alsof er een veertje in het toestel zit oid, verder werkt alles naar behoren, alleen ik erger me er wel aan, meer mensen hier last van?
Net getest, kon het niet simuleren. Tik je ind e hoek van het scherm, of effectief op de hoek van het toestel, waar de back/menu button verscholen zit?

Ben je zeker dat het ook niet een van de motions is? (Settings>Motion) Zet die eens allemaal uit en probeer het dan nog eens? Sommige van die Motion toestanden laat mijn phone kort trillen als die geactiveerd wordt.
TotalTronix schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:36:
Ik heb het toestel afgelopen vrijdag gehaalt, en ben er zeer tevreden mee. Alleen heb ik een raar probleem in donkere omgeving waar ik tevens ook een post van gemaakt heb:

Dit is blijkbaar normaal bij OLD schermen. Ik zag het gisterenavond ook, toen ik in het donker nog even een race'je heb gedaan. Bij het laden viel het op. Zolang je bij normaal gebruik niets mis ziet, is er echter niets mis, heb ik begrepen.
De Nexus, PS Vita etc. hebben dit ook. Zou naar't schijnt een "side-effect" van mass productie zijn.

Ik moet echter mijn ogen laten wennen in het donker, de phone in het donker opzetten en iets met een zwarte achtergrond opstarten en er pal en kort boven gaan hangen, voor ik er iets van merk.

Bij normaal gebruik zie ik er echt helemaal niets van.

[ Voor 36% gewijzigd door MonoKid op 19-06-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
TotalTronix schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:36:

Geen idee maar je moet nogal capriolen uithalen om het te voorschijn te toveren, blijkbaar.
Filmpjes bekeken geen idee wat je nou ziet!. Kan je niet gewoon genieten van je scherm zonder met een loep af te zoeken voor "onevenheden" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmore87

Heb de nieuwe fw geïnstalleerd, zoals al werd genoemd is er op het eerste oog weinig veranderd. Mocht mij iets opvallen dan meld ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de update net uitgevoerd (kan ook via normale verbinding hoor had geen wifi bij de hand) Inderdaad de versie is nu aangepast naar GDFE01 maar ik kan tot nu toe niets ondekken aan verranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:48:
[...]

Geen idee maar je moet nogal capriolen uithalen om het te voorschijn te toveren, blijkbaar.
Filmpjes bekeken geen idee wat je nou ziet!. Kan je niet gewoon genieten van je scherm zonder met een loep af te zoeken voor "onevenheden" :+
Als iemand het eens wil simuleren:
* Installeer "real racing 2" (gratis en erg vermakelijk!)
* Ga in een vrij donkere ruimte zitten
* Start het spel en let op de laadschermen die zwart zijn (je moet er wel knal met je snufferd gaan bovenhangen)

Als ik dat doe, zie ik de "blots" het beste. Krijg het anders niet voor mekaar.

ik heb geen affiniteit met de devs van Real Racing 2, ter info.

[ Voor 5% gewijzigd door MonoKid op 19-06-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
MonoKid schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:51:
[...]

* Start het spel en let op de laadschermen die zwart zijn (je moet er wel knal met je snufferd gaan bovenhangen)

Vooruit, vanuit m'n aardedonkere kelder Max Payne Mobile gestart..meer zwartwaardes kun je haast niet treffen :9 . Niks, noppes, nadda.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
watercoolertje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:24:
[...]

Heb ik ook viel me de eerste nacht al op, maar nog niks mee gedaan.
Mocht je succes hebben met omruilen wil ik daar ook wel over nadenken...
Ik ben zojuist naar de BelCompany geweest en heb mijn probleem uitgelegd. Ze konden het in de winkel niet reproduceren omdat het veel te licht was, maar ik kreeg wel meteen te horen dat ze hem gewoon om gingen ruilen. Heb ze het plaatje van XDA (wat hierboven staat) laten zien, en binnen 15 minuten stond ik al weer buiten met een nieuw exemplaar. Zojuist thuis getest in een donkere ruimte en het scherm is perfect. Geen zwarte vlekken, geen gele tinten, etc. Top service! :D

Het risico was wel dat het op dit scherm erger kon zijn aangezien ze het in de winkel niet konden testen, maar gelukkig is dat niet het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalTronix
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:48:
[...]

Dat klopt. Maar voor € 600,00 mag dat ook wel. Daarbij wil ik graag voor blijven dat dit misschien een lek zou zijn, en deze na een paar weken/maanden groter zal worden.

Gevolg zou hoogstwaarschijnlijk zijn dat Samsung aangeeft dat je de telefoon waarschijnlijk hebt laten vallen, or whatever, en vervolgens zit je met een brakke telefoon.

Hij is 4 dagen oud, en nu kan ik er nog "makkelijk" mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
TotalTronix schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Dat klopt. Maar voor € 600,00 mag dat ook wel. Daarbij wil ik graag voor blijven dat dit misschien een lek zou zijn, en deze na een paar weken/maanden groter zal worden.

Gevolg zou hoogstwaarschijnlijk zijn dat Samsung aangeeft dat je de telefoon waarschijnlijk hebt laten vallen, or whatever, en vervolgens zit je met een brakke telefoon.

Hij is 4 dagen oud, en nu kan ik er nog "makkelijk" mee terug.
Wat is dat nou voor onzin. Je bezit volledige garantie daarbinnen kun je altijd terug.
Babbels als "laten vallen" dat laat je zeker toch niet gebeuren.
Niet zo paranoïde, man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalTronix
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:03:
[...]

Wat is dat nou voor onzin. Je bezit volledige garantie daarbinnen kun je altijd terug.
Babbels als "laten vallen" dat laat je zeker toch niet gebeuren.
Niet zo paranoïde, man ;)
Paranoïde? Het is meer ervaring met de HTC Touch Pro 2. Binnen garantie had HTC aangegeven dat de telefoon "schade" niet binnen de garantie voorwaardes lagen. En nee, ook deze was niet gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Het is op het Web al zo vaak langgekomen maar ik kom er bij de S3 niet uit:
Ik heb op de sdcard (intern) diverse mp3-tjes gezet in de volgende mappen:
notifications
alarms
ringtones
Nu kan ik bij de instellingen kiezen voor de beltoon, deze werkt dan ook.
Maar als ik bij bijvoorbeeld Whatsapp en smsberichten een van deze mp3's instel trilt het toestel alleen maar bij een binnenkomend bericht.
Raadsel??? of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46
MonoKid schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:51:
[...]

ik heb geen affiniteit met de devs van Real Racing 2, ter info.
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:55:
[...]
Vooruit, vanuit m'n aardedonkere kelder Max Payne Mobile gestart..meer zwartwaardes kun je haast niet treffen :9 . Niks, noppes, nadda.. ;)
Gewoon controleren met een pikzwarte achtergrond. Mijn zoonse samsung S3 blauw heeft gelukkig nergens last van. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
TotalTronix schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:07:
[...]

Paranoïde? Het is meer ervaring met de HTC Touch Pro 2. Binnen garantie had HTC aangegeven dat de telefoon "schade" niet binnen de garantie voorwaardes lagen. En nee, ook deze was niet gevallen.
Kan ik niet over oordelen weet de omstandigheden niet...lees hier maar eens wat over consumentenrecht. Intussen geniet van de S3 en niet zo krampachtig ;) ..
Als het een Hardware-failure is kan je gewoon terug. Maar volgens mij zie je 't "normaal" helemaal niet.
En of het verschijnsel erger wordt??.tja, dat is glazenbol kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ook ik heb (in donkere omstandigheden) gemerkt dat er inderdaad wat 'inkt' vlekken in het beeld zitten. Ik stoor me er niet aan, dus laat het lekker zo. Kan me niet voorstellen dat dit erger zal worden. En als dit wel het geval is; Ik heb 2 jaar garantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
silitek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:15:
[...]

Schermopbouw lag heeft niets met wake-up delay te maken. Bovendien draai ik I9300XXLF2 al.
Is een kleine verbetering waar ik sowieso al geen last van had.
Het probleem/irritante is dat wanneer je terug gaat naar je homescreen, het soms even duurt voordat je icoontjes en widgets opgebouwd zijn. Of dit nu komt door schermopbouwlag of wake-updelay, geen idee.
Hoe kun je ervoor zorgen dat het scherm altijd direct de iconen laat zien zodra je vanuit een app terugkeert naar je homescreen?
Bij ontwikkelaarsopties heb ik 'animatieschaal overgang' en 'vensteranimatie schalen' op 0,5 staan. Nog een instelling die ik kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
heutsm schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:31:
[...]

Het probleem/irritante is dat wanneer je terug gaat naar je homescreen, het soms even duurt voordat je icoontjes en widgets opgebouwd zijn. Of dit nu komt door schermopbouwlag of wake-updelay, geen idee.
Hoe kun je ervoor zorgen dat het scherm altijd direct de iconen laat zien zodra je vanuit een app terugkeert naar je homescreen?
Bij ontwikkelaarsopties heb ik 'animatieschaal overgang' en 'vensteranimatie schalen' op 0,5 staan. Nog een instelling die ik kan aanpassen?
Dit is een bug, Touchwiz wordt gesloten en daardoor start die deze weer opnieuw op bij terug gaan naar homescreen en die zie je op dat moment starten.

Deze bug is al verholpen voor de update die in UK verspreid is (die je ook zelf makelijk via Odin kunt installeren). In Nederland (CSC: PHN) is deze nog niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
MonoKid schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Werkt bij mij in ieder geval niet; het geluid is nog steeds te horen. Andere camera app is denk ik enige oplossing totdat samsung met een eventuele fix komt...
Pagina: 1 ... 38 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.