Ziet er inderdaad strak uit. Ik vraag me af wat de reden is geweest is voor de aanpassing.
echt???mister_S schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:52:
Ziet er inderdaad strak uit. Ik vraag me af wat de reden is geweest is voor de aanpassing.
Als je een beetje geïnteresseerd was, had je wel gelezen dat dat die andere kleur blauw te radioactief bleef .....
Is er iemand die het volgende herkent. Ik hoor regelmatig dat ik blikkerig klinkt of af en toe slecht te verstaan ben. Mijn ouders en broer merkten dit alle 3 onafhankelijk op. Nu heb ik wat getest met een vriend en zonder ruisonderdrukking ben ik beter te verstaan maar zit ik zelf met meer vervelende bijgeluiden. Kan de noise cancellation ook verkeerd werken en stem geluid onderdrukken? Ik heb niet de meest heldere stem maar om het nou als ruis te zien...
Nieuwe kleurstelling ziet er naar mijn mening beter uit dan pebble blue van de press shots. PS. Ligt het aan de belichting of is de home button anders van kleur d.w.z. lichter.alwaysleft schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:17:
Dit is de definitieve kleurstelling van de blauwe S3: https://plus.google.com/p...23331933813969?banner=pwa
Ik denk dat het niet aan de belichting ligt. Ik neem aan dat die nog in de Pebble Blue lak zit. Ze hebben toch alleen maar de achterkant veranderd?Miki schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:00:
[...]
PS. Ligt het aan de belichting of is de home button anders van kleur d.w.z. lichter.
Whole lot of stars ***
Ik heb zelf (nog) geen S3 maar wel een S2. Daarvoor had ik een nokia n96 met stereo speakers en ik kan je vertellen dat dat wel degelijk verschil maakt in geluidskwaliteit(vooral op hogere volumes).silitek schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:55:
[...]
S2 nooit gehad, S1 wel vind 't geluidkwaliteit speakertje ongeveer gelijk. Headset is een ander verhaal.
Op speakerniveau is het volume voldoende op headset te zacht, vind ik..voodoo sound maakt daar wel t.z.t een eind aan.
Edit: Stereo speakertjes in een telefoon weet niet of dat wel een toegevoegde waarde heeft...
Lijkt me sterk dat je zoiets nog in de nabije toekomst zal zien bij high-end smartphones puur door de extra ruimte die het inneemt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De Nokia N900 heeft ook stereo-speakers, en het werkt goed voor hogere volumes en als je een film/serie kijkt dicht bij je hoofd. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat telefoonspeakers zelf ook beter worden, en dat dit over een tijdje niet per se veel toevoegt. Een telefoon als de HTC Desire HD maakt ook echt een bak geluid met een enkele speaker.AtlAntA schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 01:02:
[...]
Ik heb zelf (nog) geen S3 maar wel een S2. Daarvoor had ik een nokia n96 met stereo speakers en ik kan je vertellen dat dat wel degelijk verschil maakt in geluidskwaliteit(vooral op hogere volumes).
Lijkt me sterk dat je zoiets nog in de nabije toekomst zal zien bij high-end smartphones puur door de extra ruimte die het inneemt.
De HTC maakt idd een bak geluid qua volume maar de kwaliteit is ver te zoeken. Eerlijk gezegd denk ik dat de kwaliteit van de speakers op smartphones de laatste jaeren niet echt voooruit gegaan is. Maar dit topic gaat over de SGS3..BvDorp schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 02:10:
[...]
De Nokia N900 heeft ook stereo-speakers, en het werkt goed voor hogere volumes en als je een film/serie kijkt dicht bij je hoofd. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat telefoonspeakers zelf ook beter worden, en dat dit over een tijdje niet per se veel toevoegt. Een telefoon als de HTC Desire HD maakt ook echt een bak geluid met een enkele speaker.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ook ik zie verschillende kleurschakering in het geheel. Het lichtblauwe (metall) randje met aan weerskanten donker (blauwe?) overgang vind ik rommelig. Home-button is ook duidelijk aanwezig en minder geïntegreerd.Miki schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:00:
[...]
Nieuwe kleurstelling ziet er naar mijn mening beter uit dan pebble blue van de press shots. PS. Ligt het aan de belichting of is de home button anders van kleur d.w.z. lichter.
Maar kan in het "eggie" natuurlijk reuze meevallen.
Zo niet ben ik toch wel content met m'n keuze voor wit..i.c.m. het design toch chique en meer uitstraling
Edit: TW5 ben ik na een week wel klaar mee. Niet dat het niet uitstekend werkt maar ben niet dol op de interface.
APEX launcher geef me meer ICS gevoel. Wel met "Lustre" pakket erop.
Ter leering ende vermaeck, sreenies

[ Voor 23% gewijzigd door silitek op 06-06-2012 08:33 . Reden: toevoeging ]
Tubes....It's what make music music!
Afgelopen weekend heb ik de witte mogen bewonderen en die inderdaad is in het echt veel mooier dan op foto's. Moest mezelf bedwingen om niet gelijk in de winkel mijn contract te verlengen
Vond ik ook. Wat me ook opviel was dat de S3 kleiner aanvoelde in m'n hand dan de One X, terwijl de S3 (miniem) groter is. Zal wellicht te maken hebben met de afgeronde hoeken/zijkanten.
Ik ben toch malle pietje niet!
Hmm ging ik gister even kijken of de backcover weer zo ver kon buigen als die van de S2/note
Hoor ik toch vreemd gekraak. Ik zag niks op het moment maar in goed licht heb ik nu allemaal barstjes in de achterkant 
Beetje dom maar goed, over een maand koop je voor 10 euro een nieuwe achterkant (wil sowieso een donkere ipv witte)...
Dus, hij is net zo buigbaar, maar intern (onder de laklaag) barst ie wel.
Beetje dom maar goed, over een maand koop je voor 10 euro een nieuwe achterkant (wil sowieso een donkere ipv witte)...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Op mijn witte achterkant zitten al allemaal minieme krasjes als je in het licht kijkt. Vind dit wel erg slechte afwerking voor een telefoon van 600 euro. Ik heb hem zelfs nooit zomaar op een tafel gelegd, altijd iets er onder. Slecht dat dit zo snel kan gebeuren.
Klopt, die van mij zit ook al onder de krassen en ik heb er niks tegenaan gehad. Gaat gewoon erg snel en kras gevoelig. Lijkt alsof het heel zacht materiaal is, maar goed hij is volledig wit, dus je gaat het niet zo snel zien (anders dan dat het geverfd is).Razer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:55:
Op mijn witte achterkant zitten al allemaal minieme krasjes als je in het licht kijkt. Vind dit wel erg slechte afwerking voor een telefoon van 600 euro. Ik heb hem zelfs nooit zomaar op een tafel gelegd, altijd iets er onder. Slecht dat dit zo snel kan gebeuren.
Als het echt polycarbonaat is moet het echt wel iets kunnen hebben, maar ze zullen daar ook wel goedkope en dure varianten van hebben misschien. Of misschien zit er een laklaagje overheen dat krast?
Krasjes op je telefoon is niet erg toch? Het is een gebruiksvoorwerp, geen object in een vitrine. Ik ken ook iemand die vijf keer per dag zijn laptop poetst... Alleen het scherm van je telefoon moet je wel krasvrij houden vind ik.
Krasjes op je telefoon is niet erg toch? Het is een gebruiksvoorwerp, geen object in een vitrine. Ik ken ook iemand die vijf keer per dag zijn laptop poetst... Alleen het scherm van je telefoon moet je wel krasvrij houden vind ik.
[ Voor 18% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-06-2012 10:07 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
ik zie ook krasjes maar dan moet je echt wel heel goed kijken... zolang het geen diepe zijn... wel wat jammer maar goe ja ge gebruikt het ook wel veel (ik dan toch)
Verwijderd
http://www.ebay.com/itm/N...m2a1e6c2e8b#ht_500wt_1413watercoolertje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:35:
Hmm ging ik gister even kijken of de backcover weer zo ver kon buigen als die van de S2/noteHoor ik toch vreemd gekraak. Ik zag niks op het moment maar in goed licht heb ik nu allemaal barstjes in de achterkant
ziet er goed uit
Verwijderd
Heb waarschijnelijk een S3 getroffen waarvan wiffi niet denderd is. Elke keer diconect hij en na 20 seconden gaat hij weer verder. Dit gebeurt zowel bij downloaden van grote bestanden al het openen van internetpagina's als email. Net of hij de verbinding niet kan vinden en daarna gaat het ineens heel snel.
Heb al contact opgenomen met Samsung, maar daar kom je ook geen steek verder zoals andere router al geprobeerd. Ofwel opsturen. Nu is hij pas 5 dagen oud dus kan hem terugsturen met een Doa naar Gsmwijzer.
Maar nu heb ik een probleem, alles netjes terug naar fabrieksinstellingen gezet maar ik had hem geroot en krijg de teller niet naar 0 ook niet met de jig. Zouden ze dat controleren bij Gsmwijzer?
Heb al contact opgenomen met Samsung, maar daar kom je ook geen steek verder zoals andere router al geprobeerd. Ofwel opsturen. Nu is hij pas 5 dagen oud dus kan hem terugsturen met een Doa naar Gsmwijzer.
Maar nu heb ik een probleem, alles netjes terug naar fabrieksinstellingen gezet maar ik had hem geroot en krijg de teller niet naar 0 ook niet met de jig. Zouden ze dat controleren bij Gsmwijzer?
vind de wifi ook niet zo goed als bij de s2 hoor.. ontvangst is wel goed, echter heb ik soms ook dat hij ineens youtube filmpje niet kan laden ofzo... bij S2 nooit last van...Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:37:
Heb waarschijnelijk een S3 getroffen waarvan wiffi niet denderd is. Elke keer diconect hij en na 20 seconden gaat hij weer verder. Dit gebeurt zowel bij downloaden van grote bestanden al het openen van internetpagina's als email. Net of hij de verbinding niet kan vinden en daarna gaat het ineens heel snel.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
In het begin had ik ook rare acties van mijn WIFI op de S3
alleen nu werkt hij goed. Teminste merk geen rare dingen meer op als weggevallen.
Wat ik wel mis (denk ik) Kies Air. Op mijn S2 had ik een icoon met kies air waarbij je een IP kreeg
en deze voer je in in de adresbalk van je browser.
Deze kan ik hier dus niet vinden. Wel is er Kies via WIFI maar dat is het niet.
Hebben jullie wel een icoon Kies Air op de S3? Moet ik het ergens downloaden?
Nevermind, heb hem maar apart gedownload in de playstore.
alleen nu werkt hij goed. Teminste merk geen rare dingen meer op als weggevallen.
Wat ik wel mis (denk ik) Kies Air. Op mijn S2 had ik een icoon met kies air waarbij je een IP kreeg
en deze voer je in in de adresbalk van je browser.
Deze kan ik hier dus niet vinden. Wel is er Kies via WIFI maar dat is het niet.
Hebben jullie wel een icoon Kies Air op de S3? Moet ik het ergens downloaden?
Nevermind, heb hem maar apart gedownload in de playstore.
[ Voor 13% gewijzigd door richards81 op 06-06-2012 13:01 ]
Gelukkig 0 problemen met WiFi tot nu toe...
speedtest geeft ook af en toe een hapering zeg maar. kom wel op goede snelheden uit opzich maar af en toe staat het wijzertje vast, alsof hij het niet kan verwerken en dan gaat hij weer verder en bouwt hij de snelheid weer op...
Staat bij jullie de wifi frequentieband ook op automatisch?
Verwijderd
Ik vroeg me af hoe de bouwkwaliteit is van de SIII? Ik heb gelezen dat de HTC One X nogal last heeft van warm worden bij het gamen. Hoe zit dat met de SIII? Ik wil er eentje bestellen maar ik wil absoluut (drukletters) niet meer hetzelfde meemaken als bij de Sensation... Wat een ramp.
reviews: Samsung Galaxy S III: een versnelling hogerVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:02:
Ik vroeg me af hoe de bouwkwaliteit is van de SIII? Ik heb gelezen dat de HTC One X nogal last heeft van warm worden bij het gamen. Hoe zit dat met de SIII? Ik wil er eentje bestellen maar ik wil absoluut (drukletters) niet meer hetzelfde meemaken als bij de Sensation... Wat een ramp.
relatief 'koud'
Verwijderd
Ja hier hetzelfde probleem ook bij youtube elke keer stoppen dan weer een stukje spelen.Ewivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:47:
[...]
vind de wifi ook niet zo goed als bij de s2 hoor.. ontvangst is wel goed, echter heb ik soms ook dat hij ineens youtube filmpje niet kan laden ofzo... bij S2 nooit last van...
Dat moet toch niet kunnen voor een telefoon van deze prijs. Ik hoopte eerst dat het iest software matigs zou zijn.
Maar op paar englse forums zag ik meerdere mensen met het probleem.
Liever stuur ik hem niet retour Grrr
Verwijderd
Ja van de fabriek uit staat hij op automatisch, zou dat het probleem kunnen zijn?Ewivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:59:
[...]
speedtest geeft ook af en toe een hapering zeg maar. kom wel op goede snelheden uit opzich maar af en toe staat het wijzertje vast, alsof hij het niet kan verwerken en dan gaat hij weer verder en bouwt hij de snelheid weer op...
Staat bij jullie de wifi frequentieband ook op automatisch?
Youtube filmpjes kan ik gewoon afspelen vanaf hier met Wifi en verder ook geen haperingen. Ik heb een Dlink DIR 655 router.
Op andere wifi punten ook nog geen problemen meegemaakt. (Linksys ging ook prima elders.)
Op andere wifi punten ook nog geen problemen meegemaakt. (Linksys ging ook prima elders.)
Mensen al ervaring met de starters kit die erbij komt? Is het waard om die eventueel erbij aan te schaffen indien niet gratis (€40)
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
hmm ik wacht liever nog even afVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:09:
[...]
Ja hier hetzelfde probleem ook bij youtube elke keer stoppen dan weer een stukje spelen.
Dat moet toch niet kunnen voor een telefoon van deze prijs. Ik hoopte eerst dat het iest software matigs zou zijn.
Maar op paar englse forums zag ik meerdere mensen met het probleem.
Liever stuur ik hem niet retour Grrr
Iemand verder nog problemen mee gehad?
ja daar had ik een vraag over! het headset wat er bij zit ( of gewoon oordopjes)
ik gebruik momenteel een set van sennheiser daar heb ik erg blij mee alleen die begeeft het bijna van ouderdom.
zijn de oordopjes van de S3 goed ? en wat ik heb met de oordopjes van me S1 dat ze erg ruizen door de wind zegmaar omdat ze zo groot zijn, is dat minder bij die van de S3?
ik gebruik momenteel een set van sennheiser daar heb ik erg blij mee alleen die begeeft het bijna van ouderdom.
zijn de oordopjes van de S3 goed ? en wat ik heb met de oordopjes van me S1 dat ze erg ruizen door de wind zegmaar omdat ze zo groot zijn, is dat minder bij die van de S3?
Ja men heeft toch genoeg volume nodig om in de metro, trein of op de fiets z'n muziek te pompensilitek schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:55:
[...]
S2 nooit gehad, S1 wel vind 't geluidkwaliteit speakertje ongeveer gelijk. Headset is een ander verhaal.
Op speakerniveau is het volume voldoende op headset te zacht, vind ik..voodoo sound maakt daar wel t.z.t een eind aan.
Edit: Stereo speakertjes in een telefoon weet niet of dat wel een toegevoegde waarde heeft...

Nee maar ik vind dat wel redelijk belangrijk wanneer je een filmpje aan het bekijken bent of dat je een gesprek op de luidspreker hebt dat de geluidskwaliteit een beetje goed is. Op mijn oude HTC Desire, Sony Xperia X1 (ook HTC makeladij) was het echt te brak gewoon.
Verwijderd
Ja jij hebt precies dezelfde problemen al ikEwivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:34:
[...]
hmm ik wacht liever nog even afDe S2 had sowieso geen problemen ermee... Daarnaast kan ik nu niet meer filmpjes kijken in de browser van bijvoorbeeld gamekings.tv. De film wordt gewoon niet weergegeven, en als hij wordt weergegeven is dat 1 sec en daarna staat het beeld vast. Het geluid doet het wel. Ik heb het idee dat het aan ICS ligt. Op mijn S2 had ik daar ook last van. S2 op checkrom V6 GB 2.3.6 kon ik dit wel namelijk...
Iemand verder nog problemen mee gehad?

Gelukkig zit in nooit in de metro, trein..en op de fiets?. Ik heb er wel 1 ergensFreshnezz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:46:
[...]
Ja men heeft toch genoeg volume nodig om in de metro, trein of op de fiets z'n muziek te pompen![]()
Nee maar ik vind dat wel redelijk belangrijk wanneer je een filmpje aan het bekijken bent of dat je een gesprek op de luidspreker hebt dat de geluidskwaliteit een beetje goed is. Op mijn oude HTC Desire, Sony Xperia X1 (ook HTC makeladij) was het echt te brak gewoon.
Zonder gekheid bezit 3smaken headsetjes in-ear Shure SE210, Creative EP-830 en een Sennheiser PX100.
In ear is overigens voldoende maar de laatste genoemde, mede ook omdat het een open headphone-tje is komt de SIII te kort. Zo is het iets duidelijker
Edit: Speakertje is kraakhelder met calls'ect..voldoende volume maar dat had ik al aangegeven!.
Bijhorende oordopje pak in nooit uit!..voor deze keer wel gedaan had me de moeite kunnen besparen.daantjuh68 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:35:
ja daar had ik een vraag over! het headset wat er bij zit ( of gewoon oordopjes)
Laat ik zo zeggen, ze produceren geluid.
[ Voor 30% gewijzigd door silitek op 06-06-2012 14:24 ]
heb hier net mijn bose HP aangesloten en ben mijn youtube playlist aan het afspelen!
heel heel netjes.. filmpjes werken prima
heel goed van geluid!
heel heel netjes.. filmpjes werken prima
heel goed van geluid!
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:37:
TriangleAway-v1.51.apk werkt gewoon, hoor!
alleen gaat dan de interne counter niet naar 0
Ook daar is een oplossing voorEwivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:58:
[...]
alleen gaat dan de interne counter niet naar 0schijnt 1 of andere beveiliging te zijn(gisteren gelezen hier geloof ik)
Waar een wil is.....
- On the SGS3, Download Mode says my System is modified, and Triangle Away does not reset it
Triangle Away attempt to reset this status and block it from coming back, but it depends on the firmware. It works on the ALE8 firmware, try flashing that if you absolutely must reset this value.
- On the SGS3, System->Settings->About device->Status still shows "Modified"
This is outside the scope of Triangle Away. The "system" status is not even always resettable in the bootloader. If you are going for warrenty, you need to also reflash a full stock firmware and wipe your device. If they boot up your device and find root apps, you're not going to get any warranty anyway. If you do such a full stock reflash and wipe, the "Modified" value will go away.
Verwijderd
Nou dat zou mooi uitkomen, hoop dat hij vanavond beschikbaar komt even via odin en hupsake.silitek schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:06:
[...]
Ook daar is een oplossing voorStock rom wordt vandaag of morgen geupload.
Waar een wil is.....
- On the SGS3, Download Mode says my System is modified, and Triangle Away does not reset it
Triangle Away attempt to reset this status and block it from coming back, but it depends on the firmware. It works on the ALE8 firmware, try flashing that if you absolutely must reset this value.
- On the SGS3, System->Settings->About device->Status still shows "Modified"
This is outside the scope of Triangle Away. The "system" status is not even always resettable in the bootloader. If you are going for warrenty, you need to also reflash a full stock firmware and wipe your device. If they boot up your device and find root apps, you're not going to get any warranty anyway. If you do such a full stock reflash and wipe, the "Modified" value will go away.
Als die teller maar weer naar de 0 gaat
Kwestie van tijd..in jou geval komt het idd goed uit.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:10:
[...]
Nou dat zou mooi uitkomen, hoop dat hij vanavond beschikbaar komt even via odin en hupsake.
Als die teller maar weer naar de 0 gaat
Edit: Sterker nog daar is de rom al, alstublief...met een mooie "how to" erbij voor de minder geoefende tweaker.
[Guide+ROMS]Odin Flash+Root Guide & Stock Firmwares LE4/8/9/F/D
[ Voor 28% gewijzigd door silitek op 06-06-2012 15:31 ]
ok duidelijk, dat wordt rootensilitek schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:13:
[...]
Kwestie van tijd..in jou geval komt het idd goed uit.
Edit: Sterker nog daar is de rom al, alstublief...met een mooie "how to" erbij voor de minder geoefende tweaker.
Verwijderd
Okay dank je...Ewivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:48:
[...]
ok duidelijk, dat wordt rootenik was even aan het wachten totdat alles weer gefixed was zeg maar! thnx voor de link!
Vraagje,
hoeveel Ram geheugen gebruikt jullie S3 standaard als je alle active apps sluit
(home button ingedrukt houden - task manager - clear memory)
van de 780mb gebruikt mijn S3 ongeveer 584mb na een clear memory
is dat normaal dat er maar 200mb ongeveer over is?
Bij mij op dit moment 561 MB.richards81 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:11:
Vraagje,
heb geen s3, maar dat is redelijk normaal voor android, mijn galaxy nexus heeft rond de 80-100 vrij als ik alles laat gaan en tegen de 200 als ik alles sluit. (ik draai overigens een custom rom waar een optie in zit om de grens in te stellen waaronder er actief gekilled gaat worden door het systeem. die staat bij deze rom standaard op 80, wellicht is dat ook de standaard voor telefoon met 1GB RAM (700 MB zichtbaar?))
bij android is dit geen probleem, en het maakt je telefoon zelfs sneller, gezien er minder ingeladen hoeft te worden
bij android is dit geen probleem, en het maakt je telefoon zelfs sneller, gezien er minder ingeladen hoeft te worden

Inderdaad mooi maar volgens mij werkt de link niet. Zou je ff kunnen kijken plz?
Thanx!
Inderdaad mooi maar volgens mij werkt de link niet. Zou je ff kunnen kijken plz?
Thanx!
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
ik heb nu 616/780 mb in gebruik... lijkt me dus wel normaal.. kan ook vrij weinig handmatig nog sluiten... had bij mijn s2 nog 400 mb over ofzo... (was wel GB 2.3.6)richards81 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:11:
Vraagje,
Verwijderd
Mediamarkt Eindhoven hebben ze witte en blauwe units liggen, voor de mensen die hem eens willen proberen.
Werkt gewoon!jpvaneijk schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:41:
Thanx!
Sinds gisteren ook aan de Pebble Blue (Mediamarkt)..
Komende van de HTC Sensation ben ik erg blij met de snelheid..
Wel moet ik wennen aan de saturisatie van het scherm, maar na deze van "standaard" in "natuurlijk" te hebben veranderd, valt dit ook enorm mee.. oh ja.. en ook de spaarstand uit.. dat low-profile-internetten was ook niet om aan te zien..
Wat ik niet had verwacht, is dat het geluid beter is dan Beats Audio; wel met de equalizer-app uit de Market..
Tot nu geen spijt.. Belkwaliteit lijkt beter dan bij de HTC..
Heb alleen problemen met verbinden met de standaard-carkit van de auto.. Bij de HTC had ik veel echo.. nu even niets.. we gaan verder met het kabeltje..
Komende van de HTC Sensation ben ik erg blij met de snelheid..
Wel moet ik wennen aan de saturisatie van het scherm, maar na deze van "standaard" in "natuurlijk" te hebben veranderd, valt dit ook enorm mee.. oh ja.. en ook de spaarstand uit.. dat low-profile-internetten was ook niet om aan te zien..
Wat ik niet had verwacht, is dat het geluid beter is dan Beats Audio; wel met de equalizer-app uit de Market..
Tot nu geen spijt.. Belkwaliteit lijkt beter dan bij de HTC..
Heb alleen problemen met verbinden met de standaard-carkit van de auto.. Bij de HTC had ik veel echo.. nu even niets.. we gaan verder met het kabeltje..
Heerlijke telefoon. Gisteren gekregen en binnen 15 minuten geroot zodat ik mijn backups terug kon zetten. Wel even wennen het grote formaat vergeleken met mijn oude Desire.
Ik heb weinig ervaring met Samsung settings, maar ik zou graag dat ik met de knop aan de linkerkant ook system volume omlaag kunnen brengen tezamen met belvolume. Nu is het een beetje luid op het kantoor soms.
Ik heb weinig ervaring met Samsung settings, maar ik zou graag dat ik met de knop aan de linkerkant ook system volume omlaag kunnen brengen tezamen met belvolume. Nu is het een beetje luid op het kantoor soms.
Het probleem met folders op de s3 blijkt ook met andere appz te zijn. Eerder meldde iemand op t forum dat zodra lightflow geinstalleerd word, het toestel spreekt zodra je een map op je homescreen opent (the folder is just open). Ik heb gister missed it op me telefoon gezet en weer precies hetzelfde. Later heb ik ook wp7 notifications op t toestel gezet en weer t zelfde. Conclusie; zodra er een app is die je dus in je toegankelijkheid aan zet (lightflow, missed it & wp7 notifications) gaat je toestel praten zodra je een mapje opent.. erg irritant!
Ja zwaar irritant. Hoop op een snelle update daarvoor, want daardoor zijn die apps onbruikbaar.wizzlewaxx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:00:
Het probleem met folders op de s3 blijkt ook met andere appz te zijn. Eerder meldde iemand op t forum dat zodra lightflow geinstalleerd word, het toestel spreekt zodra je een map op je homescreen opent (the folder is just open). Ik heb gister missed it op me telefoon gezet en weer precies hetzelfde. Later heb ik ook wp7 notifications op t toestel gezet en weer t zelfde. Conclusie; zodra er een app is die je dus in je toegankelijkheid aan zet (lightflow, missed it & wp7 notifications) gaat je toestel praten zodra je een mapje opent.. erg irritant!
Ze zegt overigens letterlijk 'De map is open' en 'De map is gesloten', maar dan met Engels accent. Duurde even voordat ik dat door had, want ik verstond haar niet ;-)
Gaat helaas niet!!.igg niet op stock. Applicatie als audiomanager kun je een eigen profiel aanmaken.Esiq schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:57:
Heerlijke telefoon. Gisteren gekregen en binnen 15 minuten geroot zodat ik mijn backups terug kon zetten. Wel even wennen het grote formaat vergeleken met mijn oude Desire.
Met de widget erbij is dit de snelste ingang naar sound setting.
Gaat op zich wel, maar dan met een extra handeling: als je op je volumetoets drukt zie je dat op je scherm. Als je dan op het tandwieltje drukt naast je volumeniveau, dan kan je simpel instellen welk soort notificatie je op welk volume wilt hebben.silitek schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:17:
[...]
Gaat helaas niet!!.igg niet op stock. Applicatie als audiomanager kun je een eigen profiel aanmaken.
Met de widget erbij is dit de snelste ingang naar sound setting.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Klopt, wel een lastige optie popup-schermpje verdwijnt rap..FooLsKi schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:21:
[...]
Gaat op zich wel, maar dan met een extra handeling: als je op je volumetoets drukt zie je dat op je scherm. Als je dan op het tandwieltje drukt naast je volumeniveau, dan kan je simpel instellen welk soort notificatie je op welk volume wilt hebben.
Goede review: http://www.guru3d.com/art...9300-galaxy-s-iii-review/
Aha, Guru3D..altijd prima.
Nou de grafische benchmarks zijn anders behoorlijk vertekend en de reviewer zegt zelfs dat de Tegra 3 beter is, maar hij meet met GLbench onscreen waar de asus prime blijkbaar geen vsync heeft en dus beter scoort...silitek schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:46:
[...]Aha, Guru3D..altijd prima.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
GLBench geeft idd een oppervakkig beeld. Had wat meer dieper uitgelicht mogen worden zoals het weglaten van vsync. Voor de rest zit Guru3D wel op het goede spoor wat benchmark betreft.watercoolertje schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:59:
[...]
Nou de grafische benchmarks zijn anders behoorlijk vertekend en de reviewer zegt zelfs dat de Tegra 3 beter is, maar hij meet met GLbench onscreen waar de asus prime blijkbaar geen vsync heeft en dus beter scoort...
ik heb iets "ontdekt" bij mijn S3 waarvan ik niet zeker weet of het een Samsung/ICS feature is. Mijn S3 is geconfigureerd voor Gmail / Exchange (werk) en wat overige social media meuk.
Nu krijg ik een smsje binnen en zie ik ineens in mijn Outlook mailbox een bericht genaamd:
"sms-gesprek met +316xxxxx" als titel en de tekst content van het sms-je in de body.
Ik ken deze functionaliteit niet van mijn oude HTC / Android 2.x, maar hoe zet ik het uit ?
Nu krijg ik een smsje binnen en zie ik ineens in mijn Outlook mailbox een bericht genaamd:
"sms-gesprek met +316xxxxx" als titel en de tekst content van het sms-je in de body.
Ik ken deze functionaliteit niet van mijn oude HTC / Android 2.x, maar hoe zet ik het uit ?
[ Voor 3% gewijzigd door JeanJeremy op 07-06-2012 11:23 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Verwijderd
Hoi Silitek jij had gisteren die link geplaatst naar die firmware, maar hij is lichtelijk dood.
Ps van alles geprobeerd maar krijg de binary echt niet naar 0. Er stond wel iets op XDA maar er stond bij dat het very tricky was...
Ps van alles geprobeerd maar krijg de binary echt niet naar 0. Er stond wel iets op XDA maar er stond bij dat het very tricky was...

1pagina (onderaan) terug staat een nieuwe link...Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:40:
Hoi Silitek jij had gisteren die link geplaatst naar die firmware, maar hij is lichtelijk dood.
Ik kom van Iphone af en ben nu overgestapt op de S3. Een feature die ik een beetje mis is dat als je bijv een whatsapp of sms krijgt van iemand, je dat niet op het scherm te zien krijgt. Alleen een notificatieled en geluidje.
Maar als ik een agenda item heb plopt het scherm wel aan? ... kun je dat ergens instellen voor sms enz?
Maar als ik een agenda item heb plopt het scherm wel aan? ... kun je dat ergens instellen voor sms enz?
ツ
https://www.google.nl/sea...6524193e&biw=1680&bih=894struik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:41:
Ik kom van Iphone af en ben nu overgestapt op de S3. Een feature die ik een beetje mis is dat als je bijv een whatsapp of sms krijgt van iemand, je dat niet op het scherm te zien krijgt. Alleen een notificatieled en geluidje.
dan kom je op:
http://www.teamandroid.co...otifications-in-whatsapp/
en dan lees je:
Here is how you can enable pop-up notifications in WhatsApp:
- Open WhatsApp on your Android phone.
- Go to Settings.
- Then tap Notifications.
- Now select “Always show popup” or ‘Only when screen ‘on’”.
[ Voor 43% gewijzigd door watercoolertje op 07-06-2012 13:45 ]
Sowieso bij Whatsapp gemakkelijk in te stellen:struik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:41:
"instellingen" > "Berichtgeving"> "Meldingen"
En hoe bevalt ie na een iPhone? Heb zelf nu een iPhone 4, al jaren aan de iPhone. En overweeg de overstap naar de S3 nu.struik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:41:
Ik denk op het begin vooral kut omdat je niet kan vinden wat je zoektcjpunt schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:12:
En hoe bevalt ie na een iPhone? Heb zelf nu een iPhone 4, al jaren aan de iPhone. En overweeg de overstap naar de S3 nu.
2 OSen me andere logica/gedachten, dus hoe dan ook bots dat in zekere zin!
Verder weet ik zijn persoonlijke ondervindingen natuurlijk niet XD
[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 07-06-2012 14:16 ]
Ik ben ook al vanaf 2007 (eerste iphone 2G tot 4S) een fanatieke apple iphone gebruiker. tussen door kocht ik wel eens een android phone maar na 2 maanden pakte ik altijd weer de iphone vanwege de snelheid en gebruikersgemak.
Wat een grote teleurstelling voor mij persoonlijk was dat toen de iphone 4S uitkwam het scherm diagonaal nog steeds 3.5" was ... ik hunkerde naar een groter scherm. Ik wist dat de S3 er aan zat te komen en heb daar dus op gewacht. Afgelopen Zat gehaald als los toestel bij mediamarkt en moet zeggen wat een super toestel is het. Super snel en lekker groot scherm.
Enige nadeel van Android is dat je de schompes zoekt naar allerlei instellingen. Je moet elke app openen en daar bijv de geluids instellingen aanpassen om maar een voorbeeld te geven.
Verder helemaal happy de peppie en heb mn iphone verkocht.
PS: Toestel voelt echt super degelijk aan ondanks de plastic behuizing.
Wat een grote teleurstelling voor mij persoonlijk was dat toen de iphone 4S uitkwam het scherm diagonaal nog steeds 3.5" was ... ik hunkerde naar een groter scherm. Ik wist dat de S3 er aan zat te komen en heb daar dus op gewacht. Afgelopen Zat gehaald als los toestel bij mediamarkt en moet zeggen wat een super toestel is het. Super snel en lekker groot scherm.
Enige nadeel van Android is dat je de schompes zoekt naar allerlei instellingen. Je moet elke app openen en daar bijv de geluids instellingen aanpassen om maar een voorbeeld te geven.
cjpunt schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:12:
[...]
En hoe bevalt ie na een iPhone? Heb zelf nu een iPhone 4, al jaren aan de iPhone. En overweeg de overstap naar de S3 nu.
ツ
Aan de andere kant ben je met Android tot 0 beperkt met de mogelijkheden..toegeven dat ik weinig Apple (believers) de overstap zie maken. En dat de plastic behuizing een "cheap" indruk geeft, onzin natuurlijk!!struik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:34:
[...]
Verwijderd
Kijk dat is positief en ook leuk. Ook een vertrouwde Iphone gebruiker die toch overstapt naar en S3 en android. Enjoy the club.struik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:34:
Ik ben ook al vanaf 2007 (eerste iphone 2G tot 4S) een fanatieke apple iphone gebruiker. tussen door kocht ik wel eens een android phone maar na 2 maanden pakte ik altijd weer de iphone vanwege de snelheid en gebruikersgemak.
[...]
Grappig dat je precies zegt wat ik dacht dat er gezegd ging wordenstruik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:34:
Maar aan de andere kant is instellingen in een app ook logisch, immers zit ik in app A, nu wil ik iets aanpassen in de settings, klik ik op menu en settings en ik kan voor die app de settings aanpassen en ga uit de szettings en zit direct weer (eigenlijk zit je er NOG in) in de app.
Wil je datzelfde doen op een iPhone, moet je dus eerst de app uit, dan naar instellingen, dan je app zoeken, dan de instellingen wijzigen, dan weer terug naar de app.
Enige voordeel is dat je via taakbeheer direct kan switchen van de app naar de settings omdat dat dus eigenlijk 2 apps naast elkaar zijn.
Eigenlijk zijn er nog 2 dingen die me een beetje tegen staan:
1> Auto brightness is veels te laag ... als ik deze aan heb staan zie ik haast niks meer. In de zon werkt die wel goed.
2> Camera maakt wel grappige foto's ... maar dat de foto's nou echt van goede kwaliteit zijn zoals in de reviews beweerd wordt deel ik niet. Foto's zijn nooit echt scherp terwijl ik alle settings geprobeerd heb en het toestel echt wel stil houd.
1> Auto brightness is veels te laag ... als ik deze aan heb staan zie ik haast niks meer. In de zon werkt die wel goed.
2> Camera maakt wel grappige foto's ... maar dat de foto's nou echt van goede kwaliteit zijn zoals in de reviews beweerd wordt deel ik niet. Foto's zijn nooit echt scherp terwijl ik alle settings geprobeerd heb en het toestel echt wel stil houd.
[ Voor 9% gewijzigd door struik978 op 07-06-2012 15:09 ]
ツ
Kan iemand bevestigen dat 'airplane mode' ook zaken zoals de gyroscoop uit zetten?
Ik gebruik mijn telefoon namelijk als wekker met apps zoals Sleep Cycle, die maken gebruik van de gyroscoop, maar ik vind het niet fijn om mijn telefoon aan te hebben terwijl die vlak bij mij hoofd ligt (laat staan dat ik wil dat iemand mij te vroeg/midden in de nacht wakker bent).
Ik gebruik mijn telefoon namelijk als wekker met apps zoals Sleep Cycle, die maken gebruik van de gyroscoop, maar ik vind het niet fijn om mijn telefoon aan te hebben terwijl die vlak bij mij hoofd ligt (laat staan dat ik wil dat iemand mij te vroeg/midden in de nacht wakker bent).
dat is vreemd:struik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:07:
nieuws: Samsungs Galaxy S III heeft zelfde cameramodule als iPhone 4S
is je lens niet vuil? en kan je zien dat je autofocus goed werkt?
en voor de helderheid :
silitek in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"
Qua behuizing zit het wel goed met de S3 ... alleen omdat die zo licht is qua gewicht (en glad) goed uitkijken als je m snel uit je broekzak wilt pakken 
silitek schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:43:
[...]
Aan de andere kant ben je met Android tot 0 beperkt met de mogelijkheden..toegeven dat ik weinig Apple (believers) de overstap zie maken. En dat de plastic behuizing een "cheap" indruk geeft, onzin natuurlijk!!
ツ
Auto Brightness is aan te passen zoveel met een applicatie dan wel in framework, zie XDA en voor de camera verbetering wederom XDAstruik978 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:07:
spuit11, prulleman is/was sneller
[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 07-06-2012 15:32 . Reden: toevoeging ]
LOL 
silitek schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:17:
[...]
Auto Brightness is aan te passen zoveel met een applicatie dan wel in framework, zie XDA en voor de camera verbetering wederom XDAMooi he, Android alles is mogelijk!!
spuit11, prulleman is/was sneller![]()
ツ
Kan iemand bevestigen of de controltalk van Beats by Dre werkt met de S3?
Het geluid van de shutter van de camera krijg ik niet uit, erg irritant! Weet iemand een oplossing?
Rooten..Eelco1054 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:54:
Het geluid van de shutter van de camera krijg ik niet uit, erg irritant! Weet iemand een oplossing?
Hallo, ik heb vandaag de S3 ontvangen, echter kan ik geen verbinding maken met mijn WiFi. Hij geeft als foutmelding: "verificatiefout opgetreden" en ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord heb ingevoerd. Had al even gezocht in dit topic maar kon niks vinden. Iemand bekend met dit probleem?
Edit: Hij geeft ook aan "IP-adres: niet beschikbaar", kan het daaraan liggen
[ Voor 12% gewijzigd door Skullbone op 07-06-2012 19:34 ]
Heb je de router al herstart ? Wij hebben hier een Ipad. die heeft het IP adres op een gegeven moment ingepikt. Als je die hebt, even uit zetten en opnieuw proberen te verbinden.Skullbone schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:17:
Hallo, ik heb vandaag de S3 ontvangen, echter kan ik geen verbinding maken met mijn WiFi. Hij geeft als foutmelding: "verificatiefout opgetreden" en ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord heb ingevoerd. Had al even gezocht in dit topic maar kon niks vinden. Iemand bekend met dit probleem?
Heb ik net geprobeerd maar zonder resultaat, kan het zijn dat ik de beveiliging verkeerd heb ingesteld (WPA/WPA2)?Aloysxda schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:56:
[...]
Heb je de router al herstart ? Wij hebben hier een Ipad. die heeft het IP adres op een gegeven moment ingepikt. Als je die hebt, even uit zetten en opnieuw proberen te verbinden.
Het topic is geen helpdesk, maak een nieuw topic aan voor specifieke problemen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Voor iedereen die wifi problemen heeft.
*bron XDA*
toets *#0011# -> menu toets -> wifi -> schakel powersafestand wifi uit.
werkt voor vele mensen op XDA, in hoeverre de telefoon sneller leegraakt door deze functie uit te zetten kan ik jullie jammer genoeg niet vertellen.
-edit-
natuurlijk eerst even alle routers/modems rebooten en kijken of dat eerst helpt maar dat lijkt mij nogal logisch
*bron XDA*
toets *#0011# -> menu toets -> wifi -> schakel powersafestand wifi uit.
werkt voor vele mensen op XDA, in hoeverre de telefoon sneller leegraakt door deze functie uit te zetten kan ik jullie jammer genoeg niet vertellen.
-edit-
natuurlijk eerst even alle routers/modems rebooten en kijken of dat eerst helpt maar dat lijkt mij nogal logisch
[ Voor 18% gewijzigd door Dope3112 op 07-06-2012 21:41 ]
Voor problemen en oplossing voor/door tweakers aangemaakt:janvanduschoten schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:56:
[mbr] Het topic is geen helpdesk, maak een nieuw topic aan voor specifieke problemen. [/]
[Samsung Galaxy SIII] Probleemtopic *tweakers helpdesk!*
Hoe heb je een 32GB versie besteld? En ik ben benieuwd of het werkt allemaal.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:34:
[...]
Wat dacht je hiervan, heb hem net besteld.
http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html
System chip:
Exynos 4412
Processor:
Quad core, 1400 MHz, Cortex A9
Graphics processor:
ARM Mali-400/MP4
System memory:
1024 MB RAM
Built-in storage:
32000 MB
Storage expansion:
Slot Type:
microSD, microSDHC, microSDXC![]()
![]()
Maximum card size:
64 GB
I've visited the Mothership @ Cupertino
Dat werkt al prima op een SGS2, dus deze nieuwe telefoon kan dat ook prima
Hier staat tekst
Verwijderd
Nog geen hardware defecten gemeld met de S3, indrukwekkend. Eerste highend toestel wat geen hardware defecten heeft bij release.
Verwijderd
SSSSSsssssstttttVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:44:
Nog geen hardware defecten gemeld met de S3, indrukwekkend. Eerste highend toestel wat geen hardware defecten heeft bij release.
Whahaha. Een vervangbare batterij is niet handig omdat je de telefoon uit moet zetten. WTF? Hahaha.
Ik heb sinds gister een Galaxy S3 Pebble Blue. Echt wat een briljante telefoon. Okay, ik moet hierbij zeggen dat ik van de Nokia E7 afkom. Heb lekker snel alles in kunnen stellen, waaronder nieuwe apps, 5 email accounts, facebook en noem maar op. Het internetten is trouwens echt prachtig op dit toestel. Het scherm vind ik niets op aan te merken, geen pentile problemen of wat dan ook (dit is natuurlijk mijn mening). Bouwkwaliteit is zeer goed. Ik was erg bang voor de 'plastic feel' maar hier is niets van waar. Het toestel voelt degelijk aan! WiFi werkt zeer goed, moet zeggen dat mijn Hi abbo (wat nog tot augustus door loopt) niet zo'n snelle 3G heeft, dus via 3G is de snelheid (nog) niet geweldig. Batterij is nog moelijk te zeggen, maar heb hem vanochtend om half 9 van de lader afgehaald en hij staat nog op 88%. Dit was bij mijn E7 toch heel wat anders. Ik heb nooit eerder met android gewerkt, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe alles heb gevonden wat ik wilde vinden (1x Google geraadpleegd). Al met al, tot nu toe een zeer tevreden gebruiker.
Off topic: Heb hem verzekerd via Interpolis. Kost 2,50 euro per maand en is verzekerd tegen alles en zelfs in het buitenland.
Wij van wc eend....
En de backcovers van het blauwe model dan!?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:44:
Verwijderd
Ik had zo het idee dat de release van de blauwe juist om die reden vertraagd is...
Wat zijn dat voor dinkeytoy redenen man?! Hoe kan je het voor elkaar krijgen om alle pluspunten van de GS3 om te toveren naar minpunten.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 12:14 ]
Inderdaad en niet z'n klein beetje ook!
- CPU van de SGS3 is duidelijk sneller ondanks dat ie 100Mhz lager is geklokt dus daar moeten ze juist NIET trots op zijn.
- Camera, alsof alles van het F-getal afhangt...
- Scherm, op de vlakken die ze noemen hebben ze gelijk, maar ze laten de +punten van SAMOLED gewoon achterwege
- Sound, de SGS3 heeft juist een zeer goede chip en geen beats-software nodig om goed te klinken...
- Durability, van de HTC is misschien wel beter, maar beide is van Polycarbonate gemaakt!
- Design, dat is persoonlijk, dus waarom HTC dat nou mee neemt...
Zo, wat een bullshit zeg. Heb zelf geen van beide telefoons (ben erg blij met mijn Xperia S) maar dit is echt niveau media markt verkoper
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.