Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:30:
[...]

+1

Zolang er blijkbaar niets over is geschreven in de handleiding mag je wat mij betreft "dus" gewoon opladen wanneer je maar wilt. Bij 20% lading? Prima. Helemaal laten leeglopen tot 'ie uitvalt? Prima. Mag/kan dat beter niet: specifiek vermelden. Bij geen vermelding is alles gewoon goed en kan het dús ook totaal geen kwaad.
Eindeloze discussie die al vele malen de revue gepasseerd zijn. Weet wel dat ik batterijen bezit die na 3jaar nog in topconditie zijn. Een ieder neemt z'n eigen aannames maar wat betreft accu's/batterijen.
In de beginfasé levensduur batterij is van belang (enigsinds) dat je niet te laconiek mee omgaat ook al staat het niet in de handleiding. :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 11:39
[...]

+1

Zolang er blijkbaar niets over is geschreven in de handleiding mag je wat mij betreft "dus" gewoon opladen wanneer je maar wilt. Bij 20% lading? Prima. Helemaal laten leeglopen tot 'ie uitvalt? Prima. Mag/kan dat beter niet: specifiek vermelden. Bij geen vermelding is alles gewoon goed en kan het dús ook totaal geen kwaad.
Joh, ik lees de handleiding sowieso nooit... Heb altijd begrepen dat het helemaal niets meer uitmaakt wat je doet met opladen. Gewoon opladen als je kan opladen, wanneer je maar wilt opladen. Mijn S2 accu was ook nog prima na 1 jaar. wss ook nog wel over 2 jaar... En dan is het toch wel tijd voor een nieuwe :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

+1

Dat mag ook gewoon! Niemand schiet je dood ofso als je je niet aan de 'tip' die werd gegeven houdt...

Echter zijn er altijd (en die hoeven helemaal niet perse in de handleiding te staan) manieren/truucjes om meer uit bepaalde technieken te halen. Die tip krijg je nu dus van mede-tweakers :)

Wat me meer verbaast zijn tweakers die een handleiding gaan lezen...

[ Voor 26% gewijzigd door watercoolertje op 04-06-2012 09:54 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips van mede-tweakers? My Ass!!!
Vind ik nogal ver te zoeken...
Eerder bijdehante opmerkingen...dat je eerst moet googlen. Google je, is het ook weer niet goed.
Google je niet, krijg je een kat.

Vind het maar een stelletje zeikerds hier.
I'm out!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:54:
Tips van mede-tweakers? My Ass!!!
Vind ik nogal ver te zoeken...
Eerder bijdehante opmerkingen...dat je eerst moet googlen. Google je, is het ook weer niet goed.
Google je niet, krijg je een kat.

Vind het maar een stelletje zeikerds hier.
I'm out!!!
Met zo'n insteek hoor je hier iig niet thuis..... :O GoT is een discussie-platform geen hulpdesk.
Zonder eigen inzet krijg je idd termen als "Google" maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:05:
Zonder eigen inzet krijg je idd termen als "Google" maar!
Sorry?

"Na diverse forums, tips & trucks gelezen te hebben, heb ik mn spaarstand wat verhoogt, de helderheid van het beeldscherm verlaagd (ookal stond ie al op automatisch), mn rom-gebruik om de paar uur verlaagd en de apps na iedere gebruik in 1x afgesloten….."

Moet niet gekker worden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:10:
[...]

Sorry?

"Na diverse forums, tips & trucks gelezen te hebben, heb ik mn spaarstand wat verhoogt, de helderheid van het beeldscherm verlaagd (ookal stond ie al op automatisch), mn rom-gebruik om de paar uur verlaagd en de apps na iedere gebruik in 1x afgesloten….."

Moet niet gekker worden.
Ja dus? verwacht niet dat er een pasklare oplossing komt voor een toestel van net een week in release!!
Dat moet je logische wijs wel enigsinds snappen. En is geen vrijbrief om maar naar een aantal posten af te geven op tips en tricks. Zeker niet te schelden!!.

Moet idd niet gekker worden. Jij moet beter weten je loopt ook al een tijdje mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:18:
Ja dus? verwacht niet dat er een pasklare oplossing komt voor een toestel van net een week in release!!
Die komt er ook nooit. Accuduur hangt puur af van wat je er mee doet, wat er draait, etc. Je kan hem leegtrekken in een uur of 6, hij kan een paar dagen mee gaan. Daar verander je met allemaal zogenaamde tips & tricks helemaal niets aan. Accu calibratie onzin geloof ik ook niet in. Er zal door een magische manier van laden en ontladen echt niet opeens zes uur gebruikstijd bijkomen. Wat men op diverse fora ook roept, allemaal B.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:24:
[...]

Die komt er ook nooit. Accuduur hangt puur af van wat je er mee doet, wat er draait, etc. Je kan hem leegtrekken in een uur of 6, hij kan een paar dagen mee gaan. Daar verander je met allemaal zogenaamde tips & tricks helemaal niets aan. Accu calibratie onzin geloof ik ook niet in. Er zal door een magische manier van laden en ontladen echt niet opeens zes uur gebruikstijd bijkomen. Wat men op diverse fora ook roept, allemaal B.S.
Spijker op z'n kop!!. meer verbruik is rap leeg, simpel en calibratie bull sh*t geloof ik ook niet in.
Geloof wel in kernels en modems deze kunnen beinvloedbaar zijn over de battery-drain.
Maar dan houd het ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Moet wel zeggen dat ik de S3 echt designed vind voor humans... Je merkt dat ze er veel meer over hebben nagedacht dan bij de S2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:40:
Moet wel zeggen dat ik de S3 echt designed vind voor humans... Je merkt dat ze er veel meer over hebben nagedacht dan bij de S2 :+
And the marketing machine appears to be working properly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:43:
[...]

And the marketing machine appears to be working properly.
Dit topic wordt wel heel triest op deze manier...

Hij zegt dat hij het beter vindt werken, dat staat los van wat Samsung je dus vertelt (oftewel de marketing).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:54:
Hij zegt dat hij het beter vindt werken, dat staat los van wat Samsung je dus vertelt (oftewel de marketing).
Ja dat is waar. De woorden die hij koos waren inderdaad niet bedacht door Samsung zelf, my bad.

Vooral de onderbouwing was informatief en bijzonder leerzaam. Niets loos aan en zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 04-06-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Hoezo tips en trics waardeloos op GoT >:) Ik heb er weer 1.
Vinden jullie dat de home-button vertraagd reageerd met unlock?, dan hier de tip van de dag!

Apps>S voice open>settings>launch S voice bij double pressing the home>uitvinken.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:01:
Hoezo tips en trics waardeloos op GoT >:) Ik heb er weer 1.
Vinden jullie dat de home-button vertraagd reageerd met unlock?, dan hier de tip van de dag!

Apps>S voice open>settings>launch S voice bij double pressing the home>uitvinken.
;)
En verder naar beneden 'Wake up command' uitschakelen voor extragratis battery drain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hadden beter de 1000ms delay kunnen veranderen bij het ontwaken. De 650ms op de S2 was al belachelijk maar dit is echt ridicuul. Andere merken kunnen wel vrijwel spontaan wakker worden, Galaxy's dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
ilhanko schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:03:
[...]

En verder naar beneden 'Wake up command' uitschakelen voor extragratis battery drain :)
Met stip tweede tip van de dag... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:04:
Ze hadden beter de 1000ms delay kunnen veranderen bij het ontwaken. De 650ms op de S2 was al belachelijk maar dit is echt ridicuul. Andere merken kunnen wel vrijwel spontaan wakker worden, Galaxy's dus niet.
Ja het viel me ook al op de mijn S3 in vergelijking met mijn S2 weer net iets minder snel wakker werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:12:
[...]

Ja het viel me ook al op de mijn S3 in vergelijking met mijn S2 weer net iets minder snel wakker werd.
S3 bezit de (achterlijk) S Voice tegenover de S2. Met al deze home-button opties, werkt niet echt mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:17:
S3 bezit de (achterlijk) S Voice tegenover de S2. Met al deze home-button opties, werkt niet echt mee. :)
Heeft uiteraard niets te maken met het ontwaken van het toestel waar dit over gaat hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Is er trouwens een snelkoppeling om een screenshot te maken bij de S3 zoals bij de S2? Die van de s2 werken niet naar mijn weten?

edit: zelf gevonden met hand over scherm bewegen... geinig :D

[ Voor 20% gewijzigd door Ewivis op 04-06-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ewivis schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:24:
Is er trouwens een snelkoppeling om een screenshot te maken bij de S3 zoals bij de S2? Die van de s2 werken niet naar mijn weten?

edit: zelf gevonden met hand over scherm bewegen... geinig :D
Home + Power werkt hier prima :)

Oh je hebt het al een andere manier gevonden hehe.. dat is mij overigens nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ilhanko schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:34:
[...]

Oh je hebt het al een andere manier gevonden hehe.. dat is mij overigens nog niet gelukt.
werkt bij mij eigenlijk best goed :) even kijken of die toetsencombi ook werkt--> werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ewivis schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:38:
[...]

werkt bij mij eigenlijk best goed :) even kijken of die toetsencombi ook werkt--> werkt :)
Wat doe ik dan verkeerd? De optie staat aan, ik houd m'n hand 'verticaal' en ga van links naar rechts of anders, niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:04

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

ilhanko schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:34:
[...]

Met de zijkant van je hand, van links naar recht vegen over het scherm (rechts naar links werkt ook :P)
Beetje triviaal, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Mast3rWill schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:40:
[...]

Met de zijkant van je hand, van links naar recht vegen over het scherm (rechts naar links werkt ook :P)
Beetje triviaal, maar het werkt.
Screenshot swipen werkt perfect moet ik zeggen..pakt alles zelfs unlock screen :)
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Heeft uiteraard niets te maken met het ontwaken van het toestel waar dit over gaat hè :)
I know :) Ondanks de zogename geweldige tip van de dag nog waardeloos vertraagd de unlocker.
MiLocker (market) doet dat wel..beter ;) Zit je wel met de vreemde tekens

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/8omylk4gv/2012_06_04_11_29_08.pngAfbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/qh17v2und/2012_06_04_11_29_51.png

[ Voor 46% gewijzigd door zeef op 04-06-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:04
Sinds enkele dagen ook een zeer tevreden gebruiker van de Galaxy s3. Voorheen een Galaxy s2 gehad, het meerendeel van de tijd met een custom rom. Eigenlijk bevalt op de s3 de Touchwiz interface erg goed, dus ik verwacht dat ik de komende tijd op de standaard firmware blijf hangen :).

Echter nog wel één irritatiepunt: De trilfunctie bij Whatsapp, wat een enorme tril geeft dat! Is deze nog aan te passen (ik weet dat deze in custom roms verschillen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:47:
[...]

Screenshot swipen werkt perfect moet ik zeggen..pakt alles zelfs unclock screen :)

[...]

I now :) Ondanks de zogename geweldige tip van de dag nog waardeloos vertraagd de unlocker.
MiLocker (market) doet dat wel..beter ;) Zit je wel met de vreemde tekens

[afbeelding][afbeelding]
Welke Theme gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Probeersel van alles wat. Wallpaper kun je uit m'n dropbox pakken.
Verder zie je BobClockD3 en BW pro meer niet ;)

Edit: battery widget=SiMi Clock
Edit2: Ben je het croppen van de wallpaper beu dan Picspeed wallpaper do the tric

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 04-06-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
hello allen

ik heb een vraagje. als ik 2x op de home button klik gebeurt er niks! prima was dat heb ik uitgezet

maar als ik op de linker toets klik (menu) op het home scherm en dan op bewerk klik komt er ineens wel geluid uit... moest ik nu nog verstaan wat ze zei... echt vreemd alle mogelijke instellingen mbt s voice staan uit

een vriend van me heeft net hetzelde alles staat uit enkel bij de handeling bewerk begint ie..

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Nachtaapje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:30:
hello allen

ik heb een vraagje. als ik 2x op de home button klik gebeurt er niks! prima was dat heb ik uitgezet

maar als ik op de linker toets klik (menu) op het home scherm en dan op bewerk klik komt er ineens wel geluid uit... moest ik nu nog verstaan wat ze zei... echt vreemd alle mogelijke instellingen mbt s voice staan uit

een vriend van me heeft net hetzelde alles staat uit enkel bij de handeling bewerk begint ie..

iemand een oplossing?
Gebruik je toevallig de app 'Light Flow'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:04
Kwam net dit tegen:

http://www.samsunggalaxys...axy-s3-pebble-blue-kleur/

Hier wordt beweerd dat de pebble blue is veranderd naar metallic blue.

Ik ga woensdag overstappen naar een nieuwe abbo en wil hierbij gaan voor de blauwe S3. Ik moet zeggen dat ik hoop dat het inderdaad veranderd is want ik vind de nieuwe metallic blue mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
sslojko schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:56:
Kwam net dit tegen:

http://www.samsunggalaxys...axy-s3-pebble-blue-kleur/

Hier wordt beweerd dat de pebble blue is veranderd naar metallic blue.

Ik ga woensdag overstappen naar een nieuwe abbo en wil hierbij gaan voor de blauwe S3. Ik moet zeggen dat ik hoop dat het inderdaad veranderd is want ik vind de nieuwe metallic blue mooier.
ik had de blauwe ook al gepreorderd en ik hoop inderdaad dat het ook die nieuwe blauw is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
joblamie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:41:
[...]

Gebruik je toevallig de app 'Light Flow'?
oooo ja... :-) ligt het daar aan?? 8)7
kan ik daar dan wat aan doen?
light flow wil ik nie missen super app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nachtaapje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:26:
[...]

oooo ja... :-) ligt het daar aan?? 8)7
kan ik daar dan wat aan doen?
light flow wil ik nie missen super app
Hey ik heb dat ook :) ook light flow zojuist geinstalleerd. ideale app ja :)
Bewerken doe ik sowieso nooit... dus opzich is het niet echt spannend. Maar kan ik het voorkomen hoor ik dat ook graag ja.

Edit: Wat doet Melding boven bij de notificatiesnelkoppelingen (waar ook wifi en bluetooth etc staat)?

[ Voor 10% gewijzigd door Ewivis op 04-06-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:48
Waarschijnlijk moet je gewoon even geduld hebben tot lightflow compatible is gemaakt met de SGS3, voor de nexus was het ook niet gelijk op orde, maar na een paar weken werkte het prima!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
Ewivis schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Bewerken doe ik sowieso nooit... dus opzich is het niet echt spannend. Maar kan ik het voorkomen hoor ik dat ook graag ja.

Edit: Wat doet Melding boven bij de notificatiesnelkoppelingen (waar ook wifi en bluetooth etc staat)?
ja het viel me op dat dat ding toch nog praat :X en tmoet stil zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Is dat geen testfase in je notificatiebalk. Light flow pro (2.12.5) werkt overigens uitstekend met de S3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:43
Die nieuwe blauw ziet er erg goed uit inderdaad. Erg goed nieuws als het waar blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:11:
[...]
Light flow pro (2.12.5) werkt overigens uitstekend met de S3 ;)
Nope. Heb dezelfde Pro versie, is onbruikbaar met de S3 zoals velen ervaren in dit topic. Conflict met S Voice, alwaar LightFlow zich mee gaat bemoeien en het vrijwel onbruikbaar maakt. Maar wellicht gebruik jij geen mapjes op je homescreen, dan merk je niks van het conflict idd.

[ Voor 11% gewijzigd door joblamie op 04-06-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
joblamie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Nope. Heb dezelfde Pro versie, is onbruikbaar met de S3 zoals velen ervaren in dit topic. Conflict met S Voice, alwaar LightFlow zich mee gaat bemoeien en het vrijwel onbruikbaar maakt. Maar wellicht gebruik jij geen mapjes op je homescreen, dan merk je niks van het conflict idd.
Jawel hoor..s voice is namelijk delete op mijn device ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:23:
[...]

Jawel hoor..s voice is namelijk delete op mijn device ;)
ik heb s voice wel uitgezet (niet geroot oid) maar via app beheer. Maar ik heb het probleem ook dat hij menu--> bewerken allemaal dingen zegt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
ik heb dat er ook afgesmeten en toch toch blijft die dame praten ;-)

geen erg zeker niet meer "vreemd" dat wel
overigens ENROM tevreden van de S3
ledje is top
batterij super
werkt vlot
usb stickje aanhangen
50gb dropbox
aanrader voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:11:
[...]

Is dat geen testfase in je notificatiebalk. Light flow pro (2.12.5) werkt overigens uitstekend met de S3 ;)
sorry, testfase? ik krijg een sooft van pijltje te zien met een - teken erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Hoe hang je er een USB stick aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
mister_S schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:46:
Hoe hang je er een USB stick eraan?
convertertje in je micro usb slot en daaraan je usb stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ewivis schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:46:
[...]

sorry, testfase? ik krijg een sooft van pijltje te zien met een - teken erin.
Pijltje met minteken er in betekent dat "meldingen' uit staat. Je kunt ze weer aanzetten vanuit de notificatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
My bad, oude geruchten, browser refresh grrr... Denk je ook een keer optijd te zijn. :o

[ Voor 90% gewijzigd door whocarez op 04-06-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whocarez schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:45:
Zo dan, nieuwe geruchten van een metallic blue in plaats van een pebble blue SIII.
Topic wel gelezen verder en zo? sslojko in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om nog even terug te komen op de accu duur.
ik heb sinds gisteren een s3 en wel eentje die als showmodel gebruikt is in de winkel.
toen ik een keer terrecht kwam bij de accustats in het menu. zag ik tot mijn verbazing dat de telefoon al die tijd ingeschakeld geweest is.
de telefoon heeft het 6 dagen en 7 uur uitgehouden op puur en alleen als functie ''showmodel'', dus geen wifi gebruik en geen scherm aan. wel was de camera al die tijd actief op de achtergrond.

denk toch dat we de accu wat meer de tijd moeten geven om op kracht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Yup houd het topic al even in de gaten alleen me browser liep wat achter miste dus nog wat posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ziet er meer zwart uit dan blauw in die video. Prachtig! Ben ik even blij dat ik toch niet voor de witte ben gegaan na de delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Net in de S3 van m'n vrouw het microsd kaartje vervangen door een grotere. Zegt ie vanaf die tijd dat er geen simkaart in de telefoon zit, terwijl die er wel gewoon inzit. Daar heb ik niet eens aangezeten. Telefoon stond uit toen ik het kaartje vervangen heb.

Er is hier iemand niet blij en direct naar de Belcompany toe. :X

Pffjew.. gelukkig. De simkaart bleek er op de een of andere manier een heel klein stukje uitgeschoven te zijn (en ik heb hem toch echt niet aangeraakt). Accu eruit, simkaart opnieuw erin 'klikken' en het was klaar. Echtscheiding voorkomen 8)

[ Voor 35% gewijzigd door hars73 op 04-06-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Dit is hier offtopic. Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 04-06-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
hars73 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:39:
Net in de S3 van m'n vrouw het microsd kaartje vervangen door een grotere. Zegt ie vanaf die tijd dat er geen simkaart in de telefoon zit, terwijl die er wel gewoon inzit. Daar heb ik niet eens aangezeten. Telefoon stond uit toen ik het kaartje vervangen heb.

Er is hier iemand niet blij en direct naar de Belcompany toe. :X

Pffjew.. gelukkig. De simkaart bleek er op de een of andere manier een heel klein stukje uitgeschoven te zijn (en ik heb hem toch echt niet aangeraakt). Accu eruit, simkaart opnieuw erin 'klikken' en het was klaar. Echtscheiding voorkomen 8)
Ging het maar altijd zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Dit is hier offtopic. Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 04-06-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 16:55
"Update: Het begint er steeds meer op te lijken dat de kleur inderdaad is aangepast van de Galaxy S3. Al een aantal retailers – zoals de Phonehouse en Telfort – hebben namelijk de naam Pebble Blue al vervangen voor MetBlue (oftewel Metallic Blue)."

Dan ben ik toch blij dat ik de witte niet heb gekocht.

(bron: http://www.samsunggalaxys...axy-s3-pebble-blue-kleur/)

[ Voor 7% gewijzigd door CrazyEgoist op 04-06-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
silitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:40:
[mbr]Dit is hier offtopic. Zie de topicwaarschuwing.[/]
Toen ik nog een bestelling bji Hi had, hadden ze me 14 Juni verteld toen ik belde voor een annulering. Waar dit op gebaseerd is weet ik natuurlijk niet. Misschien was die jongen van de klantenservice te optimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:48
Heeft iemand ook het probleem dat soms de SDcard niet wordt herkend? Hij deed het nu en dan al, maar nu net vind ie 'm echt niet meer. Al paar keer telefoon aan en uit gezet en achterkantje eraf om SDcard erop nieuw in en uit te halen maar geen resultaat :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al een aplicatie voor de S3 is om je bestanden van de telefoon op de tv (samsung) af te spelen?
Op de S2 zat deze aplicatie er standard op. En de aplicatie om je S3 als afstandbediening voor de tv te gebruiken werkt ook niet. Wat in de play store staat werkt ook geen een van alle.Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:20:
Voor mensen die de backcover te plastiekerig vinden; http://www.ebay.com/itm/7...m416683fad7#ht_1014wt_953

Dan zijn we er toch? Je eigen kleur bepalen en klaar, zie alleen niet of deze backcover nou over je bestaande backcover wordt aangebracht of dat ie hem vervangt.
Ik heb liever dat ie hem vervangt want anders haal je het slanke er weer af.
De vraag is natuurlijk, wat gebeurt er met de ontvangst wanneer je deze cover gebruikt?
Ze zien er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:46:
[...]

De vraag is natuurlijk, wat gebeurt er met de ontvangst wanneer je deze cover gebruikt?
Ze zien er wel goed uit.
NFC en GPS krijgt problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:01
mja zolang niemand het heeft uitgetest kunnen we niet echt weten hoe groot het effect is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 16:31
Ik weet niet of dit er al is maar...

http://www.chainfire.eu/a...Triangle_Away_vs_Samsung/

elke custom rom is dus nu garantie weg....?

ook al zet je waarschijnlijk op stock voordat ie naar reparatie gaat

[ Voor 22% gewijzigd door Indodraakje op 04-06-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indodraakje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:01:

Ja maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, anders wordt het zo saai en hebben we ook deze forums niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp eigenlijk niet waarom Chainfire er zo'n lang drama stuk van moet maken. Hij zegt zelf al dat Samsung niet in de weg gaat staan als je zelf je unit wil modden, in tegenoverstelling van HTC, Motorola, etc. etc. welke hun apparaten op hardware niveau beveiligen met encryptie algoritmen welke je ook niet makkelijk eraf kan halen. Een smartphone is net wat anders dan een computer en je unit is ook zo gebrickt ook al moet je er echt moeite voor doen om Samsung smartphones te bricken. Het is dan ook onredelijk om van Samsung te verwachten dat zij de kosten van een eventuele reparatie op zich nemen. Het enige wat ze doen is een counter inbouwen om bij te houden hoe vaak je je unit mod, immers als je het te vaak doet kan een flashchip ook kapot gaan (iets wat ik heel vaak zie met HTC HD2 en smartphones met oude kwalitatief mindere flash chips). In vorige toestellen kon je dit omzeilen door een backdoor of een hack maar het was natuurlijk te verwachten dat Samsung kosten wat het kost hier wat aan zou doen, wat is het nut van die counter als de gebruiker het makkelijk kan omzeilen? Ik vind het niet zo erg en ook redelijk dat Samsung dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Kan iemand me vertellen of het sd-slot geschikt is voor SDHC of wellicht ook SDXC microSD kaartjes? En heeft iemand wellicht al eens een 64GB SD-kaartje geprobeerd in de S3?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisionMaster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:01:
Kan iemand me vertellen of het sd-slot geschikt is voor SDHC of wellicht ook SDXC microSD kaartjes? En heeft iemand wellicht al eens een 64GB SD-kaartje geprobeerd in de S3?
Wat dacht je hiervan, heb hem net besteld.

http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html

System chip:
Exynos 4412
Processor:
Quad core, 1400 MHz, Cortex A9
Graphics processor:
ARM Mali-400/MP4
System memory:
1024 MB RAM
Built-in storage:
32000 MB
Storage expansion:
Slot Type:
microSD, microSDHC, microSDXC :) :)
Maximum card size:
64 GB

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

Mwah..kom maar op met de custom roms. met de SGSI zeker 300+ geflashed.
Zal met de S3 ook gebeuren. ;) bricken moet je wel heel goed je best doen.
Ben benieuwd in hoevere OC/UV mogelijk is met de S3.

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 05-06-2012 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Door een fout van HI krijg ik straks een blauwe S3 versie geleverd.
Echter had ik een witte besteld, door gedoe krijg ik ook geen witte geleverd van ze.

Nu vraag ik me af, zijn de voor en achterkant makkelijk te wisselen? Kan ik ergens een originele witte voor en achterkant bestellen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Mars18 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:48:
Door een fout van HI krijg ik straks een blauwe S3 versie geleverd.
Echter had ik een witte besteld, door gedoe krijg ik ook geen witte geleverd van ze.

Nu vraag ik me af, zijn de voor en achterkant makkelijk te wisselen? Kan ik ergens een originele witte voor en achterkant bestellen?
Eigenaardig, ik had begrepen dat de "witte"versie voldoende voor handen is. Als je keuze op wit gevallen is zou ik geen genoegen nemen met "blauw/metall" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
silitek schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:16:
[...]

Eigenaardig, ik had begrepen dat de "witte"versie voldoende voor handen is. Als je keuze op wit gevallen is zou ik geen genoegen nemen met "blauw/metall" ;)
Het is ook slecht van ze, Ik heb gebruik gemaakt van de 50% korting in het 1e jaar, die is er nu niet meer.
Kan alleen een witte krijgen als ik deze annuleer. en gebruik maak van de huidige actie , 147 euro duurder :/

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:21:
Het is ook slecht van ze, Ik heb gebruik gemaakt van de 50% korting in het 1e jaar, die is er nu niet meer.
Kan alleen een witte krijgen als ik deze annuleer. en gebruik maak van de huidige actie , 147 euro duurder :/
Als er echt een fout is gemaakt is dat natuurlijk onzin. Dan moet je gewoon krijgen wat je beloofd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:23:
[...]

Als er echt een fout is gemaakt is dat natuurlijk onzin. Dan moet je gewoon krijgen wat je beloofd is.
Exact, zo gaat ook de geloofwaardigheid van zo'n club ten gronden. Nood breekt wetten, dat wel.
Maar dat is nu niet van toepassing zojuist vernomen dat er genoeg "witte" zijn. Op je strepen blijven staan en ook voor de afgesproken condities. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Probeer anders een andere medewerker aan de telefoon te krijgen, mn vriendin had eerst de blauwe besteld, maar nadat ze mijn witte had gezien wilde ze die eigenlijk liever, de eerste tmobile medewerker werkte absoluut niet mee en kwam met 1 of ander 7 dagen lulverhaal, de 2e vertelde doodleuk dat die het wel even zou regelen voor dr :)

Die nieuwe blauw/grijze kleur is trouwens wel erg mooi, was voor de witte gegaan, omdat ik pebble blue maar lelijk vond, maar nu twijfel ik toch wel een beetje :p....al vind ik dat parelwit ook wel erg chique

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:41:
Weet iemand of er al een aplicatie voor de S3 is om je bestanden van de telefoon op de tv (samsung) af te spelen?
Op de S2 zat deze aplicatie er standard op. En de aplicatie om je S3 als afstandbediening voor de tv te gebruiken werkt ook niet. Wat in de play store staat werkt ook geen een van alle.Grrr
Allshare staat er gewoon op hoor :) Net als de S1/S2/Note die app ook hebben, staat ook in de market dacht ik en iig in de Samsung appstore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:20:
[...]
Allshare staat er gewoon op hoor :) Net als de S1/S2/Note die app ook hebben, staat ook in de market dacht ik en iig in de Samsung appstore...
Inderdaad heb hem gevonden thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Een aantal keer is de vraag voorbij gekomen over "blikkerig" geluid bij opname video.
Is een mooie oplossing voor, root is wel nodig.

[CAMERA-MOD] [05.06.2012] Superhigh-bitrate 30Mbit/192 kbit sound/Cam-key-Vol.UP/Down

Sample video

Werkt perfect ook voor stock 8)

Edit: record in stereo uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 05-06-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:46:
Een aantal keer is de vraag voorbij gekomen over "blikkerig" geluid bij opname camera.
Is een mooie oplossing voor, root is wel nodig.

[CAMERA-MOD] [05.06.2012] Superhigh-bitrate 30Mbit/192 kbit sound/Cam-key-Vol.UP/Down

Sample video

Werkt perfect ook voor stock 8)

Edit: record in stereo uiteraard.
Hmm dacht dat het ook zou zorgen dat ik geen geluid meer hoor bij het starten van een opname of een foto. Tot dat werkt gebruik ik een camera app uit de market. Is dat verplicht ofso, staat me bij dat het geluid op d S1 nog uit gezet kon worden. Maar als ik ergens niet tegen kan is het geluid uit me telefoon (nergens voor nodig), staat a daarom tijd op tril! Maar nee de camera app moet perse geluid maken :S

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 05-06-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:35:
[...]
Hmm dacht dat het ook zou zorgen dat ik geen geluid meer hoor bij het starten van een opname of een foto. Tot dat werkt gebruik ik een camera app uit de market. Is dat verplicht ofso, staat me bij dat het geluid op d S1 nog uit gezet kon worden. Maar als ik ergens niet tegen kan is het geluid uit me telefoon (nergens voor nodig), staat a daarom tijd op tril! Maar nee de camera app moet perse geluid maken :S
Klopt, irri geluid zit in de stock rom..bovengenoemde mod is "sound free" op custom rom.
S1 had idd de optie stil, begrijp ook niet waarom ze dit weg hebben gelaten op de S3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Klopt, irri geluid zit in de stock rom..bovengenoemde mod is "sound free" op custom rom.
S1 had idd de optie stil, begrijp ook niet waarom ze dit weg hebben gelaten op de S3 :+
Staat me bij dat het in de US verplicht is oid dat je niet zomaar foto's van iemand kon maken :)

*knip* Offtopic, dus weg.

[ Voor 31% gewijzigd door janvanduschoten op 05-06-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Offtopic, dus weg.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 05-06-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12
Lijkt er toch wel op dat de kleur van de blauwe versie is aangepast. Heb bij MTV Mobile vorige week nagevraagd hoe het zat met de levering van de blauwe versie. Ik kreeg de volgende respons:

"Hi [naam],

Bedankt voor je e-mail.

De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.

Je geeft aan dat je wilt weten wanneer je bestelling geleverd wordt. Helaas is dit niet bekend. Uit jouw order blijkt dat je de Samsung Galaxy S III in metallic blue besteld hebt. Helaas is de wereldwijde vraag naar dit toestel zo groot dat Samsung de levering niet aankan. MTV Mobile heeft hierdoor nog geen duidelijkheid ontvangen over het moment waarop we dit toestel kunnen gaan leveren. Verwacht wordt dat het toestel eind juni beschikbaar zal zijn, maar dit kan ik niet beloven. Sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ellen
Klantenservice MTV Mobile"

Klinkt goed, vindt die nieuwere kleur er op foto's beter uitzien dan de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit jouw order blijkt dat je de Samsung Galaxy S III in metallic blue besteld hebt. Helaas is de wereldwijde vraag naar dit toestel zo groot dat Samsung de levering niet aankan.
Hmm eerste zin is al NIET waar, want je hebt pebble blue besteld. En de 2de zin is ook al een leugen want niemand heeft metallic blue besteld dus kan de vraag ook niet te hoog zijn...

Niet dat het wat uitmaakt voor jouw want het lijkt er op dat ie eind juni gewoon komt en jij vindt hem mooier, maar waarom er nou in die email zo slap gelul staat ontgaat me totaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

Offtopic, dus weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 05-06-2012 17:21 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:07
Topicreport knop?

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 05-06-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Hoe zit het eigenlijk met de geluidskwaliteit van de luidspreker op de S3? Vergelijkbaar met de S2, slechter of beter? En vergeleken met die van de One X?

De speaker van de One X vind ik zelf vrij slecht, echt de typische HTC schelheid is zelfs op die telefoon nog te horen.. erg jammer, wordt tijd dat de fabrikanten eens stereo speakers op die telefoons gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Freshnezz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:41:
Hoe zit het eigenlijk met de geluidskwaliteit van de luidspreker op de S3? Vergelijkbaar met de S2, slechter of beter? En vergeleken met die van de One X?

De speaker van de One X vind ik zelf vrij slecht, echt de typische HTC schelheid is zelfs op die telefoon nog te horen.. erg jammer, wordt tijd dat de fabrikanten eens stereo speakers op die telefoons gaan gooien.
S2 nooit gehad, S1 wel vind 't geluidkwaliteit speakertje ongeveer gelijk. Headset is een ander verhaal.
Op speakerniveau is het volume voldoende op headset te zacht, vind ik..voodoo sound maakt daar wel t.z.t een eind aan. :)

Edit: Stereo speakertjes in een telefoon weet niet of dat wel een toegevoegde waarde heeft... :o

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 05-06-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen met wifi problemen? Als ik een pagina open heb ik vol bereik maar rode en groen pijltje lichten niet op. Pas na zo'n 20 seconden beginnen ze te knipperen , en de pagina laad dan ook heel snel.
Bij het downloaden van een game hetzelfde download gaat heel snel, maar dan ineens stoppen de gekleurde pijltjes en download stagneert. Bij mijn S2 net geprobeerd geen probleem?? Zou het aan het type router kunnen liggen of misschien een reset van de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:10:
Meer mensen met wifi problemen? Als ik een pagina open heb ik vol bereik maar rode en groen pijltje lichten niet op. Pas na zo'n 20 seconden beginnen ze te knipperen , en de pagina laad dan ook heel snel.
Bij het downloaden van een game hetzelfde download gaat heel snel, maar dan ineens stoppen de gekleurde pijltjes en download stagneert. Bij mijn S2 net geprobeerd geen probleem?? Zou het aan het type router kunnen liggen of misschien een reset van de router?
Het kan natuurlijk van alles zijn, gister wel 5GB via nieuwsgroepen gedownload en dat ging maar door :D Alleen niet zo snel (gebruik ook SSL wat de snelheid ook niet ten goede komt), rond de 2MB/s terwijl ik met speedtest 40mbit haal...

edit: kan heel goed aan de router liggen, met de S1/2 en Note heb ik ook altijd bepaalde routers die niet werken gehad, zou met de S3 denk ik niet anders zijn, hoewel het wel vaak andere routers waren...

[ Voor 11% gewijzigd door watercoolertje op 05-06-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:11:
[...]

Het kan natuurlijk van alles zijn, gister wel 5GB via nieuwsgroepen gedownload en dat ging maar door :D Alleen niet zo snel (gebruik ook SSL wat de snelheid ook niet ten goede komt), rond de 2MB/s terwijl ik met speedtest 40mbit haal...

edit: kan heel goed aan de router liggen, met de S1/2 en Note heb ik ook altijd bepaalde routers die niet werken gehad, zou met de S3 denk ik niet anders zijn, hoewel het wel vaak andere routers waren...
Ja bij dit soort problemen is het inderdaad waar ligt het aan? Je zou zo zeggen dat het niet aan de router ligt want mijn S2 gaat als de brandweer. Misschien dat een software update wonderen gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad offtopic, post het dan niet hier. Het zoekvakje rechts bovenin meld mij dat je in Android Games - Discussie & Ervaringen moet zijn :)

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 05-06-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTA
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-07 19:48
Ik heb inmiddels ook mijn S3 binnen. Mijn eerste indruk was positief maar al snel viel me op dat de backcover niet wil sluiten.
Het probleem zit in de rechts onderste hoek. Ik heb de cover er op verschillende manieren op proberen te zetten maar hij wil niet sluiten. Het viel me op dat rechts de zilveren omlijsting aan de voorkant niet zo mooi aansluit op het scherm als het aan de andere kant doet.

Nu vroeg ik me af of iemand anders hetzelfde probleem heeft. Moet je hard drukken om de achterkant er helemaal op te krijgen of zou het heel makkelijk moeten gaan?
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/s5uwt1.jpg

Verder viel me op dat er aan de rechter onderkant een klein gleufje zit (op de foto onder de schroef). Is dit bij jullie ook zichtbaar?
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2me3e6r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 14:55

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb zo geen fototoestel bij de hand, maar het lijkt erop dat die kant omhoog steekt, bij mij is die inkeping, op het plaatje links van het schroefje, gelijk/iets lager dan de zilveren rand, de 2 kleine gleufjes zijn niet zichtbaar.

Je zou kunnen proberen om de schroefjes iets vaster te draaien, misschien helpt dat.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 11:13
@JSTA Hoe verleidelijk het ook is om met een schroevendraaier dit zelf (proberen) te verhelpen, ik zou het niet doen. De kans is erg groot dat dit sporen achter laat en dat is niet bevordelijk voor de garantieafhandeling.... (maar dat is mijn mening.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
De blauwe is inmiddels leverbaar. Ben benieuwd welke nou mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
joblamie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:55:
De blauwe is inmiddels leverbaar. Ben benieuwd welke nou mooier is.
Ja las het net ook eindelijk!!

http://www.androidcentral...ving-some-european-stores

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dit is de definitieve kleurstelling van de blauwe S3: https://plus.google.com/p...23331933813969?banner=pwa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:37
Ziet er goed uit, vind het een mooie strakke kleur, meer richting het zwart gegaan. Lijkt er wel iets saaier door :P
Pagina: 1 ... 31 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.