Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:26
WTM schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Dat was inderdaad ook een wens, sneller laden. Maar hoe dan ook, dan neem ik het apple blokje standaard mee kan ik daar ook de S3 mee opladen :-).

Net even de manual doorzocht op het woord swype maar het komt niet voor. Zit er geen samsung swype op de s3?!?! Shocked!
Swype werkt gewoon met het standaardtoetsenbord had ik gelezen. Probeer eens te swypen met het Samsung toetsenbord zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Edwin- schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:01:
Swype werkt gewoon met het standaardtoetsenbord had ik gelezen. Probeer eens te swypen met het Samsung toetsenbord zou ik zeggen ;)
Dat is swipen, geen Swype...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Ik gebruik gewoon de swype van http://beta.swype.com, in mijn ogen een veel fijner toetsenbord. Ik was de Samsung tb al snel zat, ook door het gebrek aan de komma, moet je telkens naar een ander blad.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
The Wizard schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:27:
Ik gebruik gewoon de swype van http://beta.swype.com, in mijn ogen een veel fijner toetsenbord. Ik was de Samsung tb al snel zat, ook door het gebrek aan de komma, moet je telkens naar een ander blad.
Swiftkey is met stip het beste board voor de SIII. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Phoniac schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:52:
[...]

Ik heb de S3 nu een paar dagen maar kan Polaris nog niet vinden. Wel een viewer. Die zegt dat je Polaris kunt installeren via Samsung More Service, maar het lukt me nog niet om dat te vinden. Iemand die me verder kan helpen?
bij more service staat geen optie om polaris te downloaden. heeft iemand dit al gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het uitwisselen van met copyright beschermde software is nooit toegestaan.

[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 03-06-2012 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Brad Pitt schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:50:
[...]

Dat is swipen, geen Swype...
Is toch hetzelfde principe? Of snap ik iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 03-06-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:29
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 03-06-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een agenda item wil maken staat erboven links Agenda samsung Calendar en rechts daarvan een peiltje voor de optie: Agenda mijn agenda,Samsung calendar en mijn gmail adres. Elke keer als ik een agenda item maak, moet ik dus aanvinken gmail..Standaard staat hij op samsung calendar. Het moet toch mogelijk zijn dat standaard op gmail te zetten. Ik wil helemaal niets met dat samsung calendar gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:13
-Edwin- schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Dat het principe hetzelfde is, werk niet zeggen dat het even goed werkt... Een S3 en een S1 zijn in principe ok gewoon 2 smart phones

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 03-06-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
-Edwin- schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Swype is een app, swipen is een Engelstalig woord voor een veegbeweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-10 23:12
Heeft iemand anders ook problemen met Spotify op Galaxy S3 ? Hij blijft bij mij in een infinite loop, na inloggen komt er een warning over data verbruik en die blijft terugkomen waardoor ik niet verder kan. Op Galaxy Nexus schijnt hetzelfde probleem te zijn.
Meer succes met de spotify preview: http://www.spotify.com/nl/download/previews/

Ook is m'n wifi en 3g ontvangst vrij beroerd, wifi maar 2 streepjes terwijl andere devices hier vol ontvangst hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door thies op 03-06-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
*knip*
Thanks, maar Polaris wordt gewoon standaard geleverd bij de S3 toch? Dan zou deze link niet nodig moeten zijn. Ik heb wel gemerkt dat ik niet kan inloggen bij 'meer services'. Mijn Samsung-account staat op België ipv Nederland; zou dat er iets mee te maken hebben? Zie ook www.samsungworld.nl/nl/su...ry/01000000/tickets/13984

Lukt het anderen wel om Polaris te installeren? (En zo ja, op welk land staat jullie Samsung-account ingesteld?)

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 03-06-2012 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
thies schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:16:
Heeft iemand anders ook problemen met Spotify op Galaxy S3 ? Hij blijft bij mij in een infinite loop, na inloggen komt er een warning over data verbruik en die blijft terugkomen waardoor ik niet verder kan. Op Galaxy Nexus schijnt hetzelfde probleem te zijn.
Meer succes met de spotify preview: http://www.spotify.com/nl/download/previews/

Ook is m'n wifi en 3g ontvangst vrij beroerd, wifi maar 2 streepjes terwijl andere devices hier vol ontvangst hebben.
Geen last van..WiFi volle bak hiero. SIII inmiddels ontmanteld van alle Samsung bloatware (incl polaris) :+
Cwm en root natuurlijk. Toestel begint langzaam tot z'n recht te komen mogelijkheden, plenty!

Tweakers rss feed
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/1e6pfr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

WTM

Ik had gisteren de s3 netjes aan de lader gehangen en vanochtend haal ik die eraf (lampje was groen btw) dat de accu op 99% stond en niet 100%. Hoort dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
WTM schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:28:
Ik had gisteren de s3 netjes aan de lader gehangen en vanochtend haal ik die eraf (lampje was groen btw) dat de accu op 99% stond en niet 100%. Hoort dat?
Nee 100% hier.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:57
WTM schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:28:
Gebruik je de originele lader die er bij zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Miki schreef op zondag 03 juni 2012 @ 09:32:
[...]

Gebruik je de originele lader die er bij zat?
99% is vrij standaard. Had de HTC One X ook. Mijn SGSIII is vannacht ook niet verder gegaan dan 99% niks om je zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

WTM

Ik gebruikte niet de originele lader van de SGS3 maar die van de SGS2 (zou geen probleem moeten zijn?). Heb 'm net (hij stond op 97%) even aan de bijgeleverde lader gehangen en die topte 'm zonet af op 100% :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
joblamie schreef op zondag 03 juni 2012 @ 09:38:
[...]

99% is vrij standaard. Had de HTC One X ook. Mijn SGSIII is vannacht ook niet verder gegaan dan 99% niks om je zorgen over te maken.
Dat zal best zo zijn, maar ik weet vanuit het verleden met een Nokia N97 dat alleen de bijgeleverde oplader de de telefoon volledig kon opladen. Dit kwam omdat de nieuwe lader een andere mAh waarde had, zodoende mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:49
Is het ook mogelijk om de microfoon in te stellen als ik een video opname wilt maken? Het klinkt het soms erg dof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Swype problemen?..hier de setting.

Turning on Swype Keyboard
1) Press Menu
2) Press Settings
3) Select Language and Input
4) Press the settings icon (the cog) next to “Samsung Keyboard”
5) Tick “Continuous Input”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:07:
Swype problemen?..hier de setting.
Dat is geen Swype, dat is swipen over het stock toetsenbord, is nogal iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:17:
[...]

Dat is geen Swype, dat is swipen over het stock toetsenbord, is nogal iets anders.
A ja, klopt gebruikt het zelf niet :+ dit is idd swipen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:55

robertwebbe

Robert Webbe

mell33 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:43:
[...]
The microUSB port at the bottom is used for both data connections and charging. Not only does it support USB host but it also comes with MHL, enabling HD TV-out connectivity. You'll have to purchase an adapter to use that extra functionality, though. The other thing of interest here is the mouthpiece.
[...]
Bij de weg, de SGS3 heeft een andere MHL adapter dan de SGS2, de EIA2UHUN adapter werkt niet!
Voor de SGS3 heb je een EPL-3FHUBEG nodig.

Afbeeldingslocatie: http://www.dxt.cz/samsung-adapter-hdtv-11pin-epl-3fhube-pro-samsung-galaxy-s-iii-i9300-cerna_i145940.aspx

[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 03-06-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Ik had een beetje gehoopt dat dit de überphone zou worden die me weg zou kunnen trekken uit het ecosystem van Apple. :|
Helaas niet door het pentile scherm. We wachten weer, eerst eens zien wat de nieuwe iPhone doet. Kans wordt groter en groter dat ik volledig over ga naar Android. Jammer dat de SGS3 me (nog) niet over de streep heeft getrokken. Ik snap niet dat Samsung voor een "el-cheapo" scherm gaat in hun topmodel. Langere levensduur my ass. Geloof je toch niet dat dat de enige reden is. Alsof het scherm eerder sneuvelt dan de technische levensduur van zo'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
UltraSub schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:33:
Ik had een beetje gehoopt dat dit de überphone zou worden die me weg zou kunnen trekken uit het ecosystem van Apple. :|
Helaas niet door het pentile scherm. We wachten weer, eerst eens zien wat de nieuwe iPhone doet. Kans wordt groter en groter dat ik volledig over ga naar Android. Jammer dat de SGS3 me (nog) niet over de streep heeft getrokken. Ik snap niet dat Samsung voor een "el-cheapo" scherm gaat in hun topmodel. Langere levensduur my ass. Geloof je toch niet dat dat de enige reden is. Alsof het scherm eerder sneuvelt dan de technische levensduur van zo'n telefoon.
Topic waarschuwing niet gelezen?
Er is inmiddels genoeg geroepen over het scherm, iedereen denkt er het zijne van.

Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
weet iemand hoe ik geluid kan instellen als ik een video filmpje opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:13
dewaal schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:08:
weet iemand hoe ik geluid kan instellen als ik een video filmpje opneemt?
Rustig maar... Je vorige post was 3 uur geleden...
Als iemand het weet krijg je heus wel antwoord
dewaal in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:10
Sinds gisteren heb ik ook de GS3 in bezit en hij bevalt tot nu toe prima. Heb wel één vraag waar ik al naar gezicht heb maar het antwoord nog niet op heb kunnen vinden: hoe pas je de snelheid van het scrollen aan? Het scrollen in bijvoorbeeld de browser gaat wat langzaam voor mijn gevoel, zou graag in één veeg een hele pagina kunnen scrollen.

Bedenk me net nog een vraag: waar zit de instelling waar je uit kan zetten dat elke app na installatie automatisch op je homescreen verschijnt?

[ Voor 17% gewijzigd door Wekko306 op 03-06-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst grote complimenten aan Samsung wat een wereld telefoon is dit zeg.
Ik heb nog wel een vraagje: Hoe zet je oogdetectie aan zodat het scherm niet uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:34:
Ik heb nog wel een vraagje: Hoe zet je oogdetectie aan zodat het scherm niet uit gaat.
Voor een wereld telefoon is dit makkelijk terug te vinden in het instellingen menu, denk je niet? ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:10
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:34:
Setting > device > display > smart stay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Setting > device > display > smart stay
Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-10 23:12
silitek schreef op zondag 03 juni 2012 @ 07:27:
[...]

Geen last van..WiFi volle bak hiero.
hmm, morgen maar eens met andere wifi netwerk testen en anders maar een nieuwe
silitek schreef op zondag 03 juni 2012 @ 07:27:
SIII inmiddels ontmanteld van alle Samsung bloatware (incl polaris) :+
Cwm en root natuurlijk. Toestel begint langzaam tot z'n recht te komen mogelijkheden, plenty!

Tweakers rss feed
[afbeelding]
oef, ziet er strak uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:17
Deze week ruil ik met iemand mijn iPhone 4 voor een Galaxy S3 (+70 euro van mijn kant; niet slecht dacht ik zo...)Zijn hier mensen die ook die overstap gemaakt hebben? Hoe zit het met het omzetten van contacten van iOs naar Android?

[ Voor 14% gewijzigd door M.C. op 03-06-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoniac schreef op zondag 03 juni 2012 @ 01:38:
[mbr]*knip*[/]
Thanks, maar Polaris wordt gewoon standaard geleverd bij de S3 toch? Dan zou deze link niet nodig moeten zijn. Ik heb wel gemerkt dat ik niet kan inloggen bij 'meer services'. Mijn Samsung-account staat op België ipv Nederland; zou dat er iets mee te maken hebben? Zie ook www.samsungworld.nl/nl/su...ry/01000000/tickets/13984

Lukt het anderen wel om Polaris te installeren? (En zo ja, op welk land staat jullie Samsung-account ingesteld?)
De laatste keer dat ik nieuwe firmware op mij S2 zette kwam ik ook niet meer op mijn samsung account stond ook op belgie. Nu met mijn nieuwe S3 precies dezelfde shit. Ik heb al die samsung troep meteen weggegooid. Wat betrept polaris, ik heb hem hier op mijn S3 staat er standaard niet meer op.
In dit geval even googlen en je komt een heel eind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
Wie heeft er nog last van de Instagram app? Als ik hem open sluit hij zichzelf terug. Opnieuw installeren helpt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met een slechte wifi verbinding? Met mijn S2 nooit geen last gehad, nu bij een download start hij snel met downloaden (groen + rode pijltje kniperen voortdurend) daarna zie je de pijltjes niet meer oplichten maar het singnaal slaat wel vol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:25:
[...]

De laatste keer dat ik nieuwe firmware op mij S2 zette kwam ik ook niet meer op mijn samsung account stond ook op belgie. Nu met mijn nieuwe S3 precies dezelfde shit. Ik heb al die samsung troep meteen weggegooid. Wat betrept polaris, ik heb hem hier op mijn S3 staat er standaard niet meer op.
In dit geval even googlen en je komt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:11:
Deze week ruil ik met iemand mijn iPhone 4 voor een Galaxy S3 (+70 euro van mijn kant; niet slecht dacht ik zo...)Zijn hier mensen die ook die overstap gemaakt hebben? Hoe zit het met het omzetten van contacten van iOs naar Android?
Ben ook overgestapt van iPhone 4 naar de galaxy s3. Heb alle gegevens ( agenda, contacten etc) overgezet met het programma kies. Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
M.C. schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:11:
Ik ga precies dezelfde overstap maken. Heb m'n iPhone 4 op 2 maanden na nu 2 jaar.
Heb de blauwe S III in bestelling staan bij Castle.nl

Ik heb al mijn contacten en agenda al op mijn Google account gezet.
De contacten heb ik gedaan met de iPhone app: Contacts EX

Mijn agenda heb ik geëxporteerd naar een .ics bestandje en op de Google Calander site geïmporteerd.

Als ik straks mijn S III heb dan hoef ik als het goed is alleen te symcen met mijn Google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Razer schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Topic waarschuwing niet gelezen?
Er is inmiddels genoeg geroepen over het scherm, iedereen denkt er het zijne van.

Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht?
Mea culpa! |:( :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Als je op de S3 het startscherm verkleint met 2 vingers, krijg je een overzicht van alle velden. Hier staat een leeg veld tussen met een + teken. Hiermee kun je een extra veld aan maken. Nu heb ik per ongeluk het veld met de + naar de prullebak gesleept.
Nu wil ik een extra veld aanmaken, maar heb deze mogelijkheid niet meer. Weet iemand hoe ik nu een extra veld zou kunnen aanmaken, of het veld met de + terug zou kunnen krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:51:
Als je op de S3 het startscherm verkleint met 2 vingers, krijg je een overzicht van alle velden. Hier staat een leeg veld tussen met een + teken. Hiermee kun je een extra veld aan maken. Nu heb ik per ongeluk het veld met de + naar de prullebak gesleept.
Nu wil ik een extra veld aanmaken, maar heb deze mogelijkheid niet meer. Weet iemand hoe ik nu een extra veld zou kunnen aanmaken, of het veld met de + terug zou kunnen krijgen ?
Naar apps dan bewerken daarna op een aplicatie drukken dan zie je beneden een mapje met een +.
Dan heb je dus een nieuw veld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het opstarten van de telefoon krijg ik het 3e startscherm waarom niet het eerste waar de belangrijkste spullen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:00:
Bij het opstarten van de telefoon krijg ik het 3e startscherm waarom niet het eerste waar de belangrijkste spullen staan?
In home screen linkse button>bewerken zie je raster screen met 1blauw home-huisje. Daar selecteer je aan ander veld (rechtsboven huisje). klaar dat is nu je start-home ;)

[ Voor 2% gewijzigd door silitek op 03-06-2012 16:05 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:58:
[...]

Naar apps dan bewerken daarna op een aplicatie drukken dan zie je beneden een mapje met een +.
Dan heb je dus een nieuw veld. ;)
Zo krijg ik inderdaad een nieuw veld bij applicaties. Ik wil graag een nieuw veld bij mijn startscherm. Dat kan ik niet voor mekaar krijgen. Heeft iemand nog een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Dit staat in de gebruiksaanwijzing: Het veld met de + heb ik in de prullebak gesleept. Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen ?

Een paneel toevoegen aan of verwijderen uit het
startscherm
U kunt panelen toevoegen aan of verwijderen uit het startscherm
om widgets in te delen.
1 Plaats op het startscherm twee vingers op het scherm en
beweeg ze naar elkaar toe om over te schakelen naar de
bewerkingsstand.
2 Panelen toevoegen, verwijderen of opnieuw indelen:
Als u een paneel wilt verwijderen, tikt u op de
miniatuurafbeelding van het paneel en blijft u de afbeelding
aanraken. Sleep vervolgens de afbeelding naar de
prullenbak.
Als u een nieuw paneel wilt toevoegen, selecteert u +
Als u het hoofdpaneel van het startscherm wilt instellen,
selecteert u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Aloysxda schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:08:
[...]

Zo krijg ik inderdaad een nieuw veld bij applicaties. Ik wil graag een nieuw veld bij mijn startscherm. Dat kan ik niet voor mekaar krijgen. Heeft iemand nog een tip ?
Volgens mij scherm vasthouden popup startscherm>toevoegen aan startscherm>pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:04:
[...]

In home screen linkse button>bewerken zie je raster screen met 1blauw home-huisje. Daar selecteer je aan ander veld (rechtsboven huisje). klaar dat is nu je start-home ;)
Thanks 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
silitek schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:13:
[...]

Volgens mij scherm vasthouden popup startscherm>toevoegen aan startscherm>pagina
Bedankt voor je tip. Dit heb ik geprobeert. Dan tik je op pagina en kom je terecht op alle verkleinde startschermen. Hier staat normaal gesproken het lege veld tussen met de +. Deze heb ik dus in de prullebak gesleept en kan nog steeds geen nieuw veld kiezen.
Iemand nog een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag,

Een vriend van me heeft de Samsung Galaxy S3 een paar dagen en heeft nu een rare vlek in de achterkant / gebrand.

Heeft IEMAND een idee hoe dit kan/ waar vandaan komt ?

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/358uxqp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/c544m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/33aate1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/indcvc.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 11:15
Oei das balen.

Ik vind het er uit zien als een pasje oid wat er tegenaan heeft gezeten en af heeft gegeven.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad erg raar, jammer dat de foto's niet helemaal haarscherp zijn. Het is een rooige vlek en onder bij de randjes is het stuk donkerder van kleur. Waar de SD/ SIM zit is het bijna gewoon nog wit.

Ik had hem ook idd uitgevraagd heb je hem nergens ingehad enz. Hij zegt wel dat onderaan de tel het warmst wordt.

Hij heeft hem niet bij pasjes of dergelijke gehad. Als je erover gaat of doet vegen merk je dat het er echt IN zit en niet 'erop'

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Heb je wasbenzine. Probeer eens een heel klein stukje, of je de verkleuring weg kunt krijgen. Het ziet er namelijk uit als inkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
.
martijnve schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:32:
Oei das balen.

Ik vind het er uit zien als een pasje oid wat er tegenaan heeft gezeten en af heeft gegeven.
Pasjes branden niet ;) Een hittebron van buiten af dat is duidelijk...
Wel zonde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:20:
Goeiemiddag,

Een vriend van me heeft de Samsung Galaxy S3 een paar dagen en heeft nu een rare vlek in de achterkant / gebrand.

Heeft IEMAND een idee hoe dit kan/ waar vandaan komt ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ook al eens gehad, komt door hoesje wat er omheen heeft gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem onderzocht en gevonden. Ik heb zijn hoesje nagekeken van de binnenkant met een sterk licht. Ik zie binnenkant twee verschillende lagen. Een laag normaal waar geen vreemde binnenkant zit en dus nix afgegeven us en een laag onderin wat een ander soort iets is. Dat reageerd dus schijnbaar op warmte. Let dus op dat je geen vreemde hoesjes koopt.

Deze was 10 en gekocht in een simpel telefoonzaakje met allemaal accesoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:38:
[...]

Ook al eens gehad, komt door hoesje wat er omheen heeft gezeten
Ja idd je hebt gelijk. Ik zie nu je reactie pas nadat ik mijn post had gedaan. kwam er net achter. Heb je dit kunnen oplossen die vlek?
Ik heb hem gezegt terug met het hoesje te gaan en maar te regelen dat ie iig zijn geld ervan terug krijgt of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 17:56
Hoesje eromheen houden, zie je de vlek ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
hoe kan ik het blikkerige geluid met video opnames verhelpen? Is er toevallig iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:42:
[...]

Ja idd je hebt gelijk. Ik zie nu je reactie pas nadat ik mijn post had gedaan. kwam er net achter. Heb je dit kunnen oplossen die vlek?
Ik heb hem gezegt terug met het hoesje te gaan en maar te regelen dat ie iig zijn geld ervan terug krijgt of iets.
Door een case :o ..wat te denken van geld terug en een nieuwe back cover!!. |:(
dewaal schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:02:
hoe kan ik het blikkerige geluid met video opnames verhelpen? Is er toevallig iets voor?
Wachten op Voodoo sound, vrees ik

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 03-06-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
silitek schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:08:
[...]

Door een case :o ..wat te denken van geld terug en een nieuwe back cover!!. |:(

[...]

Wachten op Voodoo sound, vrees ik
Nieuwe back cover kan je natuurlijk vergeten. Die mensen die het verkopen hebben er ook geen weet van dat zoiets gaat gebeuren. Geld terug van het hoesje lijkt me normaal en even melden zodat ze dat hoesje niet meer verkopen ook. Maar je kan niet verwachten dat je het geld terug krijgt. Zij kunnen ook altijd nog redenen verzinnen over hoe jij het hoesje hebt gebruikt. Naast een erg warme bron gehouden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:25:
[...]

Nieuwe back cover kan je natuurlijk vergeten. Die mensen die het verkopen hebben er ook geen weet van dat zoiets gaat gebeuren. Geld terug van het hoesje lijkt me normaal en even melden zodat ze dat hoesje niet meer verkopen ook. Maar je kan niet verwachten dat je het geld terug krijgt. Zij kunnen ook altijd nog redenen verzinnen over hoe jij het hoesje hebt gebruikt. Naast een erg warme bron gehouden oid.
Idd ik heb in een winkel gewerkt dus weet dat ik idd de zogenaamde schade niet kan claimen direct.
Wel geld terug van de hoes is mogelijk normaal en idd ff melden dat ze het eruit halen in de schap

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:41:
[...]

Idd ik heb in een winkel gewerkt dus weet dat ik idd de zogenaamde schade niet kan claimen direct.
Wel geld terug van de hoes is mogelijk normaal en idd ff melden dat ze het eruit halen in de schap
Ik werk ook als verkoper vandaar. Blijft natuurlijk erg vervelend als er zoiets met je telefoon gebeurd door een hoesje, dat kan ik zeker begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb 'm ook sinds vrijdag, echt een heerlijk toestel. Kom van de SGS2 met custom rom, dus moet zeggen dat 'ie aanvoelt als een upgrade van, maar wat voor een upgrade :) genieten.

Toch startte ik voor de gein even Antutu Tester en deed een LCD Test, tot mijn verbazing blijkt er rechtsbovenin een soort vlek/waas te zitten...... Heb ik dat. :/

Ik heb uiteraard gecheckt of het scherm niet gewoon vies is en het is ook niet softwarematig.

Foto's zijn niet superduidelijk (zie rechtsboven). Het valt niet erg op tijdens normaal gebruik, maar toch zie je het en ik denk zoals velen hier ook hebben: je gaat je er aan ergeren. En volgens mij hoort dit niet bij een toestel van pak 'm beet € 700,-...

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/3348/20120603191524.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/5562/20120603191519.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/625/20120603191509.th.jpg

Morgen maar even langs de Hi shop, of heeft dat geen zin als je 'm online hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
-Edwin- schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:25:
[...]
Nieuwe back cover kan je natuurlijk vergeten.
Een redelijke compensatie is wel op z'n plaats, vind je ook niet?.
We gaan er niet te diep op in maar bij mij waren ze niet zomaar 1,2,3 klaar... ;)
ilhanko schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:32:
Toen startte ik voor de gein even Antutu Tester en deed een LCD Test, tot mijn verbazing blijkt er rechtsbovenin een soort vlek/waas te zitten...... Heb ik dat. :/

Ik heb uiteraard gecheckt of het scherm niet gewoon vies is en het is ook niet softwarematig.

Morgen maar even langs de Hi shop, of heeft dat geen zin als je 'm online hebt besteld?
Zover ik het kan zien lijkt het idd op een verkleuring. Mag niet aanwezig zijn je kunt voor de zekerheid "screen test" draaien. Wellicht is AnTuTu de boosdoener.

[ Voor 50% gewijzigd door silitek op 03-06-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Het wil me nog steeds niet lukken om het aantal velden op mijn startscherm van de S3 uit te breiden. Ik vindt dit wel vreemd. Als ik met mijn Galaxy S2 met android 4.03 alle startschermen op 1 veld zet, heb de mogelijkheid om de velden uit te breiden door op de + te klikken. Dit lege veld met de + kan niet eens versleept worden naar de prullebak. Waarom zou op mijn S3 dit veld met de + niet worden weergegeven ?

[ Voor 20% gewijzigd door Aloysxda op 03-06-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Aloysxda schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:06:
Het wil me nog steeds niet lukken om het aantal velden op mijn startscherm van de S3 uit te breiden. Ik vindt dit wel vreemd. Als ik met mijn Galaxy S2 met android 4.03 alle startschermen op 1 veld zet, heb de mogelijkheid om de velden uit te breiden door op de + te klikken. Dit lege veld met de + kan niet eens versleept worden naar de prullebak. Waarom zou op mijn S3 dit veld met de + niet worden weergegeven ?

https://skydrive.live.com...id=CA77D635992DB295%21164
Omdat 7 Homescreens het max is :).

Wil je meer apps kwijt zul je met mappen moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Zit ik me suf te zweten om die homescreens................ 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Je hebt inderdaad gelijk The Wizard. Net geprobeert op me S2
Hartstikke bedankt voor het meedenken oOo

[ Voor 8% gewijzigd door Aloysxda op 03-06-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
Hoeveel extra SD kaart ruimte kan je nou eigenlijk toevoegen aan de S3?
Ik lees op allerlei websites en Youtube filmpjes verschillende waardes. De ene heeft het over 32GB en de ander over 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Bioflap schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:57:
Ik lees op allerlei websites en Youtube filmpjes verschillende waardes. De ene heeft het over 32GB en de ander over 64GB.
Ik draai met 32 gig. Gaat perfect en snel met een klasse 4. Is ook nog eens betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Aloysxda schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:58:
[...]

Ik draai met 32 gig. Gaat perfect en snel met een klasse 4. Is ook nog eens betaalbaar.
Ik zat te denken aan een 64GB class 10 kaartje.. Was iets van 50 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Aloysxda schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:57:
Zit ik me suf te zweten om die homescreens................ 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Je hebt inderdaad gelijk The Wizard. Net geprobeert op me S2
Hartstikke bedankt voor het meedenken oOo
Your welcome ;).
Bioflap schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:57:
De S3 ondersteund SDXC, dus tot 64 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:58:
[...]

Hier ook 32 gig class 4 19 euro werkt prima.
Ik weet niet of het zoveel toevoegt een class 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:01:
[...]

Hier ook 32 gig class 4 19 euro werkt prima.
Ik weet niet of het zoveel toevoegt een class 10
Ik zie geen ander kaartje staan..
Ik ga veel FullHD filmen, en ben bang dat je met Class 4 problemen gaat krijgen..

Heeft iemand overigens al problemen met krassen op het scherm? Heb een hekel aan screenpotectors..

http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html

[ Voor 14% gewijzigd door Bioflap op 03-06-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bioflap schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:02:
[...]

Ik ga veel FullHD filmen, en ben bang dat je met Class 4 problemen gaat krijgen..

Heeft iemand overigens al problemen met krassen op het scherm? Heb een hekel aan screenpotectors..

http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html
Volgens mij is er een speciaal forum over sd kaartjes.
Bij mijn S2 nog geen krasje te zien na een jaar, als je de telefoon normaal behandeld zal dit ook niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:26:
[...]

Volgens mij is er een speciaal forum over sd kaartjes.
Bij mijn S2 nog geen krasje te zien na een jaar, als je de telefoon normaal behandeld zal dit ook niet snel gebeuren.
Me HD2 heeft ook nergens krassen op.. Maar ik vraag me het toch ff af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
[...]

]
Ik heb mijn mobiels altijd in een flipcase, plus iedere avond doe ik met speciale spray en doekjes even het scherm schoonmaken. Ook let ik altijd op of er geen zand of andrs iets krasbaars op mijn vinger zit. Ik heb dus nooit geen krassen op mijn mobiels. Kwestie van er bewust mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
marcel23456 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:45:
[...]

Ik heb mijn mobiels altijd in een flipcase, plus iedere avond doe ik met speciale spray en doekjes even het scherm schoonmaken. Ook let ik altijd op of er geen zand of andrs iets krasbaars op mijn vinger zit. Ik heb dus nooit geen krassen op mijn mobiels. Kwestie van er bewust mee omgaan.
Dat schoonmaken doe ik niet, maar ik let er wel op dat ik er niet met scherpe dingen bij in de buurt komt.
Een flipcase lijkt me irritant, heb je weer zo`n groot geval er bij aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Nou ja hoe voorzichtig je ook doet... Ik had een jaar lang geen krasje op het scherm van mijn S2. Ik gebruik altijd een insteekhoesje. Tot vorige week, ik merkte helemaal niet dat het ergens tegenaan kwam oid. Maar toch zit er nu rechtsboven het scherm een mini krasje :(

Heb er geen spijt van dat ik geen screen protector heb gebruikt, want dat vind ik niks. Maar als dat krasje er al na een week zat had ik het wel heel zonde gevonden.

Maar nog iets, kan iemand wat zeggen over het 3G bereik van de S3? Een vriend en ik zitten allebei op het KPN netwerk (ik Hi, hij Simyo) en bijvoorbeeld in de trein tussen Almere en Amsterdam heeft hij bijna altijd bereik. Hij heeft een Galaxy Ace en ik een S2. Ik vroeg mij dus af of in de S3 dit beter is geworden t.o.v. de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
@Edwin

Klopt. Ik heb het altijd met nieuwe telefoons.. Dan glijden ze gewoon op een magische manier uit je hand :(
Het eerste krasje doet altijd zoveel pijn.. :P

Ik denk dat ik een case ga bestellen bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
[...]

S3 maakt 1080p video's met 17-18Mbps. Dat moet een class 4 kaartje prima aankunnen, maar class 2 bijvoorbeeld zou te laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een grotere batterij maar toch binnen
een dag leeg. Wat zijn jullie ervaringen en tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:39:
Een grotere batterij maar toch binnen
een dag leeg. Wat zijn jullie ervaringen en tips ?
Allereerst dat je hier wat meer inzet toont dan wat je nut laat zien. Je zegt helemaal niets over je verbruik en je geeft al helemaal niet aan wat je over dit onderwerp hebt opgezocht en waarom je vermoedt dat het beter kan/moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
RoD schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:57:
[...]

Allereerst dat je hier wat meer inzet toont dan wat je nut laat zien. Je zegt helemaal niets over je verbruik en je geeft al helemaal niet aan wat je over dit onderwerp hebt opgezocht en waarom je vermoedt dat het beter kan/moet.
Dat!!..dan nu wat resultaten. Samsung developers hebben nu met deze S3 tegenover de SI/S2 de "battery-use" beter voor elkaar een grotere capaciteit batterij speelt daarin mee, natuurlijk. De stock rom en kernel zijn prima in orde. Toestel gaat juist in "deep sleep" en afhankelijk van user gebruik, 2dagen is makkelijk haalbaar.

Edit: Na een aantal juiste laad sessie's komt je batterij pas tot z'n recht. Volledig opladen en ontladen.
Niet totdat het toestel uitvalt maar tot een aantal procenten. Het risico van battery-drain tot volledig uitval dat je system.ui vernaggelt wordt.

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/gy3vx21wn/2012_06_04_07_11_49.png Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/sgqi6xkiz/2012_06_04_08_01_12.png
free image hosting

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 04-06-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Voor mensen die de backcover te plastiekerig vinden; http://www.ebay.com/itm/7...m416683fad7#ht_1014wt_953

Dan zijn we er toch? Je eigen kleur bepalen en klaar, zie alleen niet of deze backcover nou over je bestaande backcover wordt aangebracht of dat ie hem vervangt.
Ik heb liever dat ie hem vervangt want anders haal je het slanke er weer af.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag in huis. Super mooi toestel, mooi beeldscherm, leuke interface.
Maarrrrr…… tot mijn verbazing zag ik per 10 minuten mn batterij verminderen.
Nadat hij uit zichzelf uitviel, heb ik hem aan de lader gehangen.

Na diverse forums, tips & trucks gelezen te hebben, heb ik mn spaarstand wat verhoogt, de helderheid van het beeldscherm verlaagd (ookal stond ie al op automatisch), mn rom-gebruik om de paar uur verlaagd en de apps na iedere gebruik in 1x afgesloten…..

Geen verbetering!!!

Ik dacht dat dit misschien te maken had met een “eerste” keer gebruik. Dus nadat de accu gisteravond (zondag 20.00uur) weer uit zichzelf uitging, heb ik hem weer opgeladen. 23.00uur de lader (accu vol) eruit gehaald en het toestel vanmorgen om 6.30u weer aangezet. Guess what: Hij gaf al 98% aan!

Effe mn facebook gechecked, mn mail gerefreshed en wat foto’s bekeken… Inmiddels werd het 7.00uur, en mijn accu gaf 92% aan. Terwijl alle instellingen wat zowat mijn accu kon besparen op minimaal staan.

Samsung kan me veel beloven met zn o-zo zuinige accu, maar het is toch niet de bedoeling dat je je brand-new toestel anno 2012 bijna 2x per dag moet opladen? Doordat hij zo snel leeg gaat, durf ik niet eens een mp3-tje te beluisteren, laat staan een spelletje te spelen en te genieten van het mooie beeldscherm… wat trouwens niet eens kan, want hij staat zo donker dat je amper wat ziet!

Edit: Tijdens het opmaken van dit bericht, had silitek al de melding dat je waarschijnlijk de accu al moet opladen voordat hij bijna leeg is. Dit stond naar mijn idee niet in de manual. Is het dan de bedoeling dat je eerst diverse fora af moet gaan voordat je je toestel voor het eerst in gebruik neemt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Le_Freak ! schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:20:
Voor mensen die de backcover te plastiekerig vinden; http://www.ebay.com/itm/7...m416683fad7#ht_1014wt_953

Dan zijn we er toch? Je eigen kleur bepalen en klaar, zie alleen niet of deze backcover nou over je bestaande backcover wordt aangebracht of dat ie hem vervangt.
Ik heb liever dat ie hem vervangt want anders haal je het slanke er weer af.
Zal wel erover zijn..vervangende cover zie je zelde tot niet.
BTW dit pas beter hier thuis :)
Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:26:

Na diverse forums, tips & trucks gelezen te hebben, heb ik mn spaarstand wat verhoogt, de helderheid van het beeldscherm verlaagd (ookal stond ie al op automatisch), mn rom-gebruik om de paar uur verlaagd en de apps na iedere gebruik in 1x afgesloten…..

Geen verbetering!!!

Ik dacht dat dit misschien te maken had met een “eerste” keer gebruik. Dus nadat de accu gisteravond (zondag 20.00uur) weer uit zichzelf uitging, heb ik hem weer opgeladen. 23.00uur de lader (accu vol) eruit gehaald en het toestel vanmorgen om 6.30u weer aangezet. Guess what: Hij gaf al 98% aan!

Effe mn facebook gechecked, mn mail gerefreshed en wat foto’s bekeken… Inmiddels werd het 7.00uur, en mijn accu gaf 92% aan. Terwijl alle instellingen wat zowat mijn accu kon besparen op minimaal staan.

Samsung kan me veel beloven met zn o-zo zuinige accu, maar het is toch niet de bedoeling dat je je brand-new toestel anno 2012 bijna 2x per dag moet opladen? Doordat hij zo snel leeg gaat, durf ik niet eens een mp3-tje te beluisteren, laat staan een spelletje te spelen en te genieten van het mooie beeldscherm… wat trouwens niet eens kan, want hij staat zo donker dat je amper wat ziet!

Edit: Tijdens het opmaken van dit bericht, had silitek al de melding dat je waarschijnlijk de accu al moet opladen voordat hij bijna leeg is. Dit stond naar mijn idee niet in de manual. Is het dan de bedoeling dat je eerst diverse fora af moet gaan voordat je je toestel voor het eerst in gebruik neemt?
Gast, geef de batterij eens wat tijd om op krachten te komen. Hoelang heb je de SGSIII nu eenmaal? 3 dagen? Het duurt weken voordat de batterij op volle kracht is. Tot die tijd is het altijd even behelpen. En inderdaad niet helemaal leeg laten lopen, dat is slecht voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:26:

Geen verbetering!!!

Met de huidige li-on batterijen moet je zo vaak als mogelijk is aan de lader hangen. Het is juist slecht om deze batterijen volledig te ontladen.

Grappig detail, deze discussie lijkt zich met iedere telefoon te herhalen. Is men het googelen verleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... ik heb hem inmiddels 2x ontladen... kan dit geen kwaad? Of maar beter een andere accu halen?

Daarnaast: dat googlen heeft mij juist het "volledig ontladen en opladen-" tip opgeleverd.
Dus dan volg ik dat. En kan ik me herinneren dat de accu's van vroegah dat ook moesten doen. Vind het dan ook te zot voor woorden dat je eerst tientallen forums/topics af moet gaan hoe je met je toestel om moet gaan voordat je je toestel voor het eerst gaat gebruiken, terwijl je een manual van 200 bladzijdes erbij hebt gekregen waar dit soort cruciale tips en trucks niet in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:51:
Ok... ik heb hem inmiddels 2x ontladen... kan dit geen kwaad? Of maar beter een andere accu halen?

Daarnaast: dat googlen heeft mij juist het "volledig ontladen en opladen-" tip opgeleverd.
Dus dan volg ik dat. En kan ik me herinneren dat de accu's van vroegah dat ook moesten doen. Vind het dan ook te zot voor woorden dat je eerst tientallen forums/topics af moet gaan hoe je met je toestel om moet gaan voordat je je toestel voor het eerst gaat gebruiken, terwijl je een manual van 200 bladzijdes erbij hebt gekregen waar dit soort cruciale tips en trucks niet in staan.
Mits jij niet eens had gegoogled en je telefoon in gebruik had genomen, was er sowieso niks aan de hand geweest.
Dan had jij dat ding in de eerste weken wat vaker aan de lader gelegd, was de batterij beter gaan presteren, en ging je uiteindelijk langer met je batterij doen.

Dus eigenlijk ligt het hele probleem bij jezelf, toch?
En vervolgens ga je er voor het gemak even van uit dat de huidige batterijen hetzelfde zijn als van vroeger, oftewel; volledig ontladen en opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:51:

Geen paniek geeft het tijd. Voor diegene, net als ik die autobrightness iets aan de lage kant vind staan.

"integer-array name="config_autoBrightnessLcdBacklightValues"
<item>20</item>
<item>80</item>
<item>130</item>
<item>190</item>
<item>255</item>

Kun je deze aanpassen en de waarde iets hoger zetten met":
Custom Auto Brightness (Market) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:14:
[...]

Mits jij niet eens had gegoogled en je telefoon in gebruik had genomen, was er sowieso niks aan de hand geweest.
Dan had jij dat ding in de eerste weken wat vaker aan de lader gelegd, was de batterij beter gaan presteren, en ging je uiteindelijk langer met je batterij doen.

Dus eigenlijk ligt het hele probleem bij jezelf, toch?
En vervolgens ga je er voor het gemak even van uit dat de huidige batterijen hetzelfde zijn als van vroeger, oftewel; volledig ontladen en opladen.
Sorry hoor maar ben het wel met hem eens, moeten we nou op eens ook baterij specialist zijn???? Kom op zeg ik snap zijn reactie heel goed, OF er moet iets van een handleiding bij zitten waar het staat geschreven op wat voor manier je met je batterij om moet gaan.
Ik ga hem zakelijk veel gebruiken maar als er niets in de handleiding staat of op een andere manier uitgelegd wordt hoe je met een batterij om moet gaan, dan verwacht ik dat zo'n ding het gewoon doet.
Het is toch geen baby die je met zorg moet behandelen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le_Freak ! schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:26:
[...]
Sorry hoor maar ben het wel met hem eens, moeten we nou op eens ook baterij specialist zijn????
+1

Zolang er blijkbaar niets over is geschreven in de handleiding mag je wat mij betreft "dus" gewoon opladen wanneer je maar wilt. Bij 20% lading? Prima. Helemaal laten leeglopen tot 'ie uitvalt? Prima. Mag/kan dat beter niet: specifiek vermelden. Bij geen vermelding is alles gewoon goed en kan het dús ook totaal geen kwaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 04-06-2012 09:30 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.