Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:46:
[...]

Heb je niet meerdere verzekeringen, zoals inboedel? Bij veel verzekeraars kun je een buiten de deur of kostbaarhedenverzekering of iets dergelijks bij zo'n pakket afsluiten voor een euro of 2/3 per maand die dan niet alleen je mobiele telefoon dekt maar gelijk zo ongeveer alles, zoals camera's enz.

10,50 per maand voor alleen een telefoon is een erg hoge premie.
Helaas, Interpolis kon mij niet verder helpen. Ik heb een inboedel en WA verzekering, dus zowel binnen als buiten zou ik aanspraak kunnen maken op dekking vanuit interpolis, maar voor telefoons gaat die helaas maar tot iets meer dan 300 iirc.
Het maakt me ook niet veel uit, ik heb nu gewoon een goede no-nonsense dekking, zodat ik alleen maar naar de winkel hoef om een nieuwe op te halen bij onherstelbaar stuk en dat bevalt.
Icm met de luttele 12,00 die ik per maand aan mijn sim-only abo kwijt ben, zijn mijn mobiele lasten dus nu 22,50. Dat is veruit te overzien en gezien mijn onbeperkte data, Skype vaste/mobiele telefonie (met telefoonnummer) en whatsapp denk ik dat ik riant voordelig zit qua maandlasten vs. risico dekking :)

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Brad Pitt schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:49:
[...]

Waarom stelde je al die vragen dan überhaupt? Puur en alleen om te horen dat je keuze de juiste was?
Nee, ik wou ervaringen VOORDAT ik het ging ophalen, en uiteindelijk had ik er aan 1 genoeg want in de tussentijd heb ik hem opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:54:
Nee, ik wou ervaringen VOORDAT ik het ging ophalen, en uiteindelijk had ik er aan 1 genoeg want in de tussentijd heb ik hem opgehaald :)
Dus als die eerste negatief was geweest had je hem niet gehaald? Wel fijn, zo'n eigen mening :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Brad Pitt schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:55:
[...]

Dus als die eerste negatief was geweest had je hem niet gehaald? Wel fijn, zo'n eigen mening :)
Als er meer mensen meteen hadden geroepen: Neeee, moet je niet doen, dikke oplichterij, dan had ik iid nog wel een keer daarover getwijfeld of vanaf gezien.

Maargoed, back on topic. Bedankt voor het meedenken iig :)

[ Voor 52% gewijzigd door Ulysses op 31-05-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:53:
[...]

Helaas, Interpolis kon mij niet verder helpen. Ik heb een inboedel en WA verzekering, dus zowel binnen als buiten zou ik aanspraak kunnen maken op dekking vanuit interpolis, maar voor telefoons gaat die helaas maar tot iets meer dan 300 iirc.
Het maakt me ook niet veel uit, ik heb nu gewoon een goede no-nonsense dekking, zodat ik alleen maar naar de winkel hoef om een nieuwe op te halen bij onherstelbaar stuk en dat bevalt.
Icm met de luttele 12,00 die ik per maand aan mijn sim-only abo kwijt ben, zijn mijn mobiele lasten dus nu 22,50. Dat is veruit te overzien en gezien mijn onbeperkte data, Skype vaste/mobiele telefonie (met telefoonnummer) en whatsapp denk ik dat ik riant voordelig zit qua maandlasten vs. risico dekking :)
Ik had het in ieder geval zeker niet gedaan. €300 is namelijk wat het toestel over 2 jaar (uitgaande van twee jaar verzekering) ongeveer zal kosten, dus mocht hij stuk gaan kan je over twee jaar precies hetzelfde toestel kopen zonder er €252 te veel aan uit te geven (24*€10.50).

Met zo'n verzekering wordt ik bijna geneigd om hem expres tegen het einde van de verzekeringsperiode eens helemaal aan gort te slaan met een moker omdat het anders €252 weggegooid geld is.

Modbreak:Dit topic is voor het toestel zelf, niet voor verzekeringspremies en voor het oplichten van de verzekering. Niet meer doen dus.

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 31-05-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Weet je wat trouwens ontzettend relaxt is aan de SGS3? Na setup, met dezelfde Google Apps account, syncte het ding al mijn apps, plaatjes en muziek direct met het apparaat. Misschien heb ik onder een steen geleefd dat ik dit nog niet kende: Maar "cloud put to work in good practice" zou ik zeggen.

[ Voor 187% gewijzigd door Ulysses op 31-05-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een telefoontje ontvangen van Vodafone;

De blue versie die ik had besteld, heeft een vertraging van 2 a 3 weken.
Medewerker vertelde mij dat er een fout in de software zit.

Nu maar wachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:28:

Nu maar wachten dan...
Haha geweldig die callcenters, want de blauwe software is anders als de witte software natuurlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 08:41
Ik heb vandaag voor het eerst met de SGS3 gespeeld. Mijn eerste reactie was dezelfde als met de S2 destijds: wat een fanfastische telefoon.

Ik werd een beetje raar aangekeken toen ik mn neus tegen het scherm aan drukte hehe.

Tot vandaag dacht ik, mwaaa ga gewoon een jaar verder met de 2, maar nu begint het toch te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de lockscreen zit staan er onderaan ook 4 icoontjes. (bellen,chat on,internet en fototoestel)
Zijn deze te verwijderen? Hebben volgens mij ook geen nut want je moet eerst over het scherm gaan,en daarna kom je meteen in het startscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:28:

Nu maar wachten dan...
Is er al een apart topic voor opmerkingen van call-center medewerkers...zou waarschijnlijk een epic topic worden met de grootste lolz.

Zoals Roy1985 al opmerkte, heb je niet gevraagd wat er anders aan de sw was bij de blauwe?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:48:
Als je op de lockscreen zit staan er onderaan ook 4 icoontjes. (bellen,chat on,internet en fototoestel)
Zijn deze te verwijderen? Hebben volgens mij ook geen nut want je moet eerst over het scherm gaan,en daarna kom je meteen in het startscherm.
Die hebben ze daar geplaatst zonder nut? :o 8)7

mmm sorry had mijn vorige post een edit moeten geven....

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-05-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:51:
[...]

Die hebben ze daar geplaatst zonder nut? :o 8)7

mmm sorry had mijn vorige post een edit moeten geven....
Dat is ook k...t heb je daar een leuke foto staan er paar van die icoontjes onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:53:
[...]

Dat is ook k...t heb je daar een leuke foto staan er paar van die icoontjes onder.
lol ik was niet serieus man....die kunnen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:17:
Weet je wat trouwens ontzettend relaxt is aan de SGS3? Na setup, met dezelfde Google Apps account, syncte het ding al mijn apps, plaatjes en muziek direct met het apparaat. Misschien heb ik onder een steen geleefd dat ik dit nog niet kende: Maar "cloud put to work in good practice" zou ik zeggen.
Welcome to the sync world... ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een goed geheugenkaartje adviseren?

Ik wil minimaal 32gb en een leessnelheid die gewoon goed is, zodat de galaxy niet hapert of moet nadenken.
Hoe hoog moet de leessnelheid zijn dan? 30 mb/s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:58:
Daarvoor hebben we een pricewatch/review sectie:
pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10
:)

offtopic:
Ik heb de eerste in het lijstje net besteld voor 25,50 zonder verzendkosten, ideal betaald. 32GB top geheugen Samsung Spec kon ik ook wel gebruiken :)

[ Voor 38% gewijzigd door Ulysses op 31-05-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:58:

Ik wil minimaal 32gb en een leessnelheid die gewoon goed is, zodat de galaxy niet hapert of moet nadenken.
Hoe hoog moet de leessnelheid zijn dan? 30 mb/s?
32 mb/s kom je al een heel eind. Class 4 is voldoende. Er zijn een heleboel goede kaartje, Kingston, Adata enz. Wil je een niet te duur kaartje ICIDU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:55:
[...]

lol ik was niet serieus man....die kunnen weg.
Okay leg even uit hoe dan, moet je ze slepen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:48:
Als je je vinger op het icoontje zet en dan veegt kom je direkt in de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:03:
[...]

Als je je vinger op het icoontje zet en dan veegt kom je direkt in de applicatie.
Dat snap ik,maar dat is niet de bedoeling ze moeten weg. (verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:06:
[...]

begrijp ik, maar ik reageer op jou opmerking dat ze geen nut hebben omdat je eerst zou moeten vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Wel eens gehoord van MiLocker (app) kun je zelf je lockscreen in elkaar knutselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Dit doet Android voor je. :) Staat los van welke telefoon dus.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik Chat-on niet gebruik heb ik dit uitgeschakeld in applicatie beheer, daarna was ook het pictogram van het lock screen verdwenen.

geen idee hoe de andere weg gehaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag de gebruiksaanwijzing lezen voordat je hier een vraag post, lijkt me logisch. Eerst eigen inzet tonen, dan pas posten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:11
Voor de trotse bezitters van de prachtige witte Galaxy S3 ;) Die hun lockscreen van andere icoontjes willen voorzien dan de standaard 4:

Instellingen > Beveiliging (don't ask me why) > Lock Screen Options (engels??) >> Sneltoets [kiezen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic, Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 31-05-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Zie hierboven ;)

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 31-05-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Weet je wat trouwens ontzettend relaxt is aan de SGS3? Na setup, met dezelfde Google Apps account, syncte het ding al mijn apps, plaatjes en muziek direct met het apparaat. Misschien heb ik onder een steen geleefd dat ik dit nog niet kende: Maar "cloud put to work in good practice" zou ik zeQggen.
Hoezo je muziek? Ik kan nergens vinden waar mijn Google Play Music zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:14:
[modbreak] Graag de gebruiksaanwijzing lezen voordat je hier een vraag post, lijkt me logisch. Eerst eigen inzet tonen, dan pas posten.[/]
Ja omdat samsung zo scheutig is met een gebruiksaanwijzing. En in de gedownloade versie van het internet zie ik het nergens staan sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

xeeder schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Hoezo je muziek? Ik kan nergens vinden waar mijn Google Play Music zich bevindt.
Via het Google Apps domein dat ik beheer, heb ik ook Music als service. Daarbij huur ik extra storage bij google (80GB) maar dat staat afaik los van de muziek. Anyhow: Music zit standaard tussen de apps, en app doet syncen met cloud, waardoor ik mijn muziek hier al op heb staan - zonder handen! :)
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:26:
[...]

Ja omdat samsung zo scheutig is met een gebruiksaanwijzing. En in de gedownloade versie van het internet zie ik het nergens staan sorry
180 pagina's (ik heb ze voor het gemak en f*ck de CO2 footprint, afgedrukt) heb je allemaal gelezen? Ik was nog maar op de helft ofzo. Dus scheutig zijn ze wel met de beschrijving/handleiding :)

[ Voor 31% gewijzigd door Ulysses op 31-05-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordy5 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:15:
Voor de trotse bezitters van de prachtige witte Galaxy S3 ;) Die hun lockscreen van andere icoontjes willen voorzien dan de standaard 4:

Instellingen > Beveiliging (don't ask me why) > Lock Screen Options (engels??) >> Sneltoets [kiezen]
Hey hartelijk dank voor deze reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

De Out Of Box Experience van de SGS3 heb ik hier op beeld vastgelegd:
http://cloud.h1t.ch/
Deze, en op verzoek de ongemanipuleerde beelden mag w.m.b. iedereen gebruiken die het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 10-10 12:56
Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:29:
[...]
180 pagina's (ik heb ze voor het gemak en f*ck de CO2 footprint, afgedrukt) heb je allemaal gelezen? Ik was nog maar op de helft ofzo. Dus scheutig zijn ze wel met de beschrijving/handleiding :)
180 pagina's voor niks afdrukken :') :N 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Linkje naar de Engelse gebruiksaanwijzing staat in de topicwaarschuwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:01:
Linkje naar de Engelse gebruiksaanwijzing staat in de topicwaarschuwing :)
Okay thanks heb het al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Xanion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:10:
[...]

Dit doet Android voor je. :) Staat los van welke telefoon dus.
Hoe werkt dat dan precies? Ik kan het in de manual in elk geval niet terugvinden. Ik weet dat mijn SGS1 wel contacten, mail en agenda synchroniseert, maar van apps, afbeeldingen en muziek heb ik nooit iets gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het nergens vinden, maar als ik mijn internet explorer open dan dimt het scherm. Ga ik weer terug naar homescreen oid dan gaat ie weer naar 100% helderheid. Dit is redelijk irritant. Iemand enig idee waar ik dit uitzetten? Heb alle instellingen doorgekeken/geprobeert zowel van android zelf als internet explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Morgion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:19:
[...]

Hoe werkt dat dan precies? Ik kan het in de manual in elk geval niet terugvinden. Ik weet dat mijn SGS1 wel contacten, mail en agenda synchroniseert, maar van apps, afbeeldingen en muziek heb ik nooit iets gemerkt.
Voor zover mijn kennis strekt:
Apps syncen automatisch, naar aanleiding van de laatst gebruikte config op een vergelijkbaar toestel, zoals in mijn geval de SGS1. Als je Google Music gebruikt, gaat deze syncen via Google+ (of in mijn geval: Google Apps / G+ voor mijn Eigen domein) Als je foto's opent, opent die ze direct vanuit de cloud, similar aan de picasaweb/google app los op de SGS1. Omdat alle G+ etc. apps syncen, hoef je enkel nog wat authorisatie en settings te doen bij sommige apps. Spotify? Direct music sync na authenticatie met je mobiel: Ook hier dus muziek meteen in Sync on demand :)
Ditzelfde effect is ook los van Android, puur met je Samsung Account te bereiken. Aangezien Samsung, net als Google, een service aan biedt om je mobile omgeving te backuppen en herstellen - zelfs op een ander toestel :) In dit geval worden ook je SMS'jes e.d. gesynchorniseerd. Maar persoonlijk gebruik ik de App: DeskSMS om mijn SMS in mijn Google Apps domein mail te integreren. Ik kan ook SMS'en vanuit Google Apps / Eigen domein, alsof het vanaf mijn telefoon is met deze app.
Dit laatste weetje krijg je er extragratis bij ;)

Al met al kun je concluderen dat de setup definitely het beste met een WLAN verbinding gedaan kan worden. En daar ik een router op 300Mbit (802.11n) heb en de SGS 3 dit ondersteunt: Gaat dit best wel rap.

Als je alle apps er op hebt staan kun je rustig in het wild gaan met je mobiel. Ik heb hem vandaag de hele dag vrij intensief gebruikt met alle downloaden, sinds 9:45 dus, en moest hem net opladen van mezelf terwijl hij nog 34% power over had :)
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:42:
internet explorer (...) internet explorer.
GA JE MOND SPOELEN ;)
Tis een browser, maar alles behalve IE gelukkig. Een tabblaadje in IE10 alhier op de desktop vreet zo effe een GB aan geheugen… sorry, maar dat is alles wat ik heb in een SGS 3.

[ Voor 8% gewijzigd door Ulysses op 31-05-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:42:
Kon het nergens vinden, maar als ik mijn internet explorer open dan dimt het scherm. Ga ik weer terug naar homescreen oid dan gaat ie weer naar 100% helderheid. Dit is redelijk irritant. Iemand enig idee waar ik dit uitzetten? Heb alle instellingen doorgekeken/geprobeert zowel van android zelf als internet explorer.
Heb hetzelfde (probleem) het is wel iritant, maar ik kan ook niet vinden of/en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Heb hetzelfde (probleem) het is wel iritant, maar ik kan ook niet vinden of/en waar.
Zou dit te maken hebben met de feature die kijkt of jij naar het document kijkt? Of zit ik er dan helemaal naast? Wat gebeurt er als je dit uitschakelt?

En je kan natuurlijk ook Opera ofzo er op knallen :)
De helderheid kan je vanuit de instellingen aanpassen of met een app als je het te moeilijk vinden kan.
Apps -> Settings -> Display -> Brightness ( "Automatic" uitvinken en wat helderder zetten naar wens, denk wel aan je accu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Galaxy S2 had je een icoon met bestandsbeheer om handmatig aplicaties af te sluiten.
Is dit ergens terug te vinden op de S3? voorzover ik het zie is er niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:17:
[...]

Zou dit te maken hebben met de feature die kijkt of jij naar het document kijkt? Of zit ik er dan helemaal naast? Wat gebeurt er als je dit uitschakelt?

En je kan natuurlijk ook Opera ofzo er op knallen :)
De helderheid kan je vanuit de instellingen aanpassen of met een app als je het te moeilijk vinden kan.
Apps -> Settings -> Display -> Brightness ( "Automatic" uitvinken en wat helderder zetten naar wens, denk wel aan je accu)
Ja dat zou best eens kunnen zal het straks eens even proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:30:
[...]

Ja dat zou best eens kunnen zal het straks eens even proberen. ;)
Werkt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:29:
Op mijn Galaxy S2 had je een icoon met bestandsbeheer om handmatig aplicaties af te sluiten.
Is dit ergens terug te vinden op de S3? voorzover ik het zie is er niets te vinden.
Bij je s2 kon je ook je homeknop ingedrukt houden en dan taakbeheer kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Bij je s2 kon je ook je homeknop ingedrukt houden en dan taakbeheer kiezen....
Ga straks eerst maar eens even rooten, en een hoop zooi eraf gooien. Zag wel dat je een factory reset moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Denk dat deze camera vergelijking van de SIII en alle andere topsmartphones nog niet is geplaatst, bij deze..

http://www.phonearena.com...competition_id3050/page/4

De SIII scoort best goed over de gehele lijn.

[ Voor 9% gewijzigd door mafiatounes op 31-05-2012 21:24 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrgerritsen
  • Laatst online: 11-10-2024
Hoe stel ik in dat applicaties op de SD kaart geinstalleerd worden? Standaard komt het nu in het telefoon geheugen en ik kan ze ook nergens verplaatsen...
Wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Haha gevonden. Gewoon explorer openen. Dan de menu button (die links van home button). Dan krijg je een menutje. En die kan je naar beneden scrollen voor meer opties. Dan bij Helderheid en kleuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:04:
[...]

Haha gevonden. Gewoon explorer openen. Dan de menu button (die links van home button). Dan krijg je een menutje. En die kan je naar beneden scrollen voor meer opties. Dan bij Helderheid en kleuren O-)
Perfect :) het is nog even zoeken naar een naal in een hooiberg, er zitten wel heel veel mogelijkheden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 13:55

Tim Schuhmacher

abasios

Weet iemand ook hoe je die 50gb bij Dropbox krijgt als je dat bij de eerste keer overgeslagen hebt?

Never mind: gewoon inloggen en even wachten op de mail van dropbox! "You now have 65.75 GB on Dropbox" _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 31-05-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
jrgerritsen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:41:
Hoe stel ik in dat applicaties op de SD kaart geinstalleerd worden? Standaard komt het nu in het telefoon geheugen en ik kan ze ook nergens verplaatsen...
Wie kan me helpen
App2sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:42:
[...]

GA JE MOND SPOELEN ;)
Tis een browser, maar alles behalve IE gelukkig. Een tabblaadje in IE10 alhier op de desktop vreet zo effe een GB aan geheugen… sorry, maar dat is alles wat ik heb in een SGS 3.
Haha excusez moi. 8)7

Over de accuduur ben ik iig heel erg blij. Waar mijn S2 na 16 uur al zo goed als leeg was is mijn S3 na 26 uur nog op 13%. Met nog actiever gebruik ook _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/nlu7w2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Weet iemand hoe ik alle contacten en afspraken die ik nu in outlook 2010 heb staan kan synchroniseren met de Slll? Al mijn contacten staan in mijn outlook en om dat nou allemaal handmatig te doen.........

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Le_Freak ! schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:00:
Weet iemand hoe ik alle contacten en afspraken die ik nu in outlook 2010 heb staan kan synchroniseren met de Slll? Al mijn contacten staan in mijn outlook en om dat nou allemaal handmatig te doen.........
Je kan je contacten exporteren in Outlook (dos, komma gescheiden).
Dan krijg je 1 bestand, en die kan je vervolgens importeren in Google (gmail).
Liep zelf ook tegen het probleem aan namelijk ;)

Zie: http://alturl.com/ahxie

[ Voor 3% gewijzigd door DutchCrownNL op 01-06-2012 09:06 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
DutchCrownNL schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:04:
[...]

Je kan je contacten exporteren in Outlook (dos, komma gescheiden).
Dan krijg je 1 bestand, en die kan je vervolgens importeren in Google (gmail).
Liep zelf ook tegen het probleem aan namelijk ;)

Zie: http://alturl.com/ahxie
Maar dat houd dus in dat je 2 keer je contacten moet bijhouden. 1 keer in Outlook en 1 keer bij Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Samsung KIES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Er zijn verschillende tools voor, o.a. http://www.sync2.com/?pco...Jz3-7ngrLACFQ8htAodXFejUA en Google Sync

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Luitjes, sinds een paar minuten ben ik ook zo'n gelukkige eigenaar van een S3. Hier zit een lader bij die 1.0 amp. laad. Bij de galaxy S2 zit een lader die 0,7 amp laad. Allebei 5 volt. Zou het veilig zijn om met de 1.0 amp lader de S 2 op te laden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:11
Aloysxda schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:42:
Luitjes, sinds een paar minuten ben ik ook zo'n gelukkige eigenaar van een S3. Hier zit een lader bij die 1.0 amp. laad. Bij de galaxy S2 zit een lader die 0,7 amp laad. Allebei 5 volt. Zou het veilig zijn om met de 1.0 amp lader de S 2 op te laden ?
Ja dat is geen probleem, ik laad al bijna 2 jaar mijn GS1 op met een 1A lader van HTC. Het laden gaat zo ook nog iets sneller :)

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
Het lijkt me maar niet te lukken om de screenshotgesture uit te voeren. Hij staat zeker aan. Wie heeft er nog meer last van? Of heeft een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit is zeer eenvoudig te vinden op het forum en/of Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
janvanduschoten schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:32:
[...]

Dit is zeer eenvoudig te vinden op het forum en/of Google :)
Rechtstreeks van de pc naar de Slll ook ? dus USB kabel erin en synchroniseren met de pc ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:04:
[...]

Dat vind ik wel het voordeel bij stock ICS daarbij heb je gewoon de menu knop in de applicatie zelf zitten, zodat je niet hoeft te gissen of er wel een menu beschikbaar is. Bij stock ICS weet je gewoon als die 3 puntjes er zijn dan is er een menu en als ze er niet zijn dan is er geen menu.

Jammer dat Samsung er niet voor gekozen heeft om hun gebruikers op te voeden met de nieuwe manier die Google heeft geïntroduceerd met ICS. In het begin zal het even wennen zijn, maar als je er eenmaal aan gewend bent werkt het gewoon logischer.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

xeeder schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:09:
Het lijkt me maar niet te lukken om de screenshotgesture uit te voeren. Hij staat zeker aan. Wie heeft er nog meer last van? Of heeft een tip?
Ik heb er ook een hele tijd mee zitten te stoeien, je moet met je hand een vegende beweging maken.
Maar wel echt over het scherm heen, fysiek. Maar als je bv screenshot wil maken van een menu scherm, beweegd het scherm soms mee. Echt heel hinderlijk. meerdere screenshots waren mislukt.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 11:07
Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:53:
[...]

Dan ben je niet goed voorgelicht, ik heb nl. kortgeleden via Interpolis 400E terugekregen voor een kapotgestuiterde telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Team-RiNo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:54:
[...]

Ja dat is geen probleem, ik laad al bijna 2 jaar mijn GS1 op met een 1A lader van HTC. Het laden gaat zo ook nog iets sneller :)
Hier kan ik wat mee. Thanks _/-\o_
Zo'n Lader is trouwens ook wel nodig voor de S 3. Er zat nog 34 % stroom in. Opladen naar 100 % duurde 2 uur en 25 minuten. Maar nu kunnen we ook even vooruit met de geit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
Is er hier iemand die zijn Samsung s3 tegen mijn Htc one x White wil ruilen? dm mij dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
xeeder schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:09:
Een aantal screenies gemaakt..werkt perfect!!.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
RomanII schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:49:
Al twee jaar trouwe gebruiker van GRIPIS voor mijn Desire.

Als ik het goed heb, is maat 10 geschikt voor de SIII en deze ga ik wederom bestellen.

http://www.gripis.com/Size-10_1
Ik vind dit zelf ook wel een fraai hoesje. Via de website kan ik echter alleen laten bezorgen in Duitsland en Oostenrijk. Heb jij hem ergens anders besteld of hoe heb je het aangepakt? Bij de Nederlandse shops ben ik dit exemplaar nog niet tegengekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Morgion op 01-06-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Morgion schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:40:
[...]

Ik vind dit zelf ook wel een fraai hoesje. Via de website kan ik echter alleen laten bezorgen in Duitsland en Oostenrijk. Heb jij hem ergens anders besteld of hoe heb je het aangepakt? Bij de Nederlandse shops ben ik dit exemplaar nog niet tegengekomen.
Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Goed punt ja. Helemaal vergeten aangezien het product hier ook al eerder werd genoemd.
Deze en de twee voorgaande posts mogen wat mij betreft dus verwijderd worden door de modjes.

[ Voor 14% gewijzigd door Morgion op 01-06-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeBruno
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe het zit met accessibility van de telefoon? Android 4.0 heeft een stap vooruit gezet op dat gebied, maar in welke mate is de galaxy s III toegankelijk voor slechtzienden? Waarnaar ik op zoek ben:
- kunnen berichten voorgelezen worden?
- kan lettertypegrootte aangepast worden (volgens de manual kan dit, maar welk effect geeft dit uiteindelijk?)
- talkback functie + touchwiz?
- voorlezen van webpagina/emails/gmail?

Misschien is dit hier niet dé ideale plek om dit te vragen, maar een accessibilitydraadje bestaat volgens mij (nog)niet :).

Iemand die hier iets meer over kan vertellen?

[ Voor 3% gewijzigd door BeBruno op 01-06-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn S2 had ik een aplicatie samsung remote om mijn tv en blue ray te bedienen. Helaas heb ik deze uit de markt op mijn S3 gezet, maar helaas daar werkt het niet meer op. Hoop dat ze de aplicatie ook geschikt gaan maken voor de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Vandaag ontvangen, ben er super blij mee!

Hij werkt goed en voor als nog niet veel waar ik mij aan erger :P

Oh met T-mobile 75

Onbeperkt internet, onbeperkt sms
bellen 75 minuten...

Alleen T-Mobile heeft op mijn sim de internet blokkade nog niet uitgezet fffuuuuuu morgen maar even langs als het niet nog niet doet :(

[ Voor 50% gewijzigd door DJ-Visto op 01-06-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
joentjebe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:50:
[...]

Volgens GSMarena staat polaris inderdaad voorgeïnstalleerd op de s3:
http://www.gsmarena.com/s...y_s_iii-review-761p10.php

"The Samsung I9300 Galaxy S III comes with the Polaris Office preinstalled, which gets more and more love from hardware manufacturers by the hour. And for good reason, we guess - it's one of the most feature rich mobile editors we've seen. You can view and edit Word, Excel and PowerPoint documents and there's a PDF viewer to boot"
Ik heb de S3 nu een paar dagen maar kan Polaris nog niet vinden. Wel een viewer. Die zegt dat je Polaris kunt installeren via Samsung More Service, maar het lukt me nog niet om dat te vinden. Iemand die me verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjee
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:55
Wanneer komt de zwarte S3 eigenlijk uit? Ik zou die graag willen hebben, maar als het te lang duurt dan zal ik de blauwe nemen.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwlekkerkerk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 13:42
Er is geen zwarte aangekondigd. De blauwe duurt nog 2 tot 3 weken is de verwachting.

@mod: Link naar Accessoires forum boven quick repley vak verwijst naar verkeerde (gesloten) topic.

[ Voor 38% gewijzigd door pwlekkerkerk op 02-06-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 17:54
Kan iemand kijken of Chinees er tussen staat als taal van bediening? Zou erg handig zijn voor mijn verjaarde bompa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Even een turboreview:
Heb het toestel 1,5 dag in gebruik en het is werkelijk waar het beste toestel dat ik ooit heb gehad. Heb zowel de iphone 4s, galaxy note enz. gehad.

Scherm: Zeer zeer goed, helder, mooie kleuren en bijzonder scherp. Geen pixel te zien, dus al dat gezeur over pentile scherm daar kun je mee stoppen. Zie geen verschil tussen htc one x en s3.
Over het scherm zit zo'n zelfde olielaag als de iphone 4s en dat zorgt voor nog beter glijden over het scherm.
In zonlicht zie je nauwelijks wat, dat is ook het enige minpunt aan het toestel.

Design: Naar mijn mening beter dan op de foto's doordat het een heel dun toestel is. Het toestel houdt prettig beet en voelt iets zwaarder en robuuster aan dan de s2.
Knoppen zijn goed te bereiken en werken prima.

Camera: Echt bijzonder goed. Zie zelfs nauwelijks verschil met foto's die buiten zijn genomen ivm mijn compact camera. Heb ze naar mijn pc overgezet en zelfs na inzoomen zie ik geen pixels. Foto;s die je binnen neemt zijn ook prima, maar na inzoomen op de pc zie je wel pixels uiteraard, dus iets meer ruis.
Foto's nemen gaat bijzonder snel mede doordat de shuttertijd erg laag is.
Videokwaliteit is ook erg goed.

GPS: Snelle fix met satalieten. Signaal valt nooit weg tijdens navigeren. Prima dus.

Belkwaliteit: Niets op aan te merken. Helder en duidelijk verstaanbaar van beide kanten.

Software: Nog beter aangepast aan gebruiker en zeer prettig. Nog geen enkele lag ervaren, alles reageert super snel.

Internet: Browsen gaat super snel en met WiFi worden pagina's sneller geladen dan op mijn pc.

Batterij: Lijkt het ook goed te doen. Na 25 uur zeer intensief gebruikt te hebben, had ik nog 4% over. Heb 50 smsjes gestuurd, 1 uur video gekeken, 2 telefoongesprekken gevoerd van 10 minuten, 1 uur geinternet en 1 uur allemaal software gedownload. Verder nog zeker 3 uur allemaal instellingen aangepast aan het toestel. Denk dat het toestel met gemiddeld gebruik wel 2 dagen mee kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

kx22 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:42:
Kan iemand kijken of Chinees er tussen staat als taal van bediening? Zou erg handig zijn voor mijn verjaarde bompa.
nope geen Chinees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mootjee schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:59:
Wanneer komt de zwarte S3 eigenlijk uit? Ik zou die graag willen hebben, maar als het te lang duurt dan zal ik de blauwe nemen.;)
Grapjurk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

mastamasta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:06:

Scherm: Zeer zeer goed, helder, mooie kleuren en bijzonder scherp. Geen pixel te zien, dus al dat gezeur over pentile scherm daar kun je mee stoppen. Zie geen verschil tussen htc one x en s3.
Over het scherm zit zo'n zelfde olielaag als de iphone 4s en dat zorgt voor nog beter glijden over het scherm.
In zonlicht zie je nauwelijks wat, dat is ook het enige minpunt aan het toestel.
Waarom mee stoppen? Omdat jij geen pixels ziet? Maargoed dat het jouw mening is en die erg subjectief is. Ik vind het scherm dus niet scherp en de kleuren matig en zie weldegelijk verschil tussen de One x en S3. Laten we daar aub nog de ruimte om daar dus wel over te discussieren, maargoed, daar is ook een apart topic over. Neemt natuurlijk verder niet weg dat het een mooie smarthphone is in het topsegment. Gefeliciteerd met je aankoop.

[ Voor 9% gewijzigd door Rudios op 02-06-2012 05:35 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zei men van Apple retina ook en dat vond ik in de praktijk ook vies tegenvallen. Misschien heb ik betere ogen dan veel mensen, misschien ben ik kritischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Schermdiscussie in een ander topic, zie ook de topicwaarschuwing (het gedeelte dat over een punthoofd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ik heb een vreselijk irritant probleem met mijn SGSIII en ik hoop dat 1 van jullie wellicht de oplossing heeft:

Als ik een mapje op mijn homescreen open, dan wordt uitgesproken dat ik het mapje open:

- De map is open

En als ik hem weer sluit dan wordt dit ook uitgesproken:

- De map is gesloten

Ik ben werkelijk al 10 keer ALLE opties doorgelopen om te kijken waar ik dit uit kan zetten. Uiteraard onder geluid gekeken, onder toegankelijkheid, etc. Nergens een optie te vinden! Wel opties waarvan je zou verwachten dat je het daarmee inschakelt, maar die staan allemaal al uitgeschakeld.

De stem is ook alleen hoorbaar bij het openen en sluiten van een mapje, alle overige dingen die je doet spreekt ze godzijdank niet uit.

Edit: Ik ben er al achter. Het is aangegaan toen ik LightFlow installeerde. Daar zit waarschijnlijk een bug in, want Light flow heeft niets met Text-to-speech te maken. Zodra ik LightFlow uitschakel, spreekt de stem eindelijk niet meer uit dat ik mapjes open en sluit. Mijnhemel, wat een rust. Maar LightFlow is onmisbaar vind ik, dus daar moet wel een oplossing voor komen.

Nog een bugje opgemerkt, jullie ook? De volgorde van apps in een mapje wordt regelmatig door de war gegooid. Wat een ontzettende fail trouwens van Samsung dat ze de functie om een mapje te maken door 2 apps naar elkaar te slepen er uit hebben gehaald zeg. Ze zijn echt ontzettend bang voor Apple maak ik hier uit op. Jammer.

[ Voor 32% gewijzigd door joblamie op 02-06-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ik was tot gisteren zeer te spreken over de batterijduur van de S3, eerste 2 dagen ongeveer 24 uur standby met 5,5 uur scherm tijd en daarna was die leeg. Vanmorgen was die na 24 uur leeg met 1,5 uur scherm tijd... Geen gekke wakelocks dus benieuwd waar dat opeens vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
joblamie schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:15:

Edit: Ik ben er al achter. Het is aangegaan toen ik LightFlow installeerde. Daar zit waarschijnlijk een bug in, want Light flow heeft niets met Text-to-speech te maken. Zodra ik LightFlow uitschakel, spreekt de stem eindelijk niet meer uit dat ik mapjes open en sluit. Mijnhemel, wat een rust. Maar LightFlow is onmisbaar vind ik, dus daar moet wel een oplossing voor komen.
Werkt Lightflow bij jou dan? Dus het instellen van het Ledje doe je daar mee neem ik aan? Ik krijg het niet voor elkaar om Lightflow werkend te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizzlewaxx schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Werkt Lightflow bij jou dan? Dus het instellen van het Ledje doe je daar mee neem ik aan? Ik krijg het niet voor elkaar om Lightflow werkend te krijgen!
Heb je bij instellingen-> toegankelijkheid-> services lightflow aangezet? Bij mij werkt ie prima.
joblamie schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:15:

Heb jij niet "talkback" onder instellingen-> toegankelijkheid-> services aanstaan?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:59:

[...]

Heb jij niet "talkback" onder instellingen-> toegankelijkheid-> services aanstaan?
Nee. Weet je zeker dat jij het probleem zelf ook niet hebt met mapjes? Lijkt me echt een bug veroorzaakt door LightFlow namelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door joblamie op 02-06-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 00:55

WTM

Net ook dit wonder aangeschaft :-D. (ben blij met de update van dropbox die er 'gratis' bij zit).

Kan eigenlijk makkelijk zonder al teveel geklooi de telefoon in gebruik nemen. Heb hiervoor de SGS II gebruikt (blijft m'n back-up met DUO sim).

Kan swype zo snel niet vinden maar ga zo maar es even Googlen ernaar :-).

Fijn groter scherm tov de SGS II (die al niet slecht was!). Zal deze voorlopig origineel laten en even wachten met het flashes van een custom rom (als ze er al goed zijn). Had Wanamlite op de S2.

Wat ik me afvraag: is het slecht voor de accu om deze te laden met het blokje wat bij de ipad2 zit? (output 2.1a zag ik. op de meegeleverde travel adapter van samsung is dat 1a output en op de standaard lader van de sgs2 is dat 0.7a). Scheelt me als ik standaard dat apple blokje mee kan nemen, kan ik daar onderweg ook ipad mee laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTM schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:35:
Wat ik me afvraag: is het slecht voor de accu om deze te laden met het blokje wat bij de ipad2 zit? (output 2.1a zag ik. op de meegeleverde travel adapter van samsung is dat 1a output en op de standaard lader van de sgs2 is dat 0.7a). Scheelt me als ik standaard dat apple blokje mee kan nemen, kan ik daar onderweg ook ipad mee laden.
Nee, de telefoon neemt gewoon op wat 'ie nodig heeft, niet meer. Wat je ook voor oplader gebruikt. De S2 neemt echter bij gebruik van een wandlader maximaal 650mAh op, ook bij gebruik van een zwaardere oplader. Als dat bij de S3 ook zo is zal 'ie dus niet sneller opladen, mocht dat meteen ook een wens zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Brad Pitt schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:38:
[...]

Nee, de telefoon neemt gewoon op wat 'ie nodig heeft, niet meer. Wat je ook voor oplader gebruikt. De S2 neemt echter bij gebruik van een wandlader maximaal 650mAh op, ook bij gebruik van een zwaardere oplader. Als dat bij de S3 ook zo is zal 'ie dus niet sneller opladen, mocht dat meteen ook een wens zijn :P
Dat was inderdaad ook een wens, sneller laden. Maar hoe dan ook, dan neem ik het apple blokje standaard mee kan ik daar ook de S3 mee opladen :-).

Net even de manual doorzocht op het woord swype maar het komt niet voor. Zit er geen samsung swype op de s3?!?! Shocked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Brad Pitt schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:38:
[...]

I see where you're coming from, maar waarom laadt een iPhone dan sneller aan een lader van de iPad (die meer vermogen levert?) En waarom heb ik hier in de meterkast een lader hangen voor AA/AAA batterijen, waarop ik het laadvermogen kan instellen waardoor ze of langzaam geladen worden, of retesnel?
Het zal best zo zijn dat er een electronische begrenzing in de telefoon zitten op een max vermogen. Maar dat kan standaard hoger liggen dan de bijgeleverde lader. Dat is eigenlijk mijn punt :)

/edit
Hoe lang laadt een S3 trouwens, vanaf helemaal leeg?

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 02-06-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTM schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:55:
Net even de manual doorzocht op het woord swype maar het komt niet voor. Zit er geen samsung swype op de s3?!?! Shocked!
Lees hier even, is wel handig wellicht :P
UltraSub schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:58:
I see where you're coming from, maar waarom laadt een iPhone dan sneller aan een lader van de iPad (die meer vermogen levert?)
Dan heeft dat apparaat niet die (vreselijk krap bemeten) beperking zoals de S2 (en S3?) dat heeft (hebben) :)

[ Voor 35% gewijzigd door Brad Pitt op 02-06-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Nouja, zolang je het apparaat maar niet stuk maakt door een andere lader te gebruiken is dat prima natuurlijk.

Wist niet dat iphone sneller ging laden met Ipad blokje trouwens. Maar zal eens gaan testen of het langzamer of sneller gaat met ipad blokje als oplader. Ipad gaat vast trager met de 1.0a van samsung :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He de telefoon nu 3 dagen in mijn bezit heel tevreden.
Alleen het scrollen door telefoonnummers en de muzieklijst vind ik zeer schokkerig.
Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Pagina: 1 ... 29 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.