Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
Persoonlijk vind ik het ook absoluut niet nodig om een screenprotector te gebruiken.
Het is toch weer een manier om geld uit onze zakken te kloppen imo.
Er zit niet voor niets Gorilla Glass op. Het scherm is echt wel krasbestendig. Kijk maar naar dit filmpje vd S1 waar ook Gorilla Glass op zit.
YouTube: Samsung Galaxy S Durability Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Uiteindelijk zijn hoesjes en andere beschermingsmiddelen natuurlijk altijd persoonlijk. Zelf ben ik altijd enorm voorzichtig met mijn spullen en mijn SGS1 ziet er na 2 jaar nog altijd als nieuw uit en dat zonder screenprotector. Hij gaat alleen in een hoesje als hij ergens in een tas moet i.p.v. in mijn broekzak. Mijn vriendin daarentegen kan absoluut niet zonder hoesje, anders was haar Incredible S allang uit elkaar gevallen. Het grootste nadeel van hoesjes vind ik dat ze het toestel onnodig lomp maken. Het ziet er niet uit en past veel slechter in je broekzak. Voor mij persoonlijk ga ik dus voor de S3 wederom voor een onbeschermd exemplaar en gewoon een goedkope pouch o.i.d. voor als ie in een tas moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 18:34
Al twee jaar trouwe gebruiker van GRIPIS voor mijn Desire.

Als ik het goed heb, is maat 10 geschikt voor de SIII en deze ga ik wederom bestellen.

http://www.gripis.com/Size-10_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie De Ruiter
  • Laatst online: 10-10 08:03
Bluetooth bug ?
Ik heb het volgende probleem met mijn verse SIII. Als ik muziek (mp3) speel over Bluetooth (naar een Sennheiser MM400) met Winamp en Poweramp, dan trilt de telefoon mee.
Als ik mp3 speel met de standaard app is dit niet het geval. Heeft iemand anders dat ook ?
Is dit misschien een bug ?

Terug naar de winkel ?

Groeten
Arie de Ruiter

Ik ben er al uit. Bij de instellingen kan je per app individueel instellen of er getrild moet worden als de app dat ondersteunt. Als ik dat afvink, dan trilt de telefoon gelukkig niet meer. Het zal wel niet helemaal zo horen maar nu kan ik gelukkig wel Poweramp over Bluetooth gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door Arie De Ruiter op 30-05-2012 13:36 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 11:04
zit er een simlock of branding op de galaxy s3 van t-mobile, kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59
We werken hier op de redactie ons uit de naad, maar het lijkt te gaan lukken: de review van de Galaxy S III gaat hopelijk morgen online \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoudwokke schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:14:
We werken hier op de redactie ons uit de naad, maar het lijkt te gaan lukken: de review van de Galaxy S III gaat hopelijk morgen online \0/
Nice, ben razend benieuwd naar jullie mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51

Creesch

bla bla!

danda schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:06:
zit er een simlock of branding op de galaxy s3 van t-mobile, kan iemand dat bevestigen?
In principe worden nieuwe telefoons van t-mobile tegenwoordig simlock vrij geleverd. branding weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
Mooi! Laat maar komen die review van tweakers!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Hulp nodig :9 :+ 8)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 20:04

RMX

Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img532/6992/rhqgt.jpg
Source: http://yfrog.com/esrhqgtj

[ Voor 53% gewijzigd door RMX op 30-05-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb 30 min geleden ook mijn S3 opgehaald, de witte versie.
Nou was ik wat apps aan het installeren en kreeg ik opeens een raar icoontje links in me notificatiebalk.
Geen idee wat het is en krijg em ook niet weg, heb em ook nooit gezien op mn S2.
Iemand een idee?
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/r2ukia.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
0.34, snel :o
ben benieuwd naar de revieuw

[ Voor 4% gewijzigd door Kenny1001 op 30-05-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

passion fruit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:42:
[...]

Mooi! Laat maar komen die review van tweakers!! d:)b
Inderdaad, kom maar op :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 11:39
Kenny1001 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:04:
0.34, snel :o
ben benieuwd naar de revieuw
idd bizar :) de browser was in de S2 al heel goed, moet je nagaan in de S3... :*)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 15:38

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik zet er aan te denken de SIII bij T-Mobile te bestellen, maar ik vindt nergens informatie over welk type ze nu eigenlijk aanbieden. Is het de 16, 32 of 64GB versie? Misschien heeft één van jullie al geïnformeerd bij T-Mobile?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

ElmarNieser schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:06:
Ik zet er aan te denken de SIII bij T-Mobile te bestellen, maar ik vindt nergens informatie over welk type ze nu eigenlijk aanbieden. Is het de 16, 32 of 64GB versie? Misschien heeft één van jullie al geïnformeerd bij T-Mobile?
De 16gb versie, de 32 en 64gb versie zijn nog nergens te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

Ik heb nu de S3 en ik ben iets minder enthousiast over het scherm. Ik zie duidelijk pixelation, zeker bij kleine letters en internet pagina's. Het scherm is lang niet zo scherp als die van de HTC One X. Erg over gesaturniseerd, zelfs op de natural stand. Hij is wel erg snel. Maargoed, dat kan ook niet anders. Verder leuke features, maar al met al valt hij me toch lichtelijk tegen, imho.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Creesch schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:11:
[...]

De 16gb versie de 32 en 64gb versie zijn nog nergens te verkrijgen
Dit is nou niet echt een antwoord op mijn vraag. Over verkrijgen heb ik geen woord gerept, ik vraag alleen welke versie T-Mobile aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

ElmarNieser schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Dit is nou niet echt een antwoord op mijn vraag. Over verkrijgen heb ik geen woord gerept, ik vraag alleen welke versie T-Mobile aanbied?
De 16gb dus, want de 32gb en 64gb zijn nog niet verkrijgbaar en worden misschien in de toekomst uitgebracht in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 10:04
Nice! Ben erg benieuwd, want het meeste wat ik doe met mijn telefoon is toch wel browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

hars73 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:18:
[...]

De 16gb dus, want de 32gb en 64gb zijn nog niet verkrijgbaar en worden misschien in de toekomst uitgebracht in Europa.
Ah sorry, las de reactie van Creesch verkeerd door de missende komma. Dacht dat ze alle drie niet verkrijgbaar waren (wat ik al een beetje vreemd vond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zijn er belgen hier die weten waar ik de S3 kan krijgen, liefst ook voordeligst zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
danda schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:06:
nee helemaal niks aan branding op of in de telefoon
(op het netwerk na dan :p)

Heb er zelf ook 1 uit de T-mobile winkel met abbo dus

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Grompie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:23:
Zijn er belgen hier die weten waar ik de S3 kan krijgen, liefst ook voordeligst zonder abonnement?
Waarom kun je dat zelf niet uitzoeken? :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
janvanduschoten schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Waarom kun je dat zelf niet uitzoeken? :)
Had gehoopt op wat meer info dan ik zelf vind. Blijkbaar nog nergens te krijgen en belgie en waar hij dan zou te krijgen zijn ook nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

ElmarNieser schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Ah sorry, las de reactie van Creesch verkeerd door de missende komma. Dacht dat ze alle drie niet verkrijgbaar waren (wat ik al een beetje vreemd vond).
Welke komma? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Grompie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:34:
[...]

Had gehoopt op wat meer info dan ik zelf vind. Blijkbaar nog nergens te krijgen en belgie en waar hij dan zou te krijgen zijn ook nog niet bekend...
Kijk ook eens naar de topicwaarschuwing, daar zie je dat je voor dit soort info naar een ander topic moet ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:03:
Nou ik heb 30 min geleden ook mijn S3 opgehaald, de witte versie.
Nou was ik wat apps aan het installeren en kreeg ik opeens een raar icoontje links in me notificatiebalk.
Geen idee wat het is en krijg em ook niet weg, heb em ook nooit gezien op mn S2.
Iemand een idee?
[afbeelding]
Je hebt in de togglebar een optie om meldingen uit te schakelen, dat is het symbooltje :). Mocht je deze toggle niet vinden, je kunt scrollen...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 09-10 13:55

Tim Schuhmacher

abasios

Hoe vaak zal het woord vlaggenschip voorbij komen? ;)

Waarom kan ik alle favorieten die er standaard op zitten weghalen, behalve de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:12:
Ik heb nu de S3 en ik ben iets minder enthousiast over het scherm. Ik zie duidelijk pixelation, zeker bij kleine letters en internet pagina's. Het scherm is lang niet zo scherp als die van de HTC One X. Erg over gesaturniseerd, zelfs op de natural stand. Hij is wel erg snel. Maargoed, dat kan ook niet anders. Verder leuke features, maar al met al valt hij me toch lichtelijk tegen, imho.
Er zijn genoeg mensen die hem van je over willen nemen, voor een leuk prijsje. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
alwaysleft schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:04:
[...]

Theverge vindt hem juist qua hardware beter dan de rest van de smartphones. Camera en pure snelheid en smoothness. Pure smoothness ontbreekt gewoon op de HTC One X
Waarop baseer je dat, heb je hem wel eens door je handen laten gaan?
Ik heb na de S1 en S2 (nooit spijt gehad) eens gekozen voor een HTC ONE X om eens een super telefoon van een ander merk te hebben......Ooit de HTC HD2 gehad, was ook een super telefoon! Denk dat de S3 geweldig is maar om nou te zeggen dat het de ONE X aan smoothness ontbreekt lol, je weet niet wat je zegt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
Jij hebt dus de SIII besteld zonder hem ook in het echt al gezien en gevoeld te hebben?
Bij zo'n dure aanschaf ben ik iemand die eerst naar de phoneboer ga om de telefoon toch echt eerst met eigen ogen gezien, gevoeld en gespeeld te hebben alvorens ik tot de aanschaf overga. Bespaart je dus wel een eventuele teleurstelling.
Vraag me dus af waarom je dus overhaast voor de SIII gekozen hebt terwijl je ook de One X kon nemen. :/
Heb je het scherm van de SIII naast die van de One X gehouden?

[ Voor 5% gewijzigd door passion fruit op 30-05-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Grappig, iemand die kritischer is over het scherm dan ik 8)7 ... Aangezien ik daarvoor al bijna gelynched ben vraag ik me af wat er met jou gebeurt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigis schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:40:
[...]

Grappig, iemand die kritischer is over het scherm dan ik 8)7 ... Aangezien ik daarvoor al bijna gelynched ben vraag ik me af wat er met jou gebeurt ;) .
Ha ha meteen aan de galg... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Sigis schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:40:
[...]

Een vriendelijk verzoek het te posten in het speciaal daarvoor bedoelde topic? :)
Of de galg >:)

[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 30-05-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Een vriendelijk verzoek het te posten in het daarvoor bedoelde speciale topic?
Eeen grapje mag toch zeker wel??
Het is geen concentratiekamp hoor. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Het ontbrak aan smileys in me vorige post. Het was bedoelt als een grapje, iedereen hier had jou suggestie gevolgd en hem er voor afgeschoten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:47:
Het ontbrak aan smileys in me vorige post. Het was bedoelt als een grapje, iedereen hier had jou suggestie gevolgd en hem er voor afgeschoten XD
Okay sorry... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
AppieNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Een vriendelijk verzoek het te posten in het daarvoor bedoelde speciale topic?
eerlijk gezegd vind ik dat vreemd, aangezien het scherm een essentieel onderdeel is van de smartphone en ervaringen met het scherm hier dus mijns inziens zeker thuishoren. Niet op ervaringen en puur op speculatie en theorie gebaseerde meningen is een ander verhaal. Mijn verwijderde stuk over het scherm was puur gebaseerd op gebruik (waarnemeningen) en metingen dus hoorde mijns inziens wel in dit topic. Anders kunnen we voor ieder onderdeel wel een apart topic maken. Kennelijk mag het minst goede deel van deze telefoon niet in deze algeme ervaringsthread besproken worden en mag het alleen een hosannah en juich thread worden. Een Samsung reclame thread dus eigenlijk. Als ik een heel positief stuk schrijf over mijn ervaringen met de Audio Codec / DAC / Amplifier valt niemand daar over, als ik een soortgelijk maar kritisch stuk schrijf over mijn ervaring met het scherm wordt het verwijderd omdat het hier niet thuis hoort. Dat heet meten met twee maten. Zo, dat wilde ik nog even kwijt, hoewel deze post waarschijnlijk verwijderd zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik snap wat je bedoelt, maar wees eerlijk, we gingen (ik ook dus) hier vele pagina's achter elkaar door over het scherm, zodra je dat lukt voor het audio gedeelte krijgt dat wellicht ook z'n eigen topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

passion fruit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Jij hebt dus de SIII besteld zonder hem ook in het echt al gezien en gevoeld te hebben?
Bij zo'n dure aanschaf ben ik iemand die eerst naar de phoneboer ga om de telefoon toch echt eerst met eigen ogen gezien, gevoeld en gespeeld te hebben alvorens ik tot de aanschaf overga. Bespaart je dus wel een eventuele teleurstelling.
Vraag me dus af waarom je dus overhaast voor de SIII gekozen hebt terwijl je ook de One X kon nemen. :/
Ik heb zeker eerst getest en gespeelt. Het Lcd2 scherm is echt wel mooier, scherper en de kleuren zijn meer natuurgetrouw. De S3 is echt een beest van een smarthphone, dat zeker. Maar ik ben toch teleurgesteld over het scherm. Als een review het scherm van de S3 een gelijkspel geeft tov de Retina of LCD2, kan ik dat echt niet serieus nemen. De batterij gaat erg lang mee. Dat was oa ook een dealbreaker voor mij. Verder een prima telefoon, maar het is naar mijn idee geen god onder de telefoons.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
AppieNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:00:
Ik snap wat je bedoelt, maar wees eerlijk, we gingen (ik ook dus) hier vele pagina's achter elkaar door over het scherm, zodra je dat lukt voor het audio gedeelte krijgt dat wellicht ook z'n eigen topic :)
Ja, dat is waar. Vooral al die speculatie was natuurlijk eigenlijk behoorlijk onzinnig. Maar ik vind dat we hier wel onze ervaringen en observaties moeten kunnen posten over alle onderdelen van de telefoon.

Overigens verdient de Audio hardware van de S3 een eigen topic, die is zo goed voor een smartphone. Die Wolfson is imo zeker een klasse beter dan de ReakTek van de One X en de Yamaha van de S2. Ik denk dat hij ook beter is dan de Zodiac van de iPhone 4S en als Supercurio er nog op los gaat... Ja, soms heb ik wel moeite om ergens over op te houden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Aub ontopic. Slowchat en discussies over wat hier wel en niet thuishoort zijn hier ongepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
Nog meer mensen die vinden dat de auto brightness stand wel erg donker is? Hier gooit hij hem helft van de tijd op meest donkere stand met normale belichten in de woonkamer, en dat is toch echt iets te min :P

Tevens refreshed de standaard weerwidget niet om de 1 / 3 uur wat je ook instelt. Meer mensen daar ook last van?

[ Voor 21% gewijzigd door Razer op 30-05-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Is de Google Play Music op de Galaxy s3 beschikbaar? Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Razer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:26:
Nog meer mensen die vinden dat de auto brightness stand wel erg donker is? Hier gooit hij hem helft van de tijd op meest donkere stand met normale belichten in de woonkamer, en dat is toch echt iets te min :P

Tevens refreshed de standaard weerwidget niet om de 1 / 3 uur wat je ook instelt. Meer mensen daar ook last van?
Jup hetzelfde hier, ik heb 'm maar op manual gezet op zo'n 60%.

Ik kan in het typveld hier in tweakers niet scrollen, hij springt dan steeds naar het midden. Meer mensen dit opgevallen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 09-10 13:55

Tim Schuhmacher

abasios

Dat probleem heb ik ook dus ik heb het maar op een vaste waarde gezet.

En dit heb ik met spraak herkenning geschreven.

geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Nog iets, als ik bij witte achtergronden de kijkhoek van de telefoon verander wordt het witter. Als ik dus het scherm recht vooruit bekijk is het iets wat geelsig. Goede kijkhoek? Niet echt. Meer die dit ervaren?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 19:34
Rudios schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:42:
Nog iets, als ik bij witte achtergronden de kijkhoek van de telefoon verander wordt het witter. Als ik dus het scherm recht vooruit bekijk is het iets wat geelsig. Goede kijkhoek? Niet echt. Meer die dit ervaren?
Dat heb ik ook bij de Galaxy Nexus.
Ligt waarschijnlijk aan het Super Amoled HD 720p PenTile scherm.

Wellicht dat de contrast waardes o.i.d. niet juist ingesteld staan. Reken maar dat SuperCurio of iemand anders op XDA hier een oplossing voor gaat vinden ;)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:54
Hoe zit het met het weerkaatsen van zonlicht? Mijn oude ipod 3 is enorm slecht daarin, als er zonlicht op komt zie je vrijwel niets. Theoretisch zou AMOLED hier geschikt voor moeten zijn (toch?), maar hoe is dat in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke schermmodus hebben jullie de telefoon staan? Ik vind natuurlijk iets te kleurrijk. Beetje nep zeg maar. Maar de rest vind ik weer wat weinig kleur hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rudios schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:48:
[...]

Jup hetzelfde hier, ik heb 'm maar op manual gezet op zo'n 60%.

Ik kan in het typveld hier in tweakers niet scrollen, hij springt dan steeds naar het midden. Meer mensen dit opgevallen?
Oké dan ligt dat niet aan mijn S3.
Heb je ook het probleem met refresh van weerwidget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Javier Guzman over nutteloze dingen... Doet me denken aan Siri, S-Voice en Microsoft Tell Me.

YouTube: Javier Guzman - Spotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:27:
Javier Guzman over nutteloze dingen... Doet me denken aan Siri, S-Voice en Microsoft Tell Me.

YouTube: Javier Guzman - Spotjes
Nutteloos voor veel mensen maar ooit gedacht aan mensen die slecht zien of blind zijn? Die zijn door dit soort dingen wel geholpen.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lcount schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:04:
[...]

Nutteloos voor veel mensen maar ooit gedacht aan mensen die slecht zien of blind zijn? Die zijn door dit soort dingen wel geholpen.
Waarom zou zo'n persoon een smartphone nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb geen Flipboard op mijn Samsung Galaxy S3. Wel belgische gebruiker. Vandaag gekocht bij Coolblue. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hoe zit het met de schermhelderheid van deze telefoon. Is dit even helder als de S2? En heeft iemand de GPS al kunnen testen? Zeker met de Galaxy 1 was deze erg slecht. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Voor de mensen die hem ook in de losse verkoop kopen (en dus niet icm lease contract o.i.d.): Doe ik er verstandig aan om de SGS3 bij te verzekeren?
Ik heb 1x gehad dat mijn vorige mobiel tijdelijk stuk was, dit werd gratis verholpen door service centre, maar ik moest het wel 2 weken zonder mobiel doen. Het is natuurlijk doodzonde als ik hem laat stuiteren. Mijn inboedel verzekering dekt binnen huis de schade maar tot 300 euro.
En als ik dan een verzekering zou nemen, wat is een acceptabel maandtarief daarvoor?
Is eigenhandig knutselen aan de mobiel ook meeverzekerd? Ik heb mensen gehoord die hem in het water hadden laten vallen en zelfs een nieuwe kregen. Lijkt tweaken me minder riskant.

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 08-10 17:50
Dat is afhankelijk waar je hem koopt, en wat de voorwaarden zijn die bij die verzekering horen.
Dus wat valt er wel en niet onder, vaak is het "Val, Stoot, Zand & Water schade", en soms heb je de keuze met diefstal te nemen.

Zelf zou ik tot onder de € 10,- p/m acceptabel vinden, wél afhankelijk wat er allemaal gedekt is.
Vraag bijvoorbeeld ook of de verzekering ook geldig is in het buitenland, evt met de aankomende vakantie's ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Laatst online: 09-10 20:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Een top telefoon! En zo is het ook gewoon, natuurlijk is er altijd wel kritiek te geven, maar dat geldt ook voor de komende 10 nieuwe modellen. Samen met de one x en de 4s is de galaxy s3 een top telefoon.
Ben nu wel benieuwd wat de criticasters nu weer vinden want overall gezien zijn alle reviews goed tot zeer goed te noemen.

Sommige wilden wachten op Nederlandse reviews, nou bij deze dus de reviews van hardwareinfo en tweakers.
Allebei goede reviews, dus maak je keus en geniet van je telefoon.
Ben ik nu een fanboy? Ja! Want goed is goed en ga niet tussen al het goede nog iets lopen zoeken wat minder is aan de telefoon en daar dan over door lopen zagen.
Zijn degene die dat wel doen mierenneukers? Nee natuurlijk niet, dat zijn de mensen die kritisch mogen of willen zijn ;)
Bedankt voor deze reviews tweakers, het bevestigde voor mij wat de juiste keuze is momenteel.

PS. Oh ja, voor de mensen die liever een geschreven versie willen. : reviews: Samsung Galaxy S III: een versnelling hoger

[ Voor 8% gewijzigd door Le_Freak ! op 31-05-2012 08:57 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees ook een fanboy te gaan worden, ben tot nog toe erg gecharmeerd van deze telefoon. Binnenkort is testen in de winkel en dan wordt deze van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

De toetsen zijn donker en vrij groot, de letters zijn wit. Als je een toets indrukt wordt er geen bevestigende popup getoond, maar licht de ruimte rond de letter op.
Bij mij krijg ik juist wel een bevestigende popup en licht de ruimte juist niet op. Vreemd!
Kan iemand dit ook bevestingen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik weet dat je met een handbeweging een screenshot kan maken, maar dat is van de 100x proberen maar 1x gelukt. Is er ook nog een knoppen combinatie bekend voor de S3 om screenshots te maken?

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:15:
[...]

[...]

Bij mij krijg ik juist wel een bevestigende popup en licht de ruimte juist niet op. Vreemd!
Kan iemand dit ook bevestingen?
Jij gebruikt het Smasung tobo en de reviewer swupe? Of andersom?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Leuke review van Tweakers! Ik heb onlangs mijn One X van de hand gedaan, ik wacht wel even de blauwe versie af heb al vernomen dat deze in kleine oplages in Azië in de winkels binnenkomt, de witte is niet echt mijn ding.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

watercoolertje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Jij gebruikt het Smasung tobo en de reviewer swupe? Of andersom?
Nee, swipe doet hij automatisch en je kan alleen maar het Samsung toetsenbord instellen, deze is ook standaard aangevinkt en kun je niet uitvinken. Ik krijg echt alleen pop-ups van de letters en cijfers te zien. :?

[ Voor 8% gewijzigd door Rudios op 31-05-2012 10:44 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
mafiatounes schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:41:
Leuke review van Tweakers! Ik heb onlangs mijn One X van de hand gedaan, ik wacht wel even de blauwe versie af heb al vernomen dat deze in kleine oplages in Azië in de winkels binnenkomt, de witte is niet echt mijn ding.
Nu de witte versie gezien te hebben..twijfel ik. Glossy back is toch wel mooi.

Edit: twijfelmoment voorbij, ga de witte nemen

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 31-05-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Rudios schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:43:
[...]
Nee, swipe doet hij automatisch en je kan alleen maar het Samsung toetsenbord instellen, deze is ook standaard aangevinkt en kun je niet uitvinken. Ik krijg echt alleen pop-ups van de letters en cijfers te zien. :?
Ik heb op mijn SGS1 zowel het standaard toetsenbord, als Swype gebruikt en uiteindelijk een aantal maanden terug de overstap gemaakt naar Swiftkey. Als ik ze met elkaar vergelijk, dan werkt Swiftkey voor mij toch echt het beste. Mocht je ontevreden zijn over de meegeleverde opties, dan kan ik dit alternatief van harte aanbevelen. (Nee, ik heb geen aandelen Swiftkey)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Morgion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Ik heb op mijn SGS1 zowel het standaard toetsenbord, als Swype gebruikt en uiteindelijk een aantal maanden terug de overstap gemaakt naar Swiftkey. Als ik ze met elkaar vergelijk, dan werkt Swiftkey voor mij toch echt het beste. Mocht je ontevreden zijn over de meegeleverde opties, dan kan ik dit alternatief van harte aanbevelen. (Nee, ik heb geen aandelen Swiftkey)
Swiftkey is het gewoon helemaal. Gebruik het al een aantal jaar.ook ik heb geen aandelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je net zoals ik een hekel hebt aan autocomplete maar toch snel wilt tikken, dan kan ik deze aanraden:

Google Play: MessagEase Keyboard

Wel een leercurve, maar met het meegeleverde spelletje leer je het heel snel. Met 2 weken kon ik er al prettig mee werken, met een paar maanden snel je iedereen voorbij.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
brama schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:04:
Als je net zoals ik een hekel hebt aan autocomplete maar toch snel wilt tikken, dan kan ik deze aanraden:

Google Play: MessagEase Keyboard

Wel een leercurve, maar met het meegeleverde spelletje leer je het heel snel. Met 2 weken kon ik er al prettig mee werken, met een paar maanden snel je iedereen voorbij.
Ken ik, dit ToBo-tje, werd er helemaal "kriegel" van. :+ kon het geduld niet opbrengen om het m'n eigen te maken..maar voor de liefhebber, prima
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Razer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:26:
Niemand die dit even op zijn of haar S3 kan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Razer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Binnen 24 uur de witte in m'n bezit. Ik zal alle "isseu's" eens nalopen en posten.
Tevens komen t.z.t veel oplossingen en info voor de SIII in onderstaande topic voorbij.

Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Allereerst allemaal gefeliciteerd met deze topper van Samsung!
Toch heb ik een vraag aan jullie allen...

Is er iets te merken van een minder goede 3G ontvangst op de SIII (omdat ik aan het uitzoeken ben of dit euvel toestel specifiek is, of een relatie heeft met Android 4....

Thanks voor de moeite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Razer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Bij mij refreshed hij gewoon, misschien ff de widget verwijderen en opnieuw instellen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 20:04

Melkaz

Melkazar

mafiatounes schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:41:
Persoonlijk vind ik de witte wel mooi maar ik ben bang dat ik hem binnen enkele maanden toch teveel ga zien als lady phone. Daarom wacht ik maar op de blauwe, toen ik de presentatie zag vond ik de blauwe al de mooiste en die twee extra weken wachten overleef ik ook wel weer :)

maar wat is je bron dat de blauwe stilletjes aan al in Azië is gereleased? Zou wel mooi zijn als hij in Nederland ook voor de 3e week van Juni in de winkels zou liggen, ben m'n buggy HTC Sensation al wel meer dan zat.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rudios schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Bij mij refreshed hij gewoon, misschien ff de widget verwijderen en opnieuw instellen?
Ga het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

passion fruit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Zijn er eigenlijk wel winkels waar je de toestellen WERKEND kunt zien er er even mee kan spelen?
Doorgaans staan ze uit, soms zelfs zonder batterij. Als je dan vraagt of je er eentje werkend kunt uitproberen is het 'sorry, kan niet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Rudios schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Nee, swipe doet hij automatisch en je kan alleen maar het Samsung toetsenbord instellen, deze is ook standaard aangevinkt en kun je niet uitvinken. Ik krijg echt alleen pop-ups van de letters en cijfers te zien. En letters worden niet blauw opgelicht :?
Kan iemand dit bevestigen? Ik vind het ook vreemd dat ik alleen uit samsung toetsebord kan kiezen en niet uit Swype bv. Iemand?

Edit: bij invoermethode toetsenbord heb ik alleen de optie: Samsung Toetsenbord, ik meen me te herinneren bij mijn Note dat je ook voor Swype kon kiezen en dat hij daar wel blauw oplichte.

[ Voor 20% gewijzigd door Rudios op 31-05-2012 11:55 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:47:
[...]

Zijn er eigenlijk wel winkels waar je de toestellen WERKEND kunt zien er er even mee kan spelen?
Doorgaans staan ze uit, soms zelfs zonder batterij. Als je dan vraagt of je er eentje werkend kunt uitproberen is het 'sorry, kan niet'.
Bij de MediaMarkt Zwolle ligt het (witte) toestel in de schappen en kun je hem gewoon proberen. Het toestel is verbonden met WiFi dus je kunt er ook mee internetten. Misschien dat het per MM verschillend is maar ik denk dat je bij de meeste filialen het toestel gewoon vast kunt houden en proberen. Volgens mij hebben ze wel de settings.apk verwijderd van het toestel want op het moment dat je de settings wilt openen crasht de app (zal wel iets met irritante klanten en lockscreens te maken hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
mister_S schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
Hoe zit het met het weerkaatsen van zonlicht? Mijn oude ipod 3 is enorm slecht daarin, als er zonlicht op komt zie je vrijwel niets. Theoretisch zou AMOLED hier geschikt voor moeten zijn (toch?), maar hoe is dat in de praktijk?
Sorry voor het quoten van mezelf, maar ik heb het antwoord dus van de (erg uitgebreide) tweakers review. Blijkbaar is het met de S3 scherm dus nog erger in de zon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

mister_S schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:17:
[...]

Sorry voor het quoten van mezelf, maar ik heb het antwoord dus van de (erg uitgebreide) tweakers review. Blijkbaar is het met de S3 scherm dus nog erger in de zon :'(
Ik heb em hier, maar er is geen zon _O- Scherm is super imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 01-10 12:02
mister_S schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:17:
[...]

Ik vind het nog steeds vreemd, aangezien GSMArena een test (hier, bijna onderaan de pagina) heeft gedaan door het contrast in direct zonlicht te meten en er op uit is gekomen dat het wel degelijk erg goed is.
Maar ja, ik heb 'm nog niet in het zonlicht kunnen bekijken, dus ik kan er geen zekere beweringen over maken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:26:
[...]

Ik vind het nog steeds vreemd, aangezien GSMArena een test (hier, bijna onderaan de pagina) heeft gedaan door het contrast in direct zonlicht te meten en er op uit is gekomen dat het wel degelijk erg goed is.
Maar ja, ik heb 'm nog niet in het zonlicht kunnen bekijken, dus ik kan er geen zekere beweringen over maken. :/
Dat heb ik met mijn S2 ook... Als je brightness op auto zet en in direct zonlicht staat dan dimt hij hem helemaal... Ik weet ook niet waarom. Je moet ff autobrightness uitzetten en brightness op full. Dat zijn ze waarschijnlijk vergeten op de redactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik neem aan dat ze voor zulke tests alle telefoons op max of een gelijke instelling zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 22:42
Ik stel hier nog maal eens de vraag. Zou een class 2 micro SD kaartje voldoen op de S3 om 1080p video's direct naar het kaartje te schrijven? Op de S2 heb ik in ieder geval geen problemen ondervonden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:06:
Voor de mensen die hem ook in de losse verkoop kopen (en dus niet icm lease contract o.i.d.): Doe ik er verstandig aan om de SGS3 bij te verzekeren?
Ik heb 1x gehad dat mijn vorige mobiel tijdelijk stuk was, dit werd gratis verholpen door service centre, maar ik moest het wel 2 weken zonder mobiel doen. Het is natuurlijk doodzonde als ik hem laat stuiteren. Mijn inboedel verzekering dekt binnen huis de schade maar tot 300 euro.
En als ik dan een verzekering zou nemen, wat is een acceptabel maandtarief daarvoor?
Is eigenhandig knutselen aan de mobiel ook meeverzekerd? Ik heb mensen gehoord die hem in het water hadden laten vallen en zelfs een nieuwe kregen. Lijkt tweaken me minder riskant.
Kun je nog meer domme vragen stellen jonge jonge. O-) 8)7
Je moet hem niet laten stuiteren. Dit is hetzelfde als je ove wilt steken op de snelweg als er een auto aankomt.
En prutsen/tweaken zit nit in een verzekering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:13
-Edwin- schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:22:
Ik stel hier nog maal eens de vraag. Zou een class 2 micro SD kaartje voldoen op de S3 om 1080p video's direct naar het kaartje te schrijven? Op de S2 heb ik in ieder geval geen problemen ondervonden tot nu toe.
blijft een kwestie van proberen... het ene kaartje is het andere niet, sommige zijn overrated, andere underrated..
als je een nieuw kaartje moet kopen, koop dan een snellere. als je nog een kaartje hebt liggen, probeer het uit :Y) (enige manier om het zeker te weten)
mocht het niet werken, kan je altijd nog een nieuwe kopen. Lijkt me niet een dealbreaker om het het toestel wel of niet aan te schaffen :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Prulleman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:35:
[...]

blijft een kwestie van proberen... het ene kaartje is het andere niet, sommige zijn overrated, andere underrated..
als je een nieuw kaartje moet kopen, koop dan een snellere. als je nog een kaartje hebt liggen, probeer het uit :Y) (enige manier om het zeker te weten)
mocht het niet werken, kan je altijd nog een nieuwe kopen. Lijkt me niet een dealbreaker om het het toestel wel of niet aan te schaffen :/
Nee zeker niet, het was dan ook niet dat ik het daarom vroeg hoor. Ga sowieso al de S3 kopen. Maar wat ik bedoel is dat je het wel gelijk zal merken toch als class 2 niet werkt? En dat dan niet bijvoorbeeld wanneer je op vakantie bent een deel van je filmpjes niet zijn opgenomen oid omdat class 2 te traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Class 2 is wel erg krap, tenzij je video opnames op de interne geheugen gaat zetten. In het best geval kun je tot 16Mbit/s. Een SD kaartje die als class 2 is aangeprezen moet minstens 2MB/s kunnen wegschrijven, "elk kaartje is anders" mag in dit geval niet opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik lees dat de bitrate inderdaad zo rond de 17-18 Mbps ligt met de S3. Die class 2 gaat 16 Mbps halen en dat zal denk ik dus niet werken. Ach ja, ik denk dat ik het toch maar probeer (heb er nu 1 in mn S2 namelijk), als het niet werkt koop ik wel een snellere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:34:
Dat heb ik met mijn S2 ook... Als je brightness op auto zet en in direct zonlicht staat dan dimt hij hem helemaal... Ik weet ook niet waarom. Je moet ff autobrightness uitzetten en brightness op full. Dat zijn ze waarschijnlijk vergeten op de redactie.
Autobrightness werkt hier op mijn S2 perfect. Scherm gaat naar 100% helderheid als je hem in de zon gebruikt.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
-Edwin- schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:42:
Ik lees dat de bitrate inderdaad zo rond de 17-18 Mbps ligt met de S3. Die class 2 gaat 16 Mbps halen en dat zal denk ik dus niet werken. Ach ja, ik denk dat ik het toch maar probeer (heb er nu 1 in mn S2 namelijk), als het niet werkt koop ik wel een snellere.
Class 4/ 32 Mb/s kaartje voldoet ruimschoots. Voor de prijs hoéf je het niet te laten 11,99 voor 16GB (ICIDU) b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:22:
[...]

Kun je nog meer domme vragen stellen jonge jonge. O-) 8)7
Je moet hem niet laten stuiteren. Dit is hetzelfde als je ove wilt steken op de snelweg als er een auto aankomt.
En prutsen/tweaken zit nit in een verzekering...
Bedankt voor dit duidelijke antwoord. :X

Ik heb hem nu lekker in mijn handje en als ik besluit hem kapot te gooien, krijg ik een nieuwe na betalen van 30 euro Eigen risico en voor 10,50 per maand is hij verzekerd. Als die in de sloot valt? Nieuwe. Als die kapot gaat doordat iemand met z'n dikke reet er op gaat zitten: Nieuwe. Dussss…

Ik vond het toch wel nodig om een toestel van meer dan 600 euro te verzekeren tegen mijn eigen stommiteiten.

Voor Tweaken is die impliciet verzekerd: Als ik hem doodflash en daarna aan stukjes smijt: Nieuwe :) (Al is een JIG om het ding te resetten goedkoper dan de 30 euro Eigen risico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Bedankt voor dit duidelijke antwoord. :X

Ik heb hem nu lekker in mijn handje en als ik besluit hem kapot te gooien, krijg ik een nieuwe na betalen van 30 euro Eigen risico en voor 10,50 per maand is hij verzekerd. Als die in de sloot valt? Nieuwe. Als die kapot gaat doordat iemand met z'n dikke reet er op gaat zitten: Nieuwe. Dussss…

Ik vond het toch wel nodig om een toestel van meer dan 600 euro te verzekeren tegen mijn eigen stommiteiten.

Voor Tweaken is die impliciet verzekerd: Als ik hem doodflash en daarna aan stukjes smijt: Nieuwe :) (Al is een JIG om het ding te resetten goedkoper dan de 30 euro Eigen risico)
Heb je niet meerdere verzekeringen, zoals inboedel? Bij veel verzekeraars kun je een buiten de deur of kostbaarhedenverzekering of iets dergelijks bij zo'n pakket afsluiten voor een euro of 2/3 per maand die dan niet alleen je mobiele telefoon dekt maar gelijk zo ongeveer alles, zoals camera's enz.

10,50 per maand voor alleen een telefoon is een erg hoge premie.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:46:
[...]

Heb je niet meerdere verzekeringen, zoals inboedel? Bij veel verzekeraars kun je een buiten de deur of kostbaarhedenverzekering of iets dergelijks erbij afsluiten voor een euro of 2/3 per maand die dan niet alleen je mobiele telefoon dekt maar gelijk zo ongeveer alles, zoals camera's enz.

10,50 per maand voor alleen een telefoon is een erg hoge premie.
Eens,.zelf ben ik goed verzekerd en komt dat ding auto in m'n inboedel. Buiten de deur weet ik niet maar dat gaat nooit 10,50 p.m kosten, hooguit een euro of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ulysses schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:42:
Dussss…

Waarom stelde je al die vragen dan überhaupt? Puur en alleen om te horen dat je keuze de juiste was?

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 28 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.