Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Topic maar aangemaakt gezien ik bij onze ervaringen en discussies steeds meer mensen met probleemvragen zie die wordt verweten geen probleemtopic te hebben geopend.

Bij deze: "DE TOPIC VOOR ALLE PROBLEMEN"
Zo kunnen wij met zijn allen in kaart brengen welke algemene problemen er allemaal zijn en elkaar helpen zoals een echte tweaker het zou doen.

Ik zal mijn best doen met de tijd een mooie TS te maken met de bekendste problemen en oplossingen van onze telefoons bij elkaar.

Modjes: mocht deze topic in uwer ogen misplaats zijn hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:58
Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
Als eerste een bekend probleem op XDA

wifi problemen:

toets *#0011# -> menu toets -> wifi -> schakel powersafestand wifi uit.

werkt voor vele mensen op XDA, in hoeverre de telefoon sneller leegraakt door deze functie uit te zetten kan ik jullie jammer genoeg niet vertellen.

een ander bekend probleem, Als een app toegevoegd wordt als een accessibility service (zoals lightflow) zal de touchwiz launcher vertellen waar je bent, (Homescreen 3 van 4, folder open, folder gesloten), Kan opgelost worden door apex launcher te gebruiken of de toepassing te deinstalleren en wachten tot hier een update voor komt.

Er zijn S3's in omloop met roze vlekken in het scherm, doe jezelf een plezier en neem screen tester mee op een microsd en bekijk het in de winkel voor je de telefoon meeneemt (screen tester is gratis in google playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
Danku bij deze hoop ik dat ik alle steun van mede tweakers kan verwachten om dit topic in stand en vooral netjes te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 11:27

WTM

Kan nou niet zeggen dat dit een mega probleem is, viel me wel op. Als ik de s3, na een nachtje opladen, bekijk zie ik er 100% lading op. Bij het eruithalen van de lader gaat deze direct naar 99%. Dit heb ik nooit eerder bij een andere telefoon gezien. (incl. Sgs1 en 2)

Meer mensen dit tegengekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 10:02
WTM schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:22:
Heb dit op m'n S2 regelmatig gehad, op m'n Galaxy Tab, HTC Flyer etc. Niet echt heel vreemd dus imho :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 07:14
WTM schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:22:
Kan nou niet zeggen dat dit een mega probleem is, viel me wel op. Als ik de s3, na een nachtje opladen, bekijk zie ik er 100% lading op. Bij het eruithalen van de lader gaat deze direct naar 99%. Dit heb ik nooit eerder bij een andere telefoon gezien. (incl. Sgs1 en 2)

99% load niet op de S1? Plenty rommetjes/ kernels en tweaks op ds S1 gedraaid met dit euvel.
Later met CM9/ICS en MIUI verdween dit wel. Overigens niets om zorgen over te maken zolang je CPU correct in deep sleep gaat en geen dramatische drain van je batterij, kun je zeggen dat dit "normaal" is.
;) Wachten op Semaphore of Glitch t.z.t >:)

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 08-06-2012 09:44 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:45

JT

VETAK y0

Een apart topic voor problemen? :P Zijn er veel problemen met de foon dan?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik begrijp de reden voor het topic maar het is niet de bedoeling om een algemeen problemen topic te maken. Het gaat gegarandeerd een groot problemen-dump-topic worden. Voor specifieke problemen en vragen mag er gerust een apart topic worden aangemaakt, graag zelfs. Dit topic gaat dus op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.