Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
watercoolertje schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Inderdaad en niet z'n klein beetje ook!
- CPU van de SGS3 is duidelijk sneller ondanks dat ie 100Mhz lager is geklokt dus daar moeten ze juist NIET trots op zijn.
Ach, S3 is al beter, anders doen we de 100Mhz er gewoon bij, klein beginnetje OC-tje met govenor op NOOP geeft:

Bye, bye HTC..

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/24bkug5.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/sy73p5.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De HTC kan niet/gaat nooit overgeclocked kunnen worden?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Ow, jawel hoor..maar ook daar gaat de S3 overheen, wedden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Whahaha :)
Als je jezelf niets inbeeldt ben je ook niets, denken ze daar zeker? Zelf met 100MHz minder rent de SIII nog fluitend rondjes om de One X tijdens benchmarks. En HTC vergeet voor het gemak ook nog eens dat je bij de SIII 50GB extra DropBoxruimte krijgt *naast* een SD-slot.

Edit: sterker nog, zelfs LG heeft het beter voor elkaar dan HTC mbt de Tegra3. Ook de Optimus 4X HD rent tijdens benchmarks rondjes om de HTC :P

[ Voor 13% gewijzigd door FooLsKi op 08-06-2012 13:10 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
FooLsKi schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Whahaha :)
Als je jezelf niets inbeeldt ben je ook niets, denken ze daar zeker? Zelf met 100MHz minder rent de SIII nog fluitend rondjes om de One X tijdens benchmarks. En HTC vergeet voor het gemak ook nog eens dat je bij de SIII 50GB extra DropBoxruimte krijgt *naast* een SD-slot.
Vergeet de wisselbare batterij niet. Toch ook wel een hele grote + :+
HTC logica moet je daarvoor wel je toestel uitzetten :o ..welke brein heeft dat bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:53
silitek schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:11:
[...]

Vergeet de wisselbare batterij niet. Toch ook wel een hele grote + :+
HTC logica moet je daarvoor wel je toestel uitzetten :o ..welke brein heeft dat bedacht?
Het gaat hierin om hoe verkopers hun toestellen slijten en wat voor tegen argumenten ze geven. Op zich is daar niks mee en als je de sheets bekijkt nog best logisch voor de gemiddelde consument.

Klant: Maar ik kan makkelijk de batterij verwisselen en daarmee langer met het toestel werken.
Verkoper: Accupack gebruiken, mooier afwerking (geen kieren), toestel hoeft niet uit. etc.

Onlogisch? Gelogen?.. nee, als je naar de argumenten kijkt, kunnen ze gemiddelde op google ingelezen consument zelfs verleiden.

Het gaat hiermee niet om feiten, maar om verkoop argumenten. Dat is bij alle producten en in elke branche zo. Je verdraaid de feiten niet, je geeft andere feiten, waarmee het andere product minder interessant lijkt.

Zelfde als wat verkopers van andere elektronica doen om jou het andere (met meer marge) product te verkopen. Slechter? Misschien, maar daar gaat het niet om. Definieer slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Cyleo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:54:
[...]

Zo, wat een bullshit zeg. Heb zelf geen van beide telefoons (ben erg blij met mijn Xperia S) maar dit is echt niveau media markt verkoper :P
Maar daar is dit ook voor bedoeld, type mediamarkt verkoper met niet tweakers klant. Het dient zijn doel denk ik. Dat ze er niet bij gezet hebben dat je de achterkant moet verwijderen om de sd kaart, accu of sim kaart te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:47
Beetje rare vraag, maar voor ik Vodafone een mailtje stuur, wil ik zeker weten dat het niet in de S3 zit.

Ik haal via 3G+ (H+) namelijk maar 1950Mbps download als max. Getest op verschillende locaties in de regio. Ik heb ook een testje gedaan met de S2 van een vriend. Die haalt wel 3600Mbps waar ik 1950 haal terwijl hij naast me zit. Ik denk dus dat ik capped ben op 2 Mbit download terwijl mij abo net zoals die van die vriend van me op 3,6 hoort te zitten. Nu is mijn vraag: er zit niet ergens een optie die m'n snelheid gimped of setting die ik zou moeten instellen? Ik heb al gezocht, maar zag niks. M'n vorige foon haalde wel boven de 2Mbit, maar dat heb ik niet meer getest sinds ik sim only heb. Sim kaart is geknipt voor S3 dus kan ik ook niet direct testen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

silitek schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:57:
[...]

Ach, S3 is al beter, anders doen we de 100Mhz er gewoon bij, klein beginnetje OC-tje met govener op NOOP geeft:

Bye, bye HTC

[afbeelding] [afbeelding]
Even offtopic, maar wat voor datum/tijd widget gebruik je daar? Vind hem wel erg strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:44:
Nog geen hardware defecten gemeld met de S3, indrukwekkend. Eerste highend toestel wat geen hardware defecten heeft bij release.
Zal ik dan maar de eerste zijn....
Mijn scherm is dood... totaal geen beeld meer. Tijdens watsapp uitgevallen en gaat neit meer aan.
Geluid hoor ik nog wel en de lampjes op het toestel gaan ook branden.
Batterij al verwijderd.. :-(

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
hars73 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Even offtopic, maar wat voor datum/tijd widget gebruik je daar? Vind hem wel erg strak.
One More Clock Widget ;)
oner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:47:
[...]

Zal ik dan maar de eerste zijn....
Mijn scherm is dood... totaal geen beeld meer. Tijdens watsapp uitgevallen en gaat neit meer aan.
Geluid hoor ik nog wel en de lampjes op het toestel gaan ook branden.
Batterij al verwijderd.. :-(
Dat is niet zo mooi!!..kijk eens in downloadmode volume/down+home+powerbutton of je beeld krijgt!
Batterij eruit/in en dan deze handelingen. Seconde of 5 vasthouden loslaten. Indien beeld opnieuw rom flashen..geen beeld idd scherm dead. :+

[ Voor 57% gewijzigd door silitek op 08-06-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
@silitek
Hij is echt dood :-(
Nu maar terugsturen en hopen op een nieuwe..

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ach, S3 is al beter, anders doen we de 100Mhz er gewoon bij, klein beginnetje OC-tje met govener op NOOP geeft:

Bye, bye HTC
Had mijne ook al op 1.7 gezet, maar gek genoeg werden de scores daardoor lager als bij 1.6, meestal houdt dat in dat er iets meer voltage bij moet, maar ik ga niet boven de 1.4V aangezien dat volgens Intel kan zorgen dat de electronen over kunnen springen oid (stond bij de perseus kernel op XDA)...

Hoogste Browsermark op 1.6Ghz was 187.000 en vellameo (ofso) haalde 2300 :D Denk dat er na optimalisatie wel 200.000 of hoger te halen is op 1.4 Ghz trouwens! (Galaxy Note op 1.6Ghz haalt 175.000 punten).

Vanvond als ik tijd heb alle frequenties even nalopen en het laagste voltage opzoeken...

Van mij mogen er wel wat schaalopties uit eigenlijk, volgens mij werd bij de S2 aangerade maar max 7 a 8 frequenties te gebruiken en ik heb nu iets van 12 stappen :D
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Tuurlijk wel :) Maar daar gaat het verbruik (veel) sneller omhoog omdat die op een groter produce gemaakt is ;) Heb enkel ervaring met de Tegra 2 en daar moest het voltage wel aardig opgehoogd worden, terwijl ik met de Exynos 4210 100Mhz bij de 1.2Ghz kon doen op hetzelfde voltage, lijkt er op dat Samsung iets scheutiger is met voltages uitdelen. BIj de Galaxy note kon ik ook gewoon 1600Mhz draaien op de voltages voor 1.4Ghz...

Vanavond ga ik daar dus mee klooien op de S3, uiteraard zijn mijn behaalde OC's niet meteen toepasbaar op alle S3's aangezien elke chip anders is.

[ Voor 33% gewijzigd door watercoolertje op 08-06-2012 14:20 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Had mijne ook al op 1.7 gezet, maar gek genoeg werden de scores daardoor lager als bij 1.6, meestal houdt dat in dat er iets meer voltage bij moet, maar ik ga niet boven de 1.4V aangezien dat volgens Intel kan zorgen dat de electronen over kunnen springen oid (stond bij de perseus kernel op XDA)...

Hoogste Browsermark op 1.6Ghz was 187.000 en vellameo (ofso) haalde 2300 :D

Vanvond als ik tijd heb alle frequenties even nalopen en het laagste voltage opzoeken...

Van mij mogen er wel wat schaalopties uit eigenlijk, volgens mij werd bij de S2 aangerade maar max 7 a 8 frequenties te gebruiken en ik heb nu iets van 12 stappen :D
Yep..by careful met voltage niet boven de 1.4V. UV settings is uitvogelen, 8 steps frequentie staat hier nu.
1.7 kakt in door voltage verlies (nog).
Zetten deze ontwikkeling door in de Custom topic t.z.t..we zullen deze topic "clean" houden!!
silitek vlieg door z'n enthousiasme ook weleens de bocht uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
oner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:15:
@silitek
Hij is echt dood :-(
Nu maar terugsturen en hopen op een nieuwe..
Hardware failure. Natuurlijk krijg je onder garantie een nieuwe of herstel.
Je bent wel de eerste met scherm uitval.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
ben ik tenminste de ergens de eerste..

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Benchmarks zeggen me ook niet alles, ik heb de onderstaande net gedraaid met mijn standaard OneX, niets geroot, overclocked of wat dan ook. Hij heeft een hogere score dan de OneX zou moeten hebben en hij loopt gewoon soepel zoals je zou verwachten.

Ik heb met mijn Desire met custom ROM's ook vaak benchmarks gedraaid en een hogere score betekende niet automatisch dat het toestel ook "sneller " aanvoelde. Benchmarks zijn leuk maar het zegt lang niet alles :) De SIII en OneX zijn de toptoestellen van dit moment, het zal meer afhangen van je smaak, snel zijn ze allebei.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6871627/Foto/2012-06-08_14-16-15.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
janvanduschoten schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:31:
Benchmarks zeggen me ook niet alles, ik heb de onderstaande net gedraaid met mijn standaard OneX, niets geroot, overclocked of wat dan ook. Hij heeft een hogere score dan de OneX zou moeten hebben en hij loopt gewoon soepel zoals je zou verwachten.

Ik heb met mijn Desire met custom ROM's ook vaak benchmarks gedraaid en een hogere score betekende niet automatisch dat het toestel ook "sneller " aanvoelde. Benchmarks zijn leuk maar het zegt lang niet alles :) De SIII en OneX zijn de toptoestellen van dit moment, het zal meer afhangen van je smaak, snel zijn ze allebei.

[afbeelding]
Uiteraard. met de huidige CPU snelheden zijn benchmark-score's voor de freaks.
In de praktijk merk je weinig meer van de OCen 100,200 zelf 500Mhz.Voor de records zullen maar zeggen!!

Edit: Beide telefoons hebben overigens een CPU beveiliging ingebouwd dat wanneer telefoon heet wordt zal het underclocken. Veel achter elkaar benchmarken geeft een negatief effect. :+
Eigenlijk is het zinloos..maar ach, zit in het tweakersbloed zeg maar :+

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 08-06-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 11:39
Kan er met de touchwiz 5.0 ook worden ingesteld dat de achtergrond meebeweegt ipv statisch?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:09:
Kan er met de touchwiz 5.0 ook worden ingesteld dat de achtergrond meebeweegt ipv statisch?
Nee, maar is wel een modificatie voor.
[MOD][V2][05.06]Modded TouchWiz with wallpaper scrolling and 6x5/5x5 app drawer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 08:06
Offtopic, dus weg. Verzekeringen hebben niets te zoeken in een toesteltopic.

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 08-06-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:51
*knip* Zie hierboven.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 08-06-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 11:39
Juist! Mijn dank is groot, ik had op xda daar nog niet gekeken.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bye, bye HTC

Hoi Welke clock widget is dat ziet er goed uit ,heb sinds vanmiddag ook de mijne binnen en wauw wat een verschil met de Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Hoi Welke clock widget is dat ziet er goed uit ,heb sinds vanmiddag ook de mijne binnen en wauw wat een verschil met de Galaxy S.
Het staat er een paar post onder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:33

Flipm0de

geen

Ik kan nergens de massaopslag modes vinden op de S3? Kom er gewoon niet uit. Iemand een idee voor me?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:00
Flipm0de schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:49:
Ik kan nergens de massaopslag modes vinden op de S3? Kom er gewoon niet uit. Iemand een idee voor me?
Hier ook last van, Totalcommander ziet hem zo niet.
Eens zoeken of hij daar niet een of andere plugin voor heeft, ligt me namelijk iets van bij.
Windows Explorer ziet hem wel en kan hem zo ook wel benaderen.
Maar beetje irri.... :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Flipm0de schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:49:
Massaopslag?..externeSD bedoel je?.mnt/extSdCard of intern Sdcard ;)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 08-06-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:33

Flipm0de

geen

Er zat op de s2 een optie ' massaopslag' deze moest ik aanzetten om op OSX de telefoon te kunnen vinden. Zie deze optie nergens meer op de s3.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
[...]

Ach, S3 is al beter, anders doen we de 100Mhz er gewoon bij, klein beginnetje OC-tje met govenor op NOOP geeft:

Bye, bye HTC..

Hmmm, mijn One X haalt sinds gisteren ook soortgelijke scores zonder overklokken, custom ROM's en dergelijken. Java wat lager, overall wat hoger. Overigens ook te merken aan de extreme smoothness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Sigis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:14:
[...]

Hmmm, mijn One X haalt sinds gisteren ook soortgelijke scores zonder overklokken, custom ROM's en dergelijken. Java wat lager, overall wat hoger. Overigens ook te merken aan de extreme smoothness.
Maakt niet uit beide zijn prima toestellen. Zal stuivertje wisselen zijn met de komst van CM9 b.v gaat deze weer ruimschoots voorbij HTC. Ook dat zal een piek moment zijn CPU's underclocken bij warmte toch auto terug.
smoothness is er altijd.. ;)

Het is alleen jammer dat HTC met modder aan het gooien is richting S3, nergens voor nodig.
Beide uitmuntend alleen persoonlijke voorkeur maakt de keuze!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dope3112 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:40:
Voor iedereen die wifi problemen heeft.

*bron XDA*
toets *#0011# -> menu toets -> wifi -> schakel powersafestand wifi uit.

werkt voor vele mensen op XDA, in hoeverre de telefoon sneller leegraakt door deze functie uit te zetten kan ik jullie jammer genoeg niet vertellen.

-edit-

natuurlijk eerst even alle routers/modems rebooten en kijken of dat eerst helpt maar dat lijkt mij nogal logisch
Ik heb deze aktie uitgevoerd en inderdaad geen haperende verbinding meer.
Wel is het batterijgebeuren toegenomen. Heb even gemeten. 4uur met wifi aan in normale modus kost 9% Daarna 4 uur wifi met powersafestand uit 14% Aanmerkelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Ik krijg binnenkort ook de SGSIII binnen, blauw, samen met een knipper voor mijn sim kaart om er een microsim van te maken. Van tele2.

Is dat moeilijk? Waar moet ik op letten?
Ik hoop dat er ook een adapter bij zit naar gewoon sim toe, voor het geval dat ik hem in een oud toestel wil gebruiken later.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 14:55

The Wizard

Moderator Mobile
Heel simpel, oude simkaart erin, knip en klaar! :). Bijna altijd zitten er adapters bijgeleverd.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
silitek schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:34:
[...]

Maakt niet uit beide zijn prima toestellen. Zal stuivertje wisselen zijn met de komt van CM9 b.v gaat deze weer ruimschoots voorbij HTC. Ook dat zal een piek moment zijn CPU's underclocken bij warmte toch auto terug.
smoothness is er altijd.. ;)

Het is alleen jammer dat HTC met modder aan het gooien is richting S3, nergens voor nodig.
Beide uitmuntend alleen persoonlijke voorkeur maakt de keuze!!
Inderdaad is moddergooien nooit goed. Inderdaad is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 18:30
Zijn hier mensen die van iPhone (4/4S) naar de Galaxy S3 zijn gegaan? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

The Wizard schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:03:
Heel simpel, oude simkaart erin, knip en klaar! :). Bijna altijd zitten er adapters bijgeleverd.
Mooi bedankt! Wel heel spannend! Nieuwe telefoon straks, kom van de SGS1 af met CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M.C. schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:13:
Zijn hier mensen die van iPhone (4/4S) naar de Galaxy S3 zijn gegaan? Wat zijn jullie ervaringen?
Meerderen. Wellicht topic eerst even doorlezen dan wel rechtsboven de zoekfunctie gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
jmk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:18:
[...]

Mooi bedankt! Wel heel spannend! Nieuwe telefoon straks, kom van de SGS1 af met CM9.
Dan zal het een grote (positieve) sprong zijn :). Ik ben van de SGS1 naar de SGS2 en nu naar de SGS3. Ik heb altijd custom ROM's gedraaid (Lite'ning ROM), maar bij de S3 heb ik nog niet echt de behoefte. Uiteraard wel geroot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 07:48
Even een vraagje over het dlna gebeuren met een S3 welke app gebruiken jullie hiervoor? Ik vind het best jammer dat het met de nieuwe allshare niet meer werkt zoals het op de Note,SII enz ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij mijn processen dat deze aplicatie meedraait: BroadcomMEMSService.
Weet iemand wat deze doet? kom er via google niet echt aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 15:28
M.C. schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:13:
Heb de 4 en de 4S gehad. Heb de S3 nu ongeveer 4 dagen en moeten zeggen dat het me goed bevalt. Het is inderdaad even zoeken naar bepaalde apps etc. Maar om eerlijk te zijn het is veel van t zelfde, vind de pagina's waar je de widgets kan zetten wel een grootte aanwinst..
Wat mij vooral geholpen heeft om de overstap te maken zijn de filmpjes op het XDA forum. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1557484)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even een vraagje over men S3.
Mag je de batterij gewoon volledig leeg laten komen? Tot dat de gsm uitvalt?
En dit altijd zo doen. Hem altijd leegwerken en dan volledig terug opladen.
Is dat goed voor de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:22:
Heb even een vraagje over men S3.
Mag je de batterij gewoon volledig leeg laten komen? Tot dat de gsm uitvalt?
En dit altijd zo doen. Hem altijd leegwerken en dan volledig terug opladen.
Is dat goed voor de batterij?
Wikipedia: Lithium-ion-accu

Succes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:47:
Ik zie bij mijn processen dat deze aplicatie meedraait: BroadcomMEMSService.
Weet iemand wat deze doet? kom er via google niet echt aan uit.
Enhanced Messaging Services?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee dagen ook een trotse bezitter van de S3 (hiervoor de S1).

Twee kleine vraagjes;

-Maken jullie nou gebruik van de spaarstand? Scheelt het veel betreffende het verbruik?

-Voorheen maakte ik gebruik van Advanced Task Killer, is die nog nodig of volstaat bij de S3 het indrukken van de 'Start' toets en dan 'Alles wissen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:02:
Sinds twee dagen ook een trotse bezitter van de S3 (hiervoor de S1).

Twee kleine vraagjes;

-Maken jullie nou gebruik van de spaarstand? Scheelt het veel betreffende het verbruik?

-Voorheen maakte ik gebruik van Advanced Task Killer, is die nog nodig of volstaat bij de S3 het indrukken van de 'Start' toets en dan 'Alles wissen'?
Task killers zijn eigenlijk niet meer nodig. Je hebt volop geheugen (mijn S2 is nooit vol geweest) en Android gaat sindsdien ook beter om met het manage van tasks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik lees hier net over een nieuwe lading android controllers, "die speciaal samenwerken met Tegra3 van NVIDIA"
Androidworld

Zou toch net zo goed moeten werken met Exynos 4412(de chip van de SGSIII)? Of is dat dan weer niet compatibele qua interface... :?

[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 09-06-2012 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmk schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 08:08:
Ik lees hier net over een nieuwe lading android controllers, "die speciaal samenwerken met Tegra3 van NVIDIA"
Androidworld

Zou toch net zo goed moeten werken met Exynos 4412(de chip van de SGSIII)? Of is dat dan weer niet compatibele qua interface... :?
Allemaal marketing/samenwerkingsonzin wederom. Het ding werkt gewoon met "alle" Android devices (minimaal Android OS 3.0 en uiteraard Bluetooth nodig) via de gratis Playground app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Toch twee vreemde dingen ontdekt bij S3..

Bluetooth-koppeling met de carkit werkt niet goed..
Lees ik ook al terug in andere forums..
Je verstaat de andere kant wel, maar de ander hoort jou niet..

Verder zorgt de spaarstand in combinatie met de netwerk-melding-functie voor reboots..
Als je een van beide uitzet, werkt het wel..

Hopen dat beide in een firmware-update worden gerepareerd of zou ik dat daarvoor ergens moeten melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al gespeeld met de SIII. Vanaf maandag kan ik me eindelijk trotse eigenaar noemen! Net een bijzonder goede review gelezen van techradar, ik weet niet of ie hier al vermeld staat? (http://www.techradar.com/...-galaxy-s3-1078667/review)

Ik kom van de HTC Sensation. Ik ga opgelucht zijn als ik eindelijk van dat ding af ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
_Nick__ schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:25:

Verder zorgt de spaarstand in combinatie met de netwerk-melding-functie voor reboots..

Hopen dat beide in een firmware-update worden gerepareerd of zou ik dat daarvoor ergens moeten melden?
Hier totaal geen problemen met de carkit (ingebouwd in de Navi van Toyota). Misschien is het carkit afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:09
Voor de mensen die de swipe functie van het standaard Samsung toetsenbord verrot vinden, wat ik dus vind. Kunnen hier Swype beta downloaden http://db.tt/qs8gCXOu. Je moet je wel registreren maar dat is het wel waard..

Swype werkt nu super met de Nederlandse taal zonder mijn SGS3 geroot te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:21:
[...]

Wel is het batterijgebeuren toegenomen. Heb even gemeten. 4uur met wifi aan in normale modus kost 9% Daarna 4 uur wifi met powersafestand uit 14% Aanmerkelijk verschil.
dat is jammer,... hopelijk komt samsung met een fix in een update voor jullie wifi problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy S3 veilig ontkoppelen van de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
diquan2001 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:23:
Even een vraagje over het dlna gebeuren met een S3 welke app gebruiken jullie hiervoor? Ik vind het best jammer dat het met de nieuwe allshare niet meer werkt zoals het op de Note,SII enz ging.
BubbleUpnp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
@The Wizard

Dat zal dan wel.. Had in het xda-forum wel al veel personen gevonden met hetzelfde probleem (voor een gsm, die net pas uit is)..

Hopelijk wordt dit een firmware-update opgelost..

Wel apart dat hogere (nieuwere) bluetooth-versies niet meer kunnen, maar blijkbaar anders werken..

Las ook dat veel mensen problemen hebben na update van ouder toestel naar ICS..

Bedankt voor het antwoord..

@Dope3112

ben heel tevreden over IMediaShare ..

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 09-06-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Doe eens even de edit-knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) gebruiken.

[ Voor 103% gewijzigd door janvanduschoten op 09-06-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
_Nick__ schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:55:
@Dope3112

ben heel tevreden over IMediaShare ..
kan die ook als client dienen ipv alleen als server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat heb je altijd met nieuwe toestellen. Het is altijd even afwachten op een software update voor je carkit. Waarschijnlijk gaat je carkit de mist in omdat de S3 BT4 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
@SizzLorr tja.. weer bedankt..

@Dope3112 ja.. is een prima client.. ook voor online-televisiekanalen of streams.. is zeker een keer het proberen waard..

@voil super bedankt voor de download.. lukte mij niet vanaf gsm.. echte swype is wel zo handig als je veel leestekens gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:58
Ik ben sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een SGSIII

Na 1 jaar lang een iPhone 4 gehad te hebben was de garantie bijna op en wou ik toch een nieuwe hebben. Aangezien hij al 2 keer defect was geweest.

Net de Media markt gebeld, of ze blauwe op voorraad hadden en deze verkochten. Het antwoord was duidelijk, nog genoeg. Nja ik kwam daar dus, bleken ze nog niet verkocht te mogen worden.

Had ook net mijn iPhone verkocht en ik wil eigenlijk niet een week zonder watsapp of iets dergelijks zitten. Heb dus maar een witte gekocht, die ik overigens ook erg mooi vind.

Maar wat een vette telefoon is het zeg, echt super snel, voor zover ik zo kan merken. Typen gaat heerlijk (nadat ik die auto correct uit had gezet) browsen gaat heerlijk eigenlijk werkt alles gewoon lekker snel.

Moet er alleen nog wel een keer een fatsoenlijk hoesje bij kopen, aangezien ik super zuinig ben op mijn telefoons.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:21:
[...]

Mag ik vragen icm welke router je last hebt? Ik zelf heb een TP-Link TL-WR1043ND, ik hoop dat ik hier met standaard instellingen geen last krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 09:08

Bestla

Kvinne

Net de post aan de deur en even wat euries aftikken en daar was hij de S3 (voor mijn vrouw dan, want ik wil een blauwe)
Maar wat is het een puik apparaat.En in wit ook eigenlijk heeeeel mooi. Wat zal mijn vrouw zeggen, ze zit nu in Frankrijk zonder internet (hahaha) en kan haar dus geen foto mailen, maar ze heeft nu een LG Cookie en dat zal een wereld van verschil in grote alleen al zijn.
Voor mijn vrouw hoeven al die toeters en bellen eigenlijk niet, maar je moet een keer met je tijd meegaan vind ik.
Ik loop al een tijdje met een smartphone rond, en vond de S3 gelijk al een supermachine, dus er meteen maar 2 besteld waarvan de witte nu binnenkwam, ik moet nog een kleine 2 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 10:25

WTM

In combinatie met mijn Parrot Mki9100 carkit werkt het prima. (firmware 2.02 op de parrot die in eind 2011 erop gezet is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond er een uur geleden ook een koerier voor de deur met een S3.
Ik vind het tot nu toe een erg mooi toestel! Ik ben nu alles nog een beetje aan het uitvinden, omdat ik hiervoor geen smartphone had, maar ik ben er tot nu toe erg tevreden mee.

De kleur is overigens naar mijn mening niet echt blauw, maar inderdaad meer die metallic blauw.
De voorkant is veel blauwer dan de achterkant, maar alsnog erg donker blauw / grijs. Als je de zijkant met de achterkant vergelijkt is er duidelijk verschil in kleur te zien. Je kunt goed zien dat er een andere backcover op zit.

Maar ik vind hem met die donkere kleuren erg mooi, en denk dat deze mooier is dan de echt blauwe variant. Alhoewel ik die nog niet in me handen heb mogen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

voil schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:48:
Voor de mensen die de swipe functie van het standaard Samsung toetsenbord verrot vinden, wat ik dus vind. Kunnen hier Swype beta downloaden http://db.tt/qs8gCXOu. Je moet je wel registreren maar dat is het wel waard..

Swype werkt nu super met de Nederlandse taal zonder mijn SGS3 geroot te hebben.
Ik heb 'm gedownload en geïnstalleerd maar er zit alleen de Engelse taal en Spaanse taal in het woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:29:
Bij mij stond er een uur geleden ook een koerier voor de deur met een S3.
Ik vind het tot nu toe een erg mooi toestel! Ik ben nu alles nog een beetje aan het uitvinden, omdat ik hiervoor geen smartphone had, maar ik ben er tot nu toe erg tevreden mee.

De kleur is overigens naar mijn mening niet echt blauw, maar inderdaad meer die metallic blauw.
De voorkant is veel blauwer dan de achterkant, maar alsnog erg donker blauw / grijs. Als je de zijkant met de achterkant vergelijkt is er duidelijk verschil in kleur te zien. Je kunt goed zien dat er een andere backcover op zit.

Maar ik vind hem met die donkere kleuren erg mooi, en denk dat deze mooier is dan de echt blauwe variant. Alhoewel ik die nog niet in me handen heb mogen houden...
Ow, ja daar was ik al bang voor. Te veel kleurschakeringen waardoor het rommelig overkomt..
Gelukkig is de witte homogeen daar ben ik dan voor het complete design wel blij mee!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik twijfel om de Galaxy S3 te nemen via een T-mobile verlenging bij T-mobile zelf, omdat ik daar een goede deal kan krijgen. Ik zal dan waarschijnlijk een branded telefoon krijgen. Nu heb ik op internet de volgende link gevonden over debranden van de Galaxy S3, kan iemand bevestigen dat dit werkt? http://androidromupdate.c...galaxy-s3-s-iii-gt-i9300/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
@WTM

bij instellingen kun je de andere talen downloaden.. ook Nederlands.. werkt prima..

(Swype-teken in toetsenbord vasthouden.. eerst Swype aanzetten bij taal en invoer)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

_Nick__ schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:29:
@WTM

bij instellingen kun je de andere talen downloaden.. ook Nederlands.. werkt prima..

(Swype-teken in toetsenbord vasthouden.. eerst Swype aanzetten bij taal en invoer)..
Thanks. Heb het gevonden. Twijfel of "swypen" via Samsung toetsenbord niet net zo goed is overigens. Misschien zelfs wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Bij het echte swype-toetsenbord hoef je (tussendoor) maar van leestekens naar de spatiebalk te swypen (vegen) om het leesteken te krijgen.. die optie zie ik niet bij het Samsung toetsenbord.. Swype lijkt mij dus sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Sj44k13 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:23:
Ik twijfel om de Galaxy S3 te nemen via een T-mobile verlenging bij T-mobile zelf, omdat ik daar een goede deal kan krijgen. Ik zal dan waarschijnlijk een branded telefoon krijgen. Nu heb ik op internet de volgende link gevonden over debranden van de Galaxy S3, kan iemand bevestigen dat dit werkt? http://androidromupdate.c...galaxy-s3-s-iii-gt-i9300/
Je kunt uiteraard een andere ROM erop zetten, maar het is nou niet dat de T-Mobile branding zo erg is. Het enige is dat je een paar (verwijderbare) apps voorgeïnstalleerd krijgt, je browser heeft een ander icoontje en is voorzien van een paar bookmarks. Tel daar dan een opstart- en afsluitscherm en een paar extra ringtones bij op en da's de hele branding.

En meestal verkopen ze van dat soort toestellen eerst de XEN-versie omdat de T-Mobileversie wat later beschikbaar is. Om bij de landelijke/globale lancering niet met lege handen te zitten kopen ze dan een zooi unbranded toestellen in bij Samsung.

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 15-07-2015 16:58 . Reden: op verzoek van Sj44k13 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Mijn s2 was ook t-mobile branded. Even flashen, ander batterijklepje en je ziet er niets van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 07:48
weet iemand of het mogelijk is om de weergave van de foto albums aan te passen? nu zijn de albums irritant groot .dit is vervelend als je veel fotos op je s3 hebt staan en dan pakt hij ook nog automatisch de fotos die op mijn netwerk staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
jmk schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Mag ik vragen icm welke router je last hebt? Ik zelf heb een TP-Link TL-WR1043ND, ik hoop dat ik hier met standaard instellingen geen last krijg.
hier dezelfde router in huis en mijn vriendin der witte s3 heeft er absoluut geen problemen mee (ik wacht zelf nog even op de met blue variant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Hoi ik heb een Sitecom 300 N gigabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey leonmm,

Niet om vervelend te doen. Maar als je last van haperende WiFi hebt.
Dan ligt het aan je router. De sitecom 300n is echt een ramp. Staat bekend om zijn slechte haperende wegvallende WiFi connecties.
Iig als je er last van hebt dan is het niet je sgs3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ben ik nou gek of kan je geen alarm af laten gaan als de telefoon uit is? Al me vorige telefoons zetten zichzelf aan als het tijd was voor een alarm, maar de S3 doet niks. Slaat het gewoon over. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Sj44k13 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:23:
Een paar dagen geleden kreeg ik mijn blauwe Samsung Galaxy S3 van T-mobile binnen. Deze was niet gebrand, dat wil zeggen, er is niets van T-mobile te vinden. Geen software, logo, of wat dan ook. Sim-lock weet ik niet; weet iemand hoe ik dit kan controleren? Bij T-mobile viel me op dat de TCO bij een behoorlijk aantal T-mobile Smart Plus abbonementen elkaar nauwelijks ontloopt. Voor 230 minuten en 500 mb. betaal je over 2 jaar maar iets van 2 tientjes minder dan bij 420 minuten / 1 gb / 3,6Mbps / onbeperkt internet. Even goed narekenen dus!

UPnP / DLNA sharing werkt echt fantastisch, maar misschien ook wel omdat ik een Samsung 2011 TV heb. Foto's, video's en muziek is met twee klikjes op het scherm af te spelen, en er is ook een Media Server aanwezig in Android 4. Super!

Mijn scherm vertoont kleine zwarte vlekken; plekken die bij normaal gebruik echt niet opvallen, maar bij een volledig zwart scherm opeens nog wat zwarter zijn. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Overigens, als hoesje heb ik een blauwe Samsung Flip Cover besteld: klik voor totaal E24,70. Echt een aanrader: het voegt nauwelijks gewicht / dikte toe en valt erg soepel op z'n plek.

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 15-07-2015 16:58 . Reden: op verzoek van Sj44k13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
AppieNL schreef op zondag 10 juni 2012 @ 02:25:
Ben ik nou gek of kan je geen alarm af laten gaan als de telefoon uit is? Al me vorige telefoons zetten zichzelf aan als het tijd was voor een alarm, maar de S3 doet niks. Slaat het gewoon over. Mis ik iets?
Klopt, Android moet lopen om het alarm af te laten gaan. Dan was je vorige telefoon een Nokia zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
The Wizard schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:40:
[...]

Klopt, Android moet lopen om het alarm af te laten gaan. Dan was je vorige telefoon een Nokia zeker...
Google Play: [root] NoMoarPowah!

[ Voor 49% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-06-2012 09:51 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ook ik ben een tevreden gebruiker van de galaxy s3. Maar een ding krijg ik niet aan de praat, namelijk video bellen. als ik naar m,n partner bel die ook galaxy S3 heeft, krijg ik melding.... verbinding mislukt.. geen 3G maar dit krijg ik als wel 3g heb en ook als ik bv thuis op wifi zit. video bellen met phone van m,n partner naar mij levert de zelfde probleem op. wie kan mij hiermee helpen? heb uiteraard veel gezocht op google maar geen resultaat. Je moet toch ook kunnen videobellen via wifi?

Bedankt groet, bt zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:01:
Hallo. Ook ik ben een tevreden gebruiker van de galaxy s3. Maar een ding krijg ik niet aan de praat, namelijk video bellen. als ik naar m,n partner bel die ook galaxy S3 heeft, krijg ik melding.... verbinding mislukt.. geen 3G maar dit krijg ik als wel 3g heb en ook als ik bv thuis op wifi zit. video bellen met phone van m,n partner naar mij levert de zelfde probleem op. wie kan mij hiermee helpen? heb uiteraard veel gezocht op google maar geen resultaat. Je moet toch ook kunnen videobellen via wifi?

Bedankt groet, bt zwolle
Videobellen werkt lang niet altijd zoals het hoort te werken. ten eerste is het afhankelijk van je abonnement, meeste basis abonnementen is het niet inbegrepen. Neem even contact op met je provider. Ten tweede is het ook afhankelijk van welk toestel je gebruikt, zoals Samsung -> Samsung werkt wel maar Samsung -> iPhone werkt niet. Van provider naar provider videobellen heb ik ook nooit voor elkaar gekregen.

Ik gebruik gewoon Skype, geen gezeik geen gedonder.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dat is een workaround, die start de telefoon op wanneer het alarm af hoort te gaan.
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:01:

Bedankt groet, bt zwolle
Of gebruik Talk, zit standaard op de tel. Werkt ook goed op 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

AppieNL schreef op zondag 10 juni 2012 @ 02:25:
Als je niet wil rooten(NoMoarPowah! heeft root nodig), kan je ook je telefoon aanlaten en silent time gebruiken. Deze app laat geen ene ringtone, tril, oplichten van display of LED zien als jij wil slapen.
Daarbij kan je ook nog eens belangrijke personen in een whitelist zetten die jou wel mogen bellen 's nachts, bijvoorbeeld ouders als er echt iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:12:
[...]

Videobellen werkt lang niet altijd zoals het hoort te werken. ten eerste is het afhankelijk van je abonnement, meeste basis abonnementen is het niet inbegrepen. Neem even contact op met je provider. Ten tweede is het ook afhankelijk van welk toestel je gebruikt, zoals Samsung -> Samsung werkt wel maar Samsung -> iPhone werkt niet. Van provider naar provider videobellen heb ik ook nooit voor elkaar gekregen.

Ik gebruik gewoon Skype, geen gezeik geen gedonder.
bedankt voor reactie. video bellen werkt ook niet met 2 galaxy,s S3 telefoons onderling. overgens zal het toch niet abbonements afhankelijk zijn maar meer welke snelheid je hebt? skype werkt wel en dan zal het toch ook moeten kunnen werken via wifi? voorheen met iphone en ipad geen problemen mee gehad. is er ergens instelling dat ik kan instellen dat videobellen bv ook via wifi kan?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36
Leuke suggestie maar die app kan je telefoon ook een beetje in de war maken. Ik heb die app er een tijdje opgehad en later weer verwijdert. Daarna kon ik mijn telefoon niet meer uitschakelen. Als ik uitschakelen selecteerde deed de telefoon een reboot. Kon dat zelf wel weer fixen maar het was toch wel een beetje vervelend.

Dit was op een S2 trouwens. Ik zie zo snel nergens dat de S3 al door deze app wordt ondersteund.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
BvDorp schreef op zondag 10 juni 2012 @ 02:30:
[...]

Een paar dagen geleden kreeg ik mijn blauwe Samsung Galaxy S3 van T-mobile binnen. Deze was niet gebrand, dat wil zeggen, er is niets van T-mobile te vinden. Geen software, logo, of wat dan ook. Sim-lock weet ik niet; weet iemand hoe ik dit kan controleren?
Toets in de dailer: *#1234# er komen 3 regels tevoorschijn.

Bij csc moet er I9300PHNALE4 staan. Dan heb je de NL software erop
zonder branding.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Megapaul schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:00:
[...]

Toets in de dailer: *#1234# er komen 3 regels tevoorschijn.

Bij csc moet er I9300PHNALE4 staan. Dan heb je de NL software erop
zonder branding.
Heb ook een S3 rechtstreeks van T-Mobile en ook hier geen branding of simlock. Heb inderdaad ook I9300PHNALE4 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hebt even een vraag ik ben in het bezit van een s3, nu vul ik mijn woordenlijst met nieuwe woorden die de s3 niet kent, maar als ik mijn s3 uit zet en weer aan dan zijn al mijn woorden weg.

ik hebt heel internet en alle forum's bekeken maar ik lees er niks over, kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
WTM schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:16:
[...]

Thanks. Heb het gevonden. Twijfel of "swypen" via Samsung toetsenbord niet net zo goed is overigens. Misschien zelfs wel beter.
Ik vind de standaard swipe functie van het Samsung toetsenbord echt verrot. Al verschilt dat per persoon natuurlijk maar ik ben de 'echte' Swype toetsenbord gewent en daar heb je ook meer instellingen.

Bij de Swype instellingen heb ik alleen auto-spacing en auto-capitalization aan. Wordt suggestion staat uit, dat vind ik echt hinderlijk (dat kan je ook niet uitzetten bij het standaard Samsung toetsenbord).

Probeer maar eens, dat vind ik echt het fijnst werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 21:56

Creesch

bla bla!

BvDorp schreef op zondag 10 juni 2012 @ 02:30:
[...]

Een paar dagen geleden kreeg ik mijn blauwe Samsung Galaxy S3 van T-mobile binnen. Deze was niet gebrand, dat wil zeggen, er is niets van T-mobile te vinden. Geen software, logo, of wat dan ook. Sim-lock weet ik niet; weet iemand hoe ik dit kan controleren?
In principe levert t-mobile geen toestellen meer die voorzien zijn van een simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:53:
ik hebt even een vraag ik ben in het bezit van een s3, nu vul ik mijn woordenlijst met nieuwe woorden die de s3 niet kent, maar als ik mijn s3 uit zet en weer aan dan zijn al mijn woorden weg.

ik hebt heel internet en alle forum's bekeken maar ik lees er niks over, kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast dank
Zie een aantal posts van mij hierboven, installeer de Swype beta, dat vind ik stukken beter werken dan het standaard Samsung swipen en daarmee werkt het nieuw toevoegen van woorden sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om net zoals bij de sgs1 en sgs2 door over de notificatie bar te sliden je de brightness aanpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 11:15
Ik heb bet de swype beta geinstalleerd maar krijg geen suggestion bar? Hij pakt altijd het woord wat hij voorstelt en ik kan niet voor andere opties kiezen. (ook niet bij typen)

Maar er wordt wel naar die suggestion-bar verwezen in de how-to?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
na een paar dagen gebruik zeer tevreden, alleen baal ik ervan dat de smart stay functie schijnbaar niet werkt bij brildragers.. grr. bril af is oke, met bril op niet oke..
tevens heeft bij mij de flipboard app(build 60) uit de samsung more services gedownload een bug dat bij afsluiten mijn touchwiz ermee stopt en een reboot noodzakelijk is.. deinstall dus.. jammer.. was wel een oke appje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
The Wizard schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:40:
[...]

Draaide wel Symbian, Samsung i8910. Daarvoor idd alleen Nokia's :)

Allemaal bedankt voor de suggesties. Daar kan ik wel wat mee. Rooten doe ik waarschijnlijk deze week, dus alle opties zijn dan open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
martijnve schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:37:
Ik heb bet de swype beta geinstalleerd maar krijg geen suggestion bar? Hij pakt altijd het woord wat hij voorstelt en ik kan niet voor andere opties kiezen. (ook niet bij typen)

Maar er wordt wel naar die suggestion-bar verwezen in de how-to?
Dit zijn mijn Swype beta instellingen:
Word suggestion staat helemaal uit
http://imageshack.us/phot...94/swypeinstellingen.jpg/
Pagina: 1 ... 33 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.