Had mijne ook al op 1.7 gezet, maar gek genoeg werden de scores daardoor lager als bij 1.6, meestal houdt dat in dat er iets meer voltage bij moet, maar ik ga niet boven de 1.4V aangezien dat volgens Intel kan zorgen dat de electronen over kunnen springen oid (stond bij de perseus kernel op XDA)...
Hoogste Browsermark op 1.6Ghz was 187.000 en vellameo (ofso) haalde 2300

Denk dat er na optimalisatie wel 200.000 of hoger te halen is op 1.4 Ghz trouwens! (Galaxy Note op 1.6Ghz haalt 175.000 punten).
Vanvond als ik tijd heb alle frequenties even nalopen en het laagste voltage opzoeken...
Van mij mogen er wel wat schaalopties uit eigenlijk, volgens mij werd bij de S2 aangerade maar max 7 a 8 frequenties te gebruiken en ik heb nu iets van 12 stappen

Tuurlijk wel

Maar daar gaat het verbruik (veel) sneller omhoog omdat die op een groter produce gemaakt is

Heb enkel ervaring met de Tegra 2 en daar moest het voltage wel aardig opgehoogd worden, terwijl ik met de Exynos 4210 100Mhz bij de 1.2Ghz kon doen op hetzelfde voltage, lijkt er op dat Samsung iets scheutiger is met voltages uitdelen. BIj de Galaxy note kon ik ook gewoon 1600Mhz draaien op de voltages voor 1.4Ghz...
Vanavond ga ik daar dus mee klooien op de S3, uiteraard zijn mijn behaalde OC's niet meteen toepasbaar op alle S3's aangezien elke chip anders is.
[
Voor 33% gewijzigd door
watercoolertje op 08-06-2012 14:20
]