Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15
Dat kan ik inderdaad ook maar "vroeger" toen ik mpg swype op mijn s2 gebruikte kon je als hij een woord fout had uit een lijstje met opties kiezen waar 99 van de 100 keer de goede wel bijstond.

edit:
En in het geval van typen kon je daar ook snel het net getypte woord aan het woordenboek toevoegen als het er nog niet in stond.

[ Voor 26% gewijzigd door martijnve op 10-06-2012 14:59 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:19
Heeft iemand hier ook het probleem dat als je in de facebook app synchronisatie aanzet met de optie alleen bestaande contacten dat ie dan als nog je hele contact lijst volzet met alle alleen facebook gebruikers. Zeer irritant.

Bij linkedin trouwens precies hetzelfde :s

[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 10-06-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

jerry_a

doei

martijnve schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:58:
Dat kan ik inderdaad ook maar "vroeger" toen ik mpg swype op mijn s2 gebruikte kon je als hij een woord fout had uit een lijstje met opties kiezen waar 99 van de 100 keer de goede wel bijstond.

edit:
En in het geval van typen kon je daar ook snel het net getypte woord aan het woordenboek toevoegen als het er nog niet in stond.
Dan moet je woordsugestie aanzetten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de video chat functie werkt zoals skyp, fring etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:09
Bij mij werkt dat gewoon standaard, dat ik een ander woord kan selecteren. Zelfs met Word suggestion uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Ik lees verschillende reacties over de leesbaarheid van het scherm in zonlicht.
Ik begrijp dat met Auto Brightness aan het scherm onleesbaar wordt. Maar is het scherm in zonlicht nu wel of niet bruikbaar als je zelf de Brightness voldoende hoog (of eventuele andere instellingen) instelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
gozoman schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:49:
Ik lees verschillende reacties over de leesbaarheid van het scherm in zonlicht.
Ik begrijp dat met Auto Brightness aan het scherm onleesbaar wordt. Maar is het scherm in zonlicht nu wel of niet bruikbaar als je zelf de Brightness voldoende hoog (of eventuele andere instellingen) instelt?
Getest in de volle zon is goed te doen..wel applicatie gebruiken InvisiBright Tilt en wipe onscreen mode..
Auto brightness werkt niet optimaal..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15
jerry_a schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:34:
[...]

Dan moet je woordsugestie aanzetten.
Hmm, dat stond aan. Heb het een keer aan en uit gezet en nu werkt het 8)7

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ondertussen heb ik mijn S3 een aantal dagen in bezit. Een erg mooi toestel waar ik tot nu toe erg blij mee ben. Helaas ben ik wel tegen wat puntjes aangelopen waar ik minder blij mee ben.
  • Gisteren waren mijn widgets plotseling verdwenen van mijn homescreens. De S3 liep (even) vast en daarna was mijn hele homescreen leeg. Erg vreemd. Iemand anders hier last van gehad?
  • De snelheid valt me soms wat tegen. Vooral bij het laten ontwaken van het toestel en het reageren van de homeknop vind ik dat het iets te lang duurt. Ik kom van een Nexus, die het toch veel sneller deed.
  • Zelf vind ik het erg jammer dat er hardware knoppen op zitten. Een Android toestel heeft dat niet meer nodig en heeft in mijn ogen ook geen meerwaarde meer. Helemaal de vorm van de homeknop vind ik irritant, soms moeilijk in te drukken. Verder vind ik de homeknop behoorlijk fragiel voelen, alsof 'ie er een beetje op ligt. Vrij bewegelijk.
  • Ik heb meerdere mappen aangemaakt op mijn toestel. De apps die er in staan gesorteerd, maar even later staat alles weer ongesorteerd. Heel bijzonder.
  • De vibratie voor een smsbericht is nog al lang. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook niet heel veel onderzoek gedaan of dit aangepast kan worden dus dat zal ik zo nog maar eens doen. :)
  • Vaak staat er een map open als ik naar home terug ga. Of deze nou wel of niet gebruikt is. De map staat op mijn 2e homescreen, maar staat open als ik terugkeer naar het 1e homescreen.
Mijn minpuntjes, maar ondanks dat een geweldig toestel! Hopen dat een update de softwarebugs er uit halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Edzeau op 10-06-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Jeroen04 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:36:
Ondertussen heb ik mijn S3 een aantal dagen in bezit. Een erg mooi toestel waar ik tot nu toe erg blij mee ben. Helaas ben ik wel tegen wat puntjes aangelopen waar ik minder blij mee ben.
  • Gisteren waren mijn widgets plotseling verdwenen van mijn homescreens. De S3 liep (even) vast en daarna was mijn hele homescreen leeg. Erg vreemd. Iemand anders hier last van gehad?
  • De snelheid valt me soms wat tegen. Vooral bij het laten ontwaken van het toestel en het reageren van de homeknop vind ik dat het iets te lang duurt. Ik kom van een Nexus, die het toch veel sneller deed.
  • Zelf vind ik het erg jammer dat er hardware knoppen op zitten. Een Android toestel heeft dat niet meer nodig en heeft in mijn ogen ook geen meerwaarde meer. Helemaal de vorm van de homeknop vind ik irritant, soms moeilijk in te drukken. Verder vind ik de homeknop behoorlijk fragiel voelen, alsof 'ie er een beetje op ligt. Vrij bewegelijk.
  • Ik heb meerdere mappen aangemaakt op mijn toestel. De apps die er in staan gesorteerd, maar even later staat alles weer ongesorteerd. Heel bijzonder.
  • De vibratie voor een smsbericht is nog al lang. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook niet heel veel onderzoek gedaan of dit aangepast kan worden dus dat zal ik zo nog maar eens doen. :)
Mijn minpuntjes, maar ondanks dat een geweldig toestel!
Fysieke Home knop is een aanwinst..ben blij dat deze op de S3 nog steeds aanwezig is.
De rest van je kleine probleempjes zijn gebruikers isseu's..Vastlopen en widgets spontaan weg nop..geen last van.
Toestel runs op 1700Mhz als een zonnetje. Wat eerder wakker worden is wel een punt..eens.
Ook daar is al aandacht voor onder de dev's..komt goed t.z.t ;)

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 10-06-2012 20:01 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:00:
[...] Wat eerder wakker worden is wel een punt..eens. Ook daar is al aandacht voor onder de dev's..komt goed t.z.t ;)
Dit is onmogelijk. De Exynos in de SGS2 doet er 650ms seconden over om te ontwaken door een extreem trage ramp-up van de CPU, de SGS3 doet daar nog een schepje bovenop en ontwaakt slechts in 1000ms. Alleen tijdens het opladen is de wake-up instant, tijdens een normale wake-up duurt het dus gewoon 1 seconde, tenzij er een app op de achtergrond de CPU wakker houdt.
Je kan dus ook gewoon constant een app laten draaien, de grote accu kan dat vast mákkelijk aan ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Onder settings-->sound-->device vibration heb je een instelling waarbij je verschillende tril functies kan selecteren en zelfs de mogelijkheid hebt om een eigen te maken, best leuk gedaan. :)

En onder settings-->sound-->vibration intensity kan je de intensiteit van de tril functie zwakker en sterker zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:08:
[...]

Dit is onmogelijk. De Exynos in de SGS2 doet er 650ms seconden over om te ontwaken door een extreem trage ramp-up van de CPU, de SGS3 doet daar nog een schepje bovenop en ontwaakt slechts in 1000ms. Alleen tijdens het opladen is de wake-up instant, tijdens een normale wake-up duurt het dus gewoon 1 seconde, tenzij er een app op de achtergrond de CPU wakker houdt.
Je kan dus ook gewoon constant een app laten draaien, de grote accu kan dat vast mákkelijk aan ;)
Niets is onmogelijk!!..Zo is op de S3 kernel en recovery gescheiden en kan een kernel zodanig worden aangepast dat op min voltage, net als met BLN of LedNotificatie de CPU "actief" word gehouden.
De 1000ms wake up staat uiteraard vast en ook omdat de modem eerst in de linie zit...

Dus, komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag _/-\o_

ik heb nu al paar dagen de samsung galaxy 3

ik heb op youtube verschilden filmpjes gezien

dat onder het filmen gelijk foto kunt maken

boven de rood opnamen knop komt er een foto icoon

en tik er op maak die gelijk een foto onder het opnemen van een video filmpjes

waar moet ik dat instellen het werk niet 8)7 er komt geen foto boven op opnamen knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:08:
[...]

Ik heb mijn S3 nog niet maar herinner me de lag bij de S2. Klein vraagje is S-Voice hierbij uitgeschakelt? Had ergens gelezen dat dat de wake up tijd verbeterd..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:33:
ik heb een vraag _/-\o_
Doe je niet goed werkt gewoon...kijk ander hier even.
;)
mafiatounes schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:39:
[...]

Ik heb mijn S3 nog niet maar herinner me de lag bij de S2. Klein vraagje is S-Voice hierbij uitgeschakelt? Had ergens gelezen dat dat de wake up tijd verbeterd..
Klopt, dat had ik uitgevogelt maar dat is placebo..scheelt niks :+

[ Voor 31% gewijzigd door silitek op 10-06-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Klopt, dat had ik uitgevogelt maar dat is placebo..scheelt niks :+
[/quote]

Dan hoop ik dat dit met een update opgelost wordt of anders via XDA, 1 seconde is best lang.

[ Voor 7% gewijzigd door mafiatounes op 10-06-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:33:
ik heb een vraag _/-\o_

boven de rood opnamen knop komt er een foto icoon

en tik er op maak die gelijk een foto onder het opnemen van een video filmpjes

waar moet ik dat instellen het werk niet 8)7 er komt geen foto boven op opnamen knop
Dit heb ik ook. Heb het filmpje gekeken maar nadat ik begin te filmen komt er geen knop om een foto te maken tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:41:
[...]

Dit heb ik ook. Heb het filmpje gekeken maar nadat ik begin te filmen komt er geen knop om een foto te maken tevoorschijn
Staat me iets van bij dat de "foto maken tijdens filmen optie" niet werkt bij bepaalde opname resoluties. Misschien als je daar in iets verandert de knop wel tevoorschijn komt?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:24:
Zo is op de S3 kernel en recovery gescheiden
Dat is altijd zo en geheel irrelevant ;)
en kan een kernel zodanig worden aangepast dat op min voltage, net als met BLN of LedNotificatie de CPU "actief" word gehouden.
Ja, met accu drain als gevolg uiteraard. Alsnog een dom systeem dus. Doen de andere merken het beter ;)
De 1000ms wake up staat uiteraard vast en ook omdat de modem eerst in de linie zit...
Wat heeft de modem er nou weer mee te maken!? ;)
Dus, komt goed ;)
Nee dat komt het niet. Die 1000ms zit je gewoon aan vast, tenzij je wake-locks wilt gaan opwekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

• Vaak staat er een map open als ik naar home terug ga. Of deze nou wel of niet gebruikt is. De map staat op mijn 2e homescreen, maar staat open als ik terugkeer naar het 1e homescreen.
Mijn minpuntjes, maar ondanks dat een geweldig toestel! Hopen dat een update de softwarebugs er uit halen.
Je kan tril-tones zelf compileren met standaard samsung software op deze telefoon, daar heb ik een filmpje van gezien:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7zj_2sEI-ho]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Een goede kennis van mij heeft ook een s3 genomen, wat een ellende (zegt hij) eerste levering bevatte een kapotte speaker, die stuurde die terug en kreeg een nieuw model, die had een lekke batterij die binnen 20 min leeg was, en als kers op de taart mocht die nummer 3 ook weer terug sturen omdat het scherm aan 1 kant heel blauw beeld gaf. Kortom, ik hou het op pech, maar zou er zelf ook knap verziekt over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:29:
Een goede kennis van mij heeft ook een s3 genomen, wat een ellende (zegt hij) eerste levering bevatte een kapotte speaker, die stuurde die terug en kreeg een nieuw model, die had een lekke batterij die binnen 20 min leeg was, en als kers op de taart mocht die nummer 3 ook weer terug sturen omdat het scherm aan 1 kant heel blauw beeld gaf. Kortom, ik hou het op pech, maar zou er zelf ook knap verziekt over zijn.
Tja dat soort sterke verhalen hoor je altijd tijdens de launch van een toestel, laten we het erop houden dat sommige mensen alle pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Geweldig heb sinds donderdag avond de telefoon ook in bezit, door een weekend Manchester heb ik nog niks kunnen doen bijna.

Wel heel tof dat je gezichtsherkenning kan aanzetten als wachtwoord. Alleen nu met baard herkend hij mij niet :D

Vorige week deze al besteld, http://www.ebay.nl/itm/ws...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

en was van het weekend ook binnen, dus me telefoon is gelijk beschermd, Dit soort hoesjes waren in Engeland allemaal 20 euro. Deze slechts 5 euro....

Alleen hoop ik niet dat hij de achterkant beschadigd, zoals bij een andere gebruiker te lezen was?

[ Voor 62% gewijzigd door Mars18 op 11-06-2012 08:37 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier ervaring mee? of is dit al ter sprake geweest?

http://www.youtube.com/wa...pgQt6ltLg&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een accessoires topic... Zie topic waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Weet iemand of deze telefoon ook ooit in het Zwart verkrijgbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:45

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mprkooij schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:46:
Weet iemand of deze telefoon ook ooit in het Zwart verkrijgbaar is ?
Wat heb je zelf allemaal al gedaan om je vraag te beantwoorden ? :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Eerder meldde ik spontane reboots, waarvan ik dacht dat dat een gevolg was van de wifi-melder in combinatie met de spaarstand..

Maar na het proberen van verschillende mogelijkheden van de "bewegingen", en dan vooral het uitzetten daarvan, heb ik geen reboots meer gehad (met het apparaat in mijn broekzak) na het uitzetten van het dubbel tappen op de bovenkant (om te scrollen haar de bovenkant van het scherm)..

Ben verder super tevreden..

Komende van HTC, lijkt Samsung net even strakker en doordachter..

Maar ik sluit niet uit om weer een HTC te nemen als die betere opties heeft (wat de One XL eigenlijk al heeft, maar dit keer vond ik het totale S3-pakket (en dan vooral software opties net iets leuker (in blauw)..

De waterdichte Fujitsu is ook een super gsm.. Hadden die onbreekbare Nokia's maar Android.. dan zou de concurrentie weer eens spannend kunnen worden..

De S3 werkt overigens niet met de bluetooth, die standaard is te vinden in mijn auto (andere kant hoort mij niet), maar voorlopig help ik me met een Parrot Minikit Plus.. Zelfs betere belkwaliteit (wel zelf tussentijds opladen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Heb deze telefoon nu een klein weekje en het werkt prima. Alleen ben ik een beetje ontevreden over de agenda (S Planner) van de telefoon.

Hij vertikt het namelijk te synchroniseren. Hij heeft dat 1 keer gedaan (5-6-2012) en sindsdien update hij niet meer. De telefoon geeft aan dat hij mijn agenda gesynchroniseerd heeft, maar het verschijnt totaal niet op mijn telefoon. Met mijn vorige telefoon kwam het bijna instant naar mijn telefoon gepushed. Heb al meerdere keren geprobeerd te synchroniseren.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Ik ben wel nieuwsgierig hoe deze jou bevalt. Kan je hier (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1501007) misschien aangeven hoe die bevalt? En hoe het precies beschermt wordt? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
voil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:46:
[...]

Ik ben wel nieuwsgierig hoe deze jou bevalt. Kan je hier (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1501007) misschien aangeven hoe die bevalt? En hoe het precies beschermt wordt? Thanks!
Ik heb het ingevuld,

Ligt het aan Whatsapp of aan de telefoon??

Ik krijg nieuwe berichten niet direct te zien, pas als ik een gesprek aanklik komen de nieuwe berichten er bij?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Esiq schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:22:
- heel verhaal -

Weet iemand hier een oplossing voor?
Raar bij mij werkt het perfect (dat is met exchange, de afspraken in gmail maak ik altijd op mijn telefoon zelf), sterker nog als ik een item van invoer met de huidige tijd als begin heb ik binnen 5 sec een trillende telefoon in mijn zak/hand.

Misschien het account weghalen bij instellingen -> sync/accounts en dan weer toevoegen, ookal zou het in 1 keer goed moeten werken. Rebootje heb ik neem ik aan al getest?

[ Voor 54% gewijzigd door watercoolertje op 11-06-2012 11:13 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Ik heb het ingevuld,

Ligt het aan Whatsapp of aan de telefoon??

Ik krijg nieuwe berichten niet direct te zien, pas als ik een gesprek aanklik komen de nieuwe berichten er bij?
Waarschijnlijk heb je sync uitgezet waardoor hij alleen maar dingen ophaalt als de applicatie actief is. In de dropdown menu heb je een optie sync, aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:38
Ik had (en heb) een iPhone 4S en een tijd geleden kreeg ik een HTC One X bij mijn nieuwe abo. Ik was erg op zich best tevreden mee maar uiteindelijk besloten om de One X te verkopen en de 4S te houden. Waarom:
- Lag, lag en lag (scrollen in sommige menu's en applicaties)
- Bugs in de fw
- Vond hem niet lekker in de hand liggen
- Notificatie LED wat na 30s uit ging
- On-screen menu knop wat vaak in programma's verscheen (en ik weet waarom dat is)
- Accu bij gebruik. Standby is het super
- Speaker te schel waardoor het geluid soms knarste in mijn oor
- Aan/uit knop wat niet prettig werkte
- Audio is echt ruk (slechte geluidskwaliteit)
- En nog wat zaken

Teruggaan naar de iPhone was geen straf (geen lag, snelle bediening apps, goede geluidskwaliteit) maar ben zeker geen fan van het eco-systeem, de beperkingen en het kleine scherm. Vanavond wordt iOS 6 aangekondigd en ik ben benieuwd of Apple ook echt zaken veranderd en niet alleen een nieuw icoontje hier en een nieuw app-je daar. Waarschijnlijk wel en daarom kijk ik met grote interesse naar de S3.

Maar gezien mijn ervaringen en verleden met Android toestellen (HTC Desire, Galaxy Nexus, Galaxy S2, One X) ben ik er toch een beetje huiverig voor. Wat ik dus graag zou willen weten:
1) Hoe is de bel-kwaliteit tov bv een One X (welke goed maar wat schel was) of een iPhone?
2) Hoe neem je een gesprek op en reageert het toestel daar snel op?
3) Hoe is de audio geluidskwaliteit (schijnt een Wolfson DAC te hebben) tov bv de iPhone?
4) Is er lag te zien in bv scrollen van menu's, NU.nl, market, enz?
5) Hoe is de ontvangstgevoeligheid van Wifi en 3G? Wifi op de One X was erg goed (bij mij). iPhone idem. Galaxy S2 is slechter.
6) IS GPS nauwkeurig en vooral, stabiel?
7) Hoe is de kwaliteit/volume van de externe speaker voor bv navigatie?
8) Hoe is de kwaliteit van het scherm tov de S2? S2 vond ik erg slecht (retentie, groenig, enz)

Ik lees graag jullie ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:49
Anteros schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:49:

GPS is erg goed volgens deze review: productreview: Samsung Galaxy S III 16GB Wit review door liberque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de GPS flink verbeterd tov de S2. Zeer stabiel, nog geen 1 keer weggevallen. Ook locked ie een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
OK, kan ik punt 6 wegstepen. Dat is positief :). Iemand comments op de andere punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anteros schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:37:
Iemand comments op de andere punten?
Punt 8 is ook makkelijk: het betreft een AMOLED scherm dus gewoon 100% kans op retentie én inbranden. Welk merk je ook hebt, doen ze allemaal. Of men het wel/niet ziet is weer wat anders maar er is geen enkel scherm met die technologie die niet (relatief snel) inbrandverschijnselen zal tentoonstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Brad Pitt: Klopt en dat geloof ik ook wel. Maar bedoelde vooral het na-ijlen als je bv van applicaties wisselt. Maar wat me het meeste stoorde aan de S2 was de groenige waas. zeker vergeleken met de One X of 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anteros schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:46:
@Brad Pitt: Klopt en dat geloof ik ook wel. Maar bedoelde vooral het na-ijlen als je bv van applicaties wisselt. Maar wat me het meeste stoorde aan de S2 was de groenige waas. zeker vergeleken met de One X of 4S.
Na-ijlen zie ik op de S2 ook wel ja, stoor me er echter niet aan. De blauwe :P waas valt ook niet heel erg op als je er geen ander apparaat naast heb. Als ik wissel tussen tab en foon is het wel enorm opvallend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:19
Wat een super telefoon, helemaal tevreden mee. ik zit alleen met 1 ding.
Heeft iemand van hier "mijn telefoon zoeken" (samsung divehttp://v2.samsungdive.com) al werkend
gekregen.

Ik heb alles volgens de website op mijn telefoon ingesteld, wil ik stap 2 gaan doen dus het gebruiken op de website. Kan ik niet op de link "Externe besturing elementen" klikken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
.....

Teruggaan naar de iPhone was geen straf (geen lag, snelle bediening apps, goede geluidskwaliteit) maar ben zeker geen fan van het eco-systeem, de beperkingen en het kleine scherm. Vanavond wordt iOS 6 aangekondigd en ik ben benieuwd of Apple ook echt zaken veranderd en niet alleen een nieuw icoontje hier en een nieuw app-je daar. Waarschijnlijk wel en daarom kijk ik met grote interesse naar de S3.
.....

Mooie uiteenzetting. Ben erg benieuwd naar ervaring van overstappers (van iOS naar Android) en dan specifiek naar deze telefoon. Ik zit ook te wachten op de keynote van vanavond, ik blijf enkel bij echt goede en veelbelovende vernieuwingen wachten op de nieuwe iPhone. Anders wordt het later deze week een blauwe S3!

[ Voor 118% gewijzigd door heypnt op 11-06-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:33

Flipm0de

geen

Ook overgestapt van een iphone naar s3. Tot nu toe redelijk tevreden. Market is wat meer behelpen, ziet er op de iphone was meer stijlvoller uit. Er zijn ontzettend veel opties, dat was ik niet gewend maar zal wennen zijn. Het toetsenbord is ook wennen. Op de iphone was ik supersnel met typen. Ookal was ie een stuk kleiner. Nu lijkt het alsof ik vaker mis typ. Misschien was de spellingscorrectie op de iphone wel beter. Ben wel heel erg blij dat ik van iTunes af ben (ookal ben ik een mac gebruiker).

1 irritatieding. Je hebt in het notification dropdownscherm de optie om notifications uit te zetten. Je krijgt dan geen meldingen meer in je 'taakbalk' bovenin te zien. Maar ze staan nog wel in het notificationscherm. Soms is dit irritant en wil ik geen notifications hebben. Nu kan je ze per app uitzetten, bijv mail, sms (lukt met whatsapp trouwens niet om deze uit te zetten??!) maar kan dit niet sneller/makkelijker?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ja, dat heb ik ook. Ik type vele malen sneller en accurater op de iPhone dan op welk ander Android toestel. Zelfs met swype, swiftkey, etc. Apple heeft een erg goed dynamisch toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:11
cjpunt schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:07:
[...]

Mooie uiteenzetting. Ben erg benieuwd naar ervaring van overstappers (van iOS naar Android) en dan specifiek naar deze telefoon. Ik zit ook te wachten op de keynote van vanavond, ik blijf enkel bij echt goede en veelbelovende vernieuwingen wachten op de nieuwe iPhone. Anders wordt het later deze week een blauwe S3!
Ik zit min of meer in het zelfde schuitje al bezit ik nu al wel een Android smartphone. Ik ben ooit overgestapt van een iPhone 3G naar een Google Nexus One waarvan nu het contract is afgelopen.

Beide systemen zijn in mijn ogen aan elkaar gewaagd alleen is de gebruiksfilosofie daarvan anders. Persoonlijk vind ik Apple eco-systeem en dan met name de kwaliteit van de apps ongeëvenaard. Veelvuldig zijn de Android apps maar slappe aftreksels van de iOS tegenhanger. Daarintegen vind ik het reguliere gebruiksgemak weer veel beter dan iOS. Met o.a. diverse widgets kan ik snel instellingen wijzigen en informatie delen/opzoeken. Met de toevoegingen die Samsung heeft gestopt in de S3 heb ik het gevoel dat ik waarschijnlijk nog prettiger kan werken.
Let op, ik wil hier absoluut geen smartphone OS war beginnen, het is een persoonlijke mening die ik niet verder ga beargumenteren in dit topic om vervuiling te voorkomen.

Daarom kijk ik vooral uit naar wat iOS6 ons gaat bieden, van de S3 is het volgens mij wel duidelijk zie het topic maar eens. Het is een prachtig toestel met veel oog voor gebruiksgemak lees: Touchwiz nature. Als de presentatie van iOS6 me vanavond niet kan bekoren dan ben ik vanaf morgen ook een gelukkige eigenaar van een S3. Zojuist een afspraak gemaakt met Vodafone sales, dat ik morgen teruggebeld wordt voor een verlenging met een S3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 18:30
Indd ik wacht ook af wat iOs 6 gaat brengen. Als er weinig veranderingen doorgevoerd worden neem ik een Galaxy S3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ik zou geen revolutie verwachten bij ios6... de enige revolutie was de eerste iphone, de rest van evolutie :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee wat de camera update met zich meebrengt?

(http://www.samsunggalaxys...van-de-samsung-galaxy-s3/)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hier is wat meer info over de update van gebruikers (geen officiële changelog) deze site is wel in het duits.

http://allaboutsamsung.de...fur-die-kamera-verfugbar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 23:50
Dennism schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:27:
Heeft iemand hier ook het probleem dat als je in de facebook app synchronisatie aanzet met de optie alleen bestaande contacten dat ie dan als nog je hele contact lijst volzet met alle alleen facebook gebruikers. Zeer irritant.

Bij linkedin trouwens precies hetzelfde :s
Klopt heb het zelfde voor FB. Hij synct mijn hele fb contactenlijst ipv alleen de contacten die er in staan..wel strange. Iemand hier een oplossing voor?

Ik als iphone 4s gebruiker ben super blij met mijn s3. In het verleden vaker Android gehad..maar vond het toch kwa smoothness tov van IOS iets minder. In begin beetje bang betreft het grote scherm..maar kan al niet meer zonder..de iphone voelt nu ineens veeeeel te klein aan haha.
Ben toch benieuwd, hoelang doen jullie ongeveer met jullie batterij? ( met relatief intensief gebruik, wifi - uurtje bellen +- per dag, 2 uurtjes browsen ong +-)

Verder merk ik wel dat tijdens het spelen van games (zoals gta 3), het toestel toch nog aardig warm wordt.......zijn er meer mensen die dit merken? Opzich is het wel logisch..aangezien een game als GTA 3 relatief zwaar is.. maar hij wordt wel relatief warm ( ook met alle overige apps afgesloten )

Klein puntje wat ik merk, is dat de phone af en toe moeite heeft om de home screen te laden vanuit een app..paar seconde vetraging..vraag me af waar dit vandaan komt..optimalisatie wellicht?
Dit is in principe niet hinderlijk ..maar toch een beeeeeeeeetje jammer.

Verder ben ik benieuwd naar toekomstige updates..denk dat Android straks pas echt beter gebruik gaat maken van meerdere cores..dus wat dat betreft moet het beste nog komen.

[ Voor 0% gewijzigd door ri0ta op 11-06-2012 15:10 . Reden: toevoeging van vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had (en heb) een iPhone 4S en een tijd geleden kreeg ik een HTC One X bij mijn nieuwe abo. Ik was erg op zich best tevreden mee maar uiteindelijk besloten om de One X te verkopen en de 4S te houden. Waarom:
- Lag, lag en lag (scrollen in sommige menu's en applicaties)
- Bugs in de fw
- Vond hem niet lekker in de hand liggen
- Notificatie LED wat na 30s uit ging
- On-screen menu knop wat vaak in programma's verscheen (en ik weet waarom dat is)
- Accu bij gebruik. Standby is het super
- Speaker te schel waardoor het geluid soms knarste in mijn oor
- Aan/uit knop wat niet prettig werkte
- Audio is echt ruk (slechte geluidskwaliteit)
- En nog wat zaken

Maar gezien mijn ervaringen en verleden met Android toestellen (HTC Desire, Galaxy Nexus, Galaxy S2, One X) ben ik er toch een beetje huiverig voor. Wat ik dus graag zou willen weten:
1) Hoe is de bel-kwaliteit tov bv een One X (welke goed maar wat schel was) of een iPhone?
3) Hoe is de audio geluidskwaliteit (schijnt een Wolfson DAC te hebben) tov bv de iPhone?
5) Hoe is de ontvangstgevoeligheid van Wifi en 3G? Wifi op de One X was erg goed (bij mij). iPhone idem. Galaxy S2 is slechter.
8) Hoe is de kwaliteit van het scherm tov de S2? S2 vond ik erg slecht (retentie, groenig, enz)

Gewoon dit forum doorlezen is allemaal te vinden met een beetje moeite >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:48

Deathchant

Don't intend. Do!

Anteros schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:46:
idd. AMOLED blijft gevoelig voor inbranden. Alleen is het niet echt inbranden, maar het afnemen van de helderheid van de (sub)pixeltjes, waardoor het uitzien als inbranding. Ik ken al zeker 2 collega's met een SGS2 die dit hebben en ook mensen met de HTC Desire.

Mijn moeder heeft pas een nieuwe SGS2, en zij heeft dus een groene waas over het scherm. Blauwe waas heb ik ook gezien bij een collega van mij.
Probeer deze dan eens Google Play: Screen Adjuster
Heeft 0,0 permissies nodig en je kunt makkelijk aan Rood Groen of Blauw schuiven. Ik heb gemerkt dat de Samsungs met de groene waas het minst goed te "corrigeren" zijn (aan rood schuiven).

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@leonmm: Ik heb heel het forum doorgelezen (en youtube reviews bekeken, en reviews gelezen, en ...., enz :) ). Maar wil het graag horen van gebruikers en dan specifiek mijn punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Anteros schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:18:
@leonmm: Ik heb heel het forum doorgelezen (en youtube reviews bekeken, en reviews gelezen, en ...., enz :) ). Maar wil het graag horen van gebruikers en dan specifiek mijn punten.
lees:
productreview: Samsung Galaxy S III 16GB Wit review door liberque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@ri0ta: En die heb ik dus (ook al) gelezen :). Dat heeft me idd wel wat geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Beter dan beide
Hoe: weet je allang als je geyoutube hebt;), reageert snel.
Super
Nee
In mijn geval beter dan beide toestellen (heb hier ook iemand in huis met One x en heb zelf nog iphone 4s)
Beste GPS antenne naar mijn mening (staat ook in diverse reviews)
Externe speaker is super helder en duidelijk, zeer goed bruikbaar voor navigatie
8 Hoe is de kwaliteit van het scherm tov de S2? S2 vond ik erg slecht (retentie, groenig, enz)
Naar mijn mening beter, rustiger (goed instelbaar), ik zie iig geen pixels of iets dergelijks. Wel is de auto-helderheid aardig donker (ook al vaak gezegd, maar je kan hem natuurlijk zelf ook aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ri0ta schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:24:
Beter dan beide
Super
Nee
In mijn geval beter dan beide toestellen (heb hier ook iemand in huis met One x en heb zelf nog iphone 4s)
Externe speaker is super helder en duidelijk, zeer goed bruikbaar voor navigatie
8 Hoe is de kwaliteit van het scherm tov de S2? S2 vond ik erg slecht (retentie, groenig, enz)
Naar mijn mening beter, rustiger (goed instelbaar), ik zie iig geen pixels of iets dergelijks. Wel is de auto-helderheid aardig donker (ook al vaak gezegd, maar je kan hem natuurlijk zelf ook aanpassen)
Misschien zelf even de moeite doen om door het foum te spitten, is wel heel makkelijk op deze manier O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Deathchant schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:17:
[...]

idd. AMOLED blijft gevoelig voor inbranden. Alleen is het niet echt inbranden, maar het afnemen van de helderheid van de (sub)pixeltjes, waardoor het uitzien als inbranding. Ik ken al zeker 2 collega's met een SGS2 die dit hebben en ook mensen met de HTC Desire.

Mijn moeder heeft pas een nieuwe SGS2, en zij heeft dus een groene waas over het scherm. Blauwe waas heb ik ook gezien bij een collega van mij.
Probeer deze dan eens Google Play: Screen Adjuster
Heeft 0,0 permissies nodig en je kunt makkelijk aan Rood Groen of Blauw schuiven. Ik heb gemerkt dat de Samsungs met de groene waas het minst goed te "corrigeren" zijn (aan rood schuiven).
Kan het gevaar om dan een plakfolie (screenprotector) te gebruiken bij de S3?
Heb weleens gehoord dat het beeld dan kan inbranden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@leonmm: Zucht.... Ik heb het forum helemaal doorgelezen, heb tig reviews gelezen en nog meer youtube filmpjes gezien op internet maar uit ervaring weet ik dat je daar lang niet alles aan hebt. Vandaar mijn vragen. Ik wil gewoon hands-on ervaringen lezen en niet reviews (hoe vaak presteren toestellen goed tijdens een review maar later blijkt in de praktijk (dus tijdens echt gebruik) dat het toch allemaal minder mooi). Een forum laat meestal problemen zien maar ik wil gewoon weten hoe bv de S3 qua WIFI zich verhoudt tov een iPhone of een S2. Zelfde geldt met bellen, schermkwaliteiten, enz.

@ri0ta: Ik heb op youtube geprobeerd om een filmpje te vinden van hoe de dailer werkt in de praktijk (dus als iemand belt, als je zelf belt, als je het toestel naar je oor brengt, enz). Nergens te vinden. Ieder filmpje vergeet de primaire functie van de telefoon; bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
Werkelijk geen idee waar je het over hebt. Je zit in ieder geval in het verkeerde topic :)

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 11-06-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
polo306 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:27:
[mbr]Werkelijk geen idee waar je het over hebt. Je zit in ieder geval in het verkeerde topic :)[/]
ja sorry.was te laat met editen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
ri0ta schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:24:
Beter dan beide
Super
Nee
Kom op jongens, wie geeft hier een pasklare antwoord op :+ Wie bezit een iPhone, S3 en een HOX :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:21
Mis ik wat? ri0ta geeft er toch antwoord op voor Anteros en ze heeft ze nog alledrie ook!
Anteros schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:47:

@ri0ta: Ik heb op youtube geprobeerd om een filmpje te vinden van hoe de dailer werkt in de praktijk (dus als iemand belt, als je zelf belt, als je het toestel naar je oor brengt, enz). Nergens te vinden. Ieder filmpje vergeet de primaire functie van de telefoon; bellen.
Sommige reviews vergeten die basis functie echter niet, dus had je wel kunnen vinden. En die reviews zijn er erg over te spreken (ikzelf ook).

[ Voor 74% gewijzigd door AppieNL op 11-06-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
AppieNL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:10:
Mis ik wat? ri0ta geeft er toch antwoord op voor Anteros en ze heeft ze nog alledrie ook!
Ach verrek ja, vond het al zo wazig...moet echt naar hans a voor een B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Heeft iemand het voor elkaar om facebook contacten te syncen met de contacten lijst? Ik krijg mijn hele fb lijst ipv alleen de contacten die ook in mijn tellijst staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:19
ri0ta schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:16:
Heeft iemand het voor elkaar om facebook contacten te syncen met de contacten lijst? Ik krijg mijn hele fb lijst ipv alleen de contacten die ook in mijn tellijst staan..
Hier hetzelfde, idem voor linkedin. zeer irritant imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Luitjes, door de homeknop even vast te houden, kom je in een menu waarbij je links onder kunt klikken op taakbeheer. Hier zie je de actieve applicaties ed staan.
Op de galaxy S2 kon je hiervan een koppeling op het startscherm zitten.
Deze optie kan ik op de S3 niet vinden. Is iemand al gelukt om die snelkopping op het startscherm te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Mijn mening, ik heb alle drie in huis:

Beter dan beiden
Hoe: weet je allang als je geyoutubed hebt;), reageert snel.
Super, veel beter dan de One X, beter dan iPhone 4S.
Het is het meest lagloze toestel dat ik gezien heb.
Bij mij beter dan iPhone 4S, nagenoeg gelijk aan de One X.
Ik gebruik de GPS nooit, heb aparte Navi´s.
Vergeleken met de One X en iPhone goed, blijft naadje uiteindelijk natuurlijk.
Heel erg afhankelijk van smaak en persoonlijke voorkeur. Ik geef de voorkeur aan het scherm van de S3, maar vind het scherm van de One X beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Sinds vanmiddag ook trots eigenaar van een Galaxy S3! Hiervoor een Desire gehad waar ik ook erg tevreden mee was, maar na 2 jaar toch wel zin in een nieuwe telefoon. Krijg wel 125 euro terug voor mijn Desire! Dus mij hoor je niet klagen, want dat had ik er in verkoop niet meer voor gekregen :P

Was wel effe schrikken, had hem net een half uur en was nog in de stad en kwam een bekende tegen, dus liet hem ff zien, toen schrok ik me te pletter! Was er een stukje van het scherm af aan de rechter kant! Gewoon echt het glas weg, dus ik terug naar de winkel. Gelukkig kreeg ik een nieuwe! Ik ga nu wel kijken voor een flipcover of een bumper.

Mijn eerste ervaringen: SUPER! Wauw wat een vooruit gang. Wat een beeldscherm en wat werkt hij heerlijk vlot. Niks geen stotteringen of iets dergelijks. Geluid is ook prima! Ben nu ff FM radio aan het luisteren met de bijgeleverde oortjes, maar die doen niet onder voor mijn Sennheiser CX400's heb ik het idee...

Morgen ook maar is testen met wat muziek luisteren enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 13:29
Hah das toevallig, ik heb er sinds vandaag ook een en kwam ook van een desire en krijg ook nog 125 euro teruggestort. Ik mis gelukkig geen stukje scherm ;). Alleen zit ik er nu al een tijdje naar te kijken en denk dat ik toch liever de blauwe heb. Iemand ervaring met de 14 dagen omruil service van de belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen.
Ik heb even een vraag.
Ik heb sinds kort de S3.Ik had hiervoor de S2.
Bij de S2 kon je,als je een sms wou typen,gewoon een woord toevoegen(dus letter per letter),Ik zie dat dat niet gaar met de S3.
Wss is dit gewoon ergens een instelling maar ik kan ze niet vinden,en via google ben ik nog niet veel wijze geworden.
Heeft hier iemand een antwoord op deze knullige vraag-(
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Ook ik heb last van spontane reboots van de telefoon als deze in mijn broekzak zit. Je hoort dan ineens het Samsung opstart deuntje. Ik heb zelf het vergrendelpatroon ingeschakeld, maar als je de aan/uit knop ingedrukt houdt bij dit vergrendelscherm wordt gewoon het afsluitmenu met daartussen "Opnieuw starten" weergegeven. Ik kan mij voorstellen dat in de broekzak de aan/uit toets ingedrukt wordt en dat dit dan wordt weergegeven en geselecteerd.

Ook heb ik vaak dat bij het terugkeren naar het homescreen deze opnieuw lijkt te moeten starten/laden. Dat lijkt mij echt een foutje voor zo'n powerhouse.

Verder heb ik nog een probleem bij het gebruik van de ingebouwde email client icm. Exchange (2010 server). Sommige emails worden daarbij maar gedeeltelijk weergegeven en na zo'n 100 karakters afgekapt. Geen idee hoe dat zo kan, is er iemand die ook Exchange 2010 gebruikt en dit ook of juist niet heeft??

Tot slot over de email client zelf; deze is eigenlijk heel erg goed te noemen bij gebruik icm. Exchange. Vooraf kon ik hier niks over vinden maar "alles" werkt zo'n beetje:

- syncen van contacten, email, agenda en taken
- SMS sync / integratie: SMS zenden vanaf Outlook 2010 of OWA en SMS ontvangen in je inbox
- Out-of-office instellen op telefoon (zelfde mogelijkheden als in outlook met datum, intern, extern)
- Email e.d. lijkt goed te syncen en komt snel binnen. Ook updates terug naar de server bij verwijderen e.d. gaan prima.
- Tot nu toe alleen nog gezien bij iPhone / iPad: je kunt een willekeurige map openen uit de mappenlijst en email daarin wordt "live" gedownload. Je kunt dus altijd alle mail zien in alle mappen.
- Server adresboek werkt
- HTML email werkt prima
- Email kan van vlag worden voorzien en email kan naar map worden verplaatst. Tonen van lijst met mappen duurt iets te lang.
- Piek en buiten-piek sync instelbaar
- Meerdere accounts mogelijk

(voor mensen die zich dit afvragen vóórdat ze de telefoon kopen)

De Touchdown client die ik op mijn vorige tel. had heb ik nog niet geinstalleerd en dat gaat denk ik ook niet gebeuren (ook top client overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

SmooK schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:52:
Hah das toevallig, ik heb er sinds vandaag ook een en kwam ook van een desire en krijg ook nog 125 euro teruggestort. Ik mis gelukkig geen stukje scherm ;). Alleen zit ik er nu al een tijdje naar te kijken en denk dat ik toch liever de blauwe heb. Iemand ervaring met de 14 dagen omruil service van de belcompany?
Er werd verder ook niet echt moeilijk over gedaan, ze moesten even met het hoofdkantoor bellen. Ik wou hem eerst ook bij de belcompany halen, maar die hadden hem helaas niet, dus toen werd ik doorverwezen naar hun zusterbedrijf: telefoonkopen.nl (welke schuin tegenover zat).

Ik heb vandaag de blauwe vast gehad en die was ook wel mooi, maar ik denk dat ik de witte gewoon lekker hou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
SmooK schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:52:
Je heb normaal gesproken 14 omruilgarantie echter je zit net als bij de one x
Met het dropbox verhaal. Naar wat ik begrepen heb is deze gekoppeld aan je imei nr.
Dus de eerste 14 dagen nog niet je dropbox activeren.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ja ik heb de blauwe nog niet in het echt gezien dus het is ook een beetje raar dat ik die liever zou willen maar toch. Misschien toch even gaan kijken, het is alleen nog niet duidelijk wanneer ze die binnenkrijgen. Wat wel raar is, is dat er in de telefoonwinkel meteen een rubberen bumper om is gedaan ondanks de bumper keek ik toenstraks op de achterkant van mijn telefoon en zag dat er 2 hele kleine putjes in de backcover zaten. Dit moet dus gebeurd zijn tijdens het plaatsen van de simkaart enzo in de winkel aangezien zojuist de eerste keer was dat ik de bumper er af haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Megapaul schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:31:
[...]

Je heb normaal gesproken 14 omruilgarantie echter je zit net als bij de one x
Met het dropbox verhaal. Naar wat ik begrepen heb is deze gekoppeld aan je imei nr.
Dus de eerste 14 dagen nog niet je dropbox activeren.
Haha te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aloysxda schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:22:
Luitjes, door de homeknop even vast te houden, kom je in een menu waarbij je links onder kunt klikken op taakbeheer. Hier zie je de actieve applicaties ed staan.
Deze optie kan ik op de S3 niet vinden. Is iemand al gelukt om die snelkopping op het startscherm te krijgen ?
Toevallig vandaag achter gekomen :)

Tussen je applicaties staat 'Meer services'. Die moet je starten en dan onderin de lijst 'Application monitor'. Downloaden, installeren en het is te selecteren als widget! Je kan 'm nu zelfs 'groter' maken waardoor er ook pictogrammen van je openstaande applicaties krijgt.

Tussen die programmaatjes staan trouwens ook o.a. Flipboard, Photo Editor en S Baro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
ilhanko schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:00:
[...]

Toevallig vandaag achter gekomen :)

Tussen je applicaties staat 'Meer services'. Die moet je starten en dan onderin de lijst 'Application monitor'. Downloaden, installeren en het is te selecteren als widget! Je kan 'm nu zelfs 'groter' maken waardoor er ook pictogrammen van je openstaande applicaties krijgt.

Tussen die programmaatjes staan trouwens ook o.a. Flipboard, Photo Editor en S Baro.
Het inloggen met "more services" wil niet lukken. ik krijg de melding:
Dit mail adres kan niet in dit land worden gebruikt . Geruik een ander email adres om in te loggen of meld u aan voor een account (3013)

[ Voor 18% gewijzigd door Megapaul op 12-06-2012 00:00 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Nou, ik ben er uit. Heb de keynote gezien en iOS6 valt erg tegen. Niet eens een evolutie in mijn ogen. Althans, niet wat er tijdens de keynote verteld werd.

Daarom en door de antwoorden van jullie (waarvoor mijn dank), ga ik kijken naar een s3. Ben benieuwd of die aan mijn verwachtingen kan voldoen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Anteros schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:00:
Nou, ik ben er uit. Heb de keynote gezien en iOS6 valt erg tegen. Niet eens een evolutie in mijn ogen. Althans, niet wat er tijdens de keynote verteld werd.

Daarom en door de antwoorden van jullie (waarvoor mijn dank), ga ik kijken naar een s3. Ben benieuwd of die aan mijn verwachtingen kan voldoen.

Ik houd jullie op de hoogte.
Het zou me verbazen als de S3 wel aan je verwachtingen voldoet, als je al niet tevreden was met de S2, de Galaxy Nexus en de One X, wat allemaal 1 voor 1 toptoestellen zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
telkens stopt mijn touchwiz ermee en moet ik rebooten ..ik heb go launcher er maar opgezet .. probleem begon na installatie van flipboard en is ook na deinstalleren hiervan niet meer weggegaan.. geen zin in een factory reset voorlopig..
verder super tevreden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
@ digibeetle

ik had ook spontane reboots met de S3 wanneer ik onderweg was..

dacht eerst dat het de wifimelder was in combinatie met de spaarstand..

maar heb daarna één voor één de bewegings-opties uitgezet..

heb geen reboot meer gehad sinds ik het aanraken van de bovenkant voor scrollen naar top heb uitgezet..

misschien heb jij hetzelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Laguna schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 02:34:
[...]

Het zou me verbazen als de S3 wel aan je verwachtingen voldoet, als je al niet tevreden was met de S2, de Galaxy Nexus en de One X, wat allemaal 1 voor 1 toptoestellen zijn.
Het zou me verbazen als er een telefoon op de markt is die aan jou verwachtingen voldoet. 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Aloysxda schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:22:
Ga naar meer services > samsung apps en download daar application monitor. Die kun je op je achtegrond pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Laguna schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 02:34:
[...]

Ik was erg tevreden over de HTC Desire. Ik was niet tevreden over de Nexus S. De S2 vond ik ook op zich een goed toestel hoor. Mijn vriendin heeft hem nu en vind hem nog steeds goed. De One X beviel ook wel, maar op enkele voor mij belangrijke punten niet. De S3 schijnt, na het lezen van reviews en jullie feedback, nagenoeg niet de nadelen te hebben die de one X had.

Dus jawel, ik verwacht dat de S3 wel aan mij verwachtingen kan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand anders ook dat uploaden naar picasa via de gallery niet gaat?

Ik krijg geen albums te zien en bij uploaden zegt ie vertification failed, terwijl ik gewoon mail binnen krijg en foto's die ik via de PC in mijn albums zet ze wel netjes getoont worden op de telefoon.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Ik krijg het maar niet voor elkaar om in de app drawer een mapje te maken. Kan ik daar alle samsung meuk in kwijt bijv. Anders heb je straks 8 schermen met apps staan. Op 1 vd homescreens lukt t wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bij het meldingen scherm, Blijft bij mij heel de tijd een Facebook upload staan op 20 procent. Ik krijg deze melding niet weg.

En de foto is inmiddels al geupload. Andere mensen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:55:
Bij het meldingen scherm, Blijft bij mij heel de tijd een Facebook upload staan op 20 procent. Ik krijg deze melding niet weg.

En de foto is inmiddels al geupload. Andere mensen ook last van?
De laatste update van facebook faalt. Die melding gewoon weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Flipm0de schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:54:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om in de app drawer een mapje te maken. Kan ik daar alle samsung meuk in kwijt bijv. Anders heb je straks 8 schermen met apps staan. Op 1 vd homescreens lukt t wel gewoon.
Dat klopt ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:48

Deathchant

Don't intend. Do!

Mars18 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Kan het gevaar om dan een plakfolie (screenprotector) te gebruiken bij de S3?
Heb weleens gehoord dat het beeld dan kan inbranden :?
Het lijkt mij niet dat een losstaand ledje en een screenprotector enige (magnetische) relaties met elkaar hebben die ervoor zouden kunnen zorgen dat de boel sneller inbrandt (lees: dat de (sub)pixel ledjes minder fel branden)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
Oulewappeur schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:28:
Sinds vanmiddag ook trots eigenaar van een Galaxy S3! Hiervoor een Desire gehad waar ik ook erg tevreden mee was, maar na 2 jaar toch wel zin in een nieuwe telefoon. Krijg wel 125 euro terug voor mijn Desire! Dus mij hoor je niet klagen, want dat had ik er in verkoop niet meer voor gekregen :P

Was wel effe schrikken, had hem net een half uur en was nog in de stad en kwam een bekende tegen, dus liet hem ff zien, toen schrok ik me te pletter! Was er een stukje van het scherm af aan de rechter kant! Gewoon echt het glas weg, dus ik terug naar de winkel. Gelukkig kreeg ik een nieuwe! Ik ga nu wel kijken voor een flipcover of een bumper.

Mijn eerste ervaringen: SUPER! Wauw wat een vooruit gang. Wat een beeldscherm en wat werkt hij heerlijk vlot. Niks geen stotteringen of iets dergelijks. Geluid is ook prima! Ben nu ff FM radio aan het luisteren met de bijgeleverde oortjes, maar die doen niet onder voor mijn Sennheiser CX400's heb ik het idee...

Morgen ook maar is testen met wat muziek luisteren enzo :)
Ik heb zelf ook de desire, dus ga die ook inruilen bij de belcompagny. Maar ik twijfel toch nog wel erg tussen de One X en de SIII, heb alle reviews ondertussen bekeken, en ze telefoons ook beide in de hand gehad. Het scherm van de One X is echt super, amoled in de SIII is ook wel aantrekkelijk. Het plastic van de SIII is lelijk, maar gooi er toch een case overheen.
Grootste verschil is de Touchwizz en Sense.
Kan iemand mij helpen/overtuigen waarom ik voor de SIII moet gaan en niet voor de one X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Flipm0de schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:54:
Niet zo moeilijk. appdrawer>menu>bewerken neem een icoontje/app naar links onder slepen en in mapje smijten.
Zie daar een mapje met alvast 1 app erin. De rest van de meuk kun je erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hehe, een minpuntje gevonden van ICS en touchwiz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
chrisborst schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:12:
[...]

Ik heb zelf ook de desire, dus ga die ook inruilen bij de belcompagny. Maar ik twijfel toch nog wel erg tussen de One X en de SIII, heb alle reviews ondertussen bekeken, en ze telefoons ook beide in de hand gehad. Het scherm van de One X is echt super, amoled in de SIII is ook wel aantrekkelijk. Het plastic van de SIII is lelijk, maar gooi er toch een case overheen.
Grootste verschil is de Touchwizz en Sense.
Kan iemand mij helpen/overtuigen waarom ik voor de SIII moet gaan en niet voor de one X
Wat verwacht je nou van een S3 ervaring en discussie topic??.. 8)7
Nou vooruit dan S3 natuurlijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

silitek schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:13:
[...]

Niet zo moeilijk. appdrawer>menu>bewerken neem een icoontje naar links onder slepen en in mapje smijten.
Zie daar een mapje met alvast 1 app erin. De rest van de meuk kun je erbij zetten.
Hoe makkelijk kan het zijn! Scherm is zo groot dat je niet genoeg naar beneden kijkt! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:58:
[...]

De laatste update van facebook faalt. Die melding gewoon weg doen.
Alleen hoe krijg ik de melding weg?
Met slepen lukt het niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Mars18 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:28:
[...]

Alleen hoe krijg ik de melding weg?
Met slepen lukt het niet. :X
Appmanager wis gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
silitek schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:15:
[...]

Wat verwacht je nou van een S3 ervaring en discussie topic??.. 8)7
Nou vooruit dan S3 natuurlijk... ;)
Nou, hier waren aardig wat mensen die ook twijfelde, en wilde graag weten wat nou voor hen de doorslaggevende factor was.
Pagina: 1 ... 34 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.