Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
chrisborst schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:37:
[...]

Nou, hier waren aardig wat mensen die ook twijfelde, en wilde graag weten wat nou voor hen de doorslaggevende factor was.
Zelf plus en minpunten op een rij zetten is toch niet zo moeilijk. Beide zijn prima toestellen dat voorop!!
S3 plussen zijn: Verwijder/wisselbare accu, SD-card (50Gb dropbox) overall iets beter in performance.
HOX een beter scherm, andere vormgeving met betrekking tot (plastic) behuizing.... Take you're pick ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
chrisborst schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:37:
[...]

Nou, hier waren aardig wat mensen die ook twijfelde, en wilde graag weten wat nou voor hen de doorslaggevende factor was.
Ik zou voor de S3 gaan.
Ik wou eerst de One X halen, maar toen me zwager hem had gehaald werd het iets minder.
De One X is erg gevoelig voor krassen, hij heeft hem een maand, en zijn hele achterkant/camera zit vol met krassen. Sense vond ik altijd mooi, maar het lijkt nu meer op een belemmering, omdat ze alles aangepakt hebben. Voor mijn gevoel is het daarom niet veel anders dan een iets oudere HTC telefoon.

Met de S3 kan je de accu verwisselen, SD kaart erin plaatsen en je kan een andere achterkant erop zetten.. Voor mijn gevoel is hij ook sneller dan de One X, en grafisch is hij dat zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen.,toch nog even proberen!
Ik heb even een vraag.
Ik heb sinds kort de S3.Ik had hiervoor de S2.
Bij de S2 kon je,als je een sms wou typen,gewoon een woord toevoegen(dus letter per letter),Ik zie dat dat niet gaat met de S3.
Wss is dit gewoon ergens een instelling maar ik kan ze niet vinden,en via google ben ik nog niet veel wijze geworden.
Heeft hier iemand een antwoord op deze knullige vraag-(
Ik krijg het echt niet gevonden!!
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best simpel hoor.

ga tijden het maken van je bericht naar de instellingen(links naast de spatiebalk)zet voorspellende text aan.
op nu dat betreffende menu door op de text''voorspellende text) te klikken.
er opent zich een nieuw schermpje.
scroll naar beneden.
daar staat een menu optie ''mijn woordenlijst''
klik daarop en je kan volgens mij handmatig een woord toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft alleen werkelijk helemaal niéts met zijn vraag/probleem te maken :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bartingels

wilje hierbij nog wel de voorspelling aan houden?
ik zelf gebruik die woord voorspelling helemaal niet. en doe dus alles letter voor letter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik weet niet of er in BE/NL deze ochtend een OTA update is uitgerold, maar volgens Slashgear kregen ze er 2 aangeboden met stability improvements als changelog.

http://www.slashgear.com/...slashgear+%28SlashGear%29

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben sinds vier dagen ook de eigenaar van een Galaxy S3 Blue, dus tijd voor een eerste indruk. Ik kom van een Galaxy S waar ik best tevreden mee was, maar die was aan vervanging toe. Na er een paar keer in de winkel mee gespeeld te hebben, had ik toch wel mijn twijfels of ik voor de S3 zou gaan. Vooral vanwege de brightness en de wake-up lag. Ik had de brightness op mijn SGS standaard (behalve in de auto of in de volle zon natuurlijk) vrij laag staan, zo tussen de 10% en 50%, maar in de winkel vond ik de brightness van de SGS3 toch behoorlijk tegenvallen. En wat betreft de lag, ik wil niet weten hoe vaak ik mijn telefoon unlock per dag. Dan kan 1 seconden lag behoorlijk gaan irriteren.

Uiteindelijke de knoop doorgehakt en tot nu toe totaal geen spijt van! Brightness is niks mis mee. Auto-brightness is inderdaad aan de lage kant, maar dat gebruik ik toch niet (en daar zijn al oplossingen voor gepost). Voor navigatie en gewoon telefoon gebruik of zelfs even het laatste nieuws lezen was het scherm helder genoeg voor mij. Alleen een video kijken in volle zon is niet echt aan te raden. Misschien nog belangrijker is de 1 seconden lag. Soms duurt het inderdaad even (zeker geen hele seconde) maar vaak springt het scherm meteen aan. Het duurt nooit dusdanig lang dat ik me er aan erger.

Andere dingen die het melden waard zijn:
- Performance: ongelovelijk. Ik heb echt mijn best gedaan om dat ding 'plat' te krijgen, maar op een enkele keer na blijft ie maar gaan. En die enkele keer lag denk ik vooral aan de app, want het toestel reageerde nog wel op andere input.
- Batterijduur: goed. Met redelijk intensief gebruik (wifi/3G aan, pushmail & sync aan, internetten, muziek afspelen, apps downloaden, spelletjes spelen en 5 uur scherm aan) haal ik 16-18 uur. Ik ben benieuwd hoe hij onder normaal gebruik gaat presteren.
- GPS: super goed ontvangst en snelle fix. Maar ik heb hem naast wat testjes nog maar een keer in een praktijk situatie gebruikt.
- WIFI signaal: ook goed ontvangst. Zelfs beter dan mijn iPad, die in mijn ervaring tot nu toe altijd het beste ontvangst had.
- Geluid: ik luister veel muziek, maar meestal als ik ook andere dingen aan het doen ben, dus ik luister niet heel aandachtig. Wat me wel opvalt, is dat ik de gesproken navigatie beter kan verstaan dan bij de SGS.

Geen negatieve punten? Natuurlijk wel. De batterij houdt het lang vol, maar bellen hakt er wel in. Hopelijk kunnen ze dat nog optimaliseren. De aanraakgevoelige knoppen (menu en terug) zitten wel erg laag op het toestel, ik heb al een paar keer onder het scherm gedrukt, maar boven de knop, waardoor er niks gebeurde. Meer een ICS punt dan een SGS3 punt, maar volgens mij is het voor de batterijduur wel gunstig om af en toe je RAM geheugen te wissen. Ik heb het idee dat apps anders onnodig actief blijven. Verder vind ik het ontbreken van de Swype app echt onbegrijpelijk en heel jammer, maar dat is een software ding en makkelijk op te lossen.

Voor de duidelijkheid. Ik heb het toestel niet geroot en dus ook geen custom rom geinstalleerd. Ik gebruik wel een andere launcher.

Tip: Wat ik nog nergens heb gelezen is dat het wel mogelijk is om scrollable background te krijgen. Het lukte mij zelf niet, maar mijn vrouw had het opeens voor elkaar. Via de stock browser, lang op een plaatje drukken en instellen als achtergrond. Als ik het plaatje eerst opsla en dan wil instellen dan moet ik altijd bijsnijden tot één scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
mafiatounes schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:09:
Ik weet niet of er in BE/NL deze ochtend een OTA update is uitgerold, maar volgens Slashgear kregen ze er 2 aangeboden met stability improvements als changelog.

http://www.slashgear.com/...slashgear+%28SlashGear%29
Typisch Samsung "Improved stability"..Samsung heeft nu al het "nakijken" met custom developers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
ilhanko schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:00:
[...]

Toevallig vandaag achter gekomen :)

Tussen je applicaties staat 'Meer services'. Die moet je starten en dan onderin de lijst 'Application monitor'. Downloaden, installeren en het is te selecteren als widget! Je kan 'm nu zelfs 'groter' maken waardoor er ook pictogrammen van je openstaande applicaties krijgt.

Tussen die programmaatjes staan trouwens ook o.a. Flipboard, Photo Editor en S Baro.
Bedankt voor je tip, maar net als megapaul krijg ik de volgende melding:

Dit mail adres kan niet in dit land worden gebruikt . Geruik een ander email adres om in te loggen of meld u aan voor een account (3013)

Ik log in met het juiste emailadres en wachtwoord voor samsung. Heeft iemand een idee wat hier verkeerd gaat ?
Is er misschien een andere manier om de apk : application monitor te downloaden ?
(Staat er op de markt niet tussen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeBruno
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik stelde een gelijkaardige vraag al eerder, maar kreeg er toen echt geen reactie op. Ik heb niet de bedoeling om hier mijn vraag te blijven herhalen, maar een tweede poging leek mij niet onredelijk.

Ik had graag geweten hoe het zit met de toegankelijkheidsfunctionaliteit op de SGS3. Meer specifiek is de vraag of iemand een testje zou kunnen doen van de toegankelijkheidsfunctie talkback. Mocht het mogelijk zijn door een klein filmpje te maken. De vraag is uiteindelijk: hoe werkt het in combinatie met touchwiz?
- Algemeen besturen van OS: lezen van menu's, widgets, task manager, ...
- Samsung apps: bellen, messaging, mail
- Third party apps: gmail, facebook, google maps, ...

Ik ken spijtig genoeg niemand die nu al een SGS3 heeft om dit even zelf uit te kunnen testen. In de winkel is het wat moeilijk testen ten eerste omdat ik te weinig zie om het aanvankelijk aan de praat te krijgen en omdat de toonzaalmodellen softwarematig wat gelimiteerd (lijken te) zijn.

Voorbeelden van wat ik al gevonden heb:
- Hoe de toegankelijkhesfeature(s) activeren (wel op een galaxy tab met touchwiz (wel nog Honeycomb vermoed ik)
- Toegankelijkheid in ICS4.0: filmpje 1, filmpje 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
silitek schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:15:
[...]

Typisch Samsung "Improved stability"..Samsung heeft nu al het "nakijken" met custom developers ;)
Ja juist, Samsung wil maar niet iets gedetailleerdere changelogs uitbrengen, maar goed denk dat het gewoon wat bugfixes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend even met een S3 gespeeld, het viel me op dat de helderheid omlaag gaat als je gaat browsen. Dat leek me om batterij te besparen aangezien webpagina's vaak witte achtergronden hebben (dus feature), maar je kunt dat dus niet uitschakelen. Zowel helderheid op max gezet en battery saving options uitgezet en het gedrag bleef. Heeft iedereen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnBudding
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 08:34
@Silitek
Om de reactie tijd van de homeknop te versnellen (die lag, die wel meevalt, maar zeker wel aanwezig is) kun je de launch S-voice uitschakelen.

Maar je kunt de reactietijd van je homebutton merkbaar versnellen. Standaard zal de S Voice applicatie opstarten wanneer je twee keer kort achter elkaar op de homebutton drukt. Hierdoor zal bij een enkele klik het toestel even afwachten of er nog een keer wordt geklikt en hierdoor vindt er een kleine vertraging plaats. Deze functie kun je simpel uitschakelen:

Open S Voice >> druk op menuknop >> settings >> Launch S Voice (vinkje uitschakelen)

Bron : samsunggalaxys3.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft de browser zélf niet ook een helderheids-instelling dan, zoals hieronder (op een SGS2) te zien is?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/S2/Screenshot_2012-06-12-13-20-46.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik lees net op XDA dat de genoemde SW update de lag van de homebutton aanzienlijk verminderd goed nieuws dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat sommige bewegings-'features' niet meer werken als je andere software gebruikt dan van Samsung. Het gelijk bellen in een sms werkt niet met Handcent of Whatsapp. Het tikken om naar boven terug te keren werkt niet bij Chrome. Features die erg fijn zijn, maar waar je nu helaas niks aan hebt. Het is toch logisch dat je andere apps gaat installeren? Vast niet voor de 'normale' gebruiker, maar die gaat die bewegingen misschien juist ook niet gebruiken...

Edit:
@MartijnBudding Super, bedankt voor de tip! Merkbaar sneller, inderdaad! S-Voice ga ik toch niet gebruiken, alleen om even te pronken.

[ Voor 12% gewijzigd door Edzeau op 12-06-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
Net in de pauze even langs gelopen bij de Saturn nabij Amsterdam CS om te zien of ze een blauwe S3 hadden en inderdaad bij de Samsung stand stond een blauw demo model te draaien. Helaas geen blauwe S3's voor verkoop beschikbaar voor wie dit wilde weten :)
Mijn eerste indruk qua kleurstelling is dat Samsung voor aparte kekke kleuren heeft gekozen. De witte oogt door o.a. de duidelijke zilveren omlijsting wat chiquer en zakelijker terwijl de blauwe wat speelser over komt.

Behuizing:
Ondanks het hoge plastic gehalte had ik niet de indruk dat dit onderdeed voor de premium feel wat bij veel Apple producten geroemd wordt. De behuizing voelt zeer degelijk(zeg gerust solide) aan en de naden lopen ongemerkt in elkaar over. Had niet verwacht dat dit zo goed in elkaar zou zitten _/-\o_

Software:
Aan de nieuwe Touchwiz nature ux heb ik niet gestoord waar dat ik eerder wel deed met de S2. Een prettige launcher met goede aanvullingen zonder hinderlijk in de weg te zitten.
Browsen is echt belachelijk snel, ik heb dit nog niet zo snel meegemaakt op een mobieltje. Ik kreeg sinds een lange tijd weer een zelfde "wow" gevoel als toen ik op de iPhone 3G voor het eerst aan het browsen was d:)b

Camera:
Voor zover een camera te testen is in een winkel met slechte verlichting vond ik de camera behoorlijk snappy. Ik heb een paar keer de S3 snel van positie gewisseld en de auto-focus greep vrij snel in op hetzelfde object.

Scherm:
Ik heb me ondanks eerdere uitlatingen op basis van specificaties niet gestoord het scherm. De letters waren goed scherp en gaven je het gevoel dat deze op het scherm lagen. Contrast duidelijk des Samsung's(beetje overdone) maar zeker niet vervelend.

Zover heeft de S3 me heel erg tevreden gestemd, nu maar eens wachten op Vodafone opdat zij eindelijk eens een blauwe kunnen leveren
Jeroen04 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:25:
Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat sommige bewegings-'features' niet meer werken als je andere software gebruikt dan van Samsung. Het gelijk bellen in een sms werkt niet met Handcent of Whatsapp. Het tikken om naar boven terug te keren werkt niet bij Chrome. Features die erg fijn zijn, maar waar je nu helaas niks aan hebt. Het is toch logisch dat je andere apps gaat installeren? Vast niet voor de 'normale' gebruiker, maar die gaat die bewegingen misschien juist ook niet gebruiken...

Edit:
@MartijnBudding Super, bedankt voor de tip! Merkbaar sneller, inderdaad! S-Voice ga ik toch niet gebruiken, alleen om even te pronken.
Het is niet voor niks dat Apple zo strak de regels hanteert van apps toelaten tot hun store. Door het open karakter van Android kan Samsung moeilijk ontwikkelaars design regels opleggen die specifiek gelden voor Touchwizz.

[ Voor 0% gewijzigd door Miki op 12-06-2012 13:39 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snoops schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:13:
Meer een ICS punt dan een SGS3 punt, maar volgens mij is het voor de batterijduur wel gunstig om af en toe je RAM geheugen te wissen. Ik heb het idee dat apps anders onnodig actief blijven. Verder vind ik het ontbreken van de Swype app echt onbegrijpelijk en heel jammer, maar dat is een software ding en makkelijk op te lossen.
Klopt om de zoveel tijd is het wel lekker om je geheugen leeg te maken. Niet onwijs nodig maar verlengt wel je batterijduur!

Swype zit toch echt ingebouwd maar gewoon in het Samsung toetsenbord, als je smst kan je dus geowon swipen, in de browser en in het adresboek werkt dat helaas niet omdat Samsung dat beter denkt te weten :D (snap het wel een URL is vaak niet 1 woord).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 21:56

Creesch

bla bla!

Miki schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Het is niet voor niks dat Apple zo strak de regels hanteert van apps toelaten tot hun store. Door het open karakter van Android kan Samsung moeilijk ontwikkelaars design regels opleggen die specifiek gelden voor Touchwizz.
En andersom kan je van samsung niet verwachten dat zij alles compatible maken met alle mogelijk sms apps out there. Samsung en Apple lijken wat dat betreft best op elkaar, beide proberen een zo compleet mogelijke ervaring te bieden voor hun gebruikers en bieden binnen dat kader hun software aan. Daarbuiten maakt apple het onmogelijk om iets alternatiefs aan te bieden en Samsung zegt gewoon simpel weg 'Eigen keuze, supporten wij niet en gaan we ook niet doen'.
Ben ik persoonlijk meer van samsung's aanpak (en die van veel andere android telefoons daarbij) Dan kan ik bewust zelf de keuze maken en de afweging maken of de 'verminderde functionaliteit' voor mij uberhaubt meerwaarde heeft

[ Voor 12% gewijzigd door Creesch op 12-06-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
watercoolertje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:33:
[...]
Swype zit toch echt ingebouwd maar gewoon in het Samsung toetsenbord, als je smst kan je dus geowon swipen, in de browser en in het adresboek werkt dat helaas niet omdat Samsung dat beter denkt te weten :D (snap het wel een URL is vaak niet 1 woord).
Die optie had ik wel gevonden, maar dat is niet de Swype app, maar 'swipen'. Ik denk dat gebruikers van het Swype toetsenbord het met mij eens zullen zijn dat het Samsung toetsenbord iets heel anders is. Omdat ik de Swype app niet gedownload kreeg (is al eerder besproken in dit topic) heb ik het eerst met de Samsung variant gedaan, daar werd ik niet vrolijk van. Ik ben voil ook erg dankbaar voor zijn link naar de echte app _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:39:
[...]

Het inloggen met "more services" wil niet lukken. ik krijg de melding:
Dit mail adres kan niet in dit land worden gebruikt . Geruik een ander email adres om in te loggen of meld u aan voor een account (3013)
Die ellende met dat samsung account had ik met de S2 ook al. Bij de S3 ook hetzelfde ik heb al die samsung troep meteen verwijderd. Gewoon via Google een Apk downloaden. Ik ben ook op zoek geweest naar die code 3013 schijnt dat het iets met belgië te maken heeft . O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Iemand al ervaring met offline navigatie op de S3. Welke app is hiervoor meest geschikt, ook icm resolutie etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Heb nog 76 procent over , 24 procent gebruikt in 8 uur en 41 minuten.

Staat dat ik nog 34 uur en 31 minuten over heb, dat zal wel minder worden. Gaat al stuk beter dan gister, toen ik hem zwaar gebruikten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
RiesB71 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:40:
Iemand al ervaring met offline navigatie op de S3. Welke app is hiervoor meest geschikt, ook icm resolutie etc?
Sygic...met stip ;)
MartijnBudding schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:22:

@Silitek
Om de reactie tijd van de homeknop te versnellen (die lag, die wel meevalt, maar zeker wel aanwezig is) kun je de launch S-voice uitschakelen.

Open S Voice >> druk op menuknop >> settings >> Launch S Voice (vinkje uitschakelen)
Wat denk je van s-voice geheel verwijderen :) . bedankt voor je inzet is echter al 10tal pagina's geleden al voorbij gekomen.

[ Voor 50% gewijzigd door silitek op 12-06-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:25
Helemaal mee eens, maar nu ben ik ook al jaren gewend aan Sygic.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Rhodan schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:53:
[...]

Helemaal mee eens, maar nu ben ik ook al jaren gewend aan Sygic.
GPS is BTW razend snel op de S3..fix binnen een seconde. Sygic gaat daar prima mee om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik zou voor offline ook Sygic gebruiken is een hele prettige en grafisch mooie navigatie app voor op de S3.

Hopen dat ik mijn toestel morgen eens kan kopen wacht al lang op de blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Leuk om te lezen van Sygic, ga hem zo eens proberen vanuit mijn werk naar huis :)

Morgen, 176 mb downloaden is me wat te veel met 1000 mb data limiet >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Mars18 op 12-06-2012 15:15 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:38:
best simpel hoor.

ga tijden het maken van je bericht naar de instellingen(links naast de spatiebalk)zet voorspellende text aan.
op nu dat betreffende menu door op de text''voorspellende text) te klikken.
er opent zich een nieuw schermpje.
scroll naar beneden.
daar staat een menu optie ''mijn woordenlijst''
klik daarop en je kan volgens mij handmatig een woord toevoegen.
Hoi,

Die optie ondertussen gevonden,maar ik wil niet telkens ik een los woord letter per letter wil intypen,het menu doorlopen naar die optie
Ik bedoel dus als je een woord intikt,en het staat niet in de lijst met woorden die de s3 je geeft,dan komt er onder die lijst met voorgestelde woorden GEEN optie waar je kan op drukken om een woord manueel(letter per letter dus)in te voegen,waar dat met de S2 wel was.Dit zou ik dus graag verandert zien.
Iemand??

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 16:06 . Reden: ondertussen gevonden dat voorgestelde oplossing niet werkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 22:57
Aloysxda schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Bedankt voor je tip, maar net als megapaul krijg ik de volgende melding:

Ik log in met het juiste emailadres en wachtwoord voor samsung. Heeft iemand een idee wat hier verkeerd gaat ?
Is er misschien een andere manier om de apk : application monitor te downloaden ?
(Staat er op de markt niet tussen.)
Ik heb uiteindelijk de app via kies kunnen downloaden.
Als ik inlog op samsungapps.com met mijn samsung account dan staat er staat er als land Belgium.
In kies kan je ook de app installeren via de knop samsung apps ik had in eerste instantie nederland als land gekozen maar toen kreeg ik een foutmelding.
ik kreeg toen de optie om het land te veranderen. dit heb ik veranderd naar belgie en ik kon de app downloaden.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:24
Le_Freak ! schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:42:
[...]

Het zou me verbazen als er een telefoon op de markt is die aan jou verwachtingen voldoet. 8)7
Mijn Galaxy Nexus voldoet prima aan mijn verwachtingen ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Megapaul schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:38:
[...]

Als ik inlog op samsungapps.com met mijn samsung account dan staat er staat er als land Belgium.
In kies kan je ook de app installeren via de knop samsung apps ik had in eerste instantie nederland als land gekozen maar toen kreeg ik een foutmelding.
ik kreeg toen de optie om het land te veranderen. dit heb ik veranderd naar belgie en ik kon de app downloaden.
Had hetzelfde probleem, en inderdaad ....via Kies en Belgie als land werkt het. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Ik heb net de http://www.pdashop.nl/pro...samsung-galaxy-s-iii.html case binnen gekregen, god wat fijn!

Het ding aan de achterkant steek wel wat uit, dus hij ligt niet helemaal recht op tafel, maar gelukkig maakt de rest van de case het goed. Hij is sterk en de telefoon gaat er strak in. Alle uitgangen zijn mooi uitgesneden, en voor de microfoon gaatjes hebben ze ook een plek over gelaten. Hij maakt het toestel niks dikker, en ligt lekker in de hand..

Ben nu ook Sygic aan het downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Die Sygic is niet gratis, heeft iemand toevallig nog een offline navigatie voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

navigon = alleen niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Kak, apart dat er geen gratis navigatie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
nieuws: Google maakt offline navigatie in Maps mogelijk
Nog niet vergelijkbaar met sygic etc, maar het begin is er :)

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 12-06-2012 20:37 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen.,toch nog even proberen!
Ik heb even een vraag.
Ik heb sinds kort de S3.Ik had hiervoor de S2.
Bij de S2 kon je,als je een sms wou typen,gewoon een woord toevoegen(dus letter per letter),Ik zie dat dat niet gaat met de S3.
Wss is dit gewoon ergens een instelling maar ik kan ze niet vinden,en via google ben ik nog niet veel wijze geworden.
Heeft hier iemand een antwoord op deze knullige vraag-(
Ik krijg het echt niet gevonden!!
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Bioflap schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:26:
[...]

Kak, apart dat er geen gratis navigatie is..
Voor gratis offline navigatie denk ik dat Google Navigatie het meest geschikt is, een paar posts hierboven zie je dat de offline navigatie aangekondigd en zou deze binnenkort komen, ik gebruik deze het meest en Sygic in het buitenland.

Maar dit is een geheel offtopic discussie en het is beter om deze in het Google Apps topic Google Play & Androidapps - Deel 17 te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Ik kan me niet voorstellen dat er zo weinig over terug te vinden is dus zal ik wel iets verkeerds doen. Toch maar even een vraag die misschien niet zo slim is.

In her gordijn is een aan/uit functionaliteit op genomen die 'Auto-stand' wordt genoemd met het icoontje van een stuurwiel. Ik stel me voor dat dit dus een functionaliteit is die je in je auto gebruikt.

Kan iemand me vertellen wat dit doet en of (en hoe) dit eventueel te configureren is?

Thanx!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
of nog beter in het android navigatie topic: Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg Kies maar niet aan de praat. Iemand enige tips? heb al zitten zoeken op xda maar vind niets.

Als ik mijn SIII aansluit via usb dan blijft kies zoeken naar het toestel. ( ik heb een mac btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Die is beter hehe, heb me vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:58:
[...]

Hoi,

Die optie ondertussen gevonden,maar ik wil niet telkens ik een los woord letter per letter wil intypen,het menu doorlopen naar die optie
Ik bedoel dus als je een woord intikt,en het staat niet in de lijst met woorden die de s3 je geeft,dan komt er onder die lijst met voorgestelde woorden GEEN optie waar je kan op drukken om een woord manueel(letter per letter dus)in te voegen,waar dat met de S2 wel was.Dit zou ik dus graag verandert zien.
Iemand??
Dit wil ik ook graag weten, want dat mis ik echt wel! T.o.v. mijn Desire waar dit zonder probleem kon.

Tevens heb ik ook nog iets waar ik me een beetje aan stoor. Met regelmaat komt er in mijn taskbar een toetsenbord icoontje tevoorschijn, als ik dan mijn taskbar open dan zie ik daar boven in de normale buttons voor wifi etc in of uit te schakelen, en dan heb je daar ook normaal je meldingen die worden weergeven, maar daarboven krijg ik dus een ander tabje waar staat Doorlopend: en dan eronder: Invoermethode Selecteren. Ik gebruik gewoon het samsung toetsenbord, maar het blijft terugkomen?

Heb mijn S3 nu een dag in mijn bezit en ben er echt tevreden over! Zit alleen nog wel een beetje in dubio over of ik wit wel wil houden. Ik heb hem via TelefoonKopen.nl gehaald in de winkel icm een Vodafone abo. Nu is deze winkel een zuster bedrijf van BelCompany, waar ik eigenlijk eerst de s3 wou halen maar waar hij niet in voorraad was. Nu heeft de BelCompany een omruilservice, iemand enig idee of dat bij TelefoonKopen ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eerst de witte galaxy s3, maar nu sinds gisteren heb ik de blauwe.
Ik vind persoonlijk de blauwe veel veel mooier.

Ik heb nog even een vraagje.
Welk programma gebruiken jullie voor jullie hotmail account?
Ik ben opzoek naar een programma dat direct je mails binnen haalt zodra er zijn.
Want op men Galaxy S3 de e-mail client kan dat maar vanaf om de 5 minuten.
Of gaat dit ook daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:28:
Had eerst de witte galaxy s3, maar nu sinds gisteren heb ik de blauwe.
Ik vind persoonlijk de blauwe veel veel mooier.

Ik heb nog even een vraagje.
Welk programma gebruiken jullie voor jullie hotmail account?
Ik ben opzoek naar een programma dat direct je mails binnen haalt zodra er zijn.
Want op men Galaxy S3 de e-mail client kan dat maar vanaf om de 5 minuten.
Of gaat dit ook daar?
Google Play: Hotmail?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 10:25

WTM

BeBruno schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:27:
Ik stelde een gelijkaardige vraag al eerder, maar kreeg er toen echt geen reactie op. Ik heb niet de bedoeling om hier mijn vraag te blijven herhalen, maar een tweede poging leek mij niet onredelijk.

Ik had graag geweten hoe het zit met de toegankelijkheidsfunctionaliteit op de SGS3. Meer specifiek is de vraag of iemand een testje zou kunnen doen van de toegankelijkheidsfunctie talkback. Mocht het mogelijk zijn door een klein filmpje te maken. De vraag is uiteindelijk: hoe werkt het in combinatie met touchwiz?
- Algemeen besturen van OS: lezen van menu's, widgets, task manager, ...
- Samsung apps: bellen, messaging, mail
- Third party apps: gmail, facebook, google maps, ...

Ik ken spijtig genoeg niemand die nu al een SGS3 heeft om dit even zelf uit te kunnen testen. In de winkel is het wat moeilijk testen ten eerste omdat ik te weinig zie om het aanvankelijk aan de praat te krijgen en omdat de toonzaalmodellen softwarematig wat gelimiteerd (lijken te) zijn.

Voorbeelden van wat ik al gevonden heb:
- Hoe de toegankelijkhesfeature(s) activeren (wel op een galaxy tab met touchwiz (wel nog Honeycomb vermoed ik)
- Toegankelijkheid in ICS4.0: filmpje 1, filmpje 2
Woon je in de buurt van Utrecht / Amsterdam dan mag je best eens komen kijken en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
mafiatounes schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:07:
[...]
Voor gratis offline navigatie denk ik dat Google Navigatie het meest geschikt is, een paar posts hierboven zie je dat de offline navigatie aangekondigd en zou deze binnenkort komen, ik gebruik deze het meest en Sygic in het buitenland.
Deze optie is al beschikbaar in Maps onder Instellingen -> Google Labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Snoops schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:43:
[...]

Deze optie is al beschikbaar in Maps onder Instellingen -> Google Labs
Juist maar enkel voor een route die je ingeeft deze wordt dan gecacht op voorhand, binnenkort kan je een regio of land downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Mars18 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:42:
Heb nog 76 procent over , 24 procent gebruikt in 8 uur en 41 minuten.

Staat dat ik nog 34 uur en 31 minuten over heb, dat zal wel minder worden. Gaat al stuk beter dan gister, toen ik hem zwaar gebruikten.
ben zelf al een tijdje een tevrede sygic (aura) gebruiker,.. werkt top!
of je wacht tot tomtom uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaaaghNL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 14:24

WaaaghNL

Just me..

Sinds een paar dagen heb ik de S3 thuis super toestelletje, maakt mooie plaatjes en het werkt bijna allemaal zoals ik verwacht had. helaas is mijn telefoon verbinding om te huilen. gesprekken vallen half weg. mensen verstaan mij half. (regelmatig word er gezegd dat ik mijn telefoon van de luidspreker stand af moet halen terwel ik hem gewoon vast heb) Het maakt niet uit hoe ik de telefoon vast houd of wat ik er maar mee doe gesprekken blijven slecht alleen wanneer ik een gesprek voer over bluetooth dan doet alles het goed. lijkt er dus een beetje op dat ik zelf de stoorzender ben zoals bij de iphone 4 het geval was. heb al een keer geprobeerd te resetten naar fabrieksinstellingen maar dat maakte geen verschil.

Daarnaast heeft iemand gemerkt dat met een auto lader de telefoon heel traag oplaad? Sterker nog met bluetooth aan kon de lader het niet meer bij houden. Of zou dit aan mijn lader liggen(milestone, en nexus S Waren de accu's sneller vol dan met de muurlader)

@dope3112 waar kan je zien hoelang er nog over is?

WaaaghNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeBruno
  • Laatst online: 18-03-2021
WTM schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:32:
[...]

Woon je in de buurt van Utrecht / Amsterdam dan mag je best eens komen kijken en proberen.
Neen, ik woon in Leuven (België) ... In ieder geval toch bedankt voor het voorstel :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
WaaaghNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:15:
hoelang er nog wat over is bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaaaghNL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 14:24

WaaaghNL

Just me..

Dope3112 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:27:
[...]
hoelang er nog wat over is bedoel je?
de tijd die je nog over hebt met de accu

WaaaghNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inmiddels ook de S3 in mijn bezit, maar ik kan er niet mee connecten op een Wifi met hidden SSID? Is dat bij iedereen zo of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
WaaaghNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:38:
[...]

de tijd die je nog over hebt met de accu
sorry mijn lappie spaced em geloof ik reactie was voor degene boven jouw bedoeld die vroeg naar een offline navigatie,... maar na een refresh gooit ie opeens tig reacties toe en staat mijn reactie geqoute bij jouw,... sorry... tijd voor een reb00t denk ik ...

en voor je autolader kijk eens even hoeveel output die heeft,.. je thuislader geeft 1a en de meeste autoladers 0.7 probeer een 1.0 autolader te vinden (ik vond em bij de mm)

[ Voor 17% gewijzigd door Dope3112 op 12-06-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Wolly schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:41:
Inmiddels ook de S3 in mijn bezit, maar ik kan er niet mee connecten op een Wifi met hidden SSID? Is dat bij iedereen zo of doe ik iets verkeerd?
Hier werkt het gewoon. Typo? Hoofdlettergevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
WTM schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:45:
[...]

Hier werkt het gewoon. Typo? Hoofdlettergevoelig?
Hmm. Geen typo want ik heb het netwerk even ´unhidden´ gemaakt, toen verbonden en daaropvolgend het netwerk weer op ´hidden SSID´ gezet. De connectie en pwd staan er dus goed in.

S3 zegt nu weer dat netwerk niet in bereik is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een halve week de S3 en ben er helemaal blij mee! Hiervoor had ik een iPhone, daarna een HTC One X, maar nu dus de 3S. De iPhone was een wat oudere 3GS en de One X heb ik na vier slechte schermen ingeruild voor de S3.
Ondertussen heb ik hem behoorlijk naar mijn hand gezet met apps als Swiftkey en GreenPower Premium.

Waar ik echter nog niet aan kan en wil wennen is het feit dat ik geen popup melding krijg bij een nieuwe mail. Wel een piepje en via Light Flow een LED melding, maar dat is nog niet zoals je het uiteindelijk wil. Ik zou graag willen dat het scherm aan gaat, ontgrendeld en een voorbeeld van de mail geeft. Ik heb al diverse apps geprobeerd, zoals iPhone Notifications, maar het wil niet lukken. Het installeren van K-9 mail hielp niet.

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het gaat om de mail van mijn werk, welke gesynchroniseerd wordt via Exchange. Ik krijg bijv. wel zo'n popup bij een nieuwe SMS of agenda item.

Wie o wie heeft de gouden tip?

Verder echt een heerlijke telefoon.. De One X was goed, maar deze is echt een stuk beter. Maar da's mijn mening.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
Megapaul schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:38:
[...]

Na installatie van kies en de hele procedure gelukt om de application monitor er op te krijgen. Deze app gebruikt iedere frequente gebruiker toch ?
Waarom hebben ze deze nou niet standaard op de S3 gezet ?
In ieder geval blij dat het via deze weg toch gelukt is. Bedankt voor jullie hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik de S3 thuis super toestelletje, maakt mooie plaatjes en het werkt bijna allemaal zoals ik verwacht had. helaas is mijn telefoon verbinding om te huilen. gesprekken vallen half weg. mensen verstaan mij half. (regelmatig word er gezegd dat ik mijn telefoon van de luidspreker stand af moet halen terwel ik hem gewoon vast heb) Het maakt niet uit hoe ik de telefoon vast houd of wat ik er maar mee doe gesprekken blijven slecht alleen wanneer ik een gesprek voer over bluetooth dan doet alles het goed. lijkt er dus een beetje op dat ik zelf de stoorzender ben zoals bij de iphone 4 het geval was. heb al een keer geprobeerd te resetten naar fabrieksinstellingen maar dat maakte geen verschil.

Daarnaast heeft iemand gemerkt dat met een auto lader de telefoon heel traag oplaad? Sterker nog met bluetooth aan kon de lader het niet meer bij houden. Of zou dit aan mijn lader liggen(milestone, en nexus S Waren de accu's sneller vol dan met de muurlader)

Ik heb dat ook gemerkt dat men mij maar half verstaat!-(En bij mij gaat opladen met de autolader sneller dan gewoon het stopcontact,was ook zo met de S2.
Heeft hier ook iemand problemen met berichten letter per letter in te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Iemand dit al geprobeerd? Galaxy S III gets 30Mbit camera upgrade with superfine mod ?
http://www.slashgear.com/...h-superfine-mod-06232417/

Wat voor verschil maakt dit eigenlijk als je het doet en heeft het nog andere gevolgen?

[ Voor 51% gewijzigd door Le_Freak ! op 13-06-2012 00:02 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Le_Freak ! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:00:
Iemand dit al geprobeerd? Galaxy S III gets 30Mbit camera upgrade with superfine mod ?
http://www.slashgear.com/...h-superfine-mod-06232417/

Wat voor verschil maakt dit eigenlijk als je het doet en heeft het nog andere gevolgen?
Jep, heb de "mod" op mijn S3 draaien (stock rom).
Het beeld is in mijn ogen daadwerkelijk beter geworden, in de zin van helderheid / scherpte.
Ook de foto's die ik gemaakt heb lijken veel minder ruis te bevatten dan voorheen.

Zeker een poging waard als je S3 geroot is.
Wel even backupje maken van je originele camera app ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:46
Wat een super telefoon, helemaal tevreden mee. ik zit alleen met 1 ding.
Heeft iemand "mijn telefoon zoeken" (samsung dive klik link) al werkend
gekregen.

Ik heb alles volgens de website op mijn telefoon ingesteld, wil ik stap 2 gaan doen dus het gebruiken op de website. Kan ik niet op de link "Externe besturing elementen" klikken.

Heeft iemand hier ervaring mee en al werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
DutchCrownNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:08:
[...]

Jep, heb de "mod" op mijn S3 draaien (stock rom).
Het beeld is in mijn ogen daadwerkelijk beter geworden, in de zin van helderheid / scherpte.
Ook de foto's die ik gemaakt heb lijken veel minder ruis te bevatten dan voorheen.

Zeker een poging waard als je S3 geroot is.
Wel even backupje maken van je originele camera app ;)
Maar als dat beter is, waarom heeft Samsung dat zelf dan ook niet zo gedaan?
Daarbuiten zou ik graag willen weten of je je hele camera moet rootedn of dat je ook alleen die mod voor een betere camera erop kan zetten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
martijnve schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:37:
Ik heb bet de swype beta geinstalleerd maar krijg geen suggestion bar? Hij pakt altijd het woord wat hij voorstelt en ik kan niet voor andere opties kiezen. (ook niet bij typen)

Maar er wordt wel naar die suggestion-bar verwezen in de how-to?
Ik had zojuist precies hetzelfde probleem. Woord suggestie stond aan (en werkte al twee dagen prima), maar na een reboot van mijn S3 werd de woordkeuzelijst niet meer getoond. Dat maakt Swype nogal onwerkbaar. Even schakelen naar het standaard toetsenbord en weer terug was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

JeanJeremy schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:14:
ik heb iets "ontdekt" bij mijn S3 waarvan ik niet zeker weet of het een Samsung/ICS feature is. Mijn S3 is geconfigureerd voor Gmail / Exchange (werk) en wat overige social media meuk.

Nu krijg ik een smsje binnen en zie ik ineens in mijn Outlook mailbox een bericht genaamd:
"sms-gesprek met +316xxxxx" als titel en de tekst content van het sms-je in de body.

Ik ken deze functionaliteit niet van mijn oude HTC / Android 2.x, maar hoe zet ik het uit ? ;)
Altijd een sneu moment om jezelf te moeten quoten ;) Maar ik krijg deze instelling niet uit, echt niemand die dezelfde situatie heeft ? (exchange + sms = unwanted sync)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15
Voor zover ik weet is dit geen standaard functionaliteit, heb je misschien een app geinstalleerd die dit zou kunnen doen? Ik heb bijvoorbeeld smsbackup die dat met gmail doet.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le_Freak ! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 01:18:
Maar als dat beter is, waarom heeft Samsung dat zelf dan ook niet zo gedaan?
Daarbuiten zou ik graag willen weten of je je hele camera moet rootedn of dat je ook alleen die mod voor een betere camera erop kan zetten.
Omdat het ook meer data door je chips moet = meer verbruik, tevens heb je meer geheugen nodig want meer data = meer ruimte nodig...

Dus ja dat zijn concessies terwijl het iets beter wordt vindt ik het verschil erg klein voor Samsung woog de extra cpupower en geheugen gebruik dus niet op tegen het iets beter kunnen filmen!

[ Voor 8% gewijzigd door watercoolertje op 13-06-2012 10:27 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 01:54
JeanJeremy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Altijd een sneu moment om jezelf te moeten quoten ;) Maar ik krijg deze instelling niet uit, echt niemand die dezelfde situatie heeft ? (exchange + sms = unwanted sync)
Dat is exchange functionaliteit....

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
@master_JE

lukte mij ook niet.. wil dan ook niet proberen als het ding echt weg zou zijn..

dus dan maar: www.trackandprotect.com (beetje duurder, maar als wel het geld waard)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

martijnve schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:04:
Voor zover ik weet is dit geen standaard functionaliteit, heb je misschien een app geinstalleerd die dit zou kunnen doen? Ik heb bijvoorbeeld smsbackup die dat met gmail doet.
Heb het gecontroleerd, maar naast de wat basic apps (WhatsApp, TweetDeck, Facebook, Rabo, NU) heb ik alleen SwiftKey en Evernote die iets doen met text/sync-en. Begrijp er dus ook niks van

*edit* na info van renzo4000
http://superuser.com/ques...le-sms-syncing-on-outlook
Lijkt inderdaad op Exchange, en uiteraard zit het op de meest obvious plek.
Instellingen -> Accounts -> Exchange Active Sync -> instellingen -> sms synchroniseren.

Voila en thanx :)

[ Voor 31% gewijzigd door JeanJeremy op 13-06-2012 11:30 ]

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57
De S3 heeft oordopjes in de doos zitten waarmee je kunt opnemen en het volume kunt aanpassen.
Dit heeft mijn iPhone ook.

Kan ik ook de opneem knop inhouden en vervolgens zeggen "Bel Piet Klaasen mobiel" en dat de S3 vervolgens Piet Klaasen gaat bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net in de felle zon, wel lastig om het scherm van me S3 te lezen. Enige nadeel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
watercoolertje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:25:
[...]
Omdat het ook meer data door je chips moet = meer verbruik, tevens heb je meer geheugen nodig want meer data = meer ruimte nodig...

Dus ja dat zijn concessies terwijl het iets beter wordt vindt ik het verschil erg klein voor Samsung woog de extra cpupower en geheugen gebruik dus niet op tegen het iets beter kunnen filmen!
En moet je eerst de hele telefoon rooten of kun je ook alleen die mod voor de camera erop zetten?
Ik zou alleen die iets betere camera willen en voor de rest de telefoon hetzelfde houden.
Is dat ook zo?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Le_Freak ! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:09:
[...]

En moet je eerst de hele telefoon rooten of kun je ook alleen die mod voor de camera erop zetten?
Ik zou alleen die iets betere camera willen en voor de rest de telefoon hetzelfde houden.
Is dat ook zo?
Helaas, je moet rooten voor permissions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 13:55

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb exact dit probleem, maar wanneer ik de ruisonderdrukking uitschakel is het probleem opgelost. Als je belt en dan op het menu drukt, kun je het uitschakelen.

Ik moest zojuist mijn bsn nummer intoetsen bij zo'n telefoonmenu, maar dat was best lastig. Het scherm gaat enorm snel op zwart. Ervaren anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Tim Schuhmacher schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Ik heb exact dit probleem, maar wanneer ik de ruisonderdrukking uitschakel is het probleem opgelost. Als je belt en dan op het menu drukt, kun je het uitschakelen.

Ik moest zojuist mijn bsn nummer intoetsen bij zo'n telefoonmenu, maar dat was best lastig. Het scherm gaat enorm snel op zwart. Ervaren anderen dit ook?
Ik had ook exact dit probleem. Heb mn toestel om die reden omgeruild vanmiddag. Niet bij stil gestaan dat dit mogelijk met een instelling ook verholpen zou kunnen worden. De betreffende winkel had al eerder om dezelfde reden een S3 ingenomen zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmore87
  • Laatst online: 09-10 18:45
Voor de mensen die het interessant vinden:
17u en 19 minuten op de batterij en 66% resterend. :*)

Uiteraard hangt het van het gebruik af (dit is alledaags gebruik, whatsapp/bellen/bluetooth/beetje internetten/etc), maar ik ben tot nu toe zeer tevreden over de batterij in mijn blauwe S3.
Overigens verder ook een toptoestel ;) absoluut geen spijt van het feit dat ik overgestapt ben van HTC naar Samsung.

[ Voor 10% gewijzigd door blackmore87 op 13-06-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
blackmore87 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:44:
Voor de mensen die het interessant vinden:
17u en 19 minuten op de batterij en 66% resterend. :*)

Uiteraard hangt het van het gebruik af (dit is alledaags gebruik, whatsapp/bellen/bluetooth/beetje internetten/etc), maar ik ben tot nu toe zeer tevreden over de batterij in mijn blauwe S3.
Overigens verder ook een toptoestel ;) absoluut geen spijt van het feit dat ik overgestapt ben van HTC naar Samsung.
Ik denk dat het meer zegt als jij je "scherm aan"-tijd erbij zet, dat zegt stuk meer dan "alledaags gebruik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmore87
  • Laatst online: 09-10 18:45
businka19 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:30:
[...]

Ik denk dat het meer zegt als jij je "scherm aan"-tijd erbij zet, dat zegt stuk meer dan "alledaags gebruik"
Helemaal waar, een kleine 2 uur "scherm aan"-tijd (18%), niet echt veel dus vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:14:
Heb net een halve week de S3 en ben er helemaal blij mee! Hiervoor had ik een iPhone, daarna een HTC One X, maar nu dus de 3S. De iPhone was een wat oudere 3GS en de One X heb ik na vier slechte schermen ingeruild voor de S3.
Ondertussen heb ik hem behoorlijk naar mijn hand gezet met apps als Swiftkey en GreenPower Premium.

Waar ik echter nog niet aan kan en wil wennen is het feit dat ik geen popup melding krijg bij een nieuwe mail. Wel een piepje en via Light Flow een LED melding, maar dat is nog niet zoals je het uiteindelijk wil. Ik zou graag willen dat het scherm aan gaat, ontgrendeld en een voorbeeld van de mail geeft. Ik heb al diverse apps geprobeerd, zoals iPhone Notifications, maar het wil niet lukken. Het installeren van K-9 mail hielp niet.

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het gaat om de mail van mijn werk, welke gesynchroniseerd wordt via Exchange. Ik krijg bijv. wel zo'n popup bij een nieuwe SMS of agenda item.

Wie o wie heeft de gouden tip?

Verder echt een heerlijke telefoon.. De One X was goed, maar deze is echt een stuk beter. Maar da's mijn mening.
Wat betreft de popups heb je evt wp7notifications. Echt een ideaal programma. Wanneer je een melding krijgt wat betreft email, sms of gemiste oproep krijg je een melding op je scherm of lockscreen die je naar rechts kan sliden om de betreffende melding te lezen. Je kan het zelf configureren waar de melding komt te staan en hoe de melding er uit komt te zien. Neem je de pro versie ('betaald' ;)) dan kan je ook bv whatsapp, twitter of facebook er aan koppelen. Echt super handig programmaatje! Een andere optie zou evt missed it kunnen zijn die je als text kan configuren... genoeg mogelijkgeden dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 14:39

Mip

Ook hier een tevreden gebruiker, echter nog enkele vragen..

-Zodra ik ga surfen over internet wordt direct bij het openen van de browser de brightness aangepast, hoe is dit uit te zetten?
-Mijn batterij gaat zo verdomd snel leeg :( hierop heb ik de app Advanced Task Killer gedownload. deze werkt prima en sluit alle openstaande apps direct, echter 5 min later staan apps zoals S Suggest, Maps, Facebook, Google+, Videospeler, S Voice en ga zo maar door alweer te draaien! hoe voorkom ik dit?! andere batterij bespaar-tips zijn ook welkom
-Zijn de vooraf geinstalleerde apps te verwijderen? zo ja; hoe?
-Ik heb een bluetooth audio receiver van Logitech aan mn stereo hangen, deze werkt tot nu toe bij elk apparaat (iPhone, laptop etc). de bluetooth van de SG3 ziet dit apparaat echter niet, iemand ideeen hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Laatst online: 26-05 13:24
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn HTC Desire. De S3 ziet er prachtig uit.
Wat ik mij echter afvraag, of het toestel goed te bedienen is met wat kleinere handen.
Naar mijn idee is het scherm erg groot.
Heeft er iemand ervaring met de bediening met kleine handen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:25
Wat is klein? Ik heb niet grote handen, maar ik kon het prima bedienen toen ik het bekeek. Het lijkt groot op het eerste gezicht, maar als je het vastpakt valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mip schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:47:

-Zodra ik ga surfen over internet wordt direct bij het openen van de browser de brightness aangepast, hoe is dit uit te zetten?
-Mijn batterij gaat zo verdomd snel leeg :( hierop heb ik de app Advanced Task Killer gedownload. deze werkt prima en sluit alle openstaande apps direct, echter 5 min later staan apps zoals S Suggest, Maps, Facebook, Google+, Videospeler, S Voice en ga zo maar door alweer te draaien! hoe voorkom ik dit?! andere batterij bespaar-tips zijn ook welkom
-Ik heb een bluetooth audio receiver van Logitech aan mn stereo hangen, deze werkt tot nu toe bij elk apparaat (iPhone, laptop etc). de bluetooth van de SG3 ziet dit apparaat echter niet, iemand ideeen hoe dit op te lossen?
Simpel op te lossen even rooten en het probleem is opgelost. Kan je alle troep die je niet gebruikt freezen of eraf gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Laatst online: 26-05 13:24
Ik heb vandaag een blauwe versie gezien. Die leek meer paars dan blauw. Is dit de oude versie pebble bleu of de nieuwe (donkerder) versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:25
Ik denk dat ze gewoon alleen de pebble blue hebben, ik heb nergens die andere kleur gezien. Hi, VF en studentmobiel weten ook van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31

Heb je überhaupt dit topic door gelezen? Is al meerdere keren gevraagd..... Je kan je helderheid in de broeders aan passen bij instellingen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024

Ga naar applicatiebeheer zoek de desbetreffende app op en klik op 'uitzetten'. Geen root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ici lexie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 14:00
Sinds vandaag heb ik ook de sgs3. Echt een hele verbetering ten opzichte van de htc désiré hd die ik hiervoor had. Echter heb ik wel een probleem met mij parrot mik9200. De telefoon kan de carkit niet vinden. Enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ici lexie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:01:
Sinds vandaag heb ik ook de sgs3. Echt een hele verbetering ten opzichte van de htc désiré hd die ik hiervoor had. Echter heb ik wel een probleem met mij parrot mik9200. De telefoon kan de carkit niet vinden. Enig idee wat ik hieraan kan doen?
http://www.parrot.com/nl/support/parrot-mki9200/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Met de laatste software van parrot zou het moeten werken. Ik heb de Ck3100 en die werkt als een trein. Enige jammere is dat me navigatie niet meer over me carkit komt. Dit deed de nokia navigatie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Ik heb de Parrot Mki 9100, dat werkt prima samen met de SGS3. Wel heb 'm ik geüpdate (volgens mij redelijk zelfde patroon van updates als de Mki 9200). Eerst 1.96 firmware flashen (als je firmware < 1.96) en dan 2.02. Werkte bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Sinds gisteren ook in het bezit van een SgS3. Ik kom vanaf een Nokia N8.
Wat een verbetering zeg.

Iedereen heeft het hier over rooten, maar wat zijn de voordelen daarvan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 22:57
made schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:15:
Wat een verbetering zeg.

Met rooten kan je toegang krijgen tot systeembestanden zodat je deze kan aanpassen.
Bijvoorbeeld je kan reclame blokkeren in apps,
Voorgeinstalleerde programma's kan je verwijderen.
Je kan "mods" toepassen. Bijvoorbeeld de camera mod waarbij
je in hoge kwaliteit kan filmen.
Of je kan systeemgeluid aanpassen zodat de camera geen geen geluid
maakt als je een foto neemt.
Enz enz .

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blackmore87 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:36:
[...]

Helemaal waar, een kleine 2 uur "scherm aan"-tijd (18%), niet echt veel dus vandaag.
Nou ja als je dat door rekent en 1/3de is dus 2 uur scherm aan en 16 uur standby (samen 18 uur), dus 3x2 uur is 6 uur scherm aan en 3x16 uur is 48 uur standby...

Oftewel ruim 2 dagen met 6 uur scherm aan :)

5 tot 7 uur scherm aan is wat ik haal afhankelijk van de settings (undervolt) en apps die ik gebruik binnen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

made schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:15:
Wat een verbetering zeg.

Wat heb je zelf allemaal al gevonden over de voordelen van rooten? Graag wat meer eigen inzet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1 ... 35 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.