Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 18:12
rjvisje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:24:
Dit toestel gaat een tegenvaller worden, al maanden vliegen de meest uiteenlopende en bizarre geruchten in het rond. Natuurlijk ook deels de schuld van Samsung, maar die gaan er een enorme kluif aan krijgen om dit waar te gaan maken..
Ze nemen de buzz marketing strategie van Apple over. Een cruciaal verschil is dat Apple klanten veel loyaler zijn aan Apple en dat de 4S een logische opvolger was van de 3, 3G, 3GS en 4. De features van de 4S voldeed niet aan de hype, maar de drempel om een 4S te kopen was veel lager dan over te stappen op Android, Blackberry of Windows Phone. Als je dus een 3, 3G of 3GS had ging je overstappen naar de 4S.

Bij Samsung is dat anders. De Galaxy SIII is niet een natuurlijke opvolger van de S of SII. De drempel om over te stappen naar een andere android toestel is heel laag. Als de SIII niet voldoet aan de hype, of als het wel voldoet aan de hype maar een te hoge prijskaart heeft, dan kopen klanten een andere high-end android toestel.

Ben heel benieuwd naar de ontwikkelingen. Persoonlijk hoef ik niet draadloos op te laden met 1080p scherm en 6mm dun toestel. Een functioneel stijlvol telefoon met een 540p of 720p resolutie, goede camera, goede community, support, niet te veel eigen software, een micro-SD, vervangbare krachtige accu is wat ik zoek. En bij voorkeur binnen 1 maand.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:02

The Legend

*Plop*

Om die reden zou ik het ook behoorlijk vreemd vinden als ze het toestel nog niet aangekondigd hebben voor de HTC One X in de schappen ligt. Zo maak je het veel twijfelaars ook wel makkelijk om over te stappen..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Lisadr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Ze nemen de buzz marketing strategie van Apple over. Een cruciaal verschil is dat Apple klanten veel loyaler zijn aan Apple en dat de 4S een logische opvolger was van de 3, 3G, 3GS en 4. De features van de 4S voldeed niet aan de hype, maar de drempel om een 4S te kopen was veel lager dan over te stappen op Android, Blackberry of Windows Phone. Als je dus een 3, 3G of 3GS had ging je overstappen naar de 4S.

Bij Samsung is dat anders. De Galaxy SIII is niet een natuurlijke opvolger van de S of SII. De drempel om over te stappen naar een andere android toestel is heel laag. Als de SIII niet voldoet aan de hype, of als het wel voldoet aan de hype maar een te hoge prijskaart heeft, dan kopen klanten een andere high-end android toestel.
Dit. Bij Apple producten wordt een hoger prijskaartje vaak als "rechtvaardig" gezien. Het mag, want er staat een fruit logo op. Daarbij zie je dat fabrikanten van bijvoorbeeld Ultrabooks het probleem hebben dat ze te dicht bij de MBA/MBP in de buurt gaan zitten qua prijs en vaak hebben ze dan toch nog een basale flaw. Bezitters van eigenlijk alle verschillende Apple producten kiezen bij hun volgende apparaat wéér voor een Apple, waarschijnlijk niet eens nagedacht te hebben over andere mogelijkheden.

Het voordeel van Android telefoons en Windows PC's is dat je vrijwel hetzelfde krijgt qua software, alleen de hardware maakt het verschil: valt het tegen, dan kies je toch een andere! De ervaring die je krijgt is toch vrijwel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:30
Tk55 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:28:
[...]

Dit. Bij Apple producten wordt een hoger prijskaartje vaak als "rechtvaardig" gezien. Het mag, want er staat een fruit logo op. Daarbij zie je dat fabrikanten van bijvoorbeeld Ultrabooks het probleem hebben dat ze te dicht bij de MBA/MBP in de buurt gaan zitten qua prijs en vaak hebben ze dan toch nog een basale flaw. Bezitters van eigenlijk alle verschillende Apple producten kiezen bij hun volgende apparaat wéér voor een Apple, waarschijnlijk niet eens nagedacht te hebben over andere mogelijkheden.

Het voordeel van Android telefoons en Windows PC's is dat je vrijwel hetzelfde krijgt qua software, alleen de hardware maakt het verschil: valt het tegen, dan kies je toch een andere! De ervaring die je krijgt is toch vrijwel hetzelfde.
Misschien omdat 9 van de 10 Apple producten gewoon werken zoals ze horen te werken... once you go Mac you never go Back.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49
nils7 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Misschien omdat 9 van de 10 Apple producten gewoon werken zoals ze horen te werken... once you go Mac you never go Back.
Als je wil dat de fabrikant bepaald wat goed voor je is, dan is apple zeker een goede keus. Mijn S2 werkt ook zoals het hoort, maar wel hoe ik vind dat het hoort ;-)

On_topic: persoonlijk zou ik het heel pretig vinden om snoerloos te kunnen laden (maar het is geen must).

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-03-2012 16:00 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:46

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Omdat we af en toe toch off topic gaan; Dit topic gaat specifiek over de Samsung Galaxy SIII, niet over andere appels en peren. Vanaf nu graag de discussie houden bij de Galaxy SIII geruchten & discussie

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Draadloos opladen op 2 meter afstand? Nice!

Nog een geruchten! Volgens horen zeggen is de draadloos opladen functie maar een extratje omdat het een accutijd heeft van minimaal 2 jaar. Als je na 2 jaar dan toch een keer moet opladen dan kan dat met de draadloze dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 08:11:
Hoop echt dat er een versie komt die 100mm is met een accu die 2x zo krachtig is. Zoals de Ascend D quad vs Ascend D quad XL.

Een telefoon hoef van mij echt niet dunner dan 100mm, heb liever een accu die 2 dagen meegaat.
Mee eens, maar 10cm is wel erg overdreven. Dan is het meer een baksteen :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:52
Vind het een beetje raar dat Samsung nu met hun eigen wireles charging tech komt want ik dacht dat ze ook in een groep zaten welke samen aan deze tech werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik geloof er om eerlijk te zijn helemaal niets van. Het past in het straatje ongeloofwaardige geruchten die de afgelopen tijd voorbij zijn gekomen, zoals het 1080p-scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, overmorgen komt er een gerucht dat hij een 720P beamer bevat en een laser-keyboard...
Over een week is er te lezen dat hij doorzichtig is en dat hij wordt gekoeld met vloeibaar plutoniumextract.

Oftewel, kondig dat ding aan Samsung, de concurrentie is er klaar voor en die komen eraan...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch erg uit kijk naar deze telefoon. Inmiddels al bijna twee jaar mijn Desire en die mag ik straks dus gaan vervangen. De Desire zat voor mijn gevoel aan het begin van de ontwikkeling van Android dus ik heb alles rustig en goed kunnen volgen. Dit wordt het volgende toptoestel als ik het zo zie!

Nou weet ik dat niemand er wat over kan / wil / durft te zeggen denk ik maar iemand ook maar enig idee of deze telefoon nog iets wordt dit jaar? Of denken jullie dat we tot januari oid moeten wachten?

*edit* nvm, eventjes wat gezocht omdat de nieuwe mobiel handen beginnen te jeuken. Telefoon wordt nog wel dit jaar verwacht. Nu nog een exacte datum. Was er niet een beurs oid waar hij naar alle waarschijnlijkheid werd aangekondigd?

Specs zijn overigens bruut! Evenals die resolutie, ben ontzettend benieuwd naar wat voor scherpe beelden deze telefoon moet gaan kunnen laten zien!

[ Voor 14% gewijzigd door Mu.siQ op 21-03-2012 01:12 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mu.siQ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 01:09:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch erg uit kijk naar deze telefoon. Inmiddels al bijna twee jaar mijn Desire en die mag ik straks dus gaan vervangen. De Desire zat voor mijn gevoel aan het begin van de ontwikkeling van Android dus ik heb alles rustig en goed kunnen volgen. Dit wordt het volgende toptoestel als ik het zo zie!

Nou weet ik dat niemand er wat over kan / wil / durft te zeggen denk ik maar iemand ook maar enig idee of deze telefoon nog iets wordt dit jaar? Of denken jullie dat we tot januari oid moeten wachten?
Wat de laatste geruchten zijn kun je gewoon opzoeken. We gaan niet alles herkauwen als je dit met een simpele zoekactie kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is nog niks van de specs of resolutie bekend en jij vind het bruut, dat is vrij apart :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

RoD schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 01:11:
[...]
Wat de laatste geruchten zijn kun je gewoon opzoeken. We gaan niet alles herkauwen als je dit met een simpele zoekactie kan vinden.
Ik was wat voorbarig, waarvoor mijn excuses ;)
CLB schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 01:12:
Er is nog niks van de specs of resolutie bekend en jij vind het bruut, dat is vrij apart :+
De specs die rond gaan in de geruchten vind ik wel bruut. Is dat beter? ;) Ervaring leert overigens wel dat geruchten er akelig dichtbij kunnen zitten. We wachten maar rustig af. Het zal naar mijn idee sowieso een leuk toestelletje worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste geloof ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik geloof best dat het een mooi toestel wordt maar met de idiote geruchten die rondgaan denk ik dat het toch een boel mensen gaat tegenvallen uiteindelijk. De HTC One X is op dit moment ongeveer het maximaal haalbare om op grote schaal te produceren, ik vermoed dat de SIII daar ongeveer de Samsung-uitvoering van wordt qua specs en prestaties. Dat maakt het nog net zo goed een ontzettend bruut toestel maar komt niet in de buurt van alle wilde geruchten en speculaties.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 22:52
SnoeiKoei schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:19:
Ik geloof best dat het een mooi toestel wordt maar met de idiote geruchten die rondgaan denk ik dat het toch een boel mensen gaat tegenvallen uiteindelijk. De HTC One X is op dit moment ongeveer het maximaal haalbare om op grote schaal te produceren, ik vermoed dat de SIII daar ongeveer de Samsung-uitvoering van wordt qua specs en prestaties. Dat maakt het nog net zo goed een ontzettend bruut toestel maar komt niet in de buurt van alle wilde geruchten en speculaties.
tja die speculaties hou je altijd, heb even gekeken naar die HTC one X zou best blij zijn als ik een android koop met die specs of ie dan samsumg heet of HTC dat boeit me dan eigenlijk niet.

En die HTC is gewoon te koop al, geen idee of ie een beetje verkocht word, zal toch wel ?
ik denk dat ik dit draadje maar eens ga doorwerken aangezien ik op korte termijn een nieuw phone van de zaak moet.

En bij Samsung zullen natuurlijk ook wat graag HTC voorbij streven nu de Note toch mindere specs heeft t.o.v. die HTC....

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Laatst online: 03-07 09:13
Mwa, de Note is natuurlijk voor een ander publiek. Dat ontzettend grote scherm vindt niet iedereen even praktisch, en ik denk dat ze bij Samsung er niet vanuit zijn gegaan dat hij hun bestverkochte smartphone zou gaan worden, en dat hopen ze voor de S3 waarschijnlijk wel.
Al verkoopt die Note wel aardig geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451503

Volgens de hoofd van de Chinese afdeling zal de release van de galaxy s3 opgeschoven worden van mei naar april.

bron:http://www.theverge.com/2...y-s-iii-launch-date-quote

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 451503 op 21-03-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Je zou verwachten dat zo directeur wel goed begrijpt wat de impact van dergelijk uitspraken zijn.
Dus denk ik dan dat het niet zomaar uit de lucht gegrepen is.

Vond dit een tamelijk nuchtere blik op de zaak
http://www.androidworld.n...quad-core-exynos-chipset/
dus waarschijnlijk geen quade core, strikt genomen is de dual core al mega vet.

dat betekend wel dat die 22 maart gewoon de prullenbak in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:53

wph

dj.verhulst schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:28:
Je zou verwachten dat zo directeur wel goed begrijpt wat de impact van dergelijk uitspraken zijn.
Dus denk ik dan dat het niet zomaar uit de lucht gegrepen is.

Vond dit een tamelijk nuchtere blik op de zaak
http://www.androidworld.n...quad-core-exynos-chipset/
dus waarschijnlijk geen quade core, strikt genomen is de dual core al mega vet.

dat betekend wel dat die 22 maart gewoon de prullenbak in kan.
Het artikel spreekt zichzelf wel wat tegen, eerst zeggen ze dat de Exynos 4412 een waarschijnlijke kandidaat is. Dat is een quadcore A9 processor, ongeveer zoals de Tegra 3, maar dan gebakken op 32nm.

Daarna zeggen ze dat het niet onwaarschijnlijk is dat er een dualcore A15 in zit. Maar juist dat zou de grote verrassing zijn, dat zou betekenen dat ze het A15 proces op orde hebben voor massaproductie. Het betekent daarnaast ook dat een quadcore A15 tot de mogelijkheden behoort, simpelweg omdat het technisch gezien weinig uitmaakt of je een quadcore of dualcore A15 maakt. Dat verhaal over het bestaan van die chips is al veel langer bekend, maar nikszeggend. Kijk bijvoorbeeld naar ST-Ericsson, die hebben twee jaar geleden al een nieuw topmodel aangekondigd, maar dat gaat op z'n vroegst eind dit jaar in productie.

Moraal van het verhaal, een A15 SoC zou een verrassing zijn omdat ze dan de concurrentie met ruime marge verslagen hebben (Texas Instruments, ST-Ericsson, Nvidia). Reken echter niet op een A15, een quadcore A9, de Exynos 4412 is verreweg de grootste kanshebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Anoniem: 451503 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:16:
Volgens de hoofd van de Chinese afdeling zal de release van de galaxy s3 opgeschoven worden van mei naar april.

bron:http://www.theverge.com/2...y-s-iii-launch-date-quote
Ze blijven wel bezig daar bij Samsung met het laten lekken van allerlei vage specificaties en data. Nu dit weer. Naar mijn idee is het echt een strategie om verwarring te zaaien omdat ze nog niet klaar zijn met de S3. Op het moment dat ze zeggen dat ie pas in juni komt, verliezen ze marktaandeel aan HTC. Nu blijft het allemaal lekker vaag en zitten mensen (waaronder ik) met twijfel, wat als ik de One X koop en na 2 weken kondigen ze de S3 aan die daar zwaar overheen gaat qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 00:19
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6931
weer specs en afbeelding

is de homeknop nou wel een hardwarebutton of alleen een touchknopje?

[ Voor 10% gewijzigd door reyals op 21-03-2012 12:16 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reyals schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:16:
weer specs en afbeelding

Dat is nog niet zeker. Maar velen denken aan software UI knoppen omdat het bij Galaxy Nexus ook zo was en ze ook zo toestel scherm groter kunnen maken terwijl de gsm zelf niet te groot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik weet het niet, zolang Samsung zelf niet met nieuws komt, kan ik weinig met dit soort "maar deze bron is echt betrouwbaar hoor"-nieuwsberichten :) Dit is alweer een ander ontwerp dan we laatst op T.net zagen en weer anders dan de mockups dan voorheen. Een hardware button zou ik raar vinden als homeknop, omdat de Nexus dat ook niet heeft, maar goed... Daar had Google meer invloed op het ontwerp dan bij de S III natuurlijk :)

Ik hoop op een softwarematige knop, doe mij maar een lekker groot scherm met bovenaan een luidsprekertje en onderaan een microfoon. Alleen de cameraknop en de volumeknop aan de zijkant mogen dan hardwarematig zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 21-03-2012 12:23 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Anoniem: 451503 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:19:
[...]

Dat is nog niet zeker. Maar velen denken aan software UI knoppen omdat het bij Galaxy Nexus ook zo was en ze ook zo toestel scherm groter kunnen maken terwijl de gsm zelf niet te groot wordt.
Het beeldscherm wordt dan niet groter, maar juist kleiner. Die softwareknoppen nemen ook pixels in. De enige mogelijkheid om een groter beeldscherm in te bouwen zou zijn door de resolutie te veranderen van 1280x720 naar 1280x720+50(?)pixels, maar dat betekent een afwijkende maat bij het snijden van de panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:05
reyals schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:16:
weer specs en afbeelding

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/20093926.jpg

Ik geloof er niks van dat dat een officiële persfoto zou zijn, ze zouden echt niet een identieke touchwize-interface tonen op de S3 als op de S2, inclusief dezelfde foto. Bovendien zou het nogal opmerkelijk zijn dat gsmhelpdesk.nl (nooit van gehoord) nou juist die contacten zou hebben die alle grote websites niet hebben.

Nog even ter herinnering de S2:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidics.nl/wp-content/uploads/2012/01/samsung-galaxy-s2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door MaltaSoron op 21-03-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
wph schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:27:
[...]

Het beeldscherm wordt dan niet groter, maar juist kleiner. Die softwareknoppen nemen ook pixels in. De enige mogelijkheid om een groter beeldscherm in te bouwen zou zijn door de resolutie te veranderen van 1280x720 naar 1280x720+50(?)pixels, maar dat betekent een afwijkende maat bij het snijden van de panelen.
Je kunt je toestel kleiner maken of er een groter scherm inzetten zonder dat je een groter toestel krijgt. Doe mij maar maximaal scherm en minimaal schermrand, dan heb ik de grootst mogelijke schermdiagonaal in een zo klein mogelijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het Accu icoontje op de foto hierboven is groen, das geen ICS kleur....... Er is iig in gefotoshopt dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
...en het weer is identiek, dat zou wel heel toevallig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Klopt, zo lijkt het dus exact de zelfde versie van Touchwizzzzz te zijn, daar geloof ik niet in.....
Heb dus op z'n minst mijn twijfels als dit een officiële persfoto is..... Ik heb het idee dat er een hobbybob aan het werk is die lekker aan het knippen en plakken is geweest….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal vanmiddag ook is wat gaan Photoshoppen en dat naar 'n paar sites sturen, staat er gelijk op denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:48
CLB schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:21:
Ik zal vanmiddag ook is wat gaan Photoshoppen en dat naar 'n paar sites sturen, staat er gelijk op denk ik :)
Zou wel een leuk experiment zijn natuurlijk. Lijkt me leuk om zoiets vanaf het begin te volgen als een soort van internetsociologisch onderzoek. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:24
Wel natuurlijk een korrelige foto maken van je gephotoshopte SIII op je beeldscherm. Op de een of andere manier lijkt dat echter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
MaltaSoron schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:31:
[...]

[afbeelding]

Ik geloof er niks van dat dat een officiële persfoto zou zijn, ze zouden echt niet een identieke touchwize-interface tonen op de S3 als op de S2, inclusief dezelfde foto. Bovendien zou het nogal opmerkelijk zijn dat gsmhelpdesk.nl (nooit van gehoord) nou juist die contacten zou hebben die alle grote websites niet hebben.

Nog even ter herinnering de S2:

[afbeelding]
Er zijn veel bedrijven die proberen mee te liften met de hype en ik denk at gsmhelpdesk dit ook doet! Geloof idd niet dat zijn betere contacten hebben dan tweakers, engadget enz.
De Samsung Galaxy S III zal een 1750 mAh accu meekrijgen, dit om het toestel zo dun mogelijk te houden. Het toestel zal 8 mm dik zijn en weegt rond de 125 gram.
Hoop echt dat dit niet waar is of dat er een 10mm versie komt met een 2500 mAh accu.

[ Voor 13% gewijzigd door Lisadr op 21-03-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:35
was dit 'gerucht' al bekend hier?

http://www.nu.nl/gadgets/...gelijk-toch-in-april.html

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:29
Ja, is een post of 10 geleden al geplaatst.

Anoniem: 451503 in "[Samsung Galaxy SIII] Geruchten en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:55
Denk dat ik een versie ga overslaan. :)
De S2 is op dit moment nog meer als voldoende.
Over een jaartje de S4 kopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:23

Deathchant

Don't intend. Do!

het zoveelste gerucht....en dan nu weer fullHD ipv 720p, en dan toch in april, maar ja. volgende week horen we weer: "nee tis toch in mei, maar er staat nog geen definitieve datum vast"......ik ben net even naar de vodafone winkel gelopen en heb de HTC One X gepreordered :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Deathchant schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:
het zoveelste gerucht....en dan nu weer fullHD ipv 720p, en dan toch in april, maar ja. volgende week horen we weer: "nee tis toch in mei, maar er staat nog geen definitieve datum vast"......ik ben net even naar de vodafone winkel gelopen en heb de HTC One X gepreordered :)
Waarom die alvast gepreordered? Kon je niet langer wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
Scherp, duidelijk een gephotoshopte foto dus.

Geruchten zijn wel erg hoog voor deze telefoon, bijna net zo erg als die voor de iPhone 5 een half jaar terug. Ben benieuwd of dit ook met een sisser afloopt, tot een Galaxy S2 + of S2 HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Laatst online: 02-07 22:39
Bullet NL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:34:
Het Accu icoontje op de foto hierboven is groen, das geen ICS kleur....... Er is iig in gefotoshopt dus.....
en hoe dicht alle randen aan de zijkant zijn geshopt. De widgets hebben bijna geen "marge" meer.
Losstaande daarvan, als samsung nog lang wacht gaat het misschien moeten opboksen tegen de iPhone 5. Al kan deze laatste natuurlijk pas ook in het najaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kenny1001 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:43:
[...]

en hoe dicht alle randen aan de zijkant zijn geshopt. De widgets hebben bijna geen "marge" meer.
Losstaande daarvan, als samsung nog lang wacht gaat het misschien moeten opboksen tegen de iPhone 5. Al kan deze laatste natuurlijk pas ook in het najaar komen.
Kan natuurlijk ook best de bedoeling zijn dat de SGS3 het tegen de iphone5 op moet nemen. Ook al zijn IOS en android op veel vlakken niet vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaltaSoron schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:31:
[...]

[afbeelding]

Deze heeft dezelfde icoons voor de touch knoppen zoals bij HTC one x.... dus een fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Hoezo, er zijn heel veel android toestellen met deze knoppen.
Ik denk dat er een scherm inkomt die tussen 720p en 1080p inzit, want als ze de Nexus willen overtreffen en er komt een dual-core in dan moeten ze een beter scherm hebben, anders kun je net zo goed de Nexus kopen.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remcom00 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:44:
Ik denk dat er een scherm inkomt die tussen 720p en 1080p inzit, want als ze de Nexus willen overtreffen en er komt een dual-core in dan moeten ze een beter scherm hebben, anders kun je net zo goed de Nexus kopen.
ik bedoel die witte terug, home en menu knoppen(sorry ben niet zo goed met de termen ben een noob:$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Remcom00 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:44:
Het gaat er om dat de layout van de knoppen niet Samsung eigen is..... Er komt geen dual-core cpu in, maar een quat-core..... jeweet wel, 4 kernen....

Hoezo verwacht jij een scherm wat tussen de 720p en 1080p inzit??? Verwacht jij serieus dat Samsung een eigen relsolutie er op na gaat houden??? Dit in tegenstelling tot industriestandaards als 720p en 1080p?

Alle programma's die nu voor een HD resolutie worden ontwikkeld komen op de SGS3 dus niet goed op het scherm....

Nee.... Ik denk het niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Laatst online: 02-07 22:39
quad :X
en daar lees je dan ook weer veel tegenstrijdigheden rond; een opzet zoals de iPad; dual core CPU maar quad core GPU , en dan idd de quad core CPU. Ik vermoed het laatste

Het is idd ook mogelijk dat de s3 de iphone'ers moet doen twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Bullet NL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:18:
[...]

Het gaat er om dat de layout van de knoppen niet Samsung eigen is..... Er komt geen dual-core cpu in, maar een quat-core..... jeweet wel, 4 kernen....

Hoezo verwacht jij een scherm wat tussen de 720p en 1080p inzit??? Verwacht jij serieus dat Samsung een eigen relsolutie er op na gaat houden??? Dit in tegenstelling tot industriestandaards als 720p en 1080p?

Alle programma's die nu voor een HD resolutie worden ontwikkeld komen op de SGS3 dus niet goed op het scherm....

Nee.... Ik denk het niet......
Er is nog helemaal niet bekend of er een dual core of quad core cpu in komt.
Ik verwacht een scherm dat tussen de 720p en 1080p inzit (dus bijvoorbeeld 1440x900 of 1600x900) omdat er al flink wat telefoons zijn met een 720p scherm en 1080p wel erg hoog gegrepen is.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:34:
Accu icoontje zegt verder niks want het icoontje van ICS op de S2 is ook groen. Maar toch zijn er hints dat het een fake is.

1. Het icoontje welke ontvangst weergeeft is steiler en heeft maar 4 strepen ipv5.
2. Notificatiebalk is breeder.
3. Icoontjes helemaal onderin zijn hele oude icoontjes die ooit werden gebruikt in de eerste Android toestellen van Samsung, de nieuwe icoontjes zijn anders.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/m9pocj.png

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 22-03-2012 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Laatst online: 21:53

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik werd gisteren gebeld door Hi voor een aanbieding om mijn contract te verlengen. Toen ik aangaf dat ik ga wachten op de SGS3, zei de verkoper dat die 'pas voor Q3 gepland staat, bijna tegelijk met de iPhone 5'. Toen dacht ik al ' kerel je praat poep' want hoe kom je aan die wijsheid. Maar goed, ik dacht ik meld het hier even. Ik ga sowieso wachten op de SGS3. Ik heb nu een SGS1 met ICS erop, en daar ben ik nog erg tevreden over. Ik heb ook nog zitten twijfelen of ik geen Note moet nemen, die vind ik ook wel echt mooi, maar ik wacht even de S3 af. Of mss wel de opvolger van de Note....daar heb ik ook al geruchten over gelezen....wachten wachten wachten....

Mijn belangrijkste eis is toch echt wel een batterij met grote capaciteit. Zoals bijvoorbeeld de Note. Ik vind de batterij van m'n SGS1 toch wel snel leeg gaan bij beetje internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
denk dat er vandaag niks gelanceerd word......

dus zal het april of mei worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
eigenlijk wisten we het al, alleen we hoopte van niet ;)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:17:
Mijn belangrijkste eis is toch echt wel een batterij met grote capaciteit.
Zoals bijvoorbeeld de Note. Ik vind de batterij van m'n SGS1 toch wel snel leeg gaan bij beetje internetten.
Tsjaa een hoge capaciteit zegt nog niet gelijk dat je lang met de batterij kunt doen natuurlijk...
Als je veel power wilt, kijk is naar de Huawei Ascend D Quad XL, die met een 2500mAh batterij komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Weer een nieuwe mogelijke 'lek' op Nieuwemobiel

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/nieuws/201281-samsung-gt-i9300.jpg

Bron:
http://www.nieuwemobiel.n...ogelijk-Galaxy-S-III.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Alles lijkt hier in ieder geval wel op ICS te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Dat lijkt meer op een eventuele opvolger van de Note...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412649

En we blijven wachten, ik ga 100% voor de SGS3, althans als mij de specs een beetje aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Anoniem: 412649 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:09:
En we blijven wachten, ik ga 100% voor de SGS3, althans als mij de specs een beetje aanstaan.
Dat is dus nog niet voor 100% 8)7 [/mierenneukmodus]

Het is hier al wel goed te merken dat er goed veel mensen uitkijken naar deze telefoon. Natuurlijk ook logisch nadat de SG2 de meest verkochte telefoon van samsung ooit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik ga ook 100% voor de SGS3 als de specs en de looks mij aan staan :P
die note met die vierkante bumper hoeken vind ik geen porem

[ Voor 31% gewijzigd door Proxx op 22-03-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
Als dit de s3 was geweest, dan had ik hem ook nooit gekocht, maar aangezien ik stiekem toch wel een
superstrak toestel verwacht, blijven we toch maar netjes afwachten :)

Edit: Zijn er mensen die voor de htc one gaan, als het design van de s3 erg zou tegenvallen?

[ Voor 8% gewijzigd door Standby op 22-03-2012 14:50 ]

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 13:29
Standby schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:45:
[...]

Edit: Zijn er mensen die voor de htc one gaan, als het design van de s3 erg zou tegenvallen?
Dit is natuurlijk niet een afweging op alleen design. Ik zal kijken naar het volledige pakket. Wil daarom ook eerst wat reviews afwachten!

[ Voor 20% gewijzigd door Stfnlln op 22-03-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Ik heb ook voor de SGSII gekozen itt de HTC Sensation, vooral omdat HTC destijds nog langer deed over updates dan Samsung en het scherm van de Sensation vind ik echt heel slecht (zwart waardes zijn beroerd en tijdens scrollen wordt tekst wazig. alleen de resolutie was beter). De SGSII vind ik namelijk niet erg mooi, maar over t geheel vind ik m veel beter dan de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Stfnlln schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Dit is natuurlijk niet een afweging op alleen design. Ik zal kijken naar het volledige pakket. Wil daarom ook eerst wat reviews afwachten!
Op zich helemaal mee eens, maar aangezien ik denk dat de snelheden erg dicht tegen elkaar
liggen qua gebruikerservaring, zal voor mij het design en accuduur wel de belangerijkste
punten zijn.
Ik ga natuurlijk ook eerst de telefoons even vasthouden, voordat ik een oordeel trek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Tk55 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:01:
Ik heb ook voor de SGSII gekozen itt de HTC Sensation, vooral omdat HTC destijds nog langer deed over updates dan Samsung en het scherm van de Sensation vind ik echt heel slecht (zwart waardes zijn beroerd en tijdens scrollen wordt tekst wazig. alleen de resolutie was beter). De SGSII vind ik namelijk niet erg mooi, maar over t geheel vind ik m veel beter dan de Sensation.
Helemaal met je eens. Heb je SGS2 gedaan voor de specs en niet speciaal voor de looks. ook al zijn die prima... sensation is mooier inderdaad... maar de sgs2 is suprieur aan de sensation verder...
de gpu vind ik altijd bagger in de htc's... heb ik al gehad bij de touch dual en de desire... prima toestellen alleen de gpu(ondersteuning) is altijd bagger geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Ewivis schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:06:
[...]

Helemaal met je eens. Heb je SGS2 gedaan voor de specs en niet speciaal voor de looks. ook al zijn die prima... sensation is mooier inderdaad... maar de sgs2 is suprieur aan de sensation verder...
de gpu vind ik altijd bagger in de htc's... heb ik al gehad bij de touch dual en de desire... prima toestellen alleen de gpu(ondersteuning) is altijd bagger geweest...
Maar nu htc de tegra 3 gebruikt zou dat geen probleem meer moeten zijn, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ik heb niet de luxe positie dat ik gewoon achterover kan afwachten dat ie verschijnt en dan na 6 maanden op de markt lees ik op o.a tweakers wel wat er wel en niet aan deugt ....

omdat ik tussen nu en einde van deze maand een toestel moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ewivis schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:06:
[...]

Sensation heeft een mooier scherm, als je tenminste niets geeft om opgeblazen kleuren, ook is de resolutie hoger. De Sensation heeft ook het Sense interface wat in het algemeen als beter beschouwt wordt in vergelijking met TouchWizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dj.verhulst schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:11:
ik heb niet de luxe positie dat ik gewoon achterover kan afwachten dat ie verschijnt en dan na 6 maanden op de markt lees ik op o.a tweakers wel wat er wel en niet aan deugt ....

Dan ben ik bang dat de SIII gewoon niet in aanmerking komt voor jou. Zolang er 0 specs bekend zijn maar alleen maar een heleboel speculaties verschijnt de SIII echt niet binnen nu en een maand, tenminste ik kan me er niks bij voorstellen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
dj.verhulst schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:11:

hoezo moet jij dan een andere toestel. je kun toch ook gewoon je abbo laten doorlopen en zodra hij wel uit is verkoopt je provider je echt wel weer een abonnement hoor voor 1 a 2 jaar !
tenzij je telefoon het binnen een maand begeeft maar dan nog :P

het is niet zo als je jou abbo laat door lopen dat je er dan meteen weer 2 jaar aanvast zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 22-03-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:11:
[...]
Sensation heeft een mooier scherm, als je tenminste niets geeft om opgeblazen kleuren, ook is de resolutie hoger. De Sensation heeft ook het Sense interface wat in het algemeen als beter beschouwt wordt in vergelijking met TouchWizz.
Samsung stelt de standaard waarden van de kleuren ook veel te fel af, ziet er echt niet uit. Overigens het eerste dat ik veranderd heb toen ik m kreeg en de kleuren zijn echt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Standby schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:11:
[...]

Maar nu htc de tegra 3 gebruikt zou dat geen probleem meer moeten zijn, of zie ik dat verkeerd?
Nee dat klopt, daarom ben ik benieuwd naar de specs en de prestaties zo van de S3 :) daarna beslis ik...
brilsmurfffje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:11:
[...]

Heb je helemaal gelijk in, Sense vind ik ook beter en mooier, die miste ik vooral in het begin erg toen ik van de Desire af kwam. Er zijn echter veel alternatieven die Sense weer minder doen missen...
Opgeblazen kleuren, tja het is maar wat je belangrijk vind natuurlijk. De zwartwaarde is bij de SGS2 weer beter.
Als er weer een Amoled in de S3 komt hoor je mij iig niet klagen. Alhoewel ik het scherm van de Sony Ericsson Arc ook erg mooi vind! Het wordt sowieso een topmodel van samsung, dus gewoon goede specs :)

[ Voor 57% gewijzigd door Ewivis op 22-03-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:41
Galaxy S2 meets LG Optimus 2x??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
i9300 is niet de s3 ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-03-2012 22:26 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Inderdaad, die rand lijkt wel erg veel op die van de Optimus 2x :p

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Standby schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:45:
[...]

Als dit de s3 was geweest, dan had ik hem ook nooit gekocht, maar aangezien ik stiekem toch wel een
superstrak toestel verwacht, blijven we toch maar netjes afwachten :)

Ja als de S3 niet de extreem dunne bezel krijgt, en de specs zijn vergelijkbaar met de One X, dan pak ik de One X.
De S3 moet mooier en/of sneller zijn dan de One X en binnen afzienbare tijd aangekondigd worden, anders kies ik de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Oke ik doe mee met raden:

Dit is de Galaxy S2 Plus. 8)

Wie bied meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
op de front page zeggen ze dat het de note is :X
nieuws: Foto Samsung Galaxy Note-variant verschijnt online

[ Voor 62% gewijzigd door Proxx op 22-03-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-06 14:33
http://www.handtec.co.uk/...Ln3goHa-q4CFQUOfAodAjFuyw

Afbeeldingslocatie: http://www.handtec.co.uk/shopimages/products/normal/Samsung_Galaxy_S3_M.jpg

Dit lijkt me ook wel wat.

(Lijkt verdacht veel op een plaatje dat eerder is gepost, zelfde achtergrond plaatje)
boratnl schreef op zondag 18 maart 2012 @ 09:14:
Hoopte toch echt op een design in de richting van deze:
[afbeelding]

[ Voor 39% gewijzigd door mbr01 op 23-03-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
dat plaatje zie ik geregeld terug komen. en stiekem hoop ik dat hij er zo uit gaat zien.
maar met alle mockups en "leaked" foto's weet ik dus helemaal niet wat ik moet gaan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
mbr01 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:04:
http://www.handtec.co.uk/...Ln3goHa-q4CFQUOfAodAjFuyw

[afbeelding]

Dit lijkt me ook wel wat.

(Lijkt verdacht veel op een plaatje dat eerder is gepost, zelfde achtergrond plaatje)

[...]
Denk ook dat dit (of bijna dit) het gaat worden. Hoop echt op hardware buttons ipv software buttons.

edit: gebaseerd op dit ontwerp zou ie maar 6 a 7mm dik zijn. Hoop echt op een XL versie die 9mm dik is en een veel krachtiger accu heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Lisadr op 23-03-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Proxx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:42:
[...]

hoezo moet jij dan een andere toestel. je kun toch ook gewoon je abbo laten doorlopen en zodra hij wel uit is verkoopt je provider je echt wel weer een abonnement hoor voor 1 a 2 jaar !
tenzij je telefoon het binnen een maand begeeft maar dan nog :P

het is niet zo als je jou abbo laat door lopen dat je er dan meteen weer 2 jaar aanvast zit.
ik werk ergens nog niet zo lang ,en gebruikte m'n privé gsm , en kon wat ik boven mijn bundel kwam declareren
maar nu dat toch aardig wat oploopt ( geen data verkeer ) is beslotten dat ik een zakelijke gsm ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Lisadr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:12:
[...]

Denk ook dat dit (of bijna dit) het gaat worden. Hoop echt op hardware buttons ipv software buttons.

edit: gebaseerd op dit ontwerp zou ie maar 6 a 7mm dik zijn. Hoop echt op een XL versie die 9mm dik is en een veel krachtiger accu heeft.
waarschijnlijk verkopen ze dan een aparte grote accu (zoals nu met de SGS2 voor ongeveer 30 eu). daarnaast denk ik dat je geen hardware buttons hoeft te verwachten, android 4.0 heeft als concept wel software buttons (en bijna alle nieuwe native 4.0 apparaten hebben geen hardware knoppen behalve voor volume etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
De i9800 is de S3 dacht ik zo of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
AtlAntA schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:10:
[...]

De i9800 is de S3 dacht ik zo of niet??
Zelfs dat is nog steeds onduidelijk volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Weer duidelijke geruchten

http://hexus.net/mobile/n...ed-may-may-release-april/

denk dat ze verstandig aan doen om open kaart te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Inderdaad, het word nu wel een wildgroei van geruchten.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:56
Misschien wordt ie dan de 30ste aangekondigd?

Bron: What do Samsung and Phones 4u have to show the UK on March 30th?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat hebben ze anders nog om te tonen? Het enige wat nu nog overblijft is de S3 en/of een tablet met fatsoenlijke specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan ook wel de projector phone zijn omdat je zo van die gordijnen ziet op de poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451503 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:20:
[...]

Het kan ook wel de projector phone zijn omdat je zo van die gordijnen ziet op de poster.
Mwah is een standaard iets wat ze gebruiken bij een onthulling, wil verder niks zeggen. Tevens is de projector telefoon al getoond op de MWC2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys3.nl/wp-content/uploads/2012/03/Screenshot_2012-03-24-19-58-00-e1332703482558-195x300.png

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Oehh, spannend. 8)
Misschien toch tussen de 720p en 1080p zoals ik voorspeld had? :P

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Hij schijft dus helemaal niets, een 720p scherm kan dus net zo goed.....
Laat je nou niet blij maken met een dooie mus.....

Ik zit eerder aan een nieuwe Galaxy Tab-3 te denken....

nieuws: 'Samsung komt met tablet met 2560x1600-scherm'

[ Voor 28% gewijzigd door Bullet NL op 26-03-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Hij zegt wel "almost 1080p", een 1920*1080 scherm heeft 2,25x zoveel pixels als een 1280*720 scherm, dus dat is niet "bijna 1080p". Blijf het een beetje onzinnig vinden. Hoop in ieder geval dat het SAMOLED+ wordt, gezien het scherm van de GN dat 1280*720 heeft met pentile is 1280*720 plus goed mogelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Tk55 op 26-03-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Tk55 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:24:
Hij zegt wel "almost 1080p", een 1920*1080 scherm heeft 2,25x zoveel pixels als een 1280*720 scherm, dus dat is niet "bijna 1080p". Blijf het een beetje onzinnig vinden. Hoop in ieder geval dat het SAMOLED+ wordt, gezien het scherm van de GN dat 1280*720 heeft met pentile is 1280*720 plus goed mogelijk.
Het hangt er maar helemaal vanaf hoe ze er intern mee omgaan....

800*480, qHD, 720p of 1080p....

Wanneer het geen 800*480 scherm is, ook geen qHD is een 720p scherm wel bijna 1080p.

Het is maar net hoe je zijn woorden wil lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Persoonlijk vond ik het nieuwe type scherm in de tweets het meest interessant

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Pagina: 1 ... 3 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.