Ik heb eens even de aanval geopend op hem. Eens kijken waar hij de informatie vandaan haalt.
Is toch raar als ik een Manager van Samsung Mobile Benelux en Europa spreek, hun beide helemaal niks over de toestel weten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb eens even de aanval geopend op hem. Eens kijken waar hij de informatie vandaan haalt.
En wat is het eerste woord in mijn tekst? Alsreyals schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:43:
[...]
En wie heeft dat getweet? Samsung? Nee eldar murtazin van mobile-review, die het ook uit het geruchten circuit haalt.
Vind ik niet raar. Vorig jaar wist die manager samsung benelux enkele weken voor de MWC ook niks. Natuurlijk zullen ze wel wat weten maar dat wordt echt niet aan jan en alleman zomaar even verteld.Xmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:38:
[...]
Is toch raar als ik een Manager van Samsung Mobile Benelux en Europa spreek, hun beide helemaal niks over de toestel weten.
Zelfde verhaal. Eerlijk gezegd geloof ik die Eldar nog eerder dan een manager.Xmoo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:05:
[...]
Daar ben ik dan.
SGS3 is nog helemaal niks bekends over, intern als extern. Alle geruchten zijn dus vals, want Samsung HQ heeft nog geen een detail gelekt. Ze zijn er wel mee bezig.
De nieuwe Tab2 series gaan goedkoop worden vergeleken met andere tablets.
De Note Tab krijgt wellicht een hardware verandering. Release datum is hierdoor ook opgeschoven, dus ik denk dat ze beseft hebben dat duo core op dit moment not done is.
Wat wel leuk was, het interieur daar was gebaseerd op de event poster: https://twitter.com/#!/Xmoo/status/179926834438352896
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die review website gebruikt hoogstwaarschijnlijk onofficiele bronnen die dicht bij het ontwikkelings/productie proces staan.Xmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:04:
Waarom zouden ze vertrouwelijke informatie niet delen met een partner maar delen met een review website eigenaar?
Je hebt 1 dag met Samsung meegelopen en dan weet je dat allemaalalwaysleft schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:37:
[...]
Wat heeft de HTC One X beter behalve de resolutie? De CPU en GPU in de S2 is nog steeds top notch en concurreert met de iPhone 4S. Samsung heeft geen concurrent aan HTC, ze houden maar een appel in de gaten en dat is Apple;). Heb 1 dag met Samsung meegelopen, dus weet waar ik over praat. HTC zien ze niet als grote concurrent
volgens mij pas 22 maart.Richard P schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:04:
Zou er vandaag niet iets onthuld gaan worden door Samsung?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zijn er op dit moment wereldwijd ook events? Als dat zo is, wordt de kans weer groter natuurlijkVis schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:15:
En idd.. een BNL bijeenkomst... zal dus zeer zeker niet de SIII bij zitten, want die moet natuurlijk wereldwijd aangekondigd worden.. toch?!
Ik kom er net vandaan, vandaag was de persdag. Ze lieten niets zien, zoals verwacht. Ze hebben elk jaar gewoon voor retailers een dergelijk event waarop ze hun laatste producten laten zien. Ze hebben daarop geen aankondigingen, nooit gehad ook. Oftewel, niets nieuws onder de zonXmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:36:
Nee dat is vandaag.
[afbeelding]
Ik vraag me af wat ze vandaag laten zien, wat ik gisteren niet gezien heb...
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Het meest vervelende vind ik dat er nog helemaal geen indicatie is voor een datum. Hij kan morgen aangekondigd worden maar ook pas eind juni. Laatste keer nog geruchten dat ie pas in september in de winkel ligt.Deathchant schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:
leukdat al die geruchten iedereen op scherp houden, maar ze lopen duidelijk achter met aankondigingen. HTC komt op 2 april al in de winkels te liggen. Op deze manier schept samsung wel hoge verwachtingen en gezien het enorme SGS1 en SGS2 zal de S3 hopelijk niet achter blijven. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken, maar de primeur hebben ze in ieder geval niet op deze manier. Niks mis met de HTCtjes als je het mij vraagt.
By the way, dit is natuurlijk persoonlijk, maar hoe meer geheimzinnig een fabrikant blijft doen en hoe meer ze aankondigingen en specs achterhouden, hoe minder zin ik heb om te wachten. Het wordt al bijna arrogant....;)
Exact hetzelfde dilemma hier. Ik vrees ook dat ik me niet langer kan beheersen als de One X uit is. Op m'n Desire ben ik uitgekeken, de ICS roms zijn beta op z'n best, eigenlijk alpha en mocht CM9 überhaupt nog komen, dan gaat dat nog lang duren. Daarnaast ben ik het gezeik met apps2d vanwege veel te weinig ruimte ook behoorlijk zat. Kortom, na exact 2 jaar Desire meer dan tijd voor een nieuwe telefoon.Entity schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:55:
De enige reden dat ik nog geen One X heb gepre-ordered is dat ik wil wachten tot de specs van de SIII bekend zijn (en dat zal vast niet alleen voor mij gelden). Maar als de One X eenmaal uit voorraad geleverd gaat worden, denk ik niet dat ik nog lang kan wachten. Samsung zal dus binnen 3 weken de specs bekend moeten maken, want anders verkopen ze er al mininaal eentje minder... Anders blijf je wachten...
Natuurlijk, daarin heb je gelijk, maar de S3 begint een beetje vaporware te lijken op het moment. Er gaan al maanden en maanden wild variërende specificaties en geruchten rond, maar er staat nog weinig vast. Er zijn aankondigingen volgens bepaalde takken/afdelingen van Samsung die later weer ingetrokken worden en ga zo maar verder. De ene dag neig ik naar wachten, de andere dag naar bestellen van de One X. Goede kans dat bij uitblijven van concrete informatie er een dag is dat ik de One X bestelXmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:21:
Ja maar zo'n dilemma blijf je altijd houden.
Telkens wachten op iets beter of prijs daling... Je zult een keer de knoop moeten om hakken!
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat is niet mogelijk. Een toestel heeft een ontwikkelingstijd van 18 maanden. De hardware staat zes maanden voor de introductie vast en de software een aantal weken voor de introductie. Samsung moet namelijk bij haar toeleveranciers tijdig onderdelen inkopen en bestellen om zo tot massaproductie over te kunnen gaan. Het is dus een utopie om te denken dat ze op het laatste moment nog van alles kunnen wijzigen.Bullet NL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:49:
Exact..... Persoonlijk heb ik trouwens het idee dat Samsung de GS3 al kaar zou hebben gehad, maar door de introductie van de One X kunnen ze wel eens terug naar de tekentafel zijn gegaan. Oude geruchten van de SGS3 lagen namelijk heel dicht bij het SGS2.... qua formaat, looks en feel..... Ik verwacht eigenlijk dat ze mede door de One X weer aan het tekenen zijn gegaan.
De SGS2 is een jaar geleden voor het eerst getoont, daarvoor waren er al betrouwbare geruchten..... 12 maand lang geen niet topmodel in de telefoonmarkt is erg erg erg lang....
[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 15-03-2012 16:09 ]
Wat je zegt klopt maar ten dele. Zie ook mijn verhaal met de 10.1 die later 10.1v werd en er kwam binnen een paar maanden een veel dunnere 10.1 op de markt. Later hebben ze ook zelf toegegeven dat ze door de iPad 2 gedwongen werden met iets beters te komen.DaannO schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:06:
[...]
Dat is niet mogelijk. Een toestel heeft een ontwikkelingstijd van 18 maanden. De hardware staat zes maanden voor de introductie vast en de software een aantal weken voor de introductie. Samsung moet namelijk bij haar toeleveranciers tijdig onderdelen inkopen en bestellen om zo tot massaproductie over te kunnen gaan. Het is dus een utopie om te denken dat ze op het laatste moment nog van alles kunnen wijzigen.
Een mooi voorbeeld was de iPhone 4 die uitgelekt was. Apple had geen keus om exact het zelfde model op de markt te brengen. Om nog maar eens te zwijgen over het feit dat de S3 al lang en breed aan providers verkocht is, de orders geplaatst zijn en de providers hem as we speak aan het testen zijn op hun netwerk.
[ Voor 93% gewijzigd door wph op 15-03-2012 16:20 ]
This one:Huawei Ascend D Quad (XL)Bullet NL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:34:
Nu weet ik 123 niet wat er op dit moment beter dan de One X is.....
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daar is toch nog niet van bekend wanneer deze geleverd wordt? In die review van Arnoud werd gesproken over 4/5 maanden toch? Dat is mij absoluut te lang.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De One X wordt de eerste week van april verwacht. Bij verschillende webshops heb ik zien staan: over twee weken, week 14, 5 april.CLB schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:33:
Mei wordt er gezegd, over de HTC's wordt gezegd 'eind april, begin mei'
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 15-03-2012 16:49 ]
Dit zou best kloppen, sinds de Galaxy Tab Note waarschijnlijk ook een processor verandering krijgt. Van duo naar quad waarschijnlijk.Bullet NL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:49:
Exact..... Persoonlijk heb ik trouwens het idee dat Samsung de GS3 al kaar zou hebben gehad, maar door de introductie van de One X kunnen ze wel eens terug naar de tekentafel zijn gegaan. Oude geruchten van de SGS3 lagen namelijk heel dicht bij het SGS2.... qua formaat, looks en feel..... Ik verwacht eigenlijk dat ze mede door de One X weer aan het tekenen zijn gegaan.
De SGS2 is een jaar geleden voor het eerst getoont, daarvoor waren er al betrouwbare geruchten..... 12 maand lang geen niet topmodel in de telefoonmarkt is erg erg erg lang....
Klopt niet echt, heb meerdere x'en gehad dat software testen 4/5 maanden duurde. En op het einde toch wat uiterlijk of innerlijk verandering gebracht zijn.DaannO schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:06:
[...]
Dat is niet mogelijk. Een toestel heeft een ontwikkelingstijd van 18 maanden. De hardware staat zes maanden voor de introductie vast en de software een aantal weken voor de introductie. Samsung moet namelijk bij haar toeleveranciers tijdig onderdelen inkopen en bestellen om zo tot massaproductie over te kunnen gaan. Het is dus een utopie om te denken dat ze op het laatste moment nog van alles kunnen wijzigen.
[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 15-03-2012 18:26 . Reden: s2 toevoeging ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ach, ik ga er vanuit dat de S3 gewoon weer een knaller van een telefoon wordt. De S2 heeft HTC flink het nakijken gegeven en ik zou het daarom willen omdraaien: Laat HTC eerst maar eens bewijzen met de One X echt terug te zijn. Vooral HTC zal het moeten waarmaken en vooral dat zal spannend worden, gezien de niet al te beste beurt van de Sensation. Tot die tijd heb ik geen enkele aanwijzing waarom ik aan de S3 zou moeten twijfelen.Deathchant schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:
leukdat al die geruchten iedereen op scherp houden, maar ze lopen duidelijk achter met aankondigingen. HTC komt op 2 april al in de winkels te liggen. Op deze manier schept samsung wel hoge verwachtingen en gezien het enorme SGS1 en SGS2 zal de S3 hopelijk niet achter blijven. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken, maar de primeur hebben ze in ieder geval niet op deze manier. Niks mis met de HTCtjes als je het mij vraagt.
By the way, dit is natuurlijk persoonlijk, maar hoe meer geheimzinnig een fabrikant blijft doen en hoe meer ze aankondigingen en specs achterhouden, hoe minder zin ik heb om te wachten. Het wordt al bijna arrogant....;)
Weet nog goed dat via Hi.nl de S2 in het begin met een 1 jarig 25 euro abbo aan het begin van de dag slechts 25 euro aan bijbetaling hoefde terwijl het aan het einde van de dag zomaar 150 euro kon zijn. Zo heeft mijn vriendin haar telefoon voor 25 euro gekregen icm een 1-jarig abbo van 25 euro pm en dat in mei 2011!Vis schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:42:
De Note is in 1 dag 25 euro goedkoper geworden bij het goedkoopste iSmart abo via Studentmobiel.nl
Kost nu 99,- i.p.v. 125,- gisteren...
Is niet zo boeiend, maar misschien wijst dit er wel op dat de SIII er eindelijk aan komt
*Vis gaat nu slapen*
Tja zo kun je het ook zien ja. Maar wat gewoon vervelend is, is dat ze nu gewoon niet echt een "stabiele" indruk maken. En Samsung moet als geen ander weten dat het grotendeels ook afhangt van de mensen die direct iets nieuws willen hebben.bear87 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:11:
[...]
Ach, ik ga er vanuit dat de S3 gewoon weer een knaller van een telefoon wordt. De S2 heeft HTC flink het nakijken gegeven en ik zou het daarom willen omdraaien: Laat HTC eerst maar eens bewijzen met de One X echt terug te zijn. Vooral HTC zal het moeten waarmaken en vooral dat zal spannend worden, gezien de niet al te beste beurt van de Sensation. Tot die tijd heb ik geen enkele aanwijzing waarom ik aan de S3 zou moeten twijfelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 16-03-2012 11:05 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Volgens de verschillende websites heeft de One X wel een type marteriaal wat beter is dan al het andere wat tot nu toe op de markt is verschenen. Betreffende het geheugen.... Ik verwacht dat Samsung daar een rare stap mee gaat uit halen. 32Gb is nu dus niet ongewoon meer, misschien dat Samsung wel 64Gb in de SGS3 gooit. Het voordeel is dat ze dan geen geheugenslot hoeven te plaatsen, iets wat ruimte kan besparen en ook andere mogelijkheden geeft qua design....Grrrrrene schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:44:
Wat ik jammer vind aan de One X is dat hij als topmodel een plastic behuizing krijgt, terwijl de One S, die eronder zou zitten, een unibody aluminium behuizing krijgt. Ik snap die keuze nietAls de Galaxy SIII inderdaad zo'n soort van geanodiseerde behuizing krijgt, heeft die mijn voorkeur. En vooral als er een microSD in past
The picture above could be true for several reasons: Weber Shandwick is one (or even the) largest PR agency in the world, including here in Germany, Weber Shandwick operates in several sectors, along with Samsung. (This is also very good, I made the best possible experience with those so far). The picture could also originate from an internal document at Weber Shandwick, which to hold a Unpacked event on intended to holdon May 22nd!
So what can we see if we take a clo.es look at this picture. To start with the bezel it is really really small!
We see a shutter-button for the camera FINALLY.
Besides, the design fits the Galaxy S3. Loudspeaker front, above and below the display- a perfect match to the current design line from Samsung. Look at the Galaxy S WiFi4.2 or 1.10 of the Galaxy note, both are the display next to the speakers!
If true, the picture above, it also directly teaser unpacked a Samsung event for 22 May in London - in my opinion, very likely. On 22 May announce where a few weeks later, the Olympic Games will begin, quickly put on the market on time and to have the Olympic Games 2012 Samsung Galaxy S3 in the shops. In my view, could vote at Reddit surfaced image that is so loose - I hope even on it. Then you would have a date and place, I can plunder my account for the plane and the speculation goes in another direction!
What do you think of its design leave a comment below.
Source: www.allaboutsamsung.de
hoidoei
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dat zou dan wel iets zijn waar Samsung concessies gaat doen. Zo'n knop kost toch wat ruimte, en doet iets "af" aan het design.Musta schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:47:
Lees ik nou dat ie een aparte cameraknop heeft? Beneden links? Of interpreteer ik dat verkeerd? Ziet er wel mooi uit
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Het linkje naar de FP niet dacht ik (daar had ik nog naar gezocht).
Plaatje en artikel? Ik denk niet dat het veel verschil maakt, want tweeakters gebruikt zelfde link als bron...yannickie111 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:31:
[...]
Het linkje naar de FP niet dacht ik (daar had ik nog naar gezocht).
Het plaatje al wel, maar ging ff om het melden dat het ook op de FP staat
Tja, het mag dan wel de bedoeling zijn, maar Samsung heeft er tot op heden wel een handje van om een ruime tijd tussen aankondiging en levering aan te houden. Nogmaals, het kan zijn dat ze het met de SGS3 anders doen. Maar dan zou het nieuw zijn voor Samsung.Deathchant schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:39:
@Bullet. was het nou juist niet samsungs bedoeling om de tijd tussen aankondiging en daadwerkelijke availability te verkorten? Anywhore, ik vind juni veel te laat. Jammer voor Samsung, maar dan ga ik dus voor de One X.
Anoniem: 105188
Ik zeg fake. De hoeken van het scherm komen niet overeen met de hoeken van het toestel. Onderkant van het scherm loopt niet gelijk met de onderkant van het toestel. De bovenkant van de weatherwidget loopt niet gelijk met de bovenkant van het scherm, etc. Net ff in Photoshop geprobeerd om een paar lijnen over te leggen en idd als je ze verlengt dan lopen ze of naar elkaar toe of van elkaar af.
Anoniem: 451503
GoT, You have to love it!
Iets klopt er niet aan de maat van deze fotoshop....Anoniem: 451503 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 03:58:
[afbeelding]
Het is waarschijnlijk een photoshop van Galaxy s player wifi 4.2. Of misschien gaat samsung zich aan deze design houden. Maar ik gok toch op een photoshop.
[ Voor 34% gewijzigd door Lisadr op 18-03-2012 13:12 ]
Lijkt qua breedte wel op de NoteLisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
[afbeelding]
Nieuwe gelekte foto. De specs zijn:
Quad-core Exynos 4412 CPU
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
[ Voor 21% gewijzigd door Lisadr op 18-03-2012 13:06 ]
Bron specs??Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
[afbeelding]
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Stock Android? Lijkt me vrij sterk ivm de andere gelekte foto.Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
[afbeelding]
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Denk en hoop dat dit een fake is! Het lijkt een combinatie tussen een Note en een S2
Bron
Hmmm, ook hier klopt iets niet..... menubalk knoppen zijn te groot en waar is de touchwiz?Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
[afbeelding]
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Denk en hoop dat dit een fake is! Het lijkt een combinatie tussen een Note en een S2
Bron
[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 18-03-2012 13:22 ]
Dit is toch gewoon een gephotoshopt toestel op een computerbeeldscherm waar dan weer een foto van is gemaakt?Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Bron
Ugh.. mensen die weer niet kunnen lezen.. Lisadr heeft de source erbij gezet.Tk55 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:18:
[...]
Stock Android? Lijkt me vrij sterk ivm de andere gelekte foto.
http://www.reddit.com/r/A..._in_a_respectable/c425z9mBackstory: I am using a throwaway and I'm not going to disclose ANY information about his job because it could jeopardize it. He sent me this picture (I know, he shouldn't have used the flash but i guess we will take what we can get). Ok he gave me some specs as well. He said that it will possibly have two optional launchers, ICS with touchwiz overlay and vanilla ICS. They aren't 100 percent sure if they will stick with touchwiz or have the dual launcher option. If they go dual, you will have the option of picking which one to use at startup, and you can change any time. He said it has a 4.7 inch screen that nearly takes up the whole phone, but some bezel space was needed for the camera, , speakers, mic, and so cases would fit on it. He said it WILL be HD and have a ceramic "micro arc oxidation" back.
http://www.reddit.com/r/A..._in_a_respectable/c4262wfI will ask him.
Edit: I just called him and asked him about some of the more detailed specs. He said the processor is a quad core exynos (spelling?) 4412. The screen is Super Amoled Plus with HD. The camera is a 12 megapixel with flash. 2 gigs of ram. And it is exactly 8 millimeters thick, and no bump this time around, just "smooth". 2250 milla-amp/hour battery, but no wireless charging.
edit: my apologies, when he was naming off the specs i listed the processor incorrectly. Made the fix.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Ik heb het wel degelijk gelezen, ik vind het alleen niet erg aannemelijk.quartex schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Ugh.. mensen die weer niet kunnen lezen.. Lisadr heeft de source erbij gezet.
ik heb vaak wel een vermoeden van specs van topmodellen die moeten uitkomen, net zoals iedereen.. en net zoals ik dat ook van de iPhone 5 heb. En ik denk dat dit wel eens de specs van de s3 kunnen gaan worden.Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
De specs zijn:
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Onzin.Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
[afbeelding]
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Bron
I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM
Samsung is bezig om meer capaciteit in kleinere accu's te krijgen!Bullet NL schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Hmmm, ook hier klopt iets niet..... menubalk knoppen zijn te groot en waar is de touchwiz?
Daarbij denk ik ook nog eens dat het aantal mAh wat opgegeven is veel te hoog is voor de ruimte in het toestel..... Accu's met deze capaciteit zijn in de regel vrij dik/groot..... icm met grote scherm en de dikte van het toestel gaat dat niet werken...
Fake denk ik!
Bron? Wat meer achtergrond informatie?Xmoo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:56:
[...]
Samsung is bezig om meer capaciteit in kleinere accu's te krijgen!
Verschillende gesprekken met Samsung Benelux, Europa zelf, en ik geloof dat er 3/4 maanden geleden ook op internet een artikel hierover stond.
Mja, plus élke andere batterijen fabrikant/ontwikkelaar uiteraard.Xmoo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:56:
Samsung is bezig om meer capaciteit in kleinere accu's te krijgen!
Nickname does not reflect reality
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me daarom ook heel erg sterk dat de SGS3 nu ineens een 2250Mah batterij zou krijgen in de 8mm dikke behuizing (mits die maten correct zijn). Dan zou Samsung ergens een geheime batterij technologie achter de hand hebben.Brad Pitt schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:20:
[...]
Mja, plus élke andere batterijen fabrikant/ontwikkelaar uiteraard.
Ooh dit had ik je ook kunnen zeggen. Sowieso nog geen plannen voor de Tegra chipset...Roet schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:40:
Om de topictitel eer aan te doen, weer een gerucht:
http://www.engadget.com/2...ynos-inside-galaxy-s-iii/
Nu is het nog de vraag wanneer dat was en of ze genoeg tijd hebben om het in de S3 te gebruiken.Roet schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:40:
Om de topictitel eer aan te doen, weer een gerucht:
http://www.engadget.com/2...ynos-inside-galaxy-s-iii/
Ik denk sowieso dat er wel een quadcore inkomt, want een dualcore op 2ghz zuipt gewoon teveel stroom.Dubrillion schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:34:
Ik zou liever een iets dikkere telefoon hebben met een grotere accu, dan een super dunne telefoon
met een kleinere accu. Ik heb zelf een Nexus en vind dat dunne design hardstikke mooi, maar ik had hem liever iets dikker gezien met een beter batterij.
De specs zien er overigens wel fantastisch uit en ik denk dat ze niet veel afwijken.
Zelf gok ik op een:
- 4,3 / 4,7 inch 720p scherm.
- Exynos quad-core of een 2Ghz Exynos dual-core (maakt niet veel uit denk ik)
- 2 GB RAM (ze moeten de concurrentie beetje voorblijven)
- 8 megapixel camera
- 2000 Mah batterij
hoidoei
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Mam, wat een wondermooi ding als dit hem gaat worden. Die daaronder mag er ook wezenAnoniem: 451503 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 03:58:
[afbeelding]
Het is waarschijnlijk een photoshop van Galaxy s player wifi 4.2. Of misschien gaat samsung zich aan deze design houden. Maar ik gok toch op een photoshop.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 20-03-2012 12:53 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq