Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:03
Ik heb eens even de aanval geopend op hem. Eens kijken waar hij de informatie vandaan haalt.
Is toch raar als ik een Manager van Samsung Mobile Benelux en Europa spreek, hun beide helemaal niks over de toestel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:29
reyals schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:43:
[...]
En wie heeft dat getweet? Samsung? Nee eldar murtazin van mobile-review, die het ook uit het geruchten circuit haalt.
En wat is het eerste woord in mijn tekst? Als ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:15
Xmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:38:
[...]

Ik heb eens even de aanval geopend op hem. Eens kijken waar hij de informatie vandaan haalt.
Is toch raar als ik een Manager van Samsung Mobile Benelux en Europa spreek, hun beide helemaal niks over de toestel weten.
Vind ik niet raar. Vorig jaar wist die manager samsung benelux enkele weken voor de MWC ook niks. Natuurlijk zullen ze wel wat weten maar dat wordt echt niet aan jan en alleman zomaar even verteld.
Xmoo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:05:
[...]

Daar ben ik dan.

SGS3 is nog helemaal niks bekends over, intern als extern. Alle geruchten zijn dus vals, want Samsung HQ heeft nog geen een detail gelekt. Ze zijn er wel mee bezig.

De nieuwe Tab2 series gaan goedkoop worden vergeleken met andere tablets.
De Note Tab krijgt wellicht een hardware verandering. Release datum is hierdoor ook opgeschoven, dus ik denk dat ze beseft hebben dat duo core op dit moment not done is.

Wat wel leuk was, het interieur daar was gebaseerd op de event poster: https://twitter.com/#!/Xmoo/status/179926834438352896
Zelfde verhaal. Eerlijk gezegd geloof ik die Eldar nog eerder dan een manager.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Waarom zouden ze vertrouwelijke informatie niet delen met een partner maar delen met een review website eigenaar? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Xmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:04:
Waarom zouden ze vertrouwelijke informatie niet delen met een partner maar delen met een review website eigenaar? :S
Die review website gebruikt hoogstwaarschijnlijk onofficiele bronnen die dicht bij het ontwikkelings/productie proces staan.

Zou Samsung dit soort informatie delen met partners dan zou heel veel informatie over het toestel binnen no-time (bijvoorbeeld door jou via GoT) op straat liggen en dat terwijl de release misschien nog wel enkele maanden verder is. Na het MWC van vorig jaar waar de S2 werd aangekondigd (februari) duurde het nog tot mei voordat het toestel een beetje leverbaar was. Dit duurde te lang en de dikste hype was al een beetje voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:53

wph

alwaysleft schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:37:
[...]

Wat heeft de HTC One X beter behalve de resolutie? De CPU en GPU in de S2 is nog steeds top notch en concurreert met de iPhone 4S. Samsung heeft geen concurrent aan HTC, ze houden maar een appel in de gaten en dat is Apple;). Heb 1 dag met Samsung meegelopen, dus weet waar ik over praat. HTC zien ze niet als grote concurrent ;)
Je hebt 1 dag met Samsung meegelopen en dan weet je dat allemaal 8)7
Sorry maar dat kan ik maar zeer slecht serieus nemen. Zie bijvoorbeeld: http://www.bgr.com/2011/1...-to-q3-data-from-canalys/ Als je dat geen concurrent noemt, dan is er echt iets mis.

Over de One X vs. de S2, de One X is net nieuw en is met een quadcore SoC en 720p scherm toch een behoorlijk stapje hoger dan de S2, ook het design van vooral de witte is veel mooier, maar dat is persoonlijk. De resolutie van de S2 is echt te laag voor die schermgrootte. Bij de One X is ook de camera weer een stapje hoger, nieuwer, beter. De S2 is een prima toestel, maar toch al weer een jaar oud. De enige reden dat ik de One X nog niet besteld heb, is dat ik vrees dat de S3 nog een stuk beter is. In het meest ideale geval een quadcore A15 SoC, keramische behuizing, SD-card slot. Full HD scherm geloof ik niet in, maar 720P is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-07 08:02
Zou er vandaag niet iets onthuld gaan worden door Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:57
Richard P schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:04:
Zou er vandaag niet iets onthuld gaan worden door Samsung?
volgens mij pas 22 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Nee dat is vandaag.
Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2012/02/Samsung-15-Maart-NL-Perspreso-a.jpg

Ik vraag me af wat ze vandaag laten zien, wat ik gisteren niet gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:13

Vis

En idd.. een BNL bijeenkomst... zal dus zeer zeker niet de SIII bij zitten, want die moet natuurlijk wereldwijd aangekondigd worden.. toch?!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
Vis schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:15:
En idd.. een BNL bijeenkomst... zal dus zeer zeker niet de SIII bij zitten, want die moet natuurlijk wereldwijd aangekondigd worden.. toch?!
Zijn er op dit moment wereldwijd ook events? Als dat zo is, wordt de kans weer groter natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Xmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:36:
Nee dat is vandaag.
[afbeelding]

Ik vraag me af wat ze vandaag laten zien, wat ik gisteren niet gezien heb...
Ik kom er net vandaan, vandaag was de persdag. Ze lieten niets zien, zoals verwacht. Ze hebben elk jaar gewoon voor retailers een dergelijk event waarop ze hun laatste producten laten zien. Ze hebben daarop geen aankondigingen, nooit gehad ook. Oftewel, niets nieuws onder de zon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 06-07 20:59

Deathchant

Don't intend. Do!

leukdat al die geruchten iedereen op scherp houden, maar ze lopen duidelijk achter met aankondigingen. HTC komt op 2 april al in de winkels te liggen. Op deze manier schept samsung wel hoge verwachtingen en gezien het enorme SGS1 en SGS2 zal de S3 hopelijk niet achter blijven. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken, maar de primeur hebben ze in ieder geval niet op deze manier. Niks mis met de HTCtjes als je het mij vraagt.
By the way, dit is natuurlijk persoonlijk, maar hoe meer geheimzinnig een fabrikant blijft doen en hoe meer ze aankondigingen en specs achterhouden, hoe minder zin ik heb om te wachten. Het wordt al bijna arrogant....;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Deathchant schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:
leukdat al die geruchten iedereen op scherp houden, maar ze lopen duidelijk achter met aankondigingen. HTC komt op 2 april al in de winkels te liggen. Op deze manier schept samsung wel hoge verwachtingen en gezien het enorme SGS1 en SGS2 zal de S3 hopelijk niet achter blijven. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken, maar de primeur hebben ze in ieder geval niet op deze manier. Niks mis met de HTCtjes als je het mij vraagt.
By the way, dit is natuurlijk persoonlijk, maar hoe meer geheimzinnig een fabrikant blijft doen en hoe meer ze aankondigingen en specs achterhouden, hoe minder zin ik heb om te wachten. Het wordt al bijna arrogant....;)
Het meest vervelende vind ik dat er nog helemaal geen indicatie is voor een datum. Hij kan morgen aangekondigd worden maar ook pas eind juni. Laatste keer nog geruchten dat ie pas in september in de winkel ligt.

Maar je weet dus niks zeker. Als het september wordt, koop ik de One X. Maar omdat je niks zeker weet kan het ook dat de S3 opeens vlak daarna in de winkel ligt. En dan baal je waarschijnlijk, omdat de specs toch nog wel wat beter zullen zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46

Entity

9000rpm

De enige reden dat ik nog geen One X heb gepre-ordered is dat ik wil wachten tot de specs van de SIII bekend zijn (en dat zal vast niet alleen voor mij gelden). Maar als de One X eenmaal uit voorraad geleverd gaat worden, denk ik niet dat ik nog lang kan wachten. Samsung zal dus binnen 3 weken de specs bekend moeten maken, want anders verkopen ze er al mininaal eentje minder... Anders blijf je wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Precies, dat niet alleen... hoe langer het duurt voordat ze met iets komen, hoe meer mensen gaan denken van och, dat zal wel niets worden.. en gelijk hebben ze, want ik denk ook eerlijk gezegd dat ze gewoon nog niet klaar zijn met die nieuwe phone...

Ik ga ook niet meer langer wachten en ga fijn voor de Galaxy Nexus... hopelijk een goede keus... zal je net zien dat wanneer ik m binnen heb, de nieuwe samsung wordt aangekondigd :p Maar ook al wordt ie aangekondigd over een week, het duurt dan toch nog 2 maanden voordat ie leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Entity schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:55:
De enige reden dat ik nog geen One X heb gepre-ordered is dat ik wil wachten tot de specs van de SIII bekend zijn (en dat zal vast niet alleen voor mij gelden). Maar als de One X eenmaal uit voorraad geleverd gaat worden, denk ik niet dat ik nog lang kan wachten. Samsung zal dus binnen 3 weken de specs bekend moeten maken, want anders verkopen ze er al mininaal eentje minder... Anders blijf je wachten...
Exact hetzelfde dilemma hier. Ik vrees ook dat ik me niet langer kan beheersen als de One X uit is. Op m'n Desire ben ik uitgekeken, de ICS roms zijn beta op z'n best, eigenlijk alpha en mocht CM9 überhaupt nog komen, dan gaat dat nog lang duren. Daarnaast ben ik het gezeik met apps2d vanwege veel te weinig ruimte ook behoorlijk zat. Kortom, na exact 2 jaar Desire meer dan tijd voor een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ja maar zo'n dilemma blijf je altijd houden.

Telkens wachten op iets beter of prijs daling... Je zult een keer de knoop moeten om hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Xmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:21:
Ja maar zo'n dilemma blijf je altijd houden.

Telkens wachten op iets beter of prijs daling... Je zult een keer de knoop moeten om hakken!
Natuurlijk, daarin heb je gelijk, maar de S3 begint een beetje vaporware te lijken op het moment. Er gaan al maanden en maanden wild variërende specificaties en geruchten rond, maar er staat nog weinig vast. Er zijn aankondigingen volgens bepaalde takken/afdelingen van Samsung die later weer ingetrokken worden en ga zo maar verder. De ene dag neig ik naar wachten, de andere dag naar bestellen van de One X. Goede kans dat bij uitblijven van concrete informatie er een dag is dat ik de One X bestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:46

Bullet NL

Eigen Wijs

Het punt is, de One X lijkt inderdaad een heel goed en mooi toestel te zijn..... Samsung moet dus minimaal hetzelfde of het liefst iets beters uit de hoed weten te toveren....

Nu weet ik 123 niet wat er op dit moment beter dan de One X is..... Bovendien, ik geloof niet in het 1080P verhaal op een scherm kleiner dan 5"

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Er is op het moment inderdaad niks beters. Het gerucht van 1080P op zo'n scherm geloof ik ook niet. Dan zouden ze de laatste maanden enorme vorderingen gemaakt moeten hebben op het gebied van de AMOLED productie. Bij de Galaxy Nexus moesten ze zelfs weer terug grijpen naar de PenTile layout, dus ik geloof niet in die 1080P. Daarnaast levert het weer andere problemen op, zo'n enorme resolutie vraagt behoorlijk wat van de de SoC, dat ga je niet redden met een Mali 400. Ook voor de batterij levert het de nodige problemen op qua stroomverbruik, kijk naar de iPad 3, daar is de batterij ook bijna verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Exact..... Persoonlijk heb ik trouwens het idee dat Samsung de GS3 al kaar zou hebben gehad, maar door de introductie van de One X kunnen ze wel eens terug naar de tekentafel zijn gegaan. Oude geruchten van de SGS3 lagen namelijk heel dicht bij het SGS2.... qua formaat, looks en feel..... Ik verwacht eigenlijk dat ze mede door de One X weer aan het tekenen zijn gegaan.

De SGS2 is een jaar geleden voor het eerst getoont, daarvoor waren er al betrouwbare geruchten..... 12 maand lang geen niet topmodel in de telefoonmarkt is erg erg erg lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Het zou niet voor het eerst zijn dat Samsung terug gaat naar de tekentafel nadat een concurrent een model heeft aangekondigd. Zie bijvoorbeeld het verhaal van de Galaxy Tab 10.1 die later 10.1v werd en er kwam een sterk afgeslankt model dat wel de concurrentie met de iPad2 aan moest kunnen. Enige verschil is dat de 10.1v dus al uit was en de S3 nog niet. Wat ik ook opvallend vind is dat men nu opeens met een keramische behuizing komt, zouden ze toevallig ergens in het circuit opgevangen hebben dat HTC dit ook ging gebruiken?

Wat naar mijn idee ook een goede reden kan zijn voor het uitblijven van de S3, is dat men deze per se wil voorzien van een A15 processor, waarvan de ontwikkeling bij alle fabrikanten behalve Qualcomm niet erg volgens schema verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-07 08:02
Zuur dat er vandaag niet een tipje van de sluier is opgelicht. Ik ben zelf pas in augustus aan een nieuwe telefoon toe, maar ik heb er altijd een gewoonte van gemaakt om te kopen wat er op dat moment het nieuwste en het beste is (overtuiging door smaak daargelaten). De HTC One X zou een mooie opvolger zijn voor mn Desire HD, maar omdat die al volgende maand uitkomt zou 'ie in augustus alweer vier maanden 'oud' zijn. Niets schokkends, maar als de Galaxy SIII in laten we zeggen juni uitkomt is dat alweer een ander verhaal. Het is voor mij dus toch nog te vroeg, maar ik loop altijd al ver vantevoren warm voor nieuwe mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Bullet NL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:49:
Exact..... Persoonlijk heb ik trouwens het idee dat Samsung de GS3 al kaar zou hebben gehad, maar door de introductie van de One X kunnen ze wel eens terug naar de tekentafel zijn gegaan. Oude geruchten van de SGS3 lagen namelijk heel dicht bij het SGS2.... qua formaat, looks en feel..... Ik verwacht eigenlijk dat ze mede door de One X weer aan het tekenen zijn gegaan.

De SGS2 is een jaar geleden voor het eerst getoont, daarvoor waren er al betrouwbare geruchten..... 12 maand lang geen niet topmodel in de telefoonmarkt is erg erg erg lang....
Dat is niet mogelijk. Een toestel heeft een ontwikkelingstijd van 18 maanden. De hardware staat zes maanden voor de introductie vast en de software een aantal weken voor de introductie. Samsung moet namelijk bij haar toeleveranciers tijdig onderdelen inkopen en bestellen om zo tot massaproductie over te kunnen gaan. Het is dus een utopie om te denken dat ze op het laatste moment nog van alles kunnen wijzigen.

Een mooi voorbeeld was de iPhone 4 die uitgelekt was. Apple had geen keus om exact het zelfde model op de markt te brengen. Om nog maar eens te zwijgen over het feit dat de S3 al lang en breed aan providers verkocht is, de orders geplaatst zijn en de providers hem as we speak aan het testen zijn op hun netwerk.

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 15-03-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

DaannO schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:06:
[...]

Dat is niet mogelijk. Een toestel heeft een ontwikkelingstijd van 18 maanden. De hardware staat zes maanden voor de introductie vast en de software een aantal weken voor de introductie. Samsung moet namelijk bij haar toeleveranciers tijdig onderdelen inkopen en bestellen om zo tot massaproductie over te kunnen gaan. Het is dus een utopie om te denken dat ze op het laatste moment nog van alles kunnen wijzigen.

Een mooi voorbeeld was de iPhone 4 die uitgelekt was. Apple had geen keus om exact het zelfde model op de markt te brengen. Om nog maar eens te zwijgen over het feit dat de S3 al lang en breed aan providers verkocht is, de orders geplaatst zijn en de providers hem as we speak aan het testen zijn op hun netwerk.
Wat je zegt klopt maar ten dele. Zie ook mijn verhaal met de 10.1 die later 10.1v werd en er kwam binnen een paar maanden een veel dunnere 10.1 op de markt. Later hebben ze ook zelf toegegeven dat ze door de iPad 2 gedwongen werden met iets beters te komen.

En over die 18 maanden, dat is wel heel erg lang. Zie hier ook: http://www.blogcdn.com/ww.../11/atrixtimelinesite.png

Dit is de route die de Atrix heeft doorlopen, waarbij er nog een carrier in het spel zit die voor allerlei extra vertragingen zorgt. Samsung ontwerpt de Galaxy S3 voor de internationale markt zonder specifieke eisen van carriers, dus dan moet er toch een behoorlijke tijd van het traject af kunnen. Daarnaast, ze hebben bijna alle onderdelen in eigen huis. Als men opeens 3 maanden van tevoren beslist dat er een andere SoC inkomt, dan gaat dat heus wel door. Hetzelfde geldt voor een beeldscherm, kijk bijvoorbeeld hoe snel HTC schakelde van de Amoled naar SLCD Desire. Hetzelfde geldt voor varianten van de S2 in bijvoorbeeld China, wegens een tekort aan eigen chips.

Kortom, er zullen ongetwijfeld dingen vast staan, maar een rigide stramien van 18 maanden in een snel veranderende markt als de smartphone markt daar geloof ik niet in. Dan ga je het simpelweg niet redden.

[ Voor 93% gewijzigd door wph op 15-03-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:34:
Nu weet ik 123 niet wat er op dit moment beter dan de One X is.....
This one:Huawei Ascend D Quad (XL) :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Daar is toch nog niet van bekend wanneer deze geleverd wordt? In die review van Arnoud werd gesproken over 4/5 maanden toch? Dat is mij absoluut te lang.
Qua specs liggen ze wat mij betreft redelijk op 1 lijn. Ik vind de (witte) One X alleen veel mooier, maar dat is een kwestie van smaak.

Een ander, veel belangrijker punt, Huawei gebruikt een eigen core met een eigen GPU. Hoe gaat dit verlopen met updates in de toekomst? De Tegra 3 wordt in veel devices gebruikt, dus mocht HTC zelf geen updates meer uitbrengen, dan heb je een hele hoop andere smartphones/tablets waarvan men de source kan nemen. Waarmee je dus eigenlijk lange tijd verzekerd bent van updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mei wordt er gezegd, over de HTC's wordt gezegd 'eind april, begin mei'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

CLB schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:33:
Mei wordt er gezegd, over de HTC's wordt gezegd 'eind april, begin mei'
De One X wordt de eerste week van april verwacht. Bij verschillende webshops heb ik zien staan: over twee weken, week 14, 5 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat Engeland, maar ik kan ook fout zitten...
Mark Moons zegt over de S: https://mobile.twitter.co...status/179643062555914242

En het lijkt me sterk dat ze niet tegelijkertijd uitkomen, maar dat is mijn gedachtengang :)

Tevens vroeg Bullet NL naar betere toestellen, niet tot wanneer jij wil wachten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 15-03-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Bullet NL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:49:

Dit zou best kloppen, sinds de Galaxy Tab Note waarschijnlijk ook een processor verandering krijgt. Van duo naar quad waarschijnlijk.
DaannO schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:06:
[...]

Klopt niet echt, heb meerdere x'en gehad dat software testen 4/5 maanden duurde. En op het einde toch wat uiterlijk of innerlijk verandering gebracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Begint er toch wel steeds beter uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/03/sgs-3-final-design-1.jpg

Waarschijnlijk een fake omdat ie best wel erg veel op een S2 lijkt maar toch.

[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 15-03-2012 18:26 . Reden: s2 toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:55

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Niet echt realistisch, de TW-skin is meer een droomversie dan een echte versie als je kijkt naar de S2
Maar mooi is ie wel

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Jammer dat hij echt zo nep is als maar kan inderdaad. Bevel & emboss heeft hij wel onder de knie zo te zien, maar de perspective, daarin heeft hij toch wat steekjes latten vallen. Het scherm is er scheef in gesoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Deathchant schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:
Ach, ik ga er vanuit dat de S3 gewoon weer een knaller van een telefoon wordt. De S2 heeft HTC flink het nakijken gegeven en ik zou het daarom willen omdraaien: Laat HTC eerst maar eens bewijzen met de One X echt terug te zijn. Vooral HTC zal het moeten waarmaken en vooral dat zal spannend worden, gezien de niet al te beste beurt van de Sensation. Tot die tijd heb ik geen enkele aanwijzing waarom ik aan de S3 zou moeten twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

De Note is in 1 dag 25 euro goedkoper geworden bij het goedkoopste iSmart abo via Studentmobiel.nl

Kost nu 99,- i.p.v. 125,- gisteren...

Is niet zo boeiend, maar misschien wijst dit er wel op dat de SIII er eindelijk aan komt :p

*Vis gaat nu slapen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Vis schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:42:
De Note is in 1 dag 25 euro goedkoper geworden bij het goedkoopste iSmart abo via Studentmobiel.nl

Kost nu 99,- i.p.v. 125,- gisteren...

Is niet zo boeiend, maar misschien wijst dit er wel op dat de SIII er eindelijk aan komt :p

*Vis gaat nu slapen*
Weet nog goed dat via Hi.nl de S2 in het begin met een 1 jarig 25 euro abbo aan het begin van de dag slechts 25 euro aan bijbetaling hoefde terwijl het aan het einde van de dag zomaar 150 euro kon zijn. Zo heeft mijn vriendin haar telefoon voor 25 euro gekregen icm een 1-jarig abbo van 25 euro pm en dat in mei 2011!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Tja.. niet normaal meer die nieuwe abo's... :(:(:( T-mobile :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

bear87 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:11:
[...]

Ach, ik ga er vanuit dat de S3 gewoon weer een knaller van een telefoon wordt. De S2 heeft HTC flink het nakijken gegeven en ik zou het daarom willen omdraaien: Laat HTC eerst maar eens bewijzen met de One X echt terug te zijn. Vooral HTC zal het moeten waarmaken en vooral dat zal spannend worden, gezien de niet al te beste beurt van de Sensation. Tot die tijd heb ik geen enkele aanwijzing waarom ik aan de S3 zou moeten twijfelen.
Tja zo kun je het ook zien ja. Maar wat gewoon vervelend is, is dat ze nu gewoon niet echt een "stabiele" indruk maken. En Samsung moet als geen ander weten dat het grotendeels ook afhangt van de mensen die direct iets nieuws willen hebben.
Iedereen kondigt alles aan, en Samsung moet het dan weer anders doen. Het zijn alleen maar wilde geruchten en lichten niks van de sluier op.
Het gaat zich erom dat de HTC One X per april leverbaar is, en de SGS3 waarschijnlijk niet, ongeacht de specs. Als je echt moet uitgaan van de specs uit de geruchten, dan zal er niet veel verschil zijn met de One X.
Ik wacht zeker weten even de reviews af van de One X, maar een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat zelfs tegen die tijd de S3 nog niet eens aangekondigd is. Ik begrijp de strategie van Samsung gewoon niet, en het lange wachten wordt gewoon vervelend. Ik zou al bijna zeggen dat het ze naar de kop begint te stijgen....
Willen ze de HTC One X echt achter zich laten, dan moet de SGS3 tenminste een betere behuizing hebben, een betere frontcam, dubbele ledflitser, een snellere processor met hogere accu en eenzelfde of beter scherm met een gelijkwaardige pixeldichtheid.....Zelfs al zouden ze nu teruggaan naar de tekentafel....dan nog zullen ze voor mijn gevoel te laat zijn met de lancering.
Op een gegeven moment raak je gewoon veel mensen kwijt met al dat wachten, zeker als er zo'n goeie telefoons zijn als de HTC One X. Die Huawei....leuk, maar qua naamsbekendheid nog niet echt groot in Europa op gebied van smartphones en de aankondiging van beschikbaarheid pas in/na de zomer, doet mij sowieso al afhaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 16-03-2012 11:05 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 16:59
Ik was ook van plan om voor de SIII te gaan, de specs in de geruchten zien er ook leuk uit, maar ik mag nu verlengen bij Hi en KPN heeft op dit moment een mooi aanbod, dus voor mij wordt het gewoon de one X, ook goede specs en lijkt me een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat ik jammer vind aan de One X is dat hij als topmodel een plastic behuizing krijgt, terwijl de One S, die eronder zou zitten, een unibody aluminium behuizing krijgt. Ik snap die keuze niet :D Als de Galaxy SIII inderdaad zo'n soort van geanodiseerde behuizing krijgt, heeft die mijn voorkeur. En vooral als er een microSD in past :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

dat is gedaan vanwege het feit dat aluminium de werking van de NFC chip blokkeert, maar ik ben het met je eens hoor ;) Het topmodel "hoort" eigenlijk alles het beste van het beste te hebben.
En tja wat betreft de SD kaart....ik was me aan het bedenken...32GB embedded waarvan 25GB echt beschikbaar is.....what in de blue fuck moet ik met zoveel data?? 32GB is best veel :) en daarbij is een embedded 32GB opslag altijd sneller qua reads/writes dan een slot-kaart. Dus het heeft zijn voordelen ook wel.
SGS3 ganodiseerde behuizing? dat ligt dan eraan welk materiaal he. Als zij ook een NFC chip erin knallen, kunnen ze het niet van aluminium maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat NFC en aluminium is onzin, de Sony Xperia P heeft het beide, dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Grrrrrene schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:44:
Wat ik jammer vind aan de One X is dat hij als topmodel een plastic behuizing krijgt, terwijl de One S, die eronder zou zitten, een unibody aluminium behuizing krijgt. Ik snap die keuze niet :D Als de Galaxy SIII inderdaad zo'n soort van geanodiseerde behuizing krijgt, heeft die mijn voorkeur. En vooral als er een microSD in past :)
Volgens de verschillende websites heeft de One X wel een type marteriaal wat beter is dan al het andere wat tot nu toe op de markt is verschenen. Betreffende het geheugen.... Ik verwacht dat Samsung daar een rare stap mee gaat uit halen. 32Gb is nu dus niet ongewoon meer, misschien dat Samsung wel 64Gb in de SGS3 gooit. Het voordeel is dat ze dan geen geheugenslot hoeven te plaatsen, iets wat ruimte kan besparen en ook andere mogelijkheden geeft qua design....

Ik ben echt benieuwd alsof het Samsung gaat lukken om over de One X heen te komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2012/03/galaxy-s-iii-may-22.jpg

http://www.sammobile.com/...e-galaxy-s3/#.T2RGkZf76Xg
The picture above could be true for several reasons: Weber Shandwick is one (or even the) largest PR agency in the world, including here in Germany, Weber Shandwick operates in several sectors, along with Samsung. (This is also very good, I made ​​the best possible experience with those so far). The picture could also originate from an internal document at Weber Shandwick, which to hold a Unpacked event on intended to holdon May 22nd!
So what can we see if we take a clo.es look at this picture. To start with the bezel it is really really small!
We see a shutter-button for the camera FINALLY.
Besides, the design fits the Galaxy S3. Loudspeaker front, above and below the display- a perfect match to the current design line from Samsung. Look at the Galaxy S WiFi4.2 or 1.10 of the Galaxy note, both are the display next to the speakers!
If true, the picture above, it also directly teaser unpacked a Samsung event for 22 May in London - in my opinion, very likely. On 22 May announce where a few weeks later, the Olympic Games will begin, quickly put on the market on time and to have the Olympic Games 2012 Samsung Galaxy S3 in the shops. In my view, could vote at Reddit surfaced image that is so loose - I hope even on it. Then you would have a date and place, I can plunder my account for the plane and the speculation goes in another direction!
What do you think of its design leave a comment below.
Source: www.allaboutsamsung.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Ziet er goed uit, vind alleen die 'kin' onder het acherm wat raar ogen.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit kan hem inderdaad wel eens zijn..... zo op de foto is hij wel heeeeeeel smal

22 mei dus mogelijk de onthulling, dan nog 1 a 2 maand wachten..... duurt mij te lang, ik ga voor de One X.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:03
Lees ik nou dat ie een aparte cameraknop heeft? Beneden links? Of interpreteer ik dat verkeerd? Ziet er wel mooi uit :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:40
Musta schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:47:
Lees ik nou dat ie een aparte cameraknop heeft? Beneden links? Of interpreteer ik dat verkeerd? Ziet er wel mooi uit :)
Dat zou dan wel iets zijn waar Samsung concessies gaat doen. Zo'n knop kost toch wat ruimte, en doet iets "af" aan het design.

Maar zo'n dedicated shutter-button is zeker wel iets dat ik mis bij de huidige generatie smartphones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:17
Ik zag bij de eerste post dat er geen Flac bij de audio staat. Ik vermoed toch echt dat de SGS III ook Flac zal ondersteunen, de SGS I & II hebben dit namelijk beide ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 16:26
SGS3 is different but thats one is closest to final design -- Eldar Murtazin (@eldarmurtazin)

But in any case this pic about "sgs3" just a fake which was created by someone who saw face of real one :) -- Eldar Murtazin (@eldarmurtazin)

@Android_Blogger fake as far as i know -- Eldar Murtazin (@eldarmurtazin)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
22 Mei zou kunnen kloppen sinds Samsung senior manager mobile europa mij aangaf dat toestel in Juni in de winkel moet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Maar is Juni niet veel te laat? pff

hoop dat de prijs dan flink onder de One X zit... anders heeft samsung dikke pech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 12:40
Xmoo schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:55:
[...]

Is hierboven al gepost ;)
Het linkje naar de FP niet dacht ik (daar had ik nog naar gezocht).
Het plaatje al wel, maar ging ff om het melden dat het ook op de FP staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
yannickie111 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:31:
[...]

Het linkje naar de FP niet dacht ik (daar had ik nog naar gezocht).
Het plaatje al wel, maar ging ff om het melden dat het ook op de FP staat :)
Plaatje en artikel? Ik denk niet dat het veel verschil maakt, want tweeakters gebruikt zelfde link als bron...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik vind de rand aan de voorkant er raar uit zien. Is de rand iets hoger dan het scherm? Of is het helemaal gelijk? Kan dat op deze foto niet goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Bullet. was het nou juist niet samsungs bedoeling om de tijd tussen aankondiging en daadwerkelijke availability te verkorten? Anywhore, ik vind juni veel te laat. Jammer voor Samsung, maar dan ga ik dus voor de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Deathchant schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:39:
@Bullet. was het nou juist niet samsungs bedoeling om de tijd tussen aankondiging en daadwerkelijke availability te verkorten? Anywhore, ik vind juni veel te laat. Jammer voor Samsung, maar dan ga ik dus voor de One X.
Tja, het mag dan wel de bedoeling zijn, maar Samsung heeft er tot op heden wel een handje van om een ruime tijd tussen aankondiging en levering aan te houden. Nogmaals, het kan zijn dat ze het met de SGS3 anders doen. Maar dan zou het nieuw zijn voor Samsung.

Persoonlijk geloof ik er niets van dat de SGS3 wanneer hij op 22 mei wordt aangekondigd ook direct leverbaar is. Ik bedoel, kijk naar Apple; Wanneer Apple het met de iPad het wereldwijd niet lukt zie ik niet in waarom Samsung dat met de SGS3 wel zou lukken. Er is na een wereldwijde aankondiging gewoon tijd nodig om het toestel overal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ook weer waar.....Maar goed, al krijgt de G3 een gouden randje, ik ga niet tot juni wachten. Jammer dan. Dat had samsung maar beter moeten aanpakken. Ik kan me echt zo slecht voorstellen dat hij zoveel (merkbaar) beter is qua prestaties dan de One X, maar goed. Als dat zo is, heb ik gewoon pech, maar dat accepteer ik wel. Ik ga niet tot juni wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja, het is een beetje als met het verschil tussen de SGS2 en de Sensation, puur op kracht is de SGS2 wat sneller, maar merkt je het in de praktijk? Nee.... niet tot nauwelijks..... Dus spelen andere dingen ook mee, bijvoorbeeld het verschil tussen Touchwiz en Sense 4...... Maar ook gegevens als hoelang een toestel met een volle accu meegaat speelt voor mij persoonlijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Ik zeg fake. De hoeken van het scherm komen niet overeen met de hoeken van het toestel. Onderkant van het scherm loopt niet gelijk met de onderkant van het toestel. De bovenkant van de weatherwidget loopt niet gelijk met de bovenkant van het scherm, etc. Net ff in Photoshop geprobeerd om een paar lijnen over te leggen en idd als je ze verlengt dan lopen ze of naar elkaar toe of van elkaar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:33
Ik hoop echt niet dat ze die grote knop onderin in het final design zetten, dat zou voor mij een reden zijn om hem niet te halen. Zo ontzettend lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451503

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmocrave.com/wp-content/uploads/2012/02/GALAXY-S-WiFi-4.2-Product-Image-2-1.jpg

Het is waarschijnlijk een photoshop van Galaxy s player wifi 4.2. Of misschien gaat samsung zich aan deze design houden. Maar ik gok toch op een photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 18:12
@Karakura scherp van je!

Hoewel ik de design heel leuk vind, hoop ik niet dat het werkelijk zo dun gaat worden. Gebaseerd op dit design zou het 7mm zijn! Dat zou betekenen dat het accu niet zo krachtig is. Hoop echt dat er een versie komt die 100mm is met een accu die 2x zo krachtig is. Zoals de Ascend D quad vs Ascend D quad XL.

Een telefoon hoef van mij echt niet dunner dan 100mm, heb liever een accu die 2 dagen meegaat.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
Hoopte toch echt op een design in de richting van deze:
Afbeeldingslocatie: http://teed.nl/wp-content/uploads/samsung-galaxy-s3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Anoniem: 451503 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 03:58:
[afbeelding]

Het is waarschijnlijk een photoshop van Galaxy s player wifi 4.2. Of misschien gaat samsung zich aan deze design houden. Maar ik gok toch op een photoshop.
Iets klopt er niet aan de maat van deze fotoshop....

Vergelijk hem maar eens met de One X
Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/managed-assets/www/smartphones/htc-one-x/specs/Spec_X.png

De verhouding scherm buitenmaat toestel klopt niet.... de SGS3 zoals die hier wordt getoond heeft een te klein scherm, ik geloof er namelijk niets van dat het toestel veel groter dan de One X gaat worden. Het schemzelf heeft denk ik ook zeker geen kleinere diameter dan die van de One X....

Iets klopt er niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DPPYw.jpg

Nieuwe gelekte foto. De specs zijn:

Quad-core Exynos 4412 CPU
2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm

Denk en hoop dat dit een fake is! Het lijkt een combinatie tussen een Note en een S2

Bron

[ Voor 34% gewijzigd door Lisadr op 18-03-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Lisadr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
[afbeelding]

2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Lijkt qua breedte wel op de Note :X

te groot imo, maar de specs daarintegen O+ (als dat waar zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Nu online
Toch ongelofelijk dat in deze tijd,waar mobieltjes HD-opnames kunnen maken, we nog steeds zo'n waardeloze leaked foto krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@Vis
Hoop echt dat dit een fake is en dat de eerder gelekte witte versie de echte is. Die had een unieke design en hardware buttons.

@Marrtijn
Dat is PR! Een buzz creëren en zorgen voor gratis reclame.

[ Voor 21% gewijzigd door Lisadr op 18-03-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
[afbeelding]

2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
Bron specs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
[afbeelding]

2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm

Denk en hoop dat dit een fake is! Het lijkt een combinatie tussen een Note en een S2

Bron
Stock Android? Lijkt me vrij sterk ivm de andere gelekte foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[afbeelding]

2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm

Bron
Hmmm, ook hier klopt iets niet..... menubalk knoppen zijn te groot en waar is de touchwiz?
Daarbij denk ik ook nog eens dat het aantal mAh wat opgegeven is veel te hoog is voor de ruimte in het toestel..... Accu's met deze capaciteit zijn in de regel vrij dik/groot..... icm met grote scherm en de dikte van het toestel gaat dat niet werken...

Fake denk ik!

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 18-03-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joentjebe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 12:59

2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm

Bron
Dit is toch gewoon een gephotoshopt toestel op een computerbeeldscherm waar dan weer een foto van is gemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Dit is inderdaad niet echt de leak waar je nou enthousiast van wordt. Ook de specs die erbij staan zijn redelijk nikszeggend, vanwege weinig concrete gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Tk55 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:18:
[...]
Stock Android? Lijkt me vrij sterk ivm de andere gelekte foto.
Ugh.. mensen die weer niet kunnen lezen.. Lisadr heeft de source erbij gezet.
Backstory: I am using a throwaway and I'm not going to disclose ANY information about his job because it could jeopardize it. He sent me this picture (I know, he shouldn't have used the flash but i guess we will take what we can get). Ok he gave me some specs as well. He said that it will possibly have two optional launchers, ICS with touchwiz overlay and vanilla ICS. They aren't 100 percent sure if they will stick with touchwiz or have the dual launcher option. If they go dual, you will have the option of picking which one to use at startup, and you can change any time. He said it has a 4.7 inch screen that nearly takes up the whole phone, but some bezel space was needed for the camera, , speakers, mic, and so cases would fit on it. He said it WILL be HD and have a ceramic "micro arc oxidation" back.
http://www.reddit.com/r/A..._in_a_respectable/c425z9m
I will ask him.
Edit: I just called him and asked him about some of the more detailed specs. He said the processor is a quad core exynos (spelling?) 4412. The screen is Super Amoled Plus with HD. The camera is a 12 megapixel with flash. 2 gigs of ram. And it is exactly 8 millimeters thick, and no bump this time around, just "smooth". 2250 milla-amp/hour battery, but no wireless charging.
edit: my apologies, when he was naming off the specs i listed the processor incorrectly. Made the fix.
http://www.reddit.com/r/A..._in_a_respectable/c4262wf

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
quartex schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Ugh.. mensen die weer niet kunnen lezen.. Lisadr heeft de source erbij gezet.
Ik heb het wel degelijk gelezen, ik vind het alleen niet erg aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
De specs zijn:

2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm
ik heb vaak wel een vermoeden van specs van topmodellen die moeten uitkomen, net zoals iedereen.. en net zoals ik dat ook van de iPhone 5 heb. En ik denk dat dit wel eens de specs van de s3 kunnen gaan worden.
Uiteraard is dit puur een gok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 16:26

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

2GB Ram
12 megapixel camera
2250 mAh battery
8mm dik
4,7 inch 720p scherm

Bron
Onzin.

* Foto van een beamer of LCD en dan flash flare? Uhu!
* Facebook logo klopt niet, die F hoort over hele icoon te lopen, kijk maar naar je eigen telefoon.
* Hele unit is te breed terwijl de icoontjes dat niet zijn. Twitter icoon is zelfs smaller. In eerste instantie dacht ik dat het ging om een aspect ratio conversie dat het zo breed was maar dat is het dus niet want de icoontjes zijn juist smaller.
* TouchWiz?
* Onderkant van scherm waar de UI knoppen zitten, zitten te dicht bij de onderkant en zijn niet ver genoeg uit elkaar. Tevens zijn die icoontje niet gecentreerd, ze zijn te ver naar rechts.
* Voor iemand die met een flash fotografeert is het een veelte donkere foto.

Etc. etc. etc. obvious fake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Laatst online: 10-06 21:02
Er is natuurlijk nog helemaal niks zinnigs over te zeggen, maar hoe groot achten jullie de kans dat de S3 nog plaats biedt aan een SD kaart, dat zou voor mij de voornaamste reden zijn om voor een S3 ipv een HTC te gaan.

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Bullet NL schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Hmmm, ook hier klopt iets niet..... menubalk knoppen zijn te groot en waar is de touchwiz?
Daarbij denk ik ook nog eens dat het aantal mAh wat opgegeven is veel te hoog is voor de ruimte in het toestel..... Accu's met deze capaciteit zijn in de regel vrij dik/groot..... icm met grote scherm en de dikte van het toestel gaat dat niet werken...

Fake denk ik!
Samsung is bezig om meer capaciteit in kleinere accu's te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Xmoo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:56:
[...]

Bron? Wat meer achtergrond informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
AtlAntA schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:12:
[...]

Bron? Wat meer achtergrond informatie?
Verschillende gesprekken met Samsung Benelux, Europa zelf, en ik geloof dat er 3/4 maanden geleden ook op internet een artikel hierover stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmoo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:56:
Mja, plus élke andere batterijen fabrikant/ontwikkelaar uiteraard.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Brad Pitt schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:20:
[...]

Mja, plus élke andere batterijen fabrikant/ontwikkelaar uiteraard.
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me daarom ook heel erg sterk dat de SGS3 nu ineens een 2250Mah batterij zou krijgen in de 8mm dikke behuizing (mits die maten correct zijn). Dan zou Samsung ergens een geheime batterij technologie achter de hand hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:57
Ik zou liever een iets dikkere telefoon hebben met een grotere accu, dan een super dunne telefoon
met een kleinere accu. Ik heb zelf een Nexus en vind dat dunne design hardstikke mooi, maar ik had hem liever iets dikker gezien met een beter batterij.

De specs zien er overigens wel fantastisch uit en ik denk dat ze niet veel afwijken.
Zelf gok ik op een:
- 4,3 / 4,7 inch 720p scherm.
- Exynos quad-core of een 2Ghz Exynos dual-core (maakt niet veel uit denk ik)
- 2 GB RAM (ze moeten de concurrentie beetje voorblijven)
- 8 megapixel camera
- 2000 Mah batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Om de topictitel eer aan te doen, weer een gerucht:

http://www.engadget.com/2...ynos-inside-galaxy-s-iii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ooh dit had ik je ook kunnen zeggen. Sowieso nog geen plannen voor de Tegra chipset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu is het nog de vraag wanneer dat was en of ze genoeg tijd hebben om het in de S3 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Dubrillion schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:34:
Ik zou liever een iets dikkere telefoon hebben met een grotere accu, dan een super dunne telefoon
met een kleinere accu. Ik heb zelf een Nexus en vind dat dunne design hardstikke mooi, maar ik had hem liever iets dikker gezien met een beter batterij.

De specs zien er overigens wel fantastisch uit en ik denk dat ze niet veel afwijken.
Zelf gok ik op een:
- 4,3 / 4,7 inch 720p scherm.
- Exynos quad-core of een 2Ghz Exynos dual-core (maakt niet veel uit denk ik)
- 2 GB RAM (ze moeten de concurrentie beetje voorblijven)
- 8 megapixel camera
- 2000 Mah batterij
Ik denk sowieso dat er wel een quadcore inkomt, want een dualcore op 2ghz zuipt gewoon teveel stroom.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 22:52
ik hoop dat ze hem op 22 maart introduceren, ik mag een nieuwe telefoon van de zaak uitzoeken :*) , dat word een SII maar als ze hem eind deze week de SIII introduceren heb ik mooi mazel ,, hoorde ook over 22 mei dan dan word het een SII. ook geen verkeerd toestel dacht ik..

maar het kan zo zijn dat ze de bedrijven meer tijd geven om de voorraden weg te werken :'(

anders zit ik er weer minstens 3 jaar aan vast,, m'n huidige HTC is alweer 5 jaar oud....

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 06-07 13:52
Anoniem: 451503 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 03:58:
[afbeelding]

Mam, wat een wondermooi ding als dit hem gaat worden. Die daaronder mag er ook wezen ;)

Ik vind m'n Galaxy S2 al mooi, maar persoonlijk had ik liever niet het Samsung-logo aan de voorkant gezien. Maakt em toch iets minder strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk trouwens niet dat de S3 een quadcore proccy zal krijgen. Als de 4412 klaar was voor productie dan zouden ze het gebruiken in de Galaxy Note 10.1 waar het eerlijk gezegd meer nut heeft dan in een smartphone. Wat ik me eigenlijk ook afvraag is of ze weer bluetooth 3 gaan gebruiken of dat ze bluetooth 4 gaan ondersteunen en dat betwijfel ik trouwens ook. Eerlijk gezegd ziet de HTC One X er iets aantrekkelijker uit qua hardware specs en ik denk dat de S3 een beetje een teleurstelling gaat worden voor iedereen. Elke dag komen er steeds meer geruchten in het nieuws over wat de S3 wel niet allemaal zou moeten kunnen maar het is bijna onmogelijk dat de S3 opleeft naar dat alles. Mensen verwachten veel maar kan Samsung ook iets afleveren wat voldoet aan die verwachtingen?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 20-03-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 13:29
More rumors!
nieuws: Samsung Galaxy S III laadt wellicht draadloos op afstand
Zoals al in het artikel staat, dit wordt gezien als een belangrijke nieuwe feature en ik ben zeker benieuwd hoe dit zich zal houden wat betreft efficiency en gebruikersgemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 16:59
Dit toestel gaat een tegenvaller worden, al maanden vliegen de meest uiteenlopende en bizarre geruchten in het rond. Natuurlijk ook deels de schuld van Samsung, maar die gaan er een enorme kluif aan krijgen om dit waar te gaan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
De iPhone 4S was anders ook een tegenvaller! Al spreken de verkoopcijfers dat wat tegen...
Pagina: 1 2 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.