Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Golf2vr6 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:22:
Persoonlijk vond ik het nieuwe type scherm in de tweets het meest interessant
Waarschijnlijk is nieuw type "gewoon" SAMOLED HD Plus, dus 1280x720 zonder PenTile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Een obscuur antwoord om je klanten tevreden te houden is beter dan geen antwoord. Inhoudelijk zegt hij helemaal geen zak. Wat is bijna? een 240i scherm is ook bijna 1080p, maar dan net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49
Anoniem: 105188 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:39:
[...]

Een obscuur antwoord om je klanten tevreden te houden is beter dan geen antwoord. Inhoudelijk zegt hij helemaal geen zak. Wat is bijna? een 240i scherm is ook bijna 1080p, maar dan net niet.
Dit is een geruchten topic.... Inhoudelijk is hier nog niks ;-)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Golf2vr6 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:51:
[...]

Dit is een geruchten topic.... Inhoudelijk is hier nog niks ;-)
Je moet wel ff onderscheid maken tussen wat aannemelijk is en wat pure speculatie of zelfs onzin is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eldar is niet heel erg betrouwbaar. Hij heeft verschillende bronnen, maar zit er ook vaak volledig naast. Daarnaast is dit inderdaad vaag. Als hij echt iets wist had hij het wel gewoon geroepen (doet ie vaker, ook als het onzin is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:26

Wom

Wat ik wel merk dat dankzij alle geruchten de "hype" rond deze telefoon toeneemt. Wordt zo'n beetje de belangrijkste release van een Android smartphone dit jaar als je alle coverage ziet.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 16:59
Wom schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:37:
Wat ik wel merk dat dankzij alle geruchten de "hype" rond deze telefoon toeneemt. Wordt zo'n beetje de belangrijkste release van een Android smartphone dit jaar als je alle coverage ziet.
Volgens mij is die juist net op/over zijn hoogtepunt heen en begint men het ondertussen wel aardig zat te worden dat Samsung nog altijd niet met iets naar buiten komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En dan wordt zo'n product ernstig gehyped door alle speculaties, komt Samsung straks met een telefoon die qua specs vrijwel gelijk is aan de One X en denkt iedereen "is dat alles?" Sterker nog, zelfs als de SIII qua specs wel een eind over de One X heen gaat vermoed ik zomaar dat het een boel mensen gaat tegenvallen want de geruchten waren nog exotischer.

Ben heel benieuwd, net als de rest, maar ik zit in de "luxe" positie dat ik pas in oktober mijn contract weer ga verlengen (huidige contract loopt in december af), dan zijn er iig een heleboel gebruikservaringen met beide toestellen en ze zijn in prijs gezakt dus het komt me niet eens verkeerd uit.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 08:31
Ik ben net gebeld door de telemarketing van Hi en die wist mij te vertellen dat het 100% zeker is dat dit toestel met de Olympische spelen gelanceerd gaat worden en niet eerder (om de geruchtenmachine draaiend te houden :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 01:46

Bullet NL

Eigen Wijs

ParaNoiMia schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:54:
Ik ben net gebeld door de telemarketing van Hi en die wist mij te vertellen dat het 100% zeker is dat dit toestel met de Olympische spelen gelanceerd gaat worden en niet eerder (om de geruchtenmachine draaiend te houden :-) )
De telemarketingafdeling van Hi beld jou om dit te vertellen? Jij denkt echt wanneer een fabrikant het toestel nog niet heeft aangekondigt Hi al gaat roepen dat hij dan en dan komt?

Kom op zeg.... Ik wil nog wel geloven dat Hi een gerucht verder in de wereld helpt, maar niet dat de informatie die Hi geeft op enig manier valt te onderbouwen.

Wanneer ik zeg dat de S3 pas in oktober in oktober in de winkel ligt heeft dit net zoveel waarde.....

Bovendien..... Hi en het juist hebben met winkel introducties.... 8)7 Als er één partij altijd laat met te toestellen is..........

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 22:52
SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:25:
En dan wordt zo'n product ernstig gehyped door alle speculaties, komt Samsung straks met een telefoon die qua specs vrijwel gelijk is aan de One X en denkt iedereen "is dat alles?" Sterker nog, zelfs als de SIII qua specs wel een eind over de One X heen gaat vermoed ik zomaar dat het een boel mensen gaat tegenvallen want de geruchten waren nog exotischer.

Ben heel benieuwd, net als de rest, maar ik zit in de "luxe" positie dat ik pas in oktober mijn contract weer ga verlengen (huidige contract loopt in december af), dan zijn er iig een heleboel gebruikservaringen met beide toestellen en ze zijn in prijs gezakt dus het komt me niet eens verkeerd uit.
Ik denk dat je gelijk heb dat een hoop mensen inmiddels vinden van kom op nou , wanneer komt ie, men wil gewoon een harde datum al is het 31-12 zal ze boeien maar dan weten ze waar ze aan toe zijn.

maar tegenvallen ? ik merk dat de android fanboys aardige apple fanboy trekjes krijgen :+ ..

en het zou natuurlijk geweldig zijn als de SIII betere specs of opties af fabriek hebben dan de HTC one X die gepreorderd is en moeten ze bij apple met de Iphone 5 mogelijk dingen op het laatst nog veranderen en mogelijk uitstel en dat heeft Samsung de markt een tijdje voorzich zelf, het valt me op dat een hoop mensen die niks snappen van veel techniek wel weten dat een SII een gaaf ding is, waarom dat weten ze wat minder maar wel dat ie top is...

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dj.verhulst schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:56:
[...]
maar tegenvallen ? ik merk dat de android fanboys aardige apple fanboy trekjes krijgen :+ ..
Ik voel me niet aangesproken, ik heb nog niet 1 apparaat met android in mijn bezit of gehad, laat staan dat ik fanboy ben. :+ Het gaat mij er gewoon om dat met de wilde geruchten (full HD-scherm, draadloos opladen etc.) de werkelijke specs wel eens heel gewoontjes kunnen lijken ook al is het state-of-the-art.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 22:58
Wat een geruchten allemaal XD Zelf denk ik dat een 1080p scherm onmogelijk is... 99% dat het 720p samoled + wordt, voor de release van de S2 hoopte iedereen ook op een hoog resolutie scherm, wat ook niet is gebeurd. Daarnaast moet je geloof ik niet hopen op spectaculaire specs. Ik denk wel dat draadloos opladen er bij zit, maar niet dat je hem op 2 meter van de oplader nog steeds op kan laden. Wss wordt het er op leggen ;) Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat I9300 het typenummer is, lijkt me raar als T-mobile dat verkeerd in hun systeem heeft gezet ;) Ik denk wel dat de release 22 april wordt, in lijn met enige andere geruchten en daarnaast zal T-mobile de telefoon niet meer dan 2 maanden van tevoren al in hun systeem zetten. Hopen op een snelle release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Durazno schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:23:
Wat een geruchten allemaal XD Zelf denk ik dat een 1080p scherm onmogelijk is... 99% dat het 720p samoled + wordt, voor de release van de S2 hoopte iedereen ook op een hoog resolutie scherm, wat ook niet is gebeurd. Daarnaast moet je geloof ik niet hopen op spectaculaire specs. Ik denk wel dat draadloos opladen er bij zit, maar niet dat je hem op 2 meter van de oplader nog steeds op kan laden. Wss wordt het er op leggen ;) Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat I9300 het typenummer is, lijkt me raar als T-mobile dat verkeerd in hun systeem heeft gezet ;) Ik denk wel dat de release 22 april wordt, in lijn met enige andere geruchten en daarnaast zal T-mobile de telefoon niet meer dan 2 maanden van tevoren al in hun systeem zetten. Hopen op een snelle release :D
ik denk dat je een heel eind in de richting zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Durazno schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:23:
Dan kan ik je met 1 ding uit de droom helpen, de i9300 is niet de S3.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 14:25
Ik hoop dat Samsung snel wat laat horen, ik moet binnenkort verlengen en ik ben niet van plan eeuwig te wachten op ome Sammy. HTC One X kan een mooi alternatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Samsung gaat gewoon hetzelfde als apple doen. Geen iphone5 maar een 4s. Geen S3 maar een S2s....
(neem bovenstaande "niet" serieus aub!)

Even terugkomen op geen i9300: http://www.phonearena.com...sung-Galaxy-S-III_id28323

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 16:05
Alle mock-ups nog eens op een rijtje:

http://www.phonearena.com...-up-#1---October-10,-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410823

Volgens deze site is het laatste gerucht dat de Samsung Galaxy S3 vanaf juli in de winkels ligt en rondom de Olympische Spelen wordt gepromoot: http://www.mijnsamsunggal...oop-olympische-spelen.htm

Zou me geen gekke actie van Samsung lijken (ook hoofdsponsor van OS), maar juli is wel een beetje aan de laten kant voor mensen die vorig jaar een 1-jarige abo hebben afgesloten met de Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 04-07 08:31
Bullet NL schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:22:
[...]

De telemarketingafdeling van Hi beld jou om dit te vertellen? Jij denkt echt wanneer een fabrikant het toestel nog niet heeft aangekondigt Hi al gaat roepen dat hij dan en dan komt?

Kom op zeg.... Ik wil nog wel geloven dat Hi een gerucht verder in de wereld helpt, maar niet dat de informatie die Hi geeft op enig manier valt te onderbouwen.

Wanneer ik zeg dat de S3 pas in oktober in oktober in de winkel ligt heeft dit net zoveel waarde.....

Bovendien..... Hi en het juist hebben met winkel introducties.... 8)7 Als er één partij altijd laat met te toestellen is..........
Ik mag al verlengen (maar abbo vervalt pas begin juni), vandaar dat Hi mij (zoals elke 2 jaar) een tijdje voor de vervaldatum van abonnement belt om me over de streep te trekken. Hij bood in eerste instantie aan om mijn bestaande abbo met 20% korting onder dezelfde condities als nu voor 6 maanden te verlengen tot augustus.

Daarna ging het gesprek over nu verlengen en de smartphone keuze, waarbij ik aangaf de S3 een goede optie te vinden, maar (dit topic al een tijdje volgend) dat nog niet bekend is wanneer deze komt en of dat nog voor afloop van het abbo zou zijn, laat staan wat de specs zouden zijn. Toen beweerde hij stellig dat deze pas tijdens de Olympische Spelen gereleased zou worden. Natuurlijk is dat geklets in een poging nu mijn abbo te laten verlengen met een HTC One X, ik heb hem het nogmaals gevraagd en aangegeven dat het mij puur speculatief lijkt, maar hij wist het 100% zeker. Een release in april zat er niet in, want hij kon de S3 nog niet preorderen in het systeem, met de One X die in april komt kon hij dat wel. Tot zover de onderbouwing van een telemarketeer van Hi ;)

Vervolgens heb ik met hem afgesproken dat ze mij over een maand terug mogen bellen, zodat er dan mogelijk meer duidelijk is over de release van de S3, ik heb toch nog de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die eerste in de presentatie is IMO het meeste waarschijnlijke al is het maar een experimenteel design model. Die presentatie was geleakt voor we ook maar iets wisten van ICS en dat die presentatie dan al iets heeft wat exact op ICS lijkt kan geen toeval zijn.

Ik denk dat, dat een experimenteel design is van de Galaxy Nexus of een experimenteel design van de S3. Ik hoop niet dat dat het final design is want het ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2012/03/orjustagainfake.png

http://versusio.com/en/sa...3-vs-apple-iphone-4s-64gb

[ Voor 27% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-03-2012 08:21 . Reden: linkje erbij ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:05
Grappige vergelijking, maar die site gaat nog wel uit van de geruchten en mist waarschijnlijk dus wel aardig wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HamburgerHenk schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:18:
Grappige vergelijking, maar die site gaat nog wel uit van de geruchten en mist waarschijnlijk dus wel aardig wat
Dit hele topic gaat ook uit van de geruchten en mist waarschijnlijk dus wel aardig wat, want meer dan geruchten over de SIII is er niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
denk dat als de SIII op korte termijn verschijnt men bij apple een slechte week heeft gezien wat er mogelijk in kan zitten qua specs en ik hoorde dat de Iphone5 wat hitte problemen heeft en dat ze dat eerst moeten oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451503

twee modelnummers op samsung.com: GT-i9300 & i9308.

bron:http://www.samsunggalaxys...-gt-i9300-i9308-op-komst/

Scherm 720p super amoled + die mederwerkers tegen digitimes zou hebben gezegd.

bron:http://www.samsunggalaxys...er-amoled-plus-hd-319ppi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-06 14:33
Las het net ook. Lijkt me wel een aannemelijk verhaal van dat scherm. Heb snel ff uitgerekend dat 4.6" met 1280*720 idd een ppi is van 319, dus dat klopt iig. Bijna gelijk aan de iphone4(s) met 326. Wel nice op zo'n groot AMOLED formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de scherm kan ik geloven maar ik heb gevoel dat het samsung galaxy s2 varianten gaat zijn en de galaxy s3 over 3 maanden:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
http://www.sammobile.com/...r-amoled-plus-hd-display/

En de i9300 is de Galaxy M:
'Details Samsung-smartphone met 4"-720p-scherm verschijnen' http://twk.rs/njNv

[ Voor 35% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-03-2012 12:50 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Anoniem: 451503 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:24:
twee modelnummers op samsung.com: GT-i9300 & i9308.

bron:http://www.samsunggalaxys...-gt-i9300-i9308-op-komst/

Scherm 720p super amoled + die mederwerkers tegen digitimes zou hebben gezegd.

bron:http://www.samsunggalaxys...er-amoled-plus-hd-319ppi/
klinkt plausibel al denk ik dat er best nog wat weken zit tussen de introductie en dat je hem bij de lokale Hi shop kan krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New-User
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Toch staat mij ergens bij dat Samsung verklaard heeft de S3 op een eigen evenement te onthullen? Daarnaast,
http://www.samsunggalaxys...-s3-vervroegd-naar-april/

''Dit is wat Young-ha letterlijk zei tijdens de persbijeenkomst over de Galaxy S3:

“In order to increase sales of the Galaxy S3 as well as the Galaxy Note which is already very popular in China, the company is considering rescheduling the rollout of the Galaxy S3 from May to April.”''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
lijkt me logisch , zeker als ze het willen uitbuiten rond de spelen, omdat dan de focus op andere dingen ligt dan een nieuwe smartphone,, ik weet niet of ze het ook sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/4okrvnl4b/tapatalk_1333047299319.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-03-2012 21:43 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
Ik denk dat de afmetingen niet kloppen van dit plaatje, als het scherm echt 4.7 a 4.8 inch word
en dan nog zo'n dikke bezel er omheen, dan word de telefoon wel erg groot.

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/528584_348934311810050_253235488046600_884114_1636677400_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Laatst online: 02-07 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Ja! waar komt dat vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ziet er goed uit, maarja, ik wil dit soort foto's vanuit een officiële bron zien, Samsung.com dus ;) Wel een erg mooi en origineel design trouwens! d:)b

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 14:54

Tim Schuhmacher

abasios

Nadeel van zulke concepten is dat het uiteindelijke ontwerp gauw tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een onzin zeg! Bij de S3 worden standaard Android dingen als plus genoemd en verder een paar geruchten. Wat bij de 4S staat is verder complete onzin.

Bedoel "Has a dedicated camera button" als een plus noemen terwijl de iPhone dat helemaal niet heeft is de grootste onzin. Zeggen dat de 4S minder volume inhoud en een kleiner formaat heeft terwijl je bij de S3 het grotere scherm als een plus noemt is drie dubbel onzin. En als laatste "Vastly more internal storage" als een plus noemen zonder dat je erbij zegt dat Apple daar ook veel en veel meer voor vraagt!

Niet echt onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-07 09:40
Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Wat een onzin zeg! Bij de S3 worden standaard Android dingen als plus genoemd en verder een paar geruchten. Wat bij de 4S staat is verder complete onzin.

Bedoel "Has a dedicated camera button" als een plus noemen terwijl de iPhone dat helemaal niet heeft is de grootste onzin. Zeggen dat de 4S minder volume inhoud en een kleiner formaat heeft terwijl je bij de S3 het grotere scherm als een plus noemt is drie dubbel onzin. En als laatste "Vastly more internal storage" als een plus noemen zonder dat je erbij zegt dat Apple daar ook veel en veel meer voor vraagt!

Niet echt onder de indruk.
Zowiezo hebben de SGS en de SGS2 allebij al Gorilla Glass gehad, waarom zou de SGS3 dat nu ineens niet meer hebben? lijkt me erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
*Knip* offtopic, dus weg

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Zie hierboven.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 13:19 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 19:45
nieuws: HTC start verkoop One X in Nederland

Zoals in dit topic al vaak te lezen is worden mensen ongeduldig en gaan ze "vast" voor de One X.
Ik denk dat Samsung toch echt wel binnenkort met een Galaxy SIII moet komen, anders slaan ze de plank denk ik behoorlijk mis (of hij moet er qua specs nog een schepje bovenop doen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:54
Het probleem is dat mensen alleen wachten als het ook daadwerkelijk beter is. Dus als de specs niet veel beter zijn, dan zal Samsung denk ik niet gaan haasten met de aankondiging. Tenzij ze nu wel vernieuwend zijn met het design, maar ik vind HTC vele malen beter in zijn designs.

Als ze een beter vlaggenschip uitbrengen als die van HTC, dan kunnen ze door op korte termijn een aankondiging te doen, mensen misschien overtuigen nog even te wachten. Het feit dat de aankondiging van deze al tijdje terug is, verwacht ik dus niet dat Samsung met veel beter als dit zal komen, maar goed.. speculatie :)

[ Voor 14% gewijzigd door jordy5 op 30-03-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jordy5 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:54:
Het probleem is dat mensen alleen wachten als het ook daadwerkelijk beter is. Dus als de specs niet veel beter zijn, dan zal Samsung denk ik niet gaan haasten met de aankondiging. Tenzij ze nu wel vernieuwend zijn met het design, maar ik vind HTC vele malen beter in zijn designs.

Als ze een beter vlaggenschip uitbrengen als die van HTC, dan kunnen ze door op korte termijn een aankondiging te doen, mensen misschien overtuigen nog even te wachten. Het feit dat de aankondiging van deze al tijdje terug is, verwacht ik dus niet dat Samsung met veel beter als dit zal komen, maar goed.. speculatie :)
In een manier heb je wel gelijk. Ik wil galaxy s3 eerst zien en dan als het goed is HTC one x kopen . Ik heb eigenlijk nu al een nieuwe smartphone nodig maar ik wil wachten op s3 door al die geruchten. Dus op een manier werkt het wel . Ze laten ons wachten en dat we zo uiteindelijk toch hun phone zullen kopen ipv htc one x ook al is die gelijk met specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:25
Ja, maar je hebt het nu over een heel klein deel van de markt. Het gros van de markt heeft geen flauw idee dat Samsung binnenkort met een nieuwe telefoon gaat komen, die denken: Goh, HTC heeft een hele nieuwe mooie telefoon, en Samsung heeft nog steeds die S2, nou dan maar die HTC :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De meeste mensen kijken op het moment dat ze kunnen verlengen welke telefoon erop dat moment beschikbaar is. Ik doe het net andersom. Ik verleng mijn abo pas (als het tenminste nog rendabel is) als het toestel beschikbaar is dat ik wil hebben. Vorig jaar was dat de sgs2, nu de sgs3 (al weet ik er nog niks van). Mocht de sgs3 heel erg tegenvallen dan kan het zelfs zo zijn dat ik nog op de iphone5 wacht. Op ewn of andere manier kan HTC mij nooit overtuigen, nu ook weer niet. Dit is persoonlijk en ik kan me goed voorstellen dat er ook mensen zijn die niet willen wachten en nu een HTC kopen. Ieder zijn ding.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey joh! HTC One X en verlengen van abo's daar gaan we hier niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

TheJVH schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:20:
Ja, maar je hebt het nu over een heel klein deel van de markt. Het gros van de markt heeft geen flauw idee dat Samsung binnenkort met een nieuwe telefoon gaat komen, die denken: Goh, HTC heeft een hele nieuwe mooie telefoon, en Samsung heeft nog steeds die S2, nou dan maar die HTC :D .
Wrong, Vaak gaat het zo... ooh ik ken iemand die ook de S2 heeft wel een mooi ding. En die kijken niet naar wanneer een telefoon is uitgekomen. Net zoals de iPhone, ohh die heeft ook een iPhone en die beviel hem goed dan doe die ook maar.

Het gros van de markt heeft juist geen idee wanneer een telefoon is uitgekomen hoor... alleen van horen zeggen. De S2 wordt op dit moment nog steeds heel goed verkocht... puur omdat mensen niet weten dat er een S3 uitkomt. En ze weten niks van de HTC One X omdat niemand er nog mee loopt. Eerst heb je namelijk de " first buyers" groep die wel verstand heeft van zaken. Daarna krijg je mondelinge recenties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 145867 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:30:
[...]

En ze weten niks van de HTC One X omdat niemand er nog mee loopt. Eerst heb je namelijk de " first buyers" groep die wel verstand heeft van zaken. Daarna krijg je mondelinge recenties etc.
Maar dat verandert komende dagen heel snel. Als Samsung niet zorgt dat er ook over de SIII wordt gepraat hebben ze ineens een boel achterstand. De One X is namelijk al wel te koop nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Dit topic gaat NIET over de One X en ook niet over levertijd in wat voor vorm dan ook!

Graag weer on topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453398

Weer even wat nieuws de in wereld brengen zie dit: http://www.gsmpedia.nl/sa...iljoen-keer-in-bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 08:34

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik begin me toch sterk af te vragen of Samsung niet gewoon wacht tot de kerst met het uitbrengen van dit toestel. Ik zie andere fabrikanten voor die tijd ook niet met een concurrerend toestel op de proppen komen. Weinig reden dus voor Samsung om niet even te wachten tot de kerst... Ook omdat er vanuit Samsung uit nog niks officieels of een aankondigingsdatum bekend is.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453398

@ ElmarNieser Tot de kerst lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Ik denk dat mei een serieuze optie word maar de introductie bij de olympische spelen behoort ook tot de opties.
Maar met de kerst nee dat zou betekenen dat ze na de Iphone 5 komen en dat is wel het laatste wat Samsung zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Anoniem: 453398 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:23:
@ ElmarNieser Tot de kerst lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Ik denk dat mei een serieuze optie word maar de introductie bij de olympische spelen behoort ook tot de opties.
Maar met de kerst nee dat zou betekenen dat ze na de Iphone 5 komen en dat is wel het laatste wat Samsung zal doen.
Ik hou het ook gewoon op introductie bij de OS. Zou marketing technisch heel slim zijn, en dat is Samsung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 18:12
OS is pas 27 juli! Lijkt me niet slim van Samsung om tot 27 juli te wacht. Verwacht zelf dat de details binnen 4 weken bekend worden gemaakt en dat het binnen 8 weken te koop is.

Het is goed om een hype te creëren, maar het uitrekken tot 27 juli is too much!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Lisadr schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:25:
OS is pas 27 juli! Lijkt me niet slim van Samsung om tot 27 juli te wacht. Verwacht zelf dat de details binnen 4 weken bekend worden gemaakt en dat het binnen 8 weken te koop is.

ik denk dat je een punt heb. want de spelen eisen alle aandacht op....

alleen relatief jonge mensen <40 jaar zijn echt bezig met dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 09:38
Ik heb m'n honger naar de samsung galaxy note gelukkig kunnen stillen toen ik de SIII zag. Dit monster wordt mijn nieuwe telefoon. Laat de tijd maar snel voorbij gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nyazzin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:39:
Ik heb m'n honger naar de samsung galaxy note gelukkig kunnen stillen toen ik de SIII zag. Dit monster wordt mijn nieuwe telefoon. Laat de tijd maar snel voorbij gaan!
Zijn er al officiële foto's dan ? :O

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Lisadr schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:25:

Presentatie is natuurlijk eerder. Iedereen moet op de OS met de nieuwste Samsung (Official 2012 Olympics) smartphone/tabs rondlopen als het aan Samsung ligt. Het zal mij niets verbazen als de S3 na launch gelijk in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
De vraag is wanneer de launch dan is. Om hem in de winkels te krijgen, zal je je distributie netwerk op de hoogte moeten stellen en tijd geven om alles op orde te krijgen, logistiek gezien. Aangezien dat wel wat tijd kost en er op dat moment zeker gelekt gaat worden. Dan is er ook geen gerucht meer naar een launch datum.

Gezien de geruchten op dit moment, hebben ze of moordende contracten om het stil te houden (wat bijna onmogelijk is), of ze gaan voorlopig nog niet releasen.

[ Voor 20% gewijzigd door jordy5 op 03-04-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-06 14:33
Hier zeggen ze over 2 tot 5 weken.: http://vr-zone.com/articl...e-availability/15417.html

Ook op Expansys hebben ze het product iig toegvoegd aan hun database, maar nog geen specs (alleen een disclaimer): http://www.expansys.com/samsung-galaxy-s-iii-230428/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 21:48
Eldar Murtazin ‏ @eldarmurtazin
@janole it is. In comparisson with 10 mln preorders for sgs3.

Bron twitter.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
op mijn feed zag ik dit bericht van arnoud wikke. is nu weer verwijderd.

@arnoudwokke Arnoud Wokke
Ok, hou ik details sgs3 nog even voor me :). Weet ook nog weinig over twee kleinere Notes. Can you fill me i...

ben benieuwd voor wie het berichtje bedoeld was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 19:45
DRaakje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:28:
op mijn feed zag ik dit bericht van arnoud wikke. is nu weer verwijderd.

@arnoudwokke Arnoud Wokke
Ok, hou ik details sgs3 nog even voor me :). Weet ook nog weinig over twee kleinere Notes. Can you fill me i...

ben benieuwd voor wie het berichtje bedoeld was...
Jup, die heb ik ook gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Laatst online: 02-07 22:39
arnoud gaat zijn trouwe forumbezoekers blij maken?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

I hope so...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 21:48
Kenny1001 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:50:
arnoud gaat zijn trouwe forumbezoekers blij maken?:)
Of hij heeft een klein bonusje gekregen voor deze tijdelijke tweet?? >:)

Voor de duidelijkheid: Troll

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56
Sommige winkels (o.a. Belcompany) hebben te horen gekregen dat de toestel in Juni in de winkels moet komen te liggen).
Release van 22 Mei met de Olimpishe spelen lijkt dus te kloppen.

De duitse Senior manager van Samsung gaf ook al aan dat de release in Mei zou plaatsvinden...
De specs en foto's zijn ook al klaar, alleen heb ik ze nog niet ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Van The Verge:

- 4,65 inch 720p non-pentile (yay!)
- quad core
- lte

al met al weinig nieuws onder de zon :P
Rumors out of Korea are suggesting that Samsung's fabled Galaxy S III will have a 4.65-inch Super AMOLED Plus display with 1280 x 720 resolution. DDaily reports that Samsung Mobile Display (SMD) has started production on the screen, which would be the first non-Pentile unit from the company's OLED arm to reach HD resolution in a phone. Samsung's previous high water mark in this size class was the 4.65-inch 720p Super AMOLED display found in the Galaxy Nexus and the Galaxy S II HD LTE.

While we consider the new HTC One X's 720p Super LCD 2 to have the best screen we've ever seen on a phone, Samsung has made clear its intentions to focus on OLED going forward, and such a sharp Super AMOLED Plus display could further raise the bar. The much larger 5.3-inch Galaxy Note used a Pentile arrangement that we found fairly unobjectionable, and this rumored Galaxy S III screen's pixel density of 324ppi is just a couple of dots away from the iPhone's comparatively tiny Retina display.

The Galaxy S III may not keep us waiting much longer, as Samsung has told AsiaE that it's started testing the device with Korean carriers. However, the testing process is apparently proving to be quite a challenge — Samsung wants the testing to be done quicker than the standard two months, but it'll take a while longer since the device features a quad-core processor as well as LTE.
Bron: http://www.theverge.com/2...p-super-amoled-plus-rumor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar toen Motorola de Froyo (2.2)-update aankondigde voor mijn Milestone, duurde met name dat testen met providers echt ontzettend lang. Ik weet niet of daar wat mis ging of dat het normaal is dat dat maanden duurt, maar het is waarschijnlijk niet zo dat ze vlak daarna in de winkel liggen, vrees ik.

En als ze in Korea testen, zullen ze dat in Europa toch ook wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
Ik verwacht dat ze in Korea ze wel meteen beschikbaar willen hebben via de providers.Lijkt me niet dat ze gaan wachten op elke provider. Het zou wel evt. een release in NL of EU kunnen vertragen. Weet niet of dat bij de S2 de release per land/continent ook af hing van de providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:15
Als het scherm een super amoled+ scherm wordt is dit zeker mijn volgende telefoon :9~ Kan geen andere scherm meer zien sinds ik kennis maakte met het scherm van de S2 :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:38
Musta schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:18:
Als het scherm een super amoled+ scherm wordt is dit zeker mijn volgende telefoon :9~ Kan geen andere scherm meer zien sinds ik kennis maakte met het scherm van de S2 :)
Ik neem aan dat de SIII een verbetering wordt op de SII, dus het scherm zal minimaal zo goed zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:11:
[...]

Ik hou het ook gewoon op introductie bij de OS. Zou marketing technisch heel slim zijn, en dat is Samsung ;)
Beter kan Samsung hem eerder introduceren en keihard marketen tijdens de OS. Het duurde ook even voor de SII echt onder de aandacht kwam van velen, ik denk dat pas sinds september er veel reclame voor werd gemaakt, terwijl dat ding in mei uitkwam. Je ziet er nu ook nog steeds heel veel reclames voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jawel, maar de SIII borduurt natuurlijk verder op het succes van de SII. Men kent de Galaxy S-lijn nu wel, zelfs mijn zusje kent hem en weet dat het een goede telefoon is. Ze weet niet dat er een SIII aankomt, maar als die er komt weet zij direct dat het een goed model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 18:12
Misschien is er nog een groot voorraad SII wat ze graag tegen een hogere prijs willen verkopen. Ook een reden voor hun (of de retailers) om langer te wachten.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Tk55 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:25:
[...]

Beter kan Samsung hem eerder introduceren en keihard marketen tijdens de OS. Het duurde ook even voor de SII echt onder de aandacht kwam van velen, ik denk dat pas sinds september er veel reclame voor werd gemaakt, terwijl dat ding in mei uitkwam. Je ziet er nu ook nog steeds heel veel reclames voor.
??? In mei/juni hingen alle abri's hier vol met S2 reclame.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453735

Indien je, om onbegrijpelijke redenen, nog niet in het bezit bent van een smartphone .. maakt het verschil tussen een Samsung SII of SIII toch niet veel uit?

Mijn voorkeur gaat uit naar een sterk toestel met goede videobeelden, idem scherm, redelijke accu en android.

Ik zou kunnen wachten tot de SIII en daarmee anticiperen op een prijsdaling voor de SII.. dan moet ik nog 1 a 2 maanden met mijn oude toestel werken wat op zich geen probleem is.

Anderzijds zou ik ook direct voor de SIII kunnen gaan al ben ik als nieuwe smartphone gebruiker ook wel tevreden met een SII.

Dilemma .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:42

icecreamfarmer

en het is

of:
http://www.samsunggalaxys...laxy-s3-release-in-april/

Wie het weet mag het zeggen. Persoonlijke hoop ik april want in mei ben ik op vakantie en ik begin mijn kapot gevallen galaxy s1 toch wel te missen (nu SE satio).

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:04:
[...]

of:
http://www.samsunggalaxys...laxy-s3-release-in-april/

Wie het weet mag het zeggen. Persoonlijke hoop ik april want in mei ben ik op vakantie en ik begin mijn kapot gevallen galaxy s1 toch wel te missen (nu SE satio).
Ahh ja ach, ik kan nu bijna verlengen(halverwege april) maar ik hoop niet dat ik nog lang moet wachten, al is mijn Galaxy S niet zo slecht, alleen lijkt het zo:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Anoniem: 453735 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:55:
Indien je, om onbegrijpelijke redenen, nog niet in het bezit bent van een smartphone .. maakt het verschil tussen een Samsung SII of SIII toch niet veel uit?

Mijn voorkeur gaat uit naar een sterk toestel met goede videobeelden, idem scherm, redelijke accu en android.

Ik zou kunnen wachten tot de SIII en daarmee anticiperen op een prijsdaling voor de SII.. dan moet ik nog 1 a 2 maanden met mijn oude toestel werken wat op zich geen probleem is.

Anderzijds zou ik ook direct voor de SIII kunnen gaan al ben ik als nieuwe smartphone gebruiker ook wel tevreden met een SII.

Dilemma .. :)
De SGS2 is echt een prima smartphone die binnenkort nog Android 4.0 krijgt. Ikzelf ben in het bezit en ik zat zelf nog te twijfelen of ik sim-only neem of naar de SGS3 ga.
Echter heb ik altijd bij verlenging weer de nieuwste mobiel genomen, dus ik ga toch weer voor de SGS3, maar voor als je er nog geen 1 gehad hebt, lijkt het me dat de SGS2 een prima keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Volgens een tipgever zal de Samsung Galaxy S3 worden gelanceerd op dinsdag 29 mei 2012 en de verwachting is dat in de week van 21 mei het toestel zal worden aangekondigd. Mogelijk dat dit gebeurt tijdens een Samsung evenement in Londen. Onze tipgever baseert zijn informatie op basis van bronnen binnen Samsung Duitsland in een vestiging in München. Verdere details ontbreken, al klinkt de datum wel logisch. Aangezien de marketing manager van Samsung Benelux – Geert Mol – heeft aangegeven dat de “opvolger van de Galaxy S2” in de eerste helft van 2012 wordt gelanceerd.

Het blijft een gerucht in de inmiddels flinke molen, maar het is in ieder geval een datum waar we ons aan vast kunnen klampen. Volgens eerdere informatie zou de Galaxy S3 op 22 mei worden aangekondigd tijdens een Samsung Unpacked evenement. Dit is precies een week voor de datum die onze tipgever aangeeft wanneer de Galaxy S3 in de winkels ligt. Ook dit zou dus goed kunnen kloppen.

Vandaag werd voor een tweede keer bevestigd dat de Galaxy S3 gaat beschikken over een 4,65” Super AMOLED Plus HD scherm met een HD resolutie. Ook Android 4.0 ICS en een quad-core processor lijken een no-brainer te zijn.

Ook weten we dat de schermen voor de derde generatie Galaxy S op dit moment worden getest door Koreaanse providers en dat dit proces maximaal 2 maanden duurt. Ook daarom zou 29 mei goed kunnen kloppen. Laat we het in ieder geval hopen.
Bron: http://www.samsunggalaxys...galaxy-s3-release-29-mei/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Dat stond nog geen 4 posts boven jou post ;)

Er is op GSM Pedia een plaatje gepost.
We wachten af, lijkt me geen echte van Samsung.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmpedia.nl/wp-content/uploads/Samsung-Galaxy-S3-22-mei.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Koen87 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:18:
[...]

Dat stond nog geen 4 posts boven jou post ;)

Er is op GSM Pedia een plaatje gepost.
We wachten af, lijkt me geen echte van Samsung.
[afbeelding]
Ik hoop het niet. Ik vind het er niet mooi uitzien, van wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik vind het er eerlijk gezegd nu al prachtig uitzien..
Premium materialen en een vernieuwend design.

[ Voor 30% gewijzigd door Beekhouse op 05-04-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368035

zal wel nep zijn.. het scherm heeft een afgeronde rand, beetje impossibru niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
En wat doet die rand daar onderaan, zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fivel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:19:
En wat doet die rand daar onderaan, zo groot?
Dat is om ruimte te maken voor de 2600mAh accu :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:25:
[...]

Dat is om ruimte te maken voor de 2600mAh accu :P
Woot!

En Eldar is ook weer eens duidelijk:

My comment about this sgs3 pic....hmmm no comments :-) what do u think? Real or fake? http://t.co/c9S4kcSP -- Eldar Murtazin (@eldarmurtazin)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 14:57
Ik denk dat het de achterkant is hoor jongens.
Voor de rest opzich wel mooi toestel alleen zou toch graag een dedicated camera knop zien
net als bij de Sony telefoons allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Dubrillion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:31:
Voor de rest opzich wel mooi toestel alleen zou toch graag een dedicated camera knop zien
net als bij de Sony telefoons allemaal.
Lol, zo had ik het nog niet eens bekeken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:38
Dubrillion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:31:
Inderdaad! 8)7 dat donkere is gewoon de schaduw. Maar zilver kleur? denk het niet. Denk dat het design is als SII.
Alleen minder rand en geen knop in de midden.

[ Voor 22% gewijzigd door DeBaroN op 05-04-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
baronruud schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:46:
[...]

Inderdaad! 8)7 dat donkere is gewoon de schaduw. Maar zilver kleur? denk het niet. Denk dat het design is als SII.
Alleen minder rand en geen knop in de midden.
of een andere kleur backpanel. (klepje) zoals de SGS2 ook open gaat.
ik heb i of u 900 gehad weet het niet meer precies maar die was ook zilver kleur en oogde echt mooi. dus mij hoor je niet klagen mocht hij echt zijn

[ Voor 17% gewijzigd door Proxx op 05-04-2012 11:52 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 14:57
Ze hebben toch gezegd dat de achterkant van keramiek werd?
Vandaar dat ze misschien de achterkant showen.
En niet daadwerkelijk de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
Hij zal in iedergeval geen 3D display krijgen :+

Bron: http://www.engadget.com/2...-not-into-3d-smartphones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is ook niks anders dan een gimmick.
Pagina: 1 ... 4 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.