Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ze verkopen bij Amazon ook al hoesjes voor de S3 als je verder naar beneden scrollt op jouw link.Proxx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:48:
Huh?
http://www.amazon.co.uk/K...d=1333361691&sr=8-1-fkmr1
of ze weten meer of ze verkopen hoezen op de gok
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik doe ff gek met een wilde gok......zou hij dat misschien bedoelen?Yorin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:00:
[...]
Ze verkopen bij Amazon ook al hoesjes voor de S3 als je verder naar beneden scrollt op jouw link.
Wel handig dat ze ook gelijk ff het typenummer bevestigen: i9500 is het dus blijkbaar......
[ Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-04-2012 18:13 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Hoe kun je dat nu zien op zo'n plaatje? Je weet de hoek toch niet. Dan is een S2 ook supersmal dus.Kenny1001 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:03:
ben ik de enige die de telefoon "te smal" vind op het plaatje dat Koen poste?
Nickname does not reflect reality
Gewoon een maand of 2 van te voren aankondigen ipv 1 week dit is zo vervelend alleen Apple hoort die strategie te gebruiken maar niet Samsung.
En wat als ze de S3 2 maanden van te voren aan kondigenbatentje_kaitos schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:19:
Gewoon een maand of 2 van te voren aankondigen
Juist. Dan krijg je waarschijnlijk geklaag dat men het toestel te vroeg heeft aangekondigt en dat het wachten op het toestel zo lang duurt. Zoek 1 van de eerste sgs2 topics maar eens op..Humma Kavula schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:22:
[...]
En wat als ze de S3 2 maanden van te voren aan kondigen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
??? Heeft apple hier dan ook een patent op? Oje, ik zie de rechtzaken al weer komen!batentje_kaitos schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:19:
Oh god hoe lang duurt het nog tot dat ie uitkomt. Waarom hanteren ze niet dezelfde strategie als bij de S2?
Gewoon een maand of 2 van te voren aankondigen ipv 1 week dit is zo vervelend alleen Apple hoort die strategie te gebruiken maar niet Samsung.
Ik ben alleen maar blij dat ik niet het toestel zie wat ik wil hebben en dan nog 4 maanden moet wachten om hem te kunnen kopen. (zoals vorig jaar met de S2).
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ach, Samsung kopieert het uiterlijk van telefoons en laptops ook al, dus die lanceerstrategie past er wel bij.batentje_kaitos schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:19:
Oh god hoe lang duurt het nog tot dat ie uitkomt. Waarom hanteren ze niet dezelfde strategie als bij de S2?
Dat is maar zo'n klein deel van de markt (wij hier), daar gaat Samsung zich niet druk om maken. Zoals al eerder gesteld, de meeste mensen weten niet eens dat er een nieuwe Htc is of dat de S3 komt. Zij kiezen een toestel wat op dat moment beschikbaar is.Phusebox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:17:
Dilemma, nu voor de One X gaan of wachten op de S III. Denk dat Samsung door nu al wat te laten zien van de S III veel kopers van een One X kan afhouden als het toestel echt zo revolutionair wordt.
Je S2 heeft je ondanks veel problemen dus niet afgeschrokken om nog naar de S3 te kijken en niet direct voor Htc te gaan?
Sorry maar ik heb nog niet 1 mock-up gezien van de S3 dat ik dacht: he dat lijkt wel een iphone!Pino112 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:20:
[...]
Ach, Samsung kopieert het uiterlijk van telefoons en laptops ook al, dus die lanceerstrategie past er wel bij.
[ Voor 78% gewijzigd door Golf2vr6 op 06-04-2012 08:38 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Heb ik het over de S3 dan?Golf2vr6 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:30:
[...]
[...]
Sorry maar ik heb nog niet 1 mock-up gezien van de S3 dat ik dacht: he dat lijkt wel een iphone!
Je stelt het als algemeen feit dat Samsung Apple in alles kopieert, daar valt de S3 ook onder. Het was mij iig niet duidelijk dat je de S3 uitsloot. Excuse moi.
[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 06-04-2012 08:51 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ach ja geen enkele telefoon is zonder gebreken.Golf2vr6 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:30:
[...]
Dat is maar zo'n klein deel van de markt (wij hier), daar gaat Samsung zich niet druk om maken. Zoals al eerder gesteld, de meeste mensen weten niet eens dat er een nieuwe Htc is of dat de S3 komt. Zij kiezen een toestel wat op dat moment beschikbaar is.
Je S2 heeft je ondanks veel problemen dus niet afgeschrokken om nog naar de S3 te kijken en niet direct voor Htc te gaan?
[...]
Excuses hoeft nietGolf2vr6 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:42:
[...]
Je stelt het als algemeen feit dat Samsung Apple in alles kopieert, daar valt de S3 ook onder. Het was mij iig niet duidelijk dat je de S3 uitsloot. Excuse moi.
Ik doel ook niet op alles van Samsung, maar dit is offtopic.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Als de i9300 al een 720P scherm heeft en verder best goeie specs dan ben ik wel heel erg benieuwd naar de i9500.
Anoniem: 105188
nieuws: 'Samsung gaat Note 10.1-tablet van quadcoreprocessor voorzien'
Dat hoeft natuurlijk niet, het kan ook zijn dat ze eerst alle Quadcores gebruiken voor de S3, waarna ze de note 10.1 uitbrengen zodra er weer genoeg Quadcores beschikbaar zijn.Anoniem: 105188 schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:36:
Als de S3 een quadcore SOC krijgt dan heb ik het idee dat de launch in juni gaat gebeuren.
nieuws: 'Samsung gaat Note 10.1-tablet van quadcoreprocessor voorzien'
Ik zit met het zelfde dilemma. De One X is een toestel om van te kwijlen (afgezien van de kras gevoeligheid, als ik ergens een hekel heb ik krassen in een product die net nieuw is), maar Samsung heeft mij altijd meer getrokken. En de S3 begint steeds mythischer te worden. Zeiden ze maar iets over een release datum, dan weet ik tenminste hoe lang ik nog moet wachten.Phusebox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:17:
Dilemma, nu voor de One X gaan of wachten op de S III. Denk dat Samsung door nu al wat te laten zien van de S III veel kopers van een One X kan afhouden als het toestel echt zo revolutionair wordt.
Deze keer over het design. Helaas niets over de releasedatum.
http://www.samsunggalaxys...oudt-fysieke-home-button/
Geweldig nieuws. Nu nog hopen dat ie 1 a 2 mm dikker is dan de SII en een 2200+ mAh batterij heeft.batentje_kaitos schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:32:
Er is weer wat nieuws over de galaxy s3.
GoT, You have to love it!
Software-knoppen zijn veel flexibeler en imho ook mooier.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Eindelijk kleiner icons, op de S II zijn ze al belachelijk groot.batentje_kaitos schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:32:
Er is weer wat nieuws over de galaxy s3.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 22% gewijzigd door coramoor op 10-04-2012 12:43 ]
Dat vond ik ook altijd fijn aan mijn Galaxy Ace.coramoor schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:42:
Jah hardware knop aan voorkant is stuk handiger om hem uit de slaapstand te halen. Anders kan je alleen de powerbutton gebruiken om hem uit de slaapstand te halen. Bij de OneX kan je volgens mij alleen de powerbutton gebruiken om hem uit de standby te halen.
Mis ik wel bij mij Nexus, maar na een HTC was ik eraan gewend.
Ze mogen hem van mij nu wel onthullen
Deze is zonder Homeknop.
[ Voor 7% gewijzigd door Koen87 op 10-04-2012 14:16 ]
Dat weet ik ook wel, ik geef het alleen aan dat de i9300 zonder homeknop is.Grimmie187 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:26:
Alleen de i9300 ≠ Samsung Galaxy SIII
Ok np, jouw bericht i.c.m. de topictitel deed anders vermoeden.Koen87 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:29:
[...]
Dat weet ik ook wel, ik geef het alleen aan dat de i9300 zonder homeknop is.
Same. Het zou geen dealbreker zijn voor mij zijn, maar de touch and feel van een homeknop vind ik een stuk fijner dan een on-screen knop (heb op de SGS II nog wel eens dat on-screen touch knoppen bij te lichte aanraking o.i.d. toch nog af en toe haperen).Naj_Geetsrev schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:36:
Ik heb persoonlijk ook liever (capacitive!) fysieke knoppen in plaats van software knoppen. Het 'voelt' toch anders dan onscreen..
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Hoe anders, batterij er uit halen?
Wat ik kan bedenken:
- Super Amoled + HD -> is vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik
- Compact ten opzichte van schermgrootte -> volgens mij komt de Eluga Power hierin een heel eind.
- Draadloos laden -> De vraag is of dit echt zo zal zijn.
- Waterwerend -> Onzeker en de Eluga (Power) is dat ook.
- Snelheid -> Wie heeft meer nodig dan de Snapdragon S4?
- Geharde (keramische) buitenkant' -> Leuk, heeft de HTC One S ook.
Of misschien vooral de combinatie?
Ik bedoel bijvoorbeeld:
USP iPhone 5: Ik ben een Appel en geen peer.
USP One X: Op dit moment de enige met Quadcore (verdwijnt natuurlijk snel)
USP Xperia S: Pixeldichtheid
USP Galaxy S2: Super Amoled plus scherm, dun, licht
USP Galaxy Nexus: ICS, nu stock ICS, snelle upgrades
USP Note: Dubbelfunctie als tablet, zakelijk handig
USP nokia N8: Camera
Dus wat wordt het voor de SGS3 denken jullie?
1. QuadcoreSigis schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:04:
*verhaal*
Ik bedoel bijvoorbeeld:
2. 720p/1080p scherm.
3. Keramische behuizing
4. Draadloos laden (vind ik zelf meer een gadget, maar zal door Samsung wel als USP gebracht worden)
5. Camera.
USP een combi van bovenstaande punten. Waarschijnlijk 1,2,3 en 5.
[ Voor 27% gewijzigd door Grimmie187 op 10-04-2012 16:52 ]

Weet niet precies waar deze afbeeldingen vandaag komen, maar de eerste is van Maria Sharapova die poseert met een samsung toestel (waarschijnlijk in verband met de olympische spelen)
De tweede schijnt (een reclame met) [
(What we know is the new Galaxy S III will use a NFC chip, VISA is also a offcial partner of the Olympic Games. Usain Bolt and VISA are working together for a new campaign called: Visa Golden Space. As we all know Samsung is also official partner of the Olympic Games 2012. 1 + 1 = 2 and here is the Galaxy S III or it just something else … Hopefully Samsung will show the Galaxy S III soon.)
Hier is nog het originele filpmje van Visa: http://www.chip.com.tr/vi...sain-bolt-ta-mi_2770.html (zie 31s)
Toestellen lijken wel wat op elkaar, maar niet exact. Wel met home button zoals vandaag in het nieuws was.
[EDIT!] Laat maar wbt die eerste, dat is namelijk de galaxy Note. Vandaar ook de schets op het scherm.[/!EDIT]
[ Voor 11% gewijzigd door mbr01 op 10-04-2012 23:55 ]
USP SGS3: Ik ben peer geen Apple.Ik bedoel bijvoorbeeld:
USP SGS3: De enige met een quadcore EN goede GPU
USP SGS3: Pixeldichtheid
USP SGS3: Super Amoled HD plus scherm, dun, licht
USP SGS3: ICS, snelle upgrades
USP SGS3: Dubbelfunctie als tablet, zakelijk handig
USP SGS3: Camera
Dat denk ik
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik ben het eens met veel van je statements, maar deze snap ik nog niet helemaal. Hoezo dubbelfunctie als tablet?watercoolertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:07:
[...]
....
USP SGS3: Dubbelfunctie als tablet, zakelijk handig
....
Omdat het scherm maar een halve inch kleiner is als de note waar dat over gezegd wordt vindt ik dat - icm met de resolutie die nu nog op de Android tablets standaard is - een hybride...Koen87 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:28:
[...]
Ik ben het eens met veel van je statements, maar deze snap ik nog niet helemaal. Hoezo dubbelfunctie als tablet?
Je ziet het nu al op de SGS2 waar de SMS app in landscape het beeld in 2en deelt om de ruimte goed te benutten...
Maargoed het komt er op neer dat ik gewoon alle USPs van die andere telefoons heb gepakt dus ook die van de Note
[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 11-04-2012 17:06 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
@eldarmurtazin And what youll be doing there Eldar?
met het antwoord:
@xnay business trip :-)
Blijkbaar is het geen typefoutje dat hij dus wel 2 en niet 22 mei bedoelt. Laten we het afwachten
[EDIT] En ook al geregeerd op WhatTheBit (zie screen shot hierboven) met alleen maar:
:-)
[ Voor 17% gewijzigd door mbr01 op 11-04-2012 23:53 ]
weer een gerucht wat wel redelijk strookt met eldar trouwens.
op deze site hebben ze "gehoord" dat de samsung niet pas geleden naar de carriers is gegaan voor te testen maar al 2maanden geleden. wat het dus mogelijk maakt om rond 2 mei een aankondiging te verwachten
2 mei lijkt me geen slimme datum van Samsung. Op die dag, en die hele week, is BlackBerry World. Op zich zou het niet zo veel uit maken; BlackBerry heeft het erg lastig, maar t is niet sjeik en Samsung wil waarschijnlijk alle publiciteit in een periode voor zich zelf hebben. Ik gok rond de 22e iddProxx schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:03:
http://www.ibtimes.com/ar...rototype-features-ics.htm
weer een gerucht wat wel redelijk strookt met eldar trouwens.
op deze site hebben ze "gehoord" dat de samsung niet pas geleden naar de carriers is gegaan voor te testen maar al 2maanden geleden. wat het dus mogelijk maakt om rond 2 mei een aankondiging te verwachten
Ik hoop echt dat Samsung bij de S III eens met een minder aanwezige TW.
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 13-04-2012 06:59 ]
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 13-04-2012 00:49 ]

Ziet eruit als een streched Samsung Galaxy S1...
Hmm wel 5x6 icons, dat is dan gelukkig beter want wat heb je aan zo'n resolutie en schermformaat als je het niet gebruikt. Lijkt ook wel op de VISA reclame foto.Xmoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:30:
Weer een nieuwe foto...
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 13-04-2012 10:54 ]
Is dat dan niet zo'n verborgen testmodel.Xmoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:30:
Weer een nieuwe foto...
[afbeelding]
als dat em wordt ga ik zeker voor een HTC uit de One serie. Al die zogenaamd strakke telefoons liggen toch helemaal niet lekker in de hand. Al helemaal niet als ze 4+ inch zijnXmoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:30:
Weer een nieuwe foto...
[afbeelding]

Steam: CatBearCow
Nep foto, niet eens een post waard. Je ziet duidelijke blur langs de randen naar het hout. En kijk ff naar de blauwe lijn onder Apps/Widgets, die breekt in het middenXmoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:30:
Weer een nieuwe foto...
[afbeelding]

[ Voor 11% gewijzigd door jordy5 op 13-04-2012 12:08 ]
Daarbij als je de telefoon in photoshop recht zet staat de layout van de launcher scheefjordy5 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:07:
[...]
Nep foto, niet eens een post waard. Je ziet duidelijke blur langs de randen naar het hout. En kijk ff naar de blauwe lijn onder Apps/Widgets, die breekt in het middenGewoonweg een poging om in de aandacht te komen. Laten we met z'n allen fotoshoppen
De geruchten beginnen nu wat meer op feiten te lijken. Toch knap dat Samsung tot nu toe bijna alles zo niet alles geheim heeft weten te houden terwijl de release al over enkele weken zou moeten zijn.
Hoe lang zit eigenlijk tussen de globale launch en het beschikbaar zijn in NL?
Anoniem: 264553
Een marketing strategie die Samsung goed van Apple heeft afgekeken. Het lukt alleen een toestel waar zo erg op geanticipeerd wordt. Naast de iPhone is de Galaxy S lijn waarschijnlijk het enige toestel dat dit succesvol kan benutten. Door geheimhouding komen er veel geruchten op gang. Er komen allerlei wilde speculaties en mensen wachten met het aankopen van een nieuwe smartphone tot er meer details van de telefoon bekend is. En zo te zien is het hun aardig gelukt, want het heeft jou ervan weerhouden om een One X te kopenmister_S schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:49:
Ik ben een complete smartphone noob en heb geen idee hoe het normaal gaat, dus misschien is het een enorm domme vraag. Waarom probeert Samsung eigenlijk alles zo geheim te houden? Vooral wat betreft de specs? Ik wilde binnen een week een smartphone halen (mijn eerste), ik staarde me eigenlijk blind op de One X tot ik nieuws over de S3 las ("begin mei probably possibly maybe"). Ik begrijp de marketing niet helemaal. Gaat het altijd zo met telefoons (mogelijk) net voor de launch?
Hoe lang zit eigenlijk tussen de globale launch en het beschikbaar zijn in NL?
Verder, als ze alle details van tevoren bekend maken, geven ze de concurrentie natuurlijk meer tijd om daarop te anticiperen.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 264553 op 14-04-2012 22:20 ]
Afijn, het leek me gewoon wat vreemd. Ik zal wel niet slim genoeg zijn om de marketing strategie te begrijpen
Anoniem: 105188
Icoontjes staan schuin op het scherm... feyk!Xmoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:30:
Weer een nieuwe foto...
[afbeelding]

Lijken verdacht veel op elkaar, niet?
Edit: is inderdaad de Note, om nog meer verwarring te voorkomen.
[ Voor 19% gewijzigd door Berthenk op 15-04-2012 15:20 ]
Ja dat dacht ik dus ook al.Berthenk schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:01:
[afbeelding]

/edit: het plaatje van Berthenk is ook gewoon de Note
Maar dan denk ik niet dat die van AtlAntA waar is.
/edit2: dat plaatje van AtlAntA is ook gewoon de Note, dit staat er zelfs op geschreven in die Post-it. De foto waar ze in het artikel naar verwijzen, is de foto welke hier al eerder is gepost, maar welke duidelijk nep was.
Bron afbeelding: http://www.smartphoneenvy...-k-starting-january-23rd/
[ Voor 51% gewijzigd door FabianNL op 15-04-2012 15:12 ]
Rechts in het plaatje staat Galaxy NoteBerthenk schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:01:
[afbeelding]
Hij lijkt me overigens ook te groot voor een SIII
Zoals ik nu lees in de reacties van mijn bron artikel is dit inderdaad de Galaxy Note.W0uterT schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:13:
[...]
Rechts in het plaatje staat Galaxy Note
Hij lijkt me overigens ook te groot voor een SIII
Move along people!

Samsung snapt, vergeleken met LG, wel hoe je een x-core processor moet toepassen in een telefoon. Bij LG voelt de dual core soms meer als een trage single-core en bij Samsung is het gewoon
Sommige foto's van de nieuwe Galaxy SIII zien er echt gewoon té fake uit.
Ik herken hier gewoon mijn telefoon in

http://samsung-galaxy-s3....2/03/Samsung-GT-i9300.png
Die telefoon bestaat ook echt en dat is de i9300calvinturbo schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:33:
Ik heb steeds meer zin om de Galaxy SIII te gaan kopen als die uit komt, want mijn LG P990 voelt steeds langzamer en vandaag had ik voor de 100e keer weer problemen met de oplader![]()
Samsung snapt, vergeleken met LG, wel hoe je een x-core processor moet toepassen in een telefoon. Bij LG voelt de dual core soms meer als een trage single-core en bij Samsung is het gewoon![]()
Sommige foto's van de nieuwe Galaxy SIII zien er echt gewoon té fake uit.
Ik herken hier gewoon mijn telefoon in![]()
http://samsung-galaxy-s3....2/03/Samsung-GT-i9300.png
Apart design dan, met het Samsung logo aan de onderkant.Koen87 schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:17:
[...]
Die telefoon bestaat ook echt en dat is de i9300De Galaxy S3 wordt de i9500

nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan
Dan had Eldar Murtazin toch weer goede info afgegevenPino112 schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:28:
Nou mensen, 3 mei it is.
nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan
Ben benieuwd naar de final specs en wanneer de providers deze aanbieden. Ook benieuwd naar de prijs, zal de SII dan gelijk erg zakken in prijs zodat de SIII de huidige SII prijs aan zal houden of komt de SIII prijs nog eventjes boven de SII te zitten.
Vragen, vragen...
Godfather Bodybuilding topic reeks
No animals were harmed in the making of this comment.
Nu komt er over (dik) twee weken gelukkig een einde aan die eindeloze speculatie en kunnen we het over de echte specificaties hebben en hoeveel beter hij gaat zijn dan de One X
DJI Mini 2
Jij denkt dat de S3 400 euro gaat kosten? No way natuurlijk. Die zal wel net zoals de One X rond de 550 uitkomen bij de goedkoopste webshop.MrJ schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:41:
[Samsung Galaxy SIII] Geruchten en Discussie --> [Samsung Galaxy SIII] Discussie
Ben benieuwd naar de final specs en wanneer de providers deze aanbieden. Ook benieuwd naar de prijs, zal de SII dan gelijk erg zakken in prijs zodat de SIII de huidige SII prijs aan zal houden of komt de SIII prijs nog eventjes boven de SII te zitten.
Vragen, vragen...
we zullen zien; in de komende 2 weken komt er nog vast nog wel ergens een leak...
Als je nou uitlegt waarom jij dat vindt (wat niet betekend dat het zo is)... Want nu lach ik je gewoon uitComgenie schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:59:
Een goede behuizing zou goed scoren voor mij (Die One X is maar een tegenvaller op dat gebied).
En ik gok dat er 'ja polycarbonaat vs ceramische behuizing' uitkomt... Noujoh dat is ook geen echte discussie.
Ik ben benieuwd wat voor USP's deze S3 zal hebben t.o.v. de (nu beste) HTC One X... We will see
Ben ook wel benieuwd naar TouchWizz, daar heb ik altijd al 'n hekel aan gehad, te kinderlijk, te flashy.
Heb nu een One X, omdat ik die voor 'n mooie prijs kon krijgen, maar ik zeg nooit dat ik niet over zal stappen.
Kom maar op Samsung
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oftewel: voor mij mogen ze het nu gewoon aankondigen, hardware noemen, design laten zien en klaar
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit topic is gesloten.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.