Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53
Ik zie overal 22 Mei staan. Baseren jullie die 2 Mei op de tweet van die ene man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54
mister_S schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:53:
Ik zie overal 22 Mei staan. Baseren jullie die 2 Mei op de tweet van die ene man?
Nee, hierop: nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53
Ach ja, dus voortaan elke ochtend als eerste tweakers lezen :P

[ Voor 7% gewijzigd door mister_S op 16-04-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
mister_S schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:05:
Ach ja, dus voortaan elke ochtend als eerste tweakers lezen :P
Of de nieuwste posts in dit topic doorlezen, want dit is duidelijk gepost.

Gaan we nog leaks zien van tevoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:22:
[...]

Als je nou uitlegt waarom jij dat vindt (wat niet betekend dat het zo is)... Want nu lach ik je gewoon uit ;)
En ik gok dat er 'ja polycarbonaat vs ceramische behuizing' uitkomt... Noujoh dat is ook geen echte discussie.

[...]
Nou ja zonder al te veel in discussie te gaan: Het is vooral een persoonlijke mening. Ik heb momenteel een HTC Desire Z in bezit waarvan ik de behuizing zeer goed vind aanvoelen, na 1,5 jaar nog steeds. De HTC One X heb ik een aantal keer in mijn handen gehad, Maar hij voelt voor mij een beetje "goedkoop" aan. Ook vind ik het wat minder mooi. Ik ben echt benieuwd of de S3 wel aan mijn (wellicht wat hogere) eisen voldoet. Met de One X is verder niks mis overigs, top toestel. Maar daar gaat het in dit topic niet om :P.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Comgenie schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:33:
[...]

Nou ja zonder al te veel in discussie te gaan: Het is vooral een persoonlijke mening. Ik heb momenteel een HTC Desire Z in bezit waarvan ik de behuizing zeer goed vind aanvoelen, na 1,5 jaar nog steeds. De HTC One X heb ik een aantal keer in mijn handen gehad, Maar hij voelt voor mij een beetje "goedkoop" aan. Ook vind ik het wat minder mooi. Ik ben echt benieuwd of de S3 wel aan mijn (wellicht wat hogere) eisen voldoet. Met de One X is verder niks mis overigs, top toestel. Maar daar gaat het in dit topic niet om :P.
vond de S1 en S2 ook erg goedkoop aanvoelen. Hoop dat dat met de s3 veranderd.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Eindelijk een officiële aankondigingsdatum!!!! *O*
Hopelijk ligt ie na de aankondiging binnen 14 dagen in de winkels, want als Samsung de Apple stijl willen hanteren dan moet ie ook binnen 1/2 weken in de winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Overigens, bij The Verge hebben ze een filmpje gevonden waarin ze op een Galaxy Note de datum 3 mei noteren.
Zou dit kunnen betekenen dat ze mss ook de pen bij de S3 willen gaan gebruiken?

[YouTube: http://youtu.be/OBhRCEVWoy0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen87 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:24:
Overigens, bij The Verge hebben ze een filmpje gevonden waarin ze op een Galaxy Note de datum 3 mei noteren.
Zou dit kunnen betekenen dat ze mss ook de pen bij de S3 willen gaan gebruiken?

[video]
Als het iets zou betekenen lijkt mij dat het ICS is voor de Note

Acties:
  • 0 Henk 'm!
batentje_kaitos schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:49:
Eindelijk een officiële aankondigingsdatum!!!! *O*
Hopelijk ligt ie na de aankondiging binnen 14 dagen in de winkels, want als Samsung de Apple stijl willen hanteren dan moet ie ook binnen 1/2 weken in de winkels liggen.
Dat denk ik wel, aangezien de SGS2 ook in deze periode verkocht werd. Namelijk leverbaar vanaf 11 mei :)

Dat was ook het excuse van de late aankondiging om het toestel en de bekendmaking zo dicht mogelijk bij elkaar te leggen...

Deze maand dus maar geen gadgets meer kopen en me spaargeld goed opsparen :P Iemand nog interesse in z'n oude Galaxy note :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draadloos opladen ! ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kunnen jullie nog hints vinden in de uitnodiging?

Ze hadden het over keramische behuizing, maar zoals HTC dat heeft gedaan (filmpje hebben jullievast wel eens gezien) krijg je niet van de strepen die je in het blauwe gedeelte ziet.

Verder lijkt dat witte ding mee op een steentje (is ook geen streep structuur in te ontdekken), en dat blauwe op een enigzins doorzichtige vloeistof.

Of zou het hints zijn naar: http://www.liquipel.com/
Zou ook wel een gave feature zijn.

Verder valt op dat de strepen in de blauwe vloeistof niet beiden dezelfde kant op wijzen... Maar daar kan ik niet echt een conlusie uit trekken.

Of zouden ze geen hints verstopt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:07

BPP

Ik ben benieuwd of er een notificatieledje inkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Als die druppels iets betekenen lijkt het me nog het meeste dat het een plastic behuizing is als de lumia's/one x. Dat wordt namenlijk gegoten in vloeibare vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Nou, de geruchtenstroom houdt in elk geval nog steeds aan. Geen on-screen knoppen, maar fysieke homeknop en een tweetal kleurcombinaties.

Link 1
Link 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten die zeggen dat de S3 een 4,7 inch scherm heeft en ook fysieke knoppen kun je direct de prullenbak ingooien. Het verschil tussen 4,3 inch en 4,7 inch is het kleine beetje wat je onder aan het scherm erbij krijgt. Een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen word een gigantische groot toestel en is tevens een toestel wat ik niet wil. De S2 met zijn 4,3 en fysieke knoppen zit net op het randje, 4,7 met fysieke knoppen komt in de buurt van de Note.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 07:48:
Geruchten die zeggen dat de S3 een 4,7 inch scherm heeft en ook fysieke knoppen kun je direct de prullenbak ingooien. Het verschil tussen 4,3 inch en 4,7 inch is het kleine beetje wat je onder aan het scherm erbij krijgt. Een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen word een gigantische groot toestel en is tevens een toestel wat ik niet wil. De S2 met zijn 4,3 en fysieke knoppen zit net op het randje, 4,7 met fysieke knoppen komt in de buurt van de Note.
Nou nee, want de Note heeft ook een fysieke knop en heeft een 5'3 inch scherm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 07:54:
[...]

Nou nee, want de Note heeft ook een fysieke knop en heeft een 5'3 inch scherm. :P
Ja, en wat zei ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Ik bedoelde te zeggen dat het verschil dan nog steeds 0,6 inch blijft. :+
Daarnaast zie ik nog steeds het probleem niet. De note heeft toch ook een fysieke knop met daarnaast 2 touchknoppen. Kost kwa ruimte dus niets extra.

[ Voor 25% gewijzigd door BPP op 17-04-2012 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:00:
[...]

Ik bedoelde te zeggen dat het verschil dan nog steeds 0,6 inch blijft. :+
Daarnaast zie ik nog steeds het probleem niet. De note heeft toch ook een fysieke knop met daarnaast 2 touchknoppen. Kost kwa ruimte dus niets extra.
Ja, en wat zei ik? (hint: het gaat hier om diagonalen)

De S2 zonder fysieke knop en het scherm tot onderaan het toestel is ongeveer (wonder boven wonder) 12 cm... 4,72 inch.

4,7 inch toestel met fysieke knoppen wat ook nog een 1080i (dus 16:9) is, zou een toestel zijn wat (naar schatting) 19cm in diagonaal is, ongeveer 7,5 inch.

Ik weet niet waar jij die 0,6 inch vandaan haalt (waarschijnlijk dat laatste stukje tussen scherm en onderkant) maar pak even een meet instrument en meet alles op.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
BPP schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:26:
Inderdaad, dat mis ik nog wel het meeste op de S II

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:22:
[...]

Ja, en wat zei ik? (hint: het gaat hier om diagonalen)

De S2 zonder fysieke knop en het scherm tot onderaan het toestel is ongeveer (wonder boven wonder) 12 cm... 4,72 inch.

4,7 inch toestel met fysieke knoppen wat ook nog een 1080i (dus 16:9) is, zou een toestel zijn wat (naar schatting) 19cm in diagonaal is, ongeveer 7,5 inch.

Ik weet niet waar jij die 0,6 inch vandaan haalt (waarschijnlijk dat laatste stukje tussen scherm en onderkant) maar pak even een meet instrument en meet alles op.
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat het verschil tussen een 4'7 inch toestel en de note nog steeds aanzienlijk is. En dat het weinig uitmaakt of er een fysieke knop komt of een touchknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:41:
[...]

Het enige wat ik probeer te zeggen is dat het verschil tussen een 4'7 inch toestel en de note nog steeds aanzienlijk is. En dat het weinig uitmaakt of er een fysieke knop komt of een touchknop.
Ja, maar dat is niet waar ik over begon. Wat ik zei (lees even na) is dat een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen een gigantische toestel zou zijn wat je niet bij je wil dragen. Geruchten die zeggen dat het een 4,7 inch scherm is met fysieke knoppen zijn geruchten die je van de kaart kan vegen (lees even na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

BPP schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:26:
Dit is het enige wat ik nu mis aan mijn SGSII; verder is er nog geen andere reden om een nieuwe telefoon te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:43:
[...]

Ja, maar dat is niet waar ik over begon. Wat ik zei (lees even na) is dat een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen een gigantische toestel zou zijn wat je niet bij je wil dragen. Geruchten die zeggen dat het een 4,7 inch scherm is met fysieke knoppen zijn geruchten die je van de kaart kan vegen (lees even na).
Als Samsung het toch voor elkaar krijgt om een randloos scherm erin te zetten, dan acht ik het niet heel raar om een 4,7" scherm met een fysieke homeknop te maken. Aangezien je in de breedte dan niet veel meer wordt.
Daarnaast zie ik Samsung wel in staat om ook in de hoogte ruimte te gaan besparen, zodat het niet eens opvalt in buitenafmetingen.

Ik zeg dus, niet in de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:43:
[...]

Lees jij eens wat ik schrijf. Wat is het verschil tussen een fysieke knop ipv een touchknop? Die ruimte onder het scherm is er sowieso. Daarnaast heb ik een one x met onder het scherm een ruimte van ruim een centimeter. Geen probleem hoor. Scheelt in de lengte met de note nog ruim een cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
BPP schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:49:
[...]

Lees jij eens wat ik schrijf. Wat is het verschil tussen een fysieke knop ipv een touchknop? Die ruimte onder het scherm is er sowieso. Daarnaast heb ik een one x met onder het scherm een ruimte van ruim een centimeter. Geen probleem hoor. Scheelt in de lengte met de note nog ruim een cm.
Ik neem aan dat Sizzlorr bedoelt dat het op hetzelfde idee als de Galaxy Nexus wordt weergegeven. Dan scheelt het inderdaad ruimte. Zoals de i9300

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik zei (lees even na) is dat een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen een gigantische toestel zou zijn wat je niet bij je wil dragen. Geruchten die zeggen dat het een 4,7 inch scherm is met fysieke knoppen zijn geruchten die je van de kaart kan vegen (lees even na).
Sinds wanneer luistert Samsung naar 1 of andere vage tweaker die het allemaal denk te weten?

Samsung heeft duidelijk laten zien niet bang te zijn dat hun toestellen te groot worden, getuige de Note en Nexus (waardan die 1ste misschien nog wel een groter succes is!).

Als Samsung trouwens naar mij zou luisteren zaten er juist wel fysieke knoppen op, die ruimte is er toch, dus kan je net zo goed meer schermruimte creëren door de knoppen buiten die 4.7 inch te houden..

PS ik heb een note en vind hem helemaal niet te groot, mag nog wel 5.5 of misschien wel 5.7 inch :)

[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 17-04-2012 10:33 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten, doe mij de S3 maar gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Samsung Galaxy S3 to be minor update with eye tracking (exclusive)

The Samsung Galaxy S3 will be a relatively minor update from the S2, a source in the UK telecoms industry has told me, with a speed boost and eye-tracking among the upgrades. And it probably won't be called the Galaxy S3...
http://crave.cnet.co.uk/m...cking-exclusive-50007654/

[ Voor 37% gewijzigd door quartex op 17-04-2012 14:52 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
@quartex
Ik geloof er eerlijkgezegd niks van.

Dat het ding een 720p scherm en een quadcore cpu krijgt lijkt me vrijwel zeker en ik kan me niet voorstellen dat samsung de binnekant helemaal vernieuwd en het ding geen redesign en opvolgende naam geeft, dat zou marketingtechnisch niet handig zijn.

@Golf2vr6
Een dualcore A15 zou idd ook nog kunnen en zou imho echt _/-\o_ zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door martijnve op 17-04-2012 15:13 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kan ik me niet voorstellen. Samsung heeft een nieuw topmodel nodig, en ze hebben daar ruim de tijd voor gehad. Dit kan geen 'minor update' worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Ik wil een heleboel sources geloven, maar bnr bgr hoort daar absoluut niet bij :)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
quartex schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:50:
[...]

Ik wil een heleboel sources geloven, maar bnr hoort daar absoluut niet bij :)
Bovendien heb ik hier 10-15 posts terug al naar verwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
Morgion schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:51:
[...]

Bovendien heb ik hier 10-15 posts terug al naar verwezen.
Heb je helemaal gelijk in, ik had er overheen gelzen..... Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even offtopic is verlengen bij Vodafone 4 of 6 maanden van te voren want kan niet wachten om de sg3 in handen te krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
@hierboven: 4 maanden van tevoren.

Het zal raar gaan lopen als het een kleine update van de S2 wordt, misschien wordt daar het design mee bedoelt. Maar het is zeker dat er een 720p scherm amoled+ inkomt. Heel misschien een 1080p, maar dan zal het pentile worden wat ik niet verwacht. Daarnaast komt er vrijwel zeker de quadcore exynos in, eventueel een a15 dualcore, waar ik op hoop :D Die is natuurlijk een stuk energiezuiniger en heeft gelijke zo niet betere prestaties. Het lijkt me niet dat dat een 'minor' update is. Ik denk dan ook dat die bron van cnet het verkeerd heeft begrepen en dat het alleen op het design slaat.
*Durazno is nieuwsgierig wat de accountant van Samsung hem binnenkort over de S3 kan vertellen :D

edit: iemand interesse in een zo goed als nieuwe Galaxy S2?

[ Voor 7% gewijzigd door Durazno op 17-04-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Durazno schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:19:

Het zal raar gaan lopen als het een kleine update van de S2 wordt, misschien wordt daar het design mee bedoelt. Maar het is zeker dat er een 720p scherm amoled+ inkomt. Heel misschien een 1080p, maar dan zal het pentile worden wat ik niet verwacht. Daarnaast komt er vrijwel zeker de quadcore exynos in, eventueel een a15 dualcore, waar ik op hoop :D Die is natuurlijk een stuk energiezuiniger en heeft gelijke zo niet betere prestaties. Het lijkt me niet dat dat een 'minor' update is. Ik denk dan ook dat die bron van cnet het verkeerd heeft begrepen en dat het alleen op het design slaat.
*Durazno is nieuwsgierig wat de accountant van Samsung hem binnenkort over de S3 kan vertellen :D

Misschien wel een quadcore A15 :P
Ofcourse niet

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024

Er is nog niks door Samsung zelf naar buiten gebracht, alles is dus mogelijk. Dus ook een kleine update van de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
@Fivel
Klopt, maar Samsung zou flink op de concurrentie achter lopen als ze geen 720p scherm en een quadcore, zo niet a15 dualcore inbouwen. Ik denk niet dat Samsung achter wil gaan lopen ;) Er moet natuurlijj wel geld verdient worden... Zoals ik dus al zei;die 'minor' update heeft denk ik betrekking op het design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik hoop ook dat alle geruchten waar zullen zijn (groter scherm, kleinere rand, 720p, processor, etc), dan zal ik hem zeker kopen. Maar ergens denk ik dat het een afknapper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:17
Rather than go for a complete overhaul, Samsung has apparently opted for an incremental update to the S3. "It'll be like the iPhone 4S was to the 4," says my source, who wished to remain anonymous. He gave no firm word on specs, but said we should look to the HTC One X for what to expect. That has a 1.5GHz quad-core chip with 1GB of RAM and a 4.7-inch screen.
Dit komt uit het "minor" update artikel.
Verwacht er niet meer van eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door fuuf op 17-04-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Denk ook niet dat hij gaat tegen vallen:). Waarom? Dit gaat vanaf juni 2012 tot en met mei 2013 Samsungs paradepaardje zijn, dan gaan ze toch geen toestel met specs die maar net de One X overtreffen komen? Dat kan een bedrijf die marktleider samen met Apple is op de smartphone markt niet veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:17
Geen Mali-T604 GPU zou wel een tegenvaller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

alwaysleft schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:19:
Denk ook niet dat hij gaat tegen vallen:). Waarom? Dit gaat vanaf juni 2012 tot en met mei 2013 Samsungs paradepaardje zijn, dan gaan ze toch geen toestel met specs die maar net de One X overtreffen komen? Dat kan een bedrijf die marktleider samen met Apple is op de smartphone markt niet veroorloven.
Op wat voor gebied kan die zoveel beter zijn dan? Snellere processor? Meer geheugen?
Je doet overigens net alsof HTC een kleintje is en de One X niets voorstelt. Ondanks wat bugs is het een geweldig toestel.

[ Voor 10% gewijzigd door BPP op 17-04-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Miss is de SGS2+ een update van de SGS2 en de SGS3 komt er misschien wel niet, Wat zeggen we van The new Galaxy ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 21:11

Hoezo is het zeker dat er een 720P scherm in komt? Hoezo is het vrijwel zeker dat er een Quedcore exynos in komt?
Volgens mij is er qua specs nog helemaal niks bevestigd. Of jij moet goeie bronnen hebben?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quartex schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:50:
[...]

Ik wil een heleboel sources geloven, maar bnr bgr hoort daar absoluut niet bij :)
Hun leak van de S2 was anders wel correct. De leak met de S3 presentatie waar je een unit met ICS kan zien lang voor ICS gelekt was, was ook correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
AtlAntA schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:02:
[...]

Hoezo is het zeker dat er een 720P scherm in komt? Hoezo is het vrijwel zeker dat er een Quedcore exynos in komt?
Volgens mij is er qua specs nog helemaal niks bevestigd. Of jij moet goeie bronnen hebben?
Oooh shit! Er had natuurlijk "vrijwel" bij moeten staan! Excuus!!
Wat denk je: Samsung blijft achter op bijvoorbeeld de One X met Tegra 3??! Denk je niet dat Samsung alles en iedereen met hun VLAGGENschip wil overtreffen?
Niks is zeker, maar je kan er wel (voor jou: bijna) van uitgaan dat er een quadcore (of misschien a15 dual in komt). Over dat scherm: de Xperia S is al een dikke maand uit en dan zou samsung met een 800x480 scherm aankomen? Als dat hun plan is WILLEN ze niks verkopen...
Klopt: niks is zeker, maar dat wil niet zeggen dat je nergens vanuit kan gaan. Want: dat doen die techsites toch ook niet? Of wel? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
BPP schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:53:
[...]

Op wat voor gebied kan die zoveel beter zijn dan? Snellere processor? Meer geheugen?
Je doet overigens net alsof HTC een kleintje is en de One X niets voorstelt. Ondanks wat bugs is het een geweldig toestel.
Helemaal niet, HTC One X stelt zeker wat voor. Alleen de GPU ontlopen elkaar niet zoveel van de s2 ende one x, dat is gewoon tegenvallend aan de HTC One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BPP schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:53:
Alles, ja, ja, en nee de One X stelt wel wat voor, maar dat wil niet zeggen dat de Galaxy S3 daar niet overheen kan gaan...

Samsung heeft met de exynos en hun eigen optimalisaties echt een troef in handen, een Tegra 3 is geen troef (ja nu nog eventjes)..

Zie deze screenshots van de Galaxy note met een Exynos 4210 oftewel een dual core:
https://picasaweb.google....efoon#5720054969012367074 (en dna naar rechts klikken :)

Bijna overal plek nummer 1 boven de Tegra 3 met een quadcore, of veel te dicht in de buurt...

Grafisch zal de Galaxy S3 tot 5x sneller zijn als de SGS2 terwijl de Tegra 3 net aan de SGS2 performance haalt in grafische benchmarks:
The Mali-T604 GPU delivers up to 5x performance improvement over previous Mali graphics processors and is scalable up to 4 cores.
De vorige is de Mali 400 welke dus in de SGS2 (en ook de Note) zit...

Daarbij heeft de Tegra 3 natuurlijk wel een extra low-power core, maar of dat opweegt tegen het kleinere produce van de Exynos (32nm tegenover 40nm zou ongeveer 2x zo klein moeten zijn). In ieder geval onder load zou die veel zuinger zijn, en IDLE zal het niet veel schelen (of het nou 1% per uur of 2% per uur verbruikt maakt ook niet zo veel uit)...

[ Voor 12% gewijzigd door watercoolertje op 18-04-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als het de One X wordt met een betere GPU, ben ik meer dan tevreden. Goed scherm, snelle CPU, snelle GPU, veel geheugen (zou 2GB niet overkill zijn voorlopig?)... Wat meer kun je wensen?

Edit: Wat watercoolertje zegt dus :+

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 18-04-2012 10:46 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Maar wat ik wel vreemd blijf vinden is dat de Exynos 4412 al eerder is aangekondigd in een Meizu telefoon, dan in de S3.
Dit doet mij sterk vermoeden dat ze toch met een verrassing komen voor de S3. Hopelijk de Exynos 5250?
Daarnaast kon Samsung met de productie de vraag niet aan voor de SoC, waardoor er ook een Tegra varient kwam voor enkele landen. Lijkt mij stug dat ze het nu ineens wel kunnen opbrengen en daarnaast ook een andere fabrikant ervan mee kunnen laten genieten.

[ Voor 35% gewijzigd door Koen87 op 18-04-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koen87 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:21:
Maar wat ik wel vreemd blijf vinden is dat de Exynos 4412 al eerder is aangekondigd in een Meizu telefoon, dan in de S3.
Dit doet mij sterk vermoeden dat ze toch met een verrassing komen voor de S3. Hopelijk de Exynos 5250?
Daarnaast kon Samsung met de productie de vraag niet aan voor de SoC, waardoor er ook een Tegra varient kwam voor enkele landen. Lijkt mij stug dat ze het nu ineens wel kunnen opbrengen en daarnaast ook een andere fabrikant ervan mee kunnen laten genieten.
Maar waarom denk jij dat 2 SoC's produceren sneller kan als 1? Lijkt mij juist niet eigenlijk! Daarbij heeft Samsung ondertussen al meer ruimte dacht ik om deze producten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Daarnaast komt die Meizu alleen uit in China...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivk schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:40:
Daarnaast komt die Meizu alleen uit in China...
Is dat een kloon van de galaxy s3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:01:
[...]

Is dat een kloon van de galaxy s3 ?
Nee van de iPhone dat zie je toch wel :) aan de buitenkant dan , de binnenkant is veel beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:44:
Als het de One X wordt met een betere GPU, ben ik meer dan tevreden. Goed scherm, snelle CPU, snelle GPU, veel geheugen (zou 2GB niet overkill zijn voorlopig?)... Wat meer kun je wensen?

Edit: Wat watercoolertje zegt dus :+
Meer RAM -> Meer vermogen verbruik -> Kortere accutijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]

En

Tegra 4 -> Meer vermogen -> Nog Kortere Accutijden

Ik voorzie echt geen 2000 mhA accu, dat zou de SG3 lomp en zwaar maken.

Superspecs in tel stoppeen lijkt leuk maar dat komt ook de prijs niet ten goede - niemand wil 650-700 betalen voor een ubersmartphone, of je moet een iphone believer zijn.

Benieuwd naar de compromissen die Samsung moet maken.... >:)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merlijn_merlin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:22:
Superspecs in tel stoppeen lijkt leuk maar dat komt ook de prijs niet ten goede - niemand wil 650-700 betalen voor een ubersmartphone, of je moet een iphone believer zijn.
Ik wil best zoveel betalen, moet alleen wel waard zijn ;) En dat vind ik bij iProducts meestal niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

watercoolertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:44:
[...]
Ik wil best zoveel betalen, moet alleen wel waard zijn ;) En dat vind ik bij iProducts meestal niet zo :)
Jij (en ik ) wel, maar Samsung maakt GS3s voor de massa! Dus compromissen onvermeijdelijk en dus geklaag en gejammer van teleurgestelde tweakers.... dan zal One X of een Nexus nog niet zo gek lijken.....

Wat is voorpret toch fijn.... :P

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
Trouwens alle geruchten gaan over de proc en dergelijken, maar je hoort niks over de batterij... Misschien dat jullie er wat over weten? Ik hoop namelijk niet op een quadcore met 1800 mAh. Misschien dat ze dezelfde kant opgaan als Motorola? Die hebben namelijk ook een 3300 mAh accu in een 8,9 mm dikke telefoon weten te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Durazno schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:01:
Trouwens alle geruchten gaan over de proc en dergelijken, maar je hoort niks over de batterij... Misschien dat jullie er wat over weten? Ik hoop namelijk niet op een quadcore met 1800 mAh. Misschien dat ze dezelfde kant opgaan als Motorola? Die hebben namelijk ook een 3300 mAh accu in een 8,9 mm dikke telefoon weten te stoppen...
Persoonlijk maak ik mij daar totaal niet druk om ik Heb de SGS1/2/Note gehad en de batterij was voor mij altijd prima, gewoon 1 dag met fors gebruik...

Waar die laatste een 2500Mah batterij heeft die niet gek veel groter is als die van de SGS2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Merlijn_merlin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:22:
[...]

En

Tegra 4 -> Meer vermogen -> Nog Kortere Accutijden

Ik voorzie echt geen 2000 mhA accu, dat zou de SG3 lomp en zwaar maken.

Benieuwd naar de compromissen die Samsung moet maken.... >:)
Waarschijnlijk geen. De Note kwam ook met een adviesprijs van 600 Euro uit, dus...en daar zijn er toch genoeg van verkocht, ook al is dat een niche product. Daarnaast kwam Apple met een zeer matige update dit jaar, dus er zijn denk ik er juist een hele hoop mensen die aan het wachten zijn tot in ieder geval de specs van SGSIII uitlekken tot ze tot een koop uitgaan. Prijs maakt daar weinig bij uit.

En al die onzin dat een quadcore meer verbruik heeft... Het belangrijkste voor verbruik is de grootte van het scherm en daarna het procedé van de processor. Daarnaast kan de batterij opgeschaald worden als scherm groter wordt dus... dat maakt allemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

watercoolertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:43:
[...]
Alles, ja, ja, en nee de One X stelt wel wat voor, maar dat wil niet zeggen dat de Galaxy S3 daar niet overheen kan gaan...

Samsung heeft met de exynos en hun eigen optimalisaties echt een troef in handen, een Tegra 3 is geen troef (ja nu nog eventjes)..

Zie deze screenshots van de Galaxy note met een Exynos 4210 oftewel een dual core:
https://picasaweb.google....efoon#5720054969012367074 (en dna naar rechts klikken :)

Bijna overal plek nummer 1 boven de Tegra 3 met een quadcore, of veel te dicht in de buurt...

Grafisch zal de Galaxy S3 tot 5x sneller zijn als de SGS2 terwijl de Tegra 3 net aan de SGS2 performance haalt in grafische benchmarks:

[...]
De vorige is de Mali 400 welke dus in de SGS2 (en ook de Note) zit...

Daarbij heeft de Tegra 3 natuurlijk wel een extra low-power core, maar of dat opweegt tegen het kleinere produce van de Exynos (32nm tegenover 40nm zou ongeveer 2x zo klein moeten zijn). In ieder geval onder load zou die veel zuinger zijn, en IDLE zal het niet veel schelen (of het nou 1% per uur of 2% per uur verbruikt maakt ook niet zo veel uit)...
Over welke benchmark heb jij het? Ik zie eenmaal een benchmark met de tegra 3. En dat is een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
BPP schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:23:
[...]

Over welke benchmark heb jij het? Ik zie eenmaal een benchmark met de tegra 3. En dat is een tablet.
Ik zie er minimaal 5....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Van de Galaxy Note vergeleken met een Tegra 3 device? Daar zie ik er maar één van en dat is de Vellamo benchmark. Daar haalt mijn One X overigens een ruime 1600 punten in vergelijking met de 1400 van de Prime.

[ Voor 21% gewijzigd door BPP op 18-04-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Darf schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:21:
[...]

Daarnaast kwam Apple met een zeer matige update dit jaar, dus er zijn denk ik er juist een hele hoop mensen die aan het wachten zijn tot in ieder geval de specs van SGSIII uitlekken tot ze tot een koop uitgaan. Prijs maakt daar weinig bij uit.
Ik betwijfel of er veel mensen zijn die twijfelen tussen een iPhone 4S en een SGSIII. Het zijn twee zulke verschillende systemen dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die teleurgesteld is in de 4S (en ws. al een iPhone had) ineens overstapt op Android, wat totaal anders werkt en waar al z'n apps ineens onbruikbaar zijn geworden.
En al die onzin dat een quadcore meer verbruik heeft... Het belangrijkste voor verbruik is de grootte van het scherm en daarna het procedé van de processor. Daarnaast kan de batterij opgeschaald worden als scherm groter wordt dus... dat maakt allemaal niks uit.
Het zou me verbazen als de SGSIII 2-3 dagen intensief gebruik overleeft, maar daar gaat het ook niet om. Met zo'n telefoon moet je bij intensief dagelijks laden accepteren en een weekendje standby staan vol kunnen houden. En al zouden ze een doorbraak in accutechniek hebben bereikt en een enorme stap zetten (50% meer capaciteit ofzo), dan nog haal je anderhalve dag, wat effectief gewoon 1 dag is :P
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]

Hoe zorgt meer RAM voor meer energieverbruik? Als alles wat sneller afgehandeld kan worden, kan de CPU langer in slaapstand doorbrengen. Zelfde geldt voor een krachtigere GPU: alleen als je gaat gamen verbruikt die echt veel meer, alle andere momenten handelt hij GUI-zaken af in kortere tijd. Meer vermogen gedurende kortere tijd is niet per definitie kortere accutijd :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:25
watercoolertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:38:
[...]

Maar waarom denk jij dat 2 SoC's produceren sneller kan als 1? Lijkt mij juist niet eigenlijk! Daarbij heeft Samsung ondertussen al meer ruimte dacht ik om deze producten te maken.
Exynos soc's maakt Samsung zelf in hun fabriekjes en de Tegra 2 niet? Je koopt zeg maar productie capaciteit voor 1 telefoon omdat je eigen fabrieken de vraag niet aan kunnen wat betreft de soc's. Kost minder tijd en geld dan een hele nieuwe fabriek uit de grond stampen voor 1 soc terwijl je toch aan de vraag kan voldoen voor de S2. Zo dacht ik iig dat het zat toen dat nieuws vorig jaar naar buiten kwam.

Ik vind de ontwikkeling van een 4412 in China toch erg apart. Lijkt me toch niet dat Samsung de beoogde soc voor de S3 in een China phone stopt zonder hem op z'n minst eerst te gebruiken in Korea voor een vlaggenschip. Dat is net zoiets als een S2 HD niet in Korea uitbrengen maar wel in China. Klopt gewoon niet. Gelukkig weten we over 2 weekjes hoe het precies zit, kan niet wachten :) hoop stiekem wel op een 5250, maar een quad doe ik het ook voor :P

[ Voor 14% gewijzigd door AppieNL op 18-04-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:22:
Hoe zorgt meer RAM voor meer energieverbruik? Als alles wat sneller afgehandeld kan worden, kan de CPU langer in slaapstand doorbrengen. Zelfde geldt voor een krachtigere GPU: alleen als je gaat gamen verbruikt die echt veel meer, alle andere momenten handelt hij GUI-zaken af in kortere tijd. Meer vermogen gedurende kortere tijd is niet per definitie kortere accutijd :)
Ik begrijp je logica even niet maar onafhankelijk van of je CPU/GPU in S3 zijn gebruikt je RAM ongeveer 0,2 Watt per GB, natuurlijk afhankelijk van het type RAM wat je gebruikt. Als je alles gaat flushen naar SS dan heb je weer een immense grote wakeup delay wat onacceptabel is en tevens ook niet kan want je hebt nog je BB waar je op moet kunnen reageren.

Trouwens dat hele idee van hoe meer RAM des te minder ik mijn HD hoef aan te spreken is al lang achterhaald en is al helemaal niet van toepassing op Smartphones.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Darf schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:21:
[...]

Waarschijnlijk geen. De Note kwam ook met een adviesprijs van 600 Euro uit, dus...en daar zijn er toch genoeg van verkocht, ook al is dat een niche product. Daarnaast kwam Apple met een zeer matige update dit jaar, dus er zijn denk ik er juist een hele hoop mensen die aan het wachten zijn tot in ieder geval de specs van SGSIII uitlekken tot ze tot een koop uitgaan. Prijs maakt daar weinig bij uit.

Wat Apple uitbrengt maakt echt geen hol uit. Ieder product wordt beter verkocht dan het vorige. Als ze in oktober een remake van de 3GS uitbrengen als 'the new iPhone', dan zullen weer de records verbroken worden, daar kun je dus echt je klok op gelijk zetten. De wereld en vooral de journalisten zijn extreem Apple-geil. Dat bedrijf krijgt alleen al voor honderden miljoenen dollars gratis reclame joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
marhalm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:24:
[...]

Wat Apple uitbrengt maakt echt geen hol uit. Ieder product wordt beter verkocht dan het vorige. Als ze in oktober een remake van de 3GS uitbrengen als 'the new iPhone', dan zullen weer de records verbroken worden, daar kun je dus echt je klok op gelijk zetten. De wereld en vooral de journalisten zijn extreem Apple-geil. Dat bedrijf krijgt alleen al voor honderden miljoenen dollars gratis reclame joh.
Er zijn zat mensen die ongetwijfeld een Iphone kopen en de cult aanhangen, tuurlijk. Neemt niet weg dat de evolutie van de Iphone sinds de Iphone4 stil staat Daarnaast zijn er ook zat mensen die en Android en Apple toestellen hebben gehad en die kiezen wat het beste is. Samsung heeft ruim een jaar gehad om zich boven de Iphone 4s uit te tillen, daarnaast is er een enorme hype ontstaan door de late aankondiging. Daarom kan Samsung naar alle waarschijnlijkheid een duur toestel neer zetten, welke innovatief is qua functies, een echt vlaggenschip voor het komende jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Bewijs dat de Galaxy S3 ook echt Galaxy S3 gaat heten?

[ Voor 32% gewijzigd door mbr01 op 18-04-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil opzich niet veel zeggen want het gebeurd wel vaker dat ze als voorbereiding bepaalde dingen alvast klaar leggen en daar later van afstappen. Persoonlijk zit ik niet zo echt op de naam, of het nou S3 of Appelflap heet zolang het een goed toestel is maakt het verder niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Gizmodo.com brazil

Engels gizmondo doet er een leesbaar verhaaltje bij

Daar staat deze twee fotos op van de i9300

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com.br/files/2012/04/s3-e1334773042379-600x400.png
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com.br/files/2012/04/s3-costas-e1334773002652-600x385.png

[EDIT]
http://www.theverge.com/2...till-unconfirmed-security

Hier hebben ze al weer van "bronnen" gehoord:
We're being told that Gizmodo's images are of one of those dummy boxes. "That's not even close to the final design," we're told. "No leaks of the final design have been accurate."

Blijkbaar is het dan wel de hardware van the S3.... Naja, veel te veel geruchten, en een hoop insiders heb ik het idee, die allemaal weer wat anders beweren.

[EDIT2]
Dit was de andere galaxy i9300. Foto die eerder al voorbij kwam. Lijken wel enigzins opelkaar wellicht dat ze meerder versies van die "boxes" hebben. Het zijn iig allebei wel erg lelijke telefoons.
Afbeeldingslocatie: http://tecnoblog.net/wp-content/uploads/2012/03/galaxy-s-iii-fotovaz-hero.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door mbr01 op 19-04-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de foto lijkt het alsof het een extra bezel heeft op deze laatst geposte foto(alsof ze willen verbergen hoe het er echt helemaal uit ziet en ze het in een hoesje hebben gestoken. Maar ze zeiden dat i9300 niet de galaxy s3 zal zijn misschien is dit een van de andere goedkopere phones die ze gaan lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:42:
Op de foto lijkt het alsof het een extra bezel heeft op deze laatst geposte foto(alsof ze willen verbergen hoe het er echt helemaal uit ziet en ze het in een hoesje hebben gestoken. Maar ze zeiden dat i9300 niet de galaxy s3 zal zijn misschien is dit een van de andere goedkopere phones die ze gaan lanceren.
Ik heb het idee dat het een prototype is. Het is niet ongewoon dat ze een hardware prototype maken om te testen. uiterlijk maakt dan niet uit dus doen ze maar wat, iets wat makkelijk te produceren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:26:Ik heb het idee dat het een prototype is. Het is niet ongewoon dat ze een hardware prototype maken om te testen.
Dat denk ik ook, enkel niet van de SGS3 ;) Die wordt wel wat groter, met een hogere resolutie (dit lijkt 800*480)...

Er zit iig een hoesje achtig iets omheen, dat mag toch duidelijk te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Samsung industrie standaarden qua benamingen volgt dan is het wel aannemelijk dat ze in de lijn van galaxy S(x) doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
op de uitnodigingen stonden ook drie druppels dus of 3 telefoons die aangekondigd worden of de S3 en die liquid staat voor het keramiek of voor de water afstotende coating

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Proxx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:28:
op de uitnodigingen stonden ook drie druppels dus of 3 telefoons die aangekondigd worden of de S3 en die liquid staat voor het keramiek of voor de water afstotende
Of het toestel komt uit met een 3D scherm... afwachten,
Ik hoop overigens wel dat Samsung er voor kiest om er WEL een micro-sd kaart sleufje in te bouwen... dat gekut met een niet uitbreidbaar geheugen is ook niet alles.(ik snap dat dat minder ruimte in neemt maar goed)

PS:
http://www.nu.nl/gadgets/...s-iii-nog-niet-zeker.html

Oftewel the next Galaxy :)
Origineel ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Samsung heeft al duidelijk zelf laten weten niks te zien in 3D voor smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:37:
[...]

Dat denk ik ook, enkel niet van de SGS3 ;) Die wordt wel wat groter, met een hogere resolutie (dit lijkt 800*480)...

Er zit iig een hoesje achtig iets omheen, dat mag toch duidelijk te zien zijn.
Het scherm en glas zijn van een Galaxy S. Ik denk dat het gaat om een prototype van de Galaxy S Advanced of een andere variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
Die foto's zijn van de Galaxy M i9300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
ronaldm3 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:33:
[...]

Of het toestel komt uit met een 3D scherm... afwachten,
Ik hoop overigens wel dat Samsung er voor kiest om er WEL een micro-sd kaart sleufje in te bouwen... dat gekut met een niet uitbreidbaar geheugen is ook niet alles.(ik snap dat dat minder ruimte in neemt maar goed)

PS:
http://www.nu.nl/gadgets/...s-iii-nog-niet-zeker.html

Oftewel the next Galaxy :)
Origineel ;)
nee joh, niet the next galaxy... gewoon galaxy s3... apple-bullshit...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
The New Samsung One Galaxy X :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
http://phandroid.com/2012...pops-up-on-official-site/

Kan iemand mij uitleggen waarom je een dualcore zou moeten hebben om op een 4g netwerk te komen en waarom dat met een quadcore niet zou kunnen?

Ik zie het verband niet maar dit is al het 2e artikel wat er over begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:13:
http://phandroid.com/2012...pops-up-on-official-site/

Kan iemand mij uitleggen waarom je een dualcore zou moeten hebben om op een 4g netwerk te komen en waarom dat met een quadcore niet zou kunnen?

Ik zie het verband niet maar dit is al het 2e artikel wat er over begint.
Omdat in de Exynos geen LTE zit iig niet bij de vorige versies ;)

De LTE versie van de SGS2 had dus ook geen exynos maar een qualcomm :)

Oftewel als de quadcore exynos ook geen LTE heeft zal de LTE versie dus een andere chip moeten hebben, mogelijk de snapdragon S4 oid welke dus dualcore is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
En lte is niet altijd lte.... Kijk maar naar het gezeik met de nieuwe ipad 4g....
In amerika gebruiken ze andere frequenties voor lte, dus heb je andere lte chip nodig. De ipad3 heeft juist de chip voor amerika erin en is dus in de rest van de wereld onbruikbaar met 4g

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de nieuwe (quad en dual) cores van Samsung lte ingebakken hadden. Maar zoals ik al aangaf niet de amerikaanse standaard. In het artikel waar Atlanta naar verweist hebben ze het ook over de amerikaanse provider versies)

[ Voor 32% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Als ik me er wat meer in verdiep dan zou het nog niet eens een straf hoeven te zijn om een dualcore te krijgen mits je er 1 krijgt gebaseerd op de A15. Deze schijnt sneller te zijn dan de A9 quadcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
yep, quad is niet altijd beter ;-

Wat ook grote invloed heeft is de gpu.

[ Voor 39% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Hij is vast al vaker gelinked maar hier zie je dat een dualcore A15 meestal veel beter is dan de Tegra 3.

http://www.anandtech.com/...-krait-vs-nvidias-tegra-3

Ik hoop echt dat het een Dualcore A15 wordt. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door martijnve op 19-04-2012 14:53 . Reden: link vergeten; typos ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnve schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:50:
Hij is vast al vaker gelinked maar hier zie je dat een dualcore A15 meestal veel beter is dan de Tegra 3.

http://www.anandtech.com/...-krait-vs-nvidias-tegra-3

Ik hoop echt dat het een Dualcore A15 wordt. _/-\o_
Zegt natuurlij kweinig aangezien de Exynos ook beter zal zijn als de Tegra 3 ;)

Anyways ik wil gewoon de snelst mogelijke chip in mijn telefoon, single dual quad of octacore maakt me niet zo veel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Misschien gaat ie wel op deze lijken ;)

http://www.engadget.com/2...te-coming-to-bell-canada/

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Misschien gaan ze die juist aankondigen :X 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Proxx op 19-04-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Proxx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:27:
Een aankondigingsevenement naar heel de wereld versturen voor een telefoon die al naar Canada komt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Proxx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:27:
Dat zou een grap zijn... iedereen wachten op een Quad core toestel met alles erop en eraan en is die alleen voor de Amerikaanse markt... zou het wel vreemd vinden als ze dat zouden doen in Europa maar goed :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
@Koen die al op een site tevoorschijn gekomen is. al dan niet per ongeluk

@ronaldm3 hoezo wij krijgen/hebben ook LTE alleen andere frequentie de techniek is er wel.

ik verwacht ook gewoon de S3 hoor maar toch :P

Pagina: 1 ... 6 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.