Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Zolang ze dat ding van een fatsoenlijk materiaal maken ben ik om. De tech specs geloof ik wel; of het nou een quad of dual is... zo intensief gebruik ik em niet.

Ik heb nu een S1 en ben er over het algemeen tevreden over. Enige nadeel vind ik alleen de bouwkwaliteit, echt cheap plastic fantasic feel. De iphone is daarin geweldig, je voelt de degelijkheid; terwijl ze het de smartphone nog steeds erg dun kunnen maken.

Weet alleen niet of het in de Aziatische filosofie past van steeds lichtere toestellen maken. Ik vind het niet erg als de S3 zwaarder word... zolang de bouwkwaliteit maar erop vooruitgaat en de dikte onder de 10mm blijft.

Dus kom maar op met die keramiek of weet ik het wat ze verzinnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 19-04-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Silent Thunder schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:37:
Zolang ze dat ding van een fatsoenlijk materiaal maken ben ik om. De tech specs geloof ik wel; of het nou een quad of dual is... zo intensief gebruik ik em niet.

Ik heb nu een S1 en ben er over het algemeen tevreden over. Enige nadeel vind ik alleen de bouwkwaliteit, echt cheap plastic fantasic feel. De iphone is daarin geweldig, je voelt de degelijkheid; terwijl ze het de smartphone nog steeds erg dun kunnen maken.

Weet alleen niet of het in de Aziatische filosofie past van steeds lichtere toestellen maken. Ik vind het niet erg als de S3 zwaarder word... zolang de bouwkwaliteit maar erop vooruitgaat en de dikte onder de 10mm blijft.

De S2 is toch al een heel stuk beter qua bouwkwaliteit, in ieder geval beter dan de HTC's die ik de drie jaar hiervoor heb gehad (Touch Diamond, Touch Pro 2 en Desire).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de HTC Desire toch echt stukken degelijker aanvoelt dan de SG2. Voelt niet alleen degelijker aan maar is ook gewoon degelijker.

Wat mij betreft mag de SG3 ook wat zwaarder worden, degelijkere behuizing en een zwaardere accu.
De SG3 moet mij wel echt overtuigen, die Note lonkt toch ook wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:16:
Ik moet zeggen dat de HTC Desire toch echt stukken degelijker aanvoelt dan de SG2. Voelt niet alleen degelijker aan maar is ook gewoon degelijker.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Silent Thunder schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:37:

Toch is goed plastic lichter, dunner en steviger. De s2 is dan ook veel steviger dan de glazen iPhone. Geef mij maar die stevigheid, het is een gebruiksvoorwerp, mss is ander materiaal mooier maar dat moet na een paar keer stuiteren ook nog mooi zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Wat mij betreft mag de SG3 ook wat zwaarder worden, degelijkere behuizing en een zwaardere accu.
Mijn ervaring is anders, Desire is nooit gevallen en altijd in hoesje gezeten, maar toch overal krassen na een jaar, Usb aansluiting afgebroken, althans daar opstaande randje.

S2 is 1x gevallen, zonder hoesje, en heeft slechts een bijna onzichtbaar krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
ph4ge schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:25:
[...]

Toch is goed plastic lichter, dunner en steviger. De s2 is dan ook veel steviger dan de glazen iPhone. Geef mij maar die stevigheid, het is een gebruiksvoorwerp, mss is ander materiaal mooier maar dat moet na een paar keer stuiteren ook nog mooi zijn.
Misschien wel, maar het ging mij meer om de 'feel'. Is ook weer persoonlijk.

Ik blijf natuurlijk een Galaxy fan, maar als ik de Apple van een vriend vasthoud dan voel ik een goede stevigheid; en ziet er gewoon prachtig uit dat glas en aluminium. Die lichte indruk die ik krijg van de Samsung (ongeacht of ie in de praktijk nou sneller of minder snel kapot kan gaan) is meer van ''plastic'' :P Roept bij mij geen warm gevoel op.

Zeg niet dat ze het maar moeten kopiëren, maar ik geef meer om een luxere behuizing om het dan maar zo te zeggen, dan om de snelheids-specs.

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 19-04-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:52:
[...]

Misschien wel, maar het ging mij meer om de 'feel'. Is ook weer persoonlijk.

Ik blijf natuurlijk een Galaxy fan, maar als ik de Apple van een vriend vasthoud dan voel ik een goede stevigheid; en ziet er gewoon prachtig uit dat glas en aluminium. Die lichte indruk die ik krijg van de Samsung (ongeacht of ie in de praktijk nou sneller of minder snel kapot kan gaan) is meer van ''plastic'' :P Roept bij mij geen warm gevoel op.

Zeg niet dat ze het maar moeten kopiëren, maar ik geef meer om een luxere behuizing om het dan maar zo te zeggen, dan om de snelheids-specs.
Tja, als je echt metaal geil bent moet je voor de iPhone gaan. Verder ben ik iemand die zijn brood verdient aan mensen die hun iPhone laten vallen en ik vind het helemaal niet erg als ik jou aan mijn legio aan klanten mag toevoegen. Ik kan nu wel beginnen over modal analyses en waarom het "stevige" design van de iphone nou slechter is maar tja, er zijn mensen die dat simpelweg niet snappen en niet kunnen omvatten.

Wat ik persoonlijk niet snap is waarom je hierover begint in een S3 geruchten topic. Het gaat hier echt puur en alleen om geruchten en speculaties over de S3, als je wil discuteren over iPhone vs. Rest dan heb je daar genoeg andere topics voor. Probeer het anders daar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij hoopt alleen dat de S3 van steviger / sturdier en mooier materiaal qua feel wordt gemaakt... c'est ca.
Lijkt mij ook logisch want de S1, S2, S+ enzovoort lijken imho ook meer op dinkytoys dan op smartphones.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik ben anders heel erg te spreken over de bouwkwaliteit en materialen van de i9010, die weer gebaseerd is op een amerikaanse Galaxy S variant. En welke idioot maakt de achterkant van een telefoon van glas? Nutteloos, breekbaar, glad en zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Mee eens, ik vind dat een telefoon er mooi uit moet zien en ook bestendig tegen valschade. De iPhone heeft het eerste, de S2 het tweede. Het zou mooi zijn als Samsung beide weet te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19

Wat een grote onzin. Desire heeft niet eens Gorilla glass, het scherm krast daardoor behoorlijk snel. De verf komt van de achterkant na een tijd, net als de Iphone 3gs. Als er één smartphone die een degelijke bouwkwaliteit heeft is het de Galaxy S en S2. Je kan er mee gooien wat je wil, maar barsten in het scherm en krassen zal je niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:43:
Hij hoopt alleen dat de S3 van steviger / sturdier en mooier materiaal qua feel wordt gemaakt... c'est ca.
Lijkt mij ook logisch want de S1, S2, S+ enzovoort lijken imho ook meer op dinkytoys dan op smartphones.
Steviger, dikker, zwaarder, stijver, etc. is niet altijd beter, zeker niet als het gaat om een smartphone (modal analyse). Er is verder niks mis met de S lijn, het zijn goede stevige toestel die tegen een stootje kunnen. Qua design is er ook niks mis mee. Wat gezegd word is pure onzin. Zoals ik al zei, als je metaal geil bent koop een iphone en ik hoop echt dat je hem laat vallen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe mij maar stevigheid en licht gewicht... Leuk dat dat misschien niet zo voelt, maar ik ga mezelf niet voor de gek houden :p Feiten overrulen een gevoel!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:33:
[...]

Steviger, dikker, zwaarder, stijver, etc. is niet altijd beter, zeker niet als het gaat om een smartphone (modal analyse). Er is verder niks mis met de S lijn, het zijn goede stevige toestel die tegen een stootje kunnen. Qua design is er ook niks mis mee. Wat gezegd word is pure onzin. Zoals ik al zei, als je metaal geil bent koop een iphone en ik hoop echt dat je hem laat vallen.
Ik merk dat je een beetje geïrriteerd bent door mijn post. Laat ik voorop stellen dat ik niet uit ben om te flamen. Ik ben en blif Samsung fan en Apple hoef ik niet. Als jij zegt dat een Apple alleen solide uitziet, maar uiteindelijk toch sneller kapot gaat wil ik je daarbij het voordeel van de twijfel geven. Ik heb daar geen verstand van. Maar daar gaat het mij niet om. :>

Gaat mij om de ''feel''. Die appel voelt erg mooi aan door zijn bouw.

Enige wat ik zeg is dat ik hoop dat ze de nieuwe Galaxy ook een luxere behuizing geven, want persoonlijk hou ik niet van die plastic feel.
reemprive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:54:
Mee eens, ik vind dat een telefoon er mooi uit moet zien en ook bestendig tegen valschade. De iPhone heeft het eerste, de S2 het tweede. Het zou mooi zijn als Samsung beide weet te combineren.
Precies

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 20-04-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:42:
[...]

Ik merk dat je een beetje geïrriteerd bent door mijn post. Laat ik voorop stellen dat ik niet uit ben om te flamen. Ik ben en blif Samsung fan en Apple hoef ik niet. Als jij zegt dat een Apple alleen solide uitziet, maar uiteindelijk toch sneller kapot gaat wil ik je daarbij het voordeel van de twijfel geven. Ik heb daar geen verstand van. Maar daar gaat het mij niet om. :>

Gaat mij om de ''feel''. Die appel voelt erg mooi aan door zijn bouw.

Enige wat ik zeg is dat ik hoop dat ze de nieuwe Galaxy ook een luxere behuizing geven, want persoonlijk hou ik niet van die plastic feel.
Absoluut niet geïrriteerd. Jou "persoonlijke" keuzes hebben we al vaker gehoord en is al in tig topics behandeld. Ik begrijp het nut niet om hier die onzin nog eens te herkauwen. Er is een plaats en tijd voor alles. Dit is het S3 geruchten topic. Hier bespreken we geruchten en speculaties over de S3. Niet of de HTC One X beter is, dat het metalen body van de iphone 4 beter is of wat jou persoonlijke gevoelens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:50:
[...]

Absoluut niet geïrriteerd.
Zoals ik al zei, als je metaal geil bent koop een iphone en ik hoop echt dat je hem laat vallen.
;)
[...]

Absoluut niet geïrriteerd. Jou "persoonlijke" keuzes hebben we al vaker gehoord en is al in tig topics behandeld. Ik begrijp het nut niet om hier die onzin nog eens te herkauwen. Er is een plaats en tijd voor alles. Dit is het S3 geruchten topic. Hier bespreken we geruchten en speculaties over de S3. Niet of de HTC One X beter is, dat het metalen body van de iphone 4 beter is of wat jou persoonlijke gevoelens zijn.
Ik mag toch zelf weten als ik ergens over wil praten? Ben jij de baas ofzo ;) Ik ben gewoon enthousiast over de upcoming S3 en vind het leuk om ook dat te bespreken. Misschien is het al een keer eerder geopperd; big deal. Relax; ik wil niemand kwaad doen :>

Ik laat het even rusten, kun je op adem komen :) Nu weer ''ontopic'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Enthousiast zijn over de S3 begrijp ik ook niet, ik snap dat mensen heel erg benieuwd zijn en hopen dat Samsung met een killer smartphone komt, maar hoe kun je nou enthousiast zijn over iets waarvan eigenlijk nog niets zeker is?

Ok, het is zeker dat je ermee kan bellen en op internet kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:07:
Enthousiast zijn over de S3 begrijp ik ook niet, ik snap dat mensen heel erg benieuwd zijn en hopen dat Samsung met een killer smartphone komt, maar hoe kun je nou enthousiast zijn over iets waarvan eigenlijk nog niets zeker is?

Bellen is nog niet zeker, maar het schijnt wel dat er 2 camera's in komen. ;)

PS: dat noemen ze een hype creëren!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:07:

Omdat de S1 en S2 gewoon een trend hebben gezet, de SGS2 is bijna een heel jaar de beste telefoon geweest (specs/prestatie-wise), de One X en S zijn de eerste telefoons die echt sneller zijn en dan nog niet eens op elk vlak :)

Uiteraard blijft het speculatie, maar daar zijn we toch voor in dit topic?

Samsung maakt gewoon hele goede SoC's en in de EU vinden we die enkel terug in Samsung's eigen telefoons en een iets andere versie vaak in de iPhones (maar op veel lagere snelheden)...

Ik ben dan ook echt een Hummingbird/Exynos-fan :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

[...]

Anders voel jij je eens niet zo aangevallen zeg. Als mensen hier mogen discussieren over wat voor een processor/scherm/fysieke knoppen/geheugen die krijgt of wat dan ook, hoezo mag hij het dan niet hebben over de behuizing. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Absoluut niet geïrriteerd.
Nee, dat merken we 8)7
Jou "persoonlijke" keuzes hebben we al vaker gehoord en is al in tig topics behandeld. Ik begrijp het nut niet om hier die onzin nog eens te herkauwen. Er is een plaats en tijd voor alles. Dit is het S3 geruchten topic. Hier bespreken we geruchten en speculaties over de S3. Niet of de HTC One X beter is, dat het metalen body van de iphone 4 beter is of wat jou persoonlijke gevoelens zijn.
Maar het is geen onzin. Wie ben jij om te bepalen of Silent Thunder mag zeggen dat hij een iPhone een luxere feel vindt hebben? Daar heeft hij ('t is bijna een objectief statement) in mijn ogen gewoon gelijk in. Wat je nu zegt is net zoiets als zeggen dat een Dacia beter is dan een Audi, omdat de stoffen bekleding in de Dacia slijtvaster is en er na 300.000 km beter uitziet dan het leer in een Audi. Ik _vind_ (let op mening, dus per definitie geen onzin) dat een telefoon best prettig aan mag voelen in je hand en de gekozen materialen bepalen mijn ervaring. En in dat geval is het aluminium/glas > plastic/glas. Het zou leuk zijn als die feel gecombineerd kon worden met een stootvaste constructie.

Agree to disagree: jij vindt de feel van ondergeschikt belang, dat is jouw persoonlijke mening. Daar kunnen anderen het mee oneens zijn, maar het is niet nodig om met krachttermen als "onzin" en "ik hoop dat je hem laat vallen" te gaan strooien.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 20-04-2012 10:16 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mali400 GPU. Dat zou wel een downer zijn :P Sowieso unsmooth als de neten in die video.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 20-04-2012 10:27 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Zaken die voor mij persoonlijk opvallen zijn dat de UI maar vier i.p.v. vijf kolommen heeft, zoals we eerder ergens hebben gehoord, en dat ik nog geen notification led heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Volgens mij klopte de resolutie ook helemaal niet van wat er in de geruchtenstroom rondgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

volgens mij worden de pixels die gebruikt worden om de back/home/menu van ICS weer te geven niet meegeteld? Anyway, als dit het design is, dan haak ik af ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Intern waarschijnlijk zoals hij gaat worden de body is alleen een tijdelijke shell dus dit is niet het design zoals die gaat uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 21:29
Pfff, weten zelfs gerenommeerde sites nu niet dat de i9300 niet de S3 is maar de Samsung Galaxy M.... of is dat alleen maar om meer bezoekers te trekken??

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:28

Koppensneller

winterrrrrr

Golf2vr6 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:46:
Pfff, weten zelfs gerenommeerde sites nu niet dat de i9300 niet de S3 is maar de Samsung Galaxy M.... of is dat alleen maar om meer bezoekers te trekken??
De M heeft een hardwarematige home-knop, en dit toestel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

KoppenSneller schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:49:
[...]

Het is ook een 4'7 inch scherm ipv de 4 inch van de M. Maar er klopt wel meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:25:
[...]

Mali400 GPU. Dat zou wel een downer zijn :P Sowieso unsmooth als de neten in die video.
Als er een mali 400 inzit wacht ik op de iPhone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Wat is er nou precies met die Mali 400? Ik begrijp dat dit dezelfde GPU is als in de SGS2. Op de website van ARM zit ik een tweetal opvolgers in de 600-serie of zijn deze niet geschikt voor telefoons? Maakt Samsung zelf misschien ook GPU's en kan dit een placeholder zijn, omdat definitieve chips misschien nog niet in overvloed beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
KoppenSneller schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:49:
[...]

Nee
BPP schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:51:
[...]

Het is ook een 4'7 inch scherm ipv de 4 inch van de M. Maar er klopt wel meer niet.
mmm, de Galaxy M zou 4" worden, ja daar heb je gelijk in. Verdere hardware gegevens kloppen aardig met de M volgens mij. Neemt niet weg dat de i9300 nog steeds niet de S3 is maar de Galaxy M. Zover ik weet is de S3 de i9500..... (de i9500 werd eerst als tizen toestel gezien, maar bleek dat niet te zijn is het laatste wat ik ervan begrepen heb)

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Het lijkt erop dat Samsung nu een behoorlijke verwarring aan het creëren is en dat brengt de hype tot aan 3 mei toch weer behoorlijk aan het leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Het is ook een cover.
Iets duidelijker foto's
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1609257

[ Voor 30% gewijzigd door DeBaroN op 20-04-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Nu ook op Tweakers FP

nieuws: Vietnamese site toont hardware Samsung Galaxy S III

[ Voor 7% gewijzigd door mmedia op 20-04-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hier nog even wat meer info over de Galaxy M i9300:

http://www.sammobile.com/...th-1280-x-720-resolution/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Op de battery staat zelfs "M project" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
dus niet de Galaxy S3 ;) klaar! nu wachten op de echte releasespecs... :) thank god..

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is dat een notification led? Please laat Samsung eens naar haar klanten luisteren en dit toevoegen. Dat heb ik nog liever dan een HD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Golf2vr6 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:11:
[...]

Op de battery staat zelfs "M project" ;)
En opstartscherm is dan weer galaxy met een S.....

http://media.tinhte.vn/ph...0%282%29.jpg?m=1334906531

[ Voor 31% gewijzigd door DeBaroN op 20-04-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Ik hoop niet dat dit de SGSIII is want de Mali-400 is not done. (Dezelfde als SGS2, maar met een hogere resolutie => minder performance)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dit is waarschijnlijk de nieuwe SGM :).

Zou me niets verbazen als Samsung "Galaxy S" in het splashscreen gezet heeft om de geruchtenmolen op een dwaalspoor te zetten XD!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Waar het op neer komt, dit is dus de M en niet de S3 (als die zo gaat heten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:18:
Is dat een notification led? Please laat Samsung eens naar haar klanten luisteren en dit toevoegen. Dat heb ik nog liever dan een HD scherm.
Is gewoon hetzelfde dingetje wat ook op je S2 zit....toen dachten een een hoop mensen dat het een not. led was. mmm al lijkt die nu rechts te zitten... lol who knows...

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Golf2vr6 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:32:
[...]

Is gewoon hetzelfde dingetje wat ook op je S2 zit....toen dachten een een hoop mensen dat het een not. led was. mmm al lijkt die nu rechts te zitten... lol who knows...
Ik bedoel dat groen ding linksboven?

Afbeeldingslocatie: http://media.tinhte.vn/photo/var/albums/Anh-Bai-/Samsung%20GALAXY%20SIII%20Prototype%2C%2020-04-2012%20%281%29.jpg?m=1334906528

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 20-04-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Een vriendin van mij, waarvan de man bij Samsung werkt, zei dat ze bezig zijn met een nieuwe telefoon. Maar dit is niet de opvolger van de SII. Samsung komt binnenkort met een nieuwe toestel gericht op de mid-high segment van de markt en pas daarna met de opvolger van de SII.

De ene toestel moet concurreren met de HTC One S, maar met iets betere specs en iets goedkoper en de andere met de HTC One X maar dan iets betere specs en iets goedkoper.

Deze "leak" is gelukkig geen SIII

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Lisadr schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:59:
Een vriendin van mij, waarvan de man bij Samsung werkt, zei dat ze bezig zijn met een nieuwe telefoon. Maar dit is niet de opvolger van de SII. Samsung komt binnenkort met een nieuwe toestel gericht op de mid-high segment van de markt en pas daarna met de opvolger van de SII.

De ene toestel moet concurreren met de HTC One S, maar met iets betere specs en iets goedkoper en de andere met de HTC One X maar dan iets betere specs en iets goedkoper.

Deze "leak" is gelukkig geen SIII
Dat betekend dat de M op 3mei wordt aangekondigd en niet de S3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

baronruud schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:02:
[...]

Of ze releasen allebei, leaken de M en hebben een speciaal event voor de S3.

Op die manier zouden ze alle aandacht naar de M trekken met leaks over de M die op de S3 lijkt, en verbazen ze de wereld met een release van de S3 in mei ^^

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
baronruud schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:02:
[...]

Geen idee, maar het zal mij niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Een vriendin van mij, waarvan de man bij Samsung werkt
een oom van mij waarvan de vriendin een neef heeft die bij samsung werkt zegt dat...

zonder gekkigheid, ik denk dat samsung NL niet of niet alles over de plannen van samsung hoofdkantoor weet om zo het uitlekken van info te voorkomen. dus die man van een vriendin weet misschien ook gewoon niks.

agja tis en blijft het geruchten topic :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:50
Eerste pics van de S3 in real life!
Whoa, there. We're still weeks away from an official big stage unveiling, but it looks like Samsung's next Galaxy phone is already out there. Vietnamese site Tinhte, which has past form on these kind of things, has got it hands on the GT-I9300 -- purportedly the Galaxy S III if Samsung decides to follow its own naming convention. According to the specifications leaked, the phone houses a 4.6-inch display at 720 x 1184 resolution (320 DPI, depending on whether you include those on-screen Android buttons), while a quad-core 1.4 GHz processor works on keeping the Ice Cream Sandwich OS running smoothly. Other hardware mentions include 1GB of RAM, 8-megapixel camera, 16GB of storage plus microSD capability.
Bron Engadget
Link: http://www.engadget.com/2012/04/20/galaxy-s-iii-leak/

[ Voor 83% gewijzigd door Miki op 20-04-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
eeeuuh ook wakker???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Miki wordt eens wakker jongen. dit staat al op de FP en word al 2paginas besproken in dit topic :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:50
My bad ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Klasse Miki..... altijd wel leuk zo'n bericht tussen door.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
i9300 is de Galaxy M, niet de Galaxy S3.
Was al lang opgemerkt zie ik :).

[ Voor 29% gewijzigd door Sigis op 20-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Die zogenaamde S3 is gewoon de galaxy s2 hd die nog zou moeten uitkomen, mij lijkt echt niet dat in de S3 de mali 400 GPU zit.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik ben nou eigenlijk wel beniuwd of er nu twee toestellen komen. Waarbij de M een soort S2 plus wordt, en dat er nog ergens een niet gespotte s3 rondhangt. Of dat dit de s3 wordt.
We hebben die zogenaamde galaxy-m i9300 al een paar keer voorbij zien komen. 1 keer met 4inch scherm en nu met 4.6inch scherm. Waarom zouden ze twee telefoons will disguisen/geheimhouden, aangezien deze telefoon niet een design heeft die je op de markt zou moeten willen brengen? Dat is ook raar toch.
Of zouden beide versies hetzelfde design krijgen?
Of gebruiken ze het als een soort mule/dummy waar ze in de loop van de tijd allerlei onderdelen van de s3 op testen...

(Filmpje start overigens wel op met galaxy S in het scherm en niet met M)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mbr01 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:57:
Ik ben nou eigenlijk wel beniuwd of er nu twee toestellen komen. Waarbij de M een soort S2 plus wordt, en dat er nog ergens een niet gespotte s3 rondhangt. Of dat dit de s3 wordt.
We hebben die zogenaamde galaxy-m i9300 al een paar keer voorbij zien komen. 1 keer met 4inch scherm en nu met 4.6inch scherm. Waarom zouden ze twee telefoons will disguisen/geheimhouden, aangezien deze telefoon niet een design heeft die je op de markt zou moeten willen brengen? Dat is ook raar toch.
Of gebruiken ze het als een soort mule/dummy waar ze in de loop van de tijd allerlei onderdelen van de s3 op testen...

Als dit de S3 gaat worden is het een redelijke fail, dan zullen de diehards echt nog wel wachten op de nieuwe iPhone die over een half jaar uitkomt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:59:
Als dit de S3 gaat worden is het een redelijke fail, dan zullen de diehards echt nog wel wachten op de nieuwe iPhone die over een half jaar uitkomt :/
Nou al duurt de S3 nog een jaar, nul komma nul kans dat ik de nieuwe iPhone ga nemen hoor :P Next!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Afbeeldingslocatie: http://media.tinhte.vn/photo/var/albums/Anh-Bai-/Samsung%20GALAXY%20SIII%20Prototype%2C%2020-04-2012%20%282%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.tinhte.vn/photo/var/albums/Anh-Bai-/Samsung%20GALAXY%20SIII%20Prototype%2C%2020-04-2012%20%284%29.jpg

Op het scherm een S en op de accu een M..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
alwaysleft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:59:
[...]

En daarbij, echte diehards blijven bij een appel. En ik never nooit niet!

@ Golf2vr6 hierboven: is allang vermeld hiero, anders ff laatste pagina van dit topic doorlezen en dan (niet) posten...

[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 20-04-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
de datum zal toch ook niet voor niks gekozen zijn, 3-5, of in sommige landen 5-3. Ook te lezen als S-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Proxx schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:20:
[...]

een oom van mij waarvan de vriendin een neef heeft die bij samsung werkt zegt dat...

zonder gekkigheid, ik denk dat samsung NL niet of niet alles over de plannen van samsung hoofdkantoor weet om zo het uitlekken van info te voorkomen. dus die man van een vriendin weet misschien ook gewoon niks.

agja tis en blijft het geruchten topic :P
Topic is: Samsing Galaxy SIII geruchten en discussie ;)

Samsung NL is Samsung Benelux, verantwoordelijk voor een markt met meer dan 27 miljoen inwoners. Hoewel ik met je eens ben dat de hoofdkantoor zoveel mogelijk geheim bewaard, is het niet zo dat ze in Delft niets weten van de i9300 en i9500 die binnen enkele weken aangekondigd zouden kunnen worden.

Zoek NDA op! Geheimhoudingsverklaringen zijn heel gebruikelijk en zeker bij het lanceren van nieuwe producen.

Denk je niet dat Samsung Benelux al contacten heeft met inkopers en al inzage heeft gehad in vertaalde handleidingen, voorwaarden enz!

Hoewel de management in Nederland wellicht nog niet veel weten over producten die ik Q4-2012/Q1-2013 uitkomen, kan ik je garanderen dat ze al weten wat er binnen enkele weken komt!

Vergeet ook niet dat er veel Koreanen in delft zitten die vanuit de hoofdkantoor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
baronruud schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:02:
[...]

@ Golf2vr6 hierboven: is allang vermeld hiero, anders ff laatste pagina van dit topic doorlezen en dan (niet) posten...
anders doe jij ff kijken wie het vermeld heeft ;)

Geen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:05:
de datum zal toch ook niet voor niks gekozen zijn, 3-5, of in sommige landen 5-3. Ook te lezen als S-3
Mooi gevonden :)

Al begint het nu wel te lijken op 9-11 speculaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Golf2vr6 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:23:
[...]

anders doe jij ff kijken wie het vermeld heeft ;)

Geen dank!
Ja, shit man! Verwacht natuurlijk ook niet dat iemand zijn eigen post op een andere manier repost. :+ 8)
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met die GPU dan? Is die niet goed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:36:
Wat is er met die GPU dan? Is die niet goed ofzo?
Zelfde als in S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus? Als die doet wat die moet doen, dan is het toch goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:38:
[...]

Is bottleneck voor CPU volgens mij.
En als die doet wat die moet doen dan is het toch goed? Ja, sorry daar kan ik niet met m'n kop bij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat een lelijk ding zeg, net als de SII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:41:
[...]

Is bottleneck voor CPU volgens mij.
En als die doet wat die moet doen dan is het toch goed? Ja, sorry daar kan ik niet met m'n kop bij. 8)7
Bottlenech voor CPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:38:
[...]

Klopt, is zeker nog een goede GPU. Maar je kan verwachten in een volgend vlaggenschip van Samsung, dat dit zeker geupgrade wordt. Ik hoop toch tenminste op de Mali-T604.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seezu schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:44:
[...]

Klopt, is zeker nog een goede GPU. Maar je kan verwachten in een volgend vlaggenschip van Samsung, dat dit zeker geupgrade wordt. Ik hoop toch tenminste op de Mali-T604.
Het is toch ook nog niet eens duidelijk of de Mali 400 er wel in komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Rev! schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:41:
Wat een lelijk ding zeg, net als de SII.
Als je de moeite had genomen om te lezen had je begrepen dat dit niet het uiterlijk van de S3 gaat worden. Blijf gewoon lekker bij je Sony (wat ik overigens ook mooie toestellen vind).....of gok ik verkeerd?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:45:
[...]

Het is toch ook nog niet eens duidelijk of de Mali 400 er wel in komt...
Er is nog helemaal niks duidelijk ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:46:
[...]

Als je de moeite had genomen om te lezen had je begrepen dat dit niet het uiterlijk van de S3 gaat worden. Blijf gewoon lekker bij je Sony (wat ik overigens ook mooie toestellen vind).....of gok ik verkeerd?

[...]

Er is nog helemaal niks duidelijk ;)
Ik heb alleen heb filmpje bekeken idd, heb verder niks tegen Samsung, heb er zelf genoeg toestellen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24

Verwacht zelf eigenlijk ook steeds meer dat de i9300 een soort Galaxy S2+ wordt of iets dergelijks. Een kleine upgrade (hogere resolutie scherm, iets snellere processor) maar niks heel schokkend. Vervolgens komt later pas de S3 als de nieuwe CPU klaar voor productie is (de dual/quad-core A15) met daarbij ook een Mali 400 GPU T604 GPU. Mogelijk gaat deze introductie dan ook samenvallen met de nieuwe Android versie? Zou wel een win-win situatie zijn voor Google en Samsung.

[ Voor 0% gewijzigd door FabianNL op 20-04-2012 15:18 . Reden: Verbetering naar Koen87 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nieuwe android versies zijn voor nexus (google) toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
FabianNL schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:03:
[...]

Verwacht zelf eigenlijk ook steeds meer dat de i9300 een soort Galaxy S2+ wordt of iets dergelijks. Een kleine upgrade (hogere resolutie scherm, iets snellere processor) maar niks heel schokkend. Vervolgens komt later pas de S3 als de nieuwe CPU klaar voor productie is (de quad-core A15) met daarbij ook een Mali 400 GPU. Mogelijk gaat deze introductie dan ook samenvallen met de nieuwe Android versie? Zou wel een win-win situatie zijn voor Google en Samsung.
De nieuwe A15 van Samsung is een Dualcore (5250) met Mali T604
De Quadcore versie staat geplanned voor 2013.

Echter bestaat er nu onduidelijkheid of de Exynos 4412 ook deze Mali T604 heeft of een hoger geklokte T400.

Maargoed, we weten het dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
Koen87 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:10:
[...]

De nieuwe A15 van Samsung is een Dualcore (5250) met Mali T604
De Quadcore versie staat geplanned voor 2013.

Echter bestaat er nu onduidelijkheid of de Exynos 4412 ook deze Mali T604 heeft of een hoger geklokte T400.
Je hebt gelijk, Mali T400 is natuurlijk welke in de S2 zit... Bedoelde inderdaad de T604.
Verder zou een dual-core misschien inderdaad wel realistischer zijn dan. Of, ze moeten de quad-core heel veel prioriteit geven en dat ie toch nog in 2012 komt? Naja, ik zit ook maar iets te bedenken :+
Golf2vr6 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:08:
Nieuwe android versies zijn voor nexus (google) toestellen.
Echter duurt het nu een half jaar voordat er Samsung uit is met de laatste Android versie (de Nexus niet meegerekend). Dat zal zowel Samsung als Google toch graag sneller willen zien. Waarom geen Nexus en kort daarop een nieuwe Galaxy uitbrengen? Worden het wel gedeeltelijk concurrenten van elkaar, maar dat maakt Samsung weinig uit.

[ Voor 26% gewijzigd door FabianNL op 20-04-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik ben benieuwd welke camera er in de Galaxy S3 komt. Als je naar de Xperia S kijkt dat Sony met 12 megapixel komt dan kan Samsung eigenlijk niet aankomen met maar 8 megapixel zoals HTC. Natuurlijk zegt megapixels niet alles maar zo zullen de meeste consumenten het toch vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, kap gewoon met speculeren, we zien het op S-3-2012 ik bedoel natuurlijk 5-3-2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Duurt lang he.......3 mei.....!

ICS is zo laat beschikbaar omdat Samsung zijn eigen TW schil eroverheen wil. Eeen nieuwe android word op een nieuwe google telefoon gepresenteerd. Dat die door Samsung gemaakt wordt heeft er niks mee te maken. Zou een droom zijn als Samsung de S3 uit zou brengen met kale ICS. Nou ja de custom ICS roms met TW zijn ook best te doen. Persoonlijk vind ik de hardware van Samsung top en de software shit, maar daar heb je custom roms voor in alle soorten en smaken....problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Dat onderschrijf ik helemaal, Samsung hardware top, software flop, afwerking nop (nou niet helemaal, matig).
Komt waarschijnlijk omdat Samsung een harwarefabrikant is. De grootste in geheugenschips en met LG in amoled en lcd schermen bijvoorbeeld. Kijk eens hoevel Samsung en LG hardware er in een iPhone zit... Alles wat echt goed is in de iPhone komt van die twee bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat filmpje staat dat de processor een armv7 is, is dat niet ontzettend antiek of ben ik in de war met cortex (a8/9)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:30:
In dat filmpje staat dat de processor een armv7 is, is dat niet ontzettend antiek of ben ik in de war met cortex (a8/9)?
Armv7 is een architectuur/instructieset, waarop de Cortex (A8/A9/A15) weer een type processortype is van deze genoemde Armv7.
Daarnaast was de ARM7, waar jij denk ik op doelt, ook een type, maar gebaseerd op de Armv3 architectuur.

Zie ook wikipedia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:06
nieuwe Galaxy S3 details, leaked test telefoon, design release versie is anders

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3Ei61wWOr4w]
http://www.gsmarena.com/s...ecs_and_all-news-4126.php

geeft aan dat het een quad core met 1,4ghz heeft, mali-400 gpu, 720p scherm, 2050mAh, 8MP, 16GB opslag met microSD mogelijkheid, 4,6" scherm, nfc

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02

codex

Geen OpenAI agent :)

SuperVeloce schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:45:
nieuwe Galaxy S3 details, leaked test telefoon, design release versie is anders

[video]
http://www.gsmarena.com/s...ecs_and_all-news-4126.php

geeft aan dat het een quad core met 1,4ghz heeft, mali-400 gpu, 720p scherm, 2050mAh, 8MP, 16GB opslag met microSD mogelijkheid, 4,6" scherm, nfc
Lees eens het topic door voordat je lukraak iets plaatst. Het staat nota bene al een halve dag op de Tweakers frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:06
sorry, ik zat eerst op gsmarena en gelijk hier op forum.. maar staat idd op frontpage ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:14
En al 2x in't topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Gepost op de facebook pagina van Samsung Denmark:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DJdHU.jpg

Ziet er aardig Nexus-achtig uit.

source

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Hmm die plus, zou dat een SII+ eventueel kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJVH schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:17:
Hmm die plus, zou dat een SII+ eventueel kunnen betekenen?
of super amoled plus? je kunt er van alles bij bedenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Tot nu toe lijkt alles erop dat CNET met z'n inside source toch gelijk gaat krijgen.
Rather than go for a complete overhaul, Samsung has apparently opted for an incremental update to the S3. "It'll be like the iPhone 4S was to the 4," says my source, who wished to remain anonymous. He gave no firm word on specs, but said we should look to the HTC One X for what to expect. That has a 1.5GHz quad-core chip with 1GB of RAM and a 4.7-inch screen.

(..)

Interestingly, Samsung may throw a curveball with the name. "Don't expect it to be called the S3," said my source, with a sly smile. Jason predicted yesterday that Samsung might "do an Apple" with the name, but I'm not sure it's the best move -- given that there are already so many Galaxy phones around, and the S2 is so popular, I reckon it would be wiser to stick with a straightforward name that shows people it's the successor to the S2.

[ Voor 67% gewijzigd door quartex op 20-04-2012 17:32 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Test foto's geschoten met de S3: http://www.gsmarena.com/s...he_internet-news-4127.php

Vooral de onderste zijn heel goed :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Laatst online: 09-09 22:44
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/57977-image/samsung-galaxy-s-III-label.jpg

i9300 wordt blijkbaar toch de galaxy s3. Deze komt ergens uit december afgelopen jaar.
Ik vind het opzich best logisch dat dit de galaxy s3 wordt. Zoals ik al eerder vandaag zei, zou ik het raar vinden als ze twee type telefoons zo geheimzinnig proberen te houden. Wat vinden jullie?

Stikkertje zou er ook gewoon op geplakt kunnen zijn natuurlijk..maar daar ga ik niet van uit.

http://www.phonearena.com...processor-onboard_id29305
alwaysleft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:51:
Test foto's geschoten met de S3: http://www.gsmarena.com/s...he_internet-news-4127.php

Vooral de onderste zijn heel goed :9~
Ik heb het idee dat ik die onderste fotos al eens eerder heb gezien.. Ben ook niet extreem onder de indruk eigenlijk...

[ Voor 60% gewijzigd door mbr01 op 20-04-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Duidelijk is dat het prototype 4 maanden oud is en er intern natuurlijk ook een hoop veranderd is. Wanneer zou de dualcore chip in productie gaan? Iemand bron daarvoor? Ow zie het al, voorjaar in tablets...

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 20-04-2012 18:05 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.