Dat gebeurt inderdaad als je "Accelerate Crew Training" aanzet.Seraphin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:35:
[...]
Ik wil dus de toename van de secondary skills "boosten"
Appel schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:52:
[...]
Dat gebeurt inderdaad als je "Accelerate Crew Training" aanzet.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Dat deed deze tank net als de panther in het echt ook wel eens. Wat bij mij dan weer de verbazing opwekt dat het bij de sherman's (benzinemotor in plaats van diesel) dat dan wel weer mee valt.wontcachme schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:22:
De King Tiger moet eigenlijk een prive Brandweerauto hebben als equipment. Dat ding vliegt constant in de fik![]()
Kun je het niet zien of wil je het niet zien? Ik zit als T6 stock heavy in een game met bijna alleen maar hogere tier tanks. Je kunt niks penetreren en als je zelf geraakt wordt dan is het game over. Maar ik kan mij voorstellen dat jij als T9/10 die games helemaal geweldig vindt en niets anders wilt spelen.Kaap schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Ik zie niet in waarom je klaagt over de matchmaker en als voorbeeld dat potje geeft.
Maar ik snap het wel, als jij als lower tier in een high tier potje komt is de matchmaker waardeloos, maar als jij in een lager tier potje komt en zelf de hoogste tier bent vindt je het geweldig.
Weet je hoe vaak ik in een lager tier potje kom. Misschien 1 op de 10 potjes. En in zo'n game zit er geen verschil van 4-5 tiers tussen de hoogste en de laagste tanks. Als ik de top tier tank ben dan is de laagste tank t4. Tenzij iemand weer eens een platoon met een lagere tier gemaakt heeft.
De reden dat die games veel beters zijn is omdat iedereen de kans heeft om het spel te beinvloeden. Een groepje t4's kan een t6 aanpakken. Heb je al eens geprobeerd met een paar t6 een t9 of t10 aan te vallen? En nee nu niet meteen komen met verhalen over hoe je met een groepje franse tanks door een game heen gaat. Stock t6 heavy weet je nog.
Je spreekt over 2 tier 6 als tegenstander (VK3601) en een tier 8 (AMX 100). Zelf speel je tier 6 en hebt een tier 8 bij je. Dat is gewoon normale matchmaking.Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:43:
[...]
Kun je het niet zien of wil je het niet zien? Ik zit als T6 stock heavy in een game met bijna alleen maar hogere tier tanks.
Wat verwacht je nou? Potjes per tier?
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-03-2012 14:50 ]
Zou wel leuk zijn.Kaap schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:49:
[...]
Je spreekt over 2 tier 6 als tegenstander (VK3601) en een tier 8 (AMX 100). Zelf speel je tier 6 en hebt een tier 8 bij je. Dat is gewoon normale matchmaking.
Overigens stond ik laatst met mijn amx40 tussen de ferdi's
Dat was wel echt kansloos.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik stond gisteren met mijn amx38 tussen 2 andere amx38's. Ook redelijk kanslooshexta schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:53:
[...]
Zou wel leuk zijn.
[removed]
Ik vind het ook leuk als mijn tier 8 heavy in potjes komt als top tier heavy, maar krijg er net zoveel dat ik lager ingedeeld zit. Vervelend, maar met mijn tier 8 weet ik nog steeds tier 10's te beschadigen.You win some, you loose some.hexta schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:53:
[...]
Zou wel leuk zijn.
Waarschijnlijk heb je het stukje gemist dat ik in een T9 match zat. Dat wil zeggen dat de top tanks t9 waren. Dat er op een bepaald punt een T8 en een paar t6'en op de map staan wil niet zeggen dat de match goed is.Kaap schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:49:
[...]
Je spreekt over 2 tier 6 als tegenstander (VK3601) en een tier 8 (AMX 100). Zelf speel je tier 6 en hebt een tier 8 bij je. Dat is gewoon normale matchmaking.
Wat ik verwacht is dat een spel leuk is om te spelen. Dat ik in ieder geval kans heb om invloed te hebben op de uitkomst. Als het verschil 2 tiers zou zijn dan zouden de games volgens mij veel beter zijn. Jammer genoeg kom ik met mijn t6 vaak in games waar de top een t9/t10 is. En dat is geen normale matchmaking. Dat is alleen leuk voor de spelers met hogere tier tanks. Oh en natuurlijk de mensen die super goed zijn en met hun lagere tier 2-3 tier hoger zonder problemen aanpakken. Jammer genoeg ben ik een gemiddelde tanker.
Ik vraag mij trouwens af hoeveel mensen het met jou eens zijn dat de matchmaker gewoon goed is.
Lager zitten is niet erg.Kaap schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:59:
[...]
Ik vind het ook leuk als mijn tier 8 heavy in potjes komt als top tier heavy, maar krijg er net zoveel dat ik lager ingedeeld zit. Vervelend, maar met mijn tier 8 weet ik nog steeds tier 10's te beschadigen.You win some, you loose some.
Met 40/45 pen tussen ferdi's staan wel.
Maar ja, het blijft geluk hebben.
Dat heb ik niet gezegd. Jij zegt dat het niet goed is en geeft vervolgens een voorbeeld met daarin een situatie alleen over tier 6 en 8 tanks. Doet interpreteren alsof jij die matchmaking niet goed vind. Het hele voorbeeld werd geen woord over tier 9 of 10 gesproken.Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:03:
Ik vraag mij trouwens af hoeveel mensen het met jou eens zijn dat de matchmaker gewoon goed is.
M.u.v. dat de matchmaker soms TD's of tanks van 1 type in dezelfde groep gooit en heel soms er wel iets veel arty is ben ik over het algemeen tevreden over de matchmaking. Een spel wat me ontevreden maakt speel ik tenslotte niet.
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-03-2012 15:11 ]
Je gaat toch niet beweren dat je nooit ontevreden bent geweest over WoT?Kaap schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:08:
[...]
Dat heb ik niet gezegd. Jij zegt dat het niet goed is en geeft vervolgens een voorbeeld met daarin een situatie alleen over tier 6 en 8 tanks. Doet interpreteren alsof jij die matchmaking niet goed vind.
M.u.v. dat de matchmaker soms TD's of tanks van 1 type in dezelfde groep gooit en heel soms er wel iets veel arty is ben ik over het algemeen tevreden over de matchmaking. Een spel wat me ontevreden maakt speel ik tenslotte niet.
Tuurlijk valt er altijd wel iets te mopperen, arty en fransozen uit ik graag mijn afkeer tegen, maar als je echt echt echt ontevreden bent moet je gewoon stoppen met spelen.hexta schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:11:
[...]
Je gaat toch niet beweren dat je nooit ontevreden bent geweest over WoT?
aan de hand van de matchmaking tabel kan je zizen of het klopt.
Tuurlijk baal ik ook als ik stock veel hogere tiers tegen kom. ik blijf dan wat verder naar achteren en gebruik voornaamlijk HE op de tracks en de gun en laat mijn team genoten ze afknallen.
ik weet niet welke heavy je hebt, maar de KV-3 met 107mm of de BDR G1B met top gun zijn hele leuke tankjes!
de M6 is zelfs met top gun op zn best matig maar als je eenmaal de T29 habt is alles goed!
Tuurlijk baal ik ook als ik stock veel hogere tiers tegen kom. ik blijf dan wat verder naar achteren en gebruik voornaamlijk HE op de tracks en de gun en laat mijn team genoten ze afknallen.
ik weet niet welke heavy je hebt, maar de KV-3 met 107mm of de BDR G1B met top gun zijn hele leuke tankjes!
de M6 is zelfs met top gun op zn best matig maar als je eenmaal de T29 habt is alles goed!
Ik vind de matchmaking op lage en hogere tiers prima. Met een PzIIIA (Tier 3) kun je sommige tier 5 tanks prima damagen (1vs1 verlies je, maar hit & run kan werken). Er zitten er altijd een paar tussen waar je nutteloos tegen bent (ik kijk naar jou ja KV
), maar het is in ieder geval nog wel te doen.
Ook T6-T7 is wel redelijk te doen. Ik kon in mijn VK3601(H) dingen beschadigen en ook in mijn Tiger lukt dat nu ook. Maar T4-5 (vooral tier 5 vond ik echt niet leuk) vond ik echt een ramp.. Ik kwam met m'n PzIII tegen Tigers, T29's e.d. Je kunt net zo goed met stokken gooien naar die tanks. Enige dat ik in dat soort matches doe is gewoon een paar minuten wachten, en dan langs de flanken keihard doorscheuren en de arty proberen te killen/damagen. Al het andere is gewoon suicide.
Ook T6-T7 is wel redelijk te doen. Ik kon in mijn VK3601(H) dingen beschadigen en ook in mijn Tiger lukt dat nu ook. Maar T4-5 (vooral tier 5 vond ik echt niet leuk) vond ik echt een ramp.. Ik kwam met m'n PzIII tegen Tigers, T29's e.d. Je kunt net zo goed met stokken gooien naar die tanks. Enige dat ik in dat soort matches doe is gewoon een paar minuten wachten, en dan langs de flanken keihard doorscheuren en de arty proberen te killen/damagen. Al het andere is gewoon suicide.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lees mijn originele post nog eens een keer door. Op de eerste regel staat dat ik in een T9 match zit. Dat het voorbeeld verder over een T8 speler gaat die niet om zich heen kijkt en daardoor dood gaat veranderd daar niets aan.Kaap schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:08:
[...]
Dat heb ik niet gezegd. Jij zegt dat het niet goed is en geeft vervolgens een voorbeeld met daarin een situatie alleen over tier 6 en 8 tanks. Doet interpreteren alsof jij die matchmaking niet goed vind. Het hele voorbeeld werd geen woord over tier 9 of 10 gesproken.
Zodra je zelf een hogere tier tank hebt zal het probleem minder zijn. Als lagere tier tanker kan ik je vertellen dat het niet leuk is om bijna constant in dat soort games te zitten.M.u.v. dat de matchmaker soms TD's of tanks van 1 type in dezelfde groep gooit en heel soms er wel iets veel arty is ben ik over het algemeen tevreden over de matchmaking. Een spel wat me ontevreden maakt speel ik tenslotte niet.
Dingen die ik tot nu toe heb gezien met de matchmaker die minimaal toch wat vragen oproepen:
* 12 arty in een game, dus 6 aan iedere kant. Je ziet niks, doet niks en af en toe ontploft een tank naast je.
* Tier mismatch. Een kant heeft t9 t/m t6 en de andere kant heeft t9 t/m t5 waarbij ze onder de top tank steeds een lagere tank tegenover de tank van de tegenstander hebben staan.
* Tier mismatch met platoons. Een t1 + t3 platoon wordt in t7/9 matches ingedeeld.
* Te veel tanks van hetzelfde type in een groep. Moet toch makkelijk zijn om dit te splitsen over beide groepen.
* Een stock of bijna stock tank wordt tegenover een volledig geupgrade tank gezet.
Dit spel is te verslavend om mee te stoppen. De games waarbij de matchmaker wel goed zijn werk heeft gedaan zijn veel te leuk.
Ik ben nu bezig met de russische heavy lijn. Heb net mijn KV-3 met nieuwe tracks. Moet dus nog heel wat spelen voor een nieuwe gun. De duitsers en amerikanen heb ik eerder al geprobeerd en heb ook een beetje met de fransen gerommeld.skoozie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:31:
De BDR G1B vond ik frustrerend tot dat ik de top gun had, toen was het redelijk. De M6 is prima als deze is geupgrade. De T29 geupgrade is een fantastische tank. Het is de beste t7 tank die ik tot nu toe heb gespeeld. Maar ik heb alleen de Tiger en T29 t7 gespeeld.
[ Voor 21% gewijzigd door Ryack op 01-03-2012 15:57 ]
Wat wil je dan eigenlijk? Potjes per tier?Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:48:
[...]
Lees mijn originele post nog eens een keer door. Op de eerste regel staat dat ik in een T9 match zit. Dat het voorbeeld verder over een T8 speler gaat die niet om zich heen kijkt en daardoor dood gaat veranderd daar niets aan.
[...]Zodra je zelf een hogere tier tank hebt zal het probleem minder zijn. Als lagere tier tanker kan ik je vertellen dat het niet leuk is om bijna constant in dat soort games te zitten.
gebeurt soms is irritant, maar de laatste tijd met de snelle fransjes komt het m.i. minder vaak voor.Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:48:
Dingen die ik tot nu toe heb gezien met de matchmaker die minimaal toch wat vragen oproepen:
* 12 arty in een game, dus 6 aan iedere kant. Je ziet niks, doet niks en af en toe ontploft een tank naast je.
Niet elke tank heeft een even hoge "waarde" als de ene kant een hoge tier mist hebben ze er vaak iets anders waardevols voor terug (arty bv)* Tier mismatch. Een kant heeft t9 t/m t6 en de andere kant heeft t9 t/m t5 waarbij ze onder de top tank steeds een lagere tank tegenover de tank van de tegenstander hebben staan.
MM gebeurt aan de hand van de hoogste tier. Als de T3 een arty is kan die maximaal een T8 TD of Heavy tegen komen. anders ging iedereen met 2 T10 en een T1 in een platoon en lage tiers af knallen...* Tier mismatch met platoons. Een t1 + t3 platoon wordt in t7/9 matches ingedeeld.
Die snap ik ook niet helemaal. te vaak 4 PZ4 tegen 4 KV, wissel dat wat af! Maar de MM klopt meestal wel...* Te veel tanks van hetzelfde type in een groep. Moet toch makkelijk zijn om dit te splitsen over beide groepen.
Hier zouden ze iets aan gedaan hebben, de eerste 10 potjes zou de MM je vriendelijker gezind moeten zijn. Ik heb dat echter nog nooit ervaren.* Een stock of bijna stock tank wordt tegenover een volledig geupgrade tank gezet.
Monteer de 107mm die je als het goed is al met de KV geresearched hebt. ik heb even de 122mm op de KV-3 gehad maar vond de 107mm vele malen fijnerDit spel is te verslavend om mee te stoppen. De games waarbij de matchmaker wel goed zijn werk heeft gedaan zijn veel te leuk.
[...]
Ik ben nu bezig met de russische heavy lijn. Heb net mijn KV-3 met nieuwe tracks. Moet dus nog heel wat spelen voor een nieuwe gun. De duitsers en amerikanen heb ik eerder al geprobeerd en heb ook een beetje met de fransen gerommeld.
bekijk even de matchmaking chart, dan kan je zien waar je tegen kan komen te staan met je tanksDe BDR G1B vond ik frustrerend tot dat ik de top gun had, toen was het redelijk. De M6 is prima als deze is geupgrade. De T29 geupgrade is een fantastische tank. Het is de beste t7 tank die ik tot nu toe heb gespeeld. Maar ik heb alleen de Tiger en T29 t7 gespeeld.
Erh deze heb ik al een paar keer beantwoord. En het antwoord was niet potjes per tier. Het zou wel prettig zijn als de spreiding minder groot was. Zodat je in ieder geval een kans hebt om iets te doen en niet het gevoel hebt dat je alleen in de game zit om als kannonenvoer te dienen voor de hogere tiers.
Ik zal vanavond eens kijken wat er op dit moment op zit. Voor de KV heb ik niet alles geresearched en voor de KV-3 staan er nog een aantal guns open dus het is mogelijk dat ik de 107mm nog niet heb.skoozie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:05:
[...]
Monteer de 107mm die je als het goed is al met de KV geresearched hebt. ik heb even de 122mm op de KV-3 gehad maar vond de 107mm vele malen fijner
[ Voor 33% gewijzigd door Ryack op 01-03-2012 16:14 ]
Dat is zonde, de 107mm op de KV maakt die KV juist zo'n enge tegenstander.Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:10:
[...]
Ik zal vanavond eens kijken wat er op dit moment op zit. Voor de KV heb ik niet alles geresearched en voor de KV-3 staan er nog een aantal guns open dus het is mogelijk dat ik de 107mm nog niet heb.
met die 107mm is het nog steeds niet slim om Tier 8 en 9 1v1 te doen, maar vanaf de 2e lijn kan je heerlijk huishouden. 167mm met 300 damage!
edit: ik heb zelfs 100k xp extra gegrind met de 107mm op de KV-3 voor de (nog te komen) KV-4
[ Voor 8% gewijzigd door skoozie op 01-03-2012 16:20 ]
Wordt die KV4 dan zo freaking awesome? Ben benieuwd. Heb je ergens pics en of eigenschappen van de KV4?skoozie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:19:
[...]
edit: ik heb zelfs 100k xp extra gegrind met de 107mm op de KV-3 voor de (nog te komen) KV-4
flickr - WOT Profile - Game PC
Gewoon nog een beetje extra lomp en vierkant 
KV-4
Ik wil uiteindelijk in de IS tree uitkomen maar twijfel of ik momenteel beter via de KV-3 of via de KV-1S die tree kan gaan researchen vanwege de "aanstaande" tree-split.
KV-4
Ik wil uiteindelijk in de IS tree uitkomen maar twijfel of ik momenteel beter via de KV-3 of via de KV-1S die tree kan gaan researchen vanwege de "aanstaande" tree-split.
[ Voor 36% gewijzigd door MonkeySandwich op 01-03-2012 16:42 ]
Bedankt voor de info. Man nice 130mm gun (BL-9 is maar 122mm). Ben alleen benieuwd of het armor beter gaat presteren dan de IS-3. Voor de rest wel nice. Lijkt me ook wel iets om toch weer die KV3 dubbels voor te gaan doen. Is3 was in ieder geval wel leuk spelen.MonkeySandwich schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:40:
Gewoon nog een beetje extra lomp en vierkant
KV-4
Hoe houden jullie het vol om nog steeds te spelen?
Ikzelf ben eigenaar van een E-50 en alle tanks tot de E50 aan toe(via de oude tree nog). Tuurlijk gekozen omdat de Duitse tanks in WWII superieur waren. Helaas niet in WoT waar de Russische tak vrij dominant is. Kwam daar helaas pas achter toen ik de Panther II had:P. Maar we klagen niet, fijne redelijk snelle tanks zijn de panthers en E-50.
Maar echt op een gegeven moment ben ik er maar mee gestopt. Mijn credits kwamen steeds dichter bij de 0 te liggen aangezien de reparatie en reload kosten vrij hoog liggen. En de match samenstellingen leken steeds minder te worden.
Ik snap ook niet waarom ze spelers niet wat langer laten wachten totdat ze een goede match kunnen samenstellen. Ik wil best een minuutje wachten daarvoor. Maar denk dat het een van de pluspunten is van WoT. Snel in een match zitten en spelen en daardoor blijven spelers langer spelen. Immers zodra je tank naar de knoppen is quit je en start je een match met een andere tank. Maar denk ook dat hierdoor spelers te onvoorzichtig zijn tijdens matches. Ze denken toch 'ah als ik dood ben start ik gelijk met een andere tank uit mijn garage'.
Maar het lijkt me wel leuk om met Arranged Teams of met clans een match te doen. Toch een wat hoger niveau.
Misschien vanavond weer eens opstarten..
Ikzelf ben eigenaar van een E-50 en alle tanks tot de E50 aan toe(via de oude tree nog). Tuurlijk gekozen omdat de Duitse tanks in WWII superieur waren. Helaas niet in WoT waar de Russische tak vrij dominant is. Kwam daar helaas pas achter toen ik de Panther II had:P. Maar we klagen niet, fijne redelijk snelle tanks zijn de panthers en E-50.
Maar echt op een gegeven moment ben ik er maar mee gestopt. Mijn credits kwamen steeds dichter bij de 0 te liggen aangezien de reparatie en reload kosten vrij hoog liggen. En de match samenstellingen leken steeds minder te worden.
Ik snap ook niet waarom ze spelers niet wat langer laten wachten totdat ze een goede match kunnen samenstellen. Ik wil best een minuutje wachten daarvoor. Maar denk dat het een van de pluspunten is van WoT. Snel in een match zitten en spelen en daardoor blijven spelers langer spelen. Immers zodra je tank naar de knoppen is quit je en start je een match met een andere tank. Maar denk ook dat hierdoor spelers te onvoorzichtig zijn tijdens matches. Ze denken toch 'ah als ik dood ben start ik gelijk met een andere tank uit mijn garage'.
Maar het lijkt me wel leuk om met Arranged Teams of met clans een match te doen. Toch een wat hoger niveau.
Misschien vanavond weer eens opstarten..
Ik denk ook dat er relatief veel spelers zijn met 'hogere' tanks dan T6, dus dan is het ook logisch dat je relatief veel van dat soort matches ziet. Anders zouden ze het zo moeten doen dat er max een 2-tier verschil in zit, maar dan zou je queue-tijden krijgen.Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:43:
Kun je het niet zien of wil je het niet zien? Ik zit als T6 stock heavy in een game met bijna alleen maar hogere tier tanks. Je kunt niks penetreren en als je zelf geraakt wordt dan is het game over. Maar ik kan mij voorstellen dat jij als T9/10 die games helemaal geweldig vindt en niets anders wilt spelen.
Ben een tijdje gestopt, nu weer begonnen. Zolang ik me niet erger aan andere spelers is het erg leukhellsau schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:02:
Hoe houden jullie het vol om nog steeds te spelen?
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 01-03-2012 17:43 ]
https://niels.nu
Prepare, in hogere tiers wordt het mijn inziens alleen maar erger. Al is T8 bij tijd en wijlen wel de sweetspot waar je als T8 de potjes soms in je eentje nog kunt maken. Met een platoon van 3 T8 heavies heb je dan veelal een instant win als je alle drie een beetje ervaren bentAngeloonie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:37:
[...]
Kan het inderdaad ook zijn.. Maar als je al T8 bent moet je toch wel iets kunnen? Dus echt noobs kunnen het niet meer zijn...
Al lijd ik misschien ook wel aan het "lang-spelen-lage-tolerantie-syndroom'
Heb je de ingame efficiency mod haast?Fest schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:40:
In sommige potjes zitten echt de slechtste spelers bij elkaar. Een T95 die op Murovanka niet van de basis wegrijdt en een IS-4 die denkt iets te weten. Maar goed, daar speel je dan op in en uiteindelijk win je dan ook nog in je VK4502A met 2067xp, Steel Wall en Top Gun.
Wel een goed voorbeeld van situational awareness. Replay
Soms lach ik me echt rot om de ene na de andere 'slechte' speler in beide teams en ook is het leuk om te voorspellen wie als eerste dood zal gaan en van welk team
Zoals je zelf zegt, je kan het arti-counteren counteren dan is er toch niks aan de hand als je maar zorgt jij dat maar overleeft en niet gecounter-artied wordt. Het is juist weer goed dat die mogelijkheid er is, je ziet sindsdien ook weer normale aantallen in de potjes.patrickos85 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:30:
[...]
Ik vind het net kunnen dat arty zo makkelijk gecountered kan worden door arty. Tegenwoordig zijn ze al zo makkelijk te scouten door de T5 lights.
En om arty te tracen vind ik helemaal niet leuk . Ik kan het en weet hoe ik het kan voorkomen, maar als arty zijnde ben je al zo afhankelijk van je team. Om dan ook nog eens zo makkelijk gecountered to worden vind ik te erg.
GW Tiger of de GW Type E?Dark Angel schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:54:
[...]
Mooi dat je hem hebt kunnen we samen gaan trollen. Moet nog een paar puntjes dan heb ik de GW tiger E
Ja dat geldt ook voor de secondary skillsSeraphin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:27:
Wat ik me afvraag; als je tank elite is en je de skillbonus voor je crew aanzet, werkt dat dan ook voor de secondary skills? Ik vind die nog niet echt hard skillen namelijk.
Mwah dat vind ik reuze meevallen, gebeurt mij eigenlijk nooit.wontcachme schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:22:
De King Tiger moet eigenlijk een prive Brandweerauto hebben als equipment. Dat ding vliegt constant in de fik![]()
Probeert anders eens de Panther of Panther II

Dat is met de introductie van arty-tracers flink afgenomen, nu kom ik het eens in de 100-200 matches tegen dat er meer dan 4-6 totaal in een game zitten.Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:48:
[...]
Soms is het niet helemaal eerlijk verdeeld en dan baal ik ook maar veelal klopt het qua tierpunten wel maar moet je er echt op letten wil je het zien.* Tier mismatch. Een kant heeft t9 t/m t6 en de andere kant heeft t9 t/m t5 waarbij ze onder de top tank steeds een lagere tank tegenover de tank van de tegenstander hebben staan.
Dat komt omdat de matchmaking het platoon indeelt aan de hand van de hoogste tier en de rest meeneemt in de totale berekening. Daarom is het ook zo onwijs irritant als je een E75 + T2/3 in platoon in je team hebt want met een beetje pech is die lage tier niet een scout.* Tier mismatch met platoons. Een t1 + t3 platoon wordt in t7/9 matches ingedeeld.
Mee eens, dat zouden ze wel beter kunnen doen.* Te veel tanks van hetzelfde type in een groep. Moet toch makkelijk zijn om dit te splitsen over beide groepen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mensen, want kunnen jullie mij aanraden. Heb op me Pz 3/4 43k aan exp ge-grind. Zit te twijelen tussen een Hummel of Vk3601H.
Ben trouwens van alle markten thuis. Oftewel, van heavy tot SPG. Dus, de keuze is gericht op credits en fun factor.
Ben trouwens van alle markten thuis. Oftewel, van heavy tot SPG. Dus, de keuze is gericht op credits en fun factor.
[ Voor 32% gewijzigd door Aarge op 01-03-2012 18:05 ]
Als je echt met Arty spelen de Hummel anders de VK3601HAarge schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:03:
Mensen, want kunnen jullie mij aanraden. Heb op me Pz 3/4 43k aan exp ge-grind. Zit te twijelen tussen een Hummel of Vk3601H.
In het begin is het niet een super tank maar als je de lange 88mm erop hebt en je crew is beter dan is het echt een super leuke tank.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Hoe voelt het trouwens om in een tier X rond te rijden? Je hoeft namelijk nooit af te wachten of je als laagste of hoogste wordt ingedeeld.
Ik had 'm al werkend toen jij het nog niet voor elkaar kreegpsychoclown schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:57:
Heb je de ingame efficiency mod haast?
Soms lach ik me echt rot om de ene na de andere 'slechte' speler in beide teams en ook is het leuk om te voorspellen wie als eerste dood zal gaan en van welk team
Wat ik er van zie rijdt iedereen achter jou aan en wachten ze netjes tot je aan gort geschoten bentrgras schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:08:
Hoe voelt het trouwens om in een tier X rond te rijden? Je hoeft namelijk nooit af te wachten of je als laagste of hoogste wordt ingedeeld.
sorry dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door Gizzy op 01-03-2012 18:48 ]
Fun is denk ik wel de 3601, echter als je de hummel speelt kun je ook wel eens lekker de TD uithangen, wel mee uitkijken want je bent zo dood, maar wel mogelijk door je snelheid. Arty vind ik persoonlijk redelijk saai en vaak frustrerend vanwege de hit randomizer zeg maar. De 3601 is dan wat meer consistent en wat zelfstandiger. Als arty ben je dik afhankelijk van je team. De 3601 kan wel wat hebben en is leuk om te spelen.Aarge schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:03:
Leer wel asap waar je moet schieten want de korte 88mm is geen penetration koning. Front kv3 forget it, KV ook lastig, vooral flanken dus.
Lange 88mm op de vk3601, dat is de korte 88 toch? De 75mm 70l is langer.Zertaxka schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:07:
[...]
Als je echt met Arty spelen de Hummel anders de VK3601H.
In het begin is het niet een super tank maar als je de lange 88mm erop hebt en je crew is beter dan is het echt een super leuke tank.
[ Voor 17% gewijzigd door Gizzy op 01-03-2012 18:48 ]
Ditrgras schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:08:
Maar als je slim bent laat je de rest voor gaan en kun je zelf bepalen waar je naar toe trekt. OF je neemt het voortouw en zorgt dat je je van je beste kant laat zien.Hydra schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:32:
[...]
Wat ik er van zie rijdt iedereen achter jou aan en wachten ze netjes tot je aan gort geschoten bent
Laatst bijv. met een medium speler en T30 in platoon op Erlenberg (zelf de E100), de T54 liet ik scouten op C2 waardoor de IS7 van de tegenstander al detected was onder weg daarnaar toe. 2x een klap in de zijkant kunnen geven en toen durfde hij met 30% niet meer vanachter een gebouwtje weg te komen. Raakte die T54 hem nog + arty splash en het andere team was hun IS7 al kwijt. Een erg dappere Tiger van ons ging de midden brug over naar de andere kant en ik volgde hem maar (hij spotte niks). Daar wat snipende tanks op de heuvel neer kunnen knallen en tevens een snipende Tiger in het midden achter hun base. Vervolgens werd ik gebounced.. bleek een E100 op mij te knallen. Door onzorgvuldigheid 4 schoten nodig gehad omdat ik er zelf eentje bouncte. Laatste schot kwam ik al rijdend over het open veld naar hem toe. Kwam er met >70% vandaan omdat arty en de Tiger, in het midden, mij raakte
Kan ook heel anders verlopen trouwens want als T10 ben je wel top dog maar dat wilt niet zeggen dat je het zonder team af kan. Als je eigen team er een flink potje van maakt en het andere team goed samen optrekt moet je wel in een Maus zitten (+ weten hoe goed te anglen) wil je ze in bosjes afknallen.
Aha, just asking.Fest schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:08:
[...]
Ik had 'm al werkend toen jij het nog niet voor elkaar kreeg
http://worldoftanks.eu/news/1462-world-tanks-now-android/
Android versie van de WoT Assistant app
Zoals aangegeven ben ik van alle markten thuis. En toevallig ben ik de USSR tech tree gegaan vanwege de freebies. Met Fun factor bedoel ik of de MM leuk is voor die tanks. In ieder geval wil ik starten 75% crew.Gizzy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:47:
[...]
Fun is denk ik wel de 3601, echter als je de hummel speelt kun je ook wel eens lekker de TD uithangen, wel mee uitkijken want je bent zo dood, maar wel mogelijk door je snelheid. Arty vind ik persoonlijk redelijk saai en vaak frustrerend vanwege de hit randomizer zeg maar. De 3601 is dan wat meer consistent en wat zelfstandiger. Als arty ben je dik afhankelijk van je team. De 3601 kan wel wat hebben en is leuk om te spelen.
Leer wel asap waar je moet schieten want de korte 88mm is geen penetration koning. Front kv3 forget it, KV ook lastig, vooral flanken dus.
[...]
Lange 88mm op de vk3601, dat is de korte 88 toch? De 75mm 70l is langer.
Die Marder blijft toch een bazentankje. Jammer dat de marder op 4hp bleef hangen, anders had ik Master gunner 

Nobody touches my Marder Zwei und lebt!!
Wel fijn dat je vaak veel tanks gewoon van 60 naar 0 maait en bijna alle andere tanks gewoon pijn kan doen. Zelfs een Tiger schiet ik in de flank kapot, Tiger II ook wel eens gedaan. Met 120mm kom je een aardig eind.
En dat geluid van het kanon, zhe sound of music
EDIT:
FFFUUUUUU ik zie nu (x3) ipv 2. Maar dan nog, heerstank.

Nobody touches my Marder Zwei und lebt!!
Wel fijn dat je vaak veel tanks gewoon van 60 naar 0 maait en bijna alle andere tanks gewoon pijn kan doen. Zelfs een Tiger schiet ik in de flank kapot, Tiger II ook wel eens gedaan. Met 120mm kom je een aardig eind.
En dat geluid van het kanon, zhe sound of music
EDIT:
FFFUUUUUU ik zie nu (x3) ipv 2. Maar dan nog, heerstank.
[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 01-03-2012 20:57 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Wat nou heerstank
net met m'n vk3601 flink lopen hakken. 6 kills
laatste was een kv-13(heb ik zelf ook) die loser ging alleen met z'n zijkant naar mij toe staan, dan hak ik wel wat in de zijkant
Uiteindelijk 50k silver 2k xp en top gun en defender.
Maaruh Marder is en blijft een fijne TD
Uiteindelijk 50k silver 2k xp en top gun en defender.
Maaruh Marder is en blijft een fijne TD
[ Voor 8% gewijzigd door Appie Heijn op 01-03-2012 21:16 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Hij heerst omdat het een tank is die enorme klappen kan uitdelen in zijn klasse en heel goed tier-up kan klappen. Met je VK36 ga jij geen 3 tiers hoger andere tanks pijn doen. Thans, niet gemakkelijk. Ik kan zo 3 tiers hoger (T6) klappen uitdelen met 120mm pen.
Overigens net nog een goed uitgespeelde battle gehad! IS-4 en IS-7 zijn toch wel irritante k** tanks om frontaal te mollen. Jagdtiger, Ferdinand, E-75, TII, E-100, Maus, frontaal allemaal duidelijke weak spots alleen de IS-4 en IS-7 hebben die amper.
Overigens net nog een goed uitgespeelde battle gehad! IS-4 en IS-7 zijn toch wel irritante k** tanks om frontaal te mollen. Jagdtiger, Ferdinand, E-75, TII, E-100, Maus, frontaal allemaal duidelijke weak spots alleen de IS-4 en IS-7 hebben die amper.
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik zou btw voor de 3001 gaan en daarme ook de 3601 unlocken (het is dan nog maar 13k). Tenzij je de hogere medium line achter je wilt laten natuurlijk en voor de hogere tiers alleen heavy wilt spelen.Aarge schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:03:
Ohhh valt best mee hoor, knal regelmatig, tigers, JagdPz IV, franse stokbroden en kv3 en kv13's af alleen KV5 kom ik met geen mogelijkheid doorheen. Alleen oonder een hoek(scheef van boven) op de motorkap scheit wel eens 10% eraf.NoxiuZ schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:55:
Hij heerst omdat het een tank is die enorme klappen kan uitdelen in zijn klasse en heel goed tier-up kan klappen. Met je VK36 ga jij geen 3 tiers hoger andere tanks pijn doen. Thans, niet gemakkelijk. Ik kan zo 3 tiers hoger (T6) klappen uitdelen met 120mm pen.
Kreeg net gezeik dat ik met m'n Lowe op de 'verkeerde plek' stond. Uhuh. Ik had zicht op de zijkant van 5 heavies, had al 5 kills en nog damage gedaan op 3 andere heavies. Had aan 't eind van 't potje 1700 XP. En dan sta ik op de verkeerde plek? Sure. Hij zat in een platoon met 2 andere meds en kon 't kennelijk niet hebben dat 'ie dood was.
Die R2D2 voorop is een weakspot.Appie Heijn schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:35:
Ohhh valt best mee hoor, knal regelmatig, tigers, JagdPz IV, franse stokbroden en kv3 en kv13's af alleen KV5 kom ik met geen mogelijkheid doorheen. Alleen oonder een hoek(scheef van boven) op de motorkap scheit wel eens 10% eraf.
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 01-03-2012 23:11 ]
Wat is die; E-50 stock, een tank om van te huilen..
En dat is ?Hydra schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:10:
Kreeg net gezeik dat ik met m'n Lowe op de 'verkeerde plek' stond. Uhuh. Ik had zicht op de zijkant van 5 heavies, had al 5 kills en nog damage gedaan op 3 andere heavies. Had aan 't eind van 't potje 1700 XP. En dan sta ik op de verkeerde plek? Sure. Hij zat in een platoon met 2 andere meds en kon 't kennelijk niet hebben dat 'ie dood was.
[...]
Die R2D2 voorop is een weakspot.
Idd:Fest schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:33:
[...]
Die rare bult rechtsvoor vanuit zijn positie.

Die grote bult, voor de kijkertjes links.
Tiger is 1 tier up (en dan nog de zwakste T7 heavy). Jagd pz is zelfde tier, franse zooi is glass canon, KV-13 is medium. KV-5 is lastig ja, maar tier 8.Appie Heijn schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Ohhh valt best mee hoor, knal regelmatig, tigers, JagdPz IV, franse stokbroden en kv3 en kv13's af alleen KV5 kom ik met geen mogelijkheid doorheen. Alleen oonder een hoek(scheef van boven) op de motorkap scheit wel eens 10% eraf.
Dus welke tier 8 pak jij makkelijk?
VK3601 is een mini-tiger. Misschien kan je er goed mee om gaan, het meerendeel is gewoon raak knallen voor mij in de Marder.
Nadeel is dat t ding niet accuraat is.
Gisteravond was een interessante avond gezien de ontwikkelingen op de Global Map.
Onze battle van HARDS tegen LAS_X was een draw na 3 minuten ofzo. Zij probeerden een rush en wij counterden dat door ook maar snel te gaan cappen.
Vervolgens bleek dat JNA, -JNA-, 1PADX en HARD het niet zo goed deden. Konden wij wel enigzins om lachen, omdat wij het gevoel hadden dat ze ons maar matigjes vonden. Wij hielden al flink wat dagen stand tegen clans waar zij het nu onder andere tegen verprutst hebben. Het resultaat is dat wij vanavond flink aan de bak moeten, gezien we omsingeld zijn.
Onze battle van HARDS tegen LAS_X was een draw na 3 minuten ofzo. Zij probeerden een rush en wij counterden dat door ook maar snel te gaan cappen.
Vervolgens bleek dat JNA, -JNA-, 1PADX en HARD het niet zo goed deden. Konden wij wel enigzins om lachen, omdat wij het gevoel hadden dat ze ons maar matigjes vonden. Wij hielden al flink wat dagen stand tegen clans waar zij het nu onder andere tegen verprutst hebben. Het resultaat is dat wij vanavond flink aan de bak moeten, gezien we omsingeld zijn.
Ik heb gister ook weer lekker CW's kunnen spelenFest schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:56:
Gisteravond was een interessante avond gezien de ontwikkelingen op de Global Map.
Het is inderdaad een mini tiger, samen met de KV-13 vindt ik dit tot nog toe de beste all round tank die ik heb (gehad).NoxiuZ schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 02:05:
[...]
Tiger is 1 tier up (en dan nog de zwakste T7 heavy). Jagd pz is zelfde tier, franse zooi is glass canon, KV-13 is medium. KV-5 is lastig ja, maar tier 8.
Dus welke tier 8 pak jij makkelijk?
VK3601 is een mini-tiger. Misschien kan je er goed mee om gaan, het meerendeel is gewoon raak knallen voor mij in de Marder.
Nadeel is dat t ding niet accuraat is.
Welke ik relatief gemakkelijk sloop zijn een:
T23
Pershing
Type 59(alleen vanaf zij en achterkant)
T-44 (mondjemaat slopen)
VK 4502 (P) Ausf. A(alleen zijkant, kom hem alleen bijna nooit tegen)
Alleen die one-shotters van een Ferdi zijn zo irritant in deze tank.
Thanks kwam er net al weer één tegen, dus dacht zal het even proberen, maar kwam niet in positie met mijn arl44(rara hoe kan dat)Hydra schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 01:05:
[...]
Idd:
[afbeelding]
Die grote bult, voor de kijkertjes links.
[ Voor 55% gewijzigd door Appie Heijn op 02-03-2012 10:01 ]
1PADx deed helemaal niks (terwijl ze wel hadden gemoeten) maar JNA fails again.. maar goedFest schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:56:
Mooi want die staan inmiddels bij ons op de stoep en onze backyard is nog steeds niet opgeruimd..Appel schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Ik heb gister ook weer lekker CW's kunnen spelenAlles was 15-2, 15-1 en een 'close' battle met 15-5 gewonnen
We staan nu op de stoep bij TAC
Als we het zelf hadden mogen doen dan was er nu vrijwel geen vuiltje aan de lucht..
Gisteravond weinig gespeeld maar de potjes die ik deed waren wel erg lekker.
Wel opvallend, inclusief de draw van de clan war had ik in totaal 3 draws van de 12 potjes.
Vooral met de AMX 50 120 was het heel erg lekker, 3-4 potjes met meer dan 1600 exp
met jou heb ik nog een appeltje te schillenAppel schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Ik heb gister ook weer lekker CW's kunnen spelenAlles was 15-2, 15-1 en een 'close' battle met 15-5 gewonnen
We staan nu op de stoep bij TAC
Als ik nu ga meedraaien met zo'n CW. Krijg ik dan ook gold van de CW om oa gold ammo te kopen. Mijn hoogste is IS4. Alleen nog in de stock uitvoering met alleen de bl9. IS3 is wel zo goed als elite.oosterhofjf schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:30:
[...]
met jou heb ik nog een appeltje te schillenJammer dat ik vanavond niet kan spelen. Lijkt me mooi om iedereen van GOT weer tegen te komen in CW
Heb trouwens wel de S51 en kan deze zo elite met de free exp.
[ Voor 6% gewijzigd door Aarge op 02-03-2012 10:46 ]
Ligt eraan bij welke clans en hoe ze gold uitdelen.
Bij HARDS is het zo dat we gold uitdelen voor degene die meedoen aan een clan war (het liefste ook aan spelers die deelnemen aan trainingen maar gezien de huidige stand van zaken willen we ook een potje hebben mochten we van de map raken). Daarnaast is een tier X heavy, tier IX medium of tier VIII arty benodigd, lager is eigenlijk niet echt nuttig of doet een andere klasse bijna even goed.
Bij HARDS is het zo dat we gold uitdelen voor degene die meedoen aan een clan war (het liefste ook aan spelers die deelnemen aan trainingen maar gezien de huidige stand van zaken willen we ook een potje hebben mochten we van de map raken). Daarnaast is een tier X heavy, tier IX medium of tier VIII arty benodigd, lager is eigenlijk niet echt nuttig of doet een andere klasse bijna even goed.
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 02-03-2012 10:48 ]
Dat verschilt per clan. Volgens mij staat dat ergens haarfijn uitgelegd. Momenteel zit in in TAC en krijg ik 100 gold per battle, arty krijgt 150 gold per battle. Pirates is volgens mij ondertussen miljonair dus die zullen ook wel een leuke boterham krijgen per battle. Ik weet dat het huidige GOT geen clanwars speelt.Aarge schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:44:
[...]
Als ik nu ga meedraaien met zo'n CW. Krijg ik dan ook gold van de CW om oa gold ammo te kopen. Mijn hoogste is IS4. Alleen nog in de stock uitvoering met alleen de bl9. IS3 is wel zo goed als elite.
Heb trouwens wel de S51 en kan deze zo elite met de free exp.
[ Voor 4% gewijzigd door oosterhofjf op 02-03-2012 10:50 ]
Wat bedoel je met HARDS? Is dat de klasse van de CW? Zo ja, dan is er zeker ook een klasse lager dan HARDS met max T8 tanks. Enne, wat voor trainingen? Drillen met de tanks of meer een formatie besprekingen per map?psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:47:
Ligt eraan bij welke clans en hoe ze gold uitdelen.
Nee dat is mijn huidige clan 
Er zijn geen verschillende leagues, dat zat wel in de pijplijn maar gezien het huidige CW gedeelte nog steeds getweaked wordt en we niet eens alle zones tot onze beschikking hebben zal dat nog wel even duren.
Met trainingen bedoel ik echt training en het liefst tegen een 2e team binnen onze clan zodat we kunnen kijken of er nog dingen verbeterd moeten worden aan de tactic en of mensen wel de juiste posities innemen, wel op de juiste manier aanvallen etc.
Er zijn geen verschillende leagues, dat zat wel in de pijplijn maar gezien het huidige CW gedeelte nog steeds getweaked wordt en we niet eens alle zones tot onze beschikking hebben zal dat nog wel even duren.
Met trainingen bedoel ik echt training en het liefst tegen een 2e team binnen onze clan zodat we kunnen kijken of er nog dingen verbeterd moeten worden aan de tactic en of mensen wel de juiste posities innemen, wel op de juiste manier aanvallen etc.
spreken we hier dan over vaste plannen per map, of blijft het wel dynamisch t.o.v. het vijandelijke team?psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:04:
Nee dat is mijn huidige clan
Bv. hebben jullie vaste plekken voor scouts om te gaan kampen?
Ben gisteren overgestapt van IS naar IS-3. Merk dat deze tank wel wat logger aanvoelt en ik heb nog de gun van de IS, deze gaat als eerste naar de top gun. Pen van 175 is gewoon te laag in die klasse.
Iemand tips hoe je een IS-3 speelt?
Als je geen plannen hebt in een CW dan kun je het schudden, plan je te ver vooruit dan kom je zelf in de knoop (field commander). Focus je je teveel op een aantal scenarios dan kun je nog wel eens verrast worden.defiler1974 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:10:
[...]
spreken we hier dan over vaste plannen per map, of blijft het wel dynamisch t.o.v. het vijandelijke team?
Bv. hebben jullie vaste plekken voor scouts om te gaan kampen?
Wat belangrijk is om jou tactic aan de tegenstander op te leggen door gebruik van basis posities en 1-2 main goals, aan de hand van hoe de tegenstander daarop reageert kun je weer anticiperen
Vooral dat anticiperen is soms nogal lastig maar door te spelen leer je het meeste.
Meh zo zitten wij in een stalemate tegen 1PDD. An sich gaat het wel goed maar wij aanvallen en hun verdedigen op Karelia krijgen we het gewoon niet voor elkaar. Gasten zijn heel goed om op die map te anticiperen. Blijft ook gewoon een shitty map voor clan wars vind ik. Ook S-D krijgt er geen vat op met die lui. En das zuur want resources zijn nodig in het noorden van scandinavie om Wargaming's Petclan tegenstand te bieden.Fest schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:56:
Maar sowieso snap ik al die pleuris duitse clans in zuid-Europa en Denemarken niet. Smurf Goldfarm NAP bezit de helft van Europa met 20 clans, iedereen zou daar tegen moeten werken, maar nee, ze moeten en zullen perse naar west-Europa willen gaan.
Ja die proberen maximaal te profiteren van het feit dat onze aandacht flink verdeeld is.
Nouja enkel PX en in iets mindere mate LAS_X is van echt niveau, LAS_X probeert al 5 dagen Holstein te pakken en ook al doen we constant hetzelfde (met hier en daar 1-2 tanks verschil) dan nog lukt het ze niet.
De enige serieuze poging van ze was gisteren en dat was een pure rush omdat ze tot nu toe elke keer flink gefaald hebben en ach.. op zo'n rush zijn we de volgende keer gewoon wat meer voorbereid dus dan mogen ze weer wat anders proberen
Nouja enkel PX en in iets mindere mate LAS_X is van echt niveau, LAS_X probeert al 5 dagen Holstein te pakken en ook al doen we constant hetzelfde (met hier en daar 1-2 tanks verschil) dan nog lukt het ze niet.
De enige serieuze poging van ze was gisteren en dat was een pure rush omdat ze tot nu toe elke keer flink gefaald hebben en ach.. op zo'n rush zijn we de volgende keer gewoon wat meer voorbereid dus dan mogen ze weer wat anders proberen
Gisteren er achter gekomen dat een kapotte M6 als perfecte armour dient! 
Was een potje op Lakeville, ons team was echt zwaar kansloos bezig. Vijand kon ons op alle 3 de fronten helemaal klemzetten, en sloten ons zo in. Ik ben van kant naar kant gevlogen om te helpen, maar het schoot niet op. Uiteindelijk nog maar 3 van ons over, en heb me toen tussen de bergvoet onderin verschanst, maar daar kwam ook een M6 bij. Zwaar irritant omdat 1) ik ook sneller gevonden wordt als er 2 tanks staan, 2) we elkaar in de kleine nis in de weg zitten en 3) omdat je vaak niet de outline van de vijand kan zien als je op elkaar zit (je ally is dan omlijnd).
Uiteindelijk is die M6 afgeknald en zat ik klem er achter, kon geen kant op zonder beschoten te worden. Heb toen met 10HP(!) over gewoon een Tiger, KV en T-28 af kunnen maken
Stelletje prutsers dat het waren! 
Alleen jamer van die StugIII en JagdPanzer die via de andere kant kwamen, daar kon ik niets meer tegen beginnen.
En toch ook weer jammer dat het wéér een potje was met 5 kills die ik verloor. Gisteren 3x gebeurd

Was een potje op Lakeville, ons team was echt zwaar kansloos bezig. Vijand kon ons op alle 3 de fronten helemaal klemzetten, en sloten ons zo in. Ik ben van kant naar kant gevlogen om te helpen, maar het schoot niet op. Uiteindelijk nog maar 3 van ons over, en heb me toen tussen de bergvoet onderin verschanst, maar daar kwam ook een M6 bij. Zwaar irritant omdat 1) ik ook sneller gevonden wordt als er 2 tanks staan, 2) we elkaar in de kleine nis in de weg zitten en 3) omdat je vaak niet de outline van de vijand kan zien als je op elkaar zit (je ally is dan omlijnd).
Uiteindelijk is die M6 afgeknald en zat ik klem er achter, kon geen kant op zonder beschoten te worden. Heb toen met 10HP(!) over gewoon een Tiger, KV en T-28 af kunnen maken

Alleen jamer van die StugIII en JagdPanzer die via de andere kant kwamen, daar kon ik niets meer tegen beginnen.
En toch ook weer jammer dat het wéér een potje was met 5 kills die ik verloor. Gisteren 3x gebeurd
Ja best kansloos eigenlijk. Is natuurlijk ook wel een beetje het voordeel van de Smurf Goldfarm NAP. Bewust vorige zomer de vroege tijdzones kiezen, daarmee hou je al een heleboel clans af die zouden willen competen voor die zones. Clans die van afkomst al in de vroege tijdzone zitten op de landingzones zetten en ze zijn goed voorbereid.psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:00:
Ja die proberen maximaal te profiteren van het feit dat onze aandacht flink verdeeld is.
1PDD heeft namelijk soms moeite om 2 teams te fielden. Nu komen ze er telkens onderuit doordat LAS_X delayed en ze het dus met dat ene team afkunnen. Ik had Pankratis dus verzocht om te kijken of HARDS eventueel naar Zaeland zou kunnen zodat 1PDD op 3 fronten moet vechten wat ze niet aankunnen. Maar hij verkoos er voor om HARD te sturen. Dat was 3 dagen geleden meen ik.psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:00:
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-03-2012 12:07 ]
Zit er dan geen limit op CW. Oftewel, mag je 15x T10 heavy erin zitten.
Inderdaad, maakt niet uit wat je meeneemt dus je wilt (om een redelijke kans te maken) sowieso enkel top tiers meenemen.
Goeie, ga ik nu ook doen
Ik vond de cover die je van dat ding krijgt vies tegenvallen trouwens.
Wat we tactisch precies gaan doen weet ik niet, maar het is een van de grootste targets van de blauwe alliantie. Gister was bijna alles tegen FTC.psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:27:
Mooi want die staan inmiddels bij ons op de stoep en onze backyard is nog steeds niet opgeruimd..
Als we het zelf hadden mogen doen dan was er nu vrijwel geen vuiltje aan de lucht..
Bring it on! Lijkt me lachenoosterhofjf schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:30:
[...]
met jou heb ik nog een appeltje te schillenJammer dat ik vanavond niet kan spelen. Lijkt me mooi om iedereen van GOT weer tegen te komen in CW
Ik heb geen idee hoe het zit met de treasury, maar dagelijks komt er een lekker potje aan gold binnen. Al zijn de vergoedingen voor CW's en andere events vrij fors. We hebben af en toe events, dan kan de reward flink oplopen.oosterhofjf schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:48:
[...]
Dat verschilt per clan. Volgens mij staat dat ergens haarfijn uitgelegd. Momenteel zit in in TAC en krijg ik 100 gold per battle, arty krijgt 150 gold per battle. Pirates is volgens mij ondertussen miljonair dus die zullen ook wel een leuke boterham krijgen per battle. Ik weet dat het huidige GOT geen clanwars speelt.
Provinces total: 18 Total income: 20040
Precieze vergoedingen voor battles weet ik niet, dat maakt mij niet uit. Zolang ik maar kan spelen
Na het eerste potje werden alleen de regels veranderd. Nu ging er 1 arty spotten zodra er 2 over waren. Maar was wel super, ze konden alleen aan de tracers zien waar iemand was. Dus mocht er iemand staan te campen, langsrijden en even schieten... Daarna snel doorcrossen
Klinkt erg leuk.Appel schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:32:
Maar de events zijn wel super. Laatst 15 tier 1's in de cap rondrijden en gingen er 4 tier 8 arty met 50/50 HE/AP op blind-schieten. Arty kreeg 10 gold per kill, de T1's alleen 500 gold mocht je het overleven. (Verdeeld onder overlevenden)
Na het eerste potje werden alleen de regels veranderd. Nu ging er 1 arty spotten zodra er 2 over waren. Maar was wel super, ze konden alleen aan de tracers zien waar iemand was. Dus mocht er iemand staan te campen, langsrijden en even schieten... Daarna snel doorcrossen

Dit deed ik zelf ook altijd. En er natuurlijk achterstaan als je zelf staat te cappen:P
Dat heeft mijn AMX 13 75 gister ook 2x in een potje geholpen. Eerste shot de steiger, 2e de pallet, de 3e was mis en toen had één van mijn teammaatjes hem te pakken, WIN!
Het ziet er niet naar uit dat ik dit weekend even 40K xp op de AMX bij elkaar ga spelen, had graag gebruik gemaakt van de weekend promotie
Het ziet er niet naar uit dat ik dit weekend even 40K xp op de AMX bij elkaar ga spelen, had graag gebruik gemaakt van de weekend promotie
Net maar het kleine beetje free xp wat ik had gebruikt om van de AMX 40 af te komen. potjes tegen tier 7 met 50-70 xp per potje omdat je of niets tegenkomt of niets kan damagen, schiet echt niet op. Gelijk de AMX12t gehaald en wat een geinig tankje. Wel dezelfde proppenschieter maar je bent in ieder geval snel genoeg om wat uit te zoeken wat je wel kan killen. Leukste was gelijk om achter de vijandelijke AMX12t's aan te gaan en elkaar het leven zuur te maken. Kijk nu al uit om de 75 en 90 te spelen.
Zelf gisteren maar gebruik gemaakt van de actie om de amx 75 te kopen. Een battle mee gedaan en ging wel redelijk. Nog niet echt goed kunnen testen. Kwam helaas een pershing tegen en toen was het snel over. Moet me echt bedenken dat je snel weg bent als de tegenstander je op de korrel wilt nemen.
Dan kan ik je nu alvast verklappen dat je niet teleurgesteld zult gaan worden. Ik vond de AMX12t ook wel leuk, alleen de gun was vrij nutteloos. Bij de 13 75 wordt het al wat beter, maar pas bij de 13 90 krijg je een fatsoenlijke gun, ook al mis je wat penetratie. Maar ja, het blijft natuurlijk wel een light tank.Zertaxka schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:13:
Net maar het kleine beetje free xp wat ik had gebruikt om van de AMX 40 af te komen. potjes tegen tier 7 met 50-70 xp per potje omdat je of niets tegenkomt of niets kan damagen, schiet echt niet op. Gelijk de AMX12t gehaald en wat een geinig tankje. Wel dezelfde proppenschieter maar je bent in ieder geval snel genoeg om wat uit te zoeken wat je wel kan killen. Leukste was gelijk om achter de vijandelijke AMX12t's aan te gaan en elkaar het leven zuur te maken. Kijk nu al uit om de 75 en 90 te spelen.
Is er eigenlijk iemand hier de de AMX 40 ooit op de snelheid die in zijn stats staat zien rijden?Zertaxka schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:13:
Net maar het kleine beetje free xp wat ik had gebruikt om van de AMX 40 af te komen. potjes tegen tier 7 met 50-70 xp per potje omdat je of niets tegenkomt of niets kan damagen, schiet echt niet op.
Veel franse tanks kunnen niet makkelijk hun topsnelheid halen.
De 50 100 en 50 120 bijv. enkel als ze een heuveltje afgaan en als het landschap erna vlak is dan kunnen ze die snelheid wel een tijdje behouden
De 50 100 en 50 120 bijv. enkel als ze een heuveltje afgaan en als het landschap erna vlak is dan kunnen ze die snelheid wel een tijdje behouden
Ik heb de amx 40 op hoogste snelheid 35 zien gaan. van een berg af.psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:03:
Veel franse tanks kunnen niet makkelijk hun topsnelheid halen.
Dat was ik inderdaad even vergeten. Bleef iets te lang in het open staan terwijl ik mijn 6 shells in de zijkant van een Lowe wilde knallen. Ik moet mezelf dus gaan aanleren om in beweging te blijven want elke hit die je krijgt is er 1 teveel in dit tankje. Maar goed het is een hele verademing na de AMX 38 en 40.Fest schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:19:
[...]
Dan kan ik je nu alvast verklappen dat je niet teleurgesteld zult gaan worden. Ik vond de AMX12t ook wel leuk, alleen de gun was vrij nutteloos. Bij de 13 75 wordt het al wat beter, maar pas bij de 13 90 krijg je een fatsoenlijke gun, ook al mis je wat penetratie. Maar ja, het blijft natuurlijk wel een light tank.
Heb even snel de tree langs gekeken en het wordt inderdaad alleen maar beter op het eerste gezicht.
Maar voor de AMX12t eerst de tracks en dan de guns researchen neem ik aan ?
Ik vind die onzichtbare JagdPZ IV echt een heel fijn tankje!

Van te voren schepten KV's nog op dat zij de JagdPZ ownen in close combat. Ik meldde even vrolijk dat zij niet eens in de buurt konden komen voor close combat. En dat hebben ze geweten ook hahaha.
Heb overigens een crew op 60% camo en uiteraard het netje. Een skin is niet nodig, zoals je op de screenshots zie schoot ik vanaf die plek dus alle andere tanks de schroothoop op.
Had na 5 kills wel een beetje trillende handjes.

Van te voren schepten KV's nog op dat zij de JagdPZ ownen in close combat. Ik meldde even vrolijk dat zij niet eens in de buurt konden komen voor close combat. En dat hebben ze geweten ook hahaha.
Heb overigens een crew op 60% camo en uiteraard het netje. Een skin is niet nodig, zoals je op de screenshots zie schoot ik vanaf die plek dus alle andere tanks de schroothoop op.
Had na 5 kills wel een beetje trillende handjes.
wow, 11 kills
vind ik de experience nog tegenvallen, had echt 10k ofzo verwacht voor zo'n dikke ownage.
vind ik de experience nog tegenvallen, had echt 10k ofzo verwacht voor zo'n dikke ownage.
Jemig ik begin me steeds meer te ergeren aan noobs 
Zojuist een potje voor m'n x3 door m'n neus geboord.. Had 7(!) kills met m'n Luchs, m'n team had er welgeteld.... 0..
What the fuck waren die gasten aan het doen? En nee ik was niet aan het campen, maar reed gewoon recht door het midden naar voren en won in een 4vs1 situatie.. (die map met die goederentreinen)..
had een mooie x3 kunnen zijn.. maar helaas
Zojuist een potje voor m'n x3 door m'n neus geboord.. Had 7(!) kills met m'n Luchs, m'n team had er welgeteld.... 0..
What the fuck waren die gasten aan het doen? En nee ik was niet aan het campen, maar reed gewoon recht door het midden naar voren en won in een 4vs1 situatie.. (die map met die goederentreinen)..
Ik kan je wel vertellen wat ze aan het doen waren, dood aan het gaan voornamelijk. Dat is 1 skill waar een hele hoop random mensen goed in zijn.Angeloonie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:24:
Jemig ik begin me steeds meer te ergeren aan noobs
had een mooie x3 kunnen zijn.. maar helaas
Lekker een open plek oprijden en halverwege besluiten weer terug te gaan en je achterkant naar het voltallige vijandige team draaien.....
Vooral niet mee rijden met andere tanks, maar solo ergens rond gaan rijden. Of als ze in 1 kluit gaan, dan blijven ze mooi hangen op 1 plek tot de slag verloren is.
gefrustreerd nah, hoe kom je erbij?
Ha, dat deed mijn team ook vandaag. Ik had mazzel dat ik top-of-the-line was met mijn JagdPZ IV met camonetje en zeer fijne crew.
Andere tanks waren heel goed in andere tanks afleiden door hun reet te laten zien. Wel fijn, kon ik ze zo 1 voor 1 afknallen
Andere tanks waren heel goed in andere tanks afleiden door hun reet te laten zien. Wel fijn, kon ik ze zo 1 voor 1 afknallen
Ik heb gisteren een TK uitgevoerd op een AFK figuur, maar nu is mijn naam blauw (in de menu's). Blijft dat zo of gaat het nog weg?
Dat blijft zo voor x aantal uur (geloof iets van 48 of 72) maar het ligt er ook aan hoe vaak het al voorgekomen is dacht ik. Bedenk wel dat iedereen in je team jou nu mag neerpoffen zonder enige penalty. Teamkillen is sowieso idioot maar je hebt altijd nog grotere idioten die jou dan proberen te TK'en omdat het toch mag.
Ingame ben ik weer niet blauw, dat is het rare.. In de game dat ik de TK uitvoerde was ik wel blauw, maar m'n teamgenoten waren het met mij eens, alleen niemand deed de TK 
Oh, en:

Oh, en:

Aha dan was het kort en waarschijnlijk de eerste keer 
Besides, als iemand AFK is is het vervelend maar mijn inziens is het een mooie afleiding mocht de tegenstander tot de cap komen, kun jij hem weer belagen.
Besides, als iemand AFK is is het vervelend maar mijn inziens is het een mooie afleiding mocht de tegenstander tot de cap komen, kun jij hem weer belagen.
Ja dat bedacht ik me op het laatste moment. Was ook nog eens een mega spannend potje waar we van 3:8 naar 15:13 gingen
Had die afk-er wel kunnen gebruiken, dan was het waarschijnlijk 15:12 geweest
Ik heb vandaag ook iemand neer geknald. Het vreemde is alleen dat ik geen flauw idee heb wie en wanneer. Ik was met mijn arty aan het spelen en plotseling stond ik op -1. Ik heb echter al mijn shells neer zien komen en geen een ervan kwam verkeerd neer. Helaas was ik op mijn langzamere laptop bezig waar de replays op uit staan dus ik kan het ook niet even nakijken.Angeloonie schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:28:
Ik heb gisteren een TK uitgevoerd op een AFK figuur, maar nu is mijn naam blauw (in de menu's). Blijft dat zo of gaat het nog weg?
[removed]
De dag begon zo goed! bijna alle tanks met minimaal 4K triple. batchat bijna 6 k
kom ik daarna in de meest achterlijke teams. Te erg voor woorden gewoon. Zelfs als je alles uitlegt in chat begrijpen ze het niet. Achteraf gaan ze klagen en zeuren.
Ondertussen heb ik wel zoveel ervaring opgedaan dat ik weet waar het fout zal gaan. Met comany kan je dat voor zijn alleen in publics kan je gillen en schreeuwen wat je wilt, ze luisteren vaak toch niet.
Een voorbeeldje om mijn frustratie te uitten. Bij abby (ferdinand) ga ik als eerste de geul in en 13! ja 13 andere tanks volgen mij. ik roepen en gillen, maar nee ze blijven allemaal achter mij staan op 2 tanks na en blijven daar campen. is 1 lowe die hull down staan en daar schieten ze allemaal op. natuurlijk doen die lage tiers geen schade. heel snel komt er een scout ons achter in de kont pakken. Ik weer gillen en schreeuwen, maar ondertussen 10 tanks die hem volledig negeren. ik met mijn logge kont omdraaien om die scout te mollen. Snel terug naar basis en kan nog flink wat schade doen. De rest blijft gewoon campen in de geul.... echt te triest voor woorden.
moet eigenlijk een boek komen over faalteams
Ondertussen heb ik wel zoveel ervaring opgedaan dat ik weet waar het fout zal gaan. Met comany kan je dat voor zijn alleen in publics kan je gillen en schreeuwen wat je wilt, ze luisteren vaak toch niet.
Een voorbeeldje om mijn frustratie te uitten. Bij abby (ferdinand) ga ik als eerste de geul in en 13! ja 13 andere tanks volgen mij. ik roepen en gillen, maar nee ze blijven allemaal achter mij staan op 2 tanks na en blijven daar campen. is 1 lowe die hull down staan en daar schieten ze allemaal op. natuurlijk doen die lage tiers geen schade. heel snel komt er een scout ons achter in de kont pakken. Ik weer gillen en schreeuwen, maar ondertussen 10 tanks die hem volledig negeren. ik met mijn logge kont omdraaien om die scout te mollen. Snel terug naar basis en kan nog flink wat schade doen. De rest blijft gewoon campen in de geul.... echt te triest voor woorden.
moet eigenlijk een boek komen over faalteams
Op zo'n moment dan draai ik meteen om als ik 13 lui zie die me volgen.
Tevens is op Abbey de linkerkant van de map makkelijker om te verdedigen mochten ze de geul het niet houden omdat je vanaf beide plateaus de basis kan overzien en kan snipen (mits je op tijd omdraait mocht het mis gaan).
Tevens is op Abbey de linkerkant van de map makkelijker om te verdedigen mochten ze de geul het niet houden omdat je vanaf beide plateaus de basis kan overzien en kan snipen (mits je op tijd omdraait mocht het mis gaan).
Gisteren een wat minder leuk potje in m'n Ferdi.
Bij de start bleek al dat we een platoon russen in het team hadden, veel cyrillisch gespam en gelijk na de start van de battle begonnen ze op het team te schieten. onze IS-3 schoot terug, werd prompt blauw (ze waren low tier) en dus begon de rest op hem te schieten. Tegen die tijd reden er 3 vijandelijke tanks in de basis, maar dat deerde onze teamgenoten blijkbaar niet, die blauwe is-3 was belangrijker.
Kansloos gewoon.
Bij de start bleek al dat we een platoon russen in het team hadden, veel cyrillisch gespam en gelijk na de start van de battle begonnen ze op het team te schieten. onze IS-3 schoot terug, werd prompt blauw (ze waren low tier) en dus begon de rest op hem te schieten. Tegen die tijd reden er 3 vijandelijke tanks in de basis, maar dat deerde onze teamgenoten blijkbaar niet, die blauwe is-3 was belangrijker.

Kansloos gewoon.
Net een heerlijk potje in mijn Tiger II. 6.4k triple, 67k credits en veel schade toegebracht. E75, here i come 
Ook nog een steel wall behaald en geen schade opgelopen. Leuk een Slugger die alleen op je turret mikt op 400m
Ook nog een steel wall behaald en geen schade opgelopen. Leuk een Slugger die alleen op je turret mikt op 400m
[ Voor 34% gewijzigd door wontcachme op 03-03-2012 13:56 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heb m'n IS! Stuk fijner dan m'n KV-3, afgezien van de 122mm gewoon stock met een 75% crew dus kan alleen maar beter worden
Zojuist de meest epic comeback ever gehad.
Op Fjords met m'n nieuwe King Tiger als een van de middelste tiers.
M'n team werd redelijk afgeslacht, en na 5 minuten was de stand al 6:12. Onze dode teamgenoten zeiden al GG naar de vijand..
Vijand was al bij onze basis met een Tiger P, M6, JagdPanther en E-75. Onze JagdTiger en Panther II waren al bijna bij de basis en ik was als een speer terug aan het rijden. Onderweg kwam ik een E-75 tegen met 30% health die ik afmaakte en een GwPanther tegen die ik afknalde nadat de JagdTiger hem al voor 50% afmaakte. Toen de Tiger P via het aller-aller-aller-allerkleinste stukje zichtbare tank (de crewhatch bovenop de koepel) 90% van z'n leven er afgeschoten. Dat was al een medaille waard
Uiteindelijk was er nog 1 Tiger II van de vijand over, met nog 2 minuten op de klok. De Panther II is naar de vijand zijn basis geraced, en tot ons geluk was hij AFK

Wat je zegt ben je lekker zelf, aldus ChrusKaap schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:29:
[...]
Oh serieus? Ik hoop dat jij niet eens half zo arrogant als je broertje bentWat een lompe botte lul was dat zeg.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Wordt ik 30 seconden na de start in mijn SU-100 vastgereden door een A-20. Nu zou je zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn, aangezien er nog genoeg friendlies in de buurt zijn om je te helpen.
Nee dus. Er staan welgeteld 4(!) friendlies 50 meter verderop die het gewoonweg niet door hebben, terwijl het toch zeker 30 seconden duurde voordat ik dood was.
Nee dus. Er staan welgeteld 4(!) friendlies 50 meter verderop die het gewoonweg niet door hebben, terwijl het toch zeker 30 seconden duurde voordat ik dood was.

Voor de mensen die nog info willen over Patch 7.2:

Indicator van de shells die over zijn.

OverTargetMarker ingebouwen.

KV-2 stock

KV-2 stock

KV-2 stock

KV-2 top config

KV-2 top config

KV-2 top config
IS-6 premium tank:

http://translate.google.c...3D3%26t%3D1166%26&act=url

Indicator van de shells die over zijn.

OverTargetMarker ingebouwen.

KV-2 stock

KV-2 stock

KV-2 stock

KV-2 top config

KV-2 top config

KV-2 top config
IS-6 premium tank:

Nog meer info:Djak0n [NC]: What other techniques premiumnuyu we will see in the game in the next six months?
Michael [WG]: Art-ACS 10.5 sm leFH18 B2
PT-ACS FCM 36 Pak 40
Heavy Tank IS-6
PT-ACS JagdTiger mit 8.8cm KwK 43 L/71
http://translate.google.c...3D3%26t%3D1166%26&act=url
Patch 7.3 neem ik aan? De nieuwe KV's komen niet komende patch
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Een tier 8 TD met 240 damage?

[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 03-03-2012 18:16 ]
Staat ook in de info op die pagina, vooruitblik op 7.3wontcachme schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:13:
Patch 7.3 neem ik aan? De nieuwe KV's komen niet komende patch
Maar met tier 9 armour misschien? En een RoF waar je U tegen zegt. Echter is de pen van de wel L71 flink onder de maat voor een tier8 TD.
Dit topic is gesloten.