WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Met een FlaK rate of fire van 20 schoten per minuut om mediums en ander licht bepantserd spul op te blazen.ZenTex schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:41:
Maar met tier 9 armour misschien? En een RoF waar je U tegen zegt. Echter is de pen van de wel L71 flink onder de maat voor een tier8 TD.
Waar zie je dat staan eigenlijk?
Oftewel de Panther II en Tiger gun.Michael [WG]: Art-ACS 10.5 sm leFH18 B2
PT-ACS FCM 36 Pak 40
Heavy Tank IS-6
PT-ACS JagdTiger mit 8.8cm KwK 43 L/71
Stats zullen vast wel hier en daar een beetje getweaked worden.
De stats van de gun zullen wel hetzelfde zijn, RoF uitgezonderd misschien, want guntypes zijn over het algemeen hetzelfde qua stats. Of misschien bedoelde hij de PaK? Iets betere acc, verder hetzelfde.
EDIT: Ik vraag me af waarom google translate KB als HF vertaalt, moet natuurlijk KV zijn,.
Al die afkortingen zijn trouwens nonsens. Zo word CT zowel als CT als ST vertaald en ИС als IS en IP.
[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 03-03-2012 19:10 ]
Het probleem is dat je als TD relatief vaak andere tanks head-on tegenkomt. De 88mm/L70 mag dan wel een ROF van 15(?) hebben, maar als je niet weet te penetreren heb je er niets aan.ZenTex schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 19:02:
Ik mag hopen van wel. Een beetje vreemde eend in de bijt onder de TD's met lage pen en damage en hoge RoF, maar veel armour. Een tier 8 Pz IV zeg maar.
De stats van de gun zullen wel hetzelfde zijn, RoF uitgezonderd misschien, want guntypes zijn over het algemeen hetzelfde qua stats. Of misschien bedoelde hij de PaK? Iets betere acc, verder hetzelfde.
EDIT: Ik vraag me af waarom google translate KB als HF vertaalt, moet natuurlijk KV zijn,.
Al die afkortingen zijn trouwens nonsens. Zo word CT zowel als CT als ST vertaald en ИС als IS en IP.
p.s. Iemand WoWP nog aangeraakt na de eerste dag?
[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 03-03-2012 19:57 ]

https://niels.nu
Tsja...rgras schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Het probleem is dat je als TD relatief vaak andere tanks head-on tegenkomt. De 88mm/L70 mag dan wel een ROF van 15(?) hebben, maar als je niet weet te penetreren heb je er niets aan.
Ik zal mezelf even quoten.ZenTex schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:41:
Maar met tier 9 armour misschien? En een RoF waar je U tegen zegt. Echter is de pen van de wel L71 flink onder de maat voor een tier8 TD.
Of deze combo succesvol zal blijken zullen we gaan zien. Het hangt ook af in wat voor een match je komt. Als je in een tier10 match komt ben je de sjaak, als jij de top gun bent, de koning.
Het zal wel getest en getweakt worden, desnoonds na release.
maaaaaar die IS 6.. Take my money
Benieuwd hoeveel de premiums gaan kosten
Battle: Malinovka zaterdag 3 maart 2012 23:36:23
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 1.956
Credits received: 61.783
Dit is toch altijd wel lekker als potje zijnde, jammer genoeg geen x3
Had nog wel wat beter kunnen spelen + het is niet een one-man-job maar toch een goede pot (1080p).
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 04-03-2012 11:45 ]
Net op Mines mijn beste x3 potje ooit

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Aan het einde: "Let him have top gun".psychoclown schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:44:
Ik had gister ook wel een aantal lekkere potjes en het meeste gewonnen al had ik ineens een streak van 3 verliezen en een draw op mijn AMX 50 120. Kwam daarna wel weer terug met wat leuke potjes zoals deze:
Had nog wel wat beter kunnen spelen + het is niet een one-man-job maar toch een goede pot (1080p).
[video]
WTF? in mijn potjes gooien teamgenoten eerder hun tank voor mij zodat ik die laatste kill niet krijg als mij een kans te geven om top gun te halen...
@ angeloonie, gaat lekker. Leuk ook die low tier potjes. Zo had ik in mijn tetrarch gister ook een super potje, laagste tier maar wel met 5 kills. Zouden er 6 geweest zijn als een teamgenoot zijn tank niet voor me parkeerde.. (stomtoevallig, en niet kwaadwillend dit keer)
(Dat en ik miste tot 3 keer toe op een tank die ik naar 2% had geschoten totdat iemand anders hem afmaakte.

[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 04-03-2012 12:19 ]
Zie het niet vaak maar dit is zeker niet de eerste keer dat iemand dat zegt.ZenTex schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Aan het einde: "Let him have top gun".
WTF? in mijn potjes gooien teamgenoten eerder hun tank voor mij zodat ik die laatste kill niet krijg als mij een kans te geven om top gun te halen...
Laatst ook iemand die mij bedankte omdat ik met mijn 50 120 een shell voor hem opving, kon hij wel waarderen. Niet dat ik we de battle wonnen maar het was heel erg close en spannend (misschien zet ik die ook nog wel op youtube
Daarnaast werkt het bij mij alleen maar averechts als het een platoon/clan-member van diegene is.
Men word meestal genadeloos afgezeken als het tegenzit maar er kan vaak geen complimentje vanaf als iemand super speelt.
Tja tis natuurlijk je eigen keuze en ik zou er ook niet om rouwen als de rest van het team mij die laatste kill niet had 'gegeven' (heb vaak genoeg 5 kills). Dat de rest van het team mij die kans wel gaf is gewoon ontzettend sociaal, dat soort lui zie je minder vaak dan degene die iedereen de huid vol schelden.rgras schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:24:
Uiteraard, maar waarom zou ik niet het laatste schot lossen op een tank omdat iemand anders toevallig al 5 kills heeft? Het is niet alsof hij het meer verdient dan mij.
Wat bedoel je precies? Die GWE zat niet in mijn platoon evenals die GWE van de tegenstander.Daarnaast werkt het bij mij alleen maar averechts als het een platoon/clan-member van diegene is.
Verwijderd
Naast het afzeiken(van (top tier) heavies die achter je eigen basis gaan campen, deel ik zelf ook complimentjes uit als mensen een mooi schot plaatsen, shell wegkoppen (vooral in amxjes) of in het algemeen goed teamwork leveren. Misschien moeten we dat laatste ook wat vaker zélf doen, dan wordt het misschien net zo'n trend als mensen afzeikenZenTex schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:27:
Ik bben het er in principe eens met rgras in dat iedereen die medaille moet verdienen. aan de andere kant is het wel goed om te lezen dat er toch nog mensen in WoT zitten die vriendelijk kunnen doen.
Men word meestal genadeloos afgezeken als het tegenzit maar er kan vaak geen complimentje vanaf als iemand super speelt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Daat doe ik dus regelmatig, als ik er tenminste tijd voor heb, soms is men tot het allerlaatste moment te druk om 3 seconden te nemen om een complimentje te typen.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:03:
[...]
Misschien moeten we dat laatste ook wat vaker zélf doen, dan wordt het misschien net zo'n trend als mensen afzeiken.
Sterker nog, ik geef zelfs complimenten aan het vijandelijke team als daar reden toe is.
Yup, het is ook altijd leuk om ze te krijgen als je het goed gedaan hebt. Zo had ik net in mij SU-5 al 4 kills en was toen zonder ammo. We hadden geen spotters meer en wel nog een andere arty dus ik ben maar gaan spotten. Daarbij werden er nog 3 van de overgebleven 4 tanks gekilled voordat ik er aan ging. De complimentjes die je dan krijgt zijn gewoon leukVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:03:
[...]
Naast het afzeiken(van (top tier) heavies die achter je eigen basis gaan campen, deel ik zelf ook complimentjes uit als mensen een mooi schot plaatsen, shell wegkoppen (vooral in amxjes) of in het algemeen goed teamwork leveren. Misschien moeten we dat laatste ook wat vaker zélf doen, dan wordt het misschien net zo'n trend als mensen afzeiken.
En over die topgun medaille, als iemand alleen mee heeft zitten lurken en 5 kills heeft schiet ik die laatste tank gewoon af. Als het iemand is die in zijn eentje een flank heeft gered en gewoon goed heeft gespeeld gun ik het hem en houd ik mijn shells wel even binnen.
[removed]
In je eentje heb je gewoon veel te weinig invloed. Pas als je met 2 of meer samenwerkt maak je echt een verschil.
Verwijderd
http://dl.dropbox.com/u/2...SU-5_el_hallouf.wotreplay
@Hydra, daar heb ik ook vaak zat last van: Dun je met 2 tankjes een hele flank uit, blijkt dat de rest van je team al platgewalst is (of erger nog: lekker in je basis om het kampvuur zit) en je alsnog verliest. Dan zeg ik maar dat het 'een spelletje is'
Is het je opgevallen dat die Pool (E-75) bijna dezelfde naam heeft als jou.psychoclown schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:44:
Ik had gister ook wel een aantal lekkere potjes en het meeste gewonnen al had ik ineens een streak van 3 verliezen en een draw op mijn AMX 50 120. Kwam daarna wel weer terug met wat leuke potjes zoals deze:
[video]
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500125197-KyuzoPL/
Mijn tankpark
- Pzkpfw II (voor de fun)
- Pzkpfw 38H735 (om af en toe weer te weten te komen wat bouncen is
)
- VK3601 (full options)
- Tiger(alleen de motor nog)
- Stug III (full options, heb hem gehouden na aanschaf Jagdpz IV)
- Hummel (full options)
- ARL44 (bijna stock)
- Valentine(was gratis, leuk om af en toe te pakken voor wat XP)
- KV-13(full options)
- SU5(full options)
- VK3002(DB) (1,4mil silver)
- Tiger II (2,4 mil silver en 69k xp te grinden)
- Jagdpanther (1,3mil silver en 64k xp te gaan)
- GWpanther (1,2mil en 100k xp te gaan)
- IS (1,4mil silver)
- SU8 (500k silver)
Iemand ervaring met de SU8? Levert die een beetje silver op, valt mij met de su5 zwaar tegen namelijk.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Hmz zal een mailtje sturen of ze 2mil silver bijstorten vanaf de owners/developersrgras schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:26:
Tja, toch wel de Tiger II.. niet wachten op een discount maar meteen kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 04-03-2012 17:29 ]
Tja, ik oriënteer me een beetje, heb toch wel erg leuke tanks gehad inmiddels. Dat het dan wat langer duurt neem ik maar op de koop toe. Maar ben nu dan wel echt op zoek naar een cash machine, VK3601H/KV13 gaat aardig. Maar wil eigenlijk nu verder grinden en tegelijk xp opbouwen. Oftewel een line kiezen.rgras schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:34:
Tja, als je veel verschillende lijnen wilt volgen duurt het natuurlijk langer.
[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 04-03-2012 17:51 ]
LoweAppie Heijn schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:19:
Heren het volgende:
Mijn tankpark
[list]
Wie kan mij een tank aanbevelen, ik vindt de VK3601, KV13 en Tiger het leukst om mee te spelen(lekker alround) stiekum ben ik toch liefst een sniper maar hou er wel van om snel te kunnen verplaatsen. Schakel soms ook wel over naar super agressief als de enemy wat uitgedunt is. Ik ben op zoek naar een echte silver maker aangezien ik daar zwaar tekort aan heb. Verder speel ik veelal premium. De echt dure jongens als tiger II hoop ik een keer met een flinke discount te kopen voor de rest is het allemaal redelijk hetzelfde qua zilver.
Iemand ervaring met de SU8? Levert die een beetje silver op, valt mij met de su5 zwaar tegen namelijk.
Zou de SU-8 niet nemen aangezien je toch al een Hummel hebt,
[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 04-03-2012 17:59 ]
Volgens mij ligt die nog niet in mijn lijn? Zowieso zie ik hem niet bij de Duitsers.
Heb ik dan z'n munitie geraakt waardoor hij in 1x dood is?
is een premium tankAppie Heijn schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:18:
[...]
Volgens mij ligt die nog niet in mijn lijn? Zowieso zie ik hem niet bij de Duitsers.
wat voor mods draai jij dan ? met die pijlen in beeld dat je geraakt word en van welke richting dat schot kwam.psychoclown schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:44:
[video]
Ja. Blow up = ammo rack explosie. Om een of andere reden heb ik dat ook vaak als het al een laatste schot is voor die tank. Natuurlijk gebeurt het amper wanneer de tank nog 100% isAngeloonie schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:20:
Ik heb met m'n Tiger II nu al een paar keer gehad dat ik een vijand van 500HP in 1 schot afschoot. Met de melding "BLOW UP!".
Heb ik dan z'n munitie geraakt waardoor hij in 1x dood is?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja ben ik al aardig wat keren tegen gekomenNemean schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:37:
[...]
Is het je opgevallen dat die Pool (E-75) bijna dezelfde naam heeft als jou.![]()
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500125197-KyuzoPL/
Er is ook nog een ander die bijna hetzelfde heet (afgezien van een 2e account die ik gestart was voor arty).
@Appie Heijn - de KT is het zeker waard maar ook de GW Panther schijnt erg goed en leuk te zijn als je arty. Mocht je arty dus echt leuk vinden zou ik die ook zeker niet uitsluiten.
Dat is inderdaad de ideale situatie en het kan ook zeker als je Premium gebruikt.Appie Heijn schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:42:
[...]
Tja, ik oriënteer me een beetje, heb toch wel erg leuke tanks gehad inmiddels. Dat het dan wat langer duurt neem ik maar op de koop toe. Maar ben nu dan wel echt op zoek naar een cash machine, VK3601H/KV13 gaat aardig. Maar wil eigenlijk nu verder grinden en tegelijk xp opbouwen. Oftewel een line kiezen.
Als je de Tiger een beetje onder de knie hebt dus kun je met de top gun op de KT ook zeker credits farmen tijdens het grinden.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 04-03-2012 18:54 ]
We hadden een noob team die echt als lemmings dood gingen. Was uiteindelijk als enige over, komt er een 100% IS-3 met zijn frontal op mijn Ferdi af. Schiet net iets onder zijn koepel, resultaat: "Blow up". Was een hoop gelach op TeamSpeak.wontcachme schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:43:
[...]
Ja. Blow up = ammo rack explosie. Om een of andere reden heb ik dat ook vaak als het al een laatste schot is voor die tank. Natuurlijk gebeurt het amper wanneer de tank nog 100% is![]()
![]()
![]()
Vond het er wel hilarisch uit zien, zo naast elkaar... ben mijn naam nog niet in een andere versie tegen gekomen in ieder geval.psychoclown schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:50:
[...]
Ja ben ik al aardig wat keren tegen gekomen
Er is ook nog een ander die bijna hetzelfde heet (afgezien van een 2e account die ik gestart was voor arty).
[ Voor 27% gewijzigd door Nemean op 04-03-2012 18:54 ]
KT? moet je mij even helpenpsychoclown schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:50:
[...]
@Appie Heijn - de KT is het zeker waard maar ook de GW Panther schijnt erg goed en leuk te zijn als je arty. Mocht je arty dus echt leuk vinden zou ik die ook zeker niet uitsluiten.
[...]
Dat is inderdaad de ideale situatie en het kan ook zeker als je Premium gebruikt.
Als je de Tiger een beetje onder de knie hebt dus kun je met de top gun op de KT ook zeker credits farmen tijdens het grinden.
KT, King Tiger ofwel de Tiger II. KV-13 is echt een super leuke medium! Bij de volgende patch worden de HE guns weer wat effectieverAppie Heijn schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:00:
[...]
KT? moet je mij even helpenGW Panther lijkt inderdaad erg leuk, vindt de Hummel ook prachtig om af en toe TD te spelen. Idd, dat wordt dus dagelijks de Tiger pakken. Pak nu telkens de KV-13, echt über games speel ik er mee. Is de IS niet makkelijk om Silver mee te grinden? Die heb ik het snelst denk ik
IS vind ik vrij duur, ongeveer 1k per schot als ik mij niet vergis.
Dat zit bij de crosshair mod die ik draai, TimeX crosshair van n0rdis (staat in de TS).B-BRAIN schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:27:
[...]
wat voor mods draai jij dan ? met die pijlen in beeld dat je geraakt word en van welke richting dat schot kwam.
Vond het in het begin even wennen maar het is echt helder en echt wel accuraat.
Overkomt mij inderdaad ook vaak wanneer ik net het laatste schot los. Echter zijn de keren dat je een Type 59 of IS4 ofzo ammoracked wel superwontcachme schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:43:
[...]
Ja. Blow up = ammo rack explosie. Om een of andere reden heb ik dat ook vaak als het al een laatste schot is voor die tank. Natuurlijk gebeurt het amper wanneer de tank nog 100% is![]()
![]()
![]()
Die Type dacht me wel 'even' neer te halen
Afgezien van premiums wel ja. Hoger dan dat en je krijgt ongeveer evenveel cash maar je verliest veel meer aan ammo en repairs. Dat is 'by design'.rgras schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:44:
Tiers 5 en 6 zijn ongeveer het beste voor het genereren van cash.
Als je maar genoeg damage doet per potje kan je ook in hoge tiers dikke winst maken of quite spelen met een verlies. Mijn inziens doe je een goede battle als je minstens zoveel damage doet als je zelf aan hp hebtHydra schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:21:
[...]
Afgezien van premiums wel ja. Hoger dan dat en je krijgt ongeveer evenveel cash maar je verliest veel meer aan ammo en repairs. Dat is 'by design'.
Verwijderd
Als je die su-5 tegen vindt vallen, dan is de SU8 meer van hetzelfde. Heb 'm sinds vandaag. Voordeel is dat door de hoge arc je redelijk nauwkeurig kunt schieten. Verder is de damage van de stock-gun ook wel OK en heb je voor de verandering eens meer dan 14 shells die je kunt afschieten.Appie Heijn schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:19:
Heren het volgende:
Ik heb (bijna) toegang tot:Wie kan mij een tank aanbevelen, ik vindt de VK3601, KV13 en Tiger het leukst om mee te spelen(lekker alround) stiekum ben ik toch liefst een sniper maar hou er wel van om snel te kunnen verplaatsen. Schakel soms ook wel over naar super agressief als de enemy wat uitgedunt is. Ik ben op zoek naar een echte silver maker aangezien ik daar zwaar tekort aan heb. Verder speel ik veelal premium. De echt dure jongens als tiger II hoop ik een keer met een flinke discount te kopen voor de rest is het allemaal redelijk hetzelfde qua zilver.
- VK3002(DB) (1,4mil silver)
- Tiger II (2,4 mil silver en 69k xp te grinden)
- Jagdpanther (1,3mil silver en 64k xp te gaan)
- GWpanther (1,2mil en 100k xp te gaan)
- IS (1,4mil silver)
- SU8 (500k silver)
Persoonlijk vind ik dit een zeer goede arty
Video is nog aan het processen
Die zal wel gebaald hebben dat hij dacht bijna in de veilig zone te zitten.
Ja tuurlijk, maar dat moet je wel consequent kunnen doen. Maargoed, ik heb gewoon m'n leeuwtje als cash-machinepsychoclown schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:24:
Als je maar genoeg damage doet per potje kan je ook in hoge tiers dikke winst maken of quite spelen met een verlies. Mijn inziens doe je een goede battle als je minstens zoveel damage doet als je zelf aan hp hebt
Met de nieuwe 6th sense skill zou het nog leuker zijn geweest.psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:17:
Lekker schot
Die zal wel gebaald hebben dat hij dacht bijna in de veilig zone te zitten.
Hij: Rennen!!! (lampje gaat uit) YES! Ben veilig.
BOOM
Ik:
Dat gezegd hebbene speel ik eigenlijk alleen nog maar lichtere tanks (Pz III A of de gewone Pz III). Dus scouten naar arty en rennen voor je leven als je iets zwaarders tegenkomt. Als ik dan wél een arty heb gespot, is stilstaan -> sniper scope -> schieten -> rijden wel prettig voor de accuratesse, maar wat minder prettig voor de kwetsbaarheid. Ik vraag me dus af of het niet verstandiger is om wat meer "run & gun" te doen in dergelijke tanks.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Vrijwel nooit, omdat 'ie altijd op het midden van de tank richt, en je over 't algemeen zelf je best zal moeten doen om op zwakke plekken (zodat dat dingetje groen wordt) te mikken. Op m'n KV met de derp gun gebruik ik het wel eens omdat je ermee over obstakels heen kunt schieten.Seraphin schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:09:
Gebruiken jullie de auto-aim veel?
Arty kan je best auto aimen op andere voertuigen zou ik het niet doen, gebruik het zelf nooit iig.Seraphin schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:09:
Gebruiken jullie de auto-aim veel? Ik was er eigenlijk nooit zo'n fan van, vooral omdat je dan altijd op de turret lijkt te schieten, terwijl ik juist vaak moeite doe om mezelf in een positie te brengen om iemand in zijn kont te schieten.
Dat gezegd hebbene speel ik eigenlijk alleen nog maar lichtere tanks (Pz III A of de gewone Pz III). Dus scouten naar arty en rennen voor je leven als je iets zwaarders tegenkomt. Als ik dan wél een arty heb gespot, is stilstaan -> sniper scope -> schieten -> rijden wel prettig voor de accuratesse, maar wat minder prettig voor de kwetsbaarheid. Ik vraag me dus af of het niet verstandiger is om wat meer "run & gun" te doen in dergelijke tanks.
Ook de KV heeft genoeg XP om de KV-1S of de KV-3 te unlocken, iemand enig idee wanneer 7.2 komt en de USSR heavy tree word geplitst? Ik wil uiteindelijk in de IS7 tree eindigen dus de KV-3 is een wat risicovollere keuze maar volgens mij wel de betere tank.
Floksor
Inderdaad jaAppel schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:41:
[...]
Met de nieuwe 6th sense skill zou het nog leuker zijn geweest.
Hij: Rennen!!! (lampje gaat uit) YES! Ben veilig.
BOOM
Ik:
Never maar dat is mijn inziens dan ook enkel handig als je of veel medium speelt of scout. Tevens deel ik de mening van Ashrah, enkel op de arties kan het erg wenselijk zijnSeraphin schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:09:
Gebruiken jullie de auto-aim veel? Ik was er eigenlijk nooit zo'n fan van, vooral omdat je dan altijd op de turret lijkt te schieten, terwijl ik juist vaak moeite doe om mezelf in een positie te brengen om iemand in zijn kont te schieten.
Gefeliciteerd!MonkeySandwich schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:19:
Dit weekend zulke heerlijke potjes met de AMX13 75 gespeeld dat ik de nog 40K benodigde XP voor de 13 90 bij elkaar heb gekregen en deze dus voor slechts 650K credits heb kunnen kopen(need to get a life
).
Zelf ook wel lekkere potjes gehad, niet bijzonder veel gespeeld maar bij elkaar toch wel zo'n 20-25k op de AMX 50 120 erbij gesprokkeld (in 20-25 potjes). Af en toe waren de teams om te huilen maar over het algemeen had ik erg veel goede potjes met 1700+ exp
Volgens mij is de KV-3 de betere keuze en krijg je daarvoor ook nog eens een gratis tank + garage slot.Ook de KV heeft genoeg XP om de KV-1S of de KV-3 te unlocken, iemand enig idee wanneer 7.2 komt en de USSR heavy tree word geplitst? Ik wil uiteindelijk in de IS7 tree eindigen dus de KV-3 is een wat risicovollere keuze maar volgens mij wel de betere tank.
De release van 7.2 is nog niet bekend maar dat zou ergens mid/eind maart moeten zijn, de russische split komt met 7.3 pas.
Ligt er aan waarvoor je het doet..Ashrah schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:15:
[...]
Arty kan je best auto aimen op andere voertuigen zou ik het niet doen, gebruik het zelf nooit iig.
Op arty doe ik het idd ook altijd in m'n PzIIIA/Pz III, en dan maar rondjes er omheen blijven rijden

Met m'n Tiger etc. doe ik het ook, maar dan vooral tijdens verplaatsen zodat mijn turret op hun gericht blijft en ik wel achter me kan kijken waar dat rotsje precies staat, om te voorkomen dat ik vast zit, of dat mijn turret niet meer op hun gericht is.
Ga ik schieten, dan doe ik het eigenlijk nooit, want de helft van de tijd staat een tank achter cover, en dan schiet je daar dus tegenaan
[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2012 10:33 ]
Trouwens gisteren de T34 mijn garage ingeschoven. laat de patch maar komen!!!
Ga nu wel ff wat rustiger aan doen. de grind heeft me iets te veel tijd gekost.
het waren 223 potjes met 55% winstrate.
Ik kan maar niet wennen aan de AMX13 75. Of ik zit in zo'n ontzettende faalteams (75%chance) keer op keer of ik zuig gewoon, maar ik krijg maar amper wins met dat ding. Heb er inmiddels wel redelijk spijt van dat ik de med lijn van de Fransen genomen. Ik moet eigenlijk gewoon in het begin langer wachten, maar ik ben niet zo van schieten on de move en dan maar missen. Heb nog niet echt een lekkere methode gevonden om de amx te spelen.MonkeySandwich schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:19:
Dit weekend zulke heerlijke potjes met de AMX13 75 gespeeld dat ik de nog 40K benodigde XP voor de 13 90 bij elkaar heb gekregen en deze dus voor slechts 650K credits heb kunnen kopen(need to get a life
).
Ook de KV heeft genoeg XP om de KV-1S of de KV-3 te unlocken, iemand enig idee wanneer 7.2 komt en de USSR heavy tree word geplitst? Ik wil uiteindelijk in de IS7 tree eindigen dus de KV-3 is een wat risicovollere keuze maar volgens mij wel de betere tank.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ja, ik gebruik het redelijk veel in mediums. Eigenlijk puur om mijn loop er op gericht te houden tijdens het moven, dan wordt je aim minder groot omdat je loop stabieler blijft.Seraphin schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:09:
Tip: Aim en hou de Rechter Muisknop ingedrukt dan blijft je turret fixed en kun je rondkijken.Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:29:
[...]
Ligt er aan waarvoor je het doet..
Op arty doe ik het idd ook altijd, en dan maar rondjes er omheen blijven rijdenKunnen ze niets
Met m'n Tiger etc. doe ik het ook, maar dan vooral tijdens verplaatsen zodat mijn turret op hun gericht blijft en ik wel achter me kan kijken waar dat rotsje precies staat, om te voorkomen dat ik vast zit, of dat mijn turret niet meer op hun gericht is.
Ga ik schieten, dan doe ik het eigenlijk nooit, want de helft van de tijd staat een tank achter cover, en dan schiet je daar dus tegenaan
Misschien eens wat replays posten zodat je wat feedback kunt krijgen?Gizzy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Ik kan maar niet wennen aan de AMX13 75. Of ik zit in zo'n ontzettende faalteams (75%chance) keer op keer of ik zuig gewoon, maar ik krijg maar amper wins met dat ding. Heb er inmiddels wel redelijk spijt van dat ik de med lijn van de Fransen genomen. Ik moet eigenlijk gewoon in het begin langer wachten, maar ik ben niet zo van schieten on de move en dan maar missen. Heb nog niet echt een lekkere methode gevonden om de amx te spelen.
Negative! Want je blijft wel naar je eerste uitgangspositie gedraaid, maar als ik m'n tank om een rots heen vouw dan klopt die positie dus al niet meer.psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:34:
[...]
Tip: Aim en hou de Rechter Muisknop ingedrukt dan blijft je turret fixed en kun je rondkijken.
Het gefixeerd houden van je turret is wel een goede; ben er al wel eens tegenaan gelopen dat ik net te weinig schoten kon lossen door het constant heen en weer draaien van turret
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Maar op het moment dat jij begint met om de rots heen vouwen dan hoef je toch al niet meer te kijken want dan kun je dat op gevoel welAngeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:36:
[...]
Negative! Want je blijft wel naar je eerste uitgangspositie gedraaid, maar als ik m'n tank om een rots heen vouw dan klopt die positie dus al niet meer.
Nou als het een rare vorm rots, dan is het lastig om er blind omheen te rijden. Zeker in sniperview schiet dat niet op..psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:42:
[...]
Maar op het moment dat jij begint met om de rots heen vouwen dan hoef je toch al niet meer te kijken want dan kun je dat op gevoel wel
Kan ook gewoon in een 1 tegen 1 situatie zijn trouwens.
[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2012 10:52 ]
Floksor
Elke avond doe ik tegenwoordig platoontjes met 3 bat chats. 80% winrate gegarandeerd! had gehoord dat ze generfd worden binnenkort. Jammer, maar wel terecht lijkt me.
Mijn favoriete tactiek is momenteel een beetje achteraan blijven hangen en eventueel een doorgebroken scout blokkeren en zodra je wat meer overzicht heb over het slagveld doorbreken en arty hunten. Indien je dat overleeft kan je aan de slag met andere tanks flanken. Het ligt ook wel een beetje aan de map. sommige maps hebben te vaak een standaard gat in de verdediging en dan race je 75% van de potjes op die map zo tussen de arty'sGizzy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Ik kan maar niet wennen aan de AMX13 75. Of ik zit in zo'n ontzettende faalteams (75%chance) keer op keer of ik zuig gewoon, maar ik krijg maar amper wins met dat ding. Heb er inmiddels wel redelijk spijt van dat ik de med lijn van de Fransen genomen. Ik moet eigenlijk gewoon in het begin langer wachten, maar ik ben niet zo van schieten on de move en dan maar missen. Heb nog niet echt een lekkere methode gevonden om de amx te spelen.
Bedoel je met passability penetraten?psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:15:
Alle franse tanks zullen wat te verduren krijgen, volgens mij willen ze de reload tussen shells aanpassen evenals de passability van de tanks zelf.
Ik hoop dat de AMX38 en AMX40 generfed worden. Die zijn nu echt belachelijk moeilijk te damagen. Als je een low tier battle hebt en er zitten een paar AMX40's of 38's bij de vijand of bij jou, dan weet je van te voren al bijna zeker wie er gaat winnen. Kun je met 5vs1 overblijven tegen een AMX40 en alsnog verliezen omdat je met z'n allen aan het dingen bent.

heb in die tijd ook regelmatig potjes gespeeld waarbij ik 3x op r drukte en naar de wc ging
[ Voor 13% gewijzigd door MonkeySandwich op 05-03-2012 12:40 ]
KloptBramSd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:38:
Passability gaat volgens mij over zaken als wendbaarheid en snelheid op ruw terrein.
Ik heb even een pauze ingelast. Hoewel ik nog premium heb, had ik er gewoon even geen zin in. Als iemand zin heeft om mijn dubbels te doen; altijd welkom.
Care to explain? Ik heb nu de KV gekocht en wil zsm naar de IS(7) toe. De goedkoopste manier is de KV-1s ipv de KV-3, maar een gratis tank en slot klinkt interessantpsychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:27:
[...]
Volgens mij is de KV-3 de betere keuze en krijg je daarvoor ook nog eens een gratis tank + garage slot.
De release van 7.2 is nog niet bekend maar dat zou ergens mid/eind maart moeten zijn, de russische split komt met 7.3 pas.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Mm ja zal die replay optie eens gaan uitpluizen dan, gebruik ik normaal nooit. Zal ze dan eens posten. Wellicht dat jullie mijn leven met de AMX Franse lijn kunnen verlichten.psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:34:
[...]
Misschien eens wat replays posten zodat je wat feedback kunt krijgen?
Waarom en hoe je die gratis tank + tankslot krijgt staat in de TS onder Trees.Roeligan schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Care to explain? Ik heb nu de KV gekocht en wil zsm naar de IS(7) toe. De goedkoopste manier is de KV-1s ipv de KV-3, maar een gratis tank en slot klinkt interessant
De KV3 is beter omdat de tank best sterk is met de top gun veel power heeft en ook nog eens aardig wat kan bouncen. Zo vaak wel niet gehad dat ik een schot uit de losse pols (met bijv. de T30, Maus, E100) deed op een KV3 en tot mijn verbazing een bounce had
Staat in settings meteen de eerste tab, de replays zijn ook lekker klein dusjaGizzy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:04:
[...]
Mm ja zal die replay optie eens gaan uitpluizen dan, gebruik ik normaal nooit. Zal ze dan eens posten. Wellicht dat jullie mijn leven met de AMX Franse lijn kunnen verlichten.
Overigens las ik van de week in Q&A dat ze bezig zijn met een anders bestandsformaat voor de replays en dat oude replays straks mogelijk niet meer werken.
Verwijderd
@ Gizzy: replays zijn inderdaad het beste om te posten, dan kunnen de kijkers thuis gericht tips geven.
Zelf vind ik de amx13/75 een top ding, regelmatig 3-5 kills, 1k xp en 25k credits op de bankrekening erbij. Je moet alleen niet vooraan in de battle zijn of proberen schoten weg te koppen.
Replay: http://dl.dropbox.com/u/2...MX_13_75_slough.wotreplay
Ik speel vrij defensief en gebruik veel cover (peak-a-boo'en).
Verder hebben ze het op de WoT fora over server side vs client side crosshairs. De client zou dan degene zijn die jij ziet en de server side degene waar de server mee rekent. Het schijnt dat je hiertussen kan switchen, iemand ervaring hiermee en levert 't ook wat op?
Grappig ook dat je soms met die tier 6 KV-3 prima mee kunt doen in tier 8-9 matches omdat als je goed speelt zij op jou bouncen terwijl jij in een goede positie hun flank pakt. Zo heb ik gisteren ook een VK P en een is-4 gepakt die beiden op mij bounceden.
En de AMX-38/40 nerfen? Dat is idioot. Weliswaar is de armour onpenetreerbaar voor gelijke tiers, maar de guns van die tanks zelf komen ook nergens doorheen.
Balanceren is wel een goede optie, iets meer pen voor de gun voor wat minder armour en ietsje meer snelheid.
Die dingen zijn zo traag dat ze vaak juist een liablity voor het team zijn, tegen de tijd dat ze daar zijn waar ze nodig zijn is het spel vaak al gespeeld, kun je mooi als enig overgeblevene tegen de 5 overgeblevene vijanden, of (en dit heb ik meermaals meegemaakt in low tier battles) is er al gecapt terwijl jij je nog in het midden van de map bevind.
Edit: @ bigbeertje: Voor server side crosshair: Caps-0 om in te schakelen. Scheelt wel degelijk vooral als je een hoge ping hebt, of een snelle tank wilt leaden.
Ik heb zelf vanuit Azië gespeeld met een ping van 200-400 en dan is de serverside crosshair onontbeerlijk.
(3 keer op rij mediums geraakt die met volle snelheid, lateraal ten opzichte van mij reden op 600m, ja, met 400 ping, Sandriver)
[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 05-03-2012 13:46 ]
Thnx voro het sharen van de reply. Van die crosshairs heb ik ook wel eens gehoord. Staat volgens mij in de help in WOT, hoe je de serverside crosshair kan aanzetten.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:38:
Ik vrees inderdaad ook voor de amx (en hoger) nerf die er aan zit te komen.
@ Gizzy: replays zijn inderdaad het beste om te posten, dan kunnen de kijkers thuis gericht tips geven.
Zelf vind ik de amx13/75 een top ding, regelmatig 3-5 kills, 1k xp en 25k credits op de bankrekening erbij. Je moet alleen niet vooraan in de battle zijn of proberen schoten weg te koppen.
Replay: http://dl.dropbox.com/u/2...MX_13_75_slough.wotreplay
Ik speel vrij defensief en gebruik veel cover (peak-a-boo'en).
Verder hebben ze het op de WoT fora over server side vs client side crosshairs. De client zou dan degene zijn die jij ziet en de server side degene waar de server mee rekent. Het schijnt dat je hiertussen kan switchen, iemand ervaring hiermee en levert 't ook wat op?
@Psychoclown, in de OP zie ik niets over die gratis tank, maar misschien begrijp ik het verkeerd
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Zelf nog niet geinstalleerd maar ga ik mogelijk nog wel doen
Hier nog voor iemand die misschien een nieuw account wilt starten. Geeft toch lekker 2000 gold.
Moet vast wel werken op de EU server.
[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 05-03-2012 14:01 ]
Ik heb nog niet zo lang een KV-3. Maar mij is ook opgevallen dat dit ding best wel vaak bounced. Zo zat ik gisteren in een match op Abby. Ik zat in het midden best wel goed opgesteld en er kwam een Type 59 van de voorkant aan. Hij kreeg het niet voor elkaar om mij te raken op afstand en durfde niet dichterbij te komen. Oke ik kon hem ook niet goed raken, maar het is grappig dat een t6 tankje het midden redelijk kan afsluiten.ZenTex schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:42:
Ik heb zo vaak gehad dat een gericht schot op een KV-3 weakspot met een tier 10 gun een bounce tot gevolg had, of zelfs meerdere.
Jammer genoeg werd ik daarna door een medium t5 bijna ge-oneschot in mijn flank. Eerste schot dat ik werd geraakt was meteen 75% hp weg, motor in de hens en verschillende onderdelen kapot.
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 16 | Tank trees:Roeligan schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:57:
CAPS lock toets + 0 bedoel je?
@Psychoclown, in de OP zie ik niets over die gratis tank, maar misschien begrijp ik het verkeerd
+ de link die daar vrij bovenaan staat is hetgeen wat ik bedoel.
Zo hey, toch best een leuke deal voor nieuwe accounts!Nemean schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:01:
http://forum.worldoftanks...8703-squadron-bonus-code/
Hier nog voor iemand die misschien een nieuw account wilt starten. Geeft toch lekker 2000 gold.
Moet vast wel werken op de EU server.
[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2012 14:04 ]
Normaal gezien krijgen mensen dat alleen bij een bestelling kan ik uit het topic opmaken, dus denk ook niet dat er nog veel over zijn of dat die code ook nog überhaupt werkt.psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:03:
[...]
Zo hey, toch best een leuke deal voor nieuwe accounts!
Lees nog iets anders:
New users could enter a code and it would give them 2000 gold to start out with (pretty good).
Existing users can enter the 2nd code, and it gives them 2 weeks of a premium account, 100000 credits, 2250 gold and the RAM II tank. Not too shabby!
[ Voor 28% gewijzigd door Nemean op 05-03-2012 14:06 ]
Verwijderd
Oh en voor Gizzy: nog een replay, met hoe je ook kunt verliezen terwijl je OK speelt (iets met campend team):
http://dl.dropbox.com/u/2...X_13_75_karelia.wotreplay
Hoe langer het potje bezig was, hoe minder het ging. Wel kan je zien hoe ik cover gebruik om 1 hit te incasseren en dan vervolgens 3 terug te schieten
@ KV-3: leuke tank die veel bounced. In tier 9 potjes kan je inderdaad ook leuk meedoen (zolang je de 107 of andere tier VII gun hebt). Eigenlijk is het dus ook een verkapte tier VII tank (net als de KV-2 een tier VI tank is) en krijgt ie wss in patch 0.7.3. wat HP erbij.
@Roeligan:
Lees dit even door:http://overlord-wot.blogspot.com/2011/04/full-tech-trees-revised-and-improved.html. Vooral de USA (patch 7.2) en USSR (patch 7.3) changes over wat je wel en niet krijgt als je tanks hebt in je garage of geresearchd. Ook is min of meer bevestigd dat de KV-2 een tier VI gaat worden.
RatPack #814
Dit topic is gesloten.