[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.977 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:40

thijsco19

KTM 990 SMT

zoals ik begrijp van Wargaming kan je het beste een KV met de KV-2 turret erop en een KV-3 hebben.
• KV will be separated into KV-1 and KV-2.
Players who have a KV in their garage at the time of the revision will have it replaced with a KV-1. The KV’s crew will be trained for the KV-1.

Additionally players who have researched KV-2’s turret for KV will get a KV-2 with an extra garage slot and the KV-2 will be assigned a 100% crew.

Undistributed experience from KV can be transferred to either KV-2 or to KV-1 on demand.

No additional refunds are planned.

• KV-3 moved to tier 7 and the introduction of T-150.

Players who have a KV-3 in their garage at the time of the revision will get a KV-3 in its new status with its existing module and research setup and its old crew. Additionally they will also get a T-150 with a stock setup, extra garage slot, and 100% crew.
dat word dan nog effe een kv-3 kopen :+

@Nemean het kan ja, maar ik denk niet dat ik dat ga doen dan moet ik nog best veel door spelen en met komende examens heb ik niet zo veel tijd voor. daarnaast is mijn main tree de duiste weg naar de E-100 en daar wil ik zo veel mogenlijk tijd aan besteden.
ik wil op dit moment profiteren van de tree change.

[ Voor 14% gewijzigd door thijsco19 op 05-03-2012 14:39 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jep en als je net als mij nog ff goed door speelt kun je makkelijk de IS-4 halen.

Ik zit nu op 92k naar de IS-7 toe, om eerlijk te zijn is die grind zonder premium niet echt heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Nemean schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:31:
Jep en als je net als mij nog ff goed door speelt kun je makkelijk de IS-4 halen.

Ik zit nu op 92k naar de IS-7 toe, om eerlijk te zijn is die grind zonder premium niet echt heel lang.
Ik speel vrij weinig IS4, maar als ik 'm speel is het dikke fun. Dus wat mij betreft is de IS4->IS7 niet echt een grind (tuurlijk voor de XP), maar wel dikke fun en in het engels heeft het woord grind een negatieve bijsmaak, die wat mij betreft in dit geval dus niet opgaat. Veel plezier nog met de "grind" :9

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik heb net een TK gemaakt, en ben nu blauw. Het was onopzettelijk,maar ja,shit happens. Er is van alles over te vinden op het net,maar niet het antwoord op de vraag: weet iemand hoe lang het duurt voor je weer 'zwart' bent ? Ik voel er weinig voor om negen van de tien battles onderuit geschoten te worden voor je kan beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Geen tijd, echt niet lang.
Je moet gewoon weer ergens positief komen te staan. Ik kan op een avond gerust een tk zetten zonder in het blauw te komen. Ik weet niet hoe ze het berekenen, maar bij mij gebeurd het zelden dat ik in het blauw kom.
Ik sta veel vaker in het geel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gizzy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Ik speel vrij weinig IS4, maar als ik 'm speel is het dikke fun. Dus wat mij betreft is de IS4->IS7 niet echt een grind (tuurlijk voor de XP), maar wel dikke fun en in het engels heeft het woord grind een negatieve bijsmaak, die wat mij betreft in dit geval dus niet opgaat. Veel plezier nog met de "grind" :9
Ik speel op de IS-4 omdat ik dan straks niet nog een keer van een tier-9 naar de IS-7 moet, en dan heb ik 2 tier 10s in 1 klap. :+ Naja grinden, gewoon het verzamelen van XP, met de IS-4 moet ik zeggen dat dit zeer gemakkelijk gaat, heb toch wel bij elk winnend potje tegen de 1000 XP. En ik heb ook een potje gehad in mijn IS-4 dat ik 80k credits had verdiend :+ (wel met premium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

geel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13
Geel/goud, de standaard highlight van jezelf in de spelerslijst :P

Ik was laatst ook blauw, was na 12 uur oid weer weg.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:47:
[...]

Geel/goud, de standaard highlight van jezelf in de spelerslijst :P

Ik was laatst ook blauw, was na 12 uur oid weer weg.
Bij mij was het een potje of 3 geloof ik.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Nemean schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:44:
[...]

Ik speel op de IS-4 omdat ik dan straks niet nog een keer van een tier-9 naar de IS-7 moet, en dan heb ik 2 tier 10s in 1 klap. :+ Naja grinden, gewoon het verzamelen van XP, met de IS-4 moet ik zeggen dat dit zeer gemakkelijk gaat, heb toch wel bij elk winnend potje tegen de 1000 XP. En ik heb ook een potje gehad in mijn IS-4 dat ik 80k credits had verdiend :+ (wel met premium).
Ben nu bezig met de grind van is-3 naar is-4. Heb net de BL-9 gun op de IS-3 research. Maar het loont dus wel de moeite nog even een spurt in te zetten naar de is-4 zo te lezen, alleen al om een gratis tier-10 te krijgen plus een tier 9 op de koop toe.

Hmm, 110k in 1 maand? Moet wel lukken, spendeer wel wat goud voor de transfers van andere tanks af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Gisteren eindelijk de IS-4 weer teruggekocht. Ik had hem destijds verkocht na 272 potjes omdat ik de IS-3 moest hebben.
Altijd spijt van gehad, maar ik ben gelukkig weer voorzien.

Was even vergeten dat die top gun 300k aan credits kost. Even uit zitten rekenen, maar om de IS-4 full options te kopen ben je dus 3.5mill aan credits voor de tank kwijt, 1.6mill aan equipment, 300k aan de gun, 80k aan de engine, 50k aan de radio, 50k aan de tracks en 60k aan de turret.

Bij elkaar kost een IS-4 dus ruim 5,5 miljoen credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

defiler1974 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:52:
[...]
Ben nu bezig met de grind van is-3 naar is-4. Heb net de BL-9 gun op de IS-3 research. Maar het loont dus wel de moeite nog even een spurt in te zetten naar de is-4 zo te lezen, alleen al om een gratis tier-10 te krijgen plus een tier 9 op de koop toe.

Hmm, 110k in 1 maand? Moet wel lukken, spendeer wel wat goud voor de transfers van andere tanks af.
Moet zeker lukken, desnoods even een premium account voor een maandje. En ik gok dat je nog wel meer dan 2-3 maanden de tijd hebt voordat 7.3 uitrolt.
BramSd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:55:
Gisteren eindelijk de IS-4 weer teruggekocht. Ik had hem destijds verkocht na 272 potjes omdat ik de IS-3 moest hebben.
Altijd spijt van gehad, maar ik ben gelukkig weer voorzien.

Was even vergeten dat die top gun 300k aan credits kost. Even uit zitten rekenen, maar om de IS-4 full options te kopen ben je dus 3.5mill aan credits voor de tank kwijt, 1.6mill aan equipment, 300k aan de gun, 80k aan de engine, 50k aan de radio, 50k aan de tracks en 60k aan de turret.

Meer dan waard, zeker met equipment er op, moet wel zeggen dat de IS-4 alleen leuk is met de top gun en de top turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Wat ik mij nog afvroeg: stel je hebt de T34 stock in je garage gestaan zonder ook maar 1 battle gespeeld te hebben, krijg je dan ook nog de nieuwe tier IX? En zo ja, is die dan ook stock?

Daarnaast: als je de T30 wel geresearched hebt, maar niet gekocht, blijft deze na de switch naar TD ook nog geresearched? En als je dus de T34 elite hebt, is de nieuwe tier IX dan ook elite? Oftewel: is de nieuwe tier X dan ook vrijgespeeld, of moet je die dan opnieuw grinden?

Dit alles vraag ik omdat ik van plan ben om de T34 en T30 op free xp te gaan halen voor de switch (ja, dat kost me 60/70eu aan gold), maar ik niet weet of ik de T30 ook in credits kan betalen tegen die tijd. Sowieso lijkt het me wenselijker om de T34 te kopen als ik tussen de 2 moet kiezen, maar het hangt dus wel een beetje af van de antwoorden op de vragen hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Stock T34 is stock M103 meen ik. En als je de T30 geresearched hebt blijft die ook geresearched, maar of je de T110 dan ook geresearched hebt weet ik niet.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik vraag me nog steeds af wat Malinovka doet in de map cycle, wanneer mijn laptop net opgestart is en de eerste keer in laad duurt dit echt verrekte lang om 1 of andere reden. Dus ik kom in het spel, en jawel ze staan al gelijk te wall huggen, en ik krijg 2 schoten van 2 heavies, een GW Panther schiet nog is even wat van me af met als resultaat dat een IS-4 mij af maakt. Jep daar sta je dan als JagdTiger.. Die map is gewoon waardeloos naar mijn mening, zet een berg in het midden of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:18:
Thnx voor de Caps + 0, maar merken jullie ook verschil? Als in, je hoeft niet extra vooruit te mikken? Vaak heb ik prima ping hier thuis, maar zal eens kijken of het uitmaakt (ook ff keertje op Wifi proberen :P).
Heeft niet heel veel met of je thuis een snel netwerk hebt te maken.
Er zit altijd wel een beetje vertraging in en met de serverside reticle zie je dus hoeveel het verschilt.
Je kan ook prima met je eigen reticle overweg maar dan moet je inderdaad soms bij rijdende targets pre-aimen :)
defiler1974 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Elke dag de dubbel halen geeft je al zo'n 110k ;) (ervan uitgaande 2k dubbels met Premium en dat 7.3 eind April zou komen).

Vanmiddag ook eventjes een 9 tal potjes gedaan op de 50 120 samen met Gannef en Shockwave.
Ging wel erg lekker, één potje verloren omdat het team binnen een paar minuten gesniped was op Malinovka (voornamelijk Malinovka en Karelia gezien). Ander potje op Malinovka ook ternauwernood gewonnen.
Was ons platoon er niet geweest dan was het een loss geworden.
Al met al in die 9 potjes zo'n 9-10k exp verdiend op de 50 120, nog ~25 te gaan en ik heb de 50B :9
BramSd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:55:

Daarom zorg ik altijd dat ik een setje of 2 klaar heb liggen in de depot die ik dan koop tijdens specials dat equipment voor 50% is, scheelt een hele bak credits! :)
Nemean schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:50:
Ik vraag me nog steeds af wat Malinovka doet in de map cycle, wanneer mijn laptop net opgestart is en de eerste keer in laad duurt dit echt verrekte lang om 1 of andere reden. Dus ik kom in het spel, en jawel ze staan al gelijk te wall huggen, en ik krijg 2 schoten van 2 heavies, een GW Panther schiet nog is even wat van me af met als resultaat dat een IS-4 mij af maakt. Jep daar sta je dan als JagdTiger.. Die map is gewoon waardeloos naar mijn mening, zet een berg in het midden of zo..
Staat de boel nog niet in je geheugen geladen en duurt het altijd iets langer.
Wat je ook kunt doen is zelf eerst een team training starten of joinen (met iemand) dan heb je daar niet meer zo last van als je daadwerkelijk in battle gaat.

Overigens vond ik vroeger Malinovka ook vrij weinig aan maar de laatste weken kan ik er wel van genieten als je een beetje weet hoe je de map moet spelen. Bijv. met mijn E50 (Vents, Rammer en Coated Optics) op de hill staan en clearen als het moet. Vervolgens zijn er 2 bosjes waardoor je een groot deel van het bos kun spotten en jij zelf niet snel gespot wordt. Lekker snipen en de boel flink onder vuur leggen. Als arty dan ook nog eens oplet kun je al een groot deel van het team uitschakelen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
wontcachme schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:24:
Stock T34 is stock M103 meen ik. En als je de T30 geresearched hebt blijft die ook geresearched, maar of je de T110 dan ook geresearched hebt weet ik niet.
Jup, je hebt 100% gelijk :)

als je een T34 researched heb, dan heb je na 7.2 de M103 researched. Heb je T34 standaard dan heb je de M103 standaard.

Je kan ervan uitgaan dat alles wat je hebt, ookal is het researched of gekocht. Met 7.2 krijg je hetzelfde, maar dan met M103.

Alleen met de crew is het een gedoe, want volgens mij was het zo dat de T30 crew meeging naar de Td tree, maar dat de radio man blijft voor de T110 omdat de T110 minder crew heeft dan de T30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik denk dat ik maar stop met het in mijn eentje dekken van een flank. De volgende keer volg ik gewoon het zootje inteelt wat met z'n allen besluit één kant op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:09
Thanks voor de adviezen. Ik ga denk ik inderdaad maar voor de KT, wordt nog effe flink sparen. Maar met de KV-13 is dit erg leuk. Tiger pik ik elke dag ook even mee voor de xp :) Moet de minst langzame motor nog :)

Zojuist alle free xp in de strijd gegooit met een 500k silver om een kv met kv2 turret te halen :) ivm patch.

[ Voor 20% gewijzigd door Appie Heijn op 05-03-2012 22:40 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:30:
Ik denk dat ik maar stop met het in mijn eentje dekken van een flank. De volgende keer volg ik gewoon het zootje inteelt wat met z'n allen besluit één kant op te gaan.
Of blijf in het midden/dichtbij base, mochten ze daar komen zijn ze vaak nog wel te snipen en kun je in ieder geval proberen tijd te rekken. Vaak zijn ze toch allemaal stom genoeg om naast elkaar te gaan staan ofzo :P

Trouwens met die Android app had ik gezien dat ik in de 9 potje geen 9k exp had verdiend maar 10.5k, 24 kills en ~31.5k damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Hoe doe je replays omzetten naar een youtube formaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

5 tier 9 heavies die gaan campen op een TD spot, ik sta in mijn 1ntje in city.. krijg ik als commentaar waarom ik nog niks gedaan heb en dat ik stil sta tot ze om een hoekje komen. Mijn reactie: " :') ". Zat tegen een compleet team te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:18:
Fraps en/of MSI Afterburner (BETA versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:18:
Ik neem ze op met MSI Afterburner Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@BramSD en @defiler1974
Om nog even een goed voorbeeld te geven trouwens van de kracht van de IS-4, waarom ik hem zo prettig vind.

Victory!
Battle: Erlenberg maandag 5 maart 2012 23:20:48
Vehicle: IS-4
Experience received: 2.010
Credits received: 72.349
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Sniper

Repairs:
Vehicle IS-4 repaired successfully. You have spent Credits: 12.957

Purchased:
The ammunition on vehicle IS-4 resupplied successfully. You have spent Credits: 14.534

En zoals je ziet verlies je bijna geen geld met dat ding. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Nemean op 05-03-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:24:
[...]

Ik neem ze op met MSI Afterburner Beta :)
Geen idee wat ik doe, maar ik heb MSI Afterburner en dat is alleen een overclocking tooltje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Weet iemand of je met de lorraine als je er de stock gun op laat zitten, of deze sneller reload op de lorraine dan op de amx 90? Ik ben er morgen eindelijk, en heb genoeg free xp om of de eerste engine erop te steken of de eerste gun. Iemand een suggesstie, acc iets verbeteren en pen, of de engine 35% sterker maken.
Mensen met ervaring op de lorraine grind?

Ja, IS 4 was leuk, enige wat beter kon was de acc en aimingtime. Maar hey, waarom je haasten om te schieten als de rest toch bounced of 0 crits doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Voor de mensen die nog dingen wilden weten over de Amerikaanse switch icm crew, ammo etc......

http://forum.worldoftanks...ssian-forums/page__st__40

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Soms ben ik zooooo blij met teamgenoten en noob vijanden _/-\o_
Zag de bui al hangen met 3vs1, maar heb mezelf toch weten te redden en uiteindelijk gered door een teamgenoot :D

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:35:
Weet iemand of je met de lorraine als je er de stock gun op laat zitten, of deze sneller reload op de lorraine dan op de amx 90? Ik ben er morgen eindelijk, en heb genoeg free xp om of de eerste engine erop te steken of de eerste gun. Iemand een suggesstie, acc iets verbeteren en pen, of de engine 35% sterker maken.
Mensen met ervaring op de lorraine grind?

Ja, IS 4 was leuk, enige wat beter kon was de acc en aimingtime. Maar hey, waarom je haasten om te schieten als de rest toch bounced of 0 crits doet.
https://docs.google.com/s...le=true&gid=0&output=html

Alstublieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
patrickos85 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:29:
[...]
Alleen met de crew is het een gedoe, want volgens mij was het zo dat de T30 crew meeging naar de Td tree, maar dat de radio man blijft voor de T110 omdat de T110 minder crew heeft dan de T30.
Yup, en de rest wordt aangevuld met een 100% crew.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Now thats a pretty dang good answer :)

geen snellere rof, nauwelijks snellere reload.
Opvallend trouwens dat de 100mm SA47 een lagere damage output/s heeft op de lorraine dan de 90 mm DCA 45.
Het wordt dus eerst een gun, dan wat engines en tracks en dan zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:34:
[...]

Geen idee wat ik doe, maar ik heb MSI Afterburner en dat is alleen een overclocking tooltje? :?
Let goed op het woord beta ;) Daar zit een video recorder ingebakken, deze is veel minder resource intensief als bijvoorbeeld Fraps. Dit omdat hij een deel door de videokaart laat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Is het al tijd om te gaan gokken wanneer 7.2 uit komt? :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
hexta schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:04:
Is het al tijd om te gaan gokken wanneer 7.2 uit komt? :P
Ik gok nog minimaal een maand. Hij is net in supertest, dat zal een week of 2 a 3 duren. Daarna nog een aantal weken aan public test, en dan nog uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eind Maart denk ik nog steeds, zit nu in supertest, vanaf volgende week 2 weken in de public testserver en hij kan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik hoop dat hij pas in de eerste week van april uitkomt. Ik denk dat ik dan alle credits en xp wel kan hebben voor de T34 en T30. T34 waarschijnlijk wel stock, maar dat moet ik even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik heb dus nog een maand om een amx 50 100 te killen en een hotchkiss.
Die verdomde hotchkiss kom je nauwelijks tegen.

Gisteren was ik zoooo dicht om een 50 100 mee te hebben. hij had nog 600 hp over, ik schoot er 500 af met mijn is-7 in de vlucht en 20m voor ik hem kon rammen aan volle snelheid schiet een amx 90 hem dood. De ****.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Joindry schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:54:

Gisteren was ik zoooo dicht om een 50 100 mee te hebben. hij had nog 600 hp over, ik schoot er 500 af met mijn is-7 in de vlucht en 20m voor ik hem kon rammen aan volle snelheid schiet een amx 90 hem dood. De ****.
Je kan beter even vooraf melden aan je team dat je nog een bepaalde tank wilt killen, af en toe zitten er wel mensen tussen die je willen helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

En dan zeggen ze dat de Russen, Type-59, Fransen OP zijn, de T29 kan er ook wat van.
10 kills waarvan een aantal 1 shot waren.... :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/54510589/shot_104%20thumb.jpg

Ach beetje matchmaking kan ook geen kwaad.... >:)

@hierboven, die mensen zijn er ook nog ja.
Gister een potje waarbij er nog 1 enemy tank over was en die stond in de cap en wij met 2 tanks nog over in hun cap.
Het had een draw geweest maar wij vroegen of hij niet uit de cap wilde gaan omdat wij het meer hadden verdiend (vonden we).
Op 97% verdween ineens hun capbalk....... _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door ShockWave op 06-03-2012 10:03 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Appel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:46:
[...]

Let goed op het woord beta ;) Daar zit een video recorder ingebakken, deze is veel minder resource intensief als bijvoorbeeld Fraps. Dit omdat hij een deel door de videokaart laat doen.
Die had ik ook gedownload, heb specifiek op Bèta gelet, maar er zit volgens mij niets in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Onder instellingen even op de pijltjes naar rechts klikken daar kom je een tabblad met video tegen.

Hier nog de orginele tutorial van Appel
As some of you might have know I've spent the last couple of weeks on getting a handy recording mechanism for recording my replays and posting them on YouTube.
Because I have finally found a nice way of getting that shit recorded I just want to share it with you guys.

Software:
Latest World of Tanks. You need this to play battles in which you completely obliterate you enemies. Be sure to enable battle recoring! You can do this by going to Settings, General tab and checking the 'Enable Battle recoring' checkbox.

MSI Afterburner: Grab the latest BETA here: http://event.msi.com/vga/afterburner/download.htm
Be sure to click on "Download the LATEST MSI AFTERBURNER BETA"

Go to the Settings of MSI Afterburner and configure "Video Capture". The Audio capture will be configured under Video as well.
It doesn't matter if you have a MSI card or not, the software will work anyways. I'm using it on a Sapphire card

For me it works best if I record at 1/2 size.

Tips and tricks:
Because World of Tanks is horribly optimized for Multi-core CPU's (Read: Not at all) you might want to kill some processes. Because replaying a replay is tougher then playing the actual game for your PC. This is because in a normal game there are server-CPU's and the CPU's of the other players doing there own bit.

That's why you might want to isolate Worldoftanks.exe to run on the last core of your CPU. This is because most processes want to run on the first. You can do this via the task manager.

When it's all set-up:

Start MSI afterburner and minimize it. Open your .wotreplay file with worldoftanks.exe and wacht it load. Once the battle starts you press the button that you configured in the MSI tool to start the recording.
The result you can directly upload to YouTube

[ Voor 90% gewijzigd door ShockWave op 06-03-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Vanochtend nog een leuke pot gehad met mijn AMX eindelijk een beetje gespeeld zoals het hoort. *O*

Met AMX op die nieuwe city map met bunkers in het veld. Weet ff de naam niet. In het begin aan mijn kant van het stadje gebleven om wat heavies te spotten, gedurende het heen en weer crossen, een IS4 nog wat crits gegeven. Vervolgens JT in de flank wat gesteund, hij heeft die kant van de map leeggemaakt en de andere flank ging ook lekker (dus ook goed team), maar JT was klaar en ik ben toen naar hun basis gechased. Daar hun GW Panther gekilled en een KV afgeleid, die werd vervolgens gepowned door wat teamgenoten, heel fijn. Best redelijk pot 1, kill wat spots en wat damage. Helaas vergeten replay aan te zetten.

Helaas wel veel last van schijnbaar verdwijnende shells in mijn Ferdi met topgun, zijn dure grapjes. Normaal is aiming dead on met dat ding.

[ Voor 9% gewijzigd door Gizzy op 06-03-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
thijsco19 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:30:
zoals ik begrijp van Wargaming kan je het beste een KV met de KV-2 turret erop en een KV-3 hebben.
Mooi, heb ik beiden in de garage staan. KV speel ik af en toe nog mee (die derp-gun is grappig) en die KV-3 ben ik net 'uit' omdat ik de IS heb. Ben dus druk voor de IS-3 aan het grinden maar ik ben bang dat ik dus sowieso de IS-4 niet ga halen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Angeloonie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:02:
[...]

Die had ik ook gedownload, heb specifiek op Bèta gelet, maar er zit volgens mij niets in :?
Je moet wel de instellingen induiken om het te activeren en een key te binden.

Ongelooflijk, denk je een paar potjes te doen net zoals gister.. nee hoor wat een faalteams..
Eerste potje was een kansloze faal die nergens op sloeg (iedereen in het zuiden van Mountain pass en maar 1 iemand in het noorden. Tweede potje was een pot met erg veel arty en nadat we terug gekomen waren van een flinke achterstand was het een draw omdat we te langzaam waren (993 exp). Het derde potje wel een win maar ik was vrij snel dood omdat ik als enige terugging om de base te defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Hydra schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:34:
[...]
Mooi, heb ik beiden in de garage staan. KV speel ik af en toe nog mee (die derp-gun is grappig) en die KV-3 ben ik net 'uit' omdat ik de IS heb. Ben dus druk voor de IS-3 aan het grinden maar ik ben bang dat ik dus sowieso de IS-4 niet ga halen.
Ik denk dat, dat wel te doen moet zijn. Gezien het tempo waarop Wargaming werkt. Ik weet niet hoeveel je doorgaands speelt, maar als je gewoon al je tanks netjes dubbelt en van de elite de xp convert voor bijvoorbeeld topgun op de Is3 en dan ook weer XP convert om asap naar IS4 te gaan, lijkt me de die IS4 geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ik zat te spelen met memegenerator, kon het niet laten om hem hier even te posten:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/15708720.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:05:
Ik zat te spelen met memegenerator, kon het niet laten om hem hier even te posten:

[afbeelding]
So true. Maar er is nu tenminste wel volop actie op de Global Map. Hopelijk schoppen wij vanavond LAS van de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fest schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:07:
[...]

So true. Maar er is nu tenminste wel volop actie op de Global Map. Hopelijk schoppen wij vanavond LAS van de kaart.
Jawel, maar tegen een army of zerglings kun je weinig doen. In dit soort gevallen wint kwantiteit het van kwaliteit.

Jammer dat spelers/clans onder Rebellion dat zelf niet in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fest schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:07:
[...]

Hoop het ook want na vanavond hebben ze hun HQ terug...........

Maar het is wel heerlijk hoe makkelijk Rebbellion the trollen is. Vooral PRC heeft hele lange tenen :+ :+

[ Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 06-03-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:37
Schaam me bijna dat ik daar deel uitmaak van de smurfen :P Gelukkig is TAC te strijdlustig om rustig op een plek te blijven zitten. Weet niet wat ze willen bereiken in de toekomst, maar als PTS weg is in onze achtertuin kunnen we ons weer richten op SPB, HARD etc. Zijn erg leuke battles!

@kaap: wat zijn de plannen van AX?blijven jullie daar op een dood punt zitten gaan jullie HARD(s) trollen?

net 9 dubbels gedaan zonder eentje te verliezen :) zoo fijn als alles in een keer goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
sportmanship op zijn best:

Gister een potje waarbij er nog 1 enemy tank over was en die stond in de cap en wij met 2 tanks nog over in hun cap.
Het had een draw geweest maar wij Marvin vroeg of hij niet uit de cap wilde gaan omdat wij het meer hadden verdiend (vond ik).
Op 97% verdween ineens hun capbalk.......

Prachtig :) kijk zo wil ik ze zien!

and btw Kaap ik heb ff je pic gerepost op het trolling topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:33:
Schaam me bijna dat ik daar deel uitmaak van de smurfen :P Gelukkig is TAC te strijdlustig om rustig op een plek te blijven zitten. Weet niet wat ze willen bereiken in de toekomst, maar als PTS weg is in onze achtertuin kunnen we ons weer richten op SPB, HARD etc. Zijn erg leuke battles!

@kaap: wat zijn de plannen van AX?blijven jullie daar op een dood punt zitten gaan jullie HARD(s) trollen?
Nu we weer richting het oosten kunnen kijken voornamelijk zal het weer leuk worden. Zoals is te zien zijn we weer terrein aan het terugwinnen :P. Nu hopen dat de clans die ons helpen in het oosten niet hezelfde doen als in het begin (wij winnen de battles, geven hun de land en hun verliezen het weer) :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Daaron houden we Hessen nu maar even voor onszelf.... :9

Laat [-AX-] lekker zijn gang gaan in het noorden en vast grond onder de voeten krijgen, wat betreft het trollen van HARD(S) waarom???

De Smurfen hebben genoeg provincies in Polen en Rusland en [EES] (Eesti Eest Surmani) de meeste.
Laat deze clan eens uit zijn comfortzone komen en wat van zijn land herverdelen onder de alliance.
De frontlineclans die nu de hete kolen uit het vuur moeten halen zijn diegene die net zijn geland/weinig provincies hebben en wel wat meer willen.
Is een clan dus geland gelijk inlijven bij de smurfs want anders wordt het mischien een bedreiging voor de blauwen.......willen ze vechten waarom niet naar het westen sturen anders kost het ons weer land...

Dze hele war begint een beetje te lijken op zoals ik vroeger de Dune serie speelde, veel legers/tanks/vliegtuigen maken om ze moe te spelen en dan doordrukken.
Vervolgens de kleinere clans die jou hebben geholpen weer van de kaart afknallen zodat je weer meer land hebt.

[ Voor 94% gewijzigd door ShockWave op 06-03-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Laatst zat ik in een potje en het viel me op dat de KV-5, waar ik voorheen nogal op bouncte, een serieuze weakspot heeft: de gun mantlet. Ik ken uiteraard de kleine machinegun turret/cupola weakspot, maar dacht altijd dat de gun mantlet wel goeie armor zou hebben.

Ik speelde in mijn Löwe (=232pen) en heb 6 shells recht op zijn gun geschoten, op de mantlet dus, en 5 keer schoot ik er zo doorheen voor dikke damage. In een volgend potje gebeurde precies hetzelfde.

Wat is jullie favoriete KV-5 weakspot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De R2D2 voorop. En bij face huggen de Commander hatch bovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:50:

Wat is jullie favoriete KV-5 weakspot?
De platte achterkant van de turret, waar tevens ook het ammorack zit. Met een franse tank even detracken en snel passeren naar de achterkant. (al moet ik toegeven dat ik nog nooit een kv-5 heb geoneshot) Langs voor blijf ik toch steeds mikken op R2.Van heel ( 480m +) grote afstand mik ik gewoon centraal en hoop ik op goede afloop :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joindry op 06-03-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:57
Joindry schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:54:

Ik had dat laatst met een 50B.

Wachten ... wachten ... nog ff wachten ... shieten ... 8hp over! :o
BAM! 50B foetsie bij de volgende shell, die niet van mij afkwam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Weet niet wat ze willen bereiken in de toekomst, maar als PTS weg is in onze achtertuin kunnen we ons weer richten op SPB, HARD etc. Zijn erg leuke battles!
Weet niet wat de precieze tactiek is, maar wij zijn niet tevreden voordat al het blauwe paars is. >:) Maar voorlopig nog even lekker rellen met TAC en FTC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wellicht, maar ik begrijp niet waarom clans zo nodig onder de vlag van Rebellion willen spelen. Het is sinds de start van clan wars 1 grote NAP in oost-europa, altijd al geweest. Die hele NAP heeft geen enkele samenhang en geen enkel doel behalve dan het willen bezetten van provinces in een timezone die voor het gros van de clans niet haalbaar is. Lekker makkelijk...
AX is friendly richting Grey Alliance. Verder at war met Pink Alliance en unfriendly naar Smurff NAP. Nu eerst stabaliseren en alliance verder opbouwen.

[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-03-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 23:06

Vae Victus

Awesome God

defiler1974 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:56:
[...]

Je kan beter even vooraf melden aan je team dat je nog een bepaalde tank wilt killen, af en toe zitten er wel mensen tussen die je willen helpen...
Een aantal ja, ben nu al bijna 2 maanden bezig om een AMX50B te pakken te krijgen. Gisteren 2x tegen gekomen. De eerste keer hadden we zo'n noob team dat iedereen al dood was voordat ik hem ook maar kon raken.. De 2e keer geef ik expliciet aan dat ik hem graag wil killen, heb hem naar 200hp. Cappen ze de base....

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
shockwae schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:59:
Het had een draw geweest maar wij vroegen of hij niet uit de cap wilde gaan omdat wij het meer hadden verdiend (vonden we).
Op 97% verdween ineens hun capbalk....... _/-\o_
Hmmm, dat zou ik toch nooit doen :D
Maar ik ben wel een keer, waarbij iemand dus aangaf dat ie nog een tank moest en hij tijdens het potje 1 flank in zijn eentje oprolde, voor die tank die hij nog moest gaan staan zodat de rest van ons team er niet bij kon en hij hem kon killen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Kaap schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:13:
[...]
Wellicht, maar ik begrijp niet waarom clans zo nodig onder de vlag van Rebellion willen spelen. Het is sinds de start van clan wars 1 grote NAP in oost-europa, altijd al geweest. Die hele NAP heeft geen enkele samenhang en geen enkel doel behalve dan het willen bezetten van provinces in een timezone die voor het gros van de clans niet haalbaar is. Lekker makkelijk...
Nee, dat begrijp ik ook niet helemaal. Vooral EES is nogal waardeloos. Zodra TAC besluit om battles te ontwijken, zullen een hoop mensen daar weg gaan. Ik hoop ieder geval niet dat net zoals Rusland alles een grote NAP wordt.

Mochten we binnenkort van de map geschopt worden, dan hoop ik dat we in Spanje landen. Wat een bende is het daar zeg :P Helemaal leuk om PIO weer in te maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
oosterhofjf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:44:
[...]
Mochten we binnenkort van de map geschopt worden, dan hoop ik dat we in Spanje landen. Wat een bende is het daar zeg :P Helemaal leuk om PIO weer in te maken :9
Het is gewoon onmogelijk om Spanje te controleren. Twee landing zones en toegang vanuit Afrika. Dus als je gegarandeerd actie wilt, the place to be.

Doet me terugdenken aan de goede oude GoT-tijd. Lekker rushen op Lakeville op upper street met een schreeuwende MrBlue dat we vooral door moesten rijden.

[ Voor 15% gewijzigd door Fest op 06-03-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
EES en EES2 zijn de grootste goldfarmes die er zijn ( na PTS :P ) 10000 gold per clan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
shockwae schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:48:
Daaron houden we Hessen nu maar even voor onszelf.... :9
Inderdaad, als we hem afstaan wordt die toch weer verloren :P

[quote[Dze hele war begint een beetje te lijken op zoals ik vroeger de Dune serie speelde, veel legers/tanks/vliegtuigen maken om ze moe te spelen en dan doordrukken.
Vervolgens de kleinere clans die jou hebben geholpen weer van de kaart afknallen zodat je weer meer land hebt.
[/quote]
Is eigenlijk ook precies wat ze doen, ze hebben gewoon zoveel clans in de alliance zitten dat het alleen al voor enkel een handvol goede clans gewoon onbegonnen werk is.
oosterhofjf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:44:
[...]

Mja dat zeiden we ten tijde van GoT toch al? Spanje is een crime om in bezit te proberen houden, is ook een van de meeste bezochte stukken land (qua deelnemers in landingstournaments).
Marvin- schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:51:
EES en EES2 zijn de grootste goldfarmes die er zijn ( na PTS :P ) 10000 gold per clan ..
PTS doet tenminste nog iets (al lijkt/is het niet veel) EES en EES2 doen helemaal geen zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Hoe apply je voor GoT(2)? Op de WoT page staat visit forum, op het forum klik ik op de link apply en wordt ik doorverwezen naar WoT page :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
Roeligan schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:57:
Hoe apply je voor GoT(2)? Op de WoT page staat visit forum, op het forum klik ik op de link apply en wordt ik doorverwezen naar WoT page :?
Als je naar de clanpage gaat ( waar alle members staan ) kun je op apply for clan drukken rechts boven aan :? ofzoiets

btw nog een maandje en GOT bestaat een jaar >:)

Created: 06.04.2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Roeligan schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:57:
Wat Marvin zegt maar je moet wel inloggen op de WoT site (iets wat veel mensen vergeten).
Marvin- schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:00:
[...]

btw nog een maandje en GOT bestaat een jaar >:)

Created: 06.04.2011
Dat gaat erg hard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Iedereen dan even op de Got TS komen en massaal met zn alle de hele tijd multiclicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

psychoclown schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Wat Marvin zegt maar je moet wel inloggen op de WoT site (iets wat veel mensen vergeten).
|:( inderdaad

[edit]
En applied :P

[ Voor 5% gewijzigd door Roeligan op 06-03-2012 14:25 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:09
psychoclown schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:05:
[...]

[...]

Dat gaat erg hard! :)
Nee joh dat gaat GOT(2), hard is een andere clan ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:47

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dze hele war begint een beetje te lijken op zoals ik vroeger de Dune serie speelde, veel legers/tanks/vliegtuigen maken om ze moe te spelen en dan doordrukken.
Zo werkt alliance warfare in EVE Online. Dagelijks elkaar bashen op het slagveld totdat de vijandelijke spelers niet meer willen inloggen. Breek hun moreel, breek hun wil om in te loggen. Zorg dat het erg ruk voor de vijandelijke spelers is om te spelen.

Het is daar zo zwaar dat er altijd een vredesperiode in de zomer is. Met herfst start het offensief, in de winter is het hardcore op elkaar inhakken, tegen de lente zie je de tegenstand of jouw kant wegsmelten en tegen de zomer heeft niemand meer de kracht om oorlog te voeren.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 06-03-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:17:
Iedereen dan even op de Got TS komen en massaal met zn alle de hele tijd multiclicken :)
Lijkt me een prima idee! :)
Als iedereen dan komt is het ook lekker een gezellige boel op TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
ghe doet me herinneren aan de tijd dat we met zn 26'en in een random terechtkwamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 07:24
When? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:58

ZenTex

Doet maar wat.

rapture schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:29:
[...]
Zo werkt alliance warfare in EVE Online. Dagelijks elkaar bashen op het slagveld totdat de vijandelijke spelers niet meer willen inloggen. Breek hun moreel, breek hun wil om in te loggen. Zorg dat het erg ruk voor de vijandelijke spelers is om te spelen.

Het is daar zo zwaar dat er altijd een vredesperiode in de zomer is. Met herfst start het offensief, in de winter is het hardcore op elkaar inhakken, tegen de lente zie je de tegenstand of jouw kant wegsmelten en tegen de zomer heeft niemand meer de kracht om oorlog te voeren.
JAAA!

EVE is geniaal wat dat betreft. Als het vrede is of gewoon rustig met enkel wat incursions, flink grinden voor cash, totdat je weer een paar miljard op de bank hebt, en als de boel explodeert al je zuurverdiende centen weer krijtraken tijdens de gevechten. Mijn favoriete bezigheid: Blockaderunnen naar empire, voor de spanning.

Maar in EVE is het ook zo dat geen enkele NAP lang stand houdt, buiten dat, als je personeel niet continue moet knokken heb je als het erop aankomt de skills en de strategieën niet om in een serieuze oorlog stand te houden.

Maar goed, dat is way offtopic.

Helaas zijn de mogelijkhedden in WoT veel beperkter, vooral vanwege de landings en omdat het niet mogelijk is om even naar binnen te glippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
psychoclown schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:04:
[...]

Lijkt me een prima idee! :)
Als iedereen dan komt is het ook lekker een gezellige boel op TS!
is zeker voor de hogere tiers?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Floks schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:27:
[...]

Multiclicken met 30 tier 1 tanks is ook dikke lol hoor :P Ik vermoed dat we van alles gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Multiclicken? :P :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Floks schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:27:
[...]

Alles is welkom lijkt me ;)
Iemand telt af en alle 'platoonleaders' klikken tegelijkertijd op battle.
Kansen zijn groot dat je een paar platoons bij elkaar in de battle hebt zitten (danwel in jou team danwel in het andere) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15
Zo hebben we met het 'afscheid' van het CW-gedeelte van GoT met iets van 26 GoT'ers in een random gezeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En dan zou ik niet eens platoons nemen. Gewoon ieder voor zichzelf klikken. Dan heb je meer kans op grote groepen omdat platoons anders ingedeeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Maar als iedereen in platoons zit, krijgt iedereen diezelfde matchmaking mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

BramSd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:03:
Maar als iedereen in platoons zit, krijgt iedereen diezelfde matchmaking mee.
Alleen als het dezelfde tiers en precies dezelfde tanks zijn. En dan ben je ook nog gelimiteerd aan welke tier, want 26x tier X in een battle zal niet lukken :+ :+

Als iedereen gewoon een tier 8/9 tank kiest en zelf klikt is er een veel grotere kans om bij elkaar te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
nee men neme gewoon tier 10 tot tier 6 met van alles ertussen ( gros tier 8/9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Leuk idee. Als GOT 1 jaar bestaat allemaal op de TS komen. Even screw U clanwars, en zoals vanouds samen spelen.

Lijkt me ook lachen als we zoveel mogelijk dezelfde tank nemen.

Dadelijk komt iedereen nog terug naar GOT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
vraagje. arl 44 de laatste 90 mm of de 105 ?

de 90 heeft meer pen maar de 105 meer dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Zojuist een E-50 ge-oneshot met m'n Tiger II :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Angeloonie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:36:
Zojuist een E-50 ge-oneshot met m'n Tiger II :D _O_
Die zijn leuk. Laatst op Ell Haluf kwam er een E75 op een heuvelrug en ik schoot met mijn Tiger vanaf 550 meter op zijn zijkant. Boem, ammo rack :P. Die E75 was pissed off daarna in de chat :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
B-BRAIN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:06:
vraagje. arl 44 de laatste 90 mm of de 105 ?

de 90 heeft meer pen maar de 105 meer dmg.
Ik heb de tank niet gespeeld, maar ik kan je zeggen dat de keuze van je gun afhankelijk is van je speelstijl. Persoonlijk zou ik die tank als sniper gebruiken ergens in de tweede linie. Aangezien vrijwel alles met de neus naar je toe staat gericht op een redelijke afstand zou ik voor de 90 mm gaan. Zeker in hogere tier potjes heb je veel meer aan die hoge penetratie.

Als je zeker weet dat je in lage tier potjes komt, bijvoorbeeld door company, dan zou ik de 105 gebruiken, maar in randoms zou ik voor de 90 gaan. Puur om de zekerheid om alles te penetreren.

Maar goed! blijft een persoonlijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
oosterhofjf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:41:
Als je zeker weet dat je in lage tier potjes komt, bijvoorbeeld door company, dan zou ik de 105 gebruiken, maar in randoms zou ik voor de 90 gaan. Puur om de zekerheid om alles te penetreren.

Maar goed! blijft een persoonlijke keuze.
Dit. De 90mm is in randoms de juiste keuze omdat je zo vaak tegen tier VIII en hoger speelt. In dat geval heb je meer aan penetration om ze te raken dan aan alpha damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Sinds gisteren in bezit van de lorraine. Ik was bij aankoop even vergeten te kijken naar het gewicht en loadlimit en heb dus mijn free xp in de eerste gun gestoken, ik kan hem ook nog laden. Maar ik moet nu wel kiezen tussen bino's en cammonet :)
Ook had ik er even niet aan gedacht dat ik van light naar medium ging, en dus de retraining op 80% kwam.
Nu rijd ik dus rond op 82% crew met stock engine en tracks. Echt een beest is het nog niet :S
Maar iedereen is wel bang van me :) gisteren twee IS-3 in dekking gehouden terwijl ik in reload was. Ze wilden me insluiten maar geen van beiden durfden eerst het hoekje om te komen :)

Enige grote voordeel momenteel is dat er écht wel een giga verschil is tussen de 170 pen van de amx 90 en de 219 van de Lorraine. In een vluggertje 6shells door de driverhatch van een IS-4 geduwd :)
Die was wel boos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:47

rapture

Zelfs daar netwerken?

De voorbije avond was leuk samenklikken met de platoons. Scouten met T-54 om uiteindelijk snel 2 tier 9 heavies te finishen. Met dikke TD's tot de andere kant van de map rijden om de vijand langs achteren te nemen. Met de KV-platoons in een tier 7 potje in El Halluf, ik ging door links/center om een vijandelijke KV op 300+ m te flanken en alles afbreken. AMX 13 90 in El Halluf als trollmachine, snel voorbij een low hp Typ 59 rollen en one-shotten maar. Als je een zwerm low hp tanks ziet, dan maak je meerdere kills in 1 beweging en met 1 drum aan ammo.

De avond ervoor was het trollscouting met T-50-2. Ik vroeg aan mijn platoon of mijn light tank ook een echte tier 5 is. Daar gingen we in een tier 9 potje in Sand River, snel over de ene hill rijden, 10 rode stippen, snel terug naar onze kant en de andere kant scouten. Doorstoten naar de basis, voorbij een 704 gescheurd, zijn derde schot was wel raak en 13 man gespot.

Volgend potje in de heavy street in Himmelsdorf stilstaan, het aantal vijanden dat naar de hill gaat is bekend, dan naar de andere flank gaan, oooh teveel tier 10, versnelling in achteruit en 10 man gespot.

[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 07-03-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand een idee hoe de matching tegenwoordig gaat ? Heb het idee dat hoe beter ik word met een tank hoe vaker ik in een knudde team uitkom.

Nu met de marder (funtank) al iets van 10-15x verlies achter elkaar terwijl ik zelf minimaal 1, maar meestal 2-3 kills doe en soms meer. Crew 100%, 70% camo, bino en camonet :( Potjes met de jagdpanther en VK3601 lijken wat dat betreft een stuk beter verdeeld. Maar ook met de jgpz 4 kwam ik steeds vaker in potjes waar m'n gun weinig waarde meer had (en ik zelf dus ook minder toe kan voegen).

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
AcXeller schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:51:
Heeft iemand een idee hoe de matching tegenwoordig gaat ? Heb het idee dat hoe beter ik word met een tank hoe vaker ik in een knudde team uitkom.

Nu met de marder (funtank) al iets van 10-15x verlies achter elkaar terwijl ik zelf minimaal 1, maar meestal 2-3 kills doe en soms meer. Crew 100%, 70% camo, bino en camonet :( Potjes met de jagdpanther en VK3601 lijken wat dat betreft een stuk beter verdeeld. Maar ook met de jgpz 4 kwam ik steeds vaker in potjes waar m'n gun weinig waarde meer had (en ik zelf dus ook minder toe kan voegen).
Ik heb ook zo'n vermoeden dat het gebaseerd is op je (tank)skill, echter zal de kant met een platoon van 3-4 tanks in de hoogste tier van de match meestal winnen. Als jij in de laagste tier van de match zit kun je weinig damage doen, dus dat wordt scouten of cappen.
Als je in de hoogste tier zit, en je speelt niet samen met de andere hoge tier, verlies je ook.

Verder zijn de matches soms totaal unbalanced.

Gisteren een match met 2x tier 8, stuk of 5-6 tier 7
andere kant had ook 2x tier 8, echter maar 2 tier 7
Tier 6 was hetzelfde
het gros was tier5

Normaal zou het totaal aantal tier-punten hetzelfde moeten zijn meen ik, maar soms krijg je zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Gisteren een spannend potje gehad. Helaas heb ik er geen replay van.

In mijn bad chat kwam ik op steppes terecht. Ik ga halverwege het veld in een bosje staan en ik spot ongeveer 7 tanks die voorbij rijden. Onze arty denkt veilig te staan aan een kant waar onze tanks niet zijn en wordt al gauw afgemaakt. Rest van het team is redelijk gehandicapt met een aantal uitzonderingen daargelaten. Kan mooi een IS en een IS 4 mollen en niet veel later ga ik door naar hun arty. Hup dood en dan komt er een maus aan. Die is natuurlijk veel te langzaam :+ en breng met naar 22%. zie ik dat de vijand bij ons aan het cappen is. Ik als een malle terug en een e75 en een vk4502b gemold. ondertussen ga ik op zoek naar hun arty en vind die. Ik schiet 4x en tot mijn verbazing is die nog steeds in leven }:O gewoon 4 raak en 0 schade |:( hoorde geen ding zoiets.

Omdat ik nog maar 23 hitpoints had, ging ik dood door splash damage. Vervolgens komt onze t30 aan bij de maus en molt die. t30 nog 7% hp over. Gaat hij cappen en arty probeerde hem te mollen 1 schot, net mis. 2e schot net mis. t30 schiet na 2 x missen raak en we winnen. hup 1800 zoveel erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Vanochtend voor de trip naar het werk, toch nog even wat doubles gedaan. Weer een leuke pot met de AMX. Wat gescout een T50 die de hill ruste in mines lekker detracked en gedamaged. Toen in de reload en naar beneden. Nog even op de hill wat gespot en toen via het eiland in het water naar de zijkant. Onderweg kwam ik volgens mij een blinde JP tegen. Die van de zijkant goed te pakken genomen, had nog 60hp over toen ik moest reloaden. Hij kon na shell 2 niks meer, vanwege detrack. Kill ging naar ander teamlid. Toen met VK3601 richting de basis gereden, maar helaas ontmoette mijn tank een ferdi shell. Uiteindelijk wel een win en een leuke pot!

Ook nog mijn Ferdi gedubbeld, met wat meer moeite dan normaal. Eerst een lemming team tegengekomen. Toen een leuke pot waarbij ik een E75 4 keer goed in de zijkant kon raken, vervolgens nog een patton frontaal wat HP afhandig gemaakt en toen was die game ook al weer over.

Met mijn JP ook nog gedubbeld. Hele leuke pot, maar 1 pot nodig gehad. We stonden op abbey. Main rush van de enemies kwam op links en 1 JP stond hun op te houden. Ik was in het midden aan het bewaken, enemies hadden 3 amx 75's. Die zaten ergens anders en de linker flank stond op begeven. De JP werd afgeschoten en de spots verdwenen, in mijn wacht actie om de vijand links op te vangen, kwam er een Tiger P en een PzIV door de lage doorgang langs de abbey. De PIV nog afgeschoten en de Tiger P een Crit gegeven. Vervolgens kwamen over links de IS3 een Easy 8 en M4AE32. Ik heb gewacht totdat ze omhoog reden. De Is3 zonder tegenstoot 4 keer in de flank geraakt. Arty en VK3601 in de base rekenden af met de Easy 8.

Toen kwam de M4AE32 mijn kant op. Ik bouncete een keer frontaal op hem en hij wilde mijn flank pakken, ondertussen was de IS3 bezig met de VK en Arty. Ik draaide mee met de M4, maar hij ging sneller dan mijn turning speed. Hij kon een schot lossen op mijn flank, maar deed maar weinig damage. Hij reed door waardoor ik zijn flank kon pakken. Ik stond met mijn neus in zijn flank en hij bouncete flink op mij. Ik kon goed losgaan. Uiteindelijk de M4 uitgeschakeld en de IS3 was inmiddels uitgeschakeld. Leuke potje en een groepje against the odds kunnen uitschakelen door lekker teamwork. Zie je niet vaak in een Public.

Nog even over de balance hierboven. Kreeg vanaochtend in een pot een Lowe in ons team, die was gebalanced tegen een E-75. Ook lekker? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Gizzy op 07-03-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
defusion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:26:
[...]

Ik heb ook zo'n vermoeden dat het gebaseerd is op je (tank)skill, echter zal de kant met een platoon van 3-4 tanks in de hoogste tier van de match meestal winnen. Als jij in de laagste tier van de match zit kun je weinig damage doen, dus dat wordt scouten of cappen.
Als je in de hoogste tier zit, en je speelt niet samen met de andere hoge tier, verlies je ook.
Volgens mij wordt de skill niet meegenomen.
Als jij je als lage tier nuttig inzet voor het team dan kan dat zeer veel betekenen.
Gisteren een match met 2x tier 8, stuk of 5-6 tier 7
andere kant had ook 2x tier 8, echter maar 2 tier 7
Tier 6 was hetzelfde
het gros was tier5

Normaal zou het totaal aantal tier-punten hetzelfde moeten zijn meen ik, maar soms krijg je zoiets.
Dat klopt maar dat is niet enkel optellen van de tiers want er zit nog een multiplier in. Deze multiplier verschilt tussen heavies, mediums etc. Grote kans dus dat het andere team bijv. extra veel mediums had.
Desalniettemin is het soms weleens krom, dat ben ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
psychoclown schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:02:
[...]

Volgens mij wordt de skill niet meegenomen.
Als jij je als lage tier nuttig inzet voor het team dan kan dat zeer veel betekenen.

[...]

Dat klopt maar dat is niet enkel optellen van de tiers want er zit nog een multiplier in. Deze multiplier verschilt tussen heavies, mediums etc. Grote kans dus dat het andere team bijv. extra veel mediums had.
Desalniettemin is het soms weleens krom, dat ben ik het met je eens.
Aan de ene kant is het inderdaad tenekrommend. Maar aan de andere kant ook een sport om te winnen met de underdog kant en het levert grappige situaties op.

Heb 1 keer gehad dat mijn kant praktisch voor de helft alleen maar AMX'en had, lights en mediums.
Snelste potje ooit, 5 tanks x6 drum shots. Was zeer pijnlijk voor de tegenstander, maar alles ging in de fik wat we tegen kwamen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.