Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.914 views

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:21
Van harte!! *O*

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ga World of Tanks tijdelijk maar even links liggen, de teams vol met idioten is een grootte ergernis voor mij. Heavies die zogenaamd arty gaan "protecten", een tier 10 de city in zijn uppie laat verdedigen.. mensen die een platoon vormen met 3 tier 8 artys.. ik heb het wel gehad, waar al die idioten vandaan komen ik weet het niet..

Gefeliciteerd TRX ;)

[Voor 3% gewijzigd door Nemean op 12-03-2012 20:48]

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
Nemean schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:47:
Ik ga World of Tanks tijdelijk maar even links liggen, de teams vol met idioten is een grootte ergernis voor mij. Heavies die zogenaamd arty gaan "protecten", een tier 10 de city in zijn uppie laat verdedigen.. mensen die een platoon vormen met 3 tier 8 artys.. ik heb het wel gehad, waar al die idioten vandaan komen ik weet het niet..

Gefeliciteerd TRX ;)
Zoek en clan en duik companies in. Het kan alleen met tier 8 of 10 tanks, maar het is het waard.

Zojuist de tweede Maus Trap gehaald :)
Victory!
Battle: Ruinberg Monday, March 12, 2012 20:47:44
Vehicle: IS-7
Experience received: 1,564
Credits received: 53,815
Battle Achievements: Mouse Trap
Edit:

Heb ook maar even naar mijn shit kill-list zitten kijken.

1: Tiger - 246
2: KV - 236
3: IS-3 - 227
4: Type-59 - 221
5: Tiger II - 216

Dit zijn dus tanks die ik gekilled heb :P

[Voor 11% gewijzigd door Appel op 12-03-2012 21:07]

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
thx guys

ik herken de frustraties :/

vooral de randoms zijn erg. ik ken mijn taak meestal wel, maar ik vertik het om voor iemand anders zijn credits mezelf voor de leeuwen te gooien :Z was eentje van [nl41] met een is4 aan het campen en dan commandeert ie dat ik met mn type ga oversteken, zodat hij kan schieten... in een tc zou ik er nog over na denken, maar niet in een random met allemaal noobs :N

tier 9 gun zit al op de t34..... nog een paar centen nodig voor tracks en radio oh en ammo natuurlijk :P

[Voor 11% gewijzigd door TRX op 12-03-2012 21:06]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 19:35

Xenomorphh

Soep met Ballen

Heb zojuist de KT gekocht, heb de engines nog van mijn tiger I. Wat is het slimst om nu eerst te unlocken?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Appel
Ik heb vlinders in mijn buik.
Victory!
Battle: Mines Monday, March 12, 2012 22:07:32
Vehicle: T110E5
Experience received: 30,414 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 608,524
Battle Achievements: Reaper, Sharpshooter, Boelter's Medal, Sniper, Top Gun
Replay (Is nog aan het verwerken)

[Voor 13% gewijzigd door Appel op 12-03-2012 23:17]

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:49
Appel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:01:
[...]

Zojuist de tweede Maus Trap gehaald :)

[...]

Edit:

Heb ook maar even naar mijn shit kill-list zitten kijken.

1: Tiger - 246
2: KV - 236
3: IS-3 - 227
4: Type-59 - 221
5: Tiger II - 216

Dit zijn dus tanks die ik gekilled heb :P
Dafuq? Ga meer tier X spelen jonge ;) Zit op 23 maustraps :P

@Xenomorphh

volgens mij tracks als je dat nog niet gedaan hebt, en dan wellicht engine gaan, top engine is wel prettig in de kt

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

euhhh krijg je dat daar zo overdreven veel of is dat realistisch?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Kojoottii
dat is keer 10 op testserver ;)

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ah ok:)

Maar engines heb ik al, dus eerst Tracks daarna turret of gun?

• Kojoottii
ah dacht dat je alleen eerste had nm, ja dan tracks > turret > pew pew

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Kojoottii schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:17:
ah dacht dat je alleen eerste had nm, ja dan tracks > turret > pew pew
Zo heb ik het ook gedaan.

• Appel
Kojoottii schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:15:
[...]

Dafuq? Ga meer tier X spelen jonge ;) Zit op 23 maustraps :P

@Xenomorphh

volgens mij tracks als je dat nog niet gedaan hebt, en dan wellicht engine gaan, top engine is wel prettig in de kt
Dan moet je eens opletten, ik ben meestal de gast die ze tot 13% schiet vlak voordat de arty shells neervallen ;)

Is er inmiddels wel goed ingedramd..

Er zijn 2 soorten tanks in het veld. Arty en (Light, Medium en Heavy) Scouts :P

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dan heb je weer eens een aantal dagen alleen maar losses en krijg je je dailies niet eens rond op een avond, vandaag win ik alles de eerste keer en ben ik zo uitgespeeld.

Moet wel zeggen dat ik vandaag steeds als hogere tier ben ingedeeld, en als je dan niet als een idioot speelt (soms heb ik wel eens van die kamikaze buien. vooral als ik een snelle tank heb.) kun je toch een hoop damage doen.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

Nox

Noxiuz

Appel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:14:
Ik heb vlinders in mijn buik.

[...]

Replay (Is nog aan het verwerken)
Nee je hebt geluk. Dat schot op 4:20 raakt bijna niemand anders. En je sproeit lekker met ammo :P Sommige schoten zou ik nooit gewaagd hebben.

Maar ik ben dan awesome vaak sniper :P

[Voor 5% gewijzigd door Nox op 13-03-2012 01:10]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Appel
NoxiuZ schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:49:
[...]

Nee je hebt geluk. Dat schot op 4:20 raakt bijna niemand anders. En je sproeit lekker met ammo :P Sommige schoten zou ik nooit gewaagd hebben.

Maar ik ben dan awesome vaak sniper :P
Schieten terwijl je rijd leer je wel in de Patton ;) En aangezien dat dit een zware versie van de Patton is, met een verticale stabilisator en een goede on the move bonus probeer ik het gewoon :P

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
Xenomorphh schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:55:
Heb zojuist de KT gekocht, heb de engines nog van mijn tiger I. Wat is het slimst om nu eerst te unlocken?
Turret > Gun > Rest tenzij je je tracks moet hebben voor turret/gun upgrade.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 12:45
Ik zat gister avond met Nbekie even +/- 1 uur in een platoon. Samen iets van 12 potjes gedaan en het ging lekker. 2 keer een zwaar butt them gehad, waarbij als 2 laatste overbleven elke keer, maar voor de rest 10 keer gewonnen? Zo zie je maar weer het kan verkeren zelfs bij WoT. Dus mensen als je moedeloos wordt, geef niet op en zoek een platoon op.

Wat trouwens ook wel opviel, als ik mijn Ferdi pakte en Nbekie zijn Löwe kwamen we meerdere keren allebei als toptier in een game. Geen idee of het met de combinate te maken heeft, maar fijn was het in ieder geval!

flickr - WOT Profile - Game PC

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 15:33
Appel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:32:
[...]

Schieten terwijl je rijd leer je wel in de Patton ;) En aangezien dat dit een zware versie van de Patton is, met een verticale stabilisator en een goede on the move bonus probeer ik het gewoon :P
Of in Tiger-P
Bizar veel hits terwijl ik aan het rijden ben, die ik soms stilstaand niet zou raken. :P
Hoe zie je je kill list eigenlijk?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Appel
hexta schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:08:
[...]

Of in Tiger-P
Bizar veel hits terwijl ik aan het rijden ben, die ik soms stilstaand niet zou raken. :P
Hoe zie je je kill list eigenlijk?
Die kan je zelf een beetje in elkaar klussen via deze website.

• hexta
Appel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:10:
[...]

Die kan je zelf een beetje in elkaar klussen via deze website.
_O_ Thnx. Thuis even bekijken :D

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-05 09:47
Gisteren eindelijk in een spannend gevecht met een Maus, deze op mijn naam weten te zetten.
Nu nog de franse tier 10 voor de titel master tanker.
Ben benieuwd of dat gaat lukken voor de update.

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 19:54
Zo, ik heb sinds gister ook de T34 in m'n garage staan :)
Nu alleen een chronisch credit tekort...
Moet nog E-100 kopen en nog een aantal andere tanks...

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 12:45
Congrats.
Zou zelf nog heel graag snel wat xp converten om naar de T30 te geraken, maar dan moet ik 200k exp vrijspelen in de US lijn. Wat is de sweetspot in de US lijn, de T29? En dan van daaruit verder grinden oid? Ik heb mijn Easy 8 volgens mij unlocked via de Ram, beetje dommig denk ik. Ga nog eens checken als ik thuis ben. Anders kan ik de T29 nog met free-xp unlocken vanaf de M4 en dan van de T29 verder grinden. Maar ja de vraag is of dat te doen is in 2 weken of zo tot de patch?

flickr - WOT Profile - Game PC

• hexta
Gizzy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:13:
Congrats.
Zou zelf nog heel graag snel wat xp converten om naar de T30 te geraken, maar dan moet ik 200k exp vrijspelen in de US lijn. Wat is de sweetspot in de US lijn, de T29? En dan van daaruit verder grinden oid? Ik heb mijn Easy 8 volgens mij unlocked via de Ram, beetje dommig denk ik. Ga nog eens checken als ik thuis ben. Anders kan ik de T29 nog met free-xp unlocken vanaf de M4 en dan van de T29 verder grinden. Maar ja de vraag is of dat te doen is in 2 weken of zo tot de patch?
Meeste Xp haalde ik binnen met de T32.

• Appel
Yammie74 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:07:
Gisteren eindelijk in een spannend gevecht met een Maus, deze op mijn naam weten te zetten.
Nu nog de franse tier 10 voor de titel master tanker.
Ben benieuwd of dat gaat lukken voor de update.
Laatst in mijn IS-4 nog 1:1 tegen een E100 gestaan, beiden 100%. Ik werd helaas afgeschoten door een andere E100 voordat ik degene waar ik tegenover stond kon killen. Hij moet wel even peentjes gezweet hebben :9
TheJukeBox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:09:
Hij wordt toch premium *O*

• Yammie74
TheJukeBox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:09:
Zo moet ik nog een IS-7 in mijn garage zien te krijgen.
Met mijn huidig gemiddelde zou ik zo'n 175 potjes moeten spelen voor de benodigde hoeveelheid exp.
En dan nog 'x' potjes om 6,1 mio bij elkaar te verzamelen.
Maar dat gaat lukken voor de update waarbij de IS-4 een tier 10 gaat worden.

De T30 haal ik niet, maar dat wist ik eerder al en heb daardoor al mijn tijd gestoken in het kunnen bemachtigen van de IS-7 :9

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gizzy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:13:
Maar ja de vraag is of dat te doen is in 2 weken of zo tot de patch?
Het kan wel, maar je moet dan wel echt veel spelen.
Kun je niet ergens achterhalen hoeveel xp per uur je haalt? dan weet je hoeveel uur je ongeveer moet spelen ;)

• Yammie74
defusion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Het kan wel, maar je moet dan wel echt veel spelen.
Kun je niet ergens achterhalen hoeveel xp per uur je haalt? dan weet je hoeveel uur je ongeveer moet spelen ;)
Ja dat kan. De url van die site is hier al meedere malen gepost.
FF zoeken welke tank gemiddeld de meeste exp oplevert en daar zou je mee moeten grinden tot je erbij neer valt :z

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 19:54
Appel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:14:
[...]

Laatst in mijn IS-4 nog 1:1 tegen een E100 gestaan, beiden 100%. Ik werd helaas afgeschoten door een andere E100 voordat ik degene waar ik tegenover stond kon killen. Hij moet wel even peentjes gezweet hebben :9
Ik vind de IS-4 dan ook erg veel dingen.
en soms een lucky shot, maar een IS-4 kilt mij altijd, ook als ik in mijn E-75 zit. :(

Edit:

Ik kan ook nog 235k exp omzetten, maar dat doe ik niet.
Heb al genoeg uitgegeven aan WoT :)

[Voor 10% gewijzigd door TheJukeBox op 13-03-2012 10:38]

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
Ik heb nu een goede 500k aan xp op elite tanks staan en 85k aan free xp. Nog 50k ofzo en ik kan de T34 én T30 vrijspelen als ik de xp heb geconvert.
Ik heb daarnaast 3,75 miljoen credits, dus ik zal de komende tijd behoorlijk wat met de Löwe en Type 59 moeten spelen om de 6 miljoen die ik nog nodig heb voor de T30 te halen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee