Ik neem altijd binos mee voor mijn IS-7 ipv vs. Gezien de harde voorkant hebje gerust de tijd eens 3seconden stil te staan. Gezien je vaak frontwerk moet leveren is een andere tank spotten heel handig. Ik haat beschoten te worden door een tank die ik niet kan zien. Al zeker niet als die meer dan één kan schieten.
Daar heb je zeker gelijk in, daarom twijfel ik nu ook wel aardig.. ik ben nu druk bezig met money grinden overigens, die 6,1 mil heeft toch aardig er ingeslagen, maar dit soort potjes maken het goed:Joindry schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:10:
Ik neem altijd binos mee voor mijn IS-7 ipv vs. Gezien de harde voorkant hebje gerust de tijd eens 3seconden stil te staan. Gezien je vaak frontwerk moet leveren is een andere tank spotten heel handig. Ik haat beschoten te worden door een tank die ik niet kan zien. Al zeker niet als die meer dan één kan schieten.

Victory!
Battle: El Halluf zaterdag 10 maart 2012 19:59:49
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.290
Credits received: 136.027
Battle Achievements: Steel Wall
[Voor 3% gewijzigd door Nemean op 10-03-2012 20:13]
Mja, ik zie de 7 als een snellere, minder zwaar bepantserde 4. Met de 4 stond ik al nooit genoeg stil om binocs te installeren en zocht altijd de stadsgevechten op om te piekaboe'en en te brawlen. De S-70 is nog steeds niet de beste gun om te snipen.
Het kan op sommige momenten goed uitkomen, maar ik vertrouw eerder op m'n camo, ondanks dat men heeft uitgerekend dat ook op USSR heavies camo nauwelijks helpt, mijn ervaringen zeggen wat anders.
En zonder VS ga ik de deur niet uit, dan wissel ik liever de vents in.
Het kan op sommige momenten goed uitkomen, maar ik vertrouw eerder op m'n camo, ondanks dat men heeft uitgerekend dat ook op USSR heavies camo nauwelijks helpt, mijn ervaringen zeggen wat anders.
En zonder VS ga ik de deur niet uit, dan wissel ik liever de vents in.
oooh die komt in 7.3, dat moet lukkenNemean schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:37:
[...]
Ja, maar ik bedoel 7.3 komt er voorlopig nog niet aan, dus je hebt er nog tijd zat voor. Je moet wel de BL9 researchen om de grind gemakkelijker te maken.
Iemand trouwens nog advies voor equipment op de IS-7?
Ik zat te denken aan:
- Improved ventilation
- Large-caliber tank gun rammer
- Verticle stabelizer

die BL9 heb ik al

laatste was leuk. allemaal lemmings achter de bat aan de heuvel op en ik hielp een e100 tegen een is7 t34 en vk4502B. op het laatst kill ik de is7. daarna suicide run zodat ze me beiden schoten. e100 killed de t34 met een ram en schiet 90 graden opzij de vk dood. echt hulde voor die e100

[Voor 24% gewijzigd door TRX op 10-03-2012 21:49]
Heerlijk.
Net Sand River keihard verloren omdat mijn hele team aan het campen was. Ik stond 1vs6 en niemand kwam helpen. Ben toen hard teruggereden naar de base en heb een zooi teammates getracteerd op een shell. Stelletje eikels.
Net Sand River keihard verloren omdat mijn hele team aan het campen was. Ik stond 1vs6 en niemand kwam helpen. Ben toen hard teruggereden naar de base en heb een zooi teammates getracteerd op een shell. Stelletje eikels.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik denk dat ik wel even snel wat advies nodig heb. Ik was van plan om naar de IS-7 te gaan en zit nu net op de hoogte van de T-28. Maar ze gaan de boel splitten in IS-4 en de IS-7 als ik me niet vergis.
Mijn vraag dan ook, welke is het slimste om voor te gaan? Doel is om een Russische heavy te hebben maar ik weet niet wat het verschil gaat worden tussen de IS-4 en de IS7. Ik las dat de IS-7 minder armor krijgt en wat sneller en die IS-4 juist meer armor en trager.
Ienemienemutte?
Mijn vraag dan ook, welke is het slimste om voor te gaan? Doel is om een Russische heavy te hebben maar ik weet niet wat het verschil gaat worden tussen de IS-4 en de IS7. Ik las dat de IS-7 minder armor krijgt en wat sneller en die IS-4 juist meer armor en trager.
Ienemienemutte?
GratsNemean schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:34:
Na 8000 matches heb ik zojuist mijn eerste tier 10 behaald.![]()
In die 8000 matches heb ik natuurlijk ook heel wat andere tier 9s binnen.

Zelf heb ik sinds vrijdag de 50B

In totaal heeft het me 171 potjes gekost om de engine en de 50B te researchen op de 50 120.
Helaas nog niet echt veel goede potjes mee gehad terwijl ik er, naar mijn mening, niet veel anders mee rijd dan de 50 120 (en daar heb ik het ene uber potje na het andere). Damage doe ik gemiddeld goed genoeg per potje maar het lijkt wel alsof er een knop omgaat van de 50 120 naar de 50B. Alsof de teams nog slechter zijn dan normaal, achja zal wel bijtrekken.
Dat zou ik ook nemen, betere setup is er niet voor de meeste heaviesNemean schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:37:
[...]
Iemand trouwens nog advies voor equipment op de IS-7?
Ik zat te denken aan:
- Improved ventilation
- Large-caliber tank gun rammer
- Verticle stabelizer

Spall Liner heeft baat bij veel armor en de enige die daar echt goed van profiteert is de Maus.
Zeker sinds de HE zo generfed is is er nog minder reden om Spall Liner te kiezen

De IS7 krijgt niet minder armor etc, de IS7 zal blijven zoals die nu is enkel van lijn wisselen.hellsau schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:19:
Ik denk dat ik wel even snel wat advies nodig heb. Ik was van plan om naar de IS-7 te gaan en zit nu net op de hoogte van de T-28. Maar ze gaan de boel splitten in IS-4 en de IS-7 als ik me niet vergis.
Ienemienemutte?
Van de IS4 verwacht men dat het een beetje zoals de IS4 nu zal zijn maar dan met in een tier X jasje.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vanaf de KV-1 kan je straks beide lijnen gaan volgen. Als ik naar het verschil kijk tussen de IS-7 en de IS-4 dan liggen ze beiden wel een beetje uit elkaar. Een aantal maanden geleden had ik keihard de IS-4 gereoepen, maar sinds 7.1 vind ik het allebei super tanks. De IS-4 is inderdaad goed bepanserd, maar de IS-7 is dat ook. Puur en alleen omdat de bepantsering onder zo'n enorme hoek staat. En de IS-7 gaat nog een gangetje van 50 downhill of met speed-governor.hellsau schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:19:
Ienemienemutte?
Maar ik kan eigenlijk maar 2 tanks aanraden. T110E5 en de Patton

We weten dat jij nogal pro bent met de patton, maar hebben ze deze verbeterd?
Als je tijd hebt, kan je dan ook iets van een kleine review schrijven over de T110E5?

Als ik deze T-10/IS-8 zo zie dan ga ik overduidelijk voor de IS-7!
http://worldoftanks.eu/dc...g?MEDIA_PREFIX=/dcont/fb/
Maar dan weet ik wel genoeg denk ik zo. Op naar de KV-1S.
http://worldoftanks.eu/dc...g?MEDIA_PREFIX=/dcont/fb/
Maar dan weet ik wel genoeg denk ik zo. Op naar de KV-1S.
Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet wat ze met de Patton gedaan hebben. En de T110E5, ik zou er graag een korte review over schrijven, maar hij is nog niet final. Op de 2e test server zal deze tank gebuffed worden, maar het is een heerlijk pakketje. Hij is rap. Zowel als met draaien, acceleratie, remmen en turret rotatie. Zijn achteruit is gewoon sloom. De gun vind ik wel heerlijk, gemiddeld 400 dmg per schot (zou wel iets meer mogen worden) lekker accuraat. Niet zo precies als de Duitsers maar beter als de Russen. Goede on-the-move accuratesse.oosterhofjf schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:34:
We weten dat jij nogal pro bent met de patton, maar hebben ze deze verbeterd?Als je tijd hebt, kan je dan ook iets van een kleine review schrijven over de T110E5?
Het hull armour bounced af en toe. De turret is helaas geen onneembaar fort meer en de gun depression is ook niet meer super. -8 ipv -10 op de T29, T32, T34 en T30.
Maar wat toch wel heerlijk is is de penetratie van die gun. Je schiet bijna door alles heen (Op de IS-7 bounce ik wel redelijk wat om de een of andere rede) De shell velocity is het beste te vergelijken met een laser straal.
Maar met gold rounds schiet je gewoon door een maus heen die onder een hoek staat. Dat is echt gewoon sick. Je schiet ook door de gun mantlets van hull-down Amerikaanse tanks heen (met uitzondering van de T32).
Wargaming is in ieder geval goed onderweg om een super leuke tier 10 te bouwen. Het is 'm alleen nog net niet, maar ik wacht de buffs even af.
Je mening over deze tank is totaal omgeslagen?Appel schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:25:
[...]
Maar ik kan eigenlijk maar 2 tanks aanraden. T110E5 en de PattonDie dingen zijn OP in Publics. De T110E5 is al super, en ze gaan deze nog buffen

Waarom snappen mensen niet dat je een vijandelijke T-50(-2) meteen moet killen? nee wat doen die figuren keer op keer: schieten op een hogere tier tank. Stelletje kneuzen dat het er zijn. Op een gegeven moment reed er een T-50 langs al onze tanks op Malinovka. Het was geen arty, maar als dat er was waren we dood geweest. Iedereen maar schieten op andere tanks. Heb uiteindelijk zelf 2 schoten op hem kunnen lossen.. WTF?
Even een vraag: Ik ben net begonnen met WoT. Ik heb nu mijn garage vol.(4 X de tier 1, en 1 gekochte tank) Nu wil ik een andere tank kopen, maar heb geen ruimte meer. Nu kan ik voor 300 gold ruimte kopen, maar ik kan ook andere tanks verkopen. Mijn vraag: Wanneer ik de tier 1 tanks verkoop, kan ik dan nog wel onderzoek doen naar tanks van dat land?
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Als er geen arty is en er betere targets in de buurt zijn laat ik ze ook wel eens gaan. VK2801's moet je wat meer op letten, maar de T50-2 kan behalve arty killen niet zo heel veel kwaad. Als ik dan in tank zit met een target die wel kwaad kan en ik weet dat ik hem goed kan raken gaat die voor. Als er wel arty is is de T50-2 primairy en moet er wel iets heel raars in de buurt zitten wil ik hem laten gaan.Angeloonie schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:16:
Waarom snappen mensen niet dat je een vijandelijke T-50(-2) meteen moet killen? nee wat doen die figuren keer op keer: schieten op een hogere tier tank. Stelletje kneuzen dat het er zijn. Op een gegeven moment reed er een T-50 langs al onze tanks op Malinovka. Het was geen arty, maar als dat er was waren we dood geweest. Iedereen maar schieten op andere tanks. Heb uiteindelijk zelf 2 schoten op hem kunnen lossen.. WTF?
[removed]
Zojuist een erg lekker potje op de KT samen met Superbabs en Pino.
Mines en het halve andere team klom de hill op en wij hadden niemand die er op kon doen. Ik samen met Superbabs op de helling de boel bezig houden en kapot schieten, best wel hard gewonnen.
Zelf had ik 5 kills en 6 damaged, leuke dubbel a 4404 exp
Eerder ook een heel mooi potje met Marvin (E100) en ik in mijn 50B op Himmelsdorf.
Zeer treurig team en op een gegeven moment nog met z'n 2'en over tegen IS7, E100, GWTiger, Panther, Type 59, E50 en een T29. Samen de boel nog even opgerold en allemaal complimentjes van het team
Samen waren we goed voor 13 kills!
Mines en het halve andere team klom de hill op en wij hadden niemand die er op kon doen. Ik samen met Superbabs op de helling de boel bezig houden en kapot schieten, best wel hard gewonnen.
Zelf had ik 5 kills en 6 damaged, leuke dubbel a 4404 exp

Eerder ook een heel mooi potje met Marvin (E100) en ik in mijn 50B op Himmelsdorf.
Zeer treurig team en op een gegeven moment nog met z'n 2'en over tegen IS7, E100, GWTiger, Panther, Type 59, E50 en een T29. Samen de boel nog even opgerold en allemaal complimentjes van het team

Samen waren we goed voor 13 kills!
Op Malinovka is gescout worden meestal fataal, ook zonder arty, andere maps kan het minder zijn maar zeker op die map gaat iedereen op de gespotte tanks schieten. Dat moet je koste wat kost voorkomen.redwing schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:22:
[...]
Als er geen arty is en er betere targets in de buurt zijn laat ik ze ook wel eens gaan.
In publics is het een heerlijk ding. Maar ik denk dat ie nu nog geen rol van betekenis heeft in Clan Wars. Maar in Pubs is het een monster, ik vind 'm heerlijkpsychoclown schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Je mening over deze tank is totaal omgeslagen?

Net effe mn Dell XPS 17 met SSD gebruikt voor WOT, damn telkens als eerste in een public, 40-50 sec wachten op de rest
Denk dat ik er ook maar 1 in m'n imac stop.
Speel nu echt met super veel plezier de hummel, ook als td erg lache. III/IV komt de hoek om, BOOM, weg III/IV snel achter gebouw voor reload cover. KV de hoek om BOOM weg
Ik zit dan echt met een big smile te gamen 

Speel nu echt met super veel plezier de hummel, ook als td erg lache. III/IV komt de hoek om, BOOM, weg III/IV snel achter gebouw voor reload cover. KV de hoek om BOOM weg

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
ik ga ook voor de patton. heb nu de pershing.... maar die pattonAppel schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:25:
[...]
Vanaf de KV-1 kan je straks beide lijnen gaan volgen. Als ik naar het verschil kijk tussen de IS-7 en de IS-4 dan liggen ze beiden wel een beetje uit elkaar. Een aantal maanden geleden had ik keihard de IS-4 gereoepen, maar sinds 7.1 vind ik het allebei super tanks. De IS-4 is inderdaad goed bepanserd, maar de IS-7 is dat ook. Puur en alleen omdat de bepantsering onder zo'n enorme hoek staat. En de IS-7 gaat nog een gangetje van 50 downhill of met speed-governor.
Maar ik kan eigenlijk maar 2 tanks aanraden. T110E5 en de PattonDie dingen zijn OP in Publics. De T110E5 is al super, en ze gaan deze nog buffen

hehe je bent niet de enige die soms zo gefrustreerd raaktAngeloonie schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:16:

[Voor 26% gewijzigd door TRX op 11-03-2012 16:11]
Hoorde dat de T110 nog een buff gaat krijgen dus we gaan het meemakenAppel schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:28:
[...]
In publics is het een heerlijk ding. Maar ik denk dat ie nu nog geen rol van betekenis heeft in Clan Wars. Maar in Pubs is het een monster, ik vind 'm heerlijk

Inderdaad, maar het gaat er vooral om wat ze besluiten te buffen. Vanuit daar kun je een rol bepalen voor Clan Wars.psychoclown schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:18:
[...]
Hoorde dat de T110 nog een buff gaat krijgen dus we gaan het meemaken
Maar hij heeft wel iets nodig..
Buff die moet:
Module schade: 1 op de 3 schoten in de flank is je ammo-rack beschadigd.
Buffs die ik graag zou willen zien:
Depressie van -8 naar -10
100 meer damage
40~45 ipv 37 km/h
Grotere ammo storage
Iets meer accuratesse
Echt, 3 schoten op de side van een E-100 met mijn IS-7, alle 3 bouncen.. dit is wel de ultieme pech match.
Als het kan, altijd op de zijkant van de turret schieten.
Ik vind het altijd maar wat mooi als ze de zijkant van mijn hull proberen te pekken, zeker als ik hem nog een beetje angle kan het heel veel uitmaken.
Ik vind het altijd maar wat mooi als ze de zijkant van mijn hull proberen te pekken, zeker als ik hem nog een beetje angle kan het heel veel uitmaken.
Hij angled juist niet dat was het vreemde.. echt waardeloos.psychoclown schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:42:
Als het kan, altijd op de zijkant van de turret schieten.
Overigens speelt GoT nog veel clan wars of?
GOT niet meer. Iedereen die daar speelde is overgegaan naar REGEN. Daar is echter iedereen weer overgegaan naar HARD, HARDS en TACNemean schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:53:
[...]
Hij angled juist niet dat was het vreemde.. echt waardeloos.
Overigens speelt GoT nog veel clan wars of?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ah das best jammer, dacht dat GoT best lekker ging met de clan wars?wontcachme schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:57:
[...]
GOT niet meer. Iedereen die daar speelde is overgegaan naar REGEN. Daar is echter iedereen weer overgegaan naar HARD, HARDS en TAC
GoT is met CW gestopt in begin oktober al. We hadden een goede inkomen, veel vechten, maar het waren elke keer dezelfde mensen die ongeveer online kwamen en we hadden vaak met moeite één team uit 100 mensen. Dus toen besloten we naar AreaX te gaan omdat die ook één team hadden en gelijk internationaal. Dat mislukte compleet na wat backstabben en toen gingen we met zn allen naar REGEN. Die heeft gelopen tot begin februari, daar ging de stekker eruit en toen iedereen naar HARD, HARDS en TAC. Ik was zelf begin november al naar HARD gegaan omdat ik CW wilde en REGEN daar niet gelijk klaar voor was.Nemean schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:01:
[...]
Ah das best jammer, dacht dat GoT best lekker ging met de clan wars?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb wellicht interesse om clan wars te gaan spelen, omdat georganiseerd spelen toch wel interessant is. Maar ze zoeken vaak toch wel mensen met uber stats
. Mijn 53% win rating gaat het hem niet worden gok ik. Misschien bestaat er een mogelijkheid leven in GoT te blazen zodat deze weer clan wars gaan spelen, of denk ik dan verkeerd? Aangezien GoT toch vol met volwassenen zit en ik niet echt behoefte heb om een clan te joinen met Nederlanders die nog al "kinderlijk" zijn van gedrag.

win rate zegt weining. Meer de damage per top tier tank per battle. Maar je kan altijd proberen bij bv HARD/HARDS. Beide hebben dezelfde recruiters volgens mij en daar zit een lading nederlanders inmiddelsNemean schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:11:
Ik heb wellicht interesse om clan wars te gaan spelen, omdat georganiseerd spelen toch wel interessant is. Maar ze zoeken vaak toch wel mensen met uber stats. Mijn 53% win rating gaat het hem niet worden gok ik. Misschien bestaat er een mogelijkheid leven in GoT te blazen zodat deze weer clan wars gaan spelen, of denk ik dan verkeerd? Aangezien GoT toch vol met volwassenen zit en ik niet echt behoefte heb om een clan te joinen met Nederlanders die nog al "kinderlijk" zijn van gedrag.

Ik ben inderdaad wel geïnteresseerd zal er is over na denken om te applyen!wontcachme schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:15:
[...]
win rate zegt weining. Meer de damage per top tier tank per battle. Maar je kan altijd proberen bij bv HARD/HARDS. Beide hebben dezelfde recruiters volgens mij en daar zit een lading nederlanders inmiddels
Je kan altijd vragen of ze plek hebben bij TACNemean schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:11:
Ik heb wellicht interesse om clan wars te gaan spelen, omdat georganiseerd spelen toch wel interessant is. Maar ze zoeken vaak toch wel mensen met uber stats. Mijn 53% win rating gaat het hem niet worden gok ik. Misschien bestaat er een mogelijkheid leven in GoT te blazen zodat deze weer clan wars gaan spelen, of denk ik dan verkeerd? Aangezien GoT toch vol met volwassenen zit en ik niet echt behoefte heb om een clan te joinen met Nederlanders die nog al "kinderlijk" zijn van gedrag.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Nog steeds niet tegen je gespeeld dammitDark Angel schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:00:
[...]
Je kan altijd vragen of ze plek hebben bij TAC

Maar zoals het eruit ziet mogen we eerst WEER eens focussen op de achterdeur..............
Phew, vanavond de T34 in m`n garage mogen parkeren! Lang leve het uitstelgedrag van WG 

waarom heb ik dit nou weer gemist

naja effe snel binnen halen en nog een dagje spelen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Als je het geluk hebt om niet in de queue te eindigen. Tis behoorlijk druk op de test serverthijsco19 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:44:
[...]
waarom heb ik dit nou weer gemist.
naja effe snel binnen halen en nog een dagje spelen.
Anoniem: 444472
Vaak paar keer op enter drukken en queue opnieuw ingaan schijnt te helpen
. Zo ben ik ook binnen gekomen.
Heb nu even de T34 uitgetest als premium en bevalt me wel (als je hull down bent dan...). In test kost dat ding 12.000 gold (tegen 12.500 voor de Löwe), dus ik kijk nog even of ik het ga halen om 'm te unlocken.
Nu met T29 25k xp en 30k free xp -> dat moet dus richting 100k (voor unlock T32) op T29 en 200k free XP (voor unlock T34 vanuit T32). Kost me iets van 8000 gold als 't lukt voor xp conversion en een extra tank erbij.
Moet alleen wel dus komende tijd dan flink doorbikkelen
, maar denk dat de patch zelf pas over een weekje of 2 komt. Mochten er mensen zin hebben om me te helpen (either T29 of free XP), dan zou dat welkom zijn, maar denk dat iedereen met z'n eigen tankjes bezig is
.

Heb nu even de T34 uitgetest als premium en bevalt me wel (als je hull down bent dan...). In test kost dat ding 12.000 gold (tegen 12.500 voor de Löwe), dus ik kijk nog even of ik het ga halen om 'm te unlocken.
Nu met T29 25k xp en 30k free xp -> dat moet dus richting 100k (voor unlock T32) op T29 en 200k free XP (voor unlock T34 vanuit T32). Kost me iets van 8000 gold als 't lukt voor xp conversion en een extra tank erbij.
Moet alleen wel dus komende tijd dan flink doorbikkelen

ik hoop dat ik nog wel effe kan spelen. kan ik weer wat nieuwe tanks uittestenpatrickos85 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:51:
[...]
Als je het geluk hebt om niet in de queue te eindigen. Tis behoorlijk druk op de test server

en anders zie ik het vanzelf wel bij de update, gelukkig willen ze het deze maand nog proberen uit te brengen (ja toch?).
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Nou ik heb wel weer genoeg gehad voor vandaag met al die noob teams.. achter elkaar verloren.. alle tier 10s 1 richting op..alle mediums die denken dat ze heavies zijn.
die van mij komt denk ik morgen in de garage-ErikE- schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:41:
Phew, vanavond de T34 in m`n garage mogen parkeren! Lang leve het uitstelgedrag van WG

morgen nog 10.5k xp en 2 miljoen cash.....
[Voor 8% gewijzigd door TRX op 12-03-2012 00:36]
Anoniem: 444472
Komen in ieder geval nog 2 tests aan voor 7.2 (zie EU Q&A op forums), dus volgens mij nog genoeg mogelijkheden. Duurt dus ook nog een weekje of 2 wss.thijsco19 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:35:
[...]
ik hoop dat ik nog wel effe kan spelen. kan ik weer wat nieuwe tanks uittesten.
en anders zie ik het vanzelf wel bij de update, gelukkig willen ze het deze maand nog proberen uit te brengen (ja toch?).
Ik heb de credits nu voor de T34 en ook de xp (moet nog geconvert worden), maar daarvoor moet ik toch even wachten op de 23e als mijn salaris weer binnenkomt zodat ik goud kan kopen. Met enige mazzel is de patch dan nog niet uitgerold en gaat het dus lukken.
Het is overigens niet zo dat ik blut ben, maar ik heb mezelf nogal rigide regels opgelegd om te voorkomen dat ik teveel geld in WoT steek.
Edit: ik heb trouwens ook bijna genoeg xp (op elite tanks) om de T30 ook te unlocken. Ik vraag me alleen af of het lukt om in 2 weken 6.1 miljoen credits vrij te spelen. Ik zit nu gemiddeld op 2 á 2,5 miljoen per week, dus het wordt wel even buffelen.
Het is overigens niet zo dat ik blut ben, maar ik heb mezelf nogal rigide regels opgelegd om te voorkomen dat ik teveel geld in WoT steek.
Edit: ik heb trouwens ook bijna genoeg xp (op elite tanks) om de T30 ook te unlocken. Ik vraag me alleen af of het lukt om in 2 weken 6.1 miljoen credits vrij te spelen. Ik zit nu gemiddeld op 2 á 2,5 miljoen per week, dus het wordt wel even buffelen.
[Voor 24% gewijzigd door BramSd op 12-03-2012 09:21]
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Goed planBramSd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:20:

Heb ook echt teveel geld in free xp en gold crews gestoken de afgelopen maand.
Heerlijk potje met de TigerP gehad.
IS-3 die gehide stond, naar voren reed, mij bouncede en een flinke klap van me kreeg.
Keer op keer op keer.
Hij raakte gefrustreerd, begon zelfs in de chat te roepen "wtf dit you do with your Tiger P?!?!?! Made a bounce castle out of it???"
Prachtig. Ik heb hem gesloopt zonder een enkele hp te verliezen.
Bijna de VK4502 A.
Is dat een beetje een fijne tank?
IS-3 die gehide stond, naar voren reed, mij bouncede en een flinke klap van me kreeg.
Keer op keer op keer.

Hij raakte gefrustreerd, begon zelfs in de chat te roepen "wtf dit you do with your Tiger P?!?!?! Made a bounce castle out of it???"
Prachtig. Ik heb hem gesloopt zonder een enkele hp te verliezen.

Bijna de VK4502 A.
Is dat een beetje een fijne tank?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Geen fijne tank.....als tegenstander 
Heb nu ook de 50B maar wat Kyozu zegt lijkt anders als voorgaande tier. Misschien primary target voor de tegenstanders. Heb trouwens wel de kracht gezien van 4 50B's met clanwars op Himmelsdorf. Ze kwamen de heuvel op vergezeld met 2 is7's; werden helemaal aan puin geschoten. alle 4 gingen ze gelijktijdig reloaden terwijl de IS7's hun overnamen en na reload kwamen ze weer terug waarbij ze alles aan gort schoten.

Heb nu ook de 50B maar wat Kyozu zegt lijkt anders als voorgaande tier. Misschien primary target voor de tegenstanders. Heb trouwens wel de kracht gezien van 4 50B's met clanwars op Himmelsdorf. Ze kwamen de heuvel op vergezeld met 2 is7's; werden helemaal aan puin geschoten. alle 4 gingen ze gelijktijdig reloaden terwijl de IS7's hun overnamen en na reload kwamen ze weer terug waarbij ze alles aan gort schoten.
[Voor 108% gewijzigd door hopiconjo op 12-03-2012 11:03]
de VK4502A is best fijn, verwacht gewoon geen opvolger van de tiger P,
verwacht een opvolgers van de vk3002DB. heel vinnig, maar geen hoge topsnelheid. voorkant is eigelijk dezelfde als de lowe. Lowe bounced niet veel, maar door je vinnigheid kan je veel beter peekaboo doen.
Nadeel, topsnelheid ligt eigenlijk belachelijk laag, 38 dacht ik. en je hebt slechts 200pen. wat best belachelijk is voor een tank die gelijkwaardig zou moeten zijn aan de IS-3. Ook je profiel is hoog en je zijarmor is laag, verwacht je aan veel schoten vanop afstand.
Je speelt em best als een trage medium. Cammowaarden zijn niet slecht, dus flanksnipen op citymaps en struikgebieden is zijn ding.
Dingen die je er beter niet mee doet. facehuggen en brawlen. Je bent te loom een medium te snel af te zijn en te zwak een heavy te doen bouncen.
verwacht een opvolgers van de vk3002DB. heel vinnig, maar geen hoge topsnelheid. voorkant is eigelijk dezelfde als de lowe. Lowe bounced niet veel, maar door je vinnigheid kan je veel beter peekaboo doen.
Nadeel, topsnelheid ligt eigenlijk belachelijk laag, 38 dacht ik. en je hebt slechts 200pen. wat best belachelijk is voor een tank die gelijkwaardig zou moeten zijn aan de IS-3. Ook je profiel is hoog en je zijarmor is laag, verwacht je aan veel schoten vanop afstand.
Je speelt em best als een trage medium. Cammowaarden zijn niet slecht, dus flanksnipen op citymaps en struikgebieden is zijn ding.
Dingen die je er beter niet mee doet. facehuggen en brawlen. Je bent te loom een medium te snel af te zijn en te zwak een heavy te doen bouncen.
Conclusie lijkt het het tegenovergestelde van de eerste zin?Joindry schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:10:
de VK4502A is best fijn, verwacht gewoon geen opvolger van de tiger P,
Neen, ik zeg gewoon je moet niet proberen een is3 te circlen, want dat lukt niet. je moet ook niet proberen een t44 frontaal in te maken, want die cirkelt jou. Speel em ter ondersteuning van de mediums. Of op de flanken van een heavy. Alleen ben je al snel de pineut. Een van mijn favo tanks in platoon, maar je bent echt afhankelijk van de rest van het team.hexta schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:17:
[...]
Conclusie lijkt het het tegenovergestelde van de eerste zin?
Slechte gun, slechte armor, lage topspeed, maar zolang je niet geraakt wordt is hij best te doen? 

slechte armour vind ik wel meevallen. Bounce realtief best vaak op dat kreng
Wat is de KV toch ook een heerlijke trolltank, Zaterdag middag een Lorraine 40t vol in de flank geschoten met de 152mm en deed 'm 968 damage! Hij ging er helaas meteen vandoor dus met m'n 25 sec reload kon ik de klus helaas niet afmaken.
Dit weekend kreeg ik 1200 damage van een tier 7 arty op mijn lorraine. Ik had 19hp over.MonkeySandwich schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:41:
Wat is de KV toch ook een heerlijke trolltank, Zaterdag middag een Lorraine 40t vol in de flank geschoten met de 152mm en deed 'm 968 damage! Hij ging er helaas meteen vandoor dus met m'n 25 sec reload kon ik de klus helaas niet afmaken.
Van het weekend schoot ik een T30 van 2200hp naar 382 362hp met mijn Object 261. Dat vond hij niet zo leuk...
[Voor 4% gewijzigd door BramSd op 12-03-2012 12:16]
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Onder het kopje belachelijk, nieuwe formaat IS-7, weet dat het al behandeld is maar zit het nu nog even te lezen ..... en kon me niet inhouden.
[Voor 6% gewijzigd door Ashrah op 12-03-2012 12:48]
Edit: never mind.
[Voor 87% gewijzigd door BramSd op 12-03-2012 13:41]
Hij zou echt veel langer moeten zijn als een E-100Ashrah schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:48:
[afbeelding]
Onder het kopje belachelijk, nieuwe formaat IS-7, weet dat het al behandeld is maar zit het nu nog even te lezen ..... en kon me niet inhouden.
IS-7 11.2M volgens wiki E-50 is een meter of 9 .
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Ja, je kunt altijd (gratis) de tier 1 terugkrijgen van alle landen. En ook bij hogere tanks geldt dat eenmaal unlocked je ze altijd kunt kopen.Flyby_Wire schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:21:
Even een vraag: Ik ben net begonnen met WoT. Ik heb nu mijn garage vol.(4 X de tier 1, en 1 gekochte tank) Nu wil ik een andere tank kopen, maar heb geen ruimte meer. Nu kan ik voor 300 gold ruimte kopen, maar ik kan ook andere tanks verkopen. Mijn vraag: Wanneer ik de tier 1 tanks verkoop, kan ik dan nog wel onderzoek doen naar tanks van dat land?
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Jup, tier1 is gratis, ook ammo en repairs ervoor.
daarnaast kun je met free xp ook alles researchen (doe ik tot tier4-5 als ik met een nieuwe tree begin).
daarnaast kun je met free xp ook alles researchen (doe ik tot tier4-5 als ik met een nieuwe tree begin).
We lieten als eerste NL clan zien dat we ook zeker wat konden betekenen op de clan wars map.Nemean schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:01:
[...]
Ah das best jammer, dacht dat GoT best lekker ging met de clan wars?
Huidig GoT zal echter niet meer clan wars gaan spelen en is totaal casual gegaan.
Tja ik zei nog zo afgelopen vrijdag, onderschat BIA niet en vervolgens door individuele fouten verloren.wontcachme schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Nog steeds niet tegen je gespeeld dammit. Elke keer landje wissel om Lesser Poland is ook wel leuk
.
Maar zoals het eruit ziet mogen we eerst WEER eens focussen op de achterdeur..............
Zaterdag met uiterst veel geluk gewonnen maar nu werden bijna dezelfde fouten gemaakt ook al had ik aangegeven wat er vrijdag fout ging

Wist wel dat die (te) klein was geworden maar dit is wel erg klein...Ashrah schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:48:
Pas op hoor. Straks maken ze de IS-7 met dit formaat!Ashrah schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:48:
[afbeelding]
Maar ja, ben blij dat ik de USSR tanks heb. Weet je in ieder geval zeker dat je 1 goede tier X hebt.
Onmogelijk. Dat is een duitse tank volgens de registratieAppel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:40:
[...]
Pas op hoor. Straks maken ze de IS-7 met dit formaat!
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; Aqmos CM-32 [Heb je nog vragen?]
scherpAbomination schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:49:
[...]
Onmogelijk. Dat is een duitse tank volgens de registratie

Abomination schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:49:
[...]
Onmogelijk. Dat is een duitse tank volgens de registratie

Klopt het dat heel veel mensen hun hersenen laten liggen op de spawn de afgelopen 4 dagen?

Low tiers zijn echt leuk

Zojuist 14>0 gewonnen op Cliffs met m'n Luchs

[Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 12-03-2012 20:19]
Ik ga World of Tanks tijdelijk maar even links liggen, de teams vol met idioten is een grootte ergernis voor mij. Heavies die zogenaamd arty gaan "protecten", een tier 10 de city in zijn uppie laat verdedigen.. mensen die een platoon vormen met 3 tier 8 artys.. ik heb het wel gehad, waar al die idioten vandaan komen ik weet het niet..
Gefeliciteerd TRX
Gefeliciteerd TRX

[Voor 3% gewijzigd door Nemean op 12-03-2012 20:48]
Zoek en clan en duik companies in. Het kan alleen met tier 8 of 10 tanks, maar het is het waard.Nemean schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:47:
Ik ga World of Tanks tijdelijk maar even links liggen, de teams vol met idioten is een grootte ergernis voor mij. Heavies die zogenaamd arty gaan "protecten", een tier 10 de city in zijn uppie laat verdedigen.. mensen die een platoon vormen met 3 tier 8 artys.. ik heb het wel gehad, waar al die idioten vandaan komen ik weet het niet..
Gefeliciteerd TRX
Zojuist de tweede Maus Trap gehaald

Edit:Victory!
Battle: Ruinberg Monday, March 12, 2012 20:47:44
Vehicle: IS-7
Experience received: 1,564
Credits received: 53,815
Battle Achievements: Mouse Trap
Heb ook maar even naar mijn shit kill-list zitten kijken.
1: Tiger - 246
2: KV - 236
3: IS-3 - 227
4: Type-59 - 221
5: Tiger II - 216
Dit zijn dus tanks die ik gekilled heb

[Voor 11% gewijzigd door Appel op 12-03-2012 21:07]
thx guys
ik herken de frustraties
vooral de randoms zijn erg. ik ken mijn taak meestal wel, maar ik vertik het om voor iemand anders zijn credits mezelf voor de leeuwen te gooien
was eentje van [nl41] met een is4 aan het campen en dan commandeert ie dat ik met mn type ga oversteken, zodat hij kan schieten... in een tc zou ik er nog over na denken, maar niet in een random met allemaal noobs 
tier 9 gun zit al op de t34..... nog een paar centen nodig voor tracks en radio oh en ammo natuurlijk
ik herken de frustraties

vooral de randoms zijn erg. ik ken mijn taak meestal wel, maar ik vertik het om voor iemand anders zijn credits mezelf voor de leeuwen te gooien

tier 9 gun zit al op de t34..... nog een paar centen nodig voor tracks en radio oh en ammo natuurlijk

[Voor 11% gewijzigd door TRX op 12-03-2012 21:06]
Heb zojuist de KT gekocht, heb de engines nog van mijn tiger I. Wat is het slimst om nu eerst te unlocken?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik heb vlinders in mijn buik.
Replay (Is nog aan het verwerken)Victory!
Battle: Mines Monday, March 12, 2012 22:07:32
Vehicle: T110E5
Experience received: 30,414 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 608,524
Battle Achievements: Reaper, Sharpshooter, Boelter's Medal, Sniper, Top Gun
[Voor 13% gewijzigd door Appel op 12-03-2012 23:17]
Dafuq? Ga meer tier X spelen jongeAppel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:01:
[...]
Zojuist de tweede Maus Trap gehaald
[...]
Edit:
Heb ook maar even naar mijn shit kill-list zitten kijken.
1: Tiger - 246
2: KV - 236
3: IS-3 - 227
4: Type-59 - 221
5: Tiger II - 216
Dit zijn dus tanks die ik gekilled heb

@Xenomorphh
volgens mij tracks als je dat nog niet gedaan hebt, en dan wellicht engine gaan, top engine is wel prettig in de kt
euhhh krijg je dat daar zo overdreven veel of is dat realistisch?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
ah ok:)
Maar engines heb ik al, dus eerst Tracks daarna turret of gun?
Zo heb ik het ook gedaan.Kojoottii schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:17:
ah dacht dat je alleen eerste had nm, ja dan tracks > turret > pew pew
Dan moet je eens opletten, ik ben meestal de gast die ze tot 13% schiet vlak voordat de arty shells neervallenKojoottii schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:15:
[...]
Dafuq? Ga meer tier X spelen jongeZit op 23 maustraps
![]()
@Xenomorphh
volgens mij tracks als je dat nog niet gedaan hebt, en dan wellicht engine gaan, top engine is wel prettig in de kt

Is er inmiddels wel goed ingedramd..
Er zijn 2 soorten tanks in het veld. Arty en (Light, Medium en Heavy) Scouts

Dan heb je weer eens een aantal dagen alleen maar losses en krijg je je dailies niet eens rond op een avond, vandaag win ik alles de eerste keer en ben ik zo uitgespeeld.
Moet wel zeggen dat ik vandaag steeds als hogere tier ben ingedeeld, en als je dan niet als een idioot speelt (soms heb ik wel eens van die kamikaze buien. vooral als ik een snelle tank heb.) kun je toch een hoop damage doen.
Moet wel zeggen dat ik vandaag steeds als hogere tier ben ingedeeld, en als je dan niet als een idioot speelt (soms heb ik wel eens van die kamikaze buien. vooral als ik een snelle tank heb.) kun je toch een hoop damage doen.
Nee je hebt geluk. Dat schot op 4:20 raakt bijna niemand anders. En je sproeit lekker met ammoAppel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:14:
Ik heb vlinders in mijn buik.
[...]
Replay (Is nog aan het verwerken)

Maar ik ben dan awesome vaak sniper

[Voor 5% gewijzigd door Nox op 13-03-2012 01:10]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Schieten terwijl je rijd leer je wel in de PattonNoxiuZ schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:49:
[...]
Nee je hebt geluk. Dat schot op 4:20 raakt bijna niemand anders. En je sproeit lekker met ammoSommige schoten zou ik nooit gewaagd hebben.
Maar ik ben dan awesome vaak sniper

Turret > Gun > Rest tenzij je je tracks moet hebben voor turret/gun upgrade.Xenomorphh schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:55:
Heb zojuist de KT gekocht, heb de engines nog van mijn tiger I. Wat is het slimst om nu eerst te unlocken?
Ik zat gister avond met Nbekie even +/- 1 uur in een platoon. Samen iets van 12 potjes gedaan en het ging lekker. 2 keer een zwaar butt them gehad, waarbij als 2 laatste overbleven elke keer, maar voor de rest 10 keer gewonnen? Zo zie je maar weer het kan verkeren zelfs bij WoT. Dus mensen als je moedeloos wordt, geef niet op en zoek een platoon op.
Wat trouwens ook wel opviel, als ik mijn Ferdi pakte en Nbekie zijn Löwe kwamen we meerdere keren allebei als toptier in een game. Geen idee of het met de combinate te maken heeft, maar fijn was het in ieder geval!
Wat trouwens ook wel opviel, als ik mijn Ferdi pakte en Nbekie zijn Löwe kwamen we meerdere keren allebei als toptier in een game. Geen idee of het met de combinate te maken heeft, maar fijn was het in ieder geval!
flickr - WOT Profile - Game PC
Of in Tiger-PAppel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:32:
[...]
Schieten terwijl je rijd leer je wel in de PattonEn aangezien dat dit een zware versie van de Patton is, met een verticale stabilisator en een goede on the move bonus probeer ik het gewoon
Bizar veel hits terwijl ik aan het rijden ben, die ik soms stilstaand niet zou raken.

Hoe zie je je kill list eigenlijk?
Die kan je zelf een beetje in elkaar klussen via deze website.hexta schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:08:
[...]
Of in Tiger-P
Bizar veel hits terwijl ik aan het rijden ben, die ik soms stilstaand niet zou raken.
Hoe zie je je kill list eigenlijk?
Appel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:10:
[...]
Die kan je zelf een beetje in elkaar klussen via deze website.

Gisteren eindelijk in een spannend gevecht met een Maus, deze op mijn naam weten te zetten.
Nu nog de franse tier 10 voor de titel master tanker.
Ben benieuwd of dat gaat lukken voor de update.
Zo, ik heb sinds gister ook de T34 in m'n garage staan 
Nu alleen een chronisch credit tekort...
Moet nog E-100 kopen en nog een aantal andere tanks...

Congrats.
Zou zelf nog heel graag snel wat xp converten om naar de T30 te geraken, maar dan moet ik 200k exp vrijspelen in de US lijn. Wat is de sweetspot in de US lijn, de T29? En dan van daaruit verder grinden oid? Ik heb mijn Easy 8 volgens mij unlocked via de Ram, beetje dommig denk ik. Ga nog eens checken als ik thuis ben. Anders kan ik de T29 nog met free-xp unlocken vanaf de M4 en dan van de T29 verder grinden. Maar ja de vraag is of dat te doen is in 2 weken of zo tot de patch?
Zou zelf nog heel graag snel wat xp converten om naar de T30 te geraken, maar dan moet ik 200k exp vrijspelen in de US lijn. Wat is de sweetspot in de US lijn, de T29? En dan van daaruit verder grinden oid? Ik heb mijn Easy 8 volgens mij unlocked via de Ram, beetje dommig denk ik. Ga nog eens checken als ik thuis ben. Anders kan ik de T29 nog met free-xp unlocken vanaf de M4 en dan van de T29 verder grinden. Maar ja de vraag is of dat te doen is in 2 weken of zo tot de patch?
flickr - WOT Profile - Game PC
Meeste Xp haalde ik binnen met de T32.Gizzy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:13:
Congrats.
Laatst in mijn IS-4 nog 1:1 tegen een E100 gestaan, beiden 100%. Ik werd helaas afgeschoten door een andere E100 voordat ik degene waar ik tegenover stond kon killen. Hij moet wel even peentjes gezweet hebbenYammie74 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:07:
Gisteren eindelijk in een spannend gevecht met een Maus, deze op mijn naam weten te zetten.

Hij wordt toch premiumTheJukeBox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:09:

Zo moet ik nog een IS-7 in mijn garage zien te krijgen.TheJukeBox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:09:
Met mijn huidig gemiddelde zou ik zo'n 175 potjes moeten spelen voor de benodigde hoeveelheid exp.
En dan nog 'x' potjes om 6,1 mio bij elkaar te verzamelen.
Maar dat gaat lukken voor de update waarbij de IS-4 een tier 10 gaat worden.
De T30 haal ik niet, maar dat wist ik eerder al en heb daardoor al mijn tijd gestoken in het kunnen bemachtigen van de IS-7

Het kan wel, maar je moet dan wel echt veel spelen.Gizzy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:13:
Maar ja de vraag is of dat te doen is in 2 weken of zo tot de patch?
Kun je niet ergens achterhalen hoeveel xp per uur je haalt? dan weet je hoeveel uur je ongeveer moet spelen

Ja dat kan. De url van die site is hier al meedere malen gepost.defusion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:20:
[...]
Het kan wel, maar je moet dan wel echt veel spelen.
Kun je niet ergens achterhalen hoeveel xp per uur je haalt? dan weet je hoeveel uur je ongeveer moet spelen
FF zoeken welke tank gemiddeld de meeste exp oplevert en daar zou je mee moeten grinden tot je erbij neer valt

Ik vind de IS-4 dan ook erg veel dingen.Appel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:14:
[...]
Laatst in mijn IS-4 nog 1:1 tegen een E100 gestaan, beiden 100%. Ik werd helaas afgeschoten door een andere E100 voordat ik degene waar ik tegenover stond kon killen. Hij moet wel even peentjes gezweet hebben
en soms een lucky shot, maar een IS-4 kilt mij altijd, ook als ik in mijn E-75 zit.

Edit:
Ik kan ook nog 235k exp omzetten, maar dat doe ik niet.
Heb al genoeg uitgegeven aan WoT

[Voor 10% gewijzigd door TheJukeBox op 13-03-2012 10:38]
Ik heb nu een goede 500k aan xp op elite tanks staan en 85k aan free xp. Nog 50k ofzo en ik kan de T34 én T30 vrijspelen als ik de xp heb geconvert.
Ik heb daarnaast 3,75 miljoen credits, dus ik zal de komende tijd behoorlijk wat met de Löwe en Type 59 moeten spelen om de 6 miljoen die ik nog nodig heb voor de T30 te halen.
Ik heb daarnaast 3,75 miljoen credits, dus ik zal de komende tijd behoorlijk wat met de Löwe en Type 59 moeten spelen om de 6 miljoen die ik nog nodig heb voor de T30 te halen.
We gaan verder in [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 17!
Dit topic is gesloten.