[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
ZenTex schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:16:
Of niet. Sinds een poosje heb ik last van een loss streak met de Loewe, ongeacht hoe ik speel.
Dat, en het gebrek aan manoeuverabiliteit en snelheid maakt voor frustrerende potjes. Juist doordat de Löwe te log en traag is kan ik onvoldoende inspelen op de situatie en weinig betekenen voor het spelverloop. Even omkeren om de defenders te helpen of cap te resetten zit er niet in. En met de scherpe toename van lemming games is flexibiliteit zowat een vereiste om effectief te spelen. Nee, die Löwe ben ik klaar mee.
Lowe moet je doorhebben. Of je zet de cruise control erop en je stopt niet, of je staat een hele match stil. Speel hyper agressief of hyper defensief. Dus in het lemming geval, rij of vooraan en zorg dat je er overheen rolt. Of dek in je eentje de andere flank.

Credits verdien je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Ja, nog zo iets. Loewe heeft een leuke 100% crew en inmiddels ook mijn Tiger P (elite) crew naar een 2e skill getild.
Maar de VK A gaat er door credit gebrek voorlopig ook niet komen.

Ruilen Joindry? 9 miljoen voor 100K aan free XP? :p

@ Appel: Zo speel ik het ook, als mijn Löwe aan het rollen is stoom ik ook door, om er ineens achter te komen dat diegenen die ik volgde of met mij meereden ineens achter dat rode stipje aan de andere kant van de map gegaan zijn of voor mij 1 voor 1 al mekkerend naar de slachtbank gereden zijn. Ik noem mijn Löwe dan ook de IZS = "Immer Zu Spät."

[ Voor 42% gewijzigd door ZenTex op 27-02-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Yay, WoWp alpha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:55

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

ZenTex schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:21:

Ruilen Joindry? 9 miljoen voor 100K aan free XP? :p
Neen bedankt, ik wil nog een maus kopen en een Lorraine.
Je mag wel mijn VK A kopen voor 100k free XP. :) staat toch stof te vangen en zit zelfs nog vents op.

(kon het maar, ruilhandeltjes enzo, a la wow, met guildbanks enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
Ashrah schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:24:
GoT is een community clan, tank companies zijn er atm eigenlijk wel elke avond zelfde met platoons.

Er is dus geen speelverplichting en er is elke avond wel iets te doen, enige nadeel is dat je wel op een bepaald niveau kwa tanks moet komen om met companies mee te komen.

Zelfs dan is een clan wel prettig ivm een beetje aanspraak en om vragen te kunnen stellen.
Ik zal dinsdagavond eens kijken of ik me kan registreren op de GoTplatoon, juiste mensen een DM en het forum (is geblocked op werk)
en vanavond ben ik bij mijn vriendin.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
Joindry schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:49:
[...]

Neen bedankt, ik wil nog een maus kopen en een Lorraine.
Je mag wel mijn VK A kopen voor 100k free XP. :) staat toch stof te vangen en zit zelfs nog vents op.

(kon het maar, ruilhandeltjes enzo, a la wow, met guildbanks enzo)
Ooit was dat toch wel de planning een veiling voor je oude tanks... Zal wel vanaf versie 1.0.0.0 zijn ofzo... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ben door in de Alpha van World of Warplanes :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
Nemean schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:11:
is er ergens een foto van de tree? Ik ben erg benieuwd naar de opbouw en de mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Jeebeekje schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:12:
[...]

is er ergens een foto van de tree? Ik ben erg benieuwd naar de opbouw en de mogelijkheden
Hij heeft wel een NDA ;) (Non disclosure agreement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Klopt, maar op de website zelf staat een hele mooie tree, ik neem aan dat linken naar de hoofd website wel toe gestaan is. :+
http://eu.worldofwarplanes.com/media/?category=4

[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 27-02-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Vanavond maar even proberen, gelukkig heb ik nog een 360 controller thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:17:
Vanavond maar even proberen, gelukkig heb ik nog een 360 controller thuis liggen.
Muis en toetsenbord hiero is zien of het het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

skoozie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:26:
...
Ook leuk detail, mijn KV-13 heeft momentele na 6 battles een winrate van 100% (murphy kennende wordt dat geen 7 win streak)
Had ik ook met mijn t-50-2...uitgerekend het 13e potje was de druppel....maar 93% is ook mooi om te zien ;)
Nemean schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:11:
Hmmmm als ze al die mailtjes tegelijk verzonden hebben, kan ik het wel shaken dus.

[ Voor 26% gewijzigd door Sapstengel op 27-02-2012 16:35 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

thijsco19

KTM 990 SMT

Sapstengel schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:34:

[...]

Hmmmm als ze al die mailtjes tegelijk verzonden hebben, kan ik het wel shaken dus.
dat zal wel jammer zijn, ik heb me ook ingeschreven.
nou ja misschien is er nog een kans.
je had je wel op de EU site ingeschreven toch?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hier via de EU, maar ken een hele rits anderen die (nog) niets gehoord hebben.

[ Voor 81% gewijzigd door rgras op 27-02-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Kan een mod dit topic even hernoemen naar '[MMO] Het grote World of Warplanes topic - Deel 1'?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
9 potjes gedaan in mijn IS 7. Fijne tank moet ik zeggen! Helaas zat vandaag de matchmaking en de teams niet altijd mee. (mompelt iets van in je eentje een flank tegenhouden en vervolgens als laatste overblijven). Voorkant bounced lekker veel en de gun is heerlijk!

Iemand nog tips voor een beginnende IS 7 speler?

Werd ik net op westfield voor noob uitgemaakt omdat ik een type 59 had laten lopen.
reageer ik: well, sorry mate but i had to kill that arty. Krijg ik terug: ******** learn to play noob. kijk ik in mijn score: 1200 zoveel + stuk of 4 medailles. :)

Btw mense van HARDS, volgens mij staan we binnenkort op jullie stoep met TAC :P wordt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Bouncy voorkant van de IS-7? Ik moet de IS 7 nog tegenkomen waar ik niet frontaal door de bodemplaat schiet met 220+ pen, misschien dat iedereen op je turret mikt of zo?
Heb zelf niet in de IS-7 gereden, maar in mijn ervaring zijn de 4's veel bouncier, de 7 moet het van mobiliteit en HP pool hebben. Dan nog kom ik in mijn IS-4 liever een 7 tegen als een andere 4.

Enfin, ik denk dat iedereen wel voor arty zou gaan, veel grotere dreiging, en vaak nog met 1 schot te neutraliseren ook. Als je team een type als een grote dreiging ziet dan weet je wel hoe laat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
oosterhofjf schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:07:
Btw mense van HARDS, volgens mij staan we binnenkort op jullie stoep met TAC :P wordt leuk!
Zou tijd worden dat die Smurf Alliance eens in beweging komen. Zitten al sinds augustus 2011 gold te farmen daar in het oostblok en nappen met iedereen. Kansloze alliance :r

Ik hoop vanavond ons te ontdoen van 1PDD, daarna komen we denk ik in noord-Duitsland wat moffen achterlangs nemen om Grey's wat te ontlasten ;)

Druk druk druk met nieuwe alliance opzetten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zo na dit mooie x5 weekend de panter 2 en ferdi compleet max aangekleedt. Ferdi is leuk maar over de p2 heb ik nog beetje me twijfels. Lijkt wel een rijdend diesel vat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Good luck :P. Dus jullie gaan van de kaart weer?

Nu nog ff onze achtertuin opruimen (wederom) en HARD zal weer naar het oosten gaan. Moskou, here we come......

Overigens mag ik ook WoWP gaan testen. Alleen jammer dat downloaden van de game en WoT niet tegelijk kan (door de launchers)

[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 27-02-2012 17:35 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
B-BRAIN schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:33:
zo na dit mooie x5 weekend de panter 2 en ferdi compleet max aangekleedt. Ferdi is leuk maar over de p2 heb ik nog beetje me twijfels. Lijkt wel een rijdend diesel vat
Ik heb Panther 2 nadat ik met free exp vanaf de VK3601 geunlocked had na exact 5 potjes verkocht. Wat een vreselijk "we're on fire" apparaat is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hmm, het tekort aan credits is enorm frustrerend, maar gelukkig is het geen straf om in de Löwe te zitten.

Iemand anders een groot 'mweh' gevoel bij WoWP?

[ Voor 53% gewijzigd door rgras op 27-02-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

rgras schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:43:
Hmm, het tekort aan credits is enorm frustrerend, maar gelukkig is het geen straf om in de Löwe te zitten.

check,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09
:')

Net zo'n lutser die dacht dat hij het allemaal wel wist. Eerst iedereen een kant op sturen "Follow me", en dan bij de eerste rode blip meteen dwars door het midden naar de vijand toe (incl lemmings), en wordt daar vervolgens als sitting duck afgeschoten. En maar op "Help!" rammen. Gaat ie dood, gaat hij zitten schelden "assholes".

Dus ik zeg, "Sure noob Pz3, you go through the middle 5vs1 and ask for help.. Idiot".

Gaat hij vervolgens mijn positie (was solo aan het flanken) aan de vijand doorgeven :') En dan kreeg ik nog 2 arty kills voor elkaar en een verdedigende tank dood :') Ik was de laatste en we verloren, maar goed het was ook echt een lemming game, want iedereen ging achter die domme Pz3 aan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:43:
I agree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Battle: Himmelsdorf maandag 27 februari 2012 20:14:39
Vehicle: AMX 12t
Experience received: 2.400 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 23.420
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Sniper
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/11t3fow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1znajj9.jpg
HET KAN! Whaha.
Klein brak tankje, hoog ingedeeld, en toch heersen. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Dark Angel

Corvette LS Power

wontcachme schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:33:
[...]

Good luck :P. Dus jullie gaan van de kaart weer?

Nu nog ff onze achtertuin opruimen (wederom) en HARD zal weer naar het oosten gaan. Moskou, here we come......

Overigens mag ik ook WoWP gaan testen. Alleen jammer dat downloaden van de game en WoT niet tegelijk kan (door de launchers)
Toch niet helemaal 8)

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

1 winst is nog geen algehele overwinning :P. Het is wachten tot onze achterkant wat rustiger is want nu hebben we wel erg veel battles elke dag en kunnen niet focussen op één kant....... Vijf battles vanavond voor ons en twee voor jullie, dan kan je wel gokken wie meer kan trainen en focussen op tactieken :P

Over een paar dagen kijken we wel weer wie sterker is :P

[ Voor 21% gewijzigd door wontcachme op 27-02-2012 21:05 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Tijdens het browsen kwam ik deze link tegen:

YouTube: World Of Tanks Weak Spots Guide

Vol met kleine youtube filmpjes over weakspots. Voor degene die dit spelletje al wat langer spelen is het niet interessant, maar als je de weakspots nog niet kent, kan het handig zijn.

En deze is nog wat uitgebreider:

YouTube: World of Tanks: IS-7 Weak Spots

youtube maar :P

[ Voor 18% gewijzigd door oosterhofjf op 28-02-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
9 potjes gedaan in mijn IS 7. Fijne tank moet ik zeggen! Helaas zat vandaag de matchmaking en de teams niet altijd mee. (mompelt iets van in je eentje een flank tegenhouden en vervolgens als laatste overblijven). Voorkant bounced lekker veel en de gun is heerlijk!

Iemand nog tips voor een beginnende IS 7 speler?

Werd ik net op westfield voor noob uitgemaakt omdat ik een type 59 had laten lopen.
reageer ik: well, sorry mate but i had to kill that arty. Krijg ik terug: ******** learn to play noob. kijk ik in mijn score: 1200 zoveel + stuk of 4 medailles. :)

Gefeliciteerd met je IS7, zelf zit ik nog <100k van de 50B verwijderd :)
Lol altijd leuk dat soort spelers, lach ik gewoon keihard uit omdat je zelf donders goed hoe het wel in elkaar steekt.

Ha! kom maar op. Absolute company op mines tegen jullie was een faal maar 2 potjes eerder de maatjes van Appel maar even klop gegeven op Erlenberg O-)
ZenTex schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:12:
Bouncy voorkant van de IS-7? Ik moet de IS 7 nog tegenkomen waar ik niet frontaal door de bodemplaat schiet met 220+ pen, misschien dat iedereen op je turret mikt of zo?
Heb zelf niet in de IS-7 gereden, maar in mijn ervaring zijn de 4's veel bouncier, de 7 moet het van mobiliteit en HP pool hebben. Dan nog kom ik in mijn IS-4 liever een 7 tegen als een andere 4.
Dan heb jij idiote IS7s voor je :P
Sinds de buff van de IS7 kom ik met mijn E50 bijv. echt niet meer door die neus heen. Moet er echt aan de zijkant komen wil ik goed kunnen penetreren (om maar een voorbeeld te noemen).
Kaap schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:30:
[...]

Ik hoop vanavond ons te ontdoen van 1PDD, daarna komen we denk ik in noord-Duitsland wat moffen achterlangs nemen om Grey's wat te ontlasten ;)
Vanavond bij ons lekker gegaan, LAS weer even op de plek gezet en LAS_X kan nog steeds niet winnen op Ruinberg ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:58
Kaap schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:38:
[...]

Ik heb Panther 2 nadat ik met free exp vanaf de VK3601 geunlocked had na exact 5 potjes verkocht. Wat een vreselijk "we're on fire" apparaat is dat...
Ondanks dat ie vaak in de fik vloog vond ik het toch een leuke tank. Maar nu ik moest kiezen tussen de IS3 en de Panther II verkopen is het toch de laatste geworden. Nog een paar daagjes spelen en ik heb mijn T30 :) (staat al een hele tijd unlocked, maar ik heb de credits nog nooit gehaald om hem ook echt te kopen)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 00:57:
Ha! kom maar op. Absolute company op mines tegen jullie was een faal maar 2 potjes eerder de maatjes van Appel maar even klop gegeven op Erlenberg O-)
Vandaar dat ze de company disbande net toen ik wou joinen. PTS heeft de laatste tijd veel recruits binnen gehaald, vandaar dat het af en toe gewoon ruk loopt :P Van het weekend ook een streek gehad waarin we niks konden winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat merkten we enigszins, herkende ook maar 3 namen van de 15 de rest moet wel vrij nieuw geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gister na een lange pauze weer eens begonnen, en 't ging best lekker. Lekker op m'n Lowe, Marder II en SU-85 aan 't knallen geweest :) Lowe blijft een fijne tank :) Paar leuke nieuwe maps gezien ook.

Ik dacht trouwens dat de KV als je die grote gun had opgesplitst ging worden naar de KV en KV-2, zijn ze daarop terug gekomen?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Hydra schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:45:
....

Ik dacht trouwens dat de KV als je die grote gun had opgesplitst ging worden naar de KV en KV-2, zijn ze daarop terug gekomen?
KV met 2e turret idd. Nee, we zijn nog steeds aan het wachten op de update :+

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Neen, das wargaming, uitgesteld dus :)
Tot ergens Q2.
Warplanes krijgt blijkbaar hogere prioriteit.

Ik gisteren wat goeie platoontjes gespeeld met mn lowe, op een uurtje even snel een half miljoentje erbij gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
xCell schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:12:
[...]

KV met 2e turret idd. Nee, we zijn nog steeds aan het wachten op de update :+
Ah, ik keek al uit naar een extra tank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:34

Nox

Noxiuz

Ik ben ook benieuwd naar de extra tank die je krijgt als je een T30 of T34 hebt :P

Moet nog wel even door voor de T30, maar met de 120mm (na die op 3 tanks te hebben gehad!) kan je toch eindelijk eens wat klappen uitdelen. Ding is toch wel snel, 6,5sh/min met 400 damage. Kom je op (mits je alles penetreerd en raak schiet) wel uit op een goede 2600 per minuut. Veel tanks komen daar niet overheen :)

Gisteren een van de eerste paar potjes, wilde hem eigenlijk in de 5x double hebben van het weekend (maar toen had eindelijk pas voldoende XP voor de 120mm bij elkaar gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8lsL29MSqEwqdUaIX1vKU82D/medium.jpg

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Joindry schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:37:
Warplanes krijgt blijkbaar hogere prioriteit
Warplanes heeft een geheel andere development groep en de ontwikkeling daarvan staat los van WoT.

Overigens snap ik Warplanes nog niet helemaal. Het is echt enorm lastig richten en achtervolgen. Tot nu toe doe ik meer spray and pray dan echt richten. In 2 potjes tot nu toe slechts 1 hit en een paar duizend missers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Had het eerste rondje 3 kills :p en ook geen idee wat ik aan het doen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ashrah schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:47:
Had het eerste rondje 3 kills :p en ook geen idee wat ik aan het doen ben
Waar moet je je eigenlijk opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey..grappig een actief NL WoT forum :)

Ik heb wat vraagjes..., hoe wordt m'n Hitrato bepaald ?...ik speel alleen maar Arty btw

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IUR3AESC.jpg

Verder heb ik pas een GWPanther gekocht en alles van m'n Hummel erop gemonteerd....nu heb ik ergens gelezen dat een camo net geen zin heeft op de GW...klopt dit ?

Regards Cascoverde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

Hit ratio neemt het aantal hits dat raak is en neemt het percentage van het totaal aantal schoten.
Bij arty als je mist heb je door de splash damage van HE dat je toch damage doet met een miss. voor je hit ration is het dan een miss.

Hoe het zit met camo durf ik niet te zeggen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Hoe het pprecies zit met camo op arties weet ik niet, maar ondanks hun formaat kunnen ze behoorlijk stealthy zijn.
2 dagen geleden nog, ik rijd op een gespotte arty af, vlak voordat ik bij hem is de spot weg, en enkele tellen later word ik detracked door die arty. Hij stond serieus dichtbij en achter een bosje, maar ik stond daar toch eventjes detracked te wezen en niets gespotted. Nadat m'n tracks er weer op lagen doorgereden, en na 2 meter werd hij zichtbaar.
Bleek dus dat ik precies op 51m van een GW tiger stond die achter een enkel bosje stond toen ik detracked was!

...
...
WTF!

Ik neem aan dat hij dus een netje en camo crew had, en dat camo wel degelijk werkt op arties van 2 verdiepingen hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX voor uw reacties

Humm....

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CV8Y34BO.jpg

dit doet dus weinig aan m'n HitRatio.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7YUX8X43.jpg

Nog ff en ik heb een betere gun :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Als arty player zegt hit ratio dus helemaal niets. Het enige dat telt is damage per schot, als je raakt is het leuk maar near misses doen bijna evenveel pijn en een tank kreupel schieten met 1 enkel HE schot dat zowat al z'n modules beschadigt zegt meer dan een kill.

Ik trek me trouwens ook weinig aan van hit ratio, ook al speel ik in tanks. Ik schiet liever een paar blind shots als dat ik me inhou omdat m'n hit ratio anders lager word, en shell kosten deren me ook weinig, als die blind shots ook maar enigzins helpen het potje te winnen ben ik al tevreden.

Stats zijn leuk, maar meer ook niet. Behalve dmg done per battle dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Zit nou iedereen hier in WoWp, behalve ik? |:(

Kheb verdorie jarenlang combat flightsims gespeeld, en dan kiezen ze knip

Yay!

Dat kun je ook anders zeggen.

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 28-02-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
User.tmp schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:42:
Zit nou iedere lambal hier in WoWp, behalve ik? |:(

Kheb verdorie jarenlang combat flightsims gespeeld, en dan kiezen ze een paar random lamballen die er geen ruk verstand van hebben.

Yay!
You're not alone ;)

Waarschijnlijk zal vrij random gekozen zijn.
Je antwoorden op de vragen maken waarschijnlijk ook niet zo gek veel uit (maar willen ze bijvoorbeeld een aantal echte sim fanaten, en ook een aantal "noobs", om zo voor een zo groot mogelijk publiek een product door te ontwikkelen. Dus random een aantal noobs en een aantal fanaten gekozen. Op tweakers verwacht ik natuurlijk voornamelijk de fanaten te vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint op te schieten met 7.2 :)

http://forum.worldoftanks...__p__1518097#entry1518097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Leuk, kan ik mooi de light tanks van alle tiers eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als we zo tegen elkaar gaan beginnen dan zijn we snel klaar.
Uberhaupt is dit niet het WoWp topic (wellicht dat ik die een dezer dagen maak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
Ik heb een account aangemaakt op het forum en aangemeld bij GoT clan 2 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Floks op 28-02-2012 21:34 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Nu online

Dark Angel

Corvette LS Power

Met welke tool kan je het snelste video's maken van uit de replay's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Dark Angel schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:17:
Met welke tool kan je het snelste video's maken van uit de replay's?
MSI afterburner BETA. Geen MSI kaart nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik begin m'n Tiger echt helemaal zat te worden.. Ik verlies constant, volgens mij nog steeds maar rond de 40% win rate.. Irritant is dat ik niet hulpeloos ben, ik maak gewoon kills, maar mijn team lijkt constant uit kneuzen te bestaan. Gisteren ook weer een potje, heb ik 5 kills met de Tiger tegen hogere tiers, en ben ik ineens alleen over tegen 2 Hummels en een T29. Door een niet al te slimme actie dood gegaan (misschieten op 10m van een hummel (hobbeltje) en dan blijven staan voor 2e shot). Maar als ìk al 5 kills (en dan niet de 5x de finishing blow van 10HP) kan halen in mijn Tiger tegen een IS-3 etc. waarom lukt het die figuren in hun IS-7 enzo dan niet?

Nog 30K XP voor de Tiger II, maar dan moet ik weer silver gaan sparen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik denk dat het altijd een probleem is dat hoe langer je speelt hoe lager je tollerantie voor slechte spelers wordt. Gister ook een potje verloren omdat 3! light tanks niet konden winnen van 1 enemy TD. Dat terwijl ik 5 kills had en al 20% van 'em afgeschoten had (grote lol op m'n SU-85, die doet 't nog best goed als light tank ;)). Die idioten gingen gewoon een voor 1 head-on met een JagdPanther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Hydra schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:24:
Ik denk dat het altijd een probleem is dat hoe langer je speelt hoe lager je tollerantie voor slechte spelers wordt. Gister ook een potje verloren omdat 3! light tanks niet konden winnen van 1 enemy TD.
Kan het inderdaad ook zijn.. Maar als je al T8 bent moet je toch wel iets kunnen? Dus echt noobs kunnen het niet meer zijn...

Gisteren trouwens een mooi potje op Sand River met Tier 2-5. Ik in m'n PzIII A helemaal van boven naar beneden gereden (langs de rand van de map), en niemand tegengekomen. Toen bij hun basis een paar arty's gekilled en wat Marders. Uiteindelijk waren er nog 3 van ons en 1 van hun over, maar dat was een KV, en niemand van ons kon hem damagen (hooguit detracken). Was heel grappig, want die KV bleef in zijn base, en ik kon met mijn snelheid hem telkens ontwijken. Uiteindelijk geprobeerd te cappen, maar op 70% kwam hij net weer terug om een heuvel heen, dus ging ik er weer vandoor. Toen killde hij de 2 van ons team die nog over waren en op hem gingen schieten zonder effect..
Uiteindelijk helemaal weggereden bij zijn base en via mijn base weer terug gereden via de andere kant. Toen spotte ik hem in het dorpje en ging ik wachten tot hij verder weg was, zodat hij het niet zou halen als ik zou cappen.

Helaas wachtte ik iets te lang met cappen (dacht dat hij langer onderweg was, maar we gingen tegelijk cappen uiteindelijk). Uiteindelijk was er nog maar 50 seconden oid en had het geen nut meer, en werd het een draw. Maar het was wel een komische situatie.. Mijn snelheid kon hij niet matchen, maar ik kon hem weer niets doen :+
Ach, waren weer 5 kills (Hetzer, Pz38t, Marder III, AMX38, T-46) en leverde toch nog meer dan 500XP op :P

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 29-02-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De kalender voor maart staat op de website: http://worldoftanks.eu/news/1417-march-calendar/

Morgen begint er al een special, maar heb de details nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:16:
Ik begin m'n Tiger echt helemaal zat te worden.. Ik verlies constant, volgens mij nog steeds maar rond de 40% win rate.. Irritant is dat ik niet hulpeloos ben, ik maak gewoon kills, maar mijn team lijkt constant uit kneuzen te bestaan. Gisteren ook weer een potje, heb ik 5 kills met de Tiger tegen hogere tiers, en ben ik ineens alleen over tegen 2 Hummels en een T29. Door een niet al te slimme actie dood gegaan (misschieten op 10m van een hummel (hobbeltje) en dan blijven staan voor 2e shot). Maar als ìk al 5 kills (en dan niet de 5x de finishing blow van 10HP) kan halen in mijn Tiger tegen een IS-3 etc. waarom lukt het die figuren in hun IS-7 enzo dan niet?

Had vorige week een beetje hetzelfde in mijn Tiger. Ben toen voorzichtiger gaan spelen, dus laat anderen maar voor gaan en als je alleen op een flank staat een strategish en beschut plekje zoeken en laat ze maar komen.
Werkt goed, weer meer plezier om naar de Tiger II door te gaan.

Ook weer veel fun in mijn IS gehad. IS-3 nu unlocked, nog even de 85 mm researchen en de IS is Elite. Al die tijd met de 100mm rond gereden. Nu de 122 erop gezet om alvast een beetje mee te oefenen/wennen voor de IS-3. Achteraf had ik dat eerder moeten doen, erg veel fun er mee tot nu toe.

Gisteren ook nog een merkwaardig potje op El Halluf. Wat T8-9 tanks aan beide kanten, 4 T7-8 arty aan onze kant en 5 dikke arties aan de andere kant. Aan het einde van de battle was het aantal kills door tanks 1-2, de rest was door arty gekilled 8)7 . Op het einde waren alleen onze 4 arties nog over en 1 van hun. Zie je gewoon 4 arties de berg afrollen en weer omhoog kruipen om die laatste ook nog even te pakken. Werd de hele battle door erg goed samen gewerkt tussen de arty. Aftellen in chat en dan 3-4 shells op die dikke heavies.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
In sommige potjes zitten echt de slechtste spelers bij elkaar. Een T95 die op Murovanka niet van de basis wegrijdt en een IS-4 die denkt iets te weten. Maar goed, daar speel je dan op in en uiteindelijk win je dan ook nog in je VK4502A met 2067xp, Steel Wall en Top Gun.

Wel een goed voorbeeld van situational awareness. Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Fest schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
De kalender voor maart staat op de website: http://worldoftanks.eu/news/1417-march-calendar/

Morgen begint er al een special, maar heb de details nog niet gevonden.
Dit is gewoon wat informatie over een tank? Niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
TweakJerommeke schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:45:
[...]

Dit is gewoon wat informatie over een tank? Niks bijzonders.
Nope, is ook een special. Tank of the month is op zich alleen wat informatie rondom een tank. Maar het is nu tegelijk met een special. Kijk maar terug naar vorige maand en zie de verschillen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Angeloonie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:16:

Tiger was awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Wou net zeggen :P Tiger = awesomeness.. Weliswaar minder sterk als zijn tegenhangers, maar meestal wel leuke potjes.

Kom anders een keer platoonen met mij en Indie, we moeten allen nog voor de KT sparen :) Dus rijden we ook rond in onze tigers..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
FikkieHo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:51:
Wou net zeggen :P Tiger = awesomeness.. Weliswaar minder sterk als zijn tegenhangers, maar meestal wel leuke potjes.

Kom anders een keer platoonen met mij en Indie, we moeten allen nog voor de KT sparen :) Dus rijden we ook rond in onze tigers..
Prima :) Ben zo weer online :) (nu ff een paar battles voor de x2, dan eten en dan weer verder, dus rond 19:00 ben ik er)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Zertaxka schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:05:
[...]

Had vorige week een beetje hetzelfde in mijn Tiger. Ben toen voorzichtiger gaan spelen, dus laat anderen maar voor gaan en als je alleen op een flank staat een strategish en beschut plekje zoeken en laat ze maar komen.
Werkt goed, weer meer plezier om naar de Tiger II door te gaan.

Ook weer veel fun in mijn IS gehad. IS-3 nu unlocked, nog even de 85 mm researchen en de IS is Elite. Al die tijd met de 100mm rond gereden. Nu de 122 erop gezet om alvast een beetje mee te oefenen/wennen voor de IS-3. Achteraf had ik dat eerder moeten doen, erg veel fun er mee tot nu toe.

Gisteren ook nog een merkwaardig potje op El Halluf. Wat T8-9 tanks aan beide kanten, 4 T7-8 arty aan onze kant en 5 dikke arties aan de andere kant. Aan het einde van de battle was het aantal kills door tanks 1-2, de rest was door arty gekilled 8)7 . Op het einde waren alleen onze 4 arties nog over en 1 van hun. Zie je gewoon 4 arties de berg afrollen en weer omhoog kruipen om die laatste ook nog even te pakken. Werd de hele battle door erg goed samen gewerkt tussen de arty. Aftellen in chat en dan 3-4 shells op die dikke heavies.
Het leukste vind ik met arty de tracers zoeken van de enemy arty. focussen en knallen maar!
Werkt alleen met slechte spelers en als je er een paar te pakken heb gehad dan worden de andere wel voorzichtig. Shoot and move!

Heb zo wel eens 4 arty opgeruimd, maar ze stonden dan ook op een kluitje op elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
De special vanaf morgen:

50% off on the vehicles AMX 13 75 and AMX 13 90
3 days of Premium Account for the price of 1 day PA, 7d PA for the price of 3d of PA
х3 XP for the first victory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
FikkieHo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:51:

Ik doe ook mee met de Tiger party. Vind het zelf ook een zeer leuke tank, altijd wel leuke potjes. Soms ook niet als het team dom doet, maar ja lemmings will be lemmings. KT inmiddels geresearched maar eerst de ferdi gekocht, damn die valt tegen als je niet de top engine en topgun hebt zeg. Nu dus sparen voor KT, tussen de losses van de ferdi door. Dat sparen doe ik met een STUGIII, Tiger, KV, Easy8 en amx12T.

Komt dus mooi uit die actie van morgen, kan namelijk net mijn amx13 researchen hehehe.

[ Voor 5% gewijzigd door Gizzy op 29-02-2012 19:27 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
defiler1974 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:38:
[...]

Het leukste vind ik met arty de tracers zoeken van de enemy arty. focussen en knallen maar!
Werkt alleen met slechte spelers en als je er een paar te pakken heb gehad dan worden de andere wel voorzichtig. Shoot and move!

Heb zo wel eens 4 arty opgeruimd, maar ze stonden dan ook op een kluitje op elkaar :)
Ik vind het net kunnen dat arty zo makkelijk gecountered kan worden door arty. Tegenwoordig zijn ze al zo makkelijk te scouten door de T5 lights.

En om arty te tracen vind ik helemaal niet leuk . Ik kan het en weet hoe ik het kan voorkomen, maar als arty zijnde ben je al zo afhankelijk van je team. Om dan ook nog eens zo makkelijk gecountered to worden vind ik te erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
50% off on the vehicles AMX 13 75 and AMX 13 90, fuck. Heb vandaag net de AMX 13 75 gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Gleighton schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:34:
50% off on the vehicles AMX 13 75 and AMX 13 90, fuck. Heb vandaag net de AMX 13 75 gekocht...
Dat zal je altijd wel hebben :) ik had dat ook met een steam sale een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Arnlith schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:01:
[...]

Dat zal je altijd wel hebben :) ik had dat ook met een steam sale een keertje.
Ik heb deze keer net geluk, ik kan net de amx 75 researchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:58
Wel mooi dat ze nu alles goed van te voren plannen en weer echt actief zijn :) Hopelijk brengen ze ook snel die dubbele credits-specials terug en dan wordt het helemaal leuk.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
oh-my-freaking-god..

Gisteravond een megafrustratiepotje.. Met m'n Tiger (zal weer eens niet) een tier 4-8 battle op Erlenberg. Uiteindelijk zijn er nog 3 van ons over, ik, Pz38t en VK3601H. De vijand heeft er nog 2, een T-29 en een SU-51 arty.
Die T-29 kon ik niet meer aan, had nog maar 100HP en hij was nog zo goed als vol, dus geprobeerd de vijand de cappen. Ik vraag die Pz38t (die ook niets kon uitrichten) om te helpen cappen (hij stond zo goed als naast me, dus had geen excuus dat het te ver was ofzo, maar die ongelofelijke idioot gaat gewoon samen met die VK3601H de T-29 aanvallen. (De VK3601H zou hem lang genoeg proberen tegen te houden zodat ik kon cappen.)

Ik ben dus alleen gaan cappen, en uiteindelijk was de T-29 er toen ik op 80 zat. Zodra hij me spotte was ik dood door de SU-51. Als die ongelofelijke klotepool in z'n Pz38t er bij was geweest hadden we gewoon gewonnen.. Sta je dan met je 5 kills en lege handen @#&*@(#^@* :( |:( |:(
Het hele team zat op hem te schelden toen hij gewoon die T-29 ging aanvallen ipv helpen cappen, echt soms zou je willen dat je door die monitor heen kon..

Daar tegenover staat weer een mooi potje op Siegfried Line waarbij ik in m'n eentje een volledige opmars tegen had gehouden aan de linkerkant (begon onderin). Niet qua kills maar qua terrein was het echt de doorslag, ze zaten met 4 of 5 heavies (ook T9 heavies) achter 1 bunkertje, en durfden niet door te drukken. Mijn volledige team was naar rechts de stad in. Ze hadden met gemak mij kunnen killen, maar dat deden ze niet. In de tussentijd kon mijn team de andere vijanden overrompelen (want er was nu een 10 tegen 5 situatie zeg maar), en wonnen we. Uiteindelijk had ik 0 kills, maar als je XP kon krijgen voor tegenhouden dan had ik 10.000 moeten hebben :+

Ik speel ook nog vaak met m'n PzIII A, wat een heerlijk tankje is dat. Ik ga bijna altijd de vijand ermee flanken, vooral op Ruinberg is dat echt heerlijk om te doen. Gisteren ook, was aan het flanken helemaal rechts, kom ik een Pz38t tegen, die gekilled en verder gereden, spot ik een arty, heb ik die ook gekilled. Vervolgens zie ik een Marder III staan, ook gekilled. Toen nog een Hetzer gedamaged maar helaas niet kunnen killen. Had zeg maar 3,5 kill. Kijk ik naar de score, staat het 3<11... What...the..fuck.. In alle tijd dat ik een complete omweg heb gereden heeft mijn team 0 kills gehaald en is volledig afgeslacht.. :'( Prutsers.

Ook 2 battles op Lakeville met mijn PzIII A.
1e battle: begon boven en ben via het meest rechter pad naar beneden gereden. Kwam halverwege 2 BT-7's tegen. De eerste ben ik gewoon frontaal tegenaan geknald, en die was meteen dood :D :D Ik was detracked maar had nog aardig veel HP over. De 2e BT-7 was scheel want die schoot telkens mis, dus ook die gekilled. Binnen 1 minuut na start 2 kills, ging goed! Toen doorgereden en niemand tegengekomen, dus ik wilde voor de arty gaan. Spot ik een Hetzer in het open veld, dus er naar toegereden en mijn tank er naast gezet, hij kon niets meer uitrichten, en had hem bijna dood. Word ik door een Grille gekilled :( :P

2e battle: begon beneden, en iedereen ging naar links... Er waren er 2 die in het midden bleven en de rest allemaal naar links. Ik ging het dorp in en scouten, uiteindelijk wat gespot en weer teruggereden en net buiten de stad achter een heuveltje gecamped. Heb zo flink wat vijanden uit kunnen schakelen. Uiteindelijk kwam een andere PzIIIA mij helpen, en zijn we buitenom naar de vijand geraced. Heb een arty kunnen killen en een Marder III, maar dankzij die andere PzIIIA gekilled door een Hetzer. Ik had de Hetzer flink gedamaged, maar kwam 1 schot te kort. Inmiddels was die PzIIIA al laaaang bij de battle gekomen, en kon de Hetzer in zijn kont schieten, maar hij schoot niet?? Ik dood, en de Hetzer draait zich om en schiet de PzIIIA ook af.. What.. the.. fuck... Wat voor noob ben je dan? Een easy kill maar dan niet gaan schieten? Probleem met noobs is juist dat ze te veel schieten, en dan vooral op wat ze niet kunnen raken of damagen.. Maar dit was echt een fucking domme actie van hem. We hadden de volledige basis van de vijand kunnen oprollen samen :(

[ Voor 74% gewijzigd door Angeloonie op 01-03-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Over slechte games gesproken. Gisteren in mijn bijna stock KV-3 weer in een T9 battle terecht gekomen. De matchmaker is echt pure frustratie op dit moment.
Het was Ruinberg en we begonnen boven aan de map. Ik besluit om een IS-3 te volgen en proberen te supporten. We komen op een kruispunt aan. Vlak om de hoek zitten twee VK3601H's. In de straat tegenover de VK's zit een T8 AMX heavy. Die had echt een mooi camp plekje uitgezocht.
Wat doet de IS-3, hij rijdt naar voren de hoek om en zet zijn kont open naar de AMX. Die bedenkt zich geen moment en begint er shells in te pompen. Ik zet mijn tankje er voor en block wat damage in een poging de IS-3 te redden. We kunnen nog net met zware schade terug rijden. Blijkbaar had de IS-3 bestuurder het nog niet helemaal door en doet nog een poging met dodelijke afloop. Voor hem dan. De AMX had geen schade, de VK's was er één van dood en de IS-3 was dood.
Ik zie dit wel vaker, mensen zijn zo gefocused op die ene kill dat ze al het andere uit het oog verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/34fbs49.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1441yiu.jpg

Zoiets ongeveer?

Sinds de tracers terug zijn ben ik ook arty gaan spelen. De lagere tiers heb ik maar overgeslagen omdat.. het kan :) De hummel vond ik al prettig spelen alleen is het mega irritant als je een tank volgt en je aim cirkel wordt ineens mega groot. kan je weer opnieuw beginnen met aimen.

Nu ben ik aangekomen bij de GW panther en dat ding is een droom om te spelen. Hoewel ik een lage winrate heb (kijkt naar bovenstaande plaatjes) heb ik alsnog een gemiddelde van bijna 700 :) Soms zitten er van die geweldige schoten bij dat je een IS 4 voor 50% afknalt in een schot. Helemaal leuk als dat toevallig de enige top tier is. Trololololol I just ruined your game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Nu online

Dark Angel

Corvette LS Power

oosterhofjf schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:37:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zoiets ongeveer?

Sinds de tracers terug zijn ben ik ook arty gaan spelen. De lagere tiers heb ik maar overgeslagen omdat.. het kan :) De hummel vond ik al prettig spelen alleen is het mega irritant als je een tank volgt en je aim cirkel wordt ineens mega groot. kan je weer opnieuw beginnen met aimen.

Nu ben ik aangekomen bij de GW panther en dat ding is een droom om te spelen. Hoewel ik een lage winrate heb (kijkt naar bovenstaande plaatjes) heb ik alsnog een gemiddelde van bijna 700 :) Soms zitten er van die geweldige schoten bij dat je een IS 4 voor 50% afknalt in een schot. Helemaal leuk als dat toevallig de enige top tier is. Trololololol I just ruined your game :P
Mooi dat je hem hebt kunnen we samen gaan trollen. Moet nog een paar puntjes dan heb ik de GW tiger E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Heren even kort een vraagje over het op zijn goedkoopst verkrijgven van gold. Weet iemand of het werkt als je een ultimate game card in dollars koopt en deze dan op de EU server wilt gebruiken? Iemand anders nog tips. Dacht namelijk de UGC cards die bij magazines worden gegeven werken voor iedereen, waarom dan ook niet als je ze in dollars koopt. Vraag is dan hoe het van dollars --> naar EU ---> ingame gold wordt omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Deze week heb ik op aanraden van vrienden WoT ook eens uitgeprobeerd.
Ik moet zeggen; best een leuk spel! Ik was vooraf even bang dat je 354719 controls moest kennen voordat je een beetje je tank kon besturen, maar het blijkt redelijk rechttoe-rechtaan te zijn --> dus je kan je meteen bezig houden met positiespel & tactics :P

Wat ik me afvraag; als je tank elite is en je de skillbonus voor je crew aanzet, werkt dat dan ook voor de secondary skills? Ik vind die nog niet echt hard skillen namelijk.

Ik ben gestart in de German tank tree, om geen andere reden dat ik zoooo graag in een Panther wil rondcrossen (géén idee of die tank ingame uberhaupt iets voorstelt, maar het is zo'n legendarisch apparaat dat ik er gewoon mee wil spelen ;) ) En op termijn zal ik om precies dezelfde reden (T34) waarschijnlijk wel met de Russische tanks aan de gang willen.

Heb nu de PzKpfw II op elite, en een noob-versie PzIII A. Het jammere voor mij (nu) van die PzIII is dat je dan meteen een sloot aan heavy tanks tegenkomt waar je gewoon helemaal niets tegen kan beginnen.... dus eerst maar ff game ervaring opdoen in de lagere tier met de PzII, en dan later met de PzIII A rustig naar en betere outfit toewerken.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Seraphin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:27:
Deze week heb ik op aanraden van vrienden WoT ook eens uitgeprobeerd.
Ik moet zeggen; best een leuk spel! Ik was vooraf even bang dat je 354719 controls moest kennen voordat je een beetje je tank kon besturen, maar het blijkt redelijk rechttoe-rechtaan te zijn --> dus je kan je meteen bezig houden met positiespel & tactics :P

Wat ik me afvraag; als je tank elite is en je de skillbonus voor je crew aanzet, werkt dat dan ook voor de secondary skills? Ik vind die nog niet echt hard skillen namelijk.

Ik ben gestart in de German tank tree, om geen andere reden dat ik zoooo graag in een Panther wil rondcrossen (géén idee of die tank ingame uberhaupt iets voorstelt, maar het is zo'n legendarisch apparaat dat ik er gewoon mee wil spelen ;) ) En op termijn zal ik om precies dezelfde reden (T34) waarschijnlijk wel met de Russische tanks aan de gang willen.

Heb nu de PzKpfw II op elite, en een noob-versie PzIII A. Het jammere voor mij (nu) van die PzIII is dat je dan meteen een sloot aan heavy tanks tegenkomt waar je gewoon helemaal niets tegen kan beginnen.... dus eerst maar ff game ervaring opdoen in de lagere tier met de PzII, en dan later met de PzIII A rustig naar en betere outfit toewerken.
Heb je invite code gebruikt om de game te starten. Die heb ik anders nog wel voor je. Moet je wel weer overnieuw beginnen, maar heb je wel een head-start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Gizzy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Heb je invite code gebruikt om de game te starten. Die heb ik anders nog wel voor je. Moet je wel weer overnieuw beginnen, maar heb je wel een head-start.
Oe nee, niet gedaan. Heb al wel gold gekocht op dit account... ik neem aan dat ik dat niet naar een ander account kan overzetten?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Seraphin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:38:
[...]
Oe nee, niet gedaan. Heb al wel gold gekocht op dit account... ik neem aan dat ik dat niet naar een ander account kan overzetten?
Nee is helaas niet mogelijk. Als je andere mensen kent die ook willen starten, laat het even weten ik heb nog 2 invite codes liggen.

@ topic sorry voor de slowchat, maar als andere mensen ook nog invite codes willen laat maar weten heb er dus 2 liggen waar ik zelf niks mee kan.

[ Voor 30% gewijzigd door Gizzy op 01-03-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Gizzy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:43:
[...]

Nee is helaas niet mogelijk. Als je andere mensen kent die ook willen starten, laat het even weten ik heb nog 2 invite codes liggen.

@ topic sorry voor de slowchat, maar als andere mensen ook nog invite codes willen laat maar weten heb er dus 2 liggen waar ik zelf niks mee kan.
Wat krijg je bij het gebruiken van zo'n code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Kan alleen worden gebruikt bij nieuwe accounts:
- T2Light Tank
- 1 DAY OF PREMIUM
- 300 GOLD
Hier ook nog een howto om een dergelijke code te verzilveren.

[ Voor 40% gewijzigd door Gizzy op 01-03-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
oosterhofjf schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:37:
De 'X'-toets is je beste vriend. Hiermee zet je de tracks vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Wat ik in mijn vorige post was vergeten te vragen:
Als je tank elite is, kun je een skill-boost aanzetten voor je crew. Mijn crew is echter al 100% skilled op primary. Geldt die skillboost dan ook / nog voor je secondary skills? Anders kan ik er beter free xp mee genereren denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Seraphin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:27:
Ik waarschuw je alvast: de Panther gaat crap worden :P (Heb er zelf geen, maar heb er veel (te) gemakkelijk afgeschoten)
De historisch sterke tanks zijn absoluut waardeloos, omdat ze niet de hoogste tier zijn. De Tiger was bijv in WOII toch wel de meest gevaarlijke tank (die ook daadwerkelijk veel gebruikt werd), maar in WoT stelt het niet veel voor, in ieder geval is hij absoluut niet zo angstaanjagend als de historie verteld :P
Maar het is wel vet om er eens in rondgecrossed te hebben. Zelfde met de King Tiger, dat is mijn favo tank ever (zo mooi! O+)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 01-03-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De King Tiger moet eigenlijk een prive Brandweerauto hebben als equipment. Dat ding vliegt constant in de fik :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
wontcachme schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:22:
De King Tiger moet eigenlijk een prive Brandweerauto hebben als equipment. Dat ding vliegt constant in de fik :X :X
hehe equip prive blusvliegtuig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Seraphin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:16:
Wat ik in mijn vorige post was vergeten te vragen:
Als je tank elite is, kun je een skill-boost aanzetten voor je crew. Mijn crew is echter al 100% skilled op primary. Geldt die skillboost dan ook / nog voor je secondary skills? Anders kan ik er beter free xp mee genereren denk ik zo.
Wat bedoel je? Als je crew 100% is kun je secondary skills gaan trainen (Repair, Camo en Firefighting). Als je deze skills niet traint dan blijft de exp (ongebruikt) op je crew staan.

Free experience is iets compleet anders als crew-experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Angeloonie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:17:
[...]

Ik waarschuw je alvast: de Panther gaat crap worden :P (Heb er zelf geen, maar heb er veel (te) gemakkelijk afgeschoten)
De historisch sterke tanks zijn absoluut waardeloos, omdat ze niet de hoogste tier zijn. De Tiger was bijv in WOII toch wel de meest gevaarlijke tank (die ook daadwerkelijk veel gebruikt werd), maar in WoT stelt het niet veel voor, in ieder geval is hij absoluut niet zo angstaanjagend als de historie verteld :P
Maar het is wel vet om er eens in rondgecrossed te hebben. Zelfde met de King Tiger, dat is mijn favo tank ever (zo mooi! O+)
Tsja, de hogere tiers worden gedomineerd door prototypes, papieren projecten en tanks van na 1945. De king Tiger was de sterkste tank die ooit in WWII heeft gevochten, de IS-3 is in WWII ontwikkeld en vlak voor het einde geproduceerd maar heeft nooit actie meegemaakt.

Daarbij komt dat de duitse tanks het, historisch gezien, moesten hebben van range, hoge mondingssnelheden gecombineerd met superieure optics zorgden ervoor dat men tot wel 2km raak kon schieten (1200m was de norm), en daar zit je met maps van 1km en viewranges van 500m.

De Tiger is dus niet het monster dat het historisch was, tanks die het historisch gezien niet konden pennen tenzij op korte afstand en van de flanken/van achter kunnen dat nu ineens frontaal en moet het ineens opnemen tegen futuristische tanks.
De Panther is helemaal een grap. Misschien de allerbeste WWII tank, en in WoT een slechte grap.

Komt ingame nog eens bij dat de Tiger het bijvoorbeeld door z'n zwakke pantser (WTF?) het van snipen moet hebben en dus een substantieel gedeelte van z'n penetration moet inleveren ivm de afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Klopt inderdaad het bovenstaande verhaaltje. Echter kan je de Panther of Tiger wel redelijk succesvol spelen als je bedacht speelt en gebruik maakt van hun sterke punten in de game. Accuracy vooral. Reload is ook nice op die tanks. Speel de Panther eigenlijk als een PzIV, die wat mobieler is. De lange 75mm voor de Panther is imho veel fijner dan de korte 88mm. De Tiger is wat flexibeler, mits goed angelend, kan je wel wat bouncen tegen lagere tiers.

Monteren van een bino of optics is dan ook essentieel op deze tanks, daarnaast beginnen ze ook pas echt lekker te werken als je crew tegen de 100% zit. Fire extinguisher is geen overbodige luxe en een rammer is ook wel een must. Je doet niet veel damage, dus je moet veel schieten.

De Duitsers moet je met takt spelen, waar je bij de russen vooral met takt kunt spelen, maar niet hoeft. US en Fransen ga ik nu even niet betrekken in de review. Maar check gewoon de sterke punten van een tank en gebruik die, laat je niet verleiden om buiten die rol te spelen, tenzij strikt noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Dat anglen he.. Hoe doe je dat effectief met je Tiger? Want als ik met mijn achterkant iets omhoog sta dan is de hoek van m'n platte voorkant anders, maar kunnen ze m'n bovenkant raken. Staat mijn kont naar beneden, dan raken ze m'n bodem weer.. Bij hoeken lukt het me goed om te anglen (zorgen dat je niet dwars naar de vijand toe staat maar in een hoek van 45 graden zeg maar, met de punt van je front armor links of rechts naar zijn loop toe). Maar zonder harde cover naast me behalve struikjes en heuveltjes vind ik het toch wel lastig om een goede houding te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Inderdaad een hoek van je armor naar voren zetten, tussen de 30 en 50 graden afhankelijk van de locatie van je tegenstander. Ik rijdt ook altijd zigzaggend achteruit, als ik in de penarie zit, zo is het moeilijker focussen op weakspots en wijzigt de angle voortdurend. Natuurlijk blijft het pantser van de Tiger niet geweldig, maar alle beetjes helpen. Hoe meer armor tussen shell en je modules oid, hoe minder damage.

Achterkant omhoog, als het kan heb ik ervaren als een voordelige houding. Voorkant omhoog niet, onderplaat is gewoon bagger. Als je achterkant niet te stijl staat zullen tegenstanders het lastig hebben, effectief je bovenkant te raken.

Wat mij trouwens ook is opgevallen is dat vaak je tracks de klappen vangen als je geangled staat, als tegenstanders op een afstandje staan, is een damaged track wel even wat fijner dan 400 damage bv.

[ Voor 13% gewijzigd door Gizzy op 01-03-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ZenTex schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:43:
[...]

Tsja, de hogere tiers worden gedomineerd door prototypes, papieren projecten en tanks van na 1945. De king Tiger was de sterkste tank die ooit in WWII heeft gevochten, de IS-3 is in WWII ontwikkeld en vlak voor het einde geproduceerd maar heeft nooit actie meegemaakt.

Daarbij komt dat de duitse tanks het, historisch gezien, moesten hebben van range, hoge mondingssnelheden gecombineerd met superieure optics zorgden ervoor dat men tot wel 2km raak kon schieten (1200m was de norm), en daar zit je met maps van 1km en viewranges van 500m.

De Tiger is dus niet het monster dat het historisch was, tanks die het historisch gezien niet konden pennen tenzij op korte afstand en van de flanken/van achter kunnen dat nu ineens frontaal en moet het ineens opnemen tegen futuristische tanks.
De Panther is helemaal een grap. Misschien de allerbeste WWII tank, en in WoT een slechte grap.

Komt ingame nog eens bij dat de Tiger het bijvoorbeeld door z'n zwakke pantser (WTF?) het van snipen moet hebben en dus een substantieel gedeelte van z'n penetration moet inleveren ivm de afstand.
Dit is geen simulator. Dit is een multiplayer game waarbij dus wel aan balance gedacht moet worden. Dat hebben ze in WoT gedaan door elke faction bepaalde voor en/of nadelen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ryack schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:26:
Over slechte games gesproken. Gisteren in mijn bijna stock KV-3 weer in een T9 battle terecht gekomen. De matchmaker is echt pure frustratie op dit moment.
Het was Ruinberg en we begonnen boven aan de map. Ik besluit om een IS-3 te volgen en proberen te supporten. We komen op een kruispunt aan. Vlak om de hoek zitten twee VK3601H's. In de straat tegenover de VK's zit een T8 AMX heavy. Die had echt een mooi camp plekje uitgezocht.
Wat doet de IS-3, hij rijdt naar voren de hoek om en zet zijn kont open naar de AMX. Die bedenkt zich geen moment en begint er shells in te pompen. Ik zet mijn tankje er voor en block wat damage in een poging de IS-3 te redden. We kunnen nog net met zware schade terug rijden. Blijkbaar had de IS-3 bestuurder het nog niet helemaal door en doet nog een poging met dodelijke afloop. Voor hem dan. De AMX had geen schade, de VK's was er één van dood en de IS-3 was dood.
Ik zie dit wel vaker, mensen zijn zo gefocused op die ene kill dat ze al het andere uit het oog verliezen.
Ik zie niet in waarom je klaagt over de matchmaker en als voorbeeld dat potje geeft.

Maar ik snap het wel, als jij als lower tier in een high tier potje komt is de matchmaker waardeloos, maar als jij in een lager tier potje komt en zelf de hoogste tier bent vindt je het geweldig.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gizzy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:10:
Inderdaad een hoek van je armor naar voren zetten, tussen de 30 en 50 graden afhankelijk van de locatie van je tegenstander. Ik rijdt ook altijd zigzaggend achteruit, als ik in de penarie zit, zo is het moeilijker focussen op weakspots en wijzigt de angle voortdurend. Natuurlijk blijft het pantser van de Tiger niet geweldig, maar alle beetjes helpen. Hoe meer armor tussen shell en je modules oid, hoe minder damage.

Achterkant omhoog, als het kan heb ik ervaren als een voordelige houding. Voorkant omhoog niet, onderplaat is gewoon bagger. Als je achterkant niet te stijl staat zullen tegenstanders het lastig hebben, effectief je bovenkant te raken.

Wat mij trouwens ook is opgevallen is dat vaak je tracks de klappen vangen als je geangled staat, als tegenstanders op een afstandje staan, is een damaged track wel even wat fijner dan 400 damage bv.
Even kort,
50° anglen? Wat? Dat heeft niks van zin gezien je zijkant veel kwetsbaarder is. Meer dan 20° anglen is onzin met iedere tank (behalve de maus, die ook 150mm heeft aan zijn flanken) een stuk zwakker is in de flanken.

De poep omhoog werkt ook alleen maar als je front armor niet sloped is (als een VK A) al wat je dan doet is de sloping kleiner maken en het dus nog makkelijker maken te pennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Appel schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:28:
[...]

Wat bedoel je? Als je crew 100% is kun je secondary skills gaan trainen (Repair, Camo en Firefighting). Als je deze skills niet traint dan blijft de exp (ongebruikt) op je crew staan.

Free experience is iets compleet anders als crew-experience.
Mja, kwam in mijn post idd niet goed naar voren. Het zit als volgt:

Mijn tank crew zit op 100% primary skill, ze zijn nu dus bezig met het trainen van secondary skills.
De tank is elite. Dat betekent dat je 2 opties hebt:
Optie 1) --> verkregen XP voor die tank kun je met goud omzetten naar vrije xp
Optie 2) --> je vinkt "versnel trainen" aan, dit stopt de vergaring van tankgebonden xp, maar versnelt de vergaring van crew experience (tenminste, zo heb ik het begrepen). Nu vroeg ik mij dus af of dit alleen maar betekent dat de primary skill sneller omhoog zou gaan (waar ik dus niets aan zou hebben aangezien die al op 100% zit), of dat de secondary skill (ook) sneller omhoog gaat indien ik deze optie aanvink.

Ik wil dus de toename van de secondary skills "boosten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Joindry schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Even kort,
50° anglen? Wat? Dat heeft niks van zin gezien je zijkant veel kwetsbaarder is. Meer dan 20° anglen is onzin met iedere tank (behalve de maus, die ook 150mm heeft aan zijn flanken) een stuk zwakker is in de flanken.
50 graden is inderdaad nogal veel :X als ik er nog eens over nadenk. 45 zou halverwege een kwartdraai zijn. Wat minder is dan ook nog aan te rijden om je flanken niet te veel exposen, dus dan kom je inderdaad rond de 20 uit. Kan verschillen per tank, hier een soort van berekening op het wot forum.
Joindry schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:20:
[...]

De poep omhoog werkt ook alleen maar als je front armor niet sloped is (als een VK A) al wat je dan doet is de sloping kleiner maken en het dus nog makkelijker maken te pennen.
De poep omhoog werkt dus wel redelijk goed voor de Tiger, dat is ook wat ik ervaren heb. Een tiger heeft een niet sloper armor aan de voorkant. Ik reageerde ook op de volgende vraag:
Angeloonie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:03:
Dat anglen he.. Hoe doe je dat effectief met je Tiger?
Maar inderdaad angle armor, is beter niet naar naar beneden te angelen. Soms is naar boven wel fijn, als je dat kan doen zonder je bodem te exposen, dan maak je de angle nog groter. Maar dan is het dus "poep" omlaag. Let dan wel op je gun depression.

[ Voor 16% gewijzigd door Gizzy op 01-03-2012 13:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.