oh-my-freaking-god..
Gisteravond een megafrustratiepotje.. Met m'n Tiger (zal weer eens niet) een tier 4-8 battle op Erlenberg. Uiteindelijk zijn er nog 3 van ons over, ik, Pz38t en VK3601H. De vijand heeft er nog 2, een T-29 en een SU-51 arty.
Die T-29 kon ik niet meer aan, had nog maar 100HP en hij was nog zo goed als vol, dus geprobeerd de vijand de cappen. Ik vraag die Pz38t (die ook niets kon uitrichten) om te helpen cappen (hij stond zo goed als naast me, dus had geen excuus dat het te ver was ofzo, maar die ongelofelijke idioot gaat gewoon samen met die VK3601H de T-29 aanvallen. (De VK3601H zou hem lang genoeg proberen tegen te houden zodat ik kon cappen.)
Ik ben dus alleen gaan cappen, en uiteindelijk was de T-29 er toen ik op 80 zat. Zodra hij me spotte was ik dood door de SU-51. Als die ongelofelijke klotepool in z'n Pz38t er bij was geweest hadden we gewoon gewonnen.. Sta je dan met je 5 kills en lege handen @#&*@(#^@*

Het hele team zat op hem te schelden toen hij gewoon die T-29 ging aanvallen ipv helpen cappen, echt soms zou je willen dat je door die monitor heen kon..
Daar tegenover staat weer een mooi potje op Siegfried Line waarbij ik in m'n eentje een volledige opmars tegen had gehouden aan de linkerkant (begon onderin). Niet qua kills maar qua terrein was het echt de doorslag, ze zaten met 4 of 5 heavies (ook T9 heavies) achter 1 bunkertje, en durfden niet door te drukken. Mijn volledige team was naar rechts de stad in. Ze hadden met gemak mij kunnen killen, maar dat deden ze niet. In de tussentijd kon mijn team de andere vijanden overrompelen (want er was nu een 10 tegen 5 situatie zeg maar), en wonnen we. Uiteindelijk had ik 0 kills, maar als je XP kon krijgen voor tegenhouden dan had ik 10.000 moeten hebben
Ik speel ook nog vaak met m'n PzIII A, wat een heerlijk tankje is dat. Ik ga bijna altijd de vijand ermee flanken, vooral op Ruinberg is dat echt heerlijk om te doen. Gisteren ook, was aan het flanken helemaal rechts, kom ik een Pz38t tegen, die gekilled en verder gereden, spot ik een arty, heb ik die ook gekilled. Vervolgens zie ik een Marder III staan, ook gekilled. Toen nog een Hetzer gedamaged maar helaas niet kunnen killen. Had zeg maar 3,5 kill. Kijk ik naar de score, staat het 3<11... What...the..fuck.. In alle tijd dat ik een complete omweg heb gereden heeft mijn team 0 kills gehaald en is volledig afgeslacht..

Prutsers.
Ook 2 battles op Lakeville met mijn PzIII A.
1e battle: begon boven en ben via het meest rechter pad naar beneden gereden. Kwam halverwege 2 BT-7's tegen. De eerste ben ik gewoon frontaal tegenaan geknald, en die was meteen dood

Ik was detracked maar had nog aardig veel HP over. De 2e BT-7 was scheel want die schoot telkens mis, dus ook die gekilled. Binnen 1 minuut na start 2 kills, ging goed! Toen doorgereden en niemand tegengekomen, dus ik wilde voor de arty gaan. Spot ik een Hetzer in het open veld, dus er naar toegereden en mijn tank er naast gezet, hij kon niets meer uitrichten, en had hem bijna dood. Word ik door een Grille gekilled
2e battle: begon beneden, en iedereen ging naar links... Er waren er 2 die in het midden bleven en de rest allemaal naar links. Ik ging het dorp in en scouten, uiteindelijk wat gespot en weer teruggereden en net buiten de stad achter een heuveltje gecamped. Heb zo flink wat vijanden uit kunnen schakelen. Uiteindelijk kwam een andere PzIIIA mij helpen, en zijn we buitenom naar de vijand geraced. Heb een arty kunnen killen en een Marder III, maar dankzij die andere PzIIIA gekilled door een Hetzer. Ik had de Hetzer flink gedamaged, maar kwam 1 schot te kort. Inmiddels was die PzIIIA al laaaang bij de battle gekomen, en kon de Hetzer in zijn kont schieten, maar hij schoot niet?? Ik dood, en de Hetzer draait zich om en schiet de PzIIIA ook af.. What.. the.. fuck... Wat voor noob ben je dan? Een easy kill maar dan niet gaan schieten? Probleem met noobs is juist dat ze te veel schieten, en dan vooral op wat ze niet kunnen raken of damagen.. Maar dit was echt een fucking domme actie van hem. We hadden de volledige basis van de vijand kunnen oprollen samen
[
Voor 74% gewijzigd door
Angeloonie op 01-03-2012 09:44
]