Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 255 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 26.981 views

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Mmm, Heroic Soulshifter Vortex gekregen op m'n DK.

Zonder proc: ~190% van DS heal --> shield.
Met proc: ~309%

Om nom nom.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Verwijderd

Gisteren een erg succesvolle raid gehad, was zeker niet perfect, maar het resultaat is er niet minder om.
5 Heroic bazen down op dag 1, dus nu hebben wel nog 2 volle avonden om Warmaster HC down te krijgen.

Ik moest tanken want onze DK Tank had koppijn, viel niet allemaal mee, want had Yor'Sahj, Zon'Ozz en Hagara HC nog nooit getanked. Hadden ook nog een nieuwe priest healer (ilvl 380 ofzo), was onze oude Pala healer die echt super goed is en hij outhealde dus de druid healer (ilvl 399) :D. Vanavond is de druid er niet, dus gaan we het met onze always ranked priest en de nieuwe priest proberen, wat wel nuttig kan zijn :). De druid kwam al speciaal op z'n alt Shaman omdat druids zo slecht zijn op Warmaster HC.

[Raid verslag]Morchok ging gelijk down, Yor'Sahj ging na 3 keer down (ik ging telkens dood), op Zon'Ozz waren er nog een paar misverstanden waardoor we 7 tries nodig hadden en een kill met alleen mij nog in leven :D, 9 tries op Hagara gedaan met mij als tank, daarna de DK gehaald, toen nog 7 tries voordat ie neerging, dus zal niet geheel aan mij gelegen hebben :P, wel lekker dat ik Dps was op dat gevecht, opnieuw geranked (109). Uiteindelijk hadden we nog 20 minuten voor Ultraxxion en die ging ook in 2 keer down.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Druids slecht op Warmaster HC? 't Is dat wij dat gevecht 2-healen (Holy pally en Disc priest) maar heel P1 is op een resto druid's buik geschreven. Veel mensen die damage pakken, veelal spread out. Gogo Wild Growth+ Rejuv spam! P2 is voor shamans wellicht iets prettiger, maar om nou te zeggen dat resto druids zuigen op Warmaster...

*kuch*

[ Voor 12% gewijzigd door Blistimo op 23-02-2012 10:27 ]

D3 char(s)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
Gisteren snel een paar heroics gelopen om mijn helm te kunnen kopen. Tijdens de dungeons zowaar een aardig wapen en een trinket mee kunnen nemen, dus zit nu ineens op ilvl 370 (max 374). Oftewel, ik mag LFR in :p Lijkt me, ondanks het hier veel gemelde gedrag, een goede oefening om later de normal versie in te duiken.

Morgen ga ik proberen eens een iets lagere cata raid in te komen via trade channel. En uiteraard blijf ik Hyjal dailies doen om uiteindelijk die mount te krijgen :)

Ik dacht ook eens naar enchants te gaan kijken op de AH. Daar was ik ook snel klaar mee. Ik ga geen honderden gold per enchant uitgeven op items die ik toch weer ga vervangen door items die ik in DS ga verzamelen. Ik heb wel de shoulder enchant van Therazane, maar m'n shoulder item is nou net een 333 item, dus beetje zonde om daar op te zetten vind ik. Oh, de enchant voor de helm kan ik trouwens kopen voor een redelijk bedrag bij The Earthen Ring, die kan ik nog wel even gaan ophalen daar :)

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
Gisteren ook even wezen shoppen bij de 25 mans DS met mn paladin tankje: tanking shoulders + Hand of Morchok van Morchok heroic, een leuke stamina trinket ter vervangen van mn Firelands spul en ook nog T13 gloves. Niet slecht voor een avondje raiden :)

Helaas ging de raid niet zo soepel als gehoopt. Yor'sasj 25 heroic blijkt toch echt een probleem voor ons te zijn waar mensen simpel weg de focus niet voor kunnen opbrengen. Daarbij moet gezegd worden dat het tegenwoordig vrij lastig is om een 25 mans raidguild draaiende te houden. Goede nieuwe recruits zijn lastig te vinden, worden weggekaapt of vertrekken al weer snel. Op mijn realm zijn er nog maar weinig guilds die succesvol en met enige progress een 25 mans raidgroup hebben, laat staan zoals wij een 25 mans + 10 mans (dit zijn aparte groepen met andere mensen en raiddagen).
Vanaf aanstaande raid maar eens gaan kijken bij Hagara 25 heroic in plaats van Yor'sasj, misschien we daar meer succes hebben.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Verwijderd

Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:18:
Druids slecht op Warmaster HC? 't Is dat wij dat gevecht 2-healen (Holy pally en Disc priest) maar heel P1 is op een resto druid's buik geschreven. Veel mensen die damage pakken, veelal spread out. Gogo Wild Growth+ Rejuv spam! P2 is voor shamans wellicht iets prettiger, maar om nou te zeggen dat resto druids zuigen op Warmaster...

*kuch*
Dan ligt het misschien aan onze Druid :) Is vooral een probleem dat mensen niet snel genoeg topped off zijn, maar vanavond eens flink ons best doen met 2 priests
IntToStr schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:31:
Gisteren snel een paar heroics gelopen om mijn helm te kunnen kopen. Tijdens de dungeons zowaar een aardig wapen en een trinket mee kunnen nemen, dus zit nu ineens op ilvl 370 (max 374). Oftewel, ik mag LFR in :p Lijkt me, ondanks het hier veel gemelde gedrag, een goede oefening om later de normal versie in te duiken.

Morgen ga ik proberen eens een iets lagere cata raid in te komen via trade channel. En uiteraard blijf ik Hyjal dailies doen om uiteindelijk die mount te krijgen :)
Zou eerst LFR doen, kan je beetje gear krijgen voor FL normal, want dat is denk ik moeilijker dan LFR (kan het mis hebben hoor :P).

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:18
Goede morgen!

Een maintank en mainhealer waren gister niet aanwezig… Wel 10 man gesigned. Morchok was echt een pain in the ass… Een wipe of 8 en toen de meest slordige kill ooit. Daarna Yor die netjes de 2de try ging liggen. En vervolgens nog een aantal pogingen op Zon’Ozz. Daar gaan we vanavond mee verder, al denken we ook aan een sneak peak bij Hagara.

Bij Yor waren de RNG-goden mij eindelijk een keer goed gezind! Er dropte tierpants waar ik recht op had (enige in de raid met 384 ilevel tier). Ook dropte de Insignia HC. 5 verschillende mensen rollden. Rodie heeft 80, ik roll als laatste: ook 80! Reroll met zijn 2en: Rodie mocht eerst: 1 (HA!), ik daarna 100! Needy achievement en 410 trinket rijker! Eindelijk op itemlevel 397 en niet meer buiten de top-10 best geared characters in de guild.

Rodie was goed zuur, dat maakte het extra leuk… Helaas Rodie, ik heb geen natte droom over paarse pixels gehad. Kijk wel uit naar Ultraxion HC om te kijken of het inderdaad een boost in dps is!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Over het algemeen vind ik LFR net na de reset wel redelijk gaan; dan lopen er vaak mensen rond die nog wel een beetje doorhebben waar ze mee bezig zijn.

Ik zou hetzelfde doen als wat Gerhard83 voorsteld; beetje gear verzamelen in LFR en daarna normal Firelands eens proberen. Dan kan je een beetje gevoel krijgen met wat raiden precies inhoudt. Ik raad je echter wel aan om voor 'echte' raids toch je spul te enchanten; een beetje raidleader zal naar dat soort dingen kijken.
Wat nog wel eens wil helpen is rondvragen in de guild of er een enchanter is die je kan helpen. Bulk inkoop van enchanting mats is vaak voordeliger dan de scroll zelf kopen.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

LFR zo vroeg mogelijk in de week doen, dan zie je vaak nog guild groepjes rondlopen die iets voor een guildie nodig heeft. In het weekeinde is het vaak het meest tragisch, als de kiddies en de baddies zich ook in LFR melden. 6k Blood-DPS DK die een hele LFR lang alleen Heartstrike spamde... Zucht...

D3 char(s)

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:43:
LFR zo vroeg mogelijk in de week doen, dan zie je vaak nog guild groepjes rondlopen die iets voor een guildie nodig heeft. In het weekeinde is het vaak het meest tragisch, als de kiddies en de baddies zich ook in LFR melden. 6k Blood-DPS DK die een hele LFR lang alleen Heartstrike spamde... Zucht...
Ik had gisteravond anders ook een groep met baddies. Duurde anderhalf uur voor het clearen van het tweede deel van LFR... (normaal ben ik er in 30~40 minuten klaar mee)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Thysiej
Ik vind anderhalf uur voor het tweede deel van LFR prima eigenlijk. Er zitten altijd een paar hazen bij en soms duurt het gewoon lang voordat er een replacement is gevonden voor (meestal) een aantal healers. Ik deed gisteren het eerste deel van LFR op mijn dk in 40 minuten ongeveer. Dat vind ik best OK. Ook nog twee nieuwe pieces gekregen, helaas geen tier pieces:(

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Anderhalf uur is niet grappig als er maloten zijn die de groep expres laten wipen. Had gister ook zo'n gladiool in de raid op Spine.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
malloten heb je toch altijd? Daarom tank ik LFR nu zelf, dan weet ik zeter dat het niet aan 1 van de tanks ligt xD (of ik moet zelf falen, en ja dan kan ik alleen mezelf de schuld geven)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Spine is wat dat betreft de meest troll-bare fight in LFR. Er hoeft maar 1 gladiool tussen te zitten die alle Corruptions kapot DPSt of de Amalgamations te vroeg doodt en je komt in de problemen.

D3 char(s)

• d1zzje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 11:58
Is dit niet het langste en grootste topic ever in tweakers?
Deel 255 .......... ;)

• Thysiej
d1zzje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:42:
Deel 255 .......... ;)
Jammer dat nummer 254 zo afwijkend is vergeleken met alle anderen :P

• IntToStr
@raiden en enchanten: Ik wil eerst eens BH, BoT, TotFW, BD of zo proberen. Daarna FL. Maar LFR ga ik sowieso eens proberen. Veel slechter dan zoals hier soms beschreven zal ik het vast niet doen :p

Als ik "echt" ga raiden zal ik wel wat meer moeite gaan steken in enchants. In de guild zijn vast ook wel wat enchanters tussen de 500 leden, dus mats kopen is ook een goede optie denk ik. Misschien zijn er ook wel enchanters die willen ruilen tegen gems of zo :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

KT soloen is me écht niet gegund deze week. Gister al een paar 14%/10% wipes, nu net een 5% wipe. Hij doet Arcane huppeldepup waardoor je 6 seconden disorientated bent, soms doet 'ie dan tegelijkertijd een flamestrike onder je die regelmatig bugged en voor 130k hit. Net dus weer op 5%.

Raaaaage! ''Combat ended after 18 minutes and 2 seconds'' :(

Tesla M3LR '21

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Waar beginnen de meeste raiders op normal met DS Madness ?

Onze tank zei dat beginnen op het startersplatform zonde is omdat je bij de volgende platform de incoming element niet meer geslowed wordt en dus altijd in de midden van de raid crashed.

Onze enigste try was wel leuk. We begonnen, tank krijgt impale en we denken, taunt door tweede tank en gewoon doorgaan. Splat, eerste tank dood, hetzelfde gebeurde met de tweede tank. Aangezien het toch einde raid was besloten om tactics maar eens even goed door te gaan nemen voor aankomende maandag & dinsdag. lekker 5 uur om te oefenen op deze boss.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Verwijderd

sabriel schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:09:

Onze tank zei dat beginnen op het startersplatform zonde is omdat je bij de volgende platform de incoming element niet meer geslowed wordt en dus altijd in de midden van de raid crashed.

Onze enigste try was wel leuk. We begonnen, tank krijgt impale en we denken, taunt door tweede tank en gewoon doorgaan. Splat, eerste tank dood, hetzelfde gebeurde met de tweede tank. Aangezien het toch einde raid was besloten om tactics maar eens even goed door te gaan nemen voor aankomende maandag & dinsdag. lekker 5 uur om te oefenen op deze boss.
Wij beginnen meeste bij het begin platform, maar je kan ook kiezen ergens anders te starten, wat net zo goed werkt.

En de tanks moeten wel een CD gebruiken met impale.

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

IntToStr schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:47:
@raiden en enchanten: Ik wil eerst eens BH, BoT, TotFW, BD of zo proberen. Daarna FL. Maar LFR ga ik sowieso eens proberen. Veel slechter dan zoals hier soms beschreven zal ik het vast niet doen :p
Met deze instances kan ik je via realID wel helpen als healer (cross-realm raid ftw). Wil deze raids nog doen op een alt.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Het startplatform is het groene platform. Dit platform wordt beschermd door Ysera en geeft je de 'Dream'-knop. Die gunt je 5 seconden 50% damage reduction. Daarnaast geeft Ysera 15% (ofzo) extra healing. Deze doe je normaliter altijd als eerste. Je krijgt op het eerste platform uiteraard ook de buffs van de andere Dragon Aspects nog. Op dit platform heb je dus green, red, yellow én blue buffs.

Daarna beginnen de tactics te variëren. Als je goede single target DPS hebt kun je ervoor kiezen voor het meest linkse platform te gaan. Dit is het 'red' platform en wordt beschermd door Alexstrasza. Zij killt de Burning Tendrils die iedere 33% op de grote Wing Tentacle spawnen. En ze geeft 20% extra health. Op dit platform heb je dan dus nog de red, yellow en blue buffs.

Een alternatief als tweede platform is het platform direct links van het startplatform. Deze wordt beschermd door Nozdormu, geeft je 20% haste en het Slow Field dat de Elementium vertraagt, waardoor je deze kunt DPSen voor hij impact. Als je dit platform als tweede kiest moet je op de twee resterende platforms dus de Elementium Bolt impact kunnen aanhealen. Dit is, mijns inziens, niet de beste optie, maar dat hangt van je groep setup af. Als je 2-healt doe je dit sowieso nooit.

Tot slot is er dus nog het meest rechtse platform, blue. Deze wordt beschermd door Kalecgos en geeft je de Spellweave buff. Deze doet AoE damage op iedere attack die je doet en helpt je dus met het DPSen van de Bloods etc.

Over het algemeen is de volgorde green, red, yellow, blue. Eerste platform is in dit geval niks speciaals. Het tweede platform doe je iets minder healing en heb je geen Dream meer. Het derde platform moet je daarnaast ook twee waves van Burning Tendrils op de Wing Tentacle DPSen. Het vierde platform moet je ook de Elementium bolt impact verwerken, middles healer CDs als Barrier, Tranq, SLT etc.

Dit in tegenstelling tot LFR, waar de volgorde green, yellow, red, blue is. Hierdoor hoef je alleen op het laatste platform de Tendrils te DPSen, wat over het algemeen de grootste faalfactor in LFR is.

Wat de Impale betreft: Deze debuff moet worden geCD't door je tanks. Als je twee tanks gebruikt taunt je tweede tank zodra de Debuff afgegeven is, dus vóórdat de damage komt. De eerste tank mag ook pas weer taunten als zijn debuff weg is, maar dat komt in principe nooit voor. Als je 1 tank gebruikt moet je genoeg CDs hebben, want een Impale op een tank die al Impale debuff heeft is dodelijk.

D3 char(s)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

sabriel schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:09:

Het beginplatform is het groene platform waar je dream of ysera, 50% dmg reduction krijgt (dmv de grote knop midden in je scherm ala ultraxion). De slow waar jij het over hebt is het gele platform wat het tweede platform is. Van links naar rechts is het dus rood-geel-groen (hier start je)-blauw

Over het algemeen starten we met Groen > Geel > Blauw > Rood omdat we te lui zijn om de kleine adds op de limbs te killen :+ en we de healers ook wat uitdaging willen geven op normal. Overigens moeten we nog een keer starten op rood voor de achievement (laatste van de 4).

De impactpoint van de elementiumbolt is prima te zien, zorg ervoor dat er niemand in de buurt staat, pop een raidsaver en kill dat ding. Sommige classes kunnen de initial dmg geheel omzeilen (iceblock, deterrence)

Ik hoor wel dat de 10m tactics/volgorden iets anders zijn maar ik raid alleen maar 25m dus ik weet niet beter :+

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 23-02-2012 13:34 ]

Strava

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij hebben de Chromatic Champion achievement al gedaan, en het zorgt voor interessante gevechten. Als je op geel begint moet je dus op de drie volgende platforms de Boltdamage healen, maar hoef je maar op 1 platform de Tendrils te DPSen. CDtechnisch (met 3 healers) is dat prima te doen, omdat iedere healer op 2 platforms zijn mitigation CDs kan poppen.

Rood beginnen bleek voor ons het lastigst, gewoon omdat de overall damage taken door de raid een stuk omhoog gaat. Op blauw beginnen betekent dat je op rood kunt eindigen, dus dat je nooit Tendrils hoeft te DPSen, maar je hebt ook minder AoE om de Bloods te doen.

En vooral de Groen-Geel symbiose is leuk. Als je eerst Geel doet kun je je Dream gebruiken om de Bolt impact te mitigeren. Andersom heb je 1 impact minder te verwerken.

Om eerlijk te zijn vind ik het jammer dat de blauwe buff zo sterk is. Deze zorgt er eigenlijk voor dat je altijd wel op Blue eindigt, terwijl eindigen op andere platforms een veel relaxter gevecht op zou kunnen leveren.

al met al een encounter met eindeloze mogelijkheden, maar theorycrafting valt niet te onderschatten :>

D3 char(s)

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:24:
Wat de Impale betreft: Deze debuff moet worden geCD't door je tanks. Als je twee tanks gebruikt taunt je tweede tank zodra de Debuff afgegeven is, dus vóórdat de damage komt. De eerste tank mag ook pas weer taunten als zijn debuff weg is, maar dat komt in principe nooit voor. Als je 1 tank gebruikt moet je genoeg CDs hebben, want een Impale op een tank die al Impale debuff heeft is dodelijk.
Je hoeft niet perse te wachten met taunten tot de debuff af is gelopen. Je kunt direct op de impale van de andere tank taunten. De tijd tussen een volgende impale en het aflopen van je debuff is dusdanig groot dat dat geen probleem is. De inkomende damage van een impale is al behoorlijk, zelfs met cd's, dus direct taunten tijdens de cast door de andere tank voorkomt iig de melee damage.

Aanvullend op je verhaal, de tank moet echt full health zijn en de cooldown poppen. Niet full health betekende bij ons veelal een dode tank, zelfs met cooldowns.
Tanks stamina trinkets laten gebruiken is ook wel erg handig.

En bij 1 tank strategie is het volledig afhankelijk van hoe snel je dps is. Op de eerste drie platforms hebben wij de tentacle ruim voor de tweede impale down, op het laatste platform gebruiken we HoP om de tweede impale te soaken.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Als je een derde Impale te verwerken krijgt is er iets goed mis, dat klopt :P Je hebt inderdaad gelijk dat de eerste tank niet persé hoeft te wachten, maar als je tanks gewoon braaf hun CDs poppen is er per Mutated Corruption maar 1 taunt nodig.

Uitzondering hierop is het laatste platform. De Impact van de Bolt is ongeveer 3 seconden voor de tweede Impale zjin damage doet. Om de survivability van je tanks wat te helpen kan het handig zijn als je eerste tank DIRECT nadat je tweede tank gedebufft is te laten taunten, zodat tank 2 niet én de Bolt-damage, én de Impale damage, én een melee swing in zijn gezicht krijgt. Healers zijn op dat moment vaak met andere dingen bezig als het channelen van Tranq ofzo, en de risico's op tankdeaths zijn daar best groot.

D3 char(s)

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:37

Seraphin

Meep?

d1zzje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:42:
Deel 255 .......... ;)
255 delen, en 8 jaar lang non-stop de refresh list aanvoeren... ik noem dat een achievement :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zonder rood en geel en met de 5% debuff moet je sowieso goed opletten met je dps als de tentacle up is.

De vorige keer was de limb dps te hoog toen de tentacle nog in leven was (ws door DoTs). Vervolgens kregen we een unslowed elementiumbolt en als kers op de taart de blistering tentacles. En ja...dat is dan wel ff een bak raid dmg wat opgevangen moet worden.

Strava

• sabriel
Wat we deden was :

* dps op tenticle totdat corruption spawned
* switch allemaal naar corruption tot bolt spawned
* Kill bolt --> terug naar corruption

Corruption was dood voor derde impale, maar omdat we onze res al op eerste tank hadden gebruikt kwamen we een tank tekort dus een whipe. Tanks wisten niet dat ze een cooldown moesten gebruiken op impale.

Beste opmerking de laatste maand gehoord in onze guld
Dragon Soul Normal is wel anders en moeilijker dan LFR. Ik dacht dat ik er in bleef hangen. Gelukkig zat deze persoon in kwestie niet in onze groep.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

sabriel schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:50:
.

Beste opmerking de laatste maand gehoord in onze guld
Dragon Soul Normal is wel anders en moeilijker dan LFR. Ik dacht dat ik er in bleef hangen. Gelukkig zat deze persoon in kwestie niet in onze groep.
Ik kan me dat wel voorstellen, LFR is gewoon faceroll mode waar er amper tactics zijn die er toe doen. Zo zal de orb bij Zon'ozz vanzelf naar de baas gaan, cystalstacking is niet nodig bij Morchok, zijn de icetombs bij Hagara voor het gemak geschrapt, kan je prima in de cone attack op de lootship blijven staan, zal je niet wipen met 3 blobs buffs op Yor'sajh en hoef je uberhaupt geen zorgen te maken bij Ultraxxion (die dikke knop in het midden van het scherm is voor de lol).

De enige vijand op Spine is je mederaider....

En dan is normal mode opeens een dikke WTF voor de LFR raider en zal heroic mode al helemaal niet meer te doen zijn.

Strava

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
deadsy33 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:24:
[...]

Ik kan me dat wel voorstellen, LFR is gewoon faceroll mode waar er amper tactics zijn die er toe doen. Zo zal de orb bij Zon'ozz vanzelf naar de baas gaan, cystalstacking is niet nodig bij Morchok, zijn de icetombs bij Hagara voor het gemak geschrapt, kan je prima in de cone attack op de lootship blijven staan, zal je niet wipen met 3 blobs buffs op Yor'sajh en hoef je uberhaupt geen zorgen te maken bij Ultraxxion (die dikke knop in het midden van het scherm is voor de lol).

De enige vijand op Spine is je mederaider....

En dan is normal mode opeens een dikke WTF voor de LFR raider en zal heroic mode al helemaal niet meer te doen zijn.
yep, ik vind dat ze de LFR wel iets TE gemakkelijk hebben gemaakt. Ik snap dat ze de boel toegankelijk willen maken voor iedereen, maar gewoon de fight mechanics kunnen negeren vind ik wel te ver gaan.

Ze hadden bij ultraxion er best wel voor mogen zorgen dat je bij het missen van de twilight je die twilight debuff van heroic krijgt. (volgende keer == dood). Dan mag je de eerste missen, maar moet je de 2de wel pakt. Dan kan mag je vervolgens de 3de missen, als je de 4de maar pakt etc..

Ice tombs van haraga snap ik ook niet, gewoon die dmg veel lager maken, dan heb je tenminste nog de mechanics er in zitten dat mensen ze wel moeten kapot maken, maar dat het snel hoeft.

Orbs op Zon'ozz: zorg dat de dmg heel laag is zodat 3 personen hem kunnen pakken ipv 10 personen en probleem is ook opgelost.

Jammer dat ze de cheesy way out hebben genomen.. ipv van Raid instap, is het zelfs lager dan dungeon niveau geworden.

• Thysiej
Ik ben het niet helemaal met jullie eens. Natuurlijk is LFR te makkelijk; maar dat is alleen gezien vanuit het oogpunt van iemand die al raid. Als jij nog nooit geraid hebt is het een goed opstapje voor de raid zelf. Je hebt meestal toch wel een beetje te maken met een raidleader en je ziet een deel van de encounter zoals deze ook is op normal.

Stel je voor dat ze het moeilijker maken en Sjaak Faalhaas en Kees Diegeentactslees zitten dan in je raid; dan faal je encounter na encounter. Waar toe leidt dat uiteindelijk? De raidende mensen die de encounters beter begrijpen komen niet meer want die hebben geen zin in whipefests en er komen alleen maar meer Sjaakjes en Keesjes bij.
LFR laat je momenteel een aantal encounters zien. Zolang de healers de raiddamage bij kunnen houden is het een win, anders niet (behalve spine dan ;)). Ik vind niet dat ze encounters makkelijker moeten maken, maar dat ze de boss abilities duidelijker moeten maken aan mensen die de encounter nog nooit gedaan hebben. Als je eenmaal weet wat je moet doen, gaat het ook beter. Als blijkt dat LFR dan te makkelijk is, maak het iets moeilijker.

• IntToStr
Oh, dus zelfs ik ga hier in mee kunnen doen :+

Hoe zat het ook al weer met need vs greed? Je kunt maar 1x per week op een item needen per boss toch? Betekent dit 1 item per boss per week of elk item van een boss 1x per week?

• Thysiej
IntToStr schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:57:

Hoe zat het ook al weer met need vs greed? Je kunt maar 1x per week op een item needen per boss toch? Betekent dit 1 item per boss per week of elk item van een boss 1x per week?
je mag needen op items die jij kan gebruiken. Als je eenmaal een boss neer hebt ben je er voor gesaved. Als je voor de reset de boss nogmaals in LFR doet, zal die geen loot droppen voor jou. Daarnaast zal je geen VP meer krijgen als je een run volledig gedaan hebt.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Helemaal mee eens Thysiej. LFR kán simpelweg geen mechanics bevatten waar ingewikkelde, individuele of gecoördineerde handelingen voor nodig zijn, puur omdat je in LFR niet de communicatiemiddelen hebt om dit te organiseren. Tuurlijk kan Hagara in LFR haar Iceblocks doen, maar als je 5 klunzen hebt die mooi in een cirkeltje om de boss en de tank heen staan wens ik je veel succes met het healen van die tank :P

Yor trash is wat dat betreft ook een briljant voorbeeld van hoe gemakkelijk het fout kan gaan. Er hoeft maar 1 healer niet te weten hoe de paarse debuff werkt en hij kan de raid doen wipen met en verkeerd geplande AoE heal of Penance oid: tank heeft debuff >> blaast op door 5 stacks >> raid pakt damage >> random rogue heeft 1 extra debuff en is niet op full health >> healer raakt in paniek en popt Hymn of Tranq >> tank + raid member blazen op >> ÜBERDMGZOMGWIPE!

En dan ga je er zelfs al van uit dat die healer de debuff überhaupt kan zien, want dat is volgens mij ook lang niet altijd het geval...

D3 char(s)

• dotorion
Onlangs nog zoiets gehad (op Heroic dan nog, foei :P) waar onze healer zich van spell had vergist.
"Oh shit I popped tranq" Ja, we hadden al zoiets door, ja ..

Om met de LFR discussie mee te doen: het is -blijkbaar, als de hoeveelheid fail een indicatie is- al moeilijk genoeg voor het bedoelde publiek van LFR.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

• hulkie
dotorion schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:20:
Onlangs nog zoiets gehad (op Heroic dan nog, foei :P) waar onze healer zich van spell had vergist.
Gister nog.... he Rodie? ;) Werd uiteindelijk wel een kill.. Alleen de tank ging eraan!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dotorion schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:20:

Om met de LFR discussie mee te doen: het is -blijkbaar, als de hoeveelheid fail een indicatie is- al moeilijk genoeg voor het bedoelde publiek van LFR.
Weet je heel zeker dat ik dat niet was? :+

Raidwarning: black/green/purple
Me: Need to kill adds
Me: Detonate mushrooms
Me: Need to find hurricane, quick quick
Me: * Presses tranq"
-Wipe-

:+

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:57:
Jij kan daar zeker in mee! Jij had zelden agroo problemen met mijn genuke in de nieuwe instances, dus jij bent zeker goed genoeg voor LFR.

Ik wil wel met je meegaan (kunnen we op mumble gaan, kan ik eventueel wat uitleggen als et nodig is), alleen dan moet je niet vanavond of zondag gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 16:27 ]

• dotorion
@rodie & co: Nee, ik zit niet op Dragonblight :P

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Weet je heel zeker dat ik dat niet was? :+

Raidwarning: black/green/purple
Me: Need to kill adds
Me: Detonate mushrooms
Me: Need to find hurricane, quick quick
Me: * Presses tranq"
-Wipe-

:+
Je lijkt onze boomer wel :P

Maarehm, waarom gebruik je Hurricane? :+

D3 char(s)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:05

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:32:
[...]

Black adds aan zijn ooze setup te zien

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• IntToStr
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:25:
[...]

Jij kan daar zeker in mee! Jij had zelden agroo problemen met mijn genuke in de nieuwe instances, dus jij bent zeker goed genoeg voor LFR.

Ik wil wel met je meegaan (kunnen we op mumble gaan, kan ik eventueel wat uitleggen als et nodig is), alleen dan moet je niet vanavond of zondag gaan.
Dank voor het aanbod, maar waarschijnlijk ben ik vrijdag- en zaterdagavond weg. Vanavond kan ik juist wel :p In ieder geval mooi om te horen dat het waarschijnlijk wel gaat lukken. Tactics kan ook wel globaal van tevoren doorlezen en ik heb ook nog DBM als hulpje. Mochten we toch een keer samen kunnen lopen dan hou ik me wel aanbevolen. Jij en ik deden bijna net zoveel dps als de hele groep waar ik gisteren mee door de nieuwe instances liep :)

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Jongens ik heb een probleem met mijn WOW. Sinds dat ik UPC internet heb blijf ik bij somige instances (Arena / Instances / Als ik HS) Loading screens hangen. Dit is echt gruwelijk iritant ik heb Tech supp al gebelt zij hebben mij een lijst met porten gegeven die ik open moet zetten maar dit helpt ook niet. Iemand een idee waar het probleem ligt?

• rodie83
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:32:
[...]

Filler voor tijdens de CD van mushrooms :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren eindelijk maar eens een poging gedaan op Morchok heroic, en uiteraard ook neergelegd. Dit was de eerste keer dat we vier healers gesignd hadden sinds we Madness neer hadden. :X Anyway, wat een pushover is die fight als je de mechanics eenmaal snapt. Vanwege wat connectieproblemen van een aantal mensen vervolgens maar niet meer verder gegaan met heroic Yor'sahj, maar die klinkt ook vrij simpel. Vier slimes in plaats van drie waarvan je er eentje kan killen, toch? Klinkt als vrijwel dezelfde fight als normal eigenlijk. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

ShadowBumble schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:33:
[...]

Black adds aan zijn ooze setup te zien
Question still stands :+

Serieus, Hurricane is niet de manier om met die black adds om te gaan. Shrooms + DoTs (liefst Sunfire), meer heb je niet nodig. Hurricane is een gigantische manadrain. Casters moeten op Yor HC zorgen dat ze zoveel mogelijk mana overhouden, om de Mana Voids zo groot mogelijk zien te houden.

Let me explain: Aan het begin van het gevecht blijven je healers (en je casters) zo goed als full mana. De eerste mana void popt, en zuigt al die volle mana bars leeg. Iedereen gebruikt zijn mana CDs en komt dan terug tot, zeg, 30% mana. Op warlocks na, die kunnen lekker Tappen :P De eerste mana void zit dus bomvol mana, wat als hij kapot geprikt wordt over alle casters in range wordt herverdeeld.

Tweede mana void popt en zuigt de, nu best lege mana balkjes weer leeg. Omdat de eerste mana void nu pas wordt geleegd eindigt iedereen als het goed is weer vol met mana. Maar die tweede mana void zit lang niet zo vol als de eerste, want iedereen was best low on mana toen hij spawnde.

Derde void popt. Tweede void wordt gekilld en geeft erg weinig mana terug. Healers oom, tank dood, NOES!

Het is dus zaak om als caster er alles aan te doen om zoveel mogelijk mana te hebben vóórdat de void spawnt. Dit betekent niet dat je je Innervate gebruikt vóór een spawn, maar locks moeten wel lifetappen. Elementals moeten Thunderstormen, etc.

Wij hebben het wel eens meegemaakt dat we een volgorde van Slimes kregen waarbij zo'n beetje iedereen oom was voordat de void spawnde. Als die dan leegeprikt wordt en je er als raidgroep achter komt dat je net 10k mana terug hebt gekregen is dat best slikken :D

@NMe: uhm, nee :P Op normal heb je -nooit- een purple slime up. Op Heroic wil je die eigenlijk zoveel mogelijk wél hebben, omdat dat één van de best behapbare debuffs is :>

Als je healers doorhebben hoe ze paars moeten healen ben je al op 80%. Daarna is het uitvogelen hoe je het beste met Red+Green+Yellow+Black omgaat. Wij killen áltijd Yellow, maar dan moet je door Red+Green dus wel heel knus bij elkaar gaan staan zonder te dichtbij elkaar (op melee na, die kunnen in de boss gaan staan). Je kunt ook Green killen, maar dan heb je dubbele adds, dubbele rooie beams en dubbele tankdmg en debuffs.

[ Voor 13% gewijzigd door Blistimo op 23-02-2012 16:50 ]

D3 char(s)

• rodie83
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:41:
Gisteren eindelijk maar eens een poging gedaan op Morchok heroic, en uiteraard ook neergelegd. Dit was de eerste keer dat we vier healers gesignd hadden sinds we Madness neer hadden. :X Anyway, wat een pushover is die fight als je de mechanics eenmaal snapt. Vanwege wat connectieproblemen van een aantal mensen vervolgens maar niet meer verder gegaan met heroic Yor'sahj, maar die klinkt ook vrij simpel. Vier slimes in plaats van drie waarvan je er eentje kan killen, toch? Klinkt als vrijwel dezelfde fight als normal eigenlijk. :P
Het is ook prima te doen, maar is absoluut anders dan normal. Sommige combi's zijn gewoon nogal intensief en foutgevoelig. Heel vaak adds van zwart, en relatief vaak paars, en ook moet je goed rekening houden met blauw (c.q. de manavoid de eerste keer niet killen, maar op 10% houden, zodat je bij een tweede keer blauw heel snel weer op full mana zit).

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Relatief vaak paars is toch geen probleem? Je kan paars toch gewoon steeds killen? :P

• rodie83
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:45:
[...]

Question still stands :+

Serieus, Hurricane is niet de manier om met die black adds om te gaan. Shrooms + DoTs (liefst Sunfire), meer heb je niet nodig. Hurricane is een gigantische manadrain. Casters moeten op Yor HC zorgen dat ze zoveel mogelijk mana overhouden, om de Mana Voids zo groot mogelijk zien te houden.

Let me explain: Aan het begin van het gevecht blijven je healers (en je casters) zo goed als full mana. De eerste mana void popt, en zuigt al die volle mana bars leeg. Iedereen gebruikt zijn mana CDs en komt dan terug tot, zeg, 30% mana. Op warlocks na, die kunnen lekker Tappen :P De eerste mana void zit dus bomvol mana, wat als hij kapot geprikt wordt over alle casters in range wordt herverdeeld.

Tweede mana void popt en zuigt de, nu best lege mana balkjes weer leeg. Omdat de eerste mana void nu pas wordt geleegd eindigt iedereen als het goed is weer vol met mana. Maar die tweede mana void zit lang niet zo vol als de eerste, want iedereen was best low on mana toen hij spawnde.

Derde void popt. Tweede void wordt gekilld en geeft erg weinig mana terug. Healers oom, tank dood, NOES!

Het is dus zaak om als caster er alles aan te doen om zoveel mogelijk mana te hebben vóórdat de void spawnt. Dit betekent niet dat je je Innervate gebruikt vóór een spawn, maar locks moeten wel lifetappen. Elementals moeten Thunderstormen, etc.

Wij hebben het wel eens meegemaakt dat we een volgorde van Slimes kregen waarbij zo'n beetje iedereen oom was voordat de void spawnde. Als die dan leegeprikt wordt en je er als raidgroep achter komt dat je net 10k mana terug hebt gekregen is dat best slikken :D
Ik snap je punt, maar voor druids ligt dat wel wat anders. Ik bouw tijdens het casten in principe mana op en heb van bovenstaande dus geen last. Ik heb pas last op het moment dat ik van mijn remaining mana geen eclipse rotatie kan maken (geeft immers mana), maar dat komt eigenlijk nooit voor (in elk geval nooit nadat we de void hebben laten ploffen).

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Succes ;)

"Don't let your dreams be memes"

• rodie83
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:49:
Relatief vaak paars is toch geen probleem? Je kan paars toch gewoon steeds killen? :P
Op heroic dus niet. Daar verkies je vaak paars boven iets anders.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:50:
[...]

Ik snap je punt, maar voor druids ligt dat wel wat anders. Ik bouw tijdens het casten in principe mana op en heb van bovenstaande dus geen last. Ik heb pas last op het moment dat ik van mijn remaining mana geen eclipse rotatie kan maken (geeft immers mana), maar dat komt eigenlijk nooit voor (in elk geval nooit nadat we de void hebben laten ploffen).
I know, ik mag tegenwoordig zelf ook moonkin spelen op Ultraxion en Warmaster B. Mij is alleen geleerd nooit of te nimmer Hurricane te gebruiken. Als je écht goed bent (en ik ben dat niet, dat voorop) plan je je Eclipses zo dat je in Solar terecht komt zodra de black adds spawnen. Dan ga je over op Shroom+sunfire tot de adds dood zijn en Eclipse je weer door. Betere DPS, betere manamanagement. En Shrooms zijn briljant.

D3 char(s)

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
exact hetzelfde, als je op normal helemaal geen blobs killed, en als je wat meer damage zou krijgen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Helza op 23-02-2012 16:56 ]

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:50:
[...]
Op heroic dus niet. Daar verkies je vaak paars boven iets anders.
Wij deden het eerst ook niet, maar tegenwoordig killen we de paarse als er een paarse is.

• rodie83
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:53:
[...]

I know, ik mag tegenwoordig zelf ook moonkin spelen op Ultraxion en Warmaster B. Mij is alleen geleerd nooit of te nimmer Hurricane te gebruiken. Als je écht goed bent (en ik ben dat niet, dat voorop) plan je je Eclipses zo dat je in Solar terecht komt zodra de black adds spawnen. Dan ga je over op Shroom+sunfire tot de adds dood zijn en Eclipse je weer door. Betere DPS, betere manamanagement. En Shrooms zijn briljant.
Mja ik ben er een beetje dubbel over wat specifiek beter is. Vaak blijven die adds niet lang genoeg staan om al die GD's te waisten - de DoT's lopen waarschijnlijk niet eens af. Dan is hurricane direct op alle adds, waar alle ticks wél landen voor m'n gevoel een handiger spell. En hurricane wordt natuurlijk ook gebuffed door je solar eclipse ;)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:58:
[...]

Wij deden het eerst ook niet, maar tegenwoordig killen we de paarse als er een paarse is.
De paarse lijkt me ook op heroic veruit de meest irritante eigenlijk, al kan ik me voorstellen dat de damage wat veel wordt als je rood, geel en zwart tegelijk hebt. Aan de andere kant, als je dat hebt kun je je paars toch ook niet veroorloven?

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:00:
[...]
De paarse lijkt me ook op heroic veruit de meest irritante eigenlijk, al kan ik me voorstellen dat de damage wat veel wordt als je rood, geel en zwart tegelijk hebt. Aan de andere kant, als je dat hebt kun je je paars toch ook niet veroorloven?
Daarom killen wij paars inderdaad, dan kunnen de healers in ieder geval spammen :D

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:04
YELLOW YELLOW YELLOW YELLOOOOOOW op heroic
Zeker voor de buff. Waarom: alle boss abilitys komen twee keer zo vaak en twee keer zo snel. Flinke tank damage, twee keer zoveel adds, twee keer zoveel raid damage.
Die paarse is een kwestie van gedoseerd healen. Hebben je healers zo geleerd.

We spend our years as a tale that is told

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Overigens is de combo Red+Yellow+Black+Purple één van de gemakkelijkste als je Yellow killt. Stack absoluut precies in het midden van Yor's hitbox en Red doet nauwelijks damage. Omdat je stacked bent zijn de Black adds dood binnen twee Shroom explosions en reset de Purple debuff ruim op tijd om eigenlijk zelfs alleen echt op de tank te hoeven letten. De noodzaak om Purple te killen wordt echt zwaar overschat.

D3 char(s)

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
NMe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:49:
Vergis je er niet in, sommige combi's kunnen echt killing zijn.
Paars word juist het minst vaak gekilled (eigenlijk nooit), je kan nml relatief makkelijk door paars/rood, paars/zwart, paars/geel, paars/groen en paars/blauw heen healen (mits je een druid bent, dan ben je bigtime fucked ivm met at 90% van je skill een stack geeft)
Meest rottige combi is geel/rood/zwart, danis het cooldown/bloodlust tijd.

http://www.wowhead.com/npc=55312#comments:id=1595317
Hier staat alles in wat je als 10man guild wilt weten voor Yor'sahj HC.

Slash Care
Mementô

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

bijna bijna bijna..... *pull* lol. xD

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 15:59
bulefy schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:36:
Jongens ik heb een probleem met mijn WOW. Sinds dat ik UPC internet heb blijf ik bij somige instances (Arena / Instances / Als ik HS) Loading screens hangen. Dit is echt gruwelijk iritant ik heb Tech supp al gebelt zij hebben mij een lijst met porten gegeven die ik open moet zetten maar dit helpt ook niet. Iemand een idee waar het probleem ligt?
Heb je toevallig een Thomson 870 modem? Ik had ook van dergelijke problemen met mijn UPC verbinding sinds de laatste firmware update. Heb nu een ander modem en het lijkt over te zijn.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Las Vegas schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:57:
KT soloen is me écht niet gegund deze week. Gister al een paar 14%/10% wipes, nu net een 5% wipe. Hij doet Arcane huppeldepup waardoor je 6 seconden disorientated bent, soms doet 'ie dan tegelijkertijd een flamestrike onder je die regelmatig bugged en voor 130k hit. Net dus weer op 5%.

Raaaaage! ''Combat ended after 18 minutes and 2 seconds'' :(
Persistance is the key to success. Na 42 runs:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/35k0653.png

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Doel bereikt, WoW uitgespeeld voor m'n gevoel. Beide favo mounts in de pocket: Ashes of A'lar + Spectral Tiger *O*

[ Voor 6% gewijzigd door London op 23-02-2012 21:37 ]

Tesla M3LR '21

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Pas die Singing Sunflower companion gehaald. Ik vond 'm altijd al erg gaaf en een beetje sinister (wat ook mooi meegenomen is 8)), maar ik had nooit echt uitgezocht waar of hoe je 'm/haar kan krijgen. Toch wel weer erg gaaf hoe Blizzard die minigame + dat verhaaltje in het al zo diverse spel heeft gestopt.

@Twy:
Rofl @ filmpje, dat einde is echt _O- . Ik speel ook feral / priest (ik als priest) en heb ook een mage in een ander team, dus erg herkenbaar.

edit:
@hierboven: grats trouwens! Ook één van mijn favoriete mounts (nog niet in bezit). Met wat voor class gesolo'd?

[ Voor 11% gewijzigd door temp00 op 23-02-2012 23:25 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
nice ! gz :D.

weet iemand trouwens een redelijke prijs voor lightbringers tabard ?, wil zo graag lid zijn van de Silver knights op me pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

Zo kreeg vanavond een ninja invite van het Kittens team voor Morchok HC. Hoogste kill tot nu toe is Ship voor mij.

Heel veel problemen met d/c, lag en afstand van de bosses. Maar na een tig aantal tries toch plat. En zelfs met 9 man omdat de dps warrior weer een d/c had. :)
Maar zo een DK tank is echt lekker op dat gevecht. Onze groep moest een kleine 23k hps(inc DK healing) healen terwijl de andere groep, met pala tank, zo'n 26k hps moest healen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
@Yor'sahj blobs .. twee keer zwart na mekaar vind 'k ook zo schijt ... ik krijg toch de indruk dat ons raidteam dan toch niet altijd snel komaf kan maken met die eerste groep adds. Dan moet er een blob geDPS'd worden, dan die tweede wave ... m.a.w. we verliezen daar redelijk wat DPS. YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
dotorion schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:46:
@Yor'sahj blobs .. twee keer zwart na mekaar vind 'k ook zo schijt ... ik krijg toch de indruk dat ons raidteam dan toch niet altijd snel komaf kan maken met die eerste groep adds. Dan moet er een blob geDPS'd worden, dan die tweede wave ... m.a.w. we verliezen daar redelijk wat DPS. YMMV.
Je kan ook op een van de combo's gewoon zwart killen, en dan heb je meer dps tijd, ik kan me ff niet herineren op welke combo wij dat doen, maar dan heb je tenminste beetje dps tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
Gisteren heeft de 10 mans RG van mijn guild na veel pijn en moeite Spine Heroic neer gekregen :) We staan nu samen met nog 2 andere guilds gelijk op 7/8 Heroic, met de realm 2nd op Madness Heroic voor het grijpen. Ben benieuwd of het ze gaat lukken. Echter denk ik dat de andere guilds ons wel voor zullen zijn, onze 10 mans raid slechts 2 dagen per week, die andere guilds 3-5 dagen. Al met al niet slecht, nu nog wat extra progress voor onze 25 mans RG.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Mektheb schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:26:
nice ! gz :D.

weet iemand trouwens een redelijke prijs voor lightbringers tabard ?, wil zo graag lid zijn van de Silver knights op me pally.
Meestal is die duurder dan de mount, bij mij op de server staat ie atm voor 375k :o en die mounts meestal voor 120k.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister LFR gedaan.. 6 wipes op de bouncing ball boss >_> toen ben ik maar gestopt. Echt hoe moeilijk is het tegenwoordig

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Terence(x) schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:29:
[...]
Je kan ook op een van de combo's gewoon zwart killen, en dan heb je meer dps tijd, ik kan me ff niet herineren op welke combo wij dat doen, maar dan heb je tenminste beetje dps tijd :)
Purple / Green / Black / Blue is de enige combo waarop we dat doen iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
*Dagboekje*

Na veel wikken en wegen toch besloten gisteren maar weer mee te gaan met een guild run Dragon Soul. Na de raid van afgelopen dinsdag had ik er initieel weinig zin in. Mensen die 15~16k dps doen en niet eens op een knopje kunnen drukken tijdens het gevecht van Ultraxion geven mij de kriebels. Reden om geen andere guild op te zoeken is het niveau van sociaal zijn dat deze guild heeft. Het is en blijft erg gezellig, met soms een paar ergeringen tijdens het raiden van mijn kant.

Na de moeite van dinsdag met Ultraxion hadden we gisteren in 1.5 uur alles neer tot en met ultraxion. Helaas moest een dps en healer weg om half elf dus na 1 trie op Blackhorn er maar mee gestopt. Door een kleine switch in mensen die dit keer meegingen verliep alles weer een stuk beter, zo kan ik wel weer wekelijks mee raiden.

Naast DS ook nog maar even LFR ingedoken met mijn DK. Zonder enige weet van classmechanics, unenchanted en zonder gems LFR gedaan. Alleen Ultraxion en Blackhorn niet gedaan, die waren al neer toen ik de tweede groep inging.
In totaal 4 items mogen looten, de RNG goden waren mij goed gezind.

Was al met al toch een goede avond gisteren

*Einde dagboek*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:48:
Gister LFR gedaan.. 6 wipes op de bouncing ball boss >_> toen ben ik maar gestopt. Echt hoe moeilijk is het tegenwoordig
Lol, hoe kan je daar whipen? De meeste groepen die ik dat zie doen laten de ball gewoon oneindig doorgaan, op een gegeven moment gaat de bal sowieso naar de baas en heb je een black phase. Ik zie niet zoveel dat groepen daarop whipen; over het algemeen wordt er simpelweg doorheen gehealed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Blistimo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:17:
Overigens is de combo Red+Yellow+Black+Purple één van de gemakkelijkste als je Yellow killt. Stack absoluut precies in het midden van Yor's hitbox en Red doet nauwelijks damage. Omdat je stacked bent zijn de Black adds dood binnen twee Shroom explosions en reset de Purple debuff ruim op tijd om eigenlijk zelfs alleen echt op de tank te hoeven letten. De noodzaak om Purple te killen wordt echt zwaar overschat.
Is dat niet gruwelijk irritant voor elke hunter die je bij hebt (en ook een flinke dps loss voor deze hunter)? Wij hebben bijna altijd 1 of 2 hunters in onze 10man groep (yeuy) en dat zijn ook eigenlijk altijd de personen die het meest schade pakken bij een rood juist vanwege het feit dat ze die minimal range requirement hebben om te kunnen pewpewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thysiej schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:08:
[...]

Lol, hoe kan je daar whipen? De meeste groepen die ik dat zie doen laten de ball gewoon oneindig doorgaan, op een gegeven moment gaat de bal sowieso naar de baas en heb je een black phase. Ik zie niet zoveel dat groepen daarop whipen; over het algemeen wordt er simpelweg doorheen gehealed...
Jep.. en dit was dus 6 wipes >< mensen bouncen niet, mensen rennen uit de range van de healers. Tanks gaan opeens de boss maar kiten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
deTwisj schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:
[...]

Is dat niet gruwelijk irritant voor elke hunter die je bij hebt (en ook een flinke dps loss voor deze hunter)? Wij hebben bijna altijd 1 of 2 hunters in onze 10man groep (yeuy) en dat zijn ook eigenlijk altijd de personen die het meest schade pakken bij een rood juist vanwege het feit dat ze die minimal range requirement hebben om te kunnen pewpewen.
Het is maar 1 boss, dus dat zou echt niet moeten uitmaken. En daarbij, het is maar een stuk van de fight :) Zit sinds een paar dagen ook in een 10 man normal raiding guild, en wij stacken er ook altijd onder, die kleine dps loss die het even is, is een stuk minder erg dan de chaos die je anders kan krijgen.

Zo zie ik het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Toch is het een kleine 50-60 seconden per rode ooze dat de hunter dan bijna geen dps kan doen. Al weet ik niet wat de limitaties zijn van een hunter in melee range, zo ver ik weet kan hij geen enkele ability doen die een "shot" is en ook geen ranged autoattacks.

edit: en je hebt een 3 uit 6 kans om een rode ooze te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door deTwisj op 24-02-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ook wel waar, maar je kan wel iets afwijken van de stacking tactiek zodat je net in de attack range zou staan, lijkt me tenminste (heb zelf geen hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren met Gerhard de LFR in gegaan. Ik had nog geen tijd gehad om ook maar iets van tactics te lezen en iedereen vloog meteen overal in, dus heb maar gewoon een beetje mee gedaan. Tactics leken er uberhaupt niet veel te zijn (of te worden genegeerd), of ik heb het volledig gemist. Ik vond het als tank in ieder geval nog vrij lastig. Bij deel 1 was ik maar ilvl 370 en de andere tank sterker, dus die andere tank had constant de aggro. Toen had ik het gevoel als zwakke dps mee te doen ipv tank. Als dps kun je gewoon vrolijk meewandelen en niet in de shit gaan staan en het gaat al snel goed, maar als tank moet je wel wat doen af en toe. Sowieso had ik nog nooit met 2 tanks gespeeld (behalve icc25, maar daar was iedereen overpowered), dus dat was ook iets nieuws. Door de overvolle guild chat en dbm warnings miste ik ook nog wat oproepen tot hulp...

Bij het 2e deel ging Gerhard mee als tank met extra uitleg over mumble. Toen had ik al meer het idee iets nuttigs te doen af en toe door adds op te pakken en soms van elkaar over te nemen. Ging niet altijd even soepel omdat hij natuurlijk veel sterker is en ik af en toe wat knoppen moest zoeken die ik niet zoveel gebruik, maar uiteindelijk hebben we het gered :p

Als ik nu tactics ga lezen heb ik in ieder geval een idee en context waar het over gaat.

Gisteren was de buit een chest token en een trinket (toevallig ter vervanging van mijn laatste 2 346 items!) en ook nog tanking boots, maar ik had de vp boots al. Op madness dropte 2x souldrinker, maar helaas op beide rolls 2e :( Al met al een hoop gezien en door de drops naar ilvl 379 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Even snel dagboekje.. ;)

Gisteravond zin om wat dungeons te doen met een alt (heb er nu 3 rond lvl 62..), helaas is mijn vriendin nog volop bezig om haar netherwing te halen en was dus met dailies bezig. Besloten om dan zonder de bonus exp maar op mijn shamy healer te duiken, groep gevonden na 20 seconden en gaan. Helaas was de DK een beetje overmoedig en pullde gelijk 20 mobs... Dat was net iets teveel van het goede, dus na 1 minuut al een whipe :)

Maar even vriendelijk verzocht of hij het wat rustiger aan kon doen, waarop ik eigenlijk verwachtte dat hij gelijk zou ragequitten. Gelukkig bleek het een prima kerel te zijn, reageerde gewoon lollig en deed het ook daadwerkelijk rustiger aan. Dat was ook een monthly first..
2 snelle runs door ramparts heen was ik van 59 naar 61, daarna sloot mijn vriendin nog even aan en na nog 1 keer ramparts en furnace alweer bijna 64. Got to love 300% exp. Nu ook uiteraard wat TBC equip op shamy en kunnen we binnenkort echt leuk gaan healen in de hogere dungeons.

Wat ik wel merk is dat DK op dit level nog ruim bovenaan eindigt in DPS, heb dat ook al gemerkt op mijn eigen blood DK. De lock van mijn vriendin staat echter continu stijf onderaan, begint ze zich nu wel een beetje voor te schamen ;)

Vanavond maar weer eens gaan loten wat we dan nog gaan levelen.. Denk dat mijn warrior dan weer eens aan de beurt is. Nog even van de extra exp boost profiteren, heb nog maar 2 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Baroshir schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:27:
Wat ik wel merk is dat DK op dit level nog ruim bovenaan eindigt in DPS, heb dat ook al gemerkt op mijn eigen blood DK. De lock van mijn vriendin staat echter continu stijf onderaan, begint ze zich nu wel een beetje voor te schamen ;)
Heeft niet zozeer met een DK te maken maar met tanks in het algemeen. Op mijn protection paladin deed ik vrijwel altijd 50-60% van de totale dps in de groep op dat level. En daar zaten ook altijd wel DK's tussen de dps.

En je vriendin hoeft zich niet te schamen. Casters staan altijd onderaan daar, want voordat ze de eerste shadowbolt/fireball gecast hebben is de target vaak al bijna dood. Al helemaal met dot classes, zelfs met multi target dotting gaat het te snel om effectief te zijn. Ze kan het beste gewoon destruction speccen en searing pain spammen denk ik. Voor threat boeit het niet, Ik kwam zelden onder de 1000% threat als tank.101% is al voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:40:
En je vriendin hoeft zich niet te schamen. Casters staan altijd onderaan daar, want voordat ze de eerste shadowbolt/fireball gecast hebben is de target vaak al bijna dood. Al helemaal met dot classes, zelfs met multi target dotting gaat het te snel om effectief te zijn. Ze kan het beste gewoon destruction speccen en searing pain spammen denk ik. Voor threat boeit het niet, Ik kwam zelden onder de 1000% threat als tank.101% is al voldoende ;)
Heb ik ook last van als ik als shadow priest DPS, vooral bij trash heb je echt het gevoel dat je voor spek en bonen mee doet. Vooral aangezien multidotten behoorlijk wat mana kost als spriest. Met een beetje geluk haal je dan 1 of 2 ticks uit elke DoT, wat het alleen maar nóg inefficiënter maakt :)

Met bosses daarentegen is het wel leuk DPSen als caster, top dan vrijwel altijd meteen de DPS van de group!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Dotorion: en 2 keer black - je kunt opzich wel wat adds in leven laten… Door cleaves en impact spreads van mages zijn die adds zo neer tijdens het dps'en van de volgende blob die naar het midden toe komt!

@ Intostr: leuk om je eerste raidervaring te lezen. En relaxed dat je hulp kreeg van een ervaren speler! Tanks en healers hebben rollen die opvallen, dpsers zijn in heroic raids ook belangrijk, maar in LFR hoef je er vaak maar een paar te hebben die weten wat ze doen, dat compenseerd dan al voor de overige 10-15 spelers....

Onze raid ging gister niet door, net 1 sign te weinig ivm vakantie van onze main healer en al het voetbal op tv. Zo langzamerhand zijn we wel weer op zoek naar 1 extra kracht. Het liefst een healer/tank of healer/dps die vooral vaak kan op de woensdag en donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Pas op, ik heb niet gezegd dat er problemen zijn bij ons met Yorsahj, ik heb gewoon gezegd dat ik twee keer Black na mekaar irritant vind :P

@Baroshir: vengeance (tank ability) is nogal OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
dotorion schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:56:

@Baroshir: vengeance (tank ability) is nogal OP ;)
Daar kwam ik ook achter. In LFR stond ik ineens maar op ~10k dps als tank omdat ik maar heel weinig vengeance kreeg. Bij solo gevechten buiten de raid (Hyjal dailies, tegen behemoth bijv.) ~20k dps. Uiteraard met ongeveer dezelfde abilities in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
IntToStr schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:00:
Gisteren met Gerhard de LFR in gegaan. Ik had nog geen tijd gehad om ook maar iets van tactics te lezen en iedereen vloog meteen overal in, dus heb maar gewoon een beetje mee gedaan. Tactics leken er uberhaupt niet veel te zijn (of te worden genegeerd), of ik heb het volledig gemist. Ik vond het als tank in ieder geval nog vrij lastig.
Qua tactics valt het eigenlijk wel mee inderdaad op LFR
op de eerste 4 is het vaak alleen de laatste boss. Tanks die gewoon focussed assault staan te happen en dan schelden op de helaers is vrij standaard. Tevens doe ik altijd een weddenschap met een guildy over ventrilo hoeveel doden er vallen in iedere ice-wave.

In het tweede deel is het vooral spine (barrelroll of dps-ers die tentacle killen) of madness. Madness is vaak healers die ver onder de maat spelen. Na 1 whipe worden meestal de DPS-ers die slecht presteren gekicked maar blijven de slechte healers wel vaak. (5k HPS overall in madness is voor mij kwalificatie laag.
Als disc kom ik vaak uit op 17-18k, maar moet zeggen dat ik ver achter blijf bij holy priest en paladins als die eenmaal goed los gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
sabriel schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:05:
[...]

Qua tactics valt het eigenlijk wel mee inderdaad op LFR
op de eerste 4 is het vaak alleen de laatste boss. Tanks die gewoon focussed assault staan te happen en dan schelden op de helaers is vrij standaard. Tevens doe ik altijd een weddenschap met een guildy over ventrilo hoeveel doden er vallen in iedere ice-wave.

In het tweede deel is het vooral spine (barrelroll of dps-ers die tentacle killen) of madness. Madness is vaak healers die ver onder de maat spelen. Na 1 whipe worden meestal de DPS-ers die slecht presteren gekicked maar blijven de slechte healers wel vaak. (5k HPS overall in madness is voor mij kwalificatie laag.
Als disc kom ik vaak uit op 17-18k, maar moet zeggen dat ik ver achter blijf bij holy priest en paladins als die eenmaal goed los gaan.
Ik had gisteren nog een whipe van 0,2% op madness; de dps vonden het duidelijk niet nodig om de tweede ronde van adds en crap neer te halen. Dus met nog 400k over was het een whipe. Dat soort dingen zijn altijd leuk als je met guildies op TS zit ondertussen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thysiej schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:08:
[...]

Ik had gisteren nog een whipe van 0,2% op madness; de dps vonden het duidelijk niet nodig om de tweede ronde van adds en crap neer te halen. Dus met nog 400k over was het een whipe. Dat soort dingen zijn altijd leuk als je met guildies op TS zit ondertussen:)
Die tweede ronde adds wordt eigenlijk bijna altijd genegeerd, zowel op LFR als op normal. Makkelijk zat als mensen met Shrapnel maar netjes op Dream klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, die had ik ook even te laat door :p We gingen naar het laatste platform bij de eerste poging op Madness, maar toen bleek bijna iedereen ineens dood te zijn behalve de tanks en paar verdwaalde dps. Tegen de tijd dat ik door had dat Shrapnel niet zo goed voor je is was ik ook ineens dood. Gelukkig ging poging 2 wel goed daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop dat ik snel de LFR in mag met mijn healer (Pally).

Zit nu op itemlevel 354 (beste beschikbaar) ofzo. Ik queuede perongeluk voor die nieuwe dungeons, was er nog wel undergeared voor maar uiteindelijk geen doden gevallen en alles neer gekregen. Geen loot :( Wel werd een mooie pants voor mij weg gejat door de tank. Best lullig als je met een ilvl 333 loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:33:
Ik hoop dat ik snel de LFR in mag met mijn healer (Pally).

Zit nu op itemlevel 354 (beste beschikbaar) ofzo. Ik queuede perongeluk voor die nieuwe dungeons, was er nog wel undergeared voor maar uiteindelijk geen doden gevallen en alles neer gekregen. Geen loot :( Wel werd een mooie pants voor mij weg gejat door de tank. Best lullig als je met een ilvl 333 loopt.
Altijd hetzelfde liedje. Mijn trinket werd voor mijn neus weggekaapt in de dungeon door de healer. Vervolges kreeg ik de trinket van LFR, iedereen blij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thysiej schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:34:
[...]

Altijd hetzelfde liedje. Mijn trinket werd voor mijn neus weggekaapt in de dungeon door de healer. Vervolges kreeg ik de trinket van LFR, iedereen blij:)
Als ik een goede trinket verlies door een ninja dan moet ik denk ik aanspraak maken op mijn imboedelverzekering. Door een hele rits ongeluk en ninja's loop ik nog steeds met een ilvl 272 trinket :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IntToStr schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:22:
Ja, die had ik ook even te laat door :p We gingen naar het laatste platform bij de eerste poging op Madness, maar toen bleek bijna iedereen ineens dood te zijn behalve de tanks en paar verdwaalde dps. Tegen de tijd dat ik door had dat Shrapnel niet zo goed voor je is was ik ook ineens dood. Gelukkig ging poging 2 wel goed daarna :)
Op LFR is Shrapnel nog wel healbaar, ook zonder Dream. Het wordt lulliger als iedereen vergeet die cooldown te gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:40:
[...]

Heeft niet zozeer met een DK te maken maar met tanks in het algemeen. Op mijn protection paladin deed ik vrijwel altijd 50-60% van de totale dps in de groep op dat level. En daar zaten ook altijd wel DK's tussen de dps.

Op mijn DK had ik de laatste keer 70% van de damage volgens mij.. Was ook niet een top groep. Bij lock zie je nu inderdaad wel dat als een mob meer HP heeft, de dps ook hoger wordt vanwege het niet afbreken van casts e.d. Was ook niet echt bang dat ze het slecht deed, glory tijd komt nog wel ;)

DPS op tanks is wel flink geboost sinds vanilla/TBC in ieder geval, vind het erg moeilijk om ook maar enige threat te verliezen in dungeons nu. Wel prima natuurlijk, maar mag meer uitdaging in imo. Komt vanzelf wel in raids :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zie dus net dat de critter guild achievement makkelijk te "exploiten" is. Jammer :( M'n guild heeft nu in een uur tijd bijna 1000 critters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ben je nog steeds 50 uur bezig. Enjoy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:22:
Ja, op het 4e platform kilden ze de kleine tentacles niet, daardoor ging iedereen dood en ik had m'n 4 set bonus ook niet aan :P, 2e keer had ik die wel aan en dat hielp behoorlijk op het laatste platform.

Gister had ik eigenlijk niet geplanned om LFR te doen, maar we hadden echt een shit setup voor de normale raid, dus daarom de raid van gisteren maar gecancelled.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.