Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

crazytaxi819 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 02:26:
Als je zoooo graag die pre-order box wil (neem aan voor het oortelefoontje?) koop je die toch gewoon voor 10 euro? Als er wat met je Vita aan de hand is, moet je deze wel op eigen kosten (15 euro of hoger) terug naar Frankrijk/Duitsland/Italië sturen, en dat doe je dan ook niet onverzekerd, zeg maar daaaagggg tegen het voordeel met je handje....

Alle Mediamarkt hebben nu nog geen nieuw krantje uit. Behalve het krantje van Brussel dan...meestal zijn de krantjes pas online op maandagochtend...
Aftersales van Amazon is echt prima. Vaak sturen ze direct een nieuwe op en kan je het oude product naar een antwoordnummer in Nederland sturen. (dus geen verzendkosten)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Als ik lees hoeveel voordeelbundels er zijn en nu de prijs van een MM (€ 222,--) zit er dus blijkbaar genoeg ruimte in om de prijs te verlagen. En nogmaals begin ik over pixels want ik vraag me af hoe hier mee wordt omgegaan. Maar goed iedereen heel veel plezier en ik zal jullie reacties zeker lezen.

Persoonlijk hoop ik nog even te kunnen wachten met de aanschaf want ben momenteel helemaal in SWTOR en heb op de 3ds nog 2 games te spelen (Resident Evil en The Sims 3). Fijne zondag.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:46
Baatje schreef op zondag 19 februari 2012 @ 09:21:
Als ik lees hoeveel voordeelbundels er zijn en nu de prijs van een MM (€ 222,--) zit er dus blijkbaar genoeg ruimte in om de prijs te verlagen. En nogmaals begin ik over pixels want ik vraag me af hoe hier mee wordt omgegaan. Maar goed iedereen heel veel plezier en ik zal jullie reacties zeker lezen.

Persoonlijk hoop ik nog even te kunnen wachten met de aanschaf want ben momenteel helemaal in SWTOR en heb op de 3ds nog 2 games te spelen (Resident Evil en The Sims 3). Fijne zondag.
Mijn PSP Go had een paar defecte pixels, ik heb na een paar dagen een nieuwe gekregen van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49
Plants vs Zombies komt ook uit op PSN, de 22e.
$15 in de VS, zal hier wel 15 euro zijn dus.
Overdreven duur voor zo'n uitgemolken spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik hoop dat ze die remake van Broken Sword ook op PSN uit gaan brengen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312706

Guys, PSN is straks niet meer he. Dit wordt SEN (Sony Entertainment Network).

Enige remake waar ik naar uitkijk welke ook op de Vita speelbaar zal zijn, is Final Fantasy X.
Verder zie ik wel wat er op mijn pad komt t.z.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Ik vind het wel jammer dat je met een Playstation Plus abbo ook geen voordelen heb voor de PS Vita, zou toch super zijn! Het is eigenlijk toch ook een plus-module voor je PSN (momenteel SEN)? Dus toch niet alleen voor je PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-05 22:57
Weet iemand hoe patches worden opgeslagen? Dus op je memorycard of op de gamecards zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 20:05
Je krijgt sinds kort ook psp aanbiedingen.
Ik verwacht dus dat de vita gewoon ook die aanbiedingen gaat krijgen.

Ik koop meestal een stuk of 4a5 psn cards tegelijk bij de wehkamp als ze 15,75 zijn, de actie hebben ze ongeveer om de 2maanden.
Met plus korting kom je af en toe op mooie prijzen uit, die vaak retail niet te evenaren zijn.

Verder zullen de 3rd party's niet willen dat er op de releasedag gestunt word met hun games.
Early adaptors komen toch al meer dan gemiddeld ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Sinned123 op 19-02-2012 11:27 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:09
koffieprutser schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:16:
Weet iemand hoe patches worden opgeslagen? Dus op je memorycard of op de gamecards zelf?
beide, sommige gamecards hebben extra ruimte voor de updates/dlc, en bij sommige komt het op de memory card te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Anoniem: 312706 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:00:
Guys, PSN is straks niet meer he. Dit wordt SEN (Sony Entertainment Network).

Enige remake waar ik naar uitkijk welke ook op de Vita speelbaar zal zijn, is Final Fantasy X.
Verder zie ik wel wat er op mijn pad komt t.z.t.
PSN blijft gewoon bestaan hoor, alleen SEN is het overkoepelende gedeelte van heel Sony (dus TV's, telefoons, etc.). Je kan dus met je SEN-account overal op de Sony websites inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cubic X schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:21:
[...]

PSN blijft gewoon bestaan hoor, alleen SEN is het overkoepelende gedeelte van heel Sony (dus TV's, telefoons, etc.). Je kan dus met je SEN-account overal op de Sony websites inloggen.
Niet helemaal waar.
De functie blijft er inderdaad van PSN. Maar de naam veranderd. Dit heeft Sony enige tijd geleden laten weten.
De naam "PlayStation Network" zal plaats maken voor een algemene naam, namelijk "Sony Entertainment Network", ofwel: SEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nog een game die ik misschien wil kopen: http://www.psnstores.com/...view-mutant-blobs-attack/

Ziet er leuk uit en krijgt ook al een 9 van IGN :P
En het kost maar 8 dollar, dus het zal ook wel minder dan 10 euro kosten.

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 19-02-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:07:
[...]

Pfff... zoveel twijfel voor die paar euro's :p
Ik zou persoonlijk sowieso voor een NL Vita gaan. Een 8Gb kaart zit toch snel vol, dus dan bestel je gewoon een 16 of 32Gb via PlanetAxel ofzo :)
En bij de MM kun je dan ook gelijk 2 spellen halen voor de prijs van 1.
Waarom zou een 8gb kaartje snel vol zitten?
Misschien als je alles op psn/sen koopt, maar als je retail koopt dan hoef je alleen savegames van een paar mb op te slaan. Van de launch line up neemt alleen fifa veel ruimte in (160mb :s) en uncharted (64mb). De overige games nemen maar 2 á 4mb in. Ik vind spellen op psn/sen kopen wel handig, maar volgens mij zal retail toch goedkoper zijn en dan heb je dus aan 1 memory card genoeg.

http://i.joystiq.com/2012...equires-255mb-of-storage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 20:48
MM Utrecht en Ede heeft de folder ook live staan, en dezelfde advertentie als Zwolle en Deventer. Maar bij de folder in Utrecht en Ede staat wel de voorwaarden bij (van het *): Actie geldt alleen bij gelijktijdige aanschaf van een PS vita console, en is geldig op alle Vita games, de goedkoopste is gratis.

Ik weet ook niet of je dan 2 dezelfde mag meenemen, of 4 games in totaal.

Denk wel dat dit de landelijke aanbieding wordt (minus dan misschien Arnhem??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmontforts
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-04 12:18
Flyer van de MM roermond staat ook online. Vita kost 249 euro, bij aankoop van 2 games is de goedkoopste game gratis.

Er staat uitdrukkelijk bij dat de gamesactie alleen geldt bij aankoop van een Vita console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:24
tottianovic schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Dat klopt niet wat je zegt, want bij die mediamarkt filiaal die 2 games aanbiedt voor 1 dien je ook de ps vita daar te halen.

Dus ps vita + game.... = 1 game gratis.
Want anders zou ik 2 games kopen, fifa en uncharted en zou ik dus 2 games er gratis bij krijgen (virtua tennis & wipeout bijvoorbeeld)

Maar nee, nee... mediamarkt doet niet aan sinterklaascadeautje's

En trouwens hoezo Arnhem? Ik ben student en kan ook naar Brussel reizen met de trein, dan heb ik de ps vita voor 222 euro.

EDIT: Ben vergeten dat mijn studenten ov chipkaart alleen in NL geldt.
Ik zie anders nergens in de folder van Deventer staan dat de 2 halen 1 betalen actie op de games pas geldig is bij aanschaf van een Vita ... geen kleine lettertjes o.i.d die het beschrijven. Wel staat er een sterretje bij ... *edit : Roermond folder is schijnbaar nagenoeg identiek aan die van Deventer alleen daar staat wel de voorwaarde dat een aanschaf van een Vita nodig is*

Mijn neefje was daar gister en het heeft nagevraagd en volgens de medewerker is een aanschaf van de Vita niet verplicht om gebruik te maken van de actie al kan je daar geen rechten aan ontlenen aangezien de medewerkers niet altijd even goed op de hoogte zijn (al helemaal niet als de actie volgende pas is dus een zorg voor volgende week voor die medewerker). Het zou me niet verbazen dat een aanschaf van de Vita wel nodig is om gebruik te maken van de actie. *edit :Al helemaal als Roermond folder het wel heeft staan*

Omdat voor zover nu bekend is, Arnhem de enige MM is die de Vita voor 229 gaat aanbieden in *NL* zoals ik duidelijk had beschreven. Ik heb het nimmer over Brussel gehad, het enige wat ik zei is dat je er niet vanuit moet gaan dat ze overal 222 gaan kosten omdat <zie mijn vorige post> :)

[ Voor 10% gewijzigd door dcell op 19-02-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:46

StrongArmLance

Endless flow

FIFA voor de PS Vita?

http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-football

Of het gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49
Voor problemen met de moderatie kan je terecht in het spielerij feedback topic of de mods zelf.

[ Voor 78% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbtbnl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-05 15:02
En dan te bedenken dat een berg boys (als ik) dit topic volgen maar nog nooit gepost hebben =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben straks voor 4 tientjes klaar.
Had mijn pre-order geplaatst met 30 euro aanbetaling waarvoor ik de pre-order pack mee heb gekregen.
Dit is vorig jaar al ergens gebeurt geloof ik... >.>

In de loop der tijd heb ik oude games weggebracht, de stofhappende Nintendo Wii verkocht met alle games, oude PSP games ingeruild en heb inmiddels een lading aan tegoedbonnen voor de GameMania.

Hoef nu nog maar 40 bij te betalen voor de WiFi Vita met Uncharted, Lumines, 16Gb geheugen en een 20,- tegoed kaart voor PSN/SEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 09:43
Die "aanbieding" is landelijk hoor en niet alleen bij MM Deveneter, Utrecht etc. De folder van MM Amsterdam Noord en Bijlmer is hier net op de mat beland met dezelfde "aanbieding".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
raishel70 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:59:
Is het niet een idee als we binnenkort gamertags gaan uitwisselen.

Dan kan ik een paar euroknallers ff online een pakslaag geven hihihihi

Nee ff serieus lijkt me we'll een goed idee omdat te doen.

Desnoods in een nieuwe topic als het hier niet kan, anders moet ik altijd met die amerikanen spelen en hopen dat ik af en toe in nederlander tegen kom.
Ga er vanuit dat je PSN ID's wel mag uitwisselen hoor, dat gebeurd in PS3 topic ook aan de lopende band volgens mij. Voor de VITA gangers(zeker diegene die Uncharted platinum willen halen via de black market want ik heb hem toch al :+ ), add me maar op: RBMaurice. Word NEAR een stuk leuker van hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Done: PlayStation VITA Owners Topic - PSN ID's

Ben benieuwd! Zie jullie reacties graag tegemoet :)
tottianovic schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:34:
[...]
Voor 6 euro meer heb je de originele/nederlandse versie van de ps vita, van uncharted en van rayman. Dus alle handleidingen zijn gewoon in het NL te lezen.
[...]
Dan heb ik slecht nieuws voor je, er zit namelijk niet eens een handleiding in de doosjes van de games 8)7 Er staat een digitale handleiding op de geheugen kaart, de handleiding van de VITA zelf staat ook alleen op internet volgens mij. Bijgevoegd is alleen een quick start guide ;) (ene kant, mileubesparing + 1, gevoelsmatig echter -1, niet dat ik ooit handleidingen lees maar het doosje voelt toch een beetje kansloos met 1 mini kaartje en een papiertje met wat disclaimers :P )

Qua garantie maakt het ook niet uit, een VITA uit Europa is er eentje van Sony Computer Entertainment Europe en zal ongeacht uit welk land binnen de EU hij komt gewoon garantie krijgen hier. Amerikaanse of Aziatische versies daarentegen kun je wel vergeten(zoals bij mijn HK PS3 ook het geval was...).

Maar als de games in het Frans zijn lach ik me wel kapot, want er is geen taal die me meer tegen staat dan Frans :+ Kon het op de middelbare nooit begrijpen, al dat gekut met die tonen... En niet denken dat ik geen talen kind ben, want ik kan behoorlijk goed Chinees inmiddels ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Rctworld op 19-02-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 14:15
Sommige games hebben wel een papieren manual trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Disfigured schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:02:
Sommige games hebben wel een papieren manual trouwens.
3rd party dan waarschijnlijk, die van Sony niet volgens mij... Het is ook een zinloos iets, maar het staat wel leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
tottianovic schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:15:
[...]

Ik gebruik geen paypal... je hoeft dat niet voor mij in te vullen hoor want je weet niet eens met wat ik het betaal.

Pannekoek!
Zeg hoe oud zijn jullie? Moeten de mods nou echt ingrijpen of kunnen we dit ook zelf even netjes tot bedaren brengen? Personlijke issues via de PM ofzo, hou het een beetje inhoudelijk ;) Het interesseert mij(en ik denk degene die mee lezen weinig wie er nou daadwerkelijk gelijk heeft als het maar een inhoudelijke discussie blijft en geen modder gooien).

Ben nu al uren bezig de laatste bounty's voor Uncharted te halen, moet nog twee bounty's voor platinum(heb nu 97% trophies) maar het schiet gewoon niet erg op. Ze moeten random verschijnen als je vijanden afknalt...

[ Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 19-02-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tellen je trophies mee in je 'algemene' lijst? Of staan trophies voor de PS3 en PSV los van elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Shiver23 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:18:
Tellen je trophies mee in je 'algemene' lijst? Of staan trophies voor de PS3 en PSV los van elkaar?
Ze tellen sowieso mee in je level en je trophy count, alleen op de PS3 worden ze niet weergegeven als je bekijkt welke trophies je bepaald hebt in welke game. Andersom weer wel, op de VITA zie je wel diegene die je op de PS3 gehaald hebt. Gok dat er nog wel een firmware update voor de PS3 komt die ervoor zal zorgen dat je ook de VITA trophies ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
raishel70 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:40:
[...]

En wat krijg je als je 100% procent haalt ?
Platinum? :P

Edit: Nouja, ligt er natuurlijk aan, bij kleine PSN games meestal Goud net zoals op de PS3 :P

[ Voor 21% gewijzigd door Rctworld op 19-02-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Modbreak:Na het fors opschonen van dit topic komt hier nogmaals de topic waarschuwing. Het is geen opsom topic. Het is dus niet de bedoeling dat je de bestelling die je hebt gedaan en waar je die hier hebt gedaan post en ook voor prijzen en acties zijn er ook andere bronnen.

[ Voor 80% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
ZIe hierboven de modbreak.

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:46 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-05 22:07
knip

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:46 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Voor klachten betreft moderatie kan er contact met de mods opgenomen worden of kan je in het feedback topic terecht.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
knip

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 19-02-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Uncharted, Gravity Daze, Street Fighter X Tekken, and Ultimate Marvel VS Capcom 3, these are just some of the many games being ported from their console mainstay to the Vita. So what's next for the successor to the PSP? Why none other than Call of Duty itself! This fall, Vita gamers will be able to join their console brethren in standing in a line for hours on end while awaiting the release of the newest entry in the Call of Duty franchise.

GameTrailer's Geoff Keighley got confirmation from Sony's SVP of Brand Marketing that the next COD will make the transition to Sony's new portable. The video for the interview is located below.

Sony Video Game, PS Vita Launch Interview HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

(http://www.gametrailers.com/video/ps-vita-sony/726995)

So what does this mean for Vita owners? Well obviously it means that they’ll be able to experience COD on-the-go, or on the toilet if that’s your preference. If done properly, this could give the Vita the public recognition it needs. Just imagine sniping your PS3 friends while on the bus, or in Starbucks with cross-platform multiplayer between the PS3 and Vita. Better yet, bundle the PS3 COD with a download code for the Vita version for $80, for an extra $20, you’re getting the same gaming experience on the go! While this is certainly possible, it’s ultimately up to Activision and Sony to make it happen. Hopefully something along these lines happens, but until Activision or Sony releases more information, knowing that COD is coming to the Vita will have to suffice.

Call of Duty Vita Coming This Fall

Bron: www.boxden.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 10:24
Indien je games via PSN download, staan ze dan 'vast' op je memory card of is het ook mogelijk ze even op je computer te storagen zodat je weer wat meer ruimte op je memory card hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiebob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07-2024
Is er ergens een lijst te vinden met de speelbare remote play games? Ben erg benieuwd naar die functie *handig als de vriendin gtst wil kijken enzv*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 20:05
R4m0n_46 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:15:
Indien je games via PSN download, staan ze dan 'vast' op je memory card of is het ook mogelijk ze even op je computer te storagen zodat je weer wat meer ruimte op je memory card hebt?
Er was voor de psp een losse tool beschikbaar voor de pc.
Downloaden en installeren op de psp was echt een ramp.
Kon zomaar anderhalf uur duren voor 1,3GB oid.
Henkiebob schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:29:
Is er ergens een lijst te vinden met de speelbare remote play games? Ben erg benieuwd naar die functie *handig als de vriendin gtst wil kijken enzv*
Voorlopig zo goed als niet, net als bij de PSP.
Maar na de JB op de ps3, werkt een groot deel ineens wel met de PSP.
Sony heeft al eens uitgesproken dat remote play 1 van de belangrijkere functies moet worden, daar past geen ondersteuning bij voor een handjevol games.
Geduld hebben tot ze een fatsoenlijke firmware uitbrengen dus.

[ Voor 39% gewijzigd door Sinned123 op 19-02-2012 21:44 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
R4m0n_46 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:15:
Je kan spellen naar je PC verplaatsen via de Content Manager . Als je een PS3 hebt kan je ze ook op je PS3 opslaan. Via de PS3 kun je ook Vita spellen downloaden om ze vervolgens over te zetten, of dit ook via de Content Manager kan, weet ik niet.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
KeaveXL schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:45:
[...]

Je kan spellen naar je PC verplaatsen via de Content Manager . Als je een PS3 hebt kan je ze ook op je PS3 opslaan. Via de PS3 kun je ook Vita spellen downloaden om ze vervolgens over te zetten, of dit ook via de Content Manager kan, weet ik niet.
Oke, gelukkig, anders was je best gelimiteerd in wat je kon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
raishel70 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:53:
Uncharted, Gravity Daze, Street Fighter X Tekken, and Ultimate Marvel VS Capcom 3, these are just some of the many games being ported from their console mainstay to the Vita. So what's next for the successor to the PSP? Why none other than Call of Duty itself! This fall, Vita gamers will be able to join their console brethren in standing in a line for hours on end while awaiting the release of the newest entry in the Call of Duty franchise.

GameTrailer's Geoff Keighley got confirmation from Sony's SVP of Brand Marketing that the next COD will make the transition to Sony's new portable. The video for the interview is located below.

Sony Video Game, PS Vita Launch Interview HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

(http://www.gametrailers.com/video/ps-vita-sony/726995)

So what does this mean for Vita owners? Well obviously it means that they’ll be able to experience COD on-the-go, or on the toilet if that’s your preference. If done properly, this could give the Vita the public recognition it needs. Just imagine sniping your PS3 friends while on the bus, or in Starbucks with cross-platform multiplayer between the PS3 and Vita. Better yet, bundle the PS3 COD with a download code for the Vita version for $80, for an extra $20, you’re getting the same gaming experience on the go! While this is certainly possible, it’s ultimately up to Activision and Sony to make it happen. Hopefully something along these lines happens, but until Activision or Sony releases more information, knowing that COD is coming to the Vita will have to suffice.

Call of Duty Vita Coming This Fall

Bron: www.boxden.com
Gaafgaafgaaf! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:13
Oke ik heb mij psp al een jaar niet meer aangeraakt (voornamelijk omdat ik mijn batterij verkloot heb met één of ander truukje ;) )
Begin ik toch weer enthousiast te worden over de vita. Ik zit veel in de trein ieder weekend een uur of 6 (3 heen en weer terug) En dan is het toch wel aangenaam als ik wat te gamen heb. Ik heb nu wel een laptop die een uurtje of 6 meegaat op de batterij maar het is toch wel redelijk wat gedoe om die weer uit de propvolle tas te halen. En verder game ik daar ook niet op.

Maar eens wat filmpjes gaan kijken over hoe het gamen is op de vita. Mensen hier die zelf een verhaaltje willen zeggen over de game ervaring?

Edit: destijds 400 euro voor de psp uitgegeven dus deze 220 euro valt me hartstikke mee.

[ Voor 6% gewijzigd door walletje-w op 19-02-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 17:30
Je moet er ook bij bedenken dat als je ook nog een memory card en een spel erbij neemt dat je dan wel gauw op de ± €300,- zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39
Vandaag voor het eerst een PS Vita in mijn handen gehad en toch wel erg onder de indruk geraakt van de PS Vita.

Virtua Tennis speelde lekker weg en ook Everybody's Golf was goed te doen.

Zit nu nog erg te twijfelen tussen de WiFi en 3g versie.
Aan de ene kant heb ik vaak toegang tot een WiFi verbinding, aan de andere kant schijn je bepaalde unlocks uit spellen alleen te kunnen halen wanneer je een 3g verbinding hebt (heb even niet zo snel een bron).

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:05
wel klote dat ik mijn ps vita al 2 maanden ofzo heb gepreorderd bij gamemania.. had graag gebruik gemaakt van die 2e game gratis bij de MM en Saturn :(... nu zit ik met een stom silicone hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
leech1984 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 23:01:
Vandaag voor het eerst een PS Vita in mijn handen gehad en toch wel erg onder de indruk geraakt van de PS Vita.

Virtua Tennis speelde lekker weg en ook Everybody's Golf was goed te doen.

Zit nu nog erg te twijfelen tussen de WiFi en 3g versie.
Aan de ene kant heb ik vaak toegang tot een WiFi verbinding, aan de andere kant schijn je bepaalde unlocks uit spellen alleen te kunnen halen wanneer je een 3g verbinding hebt (heb even niet zo snel een bron).
Toch mooi om te lezen dat veel mensen onder de indruk zijn van de Vita en toch overgehaald worden om er 1 te bestellen :)

Als je van plan bent Wipeout te kopen, dan is het misschien interessant om te weten dat je die gratis krijgt als je 20 euro tegoed erbij zet op je prepaid kaart. Deze 'winst' zou je dan in principe al van de aanschafprijs van de 3G versie kunnen afhalen. Aan de andere kant vind ik het tarief van €0,33 per Mb wel wat prijzig...

[ Voor 78% gewijzigd door SToRM666 op 19-02-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
@ Rctworld

Wil je aub uncharted een cijfer geven?

Vind je hem leuk? Ik heb gehoord dat het moeilijk is om met de rechter stick snel op iemand te richten en dat het eventjes duurt voordat je bijvoorbeeld iemand in dat spel in zijn hoofd kan schieten.

Is dat zo?

Ook heb ik gehoord dat de omgeving steeds hetzelfde lijkt. Je krijgt niet zo een gevoel dat je in een andere locatie speelt. Steeds jungle/groen enzo. En het laatste wat ik heb gehoord is dat ze op 1 manier doodvallen.
Schiet je in de knie, schouder, borst of hoofd dan vallen ze op 1 dezelfde manier naar de grond.

Dit vind ik jammer als het zo is.

kan je dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Laatst online: 18-05 23:53
Is het nu al mogelijk om gebruik te maken van de PSN-store als je een Europese PS Vita hebt ?
Bij mij lukt het namelijk niet .
Verder vroeg ik me af of er (fysieke) winkels zijn die al zijn begonnen met het verkopen van spellen.

Alvast Bedankt.

A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
de PSN store (wat nu de SEN store heet) zal vanaf 22 februari werken, op dit moment werkt tie inderdaad nog niet.

Ik was naar de mijcom en de dixons gegaan zaterdag de 18de en zag dat ze daar al fifa football voor de ps vita verkochten, dat zijn maar liefst 4 dagen eerder.

Hoe heb jij je europese ps vita zo vroeg kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
SirWInsalot schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:28:
Is het nu al mogelijk om gebruik te maken van de PSN-store als je een Europese PS Vita hebt ?
Bij mij lukt het namelijk niet .
Verder vroeg ik me af of er (fysieke) winkels zijn die al zijn begonnen met het verkopen van spellen.

Alvast Bedankt.

A.
Ik heb gelezen dat Nedgame en Gamemania al spellen van third party ontwikkelaars verkopen. Ook heeft Mycom al meerdere spellen leverbaar op de webshop. Zo heb ik al Fifa Football voor de Vita ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:57:
de PSN store (wat nu de SEN store heet) zal vanaf 22 februari werken, op dit moment werkt tie inderdaad nog niet.

Ik was naar de mijcom en de dixons gegaan zaterdag de 18de en zag dat ze daar al fifa football voor de ps vita verkochten, dat zijn maar liefst 4 dagen eerder.

Hoe heb jij je europese ps vita zo vroeg kunnen halen?
Aha.....

De PS Vita stond op Marktplaats en verwachtte dat het een Japanse zou zijn.
Toen ik em eindelijk kwam ophalen, bleek het een Europese versie te zijn.
De vorige eigenaar had een prijsvraag gewonnen van Sony ofzo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Ah zo...

Dan heb je geluk.

Heb je hem ook voor een goede prijs gekocht? Heb je meer betaald dan dat je in de winkel woensdag zou betalen? en hoe bevalt tie je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:13
Ik heb nu wat filmpjes bekeken van de ps vita maar wat vinden jullie van de menu structuur? Ik vind het een enorme achteruitgang ten opzichte van het de XMB. Hartstikke druk en niet zo overzichtelijk of mis ik nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:22:
@ Rctworld

Vind je hem leuk? Ik heb gehoord dat het moeilijk is om met de rechter stick snel op iemand te richten en dat het eventjes duurt voordat je bijvoorbeeld iemand in dat spel in zijn hoofd kan schieten.

Is dat zo?

Ook heb ik gehoord dat de omgeving steeds hetzelfde lijkt. Je krijgt niet zo een gevoel dat je in een andere locatie speelt. Steeds jungle/groen enzo. En het laatste wat ik heb gehoord is dat ze op 1 manier doodvallen.
Schiet je in de knie, schouder, borst of hoofd dan vallen ze op 1 dezelfde manier naar de grond.

kan je dat bevestigen?
Ik zou Uncharted een 8 geven, niet perfect, wel super lekker om te spelen en zeker super als launchgame. Er is maar één ding waar ik echt moe van word en dat zijn de verplichte touch-screen momenten bij de hand to hand combat. Verder heb ik wel het idee dat er een aantal verplichte nummertjes inzitten qua gebruik van alle functionaliteiten maar het gebeurd niet echt zoveel dat het storend is, het voegt alleen ook niet veel toe. Was bij de PS3 launchgames niet anders.

Aimen is wat mij betreft bullshit maar ik heb alle Uncharted delen dan ook op Crushing voltooid, het is niet bijster simpel maar voelt wel vertrouwd van Uncharted en ik heb geloof ik 600 headshots gemaakt inmiddels. Weet niet of ik het veel makkelijker moet willen :P

Qua omgeving is al helemaal bullshit, dat is gewoon niet zo. Het is wel zo dat je niet zoals bij Uncharted 2 en 3 echt in grote steden komt, het spel is net als het origineel vooral jungle en dergelijke ja, maar zeker genoeg afwisseling met tombes en kampementen en dergelijke ;)

Qua doodvalanimatie durf ik niet te zeggen, zal wel opvallen als je de video's kijkt maar niet als je het speelt.
walletje-w schreef op maandag 20 februari 2012 @ 01:21:
Ik heb nu wat filmpjes bekeken van de ps vita maar wat vinden jullie van de menu structuur? Ik vind het een enorme achteruitgang ten opzichte van het de XMB. Hartstikke druk en niet zo overzichtelijk of mis ik nog wat?
Ben groot fan van het XMB en LiveAreas kan er wat gebruiksvriendelijkheid en overzichtelijkheid absoluut niet aan tippen, wel went het snel en het werkt behalve wat onlogische design elementen gewoon goed.

P.S. Net het meest kansloze LEDje allertijden ontdekt, er zit dus naast de game card gewoon een status LED die lees activiteit aangeeft, alleen jammer dat je die niet ziet omdat er een klepje overheen zit 8)7 Heeft me 2 maanden gekost om hem te vinden, maarja, heb die gamecard dan ook nog nooit gewisseld :P

[ Voor 21% gewijzigd door Rctworld op 20-02-2012 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:22:
@ Rctworld

Is dat zo?

kan je dat bevestigen?
Ookal ben ik niet rctworld, ik heb Uncharted:GA op de Vita ook al uitgespeeld, dus denk dat mijn mening ook geen kwaad kan? :P

Ik zou het een 8 geven. Het is een echte Uncharted, goeie actie, humor, verhaal, etc. De goeie punten kun je overal zien/lezen, en wat ik persoonlijk minder vond waren deze punten:
  • Weinig variatie in omgeving. Het is niet zo dat er maar 1 omgeving is, maar het aantal omgevingen voelt wel erg gelimiteerd aan. Het voelt eigenlijk aan als 1 of 2 chapters uit een 'echte' Uncharted. Het is alweer meer dan anderhalve maand geleden, maar ik herinner me grofweg 2 echt verschillende omgevingen, het jungle deel en het 'eind'deel. Daar staat tegenover dat het verhaal veel meer 'real-time' aanvoelt (geen grote sprongen), en je veel meer op onderzoek uit kunt gaan. En de omgevingen zijn mooi gemaakt, er zit genoeg variatie in (jungle bevat buiten planten ook water, dorpjes, tempels, bergen, etc.) om het spel geen moment saai te laten worden, het is gewoon alleen niet zo gevarieerd als bij de PS3 versies, waar je het idee hebt dat je een wereldreis achter de rug hebt als je het uitspeelt.
  • De nieuwe karakters 'zijn er gewoon', ze voelen als wegwerpkarakters aan. Ik weet nieteens meer hoe ze heten. De vrouw is niet charismatisch genoeg (no offence als dat vrouwonvriendelijk klinkt?), en je andere compagnon is een karikatuur.
  • De nieuwe input features worden teveel gepusht. Na 1x had ik het wel gezien met objecten schoonmaken door eroverheen te wrijven, houtskool afdrukken maken door.. je raadt het al.. eroverheen te wrijven. Op sommige plekken is het verplicht. Soms lig je je een breuk te zoeken op de laatste 1% die nodig is, soms heb ik het idee dat er maar 75% klaar is en hij zegt al dat het okee is. En, ik heb het al eerder gezegd in dit topic, maar toen ik op een gegeven moment de camera van de Vita in het licht moest schijnen om een of andere puzzel op te lossen, en ik net in een donker vliegtuig zat, heb ik m'n telefoon erbij moeten pakken en met het LEDje in de Vita moeten schijnen. Kon de puzzel niet skippen en heb ook nog geen ander spel.. ondertussen vast een paar mensen wakker gemaakt met het licht.
Besturing werkt wat mij betreft prima, ook met schieten, het voelt (voor mij) niet anders aan dan op de PS3. Let wel: bewegingssensor staat altijd aan. Als je dat niet doorhebt schiet je in het begin wel eens net ernaast ja, maar zodra je het doorhebt kan het juist positief werken om net wat accurater te zijn.

Ik heb niet gelet op de variatie in doodvalanimaties, wat in ieder geval betekent dat ik me er ook niet aan gestoord heb :+

In ieder geval voldeed het aan mijn verwachtingen, heb m'n Vita helemaal leeggespeeld in het vliegtuig en daarna thuis de rest van het spel uitgespeeld.. ik kon niet wachten tot de volgende keer vliegen, wat ik eigenlijk van plan was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

walletje-w schreef op maandag 20 februari 2012 @ 01:21:
Het is heel anders, maar ik vind het wel fijn. Het voelt gewoon als een console in je hand, en is beter te customizen dan de XMB. Alleen voor sommige apps (b.v. settings) vind ik een LiveArea wat overbodig.

Wat trouwens ook het vermelden waard is, als je een game pauseert (door op de PS knop te drukken en terug naar de LiveArea van het spel te gaan), en je daarna weer op het spel klikt, gaat het echt METEEN weer verder waar je gebleven was (na inzoomen op de screenshot). Ook als de PS Vita heeft uitgestaan tussendoor. Zeer fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Krijg je geen 8GB-kaart meer bij Amazon? Ik besloot toch om mijn 3G-order om te zetten naar een Wifi-versie. Maar krijg nu geen gratis 8GB-kaart meer. Ow man, had ik het maar lekker laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:24
volgens mij liep de actie tot 20 februari op Amazon FR (dus niet tot en met), UK en DE hebben nog wel de actie.

Iemand nog van plan een 2de geheugenkaartje aan te schaffen voor een 2de account ? schijnbaar is dat de enige oplossing voor meerdere accounts op 1 Vita. Helaas kan je dan ook maar 1 extra account hebben dus een keuze moet je alsnog maken tussen bijv US en JP (of steeds blijven formateren). Lijkt me wel leuk om eens wat demos te halen uit andere regios. Dat doe ik namelijk ook op de PS3 weleens.

[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 20-02-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel gaaf van Sony, als je bij amsterdam centraal uitstapt dan heb je gewoon een gigantisch spandoek tegen de Victoria hoteletje tegenover het Centraal station van de Vita. THE WORLD IS AT PLAY!!!! 2 more days!!! Can't wait brothers!!! :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
Vinand schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:29:
Wel gaaf van Sony, als je bij amsterdam centraal uitstapt dan heb je gewoon een gigantisch spandoek tegen de Victoria hoteletje tegenover het Centraal station van de Vita. THE WORLD IS AT PLAY!!!! 2 more days!!! Can't wait brothers!!! :)
hahah ja bij de krasnapolsky hotel. Wel jammer dat er geen release datum opstaat voor de meeste mensen toch zo handig. Ook staan er geen specs bij.

[ Voor 54% gewijzigd door raishel70 op 20-02-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Vinand schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:29:
Haha ik heb hem ook gezien ja! Geniaal :D Zie ik hier 2 mede Amsterdammers? :P

[ Voor 4% gewijzigd door YaYo86 op 20-02-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YaYo86 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:37:
[...]

Haha ik heb hem ook gezien ja! Geniaal :D Zie ik hier 2 mede Amsterdammers? :P
Ik loop stage in a'dam, en ik heb me vita gepre-ordered in amsterdam bij de game mania die nu onlangs verhuisd naar een plek die ik niet ken :p....

(Is dat ook goed :) )

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Vinand schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:56:
[...]

Ik loop stage in a'dam, en ik heb me vita gepre-ordered in amsterdam bij de game mania die nu onlangs verhuisd naar een plek die ik niet ken :p....

Helemaal goedgekeurd! :P

Offtopic: Waar loop je stage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YaYo86 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:01:
[...]

Helemaal goedgekeurd! :P

Offtopic: Waar loop je stage?
offtopic: xXess media. :)

Leuke stage met een innovatief product, http://www.xxess.com/cms_xxess/clients/xxess/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:46
MediaMarkt vindt de PS Vita voor €249 (wifi versie) een BULK aanbieding.

Yeah right. Helemaal geen aanbieding dus...

http://www.mediamarkt.nl/...=wk08-weekaanbieding_main

[ Voor 33% gewijzigd door D-TECH op 20-02-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
Vinand schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:56:
[...]

Haha Jup, ik woon ook in amsterdam heb de vita gepreorderd bij e-plaza op cs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 01:17:
Ah zo...

Dan heb je geluk.

Heb je hem ook voor een goede prijs gekocht? Heb je meer betaald dan dat je in de winkel woensdag zou betalen? en hoe bevalt tie je?
Ongeveer 2 tientjes meer dan in de winkel, maar dat isie dubbel en dwars waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
JoJo nl schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:58:
[...]

Ik heb gelezen dat Nedgame en Gamemania al spellen van third party ontwikkelaars verkopen. Ook heeft Mycom al meerdere spellen leverbaar op de webshop. Zo heb ik al Fifa Football voor de Vita ontvangen.
Ben behoorlijk wat winkels afgespeurd in Utrecht (MediaMarkt,Intertoys,Bart Smit, FRS,GameMania), maar heb geen FIFA Football kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Is het nou wel of niet mogelijk om PS3 spellen te 'streamen' naar je vita? Zodat je ze kan spelen zonder je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Anoniem: 328026 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:40:
Is het nou wel of niet mogelijk om PS3 spellen te 'streamen' naar je vita? Zodat je ze kan spelen zonder je TV?
Nee, dat is nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

JoJo nl schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:40:
[...]

Oh oke, dankjewel.
Wel heel jammer, hoop dat dit snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirWInsalot schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:34:
[...]

Ben behoorlijk wat winkels afgespeurd in Utrecht (MediaMarkt,Intertoys,Bart Smit, FRS,GameMania), maar heb geen FIFA Football kunnen vinden.
Mediamarkt utrecht had toch echt fifa in de verkoop staan en had daarnaast ook de fifa demo op de vita staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
Vinand schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:44:
[...]

Mediamarkt utrecht had toch echt fifa in de verkoop staan en had daarnaast ook de fifa demo op de vita staan
Hmm... De enige winkel waar ik het niet heb gevraagd, omdat ik een crappy afdelinkje zag staan voor de Vita
Weet je dat zeker, Vinand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb fifa niet gezien voor de vita daar.. Volgens mij hadden ze twee games: ninja gaiden en.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
nioz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:50:
Ik heb fifa niet gezien voor de vita daar.. Volgens mij hadden ze twee games: ninja gaiden en.... ?
Dynasty Warriors en Virtua Tennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirWInsalot schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Hmm... De enige winkel waar ik het niet heb gevraagd, omdat ik een crappy afdelinkje zag staan voor de Vita
Weet je dat zeker, Vinand ?
ik dacht dat ik er fifa op had gespeeld in utrecht... of verwar me met alphen a/d rijn... Zou wel kunnen maar ik zag wel zeker weten fifa in de schappen liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinand schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:55:
[...]

ik dacht dat ik er fifa op had gespeeld in utrecht... of verwar me met alphen a/d rijn... Zou wel kunnen maar ik zag wel zeker weten fifa in de schappen liggen..
Fifa demo klopt wel, die staat er inderdaad op, maar heb fifa zelf niet zien liggen (maargoed, dat zegt weinig, ik dacht blijkbaar ook dat dynasty warriors, ninja gaiden was :p). Er staan wel een hoop psp games bij, vergis je je daar niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister T 2
  • Laatst online: 04-02 09:38
Weet iemand trouwens hoe die pre-order actie werkt.
Ik heb dat doosje bij BS gekocht. maar hoe krijg ik nu weer die korting.
De vouchers voor al die goodies heb ik al wel verzilverd in de PSN store.

Maar hoe krijg ik die 29,95 korting???

[ Voor 8% gewijzigd door Mister T 2 op 20-02-2012 14:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 14:15
Mister T 2 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:02:

Je hebt toch €30,- betaald voor die pre-order kit? Dat bedrag wordt gewoon afgetrokken van het uiteindelijke bedrag als je de Vita op komt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mister T 2 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:02:

Je bonnetje of box meenemen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister T 2
  • Laatst online: 04-02 09:38
Dat is allemaal onduidelijk... volgens mij hoefde je niet perse in de winkel waar je je pre-order box gehaald had je PS Vita te kopen. Prijs was idd 30 euro.
Maar de box werd later ook voor 10 euro verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Mister T 2 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:07:
Dat is allemaal onduidelijk... volgens mij hoefde je niet perse in de winkel waar je je pre-order box gehaald had je PS Vita te kopen. Prijs was idd 30 euro.
Maar de box werd later ook voor 10 euro verkocht....
Ik heb mij pre-oder box voor 10 euro gekocht via de website, ik was van plan de console dan bij de winkel te kopen de 22ste. Dit kan dus niet, je moet je console in de zelfde winkel kopen (in mijn geval dus internet) anders kan die 10 euro niet worden verrekend.
Daar heb ik persoonlijk geen zin in omdat ik de voucher van 25 euro direct bij mijn aankoop wil vezilveren voor een geheugenkaart.

Dat tientje beschouw ik dan dus maar als aanschaf van een matig koptelefoontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Sony bevestigt komst Call of Duty naar PS Vita

Dit is wel kickass.. Ik hoop overigens dat er een mp komt waarbij je tegen ps3 users kan spelen... Dan word de vita ook direct een wereldhit... (Hoop overigens dat er ook een battlefiel alike aankodiging voor komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318891

Heeft iemand enig idee of de 2 halen 1 betalen actie voor PS Vita games er ook gaat zijn bij de mediamarkt in Alkmaar? Hun flyer staat nog niet online namelijk...

Ik had er namelijk op gerekend dat ik woensdag de PSV +3 games kan kopen, maar met deze actie kan ik nu dus 6 games halen of gewoon flink wat geld sparen :)

EN, weet iemand hier ook of de mediamarkt alle games in hun assortiment krijgt? Ik zie namelijk bij veel winkels dat ze games zoals Dynasty Warriors Next niet op hun website hebben staan.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 318891 op 20-02-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-05 22:23
aktie geld in alkmaar ook hebt vandaag ff gevraagd!! En t is alleen vita+2games waarvan de 2e gratis, meer spellen die je koopt moet je gewoon allemaal betalen!

[ Voor 57% gewijzigd door misterd11 op 20-02-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318891

misterd11 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:41:
aktie geld in alkmaar ook hebt vandaag ff gevraagd!! En t is alleen vita+2games waarvan de 2e gratis, meer spellen die je koopt moet je gewoon allemaal betalen!
Oh, hmmm, dat las ik dus verkeerd dan. Jammer. Aangezien ik nogal ver weg woon van de MM moet ik ook nog eens een treinkaartje er heen betalen, en als ik dan een spel van ~35 euro gratis krijg kan ik beter hier in de stad m'n aankoop doen en 25 euro v/d bartsmit krijgen.

En om het even wat meer ontopic te houden: Heeft iemand enig idee wat de online mode van Dynasty Warriors Next inhoud? Ik weet dat je het ad-hoc met z'n 4en kunt spelen, maar online is er een "conquest mode" maar ik kan echt nergens vinden wat dat precies is..

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 318891 op 20-02-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al een locatie gespot waar de Vita al te koop wordt aangeboden?
Buiten Marktplaats e.d. om dan he. Gewoon retailers dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 13:01

Sorbo

Uw hulp in huis!

Anoniem: 312706 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:09:
Heeft iemand al een locatie gespot waar de Vita al te koop wordt aangeboden?
Buiten Marktplaats e.d. om dan he. Gewoon retailers dus.
Kleine kans, meeste winkels krijgen op maandag geen levering, en zullen dus ook nog niks hebben om te verkopen. Heel misschien kan, als Sony niet te hard op de streetdate hamert, morgen de eerste winkel gespot worden die 'm verkoopt. Maar ik denk zelf toch echt dat ie woensdag pas verkocht zal worden...

Overigens weet ik nog steeds niet wanneer mijn, op de launchparty bestelde, Vita binnenkomt. Daar zeiden ze dat de Vita rond de launch binnen zou komen, met zelfs een kans dat ie voor de launch (en dus morgen) al binnenkomt :) Hopelijk doen de heren en dames van de DHL even extra hun best, ik kan namelijk écht niet meer wachten :o

M'n andere vita komt woensdagavond, maar die is als het goed is direct al weer verkocht, dus kan ik niet sneaky alvast effe spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-05 07:26
Sorbo schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:45:
[...]

Kleine kans, meeste winkels krijgen op maandag geen levering, en zullen dus ook nog niks hebben om te verkopen. Heel misschien kan, als Sony niet te hard op de streetdate hamert, morgen de eerste winkel gespot worden die 'm verkoopt. Maar ik denk zelf toch echt dat ie woensdag pas verkocht zal worden...

Overigens weet ik nog steeds niet wanneer mijn, op de launchparty bestelde, Vita binnenkomt. Daar zeiden ze dat de Vita rond de launch binnen zou komen, met zelfs een kans dat ie voor de launch (en dus morgen) al binnenkomt :) Hopelijk doen de heren en dames van de DHL even extra hun best, ik kan namelijk écht niet meer wachten :o

M'n andere vita komt woensdagavond, maar die is als het goed is direct al weer verkocht, dus kan ik niet sneaky alvast effe spelen :(
Ben ik ook wel benieuwd naar ja, wanneer die komt. Niet dat ik er heel veel aan heb, want de mijne is ook direct al verkocht, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Opvallend; MyCom heeft de PS Vita al op voorraad (klik) en deze is vanaf morgen al leverbaar/af te halen in de winkel. Wel voor de adviesprijs van €250,-.

Raar genoeg zijn de first party spellen en accessoires (volgens de site) pas vanaf 23 februari leverbaar. Laat ik daar net mijn memory card besteld hebben. Edit: de memory card wordt volgens de klantenservice vandaag al verzonden.

[ Voor 25% gewijzigd door JoJo nl op 20-02-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
JoJo nl schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:10:
Opvallend; MyCom heeft de PS Vita al op voorraad (klik) en deze is vanaf morgen al leverbaar/af te halen in de winkel. Wel voor de adviesprijs van €250,-.

Raar genoeg zijn de first party spellen en accessoires (volgens de site) pas vanaf 23 februari leverbaar. Laat ik daar net mijn memory card besteld hebben.
Haha mycom denkt nog ff slim te zijn (1 dag eerder aanbieden maar geen gratis game !) die smiechten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
L
JoJo nl schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:40:
[...]

Correctie, dat is wel mogelijk maar enkel bij games die dit specifiek ondersteunen. Dat zijn dezelfde die het bij de PSP al ondersteune en dat zijn er simpelweg niet bijster veel met uitzondering van lair en een paar PSN games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Niet online
Ik heb m'n Vita al een tijdje terug bij bol.com besteld alleen daar zeggen ze dat het apparaat op de verschijningsdatum wordt verzonden.
Denken jullie dat hij dan echt pas woensdag verzonden wordt en ik hem donderdag pas binnen krijg of gebeurt het verzenden op dinsdag al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij kunnen wel voor je gokken, maar je kan ook bol gewoon even bellen of mailen? :)

ik heb mijn amazon.de order trouwens geannuleerd, met die tweede game gratis van de Media Markt bespaar ik ook wel 35euro, haal ik daar zelf die 8gb mem card wel voor. Heb ik hem tenminste woensdag, ipv donderdag en vrijdag bij de brievenbus wachten.
Nu alleen nog even kijken wat mijn tweede game wordt naast uncharted. Lumines, Everbody's golf, Fifa of toch rayman misschien? Lastig: ik wil ze allemaal wel, maar kan ze toch niet tegelijk spelen :)

[ Voor 73% gewijzigd door nioz op 20-02-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Niet online
nioz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:59:
Wij kunnen wel voor je gokken, maar je kan ook bol gewoon even bellen of mailen? :)
True, zal ik even doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
nioz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:59:

ik heb mijn amazon.de order trouwens geannuleerd, met die tweede game gratis van de Media Markt bespaar ik ook wel 35euro, haal ik daar zelf die 8gb mem card wel voor. Heb ik hem tenminste woensdag, ipv donderdag en vrijdag bij de brievenbus wachten.
Nu alleen nog even kijken wat mijn tweede game wordt naast uncharted. Lumines, Everbody's golf, Fifa of toch rayman misschien? Lastig: ik wil ze allemaal wel, maar kan ze toch niet tegelijk spelen :)
Ik ga voor Uncharted en Fifa met de 8GB memory card.

Iemand hier btw wat bij PlanetAxel besteld (ivm levertijd die voor mij onbekend is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbtbnl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-05 15:02
Ik heb de vita wifi net bij gamemania gereserveerd, de verkoper vertelde twee keer uit zichzelf dat ik een sms zou krijgen als hij morgen al verkocht mag worden.

Zou het dan toch de 21e worden?! Spannend... :P
Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.