tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:22:
@ Rctworld
Wil je aub uncharted een cijfer geven?
Vind je hem leuk? Ik heb gehoord dat het moeilijk is om met de rechter stick snel op iemand te richten en dat het eventjes duurt voordat je bijvoorbeeld iemand in dat spel in zijn hoofd kan schieten.
Is dat zo?
Ook heb ik gehoord dat de omgeving steeds hetzelfde lijkt. Je krijgt niet zo een gevoel dat je in een andere locatie speelt. Steeds jungle/groen enzo. En het laatste wat ik heb gehoord is dat ze op 1 manier doodvallen.
Schiet je in de knie, schouder, borst of hoofd dan vallen ze op 1 dezelfde manier naar de grond.
Dit vind ik jammer als het zo is.
kan je dat bevestigen?
Ik zou Uncharted een 8 geven, niet perfect, wel super lekker om te spelen en zeker super als launchgame. Er is maar één ding waar ik echt moe van word en dat zijn de verplichte touch-screen momenten bij de hand to hand combat. Verder heb ik wel het idee dat er een aantal verplichte nummertjes inzitten qua gebruik van alle functionaliteiten maar het gebeurd niet echt zoveel dat het storend is, het voegt alleen ook niet veel toe. Was bij de PS3 launchgames niet anders.
Aimen is wat mij betreft bullshit maar ik heb alle Uncharted delen dan ook op Crushing voltooid, het is niet bijster simpel maar voelt wel vertrouwd van Uncharted en ik heb geloof ik 600 headshots gemaakt inmiddels. Weet niet of ik het veel makkelijker moet willen
Qua omgeving is al helemaal bullshit, dat is gewoon niet zo. Het is wel zo dat je niet zoals bij Uncharted 2 en 3 echt in grote steden komt, het spel is net als het origineel vooral jungle en dergelijke ja, maar zeker genoeg afwisseling met tombes en kampementen en dergelijke
Qua doodvalanimatie durf ik niet te zeggen, zal wel opvallen als je de video's kijkt maar niet als je het speelt.
walletje-w schreef op maandag 20 februari 2012 @ 01:21:
Ik heb nu wat filmpjes bekeken van de ps vita maar wat vinden jullie van de menu structuur? Ik vind het een enorme achteruitgang ten opzichte van het de XMB. Hartstikke druk en niet zo overzichtelijk of mis ik nog wat?
Ben groot fan van het XMB en LiveAreas kan er wat gebruiksvriendelijkheid en overzichtelijkheid absoluut niet aan tippen, wel went het snel en het werkt behalve wat onlogische design elementen gewoon goed.
P.S. Net het meest kansloze LEDje allertijden ontdekt, er zit dus naast de game card gewoon een status LED die lees activiteit aangeeft, alleen jammer dat je die niet ziet omdat er een klepje overheen zit

Heeft me 2 maanden gekost om hem te vinden, maarja, heb die gamecard dan ook nog nooit gewisseld
[
Voor 21% gewijzigd door
Rctworld op 20-02-2012 01:52
]