Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbtbnl schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:16:
Ik heb de vita wifi net bij gamemania gereserveerd, de verkoper vertelde twee keer uit zichzelf dat ik een sms zou krijgen als hij morgen al verkocht mag worden.

Zou het dan toch de 21e worden?! Spannend... :P
Ik hoop het echt! Dan kan ik 'm mooi in mijn pauze van het werk ophalen. GameMania zit toch op 5 minuten lopen afstand, dus komt goed uit.
Hoop het echt. Morgen aan de slag met Uncharted en Lumines!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En snel antwoord van de heren bij Bol.Com. Hij wordt dus gewoon woensdag geleverd :).

"Wij streven erna om het artikel te leveren bij u op de dag van de verschijningsdatum. In u geval houdt dat in dat u deze woensdag kunt verwachten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Morgen ligt 'ie gewoon in de meeste winkels. Je kunt ervanuit gaan dat als één winkel de Vita verkoopt, de rest zal volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:29
Hoop dat Mediamarkt ze morgen al zal verkopen.
Iemand ervaring met MM en dit soort releases (3DS bijvoorbeeld)?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Disfigured schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:30:
Morgen ligt 'ie gewoon in de meeste winkels. Je kunt ervanuit gaan dat als één winkel de Vita verkoopt, de rest zal volgen!
Heb zonet (17:30) met Gamemania gesproken en hij zei dat ze hem niet eerder gaan verkopen dan woensdag al verkopen de andere hem wel morgen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo1771991
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 15:16
matthijst schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:33:
Hoop dat Mediamarkt ze morgen al zal verkopen.
Iemand ervaring met MM en dit soort releases (3DS bijvoorbeeld)?
Ik had mijn 3DS gekocht 1 dag voor de release bij MediaMarkt Eindhoven.

Ik heb de PSV vandaag daar gepre-orderd en ze gaven duidelijk aan dat ze hem pas woensdag gingen verkopen.
Maar das natuurlijk een logisch antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Ja precies, dat zeggen ze altijd. Ik heb bij twee game stores gewerkt (waaronder Game Mania) en ze zeggen altijd dat ze zich aan de street date houden, maar als puntje bij paaltje komt... Als jij zegt dat Dixons hem verkoopt en GM wil hem niet verkopen aan je, dan lopen ze een klant mis. Willen ze niet. Simpel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
ik werd zaterdag nog gebeld door gamemania met de vraag of ik ook nog een spel wou pre-orderen omdat ik dat niet had gedaan. heb dus uncharted er dus bij en toen op het einde zei hij dat ik dinsdag of woensdag een smsje zou krijgen als ik ze kon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Morgen misschien maar eens bij MM Arnhem langs dan; als ze hem verkopen is het mooi en anders preorder ik hem meteen ff voor woensdag.
Kan je die box nog krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

matthijst schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:58:
Morgen misschien maar eens bij MM Arnhem langs dan; als ze hem verkopen is het mooi en anders preorder ik hem meteen ff voor woensdag.
Kan je die box nog krijgen?
Ik heb vandaag nog een box gekocht. Valt overigens wel flink tegen, de prijsvraag kan je al niet meer aan meedoen. Maar die 5 euro korting is mooi meegenomen, evenals de oortjes. Toch gratis hè ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snippertje schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:02:
[...]

Ik heb vandaag nog een box gekocht. Valt overigens wel flink tegen, de prijsvraag kan je al niet meer aan meedoen. Maar die 5 euro korting is mooi meegenomen, evenals de oortjes. Toch gratis hè ;)
Haha, ja echt veel heb je er niet meer aan :) De oortjes zijn wel ok, maar ik zal ze nooit gebruiken, je mist toch de lage tonen een beetje met die dingen. Nu alleen nog even verzinnen waar ik 5euro korting op wil, super stardust denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
R4m0n_46 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:07:
[...]

Ik ga voor Uncharted en Fifa met de 8GB memory card.

Iemand hier btw wat bij PlanetAxel besteld (ivm levertijd die voor mij onbekend is)?
ps3 headset daar besteld.
besteld op 6september, verzonden op 8 september.
In een post reageer ik op 27sept dat hij ruim een week binnen is.
Wat in ieder geval voor 20sept betekend.

In het ergste geval dus 12dagen na verzending.

Echt veel andere opties waren er niet voor de 32GB kaartjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Sinned123 op 20-02-2012 19:23 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
zowel Dynabyte als Dixons geven nu dit aan:

BEZORGEN
Morgen (Dinsdag 21 februari)
AFHALEN
Morgen (Dinsdag 21 februari)

zal het dan toch....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Wat ik me afvroeg, hoe zit het met savegames. Kun je die op elke moment maken of zijn er net zoals op de PS3 alleen op bepaalde momenten? Ik kan me voorstellen als je in de trein zit te gamen en je eruit wilt je graag nog even snel wilt saven zodat je op de terug weg weer kunt hervatten.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31
TheKillingBean schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:49:
Wat ik me afvroeg, hoe zit het met savegames. Kun je die op elke moment maken of zijn er net zoals op de PS3 alleen op bepaalde momenten? Ik kan me voorstellen als je in de trein zit te gamen en je eruit wilt je graag nog even snel wilt saven zodat je op de terug weg weer kunt hervatten.
Het zal aan het spel liggen waar je kunt saven. Ik gok dat het wel mogelijk is om de Vita standby te zetten zoals de PSP. Op de PSP kan je dan gewoon verder gaan waar je gebleven was.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Als je op de PlayStation knop drukt gaat je game in een soort "save-state". Je kan dan multi-tasken (max 6 apps) en zelfs als je je PS Vita uitzet en de volgende dag weer aanzet kan je vanaf precies dat punt meteen weer verder gamen. :) Tenzij je natuurlijk een andere game opstart.

[ Voor 8% gewijzigd door Disfigured op 20-02-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
En nou maar hopen dat we met ons allen niet komen te overlijden 1 dag vóór de launch. HAHAHAHAHA

Dat zou wel heel grappig zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Niet online
tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:57:
En nou maar hopen dat we met ons allen niet komen te overlijden 1 dag vóór de launch. HAHAHAHAHA

Dat zou wel heel grappig zijn!!
Je bedoelt 21 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Ja, het zou heel naar zijn als ik morgen zou overlijden aangezien ik er al 1 jaar op zit te wachten.

Dat zou heel grappig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de track and trace al binnen van Bart Smit..

Net ff gechecked en hij is al onderweg!

Ps: Ik had gekozen om het op te halen bij een filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
@rctworld en @Myedvyed

bedankt voor de ervaringen van uncharted die je met ons hebt willen delen.

Ik heb nog een vraagje...

Kan je in de PSN/SEN store demo's downloaden van bepaalde games? Ik heb de ps vita overmorgen binnen bijvoorbeeld en heb de 8gb memory card erin gedaan maar nog geen game bijvoorbeeld, zou het voor mij mogelijk zijn om snel een fifa football demo te downloaden van de PSN/SEN store net als hoe het werkt bij de ps3?

Zoja, welke demo's

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:31:
@rctworld en @Myedvyed

Kan je in de PSN/SEN store demo's downloaden van bepaalde games? Ik heb de ps vita overmorgen binnen bijvoorbeeld en heb de 8gb memory card erin gedaan maar nog geen game bijvoorbeeld, zou het voor mij mogelijk zijn om snel een fifa football demo te downloaden van de PSN/SEN store net als hoe het werkt bij de ps3?

Zoja, welke demo's

thanks.
In de lijst voor PSN-releases staan een demo van Fifa en Unit13, dus ja dat komt goed.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:26:
Ik heb de track and trace al binnen van Bart Smit..

Net ff gechecked en hij is al onderweg!

Ps: Ik had gekozen om het op te halen bij een filiaal.
Je hebt een track en trace binnen maar je haalt hem op? Leg uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
YaYo86 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:59:
[...]

Je hebt een track en trace binnen maar je haalt hem op? Leg uit..
Bart Smit laat zien wanneer ze het spul naar de winkel sturen... ipv afleveradres bij jou thuis komt het nu bij de Bart Smit van je keuze aan.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Ah zo, ik heb nog geen track en trace gehad via e-mail. Ook heb ik geen pre-order box gehad toen ik de pre-order in de winkel plaatste, genaaid? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbtbnl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:28
leech1984 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:00:
[...]

Bart Smit laat zien wanneer ze het spul naar de winkel sturen... ipv afleveradres bij jou thuis komt het nu bij de Bart Smit van je keuze aan.
Sturen ze dat echt met Post NL en persoonlijke track & trace?
Vreemde winkel die Bart Smit... Krijgen ze morgen een berg pakketjes met allmaal vita's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel in ineens om een Wifi versie te nemen maar heb de 3G versie bij game mania gepreordered. Hmmm twijfels twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
SToRM666 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 23:16:
[...]

Toch mooi om te lezen dat veel mensen onder de indruk zijn van de Vita en toch overgehaald worden om er 1 te bestellen :)

Als je van plan bent Wipeout te kopen, dan is het misschien interessant om te weten dat je die gratis krijgt als je 20 euro tegoed erbij zet op je prepaid kaart. Deze 'winst' zou je dan in principe al van de aanschafprijs van de 3G versie kunnen afhalen. Aan de andere kant vind ik het tarief van €0,33 per Mb wel wat prijzig...
Dan moet ik je toch teleurstellen... mijn pre-order is van 11 december 2011. ;)
En ik ga de 3g versie halen. Ik was vergeten dat ik reeds 30 euro had aanbetaald. Dus de prijs is voor mijn gevoel 30 euro lager dan begroot. ;)

Op de sony website btw: KLIK! Eventuele voordeelpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:25
tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:31:
@rctworld en @Myedvyed

Zoja, welke demo's

thanks.
Ja, het werkt hetzelfde als bij de PS3 :) Geen idee welke demo's er precies komen, de EU PSS is nog steeds niet open maar heb de JP store al flink leeg getrokken 2 maanden terug :+

Volgens PlayStation NL komt die hoogstwaarschijnlijk ook pas woensdag online :'( Nouja, niet dat die enige dag extra wachten nou zoveel kwaad kan, morgen toch eindelijk FIFA hoop ik :) (weet het wel zeker, MyCom heb hem verstuurd vanochtend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
welke demo's waren dan beschikbaar in de JP store?

alleen maar japanse demo's of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
zat vandaag iemand tegenover me met een vita, best een slick apparaat.
echter wacht ik heel even met kopen. de lineup is voor mij niet intressant at the moment.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
voor mij wel... uncharted en fifa waren doorslaggevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:18:
welke demo's waren dan beschikbaar in de JP store?

alleen maar japanse demo's of wat?
Toen Gravity Daze, Wipeout 2048, Little Deviants en Uncharted: Golden Abyss(dat waren de meest aansprekende in ieder geval) maar de eerste 3 waren enkel Japans :P Tegen de tijd dat de VITA verkocht wordt in NL zal niemand daar echt meer last van hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Zijn de pookjes trouwens indrukbaar zoals een dualshock joypad?
Ik kan dit niet zo snel achterhalen... En in de Media Markt wist ik niet of ik ze nou wel of niet kon indrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 01:01
Nee, leech. Dat hebben volgens mij verschillende reviews gezegd.

[ Voor 70% gewijzigd door koffieprutser op 20-02-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Rctworld schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:21:
[...]

Toen Gravity Daze, Wipeout 2048, Little Deviants en Uncharted: Golden Abyss(dat waren de meest aansprekende in ieder geval) maar de eerste 3 waren enkel Japans :P Tegen de tijd dat de VITA verkocht wordt in NL zal niemand daar echt meer last van hebben :P
fifa soccer demo heb ik gespeeld op zo een demopod in dixons. Wat ik niet begreep was dat ik elke team kon kiezen. Zo heb ik kunnen spelen met het Nederlandse Elftal, Barcelona, Ajax, Real Madrid, Milan en PSV..... (alle teams waren beschikbaar) terwijl bij het opstarten duidelijk stond dat het een demo was (not for sale),

dat begrijp ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
tottianovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:36:
[...]

fifa soccer demo heb ik gespeeld op zo een demopod in dixons. Wat ik niet begreep was dat ik elke team kon kiezen. Zo heb ik kunnen spelen met het Nederlandse Elftal, Barcelona, Ajax, Real Madrid, Milan en PSV..... (alle teams waren beschikbaar) terwijl bij het opstarten duidelijk stond dat het een demo was (not for sale),

dat begrijp ik niet?
Haha, maar het is toch ook een demo unit 8)7 Een demo kan meer zijn dan alleen een kleine probeer versie die je kunt downloaden, in dit geval zal het gewoon betekenen dat de game software die daar gebruikt is geen commerciële release is maar waarschijnlijk een pre-release demo,omdat hij ook pas de 22e uitkomt en wellicht was de game op dat moment nog niet volledig afgerond.

Kan het ook mis hebben, maar dan is het gewoon dom :P

En die joysticks kun je idd echt niet indrukken (al ziet het er wel een beetje uit alsof het wel kan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die hem op bol.com heeft besteld? Heb nog niks gehoord ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:19:
Nog iemand die hem op bol.com heeft besteld? Heb nog niks gehoord ervan.
Ik heb bij bol.com besteld..ik zie morgen of die word verstuurd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Hoop wel dat ze dat echt doen. Ook dat het pre-order pakket erbij zit. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met bol.com, maar hoor wel dat ze soms moeite hebben met spellen/consoles bij de launch te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:22:
Ok. Hoop wel dat ze dat echt doen. Ook dat het pre-order pakket erbij zit. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met bol.com, maar hoor wel dat ze soms moeite hebben met spellen/consoles bij de launch te leveren.
Heb ze vanmiddag gemaild:
A.Kebab schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:29:
[...]

En snel antwoord van de heren bij Bol.Com. Hij wordt dus gewoon woensdag geleverd :).

"Wij streven erna om het artikel te leveren bij u op de dag van de verschijningsdatum. In u geval houdt dat in dat u deze woensdag kunt verwachten."
En op de site staat duidelijk dat je er een preorder pakket bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Heb dan toch eindelijk Uncharted: Golden Abyss Platinum gehaald :) Morgen aan de slag met FIFA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Rctworld schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:39:
Heb dan toch eindelijk Uncharted: Golden Abyss Platinum gehaald :) Morgen aan de slag met FIFA :)
platinum ?? die is er nog niet neem ik aan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
syntesia schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:40:
[...]

platinum ?? die is er nog niet neem ik aan XD
Haha, no shit Sherlock, platinum trophy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
maakt het gelijk een stuk duidelijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb op 7 Februari Uncharted & een 16GB memstick los besteld voor mijn PSVita en krijg net bericht van Bol.com :

Geachte ,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7xxxxx0 van 07 februari 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Deze levering is onderdeel van een bestelling met meerdere artikelen. U hebt aangegeven deze artikelen gezamenlijk te willen ontvangen. Wij waren helaas toch niet in staat om alle artikelen in een keer naar u te verzenden. De rest van uw bestelling ontvangt u zo spoedig mogelijk. Meer informatie over de rest van uw bestelling ontvangt u, in het geval deze vertraging op zou lopen, in een afzonderlijke e-mail.

Uncharted: Golden Abyss
Sony Schrijf een recensie 1 € 59.99 € 59.99

Bestelbedrag € 59.99
Verzendkosten € 1.95
Subtotaal € 61.94
Totaalbedrag € 61.94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
€60,- voor Uncharted? En ook nog verzendkosten? De adviesprijs van Sony zelf is €49,99 en Bol.com gooit er gewoon €10,- bovenop. Wow.. Heb hem zelf bij Nedgame gekocht voor €45,-.

[ Voor 54% gewijzigd door Disfigured op 21-02-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel jaloers op die Amerikanen die met hun FEB gewoon een week eerder konde n gamen. Waarom hebben ze zoiets hier niet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disfigured schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 01:02:
€60,- voor Uncharted? En ook nog verzendkosten? De adviesprijs van Sony zelf is €49,99 en Bol.com gooit er gewoon €10,- bovenop. Wow.. Heb hem zelf bij Nedgame gekocht voor €45,-.
Lees, uncharted + 16 gb kaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nog niks van Castlegames gehoord over mijn Vita, maar het is nog vroeg uiteraard ;) :) .

Heb mijn 32GB van PlanetAxel ook nog niet binnen, dus kan toch weinig met de Vita op dit moment :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 07:39:
[...]

Lees, uncharted + 16 gb kaartje ;)
Ja, dat zou een leuke deal zijn, maar dat is helaas niet zo. Uncharted staat gewoon voor 60 euro op de bol.com. Handig om de volgende keer even te checken voordat je iemand verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoop dat MediaMarkt vandaag de orders al verstuurt, dan heb ik hem morgen, op de release dag in huis. Iemand die weet of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11

S2S

WTF check ik net mijn Dixons account hebben ze mijn WIFI versie geannuleerd.. lekker dan. Gelijk maar opnieuw besteld.. ik ga er morgen gewoon heen en verwacht dat ik er gewoon 1 mee kan nemen..

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ben benieuwd of ik vandaag de SMS krijg van de GameMania om de Vita op te halen (plus games en memory card natuurlijk)....

*fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:16:
WTF check ik net mijn Dixons account hebben ze mijn WIFI versie geannuleerd.. lekker dan. Gelijk maar opnieuw besteld.. ik ga er morgen gewoon heen en verwacht dat ik er gewoon 1 mee kan nemen..
Als ze zo met je omgaan zou ik er niet gelijk nog een keer bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:31:
[...]

Als ze zo met je omgaan zou ik er niet gelijk nog een keer bij bestellen.
Ach waarom niet.. zit er niet aan vast, plus dan heb ik wat te zeiken, mss zit er dan wel een leuke korting in. ;) Ik heb er mijn memcard en RR ook besteld, dus wel zo handig alles in 1 winkel.

Anders loop ik gewoon naar de MM, BS of Intertoys..

Maar slordig is het inderdaad wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben echt wel benieuwd naar de Vita. Ik heb er op het Sony event even op kunnen spelen, maar dat is toch anders dan thuis op de bank. De demo units zaten vast, dus de Vita zelf heb ik niet echt kunnen bekijken en het geluid heb ik ook nog niet kunnen horen. En daarbij is het OS van een demo unit ook beperkt.
Als het echt zo goed werkt als ik her en der lees, dan zie ik mezelf dit misschien wel meer gebruiken dan de PS3. Vooral om even tussendoor een spel te spelen is het natuurlijk ideaal.

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 21-02-2012 09:13 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon USA heeft een 3 halen 2 betalen actie voor PS Vita Games;

Ik kan deze games toch gewoon op mijn Europese Vita spelen?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:18:
Amazon USA heeft een 3 halen 2 betalen actie voor PS Vita Games;
http://www.theverge.com/2...azon-buy-two-get-one-free

Ik kan deze games toch gewoon op mijn Europese Vita spelen?
Hmmm levertijd voor de meeste spellen zijn 2-5 weken, iets te lang voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
Voor degene die hem bij consoleshop.nl hebben besteld heb ik slecht nieuws. De PS Vita komt daar pas morgen binnen en zal dus donderdag bij ons worden bezorgd. En dat terwijl ze beloofd hadden dat het de 22e bij ons in huis zou zijn. Gewoon vet balen, kreeg wel een verontschuldiging, maar daar schiet ik dus niets mee op :(.

[ Voor 12% gewijzigd door haroldso op 21-02-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook maar weer eens met een demo unit gespeeld. Ik moet zeggen dat ik nu minder overtuigd was. Grafisch enzo wel geweldige kwaliteit, echter ik vond de vita echt veel te traag. Booten van het apparaat was al traag. Games laden duurde een eeuwigheid, ik had het idee dat dat op de ps3 zelfs nog sneller gaat van optische media. Toch wel een afknapper.

Ook was de demo unit volgens mij kapot. Batterij was helemaal vol en zat ook goed in die kiosk-connector. Echter na een paar minuten spelen lichtte de PS knop 2 keer blauw op en viel ie gewoon uit. Geen idee wat dat dan weer betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
haroldso schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:29:
Voor degene die hem bij consoleshop.nl hebben besteld heb ik slecht nieuws. De PS Vita komt daar pas morgen binnen en zal dus donderdag bij ons worden bezorgd. En dat terwijl ze beloofd hadden dat het de 22e bij ons in huis zou zijn. Gewoon vet balen, kreeg wel een verontschuldiging, maar daar schiet ik dus niets mee op :(.
Hoe kom je aan deze info dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:39:
[...]

Hoe kom je aan deze info dan?
Ik had ze net gebeld of de bestelling van mij echt wel morgen geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haroldso schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:43:
[...]

Ik had ze net gebeld of de bestelling van mij echt wel morgen geleverd zou worden.
Fucked up.Ik heb ze net geemailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:54:
[...]

Fucked up.Ik heb ze net geemailed.
Nu snap ik er niks meer van. De man aan de telefoon zei dat ze morgen een lading binnen krijgen en via de mail ontvang ik het volgende antwoord:

"Hij word morgen bezorgd inderdaad. De voorraad komt vandaag binnen."

Wie moet ik nou geloven? Ik word gek! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laadtijden zijn echt tergend langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:06:
Het is wat je lang noemt, ps3 heeft ook vrij lange laadtijden. Het is en blijft een handheld, wat had je verwacht. Laadtijden van 5 sec. met dit soort graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:06:
Ik heb het er wel voor over, als ik hem maar morgen in huis heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:08:
[...]

Het is wat je lang noemt, ps3 heeft ook vrij lange laadtijden. Het is en blijft een handheld, wat had je verwacht. Laadtijden van 5 sec. met dit soort graphics?
Ik had ook wel een stuk sneller dan dit verwacht moet ik zeggen, al helemaal omdat alles van memorycard geladen wordt ipv een disc. De andere consoles zijn echt wel stukken sneller dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:12:
[...]

Ik had ook wel een stuk sneller dan dit verwacht moet ik zeggen, al helemaal omdat alles van memorycard geladen wordt ipv een disc. De andere consoles zijn echt wel stukken sneller dan dit.
Een Nintendo DS is een stuk sneller ja, maar heeft daar in tegen graphics om te huilen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:17:
[...]

Een Nintendo DS is een stuk sneller ja, maar heeft daar in tegen graphics om te huilen :X
Graphics zijn niet altijd alles he... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Bij WipEout moest je idd veel te lang wachten, nu maar hopen dat hun patch de laadtijden acceptabel maakt...

Zijn andere spellen ook al zo traag? De demo unit waar ik op heb gespeeld had niet zoveel spellen die mij interesseerden (niet eens Uncharted!) en fifa is natuurlijk qua laadtijden geen goed voorbeeld.

[ Voor 48% gewijzigd door koffieprutser op 21-02-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Vita al gespot in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
koffieprutser schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:21:
Zijn andere spellen ook al zo traag? De demo unit waar ik op heb gespeeld had niet zoveel spellen die mij interesseerden (niet eens Uncharted!) en fifa is natuurlijk qua laadtijden geen goed voorbeeld.
De unit waar ik op speelde had wel Uncharted, was niet bizar traag. Modnation racers daar in tegen was tergend traag, echt minuten ging er overheen voor ik 1 rondje kon rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Wow, als ik die berichten lees over de trage laadtijd (a PSP dus!) dan hoop ik niet dat ik met de Vita een miskoop heb gedaan :( Morgen zal ik het weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Bij de mediamarkt (Middelburg):

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/wtw61roez/vita.jpg

Specificaties zijn ook indrukwekkend :+

link

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:35:
[...]

De unit waar ik op speelde had wel Uncharted, was niet bizar traag. Modnation racers daar in tegen was tergend traag, echt minuten ging er overheen voor ik 1 rondje kon rijden!
Modnation op de ps3 was ook echt absurd traag, met dat hele spel is gewoon iets mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
WipeOut laadt op mijn PSP in een paar seconden! Echt belachelijk dat het nu zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
xCell schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:41:
Bij de mediamarkt (Middelburg):

[afbeelding]

Specificaties zijn ook indrukwekkend :+

link
Hebbe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:42:
WipeOut laadt op mijn PSP in een paar seconden! Echt belachelijk dat het nu zo lang duurt.
Ik heb gisteren nog wipeout pulse gespeeld op mijn psp, maar dat duurt bij mij toch echt wel wat langer dan een paar seconden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
^ Exact. De laadtijden voor Wipeout vita zijn vergelijkbaar met Wipeout op de psp. Tenminste als ik de demounit mag vergelijken met de versie die ik morgen ga kopen.

was een reactie op Nioz.... gaat snel hier :*)

[ Voor 14% gewijzigd door MarcoM op 21-02-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Ik krijg als ik daar probeer te bestellen deze melding:
Important Message
Little Deviants cannot be shipped to the selected address.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:50:
[...]

Om te kopen, niet als demo unit :P
oops sorry :p

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Is het nou echt verplicht om zo'n memory card te kopen bij je Vita om Uncharted te kunnen spelen? Dat zou wel raar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ja, Memory Card is min of meer verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Raxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:14:
ja, Memory Card is min of meer verplicht.
Bizar dat het dan in geen enkel pre-order pack bij de MM zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:48
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:15:
[...]

misschien juist niet want dan heb je nog de keuze tussen 4,8 en 16gb ipv een bepaalde grootte opgedrongen te krijgen bij een pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:15:
[...]

vrij logisch hoor, op de handheld wordt weinig tot geen winst gemaakt. Ze moeten het altijd van de games en accessoires hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
nioz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:43:
[...]

Ik heb gisteren nog wipeout pulse gespeeld op mijn psp, maar dat duurt bij mij toch echt wel wat langer dan een paar seconden....
Op mijn PSP Go toch echt in 3-5 seconden! Bij de zone's zelfs maar 2 seconden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
D-TECH schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:20:
[...]

Heb je het dan over het re-loaden na een race of een nieuwe race from scratch.

Wipeout pulse (digital copy) met alle DLC duurt echt heeeeel lang om te booten op mijn psp3000.

Maar we dwalen af. Wipeout pulse is verleden tijd na morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
[...]

Logisch, je Go heeft flash memory ipv de kggggg......kgggggg UMD dingen. Maar dan zou je het dus eigenlijk beter moeten kunnen vergelijken met de Vita, al moet de Vita natuurlijk veel grotere textures etc laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:12:
Is het nou echt verplicht om zo'n memory card te kopen bij je Vita om Uncharted te kunnen spelen? Dat zou wel raar zijn...
Zolang je spellen retail koopt (dus in de winkel), dan heb je aan 4gb wel genoeg. Dus gelukkig hoeft het niet zo'n grote investering te zijn.

Hier kan je van enkele spellen zien hoeveel ruimte ze innemen voor saves etc:
http://i.joystiq.com/2012...equires-255mb-of-storage/

Meeste spellen nemen 2 á 4 mb in voor savegames, alleen fifa en uncharted meer (160mb en 64mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
MarcoM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:22:
[...]

Heb je het dan over het re-loaden na een race of een nieuwe race from scratch.

Wipeout pulse (digital copy) met alle DLC duurt echt heeeeel lang om te booten op mijn psp3000.

Maar we dwalen af. Wipeout pulse is verleden tijd na morgen.
Race from scratch. Daarom speelde ik altijd wipeout in de bus, het start zo snel op... Binnen 10 sec. na opstarten zit je in een race. Dat dit bij de Vita 2 minuten duurt (!) is natuurlijk veel te lang.

[ Voor 19% gewijzigd door D-TECH op 21-02-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dixons, Bartsmit, FRS, Mediamarkt en Saturn gebeld. Iedereen wacht af tot een ander eerst gaat verkopen..

Iemand zin om ff met een unbox foto langs te gaan en te zeggen dat ze in een andere stad al verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

Haha ja lijkt me een goed idee... als één schaap over de dam is... misschien dat een beetje hulp wel werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
De Dixons heeft iig geen 21 feb meer op hun site staan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Mag ook gezegd worden: Dixons heeft gebeld of ik 2 vita's wilde.. ik zie nee ik zag dat de mijne was geanuleerd dus heb ik hem opnieuw besteld. Toch netjes!

RR en de 16GB waren al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

En veel minder data die moet worden ingeladen.. appels/peren ;)

Geen bijna 720p textures, minder omgevingsdata, minder animaties, audio, etc.. etc..

En met launch zullen ze wel wat slordig zijn geweest met het laden.. even de patch afwachten.

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.