Vinand schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:54:
Zwq
[...]
"Zucht @ Ipjone kwaliteit".
Lol, volgens mij is oled toch wel van heel wat betere kwaliteit dan IPS kwaliteit. En volgens mij is juist Sony het merk die heel goed weet wat echte beeldscherm kwaliteit is. Er is niks bijzonder aan apple beeldschermen en het is ook never nooit iets bijzonders geweest.

ze gebruiken maar hoogstens ips panelen met bij de apple iphone een erg hoge ppi.maar goed zelfs die ppi en schermkwaliteit heeft sony altijd erg makkelijk weten te overwinnen (Vaio Z bijv. En daarnaast de binnenkort uitkom xperia s). Oke deze post was zwaar off maar goed.
Ont topic ik kan niet meer wachten!!!!!! Want vita now!!!!!!
Denk dat hij meer op het touch gedeelte doelt, daarnaast is het scherm een SAMSUNG AMOLED dus een beetje van Sony en heel veel van SAMSUNG

Niet dat dat de pret mag drukken, gebeurd overal tegenwoordig!
Scherm kwaliteit is overigens gewoon goed(na 2 maanden testen), maar niet verbluffend... Vergelijkbaar met Galaxy S II, scherm techniek is hetzelfde en de PPI ook nagenoeg. Vooral de kleuren en zwartwaardes springen er lekker uit
En die 13" VAIO Z met 1920x1080 scherm was inderdaad erg lekker

Maar die XPERIA S heeft natuurlijk niets wat die Galaxy Nexus ook niet heeft qua scherm, Galaxy Nexus heeft ook 1280x720 maar is Super AMOLED ipv LCD... Zal niet zeggen dat LCD slecht is maar om Sony nou daarvoor de hemel in te prijzen
Uncharted: GA bijna platinum, ben er toch zeker al 40 uur mee bezig denk ik en het verveeld nog niet

Volgende week FIFA Football halen en MotorStorm RC downloaden. Rest zie ik nog wel
Mensen die nog steeds niet begrijpen waarom je een VITA nodig hebt naast je iPhone, ik lach ze vierkant uit, their loss

Maarja, als je Angry Birds gamen noemt dan kun je je zelf ook niet heel serieus nemen

Het is best leuk... voor 10 minuten
[
Voor 13% gewijzigd door
Rctworld op 17-02-2012 19:51
]