Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

YaYo86 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Helemaal mee eens, ik irriteerde me ook al mateloos aan die mensen die overal de goedkoopste Vita zoeken en dan, omdat het te duur is in NL, er maar van heine en verre een bestellen en dit dan ook nog eens hier posten.. :+
En? Ze mogen mazzel hebben dat ze hem op launch day krijgen, kan maar zo zijn dat dat veel later is. Ik loop wel gewoon de winkel in. En dan post ik op launch-day wel mijn ervaringen terwijl de andere nog lekker dagen en mss wel weken moeten wachten. :+

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 17-02-2012 17:37 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

raishel70 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:11:
Ik heb vandaag rayman orgins en marvels vs capcom 3 binnengekregen van planetaxel. Ik wacht nog op virtual tennis 4, uncharted en een 32 gb memorystick, deze zijn al verzonden zijn maar nog niet binnengekomen.
Wanneer had je besteld?

Word steeds enthousiaster over de vita naarmate ik meer reviews lees. Laat maar komen!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
S2S schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:34:
[...]

En? Ze mogen mazzel hebben dat ze hem op launch day krijgen, kan maar zo zijn dat dat veel later is. Ik loop wel gewoon de winkel in. En dan post ik op launch-day wel mijn ervaringen terwijl de andere nog lekker dagen en mss wel weken moeten wachten. :+
Haha, je weet dat dat ding al in meerdere winkels te spelen is en er werkelijk geen hond op jouw launchday ervaringen zit te wachten?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Snippertje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:41:
[...]

Wanneer had je besteld?

Word steeds enthousiaster over de vita naarmate ik meer reviews lees. Laat maar komen!
Ik heb hem op 7 februari gepre-orderd en op 10 februari is hij verzonden (ze zouden eigenlijk op de 15e uitkomen).

Het heeft dus 7 dagen geduurd.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Waar is PlanetAxel eigenlijk gevestigd ivm douane etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
R4m0n_46 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:39:
Waar is PlanetAxel eigenlijk gevestigd ivm douane etc.
Is al vaker gepost.
Gevestigd in canada, maar verstuurd via europa.
Je betaald hier 4dollar extra voor.

Doet amazon ook maar vraagt er veel meer voor.

Bij een headset van 100$ kwamen 35$ aan verzendkosten en nog eens 30$ aan importkosten
YaYo86 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Helemaal mee eens, ik irriteerde me ook al mateloos aan die mensen die overal de goedkoopste Vita zoeken en dan, omdat het te duur is in NL, er maar van heine en verre een bestellen en dit dan ook nog eens hier posten.. :+
Het is niet zomaar een webshop....
Bij mij tot nog toe altijd binnen 2dagen bezorgd.
En aftersales meer dan uitstekend (1x mee te maken gehad bij een apple tv)

[ Voor 58% gewijzigd door Sinned123 op 17-02-2012 18:45 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Sinned123 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:40:
[...]

Is al vaker gepost.
Gevestigd in canada, maar verstuurd via europa.
Je betaald hier 4dollar extra voor.
Ok, thanks.
Videogamesplus.ca is dan ook een mogelijkheid.
Staan ook eigenlijk alle games etc. op.

Vanmiddag trouwens ook ff op de Vita gespeeld bij de lokale MediaMarkt.
Uncharted's graphics zagen er wel zeer goed uit, met name door het geweldige scherm.
De helderheid en kleuren worden echt heel goed weergegeven, touchscreen voelt ook zeer fijn aan. Durf wel te zeggen dat het van iPhone kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
R4m0n_46 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:43:
[...]

Ok, thanks.

Uncharted's graphics zagen er wel zeer goed uit, met name door het geweldige scherm.
De helderheid en kleuren worden echt heel goed weergegeven, touchscreen voelt ook zeer fijn aan. Durf wel te zeggen dat het van iPhone kwaliteit is.
klopt videogameplus.ca is ook een optie alleen daar loop je wel risico met douane kosten. en bij planetaxel niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwq
R4m0n_46 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:43:
[...]

Ok, thanks.

"Zucht @ Ipjone kwaliteit".

Lol, volgens mij is oled toch wel van heel wat betere kwaliteit dan IPS kwaliteit. En volgens mij is juist Sony het merk die heel goed weet wat echte beeldscherm kwaliteit is. Er is niks bijzonder aan apple beeldschermen en het is ook never nooit iets bijzonders geweest. :) ze gebruiken maar hoogstens ips panelen met bij de apple iphone een erg hoge ppi.maar goed zelfs die ppi en schermkwaliteit heeft sony altijd erg makkelijk weten te overwinnen (Vaio Z bijv. En daarnaast de binnenkort uitkom xperia s). Oke deze post was zwaar off maar goed. :p

Ont topic ik kan niet meer wachten!!!!!! Want vita now!!!!!!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Vinand schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:54:
Zwq
[...]

Lol, volgens mij is oled toch wel van heel wat betere kwaliteit dan IPS kwaliteit. En volgens mij is juist Sony het merk die heel goed weet wat echte beeldscherm kwaliteit is. Er is niks bijzonder aan apple beeldschermen en het is ook never nooit iets bijzonders geweest. :) ze gebruiken maar hoogstens ips panelen met bij de apple iphone een erg hoge ppi.maar goed zelfs die ppi en schermkwaliteit heeft sony altijd erg makkelijk weten te overwinnen (Vaio Z bijv. En daarnaast de binnenkort uitkom xperia s). Oke deze post was zwaar off maar goed. :p

Ik doelde eigenlijk op het touchscreen, qua gevoeligheid etc.
Op dat gebied worden de iPhone etc. zeer geprezen en wat mij betreft voelt de Vita ook aan als dat niveau.

Maar oke, denk dat ik de Vita morgen maar eens pre-order.
Waarschijnlijk met FIFA en een 8GB kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:49
Vinand schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:54:
Zwq
[...]

Denk dat hij meer op het touch gedeelte doelt, daarnaast is het scherm een SAMSUNG AMOLED dus een beetje van Sony en heel veel van SAMSUNG :P Niet dat dat de pret mag drukken, gebeurd overal tegenwoordig!

Scherm kwaliteit is overigens gewoon goed(na 2 maanden testen), maar niet verbluffend... Vergelijkbaar met Galaxy S II, scherm techniek is hetzelfde en de PPI ook nagenoeg. Vooral de kleuren en zwartwaardes springen er lekker uit :)

En die 13" VAIO Z met 1920x1080 scherm was inderdaad erg lekker :) Maar die XPERIA S heeft natuurlijk niets wat die Galaxy Nexus ook niet heeft qua scherm, Galaxy Nexus heeft ook 1280x720 maar is Super AMOLED ipv LCD... Zal niet zeggen dat LCD slecht is maar om Sony nou daarvoor de hemel in te prijzen :P

Uncharted: GA bijna platinum, ben er toch zeker al 40 uur mee bezig denk ik en het verveeld nog niet ;) Volgende week FIFA Football halen en MotorStorm RC downloaden. Rest zie ik nog wel :)

Mensen die nog steeds niet begrijpen waarom je een VITA nodig hebt naast je iPhone, ik lach ze vierkant uit, their loss ;) Maarja, als je Angry Birds gamen noemt dan kun je je zelf ook niet heel serieus nemen :+ Het is best leuk... voor 10 minuten :+

[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 17-02-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerste reclame van deze mooi ps vita gezien op comedy central, zag er goed uit.

Kan zelf niet wachten op woensdag! heb zelf nooit de PSP gehad omdat ik vond dat het nog net niet was. Lekker veel goede launchtitels en komen nog een aantal goede games uit dit jaar.

Nu lekker carnaval vieren en dan brak met de ps vita in bed gamen!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren bij Bart Smit een pre-oder geplaatst, door de pre-order kit te kopen in hun webshop.

Krijg vandaag dit mailtje...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BOgJd.jpg

Het lijkt er nu op dat ik wordt geacht het gehele bedrag te betalen wil ik aanmerking komen voor de korting..dat ben ik dus niet van plan..

Volgens mij was het de bedoeling op de launchdag de PSV op te halen en dan 10 euro korting te krijgen (+ cadeaubon) maar het wordt nu een beetje verwarrend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Hey mannen! :)

Leuke om de oude garde Playstationers hier te zien. Zelfs onze oude azijn zeikerd Phusebox is er nog bij! (geintje ;))

Ik heb er zin in! Ik neem er ook een. Ben meer geintresseerd in de games die je snel even oppakt zoals Stardust en Lumines. Maar neem ook Rayman. Op de een of andere manier weet Unchared me nog niet te berkoren. Waar ik wel op zit te wachten is op een goede FPS. Nog niet gezien. _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wat eigenlijk ook interessant is, is het feit dat PSP games ook te downloaden en te spelen zijn op de PSVita!

De lijst is hier te zien: http://blog.us.playstatio...ad-psp-titles-to-ps-vita/

Ze zullen er op de PSVita zelfs beter uitzien dan op de PSP :)

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2012 21:16 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiebob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 07:26
Is het mogelijk om super stardust delta te downloaden op een vita zonder memory card?
Ik vind de prijzen van die krengen te hoog maar zou toch graag super stardust willen spelen.
Ik zag dat de vita 512mb ruimte had en dat super stardust iets van 270mb was, maar is die 512mb met of zonder het vitaOS? :(

Ben druk op zoek naar een beetje betaalbare bundel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:58:
Heb gisteren bij Bart Smit een pre-oder geplaatst, door de pre-order kit te kopen in hun webshop.

[afbeelding]

Het lijkt er nu op dat ik wordt geacht het gehele bedrag te betalen wil ik aanmerking komen voor de korting..dat ben ik dus niet van plan..

Volgens mij was het de bedoeling op de launchdag de PSV op te halen en dan 10 euro korting te krijgen (+ cadeaubon) maar het wordt nu een beetje verwarrend..
Verwarrend? Hoezo? Je hebt de pre order gedaan in de webshop, dus moet je de vita daar ook kopen.. Via internet dus. De winkels van bartsmit accepteren alleen de prepack van de winkel zelf. Je kan nieteens bij een ander filiaal je prepack inleveren. Je moet kopen waar je de prepack vandaan hebt.
Koop je tegelijk nog een game bij de bartsmit dan krijg je de waardebon voor een volgende aankoop...
Zo moeilijk is het toch niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:58:

.....

Uhm, ik niet begrijp.....

Volgens mij heb je een pre-order kit gekocht via de website. Nu krijg je een mail dat je de bestelling definitief kan maken waarbij de pre order kit wordt verrekend en je de cadeaubon meegestuurd krijgt. Wat is dan het probleem? Dat je nu moet betalen om aankomende week je psvita te krijgen + game? :?

Je kan eventueel ook met creditcard betalen, dan wordt het pas eind van de maand afgeschreven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Henkiebob schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:15:
Is het mogelijk om super stardust delta te downloaden op een vita zonder memory card?
Ik vind de prijzen van die krengen te hoog maar zou toch graag super stardust willen spelen.
Ik zag dat de vita 512mb ruimte had en dat super stardust iets van 270mb was, maar is die 512mb met of zonder het vitaOS? :(

Ben druk op zoek naar een beetje betaalbare bundel. :)
Je kunt niks opslaan op de VITA zelf, deze heeft dan ook 512MB RAM en geen 512MB opslaggeheugen, wellicht dat er 512MB flash op zit voor de firmware maar die is dan ook echt voorbehouden aan het OS. Duur? Volgens mij is 8GB in NL rond de 20 euro ofzo... Is meer dan genoeg... Maar early adoptor zijn is natuurlijk per definitie geen goedkope hobby.
SToRM666 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:15:
Wat eigenlijk ook interessant is, is het feit dat PSP games ook te downloaden en te spelen zijn op de PSVita!

De lijst is hier te zien: http://blog.us.playstatio...ad-psp-titles-to-ps-vita/

Ze zullen er op de PSVita zelfs beter uitzien dan op de PSP :)
Mja, ik word er niet warm of koud van hoor. Heb GT, Motorstorm Arctic Edge, LocoRoco Midnight Carnival, GTA Chinatown Wars en PCM2010 op de VITA en laat ik je één ding zeggen, het ziet er toch echt beter uit op mijn PSP Go en PSP S&L... De kleuren zijn wel beter maar het is gewoon niet erg scherp... Alleen GTA ziet er misschien ietsje beter uit op de VITA.

Maar als je geen PSP hebt is het wel leuk wat oude games te kunnen spelen, ze kosten bijna niks meer.
Arx schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:04:
Hey mannen! :)

Leuke om de oude garde Playstationers hier te zien. Zelfs onze oude azijn zeikerd Phusebox is er nog bij! (geintje ;))

Ik heb er zin in! Ik neem er ook een. Ben meer geintresseerd in de games die je snel even oppakt zoals Stardust en Lumines. Maar neem ook Rayman. Op de een of andere manier weet Unchared me nog niet te berkoren. Waar ik wel op zit te wachten is op een goede FPS. Nog niet gezien. _/-\o_
Ga ervan uit dat Resistance de eerste goede fps wordt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Rctworld op 17-02-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Je vergeet de beste 2 van allemaal, namelijk de beide God of War PSP games, en Syphon Filter lijkt me ook erg goed. Ik heb ook ergens gelezen en gezien dat de Vita wat extra grafische truukjes heeft om de PSP spellen er wat beter uit te laten zien.
Ik heb trouwens zojuist mijn pre-order code ingevoerd en heb gekozen voor korting op het spel Escape Plan. Ik vind dergelijke puzzelgames sowieso erg leuk en het ziet er echt geweldig uit.

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:17:
[...]

Verwarrend? Hoezo? Je hebt de pre order gedaan in de webshop, dus moet je de vita daar ook kopen.. Via internet dus. De winkels van bartsmit accepteren alleen de prepack van de winkel zelf. Je kan nieteens bij een ander filiaal je prepack inleveren. Je moet kopen waar je de prepack vandaan hebt.
Koop je tegelijk nog een game bij de bartsmit dan krijg je de waardebon voor een volgende aankoop...
Zo moeilijk is het toch niet? ;)
Dan heb ik het verkeerd begrepen..dit stond op de pre-order site:
1. Reserveer de PS Vita vanaf 30 november in een winkel bij jou in de buurt door middel van een aanbetaling van 9.99,- euro.
2. Na je reservering krijg je direct het pre-order pack mee naar huis.
3. Bezoek bij lancering van de PS Vita de winkel waar je de PS Vita besteld hebt, voldoe het resterende bedrag en start met spelen.
Ik heb dus de pre-order kit betaald via de site en laten afleveren bij de winkel..ging er dus vanuit dat stap 3 (resterende bedrag betalen) ook bij de winkel was. Maakt niet uit verder.
De tegoedbon gebruik ik trouwens als korting op de 16gb kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
SToRM666 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:44:
Je vergeet de beste 2 van allemaal, namelijk de beide God of War PSP games, en Syphon Filter lijkt me ook erg goed. Ik heb ook ergens gelezen en gezien dat de Vita wat extra grafische truukjes heeft om de PSP spellen er wat beter uit te laten zien.
Volgens mij werken de GoW games nog niet, de meeste van mijn games kan ik nog niet overzetten naar de VITA.

Die trucjes zijn trouwens een scherpte filter(biliniear filter) en groter kleurenbereik. Het eerste geeft alles vooral zachte randen om de aliasing te verbergen en is lang niet altijd positief... Grote kleurenbereik is wel te zien en positief maar desondanks blijft het gedateerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiebob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 07:26
Rctworld schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:50:
[...]

Volgens mij werken de GoW games nog niet, de meeste van mijn games kan ik nog niet overzetten naar de VITA.

Die trucjes zijn trouwens een scherpte filter(biliniear filter) en groter kleurenbereik. Het eerste geeft alles vooral zachte randen om de aliasing te verbergen en is lang niet altijd positief... Grote kleurenbereik is wel te zien en positief maar desondanks blijft het gedateerd...
voor GoW is er een truukje kijkhttp://uk.ign.com/videos/...our-psp-games-on-the-vita

[ Voor 6% gewijzigd door Henkiebob op 17-02-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Onzin, dit is sowieso de enige mogelijkheid... De EU PSS werkt nog niet voor de VITA dus het kan enkel via de PS3, de meeste games worden echter gewoon niet weergegeven als je de VITA aansluit en laten zich derhalve niet overzetten op de VITA... Daaronder LBP en PixelJunk Monsters, de games die ik het liefst zou willen op me VITA.

Wordt ongetwijfeld nog gefixed voor de meeste games...

[ Voor 12% gewijzigd door Rctworld op 17-02-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:49:
[...]

Dan heb ik het verkeerd begrepen..dit stond op de pre-order site:

[...]

Ik heb dus de pre-order kit betaald via de site en laten afleveren bij de winkel..ging er dus vanuit dat stap 3 (resterende bedrag betalen) ook bij de winkel was. Maakt niet uit verder.
De tegoedbon gebruik ik trouwens als korting op de 16gb kaart.
Dat doe ik ook :)
Gewoon als tweede losse koop ben ik meteen die kaart kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Rctworld schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:57:
[...]

Onzin, dit is sowieso de enige mogelijkheid... De EU PSS werkt nog niet voor de VITA dus het kan enkel via de PS3, de meeste games worden echter gewoon niet weergegeven als je de VITA aansluit en laten zich derhalve niet overzetten op de VITA... Daaronder LBP en PixelJunk Monsters, de games die ik het liefst zou willen op me VITA.

Wordt ongetwijfeld nog gefixed voor de meeste games...
Ik hoop echt dat dit ook met GT psp zal lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Wat Sony met de Vita wel direct goed doet vanaf het begin is relatief goedkope spellen aanbieden via download. Ik kan me niet herinneren dat dit bij de PSP zo was in het begin? Ik hoop in ieder geval dat er veel van die 'arcade' spellen gaan uitkomen zoals Joe Danger of Peggle.
Ik geef sowieso liever 10 euro uit aan een Vita spel met fatsoenlijke besturing, dan dat ik 4 euro betaal voor hetzelfde spel op een smartphone met enkel touch-controls.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
De psn store bestaat pas sinds 2006.
De psp is in europa al in 2005 gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v106/joshuaread/IMGP8397.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v106/joshuaread/IMGP8399.jpg

(niet mijn foto's) Zucht.. Wat een sexy apparaat is het toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Haha, ik zat er ook al aan te denken om die foto's (van Neogaf) hier neer te zetten. Echt een ontzettend mooi apparaat.
Sinned123 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:51:
De psn store bestaat pas sinds 2006.
De psp is in europa al in 2005 gereleased.
Och ja, hoe kon ik het vergeten 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 18-02-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Haha man, ik spam bijna de hele dag F5 in die thread. :P Echt tof ook om te zien dat iedereen echt wel onder de indruk is van het apparaat. Zelfs mensen die er niks van wilden weten, maar er toch even op gingen spelen @ Gamestop hebben hem gewoon gekocht. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
hmm, zit nog altijd te denken aan wat de 3e game gaat worden. Heb nu Uncharted en Wipeout. zat stiekem aan Fifa, Ninja Gaiden, Shinobido 2 of MvC te denken.

[ Voor 27% gewijzigd door Raxious op 18-02-2012 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Disfigured schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:32:
Haha man, ik spam bijna de hele dag F5 in die thread. :P Echt tof ook om te zien dat iedereen echt wel onder de indruk is van het apparaat. Zelfs mensen die er niks van wilden weten, maar er toch even op gingen spelen @ Gamestop hebben hem gewoon gekocht. Nice!
Agja, vaak zo met dit soort dingen he.

Vlak voor de release begint het altijd een beetje te kriebelen (had er zelf ook last van). Was echt niet van plan er 1 te halen, Maarja, daar zit ik dan met mijn pre-order pakketje :P.

Weet iemand al of het mogelijk is om hem een dag eerder te krijgen ofzo?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
afhankelijk of er een winkel is die hem opeens eerder verkoopt. Zodra dat gebeurd zal de rest wel mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het vooral moeilijk om te zien (en te begrijpen) dat games wel al verkocht worden, maar de console zelf nog niet.
Kan echt niet meer wachten. Heb er half januari al flink op mogen spelen met Ultimate Marvel vs. Capcom 3 en sindsdien was ik helemaal verkocht...

Ik ben van mening dat de Vita zelf best al de verkoop in mag/kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik was ook van plan om eerst af te wachten, maar ik kreeg een zodanig goeie deal dat ik m wel moest kopen. Ik heb eerst twijfel gehad om de bestelling te bevestigen, maar nu de launch datum dichterbij komt begin ik er wel erg veel zin in te krijgen om erop te spelen :)

Ik ga waarschijnlijk Everybody's Golf er nog bij kopen, want dat zijn sowieso geweldig leuke spellen. Rayman zit ik ook nog te overwegen. Deze kost een stuk meer dan de PS3 versie, maar het is wel handig dat ik m dan overal kan spelen. Nooit gedacht eigenlijk dat ik zou zitten twijfelen tussen een PS3 of handheld versie :P
Disfigured schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:32:
Ik heb er gisteren ook een hele tijd zitten meelezen en kon het soms amper bijhouden. Ik vind het ook altijd wel leuk om al die meningen en dergelijke te lezen.

Edit: ik lees zojuist iets zeer interessants op de US PlayStation Blog:
  • If you purchase Hustle Kings for PS Vita, you will get Hustle Kings on PS3 for free. If you already own Hustle Kings on PS3, you’ll be able to download the PS Vita version for free.
  • If you purchase WipEout 2048, you will be able to download WipEout 2048’s DLC packs, WipEout HD and HD Fury for free when they launch on PS Vita later this spring (if you already own the PS3 versions)
  • DLC purchased for the PS3 version of Ultimate Marvel vs. Capcom 3 can be used on the PS Vita version for free (and vice versa).
Hustle Kings, Wipeout HD en Fury kan ik dus al gratis downloaden :*)
Dit zijn wel erg mooie voordelen _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 18-02-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:01:
Ik vind het vooral moeilijk om te zien (en te begrijpen) dat games wel al verkocht worden, maar de console zelf nog niet.
Kan echt niet meer wachten. Heb er half januari al flink op mogen spelen met Ultimate Marvel vs. Capcom 3 en sindsdien was ik helemaal verkocht...

Afbeeldingslocatie: http://art.penny-arcade.com/photos/i-t9PJNn8/0/L/i-t9PJNn8-XL.jpg
Zoiets dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk. Als dat de afbeelding was waar hij Uncharted heeft, en de vraag krijgt wanneer de Vita komt... "in 7 days..." =)

(zit op werk, dus kan geen afbeeldingen zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
MarcoM schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:36:
[...]

Ik hoop echt dat dit ook met GT psp zal lukken.
Goed nieuws, die werkt gewoon hoor :)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:01:

Worden die games ook in NL al verkocht dan? Zou wel handig zijn aangezien ik hem al 2 maanden heb. Dat ze in de US al verkocht worden zal ongetwijfeld met die frist edition bundle te maken hebben die sinds de 15e uitgeleverd wordt. In de US zijn er dus al mensen die een retail US VITA hebben en dus kunnen er theoretisch ook games verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:27:
[...]
Worden die games ook in NL al verkocht dan? Zou wel handig zijn aangezien ik hem al 2 maanden heb. Dat ze in de US al verkocht worden zal ongetwijfeld met die frist edition bundle te maken hebben die sinds de 15e uitgeleverd wordt. In de US zijn er dus al mensen die een retail US VITA hebben en dus kunnen er theoretisch ook games verkocht worden.
Als ik op de site kijk van GameMania zijn er al een aantal games beschikbaar.
Ninja Gaiden, BlazBlue, Marvel vs. Capcom, en nog 2 of 3 geloof ik...
Beetje krom vind ik, zonder release van de Vita zelf |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:28:
[...]

Als ik op de site kijk van GameMania zijn er al een aantal games beschikbaar.
Ninja Gaiden, BlazBlue, Marvel vs. Capcom, en nog 2 of 3 geloof ik...
Beetje krom vind ik, zonder release van de Vita zelf |:(
Mja, zijn zo te zien allen 3rd party games. Waarschijnlijk hebben ze geen moeite gedaan een embargo(of hoe noem je dat ook alweer bij een launch date?) op de games te leggen omdat je de hardware zelf toch pas woensdag kunt kopen 8)7

Gaan er waarschijnlijk stilletjes vanuit dat toch de meeste pas woensdag naar de winkel zullen gaan en de games bij hun VITA kopen en derhalve zullen ze er ook vanuit gaan dat de meeste winkels toch pas woensdag beginnen met aanbieden, maar stel dat je zoals ik al een VITA hebt, waarom zouden zij dan eigenlijk caren om er niet één uit het magazijn te halen als er toch geen embargo op de games ligt? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Rctworld op 18-02-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Sony is altijd heel strict met embargo's, daarom zijn het idd alleen de third party games die al te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:09:
.

Edit: ik lees zojuist iets zeer interessants op de US PlayStation Blog:

[...]

Hustle Kings, Wipeout HD en Fury kan ik dus al gratis downloaden :*)
Dit zijn wel erg mooie voordelen _/-\o_
Wipeout HD + Fury zijn volgens mij niet direct tijdens de launch beschikbaar hoor. Het komt als DLC voor wipeout 2048, en die DLC is inderdaad gratis als je die al hebt voor de ps3. Maar je hebt dus wel wipeout voor de vita nodig en je moet nog even wachten tot het uitgebracht wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:36:
[...]

Mja, zijn zo te zien allen 3rd party games. Waarschijnlijk hebben ze geen moeite gedaan een embargo(of hoe noem je dat ook alweer bij een launch date?) op de games te leggen omdat je de hardware zelf toch pas woensdag kunt kopen 8)7
Precies!
Dit is enkel maar frusrerend voor de mensen die er echt op zitten te wachten... Kun je jouw game wel ophalen, maar nog wel een aantal dagen wachten voor je er überhaupt iets mee kunt. Ik hoop echt heel stiekem dat de Vita zelf ook een eerdere release gaat krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Aha, dus daar staat FEB voor. Ze hebben het daar op NeoGAF ook alsmaar over en ik wist niet wat ze ermee bedoelden :P

Voor de mensen die twijfelen tussen een WiFi of WiFi+3G PSVita: degene met 3G schijnt ook een GPS chip te hebben, wat bijvoorbeeld bij Near meer opties geeft en het weergeven van de locatie is nauwkeuriger. Ik ben in ieder geval blij dat ik de 3G versie zal krijgen :)

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 18-02-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
SToRM666 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:39:
[...]

Aha, dus daar staat FEB voor. Ze hebben het daar op NeoGAF ook alsmaar over en ik wist niet wat ze ermee bedoelden :P

Voor de mensen die twijfelen tussen een WiFi of WiFi+3G PSVita: degene met 3G schijnt ook een GPS chip te hebben, wat bijvoorbeeld bij Near meer opties geeft en het weergeven van de locatie is nauwkeuriger. Ik ben in ieder geval tevreden dat ik de 3G versie zal krijgen :)
Dat laatste kan ik volledig beamen, in China deed Near het niet zolang er geen SIM-kaart in me VITA zat zodat hij aan de hand van (A-)GPS de locatie kon vinden. De SIM-kaart zelf deed niks vanwege de sim-lock maar schijnbaar deed de A-GPS het wel en aangezien ik in een hoog gebouw zat kon hij daardoor schijnbaar wel een lock krijgen waar hij dat zonder SIM-kaart niet kon. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat de achterliggende service(van Google Maps) gedeeltelijk geblokkeerd is in China want hij was ten alle tijden gewoon via WiFi met internet verbonden :P Maar de GPS/3G modem maakt dus wel degelijk een verschil, al is het nut daarvan in NL te overzien...

Daarnaast kun je wel je verbinding met je telefoon tetheren maar dan weet je VITA volgens mij niet meer waar hij is O-)

Edit: Hij zou eventueel via omliggende WiFi-netwerken zijn locatie kunnen bepalen via Google Maps... Weet niet of dit bij de VITA ook zo werkt, maar bij Android in ieder geval wel :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rctworld op 18-02-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

In Taiwan en NL vindt Near mijn locatie gewoon, ik neem aan via Wifi inderdaad. In Taiwan waren er nog daadwerkelijk mensen te vinden die ook een Vita hadden en heb ik nog wat rewards gekregen (voor Japans/Chineestalige spellen dus ik had er weinig aan). In NL is het nog akelig stil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Myedvyed schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:26:
In Taiwan en NL vindt Near mijn locatie gewoon, ik neem aan via Wifi inderdaad. In Taiwan waren er nog daadwerkelijk mensen te vinden die ook een Vita hadden en heb ik nog wat rewards gekregen (voor Japans/Chineestalige spellen dus ik had er weinig aan). In NL is het nog akelig stil :P
Taiwan heeft dan ook geen great firewall :+ Maar zowel in China als in NL heb ik constant rond de 10 mensen op Near(al was het in China binnen een straal van 3 km geloof ik en hier in straal van 15km), neem aan dat je op het platteland woont? :P

Heb je het trouwens ook getethered geprobeerd, wilde het net uit testen maar blijkt dat de custom rom op mijn telefoon geen tethering ondersteund :+ Sorry guys :( Zal wellicht vanavond ff proberen met andere rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
[...]

[...]

Bij MyCom zijn sommige spellen al leverbaar, zo heb ik vanochtend Fifa Football ontvangen. Het hoesje is wel kleiner dan ik zelf verwachtte. Hier een vergelijking met een normaal PSP hoesje: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L4ZX0l.jpg

Nu nog maar hopen dat het spel ook in het Engels is te spelen, aangezien er op de achterkant audio, tekst en handleiding allemaal in het Nederlands staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Gespot in de makro folder:

Vita Wifi:
236,81 incl btw

Vita 3G:
284,41 incl btw

En mocht ik nou net ook nog eens 10% personeel korting krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
JoJo nl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:32:
[...]

Bij MyCom zijn sommige spellen al leverbaar, zo heb ik vanochtend Fifa Football ontvangen. Het hoesje is wel kleiner dan ik zelf verwachtte. Hier een vergelijking met een normaal PSP hoesje: [afbeelding]

Nu nog maar hopen dat het spel ook in het Engels is te spelen, aangezien er op de achterkant audio, tekst en handleiding allemaal in het Nederlands staat.
Shit, had gister op twitter nog aan MyCom gevraagd of ze al leverde maar ze reageerden niet :( Shame on me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoJo nl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:32:
[...]

Bij MyCom zijn sommige spellen al leverbaar, zo heb ik vanochtend Fifa Football ontvangen. Het hoesje is wel kleiner dan ik zelf verwachtte. Hier een vergelijking met een normaal PSP hoesje:

Denk haast wel dat dat mogelijk zal zijn. Desnoods door de Vita in te stellen op Engelse systeem taal.
By het selecteren van systeem talen neemt deze vaak de taall ook van de game mee. Echter, deze ervaring heb ik enkel met de Xbox 360 en PlayStation 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Fifa heeft altijd de engelse taal gehad bij de nederlandse versie.
Dat is in deze versie echt niet anders hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:40:
[...]

Denk haast wel dat dat mogelijk zal zijn. Desnoods door de Vita in te stellen op Engelse systeem taal.
By het selecteren van systeem talen neemt deze vaak de taall ook van de game mee. Echter, deze ervaring heb ik enkel met de Xbox 360 en PlayStation 3.
Dat is denk ik toch altijd maar de vraag, de VITA game cards zijn namelijk variabele grootte dus als ze dingen kunnen schrappen dan zullen ze dat graag doen en zo geld besparen op de game cards. Bij Unit 13 moest de VITA namelijk op NL staan(kreeg je ook NL taal maar EN stemmen dacht ik) omdat als je hem op EN zette je Frans kreeg, waarschijnlijk zijn sommige games dus echt benelux versies...

Bij PS3(en in mindere mate 360) hebben ze zoveel ruimte op een BD dat die extra talen het alleen maar makkelijker maken aangezien je maar één versie nodig hebt, vroeger stonden alle talen standaard op de BD en de enige reden dat ze daarmee gekapt zijn is dat de import/export een beetje de spui gaten uitliep. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Sinned123 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:42:
Fifa heeft altijd de engelse taal gehad bij de nederlandse versie.
Dat is in deze versie echt niet anders hoor.
Dat is pas sinds Fifa 09 maar zo. Ik merk het woensdag wel :).

En wat Rctworld hierboven zei, dacht ik ook al aan.

[ Voor 8% gewijzigd door JoJo nl op 18-02-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Dat is denk ik toch altijd maar de vraag, de VITA game cards zijn namelijk variabele grootte dus als ze dingen kunnen schrappen dan zullen ze dat graag doen en zo geld besparen op de game cards. Bij Unit 13 moest de VITA namelijk op NL staan(kreeg je ook NL taal maar EN stemmen dacht ik) omdat als je hem op EN zette je Frans kreeg, waarschijnlijk zijn sommige games dus echt benelux versies...

Bij PS3(en in mindere mate 360) hebben ze zoveel ruimte op een BD dat die extra talen het alleen maar makkelijker maken aangezien je maar één versie nodig hebt, vroeger stonden alle talen standaard op de BD en de enige reden dat ze daarmee gekapt zijn is dat de import/export een beetje de spui gaten uitliep. :9
Mjah, maar mij dunkt dat Engels toch wel de hoofdtaal hoort te zijn bij degelijke games. Laat het Nederlandse dan gewoon een optie zijn.

Vreemd verhaal overigens met Unit 13. Als dat echt het geval zal zijn laat ik deze mooi links liggen. Wil gewoon normaal een Engelse versie kunnen spelen, en niet in het Nederlands.
Überhaupt Nederlands talige games vind ik veelal niet klinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik speel sinds 1996 al fifa.
En heb deze echt nog nooit in het nederlands gespeeld.
En in die tijd was er echt geen sprake van import

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Wat gaan jullie aanschaffen om de Vita te beschermen? Ik zit zelf te denken aan het Sony startpakket, deze bevat een pouch, een case en een screenprotector. Het 'probleem' is alleen dat ik twijfel aan de kwaliteit van deze producten...dit allemaal voor €30? Daarnaast ziet de leren 'case' er ook niet heel beschermend uit (alleen de boven en onderkant zijn afgedekt, de zijkanten niet...).

Ik heb ook zitten kijken naar de PDP Custom Crystal Case, maar die vind ik persoonlijk niet mooi. De Thrustmaster VIP case is wel mooi naar mijn mening. Ik zou dus ook de Thrustmaster VIP case kunnen aanschaffen en dan een Hori screenprotector erbij.

Wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb nog niks moois gezien.
Mijn voorkeur gaat uit naar een lederen hoes/case die niet al te dik is.
Waar wel 8spellen en minstens 1 memory card in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
[...]

[...]
Niet helemaal waar! Gran Turismo Mobile voor de PSP werkt alleen op de Vita als je een PlayStation 3 hebt. GT Mobile is namelijk niet officieel ondersteund op de Vita, daarom moet je hem via de PSP aanschaffen en vervolgens via de PlayStation 3 over USB naar de Vita kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Net even met de Vita gespeeld. Kan het scherm ook lichter? Vond het vrij flets en donker ingesteld staan. Virtua Tennis vind ik wel leuk, verder jammer genoeg geen indrukwekkend demo'$. Ergonomie is ook lastig testen met zo'n mega beveiliging eraan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Geen idee hoe fel hij stond, maar in de instellingen zit een schuifje voor de helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kon helaas in de demo stand geen instellingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Phusebox schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:40:
Net even met de Vita gespeeld. Kan het scherm ook lichter? Vond het vrij flets en donker ingesteld staan. Virtua Tennis vind ik wel leuk, verder jammer genoeg geen indrukwekkend demo'$. Ergonomie is ook lastig testen met zo'n mega beveiliging eraan.
PS-toets ingedrukt houden ;)
Cubic X schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:33:
[...]

Niet helemaal waar! Gran Turismo Mobile voor de PSP werkt alleen op de Vita als je een PlayStation 3 hebt. GT Mobile is namelijk niet officieel ondersteund op de Vita, daarom moet je hem via de PSP aanschaffen en vervolgens via de PlayStation 3 over USB naar de Vita kopiëren.
True, maar dat heb je mij ook niet horen zeggen ;) Maar aangezien GT een toch wel redelijk grote first party title is verwacht ik wel dat die er op termijn wel komt op de VITA PSS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
GT psp heeft 4 jaar geduurd eer dat hij uitkwam op de psp.

Ik heb de digitale versie van GTpsp en een ps3, dus ik kan hem gelukkig wel spelen op de Vita :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me overigens ook af of de PlayStation 3 een update gaat krijgen zodat je je behaalde Vita trophies ook onder de huidige trophy lijst kunt terug vinden.
Totaal aantal trophies tellen wel bijelkaar op, die bevestiging heb ik al ontvangen... maar wil ze ook graag kunnen zien / vergelijken via de PlayStation 3.

[edit]
Plus, welke van welke games de trophies stacken... ben ik ook benieuwd naar.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
MarcoM schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:01:
GT psp heeft 4 jaar geduurd eer dat hij uitkwam op de psp.

Ik heb de digitale versie van GTpsp en een ps3, dus ik kan hem gelukkig wel spelen op de Vita :D
Ik zei ook niet dat er een VITA versie uitkwam :P Alleen dat GT PSP op de VITA PSS zou komen :P Maar GT zouden ze wel een apart team op moeten zetten, bij PD zijn ze niet zo goed in opschieten en dan moet je al helemaal niet op twee platforms tegelijkertijd gaan ontwikkelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Kan je GT5 ook via remote play spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snippertje schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:19:
Kan je GT5 ook via remote play spelen?
nee

Ik zou zeggen: lees het topic even door of gebruik de zoekfunctie voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
GT5 ondersteunde sowieso nooit remote play, ook niet voor de PSP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nee dat weet ik, maar wellicht dat het in de toekomst nog komt. Red dead redemption is via custom rom ook te spelen via remote play. Anders geformuleerd, is er al informatie of die functie wellicht in de toekomst beschikbaar komt? Ik kan vooralsnog niets vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Weet iemand of de webbrowser geüpdate wordt? Deze ondersteunt nu geen HTML5, dus geen video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-08 20:36
Ik durf hem niet op de launch te kopen door eventuele price-drops ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Net de nieuwe folder van de MM(zoetermeer) in de bus gekregen. Komende week 2 spellen voor de vita halen en maar 1 betalen. Mooi te combineren met die aktie van Bart Smit, daar haal je de Vita en met de kortingsbon van 25 euro haal je er ook een kaartje of starterspack bij en bij de MM 2 spellen. Heb je voor zo;n 290 euro een leuk pakketje om mee te beginnen.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Karpertjuh schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:39:
Net de nieuwe folder van de MM(zoetermeer) in de bus gekregen. Komende week 2 spellen voor de vita halen en maar 1 betalen. Mooi te combineren met die aktie van Bart Smit, daar haal je de Vita en met de kortingsbon van 25 euro haal je er ook een kaartje of starterspack bij en bij de MM 2 spellen. Heb je voor zo;n 290 euro een leuk pakketje om mee te beginnen.
moet je bij BS niet een Vita + Game halen om die kortingsbon te krijgen ? Als dat zo is werkt jouw plannetje dus niet. Ik ga volgende week maar langs de MM om 2 spellen te scoren. Gelukig geen spellen meebesteld bij Amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het kriebelt toch wel, maar bij de launch zijn er nog te weinig spellen die me echt aanspreken, en dat voor iemand die schrijft voor een games-website, haha.

Duurder wordt ie toch niet; dus ik kan nog wel wat geduld opbrengen. Zijn er nog nadelen aan een Amerikaanse Vita, want daar kom ik dit jaar ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik vraag me af hoe het met de geimporteerde Vita's gaan mochten er pixel problemen zijn. Gaat Sony Nederland deze omwisselen of is het gewoon een kwestie van pech hebben?

Vraag me af hoe Sony er uberhaupt mee omgaat.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Ik heb eigenlijk nog niets gelezen over dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Rctworld schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:30:
[...]

Taiwan heeft dan ook geen great firewall :+ Maar zowel in China als in NL heb ik constant rond de 10 mensen op Near(al was het in China binnen een straal van 3 km geloof ik en hier in straal van 15km), neem aan dat je op het platteland woont? :P

Heb je het trouwens ook getethered geprobeerd, wilde het net uit testen maar blijkt dat de custom rom op mijn telefoon geen tethering ondersteund :+ Sorry guys :( Zal wellicht vanavond ff proberen met andere rom...
True, en ik neem aan dat Google de Wifi het meest accuraat aan positie kan koppelen als ze langs zijn geweest voor hun Streetview acties. Ik weet niet of ze in China langsgeweest zijn (als ze dat al mochten), maar in Taiwan en NL hebben ze wel Streetview. Toen we op werk een router kregen die eerder op een ander kantoor gebruikt was, gaf Google Maps vrolijk aan dat ik daar zat.. zo'n 150 km van m'n echte positie vandaan. Want ja, daar heeft Google het MAC adres etc. van opgeslagen :+

Platteland nog net niet, maar wel een eind buiten de Randstad :P

Wifi tetheren werkt via mijn telefoon wel, maar ik krijg een of andere waarschuwing over dat ik 'NAT type 3' heb en dat beperkte mogelijkheden heeft. Browsen werkt in ieder geval wel gewoon. Normaal heb ik kennelijk 'NAT type 2' met m'n router, via m'n telefoon krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eNQ57l.jpg

In Google Maps wijkt de positie 1 of 2 meter af van wat ik anders krijg, maar de GPS van de telefoon wordt er niet voor gebruikt voor zover ik kan zien.

Overigens wel slordig, als ik in de 'task switcher' op het Playstation logo klik, gaat hij de Taiwanese pagina voor de PS Vita openen.. met in de header een foutmelding over het ontbreken van Flash :+

Als je dan een URL hardcoded in je systeem zet, laat hem dan verwijzen naar een site die wel volledig ondersteund wordt..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A2es4l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Was het nou al duidelijk of de spellen die bij de Duitse Amazon besteld zijn alleen in het Duits zijn? Of zijn die ook Engelstalig?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ik weet dat er iemand een mail gestuurd had naar Amazon.de en daarop een antwoord terug. Daarin stond eigenlijk niks anders dan dat het allemaal duits is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
trouwens hoe zit het met de stekkers van de opladers van de playstation vita die ik uit italie bestel of uit frankrijk.

Ze hebben daar toch verschillende stopcontacten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
tottianovic schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:42:
[...]

Elke mm voor 222? ik denk het niet, bovengeplaatste deal van de MM is wel MM in brussel.
Hoe zie je dat? Het afbeelding is zo klein dat ik het niet kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Knap, de 3G versie (GPS functie) voor €222. Foutje van MM? Lijkt me dat ze de WiFi versie voor €222 bedoelen, niet?
tottianovic schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:36:
[afbeelding]

Het lijkt erop dat de PS Vita binnen no time voor 200 euro verkocht zal worden. Hij is niet eens uit en media markt verkoopt hem al voor 222 euro.

Ik zit de heletijd te twijfelen en wil mijn amazon.fr order annuleren. Straks is er een deal van 200 euro + memory card en dan kan ik wel huilen!!

Trouwens mensen die fifa of virtua tennis bij amazon.de hebben besteld, DEZE SPEL IS VOLLEDIG IN HET DUITS! Ik waarschuw jullie bij deze.... ik heb met een medewerker gechat van amazon.de via de contact pagina dus ik heb snel fifa geannuleerd, nu kom ik uit op 243 euro inclusief verzendkosten.

Ook mensen die fifa uit Frankrijk hebben besteld zullen teleurgesteld zijn. Die is namelijk ook in het Frans. Waarschijnlijk (eerder genoemd hierboven) worden de talen ervan af gehaald om zodoende ruimte vrij te maken voor de gameplay/graphics. Amazon.fr verkoopt ook us fifa die wel engels keuze zal hebben. De titel is fifa soccer US maar die wordt verkocht voor 50 euro en je krijgt daar geen 10 euro korting op.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Sorbo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:57:
[...]

Er zit bij de vita een USB kabel waarmee je m aan de PC op kunt laden, en die je tevens in een oplader kunt steken om deze via een stopcontact op te laden. Het enige dat je dus nodig hebt is een extra USB lader naar keuze. Mocht je die nog niet hebben: http://www.gamemania.nl/D...elect=Accessoires&show=12
Ik hoorde net van iemand dat sony voor alle landen in de eu hetzelfde oplader met hetzelfde stekker zullen aabieden bij de ps vita.

Alle stekkers werken toch in heel europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

tottianovic schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:20:
[...]

Ik hoorde net van iemand dat sony voor alle landen in de eu hetzelfde oplader met hetzelfde stekker zullen aabieden bij de ps vita.

Alle stekkers werken toch in heel europa?
Technisch gezien zal de adapter gebruikt kunnen worden, maar omdat praktisch elk land een eigen stekker heeft, en die van Italie niet in onze stopcontacten past, schat ik de kans persoonlijk klein, tenzij ze verloopjes mee gaan leveren voor iedere stekker. Ik heb zelf de doos met inhoud van de vita nog niet gezien, dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik ga er vanuit dat de adapter zelf niet compatible is met onze stopcontacten.

Gelukkig is een alternatief niet zo duur, maar die kun je altijd nog aanschaffen (bovendien hebben wij echt 10 van die stekkertjes door het huis verspreid liggen, wie niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Sorbo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:25:
[...]

Technisch gezien zal de adapter gebruikt kunnen worden, maar omdat praktisch elk land een eigen stekker heeft, en die van Italie niet in onze stopcontacten past, schat ik de kans persoonlijk klein, tenzij ze verloopjes mee gaan leveren voor iedere stekker. Ik heb zelf de doos met inhoud van de vita nog niet gezien, dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik ga er vanuit dat de adapter zelf niet compatible is met onze stopcontacten.

Gelukkig is een alternatief niet zo duur, maar die kun je altijd nog aanschaffen (bovendien hebben wij echt 10 van die stekkertjes door het huis verspreid liggen, wie niet :P)
sony levert dezelfde stekker in europa, als je op google zoekt naar ps vita ac adapter europe dan zie je ook 1 adapter en die ziet er zo uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.micromania.fr/imagesprod/47596/47596_p1_AdaptateursecteurPSVita_EAN0711719241010.jpg

en al helemaal niet USB.

maar toch ben ik een beetje bang voor een andere stekker, en als ik van het ergste uit ga en ik hem vervolgens ontvang en zie dat de stekker gewoon normaal is... dan word ik blij... dus vandaar zeg ik gewoon maybe 60 procent een andere stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

tottianovic schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:29:
[...]

sony levert dezelfde stekker in europa, als je op google zoekt naar ps vita ac adapter europe dan zie je ook 1 adapter en die ziet er zo uit.

[afbeelding]

en al helemaal niet USB.

maar toch ben ik een beetje bang voor een andere stekker, en als ik van het ergste uit ga en ik hem vervolgens ontvang en zie dat de stekker gewoon normaal is... dan word ik blij... dus vandaar zeg ik gewoon maybe 60 procent een andere stekker.
En aan welke kant wil jij de PS Vita aansluiten dan? ;) De adapter zelf is identiek voor europa, afgezien van de stekker die het stopcontact in gaat. Voor zover ik weet plug je in de adapter (het zwarte kastje) je eigen USB kabel (die je bij de Vita krijgt), waarmee je vervolgens de Vita oplaadt. Die kabel is wereldwijd gelijk, maar door de afwijkende stekkers (mocht dit het geval zijn) kun je hem toch niet in een nederlands stopcontact gebruiken.

(Oh, en bovendien heeft de adapter in het plaatje een amerikaanse stekker, die kun je dus niet hier gebruiken zonder verloopstekkertje ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Sorbo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:34:
[...]

En aan welke kant wil jij de PS Vita aansluiten dan? ;) De adapter zelf is identiek voor europa, afgezien van de stekker die het stopcontact in gaat. Voor zover ik weet plug je in de adapter (het zwarte kastje) je eigen USB kabel (die je bij de Vita krijgt), waarmee je vervolgens de Vita oplaadt. Die kabel is wereldwijd gelijk, maar door de afwijkende stekkers (mocht dit het geval zijn) kun je hem toch niet in een nederlands stopcontact gebruiken.

(Oh, en bovendien heeft de adapter in het plaatje een amerikaanse stekker, die kun je dus niet hier gebruiken zonder verloopstekkertje ;))
verkeerde foto geplaats, ik bedoelde de stekker die we hier in nl gebruiken. Maar dus jij denkt dat in de adapter er een usb uitsluiting is waarbij je de meegeleverde kabel aan de adapter dient te sluiten en vervolgens hem in de stopcontact te doen i.c.m een usbadapter t.w.v gemiddeld 5 euro en die we meestal thuis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
matthijst schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:41:
Iemand al een nw mediamarktfolder?

Schijnbaar is hij bij elke MM 222 (of 229 in Arnhem?), maar hebben ze ook overal die 2 games halen 1 betalen actie?
Amsterdam folder staat gewoon 249 euro.. maar wel 2 games halen 1 betalen actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

tottianovic schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:55:
[...]

verkeerde foto geplaats, ik bedoelde de stekker die we hier in nl gebruiken. Maar dus jij denkt dat in de adapter er een usb uitsluiting is waarbij je de meegeleverde kabel aan de adapter dient te sluiten en vervolgens hem in de stopcontact te doen i.c.m een usbadapter t.w.v gemiddeld 5 euro en die we meestal thuis hebben?
De Vita laadt inderdaad op dmv. een USB kabel in de adapter. Het is precies als bij de PSP Go gewoon een USB kabel in een adapter (met weer een loskoppelbare stroomkabel), met een inkeping in de zijkant van de USB plug.

Wat ik nog niet geprobeerd heb is of de USB kabel ook echt in elke USB lader werkt of alleen met de Sony adapter.. zal het morgen eens proberen. Ik heb nu een adapter met Taiwanese stekker (zelfde als U.S. stekker geloof ik) en dus nog een extra adapter ertussen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

tottianovic schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:55:
[...]

De adapter foto die jij net liet zien, los van welk plugje er aan zit, heeft geen aansluiting voor een vita, alleen een usb aansluiting, waar je dus de USB kabel van de Vita in kan stoppen om deze op te laden.

Als je nu een lader krijgt met de verkeerde stekker er aan, dan kun je ook gewoon een generieke lader met usb poort gebruiken in combinatie met de usb kabel van je Vita. Dan heb je dus de Adapter niet nodig.

Filmpje om het nog even te laten zien: YouTube: PowerTV: PlayStation Vita unboxing
Myedvyed schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:04:
[...]

De Vita laadt inderdaad op dmv. een USB kabel in de adapter. Het is precies als bij de PSP Go gewoon een USB kabel in een adapter (met weer een loskoppelbare stroomkabel), met een inkeping in de zijkant van de USB plug.

Wat ik nog niet geprobeerd heb is of de USB kabel ook echt in elke USB lader werkt of alleen met de Sony adapter.. zal het morgen eens proberen. Ik heb nu een adapter met Taiwanese stekker (zelfde als U.S. stekker geloof ik) en dus nog een extra adapter ertussen hangen.
En dat zou technisch gezien geen probleem moeten zijn, ik ga er zelf vanuit dat je gewoon iedere USB lader kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Sorbo schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:08:
[...]
En dat zou technisch gezien geen probleem moeten zijn, ik ga er zelf vanuit dat je gewoon iedere USB lader kunt gebruiken.
Zou het inderdaad niet moeten zijn, maar m'n iPad laadt b.v. ook niet op met m'n andere USB laders (te weinig vermogen). Als de Vita meer vermogen nodig heeft dan de gemiddelde telefoonlader biedt (lijkt me sterk) of als Sony een of andere hardware check doet, zou het best zo kunnen zijn dat andere USB laders niet werken. Wat dat betreft ga ik nergens vanuit zonder het eerst te verifiëren.

Maar goed, gelukkig is dat niet het geval, ik heb net 4 verschillende USB laders geprobeerd en de Vita laadt gewoon op in elk daarvan. En zo hoort het ook! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
tottianovic schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:29:
[...]

[afbeelding]

en al helemaal niet USB.

De adapter is universeel 100-240V, bij de ingang kan elke ongeaarde kabel met twee polen(zoals bij de meeste blu ray spelers etc). De uitgang is USB maar andere USB kabels passen er niet in omdat Sony een inkeping heeft gemaakt waar enkel de vita kabel inpast(waarschijnlijk door het hogere wattage tov de USB standaard).

Maar mag geen probleem zijn hoor, adapter kan het gewoon aan en die ingangskabel kun je overal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Sorbo schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:08:
[...]

De adapter foto die jij net liet zien, los van welk plugje er aan zit, heeft geen aansluiting voor een vita, alleen een usb aansluiting, waar je dus de USB kabel van de Vita in kan stoppen om deze op te laden.

Als je nu een lader krijgt met de verkeerde stekker er aan, dan kun je ook gewoon een generieke lader met usb poort gebruiken in combinatie met de usb kabel van je Vita. Dan heb je dus de Adapter niet nodig.

Filmpje om het nog even te laten zien: YouTube: PowerTV: PlayStation Vita unboxing

[...]

Ah zoo.... dankjewel voor de verduidelijking. Maar is het dan niet zo dat tie langzamer zal opladen aangezien de lader (zwart doosje) ontbreekt? ik neem aan dat tie meer stroom afgeeft dan een gewone usblader die je hier kan kopen voor gemiddeld 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Rctworld schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:33:
[...]

De adapter is universeel 100-240V, bij de ingang kan elke ongeaarde kabel met twee polen(zoals bij de meeste blu ray spelers etc). De uitgang is USB maar andere USB kabels passen er niet in omdat Sony een inkeping heeft gemaakt waar enkel de vita kabel inpast(waarschijnlijk door het hogere wattage tov de USB standaard).

Maar mag geen probleem zijn hoor, adapter kan het gewoon aan en die ingangskabel kun je overal kopen.
Oh ja... ik zie het nu pas ... ik kan in principe gewoon een kabel gebruik van een cd speler met twee polen die er vervolgens in kunnen gaan en voila. USB kabels passen er toch wel in? dat heeft iemand zojuist uitgeprobeerd en boven vermedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
tottianovic schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:41:
[...]

Oh ja... ik zie het nu pas ... ik kan in principe gewoon een kabel gebruik van een cd speler met twee polen die er vervolgens in kunnen gaan en voila. USB kabels passen er toch wel in? dat heeft iemand zojuist uitgeprobeerd en boven vermedt.
Nee, hij bedoelt dat de VITA wel oplaadt met andere USB opladers, maar de VITA oplader heeft de USB aansluiting verzonken waardoor alleen de VITA kabel erin past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Rctworld schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:44:
[...]

Nee, hij bedoelt dat de VITA wel oplaadt met andere USB opladers, maar de VITA oplader heeft de USB aansluiting verzonken waardoor alleen de VITA kabel erin past.
Oh ik begrijp het! Thanks. Maar eigenlijk is de usb oplader niet nodig, want de kabel met de stekker kan vervangen worden met een normale kabel als het zo mocht zijn dat de ps vita een andere stekker zou hebben.

toch? (dus dan heb ik het over die kabel die in de stopcontact gaat en dan verbonden wordt (2 polen) met de oplader (zwart kastje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Als je zoooo graag die pre-order box wil (neem aan voor het oortelefoontje?) koop je die toch gewoon voor 10 euro? Als er wat met je Vita aan de hand is, moet je deze wel op eigen kosten (15 euro of hoger) terug naar Frankrijk/Duitsland/Italië sturen, en dat doe je dan ook niet onverzekerd, zeg maar daaaagggg tegen het voordeel met je handje....

Alle Mediamarkt hebben nu nog geen nieuw krantje uit. Behalve het krantje van Brussel dan...meestal zijn de krantjes pas online op maandagochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah menen, ik krijg er zo'n zin in he.
Nog drie dagen en dan is de (officiële) release!
Heb nu de WiFi Vita, Uncharted, Lumines en Ultimate Marvel vs. Capcom 3 (welke ik al een week of twee in m'n mailbox heb staan)... plus Escape Plan met de €5,- korting.... ik weet gewoon niet waar ik mee wil beginnen...

Toch blijf ik hopen dat ik maandag of dinsdag een sms krijg van de GM om de Vita al op te halen...
*fingers crossed*
Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.