Nieuwe Microsoft Flight Simulator wordt tien jaar ondersteund:
https://gamer.nl/artikele...dt-tien-jaar-ondersteund/
https://gamer.nl/artikele...dt-tien-jaar-ondersteund/
Verwijderd
Experience is what you get when you don't get what you want.....
[ Voor 14% gewijzigd door pro_6or op 02-10-2019 23:17 ]
een treffende spreuk
Ik denk dat Microsoft hier een interessante ontwikkeling toont dat vermoedelijk toch veel meer inzet dan alleen flight sims zal kunnen gaan omvatten. Het ziet er schitterend uit, is in omvang uiteraard massive en kan naast flight sims bijvoorbeeld uiteraard ook prima worden ingezet voor simulators anderszins, zoals train simulators, truck simulators, etc.
[ Voor 52% gewijzigd door pro_6or op 07-10-2019 11:14 ]
een treffende spreuk
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
als ze er een 60 TB SSD bij geven want ik denk dit wel heel veel schijfruimte gaat in nemen wel je dit alles zo mooie hebbenIvysaur schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 02:39:
Shit, man. Dit klinkt als een nieuwe innovatie in de gamingscene. Ben benieuwd waar het nog meer voor gebruikt kan worden.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik denk eerder juist niet. Een snelle internetverbinding is juist cruciaal hierbij. De scenery wordt vanaf een server gedownload en enkel voor het gebied waar je op dat moment bent. Deze data is dan ook maar tijdelijk op je schijf. Hoe sneller je verbinding hoe mooier de scenery zal zijn.ravw schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:05:
[...]
als ze er een 60 TB SSD bij geven want ik denk dit wel heel veel schijfruimte gaat in nemen wel je dit alles zo mooie hebben
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Het offline beschikbaar stellen was mij nog niet bekend. Hopelijk komen ze ook met een vr optie. Speel nu X-plane in vr sinds ik die bril heb speel ik het niet anders meer.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:06:
[...]
Klopt, maar ter extra info: je krijgt ook de optie data te downloaden. In eerste instantie om offline play mogelijk te maken maar je kan dit natuurlijk ook doen om regio's waar je vaak komt niet steeds te hoeven streamen. Voordeel van streamen is natuurlijk wel weer dat je altijd de meest recente scenery hebt. Want als Bing nieuwe 'foto's' krijgt of extra 3D-informatie van gebouwen of wat dan ook, dan krijg je die ook automatisch in MSFS te zien. MSFS zal een zich constant ontwikkelende wereld zijn, voor zover ik het heb begrepen.
MSFS zal sowieso een revolutie teweegbrengen in flight sim world imho.
Verwijderd
dan kan je wel leuke reacties gaan krijgen zeker voor de low flyers onder ons ...Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:06:
[...]
Klopt, maar ter extra info: je krijgt ook de optie data te downloaden. In eerste instantie om offline play mogelijk te maken maar je kan dit natuurlijk ook doen om regio's waar je vaak komt niet steeds te hoeven streamen. Voordeel van streamen is natuurlijk wel weer dat je altijd de meest recente scenery hebt. Want als Bing nieuwe 'foto's' krijgt of extra 3D-informatie van gebouwen of wat dan ook, dan krijg je die ook automatisch in MSFS te zien. MSFS zal een zich constant ontwikkelende wereld zijn, voor zover ik het heb begrepen.
MSFS zal sowieso een revolutie teweegbrengen in flight sim world imho.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Experience is what you get when you don't get what you want.....
FSX (en volgens mij zelfs Prepar3D) staan nu niet bepaald bekend om het feit dat ze alles uit de hardware weten te peuren.Falastine schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:07:
Zijn jullie niet bang voor de systeemeisen? Ik haal nu met mijn topsysteem al met pijn en moeite een decent fps laat staan als ik het hier net zo mooi wil krijgen. Denk dat ik dan 3x 2080TI in SLI moet hebben ofzo.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Heb zelf een i9900k, 32GB & 2080 RTX, mag toch hopen dat dit wel deze sim kan draaien...Falastine schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:07:
Zijn jullie niet bang voor de systeemeisen? Ik haal nu met mijn topsysteem al met pijn en moeite een decent fps laat staan als ik het hier net zo mooi wil krijgen. Denk dat ik dan 3x 2080TI in SLI moet hebben ofzo.
Snap ik, maar was niet echt mijn vraag. Uiteraard wil ik nu alvast aan het vliegen!Ivysaur schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:15:
@Motion-m Ik zou nog even wachten tot deze uit is. MSFS 2020 loopt niet weg.
mogelijkheden zat om te beginnen met simmen:Motion-m schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:23:
[...]
Snap ik, maar was niet echt mijn vraag. Uiteraard wil ik nu alvast aan het vliegen!
Mbt toetsencombinaties ligt het er helemaal aan hoe 'complex' het vliegtuig is dat je gebruikt en van welke functies je gebruik maakt. Beetje VFR rondvliegen met een Cessna vergt niet zoveel toetsen in vergelijking met vliegen in DCS met wapensystemen.Motion-m schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:05:
Bedankt, de opties zijn me duidelijk.
Ik bedoelde eigenlijk meer met sneltoetsen etc of het slimmer is om FSX te kiezen als voorloper voor de nieuwe MSFS dan een van de anderen.
Ik heb inderdaad al even gestoeid met DCS en daar viel het me op dat je toetscombinaties moet onthouden en vandaar ook mijn vraag.
Het zou kunnen, omdat Microsoft met Azure voeten aan de grond wil krijgen, maar eigenlijk vind ik dat niet helemaal fair. Je gaat enorm veel data gebruiken wanneer de scenery wordt gestreamed. Microsoft maakt daar steeds kosten mee/voor. Vergelijkingen zijn altijd moeilijk, en ook deze gaat mank, maar het voelt een beetje als een auto kopen en dan met lifelong gratis benzine erbij.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:19:
[...]
Heb zelf een i9900k, 32GB & 2080 RTX, mag toch hopen dat dit wel deze sim kan draaien...
En ik neem aan dat ze ook niet gaan vereisen dat iedereen dit nodig heeft, anders prijzen ze zichzelf wel aardig uit de markt... Als je eerst flinke hardware investering moet doen voordat je kunt vliegen dan krabben veel mensen zich nog wel achter de oren...
Daarnaast moet het ook gaan draaien op de Xbox One (als ik me niet vergis). Daardoor zal er ook nog wel iets aan scaling in het product zitten.
Ben wel benieuwd naar de prijs... hoop echt op een 1x buy en play forever. Geen maandelijkse fee...
een treffende spreuk
vergeet niet dat er nog mensen zijn die met een data bundel zit , dat we hier in nederland alles maar kunnen dl zonder zorgen dat is in andere landen echt nog niet zopro_6or schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:51:
[...]
Het zou kunnen, omdat Microsoft met Azure voeten aan de grond wil krijgen, maar eigenlijk vind ik dat niet helemaal fair. Je gaat enorm veel data gebruiken wanneer de scenery wordt gestreamed. Microsoft maakt daar steeds kosten mee/voor. Vergelijkingen zijn altijd moeilijk, en ook deze gaat mank, maar het voelt een beetje als een auto kopen en dan met lifelong gratis benzine erbij.
een treffende spreuk
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Gave video weer. Can't wait!Wasp schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:13:
Het kan niet missen dat hier een subscription model achter gaat zitten. En dat is prima en goed onderbouwbaar. Ik hoop alleen dat ze geen subscription plans baseren op in-game features zoals continenten, of vliegtuigen.
Feature Discovery Series Episode 2: Weather is trouwens uit. Holy. Shit.
[YouTube: Feature Discovery Series Episode 2: Weather]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
een treffende spreuk
een treffende spreuk
ik ben ook wel heel erg benieuwd ik zit met een beetje vergelijkbaar systeemcracking cloud schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:47:
Nog meer mensen hier die uitgenodigd zijn voor de tech alpha van MSFS2020? Ben heel benieuwd hoe draait op m'n GTX970 / i5-4690k
Enorm veel data is natuurlijk relatief. Op het Azure platform kun je 200 GB data als consument voor minder dan 1 USD vebruiken als grootverbruiker. En daar zit dan nog een profit margin voor Microsoft in.pro_6or schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:51:
[...]
Het zou kunnen, omdat Microsoft met Azure voeten aan de grond wil krijgen, maar eigenlijk vind ik dat niet helemaal fair. Je gaat enorm veel data gebruiken wanneer de scenery wordt gestreamed. Microsoft maakt daar steeds kosten mee/voor. Vergelijkingen zijn altijd moeilijk, en ook deze gaat mank, maar het voelt een beetje als een auto kopen en dan met lifelong gratis benzine erbij.
Microsoft heeft juist aangegeven geen subscription model te hanteren. Zie ook onderstaande video vanaf 25:11 ...Wasp schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:13:
Het kan niet missen dat hier een subscription model achter gaat zitten. En dat is prima en goed onderbouwbaar. Ik hoop alleen dat ze geen subscription plans baseren op in-game features zoals continenten, of vliegtuigen.
Feature Discovery Series Episode 2: Weather is trouwens uit. Holy. Shit.
[YouTube: Feature Discovery Series Episode 2: Weather]
Wat ik van de diverse video's begreep die bij die presentaties zijn geweest, zou de data hoofdzakelijk telemetrie, 3D info en live-data zijn, grootste deel van textures (waarvan veel generiek) is al aanwezig in de client. Was dacht ik Squirel die haalde aan dat het niet meer zou zijn dan netflix of YouTube kijken, wat mensen nu al uren per dag doen.psychodude schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:07:
Het datavebruik van de sim is natuurlijk afwachten. Maar dit zal nooit te hoog kunnen zijn, gezien de gemiddelde internetsnelheden in bijv. de VS en Europa. Stel circa 10 mbps, dan zit je met een uur nog altijd maar op zo'n 3.6 GB. Speelt 20 uur in een maand de flight sim? En je hebt een mogelijk data vebruik van 25 cent ofzo.
Belangrijker dan dataverbruik zal eventuele rekencapaciteit voor de servers zijn, maar zoals vooralsnog aangekondigd lijkt juist veel clientside te gebeuren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bla Bla Bla
Verwijderd
Uurtje rondgelopen. Niet echt, alleen wel leuk om de nieuwe hardware van verschillende fabrikanten te zien.MarchelHoek schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:51:
Zijn er nog mensen naar Lelystad geweest vandaag?
Is het de moeite waard om te kijken?
Nieuwe innovaties gespot? Gadgets etc?
Als oud-VATSIMmer..PH_ONE schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:55:
Zoals ieder jaar het hele weekend acte de présence gegeven vanuit de Nederlandse VATSIM divisie. Met de nieuwe voice codec hadden we echt wat om te laten zien(laten horen). Vermaak me altijd prima. Al is het alleen al omdat je iedereen weer spreekt en een rondje tussen de gave collectie kan lopen. Ook een stukje met de Aerosoft 330 gevlogen, kijk toch wel erg uit naar de release.
Daarnaast is in de film-zaal onze nieuwe promo 'in premiere' gegaan.
[YouTube: Unrivaled Immersion | DutchVACC | VATSIM]
Benieuwd naar jullie mening, als niet vatsimmers; hebben jullie hierdoor nou eerder de neiging het een keer uit te proberen?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Thanks, leuk om te lezenSanderTje! schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:49:
[...]
Maar nu met de nieuwe Voice Codec op VATSIM en te zien hoe de DutchVACC bezig is, wil ik dat toch weer eens opnieuw bekijken.
Enige wat ik nu vooral nog zou doen is de layout van de site ietsje aanpassen: kolommen met tekst iets smaller, dat leest wat prettiger.
Haha, dat proberen we er toch in te hameren bij nieuwe vrijwilligers om te controllen, mag duidelijk zijn dat je over nederland komtPropane schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 00:31:
Klinkt in ieder geval net zo lekker plat NederEngels als in het echt.
[ Voor 13% gewijzigd door PH_ONE op 12-11-2019 09:40 ]
Ik verwacht dat ze dit keer een goede engine hebben en het spel goed optimaliseren dat ook de gpu ten volle wordt gebruikt. Aangezien het spel ook uitkomt op de Xbox mogen wel verwachten dat, ze het nu goed doen. Desalniettemin verwacht ik wel een pc nodig te hebben met de nieuwste hardware om hem op max settings te draaien.Arroz schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:37:
Ziet er weer indrukwekkend uit. Ben benieuwd wat voor pc specificaties je moet hebben om dit fatsoenlijk te kunnen draaien. Nieuwste Gameplay Trailer van MSFS2020.
[Video: YouTube: Microsoft Flight Simulator - X019 - Gameplay Trailer]
Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
Ik heb op het punt gestaan om de 787 voor X-plane 11 te kopen maar deze is het toch niet geworden omdater geen ondersteuning is voor vr met dat vliegtuig. Ik vlieg heel veel van en naar Schiphol en twijfel om deze Schiphol addon van aerosoft aan te schaffen. Wat ik nog weet van de fsx tijd is dat deze je fps slurpt en daar heb ik geen zin. Ik kan hier niet iets over vinden of dat bij deze versie ook is.Reinhard schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:12:
Kopen we nu eigenlijk nog wel wat voor X-Plane of P3D?
Ik weet niet of meer mensen dit gevoel hebben, maar met de komst van een mogelijke opvolger die alles verplettert in de vorm van de nieuwe Flight Simulator volgend jaar wacht ik nu al enkele maanden met het aanschaffen van add-ons voor mijn huidige X-Plane en P3D.
Straks blijkt het inderdaad niet meer compatibel en uitwisselbaar en hebben we een nieuwe sim die grafisch misschien veel mooier blijkt te zijn ( als het tenminste op onze huidige high-end pc's draait ). Lijkt me voor de ontwikkelaars voor X-Plane en P3D ook niet heel motiverend om nog veel energie in nieuw spul te steken.
Is dit herkenbaar of ben ik de enige die de aankopen nu voor zich uitschuift en wacht of er inderdaad zoveel moois aan gaat komen?
there's no place like cloudbase
Zie de laatste insider video:antonyv schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:56:
Wat ik me af vraag , dus nog steeds niet voor mij duidelijk is, gaat het gezien het geavanceerde weather model straks in FS2020 ook mogelijk zijn thermiek te vliegen met zeefvliegtuigen of misschien zelfs deltavliegtuigen en paragliders? Want men geeft aan dat er allerlei stromingen zijn in de lucht, dynamisch en meteorologisch dus dan zou je toch denken dat dat zou moeten kunnen?
Ik wacht er eigenlijk al jaren op. Hangsim/microflight is eigenlijk wel erg verouderd.
Heeft iemand een idee of dat ondersteund zal worden of misschien in de toekomst?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 23-11-2019 14:50 ]
Zat ook al een jaartje of tien op payware kisten in (zelfs) FSX hoorravw schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:47:
en ook leuk dat nu ook ijs op de vliegtuigen kan komen en nu dus ook zichtbaar ( dit heb ja al wel bij payware planes in Xplane )
Ah kijk, dat waardeer ik, een uitleg van het team zelf.Bolk schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:32:
[...]
Zie de laatste insider video:
[YouTube: Feature Discovery Series Episode 3: Aerodynamics]
Lijkt er dus zeker wel op..
there's no place like cloudbase
[ Voor 19% gewijzigd door flopdoc op 06-12-2019 13:46 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
De doelgroep van P3D is het trainen van professionele piloten. Die hebben helemaal niet zoveel behoefte aan VR. Voor IFR training hebben ze aan een beeldscherm (en evt hardware instrumentenpaneel) genoeg. VFR leren ze gewoon in een echt vliegtuig of een simulator met rondom projectieschermen.flopdoc schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:38:
Waarom is dat in P3D niet?
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Heb je wel een punt ja.Allard schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:22:
[...]
De doelgroep van P3D is het trainen van professionele piloten. ...
Het voordeel dat je met VR de echte wereld niet meer ziet is gelijk ook het nadeel: probeer maar eens notities op papier te maken, of erger, een kop koffie te pakken zonder dat je de boel omgooit.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Daar gaat je FS2020 prima op draaien hoorVedrano schreef op donderdag 12 december 2019 @ 06:35:
Ik heb 1500 euro pc upgrade gedaan, in afwachting van de nieuwe flight sim 😁
Nu heb ik fsx op een m.2 ssd zitten, een woord wow😮 opgestart binnen enkele seconde, draait alles op max, ai traffic, gsx enz, zelfs crappy aerosoft airports die matig waren draaien nu hardcore.
I7 9700k @ 4.5
Gigabyte z390 aourus pro
Gigabyte 2070 super oc + of
32 memory
M.2 memmory
= duur maar gewoon ongelooflijk, zelfs rdr2 draait op ultra allemaal zonder 1 hapering.
Ik gebruik nu sinds een paar maanden Pointcrtl.Allard schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:22:
[...]
VR is een mixed bag imho. Met goede hardware is het indrukwekkend, maar het maakt het bedienen van extra hardware zoals throttle quandrants e.d. lastig, om nog maar te zwijgen over instrumentenpanelen. Dan zou je ook nog van die handschoenen moeten hebben om in de cockpit alle knopjes om te zetten.
Het voordeel dat je met VR de echte wereld niet meer ziet is gelijk ook het nadeel: probeer maar eens notities op papier te maken, of erger, een kop koffie te pakken zonder dat je de boel omgooit.
[ Voor 21% gewijzigd door Bloedvat op 14-12-2019 19:09 ]
Ieder z'n meug. Ik ben ook niet zo van die "busjes", wanneer jij braaf je searchpatterns vliegt ben ik vast met een Piper Cub onderweg van het ene godvergeten oord naar het andere.Bloedvat schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:46:
[...]
Wij DCS'ers zorgen er wel voor dat jullie veilig van A naar B kunnen vliegen met jullie vliegende "busjes"
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
:^Allard schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:53:
[...]
Ieder z'n meug. Ik ben ook niet zo van die "busjes", wanneer jij braaf je searchpatterns vliegt ben ik vast met een Piper Cub onderweg van het ene godvergeten oord naar het andere.
DCS lijkt mij ook best wel een leuke sim. Heb vroeger veel plezier beleeft aan Falcon 3 en stiekem hoop ik op een combatsim met de graphics van de nieuwe flightsimulator en de gameplay van Falcon 3.
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
[ Voor 23% gewijzigd door Propane op 27-12-2019 16:17 ]
Hopelijk wordt ATC inderdaad nog flink verbetered t.o.v. FSX. Zonder seizoenen wordt het zoals X-Plane, altijd zomer. Beetje raar als je dan in de winter naar Zweden of Finland vliegt en alles in groen.Propane schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:19:
[Afbeelding]
Beetje jammer dat dingen als seizoenen, ATC en AI op een wish list staan in plaats van al in de sim zitten, maar vooruit. Wordt zo te zien vrij open gedaan over feedback en issues en de vooruitgang zal vlot zijn.
Verwijderd
Als het eind 2020 uitkomt is je pc weer verouderdVedrano schreef op donderdag 12 december 2019 @ 06:35:
Ik heb 1500 euro pc upgrade gedaan, in afwachting van de nieuwe flight sim 😁
Nu heb ik fsx op een m.2 ssd zitten, een woord wow😮 opgestart binnen enkele seconde, draait alles op max, ai traffic, gsx enz, zelfs crappy aerosoft airports die matig waren draaien nu hardcore.
I7 9700k @ 4.5
Gigabyte z390 aourus pro
Gigabyte 2070 super oc + of
32 memory
M.2 memmory
= duur maar gewoon ongelooflijk, zelfs rdr2 draait op ultra allemaal zonder 1 hapering.
Verwijderd
Deze vraag wilde ik hier ook al stellen. Vol hoop meteen de inschrijving gedaan maar ook hier helemaal niks gekregen van ze. Hier een i5 9600k met rtx 2080 terwijl ik iemand heb gelezen met een oudere i5 en gtx 1080 die wel een key heeft gekregen. Denk dat het meer een loterij is.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:42:
Zit er al iemand in de alpha van FS 2020 hier?
Ik heb in augustus vol hoop de inschrijving en survey gedaan, maar uiteindelijk niks geen downloadlink gehad.
[ Voor 28% gewijzigd door FSXnoob op 01-01-2020 16:46 ]
Beetje pijnlijk inderdaad, al komt dat natuurlijk wel deels doordat ze maar met iets van 10 fte hebben, versus de Franse studio en Microsoft met een 5 of meer veelvoud daarvan. Waarbij ze ook nog eens kunnen leunen op al bestaande technieken van Azure.Propane schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 22:12:
Kijk, zo wordt het leuk. Van "seizoenen staan op de lijst" naar "hier is een teaser filmpje" in minder tijd dan X-Plane dev kan typen dat seizoenen zo moeilijk zijn te implementeren.
Ja, flauwe grap, maar is toch mooi om weer eens zo'n vooruitgang in graphics en techniek in een sim te mogen meemaken in plaats van de incrementele updates van de gestagneerde sims zolas FSX, P3D en last maar not least X-plane.
Op zich niet raar om juist de beta met oudere hardware te doen, dan komen fouten eerder naar boven, beetje Kanban dus - hoe lager de reserve/overhead hoe eerder de fout in je software naar boven komt.Marcievg schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:20:
[...]
Deze vraag wilde ik hier ook al stellen. Vol hoop meteen de inschrijving gedaan maar ook hier helemaal niks gekregen van ze. Hier een i5 9600k met rtx 2080 terwijl ik iemand heb gelezen met een oudere i5 en gtx 1080 die wel een key heeft gekregen. Denk dat het meer een loterij is.
[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 01-01-2020 22:57 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Daar zit dan wel weer wat logica in. Had zo gehoopt om alvast een voorproefje te krijgen. Ik blijf hopen en tot die tijd vermaak ik me maar met X-plane 11.franssie schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 22:54:
[...]
Op zich niet raar om juist de beta met oudere hardware te doen, dan komen fouten eerder naar boven, beetje Kanban dus - hoe lager de reserve/overhead hoe eerder de fout in je software naar boven komt.
En een 1080 zou een spel gewoon moeten kunnen draaien.
Ik ga het binnenkort weer eens oppakken, heb twee systemen (octa core van AMD en een Dual Xeon) met wat oudere kaarten. Zal als ik alles weer up to date heb ook eens kijken naar zo een beta (maar waarschijnlijk al te laat).
Als FS2020 uitkomt hoop ik dat ze makkelijker meerdere panelen kunnen asturen, ben altijd aan het prutsen om mijn twee 7" VGA schermpjes iets zinnigs te laten zien.
Ah dank - ik ga weer op zoek. X11 lijkt er beter mee om te gaan dan X10. Eigenlijk wil ik gewoon op wijn brede scherm het meeste maar op de 2 schermpjes van 7" een kaart etc - ik ga verder prutsen, net X11 gekocht dus nieuwe ronde!Marcievg schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:09:
<>
Misschien heeft bijvoorbeeld X-plane voor jou een plugin om die schermpjes te gebruiken. Ik heb al verschillende plugins voorbij zien komen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik speel altijd in vr en gebruik daar de plugin 'avitab' misschien dat dit iets is voor je. Het is echter niet de oplossing voor je andere schermpje.franssie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:24:
[...]
Ah dank - ik ga weer op zoek. X11 lijkt er beter mee om te gaan dan X10. Eigenlijk wil ik gewoon op wijn brede scherm het meeste maar op de 2 schermpjes van 7" een kaart etc - ik ga verder prutsen, net X11 gekocht dus nieuwe ronde!
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ik hoop 1 ding dat de tower geen Frans accent heeftWasp schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:54:
Feature Discovery Series 5: Soundscape.
Holy. Moly. Dit is echt next level. Helemaal uitkijken, bij voorkeur met een kopteleloon.
[YouTube: Feature Discovery Series Episode 5: Soundscape]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ligt er aan , zou wel leuk zijn om een beetje het accent te hebben , van het land waar je met de ATC praatPierre schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:19:
[...]
Ik hoop 1 ding dat de tower geen Frans accent heeft
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 20-01-2020 09:38 ]
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Zo hopelijk word dat niet standaard voor FS2020mat2005 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:15:
Volgens mij worden nu alleen mensen uitgenodigd voor de alpha die minimaal 32gb ram in hun systeem hebben (dat is iig de tendens op avsim).
Er zit een dikke NDA op waardoor ik niet mag bevestigen of ik daar in zit, dus dat doe ik dan ook maar niet.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:42:
Zit er al iemand in de alpha van FS 2020 hier?
Ik heb in augustus vol hoop de inschrijving en survey gedaan, maar uiteindelijk niks geen downloadlink gehad.
Zou mij niks verbazen als dat recommended wordt. Als je kijkt naar hun presentatie over de graphics (textures) en de draw distances etc. Dan wil je best wat in snel ram klaar hebben staan.ravw schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:00:
[...]
Zo hopelijk word dat niet standaard voor FS2020
zo dan word het een duur PC de aankomende ... 800 Videokaart en dan nog eens gemiddeld 250 voor een paar reepjes ramIrcghost schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:53:
[...]
Zou mij niks verbazen als dat recommended wordt. Als je kijkt naar hun presentatie over de graphics (textures) en de draw distances etc. Dan wil je best wat in snel ram klaar hebben staan.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq