Quote van Avsim is prima, hoor!
En ehm, relatief teveel betalen zie ik niet als een rechtmatigheid dat er meer moet zijn...? Als ik die indruk wek, dan is dat fout. P3D kost gewoon 200 dollar, punt, en dat is verder geen probleem en mijn beoordeling heeft daar verder niets mee te maken. Als 60 dollar de normale prijs was, had ik hetzelfde gereageerd. Ik heb het zo nu en dan alleen maar over dat bedrag omdat voor veel mensen de licenties niet duidelijk zijn. Staat verder los van alles.
Dat van die JSF is trouwens een leuke!
Maar goed, rest de vraag of deze update het geld waard is (ongeacht welk bedrag): ik ben er nog niet over uit. Voor mensen die lange vluchten doen met veel addon airports, en dus VAS problemen hebben, is dit een must have. No doubt about that. Maar goed, dat geldt niet voor mij en tsja, dan blijft er niet veel leuks of nieuws over... HDR on the fly kunnen wijzigen is leuk maar dat doe je 1 keer en dan heb je dat ook weer gehad. Nou ja, je hebt nu wel meer mogelijkheden wat dat betreft en dat is leuk. De Avatar kan me vooralsnog gestolen worden maar wie weet wat vliegtuigdevelopers daar ooit nog mee doen. Verder zijn de reflecties verbeterd (minder vaak op de verkeerde plek) en alles lijkt wal wat smoother. Of directer. Wat minder traag bij lage fps.
Uiteindelijk denk ik dat ik 'm wel hou omdat ik 'klaar' wil zijn voor de toekomst. Bij V2 kwamen de echt leuke nieuwigheden ook pas na een paar updates. Dus wie weet.
Dus tja, is het het waard.... Dat kan je alleen maar zelf bepalen. Hangt helemaal af van wat je zoekt in een sim.
P.S. Ik heb een GTX 780 en het lijkt er toch wel op dat v3 baat heeft bij een nog weer snellere up to date GPU, nog meer dan V2. Ik zit al een tijdje te denken aan een GTX 980 (Ti?) en misschien dat v3 dan ook wat meer afstand gaat nemen van V2.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 02-10-2015 22:11
]