Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:34
Is dat niet de side-by-side setup? dat kan je instellen bij PMDG options in je fmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:00
Remco Tr schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:14:
Is dat niet de side-by-side setup? dat kan je instellen bij PMDG options in je fmc.
nope, die is alleen voor de motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 21:47
Die analoge flap indicator zit vlakbij het EICAS scherm? Ik kijk daar gewoon altijd op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
FastFred schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:28:
Die analoge flap indicator zit vlakbij het EICAS scherm? Ik kijk daar gewoon altijd op
dat klopt, maar vind die 747 stijl makkelijker, aangezien je gelijk ziet welke stand je geselecteerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MBgek schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:46:
[...]

dat klopt, maar vind die 747 stijl makkelijker, aangezien je gelijk ziet welke stand je geselecteerd hebt.
Dat kan je toch ook zien op de PFD...? Tijdens de approach zie je 5 en 10 en 15 etc, pas verschijnen als je die flaps daadwekelijk geselecteerd heb. Volgens mij... Maar goed, ik snap dat zo'n andere gauge handig is. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:23:
[...]

Dat kan je toch ook zien op de PFD...? Tijdens de approach zie je 5 en 10 en 15 etc, pas verschijnen als je die flaps daadwekelijk geselecteerd heb. Volgens mij... Maar goed, ik snap dat zo'n andere gauge handig is. ;)
Die geven de max. snelheid van die flap stand aan. Maargoed, ik stoor me er ook niet aan, leek me wel leuk om te hebben, maar geen ramp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MBgek schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:38:
[...]

Die geven de max. snelheid van die flap stand aan.
Ja, haha, dat weet ik, maar je kan er dan ook vanaf zien dat je dus die flaps gezet hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klassenoudste
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 20:51
De 737 heeft helaas geen EICAS zoals de 747.

De positie van de trailing edge flaps is af te lezen op de analoge flap position indicator. (het zijn overigens 2 naaldjes, hij geeft ook een split flap situatie aan)

De positie van de leading edge flaps en slats kan je zien op het aft overhead panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Waar zijn die 2 wijzertjes goed voor dan? Voor het geval de flaps maar aan een vleugel naar beneden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klassenoudste
FastFred schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:31:
Waar zijn die 2 wijzertjes goed voor dan? Voor het geval de flaps maar aan een vleugel naar beneden komen?
Ja exact. Officieel heet het Asymmetry and Skew Detection, Protection and Indication.

De bescherming werkt voor zowel de trailing edge flaps als leading edge slats. Beweging wordt gestopt en in geval van een TE assymmetry of skew en je krijgt een aanwijzing op de flap position indicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
PFPX - Professional Flight Planner X is nu eindelijk (bijna) klaar

http://www.flightsimsoft.com/pfpx/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:49:
PFPX - Professional Flight Planner X is nu eindelijk (bijna) klaar

http://www.flightsimsoft.com/pfpx/
Dat is het al 'jaren', heb ik het idee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Je was niet de enige ;)

PFPX is virtually complete now with some minor adjustments to be done. The last part is doing a complete documentation.
This shouldn't treally take too long.

The project has taken considerable more time to complete than expected and Christmas has passed quite some time ago.

I fully understand that some of you are not willing to wait any longer.
We are doing our best to finish within a reasonable time frame.

edit: Nu ik het nog een keer lees is het eingelijk nog best vaag haha :P

[ Voor 7% gewijzigd door Remco Tr op 11-04-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
"Zeg dat opus, werkt dat eigenlijk wel?"
JA!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SH4mCYa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HDUs5NQh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M3Nggw0h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gGR4ntLh.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door BeefHazard op 13-04-2013 17:16 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb Opus ook geprobeerd, maar REX krijgt nog altijd betere en realistischere resultaten bij mij. Alleen een tikje meer werk om in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Active Sky 2012 + SP2 werkt ook heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore19
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-09 17:29
Iemand interesse in GSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ligt er aan voor hoeveel :)

Heeft het nog iets van FPS hits? Met FSX loop ik nu namelijk tegen de limieten van m'n cpu aan (en nee, overclocken is geen optie, moederbord zegt dan "doe het zelf maar")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore19
Voor 27.50 mag je overnemen.
Qua FPS hits valt het op mijn systeem mee. Scheelt zo'n 2 FPS of misschien 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Claymore19 schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:34:
Voor 27.50 mag je overnemen.
Qua FPS hits valt het op mijn systeem mee. Scheelt zo'n 2 FPS of misschien 3.
Wow, €2,50 goedkoper dan nieuw, lol ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore19
In totaal kost tie 36,10 euro ;). Er komt namelijk ook nog 21% btw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Euh, op de website van FSDT staat ie voor $ 39,-

Dus € 29,81

Als je 'm nou voor 15 euro of 2 tientjes aanbied ok, maar amper € 2,50 onder de nieuwprijs, koop ik 'm liever zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore19
IMPORTANT Your PayPal account will show a transaction from
eSellerate in the amount of 36.18 EUR.
Sub Total: 29.90 EUR
VAT @ 21.00%: 6.28 EUR
Shipping: 0.00 EUR
Grand Total: 36.18 EUR

Hier kun je zien dat ik er toch echt 36,18 euro voor betaald heb ;).
Er staat idd dat het 29,90 euro is, maar er komt nog btw op ;).

Dit staat trouwens ook op de site:
The product cost is 29.90 EUR, plus your local VAT rate, if you live in the EU

[ Voor 25% gewijzigd door Claymore19 op 16-04-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb net een review geschreven van de TrackIr 5, als jullie die zouden willen beoordelen dan zou ik dat waarderen :).
productreview: Trackir 5 review door Ircghost

[ Voor 83% gewijzigd door Ircghost op 19-04-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Andere mensen al aan de Majestic Dash-8 begonnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Neuh, ik heb gisteravond een vluchtje met de NGX gedaan, Rotterdam > Weeze, en nu bezig met Weeze > Oslo

:) OpusFSX doet het lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik mag vanaf donderdag weer vliegen, echt zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik mag altijd vliegen, alleen niet altijd tijd voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Voor de turboprop liefhebbers is de Majestic Q400 wel een aanrader trouwens. Loopt lekker soepel en erg veel detail. PMDG/nog hoger niveau zeg maar. En het is weer eens wat anders dan die eeuwige 737 rommel cockpit :P ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Heeft iemand de Airbus A330 van Blackbox Simulation al geprobeerd? Ik ben beniuwd.

http://www.blackboxsimula.../products/fsx/a330xtreme/

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Badtothebone schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:29:
Heeft iemand de Airbus A330 van Blackbox Simulation al geprobeerd? Ik ben beniuwd.

http://www.blackboxsimula.../products/fsx/a330xtreme/
Zat erover te twijfelen, maar ik vind zowel het externe model als de VC er niet echt geweldig uit zien. Zijn wel een beetje vereisten voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:22:
Ik mag altijd vliegen, alleen niet altijd tijd voor
Ik moet mij echt focussen op mijn laatste tentamen en als ik ga vliegen dan vlieg ik altijd veels te lang, ik kan dan beter even kort een serie kijken of even een shooter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Propane schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:40:
Voor de turboprop liefhebbers is de Majestic Q400 wel een aanrader trouwens. Loopt lekker soepel en erg veel detail. PMDG/nog hoger niveau zeg maar. En het is weer eens wat anders dan die eeuwige 737 rommel cockpit :P ;).
Mwah, turboprop is leuk, maar het uiterlijk van de Dash 8 trekt me niet, zo hoog dat ie op z'n poten staat enzo. Vind het geen mooi toestel, ik wil de 777 van PMDG proberen en misschien kopen als ie bevalt, en wil hun MD-11 nog hebben, iemand daar ervaringen mee, is die in grote lijnen vergelijkbaar met de NGX qua werking/systemen?

@ hierboven: Rotterdam - Weeze is leuk om te doen, half uurtje in de lucht + half uurtje tot 3 kwartier uit trekken voor vluchtplan maken (met FScommander) en voorbereidingen en checks enzo.

Vluchtplan heb ik nu al liggen dus ben een uurtje bezig als ik die vlucht doe, dat is dan:

Cold & Dark naar takeoff
Half uurtje in de lucht
Taxiien naar platform op Weeze en motoren uitzetten en deuren open, klaar

Alleen volg ik dan niet alle echte procedures en checklists, maar hou ik er eentje aan die ik in m'n kop heb zitten

[ Voor 28% gewijzigd door FastFred op 21-04-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Ik vlieg vaak bij HippyHappy Germany, in een zogenaamde VL (soort van VA). Doel is dat je 5 bestemmingen kiest en dan als een malle gaat vliegen. Voor takeoff dus aanzetten en binnen je tijdslimiet landen. Daarna ga je je FMC resetten (veel mensen vliegen met default kisten om niet te veel tijd kwijt te zijn) en door naar de volgende bestemming. Je kan er zoveel vliegen als je maar wil en cancelen kan altijd op de grond. Je houdt dan gewoon al je behaalde punten. Probleem is dat ik ontzettend veel houd van mijn Airbus X Extended, maar dit is echt een kreng om snel in te stellen en een schone FMC behoort absoluut niet tot de mogelijkheden. Daarom maar wachten op de PMDG 777, hopelijk heeft die dat wel, net als de NGX. Of ik ga maar weer NGX vliegen, hoewel ik die FPS niet leuk vind. Of de MD-11, maar dat is weer longhaul :X

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:53:
[...]

Mwah, turboprop is leuk, maar het uiterlijk van de Dash 8 trekt me niet, zo hoog dat ie op z'n poten staat enzo. Vind het geen mooi toestel, ik wil de 777 van PMDG proberen en misschien kopen als ie bevalt, en wil hun MD-11 nog hebben, iemand daar ervaringen mee, is die in grote lijnen vergelijkbaar met de NGX qua werking/systemen?

@ hierboven: Rotterdam - Weeze is leuk om te doen, half uurtje in de lucht + half uurtje tot 3 kwartier uit trekken voor vluchtplan maken (met FScommander) en voorbereidingen en checks enzo.

Vluchtplan heb ik nu al liggen dus ben een uurtje bezig als ik die vlucht doe, dat is dan:

Cold & Dark naar takeoff
Half uurtje in de lucht
Taxiien naar platform op Weeze en motoren uitzetten en deuren open, klaar

Alleen volg ik dan niet alle echte procedures en checklists, maar hou ik er eentje aan die ik in m'n kop heb zitten
De MD-11 vliegt naar mijn ervaring wel ongeveer hetzelfde, al is de MD-11 iets slomer in het sturen en aanzwengelen.
Echter voor de kortere vluchten kies ik liever de NGX deze vliegt comfortabeler omdat je minder moet instellen en iets beter aanvoelt met handmatig vliegen op de korte afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
De systemen in de MD11 zijn heel wat anders dan de NGX.

Wat dat betreft is de MD11 veel meer geautomatiseerd je hoeft op het overhead bijna niks te doen.
Route invoeren in de FMC gaat ook anders dan dat je gewend bent. En zou zijn er nog wat andere dingen. Het is te vergelijken met een fokker qua FMC.

MD11 is geen vliegtuig., het is een aluminium pijp met motoren. Alleen de beste kunnen ermee vliegen.

Begrijp me niet verkeerd MD11 is een beest van een machine! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Het gaat me meer omdat ik zo'n pokke eind van Schiphol woon dat ik er nooit eentje in het echt zal zien (of ooit heb gezien). En het prachtige kisten vind en eeuwig zonde dat KLM ze er allemaal uit doet, dat ik die in mijn sim-collectie wil hebben.

Hoor je dat, collectie, een jaartje of anderhalf geleden was ik nog helemaal weg van de default 737 en wilde ik zo min mogelijk uitgeven aan FSX als mogelijk en het liefst is alles freeware. Nu heb ik al de Diamond Katana 4x van Aerosoft, de 737NGX van PMDG en OpusFSX, allemaal betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Waarom koop je 4x dezelfde kist :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
BeefHazard schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:08:
Probleem is dat ik ontzettend veel houd van mijn Airbus X Extended, maar dit is echt een kreng om snel in te stellen en een schone FMC behoort absoluut niet tot de mogelijkheden.
Je kunt toch gewoon vantevoren company routes aanmaken met de editor (staat op Aerosoft forum)? Dan land je, kies je de volgende company route, kijk je even snel naar de performance en de departure en weg ben je weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb de laatste paar vluchten de boel gestart met een airstart unit ipv de APU. Dat doe ik zo
- Airstart unit aansluiten
- Beide packs uit, isolation valve dicht (want de airstart unit levert lucht aan de rechter zijde van het toestel)
- Rechtermotor volgens normale procedures starten, alles normaal tot aan hier

Voor het starten van de linkermotor:
- isolation valve op auto of open (duct pressure aan de linkerzijde loopt op)
- linker motor starten zoals het hoort

Maar wat ik geprobeerd heb is:
- Rechtermotor starten zoals hierboven beschreven

Voor de linkermotor gebruik maken van de luchtdruk van de rechtermotor, dus:
- Airstart unit loskoppelen
- Bleedair rechtermotor open (rest is dicht)
- Isolation valve op auto of open (duct pressure linkkerzijde loopt op door de luchtdruk van de rechtermotor)
- Linkermotor starten, N2 komt niet boven ongeveer 18 uit, m.a.w. hij start niet.

Hij gaat pas harder draaien als ik op de rechtermotor gas geef, en dan komt ie pas bij 25 N2 en kan ik de brandstoftoevoer open zetten.

Het lijkt me toch dat als de APU en zelfs een airstart unit een motor op gang kan krijgen, dat de ene motor de andere motor met gemak op gang moet kunnen krijgen, m.a.w. de bleedair die van de motor komt zou toch veel krachtiger moeten zijn dan de bleedair die de APU of een airstart unit levert?
Ircghost schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:03:
Waarom koop je 4x dezelfde kist :P?
euhm

737
777
MD-11

Dat zijn 3 kisten, niet 4 en niet eens dezelfde, of je moet de Diamond Katana 4x ook meetellen maar dat is helemaal een andere klasse (airliner vs 2-seater lol)

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 22-04-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klassenoudste
FastFred schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:26:
Het lijkt me toch dat als de APU en zelfs een airstart unit een motor op gang kan krijgen, dat de ene motor de andere motor met gemak op gang moet kunnen krijgen, m.a.w. de bleedair die van de motor komt zou toch veel krachtiger moeten zijn dan de bleedair die de APU of een airstart unit levert?
De correcte procedure staat in de supplementary prcedures in FCOM 1 (Starting with Ground Air Source en Engine Crossbleed Start)

Maar het klopt dat je gas moet geven op de motor 1 tijdens een crossbleed start. Tot de duct pressure 30 psi is. Daarna kan je motor 2 starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Zal me er vanavond eens verder in gaan verdiepen. De FCOM 1 heb ik als het goed is ook als pdf, gekregen bij aanschaf van de NGX geloof ik? FCOM 2 moest je apart erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
FastFred schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:18:
Zal me er vanavond eens verder in gaan verdiepen. De FCOM 1 heb ik als het goed is ook als pdf, gekregen bij aanschaf van de NGX geloof ik? FCOM 2 moest je apart erbij kopen?
FCOM 1 en 2 zitten bij de NGX

[ Voor 9% gewijzigd door Remco Tr op 23-04-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:26:

[...]

euhm

737
777
MD-11

Dat zijn 3 kisten, niet 4 en niet eens dezelfde, of je moet de Diamond Katana 4x ook meetellen maar dat is helemaal een andere klasse (airliner vs 2-seater lol)
Klassiek gevalletje van miscommunicatie; ik dacht dat je die katana 4x had aangeschaft snap je? Ik zie wel het verschil tussen een 737, 777 en een md-11 haha ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:35
Anderen hier ook al aan de slag met de Majestic Q400?
Wat een TOP kist! Man, wmb echt een nieuwe benchmark. Simulatie/rendering van de systemen en vlucht model lopen buiten de FSX engine om, FSX wordt eigenlijk alleen gebruikt om het model in te plaatsen.

Met als resultaat een enorm soepel lopende simualatie met heel weinig impact op FPS, echt niet te geloven. Ik was een beetje weg van de tubeliners, wat meer focus op GA de laatste tijd maar ik ben hooked nu aan de Dash.

Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
FSUIPC heeft een beveilingslek.

http://forum.simflight.co...cing-on-all-user-systems/

Download de nieuwe versie hier: http://www.schiratti.com/dowson.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Oja een citaat:

Robert: "For the 777, we're weeks away and that's all I'll say"

External previews:

http://forum.avsim.net/to...nal-model-preview-1-of-2/

http://forum.avsim.net/to...nal-model-preview-2-of-2/

[ Voor 54% gewijzigd door Remco Tr op 06-05-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Screenshots zien er weer erg goed uit. Ik kan niet wachten om er mee te mogen vliegen. Nu ben ik natuurlijk niet de enige... Het is trouwens wel goed om iemand met veel geduld te zijn bij een bedrijf als PMDG. Ze geven weinig info, en wanneer ze zeggen dat het "weeks away" is, dan kan het nog zomaar een aantal maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Beetje jammer dat ze de -200 series eerst gaan releasen als base model maar dat snap ik wel. De meeste willen de -300 versie dus dat is lekker cashen voor PMDG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Dat zei ik op op hun forum waarna ik dit bericht wat RSR kreeg.

''Gents-

As Ryan has already pointed out, we chose the LR as the leadoff airplane because it gave us a much more streamlined development agenda than any of the other airplanes could provide.

The primary example: Engine commonality for the LR, F and 300ER.

But equally important, many of the automated system logic for the center hydraulic system, electrical system, fuel management, CG-weight-location management (etc) are common on these three airplanes, and different on each subsequent other airplane. In addition, by creating three airframe types utilizing the same engine- we streamline the sound creation process quite significantly. (There are a gaggle of engine sound signatures that have to be created for the 200A->200ER airplane types.)

So choosing the LR/F as the base package means we get a simplified development process as we focus on the initial "what is a 777" phase of development, greater productivity output for invested man-hours and a broader swath of product flexibility for you, our customer.

Will the 200ER get created? I'm certain of it... (The airplane is already finished- we just have to come back and do all the grunt work on the systems differences and the sounds, etc...)''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Remco Tr schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:08:
Dat zei ik op op hun forum waarna ik dit bericht wat RSR kreeg.

''Gents-

As Ryan has already pointed out, we chose the LR as the leadoff airplane because it gave us a much more streamlined development agenda than any of the other airplanes could provide.

The primary example: Engine commonality for the LR, F and 300ER.

But equally important, many of the automated system logic for the center hydraulic system, electrical system, fuel management, CG-weight-location management (etc) are common on these three airplanes, and different on each subsequent other airplane. In addition, by creating three airframe types utilizing the same engine- we streamline the sound creation process quite significantly. (There are a gaggle of engine sound signatures that have to be created for the 200A->200ER airplane types.)

So choosing the LR/F as the base package means we get a simplified development process as we focus on the initial "what is a 777" phase of development, greater productivity output for invested man-hours and a broader swath of product flexibility for you, our customer.

Will the 200ER get created? I'm certain of it... (The airplane is already finished- we just have to come back and do all the grunt work on the systems differences and the sounds, etc...)''
Dat is een hoop marketing bla bla. Je kunt het ook prima in omgekeerde volgorder doen. Neemt niet weg dat ze wel fantastisch aircraft models maken voor FSX. Ik kijk wel eerst wat dat allemaal moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik de 777 niet ga kopen: hoef ik er ook niet op te wachten. ;) Ik heb een grondige hekel aan wachten op FS-addons omdat die 9 van de 10 keer veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laat komen. ;) De 777 is veel te groot voor mij: ik zou dan eerder de 737NGX 600/700 addon kopen maar dat vind ik eigenlijk zonde van het geld omdat de 800 net zo goed de kortere vluchten kan doen... Ik betaal voor mijn gevoel dan alleen maar voor het idéé dat ik een vliegtuig vlieg dat beter bij m'n routes past. En betalen voor ideeën heb ik ook een hekel aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Jou kennende bedenk je je toch wel weer over een tijdje ;)

Ik ga de t7 iig proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha inderdaad, we kunnen net zo goed een weddenschap afsluiten of hij het wel of niet doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Bij deze leg ik 20 euro in dat J van E de eerste is met 777 screenshots ;)

Er zijn namelijk genoeg short hauls met de T7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik zou maar eens oppassen... Waarschijnlijk koop ik hem op de dag van release, dus misschien ben ik wel de eerste. Gaan die 20 euro dan naar mij? ;-)

En inderdaad, genoeg short-hauls voor de T7, ik ga er zelf geen lange vluchten mee doen. Mij boeit het trouwens ook niet of de routes in het echt bestaan of niet. Gewoon van Dusseldorf naar Malta bijvoorbeeld. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Ik heb rare gewoonte om alleen orginele vluchten te doen. Soms ook op de zelfde vertrektijd. Vind het nep om met 747 naar londen te gaan. :p rare gewoonte weet niet hoe ik er vanaf kom haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik vind het leukste aan de vlucht de planning vooraf, inclusief startup van het vliegtuig, vertrek tot cruise altitude en dan de decent en landing. Dus als dat kan op een vlucht van 1,5 uur dan is mij dat ook prima, en hoef ik daartussen niet eerst 8 uur op autopilot te hebben gevlogen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Als ik long haul vlieg vind ik het tijds verschil wel leuk en probeer dan de RL vlucht te schaduwen.
Op Cruise level ga ik naar de crew rest en iets voor TOD ben ik weer terug. En vlucht niet langer dan 7uur want ook 12u hangen is overdreven. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Remco Tr op 07-05-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
TranceSetter schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:43:
Ik vind het leukste aan de vlucht de planning vooraf, inclusief startup van het vliegtuig, vertrek tot cruise altitude en dan de decent en landing. Dus als dat kan op een vlucht van 1,5 uur dan is mij dat ook prima, en hoef ik daartussen niet eerst 8 uur op autopilot te hebben gevlogen ;-)
Ik heb een tijdje terug alweer, met de 737NGX non stop van Schiphol naar Dubai gevlogen. Hele dag mee bezig geweest, tijdens de vlucht heb ik gewoon 8 uurtjes de tijd gehad om de administratie bij te werken, m'n kamer op te ruimen, een pc van de buren te repareren en een film te kijken :P

Ik deed die vlucht omdat Transavia toen ook net begonnen was met die route. Alleen kwam ik er na die vlucht + terug naar Schiphol vliegen achter dat ze bij Transavia nog een tussen stop maakten in Instanbul, die heb ik dus geskipped :X :P

Ik heb vanavond voor de grap de BAE Jetstream 4100 van PMDG eens geprobeerd. Geen enkele tutorial doorgenomen of manual gelezen. Gewoon alles in het wilde weg uitgeschakeld, cold&dark gemaakt en weer opstarten. Had binnen 10 minuten de motoren in de fik staan :P
Remco Tr schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:30:
Ik heb rare gewoonte om alleen orginele vluchten te doen. Soms ook op de zelfde vertrektijd. Vind het nep om met 747 naar londen te gaan. :p rare gewoonte weet niet hoe ik er vanaf kom haha.
Ik heb dan weer de rare tik om achtereen volgende vluchten te doen. Als ik van Rotterdam naar Oslo gevlogen ben met de NGX, en ik wil daarna een vluchtje doen van Rotterdam naar Weeze, dan kan dat niet, dan moet ik daar de NGX met een andere livery voor nemen. Want de kist die dan in Oslo staat moet eerst weer naar Rotterdam voordat ik daarmee naar Weeze kan :P

Ik vertik het ook om de simulatie te pauzeren, want dan klopt de tijd in FSX niet meer met realtime. Voor ik ga vliegen dan zoek ik ook de local time op van de plek waar ik vlieg

[ Voor 36% gewijzigd door FastFred op 08-05-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:18:
Jou kennende bedenk je je toch wel weer over een tijdje ;)
Ircghost schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
Haha inderdaad, we kunnen net zo goed een weddenschap afsluiten of hij het wel of niet doet :P
Remco Tr schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:39:
Bij deze leg ik 20 euro in dat J van E de eerste is met 777 screenshots ;)

Er zijn namelijk genoeg short hauls met de T7.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Tsja, het is wel weer duidelijk hoe ik hier bekend sta... :+ Maar één ding kan ik jullie verzekeren: ik zal niet de eerste zijn met screenshots van de 777. Misschien dat ik 'm inderdaad ooit wel koop, maar zeker niet voordat FS2Crew voor de 777 uit is. De combi PMDG 737NGX - FS2Crew (plus ProATC/X) bevalt me echt té goed! Eerlijk gezegd heb ik meer mijn hoop gevestigd op een uitbreiding van de 737NGX met nieuwe tech uit de 777: ik kan me herinneren gelezen te hebben dat PMDG mss wat leuke nieuwigheidjes uit de 777 gaat toepassen op de 737. Maar goed, dat zien we wel: ik ga er niet op wachten... Je moet namelijk NOOIT wachten op PMDG want da's niet goed voor je geestelijke gezondheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Hij krabbeld nu alweer terug _/-\o_

FS2crew zal vlak na de release uitkomen dus maak je geen zorgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hmmm, de Jetstream 4100 is toch een kut vliegtuig, of het komt omdat ie niet legaal is, wilde 'm eerst eens proberen. Ik heb vanavond gewoon wat geprobeerd aan de hand van een stukje uit de tutorial en uit filmpjes op Youtube, eindelijk de motoren weten te starten zonder dat ze in de fik vlogen. En een stukje kunnen vliegen, maar echt geweldig is ie niet. Ik ga morgen de tutorial vlucht eens volledig doen, als die ook kut gaat dan ga ik weer lekker terug naar de NGX en gaat de Jetstream 4100 er af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
En de eerste liveries voor de PMDG T7 zijn bekend:

Afbeeldingslocatie: http://forum.avsim.net/uploads/monthly_05_2013/post-193827-0-19018400-1368040889.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2013/05/09/FtXrZ.jpg

Ze zien er erg strak uit, maar de Air Canada vind ik nou niet zo'n geweldige livery, en de FedEx kan ik niet vliegen, omdat het de grootste concurrent is van het bedrijf waar ik werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

DHL (of UPS?) komt ook vast nog wel :P

[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 09-05-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Eerst de DCS Huey en nu die 777 weer, komt die studiefinanciering ook weer van pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ircghost schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:58:
DHL (of UPS?) komt ook vast nog wel :P
UPS :> Maar die vliegen niet met een 777, dus dan wordt het een fake livery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
FastFred schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:28:
Hmmm, de Jetstream 4100 is toch een kut vliegtuig, of het komt omdat ie niet legaal is, wilde 'm eerst eens proberen. Ik heb vanavond gewoon wat geprobeerd aan de hand van een stukje uit de tutorial en uit filmpjes op Youtube, eindelijk de motoren weten te starten zonder dat ze in de fik vlogen. En een stukje kunnen vliegen, maar echt geweldig is ie niet. Ik ga morgen de tutorial vlucht eens volledig doen, als die ook kut gaat dan ga ik weer lekker terug naar de NGX en gaat de Jetstream 4100 er af
Ja het kan goed een beveiliging zijn. Een add on zo uit proberen heb ik ook wel eens gedaan. Onder andere met de VRS superbug. Na opstarten was het ding niet in de lucht te houden. Toch was iedereen hier laaiend over. Toch de Superbug gekocht, beste fighter ooit.
Persoonlijk ben ik wel gevoelig voor demo tijd. 30 min speeltijd waar alles werkt kan ik al veel zien/voelen. Over gaan naar koop is dan zo gedaan.

Iets anders. Ik heb nu AS 2012 en opusFsx. Kan ik deze beide gebruiken, of gecombineerd gebruiken en hoe doe ik dat? Als ik nu Opus aanzet lijkt deze alles van AS 2012 over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oban606 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:52:
[...]
Iets anders. Ik heb nu AS 2012 en opusFsx. Kan ik deze beide gebruiken, of gecombineerd gebruiken en hoe doe ik dat? Als ik nu Opus aanzet lijkt deze alles van AS 2012 over te nemen.
AS 2012 is een weather engine met extra graphics (betere wolken, luchten, waters). OpusFSX is een weather engine met camera opties.

1. Gebruik altijd maar 1 weather engine en NOOIT twee tegelijkertijd.

2. De graphics die AS 2012 installeert blijven geinstalleerd ook als je AS 2012 niet gebruikt. Je kan dus de graphics van AS 2012 gebruiken met het weer van OpusFSX.

3. Je kan ook het weer van AS 2012 en OpusFSX alleen voor het cameragedeelte gebruiken, maar dan moet je wel de weather engine van OpusFSX uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dus voor optie 2 gaan als ik jou was. Beste van twee werelden, alhoewel ieders smaak anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Orbx FTX Global komt 15 juni uit.

http://www.orbxsystems.co...x-global-update-may-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een *** is die John Venema, zeg... Ze geven dus TOCH geen subscription pack uit (wat 100 AUD zou kosten) maar gaan nu alle addons voor FTXGlobal los verkopen. En waarom...?

"We've moved away from asking $99 for a subscription type product because it places too much risk on the customer; it's not fair to ask for money for content which has not yet been developed. Better to buy it in smaller affordable chunks when it is 'real' and available."

Pffffff, wat een loser. Zeg nou gewoon eerlijk wat iedereen meteen weet: dat je natuurlijk VEEL meer inkomsten krijgt als je alle extra onderdelen los gaat verkopen voor 5 tot 30 AUD per stuk. Ga dan niet leuteren dat je het voor de klant doet. Wat een loser...

Maar goed, natuurlijk ga ik FTXGlobal alsnog kopen. Het gaat me uiteindelijk om het product, niet om de baas van de company. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Ftx hlabal wordt wel compleet geleverd toch? Als ik wereld dekking?

Die updates zijn velden ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, werelddekking. De updates zijn velden, ja, maar dan nog... Eerst zou je dit krijgen voor 100 AUD:

"The price of this product is AU$195 and will include free perpetual upgrades including a constant flow of upgraded airports at key locations around the world, for example Helsinki in Finland or Manila in the Phillipines. We are building a dedicated team of people who will do nothing but work on continual improvements, POIs and airports and key areas of custom landclass around the world."

En nu moet je voor elk onderdeel gaan betalen. Als je dat zou doen, zit je binnen no time boven die 100 AUD! Nogmaals, niet meer dan logisch, deze keuze, maar zeg niet dat je het voor de klant doet...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hij brengt het in ieder geval wel leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Doet me denken aan het verhaal van RSR (777LR/F vs 777ER)

Op 1 of andere manier willen ze niet laten merken dat ze uit zijn op geld maar op het maken van mooie producten. Opzich logisch natuurlijk maar doe je zelf niet voor als een liefdadigheidsinstelling die de FS wereld in leven houd :P

[ Voor 67% gewijzigd door Remco Tr op 11-05-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:17:
[...]

AS 2012 is een weather engine met extra graphics (betere wolken, luchten, waters). OpusFSX is een weather engine met camera opties.

1. Gebruik altijd maar 1 weather engine en NOOIT twee tegelijkertijd.

2. De graphics die AS 2012 installeert blijven geinstalleerd ook als je AS 2012 niet gebruikt. Je kan dus de graphics van AS 2012 gebruiken met het weer van OpusFSX.

3. Je kan ook het weer van AS 2012 en OpusFSX alleen voor het cameragedeelte gebruiken, maar dan moet je wel de weather engine van OpusFSX uitzetten.
Kijk daar heb ik wat aan, dank voor de uitleg j van e. Optie 2 maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
Zijn er simmers die Opusfsx gebruiken en waarbij Opus voor een CTD zorgt? Ik heb AS2012Opus gebruikt, default flight, 10 min crash. AS2012 verwijderd, Opus geactiveerd maar naar 10 min crash. Opus niet geactiveerd, default flight +2.5 uur en toen moest ik werken.

Geen idee of andere dit herkennen. Ook heb ik een tijdje terug de laatste versie geprobeerd maar die kreeg ik niet aan de gang, ik gebruik nog een versie van het moment van aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Dat je de nieuwste opus versie niet aan de gang krijgt geeft al aan dat er niets niet lekker zit.

Al herinstallatie gedaan van opus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit een CTD gehad die ik aan Opus kon wijten... Ik heb sowieso zelden CTD's. Heb je wel gekeken waar de CTD daadwerkelijk aan lag (foutrapportage) of vermoed je alleen maar dat het Opus is omdat je zonder Opus geen CTD krijgt...? Kan natuurlijk gewoon toeval zijn en helemaal ergens anders aan liggen. Je moet altijd kijken wat de foutmelding is (details) en op welke dll (of wat dan ook) FSX is gecrasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Kan ook Omdat opus meer wolken genereerd en dat je daarom problemen kriijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
Nah weet niet zeker of het nu Opus was of niet. 100% stabiel zonder Opus, dat is een feit. Anyway, ik heb gekeken hoe ik Opus heb aangeschaft. Installatie gaat via flight1 wrapper. Eigenlijk hetzelfde verhaal als toen met Ezdok... Via de Flight1 wrapper een reinstall gedaan. Nu werkt de nieuwste versie natuurlijk en ik het geen CTD's meer...Gebruik nu de P51 van A2A weer met een skin genaamd 'Bratt III' Wat een prachtige kist/skin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Blijft een mooi ding die P51 8). Hier 2 pics van me huidige thuisbasis in de UK EGTR.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2vt449e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/30wo8et.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ziet er mooi uit hoor! Doet mij denken aan vliegvelden die je ziet bij Orbx Australië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Dat gras :D Mooi zo!

Ik ben erover aan het denken om ook voor een scenery add-on te gaan. Weet alleen nog niet welke. Ik vlieg voornamelijk Europa, en dan zijn het vluchten met de 737 van tussen de 1 en 3 uur.

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
CS 777 is ook wel een héle fijne. Kan niet wachten op de PMDG. Erg jaloers op de buur, die mag lekker in het echt op de 777 vliegen als coco.

@hierboven: kijk eens naar FSDT Zürich of Geneve. Lekker centraal in Europa, alles zo rond 1 uur vliegen, behalve de Balkan. Bij FSDT weet je in ieder geval dat je hele hoge kwaliteit krijgt, ze zijn nu bezig alle sceneries over te doen als gratis update.

[ Voor 16% gewijzigd door BeefHazard op 15-05-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Mja, hier komt sowieso de PMDG 777, en ben daar dus eigenlijk wel op aan het wachten. Ik verwacht trouwens met die T7 ook alleen maar korte vluchten te doen. Misschien niet al te realistisch, maar het gaat toch om het opstijgen en landen :P (en startup/shutdown natuurlijk).

Ik ga eens kijken naar FSDT, zal vast veel informatie over zijn.

Is er ook een soort van geheel Europa add-on, die fatsoenlijke textures heeft? Of moeten we dan wachten op de komende FTX Global?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
TranceSetter schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:33:
Mja, hier komt sowieso de PMDG 777, en ben daar dus eigenlijk wel op aan het wachten. Ik verwacht trouwens met die T7 ook alleen maar korte vluchten te doen. Misschien niet al te realistisch, maar het gaat toch om het opstijgen en landen :P (en startup/shutdown natuurlijk).

Ik ga eens kijken naar FSDT, zal vast veel informatie over zijn.

Is er ook een soort van geheel Europa add-on, die fatsoenlijke textures heeft? Of moeten we dan wachten op de komende FTX Global?
UTX werkt voor mooiere bergen enzo, GEX zorgt voor betere textures. FSDT is vroeger ook Cloud9 geweest, die hebben ook een EHAM voor FS9 gemaakt indertijd. Met de T7 vlieg ik ook alleen maar max 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

UTX en GEX zijn overigens ook in combinatie met elkaar te gebruiken en valt aan te raden als je pc het aan kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
TranceSetter schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:23:
Dat gras :D Mooi zo!

Ik ben erover aan het denken om ook voor een scenery add-on te gaan. Weet alleen nog niet welke. Ik vlieg voornamelijk Europa, en dan zijn het vluchten met de 737 van tussen de 1 en 3 uur.

Wat raden jullie aan?
http://www.flytampa.org/loww.html. Dit misschien wat voor je? Is al wat jaartjes oud volgens mij. Weet niet of dit gelijk is aan FSDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nu ECHT niet meer GEX adviseren...! FTX Global is STUKKEN mooier en geeft je ook nog de hele wereld. Ik ben trouwens nooit zo'n fan geweest van GEX... het had het allemaal net niet. Mijn advies: vergeet GEX en wacht nog een maandje op FTX Global.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Nu we het toch over FTX Global hebben...

http://www.orbxsystems.co...w-screenshots-and-videos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Grr. Ik maar afvragen waarom die 777 totaal niet kon draaien. Bleek dus de bank angle op 5 ingesteld te staan :'). Ik kan geen Boeings meer vliegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL Die Ian post allemaal plaatjes 'using FSGenesis mesh" en vervolgens zie je niets anders dan platte steden... ;)

Het ziet er allemaal prima uit, al kan ik maar moeilijk verschil zien tussen de landen... maar goed, het gaat uiteindelijk om 'lekkere graphics'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
BeefHazard schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:06:
Grr. Ik maar afvragen waarom die 777 totaal niet kon draaien. Bleek dus de bank angle op 5 ingesteld te staan :'). Ik kan geen Boeings meer vliegen :')
Staat die standaard op 5 graden of heb je bij het instellen van je heading per ongeluk mis geklikt?

Tenminste, bij de 737 zit die bank angle knop aan de heading select knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
FastFred schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:40:
[...]

Staat die standaard op 5 graden of heb je bij het instellen van je heading per ongeluk mis geklikt?

Tenminste, bij de 737 zit die bank angle knop aan de heading select knop
Misgeklikt; ik gebruik scrollwiel. Dat kreng op de 777 heeft geen versnelling, dus 1 keer scrollen = 1 graad veranderen. Met 270 scrollbewegingen gaat er vast wel één fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
zeker wachten op FTX global. Ben benieuwd hoe ze het in stukjes gaan hakken. Zelf lijkt het mij wel leuk om Europa te kopen. Daar is genoeg te zien in Orbx style:P
@sgtpoen:gebruikt je ook die skins die te downloaden zijn bij A2A? Er zitten echt prachtige exemplaren tussen. De Bratt III is vrijwel geheel van chrome oid ziet er echt gelikt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Oban606 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 02:44:
zeker wachten op FTX global. Ben benieuwd hoe ze het in stukjes gaan hakken. Zelf lijkt het mij wel leuk om Europa te kopen. Daar is genoeg te zien in Orbx style:P
@sgtpoen:gebruikt je ook die skins die te downloaden zijn bij A2A? Er zitten echt prachtige exemplaren tussen. De Bratt III is vrijwel geheel van chrome oid ziet er echt gelikt uit...
Momenteel gebruik ik de standaard skin van de Civilian mustang, Glamorous Gal. Vindt ik 1 van de mooiste :)

@Hierboven, gaat over de CS777 neem ik aan? Toch niet al die van PMDG :9~

[ Voor 6% gewijzigd door SgtPoen op 16-05-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oban606 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 02:44:
Euh... het heet FTX Global en het IS dus Global: er wordt niets in stukjes gehakt. Voor 99 AUD (zo'n 75 euro) krijg je de hele wereld in FTX texturen. Is dus even een ietsje grotere uitgave dan normaal voor FSX addons (als je de high end vliegtuigen even buiten beschouwing laat) maar al met al STUKKEN goedkoper dan bijvoorbeeld GEX, waarvoor je zo'n 150 euro moet betalen als je een groot deel (dus nog geeneens alles!) van de wereld wilt hebben. Voeg daarbij OpenLC (het nieuwe OMS-based landclass product van Orbx) voor zo'n 15 euro en je bent (grotendeels) klaar.
Pagina: 1 ... 26 ... 100 Laatste