grappig, wist ik niet van die karma.. heb het dus meteen maar effe toegevoegd.
alltijd gedoe met opslag.. zag vandaag weer een usb-stick uit de wasdroger komen....
data is weer netjes schoon geworden, net ff gecontroleerd

zouden ze dat ook met illegale bitcoins zo doen?
maar hier wat grundfoss plaatjes.
let erop dat bij de overzichtsfotos de nieuwe en oude modellen alpha 2 pompen in andere volgorde staan dan bij de plaatjes dat ze uit elkaar zijn.
je kunt hier dus goed op zien wat de verschillen zijn, en dat de nieuwe alpha 2 beduidend kleiner is, en dus makkelijker in te bouwen, mocht je een ouderwetse ups of uper pomp willen gaan vervangen.
wil je alleen de pompmotor vervangen, realiseer je dan dat de nieuwe alpha 2 pomp dus door de andere waaier,
waarschijnlijk niet uitwisselbaar is met de oude alpha2, alpha2L, UPS of UPER pompen.
volgens mij past het wel in elkaar, en steekt het tuitje dan in het gat van het slakkenhuis, maar hoe goed dat werkt??
andersom past het in iedergeval niet. het waaierhuis, waar het water in geslingerd wordt bij de nieuwe pomp heeft namelijk een slakkenhuisvorm, zeg maar, en de oude is gewoon een ronde sparing. die foto is echter te groot voor het album..
het grote grijze waaierhuis (180 mm ) is van een oem alpha 2, waarvan ik de motor op een voerverwarmingsverdeler heb geschroefd, waar eerst de UPS zat, (verdeler van robot, met zon kunststof waaierhuis/plaat)
zie de link een paar posts hieronder voor de fotos. het resizen en opnieuw plaatsen is mij veel te veel werk. zo handig werkt dat dus niet Tweakers.net.. Kan daar iets simpelers voor bedacht worden???
1 voor 1 plaatsen is veel werk, de naam gegenereerd. niets wat als aanknopingspunt kan dienen om het plaatsen van de fotos makkelijker te maken dus...
[
Voor 127% gewijzigd door
engelbertus op 09-02-2014 22:23
]