we zijn er allemaal debet aan, ik laat me er niet door afleiden, dat is namelijk energieverspilling.
klaas vaak die zand in je ogen gooit, de vertragingskast staat vol open, en we trappen er weer collectief in.
als je deze subsidie nodig hebt voor pv, dan hang je al aan de fopspeen.
verder zie ik posts over subsidie die in duitsland word gegeven, sorry hoor, maar lees eerst even iets over het EEG, voordat je het subsidie noemt, dan ben je echt een fossieltje.
deze installaties hangen apart bemeten aan het net, en er word een garantieprijs voor jaren gegeven,
industriepolitiek. Vele nl-crisis dingetjes gaan helemaal niet op in duitsland, we zijn volkomen braindead hier ervoor, en de posts in dit forum laten dat zien.
"hou jij ze dom, hou ik ze arm" is de stroming in bestuurlijk nederland.
denken we nu echt dat tankers met kolen uit colombia of zuid afrika hierheen halen het gaat redden van zonneenergie/wind biomassa ? misschien wel, maar dat kan alleen met subsidie en vrijstellingen, zoals de waanzin dat in nederland doet, afschaffen die hap, integraal.
hermann scheer beschreef het al, de macht van energiebedrijven zal de politiek ontstijgen,
en zoals je al ziet heb je in nederland door de lobby 12 september al geen keuze meer,
geen enkel programma omschrijft een feed-in, dat is al weg gelobby`d.
go figure, trap er niet in.
facts :
atsma geeft 22 miljoen, boeren met asbest daken mogen hier ook uit putten,
per paneel of vierkante meter blijft er niets voor jou over,
je betaald dit jaar door aan de vrienden van atsma, binnen is binnen!
volgend jaar baal je en volgend jaar betaal je ook nog steeds.
heel slim allemaal, maar voor wie nu precies ?
(en je tvt is weer een jaar langer)
in alkmaar kan het nog gekker, de actie is hier verlengt,
misschien dat je dan nog kan gaan stapelen ook.
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 08-06-2012 12:58
]