Ik heb een kleinigheidje.
Ik heb wat zitten friemelen met openssl om een certificaat te maken voor mijn SSL verbindingen naar de Synology. Dat is uiteindelijk niet gelukt, maar ik heb toen handmatig via putty een public folder gemaakt op volume1
Die staat nu ook in de gedeelde mappen in mijn webmin. Ik kan hem daar echter niet verwijderen. Ik krijg wel de melding dat alles verloren gaat, maar hij blijft erin staan.
Ik heb de map inmiddels met putty verwijderd en hij staat ook in de file manager er niet bij noch in het overzicht van ls met putty.
Toch blijft hij telkens in de gedeelde map lijst in de webmin staan.
Ik heb de synology al opnieuw opgestart, maar dit hielp niet. Hoe krijg ik deze 'spook'map écht weg?
Vandaag het geheugen van mijn Synology 210+ geüpgrade van 512 naar 1GB. Eerste reepje dat ik probeerde wilde niet. Daarna een reepje uit mijn laptopje gehaald, die doet het wel.
DSM voelt ietsje vlugger, maar met 6% geheugengebruik verwacht ik verder geen wonderen.
Ik zit aan een DS412+ te denken, vanwege dual core, hoger geklokt en betere prestaties. Waarom is de 1512+ nog ietsje sneller? Die heeft dezelfde hardware namelijk.
[
Voor 23% gewijzigd door
REDFISH op 07-07-2012 15:59
]