Hallo, dank voor je antwoord. De huidige 5.5 werkt, maar heeft soms wat kuren, o.a. qua performance, maar weet niet zeker of dit is toe te schrijven aan ESX. Ik hoop met 6.0 wat meer compatibiliteit te hebben b.v. qua virtual networking i.c.m. Fortinet en Checkpoint vm's. Of anders 5.5. naar de laatste patch te hijsen, maar weet niet of dit een groot risico is.zeroday schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
laat ik voorop stellen dat ik veel problemen heb gekend met 5.5
instellingen die niet vast bleven na een reboot etc..
daarna zelfs een verlies van alle VM's die niet meer geregistreerd waren en ik via de shell weer moest koppelen
Daarna geupgrade naar 6.0 en ik ben blij (al weet ik niet meer of het nu geupgrade is of dat ik opnieuw begonnen ben .. ) Maar 6 kan ik zowieso aanraden .. het werkt al maanden erg goed en omdat ik maar een simpele thuisgebruiker ben ga ik niet meer upgraden .. (vmware) let er wel op er zit een bug in een driver voor de netwerk controller die hem max 10MB/s laat zijn. Je moet dan downgraden ..
Volgens mij zit die verkeerde driver als je op 6.0 update 2 zit of zo . .
maar als 5.5 werkt voor jou doeleinden waarom dan upgraden? ..
Ter info: ik heb een mailserver draaien die nog wel eenvoudig te back uppen is (16GB), maar ook een machine met films die ik niet backup, maar ook niet graag kwijt wil.