Als dat al het totaalinkomen is van jullie beiden zou ik héél goed uitkijken wat je leent. Je relatie hoeft maar uit te gaan (niet onrealistisch, al kun je je dat op jonge leeftijd misschien niet goed voorstellen) en je zit met een probleem. Of de een verliest zijn baan, wat dan? Dat geldt voor iedereen, dat weet ik wel, maar heb je genoeg buffer over om het een tijdje uit te zingen?Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:27:
Ik volg deze topic al een tijdje, en ben benieuwd naar jullie mening/ervaring op het gebied van een huis kopen op een redelijk jonge leeftijd. mijn vriendin en ik verdienen 2750 bruto bij elkaar p/m, en hebben een een redelijke spaarpot.
sinds kort kijken we ook naar huizen, en komen een hoop huur/koop woningen tegen. echter zijn wij benieuwd naar wat we kunnen lenen bij de bank met ons maandsalaris.
Als ik over een tijdje ga kopen, dan doe ik dat op één inkomen. Alles wat mijn vriendin verdient is dan mooi meegenomen.
offtopic:
Voor de mensen die daar op tegen zijn en vinden dat ik nu al de relatie met mijn vriendin wantrouw, jammer dan. We staan hier beiden erg nuchter in en het is de keuze van ons samen om dit zo te gaan doen.
Voor de mensen die daar op tegen zijn en vinden dat ik nu al de relatie met mijn vriendin wantrouw, jammer dan. We staan hier beiden erg nuchter in en het is de keuze van ons samen om dit zo te gaan doen.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.