@Brad Pitt en anderen, ik kom net van de MM Arena vandaan en kan het volgende melden:
- Verkoper zei dat officieel de ST/GT/VT series van Pana (en de toplijnen van Samsung en Sony) niet meedoen. Bla bla standaard verhaal.
MAAR. Eigenlijk begon hij meteen al niet met "nee" toen ik vroeg naar de btw korting. En hij zij er meteen bij dat alles in de winkel wat echt niet voor de btw korting kan gaat, voor 10% korting zal gaan, maar dat terzijde.
Hij verklaarde meteen dat meer dan die 10% ook zeker gaat lukken voor de ST/GT/VT, en zeer waarschijnlijk gaat dat ook wel neerkomen op de volle btw korting. Toen ik vroeg of het dan gemakkelijker zou gaan voor de ST serie dan de VT serie beaamde hij dat (zonder overtuiging). Hij zei dat ze niet kunnen beginnen met standaard sowieso de btw korting te geven omdat dan Pana/Sony etc gaan zeuren, maar liet eigenlijk duidelijk doorschemeren dat als je er netjes naar gaat vragen je wel die korting gaat krijgen (hangt vast af van hoe vriendelijk je het vraagt

). En hij wilde me nu al een ST/GT/VT verkopen met de korting, en ik weet zeker dat het in mijn geval dan de volledige btw korting zou zijn.
- Als je nu al gaat dan bieden ze de btw korting al, dit geldt niet alleen voor tv's maar ook voor audio etc. Zowel op de audio afdeling als op de tv afdeling boden ze me dat aan.
De volgende modellen heeft MM Arena op voorraad (heb het voorraadsysteem gezien en ook al veel dozen zien staan). Vermelde prijzen op basis van wat nu op de bordjes staat, dus nog zonder de korting. Van de genoemde modellen is een demomodel te zien in de winkel.
42ST50 699,- 10+,
stond ook een hele stapel dozen bij
50ST50 979,- meerdere
55ST50 1295,- een paar stuks
65ST50 1999,-
een enkele nieuweverkocht en het demo model
42GT50 939,- 20+,
stond ook een enorme stapel dozen in de winkel
50GT50 1144,- meerdere
50VT50 1559,- meerdere
55VT50 1899,- meerdere
65VT50 stond niet in de winkel maar daar hadden ze er volgens mij ook enkele op voorraad, prijs weet ik niet.
42UT50 669,-
Verder waren de Samsung 51E6500 en 51E8000 ook nog te zien als demomodel, prijs resp. 1149,- en 1999,-, de 64E8000 voor 2999,-. Of je daar ook de volle btw korting op kunt onderhandelen heb ik niet gevraagd.
PS Als je nu al gaat en je vraagt om de btw korting ga je die dus al krijgen (nou ja iig 10%+ en zeer waarschijnlijk dus de volle btw korting)! Als het je nu lukt zou ik het altijd nu doen, morgen is het een drukke hel en evt uitverkocht! MM Arena dus, redelijk jonge vent met donker haar. Hoe het zit bij MM Buikslotermeerplein weet ik niet.
[
Voor 18% gewijzigd door
Cap op 22-01-2013 21:51
]