Da's ook een beetje mijn angst. Met het oplossen van probleem a komt waarschijnlijk uit een andere hoek probleem b opduiken.
Er is in ieder geval nog nooit een model geweest waar niets mee aan de hand was natuurlijk.

De bluray heb ik, de mediaspeler, de 5.1 versterker, 5.1 speakers, kortom: verder is het plaatje compleet.
Sterker nog, de vriend met de 55VT30 baalt toch flink van zijn geluid. Dat is bij mij in ieder geval zo goed dat het scherm een beetje in het niet valt bij het waanzinnige DTS geluid, maar da's meer een luxe probleem natuurlijk!
Dan nog een vraag, ik heb ooit met name voor HD ready gekozen omdat ik vond dat het tv beeld op een HD ready beter overeind bleef. Het SD signaal hoeft niet zo enorm ge-upscaled te worden bij HD ready als bij Full HD.
Hoe is de kwaliteit van het upscaled signaal tegenwoordig en dan met name bij de VT30, en dan specifiek natuurlijk de 50 en 55 inch.
Is het SD signaal iedere keer een flinke klap in je gezicht vergeleken met bluray of blijft het signaal nog redelijk overeind (ik verwacht natuurlijk geen wonderen van SD upscaled).
Ondanks dat zoiets ook persoonlijke smaak is, hoop ik dat iemand dit objectief kan benaderen. Bijvoorbeeld iemand die ook van een PX80 of andere HD ready monitor afkomt.
Alvast bedankt!