Timberly2 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:17:
2 weken geleden bij de mediamarkt in Enschede geweest. Hier viel mij de panasonic vt50(of 60) op, het beeld viel mij enorm tegen. Hebben de TL balken dan zo enorm veel invloed? Mijn pa wou niet geloven dat de deze vt een referentie status had. Is het beeld echt zoveel beter, ook beter dan een f8000 van samsung?
antwoor daarop is volmoldig ja,die tl balken zijn funest voor het beeld. Maar persoonlijk zou ik heel goed chekcken welke tv je neemt.
Zoals je hier look wel leest heeft de Panasonic zijn dingetjes, echter plasma geeft een van nature,zacht beeld.
Vandaar dat het minder tot z'n recht komt, met extreem veel licht, zoals die tl balken,, echter met veel inder hard licht is een plasma echter zalig.
Vandaar dat er ook zo weinig plasma''s meer verkocht worden, alleen de liefhebbers er van die kopen er nog een plasma, omdat die weten wat voor beeld deze geeft in normaal licht
Maar de meerdeheid,ziet het heldere beeld van een led in de winkel en kiest meteen daarvoor, zeker met de combinatie van het mindere stroomvebruik van een led.
Als ik als leek in een winkel zou zijn,dan zou ik echter hetzelfde doen

,omdat een plasma er gewoon niet goed uitkomt in een winkel.