Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:33:
[...]

De reden dat ik als volgt reageerde was namelijk als volgt, ze kunnen een boss namelijk helemaal kapot nerfen (Tot4W). We zaten zo close met stacking etc en na de nerf is stacking van damage buff helemaal niet meer nodig. Ja, was voor ons een easy kill, maar had het gevoel van een baas neerhalen compleet weggehaald door de deadly abilities volledig te mitigreren.

Met deze buff wordt HP en damage van de players geboost, maar blijven de abilities van de boss volgens mij gewoon hetzelfde. Hierdoor is 1 enkele fout niet meteen een whipe maar geeft het iets meer speelruimte. En casuals gaan HC-mode echt niet killen als ze basic abilities niet gaan begrijpen. Zie LFR. Als ik zie hoeveel personen daarin rondlopen, die gaan zelfs met 30% buff bosses niet killen. Mooiste vindt ik nog wel hagara. Ik sluit met guildies al weddenschappen af hoeveel er in elke ice-wave doodgaan. 4+ is vaak de goede gok.

Tevens heb ik geen recht van spreken, aangezien wij pas op 5/8 normal zitten. Echter, gezien sommige van onze raiders is dat op zich al een goede prestatie en zijn we hier content mee. We hebben fun, killen van tijd tot tijd een boss en chatten relaxed de hele avond door. Voor ons is deze buff welkom :p
Ik vind een nerf ook niet erg, alleen een nerf na 8 weken vind ik nogal snel en op spine HC na is er niet echt een baas die niet down gaat als je er een maar een tijdje op oefent. Op Yor'Sahj HC hebben wij ook een maand gewiped, erg? Nee, we hadden gewoon een tijd nodig om te oefenen.

Ze hadden Spine HC iets kunnen aanpassen zodat het te doen was met een normale setup, en de rest op HC gewoon zo kunnen laten, want de mensen willen toch bazen killen op Heroic, laat ze dan ook Heroic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:26:
[...]

Ik vind een nerf ook niet erg, alleen een nerf na 8 weken vind ik nogal snel en op spine HC na is er niet echt een baas die niet down gaat als je er een maar een tijdje op oefent. Op Yor'Sahj HC hebben wij ook een maand gewiped, erg? Nee, we hadden gewoon een tijd nodig om te oefenen.

Ze hadden Spine HC iets kunnen aanpassen zodat het te doen was met een normale setup, en de rest op HC gewoon zo kunnen laten, want de mensen willen toch bazen killen op Heroic, laat ze dan ook Heroic zijn.
Spine HC aanpassen is te veel werk voor Blizzard, dus dat gaat niet gebeuren. Verder is de buff voor spelers optioneel, je kan hem ook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo het is weer wintertijd. En niet altijd zin in raiden. Dus...

Ja weer eens een nieuwe UI gemaakt. Nou ja gemaakt. Geïnstalleerd dan. Het is Elvui geworden met wat losse addons. Gelijk ook een vervelende crash kwijt die ik kreeg bij het binnen gaan van een BG.
Ziet er best wel slick uit en zal komende tijd wel wat kleine dingen toevoegen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
MysticSnake schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:26:
[...]
Spine HC aanpassen is te veel werk voor Blizzard, dus dat gaat niet gebeuren. Verder is de buff voor spelers optioneel, je kan hem ook uitzetten.
Scroll maar eens omhoog met je kan het ook uit zetten. Dat kan namelijk niet als je uberhaupt een beetje competitief bent ingesteld op je realm.

En spine is aangepast buiten de buff om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
DING level 80!

Itemlevel veel te laag, dus de nieuwe instances mag ik nog niet in. Ben meteen maar begonnen met questen in Hiyal. Gaat in vergelijking met mijn andere characters extreem gemakkelijk, beertjes zijn de bom!

Vanavond raiden. 5% buff voor iedereen, 6% nerf voor mij als firemage. Ben benieuwd hoe het gaat. Onze rogue krijgt in ieder geval zijn second stage daggers als het goed is.

Maargoed, eerst nog even werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Voor ons is de 5% nerf/buff erg welkom. We zitten zelf nog te prutsen op hc morchok waar we nog te vaak de healing requirements niet halen en er mensen dood gaan na stomp/crystals ondanks dat men op de juiste plekken staat. Daarbij hebben we de laatste weken ook madness niet meer neer gekregen vanwege een combinatie van "4th platform bolt impact into impale/slam deaths" (wipes 1, 2, 3 en 4) en een lack aan dps dus dood door cataclysm op de 4de platform (wipes 1, 2, 3 en 4). Te vaak hebben we net <5% te gaan op de laatste wing tentacle dus daar is die 5% buff erg handig voor. Kunnen we tenminste nog wat mensen gearen met betere wapens. Het is een beetje triest wanneer je op een avond madness maar 1 keer op het laatste stuk van het gevecht komt en dan daar ook nog op faalt.

Jammer van de fire mage nerf maar op zich verwacht aangezien de goede fire mages wel met kop en schouders boven de rest steken. Zelf speel ik ook een fire mage maar doe nauwelijks meer schade dan de overige spelers bij ons in de raid (vnl de rogues zitten vaak op dezelfde dps of hoger) en voel me alleen machtig wanneer ik dots kan verspreiden of ik eens in een maand wat hot streak procs achter elkaar kan krijgen. Niets is frustrerender dan als fire mage een gruwelijk dot op bijv yorsahj of arm/wing tentacle te hebben en dan geen impact om hem naar de adds te spreaden (zelfs niet na blastwave en flame strike spammen).

Wel blij met de hunter buffs, we hebben een stel hunters bij ons in de raids die vaak wat achter lopen op de rest. Nu ben ik zelf hunter noob (lv37 hunter woei) dus weet ik niet wat ze goed of fout doen, maar ze lopen structureel een 3-5k achter op de rest (meer bij madness, zie wipe logs hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
deTwisj schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:08:
Wel blij met de hunter buffs, we hebben een stel hunters bij ons in de raids die vaak wat achter lopen op de rest. Nu ben ik zelf hunter noob (lv37 hunter woei) dus weet ik niet wat ze goed of fout doen, maar ze lopen structureel een 3-5k achter op de rest (meer bij madness, zie wipe logs hierboven).
Ik zag vorige week op mmo-champion een vergelijking tussen de classes die allemaal madness gedaan hebben. Daar kwam duidelijk uit dat er zeer weinig hunters zijn (rond de 3% minder dan de volgende op de lijst); misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Zelf zit ik in de raid altijd sarcastische opmerkingen te maken naar onze hunter, die beduidend minder dps doet (altijd al) dan elke andere class die we meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
Thysiej schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:50:
[...]

Ik zag vorige week op mmo-champion een vergelijking tussen de classes die allemaal madness gedaan hebben. Daar kwam duidelijk uit dat er zeer weinig hunters zijn (rond de 3% minder dan de volgende op de lijst); misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Zelf zit ik in de raid altijd sarcastische opmerkingen te maken naar onze hunter, die beduidend minder dps doet (altijd al) dan elke andere class die we meenemen
Voor hunters is Madness niet de beste encounter uit Dragonsoul, andere classes doen het daar vaak beter. Maar ik denk niet dat dit de enige reden is waarom je minder hunters in dat overzicht ziet. Hunters zijn een van die classes die maar 1 rol kunnen vervullen, namelijk dps. Anderen in deze categorie zijn rogue's, mages en warlocks. Echter als je die 3 bekijkt hebben die allen de beschikking over een legendary, dat helpt wel zeg maar. Warriors en Death Knights staan ook niet zo hoog, maar deze kunnen wel 2 rollen vervullen (tank of melee).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:36
hm, gisteren mijn laatste projectje, een destro warlock, voor het eerst de LFR ingestuurd. Beetje jammer dat die met een bij elkaar gesprokkelde gearset uit de nieuwe dungeons (spirit helm zonder meta ftw), two piece T12 en wat VP gear (~iLvl 373) op de meeste bazen meteen in de top 5 DPS eindigd. (denk ~20k op Morchok en Ultraxion) Zal wel aan de dinsdagavond, laatste avond voor de reset, liggen. Iedereen op de slechtste alts ofzo :P

Lollig genoeg meteen de twee optimale trinkets kunnen looten, dus daar hoef ik me iig geen zorgen over te maken :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo daggers zijn binnen, als nu heroic vial of shadows eens zou droppen kan het nog leuk worden in PVP :) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Moi_in_actie schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:31:
[...]

Voor hunters is Madness niet de beste encounter uit Dragonsoul, andere classes doen het daar vaak beter. Maar ik denk niet dat dit de enige reden is waarom je minder hunters in dat overzicht ziet. Hunters zijn een van die classes die maar 1 rol kunnen vervullen, namelijk dps. Anderen in deze categorie zijn rogue's, mages en warlocks. Echter als je die 3 bekijkt hebben die allen de beschikking over een legendary, dat helpt wel zeg maar. Warriors en Death Knights staan ook niet zo hoog, maar deze kunnen wel 2 rollen vervullen (tank of melee).
Arms warrior staat bij ons altijd dik op 1 met dps. Ik was ook altijd onder de veronderstelling dat ze een van de betere dps'ers waren.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raidbots.com/dpsbot/Spec_Score/25H/100/14/30/median/

fire mage nerf is niet helemaal onterecht.
rogues zullen dadelijk in overzichten als deze dik op 1 staat. met name omdat bijna elke raiding guild hun eerste set legendaries deze week heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Zo had ik er niet over nagedacht, dat zou een reden kunnen zijn. Ze hadden het overzicht nog wat uit moeten breiden, zodat we ook kunnen zien hoe de verhoudingen sowieso zijn in raids. Als blijkt dat er altijd zo weinig hunters zijn, is de datamining van Madness ook geen uitzondering;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Thysiej schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Zo had ik er niet over nagedacht, dat zou een reden kunnen zijn. Ze hadden het overzicht nog wat uit moeten breiden, zodat we ook kunnen zien hoe de verhoudingen sowieso zijn in raids. Als blijkt dat er altijd zo weinig hunters zijn, is de datamining van Madness ook geen uitzondering;)
Hunters lopen een beetje achter deze patch, we hebben er 3 en ze doen nog steeds leuke dps maar worden sneller ingehaald zodra de rest in gelijke ilvl rond loopt.

Ze hebben ook maar 1 role en dat is damage doen, nu hebben we zelfs een beast hunter die oook nog goed van pas komt want we hebben wederom geen heroism meer in de guild tenzij het een alt is. Main mage is uit noodzaak Druid gaan mainen, reden is dat onze 2de healer aangegeven heeft om minder tijd te hebben voor wow binnenkort. Dus Mage na Druid voor healing en offspec tank want een mage heb je eenmaal sneller gevonden daar waar een shaman zeldzaam is merk ik.

Hebben wel een Shaman maar dat is een alt van onze hoogste damage dealer op het moment (frost dk) die ook nog eens de beste (offspec) gear heeft voor inval tanken. Die doe je namelijk ook niet zomaar weg, DK's zijn net als mages wel snel te vinden maar een goeie DK is weer lastig. En als je er 1 vind einde van de patch dan zijn het of alts of nieuwe spelers met niet de gear lvl die we eigenlijk willen.

Zondag haden we hele avond voor madness geplant, 1 bericht op FB. Kan niet komen zit vast hier op locatie hoog waarschijnlijk 1 a 2 uur later. 2de bericht van onze healer, kan niet komen vanavond door een of ander iets. Warrior moest toch eerder de vliegtuig naar USA hebben dan verwacht, dus ja Healer te kort 2 Dps te kort en ga geen healer voor Madness puggen daar waar we die woesdag ervoor net de slag te pakken hadden voor 2 healing en cd's.

Helaas dus geen madness pre nerf was zeker gelukt met de setup die we hadden als iedereen er was.
Iedereen was in goodmood en dan krijg je die berichten.

Vanavond gaan we de druid testen op healing in een fresh run.
Altijd matig als er mensen weg gaan of minder kunnen spelen die goed gegeared zijn +390

Ondanks alles, is het nog steeds leuk 10mans lol
Gaan gewoon weer opzoek naar nieuwe mensen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Vorige week vond ik m'n DPS vies tegenvallen t.o.v. de DPS van Hulkie, die nu als firemage aan de gang was. Ik kwam op Ultraxxion uit op 31,5k DPS, Hulkie op 41k DPS. Vond ik toch wel een erg groot verschil. Vandaag maar eens wat Simcraft simulaties gedraaid en daaruit blijkt dat het helemaal niet aan mij ligt (marge 2k naar boven/onder).

Vraag is dan toch echt of ik mijn druid niet optimaler moet gearen / reforgen. Ik gebruik gewoon de standaardregels voor een balance druid - naar 17% hit, dan haste->mastery->crit. Als iemand nog goede ideeen heeft hoor ik het graag, want vorige week had ik gewoon niet de indruk dat ik competitief kon meekomen.

http://eu.battle.net/wow/...ragonblight/Tetske/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:19:
raidbots.com/dpsbot/Spec_Score/25H/100/14/30/median/

fire mage nerf is niet helemaal onterecht.
rogues zullen dadelijk in overzichten als deze dik op 1 staat. met name omdat bijna elke raiding guild hun eerste set legendaries deze week heeft.
Je moet, zeker bij een spec als Fire Mage, niet kijken naar de top 100. Fire is nog altijd een van de meest RNG afhankelijke specs ingame. Als "all stars align" dan ja, dan doet een Fire Mage ziek veel dps, heb je echter een keer niet die opeenvolgende reeks grote crits vlak voordat je Combustion wilt gebruiken, is je dps een stuk minder.
Kijk je naar alle parses dan zie je, ondanks dat Fire Mage nog altijd op nr 1 staat, het verschil veel kleiner is. Een nerf is waarschijnlijk wel op zijn plaats, maar ik betwijfel of een reduction op de base damage van de primary spells de juist manier is.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Moi_in_actie schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:55:
[...]

Je moet, zeker bij een spec als Fire Mage, niet kijken naar de top 100. Fire is nog altijd een van de meest RNG afhankelijke specs ingame. Als "all stars align" dan ja, dan doet een Fire Mage ziek veel dps, heb je echter een keer niet die opeenvolgende reeks grote crits vlak voordat je Combustion wilt gebruiken, is je dps een stuk minder.
Kijk je naar alle parses dan zie je, ondanks dat Fire Mage nog altijd op nr 1 staat, het verschil veel kleiner is. Een nerf is waarschijnlijk wel op zijn plaats, maar ik betwijfel of een reduction op de base damage van de primary spells de juist manier is.
Helemaal mee eens. Je moet inderdaad maar eens alle parses zien. De laatste keer dat ik keek stonden firemages toen rond de 3de a 4de plek. Dit was 2 a 3 weken geleden.

Ik had overigens liever gezien dat onze variatie in DPS niet zo ziekelijk groot zou zijn. Gewoon minder hoge pieken, maar meer kans op goede dps zonder al die RNG :)

We gaan t meemaken de komende weken. Eerst maar eens kijken of mijn wow goed wil updaten. Voorlopig is WOW nog bezig met zijn optimization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Duurt ook al 25 min hier..

en een 1.8gig download? wtf moment van de dag!

[ Voor 79% gewijzigd door hmr op 01-02-2012 19:25 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Had een 1.1 gig download. De optimalisatie duurde iets van 10-15 minuten bij mij. Ging van 26.3 naar 22.0 gigs in de Data folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duurde 15min bij mij, geen die ook langer dan een uur duurde moeten het opnieuw opstarten dan is het zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Mektheb schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:27:
Duurde 15min bij mij, geen die ook langer dan een uur duurde moeten het opnieuw opstarten dan is het zo gepiept.
Duurde 40 minuten hier en hij was nog niet klaar.
Afsluiten en opnieuw starten en nu is hij na 20 minuten aan het downloaden. Nog slechts 1,8 gig te gaan |:( Ik heb dan wel een oude laptop maar dit is wel weer een uurtje niet gamen op een van mijn wijnige vrije avonden. :(

En dan te bedenken dat ik ook nog een uurtje aan het Addons downloaden/uitzoeken en internetten geweest ben zonder de launcher open :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Nou die nerf is wel duidelijk :D

Op laatste tentacle hebben we normaal NET de dps om het in 1 impale te doen, en nu had iedereen ruim voldoende tijd om terug te lopen enzo (dit is met de alts), gelijk ook maar ff morchock heroic op alts gedaan.

Onze normal clear was in 1:45 uur klaar :D

Das sneller dan normaal firelands was

Ben erg benieuwd hoe het morgen op heroic voelt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Terence(x) op 01-02-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Helaas was dit ook weer een dag van : fix wat niet gefixed hoef te worden en sla de problemen over die echt nodig zijn.

1 van onze MT kon niet online komen, 2 dps-ers ook grote problemen. We zouden 19:30 beginnen, begonnen pas om 20:30 en besloten 4 bosses te doen. Voor 22:00 klaar met eerste 4. Ging allemaal wel wat soepeler en hoplijk is onze vaste core er morgen weer bij.
Dan ultraxion neer en kunnen we ons eindelijk focusen op de 6de boss.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:31

Oxigeon

En zo is dat!

Wilde gisteren ook eens een raid proberen 10 man. Maar heb geen idee hoe ik me daarvoor moet aanmelden. Is het zo dat ik gewoon de raid finder moet gebruiken en mezelf dan op de lijst zetten? Heb dat namelijk enige tijd gedaan maar heb geen reactie gehad :(. Dus, OF ik ben te slecht, OF ik doe iets fout haha.

Lees ik in bovenstaande post nu dat er weer een update is?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Gister met de guild voor het eerst een 25man DS gedaan. We hadden eerst het idee om met 2 10man groepen te gaan. Uiteindelijk vlak voordat we raids begonnen kwamen er nog een aantal accepted binnen in de calendar. Uiteindelijk met 24 man naar DS gegaan.

Alles geone-shot behalve de 4e boss. Daar toch een paar keer gewiped omdat de icetombs niet snel genoeg neer gingen.

Maar iig erg blij dat we nu met 25mans bezig zijn, en zeker dat nu de eerste keer een positieve ervaring was (RL wist niet of eigenlijk uberhaubt wel iets neer gingen krijgen omdat iedereen zo 10man focussed is. Maar dit ging dus prima).

Vanavond maar weer verder
Oxigeon schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:14:
Wilde gisteren ook eens een raid proberen 10 man. Maar heb geen idee hoe ik me daarvoor moet aanmelden. Is het zo dat ik gewoon de raid finder moet gebruiken en mezelf dan op de lijst zetten? Heb dat namelijk enige tijd gedaan maar heb geen reactie gehad :(. Dus, OF ik ben te slecht, OF ik doe iets fout haha.

Lees ik in bovenstaande post nu dat er weer een update is?
Als je op control i drukt (of onderin op de Looking For Raid icon) kun je daar eigenlijk "cue'en" voor een aparte versie van Dragon Soul 25man. Hiervoor moet je wel 85 zijn met een bepaald ilvl.

de Raidfinder gebruiken raidleaders nauwelijks heb ik zon idee van. Als je dan een DS10 wilt doen, zou je gewoon in de trade chat moeten kijken.

En ja, gister is er een update geweest.

[ Voor 43% gewijzigd door Nibbz op 02-02-2012 08:46 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Helaas wel ja... :X Dit gaat echt helemaal nergens over. Nu moet ik wel meteen zeggen dat wij vooralsnog alleen normal doen in verband met setup problemen (vaste raidcore al een maand of anderhalf niet in z'n totaliteit bij elkaar gehad). Anyways, de buff, ik snap waarom ze het doen, maar het is nu wel heel erg makkelijk op normal.

Maar goed, gister in ieder geval wel een beetje lopen switchen in tactics. Meer bosses met twee man gehealed, Ultraxion met alleen de pala healer, Madness met 1 tank. Had allemaal al eerder gekund, maar nooit echt de moeite voor genomen.
Warriors en Death Knights staan ook niet zo hoog, maar deze kunnen wel 2 rollen vervullen (tank of melee).
Death knights niet zo hoog? De populatie van Death knights bevat teveel mensen die absoluut niet weten hoe ze de class moeten spelen, dus je komt relatief weinig goede mensen tegen die de class beheersen. Maar een goede Death knight is qua dps best competitief. Ik sta standaard in de top 3 op en veelal op plaats 1 of 2.
Warriors, met name arms, hebben met hetzelfde te maken. Je hebt een aardige groep warriors die meh zijn, maar de mensen die hun class echt goed beheersen zijn op dps vlak competitief met andere classes.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Die 5% nerf heeft ons echt geholpen. Na de standaard update problemen voor sommige raiders van ons zijn we maar begonnen met 8 mains, 1 alt en 1 ex-raider. Daarom besloten maar normals te doen ipv heroic morchok te proberen en naast een paar foutjes her en der toch al vrij snel bij madness aangekomen. Hier hadden we de laatste weken zoveel problemen mee om hem neer te kregen mede wegens onvoldoende dps. Gisteren was wederom de dps niet geweldig maar toch in 3 pulls ging madness neer. Vergeleken met onze eerste (en enigste) kill deden we nu een geweldige 12.5k raid dps minder en hij ging nog makkelijker neer (~10s tot cataclysm op laatste platform). Wel leuk om te zien dat schijnbaar beide rogues minder dps doen als vorige keer maar dat onze meest actieve hunter er wel op vooruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de verandering weer eens setup problemen. Vorige week 1 van de Co-Gm's gestopt om prive redenen en één van de Core Raiders besloot ook opeens om maar te gaan stoppen en onze trial Shaman Healer besloot de guild te verlaten, omdat hij vorige week een item had verloren aan een Core Raider (misschien maar goed dat ie opgerot is, als hij zo denkt).

Het enige voordeel was dat degene die 99% van de tijd benched zijn ook eens mee konden met een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

In mijn guild zijn de raids redelijk hit or miss.
3 januari Madness normaal voor eerst gedood. Vorige week woensdag Morchok HC.
Vervolgens de volledige donderdag op Hagara HC gezeten (29 wipes..).

Gister vol goede moed de launcher gestart, dit duurde een STUK langer dan verwacht. Ruim een uur na starten was hij nog niet klaar. En ik was niet de enige, we misten op dat moment 2 healers, 1 tank en 2 dps. Geen raid dus.
Vanavond dus herkansing. Morchok HC weer plat gooien, enige verschil is dat we maar 3 healers hebben vanavond, dus nieuwe tactic.

Wij doen op normaal maar 2 gevechten met 2 tanks, Ultra en Gunship. Verder solo tank ik als DK de eerste 4 en onze pala tank de laatste 2. Kwa healing op normaal alles met 2 healers behalve Spine en Madness.

Vind dit persoonlijk erg jammer, het is te simpel gemaakt. En de stap naar HC is inmens.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:31

Oxigeon

En zo is dat!

Op de server waar ik zit (Darkspear) zit ik in een nederlandse Guild. Daar wordt eigenlijk vrijwel nooit een raid gedaan. Denk dat ik misschien toch maar eens op zoek moet gaan naar een andere guild (buiten alleen maar Nederlanders). De guild waar ik in zit heeft 360 members waarvan als ik speel max 10 online zijn maar meestal ligt dit aantal vele malen lager (4 man ofzo).

Wat ik eventueel wel kan doen is dat ik zelf een guild opstart. Maar dat lijkt me nog niet echt top als je zelf zoals ik pas level 62 bent :P.

Mij valt trouwens op waarbij ik onder de level 60 ongeveer 1 a 1.5 uur nodig had voor een level te stijgen ik er nu meer nodig ga hebben. De omschakeling is best wel hard te zien :P. Moet dus nog aardig wat uren spelen voor ik de 80 aantik :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Mik! schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:42:
Death knights niet zo hoog? De populatie van Death knights bevat teveel mensen die absoluut niet weten hoe ze de class moeten spelen, dus je komt relatief weinig goede mensen tegen die de class beheersen. Maar een goede Death knight is qua dps best competitief. Ik sta standaard in de top 3 op en veelal op plaats 1 of 2.
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Het gaat over deze grafiek m.b.t. verhoudingen tussen hoeveel van elke class er worden meegenomen bij Heroic Madness kills. Hier is te zien dat er gemiddeld minder Warriors/DK's mee zijn dan bijvoorbeeld Shamans/Rogues/Mages etc. Dat wil niet zeggen dat die class per direct slechter is, sterker nog onze Warriors en voornamelijk DK's doen het zeer goed op Madness (wel normal dan, maar toch).
Alleen is dit weer een grafiek van de absolute wereld top en voor die guilds, als een Warrior/DK net iets minder nuttig is dan een Rogue, wordt gewoon die Rogue meegenomen (of Mage of wat dan ook).
Mik! schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:42:
Warriors, met name arms, hebben met hetzelfde te maken. Je hebt een aardige groep warriors die meh zijn, maar de mensen die hun class echt goed beheersen zijn op dps vlak competitief met andere classes.
Ik denk dat, wanneer de grafiek gaat over alleen Heroic Madness je er wel vanuit mag gaan dat alle spelers, van welke class dan ook, top zijn. De factor skill kan je hier denk ik weglaten en gaat het puur om welke classes/specs het beste functioneren op die fight. Er zitten dus naar het schijnt in een raidgroup procentueel minder Warriors en DK's dan Rogue's/Mages etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Moi_in_actie schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Ik denk dat, wanneer de grafiek gaat over alleen Heroic Madness je er wel vanuit mag gaan dat alle spelers, van welke class dan ook, top zijn. De factor skill kan je hier denk ik weglaten en gaat het puur om welke classes/specs het beste functioneren op die fight. Er zitten dus naar het schijnt in een raidgroup procentueel minder Warriors en DK's dan Rogue's/Mages etc.
Effe de key elements gebold: arms warriors en DK's doen het prima maar om een of andere reden blijven ze op Madness net iets achter op andere classes terwijl ze op veel andere fights juist prima meekomen en wellicht zelfs de andere classes die hen op Madness inhalen toppen.

Mbt de launcher en update: raar, gisteren pas om 21u aangezet en bij mij was ie in nog geen 10 min klaar? Misschien dat ie al eerder eea gedownload had daar heb ik niet echt op gelet tho.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Oxigeon schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:39:
Op de server waar ik zit (Darkspear) zit ik in een nederlandse Guild. Daar wordt eigenlijk vrijwel nooit een raid gedaan. Denk dat ik misschien toch maar eens op zoek moet gaan naar een andere guild (buiten alleen maar Nederlanders). De guild waar ik in zit heeft 360 members waarvan als ik speel max 10 online zijn maar meestal ligt dit aantal vele malen lager (4 man ofzo).

Wat ik eventueel wel kan doen is dat ik zelf een guild opstart. Maar dat lijkt me nog niet echt top als je zelf zoals ik pas level 62 bent :P.

Mij valt trouwens op waarbij ik onder de level 60 ongeveer 1 a 1.5 uur nodig had voor een level te stijgen ik er nu meer nodig ga hebben. De omschakeling is best wel hard te zien :P. Moet dus nog aardig wat uren spelen voor ik de 80 aantik :P
Je bent in het algemeen beter af in een guild die niet volledig nederlands is, heb er echt nog nooit een gezien die succesvol raid (en nee dan heb ik het niet over 8/8 normal :p)

Dit geld natuurlijk alleen als je wil raiden, als je gewoon lekker wil inloggen en met wat NL gasten chatten dan is het natuurlijk ook, maar voor het raiden wil je vaak niet bij die guilds zijn, net zo min als de denen een guild genaamd Danish warriors zouden joinen :P

Daarnaast is het ook lekker voor je engels om in een internationale guild te zitten (en ook enorm slecht voor je nederlands als je dus bijna nooit meer nederlands spreekt/schrijft zoals mij :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Moi_in_actie schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Het gaat over deze grafiek m.b.t. verhoudingen tussen hoeveel van elke class er worden meegenomen bij Heroic Madness kills. Hier is te zien dat er gemiddeld minder Warriors/DK's mee zijn dan bijvoorbeeld Shamans/Rogues/Mages etc. Dat wil niet zeggen dat die class per direct slechter is, sterker nog onze Warriors en voornamelijk DK's doen het zeer goed op Madness (wel normal dan, maar toch).
Alleen is dit weer een grafiek van de absolute wereld top en voor die guilds, als een Warrior/DK net iets minder nuttig is dan een Rogue, wordt gewoon die Rogue meegenomen (of Mage of wat dan ook).
[...]

Aah, excuus, ik heb je dan inderdaad verkeerd begrepen ;)

Ik begreep dat voor Spine bepaalde classes niet mee worden genomen omdat ze niet snel kunnen burnen, maar ik weet niet of zoiets ook geldt voor Madness. Wellicht dat het zoiets is. Toch vind ik het opvallend dat DK's dan minder worden meegenomen, want bijvoorbeeld een Unholy DPS met anti magic zone is best handig voor de impact van de bolt. Aan de andere kant zijn er natuurlijk classes die de damage volledig kunnen soaken. Anyways, complete noob voor wat betreft Madness hc, dus ik gok ook maar wat ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Terence(x) schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:49:
[...]

Je bent in het algemeen beter af in een guild die niet volledig nederlands is, heb er echt nog nooit een gezien die succesvol raid (en nee dan heb ik het niet over 8/8 normal :p)

Dit geld natuurlijk alleen als je wil raiden, als je gewoon lekker wil inloggen en met wat NL gasten chatten dan is het natuurlijk ook, maar voor het raiden wil je vaak niet bij die guilds zijn, net zo min als de denen een guild genaamd Danish warriors zouden joinen :P

Daarnaast is het ook lekker voor je engels om in een internationale guild te zitten (en ook enorm slecht voor je nederlands als je dus bijna nooit meer nederlands spreekt/schrijft zoals mij :p)
Hmm, toch gek dat guilds als DREAM Paragon het prima doen met alleen maar Finnen... Het is dus waarschijnlijk best mogelijk alleen merk ik dat er op mijn realm te weinig 'goede' NL'ers rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Thysiej schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:57:
[...]
Hmm, toch gek dat guilds als DREAM Paragon het prima doen met alleen maar Finnen... Het is dus waarschijnlijk best mogelijk alleen merk ik dat er op mijn realm te weinig 'goede' NL'ers rondlopen.
Er is altijd een uitzondering op de regel ;)

Nederlanders hebben niet echt een geweldige rep, zeker de all NL guilds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Net even een dps test gedaan op mijn paladin omdat ik gisteren in raid een nieuw wapen en de 4 set bonus had gescoord.... nou dat testen sloeg echt nergens op.. omdat er nu een vette bug in of mijn character of in paldins in het algemeen zit

deed 283K op madness, maar wanneer ik de burst begon.. liep de fps terug naar 1-2 en was het daarna gewoon even niets doen. Heel bizzar dit.

hebben nog andere mensen hier momenteel last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osxy schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:19:
Vind dit persoonlijk erg jammer, het is te simpel gemaakt. En de stap naar HC is inmens.
Hmm, vind ik beetje dubbelzinnig, ene kant vind je normals te makkelijk en als het dan moeilijk word in HC is het ook weer niet goed. En de stap is niet inmens, Mor'Chok is waarschijnlijk nog makkelijker dan Madness, wat daarna komt is een stukje moeilijker inderdaad, maar het is niet voor niks Heroic (het hoort moeilijk te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-JL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:05:
Hey mensen,

Net even een dps test gedaan op mijn paladin omdat ik gisteren in raid een nieuw wapen en de 4 set bonus had gescoord.... nou dat testen sloeg echt nergens op.. omdat er nu een vette bug in of mijn character of in paldins in het algemeen zit

deed 283K op madness, maar wanneer ik de burst begon.. liep de fps terug naar 1-2 en was het daarna gewoon even niets doen. Heel bizzar dit.

Lees dit maar eens door : http://www.mmo-champion.com/threads/1075234-Ret-Paladin-Seal-Bug-Exploit

Seal is atm bugged, op sommige servers is het inmiddels gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thxs... dan hoef ik geen ticket meer te maken.

ja dit was ook echt bizzar.. ging wel lekker snel.. haha je had die blisterings moeten zien bij madness.. gaf ze 2 klappen en ze waren dood. jammer dat ik al gesaved ben in DS... voeg nu op silvermoon 3 pala's in je team en je hebt zo 1000K dps :P

Oh.... server restart van 12:30 tot 1300.... dag bug 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heb gezocht naar die '7-dagen return tot WoW'-actie, maar in account management zie ik daar helemaal geen aanduiding van. Wel om een trial te koppelen aan je account. Maar dat is dan een andere account. Mijn account is al enige tijd frozen.
Of kan het via een invite ofzo? Moest dat mogelijk zijn, stuur maar een DM dan geef ik mijn gegevens even door.

[ Voor 27% gewijzigd door Hurtebise op 02-02-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
Hurtebise schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:23:
Heb gezocht naar die '7-dagen return tot WoW'-actie, maar in account management zie ik daar helemaal geen aanduiding van. Wel om een trial te koppelen aan je account. Maar dat is dan een andere account.
Een inactief account "moet" minimaal 6 maanden niet gebruikt zijn (kan uiteraard wel inloggen op battlenet om te kijken naar de data ect)
scrolls zijn inactief momenteel, misschien return ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Lol. Ik tik een willekeurig battlenet.eu in. Kom ik hier terecht: http://eu.blizzard.com/en-gb/battlenet/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Xelasti schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:26:
[...]

Een inactief account "moet" minimaal 6 maanden niet gebruikt zijn (kan uiteraard wel inloggen op battlenet om te kijken naar de data ect)
scrolls zijn inactief momenteel, misschien return ook?
Nope, aan 6 maanden kom ik niet. Eind oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
dan nog een paar maandjes wachten of maar weer game-tijd kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Had tijdens m'n RaF periode ook nog een rogue tot 79 geleveled, maar weer eens mee verder gegaan. 83 nu.

Tijdens het levelen altijd Subtlety geweest omdat ik voornamelijk een PvP'er ben, en ik dan al vast wat gewend raak aan de abilities, maar nu toch even Combat gegaan voor de cata dungeons. Wat is dat een makkelijke spec zeg :D Dat is echt faceroll.. niet normaal..

SnD up, Rupture up, AR en KS beide op cooldown gebruiken en eviscerates als alles up is.. Neem aan dat dit de "noob" spec van rogue is?

Hoe is assasination?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Nog makkelijker :P

Same deal, SnD en Rupture maar Evenom ipv Evisc en SnD hou je op door te blijven Envenom-en ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:05:
Hey mensen,

Er was een bug.
De hotfix is er al overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Twylight schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:18:
Had tijdens m'n RaF periode ook nog een rogue tot 79 geleveled, maar weer eens mee verder gegaan. 83 nu.

Tijdens het levelen altijd Subtlety geweest omdat ik voornamelijk een PvP'er ben, en ik dan al vast wat gewend raak aan de abilities, maar nu toch even Combat gegaan voor de cata dungeons. Wat is dat een makkelijke spec zeg :D Dat is echt faceroll.. niet normaal..

SnD up, Rupture up, AR en KS beide op cooldown gebruiken en eviscerates als alles up is.. Neem aan dat dit de "noob" spec van rogue is?

Hoe is assasination?
't Is zelfs competitief om rupture gewoon achterwege te laten :P
1% DPS loss ofzo.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Voor een Assasin Rogue misschien maar voor een Sub rogue zou ik hem toch niet achter wege laten.
Wordt gerefreshed door je Evisc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-JL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Voor een combat hoef je inderdaad rupture niet meer te gebruiken in ideale situatie is het een 350 dps gain. Maar door movement/target switches zal je dit nooit halen.

Voor Assasination en Sub moet je het er wel in houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Terence(x) schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:02:
[...]

Er is altijd een uitzondering op de regel ;)

Nederlanders hebben niet echt een geweldige rep, zeker de all NL guilds niet.
Beetje onzin :z

Zit in een full NL guild, en hebben een keurige 10de plek op de server rankings ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Wootlock schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:18:
[...]

Zit in een full NL guild, en hebben een keurige 10de plek op de server rankings ;)
10e plek op een realm ranking hebben betekend niet veel. Progress is een betere manier om te vergelijken. Ikzelf zie weldegelijk voordelen die je met landgenoten wel hebt en niet met andere EU'ers; communicatie gaat toch echt makkelijker als iedereen de moedertaal kan spreken (en verstaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
Engels is tegenwoordig in mijn opinie een moedertaal ;) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Hoe is rep hetzelfde als een server ranking?

Ik bedoel wij hebben ook een guild op onze server in de top 10, maar die staan allemaal bekend als egoistische eikels en zelfs als ninja's.

Het enige wat ik over NL guilds hoor is dat ze vaak een slechte rep hebben, ze zijn ook vaan veel te nationalistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Xelasti schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:30:
Engels is tegenwoordig in mijn opinie een moedertaal ;) }:O
Jup, maar niet de moedertaal van veel Nederlanders; dat zal toch echt Nederlands zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
nog niet gesproken over de oost europeanen, die spreken nog eerder duits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
[...]

10de plek op je server, jah nee das echte progress :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Darkangle schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Hoe is rep hetzelfde als een server ranking?

Ik bedoel wij hebben ook een guild op onze server in de top 10, maar die staan allemaal bekend als egoistische eikels en zelfs als ninja's.

Het enige wat ik over NL guilds hoor is dat ze vaak een slechte rep hebben, ze zijn ook vaan veel te nationalistisch.
Ik moet zeggen dat de guild van Wootlock het goed doet op onze realm. er is een andere nl guild op onze realm die het totaal anders doet, en meer vanuit gezelligheid speelt en niet vol op progressie.

Maar nationaliteit maakt naar mijn mening niets uit voor progressie, je moet gwn zorgen dat je de goede mensen hebt. wellicht heb je meer kans dat je betere spelers hebt met meerdere nationaliteiten, maar dat is allemaal objectief. dus wat dat betreft vindt ik niet dat het een feitelijk gegeven is dat NL guilds altijd fail zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
R-JL schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:01:
Voor een combat hoef je inderdaad rupture niet meer te gebruiken in ideale situatie is het een 350 dps gain. Maar door movement/target switches zal je dit nooit halen.

Voor Assasination en Sub moet je het er wel in houden.
Sorry, ik bedoelde idd enkel voor Combat natuurlijk.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Terence(x) schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:49:
[...]

Bij ons doen de Denen het prima. Eentje op 4/8 HC en de andere op 2/8 HC, en 3 op 1/8 HC.. Ze doen het een stuk beter dan de NLers. Er zijn dan ook wel een stuk of 8 Deense guilds op Tura. Tegen 4 of 5 Nederlandse. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Je beperkt je guild progressie gewoon heel erg als je alleen maar NL sprekende mensen wil.
Zo mis je net die goeie Tank die uit de UK komt of die ene goeie healer uit sweden.

Andere kant kan het ook weer leuk zijn als je graag alleen met NL'ers wilt raiden.

Ik zelf vind vele nederlanders die ik in pugs en her en der tegenkom in-game ook met andere games vaak arrogant. Dat valt natuurlijk extra op omdat ze je taal spreken natuurlijk.

inb4 niet iedereen is zo.
Klopt dat zeg ik ook niet ;)

hebben toevalig een groot hoeveelheid NL sprekende mensen in de guild denk 75% van de guild spreekt Nederlands. Maar daar kom je ook pas achter nadat je ze heb op mumble, vraag nooit om nationaliteit omdat het me totaal niet uitmaakt waar ze vandaan komen. Zolang ze maar 18 en ouder zijn en ten alle tijden goed hun best doen in raids.

Maar we hebben dus, 4 Belgen, 6 Nederlanders, 2 uit de UK en 1 uit Sweden lol dus ja semi-NL guild zo langzamerhand. Daarnaast hebben we wat socials uit verschillende landen.

Hadden dus meer nationaliteiten in de raid team, in WotLK was het 50/50 Helft UK andere helft NL'sprekend en 1 Noor :) in Cata zijn er in de loop dit jaar een Pool die alleen niet goed engels kon maar dps als de beste (helaas moeten laten gaan juist door de taal barrière). Hadden een Griek en nog wat meer uit sweden.

Zelfs een shaman gehad uit Egypte, was eigenlijk een Amerikaan die naar Egypte verhuisde maar niet op de US realm kon spelen vanwegen Lag en Tijdzone verschil.

Altijd gezellig zoveel nationaliteiten en verschillen onderling en Raiden met veel LoL is toch erg prettig :D
Had ooit wel een progressie gevoel toen ik in 10man strict guild zat die om de 1ste en 2de plek van server vocht van de vele 10man strick guilds die mijn realm had (Alliance en Horde). Maar nu is dat minder en zolang ik maar lol heb is het goed. Tuurlijk progressie drang is er wel maar niet meer in grote maten, toen vorige week zondag raid niet doorging terwijl een madness kill voor het oprapen lag was erg zuur ;)

==raiding gister==
Gister was iig weer leuk, nerf merk je best want bosses gaan toch rap neer nu.
Helaas later begonnen door patch, sommige mensen hadden dus een optimalisatie die 30min duurde en toen nog patch downloaden. Onze DK had het al uitgevoerd, disconnected en bij wow herstarten kreeg hij een melding dat hij moest patchen. Download 12 gb lol, herstarten en toen was het een 1.2gb nog steeds raar omdat hij die 1.2gb al had gedownload. Maarja 20:45 was iedereen online, 20:55 iedreen in DS en addons gefixed en 23:30 was het einde.

p.s. WoW op SSD scheelt enorm optimaliseren was 3 min klaar en heb 6gb meer ruimte vrij :)

De mage (officer) die naar druid is gegaan (mains) heeft gister haar aller eerste raid gehealed.
Perfect om te doen nu met die nerf, miss je de healing die zij doet, vergeleken met de ilvl 392 HPally (zij 379), een heel stuk minder. Kon ik met iets meer werk dan normaal goed ondersteunen om zo toch 2 healing wise door de content te gaan.

Ze heeft gister ook 5 upgrades gehad uit de raid en heb haar de VP Boots gegeven en is van 378 naar 384 ilvl gegaan en van geen tier bonus naar t13 2set. Healing komt wel weer goed, nam mijn tips goed op en alleen gun ship was problematisch voor haar mana-wise daar hadden we totaal 6 wipes op waarvan zij 1x DC'd en ik solo healend ten onderging naar mate de boss meer damage deed, tis te doen maar rond 30% van de boss moet je toch behoorlijk wat spammen en dat vind die blauwe mana bar niet zo leuk.

Uiteindelijk dus haar mana bar kunnen balanceren wel de Hymn of Hope + innervate combinatie nodig en power infusion op haar en mid fight mana pots traden lol.

Zondag spine en madness weer, madness helemaal opnieuw aanleren met haar als healer maar heb er vertrouwen in dat we er goed door komen. Die 5% nerf helpt iig erg goed voor dit soort acties en gelukkig heeft ze meer plezier gehad met healen dan dat ze laaste tijd had op haar mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jullie nu even de baas tanke dan doen wij ff damage en dan kan kruidvat de tank op houden, dan moet die gene wel uit het vuur blijven want anders komt donder en bliksem en ga je dood ! .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mektheb schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:25:
Als jullie nu even de baas tanke dan doen wij ff damage en dan kan kruidvat de tank op houden, dan moet die gene wel uit het vuur blijven want anders komt donder en bliksem en ga je dood ! .
Hahaha, zie het al voor me dit soort taal op ventrillo in het nederlands, is net zoiets als goede fantasy/sci-fi boeken in het Nederlands lezen, is gewoon een regelrechte boek verkrachting, en zo wat je zojuist ff heb neergezet deed me daar heel erg aan denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Terence(x) schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:29:
[...]

Hahaha, zie het al voor me dit soort taal op ventrillo in het nederlands, is net zoiets als goede fantasy/sci-fi boeken in het Nederlands lezen, is gewoon een regelrechte boek verkrachting, en zo wat je zojuist ff heb neergezet deed me daar heel erg aan denken :D
Dat soort taal is met Vlamingen (of hoe noem je die reserve nederlanders ;) :+ ) nog leuker.
Dan kan je nog de woorden plezant en content er vaak tussen zetten, ze zeggen ook vaak marginaal bij van alles en nog wat :)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 02-02-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is natuurlijk even om te sarren heb helemaal niks tegen Nederlandse guilds ik zou er alleen zelf never niet ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Ik speel helemaal in een multinationale guild

1 bask
1 wales
1 schot
2 uit belgie
2 uit nederland
2 uit zweden
1 engelsman

Voertaal : engels en zoals terrence al zei, een andere taal dan engels is verk... van de game. Indien ik de mogelijkheid heb voor een engelstalige of de nederlands-talige variant ga ik nog steeds voor de engelse variant. Lees ook graag dragonlance in het engels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
de Engelse taal geeft meer mogelijkheid en kracht aan taal, nederlands is zo... meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Raidleader: Pakistaans (apu van simpsons als hij boos word, ik zweer het!)
Guildleader Deens, woont in ijsland.
Een paar noren, zweden, finnen, ieren, limey bastards, russen, nederlanders, portugezen etc...

Maakt het toch allemaal wel joliger. Vreemd genoeg is degene die het slechste te verstaan is een postbode uit finland (met rete mooie daggers nu). Klinkt als een dronken rus :).

Al met al zeer gezapig zooitje, en we zijn ook horde #1 25 man, al spelen we niet meer zo serieus. Ik zou er niet aan moeten denken om mijn recruitment pool te verminken door nationaliteit eisen er aan te gaan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Darkangle schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:21:
Raidleader: Pakistaans (apu van simpsons als hij boos word, ik zweer het!)
Guildleader Deens, woont in ijsland.
Een paar noren, zweden, finnen, ieren, limey bastards, russen, nederlanders, portugezen etc...

Maakt het toch allemaal wel joliger. Vreemd genoeg is degene die het slechste te verstaan is een postbode uit finland (met rete mooie daggers nu). Klinkt als een dronken rus :).

Al met al zeer gezapig zooitje, en we zijn ook horde #1 25 man, al spelen we niet meer zo serieus. Ik zou er niet aan moeten denken om mijn recruitment pool te verminken door nationaliteit eisen er aan te gaan stellen.
Klinkt geweldig! Wil wel eens komen meeluisteren. Welke server en guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Nou, ik ben prima tevreden met onze Nederlandstalige guild. Beetje ouwe-jongens-krentenbrood sfeer. Nederlands/engels boeit me weinig, ik vind het beide opzich prima. Ik vind het belangrijker dat iedereen enigzins in dezelfde levensfase zit en dat er een gedeeld idee is over hoe men WoW benaderd. Dat zorgt er in mijn geval namelijk voor dat WoW gewoon een spelletje is, wat ik een paar avonden per week doe, zonder dat ik daartoe een hele harde verplichting heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb zelf in verschillende guilds gezeten. NL-only en internationaal… Nationaliteit maakt voor de skills echt niks uit. Natuurlijk wel voor de grootte van de vijver waaruit je wilt/kunt vissen…

We hebben nu een leuke groep en op 1 a 2 raiders na ligt het niveau behoorlijk hoog. Qua progress… tja. We lopen zeker niet vooraan – we staan al 3 weken met 15 andere guilds op 1/8 HC – dus heel slecht is het ook weer niet.

De 5% nerf is voor ons wel een uitkomst denk ik. Gister kwamen we al een heel stuk verder op Yor heroic! Vanavond eens kijken hoe het verder gaat...

@ Rodie: inderdaad.... en als we je vanavond toch nodig hebben weet ik je wel te vinden op facebook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Wij hadden vroeger iemand uit Slovenië in onze guild die precies klonk als de draenei Skybreaker Protector die je begroet in ICC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Hurtebise schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:31:
[...]

Klinkt geweldig! Wil wel eens komen meeluisteren. Welke server en guild?
Refusion - GB
We raiden vannavond, en progress, dus genoeg gevloek :)

[ Voor 11% gewijzigd door Darkangle op 02-02-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is het ook een behoorlijke mix van nationaliteiten. We hebben 3-4 Nederlanders, verder een belg, een roemeen, een fin, een paar denen, een noor, een paar zweden, een griek, een paar engelsen en misschien binnenkort een libanees :D.

Ik kan me de voordelen van een full NL guild wel voorstellen. Ik praat toch een stuk makkelijker Nederlands dan Engels. Ik kan prima met iedereen opschieten in de guild, maar met de Nederlanders heb ik toch wel een bepaalde connectie.
Terence(x) schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:40:
10de plek op je server, jah nee das echte progress :s
Ligt er maar net aan welke server, als je bij ons 10e staat heb je toch 5/8 HC.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:06:
[...]

Hmm, vind ik beetje dubbelzinnig, ene kant vind je normals te makkelijk en als het dan moeilijk word in HC is het ook weer niet goed. En de stap is niet inmens, Mor'Chok is waarschijnlijk nog makkelijker dan Madness, wat daarna komt is een stukje moeilijker inderdaad, maar het is niet voor niks Heroic (het hoort moeilijk te zijn).
Klopt maar de stap is te groot imho.
Morchok valt inderdaad mee maar de rest.. poeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Had een Roemeense Raidleader in me vorige guild. Ik lag elke keer dubbel als die begon te praten. En vooral met het buffen. Of boefen/boefs zoals hij het uitsprak. :)

Heb nu een erg gemixte guild. Oost-Europeese schoonheid als guildleader (sexy voice). Verder wat Denen, Britten, Nederlanders en geloof één Belg. Zit er nog niet zo heel lang in dus zal er vast wel meer nationaliteiten in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onze guild bestaat vooral uit :

Engelsen uit het Noorden van Engeland.
Engelsen uit het Zuiden van Engeland. ( en ja die zitten altijd tegen mekaar te zeiken over noord en zuid )
Schotten
Denen / Zweden / Finnen/ Noorwegen
Polen / Roemenie.
Nederlanders.
Belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Dat klinkt als mijn guild behalve dat wij een Ier hebben inplaats van een Schot. Correctie, noord-iers. Word afgemaakt als ik hem iers noem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

In onze guild zijn het voornamelijk Nederlanders met wat Britten en hier en daar een Scandinavier. Onze voertaal is Engels en iedereen houdt zich daar standaard ook aan. Ik kan me voorstellen dat een guild met NL'rs gezellig kan zijn, maar ik vind het ook wel leuk om Engels te spreken en m'n gesproken Engels lekker op pijl te houden. Want goed Engels kunnen lezen/schrijven en verstaan, is wat anders dan jezelf (snel) verstaanbaar kunnen maken 8) .

Tijdje geleden een periode ge-arena'd met een oekranier en daarbij Skype gebruikt. Toch mooi altijd die accenten van die oostblokkers. Ook telkens als die gast het over een vijandelijke tegenstander had zei hij bijv. "that one priest" of "that one warrior" ipv the/that priest or the/that warrior. Was verder, tegen m'n verwachting in, een vrij sympathieke vent :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Nu had ik vanmorgen een pala die net zoveel dps deed als 6-8 andere raid spelers (dit is inmiddels gefikst), maar vanmiddag bij een vp dungeon farm deed ik echt schandalig veel dps op die arme archbischop benadictus ---> 64,3K... stond er zelf ook een beetje van te kijken omdat mijn oude record rond de 54 lag en dit toch beduidend hoger ligt.

Uit de analyse van skada was het aandeel van de tentacle van Gurthalak bijna 22%... nu is met de patch de duur van 10 naar 12 sec gegaan, maar wat dit lijkt mij toch wat vreemd...

Wat denken jullie gewoon puur geluk of is er nog wat anders aan de hand?
dit is mijn DK nu (ten tijde van het gevecht had ik het amulet van shannox 378 versie)
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand hier enig idee waar dit item dropt:

- Talons of the Storm Crow

Ik kan het nergens vinden. Geen enkele database site of wat dan ook schijnt het te weten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Rakkerzero schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:28:
Heeft iemand hier enig idee waar dit item dropt:

- Talons of the Storm Crow

Ik kan het nergens vinden. Geen enkele database site of wat dan ook schijnt het te weten.
Ehm, de pagina die je linkt geeft het toch aan? Anub'arak in trial of the crusaders.

EDIT: verkeerd gelezen 8)7 Lijkt inderdaad pas toegevoegd te zijn en nergens te droppen.

[ Voor 10% gewijzigd door uashy op 03-02-2012 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uashy schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:39:
[...]

Ehm, de pagina die je linkt geeft het toch aan? Anub'arak in trial of the crusaders.
dat is same model as maar die zijn inderdaad nog beter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Wow account canceld. Ik ga een tijdje wat andere activiteiten/games doen. De verdeling investering tijd vs. plezier was een beetje zoek. Dragonsoul op normal bij onze guild was geen succes, en ik heb geen zin om iets nieuws te starten + LFR vind ik niet interessant genoeg. Wie weet ga ik over een tijdje weer even kijken, maar voorlopig niet meer.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen!

2/8 HC! Wat een rush! Yor'Sahj ging gewoon neer op 9 minuut 56 seconden. En dat met onze lock bijna de helft van het gevecht dood. De eerste try was al redelijk (ik tikte eventjes de 224k dps aan!), toen de tweede try van de avond... opeens een enragetimer waar we tegenaan liepen. Twee keer achter elkaar de red/yellow/black combi nam iets te veel dps van de baas denk ik. Onze healers hebben er wel doorheen kunnen healen, dus dat is positief!

Een paar tries later (6de try van de avond). lag hij ineens! Zonder de 5% health reduction hadden we denk ik nog veel lage % wipes gehad.... :) Maar wat vet man!

Daarna door naar Hagara normal en alvast een sneak peak op Ultraxion HC. Tot onze grote verbazing kwamen we zonder flasks (en weer met een dode lock) al zonder al te veel problemen op de 30%ish. De soak rotatie maakt het niet heel veel ingewikkelder, wel even wennen dat zijn channel veel korter is.

Hier de logs voor de geinteresseerden:
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=3682&e=4278

De 6% nerf van fireball en pyro merk je wel, maar ik denk dat mages nog steeds redelijk competitief kunnen meedoen met de andere dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hulkie schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:58:
Daarna door naar Hagara normal en alvast een sneak peak op Ultraxion HC. Tot onze grote verbazing kwamen we zonder flasks (en weer met een dode lock) al zonder al te veel problemen op de 30%ish. De soak rotatie maakt het niet heel veel ingewikkelder, wel even wennen dat zijn channel veel korter is.
De eerste 70% van UltraHC zijn ook niet zo heel bijzonder, als de mensen een beetje op de debuffs letten en een knopje kunnen indrukken :D Die laatste 30% dan begint het echt werk pas :D of eigenlijk vanaf 5:20 precies in de encouter op welk precent je ook zit :D

Gister hebben wij ook voor het eerst zono'z hc gekilled, eindelijk hadden we een fatsoenlijke compositie, en genoeg interupters, normaal kwamen we gewoon niet voorbij de 2de blackphase, en gister iedereen in interupt specs en dps dan iets minder, maar we ging van 53% onze laatste tries ( zondag & woensdag avond ) naar een kill gisteravond alles liep ook gewoon lekker soepel.

Nog een paar uurtjes doorgebracht op Ultra HC constant sub10% en zijn we nu bezig de dps te optimizen om net dat beetje meer eruit te pushen, halen constant de enrage timer dus mechanics wise zit het wel snor, zelfs ik zit nu ( enhancement shammie ) in de vaste rotatie om een hour te soaken echt lachen dat shammies dat kunnen en vind het nog leuk ook :D

Zondag gaat Ultra dus ook wel neer, en dan zitten we op 5/8HC kortom was een productieve avond.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
hulkie schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:58:
Goede morgen!

2/8 HC! Wat een rush! Yor'Sahj ging gewoon neer op 9 minuut 56 seconden. En dat met onze lock bijna de helft van het gevecht dood. De eerste try was al redelijk (ik tikte eventjes de 224k dps aan!), toen de tweede try van de avond... opeens een enragetimer waar we tegenaan liepen. Twee keer achter elkaar de red/yellow/black combi nam iets te veel dps van de baas denk ik. Onze healers hebben er wel doorheen kunnen healen, dus dat is positief!

Een paar tries later (6de try van de avond). lag hij ineens! Zonder de 5% health reduction hadden we denk ik nog veel lage % wipes gehad.... :) Maar wat vet man!

Hier de logs voor de geinteresseerden:
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=3682&e=4278

De 6% nerf van fireball en pyro merk je wel, maar ik denk dat mages nog steeds redelijk competitief kunnen meedoen met de andere dps.
Goeie shit! Eerste kill die ik mis, maar mooi dat ie ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mijn guild is qua raiden een beetje uit elkaar gevallen sinds de release van SW:TOR en de kill op madness. Door te weinig sign-ups moeten we het doen met mensen die we normaal altijd benchen omdat ze niet goed genoeg zijn.

Gisteren ging er weer eens een raid door. Onze druid tank, die normaal altijd alle bosses tanked besloot om op zijn mage te komen waardoor ik alle bosses moest tanken. Geen probleem, ook wel eens leuk om te doen. Daarnaast ging er een mage en een shadowpriest mee waarvan we eigenlijk al wisten dat het drama was.

De shadowpriest kreeg het voor elkaar om 11k dps te doen op bosses. De mage had het op Ultraxion zelfs zo erg dat de raidleader aan moest geven wanneer ze die special ability moest gebruiken.

Veel te veel whipes gehad overal en het leid er alleen maar toe dat mensen van het 'vaste raid team' minder zin krijgen om te raiden en progress te doen. Erg jammer. Gelukkig nog wel een chest mogen looten waardoor ik nu een gemiddelde heb van 392:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In onze guild gaat het echt zwaar klote. Nu blijkt onze super Priest healer (90% van de fights ranked) ineens een week op vakantie te zijn, gelukkig kwam gisteren onze Resto Druid weer eens opdagen, dus hebben ze toch nog wat kunnen doen.

Had de log van eergisteren nog ff bekeken, bleek dat ze Yor'Sahj niet eens gedowned hadden, wat ook niet zo verbazend is als je ziet dat de 2 mages (Gm (23k, echt waar, hoe krijg je het voor elkaar, zucht) & Core Raider) die we hebben niet eens 30K dps deden. Degene die normaal niet mee gaan (Casual Raiders), bleven zelfs boven de 30k.

Gisteren hebben ze Yor'Sahj HC wel down gekregen, Zon'Ozz hebben ze helaas WEER op normal gedaan doordat we geen fatsoenlijke setup hadden, daarna hebben ze ook nog Hagara HC gedowned. Als we zo doorgaan staan we binnenkort op Page 2 op Wowprogress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als ik de kans had alleen maar Engels te praten IRL zou ik dat zelfs doen. Vind Nederlands maar een knullige taal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
Twylight schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:49:
Als ik de kans had alleen maar Engels te praten IRL zou ik dat zelfs doen. Vind Nederlands maar een knullige taal :P
qft ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Doe ik in principe al bijna nonstop :)

Mijn vriendin komt uit Engeland, betrap me er zelfs op dat ik al bepaalde dingen denk in engels.
Zal wel minder worden zodra ze hier woont en Nederlands goed kan spreken.

Gister, mijn VP cap maar gehaald.
Wand gekocht omdat die gene die ik wil hebben maar niet wilt droppen zo ook de Ultraxion offhand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Thysiej schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:18:

De shadowpriest kreeg het voor elkaar om 11k dps te doen op bosses. De mage had het op Ultraxion zelfs zo erg dat de raidleader aan moest geven wanneer ze die special ability moest gebruiken.
Hoe kun je zo'n persoon accepteren? :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

qft. Mischien maar naar groot britannie verkassen :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Gisteren stonden we voor Zon'Ozz, een blik op de raiders (benchers) en ik wist dat we geen HC zouden doen.

Though choice, maar iedereen maar FL in gestuurd om een mage haar laatste stap voor de staff te laten doen (laatste cinders en raggy).

Tegen verwachting in 25 man enthousiast en nog lol gehad ook. Beetje tegenvallend om een paar trials de fireland achievement te zien krijgen, maar beggars can't be choosers...

Zondag lekker Zon 25 HC weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:36
Darkangle schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:23:
Beetje tegenvallend om een paar trials de fireland achievement te zien krijgen, maar beggars can't be choosers...
Alts & rerolls lijkt me dan :)

Gezien onze guild een vakantieweek heeft wat op mijn warlock aangekloot, redelijke gearset inmiddels, alleen een fatsoenlijke head wil niet droppen. Wel wat dungeon-dps ingeleverd door voor de raid hit cap te gaan, maar hopelijk maakt een increase in raids het goed. Reeds valor capped en LFR achter de rug, zowaar ook BH ondanks dat op die server met nogal van de achievement + outgeared iLvl is. 377 was bijvoorbeeld niet genoeg voor Firelands normal :+. Goud staat weer even op nul, maar profession wise en gemming wise is het moeilijkste even achter de rug, enkel power torrent moet nog gefarmed worden. (heb de recepie al)

Vanavond eens kijken of ik de lock een DS raid in kan praten, maar ik vrees het ergste, ondanks de vele runs op Kazzak. Kijk het een of twee resets aan, als dat niets blijft dan gaat 'ie gewoon de koelkast in :)
Bölts@Kazzak

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Xenomorphh schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:05:
[...]

Hoe kun je zo'n persoon accepteren? :p
Dat heeft met de guild te maken. De guild waar ik in zit is in principe een social guild. Op een gegeven moment zijn we serieus gaan raiden met een goede groep. Als die groep uiteindelijk deels uit elkaar valt moet je iets als guild; dus besloten om raids publiekelijk te maken zodat iedereen kan joinen. De raidleader beslist vervolgens welke mensen er mee gaan en welke er gebenched worden. De 'slechtste' worden altijd gebenched maar nemen we liever mee dan te puggen. Dit leidt er uiteindelijk naar dat we dus mensen meenemen die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Als ze dat zelf doorhebben leidt het vaak dat hilarische situaties waarbij ze zichzelf voortdurend voor het hoofd slaan en opmerkingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Thysiej schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:36:
[...]
Dit leidt er uiteindelijk naar dat we dus mensen meenemen die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Als ze dat zelf doorhebben leidt het vaak dat hilarische situaties waarbij ze zichzelf voortdurend voor het hoofd slaan en opmerkingen maken.
Komt me bekend voor
Gisteren op ultraxion, warrior gaat zo van : DBM-timer is way off, i just die because of it
Raar, als iemand dood gaat is het ALTIJD timers want ze drukten toch op tijd.

Wat was er aan de hand
DBM timer + sound van fading light telt af van 5 tot 0. Voordat 0 bereikt wordt moet je gedrukt hebben
DBM timer + sound van hour of twilight telt af van 5 tot 0, waarna de spell hour of twilight gecast wordt.
Als je dus in de laatste seconde drukt kom je dus uit de twilight vlak voordat hour of twilight wordt gecast :p
Gewoon weer een gevalletje van : niet opletten en gewoon drukken. Terwijl ik hem er nog voor zo had gewaarschuwd om soun warning Hour of twilight uit te zetten omdat het alleen maar verwarring geeft.

Twee whipes gehad op ultraxion en toen was hij neer maar had wel een onderbuikgevoel van : dit gaat op de boot niets worden. Helaas bleek dit het geval, we hadden welgeteld 1 persoon over 20k op P1, dus P2 helaas nooit gezien.Ben van plan om volgende keer maar gewoon DPS te gaan (en niets zeggen tegen de healers) om zo te kijken of het nu werkelijk zo hard is om te 2-healen. Wat ik zie op de boot is gewoon een DPS-kwestie.

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 03-02-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sabriel schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Komt me bekend voor
Gisteren op ultraxion, warrior gaat zo van : DBM-timer is way off, i just die because of it
Raar, als iemand dood gaat is het ALTIJD timers want ze drukten toch op tijd.

Wat was er aan de hand
DBM timer + sound van fading light telt af van 5 tot 0. Voordat 0 bereikt wordt moet je gedrukt hebben
DBM timer + sound van hour of twilight telt af van 5 tot 0, waarna de spell hour of twilight gecast wordt.
Als je dus in de laatste seconde drukt kom je dus uit de twilight vlak voordat hour of twilight wordt gecast :p
Gewoon weer een gevalletje van : niet opletten en gewoon drukken. Terwijl ik hem er nog voor zo had gewaarschuwd om soun warning Hour of twilight uit te zetten omdat het alleen maar verwarring geeft.

Twee whipes gehad op ultraxion en toen was hij neer maar had wel een onderbuikgevoel van : dit gaat op de boot niets worden. Helaas bleek dit het geval, we hadden welgeteld 1 persoon over 20k op P1, dus P2 helaas nooit gezien.Ben van plan om volgende keer maar gewoon DPS te gaan (en niets zeggen tegen de healers) om zo te kijken of het nu werkelijk zo hard is om te 2-healen. Wat ik zie op de boot is gewoon een DPS-kwestie.
Het is bij ons de vorige keer gewoon goed gegaan met een healer die voor het eerst een raid heeft gehealed en dat in ~380 ilvl. Justice geen t12 set bonus en met 1 a 2 peices LFR + 2 VP items.

Gewoon voor zorgen dat mensen die Drakes neer krijgen per harpoon pull.
Dan heb je al heel veel damage minder, minder movement dus meer dps overal.

Shadow is goed want multidotting helpt wel degelijk op deze fight :)

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.