Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:41:
[...]

Sapper is ook niet het probleem. We krijgen hem vrij snel dood. Probleem wat ik begreep is dat ranged ternouwernood de eerste draak neerkrijgen voordat sapper er is. Bij de tweede komen ze tegelijkertijd zodat de drake niet neer is voordat de tweede sapper komt.

Echter, de DPS van gisteren waren al een stuk beter dan afgelopen week. Mage deed 3K dps meer, warlock deed 4k DPS meer en we beginnen vers dus ik verwacht minder problemen op de drakes nu. Op Ultraxion zaten we nu allemaal op 24k+. Nog niet hoog maar al een stuk beter dan 2 weken geleden. Is ook kwestie van gewenning van de gevechten, nu je weet wat je kan verwachten kan je ook de grenzen op gaan zoeken zonder dat het meteen whipes tot gevolg heeft. Op 2 gevechten hadden we deze week gewoon nieuwe personal record-kills met bijna 1 minuut verschilmet de vorige.
ja dat schip kan best irritant zijn, maar met wat oevening kom je een heel eind.

Wij splitsen het deck van het schip in 4 stukken. mellee + tanks nemen alle paarse vuurtjes link boven.. de overige 3 zijn dan altijd 2 personen gekoppeld.

Als je een goede tank hebt dan kan je hem ook solo de trash laten tanken en dan helpt de andere tank mee met de sapper/ dps-en mobs en wat soaken.

een kleine dps truck voor je ranged, is deze te laten starten boven op het dak van die stuurhut. op deze manier kunnen ze dan de draken al wat dps-en terwijl het gevecht nog niet echt is begonnen.. gisteren hadden wij maar 1 mellee dps en voordat we begonnen vroeg een hunter.. ja wat zou er nu gebeuren als we die draak neer kunnen nuken voordat de mob aan boord kan gaan :P.. maar helaas werkte niet :P

verder hadden wij gisteren wel een vette raid avond.. 1 stomme wipe op madness omdat mensen niet snel genoeg naar de bolt gingen, maar daarna een leuke kill. Volgende week maar eens kijken of die eerste boss hc gekilled kan worden.. ligt wel heel erg aan wie zich inschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Blistimo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:30:
[...]

Ik denk niet dat ze heel veel last zullen hebben van die Fire Bug op normal mode :+
ugh sorry dacht dat we het over heroic hadden omdat het schip kapot ging enzo (wat op normal dacht ik onmogelijk was :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Terence(x) schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:06:
[...]

ugh sorry dacht dat we het over heroic hadden omdat het schip kapot ging enzo (wat op normal dacht ik onmogelijk was :D)
Het kan opzich wel, maar dan moet je echt alles ontwijken denk, alhoewel die sappers ook wel lekker aantikken denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Nou, ik heb het vermoeden dat de damage van de kleine bolts aanzienlijk verhoogd is. We hadden laatst dat het ship ineens op 20% HP zat, en we wisten 100% zeker dat er geen enkele Sapper doorgekomen was. Maar klaarblijkelijk was iedereen de kleine bolts aan het slacken. In combinatie met een tekort aan ranged DPS (2 maar, volgens mij) komen er dan ineens een boel van die dingen op je ship terecht en kan je dus mooi wipen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
Goedemiddag,
Heb altijd Auctioneer gebruikt, dit is een zware addon, sinds kort gebruik ik auctionator.
Wat een verademing, waar voorheen op mijn server de scan 10-15min in beslag nam is het nu een kwestie van luttele seconden (35k scanned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Xelasti schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:26:
Goedemiddag,
Heb altijd Auctioneer gebruikt, dit is een zware addon, sinds kort gebruik ik auctionator.
Wat een verademing, waar voorheen op mijn server de scan 10-15min in beslag nam is het nu een kwestie van luttele seconden (35k scanned)
Je kon met auctioneer ook een quickscan doen ;) Het fastforward pijltje naast het gewone pijltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
auctioneer gebruikt iirc 50+ mb,
auctionator nog geen 10mb, mijn keuze is gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Xelasti schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:38:
auctioneer gebruikt iirc 50+ mb,
auctionator nog geen 10mb, mijn keuze is gemaakt :)
Ik gebruik ze beide, maar voor verschillende doeleinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
Bartjeh schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Ik gebruik ze beide, maar voor verschillende doeleinden ;)
Care to elaborate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Zijn flinke artikelen over te vinden maar de basis bij mij:

auctioneer voor het batchposten (erg handig met glyphs, kan je hoop aan instellen).

Auctionator:
Inkopen (veel overzichtelijker, als je weet wat je zoekt) (tho soms ook met auctioneer ivm instellingen)
Checken voor undercuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
*zoekt de thanks button*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Bartjeh schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:57:
auctioneer voor het batchposten (erg handig met glyphs, kan je hoop aan instellen)
Dat doe ik ook gewoon met Auctionator. Je hebt daar toch behoorlijk controle over wat je doet/wilt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
detheavn schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:18:
[...]

Dat doe ik ook gewoon met Auctionator. Je hebt daar toch behoorlijk controle over wat je doet/wilt doen :)
Ik zal er eens naar kijken, maar het kan haast niet beter aangezien je vast zit aan één klik per item(stack(s))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Seraphin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:47:
[...]
Wat voor macro's moet ik aan denken?
Vooral macro's met verschillende spells/abilities in verwerkt afhankelijk van situaties.
Ben ik in combat? Ja? doe dit, nee? doe dan dit.
Het zijn getweakte macro's op basis van populaire bestaande macro's.
Als je wilt, kan ik gerust eens wat posten, maar ik ben nu niet thuis.

Een goede source voor PvP macro's is ArenaJunkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Klinkt interessant, doe vooral posten zodra je in de gelegenheid bent! :)
Ik zal me ook eens inlezen bij AJ.

Ik heb eigenlijk nooit macro's gebruikt; vooral omdat ik dermate veel extra toetsen heb (18 extra keys op het linkereinde van mn ramplank), dat ik bijna alle druid abilities daar al standaard op kwijt kan. Wat ik wel heb, is dat de layout van die keys veranderd afhankelijk van mijn form. Dus de toets P1 is b.v. rip als ik in catform zit, lacerate in bearform, rejuv in caster etc. etc.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
de meest gebruikte toetsen zet ik op 1-6, gebruik geen macro's... misschien toch maar eens in verdiepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
1-6 is op vrijwel iedere class te weinig om goed mee te draaien :) Je hoeft opzich niet perse aan macro's, maar meer keybinds (bijvoorbeeld: qetzxv) is aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dit soort stance/shapeshift/stealth-macro's is alleen echt handig als je rogue/ warrior/ druid bent. Ik denk dat de meeste andere classes dit soort macro's niet nodig heeft. Maar vooral een druid heeft 5 verschillende stance bars nodig: caster - moonkin/ToL - bear - cat - cat(stealth). Volgens mij is het spellbook van een druid ook voller dan welke andere class ook.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
kom met m'n hunter tbv petcontrole ook een heel eind qua macrogebruik, maar dat een druid er meer kan gebruiken geloof ik meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
heb er wel veel maar moet keybinds vergemakkelijken , nu klik ik op mn troll mage mirror/ball/rage afzonderlijk in :p
die staan in een hoekje op m'n bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Macro's zijn zeker handig,
ik heb voor mijn warrior een eoe button gemaakt met dat hij Cleave of Thunderwave spand wanneer die weer klaar zijn. in 1 button.

Verder wil ik nog gaan kijken naar een eoe tanking macro die, Rent cast en daarna Thunderclap, en daarna shockwave met Demo shout om zo gelijk over een groepje agro te krijgen. Maar hier heb ik me nog niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Cleave en thunderclap kunnen tegelijk.
Rend en thunderclap niet. Dan moet je iets met castsequence gaan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Bartjeh schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:37:
Cleave en thunderclap kunnen tegelijk.
Rend en thunderclap niet. Dan moet je iets met castsequence gaan uitzoeken.
Ik wil er voor gaan zorgen dat waneer rent wordt gecast erna Thunderclap wordt gecast.
Daarnaast zou een macro met Thunderclap en Cleave idd kunnen. en wellicht is shockwave met demo shout te combineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Thommmyy schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:41:
[...]

Ik wil er voor gaan zorgen dat waneer rent wordt gecast erna Thunderclap wordt gecast.
Mja, m.b.v. de castsequence kun je daar wel een macro voor maken, maar die knop zul je dan alsnog 2x moeten gebruiken (1e keer voor rend, na 1.5sec nogmaals voor T-clap). Dan heb ik liever gewoon hotkey 1 voor Rend en hotkey 2 voor T-clap.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Ik heb me er ook nog niet zo in verdiept hoe ik het wil gaan doen, of wat handiger zou zijn.
Wilde alleen even benadrukken dat het wel degelijk handig zou zijn om macro's te gebruiken.

De meeste spelers zullen hier niets mee doen, omdat het niet echt veel help. Nou is het voor tweakers leuk dat het kan.

[ Voor 7% gewijzigd door Thommmyy op 26-01-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Thommmyy schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:52:
IDe meeste spelers zullen hier niets mee doen
Daar zou je je nog wel eens lelijk in vergissen denk ik ;). En per class kan het ook nog best wel eens wel veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Darkangle schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:19:
[...]

Daar zou je je nog wel eens lelijk in vergissen denk ik ;). En per class kan het ook nog best wel eens wel veel doen.
Ik denk dat de meeste alleen maar macro's gebruiken voor skills die niet op de GCD meelopen.

Zoals / Shieldblock + bash / Pilar + ghoul / Target + deathgrip of pilar + use item + ghoul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Als healer zijn mouseover macros onmisbaar, mijns inziens.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Vandaag weer wat heroics gedaan. Morchok is makkelijk nu. Yor'sahj beste poging 35%. Ultraxion ook. Maar is sta echt te kijken van de zwakheid van warrior tanks. Niet te geloven hoeveel heroics (en Madness of Deathwing normal) spelldamage doen. Block en dodge/parry is echt useless. Warrior tanks gaan echt heel snel dood, soms gewoon niet te healen.

En dan een DK tank...wat een joke, de damage die een DK krijgt is de helft van wat een warrior tank incasseert en dan praat ik nog niet eens over de grote hoeveelheid selfheal skills die een DK heeft en anti magic shield. Druid tanks kunnen ook enorm veel damage incasseren, grote healthpool, 18% damage reduce van talents, 6% extra voor spelldamage en dan nog barksin elke minuut.

Warriors moeten weer 6% spell damage reduction krijgen om de boel een beetje balanced te houden, denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door MysticSnake op 27-01-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
MysticSnake schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:29:
Vandaag weer wat heroics gedaan. Morchok is makkelijk nu. Yor'sahj beste poging 35%. Ultraxion ook. Maar is sta echt te kijken van de zwakheid van warrior tanks. Niet te geloven hoeveel heroics (en Madness of Deathwing normal) spelldamage doen. Block en dodge/parry is echt useless. Warrior tanks gaan echt heel snel dood, soms gewoon niet te healen.

En dan een DK tank...wat een joke, de damage die een DK krijgt is de helft van wat een warrior tank incasseert en dan praat ik nog niet eens over de grote hoeveelheid selfheal skills die een DK heeft en anti magic shield. Druid tanks kunnen ook enorm veel damage incasseren, grote healthpool, 18% damage reduce van talents, 6% extra voor spelldamage en dan nog barksin elke minuut.

Warriors moeten weer 6% spell damage reduction krijgen om de boel een beetje balanced te houden, denk ik.
Hmm enige gevecht waar warriors echt zwakker zijn is Yor'sahj heroic, de rest maakt het allemaal niet echt uit, op Zon'ozz moet je gewoon BH trinket gebruiken op de tweede Psychic drain en shieldblock op de eerste, verder zijn alle bosses gewoon goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Terence(x) schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:31:
[...]

Hmm enige gevecht waar warriors echt zwakker zijn is Yor'sahj heroic, de rest maakt het allemaal niet echt uit, op Zon'ozz moet je gewoon BH trinket gebruiken op de tweede Psychic drain en shieldblock op de eerste, verder zijn alle bosses gewoon goed te doen.
Bij Madness kunnen DK's, druids en paladins heel makkelijk impales pakken. Terwijl warriors echt vaak tot onder de 15% HP komen, zelfs met shieldwall 40%. Ook Morchok heroic is een groot probleem voor warriors, natuurlijk is het te doen, maar een warrior heeft veel meer healing nodig dan een druid met veel hogere armor en DK met die shield en selfheal skills. Ook Ultraxion is veel makkelijker met een Druid of DK, een warrior neemt echt veel meer damage van HoT bijvoorbeeld, terwijl DKs anti magic shield hebben en druids sowieso minder spelldamage nemen en meer HP hebben en altijd barkskin kunnen gebruiken naast een andere cooldown.

[ Voor 8% gewijzigd door MysticSnake op 27-01-2012 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Ik wilde net een 5 man doen op een alt. Ik kwam uiteindelijk in Well of Eternity en de dungeon was bijna volledig leeg.
De trash naar de eerste baas en de 1e baas zelf was er niet. De trash tussen baas 1 en 2 was er wel. De 2e en 3e baas en de trash tussen beide was er ook niet. We dachten eerst dat 1 van de groep al bezig was in die dungeon en de rest hem verlaten had maar we vonden ook nergens skeletten van wipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
MysticSnake schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:38:
[...]

Bij Madness kunnen DK's, druids en paladins heel makkelijk impales pakken. Terwijl warriors echt vaak tot onder de 15% HP komen, zelfs met shieldwall 40%. Ook Morchok heroic is een groot probleem voor warriors, natuurlijk is het te doen, maar een warrior heeft veel meer healing nodig dan een druid met veel hogere armor en DK met die shield en selfheal skills. Ook Ultraxion is veel makkelijker met een Druid of DK, een warrior neemt echt veel meer damage van HoT bijvoorbeeld, terwijl DKs anti magic shield hebben en druids sowieso minder spelldamage nemen en meer HP hebben en altijd barkskin kunnen gebruiken naast een andere cooldown.
Tja dat warriors meer spell dmg nemen is gewoon een feit, maar echt speciaal lastig is alleen yor'sahj, de rest is allemaal gewoon te doen, heb nog nooit echt problemen gehad op Morhock of Ultraxion, impales zijn ook nooit een probleem:
platform 1 : Dream + trinket (stay of exection)
platform 2 : Sw + Last stand
Platform 3 : Painsup / Wings of Sacrifice (soms is shieldwall al weer up), + trinket
platform 4 : trinket + shieldwall + last stand

kan me niet herineren wanneer ik voor het laatst splat ben gegaan op madness :)

Mja kan ook gewoon zijn dat je healers gewoon iets minder goed zijn, zodat ze het verschil niet kunnen opvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Terence(x) schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:46:
[...]

Tja dat warriors meer spell dmg nemen is gewoon een feit, maar echt speciaal lastig is alleen yor'sahj, de rest is allemaal gewoon te doen, heb nog nooit echt problemen gehad op Morhock of Ultraxion, impales zijn ook nooit een probleem:
Platform 3 : Painsup / Wings of Sacrifice (soms is shieldwall al weer up), + trinket

Mja kan ook gewoon zijn dat je healers gewoon iets minder goed zijn, zodat ze het verschil niet kunnen opvangen :)
Zelf weinig ervaring met warr tanks (laatste die we hadden was begin FL), maar inderdaad juist morchok en Ultraxion kan geen probleem zijn :P

Ik mis wel Shield Block in je lijstje? die doet namelijk -15%(?) damage reduct specced.

Warriors hebben ook hun sterke fights in heroic DS, Spine of Deathwing comes to mind, geen class kan beter adds kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ultraxion hc (10m) plat *O*
en 2e yor'sahj hc kill ging belachelijk eenvoudig, we hadden zelfs meer moeite met morchok...

maar Morchok gaf me weer geen wapen en dat begint me lichtelijk te frustreren, aangezien dat nu als zwakke punt in m'n gear begint te voelen.

[ Voor 15% gewijzigd door JoeBravo op 27-01-2012 09:34 . Reden: WoL toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
JoeBravo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:29:
ultraxion hc (10m) plat *O*
en 2e yor'sahj hc kill ging belachelijk eenvoudig, we hadden zelfs meer moeite met morchok...

maar Morchok gaf me weer geen wapen en dat begint me lichtelijk te frustreren, aangezien dat nu als zwakke punt in m'n gear begint te voelen.
Gz! Ik vind ultrax hc een stomme boss. Ik word daar belachelijk hard geouthealed door onze pala :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Afgelopen week zijn wij begonnen aan de heroic modes en Morchok is een lachertje eigenlijk. Verder zijn we naar Yor'Sahj gegaan en hebben daar een paar wipes op gedaan. De grote truc zover wat ik zie is echt de paarse add. Is er ergens een addon voor het tracken van de debuff? Zelf heb ik wel de grid van Tukui maar je ziet niet echt de stacks daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Grid + Gridstatusraiddebuff. (Deze is handig voor alle raidencounters!). Daar zie je de stacks prima op.

Truc bij paars is: pala beacon op de tank (beaconheals geven geen stacks). Restodruid op tank, (refreshen lifebloom met healingtouch, geeft 1 stack, dus je lifebloom blijft eigenlijk gratis doortikken).
Disc priests preshielden bij paars etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Bartjeh schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:51:
[...]

Zelf weinig ervaring met warr tanks (laatste die we hadden was begin FL), maar inderdaad juist morchok en Ultraxion kan geen probleem zijn :P

Ik mis wel Shield Block in je lijstje? die doet namelijk -15%(?) damage reduct specced.

Warriors hebben ook hun sterke fights in heroic DS, Spine of Deathwing comes to mind, geen class kan beter adds kiten.
Nope, is 20% magical dmg en de impale is physical dmg :)

Je moet natuurlijk wel je revenge shield up hebben, maarja das maar 5k ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
[...]

Wat doet Dream eigenlijk? Die fight alleen in LFR gedaan nooit nodig gehad :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
porn* schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:04:
[...]

Wat doet Dream eigenlijk? Die fight alleen in LFR gedaan nooit nodig gehad :D
Een cooldown buff van een van de dragons die je voor korte tijd 50% damage reduction geeft (uit mn hoofd voor 3 seconden).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 12:36
Ook in LFR komt die voor zolang de groene draak up is, en in de laatste fase. Als tank altijd gebruiken voor impales en bij de grote adds op het laatst danwel bij shrapnell (klinkt als), als dps/healer gebruiken bij AOE damage.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Dutchman! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:39:
Ook in LFR komt die voor zolang de groene draak up is, en in de laatste fase. Als tank altijd gebruiken voor impales en bij de grote adds op het laatst danwel bij shrapnell (klinkt als), als dps/healer gebruiken bij AOE damage.
In p2 ook bewaren voor shrapnell als dps/healer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
veel saaier worden ze niet, maar toch:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
@Dream info tnx moet de tacs voor die boss nog maar eens doorlezen snap de fight wel maar psies mechanics enzo nooit echt onderzocht.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
[...]

Gister ook gedaan als war tank... dat wil zeggen gingen voor progress run...

tussen 20:00 en 23:00 vele pogingen, maar niks tot kill... laatste 3 pogingen wel p2 gezien maar iedere keer ging er een healer door shrapnel dood....

platform 1: dream
platform 2: shield wall -> dk tank doet zijn cd
platform 3: shield wall -> dk tank doet zijn cd
platform 4: pld healer doet zijn cd + shieldwall , priest doet zijn cd op dk en die doet zijn cd

Daarmee overleven we het.... Pak zeker op dat 4e platform 200k+ hits zonder die pld hulp..... Had 2 378 sta trinkets aangetrokken om net dat beetje extra hp te hebben.

P2 moeten we gewoon mensen hebben die niet dood gaan en dan is het wel kill

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Lord_T schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:45:
[...]

Gister ook gedaan als war tank... dat wil zeggen gingen voor progress run...

tussen 20:00 en 23:00 vele pogingen, maar niks tot kill... laatste 3 pogingen wel p2 gezien maar iedere keer ging er een healer door shrapnel dood....

platform 1: dream
platform 2: shield wall -> dk tank doet zijn cd
platform 3: shield wall -> dk tank doet zijn cd
platform 4: pld healer doet zijn cd + shieldwall , priest doet zijn cd op dk en die doet zijn cd

Daarmee overleven we het.... Pak zeker op dat 4e platform 200k+ hits zonder die pld hulp..... Had 2 378 sta trinkets aangetrokken om net dat beetje extra hp te hebben.

P2 moeten we gewoon mensen hebben die niet dood gaan en dan is het wel kill
Heb je niet de dps om het gewoon met 1 tank en 2 healers te doen ?

dat maakt het een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
doen het nu met 2 tanks, 3 healers en 5 dps... en dat halen we dus tot p2 nu... druid healer en pld healer was niet genoeg... dus logde een mage om op zijn priest.

En nee 1 tank werkt niet omdat je een 30(?) seconde debuff hebt na impale die ervoor zorgt dat je redelijk wat dmg pakt......

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Terence(x) schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Heb je niet de dps om het gewoon met 1 tank en 2 healers te doen ?

dat maakt het een stuk makkelijker
Afgelopen woensdag hadden wij dat niet :)
Had wel gekunnen maar hadden we net niet genoeg dps op 4de platform.

13 tries gedaan eindelijk een full run kunnen doen.
Zondag hebben we zeker weten de betere geared mensen online.

Begonnen met 2 heal 1 tank, problemen met corruption en 2 nieuwe members met ontwetendheid op de normal mode :)

Save gegaan met 2 healers 1,5 tanks (DK in DPS gear met bloodspec), ging goed maar merkte dat we (pally en ik disc) qua mana niet uitkwamen. De Pally stuk minder want die melee attack gewoon non stop, ondank dat ik 600k mana gained had liep ik tegen het feit aan dat mijn Mana CD's on CD waren en ~35% mana had op platform 4 met HoH en Fiend op CD.

Toen hebben we de druid cat resto laten gaan, heb ik rustig mijn mana management en spells used in orde gekregen. Deze Druid healed in half Resto (pvp/pve)/Cat gear, uiteindelijk was hij niet meer nodig als healer en ging ik platform 4 op met 80% mana en 30sec left op fiend CD en HoH unused.

Maar toen kwamen we toch net dat beetje dps te kort, dps die we zondag zeker wel hebben door dat die spelers meer ervaren en geared zijn.

Iig 13 tries gehad, daar waar we daarvoor maar 6 tries hadden Dus totaal 19 tries en de platforms nu wel onder controle. Phase 2 nog niet gezien maar die lijkt me namelijk het minst lastig zijn ook een Ranged heavy group op het moment dus maakt stacking makkelijker wanneer die add's allemaal neer moeten.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Gisteren level 85 bereikt :) Vandaag ook even de quest line van Thrall afgemaakt, dus heb nu een mooi item erbij. Na de wintersport misschien nog even de Uldum quest line afmaken en dan val op de cataclysm dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Lord_T schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:04:
doen het nu met 2 tanks, 3 healers en 5 dps... en dat halen we dus tot p2 nu... druid healer en pld healer was niet genoeg... dus logde een mage om op zijn priest.

En nee 1 tank werkt niet omdat je een 30(?) seconde debuff hebt na impale die ervoor zorgt dat je redelijk wat dmg pakt......
... ik ben bekend met het gevecht... :P

Wij killen het elke week met 1 tank 2 healers, ook in onze alt groep, zolang je de tweede impale maar voor bent is het geen probleem, is alleen soms beetje tight op het laatste platform.

Logje van alt run

Ik speelde blood DK, is misschien de moeite waard om het gewoon eens te proberen, onze groep had echt 0,0 synergy in het algeheel, 3 dk's 2 rogues, 2 mages en een hunter, en priest / shaman healer

[ Voor 19% gewijzigd door Terence(x) op 27-01-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren op de altjes ook ultraxion. hc neer gehaald.
2 tanks , 1 healer 7 dps. 6 triest totaal nodig gehad.
wat is 10 man toch makkelijk.... >:)

sorry moest ff plagen. uiteraard is het makkelijk als je em al op 25 man neer hebt en je 10 man alt group bestaat uit je 12 beste spelers en dan nog een setup hebben Waar je bij elke boss de meest ideale setup neer kunt zetten. :)

nu is het weer afwachten todat we met de mains blackhorn neer hebben voordat we daar met de alts aan beginnen.

toppunt van de dag. whipen op spine normal.
tja als 5 man alt tabbed zijn als je een barrel rol doet hou je niet veel neer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Welke class is je healer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
knappe healer als dat een andere klasse dan paladin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Gister eindelijk 8/8 neer gekregen met de guild.
Na 4 avonden last te hebben gehad van dc's, beelden met een freez, en mensen die van het ene platform naar het andere platform jumpen en dan om geen rede dood gaan. Hebben we hem eindelijk echt neer.

Wat een Buggie figth zeg, Hebben meerdere hier last van gehad? Op een gegeven moment ga je echt die bugs vervloeken.

Edit*
Heb het over Madness of Deathwing.

[ Voor 5% gewijzigd door Thommmyy op 30-01-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Thommmyy schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:38:
Gister eindelijk 8/8 neer gekregen met de guild.
Na 4 avonden last te hebben gehad van dc's, beelden met een freez, en mensen die van het ene platform naar het andere platform jumpen en dan om geen rede dood gaan. Hebben we hem eindelijk echt neer.

Wat een Buggie figth zeg, Hebben meerdere hier last van gehad? Op een gegeven moment ga je echt die bugs vervloeken.

Edit*
Madness of Deathwing, het laatste gevecht van de expansion in feite, is typisch zo een gevecht dat zeer slecht getest is. Al die jump-bugs hadden voorkomen kunnen worden.
Blizzard denkt het gevecht interessanter te maken door die 4 platforms, zoals in Throne of the four winds, maar als ze het niet bugvrij kunnen houden, is het misschien beter gewoon loopbruggen te maken tussen die platforms. Hoe dan ook, reken er maar op dat Blizzard minstens 3 maanden nodig gaat hebben om die op te lossen...als het überhaupt nog gebeurd voor MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 12:36
Death by jumping is bij ons toch echt zeldzaam, misschien een of twee keer last van gehad in negen weken? Verder daar weinig bugs, ping-pong boss is irritanter met een bal die ineens niet meer voor of achteruit te krijgen is bijvoorbeeld.

Gisteren trouwens weer wat tijd voor Hagara HC, en die is netjes gaan liggen na een kleine tactic aanpassnig. (4 runners voor lightning, 2 aan iedere zijde, in plaats van proberen in één keer te chainen met 8 man) Gezien we een overschot aan melee hadden heb ik helaas de paladin moeten benchen voor mijn shadowpriest, maargoed, progress is progress. 5/8 voor de nerfs, veel meer zat er met ons ~2 avonden schema niet in, dus ik ben prima tevreden :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Wij ook op 5/8 HC pre nerfs en zeer tevreden. Morchok HC ging vrij snel neer, in de eerste week dat HC mogelijk was. Daarna werd het toch even iets lastiger, we gingen voor yorsahj als 2e baas en het duurde even voordat we de juiste kill/tactic order hadden, daar hebben we dan ook 4 weken over gedaan. Dit kwam ook omdat we tussendoor wat uitstapjes hadden gemaakt naar Zonozz en Hagara om te kijken of die misschien wat beter zouden gaan.

In dezelfde week dat yorsahj down ging ging hagara ook down.. op zich wel wonderbaarlijk aangezien ze nu niet meer wil gaan liggen op HC, ook niet echt meer op gefocussed maar toch had ze nog wel een keer neer gemogen.

Daarna 2 weken gedaan over ultraxion waar de grootste uitdaging was om alle buffs bij elkaar te krijgen voor maxdps, kill 2 en 3 waren 2-3 shots. Zonózz lag 1 week later ook op zn gat (deze week), grootste uitdaging hier was ook de setup.. maar 1 melee en de rest ranged. Meer melee zou natuurlijk moeten kunnen maar voor een first kill is een optimale setup wel gewenst.

Al met al zeer tevreden, toch is de 5% nerf erg welkom, vooral voor setup sake. Ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat 25 man makkelijker is dan 10 man, maar buff/setup technisch is 10 man soms aardig puzzelen als je niet elke keer meer dan 1/3 wil laten sitten (roster van 15 man). Met de nerf kan je toch hier en daar weer een extra melee meenemen of een healer laten offspec dpssen omdat de volgende fight wel 3 healers nodig heeft of een raidbuff achterwege laten. Loving it. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:50:
[...]

knappe healer als dat een andere klasse dan paladin is.
kan gewoon met elke healer hoor.
het is dat we altjes waren en onze dps nog niet helemaal top is , dus hadden we 5 min nodig. laatste 30 sec met raidcooldowns.
Als we het zo met mains zouden doen is hij binnen 4,5 min dood , dus voor de healing überhaupt lastig word.
Healing op ultraxion is van af de 6e hour of twilight pas lastig. op onze 25 mans kills zijn 3 van de 5 healers aan het mee dpsen tot hour of twilight nr 4/5. Dat hebben we gewoon handig gebruikt op de 10 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommmyy schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:38:

Edit*
Dat gevecht kan idd soms snel over zijn door buggy zooi. Op mijn warrior merkte ik dat intercept/charge naar die grote tentacle heel fout kan aflopen.. je vliegt zo het water in :P.. daarnaast jumpen als je van platform springt, kan ook problemen geven... beste gewoon vanaf het midden naar de rand lopen werkt prima.

Naast deze dingen heb ik verder weinig zaken gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij een scroll willen verzenden, dm voor e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:19:
Zou iemand mij een scroll willen verzenden, dm voor e-mail.
Scrolls zijn uitgezet volgens mij
New invitations for the Scroll of Resurrection promotion are unavailable as of January 11, 2012. At this time, you will no longer be able to send Scroll of Resurrection invites to your friends with lapsed accounts. However, invitations that have already been sent can be redeemed until the invitation expires 30 days after receipt. Once invitations for this promotion are available again, you will find information on the World of Warcraft website. See the community post and the support article for more information about Scroll of Resurrection.

[ Voor 57% gewijzigd door ShadowBumble op 30-01-2012 19:26 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Dit weekend vooral de oude 5 man HCs gedaan om VP te cappen (dus trolls, stonecore etc).
En ik moet zeggen de groepen die je tegenkomt in LFD zijn gewoon soms absurd goed. lekker DM doen met 3 DPS die alle 3 boven de 20k zitten en tanks die nooit onder de 80% health droppen. Ook meteen even op mijn main een paar achies erbij gehaald. Denk dat ik dus vaker de oude HCs ga doen ter afwisseling.

Maja net even wat 5 mans gedaan op mijn hunter alt in de hoop nieuwe shoulders te krijgen.
Best leuke groepjes gehad tot ik in Well of Eternity kwam en we kapot gingen op Mannoroth.

Het gevecht vind ik dood saai zodra de Captain dood is, dus zodra de Cap weg is droom ik altijd een beetje weg omdat ik het een afschuwelijk saai gevecht vind.

Maja na een minuut ofzo in het gevecht viel me op dat er wel erg veel demons rond liepen en dat we allemaal wel aangepakt werden door ze. Dus ik direct Feign Death om ze van mij af te krijgen en zie dan dat de healer er erg veel op zich heeft. Ik wil dus MD op de tank doen en zie opeens dat de tank vrolijk op Manno zit te DPSen, tegen de tijd dat ik doorhad wat hij gedaan had was de healer al dood en wij volgden snel.

Healer bied zijn excuses aan (terwijl het zijn fout niet was).
tank reageert met: Np
En ik vraag de tank waarom hij de trash niet oppikt bij het portal?
Zijn reactie op een nogal agressieve toon: Het is onmogelijk all de trash op te pikken.
Ikke: Dan heeft elke tank waarmee ik Manno gedaan heb tot nu toe het onmogelijke gedaan want normaal komt er nooit meer dan 1 of 2 demons aan de tank voorbij.

Hij beledigt mij ik beledig hem en zeg tegen hem dat hij de zooi gewoon bij het portal kan oppikken en dat het dan een dood saai en simpel gevecht is. Hij begon toen te zeggen dat mijn DPS absurd laag was (deze was gewoon inorde) en dat het gevecht te lang duurde en dat hij allang dood had moeten zijn ofzo :S.

Healer en tank gingen toen weg, een DPS lachte mij toen uit en zei iets in de richting van dat ik een idioot was (die dps was guildie van hem geloof ik) en ging ook weg.

Nieuwe healer, 1 dps en tank (welke ook het onmogelijke deed) en Manno ging neer zonder probleem.

Moet toegeven was beetje mijn schuld. Als ik gewoon opgelet had nadat de Captain dood was en had gezien dat de tank gewoon Manno ging DPSen had ik hem misschien nog op tijd kunnen zeggen dat hij de trash moet oppikken. Alhoewel ik geloof niet dat hij dit gedaan had aangezien hij het onmogelijk vond.

btw heeft iemand nog een leuk idee wat je met het geld in de GB kunt doen? Wij als guild raiden niet en het geld erin begint nogal te groeien. Ik heb de Guild Repair al een stuk omhoog gegooid maar toch blijft het groeien. En ik ben niet van plan het te gebruiken voor mijn eigen plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
edit: hier stond onzin, moet leren lezen in de vroege ochtend... :)

Koffie!

[ Voor 118% gewijzigd door bitpixl op 31-01-2012 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren weer eventjes gespeeld. Ben level 61 geworden. Loop nu rond in Blasted Lands om questen en te levelen :). Na een tijdje dacht ik laat ik me nog maar eens een dungeon spelen. Na ongeveer een 20 minuten wachten werd ik toegelaten tot een groepje. Na 10 minuten rondneuzen in de dungeon kreeg ik ze even op mijn zak omdat mijn DPS als Human Warrior veels te laag is.

Nu is mijn vraag aan de geleerden hier in dit topic wat ik moet doen om mijn DPS veel hoger te maken.. Ik ben nog redelijk "noob". Een linkje naar mijn account vinden jullie in mijn handtekening. Alvast bedankt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:01:
Gisteren weer eventjes gespeeld. Ben level 61 geworden. Loop nu rond in Blasted Lands om questen en te levelen :). Na een tijdje dacht ik laat ik me nog maar eens een dungeon spelen. Na ongeveer een 20 minuten wachten werd ik toegelaten tot een groepje. Na 10 minuten rondneuzen in de dungeon kreeg ik ze even op mijn zak omdat mijn DPS als Human Warrior veels te laag is.

Nu is mijn vraag aan de geleerden hier in dit topic wat ik moet doen om mijn DPS veel hoger te maken.. Ik ben nog redelijk "noob". Een linkje naar mijn account vinden jullie in mijn handtekening. Alvast bedankt
Op lvl 61 moet je richting outlands, de volgende expension (The Burning Crusade) . hier krijg je gelijk al betere gear wapens etc. veel meer xp voor quests en het killen van mobs. Hellfire Peninsula is het begin gebied.

Voor gear is het balangrijk dat je alleen Plate armor gebruiken met Strength. Intellect is uit den boze!!

Kijk dit filmpje met uitleg voor dps en talents en glyps, is wel voor lvl 85 dus dan zal je wellicht wat minder spells hebben maar het principe is het zelfde..

Verder raad ik je aan om de addon Recount te installeren om te kijken hoe veel dps je doet, hier kun je wat mee oefenen en zie je wat je dps is. Wat tegenwoordig op lvl 61 normaal wordt gevonden is rond de 600 dps per seconde, alles wat je hierboven zit is mooi mee genomen.
Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Gisteren nog net voor de patch Warmaster Blackthorn Heroic gekilled, vroeg op de avond hadden we al een 8% wipe, en daarna gingen mensen dood aan spontane ontploffingen (althans de logs zeggen alleen maar xx has died) ondanks die rare bug toch uit eindelijk een mooie kill, well met 5 man staande omdat de laatste roar 4 mensen om zeep hielp :/

toch mooi voor de nerf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Thommmyy schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:22:
[...]

Op lvl 61 moet je richting outlands, de volgende expension (The Burning Crusade) . hier krijg je gelijk al betere gear wapens etc. veel meer xp voor quests en het killen van mobs. Hellfire Peninsula is het begin gebied.

Voor gear is het balangrijk dat je alleen Plate armor gebruiken met Strength. Intellect is uit den boze!!

Kijk dit filmpje met uitleg voor dps en talents en glyps, is wel voor lvl 85 dus dan zal je wellicht wat minder spells hebben maar het principe is het zelfde..
[video]

Verder raad ik je aan om de addon Recount te installeren om te kijken hoe veel dps je doet, hier kun je wat mee oefenen en zie je wat je dps is. Wat tegenwoordig op lvl 61 normaal wordt gevonden is rond de 600 dps per seconde, alles wat je hierboven zit is mooi mee genomen.
Suc6.
dank voor de nodige informatie. Op dit moment heb ik TBC al geinstaleerd. Ik zit nu in Blasted Lands en wil daarna verder gaan naar Outlands. Dan zal ik daar dus ongeveer een tijdje moeten vertoeven wil ik beter worden :). Verder moet ik dus idd aan betere wapens gaan denken. Want de wapens die ik nu heb hebben een DPS van +/- 30 en 40.

EDIT: Heb trouwens 2 minuten geleden voor €9.99 Wrath of the Lich King aangeschaft. Denk dat dat ook geen miskoop zal zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 31-01-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:30:
[...]

dank voor de nodige informatie. Op dit moment heb ik TBC al geinstaleerd. Ik zit nu in Blasted Lands en wil daarna verder gaan naar Outlands. Dan zal ik daar dus ongeveer een tijdje moeten vertoeven wil ik beter worden :). Verder moet ik dus idd aan betere wapens gaan denken. Want de wapens die ik nu heb hebben een DPS van +/- 30 en 40.

EDIT: Heb trouwens 2 minuten geleden voor €9.99 Wrath of the Lich King aangeschaft. Denk dat dat ook geen miskoop zal zijn :)
Als je slim ben ga je gelijk naar outlands, aangezien de gear die daar dropped veel beter is (tenzij je echt 100% alle quests wil doen in blasted lands natuurlijk)

En 9.99 voor WotLK is een mooi koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:24:
Gisteren nog net voor de patch Warmaster Blackthorn Heroic gekilled, vroeg op de avond hadden we al een 8% wipe, en daarna gingen mensen dood aan spontane ontploffingen (althans de logs zeggen alleen maar xx has died) ondanks die rare bug toch uit eindelijk een mooie kill, well met 5 man staande omdat de laatste roar 4 mensen om zeep hielp :/

die bug hebben wij meerdere malen gehad donderdag op 25 mans.
redelijk irritant dat als je het gevecht begint mensen gewoon geoneshot worden uit het niets. Hij doet zijn start emote dubbel , hieraan kun je het herkennen.

Maar wij hebben hem gisteren dus ook gekilled net voor de nerf. zaten donderdag al dicht bij , zondag niet geraid. te veel mensen waren er niet. Gisteren eerste pull was een drama 40 sec in de fight al 5 man dood. had al zoiets van dit gaat een lange avond worden. tweede pull , iedereen let op , alles gaat goed en hij valt gewoon dood neer.

toen nog ff lopen te kloten op spine. Maar dat gaat nog wel ff duren voor we die neer hebben. hebben er gewoon de classes niet voor.

wel heeft onze rogue gisteren realm first legendary dragers gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Terence(x) schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:40:
[...]

Als je slim ben ga je gelijk naar outlands, aangezien de gear die daar dropped veel beter is (tenzij je echt 100% alle quests wil doen in blasted lands natuurlijk)

En 9.99 voor WotLK is een mooi koopje :)
Maar als ik nu al naar Outlands ga.. Mis ik dan niet een aantal quests die ik wel moet hebben om daar vooruit te kunnen of maakt dat niet uit? Anders vertrek ik vanavond nog richtingn Outlands. Flying mount etc is wel al binnen. Een golden Gryphon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 00:49:
Well of Eternity kwam en we kapot gingen op Mannoroth.
Wel vreemd hoor.. heb dit gevecht als tank ook al een paar keer gedaan terwijl de healer dood lag omdat hij niet uit het hellfire liep.. maar het is echt bijna onmogelijk om dood te gaan door die adds.. ze doen nauwelijks schade. Daarnaast als dsp warrior/DK.. proct de self heal na vrijwel elke kill en daarmee is het ook echt onmogelijk om met deze classes dood te gaan in deze fase van het gevecht.. Victory rush van de warrior is hier echt gruwelijk OP.. 1 mob dood.. hopa 60k+ healing... en dat echt constant...

maar ja als je in je 1tje die boss moet afmaken, kan je ook beter wipen.. want dat duurt dan echt mega lang.. ugghh.. ben wel eesn 12min op die mob aan het rammen geweest :P.. en toen maar gehoor gegeven om te wipen en het met een volle party te doen :P
Deadsy schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 00:49:
btw heeft iemand nog een leuk idee wat je met het geld in de GB kunt doen?
Ik zou voor iedereen een chopper kopen.. lekker beetje rondcruisen als guild 8)
Terence(x) schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:24:

Grzz man.. 6/8 hc toch super. Die spine en madness schijnen ook wel een beetje next lvl te zijn en met 10 man heb je denk ik snel setup problemen.. met die 5% buff gaat het je denk ik snel lukken :P

Trouwens weet jij wat er aan de hand is bij IS.. als ik guild progress kijk, heb ik het beeld dat een aantal van hun vaste tanks/dps het eind 2011 voor gezien hebben gehouden en is de progress totaal stilgevallen. Weet jij hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:14:
[...]
Maar als ik nu al naar Outlands ga.. Mis ik dan niet een aantal quests die ik wel moet hebben om daar vooruit te kunnen of maakt dat niet uit? Anders vertrek ik vanavond nog richtingn Outlands. Flying mount etc is wel al binnen. Een golden Gryphon :)
Dat maakt voor je (vervolg)quests helemaal niets uit ;)
Ik zou dan ook adviseren om nu alle nog openstaande quests gewoon te abandonen, en in Outland een hele verse start te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Seraphin schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:58:
[...]

Dat maakt voor je (vervolg)quests helemaal niets uit ;)
Ik zou dan ook adviseren om nu alle nog openstaande quests gewoon te abandonen, en in Outland een hele verse start te maken.
Prima dan gaan we dat doen. Tevens haal ik voor het killen van monsters in Eatern Kingdoms nog maar een 40xp ofzo. En neem aan dat dat in Outlands weer meer gaat worden. Dit word vanavond dus een start in een nieuw land :D. Heb er nu alweer helemaal zin in whehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:13:
[...]

die bug hebben wij meerdere malen gehad donderdag op 25 mans.
redelijk irritant dat als je het gevecht begint mensen gewoon geoneshot worden uit het niets. Hij doet zijn start emote dubbel , hieraan kun je het herkennen.

Maar wij hebben hem gisteren dus ook gekilled net voor de nerf. zaten donderdag al dicht bij , zondag niet geraid. te veel mensen waren er niet. Gisteren eerste pull was een drama 40 sec in de fight al 5 man dood. had al zoiets van dit gaat een lange avond worden. tweede pull , iedereen let op , alles gaat goed en hij valt gewoon dood neer.

toen nog ff lopen te kloten op spine. Maar dat gaat nog wel ff duren voor we die neer hebben. hebben er gewoon de classes niet voor.

wel heeft onze rogue gisteren realm first legendary dragers gehaald.
Yep, dat hadden we gemerkt, wij hadden een attempt of 5 van de 17 waar mensen gewoon random geoneshot werden heb de logs er op nageslagen, mja, hij ging toch down das het belangrijkste.

Wij hebben ook Spine ff gepoked de healers grid even laten doen met de blood corruption enzo, bijna eerste tendon down in 2 goes, zonder VP trinkets en juiste specs (geen mage/rogue in grp ook) dus denk dat het wel goed komt, maak me meer druk over al die bloods tanken :D
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:19:
Grzz man.. 6/8 hc toch super. Die spine en madness schijnen ook wel een beetje next lvl te zijn en met 10 man heb je denk ik snel setup problemen.. met die 5% buff gaat het je denk ik snel lukken :P

Trouwens weet jij wat er aan de hand is bij IS.. als ik guild progress kijk, heb ik het beeld dat een aantal van hun vaste tanks/dps het eind 2011 voor gezien hebben gehouden en is de progress totaal stilgevallen. Weet jij hier meer van?
Weet niet precies hoeveel die 5% buff gaat helpen, maar gisteren waren we ongeveer 10% off met de tendons en dat was zonder enige voorbereiding, dus hopelijk duurt het niet al te lang, mja we kunnen never nooit niet met Obsidian racen voor de eerste plek, we raiden 10 uur per week, en hun hebben bv op afgelopen vrijdag allleen al een raid van 8 uur gehad, daar kunnen we niet tegen op boksen qua time spend.

Maar als je het vergelijkt hebben wij ongeveer net zo veel attempts gebruikt op Warmaster als hun, en de helft van wat Dragonlight gebruikt, dus we zijn wel net zo efficient.

En tja IS, wat zal je er van zeggen, Enk/Kar zijn gestopt (enk speelt starwars, Kar geen idee), maar ook een aantal mensen zijn naar paragon/method/ensidia gegaan en het ziet er naar uit dat ze aan het rebuilden zijn voor MoP, wat ook wel slim is want ze hebben toch geen goede ranking mogelijkheid meer op het moment.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook nog wel eens zie klappen (als hardcore raid guild that is) aangezien ze toch wel gewend zijn om hoog te ranken en als dat dan niet gebeurd zul je merken dat een hoop mensne toch niet zo loyaal zijn als je dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:00:
[...]

Prima dan gaan we dat doen. Tevens haal ik voor het killen van monsters in Eatern Kingdoms nog maar een 40xp ofzo. En neem aan dat dat in Outlands weer meer gaat worden. Dit word vanavond dus een start in een nieuw land :D. Heb er nu alweer helemaal zin in whehe.
Je krijgt daar inderdaad veel meer XP, in dungeons kan je soms wel tot 1000 xp per monster krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Terence(x) schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Je krijgt daar inderdaad veel meer XP, in dungeons kan je soms wel tot 1000 xp per monster krijgen.
Dat klopt inderdaad. Gisteren kreeg ik iets van 1100 per monster. In datzelfde potje heb ik ook op mijn zak gekregen vanwege mijn lage DPS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:18:
[...]

En tja IS, wat zal je er van zeggen, Enk/Kar zijn gestopt (enk speelt starwars, Kar geen idee), maar ook een aantal mensen zijn naar paragon/method/ensidia gegaan en het ziet er naar uit dat ze aan het rebuilden zijn voor MoP, wat ook wel slim is want ze hebben toch geen goede ranking mogelijkheid meer op het moment.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook nog wel eens zie klappen (als hardcore raid guild that is) aangezien ze toch wel gewend zijn om hoog te ranken en als dat dan niet gebeurd zul je merken dat een hoop mensne toch niet zo loyaal zijn als je dacht.
Jep en die Wakez denk ik ook.. mijn tank gear is gewoon nu hoger dan dat van hem.. gebruikte hem altijd ff om te checken of er wat getweaked moest worden op bepaalde stats. maar wat je zegt idd.. ik denk dat het snel afgelopen kan zijn als ze niet langer voor top positie kunnen gaan... meer kans voor jou team om de top postie te bereiken.

MoP zal ik niet mee gaan maken (dan loop ik met mijn Norn Guadian rond in Guild Wars 2), maar die challenge modes lijken mij wel erg intressant. iets dergelijks heb/had je in guild wars ook en dan maakt het totaal niet uit hoeveel uur je in je gear hebt gestopt, maar is het enige dat telt een stel brains en skills... hier kan jij straks ongeacht de hoeveelheid tijd ook op proberen te gaan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:33:
[...]
Jep en die Wakez denk ik ook.. mijn tank gear is gewoon nu hoger dan dat van hem.. gebruikte hem altijd ff om te checken of er wat getweaked moest worden op bepaalde stats. maar wat je zegt idd.. ik denk dat het snel afgelopen kan zijn als ze niet langer voor top positie kunnen gaan... meer kans voor jou team om de top postie te bereiken.

MoP zal ik niet mee gaan maken (dan loop ik met mijn Norn Guadian rond in Guild Wars 2), maar die challenge modes lijken mij wel erg intressant. iets dergelijks heb/had je in guild wars ook en dan maakt het totaal niet uit hoeveel uur je in je gear hebt gestopt, maar is het enige dat telt een stel brains en skills... hier kan jij straks ongeacht de hoeveelheid tijd ook op proberen te gaan scoren.
MoP gaat leuk worden, maar ik zit ook erg uit te kijken naar Tera Online, dus dat zal ik ook wel gaan proberen, en tja GW2, gepublished door NCSOFT ik blijf bij alles waar dat logo op staat zo ver mogelijk weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Dat klopt inderdaad. Gisteren kreeg ik iets van 1100 per monster. In datzelfde potje heb ik ook op mijn zak gekregen vanwege mijn lage DPS :(
buiten de instance krijg ej ook tegen de 1k xp.

je gear en je skill-rotatie zal het probleem zijn. kijk op het ElitistJerks-forum (google ftw) hier staan echt nuttige dingen over rotaties en gear/gems/enchants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Vind dit ook nog wel een makkelijk site om wat weetjes van classes op te zoeken (gems, enchants, stats prio en abilities)

http://www.noxxic.com/pve/warrior/fury

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Hou er ook rekening mee dat wanneer je lvl 68 bent geworden, de boot naar Northerend kan nemen in Stomwind.
En daar heb je ook weer een groot xp en gear verschil tov Outlands.
Verder blijven genieten van het spelletje, en als je jouw dps wat meer onder controle hebt en weet waar je mee bezig bent komt het ook wel goed in dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Nibbz schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:48:
Vind dit ook nog wel een makkelijk site om wat weetjes van classes op te zoeken (gems, enchants, stats prio en abilities)

http://www.noxxic.com/pve/warrior/fury
Net even gekeken voor de grap, maar voor destro lock moet je die guide ontwijken, foute info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Darkangle schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:04:
[...]

Net even gekeken voor de grap, maar voor destro lock moet je die guide ontwijken, foute info.
heb ook eventjes naar die site gekeken en denk dat ik hier wel een goede start mee kan maken qua rotation etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
Je kan veel skills ook bundelen in een macro (dan word het meer een buttonbash maar wel op een goeie DPS verhogende manier :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:35:
[...]

MoP gaat leuk worden, maar ik zit ook erg uit te kijken naar Tera Online, dus dat zal ik ook wel gaan proberen, en tja GW2, gepublished door NCSOFT ik blijf bij alles waar dat logo op staat zo ver mogelijk weg. :)
haha... NCSOFT is alleen de uitgever. Arenanet zijn de makers van gw2.. ncsoft heeft hier verder niets mee te maken. ben het helemaal eens met je mening over ncsoft.. totale crap..

Arenanet is een totaal ander verhaal.. is gevormd door ex blizz medewerkers die oa verantwoordelijk waren voor Diablo/warcraft en wow :P.. ik zou tegen die tijd stiekem maar eens kijken..loop ook al een tijdje mee in game land en heb nog nooit zulke hoge verwachtingen gehad van een game zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag eindelijk Ultraxxion HC gekilled, bleek toch vooral een probleem attendance. Moesten wel wachten tot 21:00 (normaal 19:30) voordat we konden starten en ik ging ook weer eens mee :), maar na 2 tries ging hij down en ik had echt zoiets van, is dit alles. Als iedereen die knop gewoon op tijd indruk dan is het echt te simpel voor woorden.

Nu op 4\8 HC, Zon'Ozz weer laten lopen deze week door setup problemen. Komt volgende week wel, helaas met die klote nerf :(

En onze Pala heeft er weer fantastische muziek onder gezet aan het begin :D hehe

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Xelasti schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:18:
Je kan veel skills ook bundelen in een macro (dan word het meer een buttonbash maar wel op een goeie DPS verhogende manier :) )
Ik denk dat dat voor mij nog veels te hoog gegrepen is. Moet eens kijken of ik op het wereldwijde web daarover iets kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:31:
Nu op 4\8 HC, Zon'Ozz weer laten lopen deze week door setup problemen. Komt volgende week wel, helaas met die klote nerf :(
Welke nerf ?

Is het niet net zoals met icecrown dat je de buff uit kan zetten.
Als dit mogelijk is kan je hem nog steeds op de "epic" manier doen.

Ik weet alleen niet of dit door je mede-raiders wordt gewaardeerd :p
Meeste gaan toch voor loot en hebben maling of het met of zonder de buff gebeurd

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:06:
Welke nerf ?

Meeste gaan toch voor loot en hebben maling of het met of zonder de buff gebeurd
Zucht, ik word zo moe van zulke replies, ook op het Wow-forum is het er vol mee (sorry dat ik nogal gefrustreerd reageer).

Het punt is dat die nerf er veeeeel te vroeg is, er is amper 8 weken geraid (waarvan door velen nog 2 weken minder door kerst en nieuw jaar), dus het is zo triest dat er nu al een nerf is omdat de Casuals de boel niet kunnen facerollen. De guilds die serieus HC's doen zitten helemaal niet te wachten op een nerf.

Het wipen is niet altijd even leuk inderdaad, maar als je meerdere weken gewiped hebt op een baas en daarna een kill dan is dat wel 10 keer zo gaaf als dat je de bazen allemaal na een paar tries al down hebt, want wat is dan de uitdaging?

En ja, natuurlijk kan je die buf verwijderen, maar de rest van de guilds die dezelfde progress hebben zullen hem wel aan laten en dus verlies je je plaats op de ranking lijst. Voor de Casuals gaat het waarschijnlijk om Loot, maar bij de serieuze guilds gaat het om progress en de loot die je krijgt is mooi meegenomen, dus iedere zelf respecterende guild zal het aan laten, anders ga je achter lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:51:
[...]
Ik denk dat dat voor mij nog veels te hoog gegrepen is. Moet eens kijken of ik op het wereldwijde web daarover iets kan vinden
Valt wel mee, ingame type je " /m " om het macro scherm te openen en copy/paste je een van de warrior macros (te vinden op diverse fora's)
dan heb je meteen een nieuw knopje om op je balk te zetten (vanuit je macroscherm kies je zelf een icoontje en die sleep je over naar je balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:36:
[...]

Zucht, ik word zo moe van zulke replies, ook op het Wow-forum is het er vol mee (sorry dat ik nogal gefrustreerd reageer).

Het punt is dat die nerf er veeeeel te vroeg is, er is amper 8 weken geraid (waarvan door velen nog 2 weken minder door kerst en nieuw jaar), dus het is zo triest dat er nu al een nerf is omdat de Casuals de boel niet kunnen facerollen. De guilds die serieus HC's doen zitten helemaal niet te wachten op een nerf.

Het wipen is niet altijd even leuk inderdaad, maar als je meerdere weken gewiped hebt op een baas en daarna een kill dan is dat wel 10 keer zo gaaf als dat je de bazen allemaal na een paar tries al down hebt, want wat is dan de uitdaging?

En ja, natuurlijk kan je die buf verwijderen, maar de rest van de guilds die dezelfde progress hebben zullen hem wel aan laten en dus verlies je je plaats op de ranking lijst. Voor de Casuals gaat het waarschijnlijk om Loot, maar bij de serieuze guilds gaat het om progress en de loot die je krijgt is mooi meegenomen, dus iedere zelf respecterende guild zal het aan laten, anders ga je achter lopen.
Nerf was zeer zeker nodig voor spine. Ga Maar eens kijken op wowprogress hoeveel guilds 6/8 hc zijn op het moment. De meeste hiervan krijgen spine niet neer omdat ze de class setup er niet voor hebben.

Guild op onze server heeft hem gisteren gekilled realm first.
Maar als ik hoor wat hun er voor gedaan hebben om spine te killen. uiteindelijk waren ze met 7 mages , 5 rogues en 2 warriors puur voor de burst damage. 4 man in hun guild hebben ge rerolled naar of mages of rogue. 3 nieuwe mensen gerecruit terwijl ze al een vol roster hebben. Deze nieuwe recruits kunnen het nu verder ook wel vergeten , want een vaste spot krijgen ze niet.

dus ja nerf voor spine is terecht.
De eerste 6 bosses , was inderdaad niet nodig geweest. Maar bijna alle guilds die enig sinds serieus met hc bezig zijn hebben deze toch al gekilled. dus daarvoor maakt het niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Ik heb al een tijdje niks van me laten horen hier... Maar ik speel nog steeds (met mate). De druid is inmiddels leveltje 77. Elke dag speel ik in ieder geval 1 instance via de LFG. Tanken blijft toch het leukst.

Afgelopen zondag hebben we nog 45 minuutjes wat tries op Yor HC gedaan. Werd hem niet, ookal ging het wel iets soepeler als afgelopen donderdag. Bottomline is dat sommige dpsers het niet voor elkaar krijgen hun normale nummertjes te halen. Dit komt door movement – mana void en nieuwigheid. De 5% nerf komt wat mij betreft ook iets te vroeg, maar het gaat ons zeker helpen… Wat mij betreft doen ze alleen niet elke week de 5% erbij.

Na wat wipes besloten we om de boel te clearen. Dat ging verrassend snel. Dat geeft ook wel aan dat we voor normal de boel een beetje overgearen denk ik. Ik had zelf een nieuw PR op Ultraxion met 41k dps. Helaas zit nog niet iedereen in de buurt. Maar dat komt vanzelf!

Hier de logs: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=4465&e=4676

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:06:
[...]

Welke nerf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Zat laatst even te denken, waarom wil Blizzard eigenlijk niet dat mensen hun accounts doorverkopen. En gaan ze nu wel met een real-money AH komen. Daarbij komt ook dat indien mensen willen stoppen met spelen en er nieuwe spelers voor terug komen, de inkomsten blijven komen.

Lettend op het feit dat vandaag officieel vast is komen te staan dat een virtueel eigendom ( runescape items ) een goed is dat vatbaar is voor art. 310 Strafrecht "diefstal" zou dit ook niet betekenen dat het dus voor overdracht vatbaar zou moeten zijn?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:31:
dus ja nerf voor spine is terecht.
De eerste 6 bosses , was inderdaad niet nodig geweest. Maar bijna alle guilds die enig sinds serieus met hc bezig zijn hebben deze toch al gekilled. dus daarvoor maakt het niet zo veel uit.
Ja, en dat is ook de enige die een nerf kon gebruiken, de rest is zeker te doen als je er wat energy in steekt (Madness mag ook best moeilijk zijn, maar is ook zeker te doen als ik de verhalen mag geloven).

Maar om dan te zeggen: "Ok, laten we alles maar nerven omdat 1 gevecht op HC gewoon niet normaal is", dat vind ik nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:31:
Zondag eindelijk Ultraxxion HC gekilled, bleek toch vooral een probleem attendance. Moesten wel wachten tot 21:00 (normaal 19:30) voordat we konden starten en ik ging ook weer eens mee :), maar na 2 tries ging hij down en ik had echt zoiets van, is dit alles. Als iedereen die knop gewoon op tijd indruk dan is het echt te simpel voor woorden.
Grzz.. dat eerste nummer was idd echt epic.. daarna werd het wel wat minder tbh :P.

Hey maar zie ik het nu goed dat de dps tussen de 33-36K ligt (met uitzondering van de tanks)? en gewoon 2 healers toch?

Las ergens dat je als groep ongeveer 35k dps moet kunne trekken om dit te halen, maar met de nerf/buff straks zal dit dan maar rond de 32-33k liggen schat ik zo in.... hmm misschien ga ik dit vrijdag met onze slacker groep ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:58:
[...]

Ja, en dat is ook de enige die een nerf kon gebruiken, de rest is zeker te doen als je er wat energy in steekt (Madness mag ook best moeilijk zijn, maar is ook zeker te doen als ik de verhalen mag geloven).

Maar om dan te zeggen: "Ok, laten we alles maar nerven omdat 1 gevecht op HC gewoon niet normaal is", dat vind ik nergens op slaan.
Er zijn ook veel andere fights die op zich best wel een nerf kunnen gebruiken voor de 'average' guild.

Zon'ozz/Warmaster zijn gevechten die toch echt wel heel lastig kunnnen/zullen zijn voor guilds, en daar helpt zo een aanpassing als dit wel mee, ik zelf moet nu op spine progressen, en ik ben wel blij dat het een nerf heeft gekregen, nu hoef ik tenminste niet tegen een x aantal raiders te zeggen sorry maar je class heeft niet genoeg burst, zit maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:05:
Grzz.. dat eerste nummer was idd echt epic.. daarna werd het wel wat minder tbh :P.

Hey maar zie ik het nu goed dat de dps tussen de 33-36K ligt (met uitzondering van de tanks)? en gewoon 2 healers toch?

Las ergens dat je als groep ongeveer 35k dps moet kunne trekken om dit te halen, maar met de nerf/buff straks zal dit dan maar rond de 32-33k liggen schat ik zo in.... hmm misschien ga ik dit vrijdag met onze slacker groep ook eens proberen.
Ja, dat is de dps inderdaad, ik zat rond de 21k en de andere tank 17k. Wij doen het met 2 healers inderdaad, Holy priest en een Resto Shaman (trial).
Terence(x) schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:05:
Er zijn ook veel andere fights die op zich best wel een nerf kunnen gebruiken voor de 'average' guild.

Zon'ozz/Warmaster zijn gevechten die toch echt wel heel lastig kunnnen/zullen zijn voor guilds, en daar helpt zo een aanpassing als dit wel mee, ik zelf moet nu op spine progressen, en ik ben wel blij dat het een nerf heeft gekregen, nu hoef ik tenminste niet tegen een x aantal raiders te zeggen sorry maar je class heeft niet genoeg burst, zit maar uit.
Wij vinden Zon'Ozz ook wel lastig inderdaad, wij hebben aan het begin aardige achterstand opgelopen op Zon'Ozz normal en ook op HC hebben we er moeite mee (nog steeds niet down), maar om dan maar gelijk te gaan nerven... In Ulduar liepen wij op een gegeven moment ook volledig vast op Thorim, na een maand kregen we eindelijk een kill, maar is dat niet het hele principe van raiden? Dat niet alles maar neer moet vallen omdat mensen anders vast zitten op 1 baas (of het moet zo onmogelijk zijn als Spine, maar dat is de rest niet). Het is gewoon een kwestie van leren van de fouten, de raid gearen en dan uiteindelijk een kill halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:36:
[...]

De reden dat ik als volgt reageerde was namelijk als volgt, ze kunnen een boss namelijk helemaal kapot nerfen (Tot4W). We zaten zo close met stacking etc en na de nerf is stacking van damage buff helemaal niet meer nodig. Ja, was voor ons een easy kill, maar had het gevoel van een baas neerhalen compleet weggehaald door de deadly abilities volledig te mitigreren.

Met deze buff wordt HP en damage van de players geboost, maar blijven de abilities van de boss volgens mij gewoon hetzelfde. Hierdoor is 1 enkele fout niet meteen een whipe maar geeft het iets meer speelruimte. En casuals gaan HC-mode echt niet killen als ze basic abilities niet gaan begrijpen. Zie LFR. Als ik zie hoeveel personen daarin rondlopen, die gaan zelfs met 30% buff bosses niet killen. Mooiste vindt ik nog wel hagara. Ik sluit met guildies al weddenschappen af hoeveel er in elke ice-wave doodgaan. 4+ is vaak de goede gok.

Tevens heb ik geen recht van spreken, aangezien wij pas op 5/8 normal zitten. Echter, gezien sommige van onze raiders is dat op zich al een goede prestatie en zijn we hier content mee. We hebben fun, killen van tijd tot tijd een boss en chatten relaxed de hele avond door. Voor ons is deze buff welkom :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.