Ha no way, mijn vriendin looks much better then those girls.mini1986 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:09:
[...]
Nou nou, volgens mij ben je een beetje jaloersToch een leuk idee voor de kleine (en grote) kindjes
Pics or gtfoVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:09:
[...]
Ha no way, mijn vriendin looks much better then those girls.
50+? Woensdagavond vond ik haar toch echt wel minimaal 60+ lijken hahazonoskar schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:09:
Beter dan de MM in Eindhoven, daar hadden ze alleen een dik schreeuwwijf van 50+.
Dan snap ik 1 ding niet (zal er wel aan liggen dat ik een vrouw ben)... Waarom zit je dan de godganse dag hier te spammen als je zo'n knappe chick thuis hebt zitten. Ik zou het als man zijnde denk ik wel weten hoor...Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:09:
[...]
Ha no way, mijn vriendin looks much better then those girls.
Hadden ze geen korte broekjes oid onder die rokjes aan?
Want zo hoe het lijkt op de laatste foto, kon je gewoon eronder kijken als je erachter stond nu zij zo naar voren helt.
Damnit!
Want zo hoe het lijkt op de laatste foto, kon je gewoon eronder kijken als je erachter stond nu zij zo naar voren helt.
Damnit!
Verwijderd
Pakken?? Waar?? In de multimediahoek of in de ballenbak?Dancing_Animal schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:30:
Bij MediaMarkt Zoetermeer hebben ze gratis snoepjes![]()
Mocht ze meerdere keren zomaar pakken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Soow, het niveau daalt! Ik ga een filmpje kijken... Zal er wel aan liggen dat ik van het andere geslacht benNeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:13:
Damnit!
Dat naar voren hellen heb ik helaas niet van de achterkant kunnen waarnemen. Zag er wel een hurken voor een klein jochie en wat ik toen zag...een bak snoep die in de weg hing.NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:13:
Damnit!
[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 28-01-2012 20:20 ]
Verwijderd
offtopic:
[quote]mini1986 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Dan snap ik 1 ding niet (zal er wel aan liggen dat ik een vrouw ben)... Waarom zit je dan de godganse dag hier te spammen als je zo'n knappe chick thuis hebt zitten. Ik zou het als man zijnde denk ik wel weten hoor...
[/quote]
Ze zit niet thuis, maar goed dat is prive, dat is mijn eigen leven, dat deel ik hier niet ( Ik heb dus ook geen facebook ). En spammen is wat heel anders dan afentoe offtopic reageren waar ik ook nog wel eens offtopic tags gebruik.
[quote]mini1986 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Dan snap ik 1 ding niet (zal er wel aan liggen dat ik een vrouw ben)... Waarom zit je dan de godganse dag hier te spammen als je zo'n knappe chick thuis hebt zitten. Ik zou het als man zijnde denk ik wel weten hoor...
[/quote]
Ze zit niet thuis, maar goed dat is prive, dat is mijn eigen leven, dat deel ik hier niet ( Ik heb dus ook geen facebook ). En spammen is wat heel anders dan afentoe offtopic reageren waar ik ook nog wel eens offtopic tags gebruik.
Het niveau van de mannen ligt altijd daar hoor.
Zullen ze niet alleen altijd laten merken.
Aan jou de keus waar je voorkeur naar uitgaat.
Open en eerlijk... of achter je rug om.
Is wel grappig om te merken hoe je door de jaren heen aandacht hebt/krijgt voor totaal andere zaken.
Ik ga ervan uit dat die kinderen niks merkten aan die vrouwen, en gewoon echt voor het snoep gingen.
Nou, tegenwoordig zou ik voor ze allebei gaan hoor!
Zullen ze niet alleen altijd laten merken.
Aan jou de keus waar je voorkeur naar uitgaat.
Open en eerlijk... of achter je rug om.
Is wel grappig om te merken hoe je door de jaren heen aandacht hebt/krijgt voor totaal andere zaken.
Ik ga ervan uit dat die kinderen niks merkten aan die vrouwen, en gewoon echt voor het snoep gingen.
Nou, tegenwoordig zou ik voor ze allebei gaan hoor!
[ Voor 42% gewijzigd door NeutraleTeun op 28-01-2012 20:18 ]
Verwijderd

1 persoon plaats 2 foto's van een meisje (ook nog niet eens zo heel erg super uitziend maar goed) en meteen gaat het hele topic daarover?
vinden jullie dat zelf nou ook niet een klein beetje heel erg triest?
Net zo triest als het op een forum zitten op een zaterdagavond.
En je punt?
Het gaat al 53 pagina's over een beetje btw korting...
Ja ok, dat is idd ook topic titel... maar wat maken deze paar reacties op die meiden nu uit?
En je punt?
Ja ok, dat is idd ook topic titel... maar wat maken deze paar reacties op die meiden nu uit?
Inmiddels ben ik in het bezit van een MacBook Pro 13,3 inch, aangekocht bij BCC maar voor dezelfde prijs als MM. 965 euro betaald, super blij met het apparaat, maar eigenlijk ook stomverbaasd over de prijs, die bijna 200 euro onder de Apple prijs ligt.
Maar een tevreden klant heeft het pand verlaten.
Maar een tevreden klant heeft het pand verlaten.
Verwijderd
wat is mis met een forum op zaterdagavond?NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:24:
Net zo triest als het op een forum zitten op een zaterdagavond.
En je punt?
vind het gewoon jammer dat jullie blijkbaar meteen alleen nog maar aan meiden denken als er even een foto voorbij komt. al helemaal als je ziet wat voor een meid het was

Ze heeft tieten, benen en een kort rokje.
What is there not to like?
Je kunt hier gerust op het forum zeggen dat jij haar niet knap vind... weet iedereen meteen dat jij beter kunt krijgen.
Maar ze valt totaal niet onder de categorie lelijk hoor.
Je kunt hier gerust op het forum zeggen dat jij haar niet knap vind... weet iedereen meteen dat jij beter kunt krijgen.
Mannelijk personeel en klanten van de MediaMarkt en een handje tweakers denken er anders over. Niet iedereen heeft dezelfde smaak.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:30:
[...]
wat is mis met een forum op zaterdagavond?
vind het gewoon jammer dat jullie blijkbaar meteen alleen nog maar aan meiden denken als er even een foto voorbij komt. al helemaal als je ziet wat voor een meid het was
Verwijderd
dat zeg ik helemaal niet?NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:34:
Ze heeft tieten, benen en een kort rokje.
je snapt het punt niet volgens mij?
Het gaat niet over het wel of niet knap vinden dat meisje
en om daar nog even wat op te zeggen, ze heeft amper tieten, amper een kontje en is te mager.
Rokje zit voor kont is dus moeilijk iets over te zeggen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:38:
[...]
dat zeg ik helemaal niet?
je snapt het punt niet volgens mij?
Het gaat niet over het wel of niet knap vinden dat meisje
en om daar nog even wat op te zeggen, ze heeft amper tieten, amper een kontje en is te mager.
Verwijderd
dunne bovenbenen en geen zichtbare heupen kun je al wat van afleiden.Dancing_Animal schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:41:
[...]
Rokje zit voor kont is dus moeilijk iets over te zeggen.
maar oke, dat kun je zo niet helemaal bepalen.
En weer ontopic.... Fijn voor de dames. Fijn voor jullie allemaal. Iedereen heeft een voorkeur. Couldn't care less.
Om het dan maar weer "inhoudelijk' te houden:
Logitech Speaker System Z623
Laagste PW prijs: €115,-
Google Mediamarkt prijs: Z623 - Tijdens de BTW Actie voor € 129 | MediaMarkt.nl!
Wat is mijn voordeel nu dan ?
Logitech Speaker System Z623
Laagste PW prijs: €115,-
Google Mediamarkt prijs: Z623 - Tijdens de BTW Actie voor € 129 | MediaMarkt.nl!
Wat is mijn voordeel nu dan ?
Verwijderd
Gegeven is dat de MediaMarkt vaak helemaal niet voordelig is. Zelfs met deze actie zullen ze met vele, vele artikelen nog duurder zijn dan internetwinkels of zelfs fysieke concurrenten. De aanbiedingen, die zijn vaak wel voordelig. Voor al het andere kun je beter even in de winkel op je telefoon uitzoeken of het elders niet goedkoper is.
Daar zit meestal het probleem bij onze dichtstbijzijnde MM. Totáál geen bereik binnen. Dan moet je echt eerst weer naar buiten lopen.
Verwijderd
Dan koop je er toch niet. Je hebt zelf de keuze, GZD, dat je kan beslissen ja of nee.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:51:
Gegeven is dat de MediaMarkt vaak helemaal niet voordelig is. Zelfs met deze actie zullen ze met vele, vele artikelen nog duurder zijn dan internetwinkels of zelfs fysieke concurrenten. De aanbiedingen, die zijn vaak wel voordelig. Voor al het andere kun je beter even in de winkel op je telefoon uitzoeken of het elders niet goedkoper is.
BTW wat denk je dat zo'n pand kost. In Arnhem was het trouwens snik heet, stookkosten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 20:55 ]
De Apple shops zijn meestal voorzien van internetNeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:53:
Daar zit meestal het probleem bij onze dichtstbijzijnde MM. Totáál geen bereik binnen. Dan moet je echt eerst weer naar buiten lopen.

Bijna vergeten dat ik ook nog iets gekocht heb bij de grote rooie MediaMarkt. Heb er een 50mm 1.8 lens vandaan gehaald. En een Canon 580 EX II flitser BESTELD. Daarvoor betaal ik dan alsnog de prijs met korting. Vorige jaren deden lenzen en flitsers niet mee, nu wel! Lens werd van €99 zo'n €83 en de flitser van €399 ongeveer €335. Hier is MM met het lensje normaal gesproken even duur als fotokonijnenberg en met de flitser zelfs €30 goedkoper. Ligt ook een beetje aan het filiaal.
[ Voor 16% gewijzigd door Dancing_Animal op 28-01-2012 21:01 ]
Stofzuigertje gekocht. 16 euro... Alsof je het voor niets krijgt. Dat het ding een klereherrie maak neem ik voor lief. Stofzuigen kan namelijk ook met een koptelefoon op.
http://steamcommunity.com/id/nijn
* Dancing_Animal rent naar het octrooiburo om stofzuiger met mp3-speler en koptelefoonaansluiting en mediabediening in de slang te patenterenFaberge schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:05:
Stofzuigertje gekocht. 16 euro... Alsof je het voor niets krijgt. Dat het ding een klereherrie maak neem ik voor lief. Stofzuigen kan namelijk ook met een koptelefoon op.
Verwijderd
Ik koop idd zelden bij een MM. Een willekeurige andere fysieke elektronicazaak heeft het vaak goedkoper (buiten de acties om dan). Het is echter spijtig dat vele mensen blindelings kopen bij de MM omdat die de reputatie heeft goedkoop te zijn. Wat het pand kost zal mij weinig interesseren, waar ik mij wel voor interesseer is de kundigheid van het personeel en dan ga ik toch veel liever naar de plaatselijke fotospeciaalzaak. Veelal zijn de producten daar ongeveer hetzelfde geprijsd (en soms zelfs goedkoper) en weet men wel waar men het over heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:54:
[...]
Dan koop je er toch niet. Je hebt zelf de keuze, GZD, dat je kan beslissen ja of nee.
BTW wat denk je dat zo'n pand kost. In Arnhem was het trouwens snik heet, stookkosten.
Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk.
Same here.
Dure camera oid zou ik nooit bij de MM kopen.
Zelfde met mijn mediaplayer. Ook gewoon bij HDsupplies gekocht, ook al stond die bij de Wehkamp voor €30,- goedkoper.
Zelfde met mijn mediaplayer. Ook gewoon bij HDsupplies gekocht, ook al stond die bij de Wehkamp voor €30,- goedkoper.
Als begineling zal ik zeker geen camera bij de MM halen, als gevorderde wel. Je weet wat je nodig bent, als die het niet doet weet je meestel wel wat er aan de hand is en zo niet dan laat je hem ophalen door een repair centre.NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:15:
Same here.
Tegenwoordig maakt het geen ene f*ck uit waar je iets haal, garantie is overal het zelfde: 3 weken wachten.
Ik doe alles lekker direct met repair centers meestal heb je het product binnen een week weer terug.
^ Post is hierboven!
De kennis van verkopers op de verschillende afdelingen is natuurlijk ook verschillend per winkel en afdeling. Maar goed, ik zal je niet weerhouden om te generaliseren.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:11:
[...]
Ik koop idd zelden bij een MM. Een willekeurige andere fysieke elektronicazaak heeft het vaak goedkoper (buiten de acties om dan). Het is echter spijtig dat vele mensen blindelings kopen bij de MM omdat die de reputatie heeft goedkoop te zijn. Wat het pand kost zal mij weinig interesseren, waar ik mij wel voor interesseer is de kundigheid van het personeel en dan ga ik toch veel liever naar de plaatselijke fotospeciaalzaak. Veelal zijn de producten daar ongeveer hetzelfde geprijsd (en soms zelfs goedkoper) en weet men wel waar men het over heeft.
Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk.
De meisjes die in de mediamarkt zoetermeer lopen zijn af en toe leuke afleidingen. Soms ook grappig om te zien als je met een vader staat te praten om een televisie en hij krijgt een snoepje aangeboden dat hij toch even 5 keer terug kijkt naar de dame van de lollies
Vandaag had ik wel een rare klant. Die vroeg eerst 45 minuten lang de oren van mijn hoofd af, wilde toen een 46d5000 kopen, ik check de voorraad. Is het model uitverkocht, bied aan hem te bestellen en ze loopt weg zonder ook maar enige schrijn van openheid te hebben voor de andere 10 eerder besproken modellen. Vond ik een beetje asociaal, alsof ik geen mens ben als verkoper en ze me kan gebruiken om even uit te horen. Een beetje net afscheid had wat beter geweest, maar goed...
Morgen weer een nieuwe dag van 11:00 tot 18:00. We gaan bij ons filiaal al om 10:00 open maar ik mag wat langer in bed blijven liggen na 4 nachten 00:30 thuis te zijn. Ik verwacht toch wel een beetje een eindsprint morgen voor mensen die op het laatste moment pas beslissen. Ben benieuwd wat het wordt!
All-Round nerd | iRacing Profiel
Verwijderd
Ik wil niet flauw zijn hoor maar ik heb al een paar keer een goeie deal gescoord bij de MM en dat ruim onder de pricewatch prijs.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:51:
Een keer een iPod touch wat een cadeau was voor me vriendin en een keer een Sony compact camera. Ja op je telefoon even uitzoeken gaat soms zo moeilijk in de MM.
Ik sta naast die verkoper en wil een bookmark laden van Asus K53SV-SX838V en dan gaat dat zo traag, naja daar gaat die verkoper niet op zitten wachten en hij vliegt even door de computer heen en verteld me welke modellen ze hadden.
Heb de verkoper trouwens wel bedankt voor zijn informatie want ik kwam puur prijs checken. En het is ook dankzij de MM dat ik nu mijn nieuwe notebook heb en dat aan een top prijs want als de MM deze actie niet hield dan had de BCC het ook niet gedaan.
Serieus, wat is hier de logica achter? Want ik kan echt niet bedenken waarom je het niet bij de Wehkamp koopt als het zoveel scheelt.NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:15:
Same here.
The devil is in the details.
Haha gaat ie weer over zijn notebook, leuk dat je er zo blij mee bent!!!Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:27:
[...]
Ik wil niet flauw zijn hoor maar ik heb al een paar keer een goeie deal gescoord bij de MM en dat ruim onder de pricewatch prijs.
Een keer een iPod touch wat een cadeau was voor me vriendin en een keer een Sony compact camera. Ja op je telefoon even uitzoeken gaat soms zo moeilijk in de MM.
Ik sta naast die verkoper en wil een bookmark laden van Asus K53SV-SX838V en dan gaat dat zo traag, naja daar gaat die verkoper niet op zitten wachten en hij vliegt even door de computer heen en verteld me welke modellen ze hadden.
Heb de verkoper trouwens wel bedankt voor zijn informatie want ik kwam puur prijs checken. En het is ook dankzij de MM dat ik nu mijn nieuwe notebook heb en dat aan een top prijs want als de MM deze actie niet hield dan had de BCC het ook niet gedaan.
Er zijn zat producten die soms ver onder andere INTERNET winkels zitten.
Lees INTERNET winkels, winkels zonder hoge kosten aan panden, personeel e.d.
Ik heb de Samsung 32D5000 gekocht voor 340 euro, dit scheelt 60 euro met een INTERNET winkel.
^ Post is hierboven!
Verwijderd
Je zegt het goed internet winkels! Dat is het probleem van de pricewatch eigenlijk je vind er alleen prijzen op internet en je weet dus niet wat het in de fysieke winkel kost. Ik doe dan wel eens andersom wij krijgen hier ook reclame blaadje van de duitse MM en natuurlijk ook de NL en dan ga ik kijken wat de prijs in pricewatch is en dan blijkt het inderdaad nog wel eens voor te komen dat die prijs lager is dan die van de MM maar ook vaak genoeg dat de MM onder de pricewatch prijs zit.Strunkie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:31:
[...]
Haha gaat ie weer over zijn notebook, leuk dat je er zo blij mee bent!!!
Ik heb de Samsung 32D5000 gekocht voor 340 euro, dit scheelt 60 euro met een INTERNET winkel.
Hier hebben we elkaar dan een beetje geholpen door prijzen te posten. Lees me review maar over die notebook, volgens mij heb ik de populariteit van geboost ik zag hem toen straks bij de populaire producten staan

Ben er inderdaad erg blij mee
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 21:39 ]
Verwijderd
Hee, uhmm ik ben minstens net zo blij met hetzelfde notebook! HahaStrunkie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:31:
[...]
Haha gaat ie weer over zijn notebook, leuk dat je er zo blij mee bent!!!
Ik snap hem ook niet helemaal. Als HD Supplies een fysieke winkel was dan kon ik het begrijpen. Om die reden kies ik soms ook voor de iets duurdere fysieke winkel puur om het gemak dat je dan de winkel in kunt lopen bij een defect. Anders heb je dat geklooi van je spul verpakken en opsturen met de post.Hahn schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:30:
[...]
Serieus, wat is hier de logica achter? Want ik kan echt niet bedenken waarom je het niet bij de Wehkamp koopt als het zoveel scheelt.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Oh correctie. Scheelt zelfs €40,- zie ik nu. €199 tegen €239,- (waarschijnlijk heeft WK ook nog verzendkosten, HD had dat niet)Hahn schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:30:
[...]
Serieus, wat is hier de logica achter? Want ik kan echt niet bedenken waarom je het niet bij de Wehkamp koopt als het zoveel scheelt.
HDSupplies heeft me altijd direct en goed geholpen. Dat vind ik ook wel wat waard.
En dat vond je niet de moeite waard om erbij te vermelden, want je dacht dat je punt zo ook wel duidelijk was?NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:38:
[...]
Oh correctie. Scheelt zelfs €40,- zie ik nu. €199 tegen €239,- (waarschijnlijk heeft WK ook nog verzendkosten, HD had dat niet)
HDSupplies heeft me altijd direct en goed geholpen. Dat vind ik ook wel wat waard.
Naja, dat is voor mij een reden.
Hoeft voor jullie toch niet zo te zijn?
Zou je nu wel die duurdere kopen dan?
Zou je nu wel die duurdere kopen dan?

[ Voor 23% gewijzigd door NeutraleTeun op 28-01-2012 21:41 ]
Dat hij niet mee doet lijkt me vreemd.. Hier in Enschede stond er gewoon netjes een briefje bij met de kortingsprijs (504 meen ik). En ik heb hem dan ook besteld voor mn ouders die er graag een wilden. Geen probleem.swiper schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:40:
Ik heb afgelopen dinsdag bij de MM webshop een Asus Eee Pad Transformer Prime 64GB tablet gekocht,
en ben vanmiddag met mijn aankoopbon bij de MM Rotterdam Binnenwegplein geweest en daar werd mij doodleuk verteld dat deze aankoop niet onder de BTW actie viel.
Heel vreemd, daar een collega vorige week via de MM webshop een CANON EOS 60D + 18-135 kit heeft aangeschaft en hierop bij MM alexandrium wel zijn korting heeft terug gekregen.
Zijn er nog meer Tweakers met de zelfde ervaring ?
.
.
Hier kunt u uw MM ervaring(en) kwijt. >>
http://nl.hardware.info/shops/520/mediamarktnl
Maargoed er is al wel vaker melding gemaakt dat ieder filiaal zijn eigen beleid maakt.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Je probeerde een punt te maken, maar je zorgde alleen maar voor verwarring, door het tegenovergestelde te zeggen. Thorgrem zegt "ik koop zelden wat bij de Media Markt, want er zijn winkels die even duur zijn en wel goede service leveren" en dan kom jij aan met "same here, ik koop bijvoorbeeld bij HDsupplies, ook al is die veel duurder dan de Wehkamp"...NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:41:
Naja, dat is voor mij een reden.
Zou je nu wel die duurdere kopen dan? [afbeelding]

Jij gaat ervan uit dat ik een punt probeer te maken
Verwijderd
Dankje, ik ben daarnet even de grens overgegaan, helaas was de 50mm f1.4 niet meer in stock, ik heb die dan besteld (voorschotje) voor 276 euro, dat is niet misRSD1982 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:09:
[...]
Deze doet mee bij mm breda. Voorraad is beperkt. Kan gereserveerd worden. Geld voor alle modellen lensen van canon
Verwijderd
Ik ben helemaal geen MM fan. Volgens mij is dit mijn eerste grote aankoop. Ik vind de kennis van de persoon op de fotografie- en computerafdeling in Arnhem goed. Vorige jaar ook. Je kan duidelijk merken dat de man op de fotografieafdeling zelf ook fotografeert en zijn product kennis is boven gemiddeld, beter dan hier bij een speciaalzaak.w4rguy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:18:
[...]
De kennis van verkopers op de verschillende afdelingen is natuurlijk ook verschillend per winkel en afdeling. Maar goed, ik zal je niet weerhouden om te generaliseren.
.......
Oh en als iemand mag klagen na vandaag ben ik het wel
Ik was vandaag in de Mediamarkt Utrecht en zag tot mijn verbazing dat de 5d body daar normaal € 2000,00 zou kosten en nu met de BTW-actie € 1689,00. Dat is best curieus, aangezien ik bij dezelfde Mediamarkt ruim een maand geleden dezelfde 5d body heb gekocht voor € 1669,00.
I love the smell of a Palm in the morning.
Arnhem heb ik hem meegenomen voor 1460. Prijs versschil is wel erg groot...
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Verwijderd
Als je in de pricewatch had gekeken dan had je kunnen zien dat de prijs de afgelopen periode omhoog is gegaan. http://tweakers.net/price...canon-eos-5d-mark-ii.html Dus wees blij dat je hem voor € 1.669 hebt gekochtMilanza schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:21:
Ik was vandaag in de Mediamarkt Utrecht en zag tot mijn verbazing dat de 5d body daar normaal € 2000,00 zou kosten en nu met de BTW-actie € 1689,00. Dat is best curieus, aangezien ik bij dezelfde Mediamarkt ruim een maand geleden dezelfde 5d body heb gekocht voor € 1669,00.
Verwijderd
Dat is 300 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. Heb jij het over een EOS 5D Mark II?Superdaantje schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:30:
Arnhem heb ik hem meegenomen voor 1460. Prijs versschil is wel erg groot...
Ben er ook blij om hoor. Maar de prijsstijging is wel excessief in vergelijking met de Pricewatch. En als je de prijs die Superdaantje (en nog enkele anderen) ervoor betaald heeft, vergelijkt, vind ik hier toch iets niet helemaal koosjer.
Ik had hem voor €1470 in HengeloVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:35:
[...]
Dat is 300 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. Heb jij het over een EOS 5D Mark II?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Als ik iets wil bestellen op hun webshop kan ik niet afleverlocatie Media Markt kiezen die is grijs. Hebben meer mensen dit? Ik wil het op de vestiging laten afleveren en dat zou moeten kunnen maar het is uitgeschakeld zonder reden ??
Verwijderd
De gemiddelde Chinees, al dan niet legaal in Nederland verblijvend is waarschijnlijk hardwerkend, intelligent en aangepast.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:51:
offtopic:
Deze dames zijn waarschijnlijk minderjarig.
Stop alsjeblieft met posten in dit overigens interessante topic.
Scheelt me een hoop scrollen.
Ja dit staat ieder geval op de cameraVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:35:
[...]
Dat is 300 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. Heb jij het over een EOS 5D Mark II?
Verwijderd
In amsterdam is die 1469 dacht ikMilanza schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:21:
Is toch gewoon BTW actie ? wat is daar niet koosjer aan ? In Arnhem hadden ze op dat moment al een scherpe prijs voor de 5D dus minus de BTW actie scheelt dat behoorlijk wat centen.Milanza schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:40:
Ben er ook blij om hoor. Maar de prijsstijging is wel excessief in vergelijking met de Pricewatch. En als je de prijs die Superdaantje (en nog enkele anderen) ervoor betaald heeft, vergelijkt, vind ik hier toch iets niet helemaal koosjer.
Wat niet koosjer is is dat de prijzen met BTW korting soms gelijk zijn aan de prijzen de week ervoor. Ik weet niet of dat in alle filialen zo gebeurd, maar in Eindhoven leek alles niet echt veel goedkoper, behalve misschien waar ze vanaf willen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik heb 1669 zónder de btw-actie betaald. De prijs inclusief (!) de btw-actie is nu 1689. De basisprijs zonder btw is dus in 4 weken van 1669 naar 2000 gegaan. Het gaat mij om de prijsstijging van de basisprijs die de btw-actie per saldo teniet doet. Ik klaag dan ook niet over het feit dat ik de btw-actie voor de aanschaf van mijn 5d ben misgelopen, dat kon ik niet weten en hoort nou eenmaal bij het spel. Ik vind het alleen een verkeerd signaal geven aan klanten die denken een goeie deal te scoren, terwijl dat eigenlijk wel meevalt.
Lijkt me toch een (vreemde overigens) uitzondering. Hier in Enschede en in Hengelo zag ik hem voor 1470 met de huidige actie. Ze hadden zelfs het prijskaartje aangepast met zo'n actie kaartje.Milanza schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:13:
Ik heb 1669 zónder de btw-actie betaald. De prijs inclusief (!) de btw-actie is nu 1689. De basisprijs zonder btw is dus in 4 weken van 1669 naar 2000 gegaan. Het gaat mij om de prijsstijging van de basisprijs die de btw-actie per saldo teniet doet. Ik klaag dan ook niet over het feit dat ik de btw-actie voor de aanschaf van mijn 5d ben misgelopen, dat kon ik niet weten en hoort nou eenmaal bij het spel. Ik vind het alleen een verkeerd signaal geven aan klanten die denken een goeie deal te scoren, terwijl dat eigenlijk wel meevalt.
En verder lijkt me zoals altijd: Geen enkele reden om je gezonde verstand ineens overboord te kieperen. Je kunt toch gewoon zoals altijd de prijs vergelijken met zoals ie nu is?? Als het je niet aanstaat, dan winkel je rustig verder. Als mensen denken een goeie deal te scoren zonder even de prijzen na te kijken.... tsja, dan verdien je ook weinig beter denk ik dan....
[ Voor 18% gewijzigd door Felyrion op 29-01-2012 00:03 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Morgen even naar amsterdam rijden, daar de 5D kopen en die inleveren in de mm waar je em kocht, zo heb je nog de beste prijs.Milanza schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:13:
Ik heb niet het hele verhaal gevolgd, nu effe geen zin om helemaal te lezen, maar ik weet wel dat als je iets bij MM gekocht hebt en je ziet het binnen 14 dagen in een straal van x kilometer of in het filiaal zelf goedkoper dat je het verschil terugkrijgt.
Verwijderd
Met uitzondering van filiaal en webshop. Maja heb het al paar keer gezegd dat laagste prijs garantie niet van toepassing op filiaal waar je het koopt.
Verwijderd
Geachte Haribold....haribold schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Het verweer begint nu wel alle kanten op te lopen. Ik kan moeilijk beoordelen wie er gelijk heeft, maar ik vind de uitleg niet helemaal voldoende.
(...)
De voorwaarden stellen heel duidelijk dat er vooraf aan de actie geen prijzen worden verhoogd. De voorwaarde geldt gewoon zoals die is: vooraf worden geen prijzen verhoogd. Punt. Nu lees ik in je antwoorden opeens weer (verzonnen) uitzonderingen op die duidelijke regel:
- De adviesprijs zou misschien veranderd zijn (wat het ook is en wat de consument daar ook mee te maken heeft). Dit zou in strijd zijn met de voorwaarde dat prijzen niet worden verhoogd.
- De prijs is misschien wel verhoogd, maar niet met de bedoeling om er meer marge over te maken (met welke bedoeling dan?). Wat het ook mag inhouden, het zou in strijd zijn met de voorwaarde dat prijzen niet worden verhoogd.
- De term "voorafgaand aan de actie" wordt ineens beperkt tot een periode van twee weken, dit zou dan in de algemene voorwaarden staan. Ik kan ze daarin niet vinden. Het lijkt me dat een periode van twee weken niet ruim genoeg is als uitleg van de term "vooraf" of "voorafgaand", het geeft immers ruim de gelegenheid aan Mediamarkt om de prijzen dus wel aan te passen voorafgaand aan de actie.
- Vervolgens vraag je je ook nog af "Je gaat me toch niet vertellen dat we echt niks mogen verdienen he?", terwijl je eerder stelt dat het de Mediamarkt eigenlijk niet om een acceptabele prijs gaat maar om het volume. Dat is in strijd met elkaar. Sowieso hebben dit soort argumenten geen enkele waarde: de regel is duidelijk, de prijs mag niet worden verhoogd voor de actie, is wellicht wel gebeurd.
Kortom: het zijn allemaal de standaardpraatjes van winkels om recht te praten wat krom is. Met uitzondering van de bewering dat de prijs niet is veranderd: zou dat het geval zijn, dan is er geen probleem.
Misschien een idee om een kopie te posten van de originele prijslijst met alle wijzigingen van de afgelopen weken van de EX310. Hij is namelijk op veel andere plekken nog wel voor 359 euro beschikbaar (zelfs wel goedkoper), vergeleken daarme is 419 euro ook wel erg duur.
Je vraagt een part-timer nu om even een screenshotje van een interne logfile op een openbaar forum te posten, even 2 tellen nadenken, dan is die jongen zijn baan kwijt....
Het is met dit verhaal heel simpel: Klant beschuldigt winkel van ongeoorloofde prijsverhoging. Dat kan, maar het personeel van de winkel weet van geen probleem en ook van geen scheldpartij, en vraagt al 2 dagen om de bewuste bewijsfoto (volgens mij ook via DM). Feit is dat het logbestand heeft uitgewezen dat verhaal van de klant niet kan kloppen (nee we gaan dat niet hier posten, men mag komen kijken in de winkel). Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn: Of de klant vergist zich in het model of type of datum, of de klant spreekt niet de waarheid. Ik laat dat in het midden, want we hebben geen foto kunnen zien.
Wat betreft de prijs van de KDL-32EX310: 419 is de prijs van INFORMATIQUE. Die heeft een stenen vestiging in Berkel, en daarop is die prijs gebaseerd. Tweakers Pricewatch laat zien dat de TV voor 17 januari GEMIDDELD nog boven de 400 euro kostte, en dat rond 17 januari het gemiddelde is gedaald naar rond de 400 euro. Dat is vrij recent, en vrij abrupt. Een van de internetwinkels heeft hem toen verlaagd, en de spiders van de rest gingen vrolijk mee. Natuurlijk zijn er winkels goedkoper, maar dat zal je altijd hebben, niemand is met alles altijd de goedkoopste. Dus de bewering dat de EX310 "erg duur" is met 419 raakt kant noch wal. 4Launch, elektrokoopjes, informatique...zijn dat dan oplichters? Allemaal boven de 410 euro. 419 minus BTW is 352. Redcoon zit daar onder met 347, dat is een feit.
Voorbeeld van een praktijkgeval: Vandaag kwam een klant met zijn iPhone en een foto van een prijskaart, volgens de klant een week geleden genomen. TV was inderdaad duurder. Wij in de logbestanden gedoken, foto bleek 22 dagen oud te zijn, en reden van prijsverhoging was dat de concurrent z'n aanbieding was afgelopen, en dat de prijs naar een marktconform niveau was verhoogd. Klant had zich verkeken op de tijd die was verstreken. Niets aan de hand, maar met de klant het verschil gedeeld, beide partijen een goed gevoel. Hand gegeven, veel plezier met uw TV meneer. En bedankt voor de medewerking MM meneer.
Ik nodig de betreffende klant (Mauwz) nogmaals uit om naar de winkel te gaan en mee te kijken in het systeem, de computer liegt echt niet (daarom heet het een logfile, interne controle kijkt daar ook naar).
Verder nog even over het hele verhaal hierboven over wat wel en niet zou mogen:
Prijsverhogingen 2 weken voorafgaand aan de BTW zijn gewoon niet toegestaan. Deze regel staat niet in de AV maar is een interne norm. Lijkt mij niets slechts aan, voorkomt onverantwoord verhogen van prijzen door MM vestigingen, klant weet dat er niet geknoeid mag worden met prijzen. Daarvoor kan het dus wel. Kunnen allerlei redenen voor zijn. Week 1 tot 3 is het opruiming, demomodellen en dergelijke tijdelijk goedkoper. Concurrentie verhoogt na december/kerst een aantal GFK toppers in prijs? Dan MM dus ook. D6510 wordt niet meer kapotgeschoten op internet, gaat dus iets omhoog. Dat gebeurt in november, dat gebeurt in maart, en dat gebeurt dus ook begin januari. Dat heet concurrentie en prijsbeleid. Op internet gebruikt men een spider voor dat soort zaken, in de winkel een papieren prijskaart.
Andersom gebeurt ook. Samsung verlaagt op maandag voor de BTW zijn adviesprijs voor de UE55D8000 met 300 euro. Gaat gewoon omlaag binnen 2 weken voor de actie. Sony EX720 en NX720 met 10-15% omlaag anderhalve week voor de actie. UE32D5000 ging 12 dagen voor de BTW ineens naar 429 bij BCC....jammer, mag niet meer omhoog. Is ook niet verhoogd, terwijl er wel een reden was om het te doen (buurman in prijs omhoog).
Beetje makkelijk om een parttimer die het goed bedoelt te vragen naar de redenen voor prijsaanpassing meer dan 2 weken voor de actie. Daar gaat hij niet over. Dus hoeft hij er eigenlijk ook niet op in te gaan. Blijkbaar voelt hij zich onheus bejegend en verdedigt hij zichzelf en zijn winkel. Nergens voor nodig want er is niets aan de hand. De normen en regels zijn gewoon nageleefd, en de logs bevestigen dat, en de klant met de foto van de prijskaart is zelfs uitgenodigd om het te laten zien. Wat kan je als winkel nog meer doen?
Hmmm...ik heb een idee:
Als MAUWZ die foto kan laten zien in de winkel, en het is echt waar dat die televisie 359 was vorige week (15-21 januari), dan mag hij/zij (en alleen die persoon dus, Ik ben toch niet gek?) van mij de KDL-32EX520 meenemen voor 359 minus BTW (301,68, behalve MM nergens goedkoper dan 439), wat de veronderstelde prijs was van de EX310. Dit omdat de EX310 uitverkocht is in Zoetermeer, en omdat MM Zoetermeer wel graag een TV wil verkopen aan MAUWZ (zie pagina 43). Let wel, die EX520 is FULL HD met Bravia Internet Video en een gratis dongle via Sony. Die EX310 is HD Ready en heeft dat allemaal niet.
Kom dus alsjeblieft langs, MAUWZ, en als je verhaal klopt heb je een KDL-32EX520 voor ongeveer 300 euro. (Kleine letters: om photoshop artiesten te ontmoedigen moet die persoon dan wel ter plaatse even inloggen als mauwz op tweakers.net)
Problemen zijn er om op te lossen, en iedereen die het ergens niet mee eens is in Zoetermeer kan bij ons terecht, en meestal komen we er gewoon met elkaar uit. Dit geldt ook voor anderen dan MAUWZ die vinden dat iets niet klopt. Maar graag wel aantonen dat wat je zegt ook echt zo is. Iedereen kan alles roepen op internet. Ik doe dingen liever face to face, dat is de charme van iets verkopen, en achteraf de service verlenen. Als de klant blij de deur uit loopt ben ik ook blij. En mensen worden niet alleen blij van wat er op de prijskaart staat, maar ook van hoe zo'n verkoper met je omgaat. Dat zal niet altijd lukken, maar dat moet wel je doel zijn. GZRDJ gaat al dagen om 1 uur 's nachts naar bed en komt dan om half zeven zijn nest weer uit om weer een gruwelijk lange dag mensen te adviseren over TV's. Tientallen mensen, en dan moet je hem om 9 uur gewoon de deur uit schoppen anders blijft hij gewoon tot de deur dichtgaat. En dat allemaal met een glimlach. That's the spirit, en als je dat niet hebt moet je geen verkoper worden. Hij heeft dat gelukkig wel.
Net als zijn 8 collega's op die afdeling, die ook met 6 uur slaap per nacht ook zondag weer lachend naar hun werk gaan. De BTW actie is leuk voor de klant, leuk voor de verkoper en leuk om te doen. De MM is echt niet de hemel op aarde, maar dit soort kortingsacties had je niet voor de MM dit land binnenkwam, en ook na 8 jaar blijft het leuk om te doen, mensen kijken er echt naar uit, beginnen in december al met sparen voor de BTW actie. In dit forum wordt heel erg de nadruk gelegd op de prijs, en dat is logisch, maar er komt veel meer bij kijken dan alleen een driehoekje met een BTW prijsje. Het is een happening. Daar moet je van houden! Natuurlijk gaat er van alles mis voor, tijdens en na zo'n actie, maar het gaat er wat mij betreft om dat het goed wordt opgelost. En daar streven we altijd naar.
/end
Ik hoop dat je een grapje maakt. Heb je uberhaupt wel eens het menu geopend van deze TV? Of bijv. de zapsnelheid vergeleken? Philips is (helaas) op TV gebied al een tijdje softwarematig de weg kwijt. Jammer dat Sharp ook overgestapt is naar Philips want ik ben er persoonlijk niet echt gecharmeerd van.w4rguy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:14:
koop liever een betere tv zoals de 40pfl5206 .. just my 2 cents
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Niet iedereen is een Tweaker. Philips heeft het menu hufterproof gemaakt, en daar is niet iedereen blij mee. (mijzelf incluis) Ook dat ovale afstandbedieninkje is niets voor een gadgetfreak. Wel handig voor je oma, en iedere leek kan hem bedienen. Persoonlijk hou ik wel van het menu van LG, lekker overzichtelijk en intuitief, en het reageert goed, ook via de knoppen op de tv zelf. Probeer dat maar eens bij een ander merk, die zijn nauwelijks te bedienen zonder remote control. Een LG kun je installeren zonder afstandbediening.SgtStrider schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:25:
[...]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Heb je uberhaupt wel eens het menu geopend van deze TV? Of bijv. de zapsnelheid vergeleken? Philips is (helaas) op TV gebied al een tijdje softwarematig de weg kwijt. Jammer dat Sharp ook overgestapt is naar Philips want ik ben er persoonlijk niet echt gecharmeerd van.
Televisies zijn subjectieve apparaten, je hebt te maken met design, smaak, menu's, beeld, geluid...het is maar net wat je wil hebben.
Die 40PFL5206 heeft een beduidend betere witwaarde dan de UE40D5000 die wat bruinige gloed geeft in het wit, en ook de zwartwaarde (clouding!!) oogt in de winkel iets beter op de philips. Het rood van de D5000 neigt erg naar oranje (en je ziet veel rood op de demo van MM), de philips lijkt kleurechter. Woon je in een doorzonwoning dan kun je de D5000 als scheerspiegel gebruiken met zijn glanzende coating (glanzend om de matige kijkhoek te camoufleren). De philips is mat (komt de kijkhoek niet ten goede, maar je ziet jezelf niet zitten op de bank als er een donkere scene is.)
Zapsnelheid via CI+ is op beide modellen dramatisch. De D5000 heeft bij klanten met oude Coax kabels de neiging om niet alle zenders te pakken (tunertje iets te goedkoop?)
Het menu is ook subjectief. Probeer een Samsung maar eens te resetten naar de fabrieksinstelling. Lukt je niet als leek. Ook teletekst op een Samsung is geen onverdeeld succes.
En natuurlijk had dat menu van Philips sneller mogen zijn, maar juist de 5206 draait op de versimpelde versie van Philips' interface en die is juist wel snel omdat er geen animaties worden gebruikt, en alles is best overzichtelijk. Ideale TV voor mensen die een simpele LED tv zoeken met redelijk goed beeld en simpel in het gebruik.
Als je bij Samsung iets meer uitgeeft heb je de D6200 (of vergelijkbaar), op alle fronten een sprong vooruit. Zelfs al heb je geen 3D of Apps nodig zou je alleen voor het beeld al de D6200 moeten nemen.
De D5000 is zeer gelikt qua uiterlijk, maar niet heel speciaal qua prestaties. 100Hz CMR...*kuch* *kuch*
Maar ja, er staat Samsung op en hij is goedkoop, dus gaat hij als een trein.
Toch maar de nieuwe macbook air aangeschaft als grote broer voor mijn instap 11".
Jammer genoeg hebben ze geen i7 versie van de 11" op voorraad. Nu dus de I5 met 128gb genomen. Mediamarkt Zwolle was er helaas doorheen en wilde hem niet bestellen ?? (is dit overal zo?)
Uiteindelijk bij de BCC gekocht, kreeg ik ook nog 15 euro korting voor betalen met de creditcard
En hij is zakelijk dus, BTW nog een keer weg ermee
Jammer genoeg hebben ze geen i7 versie van de 11" op voorraad. Nu dus de I5 met 128gb genomen. Mediamarkt Zwolle was er helaas doorheen en wilde hem niet bestellen ?? (is dit overal zo?)
Uiteindelijk bij de BCC gekocht, kreeg ik ook nog 15 euro korting voor betalen met de creditcard
Ik heb in Utrecht gewoon de 13" kunnen bestellen.jantje112 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:31:
Toch maar de nieuwe macbook air aangeschaft als grote broer voor mijn instap 11".
Uiteindelijk bij de BCC gekocht, kreeg ik ook nog 15 euro korting voor betalen met de creditcardEn hij is zakelijk dus, BTW nog een keer weg ermee
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Gisteren bij de BCC in Amsterdam Noord geweest, een oase van rust vergeleken bij de Media Markt Amsterdam Noord (ben daar niet naar binnen gegaan, wat een slagveld).
BCC matcht prijzen en ik kreeg mijn nieuwe Nespresso apparaat dus keurig - en zonder vragen, de prijs was al verlaagd - mee voor de BTW korting prijs.
BCC matcht prijzen en ik kreeg mijn nieuwe Nespresso apparaat dus keurig - en zonder vragen, de prijs was al verlaagd - mee voor de BTW korting prijs.
Ik weet dat dit niet het juiste topic ervoor is. Maar, wat zou een goede Canon zijn om mee te beginnen (lees: komende jaren geen aankoop meer nieuwe camera) en met tal van uitbreidingsmogelijkheden.Strunkie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:17:
[...]
Als begineling zal ik zeker geen camera bij de MM halen, als gevorderde wel. Je weet wat je nodig bent, als die het niet doet weet je meestel wel wat er aan de hand is en zo niet dan laat je hem ophalen door een repair centre.
Tegenwoordig maakt het geen ene f*ck uit waar je iets haal, garantie is overal het zelfde: 3 weken wachten.
Ik doe alles lekker direct met repair centers meestal heb je het product binnen een week weer terug.
(en minder dan €1000,-. mss in combo met een leuke lens oid)
De CANON EOS 60D + 18-135 IS zit net onder de €1000,-.
Betere opties?
[ Voor 8% gewijzigd door NeutraleTeun op 29-01-2012 13:03 ]
Verwijderd
De 1100D is het instapmodel van Canon en tevens de goedkoopste. Koop je die dan hou je nog geld over voor een leuke lens. Investeren in lenzen is over het algemeen beter als investeren in body's.NeutraleTeun schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:45:
[...]
Ik weet dat dit niet het juiste topic ervoor is. Maar, wat zou een goede Canon zijn om mee te beginnen (lees: komende jaren geen aankoop meer nieuwe camera) en met tal van uitbreidingsmogelijkheden.
Was ik al aan het lezen, maar kon zo 123 niet echt iets up-to-date vinden.
En ging ervan uit dat reacties hier sneller zouden zijn
En ging ervan uit dat reacties hier sneller zouden zijn
Verwijderd
550D heeft best bucks for money imo.NeutraleTeun schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:45:
[...]
Ik weet dat dit niet het juiste topic ervoor is. Maar, wat zou een goede Canon zijn om mee te beginnen (lees: komende jaren geen aankoop meer nieuwe camera) en met tal van uitbreidingsmogelijkheden.
De CANON EOS 60D + 18-135 IS zit net onder de €1000,-.
Betere opties?
vanmiddag een BlackBerry Playbook 64gb bemachtigd voor 251 euries. Was wel het laatste exemplaar dus een demo-model. Thuis gelijk maar even het scherm schoongemaakt, want er zijn heel wat vingertjes overheen gegaan 
Verder helemaal geen beschadigingen of whatsoever, wou eerst een 16gb model scoren maar deze kon ik toch echt niet laten liggen.
Verder helemaal geen beschadigingen of whatsoever, wou eerst een 16gb model scoren maar deze kon ik toch echt niet laten liggen.
Zo dan. Impulsaankoop van de eeuw!
Zojuist een Canon EOS 60D Body gescoord voor €670,-.
Met een Canon EF 70 300MM F/4-5,6 IS USM voor €350,-
Totaalprijs €1020,-
Prijs laagste PW notering €1260,-
Totale korting (inclusief Canon Cashback actie) €290,-
Totaalprijs €1020,-
Verwijderd
Netjes!!!!NeutraleTeun schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:38:
Totaalprijs €1020,-
Hier ook uitgeshopped:
Het is dit weekend uiteindelijk geworden een macbook pro 13 inch i5 2.3 van de vorige generatie dus voor 797 en een imac mini server van de vorige generatie voor 587
Me is happy
Het is dit weekend uiteindelijk geworden een macbook pro 13 inch i5 2.3 van de vorige generatie dus voor 797 en een imac mini server van de vorige generatie voor 587
Me is happy
Iemand een 1100D, 550D of een 600D gekocht, en is niet van plan de workshop te volgen?
Die playbook heb ik ook gekocht, net voor de btw aktie zonet even terug geweest voor de korting maar damn gekkenhuis in arnhem. Toch 47 en een beetje korting
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
Geniaal vandaag.
Ik heb van de week de 7D gekocht voor 950 euro bij MM Roermond. Paar dagen getwijfeld om ook de 17-40 L te halen icm de Cashback actie.
Vanmorgen een bericht gekregen van een goede vriend die wat boodschappen heeft gedaan bij mm Roermond en zag dat er nog 1 hele 17-40 L doos lag in het schap. Deze heeft die verstopt onder een berg 550D's.
Uurtje later was ik bij de mm en gelijk gaan zoeken, en jawel..hij lag er nog..onder de stapel 550D's. Dus ik pak die lens begint er gelijk een klant te schelden dat hij die lens ook moest hebben en hij al een uur aan het wachten was om deze te bestellen.. mijn reactie 'pech gehad'.
Tis niet netjes..maar ik doe alles voor 200 euro korting
Ik heb van de week de 7D gekocht voor 950 euro bij MM Roermond. Paar dagen getwijfeld om ook de 17-40 L te halen icm de Cashback actie.
Vanmorgen een bericht gekregen van een goede vriend die wat boodschappen heeft gedaan bij mm Roermond en zag dat er nog 1 hele 17-40 L doos lag in het schap. Deze heeft die verstopt onder een berg 550D's.
Uurtje later was ik bij de mm en gelijk gaan zoeken, en jawel..hij lag er nog..onder de stapel 550D's. Dus ik pak die lens begint er gelijk een klant te schelden dat hij die lens ook moest hebben en hij al een uur aan het wachten was om deze te bestellen.. mijn reactie 'pech gehad'.
Tis niet netjes..maar ik doe alles voor 200 euro korting
Je weet toch dat de 70-300 een telelens is? Dus dat je daarmee niet `wijd' kan gaan? Wijdse landschappen en gebouwen van redelijk dichtbij zijn daarmee erg moeilijkNeutraleTeun schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:38:
Totaalprijs €1020,-
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Klopt. Heb ook aangegeven voornamelijk zoom te willen.
Zo'n kleine lens wou ik inderdaad al 2e hands erbij gaan zoeken.
Ik vond (dacht tenminste) dat dit de meest voordelige combo zou zijn.
(vooral omdat ik ook sowieso een USM objectief wou)
Zo'n kleine lens wou ik inderdaad al 2e hands erbij gaan zoeken.
Ik vond (dacht tenminste) dat dit de meest voordelige combo zou zijn.
(vooral omdat ik ook sowieso een USM objectief wou)
[ Voor 12% gewijzigd door NeutraleTeun op 29-01-2012 18:06 ]
Toevallig bij BCC een MBP gekocht voor bijna 1500 euro. Hadden hem niet op voorraad, maar hij werd besteld en komt over een paar dagen als het goed is binnen daar. Heb niet eens een aanbetaling hoeven doen, maar heb wel alvast een bon gekregen zodat ik hem voor die prijs kon komen ophalen. Lijkt me oké toch? Of kunnen ze alsnog de order annuleren ofzo
Verwijderd
Nee, want je hebt een order, dus het staat zelfs zwart op wit. Een mondelinge overeenkomst is al een overeenkomst, dusja.Saven schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:21:
Toevallig bij BCC een MBP gekocht voor bijna 1500 euro. Hadden hem niet op voorraad, maar hij werd besteld en komt over een paar dagen als het goed is binnen daar. Heb niet eens een aanbetaling hoeven doen, maar heb wel alvast een bon gekregen zodat ik hem voor die prijs kon komen ophalen. Lijkt me oké toch? Of kunnen ze alsnog de order annuleren ofzo
De actie is weer afgelopen, wat vonden we ervan
? Nu weer een jaartje wachten
Is de MM zondag ook niet tot 22.00 open? Zit te twijfelen of ik de Samsung Note moet halen..alwaysleft schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:25:
De actie is weer afgelopen, wat vonden we ervan? Nu weer een jaartje wachten
Nope, alle vestigingen sluiten om 6 uur vandaag. Actie is alleen nog tot 12 uur online vannacht. Maar daar staat geen Note bij;)Chiii schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:40:
[...]
Is de MM zondag ook niet tot 22.00 open? Zit te twijfelen of ik de Samsung Note moet halen..
Anderhalve week geleden een Transformer Prime gekocht bij de MM Zoetermeer. Vandaag terug gegaan om het prijsverschil terug te vragen. Was totaal geen probleem. Ondanks de enorme drukte was het personeel erg vriendelijk.
Top! Bij deze bedankt. Scheelt toch 96 euro (die m'n vriendin bij de eerste de beste schoenenwinkel alweer heeft uitgegeven.)
Top! Bij deze bedankt. Scheelt toch 96 euro (die m'n vriendin bij de eerste de beste schoenenwinkel alweer heeft uitgegeven.)
2 x de helft
Verwijderd
We kunnen wel zeggen dat het een aantal enthousiaste dagen waren (hier op goT). Ik denk dat velen goed geslaagd zijn, alhoewel niet iedereen bij de MM, maar ook bij BCC.alwaysleft schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:25:
Nee hoor, eind Mei komt weer de vakantiegeldverdubbelaar, dus weer 16% korting.alwaysleft schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:25:
Deze 2 aktie's zijn nu al consequent een paar jaar actief in alle MM's.
Vorig jaar zelfs nog een "geen BTW actie" extra gehad in Sept. of zo, toen had ik mijn huidige TV gekocht.
Nu heel erg zitten twijfelen over een HT set, maar uiteindelijk niet gekocht.
Had te weinig tijd, want Alphen was opeens dicht door een storing, en aangekomen in Rijswijk niet genoeg tijd door drukte en sluiting om 18:00.
Wel nog een tip voor mensen die nog wel wat wilden kopen, de webshop is nog open, en ook bij de concurrent met "high service". Dus als je weet wat je wilt, kan je dat nog proberen.
Verwijderd
Dus je gaat iedere jaar vlak na de kerst je beurs legen bij de MM. Ik vind zo'n actie mooi maar ik koop alleen als het op dat moment toevallig nodig heb en anders koop ik niet. Dus ik zal komende jaren niet de Nederlandse economie steunen.alwaysleft schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:25:
Maar de actie was wel mooi om even te profiteren.
Mwah om twijfelaars van heb ik het wel of niet nodig, zoals ik, over te halen heeft het wel geholpenVerwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Dus je gaat iedere jaar vlak na de kerst je beurs legen bij de MM. Ik vind zo'n actie mooi maar ik koop alleen als het op dat moment toevallig nodig heb en anders koop ik niet. Dus ik zal komende jaren niet de Nederlandse economie steunen.
Wilde een niet al te duur home cinema setje. Had lijstje van 3: Samsung HT-D5530, Sony BDV-E880 en Panasonic SC-BT770. D5530 stond op do. nog op webshop voor € 360,50 na BTW-korting (toen niet besteld, dom...), maar op vrijdag al niet meer. Geen van allen via MM webshop te krijgen. Zeker jammer voor de D5530, omdat daar nog € 25,- cashback op zit (Samsung Hollywood Weken).
Toch nog even naar MM Breda en E'hvn gereden, maar ook niet in winkel helaas. MM E'hvn had nog 1 showroomexemplaar van de D5530 staan (krasjes en werkte niet 100%, 1 tallboy was stuk/ontbrak ofzo) en kwam dan na korting nog op € 377,-, duurder dan webshop.
Kon ook nieuw besteld worden, kwam dan eveneens op € 377,-.
Dus voor incompleet exemplaar geen extra korting... "Webshop is goedkoper dan winkel.". Nah ja, vanwege cashback toch acceptabele prijs van € 352,-. Oeps mijnheer, toch niet meer te bestellen.
Uiteindelijk gegaan voor Samsung HT-D6500. Was € 499,- en kwam na BTW-korting op € 419,-. Leuke is dat op de D6500 € 50,- cashback zit i.t.t. € 25,- voor D5530 en ik dus € 369,- betaal. Slechts € 17,- verschil met D5530.
Geen slechte deal uiteindelijk, toch? Bij BesteKeus.nl nog € 570,-!
Toch nog even naar MM Breda en E'hvn gereden, maar ook niet in winkel helaas. MM E'hvn had nog 1 showroomexemplaar van de D5530 staan (krasjes en werkte niet 100%, 1 tallboy was stuk/ontbrak ofzo) en kwam dan na korting nog op € 377,-, duurder dan webshop.

Kon ook nieuw besteld worden, kwam dan eveneens op € 377,-.

Uiteindelijk gegaan voor Samsung HT-D6500. Was € 499,- en kwam na BTW-korting op € 419,-. Leuke is dat op de D6500 € 50,- cashback zit i.t.t. € 25,- voor D5530 en ik dus € 369,- betaal. Slechts € 17,- verschil met D5530.
Geen slechte deal uiteindelijk, toch? Bij BesteKeus.nl nog € 570,-!
prima, een leuke tablet voor +/- 100 euro minder is altijd mooi meegenomen...en dan heb ik hem niet eens bij de MM gehaaldalwaysleft schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:25:
Nee, heb een jaar lang gespaard voor een iMac en zodoende vind ik het dus een top actie. Niet zo snel oordelen a.u.bVerwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Dus je gaat iedere jaar vlak na de kerst je beurs legen bij de MM. Ik vind zo'n actie mooi maar ik koop alleen als het op dat moment toevallig nodig heb en anders koop ik niet. Dus ik zal komende jaren niet de Nederlandse economie steunen.
Vlak voor sluitingstijd in MM ArenA toch nog een Canon 85mm 1.8 besteld. Was niet op voorraad en stond nog voor €479,- in het systeem. Prijs werd ter plekke gelijkgetrokken aan internetprijs op Kieskeurig. Met de korting eraf kwam het uit op €288,-. Me happy, nu hopelijk dat 'ie snel wordt geleverd.
Was trouwens een enorme drukte in A'dam. Er waren zelfs noodklassa's open
Jaap
Klopt. Alles was ook verbouwd haha. Ik moest mijn NX 100 gaan ruilen en er stond een gigantische rij bij de service balie. niet normaal! Er waren 4 nood kassa's bijgeplaatst.J.apiooo schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:08:
Vlak voor sluitingstijd in MM ArenA toch nog een Canon 85mm 1.8 besteld. Was niet op voorraad en stond nog voor €479,- in het systeem. Prijs werd ter plekke gelijkgetrokken aan internetprijs op Kieskeurig. Met de korting eraf kwam het uit op €288,-. Me happy, nu hopelijk dat 'ie snel wordt geleverd.
al met al toch een leuke aktie. Lekker een Canon Eos 1100D gescoord.
Ik heb erorm geprofiteerd; setje autospeakers van 29 euro voor 25!alwaysleft schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:25:
Heb nu wel weer enigszins normaal geluid in mijn 107
Nederlands is makkelijker als je denkt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.