MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.933 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

De actie is voorbij, zit lekker thuis met mijn voetjes in een massagebadje met soda (heb ontstoken tenen). Heb vandaag lekker veel fijne klanten kunnen hebben die beleefd waren en ook gewoon bereid waren even te wachten door de drukte. Hoop inderdaad dat wel iedereen zijn/haar aankopen heeft kunnen maken/bestellen. Vind het toch wel grappig dat mijn verwachtingen waar komen.

Veel bedrijven zeggen: "wij gaan mee met de BTW actie van de Mediamarkt". Ik zeg op mijn beurt tegen de BCC: "waar is jullie voorraad?" Dat blijkt maar weer hier want ik hoor bestellingen langskomen. Natuurlijk gebeurt dat bij ons ook, maar een winkel als de Mediamarkt is beter voorbereid op dit soort acties. Daarnaast heb je in een winkel áltijd betere service dan in een webwinkel (vooral snellere service). Op het moment dat mensen vragen hebben kunnen ze altijd langs komen en vragen hoe het nog precies zit (vooral handig voor de a-technische mensen onder ons). Gelukkig zijn er dat op tweakers.net niet zo heel erg veel, maar goed...

weltrusten :P en tot volgend jaar

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijgen ze de Asus Prime weer binnen denken jullie? Ik ben er naartoe geweest om hem te bestellen maar dat bleek niet te kunnen (Ondanks dat ze het drie keer aan te telefoon hebben verteld van wel) dus heb nu zo'n formulier meegekregen dat ik recht heb op een Prime. Ik bel anders morgen ook wel even, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:43:
Wanneer krijgen ze de Asus Prime weer binnen denken jullie? Ik ben er naartoe geweest om hem te bestellen maar dat bleek niet te kunnen (Ondanks dat ze het drie keer aan te telefoon hebben verteld van wel) dus heb nu zo'n formulier meegekregen dat ik recht heb op een Prime. Ik bel anders morgen ook wel even, alvast bedankt!
Dat zal afhankelijk zijn van de leverancier. Als de leverancier ze heeft, heel erg snel. Als de leverancier ze niet heeft, kan het wel even duren (maandje ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leverancier is Asus gewoon als het goed is, maar ik las dat Asus overal wat problemen heeft? naja ik geef ze morgen wel even een belletje wil hem namelijk graag hebben en die bijna 100 euro korting neem ik dan graag ook mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Is er al bekend wanneer er een nieuwe BTW-actie is? Ik heb deze gemist namelijk ivm te druk op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Ja, volgend jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Oke, heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

YaYo86 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:51:
Is er al bekend wanneer er een nieuwe BTW-actie is? Ik heb deze gemist namelijk ivm te druk op het werk.
oh .. my ..gawd xD :P nee... Gebruikelijk is het eind januari maar dat is nooit zeker en we hebben hier geen glazen bol. Dan maar kopen zonder korting zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat wordt dan een nieuwe uhhhhh. Begin ik nu alvast met sparen 8)7 LOL

Ik heb liever dit kortingsysteem dan zoals het vorig jaar was. Toen was het een staffelsysteem als mijn geheugen me niet in de steek laat. Kocht je voor xxx dan kreeg je € 100 kocht je xxy dan € 150 ect ect.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:10:
[...]

Mooi dat wordt dan een nieuwe uhhhhh. Begin ik nu alvast met sparen 8)7 LOL

Ik heb liever dit kortingsysteem dan zoals het vorig jaar was. Toen was het een staffelsysteem als mijn geheugen me niet in de steek laat. Kocht je voor xxx dan kreeg je € 100 kocht je xxy dan € 150 ect ect.
dat wordt gehanteerd bij andere acties. Toen de mediamarkt tot 22.00 open bleef waren er verschillende filialen met zulke actieprijzen tot maximaal 200 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
Ja, 24 t/m 27 januari 2013.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nog 22 minuten op www.mediamarkt.nl
LuPo schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:26:
[...]
Ja, 24 t/m 27 januari 2013.
Hoe laat gaan de deuren open?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:39:
Veel bedrijven zeggen: "wij gaan mee met de BTW actie van de Mediamarkt". Ik zeg op mijn beurt tegen de BCC: "waar is jullie voorraad?" Dat blijkt maar weer hier want ik hoor bestellingen langskomen. Natuurlijk gebeurt dat bij ons ook, maar een winkel als de Mediamarkt is beter voorbereid op dit soort acties. Daarnaast heb je in een winkel áltijd betere service dan in een webwinkel (vooral snellere service). Op het moment dat mensen vragen hebben kunnen ze altijd langs komen en vragen hoe het nog precies zit (vooral handig voor de a-technische mensen onder ons). Gelukkig zijn er dat op tweakers.net niet zo heel erg veel, maar goed...

weltrusten :P en tot volgend jaar
Krijg je hier voor betaald door de MM? En zover ik kan herinneren is kennis van verkopers van MM niet altijd denderend, ik kan me goed herinneren dat toen ik woensdag in MM in Heerlen naar Asus K53's vroeg dat verkoper zei dat waren oude modellen 8)7 , waarop ik zei dat er ook recente modellen bij zaten en hij verkocht er notabene zelf, dus niet alleen in de webshop van MM.

Wat je over de BCC zegt geld volgens mij net zo goed voor de MM en daarbij heeft de BCC een veel betere combinatie van fysieke winkel en webwinkel en vraagt de BCC geen verzendkosten en via hun webshop kun je ook direct zien of op voorraad is in een fysieke BCC en het dus daar halen.

Volgens mij heeft de MM meer belang aan mensen die juist geen verstand hebben van het product wat ze gaan kopen, want die zien toch niet dat bepaalde modellen een oude CPU heeft en je voor minder euro's de nieuwere versie uit de betreffende notebook serie kan krijgen ( Wel eens waar in de MM webshop zelf, maar dat hoort ook bij de MM ).

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat een computer verkoper het leuk vind dat ik mijn huiswerk gedaan heb en terwijl hij me een notebook probeert te kopen ik zeg ohja die heeft een oudere CPU ( Heb ik echt gezegd ), want dan kan hij me namelijk niet meer die oudere dure modellen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:46:
[...]

Krijg je hier voor betaald door de MM? En zover ik kan herinneren is kennis van verkopers van MM niet altijd denderend, ik kan me goed herinneren dat toen ik woensdag in MM in Heerlen naar Asus K53's vroeg dat verkoper zei dat waren oude modellen 8)7 , waarop ik zei dat er ook recente modellen bij zaten en hij verkocht er notabene zelf, dus niet alleen in de webshop van MM.

Wat je over de BCC zegt geld volgens mij net zo goed voor de MM en daarbij heeft de BCC een veel betere combinatie van fysieke winkel en webwinkel en vraagt de BCC geen verzendkosten en via hun webshop kun je ook direct zien of op voorraad is in een fysieke BCC en het dus daar halen.

Volgens mij heeft de MM meer belang aan mensen die juist geen verstand hebben van het product wat ze gaan kopen, want die zien toch niet dat bepaalde modellen een oude CPU heeft en je voor minder euro's de nieuwere versie uit de betreffende notebook serie kan krijgen ( Wel eens waar in de MM webshop zelf, maar dat hoort ook bij de MM ).

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat een computer verkoper het leuk vind dat ik mijn huiswerk gedaan heb en terwijl hij me een notebook probeert te kopen ik zeg ohja die heeft een oudere CPU ( Heb ik echt gezegd ), want dan kan hij me namelijk niet meer die oudere dure modellen verkopen.
Of ik er voor betaald krijg? nee, ik vind het alleen belangrijk dat mensen wel een reëel beeld zien van een bedrijf waarvan ik de ins en outs ken en meer dan alleen een situatieopname met 1 verkoper. Natuurlijk weet de ene verkoper meer/minder dan de andere, dat is nu eenmaal zo. Dat jij nou net 1 tegen komt die niet weet waar hij het over heeft is jouw pech. Waar je daarintegen rekening mee moet houden is dat jijzelf de mogelijkheid hebt op de EXACTE specifiacties van 1 bepaald product helemaal uit te pluizen. Een verkoper zal honderden modellen uit zijn hoofd moeten leren. Daarnaast is het zo dat op een bepaalde serie van laptops/computers er ongeveer 5-10 verschillende modellen zijn met een processor zus, en een geheugenbank zo en dit weer zus en dat weer anders en kleurtje dit en kleurtje dat en afwerking zo en ... ik kan nog wel even doorgaan.

Dat de BCC een webshop heeft die beter werkt kan ik met je eens zijn, de webshop van de mediamarkt vind ik ook een ramp. Dat haalt niet weg dat OOK in de mediamarkt gekeken kan worden naar de prijs in een webshop. Als een klant vraagt of ik het wil controleren doe ik dat gerust, heb er nog geen enkele keer moeilijk over gedaan en heb het ook niet zien gebeuren.

Over het feit dat jij je huiswerk hebt gedaan vinden sommige verkopers juist wel leuk, het is maar net hoe je het op pakt als verkoper zijnde vind ik. Als ik een klant krijg die net even iets meer details weet over een bepaald product leer ik daar ook van. Daar staat tegenover dat ik misschien net iets meer weet van een ander product ( en ja, dat komt ook voor). Een verkoper is geen allesweter. Weet jij wel welk type transistoren, diodes en omvormers er in bepaalde types laptops zitten en of hij een automatische omvormer heeft voor 240/110 volt? Het gemiddelde verbruik, accuduur in verschillende energiemoda, etcetera? Technische specificaties van een laptop zeggen immers niet altijd alles, het is de ondergrond die het er toe doet. Mocht je dan nog tot de conclusie komen dat je meer weet dan een verkoper, spreek er dan ook geen een aan. Laat de verkopers dan mensen helpen die wel die hulp en kennis kunnen gebruiken omdat zij er simpelweg geen kaas van hebben gegeten.

Overigens is de mediamarkt in mijn optiek ook meer een winkel die dingen wil laten zien aan de klanten en de klanten zelf dingen wil laten ervaren. De meest nieuwe modellen en innovatieve modellen zijn vrijwel altijd (soms niet) in de winkel ergens aanwezig. Uitgebreide demo-opstellingen om ervaring op te doen en de kans om rustig alles eens te bekijken. Ik denk dat daar het verschil zit tussen de BCC en een MediaMarkt. Ieder zijn voorkeur natuurlijk, mijn voorkeur gaat naar de MediaMarkt om de reden dat ik vindt dat zij creatiever zijn in hun bedrijfsvisie en zelf vorming kunnen geven aan de elektronicamarkt. Wat heeft de BCC toegevoegd voor de consument aan de markt behalve hun "low pricing, high service" termen? Ze hobbelen achter de concurrenten aan als zij iets verzinnen.

Overigens, verkopers zijn verkopers... of ze nu bij de BCC werken of bij de MediaMarkt. Het is een vak, niet alsof een verkoper bij de MM ineens anders is dan die van de BCC. Het zijn de producten en diensten die zij verkopen, de mensen die de invulling geven daaraan en zoals je zelf ook weet, mensen zijn er in alle soorten en maten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
Heerlijk zoals de mensen van de MM (hier) reageren.
Zaterdag ochtend even bij de (collega's) wezen kijken aan de overkant (MM).
Gelijk een medewerker naar me toe (we herkennen elkaar van gezicht) wat ik kwam doen...
Prijzen controleren vroeg hij nog. Nee ik kom een bak koffie halen.
De heren bij de MM hadden er behoorlijk de pest in dat de BCC zo fysiek meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
w4rguy schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:39:
De actie is voorbij, zit lekker thuis met mijn voetjes in een massagebadje met soda (heb ontstoken tenen).
Respect: waren drukke dagen ik voel precies hetzelfde .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Pred! schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:10:
[...]

Respect: waren drukke dagen ik voel precies hetzelfde .......
Die ontstoken tenen had ik al voor de actie begon :P. En wat betreft de haat aan BCC, in princiepe heb ik die niet. Ik kan alleen slecht tegen generalisaties en de BCC is nu eenmaal de eerste waarmee snel wordt vergeleken. In de stad waar ik werk is de It's al failliet en wij krijgen vaak genoeg mensen die bij de BCC zijn geweest. Die hebben dan informatie van een medewerker van de BCC gekregen waarvan wij ons achter onze oren krabben en zoiets hebben van .."oh is dat zo, volgensmij niet hoor" :P. Zoals ik al zei, verkopers zijn heel specifiek, de ene weet meer dan de ander. Ik durf ook gerust te wedden dat er ergens een verkoper loopt (ook in een andere winkel) die meer weet van tv's dan dat ik doe. Ik zal hoe dan ook mijn uiterste best doen om een klant zo goed mogelijk te helpen. Er zijn genoeg mensen die ook meer weten, maar die inzet niet tonen. Het mooiste is natuurlijk een combinatie van die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@w4rguy de verkopers spreken mij aan niet andersom. Het begon ermee dat ik geen foto's mocht nemen 8)7 dus ze spraken mij aan, ik maakte alleen van situatie gebruik dat hij me de informatie maar even in de computer op zocht.

Het was overigens me eerste aankoop bij de BCC en die was notabene opzij voor me gelegd. Maar de MM heeft rood als kleur en rood is een drukke kleur. De BCC heeft wat rustigere kleuren. Oh en de MM is van oorsprong een Duits bedrijf, alleen de Duitse MM is toch beter vind ik, maja ik ga geen notebook in Duitsland kopen dan heb je een Duits toetsenbord.

De BCC vind zijn oorsprong dan weer uit Groot Brittannië.

Wist je overigens dat er in China ook een MM is ;)

Oh ja de It's ja die hadden ook de geen btw, zijn ze daarna failliet gegaan ( Ik had er gekocht ), heb ik gelukkig via ING mijn geld terug gekregen en toen tijdens de geen btw bij MM gekocht.
Pred! schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:08:
Gelijk een medewerker naar me toe (we herkennen elkaar van gezicht) wat ik kwam doen...
De heren bij de MM hadden er behoorlijk de pest in dat de BCC zo fysiek meegaan.
Vandaar dat ik geen foto's mocht maken, ze waren natuurlijk bang dat ik de foto's naar de BCC stuurde.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:20:
@w4rguy de verkopers spreken mij aan niet andersom. Het begon ermee dat ik geen foto's mocht nemen 8)7 dus ze spraken mij aan, ik maakte alleen van situatie gebruik dat hij me de informatie maar even in de computer op zocht.

Het was overigens me eerste aankoop bij de BCC en die was notabene opzij voor me gelegd. Maar de MM heeft rood als kleur en rood is een drukke kleur. De BCC heeft wat rustigere kleuren. Oh en de MM is van oorsprong een Duits bedrijf, alleen de Duitse MM is toch beter vind ik, maja ik ga geen notebook in Duitsland kopen dan heb je een Duits toetsenbord.

De BCC vind zijn oorsprong dan weer uit Groot Brittannië.

Wist je overigens dat er in China ook een MM is ;)
Sterker nog .. in meer dan 20 landen...
Ik ga even niet verder (ook al zou ik willen) want dan gaan we teveel off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Pred! schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:08:
Das grappig, vorige keer dat ik op de koffie ging bij de buren ( bcc ) , waren ze ook niet blij met mij ;). Ach, blijft een spelletje, al lijkt me prijzen bij MM controleren irritanter dan visa versa, daar de BCC online + offline prijzen redelijk gelijk heeft dacht ik. MM moet je echt altijd fysiek langs droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
w4rguy schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:18:
[...]

Die ontstoken tenen had ik al voor de actie begon :P. En wat betreft de haat aan BCC, in princiepe heb ik die niet. Ik kan alleen slecht tegen generalisaties en de BCC is nu eenmaal de eerste waarmee snel wordt vergeleken. In de stad waar ik werk is de It's al failliet en wij krijgen vaak genoeg mensen die bij de BCC zijn geweest. Die hebben dan informatie van een medewerker van de BCC gekregen waarvan wij ons achter onze oren krabben en zoiets hebben van .."oh is dat zo, volgensmij niet hoor" :P. Zoals ik al zei, verkopers zijn heel specifiek, de ene weet meer dan de ander. Ik durf ook gerust te wedden dat er ergens een verkoper loopt (ook in een andere winkel) die meer weet van tv's dan dat ik doe. Ik zal hoe dan ook mijn uiterste best doen om een klant zo goed mogelijk te helpen. Er zijn genoeg mensen die ook meer weten, maar die inzet niet tonen. Het mooiste is natuurlijk een combinatie van die 2.
Dat blijf altijd.
Op een heleboel punten lijkt het me geweldig om bij een MM te werken.
o.a. dat mensen die blind verwachten de MM standaard goedkoper is / het aanbod / de acties die ze verzinnen.
Dat er informatie niet klopt wat aan een klant is meegeven ligt erg aan de persoon (de verkoper) of dat een klant selectief luistert.
Hier ook vaak meegemaakt dat een klant met info van de MM komt die niet klopt.
o.a. dat de UE**D6530 en de UE**D6750 van Samsung precies dezelfde tv is.
Dat gebeurt zo vaak dat het bij ons bekend staat dat de medewerkers van de MM het bewust zeggen.
De 6750 heeft de techniek MIcroDimming net als de D7000 en de D8000.
Alleen de MM heeft de 6750 niet en voor een klant is het van buiten niet te zien.
Zeker omdat MicroDimming nog geen begrip is.

Al met al waren het drukke dagen en laten we hopen dat nog meer van dat soort drukke dagen gaan komen, want leuke dagen zijn het ook wel weer!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
thijszor schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:33:
[...]

Das grappig, vorige keer dat ik op de koffie ging bij de buren ( bcc ) , waren ze ook niet blij met mij ;). Ach, blijft een spelletje, al lijkt me prijzen bij MM controleren irritanter dan visa versa, daar de BCC online + offline prijzen redelijk gelijk heeft dacht ik. MM moet je echt altijd fysiek langs droppen.
Klopt zeker irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
De verkoper van mijn MBP bij de MM Z'meer was zeer vriendelijk maar redelijk clueless. :P Elke kans die ik 'm gaf voor upselling vloog hij verkeerd aan. Nou was ik niet echt van plan om af te wijken dus niets aan de hand. Maar uiterst vriendelijk en voorkomend, hielp nog mee de andere dingen van m'n lijstje zoeken.

Bij de BCC waar ik ter elfder ure nog een cadeautje voor mijn neefje moest scoren moest ik lang wachten op zaterdag om 16.40 en was de verkoper wat minder. Neem hem dat trouwens niet kwalijk hoor, het zal ongetwijfeld druk zijn geweest en ik moest een bepaald type pre paid telefoon hebben.

Al met al zeer tevreden over de aankopen en de service. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Het zal toch vaak voor een groot deel afhankelijk zijn van naar welke vestiging je gaat, en welke verkoper je treft....

En wat w4r zegt, sommige mensen verwachten dat je elk miniem detail van een apparaat kent, wat toch bijzonder lastig is als je meer dan honderd verschillende hebt liggen.

En als je iets specifieks niet weet kan je het altijd nog samen met de klant even op het internet na zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:37:
[...]

[...]

Hoe laat gaan de deuren open?
M'n opmerking was sarcastisch bedoeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb zelf slechte ervaringen met verkopers van de Media Markt.

Ik wou mijn iPod touch kopen, 3e generatie, die net een week uit was. Dus ik naar MM toe, aangezien die altijd wel redelijk snel zijn met nieuwe dingen, vooral van Apple. Ik kon hem echter niet vinden, dus ik vraag aan 1 van de medewerkers of de nieuwe iPod touch er al is, krijg ik als antwoord terug dat de 3e generatie nog niet is aangekondigd, dat als hij er is dat hij nooit goedkoper zal worden dan de 2e generatie (zat wel 50 euro verschil in, in voordeel van 3e generatie) en dat ik er vooral niet te veel van moest verwachten...

Ik heb moeite moeten doen om niet op de computer die naast hem stond naar de aankondiging van apple zelf te gaan en zijn gezicht erop te drukken.

Tegenwoordig ga ik dan ook alleen maar naar de MM om te kijken of ze nog toffe aanbiedingen hebben, of als ze iets in de aanbieding hebben wat ik wil hebben. Zelf ben ik btw ook van mening dat MM redelijk duur is, tenzij het in de aanbieding is (tenminste voor wat ik koop, dus games en accesoires daarvan, muziek en tv ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:25
Iemand enig idee of ze SSD's hebben bij de MM?
nevermind

[ Voor 16% gewijzigd door BertusB404 op 30-01-2012 09:17 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:34

paQ

nooberke schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:48:
Het zal toch vaak voor een groot deel afhankelijk zijn van naar welke vestiging je gaat, en welke verkoper je treft....

En wat w4r zegt, sommige mensen verwachten dat je elk miniem detail van een apparaat kent, wat toch bijzonder lastig is als je meer dan honderd verschillende hebt liggen.

En als je iets specifieks niet weet kan je het altijd nog samen met de klant even op het internet na zoeken
Dat is absoluut waar!

Bij MM R'dam Centrum werkt op de foto afdeling iig een verkoper die verstand heeft van wat ie verkoopt, de verschillen kent en de voors en tegens, maar vraag niets over een telefoon bij MM Alexandrium bijv, of over een stekker voor een HDMI kabel. (2 verschillende medewerkers)

Nou zal de verkoper van de fotoafdeling in het centrum zelf al uit veel kennis kunnen putten, maar ik vind dt bedrijven best wat beter mogen voorzien in de kennis van de verkopers. Het bedrijf is daar grotendeels zelf verantwoordelijk voor vind ik.

* paQ heeft heul lang geleden bij Expert gewerkt. Reken maar dat we zeer regelmatig uitleg kregen van merken, importeurs of de bedrijfsleider over producten. Ja ook van strijkijzers, of wat er nou zo voordelig was aan een los hangend verwarmingselement in een frietpan.
Sta je in elk geval niet voor paal als iemand de verschillen aan je vroeg.
Als ik dat nu doe bij de Block oid, dan gaan zij op de kaartjes kijken en doen een spelletje zoek de verschillen. 8)7 dat kan ik zelf ook wel lezen droeftoeter :+
" ja uh.... mja deze is beter"
- oh waarom dan :?
" nou uh... uh... omdat uh... naja van die krijgen we er vrij veel terug, en van die andere niet"
- jaaaaaaaa ja :')

Saturn 2 weken geleden met de tv actie. De verkoper, binnen 80 seconden de volgende uitspraken:
- "Dat is denk ik wel het beste scherm wat ik er hier heb bij staan" (LCD LED Aquos)
- "En dat voor een ka u tee prijs"
- "De rest is alleen maar samsung-geil uiterlijk"

SRSLY :| |:(

Zo zie je maar. Elke verkoper is anders, en je bent als klant (misschien niet de doorsnee tweaker) vreselijk afhankelijk van de informatie die de verkoper aan je geeft. En dat merk je alleen al aan de het geroezemoes in de winkel zelf van klanten op zo'n afdeling. "Ja, want plasma verbruikt 3 keer zo veel stroom dan LCD, he"

Dus zodoende kudo's voor de fotomeneer in R'dam Centrum :P en die pakken we af van dat "Teeveetje he mevrouw?"-figuur bij Saturn (en van FOKA :+ )

offtopic:
verder is het best handig als je op 25 autominuten afstand 8 van die zaken hebt

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Gisteren nog even een Philips stoppelmaaier gekocht bij de BCC. Precies €100 (€119-19), wat nog minder was als de MM webshopprijs volgens mij. :)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 22:43

Goverman

not loaded

Ik heb gisteren nog even een Philips 2094 HR blender gekocht. Kostte op de website van mediamarkt €57,98. De winkelprijs was 84,99 (na BTW-korting 71, nogwat). Ik kreeg hem echter wel mee voor € 57,98 :).

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:12

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Gisteren bij MM Rotterdam Centrum een Sony A65 met 18-55 kitlens meegenomen voor 714 euro. In de pricewatch staat 'ie nu voor 968 euro, dus dat leek me een mooie deal :)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
thijszor schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:33:
[...]

Ik kan me dat spelletje ook wel herinneren van de games.
Maar tegenwoordig maken de locale ePlaza en MM gewoon afspraken.
Ze bellen wekelijks even met elkaar en stemmen gewoon de prijzen op elkaar af. :(

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Ik heb even een lading reacties verwijderd.

Ten eerste gaat dit topic over de BTW actie, algemene reacties over goede/slechte ervaringen bij Media Markt zijn dus eigenlijk al off-topic. Maar als je al zaken wilt aankaarten, bijvoorbeeld omdat er relevatie is met de actie die nu loopt, dan kan dat in elk geval op een fatsoenlijke manier, zonder daarbij mensen persoonlijk aan te vallen.

Daarmee doel ik zowel op klachten over Media Markt, maar ook op de manier waarop anderen weer op die klachten in gaan.

Graag vanaf nu weer vriendelijk en on-topic verder over de BTW actie :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Afgelopen weekend was ik in de race om een Samsung UE55D7000 aan te schaffen. Langs de MM gegaan om eens te kijken of er een mooie deal gemaakt kon worden, ondanks dat het toestel is uitgesloten van deelname aan de BTW-actie. Verkoper kwam met het bekende verhaal dat de 6000/7000/8000 series niet mochten meedoen met de BTW-actie. Maar hij kon het één en ander wel regelen voor me, maar het zou moeilijk worden vanwege marge en nog meer blabla. Toestel was op voorraad en kon ik zo meenemen. Gelijk aangegeven, gezien het formaat van de doos, dat deze niet in de auto zou passen en dat het toestel toch wel ‘kosteloos’ bezorgd zou kunnen worden. Daar viel niet over te praten en einde onderhandelen! Verkoper bedankt voor zijn hulp en informatie en ik zou erover nadenken.

Daarna langs de buurman, BCC, en verkoper geconfronteerd met de BTW-actie van de MM. Verkoper geeft, net als de MM, aan dat dit toestel ‘eigenlijk’ niet mee mag doen met de actie. Echter, gaf de verkoper gelijk aan dat hij wel de BTW-actie op het toestel kon geven. Dat is mooi. Verkoper checkt in de computer en helaas de D7000 is niet op voorraad. (niet dat ik toestel kan meenemen in de auto!) Jammer, de MM heeft deze wel op voorraad geef ik aan. Verkoper vraagt of ik hem dit weekend al wil gebruiken. Nou, nee geen haast ermee. Mooi, zegt de verkoper, want volgende week krijg ik hem binnen. Ik geef gelijk aan dat hij dan ook maar gelijk ‘kosteloos’ bezorgd kon worden, want bij de MM kan ik er immers met de doos onder mijn arm de deur uitlopen en kan ik vanavond al naar het mooie beeldscherm kijken.(ik heb maar niet aangegeven dat het toestel niet in de auto past) Verkoper was even stil en liep weg en zou zo terugkomen. Een paar minuutjes later kwam de verkoper terug met een ‘alles-of-niets-deal’ en dat ik nu moest beslissen(weglopen, nadenken en later terugkomen had geen zin) of ik het toestel voor € 1975,- zou kopen (incl. bezorgen).

MM, bedankt voor de BTW-actie en BCC, bedankt voor een superdeal! :)

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mijn succes met de Media markt:

Gewoon doorzeiken dat netwerkbekabeling essentieel is, en btw korting gekregen erover. Helaas over switches niet. 55 vierkante meter huis bekabeling kost toch wat, en dan helpt dat wel. (PC, laptop, PC, 360, Wii, PS3, TV, Media Centre, Reciever, PS2 :p)

Wel raar dat tenminste de MM zoetermeer na de BTW acties sommige prijzen nog steeds erg laag heeft staan. Wel handig, dat wel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Gisteren op de valreep nog een pricewatch: Samsung Galaxy Tab 8,9 16GB 3G Zwart willen halen; helaas alleen de witte op voorraad... Nu ja, dan maar via de webshop, zelfs met 5 euro verzendkosten nog met afstand de goedkoopste (die van Redcoon is wit...).

Nu wachten tot hij binnenkomt :P

Mijn ervaring met de verkopers is erg positief, zolang je tenminste niet de MM binnenstapt met het waanbeeld dat ze allemaal alles weten van ieder product, en dat ze met 1,23*10^4 mensen in de winkel uitgebreid de tijd voor je hebben :P Dat laatste deden ze desondanks toch erg goed, hulde :) Nu nog een cursus 'Nee durven zeggen' en het laatste irritatiepuntje is opgelost :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb geen geweldige deals kunnen maken. €10 en €5 onder de laagste prijs in de pricewatch. Wel tevreden hoor. :)

pricewatch: Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II voor €209

pricewatch: Canon EF 50mm f/1.8 II voor €91

De prijs van de 55-250mm was trouwens dezelfde als die in de webshop (beide €209), de 50mm f1.8 was in de webshop €85 en in de winkel €91. Zou ik daar nog voor terugkunnen naar de informatiebalie? Ik vroeg het in de winkel op de dag van aankoop maar werd gelijk afgewimpeld dat zij kosten voor gebouw en personeel hadden die de webshop niet had. Dan is het toch raar dat de 55-250mm wel dezelfde prijs heeft? Of moet ik dat zien als 'geluk' en had die 55-250mm hoger moeten zijn in de fysieke winkel? Bij MM Arene was bijv. de 50mm f1.8 zelfs €83. Dus het kan nog beter. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 30-01-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:12
Volgens mij ligt dat aan de winkel of je wel of niet iets van de prijs af kunt krijgen.
Bij mij werd het rechtgetrokken met de andere MM, mits op voorraad daar.
De webshop heb ik hier ook in dit topic over gelezen dat het in de winkel daar ook wel mee rechtgetrokken werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Wel grappig dat Logitech muizen onder accessoires vallen en autoradio's niet, maar volgens mij als ik een autoradio bij de autodealer mee bestel is dit toch echt een accessoire optie. :/

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Morpheusk schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:55:
Wel grappig dat Logitech muizen onder accessoires vallen en autoradio's niet, maar volgens mij als ik een autoradio bij de autodealer mee bestel is dit toch echt een accessoire optie. :/
Als je een tv in een auto laat bouwen bij de garage is het ook een accessoire....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Morpheusk schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:55:
En het rare is.. Mac toetsenborden en muizen vielen er gewoon wel onder. Dus voor de mac zijn ze essentieel en voor PC's niet (Dit was bij Zoetermeer en Bergen op zoom het geval, de rest kan ik niks over zeggen)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Donde schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:01:
Afgelopen weekend was ik in de race om een Samsung UE55D7000 aan te schaffen. Langs de MM gegaan om eens te kijken of er een mooie deal gemaakt kon worden, ondanks dat het toestel is uitgesloten van deelname aan de BTW-actie. Verkoper kwam met het bekende verhaal dat de 6000/7000/8000 series niet mochten meedoen met de BTW-actie. Maar hij kon het één en ander wel regelen voor me, maar het zou moeilijk worden vanwege marge en nog meer blabla. Toestel was op voorraad en kon ik zo meenemen. Gelijk aangegeven, gezien het formaat van de doos, dat deze niet in de auto zou passen en dat het toestel toch wel ‘kosteloos’ bezorgd zou kunnen worden. Daar viel niet over te praten en einde onderhandelen! Verkoper bedankt voor zijn hulp en informatie en ik zou erover nadenken.

Daarna langs de buurman, BCC, en verkoper geconfronteerd met de BTW-actie van de MM. Verkoper geeft, net als de MM, aan dat dit toestel ‘eigenlijk’ niet mee mag doen met de actie. Echter, gaf de verkoper gelijk aan dat hij wel de BTW-actie op het toestel kon geven. Dat is mooi. Verkoper checkt in de computer en helaas de D7000 is niet op voorraad. (niet dat ik toestel kan meenemen in de auto!) Jammer, de MM heeft deze wel op voorraad geef ik aan. Verkoper vraagt of ik hem dit weekend al wil gebruiken. Nou, nee geen haast ermee. Mooi, zegt de verkoper, want volgende week krijg ik hem binnen. Ik geef gelijk aan dat hij dan ook maar gelijk ‘kosteloos’ bezorgd kon worden, want bij de MM kan ik er immers met de doos onder mijn arm de deur uitlopen en kan ik vanavond al naar het mooie beeldscherm kijken.(ik heb maar niet aangegeven dat het toestel niet in de auto past) Verkoper was even stil en liep weg en zou zo terugkomen. Een paar minuutjes later kwam de verkoper terug met een ‘alles-of-niets-deal’ en dat ik nu moest beslissen(weglopen, nadenken en later terugkomen had geen zin) of ik het toestel voor € 1975,- zou kopen (incl. bezorgen).

MM, bedankt voor de BTW-actie en BCC, bedankt voor een superdeal! :)
Je hebt een mooie deal gesloten, dat is zeker. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de manier waarop je korting verlangt nogal aso vind. Ten eerste is voor 1975 de tv al goedkoper dan de laagste PW prijs. Om dan ook maar even gratis bezorging te verwachten vind ik dan best ver gaan. In het geval van MM is het een uitbesteding, dus voor de MM is het ook niet gratis.

Overigens verwacht ik zelf dat BCC niet lang blijft bestaan als ze doorgaan met dit soort kopieer acties, uit de database 'Reach' (http://www.bvdinfo.com/Pr...ation/National/REACH.aspx), blijkt dat de BCC holding een verlies over 2010 gemaakt heeft van 1,4mrd. Het zal me niks verbazen dat BCC over 2 jaar het zelfde lot ondergaat als It's.

Deze holding is trouwens onderdeel van de KESA groep, en deze draaien nog genoeg winst volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
thobe schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Je hebt een mooie deal gesloten, dat is zeker. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de manier waarop je korting verlangt nogal aso vind. Ten eerste is voor 1975 de tv al goedkoper dan de laagste PW prijs. Om dan ook maar even gratis bezorging te verwachten vind ik dan best ver gaan. In het geval van MM is het een uitbesteding, dus voor de MM is het ook niet gratis.

Overigens verwacht ik zelf dat BCC niet lang blijft bestaan als ze doorgaan met dit soort kopieer acties, uit de database 'Reach' (http://www.bvdinfo.com/Pr...ation/National/REACH.aspx), blijkt dat de BCC holding een verlies over 2010 gemaakt heeft van 1,4mrd. Het zal me niks verbazen dat BCC over 2 jaar het zelfde lot ondergaat als It's.

Deze holding is trouwens onderdeel van de KESA groep, en deze draaien nog genoeg winst volgens mij.
[edit] verkeerde knop [edit]

Kom op zeg, lees de mod post. GEEN bashing van andere dingen, dit gaat over de btw actie. the end.

Maar over de aso manier van aanbidingen verlangen ben ik het wel met je eens.

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 30-01-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
[...]

Over het vol blijven houden op deze manier is op meerdere manier ingecalculeerd.
Elke organisatie maakt het minder goed dan een aantal jaren geleden.

Over de prijs van €1975.- voor de tv begrijp ik gelijk de rede van de verkoper.
Ik denk ook dat op de factuur een prijs staat van €1975,65 en niet €1975.- rond

Dat er nog moeilijk wordt gedaan en wordt gelogen tegen de verkoper komt dagelijks voor, maar dat spreekt meer over de persoon, dan over de (goede) deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
[...]

Kun je lezen of niet?

Ik heb alleen gevraagd voor een gratis bezorging(zoals ook bij de MM) en niet naar nog meer korting. Dat de verkoper vervolgens een alles-of-niets-deal maakt is voor mij alleen mooi meegenomen. Als de verkoper had aangegeven dat ik de TV voor dezelfde prijs kon meekrijgen als de MM, maar met gratis bezorging was ik ook tevreden.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Goverman schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:16:
Ik heb gisteren nog even een Philips 2094 HR blender gekocht. Kostte op de website van mediamarkt €57,98. De winkelprijs was 84,99 (na BTW-korting 71, nogwat). Ik kreeg hem echter wel mee voor € 57,98 :).
Niet om je plezier te bederven maar ik heb 'm juist bij BCC gekocht vanwege onderstaande cashback actie. Kost me uiteindelijk maar 42 EUR deze blender :)

https://www.e-logics.eu/p...FoodPreps_Leaflet_0.2.pdf

Misschien dat je deze kan laten zien bij de MM en alsnog het verschil terug kan krijgen?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
[...]

BCC laten ze echt niet failliet gaan, dat KESA is kapitaal krachtig genoeg. Alleen bij hoge verliezen zal de kans misschien groter worden op een overname, en de vraag is wat de koper daarvan ermee doet. faillissement van BCC zou echt massive zijn, dan kan de media-saturn holding ( mediamarkt en saturn ) praktisch de gehele markt verdelen, maar gaat toch niet gebeuren. Of dat de metro group, eigenaar van media-saturn holding de holding van de BCC overneemt. maar denk niet dat een dergelijke overname zal worden toegelaten :P , zou wel stunt zijn. denk je bij 3 verschillende winkels te kopen, maakt het uiteindelijk nog geen zak uit. Ach ja, vooralsnog is BCC de 2de grootste electronica retailer in nederland, niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Ik ben superblij met de medewerkers van de MM. Ik ging dus naar de foto afdeling wat volgens mij de drukste afdeling was in heel MM Arena. Werd keurig geholpen door een medewerker. Was op een donderdag middag en was vrij rustig.

Samen even alles nagelopen en ik mocht allerlei foto's maken, het geduld was er en had ook niet het gevoel dat hij me iets aansmeerde (Wat ik vaak heb bij andere winkels, meestal snoer ik hun mond dan door zelf technisch te gaan praten).

Vervolgens niet tevreden met mijn keuze en terug gegaan en me NX100 geruild tegen de 1100D. Werd keurig geholpen op de foto afdeling en dat op een zondag om 4uur waar het gigantisch druk is. Niet normaal. Werd keurig en netjes geholpen. Aan de info balie was het verschrikkelijk lang wachten en tijdens het wachten begon ik te begrijpen waarom sommige medewerkers brutaal worden.

Je moet als klant ook gewoon geduld hebben. Stond achter een jongeman van ongeveer 24/25 jaar. We stonden er al een minuutje of 10 maar helaas, als het moet dan moet want de medewerkers die stonden daar ook heen en weer te hollen met papieren etc. Dus ze zaten niet uit hun neus te eten. Vervolgens maakt meneer een opmerking; 'Wordt ik dit jaar nog geholpen of niet, ik begin het wel zat te worden'.
Toen was mijn geduld ook op waarop ik de meneer aansprak en niet eens de confrontatie aanging. Gaf aan dat hij ze doppen moet opendoen en ze hersenen niet thuis moet laten op zondag.

Dus ik denk eerder dat de klant vaak te ongeduldig/onbeschoft is dan dat de medewerker dat is. Wat je geeft is wat je krijgt, heel simpel. Ik wacht liever 10min langer en daarna verwelkomt te worden met een glimlach en een bedankje voor mijn geduld dan een domme confrontatie waar niemand wat aan heeft.

Al met al, hulde voor de MM medewerkers! Ben tot op de dag van vandaag vaste klant bij MM Arena. Ze zijn niet altijd voordelig maar ik wordt altijd vriendelijk geholpen. Heb 1x meegemaakt dat ik een chagrijnige medewerker had. Sprak hem vervolgens ook aan met; 'Je klinkt nogal chagrijnig.. lange dag of lastige klant gehad?'. Waarop hij ging uitleggen dat een klant onbeschoft tegen hem tekeer ging omdat hij geen korting af. Daarna was het een totaal ander persoon. Klinkt een beetje gek en apart maar soms willen ze ook gewoon hun ei kwijt.

+1 voor de medewerkers van MM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12-09 23:31
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:02:
Met uitzondering van filiaal en webshop. Maja heb het al paar keer gezegd dat laagste prijs garantie niet van toepassing op filiaal waar je het koopt.
Wel. Heb tijd terug zowel notebook als camera in een MM gekocht die door de btw actie binnen twee weken goedkoper werden. In hetzelfde filiaal geld terug gekregen. Lijkt mij een laagste prijs garantie in het filiaal waar ik het gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:03:
[...]

Wel. Heb tijd terug zowel notebook als camera in een MM gekocht die door de btw actie binnen twee weken goedkoper werden. In hetzelfde filiaal geld terug gekregen. Lijkt mij een laagste prijs garantie in het filiaal waar ik het gekocht heb.
Het zal wel aan mijn gemiddeld Nederlands liggen, maar de algemene voorwaarden spreken daar niet van. De nadruk leg ik op ''elders'' dat jij toch het prijs verschil terug gekregen hebt mag je blij voor zijn, maar er zijn dus ook mensen die het niet terug krijgen, zoals die moeder van een tweaker die naar de MM ging om de 19% terug te halen, dat ze zich vergiste en het 16% was doet er niet zo toe.

Er zijn wel meer regels, wetten, voorwaarden etc waar vaak afgeweken van word en een voorbeeld dat ik heb is dat volgens veiligheid regels in het vliegtuig mocht ik mijn telefoon niet gebruiken en ook niet op vliegmodus en toch gebruikte ik hem en werd er helemaal niks van gezegd.

Maar als er wat gezegd zou worden dan moet ik niet aankomen maar die iPad 3G eigenaars ontspringen wel de dans ( Er is op vorige vluchten wel eens wat van gezegd en toen zat er een naast me met een iPad 3G.). Wat ik bedoel er worden vaak uitzonderingen op de regel gemaakt, maar pin je er niet op vast want die nee kun je krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Het zal wel aan mijn gemiddeld Nederlands liggen, maar de algemene voorwaarden spreken daar niet van. De nadruk leg ik op ''elders'' dat jij toch het prijs verschil terug gekregen hebt mag je blij voor zijn, maar er zijn dus ook mensen die het niet terug krijgen, zoals die moeder van een tweaker die naar de MM ging om de 19% terug te halen, dat ze zich vergiste en het 16% was doet er niet zo toe.
Ik denk dat het inderdaad aan jouw (lezen van) Nederlands ligt, want die moeder met dat 19%-verhaal heeft én het verschil teruggekregen én voor de overige paar procent (16% ipv 19%) iets kunnen kopen.

Bij elke Media Markt kan je het prijsverschil terugkrijgen als het bij die Media Markt goedkoper is geworden binnen 14 dagen. Dat heeft nog nooit iemand tegengesproken, alleen jij :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5. Laagste prijsgarantie

5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, mits:
Ja ligt aan mijn Nederlands
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=elders&lang=nn

Is dus ook laatste wat ik erover zeg, want over de betekenis van elders valt niet te twisten. Als ik in MM Plaatsnaam gekocht heb en ik kom na een week terug en het is € 50 goedkoper, dan is het niet elders, want het is dezelfde vestiging.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ja, prima dat dat er staat en geen probleem dat jij het zo leest, maar de Media Markt geeft ook je geld terug als je het bij die Media Markt hebt gekocht en het is goedkoper geworden binnen 14 dagen. Goeie service, hè? :)

Maar als jij je geld niet terug wilt, omdat jij vindt dat het volgens de voorwaarden moet, dan zal de Media Markt je daar dankbaar voor zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 30-01-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat erom dat je iets van een waarheid maakt wat niet de waarheid is. Het is erg belangrijk dat mensen ook weten dat ze een nee kunnen krijgen, want als jij al mooi een week je product hebt zitten gebruiken dan heb je dat omruil middel ook niet bij de hand.

Zeg dan dat het volgens de algemene voorwaarden niet geld voor de vestiging waar je kocht, maar dat ervaring van tweakers in dit topic leert dat ze het prijs verschil toch terug geven.

Natuurlijk zou ik me geld ook terug halen, maar als je weet dat volgens hun eigen voorwaarden niet hoeft ben je niet zo teleur gesteld als ze het weigeren en ga je ook niet hier roepen dat MM Plaatsnaam zich niet aan de laagste prijs garantie houdt.

Maar aangezien het duidelijk in voorwaarden staat hoeven we over de voorwaarden niet verder te discussiëren ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik werk al ruim 4 jaar bij de Media Markt en ik heb nog nóóit gehoord dat iemand binnen 14 dagen zijn geld niet heeft teruggekregen. En in die 4 jaar heb ik al meer dan genoeg bonnetjes ondertekend om het geld terug te laten krijgen bij de infobalie, zonder dat ik ook maar 1 seconde hoefde te twijfelen of dat wel mocht. Dus dat is voor mij gewoon een waarheid.

[ Voor 33% gewijzigd door Hahn op 30-01-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12-09 23:31
Hahn schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:23:
[...]
Ik denk dat het inderdaad aan jouw (lezen van) Nederlands ligt, want die moeder met dat 19%-verhaal heeft én het verschil teruggekregen én voor de overige paar procent (16% ipv 19%) iets kunnen kopen.

Bij elke Media Markt kan je het prijsverschil terugkrijgen als het bij die Media Markt goedkoper is geworden binnen 14 dagen. Dat heeft nog nooit iemand tegengesproken, alleen jij :P
Volgens mij zelfs als blijkt dat een MM in de buurt het product inmiddels goedkoper aanbiedt. Den Haag en Rijswijk (dicht bij elkaar) gaan ook mee in de prijs bij aanschaf van het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dancing_Animal schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:39:
[...]

Volgens mij zelfs als blijkt dat een MM in de buurt het product inmiddels goedkoper aanbiedt. Den Haag en Rijswijk (dicht bij elkaar) gaan ook mee in de prijs bij aanschaf van het product.
Ja, binnen 15 km, maar dat is DonnieYen zijn punt niet, want hij denkt dat er MM's kunnen zijn die nee zeggen tegen klanten omdat ze het bij die MM hebben gekocht en niet bij een andere winkel/MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paQ schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:29:

Zo zie je maar. Elke verkoper is anders, en je bent als klant (misschien niet de doorsnee tweaker) vreselijk afhankelijk van de informatie die de verkoper aan je geeft. En dat merk je alleen al aan de het geroezemoes in de winkel zelf van klanten op zo'n afdeling. "Ja, want plasma verbruikt 3 keer zo veel stroom dan LCD, he"

Dus zodoende kudo's voor de fotomeneer in R'dam Centrum :P en die pakken we af van dat "Teeveetje he mevrouw?"-figuur bij Saturn (en van FOKA :+ )
Mensen die afgaan op het advies van een verkoper verdienen per definitie om gen...... te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:36:
[...]

Mensen die afgaan op het advies van een verkoper verdienen per definitie om gen...... te worden.
Dat is eenzelfde redenatie als "meisjes in korte rokjes vragen erom verkracht te worden".

Niet iedereen heeft de tijd en/of kennis in huis om zich helemaal in te lezen in een product. Iemand mag ervan uit gaan dat een verkoper eerlijk is.

Maar eigenlijk had ik hier niet op moeten reageren, besef ik nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Ik heb zondag toch maar even een Canon 35/1.4 besteld. Was in backorder bij Canon, maar ik mocht 'm toch bestellen. De verkoper (toevallig dezelfde waarbij ik vorige keer de 50/1.2 heb besteld) zei er eerlijk bij dat ie geen idee had hoe lang het zou duren, kon 2 weken zijn maar ook 2 maanden. Dat is jammer, maar voor die korting kan ik daar mee leven.
Hoefde maar een paar minuten te wachten bij de fotoafdeling, kassa was iets langer, maar dat zal ook niet veel meer dan 5 minuten zijn geweest. Ging allemaal prima.
Grappig om te zien hoeveel tv's er de winkel uit rolden, en dan zie je de afhaalbalie nog niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:36:
[...]

Dat is zo'n achterhaalde informatie.
Als ik een klant een oor aan naai en de klant komt thuis met een veel te dure / grote tv of met allemaal boelshit kabels of weet ik veel meer wat nog meer wat niet klopt, dan is deze klant binnen een paar dagen weer terug om verhaal te halen.

Iedereen heeft wel kennissen vrienden familie die op internet de juiste informatie terug kan halen en als het dan niet klopt belazer je achteraf alleen jezelf.

20 jaar geleden waren klanten echt (dom) en was er nog geen internet om de juiste informatie terug te halen.
Tegenwoordig is de klant veel (slimmer) en veel meer bijdehand dan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Hahn schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:36:
Ik werk al ruim 4 jaar bij de Media Markt en ik heb nog nóóit gehoord dat iemand binnen 14 dagen zijn geld niet heeft teruggekregen. En in die 4 jaar heb ik al meer dan genoeg bonnetjes ondertekend om het geld terug te laten krijgen bij de infobalie, zonder dat ik ook maar 1 seconde hoefde te twijfelen of dat wel mocht. Dus dat is voor mij gewoon een waarheid.
Zo denken niet al je collega's, in Zwolle hielden ze eerst een hele discussie voordat ik de 200 euro van mijn tot 4x toe kapotte Galaxy Apollo telefoon terug kreeg.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strunkie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:57:
[...]

Zo denken niet al je collega's, in Zwolle hielden ze eerst een hele discussie voordat ik de 200 euro van mijn tot 4x toe kapotte Galaxy Apollo telefoon terug kreeg.
Heb je het nu over garantie of over geld terug bij een prijsverschil? Wel even appels met appels vergelijken he.

Mag ook wel weer terug ontopic wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 20:46

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Zo, net het demo-model opgehaald, welke ik afgelopen zaterdag gekocht had. Wat een oase van rust was het nu in de Mediamarkt Arnhem.

Verkopers waren wel een beetje moe allemaal :), zeiden ze. Maar goed, iedereen moet wel eens 12u op een dag werken.

Wel kut was dat ik mijn cashbackvoucher niet vond in de verpakking en dus nog een 2e keer terug mocht.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp doen objectieven dus wel mee aan de actie? Ik heb altijd gedacht dat die niet meededen.
Voor volgend jaar plan ik een bezoekje aan een MM om de nikon d800 te kopen denk ik :) Kun je alles overigens bij alle MM filialen laten bestellen als het btw actie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was me het weekje wel weer. 65 uur kijhard werken in een week is toch best pittig :)

Helaas is de KDL-32EX520 er niet uitgegaan.
Aanbod blijft staan, overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:54
Door de BTW perikelen bij mediamarkt hebben jullie een beter actie gemist. 20 waardebon voor 10 euro bij bol.com. Alles wat op de site staat voor de helft van de prijs dus :) heb meerdere van deze bonnen gehaald en ben voordeliger uit dan bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:08:
Als ik het goed begrijp doen objectieven dus wel mee aan de actie? Ik heb altijd gedacht dat die niet meededen.
Voor volgend jaar plan ik een bezoekje aan een MM om de nikon d800 te kopen denk ik :) Kun je alles overigens bij alle MM filialen laten bestellen als het btw actie is?
Objectieven zijn officieel accessoires, en dus uitgesloten van deelname. Echter, meerdere mediamarkten hebben om uiteenlopende redenen objectieven wel laten meedoen.
Bestellen kan in ons filiaal wel, maar daar wordt verschillend mee om gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

karakedi schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:13:
Door de BTW perikelen bij mediamarkt hebben jullie een beter actie gemist. 20 waardebon voor 10 euro bij bol.com. Alles wat op de site staat voor de helft van de prijs dus :) heb meerdere van deze bonnen gehaald en ben voordeliger uit dan bij de mediamarkt.
Want bol.com verkoopt natuurlijk ook computers en consumenten electronica! Iets met een appel en een peer ofzo ...

Laten we eerlijk zijn, veel mensen kopen gewoon in de BTW actie omdat het dan een stuk goedkoper is. We zijn en blijven hollanders. Heb nu al zin in volgend jaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Yup, Bol.com verkoopt het tegenwoordig wel. http://www.bol.com/nl/elektronica/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Point taken, +1 voor jou. Dat werkt natuurlijk ideaal voor de tweaker die weet wat hij/zij moet hebben en niet voor tante corry van op de hoek die geen kaas heeft gegeven of wil eten van de TV techniek. Daarnaast heb je vanuit een webshop natuurlijk nooit je product op dezelfde dag binnen, dien je thuis te zijn om te ontvangen bij bezorging, en moet je opsturen voor je service.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen nu allemaal gekocht hebben de laatste dagen, en of er nog op het laatste moment deals zijn gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
karakedi schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:13:
Was het niet 1 bon per persoon ? Ik denk dat je maar 1 actiecode kunt invullen per bestelling. Dan ben je wel goed genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
nope meerdere was geen probleem :) heb een leuke tablet, tosti ijzer en LCD gehaald voor 260 euro ofzo. Heb gebruik gemaakt van mijn eigen referals. Van de 4 bonnen was eentje gratis :)

[ Voor 11% gewijzigd door karakedi op 30-01-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Klopt van die bol-actie bij Living Social. Ze zijn er echter achter gekomen dat mensen meerdere kochten en een groot deel van de kopers kreeg er dus maar 1 en krijgt zijn geld van alle andere bonnen teruggrstort op zijn rekening.

Waaronder ondergetekende :) Wilde een 50mm f1.4 halen met die bonnen :)

Oh: dat van je eigen referrals mocht niet he :) Denk niet dat je dat terugkrijgt. Kregen mensen in het verleden ook niet als ze het probeerden op jouw manier

[ Voor 20% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-01-2012 23:49 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Strunkie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:57:
[...]

Is je telefoon in prijs verlaagd binnen 14 dagen na aankoop? Zo niet, dan snap ik niet wat jouw geval met mijn post te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@shoombool welk filiaal is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:27:
en niet voor tante corry van op de hoek die geen kaas heeft gegeven of wil eten van de TV techniek.
Alleen tante Corry van op de hoek wil helemaal niets over techniek horen, maar andere voordelen van bepaalde modellen (makkelijk bediening, etc.). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Laatst online: 10:34

paQ

en dat een "plasma 3 keer zoveel zuipt als een LCD" :P

:')

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
w4rguy schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 01:04:
[...]

Ook wel erg grappig dat de concurrenten (werkelijke winkels) hem dan ook voor 699 verkopen denk je niet? Ik zeg het nogmaals: mediamarkt verhoogt NIET de prijzen puur ten behoeve van het verhogen van de verkoopmarge! Ik heb het er laatst nog met mijn eigen afdelingsleider over gehad en hij zei ook:"Als ik dat doe, krijg ik alleen maar gezeik...". Het kan zijn dat de leverancier zijn prijs verhoogt of dat de adviesprijzen gewijzigd zijn.

Als veel mensen er dan toch zo op hameren: De week voor de BTW actie zijn de adviesprijzen van bijvoorbeeld de UE55D8000 verlaagt van 2998 euro naar 2698. Dat betekent dat ze nu nóg goedkoper worden. Ga naar een medewerker en vraag gewoon eens waardoor die prijswijziging komt, ik durf te wedden dat er duidelijke antwoorden naar voren komen in plaats van zelfgetrokken conclusies (no offense).
Dit zegt genoeg.......
De Delonghi ESAM4500 was voor de actie bij de MM 599.-.
1 dag voor de actie gaat de prijs naar 699.- min de BTW komt deze uit op 587.39
Nu is de actie 2 dagen verlopen en de prijs gaat weer terug naar 599.-
http://www.mediamarkt.nl/...query=esam4500&langId=-11

Hoezo MM verhoogt niet zijn prijzen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Pred! schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:04:
[...]

Dit zegt genoeg.......
De Delonghi ESAM4500 was voor de actie bij de MM 599.-.
1 dag voor de actie gaat de prijs naar 699.- min de BTW komt deze uit op 587.39
Nu is de actie 2 dagen verlopen en de prijs gaat weer terug naar 599.-
http://www.mediamarkt.nl/...query=esam4500&langId=-11

Hoezo MM verhoogt niet zijn prijzen......
Dat is de webshop, niet vergelijkbaar met een vaste winkel. Ik zou even een mail naar klantenservice bellen met de situatieomschrijving en een klacht indienen natuurlijk met alle andere mogelijkheden als dit waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef gewoon toe dat MM ook de prijzen verhoogt voor hun acties, want we begrijpen allemaal wel dat de MM niet sinterklaas is en ze dus echt wel winst moeten maken.

Want een dag voor actie ging ik ook prijzen kijken bij MM en alles vond ik tamelijk hoog geprijsd en natuurlijk de HP's en Acers ja die kun je voor onder de € 400 tijdens zo'n actie scoren, maar dan wel voornamelijk met die nieuwe AMD's processors maar dat meet zich niet met een Intel Core I en ik ben geen fan van AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Denk dat dat eerder winkelvoorbereiding is, waarom zou je je allergoedkoopste voorraad in de winkel zetten? Je zet de premium, duurdere modellen in de winkel. klanten letten meer op de grote van de korting dan de daadwerkelijke, originele prijs. Dit heeft gewoon met slim zijn van doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
w4rguy schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:09:
[...]

Dat is de webshop, niet vergelijkbaar met een vaste winkel. Ik zou even een mail naar klantenservice bellen met de situatieomschrijving en een klacht indienen natuurlijk met alle andere mogelijkheden als dit waar is
De prijs was voor de BTW actie op de website ook 599.-
Tijdens de BTW actie op de webshop 699.-
Nu ook weer 2 dagen na de BTW actie 599.- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Pred! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 01:23:
Had zelf een confrontatie omdat het opviel binnen een week de prijs 100.- duurder was en ik ben benieuwd hoe de prijs weer is na het weekend.

[...]

Betekend dat de o.a. de 8000serie van Samsung mee gaat in de BTW actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad gewoon generaliseren op basis van een enkel product over weet ik veel productgroepen. MM geeft aan dat ze het niet doen, het merendeel van de mensen hier bevestigt dat en toch zijn er nog mensen die op basis van een beperkt aantal observaties gegeneraliseerde uitspraken willen doen. Als MM het structureel zou doen, dan had niemand iets gekocht. Kortom, pech gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb een Panasonic 42 gt30 gezien in groningen: 1099 Paar dagen voor de actie,
tijdens de actie stond ie in utrecht voor 649* klein verschilletje
*= ex korting dus 548 inc

Ik vind het slecht dat de prijzen zo variëren, of het een prijsverlaging is weet ik niet
Wel leuk dat ik hem voor 550 bij een webshop heb gekocht, en opgehaald.

[ Voor 31% gewijzigd door mrc4nl op 01-02-2012 08:44 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Peter_Aragorn schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:47:
Klopt van die bol-actie bij Living Social. Ze zijn er echter achter gekomen dat mensen meerdere kochten en een groot deel van de kopers kreeg er dus maar 1 en krijgt zijn geld van alle andere bonnen teruggrstort op zijn rekening.

Waaronder ondergetekende :) Wilde een 50mm f1.4 halen met die bonnen :)

Oh: dat van je eigen referrals mocht niet he :) Denk niet dat je dat terugkrijgt. Kregen mensen in het verleden ook niet als ze het probeerden op jouw manier
Ik wilde een 50mm f/1.8 kopen met 6 bonnetjes. Dan nog €15 cashback was €45 geweest. Helaas ook geannuleerd omdat ik op de laatste dag was.

http://www.marketingfacts...de_stekker_uit_nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Pred! schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:34:
[...]

De prijs was voor de BTW actie op de website ook 599.-
Tijdens de BTW actie op de webshop 699.-
Nu ook weer 2 dagen na de BTW actie 599.- 8)7
Je zit er blijkbaar nogal mee? Ik zou zeggen, mail die webshop gasten als je er zo erg mee zit.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Yep, jullie zijn allemaal oplicht en belazerd! Wanneer je over straat loopt lacht iedereen je uit, omdat je zo'n sukkel bent geweest. Zoveel betalen, terwijl het later vast ergens ooit een stuk goedkoper zal zijn! Haha, ik kan echt niet geloven dat jullie hier zijn ingetrapt: straks loopt iedereen gewoon met de nieuwste 3D 65" inch tv de deur uit met geld toe! En maar denken dat die BTW-actie zo bijzonder is.

:+

Maar serieus: Allemaal "angst voor spijt". Of het nu geklaag is over prijsverschillen of pseudo-luchtig commentaar op die criminele MM die je natuurlijk al lang doorhad en bla bla. Echter je hebt iets kocht voor prijs X, omdat je dat bedrag er blijkbaar voor over had. Zou best kunnen dat het later nog goedkoper wordt, maar jammerdebammer dan. Wanneer je geen risico op spijt wilt hebben, moet je niks kopen. Duh :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben niet oplicht of belazerd want ik heb voor € 587 een notebook gescoord welke veel duurder is normaal. pricewatch: Asus K53SV-SX838V maar goed heb wel bij de BCC gekocht en bij MM was ie € 617.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:34:
Nou ik ben niet oplicht of belazerd want ik heb voor € 587 een notebook gescoord
Serieus!? :o Dat had je hier dan wel even mogen melden, pffff, bedankt man :(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Atomsk schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:22:
Yep, jullie zijn allemaal oplicht en belazerd! Wanneer je over straat loopt lacht iedereen je uit, omdat je zo'n sukkel bent geweest. Zoveel betalen, terwijl het later vast ergens ooit een stuk goedkoper zal zijn! Haha, ik kan echt niet geloven dat jullie hier zijn ingetrapt: straks loopt iedereen gewoon met de nieuwste 3D 65" inch tv de deur uit met geld toe! En maar denken dat die BTW-actie zo bijzonder is.

Maar serieus: Allemaal "angst voor spijt". Of het nu geklaag is over prijsverschillen of pseudo-luchtig commentaar op die criminele MM die je natuurlijk al lang doorhad en bla bla. Echter je hebt iets kocht voor prijs X, omdat je dat bedrag er blijkbaar voor over had. Zou best kunnen dat het later nog goedkoper wordt, maar jammerdebammer dan. Wanneer je geen risico op spijt wilt hebben, moet je niks kopen. Duh :P
Laat me raden, we zijn slapers, sukkelaars. en jij zegt doen? Kom op zeg, als je alleen zo kan reageren, reageer dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:41:
[...]

Serieus!? :o Dat had je hier dan wel even mogen melden, pffff, bedankt man :(
Heb ik meer dan een keer gemeld en niet alleen door mij. De aanbieding van de BCC was die iemand anders gepost.

Kan je niet gemist hebben eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 07:31
Hahaha.. Sarcasme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag het weer even gewoon ontopic alstublieft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Iemand die nog een voucher ipv cash heeft gekregen met deze actie? Ik ga nl. iets voor €25 halen dus als er iemand een kleine voucher kwijt wil dan hoor ik het wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Atomsk schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:22:

Ik mis hier de 'vind ik leuk' button!! :) Helemaal eens met bovenstaande... Prijsverlagingen/verhogingen/verschillen heb je altijd. En vooral met electronica. Een PC die je vandaag koopt is over een maand ook alweer 'verouderd'. Vind dat er maar veel wordt gezeurd over vanalles en nog wat. Denk dat we eens blij moeten zijn met een korting die gegeven wordt. En als MM nu werkelijk duurder is met de prijzen, ga je toch gewoon fijn naar een goedkopere winkel? Snap niet wat hier zo moeilijk aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:34:
Nou ik ben niet oplicht of belazerd want ik heb voor € 587 een notebook gescoord welke veel duurder is normaal. pricewatch: Asus K53SV-SX838V maar goed heb wel bij de BCC gekocht en bij MM was ie € 617.
Volgens mij is iedereen hier al 100 x van op de hoogte gebracht die dit topic volgt of heeft gevolgd. Misschien hebben ze bij BCC nog een baantje voor je vrij? Aangezien je er nogal vol van bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini1986 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Volgens mij is iedereen hier al 100 x van op de hoogte gebracht die dit topic volgt of heeft gevolgd. Misschien hebben ze bij BCC nog een baantje voor je vrij? Aangezien je er nogal vol van bent...
En volgens mij moet jij nog eens de reactie van die persoon lezen. Die suggereert dat we opgelicht en belazerd zouden zijn door de MM en of BCC.

En nou ik ben daar niet eens mee. Ik zou best bij BCC of MM willen werken als ze vacatures hebben hoor die mij aanspreken;) .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:03:
[...]

En volgens mij moet jij nog eens de reactie van die persoon lezen. Die suggereert dat we opgelicht en belazerd zouden zijn door de MM en of BCC.

En nou ik ben daar niet eens mee. Ik zou best bij BCC of MM willen werken als ze vacatures hebben hoor die mij aanspreken;) .
De reactie van de persoon? Wat ik eruit op kan maken is de bovenste alinea een en al sarcasme. Mijn mening is dat iedereen zelf kan kijken waar hij het beste uit is. Maar waarom hoor ik niemand klagen over het feit dat de prijzen omlaag gaan? Naja, we zullen allemaal weer een jaartje moeten wachten op de volgende BTW actie als die komt... Ondertussen zullen er vást en zeker nog wel winkels zijn met andere acties :)
Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.