Is niks mis mee, er zijn ook mensen die buiten Tweakers hun reactie kwijt willen.cornfed99111 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:46:
[...]
Is er iets mis met de shopreview van ons dan? http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt.html
Op die site is helemaal geen enkele review te lezen...
Potjandorie, denk ik eindelijk een Macbook Air 13.3 te bestellen (Goedkope versie) is hij ineens van de website af. Mediamarkt niet, BCC niet.. Bij MM Amsterdam Arena waren er sowieso geen macbooks meer (~14:00)
Verwijderd
Nou in het geval van een MM of BCC zijn de shopreviews op tweakers.net niet echt betrouwbaar omdat het aantal reviews zo laag is. Want de MM en BCC hebben wel wat meer klanten, dus die paar klagende tweakers over prijzen en prijs verschil wat ze niet terug krijgen omdat de AV dat uitsluit.cornfed99111 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:46:
[...]
Is er iets mis met de shopreview van ons dan? http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt.html
Op die site is helemaal geen enkele review te lezen...
Op de site van hardware.info staan geen reviews over Media Markt. Hoe betrouwbaar vindt je dat?
*knip* op de man spelen is nergens voor nodig.
*knip* op de man spelen is nergens voor nodig.
[ Voor 58% gewijzigd door Orion84 op 28-01-2012 10:28 ]
Het gaat er denk ik om dat 'die paar tweakers' de kleine groep mensen is die bij de MediaMarkt wat koopt en ook erg actief is op Tweakers dat ze zelfs een shop-survey in gaan vullen.
On-topic: Om deze actie te promoten komt in de MediaMarkt Enschede Zanger Rinus optreden deze zondag
On-topic: Om deze actie te promoten komt in de MediaMarkt Enschede Zanger Rinus optreden deze zondag
Bambu Lab P1S Combo
Getver.. En ik wou morgen juist langsgaan.MacorgaZ schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 00:18:
Deleted. Ik moet ook niet refereren aan een ras.
[ Voor 93% gewijzigd door kevinl op 28-01-2012 01:59 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
En in Zoetermeer komt Jolinglordsnow schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 00:21:
[...]
Getver.. En ik wou morgen juist langsgaan.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Weet iemand wat de 600D met 18-55 kit in MM Roermond kost. Daarnaast de lens 18-135?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Sew, weer thuis na een dag werk. Ik heb even met mijn afdelingsleider gesproken over het "uitschelden van een klant" voor de EX310 (32 inch) en er is naar ons weten niks voorgevallen. Dit had je echt in de winkel wel moeten horen en dat zal niet zonder consequenties zijn.
De persoon die meldde dat hij goedkoper was mag met een afbeelding van de prijs in de winkel langskomen, óf deze hier in het topic plaatsen. We hebben de prijswijzigingen nagekeken en de prijs van 350 euro die er wordt gesteld in dit topic (300 euro met btw korting) is nooit gehanteerd op dit model. Wij snappen dus ook niet helemaal waar dit verhaal vandaan komt. Maar goed, het zij zo...
Vandaag was weer een lekkere drukke dag. Morgen zal het op zijn hoogste punt zijn, de meeste mensen zou ik dan ook adviseren om zo vroeg mogelijk naar de mediamarkten te gaan om nog te kopen, in de loop van de dag zullen de eerste vakken echt leeg gaan lopen.
Weltrusten mannen (en dames), morgen weer een nieuwe shoppersdag!
Edit: Even een quote van een vraag:
De persoon die meldde dat hij goedkoper was mag met een afbeelding van de prijs in de winkel langskomen, óf deze hier in het topic plaatsen. We hebben de prijswijzigingen nagekeken en de prijs van 350 euro die er wordt gesteld in dit topic (300 euro met btw korting) is nooit gehanteerd op dit model. Wij snappen dus ook niet helemaal waar dit verhaal vandaan komt. Maar goed, het zij zo...
Vandaag was weer een lekkere drukke dag. Morgen zal het op zijn hoogste punt zijn, de meeste mensen zou ik dan ook adviseren om zo vroeg mogelijk naar de mediamarkten te gaan om nog te kopen, in de loop van de dag zullen de eerste vakken echt leeg gaan lopen.
Als je de voorwaarden doorleest van de btw-actie kom je vanzelf achter je antwoord.Pred! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 01:23:
Had zelf een confrontatie omdat het opviel binnen een week de prijs 100.- duurder was en ik ben benieuwd hoe de prijs weer is na het weekend.
[...]
Betekend dat de o.a. de 8000serie van Samsung mee gaat in de BTW actie?
[ Voor 19% gewijzigd door w4rguy op 28-01-2012 01:15 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
vanavond langs mm roermond gegaan om te kijken naar wat objectieven, niks van nikon verder, heb ik maar een logitech harmony 700 meegenomen, zonder de korting die goldt namelijk niet op dat model..
Hele avond bezig geweest met het instellen van dat ding op 4 apparaten! damn wat een gedoe en het werkt nog steeds niet zoals ik wil.. morgen maar eens verder met klooien, maar tot dusver een ideaal ding (als alles werkt)
Hele avond bezig geweest met het instellen van dat ding op 4 apparaten! damn wat een gedoe en het werkt nog steeds niet zoals ik wil.. morgen maar eens verder met klooien, maar tot dusver een ideaal ding (als alles werkt)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat zegt niets want het is allang gebleken dat iedere MM zijn eigen voorwaarden hanteert. In de voorwaarden staat ook dat geen enkele Panasonic plasma aan de actie meedoet terwijl deze in een aantal MM'en gewoon onder de BTW actie vallen.w4rguy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:13:
[...]
Als je de voorwaarden doorleest van de btw-actie kom je vanzelf achter je antwoord.
En wat betreft het verhogen van de prijzen, ook dat gebeurt zeker. De Samsung 40D5000 was in de MM R'dam Centrum een aantal weken terug 514 en wordt daar nu voor 569 aangeboden. Toch een flink verschil, de verkeerde kant op...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
@w4rguy Ik sta ervan te kijken dat er nog wat te kopen valt. Had gedacht dat na 2,5 dag dat de actie producten wel op zouden zijn? Krijgen de Media Markten tussendoor ook nog goederen aangeleverd?
Maar natuurlijk. Was rond 6en in de MM Arena en ik hoorde een medewerker praten met ze collega. Die vroeg waar hij was waarop hij reageerde met; ' Was de 2de vracht aan het uitladen'. Blijkbaar krijgen ze er zelfs meerdere.
Hmmmmm, ik was vandaag van plaan 600D-body te kopen in Arnhem, helaas uitverkocht.
Waarom? Omdat het kan!!
NVT
[ Voor 40% gewijzigd door cornfed99111 op 28-01-2012 02:09 ]
In Hengelo was de 17-40, met korting, €813. Ik heb hem dus maar op de website besteld toen hij nog voorradig was afgelopen donderdag. Heb er €570 voor betaald en dan krijg ik nog €100 terug van Canon ookBurns schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:14:
Hoe anders was mijn ervaring 45 minuten later in MM A'dam Noord. Vriendelijk werd ik ontvangen. Hier deden de L-lenzen wel mee. Het schap zag er ook een stuk gevulder uit. De 17-40L was niet op voorraad, maar kon wel besteld worden voor 529 euro. Zelfde prijs als in Roermond en een iets van 50 euro goedkoper dan de webwinkel van MM (daar is hij nu uitverkocht). Dus hier maar gekocht/aanbetaald. Want ik heb hem nog niet...
Ook de babyfoon was hier uitverkocht. Deze kon ik bestellen of het demo-model kopen. Demo zag er goed uit en compleet, dus deze gekocht.
Kortom toch nog een tevreden klant. Hulde voor MM A'dam Noord en de koude douche voor Alkmaar.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik denk dat je er ook van staat te kijken als je ziet hoe vaak sommige producten op voorraad zijnVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:29:
@w4rguy Ik sta ervan te kijken dat er nog wat te kopen valt. Had gedacht dat na 2,5 dag dat de actie producten wel op zouden zijn? Krijgen de Media Markten tussendoor ook nog goederen aangeleverd?
The devil is in the details.
Vreemd er zijn vestigingen die m wel laten meelopen.swiper schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:40:
Ik heb afgelopen dinsdag bij de MM webshop een Asus Eee Pad Transformer Prime 64GB tablet gekocht,
en ben vanmiddag met mijn aankoopbon bij de MM Rotterdam Binnenwegplein geweest en daar werd mij doodleuk verteld dat deze aankoop niet onder de BTW actie viel.
Heel vreemd, daar een collega vorige week via de MM webshop een CANON EOS 60D + 18-135 kit heeft aangeschaft en hierop bij MM alexandrium wel zijn korting heeft terug gekregen.
Zijn er nog meer Tweakers met de zelfde ervaring ?
.
.
Hier kunt u uw MM ervaring(en) kwijt. >>
http://nl.hardware.info/shops/520/mediamarktnl
Deze doet mee bij mm breda. Voorraad is beperkt. Kan gereserveerd worden. Geld voor alle modellen lensen van canonVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:19:
Kent iemand de prijs voor pricewatch: Canon EF 50mm f/1.4 USM in de MM Breda en/of de actie geldt? Of als iemand toevallig er langs gaat eventjes voor mij dat wilt vragen/nakijken? Ik wil wel naar Nederland rijden als die minder is dan 300 euro
Dank bij voorbaat.
Wat betreft prijswijzigingen mogen die natuurlijk toegepast worden maar dan wel binnen de algemene voorwaarden van de mediamarkt. Dat betekent dat er 2 weken tussen moet zitten. Als de prijswijziging meer dan 2 weken voor de btw actie heeft plaatsgevonden is dat conform de algemene voorwaarden. Je gaat me toch niet vertellen dat we echt niks mogEn verdienen he? Lijkt me logisch dat de mediamarkt nog langer wil bestaan dan alleen nog vandaag en morgen. Wederom: dit soort prijswijzigingen zijn toegepast conform de markt en concurrentie. Als je het uiteindelijk uitrekent worden er per keer meer tv's goedkoper dn dat er een aantal duurder worden. Oh en als je dan toch een 40d5000 wilt kopen, koop liever een betere tv zoals de 40pfl5206 .. just my 2 cents
All-Round nerd | iRacing Profiel
Het was puur een voorbeeldw4rguy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:14:
Wat betreft prijswijzigingen mogen die natuurlijk toegepast worden maar dan wel binnen de algemene voorwaarden van de mediamarkt. Dat betekent dat er 2 weken tussen moet zitten. Als de prijswijziging meer dan 2 weken voor de btw actie heeft plaatsgevonden is dat conform de algemene voorwaarden. Je gaat me toch niet vertellen dat we echt niks mogEn verdienen he? Lijkt me logisch dat de mediamarkt nog langer wil bestaan dan alleen nog vandaag en morgen. Wederom: dit soort prijswijzigingen zijn toegepast conform de markt en concurrentie. Als je het uiteindelijk uitrekent worden er per keer meer tv's goedkoper dn dat er een aantal duurder worden. Oh en als je dan toch een 40d5000 wilt kopen, koop liever een betere tv zoals de 40pfl5206 .. just my 2 cents
Natuurlijk hebben ze in de winkel Laptops met een hogere resolutie. Gewoon kijken in de winkel(s).Crazyanz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:22:
mijn zusje is aan een nieuwe laptop toe maar als ik op de website van MM kijk kom ik alleen laptops tegen met de debiele resolutie van 1366 x 768 pixels. Is het nog waard om morgen even bij de MM langs te rijden.. ik neem aan dat ze ook gewoon laptops met HD resolutie hebben... of op zijn minst 1440/1600X900
Succes
Ik stond nog in die zelfde MM met die tablet in mijn handen, en die valt daar écht wel onder die actie. Stond sticker bij, was van 599 voor 503 als ik het me goed herinner....swiper schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:40:
Ik heb afgelopen dinsdag bij de MM webshop een Asus Eee Pad Transformer Prime 64GB tablet gekocht,
en ben vanmiddag met mijn aankoopbon bij de MM Rotterdam Binnenwegplein geweest en daar werd mij doodleuk verteld dat deze aankoop niet onder de BTW actie viel.
Heel vreemd, daar een collega vorige week via de MM webshop een CANON EOS 60D + 18-135 kit heeft aangeschaft en hierop bij MM alexandrium wel zijn korting heeft terug gekregen.
Zijn er nog meer Tweakers met de zelfde ervaring ?
.
.
Hier kunt u uw MM ervaring(en) kwijt. >>
http://nl.hardware.info/shops/520/mediamarktnl
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Natuurlijk krijg je het prijsverschil terug. Gewoon aandringen en verwijzen naar hun Algemene Voorwaarden inzake laagste prijsgarantie.Sjekster schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:53:
[...]
Ik stond nog in die zelfde MM met die tablet in mijn handen, en die valt daar écht wel onder die actie. Stond sticker bij, was van 599 voor 503 als ik het me goed herinner....
5. Laagste prijsgarantie
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour,
Wat voor swiper dus geen zin heeft, aangezien hij in de webshop de aankoop heeft gedaan, waar die voorwaarde dus niet voor geldt. Maar BTW van de actie hoort hij gewoon terug te krijgen, dus hij hoeft enkel even het product in de winkel aan te wijzen. Stonden 2 exemplaren uitgestald van de 64gb prime, zal dus geen probleem moeten zijn lijkt me.
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Mijn vriendin was gisteren bij MM Den Haag langgewenst. Daar gaven ze aan dat ook iMac onder de BTW actie valt. Hopelijk maakt de medewerker geen geintje.
Zojuist een Nex-5N + 18-55 kitlens opgehaald, en in Arnhem lagen er nog zeker 10.
Wel opmerkelijk om te zien hoe stortbakken worden gevuld met high-end camera's.
Ik heb een tijdje bij Saturn gewerkt. Die stortbakken worden zo 'raar' volgegooid omdat dat volgens de filosofie van Mediamarkt Saturn Groep overkomt alsof het een budgetbak is en dus heel goedkoop is. Ik had toen namelijk die hele bakken allemaal netjes zitten stapelen maar dat mocht dus niet. Zag er imho een stuk netter uit en de dozen gingen op die manier ook minder kapot. Want met dat zo raar door elkaar leggen raken alle dozen beschadigd. Die wil dus niemand meer hebben.jopie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:42:
Zojuist een Nex-5N + 18-55 kitlens opgehaald, en in Arnhem lagen er nog zeker 10.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
bij MM Arena was gisteravond de 17-55 uitverkocht, maar ik kon 'm bestellen voor € 671,40Dr_Cow schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:10:
Bij MM Alkmaar doen alle lenzen ( dus ook L lenzen ) mee met de btw actie, inclusief de bodies. Zit te twijfelen nu voor de 17-55 kost daar nu €713 in plaats €849...
Toch opvallend hoe groot die onderlinge prijsverschillen zijn bij MM.
Weet iemand toevallig hoeveel de Nikon D7000 (body only) kost bij de verschillende Media Markten? Ik woon zelf in Haarlem maar kan er wel een stukje voor rijden. Bellen naar de MM's lijkt nu even niet meer te werken - zal wel gekkenhuis zijn.
Oh, en mocht je de prijzen weten van de 5100, dan ook graag!
Thanks!
Oh, en mocht je de prijzen weten van de 5100, dan ook graag!
Thanks!
[ Voor 11% gewijzigd door acehighhugo op 28-01-2012 11:28 ]
Verwijderd
Prijsverschillen bij de Mediamarkt(en) in Amsterdam: Canon EOS 7D BODY en Canon EOS 5D MKII BODY
Alle prijzen hieronder heb ik zelf bevestigd, want de verkopers bij de Mediamarkt Noord zeiden niets! /verkopers he... pfff...
Donderdag een Canon 7D body gekocht bij Mediamarkt Noord voor 1007 euro. > Ik heb er voor gewerkt... zo voelt het!
Standaard kost die in Noord: 1091 euro na BTW actie
Standaard op de MM site op woensdagavond: 1050 euro na BTW actie
Standaard bij MM Arena: 1007 euro
Vandaag > Zaterdag besloot ik de 7D om te ruilen voor een 5D MKII. Dus...
Zaterdag een Canon 5D MKII body gekocht bij Mediamarkt Noord voor 1486 euro.
Standaard kost die in Noord: 1581 euro na BTW actie
Standaard op de MM site op woensdagavond: niet gekeken
Standaard bij MM Arena: 1486 euro
Dus... ik zou maar even goed rondkijken voordat je wat koopt. Gewoon in dezelfde stad scheelt het al zoveel! OMG TOCH! pfff
Alle prijzen hieronder heb ik zelf bevestigd, want de verkopers bij de Mediamarkt Noord zeiden niets! /verkopers he... pfff...
Donderdag een Canon 7D body gekocht bij Mediamarkt Noord voor 1007 euro. > Ik heb er voor gewerkt... zo voelt het!
Standaard kost die in Noord: 1091 euro na BTW actie
Standaard op de MM site op woensdagavond: 1050 euro na BTW actie
Standaard bij MM Arena: 1007 euro
Vandaag > Zaterdag besloot ik de 7D om te ruilen voor een 5D MKII. Dus...
Zaterdag een Canon 5D MKII body gekocht bij Mediamarkt Noord voor 1486 euro.
Standaard kost die in Noord: 1581 euro na BTW actie
Standaard op de MM site op woensdagavond: niet gekeken
Standaard bij MM Arena: 1486 euro
Dus... ik zou maar even goed rondkijken voordat je wat koopt. Gewoon in dezelfde stad scheelt het al zoveel! OMG TOCH! pfff
Afgelopen donderdag de pricewatch: Canon Powershot G12 Zwart voor € 343,70 bij MM Alkmaar kunnen halen.
Vorig jaar had ik al mooie deal met me TV nu camera.
Vorig jaar had ik al mooie deal met me TV nu camera.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Canon L lenzen:
Canon 17-40mm f4 : 545 euro MM Arena / 529 euro MM Noord
Canon 24-70mm f2.8: 888 euro MM Arena / 886 euro MM Noord
Sandisk 16gb extreme III 60mb/s : 120 euro MM Noord
Online gekocht voor 71 euro incl. verzendkosten...
Canon 17-40mm f4 : 545 euro MM Arena / 529 euro MM Noord
Canon 24-70mm f2.8: 888 euro MM Arena / 886 euro MM Noord
Sandisk 16gb extreme III 60mb/s : 120 euro MM Noord
Online gekocht voor 71 euro incl. verzendkosten...
Vanochtend bij de lokale MM geweest, mijn 1e keuze tomtom was uitverkocht, 2e keuze ook 
Uiteindelijk met de 3e keuze naar huis gegaan.
Ik moest er eentje halen dus de BTW korting was zeer welkom
Uiteindelijk met de 3e keuze naar huis gegaan.
Ik moest er eentje halen dus de BTW korting was zeer welkom
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
HD = 1280*720 of hoger...Crazyanz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:22:
mijn zusje is aan een nieuwe laptop toe maar als ik op de website van MM kijk kom ik alleen laptops tegen met de debiele resolutie van 1366 x 768 pixels. Is het nog waard om morgen even bij de MM langs te rijden.. ik neem aan dat ze ook gewoon laptops met HD resolutie hebben... of op zijn minst 1440/1600X900
Ze hebben wel N53 en N55's met 1080p.
Verwijderd
Ik blijf me er altijd over verbazen hoe klanten kunnen klagen dat producten itt de advertentie wel meedoen in een actie...Rossi46 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:25:
Dat zegt niets want het is allang gebleken dat iedere MM zijn eigen voorwaarden hanteert. In de voorwaarden staat ook dat geen enkele Panasonic plasma aan de actie meedoet terwijl deze in een aantal MM'en gewoon onder de BTW actie vallen.
Verwijderd
Heb ik eindelijk besloten om de iMac i5 3.1Ghz toch te houden. Dus vanochtend uitgepakt, zit er stof? in/achter de glasplaat. Heb voorzichtig geprobeerd om het eraf te poetsen maar is niet gelukt. Wat balen 
Update: Contact opgenomen met MM Arnhem en natuurlijk hebben ze er geen meer.
Ik zeg [piep] [piep] [piep] Dat wordt 60 km om hem nu terug te brengen en 60 km om de volgende op te halen.
Update: Contact opgenomen met MM Arnhem en natuurlijk hebben ze er geen meer.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 13:48 ]
Het verweer begint nu wel alle kanten op te lopen. Ik kan moeilijk beoordelen wie er gelijk heeft, maar ik vind de uitleg niet helemaal voldoende.w4rguy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:13:
Sew, weer thuis na een dag werk. Ik heb even met mijn afdelingsleider gesproken over het "uitschelden van een klant" voor de EX310 (32 inch) en er is naar ons weten niks voorgevallen. Dit had je echt in de winkel wel moeten horen en dat zal niet zonder consequenties zijn.
Sowieso kan ik mij wel voorstellen dat het eventuele uitschelden van de klant niet opvalt. Tenzij Zoetermeer compleet afwijkt van andere Mediamarkten. Het is doorgaans druk met veel lawaai, niet alleen van mensen maar ook van geluidsinstallaties. En dat op een groot winkeloppervlak, dan krijg je echt weinig mee van wat er verderop in de winkel gebeurt.
De voorwaarden stellen heel duidelijk dat er vooraf aan de actie geen prijzen worden verhoogd. De voorwaarde geldt gewoon zoals die is: vooraf worden geen prijzen verhoogd. Punt. Nu lees ik in je antwoorden opeens weer (verzonnen) uitzonderingen op die duidelijke regel:
- De adviesprijs zou misschien veranderd zijn (wat het ook is en wat de consument daar ook mee te maken heeft). Dit zou in strijd zijn met de voorwaarde dat prijzen niet worden verhoogd.
- De prijs is misschien wel verhoogd, maar niet met de bedoeling om er meer marge over te maken (met welke bedoeling dan?). Wat het ook mag inhouden, het zou in strijd zijn met de voorwaarde dat prijzen niet worden verhoogd.
- De term "voorafgaand aan de actie" wordt ineens beperkt tot een periode van twee weken, dit zou dan in de algemene voorwaarden staan. Ik kan ze daarin niet vinden. Het lijkt me dat een periode van twee weken niet ruim genoeg is als uitleg van de term "vooraf" of "voorafgaand", het geeft immers ruim de gelegenheid aan Mediamarkt om de prijzen dus wel aan te passen voorafgaand aan de actie.
- Vervolgens vraag je je ook nog af "Je gaat me toch niet vertellen dat we echt niks mogen verdienen he?", terwijl je eerder stelt dat het de Mediamarkt eigenlijk niet om een acceptabele prijs gaat maar om het volume. Dat is in strijd met elkaar. Sowieso hebben dit soort argumenten geen enkele waarde: de regel is duidelijk, de prijs mag niet worden verhoogd voor de actie, is wellicht wel gebeurd.
Kortom: het zijn allemaal de standaardpraatjes van winkels om recht te praten wat krom is. Met uitzondering van de bewering dat de prijs niet is veranderd: zou dat het geval zijn, dan is er geen probleem.
Misschien een idee om een kopie te posten van de originele prijslijst met alle wijzigingen van de afgelopen weken van de EX310. Hij is namelijk op veel andere plekken nog wel voor 359 euro beschikbaar (zelfs wel goedkoper), vergeleken daarme is 419 euro ook wel erg duur.
Verwijderd
Nope. Leesvoer.haribold schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:34:
De voorwaarden stellen heel duidelijk dat er vooraf aan de actie geen prijzen worden verhoogd.
Het staat onder het kopje veel gestelde vragen en het lijkt me op zo'n manier geformuleerd dat de klant er geen rechten aan kan ontlenen.
Verwijderd
Ik zou dat niet accepteren. Btw actie of geen btw actie, je koopt een nieuw product en als er dan iets niet in orde is dan moeten ze het maar oplossen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:32:
Heb ik eindelijk besloten om de iMac i5 3.1Ghz toch te houden. Dus vanochtend uitgepakt, zit er stof? in/achter de glasplaat. Heb voorzichtig geprobeerd om het eraf te poetsen maar is niet gelukt. Wat balen
Sowieso een Apple computer is geen goedkoop product hoor.
zelfde verhaal hier. alleen hoefde ik die 25 niet te betalen en dus de tv gewoon kunnen meenemen voor de webshop prijs.Raymm schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:52:
Vandaag bij MM geweest. Toestel was duurder dan via de webshop. Verkoper ging wat op de computer kijken, kon ik de tv meenemen voor dezelfde prijs als de webshop. Ik blij......maar bleek er toch nog wel 25 euro bovenop te komen omdat ik dit bij de webshop ook zou moeten betalen. Dus niet gedaan.
Nu besteld bij de BCC (zelfde prijs als MM webshop), kan het toestel ophalen zonder meerkosten (woon om de hoek), dus ook nog 25 euro uitgespaard!
Verwijderd
Ga ik ook niet doen. Ik ga hem zo terug brengen. Balen dat de servicebalie maar tot 18.00 uur open is. Tot 22.00 uur was een stuk beter geweest. Daar gaat mijn rustige zaterdag. En het erge ik ga zonder iMac weer naar huis en moet weet ik veel hoe lang wachten totdat ik een nieuwe heb.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:46:
[...]
Ik zou dat niet accepteren. Btw actie of geen btw actie, je koopt een nieuw product en als er dan iets niet in orde is dan moeten ze het maar oplossen.
Sowieso een Apple computer is geen goedkoop product hoor.
Weet iemand misschien of de MM je parkeer kosten betaald in dit geval?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 13:53 ]
Als je hem net hebt gewoon eisen dat ze hem direct omruilen, is beetje te gek om te wachten op reparatie als product net uit de doos komt.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:52:
[...]
Ga ik ook niet doen. Ik ga hem zo terug brengen. Balen dat de servicebalie maar tot 18.00 uur open is. Tot 22.00 uur was een stuk beter geweest. Daar gaat mijn rustige zaterdag. En het erge ik ga zonder iMac weer naar huis en moet weet ik veel hoe lang wachten totdat ik een nieuwe heb.
Weet iemand misschien of de MM je parkeer kosten betaald in dit geval?
Verwijderd
Was het via internet besteld of in MM gekocht zelf? Nogal balen voor je, dit word een dure iMac als er nog 120KM voor moet rijden.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:52:
[...]
Ga ik ook niet doen. Ik ga hem zo terug brengen. Balen dat de servicebalie maar tot 18.00 uur open is. Tot 22.00 uur was een stuk beter geweest. Daar gaat mijn rustige zaterdag. En het erge ik ga zonder iMac weer naar huis en moet weet ik veel hoe lang wachten totdat ik een nieuwe heb.
Weet iemand misschien om de MM je parkeer kosten betaald in dit geval?
Ik zou kijken of MM bereid is reiskosten te vergoeden? Maar weet iemand of een fysieke winkel dat moet doen? Bij online bestellen is namelijk wel zo geregeld.
Verwijderd
Ik weet niet of je dit kan maken. Maar ze hebben deze niet meer op voorraad. Dus moet wel worden besteld.Bever! schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:55:
[...]
Als je hem net hebt gewoon eisen dat ze hem direct omruilen, is beetje te gek om te wachten op reparatie als product net uit de doos komt.
Nee, ik heb hem in de winkel gekocht.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:55:
[...]
Was het via internet besteld of in MM gekocht zelf? Nogal balen voor je, dit word een dure iMac als er nog 120KM voor moet rijden.
Ik zou kijken of MM bereid is reiskosten te vergoeden? Maar weet iemand of een fysieke winkel dat moet doen? Bij online bestellen is namelijk wel zo geregeld.
Ik vind dit ongelofelijk omdat je de plek door de folie kan zien zitten. Ik heb de folie er ook niet helemaal afgehaald. Dit moet de eindcontrole ook hebben gezien.
Verwijderd
Je hebt geen recht om het product om te ruilen. In de winkel geldt de onderzoeksplicht.
Ze kunnen hem wel ruilen, maar dat is 100% een gunst.
Ze kunnen hem wel ruilen, maar dat is 100% een gunst.
Verwijderd
Die dozen hebben toch ook zo'n seal? Was bij mijn Asus wel het geval en die peuterde je er ook niet even af. Die seals mogen normaal niet ontbreken.
Je hoort bij MM helaas wel vakere zulke verhalen. Trouwens mensen die goedkoop Apple ding willen buiten de geen BTW dagen, op Schiphol verkopen ze Apple spul zonder btw ( Toevallig gezien tot ik op Schiphol was voor uitgaande vlucht, ook iPad was goedkoper daar )
Je hoort bij MM helaas wel vakere zulke verhalen. Trouwens mensen die goedkoop Apple ding willen buiten de geen BTW dagen, op Schiphol verkopen ze Apple spul zonder btw ( Toevallig gezien tot ik op Schiphol was voor uitgaande vlucht, ook iPad was goedkoper daar )
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 14:04 ]
Verwijderd
Jawel hoor. Artikel 11 van de AV geeft je het recht op retour/ruil. Aangezien het een onderdeel van de AV is is het een recht
Verwijderd
Ik zal gaan merken hoe goed de service van MM Arnhem is.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:02:
Jawel hoor. Artikel 11 van de AV geeft je het recht op retour/ruil. Aangezien het een onderdeel van de AV is is het een recht
Ik heb eensl documentjes van de mediamarkt zien liggen waarin staat dat het toch echt de bedoeling is de mensen veel troep en accessoires aan te smeren als ze komen voor een advertentie.
En dan van de goedkope schermen de brightness lekker omhoog.. " tja meneer, daar komt het prijsverschil van he :)"
En dan van de goedkope schermen de brightness lekker omhoog.. " tja meneer, daar komt het prijsverschil van he :)"
Ben je zo naïef? Tuurlijk doet een VERKOPER dat, dat is zijn werk!jantje112 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:15:
Ik heb eensl documentjes van de mediamarkt zien liggen waarin staat dat het toch echt de bedoeling is de mensen veel troep en accessoires aan te smeren als ze komen voor een advertentie.
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Verwijderd
Wat een heerlijk suggestieve postjantje112 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:15:

Natuurlijk is de doelstelling van MM om geld te verdienen. Gelukkig maar, anders zouden ze de deuren wel kunnen sluiten. Nog meer dan anders geldt dat als ze een actie hebben die actieproducten met weinig/geen marge worden verkocht. Als je dan een product verkoopt dan kun je er maar beter accessoires bij verkopen, zodat je nog wat verdient. Is dat moreel verwerpelijk. Nee lijkt mij. Hoeveel mensen hebben geen digitale ontvanger, willen mensen de garantie uitbreiden, extra HDMI kabeltje, etc... Niks mis mee lijkt me.
Absoluut waar. En heel vanzelfsprekend ook. Op veel modellen zit 0 marge, dus moeten ze wel kabeltjes en extra zooi verkopen om winst te maken.jantje112 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:15:
This space is occupied
Verwijderd
Weet iemand ook als je vandaag in de webshop iets koopt en op voorraad is vandaag ook verzonden kan worden?
Verwijderd
Theoretisch ja, maar ik denk dat men vandaag bovengemiddeld veel bestellingen krijgtVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:49:
Weet iemand ook als je vandaag in de webshop iets koopt en op voorraad is vandaag ook verzonden kan worden?
Simpele regel (tenzij je ervaringen hebt met een bepaalde webwinkel): koop niet online als je het direct nodig hebt.
Dat het een "veelgestelde vraag" wordt genoemd, maakt niets uit. Het is een vermelding bij de actie. De uiting lijkt me helder genoeg geformuleerd (worden de prijzen vooraf verhoogd? Antwoord: een krachtig "Nee"), Mediamarkt moet de bewering gewoon nakomen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:46:
[...]
Nope. Leesvoer.
Het staat onder het kopje veel gestelde vragen en het lijkt me op zo'n manier geformuleerd dat de klant er geen rechten aan kan ontlenen.
En daar geloof ik dan weer niets van. Ze gaan echt niet op heel veel van die producten verlies maken. Dat compenseer je niet met een kabeltje en een poetsdoekje.Collaborator schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:35:
[...]
Absoluut waar. En heel vanzelfsprekend ook. Op veel modellen zit 0 marge, dus moeten ze wel kabeltjes en extra zooi verkopen om winst te maken.
Dit soort "BTW acties" zijn voor fabrikanten namelijk ook ideaal, om op het laatste moment nog van hun voorraad aan 2011 producten af te komen (veel 2012 modellen zijn al gepresenteerd). Reken maar dat om die reden, en de reden dat de MM deze dagen gewoon heel veel verkoopt en dus een betere inkoop positie heeft, de inkoopprijzen op dit moment voor de MM ook een stuk lager liggen.
Vallen gewone (DECT) telefoons eigenlijk onder deze actie? Dat lijken me geen accessoires..
ja vallen eronder, heb ook een dectje meegenomen van panasonicAwsom schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:20:
Vallen gewone (DECT) telefoons eigenlijk onder deze actie? Dat lijken me geen accessoires..
Ik heb afgelopen week een LED-TV gekocht. Aangezien de afstand van de meterkast naar waar die TV komt vrij groot is vanuit mezelf gevraagd naar een signaalversterker (€130) en goede kabels. Die verkoper: Ik zou toch eerst even kijken of het niet gewoon werkt, anders kan je altijd nog de kabels vervangen of een versterker plaatsen. Vond ik op zich wel prettig.jantje112 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:15:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dreanor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:01:
Maar toch, ik lees zoveel mensen die gewoon super service hebben bij de MediaMarkt. Ben ik vervloekt? Of ligt het aan de filialen waar ik koop (deventer/zwolle)?
offtopic:
MM Zwolle.... Pfff. Sta je daar aan de balie als wat minder kapitaalkrachtig iemand (kortom, je gaat een betaalregeling treffen om de janboel in x maand te betalen, mag prima) en krijg je gewoon doodleuk te horen van madame de collega die naast diegene staat die je helpt dat "zij die dingen gewoon in een keer zou gaan kopen en dat mensen eens normaal moesten doen". Nu stond ik als enthousiaste klant perplex. Heb mijn mand subiet op de balie gezet en ben weggelopen
Note: ik was niet diegene die het aanvroeg. De klant voor mij.
MM Zwolle.... Pfff. Sta je daar aan de balie als wat minder kapitaalkrachtig iemand (kortom, je gaat een betaalregeling treffen om de janboel in x maand te betalen, mag prima) en krijg je gewoon doodleuk te horen van madame de collega die naast diegene staat die je helpt dat "zij die dingen gewoon in een keer zou gaan kopen en dat mensen eens normaal moesten doen". Nu stond ik als enthousiaste klant perplex. Heb mijn mand subiet op de balie gezet en ben weggelopen
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Had geen grote dingen nodig.
Wel 'n iPod Shuffle gekocht. Officieel doen die niet mee ...
Was net de laatste en in de voor mij juiste kleur.
Scheelt toch weer een kleine 8 euro.
Ik heb hier geen betalingregeling voor hoeven treffen.
Wel 'n iPod Shuffle gekocht. Officieel doen die niet mee ...
Was net de laatste en in de voor mij juiste kleur.
Scheelt toch weer een kleine 8 euro.
Ik heb hier geen betalingregeling voor hoeven treffen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 18:37 ]
Je kan ook beter eerst sparen en kopen dan meneer Primeline 16% rente betalen. Het is misschien cru van de mevrouw de collega maar het is wel waar.SkyStreaker schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:41:
[...]
offtopic:
MM Zwolle.... Pfff. Sta je daar aan de balie als wat minder kapitaalkrachtig iemand (kortom, je gaat een betaalregeling treffen om de janboel in x maand te betalen, mag prima) en krijg je gewoon doodleuk te horen van madame de collega die naast diegene staat die je helpt dat "zij die dingen gewoon in een keer zou gaan kopen en dat mensen eens normaal moesten doen". Nu stond ik als enthousiaste klant perplex. Heb mijn mand subiet op de balie gezet en ben weggelopenNote: ik was niet diegene die het aanvroeg. De klant voor mij.
Verwijderd
offtopic:
[quote]zeef schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:53:
[...]
Je kan ook beter eerst sparen en kopen dan meneer Primeline 16% rente betalen. Het is misschien cru van de mevrouw de collega maar het is wel waar.
[/quote]
Zoiets was ik ook al het denken ( Doe ik zelf trouwens ook ) ik vind juist goed dat ze dat zegt, want ale die leningen brengen je alleen maar in de problemen als je niet oppast.
Ik had dus ook net genoeg voor die notebook die ik kocht, en wat ik overhield nog kon ik nog sparen ( Er zijn spaarvormen waar je een bepaalde tijd niet aan je geld komt ).
[quote]zeef schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:53:
[...]
Je kan ook beter eerst sparen en kopen dan meneer Primeline 16% rente betalen. Het is misschien cru van de mevrouw de collega maar het is wel waar.
[/quote]
Zoiets was ik ook al het denken ( Doe ik zelf trouwens ook ) ik vind juist goed dat ze dat zegt, want ale die leningen brengen je alleen maar in de problemen als je niet oppast.
Ik had dus ook net genoeg voor die notebook die ik kocht, en wat ik overhield nog kon ik nog sparen ( Er zijn spaarvormen waar je een bepaalde tijd niet aan je geld komt ).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 15:59 ]
Wat je niet hebt kan je niet kopen is mij altjid verteld >.>
Verwijderd
Het eerste kopje is actievoorwaarden; het tweede kopje is veel gestelde vragen. Actievoorwaarden<>veel gestelde vragen. Kortom, MM doet hun uiterste best om geen prijzen te verhogen, maar je kunt geen rechten ontlenen aan die veel gestelde vragen.haribold schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:58:
[...]
Dat het een "veelgestelde vraag" wordt genoemd, maakt niets uit. Het is een vermelding bij de actie. De uiting lijkt me helder genoeg geformuleerd (worden de prijzen vooraf verhoogd? Antwoord: een krachtig "Nee"), Mediamarkt moet de bewering gewoon nakomen.
Ik ben tevens erg bang voor je dat men pas na de actie bereid is om de discussie met je aan te gaan (en terecht).
Da's een verkeerde uitspraak want als het zou kloppen dan heeft niemand iets.Mektheb schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:56:
Wat je wilt zeggen is "geld dat je niet hebt kun je niet uitgeven".
Dit is geen logische beredenering, want iets wat je al wel hebt, kun je best nog een keer kopenVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:00:
Andersom; wat je wel hebt, kun je ook niet kopen, want je hebt het al ...
Disclaimer: In de meeste gevallen dan
[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 28-01-2012 16:01 ]
Meneer Primeline maakt het heel aanlokkelijk door het eerste jaar geen rente te vragen (maar wel administratiekosten wat een soort van rentevergoeding is). In dat eerste jaar kun je vrij aflossen maar dat moet je zelf doen. Primeline incasseert niets en je zoekt je rot naar het rekeningnummer in de papieren. Na dat jaar gaat de rentemeter opeens hard. Dus als je het even niet hebt en je moet een nieuwe koelkast/wasmachine/tv dan is het een optie maar alleen als je zelf de discipline hebt om af te lossen (of een automatische incasso instelt).Wildfire schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:59:
[...]
Da's een verkeerde uitspraak want als het zou kloppen dan heeft niemand iets.
Wat je wilt zeggen is "geld dat je niet hebt kun je niet uitgeven".
Maar goed, ik kan niet in een iedres portemonee kijken en ik snap de verleiding van de MM actie maar al te goed.
Verwijderd
Ik nieuw hier, haal altijd veel info van tweakers.net af, nu maar eens tijd wat info te delen.
Heb maandag 16/1 een Samsung LCD gekocht bij MediaMarkt Asd-noord voor 377.--
stond in de actiefolder vanaf week dinsdag 17/1 in zou gaan.
Vandaag terug gegaan vanwege de btw-aktie en ik kreeg inderdaad 60.12-- terug van deze aankoop, weliswaar een tegoedbon (5 jaar geldig) maar ik koop hier toch regelmatig.
In Asd-noord altijd vriendelijk en behulpzaam en komen (ondanks de drukte) meteen naar je toe of te vragen om ze je kunnen helpen. netjes dus.
En inderdaad stonden dezelfde TVs er nog, nu echter geprijsd voor 439.-- met de btw-aktie prijs van 368.--, opeens duurder gworden??
Heb maandag 16/1 een Samsung LCD gekocht bij MediaMarkt Asd-noord voor 377.--
stond in de actiefolder vanaf week dinsdag 17/1 in zou gaan.
Vandaag terug gegaan vanwege de btw-aktie en ik kreeg inderdaad 60.12-- terug van deze aankoop, weliswaar een tegoedbon (5 jaar geldig) maar ik koop hier toch regelmatig.
In Asd-noord altijd vriendelijk en behulpzaam en komen (ondanks de drukte) meteen naar je toe of te vragen om ze je kunnen helpen. netjes dus.
En inderdaad stonden dezelfde TVs er nog, nu echter geprijsd voor 439.-- met de btw-aktie prijs van 368.--, opeens duurder gworden??
Verwijderd
@ bovenstaande. Geheel mee eens, maar je kunt het ook gebruiken. Ik ken voldoende mensen die een rentevrije lening voor een jaar afsluiten met meneer Primeline of andere bedrijven. Dit gebeurt met name bij grotere aankopen. Stel je koopt iets van E3000 en je hebt het geld op je bankrekening staan. Nu vraag je een rentevrije PL lening aan voor 1 of 1.5 jaar, waarvoor je E30 betaalt. Zet dat geld op een spaarrekening (ok, vroeger was deze constructie interessanter) en je houdt uiteindelijk een hoger bedrag over dan wanneer je het contant zou betalen.
zeef schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:53:
[...]
offtopic:
Eensch. Dat is het punt niet. De manier waarop ze het zei klonk nogal vol afgunst en aversie. Da's toch sterk wat minder klantvriendelijk. En dat stootte mij tegen het zere been als regulier betalende klant.
Eensch. Dat is het punt niet. De manier waarop ze het zei klonk nogal vol afgunst en aversie. Da's toch sterk wat minder klantvriendelijk. En dat stootte mij tegen het zere been als regulier betalende klant.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:06:
@ bovenstaande. Geheel mee eens, maar je kunt het ook gebruiken. Ik ken voldoende mensen die een rentevrije lening voor een jaar afsluiten met meneer Primeline of andere bedrijven. Dit gebeurt met name bij grotere aankopen. Stel je koopt iets van E3000 en je hebt het geld op je bankrekening staan. Nu vraag je een rentevrije PL lening aan voor 1 of 1.5 jaar, waarvoor je E30 betaalt. Zet dat geld op een spaarrekening (ok, vroeger was deze constructie interessanter) en je houdt uiteindelijk een hoger bedrag over dan wanneer je het contant zou betalen.
[/quote]
zo'n constructie hebben ze met auto's ook. Maar goed heb even een rekensom gemaakt op basis van de 1 jaars deposito van leaseplanbank die nu op 3.95% staat voor nog maar heel even.
Op € 3000 krijg € 118 rente als je 3.95% krijgt dus min € 30 is € 88 wat je verdiend. Maar als je het niet na 1 jaar kan betalen dan heb je dus wel een probleem. Maar mensen die dit echt kunnen zullen dat niet doen want als boven € 20000 zit komt de belasting 1.2% van je rente halen.
Overigens zul je zien dat mensen het juist niet vaak op terug kunnen betalen, dus je moet er wel discipline voor hebben.
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:06:
[/quote]
zo'n constructie hebben ze met auto's ook. Maar goed heb even een rekensom gemaakt op basis van de 1 jaars deposito van leaseplanbank die nu op 3.95% staat voor nog maar heel even.
Op € 3000 krijg € 118 rente als je 3.95% krijgt dus min € 30 is € 88 wat je verdiend. Maar als je het niet na 1 jaar kan betalen dan heb je dus wel een probleem. Maar mensen die dit echt kunnen zullen dat niet doen want als boven € 20000 zit komt de belasting 1.2% van je rente halen.
Overigens zul je zien dat mensen het juist niet vaak op terug kunnen betalen, dus je moet er wel discipline voor hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 16:17 ]
Iemand vanmiddag nog naar Rotterdam, die daar 1 prijs van 1 telefoon wil checken? De Motorola Razr..
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 28-01-2012 16:31 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Niet exact datzelfde ding wat je al hebt ...Awsom schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:01:
[...]
Dit is geen logische beredenering, want iets wat je al wel hebt, kun je best nog een keer kopen
Disclaimer: In de meeste gevallen dan
10% korting op iPads bij MM A'dam noord, net geweest... maar ja ik ga natuurlijk geen ipad 2 halen met nr 3 in de pijp lijn
Leuk, maar de iPad drie komt over een maand, max twee uit. Weinig Tweakers die hardware kopen die op het punt staat vervangen te wordenjopie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:25:
Dan sla de 3 ook maar over, ik vermoed dat er daarna een Ipad 4 gelanceerd gaat worden.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik zag de Razr nergens staan bij MM Binnenwegplein / Centrum. Ook de HTC modellen doen niet mee met de btw actie.CLB schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:31:
Iemand vanmiddag nog naar Rotterdam, die daar 1 prijs van 1 telefoon wil checken? De Motorola Razr..
Was wel erg druk vandaag, gisteren was het heel wat rustiger...
[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 28-01-2012 17:38 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Idd.. ik heb alvast mijn iPad 2 verkocht in afwachting van de iPad 3. Die komt zeer spoedig.fsfikke schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:28:
[...]
Leuk, maar de iPad drie komt over een maand, max twee uit. Weinig Tweakers die hardware kopen die op het punt staat vervangen te worden
This space is occupied
Verwijderd
Zo 4 uur later en we zijn weer thuis. Korte versie: ze hebben hem gelukkig terug genomen en ik kon een nieuwe bestellen. Levertijd 2 wekenVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:08:
[...]
Ik zal gaan merken hoe goed de service van MM Arnhem is.
Ik hoop wel dat als ik hem ga ophalen nog net zo blij ben en niet de nieuwe modellen uit komen waardoor de i5 3.1 in prijs is gedaald, en deze aanbieding, + kosten, er niet meer zo leuk uitziet.
Tip voor de (i)Mac kopers: 1 doe de eerste test/controle met de folie er nog op. 2. Registreer je product niet. 3. Pak hem weer zo netjes in als je hem gekregen hebt.
De servicebalie medewerker ging met Apple bellen of het serienummer was geregistreerd, wat ik dus niet gedaan had. Toen nog een belletje en de iMac werd geaccepteerd.
Het was verschrikkelijk druk, vandaar dat ik woensdagavond al was gegaan. Heb op 3 punten moeten wachten.
Mijn bureau is wel leeg zonder een 27"

Als je blijkbaar dan toch zo lang zonder kan, waarom een iPad 3 aanschaffen?Collaborator schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:07:
[...]
Idd.. ik heb alvast mijn iPad 2 verkocht in afwachting van de iPad 3. Die komt zeer spoedig.
Canon EOS 80D | Sigma 10-20mm f/4-5.6 | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS | Canon EF 70-200mm f/4 L IS | Canon EF 100mm f/2.8 Macro | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS
Het heeft niks met zonder kunnen te maken, maar met geld. Nu verkopen en dan krijg je er nog een zeer goed bedrag voor. na de aandkondiging staat Marktplaats er vol mee en krijg je er geen drol meer voor. Dus die keuze is snel gemaakt. En zo lang zonder zal het niet wordenScaptic schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:47:
[...]
Als je blijkbaar dan toch zo lang zonder kan, waarom een iPad 3 aanschaffen?
This space is occupied
Ik net bij de Mediamarkt in Eindhoven gaan kijken voor een Nokia Lumia 800 in Cyan. Ze hadden er nog 3 op voorraad, maar 461 euro. Op de webshop was die Lumia maar 377 euro. Dus ik maar een verkoper ermee geconfronteerd, maar deze wou niks doen met de prijs. Dus ik weer naar huis. Nu is de cyan versie op de webshop uitverkocht. Grrrrrr. Heb ik altijd. Iemand gezien wat de prijzen zijn bij de andere MMs?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
+1Mektheb schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:56:
Het is best wel erg met die Mac's. Bijna de i7, 27", 2Gb GPU gekocht. Maar de verkoper kwam er, jammer genoeg, achter dat hij mij een verkeerde prijs liet zien. Wat was dat een goedmaker geweest voor eenzeef schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:57:
Is ook voor de bijl gegaan met een 13" i5 macbook pro.

Bij MediaMarkt Zoetermeer hebben ze gratis snoepjes
Mocht ze meerdere keren zomaar pakken

Mocht ze meerdere keren zomaar pakken

Verwijderd
Bedoel je nu wat er in die bak zit of die dame op de laatste foto?Dancing_Animal schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:30:
Bij MediaMarkt Zoetermeer hebben ze gratis snoepjes![]()
Mocht ze meerdere keren zomaar pakken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
offtopic:
Deze dames zijn waarschijnlijk minderjarig.
Deze dames zijn waarschijnlijk minderjarig.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 20:01 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:46:
[...]
Bedoel je nu wat er in die bak zit of die dame op de laatste foto?oeps offtopic

Als ze niet op een schrikkeldag geboren zijn zijn ze net zo vaak jarig als ieder anderVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:51:
offtopic:
Die dames zijn waarschijnlijk minder jarig en leuk zien ze niet echt uit ( Sorry andere voorkeur, dat is te jong en het is blank)
Ze zagen er absoluut niet minderjarig uit.
Waarom zijn ze minder jarig? Of bedoel je minderjarig?Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:51:
offtopic:
Deze dames zijn waarschijnlijk minder jarig.
Een spatie teveel maakt groot verschil.
edit: shit te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 28-01-2012 20:01 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Dancing_Animal schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:59:
[...]
![]()
[...]
Als ze niet op een schrikkeldag geboren zijn zijn ze net zo vaak jarig als ieder ander
Ze zagen er absoluut niet minderjarig uit.
offtopic:
Dat denkt de deurwaarder bij de discotheek ook, maar ik vind het obvious dat ze minderjarig zijn ( Dus onder de 18 ).
Die lopen daar gewoon rond voor een paar euro per uur, of ze zijn van de lokale carnavals vereniging.
Dat denkt de deurwaarder bij de discotheek ook, maar ik vind het obvious dat ze minderjarig zijn ( Dus onder de 18 ).
Die lopen daar gewoon rond voor een paar euro per uur, of ze zijn van de lokale carnavals vereniging.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 20:06 ]
Verwijderd
Wat een lekkere snoepjes!Dancing_Animal schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:30:
Bij MediaMarkt Zoetermeer hebben ze gratis snoepjes![]()
Mocht ze meerdere keren zomaar pakken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kleine heeft anders een behoorlijke voorgevel kan ik je vertellen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:03:
[...]
offtopic:
Die lopen daar gewoon rond voor een paar euro per uur
Maar goed, maakt niet uit, de snoepjes waren lekker
Nou nou, volgens mij ben je een beetje jaloersVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:03:
[...]
offtopic:
Verwijderd
M'n broer heeft een zwarte Lumia 800 bij de Mediamarkt in Middelburg voor 377 bemachtigd.zonoskar schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:15:
Ik net bij de Mediamarkt in Eindhoven gaan kijken voor een Nokia Lumia 800 in Cyan. Ze hadden er nog 3 op voorraad, maar 461 euro. Op de webshop was die Lumia maar 377 euro. Dus ik maar een verkoper ermee geconfronteerd, maar deze wou niks doen met de prijs. Dus ik weer naar huis. Nu is de cyan versie op de webshop uitverkocht. Grrrrrr. Heb ik altijd. Iemand gezien wat de prijzen zijn bij de andere MMs?
Die verkoper had je gewoon een Lumia 800 voor 377 mee moeten geven.
Is er geen andere mediamrkt in de buurt. Of in dezelfde mediamarkt en dan een andere verkoper aanspreken?
Beter dan de MM in Eindhoven, daar hadden ze alleen een dik schreeuwwijf van 50+.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.