MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.928 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:55
Pred! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 01:23:
Had zelf een confrontatie omdat het opviel binnen een week de prijs 100.- duurder was en ik ben benieuwd hoe de prijs weer is na het weekend.

[...]

Betekend dat de o.a. de 8000serie van Samsung mee gaat in de BTW actie?
Ik was gisterochtend in de MM Amsterdam, de UE55D8000 stond daar geprijs als 2999. Toen ik in gesprek ging met een verkoopmedewerker bleek dat er wel wat te regelen viel. Echter de prijs bij Foka was 2399, de medewerker wou niet verder gaan als 2520 wat gewoon de btw korting over de orginele prijs was. Het feit dat de bcc en zelfs de mediamarkt website de tv als 2699 hadden staan (toen btw aktie nog niet was gestart) viel op dove oren. Dus ik zou je niet te snel verkijken op de prijzen van de D8000 serie, er valt wel wat te regelen maar de prijs is dit geval nog steeds hoger dan bv Foka.

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
mauwz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:14:
Zojuist bij de MM in Zoetermeer geweest voor een Sony Kdl-32ex310 om als slaapkamer tv te gebruiken. Ik had een budget van 300 euro, want deze tv is normaal 359 ongeveer. Met de BTW korting kom je dan echt heel mooi uit!

Ik was gewaarschuwd dat deze vestiging vaak knoeit met de prijzen... Daaro, ben ik vorige week erheen geweest om de prijs te checken en deze bleek EUR 359. Zojuist was deze 419, en na aftrek van de korting dus 352.

Ik attendeerde de verkoper hierop en op het feit dat dit me al vaker is overkomen.. En wat denk je; een scheldkannonade over het feit dat ik een betweterige klant ben die hem probeert te naaien. Ik heb de prijs nota bene gefotografeerd vorige week:) ook bij de info balie wil niemand de prijsmutaties inkijken en werd ik weg gestuurd..

Het gaat maar om 50 euro, maar het principe en mijn budget maken dit echt weer tot een typische MM Zoetermeer actie.. Meer mensen dit probleem gehad? En wat zou ik nog kunnen doen?
Leuk he MM zoetermeer? je wordt gewoon uitgescholden als je iets vraagt, en als je daar op reageert dreigen ze met beveiliging. Waarom denk je dat je er bijna nooit meer dan 20 man ziet lopen (exclusief medewerkers). Gister geweest voor een Switch, was eerst 19 euro van Sitecom. Nu 54. Dus ik vroeg waarom. "Nou meneer, dat heeft u dan echt gedroomd want een switch is normaal ongeveer 200 euro"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:12:
Zeg, zie ik daar gewoon al heel de ochtend geen posts van DonnyYen!!!! verfrissend...

Of is dit nu de goden tarten? :N 7(8)7
Die is druk met z'n nieuwe laptop natuurlijk! :)

Aangezien ik druk ben vandaag, heb ik net mijn bestelling gedaan via de BCC webshop. Morgen in huis. Het PowerLAN-setje heb ik even op hold gezet. Met een beetje mazzel kan ik binnenkort met gesloten beurs een Linksys N bridge ruilen tegen een Devolo 200MB AV setje. Dan hang ik wel een goedkope 5 poorts switch aan 1 van de PowerLAN-adapters. Die heb ik ook nog wel eentje liggen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Weet iemand misschien of de korting ook geld op keyboards (van Apple) of valt dit onder accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xfix, hangt van de MM af, ik had mijn toetsenbord gisteren wel met korting, en mn touchpad van apple ook.
Dat was in breda, en alleen als je vraagt of ze een bon kunnen maken.... en of de medewerker een goed humeur heeft wellicht?

Je weet het nooit, officieel doen ze niet mee in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Xfix schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:34:
Weet iemand misschien of de korting ook geld op keyboards (van Apple) of valt dit onder accessoires?
volgens mij niet. Zou erg vreemd zijn als echt alleen apple keyboards wel tellen en de rest niet

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Laatst online: 09-07 11:47
Bedankt, ik loop vanavond wel even langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:21:
[...]

Leuk he MM zoetermeer? je wordt gewoon uitgescholden als je iets vraagt, en als je daar op reageert dreigen ze met beveiliging. Waarom denk je dat je er bijna nooit meer dan 20 man ziet lopen (exclusief medewerkers). Gister geweest voor een Switch, was eerst 19 euro van Sitecom. Nu 54. Dus ik vroeg waarom. "Nou meneer, dat heeft u dan echt gedroomd want een switch is normaal ongeveer 200 euro"
Haha, die had ik echt zo onder de tafel gelult. Wat een nitwit.
Een consumer switch is bij lange na niet zo duur. WiFi routers kunnen in die buurt komen, maar veelal ook niet.
Zucht, sommige verkopers.

Het zelfde (heeft hier niks mee te maken, maar toch) bij het komen van een nieuwe compact fotocamera door mijn vrouw. Staan samen in een winkel. Zij is aan het orienteren en de verkoper "helpt".
Op een gegeven moment laat ze vallen dat ik een DSLR heb en ineens is volgens die verkoper die camera niet goed en moet ze een andere hebben (ik had op dat moment nog niet zoveel kennis van camera's :P).
Zijn ook vrij snel vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Haha arunia, was dat ook zoetermeer? :P Maar aan de andere kant, je gaat toch niet naar de MM om te kopen, puur om ideeën op te doen. Vooral in zoetermeer zijn er veel betere alternatieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:12:
Zeg, zie ik daar gewoon al heel de ochtend geen posts van DonnyYen!!!! verfrissend...

Of is dit nu de goden tarten? :N 7(8)7
Ik sliep nog, had gister avond een film van 2 uur op mijn notebook gekeken in full hd en was 1 uur geworden. Dus ben pas wakker

@BazzH

Ja gister avond was ik druk met mijn notebook, nu heb ik allang alles geïnstalleerd wat ik installeren wou ( Tenminste dat geloof ik )

En gister ook nog Android 4.0 gedownload dus misschien dat ik dat ook nog ga flashen. Misschien dat ik ook nog wel review ga schrijven over de notebook zelf. Maar ik ben gister al geslaagd dus je hoeft niet zoveel posts meer te verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:10:
Haha arunia, was dat ook zoetermeer? :P Maar aan de andere kant, je gaat toch niet naar de MM om te kopen, puur om ideeën op te doen. Vooral in zoetermeer zijn er veel betere alternatieven :)
Nee, dat niet. Was ook geen media markt.
Ik ga ook iig niet naar de MM om te vragen aan een verkoper hoe en wat. Ik zoek het zelf uit en dan ga ik kopen bij de goedkoopste. Soms de MM, maar vaak andere zaken.
Daarnaast ben ik in Spijk goed geholpen bij bijvoorbeeld de Foto Klein (kom ik al sinds ik 2 turven hoog was) toch verder kijken bij andere zaken, maar uiteindelijk voor dat kleine bedrag meer daar gekocht. Gewoon vanwege de moeite die ze gedaan hadden.

Maar ik raak offtopic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
LuPo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:47:
Zijn er nog personen die een objectief/lens of accessoire hebben gekocht, die op deze lijst (onder "EOS Accessoires overzicht") staat? En kun je zelf geen beroep doen op die cashback-actie? DM dan even, ik heb een leuk idee voor ons beiden. ;)
Heb inmiddels 1 persoon gevonden. Nog meer mensen die cashback willen, maar er zelf geen aanspraak op kunnen doen? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:41
Waarom kan je er geen aanspraak op doen?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Oeh, ik zou op zich wel de 9 euro van mijn tweede Lexar kaartje willen claimen. Ik heb zelf de 7D aangeschaft, maar kan maar 1 van de 2 Lexar 400x 16GB kaartjes claimen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11
zeef schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:43:
[...]

Op een iMac van 1899 scheelt het zo'n 300 euro dus als je het toch wel van plan was dan is nu het moment. :)
Welk type heb je dan voor 1899? Topmodel neem ik aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Appie Heijn op 27-01-2012 10:52 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Rossi46 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:53:
[...]

Zie mijn antwoord eerder in dit topic. Dit geldt wel voor MM R'dam Centrum

Rossi46 in "MediaMarkt btw actie 2012"
Zoals je weet heeft elke MM andere prijzen, die van Rotterdam Centrum zijn niet van toepassing.

Mijn ouders hadden ook nog gekeken naar een Harman Kardon HS-210, deze bleek overal uitverkocht en bestellen was geen optie.. :(

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
mauwz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:14:
Zojuist bij de MM in Zoetermeer geweest voor een Sony Kdl-32ex310 om als slaapkamer tv te gebruiken. Ik had een budget van 300 euro, want deze tv is normaal 359 ongeveer. Met de BTW korting kom je dan echt heel mooi uit!

Ik was gewaarschuwd dat deze vestiging vaak knoeit met de prijzen... Daaro, ben ik vorige week erheen geweest om de prijs te checken en deze bleek EUR 359. Zojuist was deze 419, en na aftrek van de korting dus 352.

Ik attendeerde de verkoper hierop en op het feit dat dit me al vaker is overkomen.. En wat denk je; een scheldkannonade over het feit dat ik een betweterige klant ben die hem probeert te naaien. Ik heb de prijs nota bene gefotografeerd vorige week:) ook bij de info balie wil niemand de prijsmutaties inkijken en werd ik weg gestuurd..

Het gaat maar om 50 euro, maar het principe en mijn budget maken dit echt weer tot een typische MM Zoetermeer actie.. Meer mensen dit probleem gehad? En wat zou ik nog kunnen doen?
De klant is koning, dit soort gedrag moet je niet pikken van een verkopertje. Zal waarschijnlijk wel een popie-jopie puistenkop zijn geweest maar dit gedrag moet gewoon de kop ingedrukt worden O-)

Hoe jij ook zeurt of volhoudt, schelden kan niet door de beugel. Ik zou het niet pikken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klant is allang geen koning meer hoor in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53

Melkaz

Melkazar

Zo de ONKYO TX-NR609 Versterker is inmiddels onderweg! Vorig jaar was het in Breda zo druk dat ik dit jaar maar via de webshop heb besteld. die 5 euro verzendkosten raak je ook wel kwijt aan benzine!

Wel netjes dat ik hem gistermiddag besteld heb en hij nu al verstuurd is, had gedacht met die drukte dat het wel eens langer kon duren. Twee jaar geleden ben ik ook al eens beetgenomen door de MM bij een bezorging(toen via filiaal ipv webshop). In de winkel lagen 20+ tv's(samsung E6xxx serie) maar had toen nog geen auto dus besloten te laten bezorgen. Zou twee dagen later worden verstuurd. Hele dag niets ontvangen..gebeld, bleek dat ze de bezorg artikelen niet opzij hadden gezet maar gewoon de voorraad verder hadden leeg verkocht aan de direct meenemers...

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Quan Vu schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:29:
Waarom kan je er geen aanspraak op doen?
Als je alleen een objectief of accessoire koopt dan kun je geen cashback claimen. Je moet een v/d deelnemende bodys gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Mr_gadget schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:17:
Iemand toevallig in de MM Rijswijk geweest? Idee of de lenzen daar ook mee doen?
En iemand toevallig de Samsung LE32D550 gezien? (kleine kans ;))
De D450 bedraagt 230 euro, de D5000 bedraagt rond de 330 euro. Dus ik denk daar ergens tussen :), bij 16 % korting zou ongeveer 260 ~ 280 euro kosten schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 12:02
Toch is mij iets niet duidelijk. Het BTW percentage over deze producten is 19%. Als de MM dan stelt in hun advertenties dat je geen BTW betaald. Dan krijg je toch gewoon 19% korting ondanks alle mooie BTW calculaties over normale prijzen etc. Het is in ieder geval zo dat je de klant iets beloofd wat niet zo is. Kan je niet je poot stijf houden en gewoon die 19% korting eisen in plaats van akkoord gaan met 16%?

Ben van plan zelf ook nog even te gaan kijken om iets aan te schaffen. Klanten lokken ze er in ieder geval goed mee :P

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Faberge schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:03:
Toch is mij iets niet duidelijk. Het BTW percentage over deze producten is 19%. Als de MM dan stelt in hun advertenties dat je geen BTW betaald. Dan krijg je toch gewoon 19% korting ondanks alle mooie BTW calculaties over normale prijzen etc. Het is in ieder geval zo dat je de klant iets beloofd wat niet zo is. Kan je niet je poot stijf houden en gewoon die 19% korting eisen in plaats van akkoord gaan met 16%?
Leer gewoon hoe BTW werkt in plaats van wééééééér dit aan te halen, dit is al zo vaak geprobeerd uit te leggen, maar sommigen willen het gewoon niet snappen.

En nee, je kan die 19% korting niet eisen, want het is geen 19% korting, het is 19% BTW niet betalen, dat zijn twee verschillende dingen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Faberge schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:03:
Hier zijn flinke discussies over geweest.

Nee want de prijs is 119% en niet 19%, deel 19 door 119 en doe dit keer 100 dat is de korting die je krijgt.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
green-tea schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Hier zijn flinke discussies over geweest.

Nee want de prijs is 119% en niet 19%, deel 19 door 119 en doe dit keer 100 dat is de korting die je krijgt.
Maak jij het nog even onduidelijker 8)7 Je deelt door 1.19 en dat is de kortingsprijs, klaar.

Waarom zou je door 119 gaan delen en dan weer keer 100 willen doen? Dat maakt het alleen maar onbegrijpelijker en omslachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Hahn schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:07:
[...]

Maak jij het nog even onduidelijker 8)7 Je deelt door 1.19 en dat is de kortingsprijs, klaar.

Waarom zou je door 119 gaan delen en dan weer keer 100 willen doen? Dat maakt het alleen maar onbegrijpelijker en omslachtiger.
Omdat het vrijdag middag is, excuses :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 12:02
green-tea schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:08:
[...]

Omdat het vrijdag middag is, excuses :)
Idem. Excuses voor de domme vraag. Dacht dat het anders in de advertenties gesteld was. Toch vind ik dit soort acties veel onduidelijkheid geven en meer beloven dan wat je krijgt. Maar dat terzijde.

Een nieuwe stofzuiger, dat wordt hem. Wordt wel eens tijd na een half jaar zonder en maar bezemen.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Faberge schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:11:
[...]

Idem. Excuses voor de domme vraag. Dacht dat het anders in de advertenties gesteld was. Toch vind ik dit soort acties veel onduidelijkheid geven en meer beloven dan wat je krijgt. Maar dat terzijde.
Dat zal vast niet helemaal onbedoeld zijn, want "geen 19% BTW" ziet er aantrekkelijker uit dan "16% korting", maar verder wordt het wel duidelijk genoeg uitgelegd door de MM om het toe te staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Overigens hadden ze mijn moeder in de winkel tot 2 maal toe gezegd dat ze 19% korting zou krijgen op de samsung note die ze dinsdag haalde.
Dat heeft ze nu niet terug gehad, maar ze mocht wel iets uit kiezen voor die 4%. Dus ze heeft een mooi hoesje voor haar camera erbij gekregen omdat het haar verkeerd gezegd was. (Ik had haar al wel uitgelegd dat het haar fout was uitgelegd. En ze heeft ook alleen gezegd dat het haar fout uitgelegd was in de winkel en dat dat niet handig was. Dus ze stond er ook niet op dat ze het kreeg, het was dus gewoon service van de MM :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:18:
Overigens hadden ze mijn moeder in de winkel tot 2 maal toe gezegd dat ze 19% korting zou krijgen op de samsung note die ze dinsdag haalde.
Dat heeft ze nu niet terug gehad, maar ze mocht wel iets uit kiezen voor die 4%. Dus ze heeft een mooi hoesje voor haar camera erbij gekregen omdat het haar verkeerd gezegd was. (Ik had haar al wel uitgelegd dat het haar fout was uitgelegd. En ze heeft ook alleen gezegd dat het haar fout uitgelegd was in de winkel en dat dat niet handig was. Dus ze stond er ook niet op dat ze het kreeg, het was dus gewoon service van de MM :) )
Hel netjes opgelost! Zoals het hoort m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Wybo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:18:
Dat heeft ze nu niet terug gehad, maar ze mocht wel iets uit kiezen voor die 4%.
Welke 4%? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo noemde ze dat via de telefoon :)

Geen zin om het helemaal om te corrigeren naar echte waarden :P

Maar het klopt wel redelijk, toestel kostte voor de korting 598 en ze heeft een hoesje van 15 euro gehad :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekje van eigen deeg dus, want zo'n hoesje kost de MM niks. Daarom bestel ik zulke dingen altijd rechtstreeks van hongkong via ebay.

Dit is dus waar ik het gister over had. Maar goed meeste hier hebben wel 16% terug gekregen, maar volgens de AV hoef dat niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matin112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 00:39
Wd tv live mediaspeler valt niet onder de actie omdat het blijkbaar accessoires is voor de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Laatst online: 22:43

Goverman

not loaded

De Asus Transformer Prime is in tenminste 1 vestiging uitgesloten... Ik heb het plaatje van Fok! en weet dus niet welke MediaMarkt het is...

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/3306/eeeprime.jpg

*Goverman is blij dat hij zijn korting woensdagavond al heeft gecashed...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

mini1986 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:49:
[...]

Er staat bij dat ze zijn uitgesloten, maar Eindhoven had besloten ze toch mee te laten doen en heb ik hem gisteren voor €125 nog wat meegekregen :)
In Den Haag doet hij ook gewoon mee, net er 1 meegenomen.

Misschien mogen ze van Sony niet hard roepen dat die dingen korting krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Goverman schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:23:
De Asus Transformer Prime is in tenminste 1 vestiging uitgesloten... Ik heb het plaatje van Fok! en weet dus niet welke MediaMarkt het is...

[afbeelding]

*Goverman is blij dat hij zijn korting woensdagavond al heeft gecashed...
Deze is van Adam Zuid-oost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Net in Den Haag geweest (ik kon onderweg langs Den Haag, Rotterdam en Breda) omdat de webshop de Canon 430 EX II, 580 EX II en 50mm 1.8 niet meer had.. bij de eerste winkel meteen raak.

Heel netjes geholpen. Rustig de producten bekeken en prijzen opgevraagd, aangegeven dat ze in de webshop goedkoper waren.. dus werden even de prijzen van andere vestigingen opgehaald. (Webshop artikelen stonden er niet meer op, uitverkocht.) Uiteindelijk 84 euro voor de 50 1.8 (8 euro aanbetaald, was niet meer op voorraad..) en de 430 gekozen (580 is tweemaal zo duur, en is het voor mij niet waard..) Voor die 430 slechts 175,56 betaald (was 239 in de winkel en 209 incl in een ander filiaal) - dus nog goedkoper dan de webshop ook..!

Prima, kopen-kopen-kopen, ik ben toch niet gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm.. heb mijzelf heel lang kunnen weerhouden, maar heb nu toch m'n zinnen gezet op een Asus UX31. Lang lopen twijfelen of dat ik voor een goedkopere 15" notebook ging met een Asus Transformer Prime, of voor de UX31. Aangezien de meerwaarde van een tablet voor mij persoonlijk niet echt groot is, kies ik toch maar voor een UX31.

Bij de lokale BCC staat deze voor de standaardprijs van 1149, ze doen mee met de BTW actie, alleen hebben ze alleen nog het showmodel er staan.

Weet iemand toevallig of de UX31 nog voorradig is in de MM Den Haag?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
Weet er iemand of de Sony DSC-HX9V ergens leverbaar is? Ben bij de MM in Beijerlandselaan geweest, kon hem helaas ook niet bestellen. En de prijs van 325 euro vind ik te gortig.
Hoop dat iemand de camera heeft gespot in de omgeving Zuid-Holland!

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjerkpolle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 14:47
Zo, mijn Imac 27" is binnen!
Besteld via de webshop direkt na middernacht! De volgende morgen was hij dan ook niet meer te bestellen (uitverkocht?).

Hoe kan ik nu zien dat ik niet een "ingewerkt" model heb gekregen?
Dit lees ik namelijk toch op verschillende internetsites dat dit wel eens gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Etiket op het doos, ontbrekende touwtjes, zakjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
In Zoetermeer hadden ze nog een hoop Mac book pro's van 13"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Niet online
Net in Rotterdam geweest, en blijkbaar vallen zelfs routers (airport express) onder accesoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:50:
Ik vraag me sowieso af of tablets onder deze actie zullen vallen.

Over objectieven gesproken, vorig jaar waren er wel enkele MM filialen die juist wel korting gaven op objectieven (L serie Canon bijv).
ik zat nu ook te kijken naar de nikon 24 1.4 mm. dacht toen ik op de website de prijs zag vann 1500,- dat is aardig als daar nog de korting van af gaat. blijkt echter dat op de site al de kortingen zijn verwerkt in de prijs. voor 100,- meer koop ik hem dan liever bij de fotozaak op de hoek waar ik al goeie ervaringen mee heb.

Als die lens nu op 1250,- zou uitkomen dan werd het pas een wezenlijk verschil met de overige winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Kan iemand die nog naar MM gaat, nog even vragen of ze Archos 70b internet tablet(wil per se de b-versie hebben en niet de eReader) in het systeem hebben staan en of die dan te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulkmans
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 20:40
Zometeen toch nog even kijken of ik de 17-40 L kan scoren in Roermond. Desnoods maar even bestellen. Met de BTW actie en 100 euro Canon cashback kost die 430.. lekker lekker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mulkmans schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:42:
Zometeen toch nog even kijken of ik de 17-40 L kan scoren in Roermond. Desnoods maar even bestellen. Met de BTW actie en 100 euro Canon cashback kost die 430.. lekker lekker !
bestellen icm cashback canon heeft alleen zin als je zeker weet dat de lens voor 29 feb. binnen is.........je moet namelijk de streepjescode van de doos van de 17-40 meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de Canon EF-S 17-55mm F/2.8 iS USM te bestellen is bij MM of BCC met de btw korting? Of dat hij op voorraad is ergens in de regio van Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mulkmans schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:42:
Cashback op de accessoires is toch alleen als je een body gekocht hebt?
Maar nog steeds inderdaad een lekker voordeel 430 voor de 17-40L! :)

(https://ecback.canon.nl/)

[ Voor 3% gewijzigd door Liquid op 27-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Wat is dat toch met die cashback van Canon allemaal? Heb een powershot SX40 gekocht maar nergens iets gelezen over cashback? Sorry, geen google hier op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

mini1986 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:15:
Wat is dat toch met die cashback van Canon allemaal? Heb een powershot SX40 gekocht maar nergens iets gelezen over cashback? Sorry, geen google hier op het werk :(
Cashback is alleen voor Eos-camera's

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjerkpolle schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:24:
Besteld via de webshop direkt na middernacht! De volgende morgen was hij dan ook niet meer te bestellen (uitverkocht?).

Dit lees ik namelijk toch op verschillende internetsites dat dit wel eens gebeurd?
Welke heb je gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
tjerkpolle schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:24:

Doorzichtige verzegeling op de doos, iMac met schermfolie er nog op (daar moet je aardig je best voor doen wil je dat nog goed terugkrijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:19
Jorco schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:14:
[...]

Heb al gebeld met een medewerker van de Klantenservice. Ik heb aangegeven dat het vreemd is als er geen dock bij zit, want dan zijn ze bij mijn weten de enige (?) die de 32GB zonder dock verkopen. Hierop gaf de medewerker aan dat het een fout is op de website.
En inmiddels is mijn bestelling van de BCC net gearriveerd en dus MET dock! Update naar ICS + Root gedaan en ik ben een blij mens :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Kan iemand bevestigen dat de Apple TV ook onder de btw actie valt? Als ik naar de voorwaarden kijk zou hij namelijk mee moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Rub147 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:39:
Kan iemand bevestigen dat de Apple TV ook onder de btw actie valt? Als ik naar de voorwaarden kijk zou hij namelijk mee moeten doen...
Doet niet mee, mijn collega probeerde deze te kopen (in de VIP BTW actie gisteren of eergisteren). Het kan natuurlijk in elke MM anders zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 27-01-2012 17:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:31:
[...]

Cashback is alleen voor Eos-camera's
Hoeveel is de cashback op een 550d body?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand de prijs voor pricewatch: Canon EF 50mm f/1.4 USM in de MM Breda en/of de actie geldt? Of als iemand toevallig er langs gaat eventjes voor mij dat wilt vragen/nakijken? Ik wil wel naar Nederland rijden als die minder is dan 300 euro :D

Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Was vandaag in eindhoven, nog even gepraat over Canon DSLR.. meegenomen, verkoper liet ook nog even zien dat ze -50% marge maakten op het apparaat.
echt bizar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Bever! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:22:
Was vandaag in eindhoven, nog even gepraat over Canon DSLR.. meegenomen, verkoper liet ook nog even zien dat ze -50% marge maakten op het apparaat.
echt bizar..
Waarschijnlijk moeten ze het gewoon van grote aantallen hebben waardoor ze flinke bonussen krijgen van de fabrikanten.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Bever! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:22:
echt bizar..
Dus doordat ze 16% korting geven maken ze nu 50% verlies? Of snap ik het helemaal verkeerd nu.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Brad Pitt schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:24:
[...]

Dus doordat ze 16% korting geven maken ze nu 50% verlies? Of snap ik het helemaal verkeerd nu.
ja hij legde het me zo uit, doordat internetsites die dingen uit lagelonen landen kopen met een gunstige wisselkoers is de normale winst op erg populaire modellen -5% tot -15%
Liet me een compact zien waarvan hun inkoopprijs hoger was dan de internetprijs inclusief btw.
Kost ze dus gewoon geld op die camera's om ze te verkopen.
En er zijn dus uitschieters naar boven met die actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Yellowneck schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:24:
[...]

Waarschijnlijk moeten ze het gewoon van grote aantallen hebben waardoor ze flinke bonussen krijgen van de fabrikanten.
kan haast niet anders idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:49
Heb ook wel eens mee gekeken op zo'n scherm bij het kopen van een TV.
Zijn maar 3 regels (getallen) en verkoper kan direct zien wat zijn winst en verlies is bij een bepaald bedrag.

Liet mij dus ook zien dat hij niet nog lager met de prijs kon, omdat hij nu al verlies maakte.

Maar kon dat compenseren met de overige verkopen van die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Bever! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:27:
ja hij legde het me zo uit, doordat internetsites die dingen uit lagelonen landen kopen met een gunstige wisselkoers is de normale winst op erg populaire modellen -5% tot -15%
Liet me een compact zien waarvan hun inkoopprijs hoger was dan de internetprijs inclusief btw.
Kost ze dus gewoon geld op die camera's om ze te verkopen.
En er zijn dus uitschieters naar boven met die actie..
Zoiets gaat er bij mij dus niet in, maar dat terzijde. No way dat ze systematisch artikelen met verlies verkopen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Negatieve marge kan best, maar dat zal echt nooit 50% zijn. Het moet namelijk gecompenseerd kunnen worden met de accessoires. Daarom dat ze altijd zo graag kabeltjes of geheugenkaartjes meeleveren.

Bij supermarkten is dat ook heel normaal: op bier wordt verlies geleden, maar dat wordt gecompenseerd door alle hapjes die daarbij worden gekocht.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 21:06

Cheezus

Luiaard

Hmm, gisteren een Speedlight 320ex besteld via de webshop, was op voorraad dus ik ging er van uit dat hij vandaag wel zou worden verzonden.
Vandaag geen mail gezien dus ik dacht laat ik eens kijken wat de voorraad status nu is. Als ik nu echter kijk bij de webshop komt de 320ex helemaal niet meer voor? En in de pricewatch is de mediamarkt plotseling ook niet meer terug te vinden?

Ben benieuwd wat hier nu aan de hand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Die grapjas in de Mediamarkt Groningen die dinsdag voor mij zou informeren bij Canon of de 35/1.4 nog leverbaar was had dat dus helemaal niet gedaan. Maaar, hij beloofde nu dat ie het nog voor het einde van de actie zou doen zodat ik 'm nog met korting zou kunnen bestellen. Ik ben benieuwd.

De Sony-tv's die officieel niet meedoen volgens de website zijn in Groningen gewoon afgeprijsd trouwens, hoef je niet eens naar te vragen.
primusz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:35:

Das meestal zo bij dit soort acties, als een product uitverkocht is bij de webshop halen ze 'm eruit. Ik zou je dus geen zorgen maken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Azrael op 27-01-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Hmm, gisteren een Speedlight 320ex besteld via de webshop, was op voorraad dus ik ging er van uit dat hij vandaag wel zou worden verzonden.
Vandaag geen mail gezien dus ik dacht laat ik eens kijken wat de voorraad status nu is. Als ik nu echter kijk bij de webshop komt de 320ex helemaal niet meer voor? En in de pricewatch is de mediamarkt plotseling ook niet meer terug te vinden?

gewoon afwachten, als artikel niet meer te krijgen is gaat hij van de site af. was ook bij kerel eerder in het topic met een imac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 21:06

Cheezus

Luiaard

Bever! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:36:
[...]

gewoon afwachten, als artikel niet meer te krijgen is gaat hij van de site af. was ook bij kerel eerder in het topic met een imac
Ok, raar. Als iemand op zoek is naar een product die toevallig niet op voorraad is bij de MM krijg je dus de indruk dat MM het helemaal niet in het assortiment heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

primusz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:38:
[...]

Ok, raar. Als iemand op zoek is naar een product die toevallig niet op voorraad is bij de MM krijg je dus de indruk dat MM het helemaal niet in het assortiment heeft.
stuur ze een mailtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Yellowneck schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:55:

Weet iemand toevallig of de UX31 nog voorradig is in de MM Den Haag?
Bij de MM Breda hadden ze hem gisteren nog. Ik heb er zelf een maand geleden 1 gekocht en loop dus nu de BTW aktie mis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:06:
[...]

Hoeveel is de cashback op een 550d body?
Cashback actie is alleen vóór EOS-modellen. Niet óp EOS-modellen.

Als je een EOS-model koopt kun je objectieven/accesoires erbij kopen en dáár krijg je korting op. Snap niet wat iedereen zo moeilijk vindt aan de cashback-actie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
mijn zusje is aan een nieuwe laptop toe maar als ik op de website van MM kijk kom ik alleen laptops tegen met de debiele resolutie van 1366 x 768 pixels. Is het nog waard om morgen even bij de MM langs te rijden.. ik neem aan dat ze ook gewoon laptops met HD resolutie hebben... of op zijn minst 1440/1600X900

[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 27-01-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het artikel tijdens de BTW dagen niet meer vookomt op de website van MM dan is het uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:22:
mijn zusje is aan een nieuwe laptop toe maar als ik op de website van MM kijk kom ik alleen laptops tegen met de debiele resolutie van 1366 x 768 pixels. Is het nog waard om morgen even bij de MM langs te rijden.. ik neem aan dat ze ook gewoon laptops met HD resolutie hebben... of op zijn minst 1440/1600X900
Equal pay equal work. Maar waarom noem je 1366x768 debiel? De meeste notebooks die je tegen komt hebben die resolutie nog.

Als je hogere resolutie wilt kom je ook meer te betalen of op andere gebieden in te leveren. Overigens als het voor je zusje is waarom laat haar niet kiezen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:29:
[...]

Equal pay equal work. Maar waarom noem je 1366x768 debiel? De meeste notebooks die je tegen komt hebben die resolutie nog.

Als je hogere resolutie wilt kom je ook meer te betalen of op andere gebieden in te leveren. Overigens als het voor je zusje is waarom laat haar niet kiezen?
Sinds ik een 1920*1080 pixels scherm heb ik mijn laptop, wil ik niet anders meer. Dit is nu mijn tweede laptop met zo'n scherm en ik heb niets ingeleverd op de specs. i7, GT555M, 6GB RAM voor 850 euro. Dat vind ik redelijk voor een laptop met die specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
primusz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:38:
[...]

Oh wauw, goed dat ik dit lees, ik schrok al! Wilde een Onkyo 609 gaan kopen, maar kan hem inderdaad opeens nergens meer vinden! Moet ik het dan nog wel gaan proberen in de winkel morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MoiZie schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:36:
[...]

Oh wauw, goed dat ik dit lees, ik schrok al! Wilde een Onkyo 609 gaan kopen, maar kan hem inderdaad opeens nergens meer vinden! Moet ik het dan nog wel gaan proberen in de winkel morgen?
Ja, want de voorraad op internet is (meestal) verschillend als in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
[...]

Omdat het een onhandige resolutie is? Werkt gewoon niet lekker. Ook beetje vreemd dat de resoluties ineens een stapje terug hebben gedaan bij laptops +/- 3 jaar geleden. Budget is +/- 800 euro en dan hoeft er geen super gpu in te zitten maar wel een HD scherm lijkt me redelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

MoiZie schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:36:
[...]

gewoon gaan, ik vond dat er nog veel voorraad was van alles. Pallets vol iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
In almere hadden ze vanmiddag de onkyo 609 nog voldoende. Overigens voor de zelfde prijs als in de webshop: ca. 380 eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo

Als jij netjes een bevestiging van je bestelling hebt gehad is er niets aan de hand. Als een product op is wordt hij gewoon van de site gehaald inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
hjoels schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:06:
[...]

Bij de MM Breda hadden ze hem gisteren nog. Ik heb er zelf een maand geleden 1 gekocht en loop dus nu de BTW aktie mis 8)7
alleen de 1399 versie. In iedergeval de duurdere die 009 versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11-2024
Bij MM Alkmaar doen alle lenzen ( dus ook L lenzen ) mee met de btw actie, inclusief de bodies. Zit te twijfelen nu voor de 17-55 kost daar nu €713 in plaats €849...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papasop
  • Laatst online: 10-03 20:53
Toevallig iemand die weet of er in Zwolle nog onkyo 609 op voorraad is, scheelt anders weer een nodeloos tripje er naar toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Laatst online: 14-08 08:01
[...]

Het is niet omdat jij 1366*768 goed vindt dat het ook zo is. En het is ook niet omdat de meeste laptops op dit moment dit hebben dat het goed is. Het trekt op niets en als ik moest kiezen tussen mijn i7 en mijn 1920x1080 scherm, dan was de keuze snel gemaakt, in het voordeel van het scherm. Daar kijk je heel de tijd op en de i7 merk je slechts op bij het uitvoeren van bepaalde taken en dan nog is het verschil niet wereldschokkend. Dat is het verschil tussen 1366x768 en 1920x1080 wel! Dus probeer geen anderen te overtuigen als je zelf geen ervaring hebt met betere schermen!

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[quote]LaurentS schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:30:
[...]

Het is niet omdat jij 1366*768 goed vindt dat het ook zo is. En het is ook niet omdat de meeste laptops op dit moment dit hebben dat het goed is. Het trekt op niets en als ik moest kiezen tussen mijn i7 en mijn 1920x1080 scherm, dan was de keuze snel gemaakt, in het voordeel van het scherm. Daar kijk je heel de tijd op en de i7 merk je slechts op bij het uitvoeren van bepaalde taken en dan nog is het verschil niet wereldschokkend. Dat is het verschil tussen 1366x768 en 1920x1080 wel! Dus probeer geen anderen te overtuigen als je zelf geen ervaring hebt met betere schermen!
[/quote]
Ik wou niemand overtuigen, ik vond het alleen niet terecht dat hij 1366x768 debiel noemt want het is een gangbare resolutie en voor veel mensen is dat voldoende en zij zijn tevreden ermee ( Ik dus ook en ja heb heus wel een 1080p 15inch scherm gezien, maar ik kies voor 1366x768 op een 15inch scherm, dat is een goeie resolutie voor mij )

Ik vond alleen zo raar dat hij voor zijn zusje dan maar direct zo'n keuze maakt, ik probeerde hem niet te overtuigen hoor. En voor minder dan € 100 heb een extern 1080p scherm, dat voldoet voor vele ook hoor.

En daarbij vroeg ik gewoon aan hem de reden, maja sommige mensen hier moeten eens op cursus om te leren wat feiten zijn en meningen. Het is een feit dat op 1080p meer werkruimte is 15inch, maar of dat beter en fijner werkt op een 15inch scherm is een mening, je moet maar bij gebruikers op werk vloer kijken hoe vaak ze kiezen voor een lagere resolutie omdat ze het dan beter kunnen lezen, dus als je bij die mensen met 1080p aan komt dan zullen je vragen of je dat niet op 720p kan zetten bijvoorbeeld, dus het is niet dat jij het goed vind dat een andere dat ook vind.

Je mening geven kan, maar je hoeft andere niet aan te vallen als ze een andere mening hebben als jouw.

En nu terug ontopic

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Laatst online: 18:44
Ik was vanavond ook bij MM Alkmaar. Zeer teleurstellend mag ik wel zeggen. Volgens de 'Canon'-vertegenwoordiger vallen L-lensen onder de professionele categorie en daar zou Canon nooit korting op geven... Er lag ook geen L-lens in het schap, laat staan dat deze met korting besteld kon worden. Er lagen wel een paar demo lensen, maar volgens mij was er zeer weinig op voorraad. Als demo-model lag er de 85 mm 1.8 voor +- 280 euro. Maar deze was niet op voorraad. Ja, ik kon wel het demo-model kopen....
Het was overigens op dat moment zeer rustig qua klanten, alleen ontzettend veel personeel.
Ook de babyfoon die ik wilde, was niet op voorraad. Ik kon het demo-model kopen, maar ja die was niet compleet. Ze haalde hem daarna wel uit de winkel. Dat was dan weer netjes.

Hoe anders was mijn ervaring 45 minuten later in MM A'dam Noord. Vriendelijk werd ik ontvangen. Hier deden de L-lenzen wel mee. Het schap zag er ook een stuk gevulder uit. De 17-40L was niet op voorraad, maar kon wel besteld worden voor 529 euro. Zelfde prijs als in Roermond en een iets van 50 euro goedkoper dan de webwinkel van MM (daar is hij nu uitverkocht). Dus hier maar gekocht/aanbetaald. Want ik heb hem nog niet...

Ook de babyfoon was hier uitverkocht. Deze kon ik bestellen of het demo-model kopen. Demo zag er goed uit en compleet, dus deze gekocht.

Kortom toch nog een tevreden klant. Hulde voor MM A'dam Noord en de koude douche voor Alkmaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Burns op 27-01-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Is de BTW actie alleen voor de specifiek genoemde artikelen op de website, of voor simpelweg alles wat in de winkel te vinden is?

Ik vind een tomtom met btw korting nog wel reden om morgen ff langs de MM te gaan :)

is dit nu bijvoorbeeld de prijs incl of excl korting, zie link

[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 27-01-2012 22:41 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Vanavond MBA in MM Utr gehaald. Op papier dan, want ze waren op (13") ;-). Even wachten, maar wel even de prijs meegepakt.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLRnZ schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:28:
Is de BTW actie alleen voor de specifiek genoemde artikelen op de website, of voor simpelweg alles wat in de winkel te vinden is?

Ik vind een tomtom met btw korting nog wel reden om morgen ff langs de MM te gaan :)
Zowel webshop en de fysieke MM winkels doen met korting mee. In de startpost staat een link naar de actie pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:40:
[...]

Zowel webshop en de fysieke MM winkels doen met korting mee. In de startpost staat een link naar de actie pagina.
mjah, de reden voor deze vraag is omdat er op de website bij sommige artikelen specifiek vermeld staat de korting van toepassing is en bij de tomtom die ik dus wil halen niet.

Ik ga morgenvroeg na het sporten gewoon even kijken, het is immers op 5 minuten van elkaar :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoeveel een 5D MKII body kost bij Mediamarkt Arena? In Mediamarkt noord kost die 1587 euro dacht ik.

Voor degene die een 7d body gaat kopen: 1091 euro bij Mediamarkt Noord en 1007 euro bij Mediamarkt Arena. Ik ben vergeten voor 5d mkii te kijken. Hopelijk weet een van jullie de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 22:07
tweakers.net/pricewatch/295513/asus-n53sv-s1827v.html

voor de mensen die full hd zoeken...

€715 euro bij MM Breda
Full HD
i7
6GB
GT540
750GB@7200rpm

Voor 587 euro met dezelfde casing/scherm/vga alleen dan met i5/4GB/tragere hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiper
  • Niet online
Ik heb afgelopen dinsdag bij de MM webshop een Asus Eee Pad Transformer Prime 64GB tablet gekocht,
en ben vanmiddag met mijn aankoopbon bij de MM Rotterdam Binnenwegplein geweest en daar werd mij doodleuk verteld dat deze aankoop niet onder de BTW actie viel.
Heel vreemd, daar een collega vorige week via de MM webshop een CANON EOS 60D + 18-135 kit heeft aangeschaft en hierop bij MM alexandrium wel zijn korting heeft terug gekregen.
Zijn er nog meer Tweakers met de zelfde ervaring ?
.
*snip* niet de bedoeling

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de AV van MM eens. Als je heel goed lees dan lees je dat je feitelijk niet eens recht op geld terug had.
nooberke schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:27:
tweakers.net/pricewatch/295513/asus-n53sv-s1827v.html

voor de mensen die full hd zoeken...

€715 euro bij MM Breda
Full HD
i7
6GB
GT540
750GB@7200rpm

Voor 587 euro met dezelfde casing/scherm/vga alleen dan met i5/4GB/tragere hdd
Dat is ook een mooie deal als je het budget ervoor hebt en het erover voor hebt.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Is er iets mis met de shopreview van ons dan? http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt.html
Op die site is helemaal geen enkele review te lezen... :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
Lenzen schijnen in Alphen ook gewoon mee te doen.
Pagina: 1 ... 12 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.