iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Arena wel dacht ik. ;-)B0MBACI schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:05:
Heeft iemand alsnog gekeken of je korting kan krijgen op de Sony ereaders?
Ja de MM bij jou in de buurt zal wrs. met een aantal artikelen duurder geweest zijn.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:03:
[...]
Ja, inderdaad. Sowieso ga ik altijd liever naar de BCC ipv de mediamarkt. De mediamarkt is meestal ontzettend duur, alleen hebben ze met aanbiedingen wel leuke dingen. Maar ach, veel "huis tuin en keuken mensen" denken dat de MM werkelijk zo goedkoop is, dus daar zullen ze de grootste omzet ook wel van hebben. Niet van mij in ieder geval, haha.
Maar elke MM heeft een totaal ander prijsbeleid en je benchmarkt nu het hele assortiment terwijl je amper spullen gekocht hebt.
Ik krijg juist de rillingen van de bcc boys die je kost wat kost garantie en monster cables willen verkopen
[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 26-01-2012 18:12 ]
Verwijderd
Dat komt door het imago van MM, de MM komt uit Duitsland en die kreet ik ben toch niet gek is vertaald uit het Duits en die kreet doet best goed, want we zijn niet gek of wel?.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:03:
[...]
Ja, inderdaad. Sowieso ga ik altijd liever naar de BCC ipv de mediamarkt. De mediamarkt is meestal ontzettend duur, alleen hebben ze met aanbiedingen wel leuke dingen. Maar ach, veel "huis tuin en keuken mensen" denken dat de MM werkelijk zo goedkoop is, dus daar zullen ze de grootste omzet ook wel van hebben. Niet van mij in ieder geval, haha.
De MM is gewoon een grote zaak waar je veel krijgt, loop een lokale computer zaak binnen en keuze uit notebooks bijvoorbeeld is erg mager en vaak duur. De MM is gewoon een aanbieding stunter, je moet daar juist op aanbiedingen af gaan.
De MM Duitsland is geloof ik wel iets anders, de keren dat ik er ben geweest ( Ligt dichter in de buurt dan MM NL ) heb ik meestal idee dat de MM in Duitsland beter met de mensen omgaat, je word niet onterecht door bewaking aan gehouden ( Is me 2x gebeurd bij MM Heerlen, en toen had ik nota bene al bij de Kassa betaald, dus uit protest het product weer terug gebracht samen met mijn leraar destijds
Er moest toen ook politie komen, maja ik was onschuldig dus natuurlijk ging ik tekeer ).
Nee niet echte een fijne winkel, vooral als je door bewaking staande gehouden word terwijl je onschuldig bent.
Ik heb het weleens gehad dat ook met accessoires(oordopjes in mijn geval) die niet in de folder stonden zij de goedkoopste waren. BCC en dat Mycom keten zooi(MyCom, dixons, dynabyte) zijn wel klantvriendelijker, maar ze hebben wel heel weinig keuze. En zijn ook niet altijd goedkoper.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:03:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door Bever! op 26-01-2012 18:16 ]
Verwijderd
Ik kan niet meer zeggen dan: ik zie wat ik zie. Dus nee, ik koop er vrijwel nooit wat, omdat ik het gewoonweg ergens anders (veel) voordeliger kan krijgen.Bever! schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:11:
[...]
Ja de MM bij jou in de buurt zal wrs. met een aantal artikelen duurder geweest zijn.
Maar elke MM heeft een totaal ander prijsbeleid en je benchmarkt nu het hele assortiment terwijl je amper spullen gekocht hebt.
Ik krijg juist de rillingen van de bcc boys die je kost wat kost garantie en monster cables willen verkopen
Bij de Mediamarkt proberen ze ook altijd accessoires aan te smeren, maar waar niet? Om dan even "nee, heb ik al" of iets dergelijks te zeggen lijkt me niet zoveel moeite.
Inderdaad, dat is het imago van MediaMarkt. Ik vind het ook geen fijne winkel. Ben er wel eens samen met mijn ouders jaren terug naartoe gegaan en wij wisten zelfs van bepaalde dingen nog meer dan de medewerkers.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:11:
[...]
Dat komt door het imago van MM, de MM komt uit Duitsland en die kreet ik ben toch niet gek is vertaald uit het Duits en die kreet doet best goed, want we zijn niet gek of wel?.
Nee niet echte een fijne winkel, vooral als je door bewaking staande gehouden word terwijl je onschuldig bent.
Dat klopt, MediaMarkt heeft een zeer ruim assortiment, alhoewel je vrijwel alles op internet ook kan kopen. =)exelletor schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:13:
[...]
Ik heb het weleens gehad dat ook met accessoires(oordopjes in mijn geval) die niet in de folder stonden zij de goedkoopste waren. BCC en dat Mycom keten zooi(MyCom, dixons, dynabyte) zijn wel klantvriendelijker, maar ze hebben wel heel weinig keuze. En zijn ook niet altijd goedkoper.
Ook dat is zeker waar, maar niet iedereen heeft daar altijd zin in. Ikzelf vind dat het bij de BCC het op een stuk natuurlijkere manier aantoe gaat.Bever! schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:16:
Komt ook nog eens bij dat als je het aangeeft ik bij MM 9/10 de spullen voor internet prijs koop... Maar ja dan moet je wel durven te onderhandelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 18:37 ]
Verwijderd
Hebben ze bij mij niet geprobeerd, hij vertelde me gewoon ik had 2 jaar garantie en ik de bon goed moest bewaren.Bever! schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:11:
[...]
Ja de MM bij jou in de buurt zal wrs. met een aantal artikelen duurder geweest zijn.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Bij mij idem dito.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:38:
[...]
Hebben ze bij mij niet geprobeerd, hij vertelde me gewoon ik had 2 jaar garantie en ik de bon goed moest bewaren.
Verwijderd
Nee das gewoon zo geregeld volgens de wet. Dell geeft maar een jaar en Apple ook en daarnaast proberen ze je wel aanvullende garantie te verkopen en dat terwijl je eigenlijk al recht heb op twee jaar.CLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:40:
Is Asus inderdaad, twee jaar beperkte garantie, erg netjes =)
Er staat bij dat ze zijn uitgesloten, maar Eindhoven had besloten ze toch mee te laten doen en heb ik hem gisteren voor €125 nog wat meegekregenB0MBACI schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:05:
Heeft iemand alsnog gekeken of je korting kan krijgen op de Sony ereaders?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Daarom heb ik mijn kapotte Dell Studio 1558 ook verkocht, kreeg er nog € 127 voor. Want je gelijk krijgen bij die fabrikanten / winkels is niet echt makkelijk, dan moet je in gevecht.CLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:49:
Probeer jij je gelijk bij Apple of Dell maar eens te krijgen, leuk die wet, maar je kan er niks mee
Daarom staat ook in de wet dat de verkoper in dit geval verantwoordelijk is voor de afhandeling. Is zeker belangrijk om te checken of de winkel een non-confirmiteit regel hanteert. Dan weet je bijna zeker dat je aanspraak kan maken op langer garantie dan je mag verwachten van een product.CLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:49:
Probeer jij je gelijk bij Apple of Dell maar eens te krijgen, leuk die wet, maar je kan er niks mee
Mediamarkt en bijvoorbeeld Dixons en Dynabyte hanteren dit wel, staat ook uitgebreid op hun site wat je van bepaalde producten mag verwachten qua garantie.
Maar ik ben er mee eens dat het een moeilijk verhaal is, zolang niemand meewerkt wordt het een lang verhaal ja.
Hele slechte foto, moest beetje moeilijk doen, maar het is geluktQuan Vu schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:30:
Als je een foto kan maken van de prijskaart van de canon objectieven vitrine, dan zou ik dat heel erg waarderen.

Hier de andere objectieven:Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:18:
[...]
569 euro body only. De kit is 529, raar maar waar. Van de objectief prijslijst maak ik straks even een foto

Foto is beetje misluk, dus als mensen de prijzen van het "vast brandpunt" wilt weten dan moet 'ie maar een gil geven
Oke zal morgen ff Den Haag proberenmini1986 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:49:
[...]
Er staat bij dat ze zijn uitgesloten, maar Eindhoven had besloten ze toch mee te laten doen en heb ik hem gisteren voor €125 nog wat meegekregen
Heb het besteld vannacht om 2 uur maar vandaag is nog geen Imac verzonden?! Normaal of niet? Imac was gewoon op voorraad moment van bestellen
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 26-01-2012 19:59 ]
Verwijderd
Ik ben bang dat alles net langzamer gaat met deze actie, er word vast veel besteld en wellicht dat ze toch te weinig voorraad hadden.alwaysleft schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:58:
Weet iemand hoe lang een levering van een Imac via de webshop van Mediamarkt.nl duurt?
Heb het besteld vannacht om 2 uur maar vandaag is nog geen Imac verzonden?! Normaal of niet? Imac was gewoon op voorraad moment van bestellen
Ik zou gewoon rustig afwachten, geeft het 48 uur ofzo.
Vandaag terug gegaan om alsnog voor de BTW korting in aanmerking te komen.
Helaas heb ik de korting in de vorm van een waardebon gekregen.
Als ik dat had geweten had ik wel 2 weken gewacht
Verwijderd
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Verwijderd
Dus dit is puur uit coulance van de MM lijkt me.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 20:16 ]
Ok. Hoop dat ik me niet zorgen hoef te makenVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:09:
[...]
Ik ben bang dat alles net langzamer gaat met deze actie, er word vast veel besteld en wellicht dat ze toch te weinig voorraad hadden.
Ik zou gewoon rustig afwachten, geeft het 48 uur ofzo.
Ik heb ook voorgesteld om hem om te ruilen, maar hals het product uit de verpakking is gehaald gaat er 10% van de aankoop prijs af.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:14:
Maar zij hoeven je ook geen geld terug te geven geloof ik? Want in voorwaarden staat dat je tot twee na aankoop je product kun terug brengen, maar natuurlijk niet als je hem al twee weken in gebruik hebt.

Dit staat uiteraard in de voorwaarden...
Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk met originele kassabon.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:12:
Er was waarschuwd hier. Doen veel winkels trouwens tegenwoordig een waardebon geven in plaats geld. Dus hoeveel is de waardebon?
Indien Media Markt uit coulanceoverwegingen, dus geheel vrijblijvend, niettemin bereid is het bij Media Markt gekochte product zonder originele kassabon terug te nemen, geschiedt dit alleen tegen ruiling voor een ander Media Markt product of tegen uitreiking van een tegoedbon.
Hierbij zal ten minste aan de navolgende voorwaarden voldaan dienen te zijn:
1. Het product is op het moment van ruiling bij Media Markt in het assortiment opgenomen.
2. De klant voldoet aan de voorwaarden zoals die staan beschreven en toont een origineel en geldig legitimatiebewijs, waarbij de klant Media Markt in de gelegenheid stelt daarvan een fotokopie te maken.
3. Voor zover een tegoedbon wordt uitgereikt, wordt daarop de prijs van het betreffende product aangehouden ten tijde van de omruiling.
Tegoedbonnen kunnen niet tegen contant geld worden ingewisseld. Voor een eventueel restbedrag na verzilvering van een tegoedbon, ontvangt de klant een nieuwe tegoedbon.
Dit komt direct van de mediamarkt site, kort door de bocht: met kassabon = geld, zonder kassabon = vervangend product of tegoedbon.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Verwijderd
DonnieYen: je bent superactief in dit topic, dus de materie gaat je zeer aan het hart. Deze vraag is al een paar keer langsgekomen, dus probeer net zo veel te lezen als te posten.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:14:
De AV van MM stelt dat je het prijsverschil terug krijgt (in dezelfde vorm als dat je hebt betaald (dus betalen met een waardebon is waardebon terug krijgen, cash is cash en creditcard is creditcard)).
MM Enschede heeft ze voor 649 excl korting
Helaas heeft de BCC ze niet zonder een betere lens, waardoor de prijs op 819 ligt.
Verwijderd
Maar is dat ook als je korting komt halen en product niet komt retouren? waar hier sprake van is? want de AV van MM kun je binnen twee weken het product retourneren.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:28:
[...]
DonnieYen: je bent superactief in dit topic, dus de materie gaat je zeer aan het hart. Deze vraag is al een paar keer langsgekomen, dus probeer net zo veel te lezen als te posten.
De AV van MM stelt dat je het prijsverschil terug krijgt (in dezelfde vorm als dat je hebt betaald (dus betalen met een waardebon is waardebon terug krijgen, cash is cash en creditcard is creditcard)).
Staat er ergens dat als het product na een week goedkoper is dat je het prijs verschil dan terug kun halen? Dat is wat ik bedoel namelijk, want ik weet dat je tot twee het product kan terug brengen en je geld terug krijgen.
Maar wat hier gedaan word is wat anders, de laagste prijs garantie is namelijk niet voor MM zelf bedoeld maar de concurrentie.
Sorry laatste dagen ben ik actief geweest op een 4.3 inch scherm.
Dan koop je toch een nieuwe, die je terugbrengt met je oude bonJordanW schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:20:
[...]
Ik heb ook voorgesteld om hem om te ruilen, maar hals het product uit de verpakking is gehaald gaat er 10% van de aankoop prijs af.![]()
Maak je niet druk. Op de website staat sowieso dat het bestelde product binnen 48 uur bezorgd zal worden (indien voorradig). Wellicht dat het wat langer duurt met deze actie, maar als je een orderbevestiging (via mail) hebt gehad, hoef je je nergens zorgen om te maken. Ik zit in hetzelfde schuitje en wacht (ongeduldig) af tot ik m'n transport bevestigingsmail krijgalwaysleft schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:17:
[...]
Ok. Hoop dat ik me niet zorgen hoef te maken
Het staat overigens op deze pagina van de MediaMarkt website: https://service.mediamark...=ticket_faq&ticketcatid=7 (Onder "Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?")
Verwijderd
Krijg je dan op internet verhalen dat MM een Asus tablet verkocht heeft die al gebruikt was. Dit gebeurd echt want MM neemt soms wel eens producten terug en die zijn dan al gebruikt en dan worden ze dan weer verkocht.JordanW schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:20:
[...]
Ik heb ook voorgesteld om hem om te ruilen, maar hals het product uit de verpakking is gehaald gaat er 10% van de aankoop prijs af.![]()
Verwijderd
Dit had iedereen in 2 sec (mediamarkt.nl - > AV) kunnen vinden. Dus die discussie kunnen we vanaf nu parkeren.quote: MM AV5. Laagste prijsgarantie
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, mits:
[...]
5.2 Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.
5.3 Indien de klant bij aankoop in een vestiging van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 20:56 ]
Je krijgt alleen je geld terug als:navlim schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:22:
[...]
2. De klant voldoet aan de voorwaarden zoals die staan beschreven en toont een origineel en geldig legitimatiebewijs, waarbij de klant Media Markt in de gelegenheid stelt daarvan een fotokopie te maken.
Dit komt direct van de mediamarkt site, kort door de bocht: met kassabon = geld, zonder kassabon = vervangend product of tegoedbon.
(11.2.c) Het product moet compleet en onbeschadigd in de orginele verpakking zijn verpakt.
(11.2.d) Het product ongebruikt is.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
@Mig29 Je ziet een heel belangrijk woord over het hoofd en dat is juist wat ik bedoelde. De AV spreekt van elders, dus feitelijk geld die garantie niet als de prijs verlaagd is binnen 14 dagen in de MM vestiging waar je het kocht.5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, mits:
Want elders betekend ergens anders dan je het gekocht hebt.
Vandaag terug gegaan om de 15.97% op te halen vanwege hun zogenaamde actie. Uitwerking: ze doen het niet want ik heb hem voor minder gekocht dan als ze nu de korting geven op de 99,-. Volgens mij hebben deze twee dingen niets met elkaar te maken.
Heb ik recht op de korting? Of heeft MM gelijk dat ze het niet doen?
Verwijderd

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:09 ]
Het product kost nu €99, daar gaat 15.97% vanaf. Als jij in de afgelopen twee weken ook €99 had betaald voor het product, dan krijg je die 15.97% nu (deze dagen) terug, maar blijkbaar heb jij 'm vorige week voor minder dan dat gekocht. Lijkt me dat jij daar dan blij mee mag zijn.Davetc schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:05:
Vorige week een Blu-ray spelertje gehaald. Kostte 99,- bij MM, maar met de laagste prijs garantie voor 78,- meegekregen.
Vandaag terug gegaan om de 15.97% op te halen vanwege hun zogenaamde actie. Uitwerking: ze doen het niet want ik heb hem voor minder gekocht dan als ze nu de korting geven op de 99,-. Volgens mij hebben deze twee dingen niets met elkaar te maken.
Gast, ben je serieus?Davetc schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:05:
Vorige week een Blu-ray spelertje gehaald. Kostte 99,- bij MM, maar met de laagste prijs garantie voor 78,- meegekregen.

Anyway, jij denkt dus dat je nu een week later nog recht heb ok de korting die NU geld over de al wegens laagste prijs garantie lagere prijs dan winkelprijs die je initieel betaald had?
Duidelijkktart schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:10:
[...]
Het product kost nu €99, daar gaat 15.97% vanaf. Als jij in de afgelopen twee weken ook €99 had betaald voor het product, dan krijg je die 15.97% nu (deze dagen) terug, maar blijkbaar heb jij 'm vorige week voor minder dan dat gekocht. Lijkt me dat jij daar dan blij mee mag zijn.
Bedankt.
Tja, ik bedenk die acties niet. Niet geschoten is altijd mis.procyon schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:14:
[...]
Gast, ben je serieus?![]()
Anyway, jij denkt dus dat je nu een week later nog recht heb ok de korting die NU geld over de al wegens laagste prijs garantie lagere prijs dan winkelprijs die je initieel betaald had?
[ Voor 32% gewijzigd door Acid Vendetta op 26-01-2012 21:15 ]
Ik ben nu de blijde bezitter van de Prime 32GB, gekocht bij de BCC eindhoven voor 503 euro. Goede zaak die MM aktie, want in elke webshop vragen ze nog steeds 599, en is moeilijk leverbaar. Bij de BCC niet. ;-)deadsy33 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:22:
Ach, mede dankzij de BTW actie van de MM kan ik zodadelijk een Asus Transformer Prime bij de BCC ophalen voor 503 euro. Wel apart eigenlijk aangezien de Prime in geen velden of wegen te bekennen is bij de MM.
[ Voor 5% gewijzigd door bluelion op 26-01-2012 21:20 ]
Verwijderd
Feitelijk klopt dat ook niet. Mig29 zette hier net stukje over laagste prijs garantie en daar spreken ze van ''elders''. En even bij dikke van dale de betekenis van elders op gezocht.ktart schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:10:
[...]
Het product kost nu €99, daar gaat 15.97% vanaf. Als jij in de afgelopen twee weken ook €99 had betaald voor het product, dan krijg je die 15.97% nu (deze dagen) terug, maar blijkbaar heb jij 'm vorige week voor minder dan dat gekocht. Lijkt me dat jij daar dan blij mee mag zijn.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=elders&lang=nn
Het is echt niet dat ik zomaar wat roep, want laagste prijs garanties gelden nooit in de winkel zelf, het is bedoel voor als de concurrentie een lagere prijs heeft, alleen MM is hier duidelijk coulant want zouden ze hun eigen AV opvolgen dan krijg je niks terug.nl-nl
Betekenis ' elders '
U heeft gezocht op het woord: elders.
el·ders bw ergens anders
Het is toch gewoon simpel (mits je product in de actie-categorie valt), spendeer je een bedrag van €500,- dan heb je €70,- korting.
Ga je het nog gekker maken en koop je voor totaal aan €1000,-, dan heb je €140,- voordeel.
Of zie ik iets over het hoofd hier?
Ik wou zelf ook gebruik maken van de BTW-dagen. Maar als ik maar €200,- uitgeef, is mijn voordeel "maar" €30,-. Tja... waar doe ik dan moeite voor
[ Voor 16% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-01-2012 21:27 ]
Verwijderd
En voor mijn gevoel heb ik voor onder de € 600 een notebook gekocht die ik niet meer voor deze prijs zal vinden, dus ik heb een goeie koop gescoord, voor mijn gevoel heb ik de prijs betaald voor een budget notebook, maar ik heb echt geen notebook gekocht wat een budget notebook is.
pricewatch: Asus K53SV-SX838V
Op € 200 € 30 besparen is echt niet weinig hoor, alleen de besparing word groter bij hogere bedrag, maar het percentage blijft het zelfde.
Wie kleine niet eert is het grote niet waard zeggen ze wel eens.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:35 ]
Verwijderd
Bij MM geldt de laagste prijs garantie ook als bescherming voor prijsverlagingen binnen de 14 dagen. Zoals al eerder is aangegeven is het anders wel heel handig om een work around te vinden: koop hetzelfde product (dus met de nieuwe laagste prijs) en retourneer het nieuwe product met de oude bon (degene zonder korting, waarvan het product al bij je thuis staat).Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:17:
Het is echt niet dat ik zomaar wat roep, want laagste prijs garanties gelden nooit in de winkel zelf, het is bedoel voor als de concurrentie een lagere prijs heeft, alleen MM is hier duidelijk coulant want zouden ze hun eigen AV opvolgen dan krijg je niks terug.
Om bovenstaande te voorkomen kun je gewoon met je bon naar de balie gaan en daar een prijsverschil terug krijgen van een eerder aangekocht product.
Bovenstaande is gebaseerd op een zeer rijkelijke persoonlijke ervaring, ervaringen van anderen en bevestiging van MM medewerkers in dit topic.
1249 euro ipv 1499 euro, nette prijs.
Met Apple pak ik dit soort acties goed mee.... das puur omdat de prijs van apple vast staat.
Hopelijk dat ze nog wel terug komen tijdens deze actie...
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Verwijderd
Zolang mensen zich maar realiseren dat in AV het toch iets anders staat. Want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die in MM wel te horen krijgen dat het niet geld voor de MM waar je het gekocht hebt.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:33:
[...]
Bij MM geldt de laagste prijs garantie ook als bescherming voor prijsverlagingen binnen de 14 dagen. Zoals al eerder is aangegeven is het anders wel heel handig om een work around te vinden: koop hetzelfde product (dus met de nieuwe laagste prijs) en retourneer het nieuwe product met de oude bon (degene zonder korting, waarvan het product al bij je thuis staat).
Om bovenstaande te voorkomen kun je gewoon met je bon naar de balie gaan en daar een prijsverschil terug krijgen van een eerder aangekocht product.
Bovenstaande is gebaseerd op een zeer rijkelijke persoonlijke ervaring, ervaringen van anderen en bevestiging van MM medewerkers in dit topic.
Ik zou dus zulke risico's niet nemen, want de AV dekt mij dus niet in. Is verder inderdaad geen reden om hier verder over te discussiëren.
Nope, that's it indeed. Het gaat er alleen om dat je nu een product kunt krijgen voor een prijs die lager ligt dan de laagste pricewatch notering.NeutraleTeun schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:26:
Ik snap even niet al die berichten met product en de korting erbij, en dan nog zeggen "zeer scherp" of "lekkere korting" of wat dan ook.
Het is toch gewoon simpel (mits je product in de actie-categorie valt), spendeer je een bedrag van €500,- dan heb je €70,- korting.
Ga je het nog gekker maken en koop je voor totaal aan €1000,-, dan heb je €140,- voordeel.
Of zie ik iets over het hoofd hier?
Ik wou zelf ook gebruik maken van de BTW-dagen. Maar als ik maar €200,- uitgeef, is mijn voordeel "maar" €30,-. Tja... waar doe ik dan moeite voor
Verwijderd
In dat geval heb ik trouwens € 142 bespaard op de MM prijs met btw, want ik had het nog goedkoper gekregen bij de BCC.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:50 ]
Hangt er vanaf hoeveel tijd je er aan kwijt bent natuurlijk. Een extra reis is het al niet waard, als je kijkt naar de extra kosten én tijd die je er aan kwijt bent. Alleen neemt niet iedereen dat in zijn of haar rekensom mee. En dan houd je jezelf eigenlijk voor de gek.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:32:
Nee maar het ligt gevoelsmatig anders. De laagste pricewatch prijs van notebook die ik gekocht heb vandaag bij BCC met btw actie ligt op € 677,50 dus ik heb € 90 bespaard ten opzichte van de laagste pricewatch prijs.
En voor mijn gevoel heb ik voor onder de € 600 een notebook gekocht die ik niet meer voor deze prijs zal vinden, dus ik heb een goeie koop gescoord, voor mijn gevoel heb ik de prijs betaald voor een budget notebook, maar ik heb echt geen notebook gekocht wat een budget notebook is.
Op € 200 € 30 besparen is echt niet weinig hoor, alleen de besparing word groter bij hogere bedrag, maar het percentage blijft het zelfde.
Verwijderd
Dat moet wel lonen inderdaad. Als je er 30KM voor moet afleggen dan loont het zich wellicht niet meer. Maar shoppen is best leuk ( Alleen ik doe het liever in China, daar geniet ik er echt van op een of andere manier ) hoor, dus als je er naar winkel centrum voor moet is niet zo erg.Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:49:
[...]
Hangt er vanaf hoeveel tijd je er aan kwijt bent natuurlijk. Een extra reis is het al niet waard, als je kijkt naar de extra kosten én tijd die je er aan kwijt bent. Alleen neemt niet iedereen dat in zijn of haar rekensom mee. En dan houd je jezelf eigenlijk voor de gek.
Als je toch niet hoeft te werken dan maakt tijd al stuk minder uit of dat je toevallig vrij hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:59 ]
100MM Macro L voor €621
17-40 L voor €528
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm
Toevallig kocht ik mijn Prime ook op 13 januari bij de MM, maar dan in Amsterdam Arena, waar ik vandaag zonder enige problemen ongeveer 95 euro aan echt geld terugkreeg. Hoewel geld te prefereren valt, zou ik met waardebonnen ook wel raad weten.JordanW schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:09:
Vrijdag 13 Januari heb ik een Asus Transformer Prime gekocht bij de MM Deventer.
Helaas heb ik de korting in de vorm van een waardebon gekregen.![]()
Dus een mooie Canon EF 50mm f/1.4 USM lens kunnen scoren vanmiddag voor 279,- terwijl de goedkoopste in de pricewatch 315,- is. Dus erg blij met mijn verjaardagscadeautje
En iemand toevallig de Samsung LE32D550 gezien? (kleine kans
Hmm interessant... alleen vind ik dat ze bij de MM Roermond nooit veel keus hebben qua lenzen...Hamed schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:11:
Kom net van MM Roermond en daar geven ze ook korting op alle lenzen. Zelf L lenzen![]()
100MM Macro L voor €621
17-40 L voor €528
Morgen misschien eens langs gaan...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 9% gewijzigd door Hamed op 26-01-2012 22:45 ]
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm
Nu besteld bij de BCC (zelfde prijs als MM webshop), kan het toestel ophalen zonder meerkosten (woon om de hoek), dus ook nog 25 euro uitgespaard!
Welke BCC heb je hem gehaald? Ik wil deze laptop namelijk ook kopen.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:32:
Nee maar het ligt gevoelsmatig anders. De laagste pricewatch prijs van notebook die ik gekocht heb vandaag bij BCC met btw actie ligt op € 677,50 dus ik heb € 90 bespaard ten opzichte van de laagste pricewatch prijs.
Niet accepteren joh! ze hebben gewoon een beleid dat als het goedkoper wordt binnen 14 dagen, dat je dan het verschil terug krijgt. Ik was er ook bang voor (zie eerder bericht) terwijl de verkoper mij het aanbood. Vandaag netjes en zonder enkel gezeur bij de infobalie 183,50 euro terug gekregen ivm de btw actie (had een imac gekocht). Vrouwtje was bijzonder aardig, en 1 zin was genoeg om haar het verschil te doen uitkeren (cash). Dit was overigens bij MM Rdam CentrumJordanW schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:09:
Vrijdag 13 Januari heb ik een Asus Transformer Prime gekocht bij de MM Deventer.
Helaas heb ik de korting in de vorm van een waardebon gekregen.![]()
Maar op de webshop wordt het bedrag niet verrekent.
Online prijs van de enkele PHILIPS HX6972 is €108 euro terwij het in de winkel €119,- is (zonder de actie)
In de voorwaarden staat niets over uitsluitsel van de webshop.
(Misschien niet helemaal ontopic) Iemand die een winkel weet die ook met de btw aktie meegaat die eventueel bovenstaand model voert? (scheer en foppen en Bcc al gecheckt, eerste was nog altijd 599 en 2e voert Samsung niet).
Prijzen op de webshop zijn al aangepast. In sommige gevallen is het zo dat de webshop prijzen RUIM boven de winkelprijzen liggen (of andersom...) Het kan dus zomaar zijn dat dit gewoon allemaal wél kloptPatvs schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:08:
Hoe zit het eigenlijk met de webshop? Wil PHILIPS HX6972/34 Sonicare Flexcare Dual bestellen, omdat ik deze niet zag staan bij Mediamarkt Zoetermeer (heeft iemand deze dubbele Sonicare gespot?)
Online prijs van de enkele PHILIPS HX6972 is €108 euro terwij het in de winkel €119,- is (zonder de actie)
Verwijderd
In Beek, was opzij gelegd voor me.M3lvinG schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:54:
[...]
Welke BCC heb je hem gehaald? Ik wil deze laptop namelijk ook kopen.
Als je dat beleid letterlijk neemt dan geld dat niet voor de betreffende MM zelf. Dus wat je zegt klopt niet helemaal.Matt_E schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:59:
[...]
Niet accepteren joh! ze hebben gewoon een beleid dat als het goedkoper wordt binnen 14 dagen, dat je dan het verschil terug krijgt. Ik was er ook bang voor (zie eerder bericht) terwijl de verkoper mij het aanbood. Vandaag netjes en zonder enkel gezeur bij de infobalie 183,50 euro terug gekregen ivm de btw actie (had een imac gekocht). Vrouwtje was bijzonder aardig, en 1 zin was genoeg om haar het verschil te doen uitkeren (cash). Dit was overigens bij MM Rdam Centrum
Heb ik paar pagina's terug ook op gewezen. Dat ze het beleid anders uitvoeren in de verschillende MM is weer een andere verhaal, dus kan best dat er MM's zijn die in vorm van een bon doen of helemaal niet doen.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 23:18 ]
Misschien is dit al na aftrek van de korting? Heb gezien dat de prijzen tussen de filialen en ook in vergelijking met de webshop, soms flink kunnen schelen (zag het bv ook bij navigatie)Patvs schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:08:
Hoe zit het eigenlijk met de webshop? Wil PHILIPS HX6972/34 Sonicare Flexcare Dual bestellen, omdat ik deze niet zag staan bij Mediamarkt Zoetermeer (heeft iemand deze dubbele Sonicare gespot?)
Ik was gewaarschuwd dat deze vestiging vaak knoeit met de prijzen... Daaro, ben ik vorige week erheen geweest om de prijs te checken en deze bleek EUR 359. Zojuist was deze 419, en na aftrek van de korting dus 352.
Ik attendeerde de verkoper hierop en op het feit dat dit me al vaker is overkomen.. En wat denk je; een scheldkannonade over het feit dat ik een betweterige klant ben die hem probeert te naaien. Ik heb de prijs nota bene gefotografeerd vorige week:) ook bij de info balie wil niemand de prijsmutaties inkijken en werd ik weg gestuurd..
Het gaat maar om 50 euro, maar het principe en mijn budget maken dit echt weer tot een typische MM Zoetermeer actie.. Meer mensen dit probleem gehad? En wat zou ik nog kunnen doen?
Staat hier al eerder beschreven... Op de webshop hanteren ze normaal gesproken actie-verzendkosten. Deze actie-verzendkosten worden tijdens andere acties omgezet in gewone verzendkosten (dus de 4,90 en 24,90 of wat was het ook alweer??). Staat gewoon in de voorwaarden.Matt_E schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:12:
De laatste tijd heb ik de prijzen van wasmachines in de gaten zitten houden bij 2 MM's in Rdam. Ik heb ze daar niet op verhogingen kunnen betrappen, prijzen waren gewoon gelijk gebleven. Aangezien het model wat ik op het oog had (SAMSUNG WF0804Y8E) bij MM Rdam Centrum 599 koste en in de webshop 539 (zonder de korting), had ik daar mijn pijlen op gericht. De bezorgkosten voor 1e drempel waren in de webshop 10 euro, maar ik zie precies vanaf het moment dat de btw-actie is ingegaan dit veranderd naar 25 euro, dat is wel een beetje jammer, aangezien als je nog extra service erbij wilt nemen zoals bv plaatsen en aansluiten, er sowieso toch nog extra kosten bij komen. Zo krimpt je voordeel natuurlijk wel steeds verder...
excuses, moet ik overheen hebben gelezen dan.mini1986 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:15:
[...]
Staat hier al eerder beschreven... Op de webshop hanteren ze normaal gesproken actie-verzendkosten. Deze actie-verzendkosten worden tijdens andere acties omgezet in gewone verzendkosten (dus de 4,90 en 24,90 of wat was het ook alweer??). Staat gewoon in de voorwaarden.
Mediamarkt heeft de regel dat deze de prijzen 2 weken voor een dergelijke actie NIET mogen verhogen. Mits het een actie-artikel uit bv de flyer is, dan mogen ze hem terugzetten op de normale prijs. Indien het geen actie was vorige week, zou ik toch eens een klacht gaan indienen (of een andere vestiging proberen). Is hij online niet te krijgen? Anders is dat misschien nog een optie... Of van te voren even andere fillialen opbellen wat hun voor het toestel vragen? Denk maar gewoon even met je mee hoor...mauwz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:14:
Zojuist bij de MM in Zoetermeer geweest voor een Sony Kdl-32ex310 om als slaapkamer tv te gebruiken. Ik had een budget van 300 euro, want deze tv is normaal 359 ongeveer. Met de BTW korting kom je dan echt heel mooi uit!
Ik was gewaarschuwd dat deze vestiging vaak knoeit met de prijzen... Daaro, ben ik vorige week erheen geweest om de prijs te checken en deze bleek EUR 359. Zojuist was deze 419, en na aftrek van de korting dus 352.
Ik attendeerde de verkoper hierop en op het feit dat dit me al vaker is overkomen.. En wat denk je; een scheldkannonade over het feit dat ik een betweterige klant ben die hem probeert te naaien. Ik heb de prijs nota bene gefotografeerd vorige week:) ook bij de info balie wil niemand de prijsmutaties inkijken en werd ik weg gestuurd..
Het gaat maar om 50 euro, maar het principe en mijn budget maken dit echt weer tot een typische MM Zoetermeer actie.. Meer mensen dit probleem gehad? En wat zou ik nog kunnen doen?
Deze prijs staat al maanden vast en word over het algemeen in iedere winkel gehanteerd. Alle winkels in de pricewatch geven een bedrag van ommenabij de 350.. Dit heb ik een hele tijd in de gaten gehouden, zo'n actie is er natuurlijk niet voor nietsMatt_E schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:16:
kan het misschien zijn dat die toen in de actie was in zoetermeer, en nu weer terug op het 'normale' prijspeil?
Maakt niks. Er is ook zoveel gespamd door sommigen afgelopen dagen hahaMatt_E schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:17:
[...]
excuses, moet ik overheen hebben gelezen dan.

Verwijderd
Als je goed bewijs heb, mail het naar Kassa of Radar. Maar het lijkt erop dat je verlies moet nemen want ze mogen wel prijzen verhogen van aanbiedingen.mauwz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:14:
Zojuist bij de MM in Zoetermeer geweest voor een Sony Kdl-32ex310 om als slaapkamer tv te gebruiken. Ik had een budget van 300 euro, want deze tv is normaal 359 ongeveer. Met de BTW korting kom je dan echt heel mooi uit!
Ik zou bijvoorbeeld geen flauw idee hebben welke acties de MM had de afgelopen weken, want ik bevond me in het buitenland.
En ook al heb je prijs vorige week gefotografeerd, dat is eigenlijk geen goed bewijs, je kunt er niks mee want ze zeggen dan het was een aanbieding bijvoorbeeld. Maar heb je al bij BCC gekeken? Ik was ook goedkoper uit bij BCC.
Geen probleem hoormini1986 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:18:
[...]
Mediamarkt heeft de regel dat deze de prijzen 2 weken voor een dergelijke actie NIET mogen verhogen. Mits het een actie-artikel uit bv de flyer is, dan mogen ze hem terugzetten op de normale prijs. Indien het geen actie was vorige week, zou ik toch eens een klacht gaan indienen (of een andere vestiging proberen). Is hij online niet te krijgen? Anders is dat misschien nog een optie... Of van te voren even andere fillialen opbellen wat hun voor het toestel vragen? Denk maar gewoon even met je mee hoor...
Verwijderd
En hij is dus nog steeds goedkoper dan de prijs die jij gezien had. De MM mag natuurlijk ook hun prijzen verhogen, ze doen immers zaken, anders zou je direct met zaken doen kunnen stoppen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 23:31 ]
T was behoorlijk druk bij de qpark in zwolle, ik kwam verkeerd aangereden,ben niet bekend bij die garage, kruip perongeluk voor met de auto en wat denk je gelijk 2 turken vloekend op me. Sorry!!! Toch viel de drukte bij de MM zwolle erg mee ondanks de koopavond.
Afijn een mooie 32d5000 op de kop weten te tikken voor 340 euro, pricewatch MM was goedkoper mja ik ga niet naar rotterdam rijden.
Nu nog maar even kabels en ci+ module bestellen, wordt het toch nog een dure TV maarja geld moet rollen.
^ Post is hierboven!
Aangezien deze actie bij de MM is ben ik wat gaan rondvragen daar.
Deze receiver moest wel besteld worden. Kwam de afdelingschef erbij en zei dat de actie niet geld voor producten die besteld moesten worden maar aangezien de verkoper al de prijs had doorgegeven aan mij maakte hij een uitzondering.
Ze hebben hem mij verkocht voor een prijs van 713.00 dat is ongeveer 100 euro goedkoper dan de pricewatch.
Ik blij natuurlijk maar nu is het afwachten wanneer deze binnenkomt.
.
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Verwijderd
Er wordt door de MM holding streng op toegezien dat de prijzen niet worden verhoogd binnen 2 weken voor zo'n actie (imago), alleen folders, en ook dat wordt gecontroleerd. De klant kan gewoon op de afdelingsleider afstappen en dit verhaal voorleggen, het is namelijk binnen 30 seconden te controleren of er iets met de prijs gebeurd is.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:27:
En zij kunnen gewoon zeggen het was een aanbieding, dus vind maar de oude mediamarkt folders of bewijs dat het geen aanbieding was. Dat gaat je gewoon niet lukken, das jouw woord tegen dat van hun.
En hij is dus nog steeds goedkoper dan de prijs die jij gezien had. De MM mag natuurlijk ook hun prijzen verhogen, ze doen immers zaken, anders zou je direct met zaken doen kunnen stoppen.
Iedere afdeling heeft een afdelingsleider, lijkt me niet zo moeilijk om die even aan te spreken.
Hoe laat ben je ongeveer in de winkel geweest? Ik heb namelijk niks van een "scheldkannonade" gehoord (en dat hoor je wel) en kan geen van mijn collega's er voor inzien dat die het zou hebben gegeven. Als dit wel zo is hoor ik graag een omschrijving van je van wie het was en kan ik het eventueel voor je doorgeven. Stuur mij daar even een DM over, ivm dat ik veel moet werken kan ik dit topic niet helemaal bijhouden.
Wat betreft de prijswijziging: ook al is deze doorgevoerd (ik stel het niet vast, ik zeg alleen áls dat zo is) komt dat door een wijziging in adviesprijs.Wij gaan NIET, en ik herhaal: NIET de prijzen verhogen vlak voor een actieweek puur om er dan zogenaamd meer marge over te maken.
Sommige mensen zien 1 ding over het hoofd. Tijdens de BTW-dagen gaat het er voor de MediaMarkt niet om, om te verkopen op een zo hoog mogelijke prijs die nog acceptabel is. Tijdens de BTW dagen is het belangrijk om volume te maken, dat wil zeggen: veel verkopen.
Als laatste wil ik meegeven dat het er ook om gaat HOE je iets vraagt. Je moet het zo zien: jij bent klant en wilt iets van een verkoper waarvan hij niet verplicht is je iets te geven, jij wilt dat hij je iets aanbied wat lager is dan zijn verkoopprijs. Gedraag je dan ook als een nette klant en vraag op een nette manier van joh, ik heb dit en dit gezien, klopt dit, waardoor komt dit, etcetera... Vaak is er een hele goede achterliggende gedachte voor en die is niet om de klant te "naaien". Ik vind het zelf wel jammer dat sommige klanten dat idee soms hebben.
Mocht u nog interesse hebben bent u natuurlijk welkom in onze winkel, vraag het even netjes. Als je meer vragen hebt, stuur dan even een DM, morgenavond kan ik er dan op reageren.
All-Round nerd | iRacing Profiel
De Consubond heeft een aantal winkels gecontroleerd op prijzen en heel wat
filialen van de MM staat deze op 599.-
http://www.consumentenbon...ijzen-en-winkelinformatie
Nu wordt deze aangeboden van 699.- min de BTW voor 587.40
http://www.mediamarkt.nl/...query=esam4500&langId=-11
100,- duurder dan voor de actie en nu met de actie maar 12.- goedkoper uit dan vorige week.
Ook wel erg grappig dat de concurrenten (werkelijke winkels) hem dan ook voor 699 verkopen denk je niet? Ik zeg het nogmaals: mediamarkt verhoogt NIET de prijzen puur ten behoeve van het verhogen van de verkoopmarge! Ik heb het er laatst nog met mijn eigen afdelingsleider over gehad en hij zei ook:"Als ik dat doe, krijg ik alleen maar gezeik...". Het kan zijn dat de leverancier zijn prijs verhoogt of dat de adviesprijzen gewijzigd zijn.Pred! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:58:
Kijk eens naar de Delonghi ESAM4500
De Consubond heeft een aantal winkels gecontroleerd op prijzen en heel wat
filialen van de MM staat deze op 599.-
http://www.consumentenbon...ijzen-en-winkelinformatie
Nu wordt deze aangeboden van 699.- min de BTW voor 587.40
http://www.mediamarkt.nl/...query=esam4500&langId=-11
100,- duurder dan voor de actie en nu met de actie maar 12.- goedkoper uit dan vorige week.
Als veel mensen er dan toch zo op hameren: De week voor de BTW actie zijn de adviesprijzen van bijvoorbeeld de UE55D8000 verlaagt van 2998 euro naar 2698. Dat betekent dat ze nu nóg goedkoper worden. Ga naar een medewerker en vraag gewoon eens waardoor die prijswijziging komt, ik durf te wedden dat er duidelijke antwoorden naar voren komen in plaats van zelfgetrokken conclusies (no offense).
Appels met peren vergelijken. Elke MM heeft zijn eigen prijs, zo ook de webshop.Pred! schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:58:
Kijk eens naar de Delonghi ESAM4500
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Betekend dat de o.a. de 8000serie van Samsung mee gaat in de BTW actie?w4rguy schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 01:04:
[...]
De week voor de BTW actie zijn de adviesprijzen van bijvoorbeeld de UE55D8000 verlaagt van 2998 euro naar 2698. Dat betekent dat ze nu nóg goedkoper worden.
Het leverde wel wat extra werk op, doordat een gekochte (bestelde) TV zondag niet op voorraad was en nu nog steeds niet binnen was. Maar op de tv-afdeling kon die factuur aangepast worden, zodat het nog te betalen bedrag verminderd werd met de BTW.
Ook een harddiskrecoder leverde discussie op. De infobalie (waar het geld teruggegeven werd) noemde dit een "accessoire" (voor een TV). Daar was ik het niet mee eens en de verkoper vertelde zondag ook anders. Dus wederom terug de winkel in naar de tv-afdeling, waar de verkoper zeer behulpzaam was, en met nog een aangepaste factuur weer op naar de infobalie, waar ik alsnog die BTW-korting cash in de hand kreeg.
De prijzen waren zondag al scherp, maar nu helemaal om blij van te worden
Ik zit momenteel in Thailand.
Zou leuk zijn als iemand de prijs zou kunnen geven van een Canon 600D + 18-55 isII lens.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Zie mijn antwoord eerder in dit topic. Dit geldt wel voor MM R'dam CentrumDeorgere schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 05:59:
[...]
Ik zit momenteel in Thailand.
Zou leuk zijn als iemand de prijs zou kunnen geven van een Canon 600D + 18-55 isII lens.
Rossi46 in "MediaMarkt btw actie 2012"
Damn, ik betaalde bij Alexandrium 983. Netjes hoor. Nu nog de geheugenkaartjes binnenkrijgen en dan lekker aan de slag.mulkmans schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:16:
Zo.. gisterenavond nog net een 7D body kunnen kopen bij MM Roermond, was de laatste in het magazijn. Ik heb hem meegekregen voor 955 euro.. das pas lekker !
Verwijderd
Of is dit nu de goden tarten?

Dit topic is gesloten.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.